Coinbase price:
https://finance.yahoo.com/quote/COIN?p=COIN
https://finance.yahoo.com/quote/COIN?p=COIN
[ Voor 8% gewijzigd door RaptorXS op 14-04-2021 19:33 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 8% gewijzigd door RaptorXS op 14-04-2021 19:33 ]
Alle coinbase medewerkers hebben hun winsten gauw bij binance.us gestald en btc gekocht.WhySoSerious schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:31:
BTC ook sprongetje omhoog
Idem, orders ook geannuleerd en eerst ff kijken wat er gebeurt.Taro schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:20:
[...]
Ik heb de orders maar ingetrokken, indicatie staat nu op 500 ipv 250.
Die gasten hebben de champagne waarschijnlijk al opengetrokken. Eigenlijk wil ik daar niet aan meehelpen. Ik kijk het wel even vanaf de zijlijn aan.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Ik heb de cap maar omhoog gedaan naar 400. Ik hoop dat er in het begin toch een stevige lijn omhoog komt. FOMO ala GamestopRuud2001 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:32:
[...]
Idem, orders ook geannuleerd en eerst ff kijken wat er gebeurt.
Vooralsnog gaan we omhoog.Ruud2001 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:32:
[...]
Idem, orders ook geannuleerd en eerst ff kijken wat er gebeurt.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
daar ben ik mee gestopt hoor xD Lekker laatste 20 lezenBushalte schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:36:
Zo, even 900 nieuwe berichten lezen sinds gisteravond 10uur. Wens mij succes allen.
Bitcoin 24u: 0,1%. Hoe ironisch.Bushalte schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:36:
Zo, even 900 nieuwe berichten lezen sinds gisteravond 10uur. Wens mij succes allen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[ Voor 16% gewijzigd door EnderQ op 14-04-2021 19:40 ]
Rij je niet mee tot de ETF release?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Nu heb je een deel Coinbase! Gefeliciteerd!S.McDuck schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:40:
En bij DeGiro is de order uitgevoerd: 400$
Nu maar is afwachten wat er gaat gebeuren.
Kijk eens aan, gevalletje MOON!BeyondThunder schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:28:
SOV, is hier wel vaker genoemd. DeFi voor BTC. Trade is gisteren gestart.
Shitcoin? Ik denk het niet.
https://live.sovryn.app/
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Als het verdubbelt stap ik meteen uit en koop ik crypto ervoorQunix schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:42:
[...]
Nu heb je een deel Coinbase! Gefeliciteerd!![]()
Als Bitcoin nog x2 gaat dit jaar maar hopen dat ook het aandeel x2 gaat... Ze hebben slechts 4,5k Bitcoins op de balans staan, dus zoveel invloed heeft het ook weer niet.
Waarop doe je dit niet op Kraken? Werkt veel fijner.MicroWhale schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:15:
Zeg kan iemand even zijn KSM uit de 30d stake halen op Binance, ik wil verdomme weer een slot! Ze kwamen precies vrij op het moment dat ik geen tijd had om ze meteen weer te locken.![]()
Alvast bedankt!
https://opensea.io/seaart
Ik ben gestopt om het te willen begrijpen...WhySoSerious schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:44:
Ik snap BTC niet.
Ja mAaR bItCoIn HeEfT gEeN InTriNsiEkE WaArDe! CoiNBaSe wEl wAnT HeT iS eEn beDrIJf!!S.McDuck schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:43:
[...]
Als het verdubbelt stap ik meteen uit en koop ik crypto ervoor
T gaat weer een Bart wordenWhySoSerious schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:44:
Ik snap BTC niet.
InTriNsiEkE is dat de nieuwe lambo?Qunix schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:46:
[...]
Ja mAaR bItCoIn HeEfT gEeN InTriNsiEkE WaArDe! CoiNBaSe wEl wAnT HeT iS eEn beDrIJf!!
Op welke tijdframe zie jij een Bart dan?
Hier ook gekocht. Uiteindelijk tegen een prijs van 20 dollar helaasBeyondThunder schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:42:
[...]
Kijk eens aan, gevalletje MOON!
[Afbeelding]
Biedt geen garanties, desondanks toch een klein stapeltje ADA daar geparkeerd.Raaafie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:43:
[...]
11.3B usd TVL op Venus, de meerderheid lijkt er vertrouwen in te hebben.
Ja de Lambo Intrentador.
[ Voor 25% gewijzigd door Bananeman op 14-04-2021 19:53 ]
1h?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dan heeft ie een behoorlijk smal bekkie gekregen...
Ik keur het goedgijsvogel schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:58:
[...]
Dan heeft ie een behoorlijk smal bekkie gekregen...
Ik zie er meer een schouder in
Ignorance is bliss.WhySoSerious schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:44:
Ik snap BTC niet.
Precies. This time it's different.Richh schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:59:
[...]
Ik keur het goed
Ach, gewoon verder hodlen. Moon soon.
Dankjewel. Ik heb me lang weten te verzetten, maar nu laat ik mij gaan. Met hangende schouders neem ik graag plaats in jullie praatgroep. Dankjewel hier voor.Ducksy88 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:00:
[...]
Ignorance is bliss.
Het is goed zo Sjoerd. Welkom bij de club
Eens, BTC koers heeft een versterkend effect op het aandeel. Het is het tegenovergestelde van een hedge.kx22 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:00:
Ik begrijp niet waarom mensen coinbase aandelen kopen. Die gaat toch dezelfde trend volgend als bitcoin?
Gaat het goed met Bitcoin, dan ook met Coinbase (dus aandeel omhoog). Als bearmarket is, dan gaat het andersom.
Als een van een ander bedrijf kocht, kan je het opvangen als straks bearmarket is.
Of zie ik het verkeerd?
Waarschijnlijk heeft hij alles in Crypto ook zitten.Globalq3 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:59:
Dan ben je een baasmaar goed hij heeft wel makkelijk praten met al zijn geld.
[Afbeelding: title]
Funds are SafuGlobalq3 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:59:
Dan ben je een baasmaar goed hij heeft wel makkelijk praten met al zijn geld.
[Afbeelding: title]
De baas van.... Rode dildos?Darrell schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:05:
Btc laat even zien wie de baas is
Zelfs mijn volatility robot bij Ku(t)coin kan dit niet bijbenen
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
BTC ook, momenteel 51,9k.Darrell schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:09:
Coinbase naar beneden trekken
[ Voor 17% gewijzigd door Qunix op 14-04-2021 20:12 ]
Zo'n exhange harkt ook voldoende geld binnen op het moment dat BTC naar beneden gaat, zolang mensen maar blijven traden.kx22 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:00:
Ik begrijp niet waarom mensen coinbase aandelen kopen. Die gaat toch dezelfde trend volgend als bitcoin?
Gaat het goed met Bitcoin, dan ook met Coinbase (dus aandeel omhoog). Als bearmarket is, dan gaat het andersom.
Als een van een ander bedrijf kocht, kan je het opvangen als straks bearmarket is.
Of zie ik het verkeerd?
NASDAQ gaat ook in de min...Luuk schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:10:
Paar duizend BTC uit de 2016 Bitfinex hack zijn in beweging. Dump incoming?
oewww spannend! Waar zie je dat?Luuk schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:10:
Whale alert op Twitter.Ducksy88 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:12:
[...]
oewww spannend! Waar zie je dat?![]()
hou wel van een beetje drama
Coinbase verdient niks aan de hoogte van de munt. Enkel aan traden bij omhoog of omlaag gaan.WhySoSerious schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:03:
[...]
Eens, BTC koers heeft een versterkend effect op het aandeel. Het is het tegenovergestelde van een hedge.
Snel rekt, of snel moon. Succes aan de aandeelhouders.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
die was er precies toen dit op twitter kwam. 45min terug. Niets aan de hand dusLuuk schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:10:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
oude ath getest.....Richh schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:17:
Bitcoin lijkt te zijn gebounced op 61,5k. Nu weer op 62.2.
Of hopen dat ze met enkele "nieuwe" adressen ontkomen aan de aandacht en dat ze uiteindelijk een aantal BTC hebben zonder etiket "gestolen". De funds zijn naar tientallen adressen verzonden. Nu met de aandacht naar de Coinbase IPO en de bullrun is dit een logisch moment.mjjveldt schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:16:
Maar werken de exchanges niet samen en zijn deze aangetoont gehackt BTC niet "geblacklist".
Ik vermoed dat de "hackers" gewoon geshort hebben, nu de funds transferren naar gehackte exchange accounts, en daarmee de illusie vna een dump creeeren.
Maar in Bearmarket wordt juist weinig getrade. Veel HODL en weinig nieuwe inkomsten voor aankopen BTC.jvel92 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:11:
[...]
Zo'n exhange harkt ook voldoende geld binnen op het moment dat BTC naar beneden gaat, zolang mensen maar blijven traden.
daarom "verdwijnen" er ook exchanges tijdens de bearmarkt en moet je NOOIT je funds online laten op een exchange tijdens een bearmarktkx22 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:19:
[...]
Maar in Bearmarket wordt juist weinig getrade. Veel HODL en weinig nieuwe inkomsten voor aankopen BTC.
Het zou toch ook gek zijn dat Apple ene jaar 100 miljoen verdient en dan een ander jaar maar 10 miljoen? In Bearmarket zijn 10x minder transacties dan is Bullmarket.
Jawel, ze verdienen % aan de trade in fiat. Hoge koers en veel handel zijn veel handelsbewegingen.Mirved schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:15:
[...]
Coinbase verdient niks aan de hoogte van de munt. Enkel aan traden bij omhoog of omlaag gaan.
Hoe moet ik dan handelen?anti elppa schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:20:
[...]
daarom "verdwijnen" er ook exchanges tijdens de bearmarkt en moet je NOOIT je funds online laten op een exchange tijdens een bearmarkt
Exact. Nu nog wat volume erbij en terug omhoog...
Op je ledger zetten, of uitbetalen naar je rekening.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Richh schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:17:
Bitcoin lijkt te zijn gebounced op 61,5k. Nu weer op 62.2.
Iemand trade gewoon in 100 euro of 1000 euro. Omdat bitcoin op 100k per stuk staat betekend niet dat een trader nu opeens met 100k gaat traden. het percentage wat zij krijgen blifjt hetzelfde. Dalende koersen en paniek veel sales is ook goed voor de exchange.WhySoSerious schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:21:
[...]
Jawel, ze verdienen % aan de trade in fiat. Hoge koers en veel handel zijn veel handelsbewegingen.
Omdat ik geen 500 miljoen miljard adressen/exchange-accounts wil hebben.enomiss schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:45:
[...]
Waarop doe je dit niet op Kraken? Werkt veel fijner.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
oh dat kan prima, maar laat geen slapende pf ergens achter. Ik heb dat ook gehad met Bter, btc-e en nog een paar waarbij me dat door pure mazzel weinig gekost heeft (bij btc-e met tokens 95% terug gekregen). 2 vrienden van mij kwamen er minder goed af (meerdere btc weg...)
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 14-04-2021 20:26 ]
Kraken heeft prima op mijn zakjes gepast tijdens de winter van '17 tot '19 hoor.anti elppa schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:20:
[...]
... en moet je NOOIT je funds online laten op een exchange tijdens een bearmarkt
Minimaal 3 vind ik toch wel een noodzakelijkheid wil je risico's uitsluiten.MicroWhale schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:24:
[...]
Omdat ik geen 500 miljoen miljard adressen/exchange-accounts wil hebben.
Kraken is ook wel 1 van de betere. Maar wat is mis met voor net iets meer safety gaan? Ik heb mijn lesje wel geleerd iig.gijsvogel schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:26:
[...]
Kraken heeft prima op mijn zakjes gepast tijdens de winter van '17 tot '19 hoor.
Alles intact en onder het stof en ik had ze ook niet de hele tijd hier in de woonkamer willen hebben.
Al die meuk...
gwn je USDT naar je ledger sturen, wachten op alltime low en dan kopen kopen kopen!St@m schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:23:
[...]
Op je ledger zetten, of uitbetalen naar je rekening.
Mensen doen hier alsof een exchange runnen miljoenen kost per dag terwijl deze exchanges wel gewoon miljoenen per dag verdienen. Ook in bear seasons.gijsvogel schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:26:
[...]
Kraken heeft prima op mijn zakjes gepast tijdens de winter van '17 tot '19 hoor.
Alles intact en onder het stof en ik had ze ook niet de hele tijd hier in de woonkamer willen hebben.
Al die meuk...
Begrijp ik, maar hogere koersen is meer aandacht en meer trading. Fomo enzulks.Mirved schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:23:
[...]
Iemand trade gewoon in 100 euro of 1000 euro. Omdat bitcoin op 100k per stuk staat betekend niet dat een trader nu opeens met 100k gaat traden. het percentage wat zij krijgen blifjt hetzelfde. Dalende koersen en paniek veel sales is ook goed voor de exchange.
en verliezen/crash s ook veel aandacht, veel trades, veel fear enzulks. Waar ze ook aan verdienen.WhySoSerious schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:27:
[...]
Begrijp ik, maar hogere koersen is meer aandacht en meer trading. Fomo enzulks.
Anoniem: 1032405
Klopt, het enige wat je nodig hebt is een server en een chimpansee die op wat knoppen ramt als zogenaamde helpdesk.Mirved schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:27:
[...]
Mensen doen hier alsof een exchange runnen miljoenen kost per dag terwijl deze exchanges wel gewoon miljoenen per dag verdienen. Ook in bear seasons.
Kraken heeft in de vorige bullrun toch laten zien dat het zijn zaakjes niet prima op orde heeft. het was op belangrijke momenten regelmatig in storing of offline. Ik heb er ook een tijd op gezeten maar ben om die reden naar een andere exchange gegaan. Dat is wel jaren geleden inmiddels.gijsvogel schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:26:
[...]
Al die meuk...
Kraken kent zijn momenten. Tijdens pieken zijn ze goed voor de zwakhandigen onder ons want dan gaat de server gewoon ff koffie halen.anti elppa schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:27:
[...]
Kraken is ook wel 1 van de betere. Maar wat is mis met voor net iets meer safety gaan? Ik heb mijn lesje wel geleerd iig.
Dit is nog uit die ODL link van mijn vorige reactie:Dit is mijn laatste post, want we praten compleet langs elkaar heen volgens mij. Als je RippleNet buiten beschouwing laat blijft er niks over. ODL is een feature van RippleNet waarvoor je geen XRP nodig hebt. Nul use cases voor XRP dus.
https://xrpl.org/contribute-code.htmlBouwen met XRP (Ledger) is daarnaast moeilijk en riskant omdat het platform zelf in handen is van Ripple (gesloten codebase). Je wijkt daardoor al snel uit naar een platform dat wel open-source, extendable en decentraal is. ETH, BSC, ADA, DOT. Zat keuze.
Ik denk dat die voorraad nog wel een jaar of 5 aanhoud.Ripple gaat geen Bitconnectje doen. Ze verdienen goud geld met XRP totdat hun voorraad op is. Het kan overigens goed dat ze hun XRP via klanten slijten. Dan nog worden die XRP op de markt (retail investor) gedumpt zodra ze vrij komen en is de enige die er beter van wordt uiteindelijk Ripple en de klant.
Bedankt voor je discussie, goed onderbouwd in tegenstelling tot vele anderen.(Neemt niet weg dat je er goud geld mee kan verdienen, want er zijn zat shitcoins die naar de maan gaan zonder aanwijsbare use case... Beste voorbeeld is DOGE. Me vertellen dat het XRP-muntje tokenomics heeft en het gaat maken omdat banken, dat gaat me echt te ver)
Speculeer ze!
Ik zag laatst iets langskomen van eoa Venture meneer,MicroWhale schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:07:
[...]
Ripple kun je niet kopen. XRP wel.![]()
Succes. Schijnt een goudmijntje te zijn. De koers gaat naar 589$ hoor ik van verschillende mensen op het internet.
Ze zullen in een bullmarket inderdaad meer geld binnenharken. Je hebt gewoon te maken met economische cyclussen, net als elk ander bedrijf en daar moet je buffers voor opbouwen. Op moment dat het ruk gaat met de economie verkoopt Apple ook minder iPhones etc.kx22 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:19:
[...]
Maar in Bearmarket wordt juist weinig getrade. Veel HODL en weinig nieuwe inkomsten voor aankopen BTC.
Het zou toch ook gek zijn dat Apple ene jaar 100 miljoen verdient en dan een ander jaar maar 10 miljoen? In Bearmarket zijn 10x minder transacties dan is Bullmarket.
En dan gaat Tether op de flesJelmer93 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:27:
[...]
gwn je USDT naar je ledger sturen, wachten op alltime low en dan kopen kopen kopen!
Ik ook niet.enomiss schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:26:
[...]
Minimaal 3 vind ik toch wel een noodzakelijkheid wil je risico's uitsluiten.
Ik zal me nooit afhankelijk maken van 1 exchange.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
aks je het moet vragen moet je je niet met zulke dingen bezig houden.themikes schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:38:
Waar kan ik een short op coinbase kopen? Zie dit nog rustig naar de $250 zakken
Zo'n ding kost hooguit 90 euro. Dus als je meer dan 90 winst hebt is het toch al interessant lijkt me...merauder schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:39:
Ik weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, maar vanaf welke BTC waarde begint een Ledger interresant te worden. Ik ben begonnen met een handelspotje, maar het potje BTC met winsten voor de HODL begint ook al toe te nemen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq