[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.050 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:25
botneet schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:00:
Ik heb het uit enthousiasme in euro's benoemd, mijn excuses voor het ontbreken van de eurotekens.
Good bot!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 15:38
Mr.Nash schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:00:
M'n pf is 70% Cardano (was 90% in 2018) en twijfel om het te houden. Het is namelijk zo ver dat ooms en tantes het over de nieuwe bitcoin genaamd ADA hebben 8)7

Vraagje; Wat is de goedkoopste manier om crypto om te zetten naar fiat op de bankrekening? Heb het niet eerder gedaan maar lees her en der dat Litebit duur is.
Waar heb je het nu staan? Bij Binance en Coinbase (pro) kan je het gewoon verkopen voor fiat en uitbetalen?

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:56
Mr.Nash schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:00:
M'n pf is 70% Cardano (was 90% in 2018) en twijfel om het te houden. Het is namelijk zo ver dat ooms en tantes het over de nieuwe bitcoin genaamd ADA hebben 8)7

Vraagje; Wat is de goedkoopste manier om crypto om te zetten naar fiat op de bankrekening? Heb het niet eerder gedaan maar lees her en der dat Litebit duur is.
Gewoon bij Binance verkopen met het ADA/EUR pair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

WiseGuy! schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:01:
[...]

Waar heb je het nu staan? Bij Binance en Coinbase (pro) kan je het gewoon verkopen voor fiat en uitbetalen?
Banken kunnen welleens rare vragen hebben als je meer dan 5k op je rekening laat bijschreven. Dus misschien wilt die lambo bedragen laten overschrijven? :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 10:56
WiseGuy! schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:01:
[...]

Coinbase heeft geen ADA hè! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
Bensimpel schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:02:
[...]

Banken kunnen welleens rare vragen hebben als je meer dan 5k op je rekening laat bijschreven. Dus misschien wilt die lambo bedragen laten overschrijven? :P
Daarom alttijd geladderd uitbetalen over meerdere rekeningen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tostinl
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-11-2021

tostinl

gotta catch em all

Wat gaat dit brengen met de ADA coin, ik hoor idd ook veel mensen over deze coin die 0 verstand hebben van crypto.. lastige situatie zo... hodl ofniet 😎

If I tell you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
[...]

Sterker nog ik had een collega waarbij de bank belde waarom hij 50 euro cash op zijn rekening had gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
HoppyF schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:03:
[...]

Coinbase heeft geen ADA hè! ;)
Shit, dit was inside info.

Nee, true haha. Nou ja, ging even om het principe verkopen voor fiat en uitcashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
raptorix schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:03:
[...]

Sterker nog ik had een collega waarbij de bank belde waarom hij 50 euro cash op zijn rekening had gestort.
Als er normaal alleen maar geld uitgaat zou ik ook even bellen naar meneer

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

ADA geen correctie, geen dikke pamper maar een langzaam stijgende koers.

Netjes toch? Had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Prima voor de long term hodlers.

Nu hopen dat er een andere shitcoin flink pumpt deze week want die ADA komt me de strot uit zo langzamerhand _O-

Hopelijk DODO. Dat is wel mooi meme materiaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Zal het via Binance proberen. Thanks.

En nee, geen Lambo bedragen helaas lol. Nee, ik wil m'n inleg (sinds 2017) x4 eruit halen om tenminste een tastbare herinnering hieraan over te houden (in de vorm van een motor of horloge o.i.d.). Al het andere laat ik staan en ben me ervan bewust dat het alle kanten op kan gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46
[...]

Afgelopen week 3x gedaan. 0 vragen. Kan nog komen natuurlijk, maar ik kan het toch zo verklaren. Ze kunnen in mijn afschriften zien dat ik de afgelopen jaren een x bedrag heb geinvesteerd en dat ik daar nu iets van laat uitkeren.. niks vreemds aan toch?

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
Ik heb nog wel een bag of wat shitcoins die gepumpt mogen worden. Als jij nou de memes maakt en ze 1000% laat gaan delen we de winst ?
Verwijderd schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:06:

Netjes toch? Had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Prima voor de long term hodlers.

Nu hopen dat er een andere shitcoin flink pumpt deze week want die ADA komt me de strot uit zo langzamerhand _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
WiseGuy! schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:05:
[...]

Als er normaal alleen maar geld uitgaat zou ik ook even bellen naar meneer
Nou het was een echt KYC onderzoekje, kennelijk algoritme iets te scherp afgestelt ;)
Nu werken wij zelf voor een bank, maar dit was wel een andere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:19
Verwijderd schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:06:

Ik had hem ook niet verwacht.... Al gaat hij nu wel zakken.... Maar redelijk stabiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Zaterdag trouwens verkocht op 1.41 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

deavonden schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:08:
Ik heb nog wel een bag of wat shitcoins die gepumpt mogen worden. Als jij nou de memes maakt en ze 1000% laat gaan delen we de winst ?

[...]
Ik heb ook nog flink wat shitcoins die wel even x2 of 3 mogen zodat ik ze kan dumpen.

Zou niet verkeerd wezen. When moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tostinl

tostinl

gotta catch em all

Tis inderdaad op het moment Ada voor Ada na.. maar wat denken de echte coin kenners (tech Guys) nu over deze munt.. is dit nu gewoon gehyped en hoopt iedereen op een pump.. of gaat deze coin echt wat brengen.. Ada natuurlijk flink gestegen afgelopen weken..

If I tell you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:57
Rode dildo incoming

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

tostinl schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:11:
de echte coin kenners (tech Guys) nu over deze munt..
Coinkenners en tech guys hebben niks met elkaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tostinl

tostinl

gotta catch em all

Zit dus helemaal geen techniek achter de coins 😋

If I tell you.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tis inderdaad op het moment Ada voor Ada na.. maar wat denken de echte coin kenners (tech Guys) nu over deze munt.. is dit nu gewoon gehyped en hoopt iedereen op een pump.. of gaat deze coin echt wat brengen.. Ada natuurlijk flink gestegen afgelopen weken..
Zolang ik niet bij de Burger King met ADA kan betalen is het een shitcoin. Iedere altcoin is een shitcoin tot je er echt iets mee kan. Misschien dat ADA ooit ergens eens gaat komen dat je er iets mee kan, maar tot die tijd is het pure speculatie. Zo zie ik persoonlijk iedere coin op BTC na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ik heb naar het project gekeken, niet heel diep op de techniek ingedoken, maar het ziet er allemaal bijzonder netje uit, dat is meestal een signaal dat er een goede visie achter zit. Zelfs voor een software project in het algemeen ben ik zelfden zo een nette omgeving tegengekomen.

Probleem is alleen dat prijs tegenwoordig bepaald word door hype, vergelijk het met een van Gogh schilderij, iedereen vind dat op artistiek gebied wel mooi, maar wat zouden kunstliefhebbers er voor over hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deavonden
Op zich is het ook niet verkeerd om ze in je PF te hebben. Elke keer als is denk YOLO, kijk ik even naar ze en denk hmmm laat ik maar gewoon niet doen.

En GVT gaat op een dag naar 98K! :P
Verwijderd schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:09:
[...]

Ik heb ook nog flink wat shitcoins die wel even x2 of 3 mogen zodat ik ze kan dumpen.

Zou niet verkeerd wezen. When moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk kots ik erop voor ik het doorspoel want het laatste wat deze markt nodig heeft is nóg een shitcoin katapult naast en Ethereum en BSC.

Eind 2024: van 10k naar 13 miljard altcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Overigens zie je een vergelijkbaar fenomeen op de whisky markt, daar vissen echte liefhebbers ook veelal achter het net omdat de prijs omhoog word gedreven door investeerders, het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tostinl

tostinl

gotta catch em all

Ja precies dat, heb me ingelezen in deze coin en zie zeker de voordelen en waarom deze coin het goed zou kunnen doen, echter zie ik op dit moment ook mensen instappen die via via hebben gehoord van deze coin en dus niets weten over deze coin, maar het word gezegd dus stap ik maar in...

If I tell you.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:40
Richh schreef op maandag 1 maart 2021 @ 00:22:
Ah, tijd om de belastingdienst in hun smoel uit te lachen dat ik vorig jaar wel zo slim was om Bitcoin te bezitten ipv die ouderwetse goudstaven die onze overheid ergens bewaart. Zal wel weer geld kosten want oh wee als je meer bent gaan verdienen immers. Ach ja. Dat ene vinkje is me heel wat waard :)

Dus even kij...

[Afbeelding]

-O-

Wut. Op welke vage blockchain draait deze software!?
Nou, hij staat hoor oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r7xWLd3GJe187gR2q8Ppd25gre8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y6zktyES94OmUHMFrY6W5b0y.jpg?f=fotoalbum_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Verwijderd schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:16:
[...]

Persoonlijk kots ik erop voor ik het doorspoel want het laatste wat deze markt nodig heeft is nóg een shitcoin katapult naast en Ethereum en BSC.

Eind 2024: van 10k naar 13 miljard altcoins.
Naja het is nu vechten om wie de positie gaat winnen als de general purpose coin, wat ik al eerder gezegt heb, ik denk dat er ruimte is voor 3 grote cryptos:

-Store of Value: BTC, weinig twijfel daarover
-Stable coin: MEH, kan beter
-General purpose: Zou Cardano kunnen worden, maar dat moet nog blijken.

Daarnaast denk ik dat er nog wel een paar niche cryptos blijven welke geen of weinig handelswaarde hebben of gewoon vrijwel stabiel blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
PilatuS schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:15:
[...]
Zolang ik niet bij de Burger King met ADA kan betalen is het een shitcoin. Iedere altcoin is een shitcoin tot je er echt iets mee kan. Misschien dat ADA ooit ergens eens gaat komen dat je er iets mee kan, maar tot die tijd is het pure speculatie. Zo zie ik persoonlijk iedere coin op BTC na.
Je kunt BTC gewoon toevoegen aan dat rijtje hoor. Dus je kunt er een hamburger of een Tesla mee kopen, so what. Dat maakt het nog geen 50k per stuk waard. Idem goud, alleen maar iets waard omdat we met z’n allen hebben bepaald dat het kostbaar is. De dollar, de euro, ook eigenlijk niks meer waard. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Allemaal pure speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik lach even met je mee, heerlijk die cijfertjes op de aangifte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Overigen wel interessant om even naar trading volume te kijken van de laatste 7 dagen, dat gaat gewoon met de helft naaar beneden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
raptorix schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:20:
[...]

Naja het is nu vechten om wie de positie gaat winnen als de general purpose coin, wat ik al eerder gezegt heb, ik denk dat er ruimte is voor 3 grote cryptos:

-Store of Value: BTC, weinig twijfel daarover
-Stable coin: MEH, kan beter
-General purpose: Zou Cardano kunnen worden, maar dat moet nog blijken.

Daarnaast denk ik dat er nog wel een paar niche cryptos blijven welke geen of weinig handelswaarde hebben of gewoon vrijwel stabiel blijven.
Vergeet de coins die overheden zelf gaan lanceren niet. Mijns inziens grootste risico voor de bestaande cryptomarkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:20:
[...]

Je kunt BTC gewoon toevoegen aan dat rijtje hoor. Dus je kunt er een hamburger of een Tesla mee kopen, so what. Dat maakt het nog geen 50k per stuk waard. Idem goud, alleen maar iets waard omdat we met z’n allen hebben bepaald dat het kostbaar is. De dollar, de euro, ook eigenlijk niks meer waard. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Allemaal pure speculatie.
BTC is gewoon een ander verhaal dan alle altcoins. Er zijn geen ADA automaten waar je ADA kan kopen. Er zijn geen grote beleggers die altcoins kopen. Misschien wel wat ETH of andere coins, maar dat komt niet eens in de buurt van BTC.

Tuurlijk is BTC waard wat wij vinden dat het waard is. Alleen zit BTC wel op een compleet ander niveau dan welke andere coin dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

fRiEtJeSaTe schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:24:
[...]

Vergeet de coins die overheden zelf gaan lanceren niet. Mijns inziens grootste risico voor de bestaande cryptomarkt.
Hmm, grootste risico daarvan is toch juist dat de overheid/overheden deze reguleren? Bij BTC kan dat niet toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
[...]

Goed punt, ik had hier laatst een artikel geplaatst van Lekker cryptisch wat hier over gaat, echt leeswaardig:

https://lekkercryptisch.n...-nieuw-financieel-systeem

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deavonden
Als de overheid een coin lanceert dan zorgen ze ook dat ze er meer van kunnen maken. Money printer go brrrr.
[...]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• raptorix
deavonden schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:27:
Als de overheid een coin lanceert dan zorgen ze ook dat ze er meer van kunnen maken. Money printer go brrrr.

[...]
Geld printen is de meest eenvoudige manier van collectieve belasting, bovendien hebben de meeste mensen het toch niet door ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

deavonden schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:27:

[...]
Klopt, supply beheer is per definitie niet decentraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

raptorix schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:26:
[...]

Goed punt, ik had hier laatst een artikel geplaatst van Lekker cryptisch wat hier over gaat, echt leeswaardig:

https://lekkercryptisch.n...-nieuw-financieel-systeem
Waarom zou een blockchain-versie van SDR's een bedreiging zijn voor de huidige crypto-markt? Zolang die SDR een mandje van fiat blijft is het niet echt een concurrent van crypto, anders dan dat het misschien een superieure stablecoin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Verwijderd schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:30:
[...]

Klopt, supply beheer is per definitie niet decentraal.
Ik denk dat ze het heel subtiel introduceren als een soort van stablecoin, maar in de praktijk zal de auditing wel dubieus zijn, of zo complex dat het niet te volgen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix
Glenn Hoddle schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:32:
[...]

Waarom zou een blockchain-versie van SDR's een bedreiging zijn voor de huidige crypto-markt? Zolang die SDR een mandje van fiat blijft is het niet echt een concurrent van crypto, anders dan dat het misschien een superieure stablecoin is.
Dat is ook wat ik schreef :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
WoodyWindoW schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:26:
[...]
Hmm, grootste risico daarvan is toch juist dat de overheid/overheden deze reguleren? Bij BTC kan dat niet toch?
Tuurlijk, inflatie.
Maar we moeten wel 2 dingen scheiden. Een beleggingsobject of een betaalmiddel. Om een betaalmiddel te worden zal er massale adoptie moeten plaatsvinden, en moet het betaalmiddel overal te gebruiken zijn. Daarnaast moet het een vaste waarde hebben. In die categorie vallen alleen de stablecoins en daar is niets aan te verdienen als speculant. Oftewel hetgeen wij in speculeren zal mijns inziens nooit een echt betaalmiddel worden, maar altijd een beleggingsobject.

Er gaat gewoon een punt komen waarop de wereld denkt, waarom bestaan deze crypto’s eigenlijk nog.

[ Voor 6% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 01-03-2021 23:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46
Lekker slapen, morgen 51k. :7

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28
PilatuS schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:15:
[...]

Je kunt het staken :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Ik wilde het net zeggen.
Waarom zo weinig over de massive BTC gains .. Van 43 naar 49k in iets meer dan een dag..
Als het andersom was hadden we nu bloed, rektheid en paniek alom gezien.. ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jj3-ZYQ4LMPEJzxYxwAYv5wOe98=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y6uDoULQF7OcKiPMIZ0IT1wz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gewenning?

Trouwens ook 21% op BNB en 36% op Cake. Voor de traders hier, Cake gedraagt zich als een soort leveraged BNB, als je weet wat je aan het doen bent is het makkelijk geld binnenharken daarmee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Staken. De manier om mensen de boel vast te laten zetten zodat ze niet verkopen in de hoop de supply lager te krijgen zodat er minder verkoopdruk is en de prijs minder hard kan zakken. Staken ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Voorlopig hoddlen mijn coins ergens in niemandsland :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raptorix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

SpaceX wss via een SPAC naar de beurs. Was al een tijdje bekend, heel misschien nog dit jaar.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
SalimRMAF schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:50:
[...]

SpaceX wss via een SPAC naar de beurs. Was al een tijdje bekend, heel misschien nog dit jaar.
Volgens mij werkt dat niet zo, een SPAC is volgens mij: Geef me maar bak geld, en ik ga er iets handigs mee doen, het is volgens mij juist niet zo dat je een bedrijf naar de beurs brengt in ruil voor aandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Stellar doet ook goed z'n best. Ik ben benieuwd wat vannacht brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
elektriekert schreef op maandag 1 maart 2021 @ 22:20:
[...]

Rustaaaaaghhh, XRP is mijn zorgenkindje, net zoals mijn moeder zich vroeger druk maakte om hoe ik terecht zou komen komt dat vanzelf goed.
Of ze belandt in de goot :F
Probleem is dat (wat bij genoeg andere coins al een probleem is maar bij XRP echt met kop en schouders) is dat vrijwel geen enkele koper echt weet wat het is, en als ze het wel wisten zouden ze het niet kopen voor the long run. Enkel om op kort termijn geld uit te trekken. Of is XRP de laatste jaren dratisch veranderd en is mijn kennis over wat XRP is niet meer recent genoeg? Weet jij iets dat ik niet weet? (Serieuze vraag!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
SalimRMAF schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:50:
[...]

Van Virgin wist ik het maar spacex is nieuw voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13

tl'dr een hoop prijsanalyse op BTC. Wel kwaliteit.

overigens, hoe is er hier ~0 discussie geweest over NFTs?

[ Voor 33% gewijzigd door rogier2012 op 02-03-2021 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
omdat iets een cryptocurrency is, wil niet zeggen dat t bedoeld is om er dingen mee te betalen.

t zou wat zijn als platformcoins (ETH/DOT/ADA/NEO/TRX) dingen zijn waarmee je kan betalen hehe.

BCH daarentegen werkt daadwerkelijk om mee te betalen. Als in, geen grap het werkt. Het werkt ook verassend goed. Aanrader om s te proberen.

Als die Ver nou niet zo'n engnek was.. :D

[ Voor 6% gewijzigd door rogier2012 op 02-03-2021 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
rogier2012 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 00:58:
Klik eens op deze link? Maar idd weinig over te vinden. Ik heb er geen verstand van, maar als het hot en nieuw is, waar kan ik tekenen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Happy 50K again!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
It’s a day, like any other crypto day :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:52

WhySoSerious

Be the change.

raptorix schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:54:
[...]

Volgens mij werkt dat niet zo, een SPAC is volgens mij: Geef me maar bak geld, en ik ga er iets handigs mee doen, het is volgens mij juist niet zo dat je een bedrijf naar de beurs brengt in ruil voor aandelen.
Een spac is een nieuw opgericht bedrijf dat naar de beurs gaat. Bedoeling is om in de toekomst een ander bestaand bedrijf over te nemen (niet beursgenoteerd) dat dan wel beursgenoteerd is. Scheelt veel werk en maakt een beursgang erg eenvoudig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZHlAKuOBtEKHK-mj7Cr5HUNUSpA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TbMUWepMtXGx6c5Sv5T6bdU0.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Nee, niet elke afbeelding die je post gaat naar de maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graceful schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 02:53:
Nee, niet elke afbeelding die je post gaat naar de maan.
Spac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:19
Goedemorgen all! Ada toch wat gezakt, maar gelukkig valt de schade mee. Voor de long time hodlers prima, hopelijk niet iemand op hoogtepunt ingestapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
goedemorgen, ik had een stoploss gezet op 0.96€ gelukkig niet gehit

Wat ik wel gehit heb zijn m'n BNB sellorders op 219.8€ d:)b
Dit is overigens op het randje geweest want op 220€ ging hij alweer omlaag :7

[ Voor 50% gewijzigd door Khaelos op 02-03-2021 06:59 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik heb wat verkocht en iets lager wat meer teruggekocht.
Dus nu ben ik bagholder van iets meer coins, want we gaan weer duiken :P

[ Voor 11% gewijzigd door mercapto op 02-03-2021 07:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

lucatoni schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 06:16:
Goedemorgen all! Ada toch wat gezakt, maar gelukkig valt de schade mee. Voor de long time hodlers prima, hopelijk niet iemand op hoogtepunt ingestapt.
Het nieuws is voorbij. Ik zie hem deze maand nog wel dalen naar ~0.90$.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaha
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 26-05-2022
Waarom spreekt niemand over Enjin? Laatste week hier mooie stijgingen uit meegepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Snaha schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 07:32:
Waarom spreekt niemand over Enjin? Laatste week hier mooie stijgingen uit meegepakt.
Omdat deze niet op Binance staat? Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord? Wat voor een techniek is het?

Ik ga vandaag iets anders doen dan naar een rechte ADA lijn te staren. Hopelijk naar een stijgende BTC lijn.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

rogier2012 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 00:58:
[YouTube: Monday Markets - Watchlist for Crypto Day Trading]

tl'dr een hoop prijsanalyse op BTC. Wel kwaliteit.

Omdat je NFT's niet kan delen.... en er dus niet in kan traden zoals normale tokens/coins? Leuk voor postzegelverzamelaars. Je moet maar net de juiste kopen om er rijk mee te kunnen worden.

Voorbeeld van een NFT: Nyan cat meme is door de maker ervan als NFT-schilderij verkocht voor 580.000 dollar. Leuk, maar nu moet die eigenaar dat NFT dus weer verkopen om er geld mee te verdienen. Daarnaast heeft niet iederen zoveel geld liggen + hij was destijds de hoogste bieder.
Voor voetbalplaatjes en zo: Ook leuk, maar je moet wel de juiste spelers hebben of een heel elftal opkopen. Anders verdien je er geen hol mee.

Conclusie: Veel te ingewikkeld om geld mee te verdienen.

Ter verduidelijking: Dit is de soort shit dat er 'gemint' en verkocht wordt. Zoek uw pareltje er maar uit.

[ Voor 7% gewijzigd door MicroWhale op 02-03-2021 07:40 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mighty schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 07:36:
[...]

Omdat deze niet op Binance staat? Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord? Wat voor een techniek is het?

Ik ga vandaag iets anders doen dan naar een rechte ADA lijn te staren. Hopelijk naar een stijgende BTC lijn.
Wel. ENJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Excuses gevonden op Binance. ENJ heeft inderdaad een mooie stijging laten zien. Ik begrijp nu dat het een coin is voor gaming platforms op de Ethereum blockchain. Dat laatste is dan voor mij weer een minpuntje vanwege de Ehtereumfees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:25
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 00:18:
[...]

Probleem is dat (wat bij genoeg andere coins al een probleem is maar bij XRP echt met kop en schouders) is dat vrijwel geen enkele koper echt weet wat het is, en als ze het wel wisten zouden ze het niet kopen voor the long run. Enkel om op kort termijn geld uit te trekken. Of is XRP de laatste jaren dratisch veranderd en is mijn kennis over wat XRP is niet meer recent genoeg? Weet jij iets dat ik niet weet? (Serieuze vraag!)
Ik vind het vreemd dat je zegt dat geen enkele koper weet wat het zou zijn.
Zie: https://xrpl.org/overview.html

Toen ik laat 2017 kocht hadden ze hun eigen deel nog eens niet in Escrow zitten. Ook was op de hoogte dat ze meer dan de helft in eigen beheer hadden.
Men zegt dat ze zelf alles op de markt dumpen om er rijker van te worden, ik geloof daar gewoonweg niet in.
Als je een heel nieuwe betalingspijpleiding bouwt met inmiddels 400+ klanten (zie RippleNet) dan lijkt die extra inkomsten bron mij niet nodig. En waarom zou je het hele bedrijf daarvoor riskeren?
De echte winst ligt bij XRP, geen Nostro/Vostro accounts meer nodig en zo zijn er nog meer voordelen.

Zo sta ik er in.
HODL tot de dood, of tot wanneer mijn targets behaald zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaha
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 26-05-2022
Mighty schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 07:36:
[...]

Mighty schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 07:48:
Excuses gevonden op Binance. ENJ heeft inderdaad een mooie stijging laten zien. Ik begrijp nu dat het een coin is voor gaming platforms op de Ethereum blockchain. Dat laatste is dan voor mij weer een minpuntje vanwege de Ehtereumfees.
Klopt maar geloof persoonlijk wel in de achterliggende gedachte van de munt. Denk dat dit vooral in Azië winst kan opleveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:27

knakworst

Get more sats!

Mighty schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 07:48:
Die ethereum fees ook altijd. Dat is binnenkort in 2028 echt wel opgelost.

Laat Henk en Ingrid hun verkochte btc op 43k maar weer terugkopen: https://www.telegraaf.nl/c/1236653079/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Brainfart:
Ik vind instappen in futures BTC te riskant. Opties BTC zou ik echter wel durven maar naar mijn weten zijn die er niet. Nu hoor ik dat er allerlei bedrijven BTC kopen als investering. Heeft iemand wel eens onderzocht of het interessant is om opties te kopen van de dit soort bedrijven. Het lijkt me dat je dan leuke constructies kunt bedenken, met een vooraf bekend risico. Bijv. op lange termijn short en long opties kopen en deze bij pumps & dumps verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glockner
  • Laatst online: 10-03 16:11
Ben zonet niet-rijk opgestaan en moet zo gewoon op de fiets maar m’n werk. Moet zeggen dat crypto en ADA me behoorlijk tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 21:34
Als ADA even m'n buy order oppakt op 2400 SATS, dan kunnen we daarna weer omhoog! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 12-09 16:35
Glockner schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:36:
Ben zonet niet-rijk opgestaan en moet zo gewoon op de fiets maar m’n werk. Moet zeggen dat crypto en ADA me behoorlijk tegenvallen.
Ok, ik bijt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PANcveupwpcp1ArOzzqXyn01yw4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GzAfxaU4hjxqS5vpvOJaQpQ2.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:20
Glockner schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:36:
Ik mag lekker thuiswerken, dan voel ik me pas rijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Ik zie het nieuwe ELON token dat gemint is op ADA wel nog populair worden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

* knakworst ziet groene staaf bij ETH. Met zijn allen ADA verkocht en weer in ETH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayaxi
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-08-2022
Bijna alles in het groen, maar ADA in het rood. Ik kan het echt niet verklaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dark Master
  • Laatst online: 14-09 20:27
Ada staat dik in het groen. Kijk maar naar de week of maand chart. Kortzichtig kijken helpt echt niet bij crypto.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:00
Rayaxi schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:16:
Bijna alles in het groen, maar ADA in het rood. Ik kan het echt niet verklaren.
is juist logisch. Veel te veel gepumpt afgelopen dagen. Daar moet gewoon ff lucht uit. De grote jongens verdienen weer over die er afgelopen 2 dagen in gestonken zijn

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
ADA is vannacht dus door de triangel gevallen, de vraag is alleen of hij nu verder naar beneden gaat uitbreken of toch omhoog.
Dit is op de 15m chart btw;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qwh18Tbn9jJdVtV_aSdECwXXn4A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lIIM5bUnD66a5tsx941pBBDJ.png?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:12
freshprince schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:02:
Ik zie het nieuwe ELON token dat gemint is op ADA wel nog populair worden _O-
Lol Dan is er straks een hond die Elon naar de moon tweet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rayaxi
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-08-2022
anti elppa schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:19:
[...]

is juist logisch. Veel te veel gepumpt afgelopen dagen. Daar moet gewoon ff lucht uit. De grote jongens verdienen weer over die er afgelopen 2 dagen in gestonken zijn
Ik ben nog te nieuw in deze wereld dus nog veel te leren ;).

Ik zit nu in de fase van 1) of het beetje winst meepakken (nu 12%, was op de piek 35%) of 2) gewoon laten staan of 3) geen verlies lijden en misschien bij verdere daling toch maar verkopen.

In ieder geval lees ik hier met veel plezier alle reacties, memes en tips.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Rayaxi schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:35:
[...]

Ik zit nu in de fase van 1) of het beetje winst meepakken (nu 12%, was op de piek 35%) ....
De bank geeft 'een beetje' winst (rendement). Ik noem 12% per week niet 'een beetje'; dat is ik ben te lui om het door te rekenen per jaar!!!!1!

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MrMrq schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:40:
[...]

De bank geeft 'een beetje' winst (rendement). Ik noem 12% per week niet 'een beetje'; dat is ik ben te lui om het door te rekenen per jaar!!!!1!
Bij mij pakt de bank alleen maar af. Zag een credit rentebedrag terwijl ik nooit rood stond. Had tijdelijk door verkoop huis 'te veel' geld op mijn rekening. Betalen zul je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 12-09 16:35
MrMrq schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:40:
[...]

In het geval van crypto mag je imo bij 12% gerust spreken van 'een beetje'. Waarom vergelijken met een bank?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Raaafie schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:49:
[...]

In het geval van crypto mag je imo bij 12% gerust spreken van 'een beetje'. Waarom vergelijken met een bank?
Het is duidelijk dat we vergeten zijn wat een bear market is in dit topic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 21:09
knakworst schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:50:
[...]

Het is duidelijk dat we vergeten zijn wat een bear market is in dit topic.
Ssst, de bearmarkwt mag niet wakker worden nog. Nog 1x moon graag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
AMARONE schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:51:
[...]

Ssst, de bearmarkwt mag niet wakker worden nog. Nog 1x moon graag
Haha. Volgens mij zit heel cryptoland momenteel in die mindset. Nog 1 keer naar de hemel en dan in winterslaap op een stapel fiat, af en toe een oogje open om een aanbieding te spotten..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:00
WiseGuy! schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:54:
[...]

Haha. Volgens mij zit heel cryptoland momenteel in die mindset. Nog 1 keer naar de hemel en dan in winterslaap op een stapel fiat, af en toe een oogje open om een aanbieding te spotten..
Ook daar merk je aan dat de meeste nieuw zijn. Dit was allemaal nog helemaal niets. Leuk begin. Wacht maar tot er echt een moonshot komt

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:38
anti elppa schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:58:
[...]

Ook daar merk je aan dat de meeste nieuw zijn. Dit was allemaal nog helemaal niets. Leuk begin. Wacht maar tot er echt een moonshot komt
Of de echte doomshot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Hmm... eerste keer dat ik de term doomshot hoor. Jongens het was leuk de mazzel en tot ziens! Het ga je goed in cryptoland. :)

Pagina: 1 ... 33 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!