Er is geen precieze tijd. Zij mogen het zelf bepalen.
Meestal net na de lunch is gebruikelijk.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Er is geen precieze tijd. Zij mogen het zelf bepalen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
6 weken.Antifon schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:10:
Maar een support ticket aangemaakt. Iemand ervaring met de doorlooptijd?
[ Voor 36% gewijzigd door knakworst op 14-04-2021 17:20 ]
2x 15 dagen is ook een maandMicroWhale schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:15:
Zeg kan iemand even zijn KSM uit de 30d stake halen op Binance, ik wil verdomme weer een slot! Ze kwamen precies vrij op het moment dat ik geen tijd had om ze meteen weer te locken.![]()
Alvast bedankt!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Soms.. in het weekend. Wat dan? Keertje meedoen?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Haha, grapjas, die 15 days is beperkt tot 1 KSM... en ik heb er ietsje meer dan dat.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Mijn account withdrawals waren echt 6 weken geblokkeerd, Binance CS is niet de snelste. Eén van de redenen is de aanwas van nieuwe klanten, 300.000 per dag.Antifon schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:21:
[...]
Ik mag hopen dat dit niet serieus is? Dan kan die idiote XRP zomaar weer gehalveerd zijn
Bij mij was XRP transfer vrijwel direct.Antifon schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:21:
[...]
Ik mag hopen dat dit niet serieus is? Dan kan die idiote XRP zomaar weer gehalveerd zijn
[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 14-04-2021 17:26 ]
Ik las:RaptorXS schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:24:
Coinbase bij RTLZ nieuws, filmpje;;;:
https://www.rtlnieuws.nl/...elk-geval-voor-oprichters
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Bij mij is withdrawal gelukkig niet gelocked. Ik heb m'n request ingediend en hij is simpelweg niet uitgevoerd en niet terug te vinden in de transactiegeschiedenis. Maar de XRP wel gewoon uit de wallet. Heel vaag.knakworst schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:23:
[...]
Mijn account withdrawals waren echt 6 weken geblokkeerd, Binance CS is niet de snelste. Eén van de redenen is de aanwas van nieuwe klanten, 300.000 per dag.
Yes alles goed ingevuld. Support ticket idd aangemaakt.kcb schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:24:
[...]
Bij mij was XRP transfer vrijwel direct.
Heb je die XRP tag of hoe dat heet goed ingevuld?
Anders gewoon support ticket aanmaken.
Die man zegt "cRypto" echt op een irritante manier.RaptorXS schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:24:
Coinbase bij RTLZ nieuws, filmpje;;;:
https://www.rtlnieuws.nl/...elk-geval-voor-oprichters
Im sorry for not being sorry! better luck next time mateMicroWhale schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:15:
Zeg kan iemand even zijn KSM uit de 30d stake halen op Binance, ik wil verdomme weer een slot! Ze kwamen precies vrij op het moment dat ik geen tijd had om ze meteen weer te locken.![]()
Alvast bedankt!
Sowieso verzinnen de Nigerianen op reddit en telegram wel iets. Als je mij 1 Coinbase aandeel overmaakt krijg je er 2. Maar dan iets minder obvious. Nadruk op IETS dat is genoeg helaas voor een goede oogst.Gelukszoekr schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:27:
[...]
Ik las:
Notering Coinbase wordt groot feest (in elk geval voor oplichters)
Hehe, dat heb ik vorige week prematuur met mijn DOT gedaan, daar tuin ik niet meer in, deze laat ik nog even staanMicroWhale schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:15:
Alvast bedankt!
Anoniem: 1032405
sOid schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:31:
Wil er nog iemand bij Binance werken? Ze hebben ongeveer 6.000 vacatures open staan
https://jobs.lever.co/binance
Als jeloon even lang op zich laat wachten als hun service desk..sOid schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:31:
Wil er nog iemand bij Binance werken? Ze hebben ongeveer 6.000 vacatures open staan
Heb wel eens gelezen dat medewerkers worden uitbetaald in BNB, maar weet niet of dat klopt. Leuk voor je belastingaangifteDacuuu schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:34:
[...]
Als jeloon even lang op zich laat wachten als hun service desk..
Klopt.sOid schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:36:
[...]
Heb wel eens gelezen dat medewerkers worden uitbetaald in BNB, maar weet niet of dat klopt. Leuk voor je belastingaangifte
Amsterdam staat er ook tussen, kun je daar met de boormachine langs gaan verhaal halensOid schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:31:
Als je HODL gedaan hebt lach je om die aangifte. Bovendien alle koerswinst vanaf dat je salaris gestort wordt (BNB bijgeschreven op je account) is gewoon box 3.sOid schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:36:
[...]
Heb wel eens gelezen dat medewerkers worden uitbetaald in BNB, maar weet niet of dat klopt. Leuk voor je belastingaangifte
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Ik zie dat ze ook nog heel veel recruiters zoeken dus misschien komt de reactie nogMighty schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:40:
Nou ik heb dus twee maanden geleden serieus gesolliciteerd bij Binance Amsterdam maar nooit een reactie na de bevestiging ontvangen. Het is dus echt zoals hun helpdesk!
Sure, maar je moet ook je vaste lasten betalen. Moet je toch eerst weer omzetten naar euro's.knakworst schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:40:
[...]
Als je HODL gedaan hebt lach je om die aangifte. Bovendien alle koerswinst vanaf dat je salaris gestort wordt (BNB bijgeschreven op je account) is gewoon box 3.
GET!!! kijk!! De enige coin waar ik echt aan gehecht ben en HODL to the max.Yamotek schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:45:
Voor de mensen die interesse hebben in het volgen van een ama tussen al het coinbase geweld, het GET protocol heeft er een op r/cc:
https://www.reddit.com/r/...p_in_and_ask_us_anything/
Dit is hetzelfde protocol wat ook met NFT tickets in het Tweakers plus artikel vermeld is.
heb ze vanmorgen de deur uit getrapt. Van mij mag doge weer naar 50-100 satsAMARONE schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:46:
Hmm. Doge 60 % profit. Me like to sell doge
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ING ook. Ben benieuwd wat de opening wordtpeterhhh schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:33:
Degiro heeft coinbase weer op 250$ staan?
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ |
Anoniem: 1032405
Trading212 heeft 'm op 360 staan, lol. Met de melding "all orders will be rejected till official trading begins'.peterhhh schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:33:
Degiro heeft coinbase weer op 250$ staan?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Richh schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:52:
[...]
Trading212 heeft 'm op 360 staan, lol. Met de melding "all orders will be rejected till official trading begins'.
Nou, geduld dan maar. Dacht dat het makkelijk €50 verdienen zou zijn als je maar op tijd kliktmaar dat gaat 'm niet worden blijkbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 14-04-2021 17:57 ]
Zojuist gedaan. Flufje maar toch een mooie winst.anti elppa schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:47:
[...]
heb ze vanmorgen de deur uit getrapt. Van mij mag doge weer naar 50-100 sats
ALGO of CELO kopen, transferren naar coinlist, omzetten naar USDC. Die trading fees zijn niet zo spannend, maar transaction fees voor USDT en BTC zijn iets van $28.bszz schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:00:
Ok, wellicht ergens terug te vinden, maar hoe krijg ik euro's zo goedkoop mogelijk naar (USDT/USDT/BTC/ETH) coinlist?
Er staat toch:
Ik heb nu kooporders op 355, 360 en 370 staan. Vermoed dat ze uiteindelijk boven de 400 weg zullen gaan, maar misschien stap ik (veel) té hoog in, zien we dan wel weerOneTimer schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:48:
[...]
ING ook. Ben benieuwd wat de opening wordt
Wat verwachten jullie?
Ik probeer er 1x te kopen, heb een order op $270 staan.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
fee van LUNA is ook heel laag, van de week Binance --> KuCoin gedaan en geld stond er 6-8 minuten later erop (afhankelijk van drukte natuurlijk)bszz schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:00:
Ok, wellicht ergens terug te vinden, maar hoe krijg ik euro's zo goedkoop mogelijk naar (USDT/USDT/BTC/ETH) coinlist?
Precies, staat duidelijk in dat ze het niet weten.ApC_IcE schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:03:
[...]
Er staat toch:
"When will Coinbase go public?
The Coinbase listing is set to hit the Nasdaq on Wednesday. The precise timing of the list isn’t clear, but Palantir Technologies Inc.’s PLTR, -2.56% direct listing in September saw the first trade of its debut session after 1:30 p.m. Eastern time."
Ik doe mee (bijna). 325, 360, 370Taro schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:03:
[...]
Ik heb nu kooporders op 355, 360 en 370 staan. Vermoed dat ze uiteindelijk boven de 400 weg zullen gaan, maar misschien stap ik (veel) té hoog in, zien we dan wel weer
Ik heb juist vandaag crypto teruggehaald. Bijna kansloos (<5%) om op tijd te kunnen kopen.bszz schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:00:
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
ah dat bedoel je.Nopheros schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:04:
[...]
Precies, staat duidelijk in dat ze het niet weten.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
The Coinbase listing is set to hit the Nasdaq on Wednesday. The precise timing of the list isn’t clear
?Qunix schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:14:
Hij is live! We kunnen hem kopen!
Eens maar het lijkt de markt wel in zn grip te houden wat het weer ontopic maakt.Aarebe1 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:24:
Vind het wel vreemd dat we het vorige week niet over inflatie en andere monetaire zaken mochten hebben maar nu wel over reguliere aandelen...
Dat eerste lijkt me dichter nabij de crypto gedachte te liggen.
Wel over voetbal
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik heb ze staan op 355 en 375. Maar bij DeGiro weten ze het volgens mij ook ff niet meer... nu staat de koers bij mij weer op 250 terwijl ie vlak hiervoor nog op 340 stond... is de afgelopen uren al een paar keer gewisseld tussen deze 2 bedragen. Van mij mogen ze de poort gewoon open zetten en dan zien we het wel.Taro schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:03:
[...]
Ik heb nu kooporders op 355, 360 en 370 staan. Vermoed dat ze uiteindelijk boven de 400 weg zullen gaan, maar misschien stap ik (veel) té hoog in, zien we dan wel weer
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Ruud2001 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:31:
[...]
Ik heb ze staan op 355 en 375. Maar bij DeGiro weten ze het volgens mij ook ff niet meer... nu staat de koers bij mij weer op 250 terwijl ie vlak hiervoor nog op 340 stond... is de afgelopen uren al een paar keer gewisseld tussen deze 2 bedragen. Van mij mogen ze de poort gewoon open zetten en dan zien we het wel.
Met deze prijzen zeker geen hodl idd.Chaes schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:33:
Ik koop Coinbase wel in de bear market... $400 voor een aandeel van een bedrijf waarvan je kunt garanderen dat de waardering een flinke deuk zal krijgen tijdens de bear market... ik pas
[ Voor 21% gewijzigd door Nopheros op 14-04-2021 18:34 ]
Ik verwacht of omhoog, of naar beneden._Gast_ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:38:
Zit iemand in IOST? Wat is jullie verwachting?
https://www.coingecko.com/en/coins/iost
Moon!_Gast_ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:38:
Zit iemand in IOST? Wat is jullie verwachting?
https://www.coingecko.com/en/coins/iost
Toen ik die vraag stelde ging hij zijwaarts
Correctie: bij DEGIRO hebben ze de openingskoers zojuist aangepast naar 500Ruud2001 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:31:
[...]
Ik heb ze staan op 355 en 375. Maar bij DeGiro weten ze het volgens mij ook ff niet meer... nu staat de koers bij mij weer op 250 terwijl ie vlak hiervoor nog op 340 stond... is de afgelopen uren al een paar keer gewisseld tussen deze 2 bedragen. Van mij mogen ze de poort gewoon open zetten en dan zien we het wel.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Ik zag net de buurman een drietraps raket in elkaar bouwen met de letters IOST er op!
_Gast_ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:50:
[...]
Toen ik die vraag stelde ging hij zijwaarts
Nu omhoog, maar ben niet ingestapt...
Ja bizar hé. Niet te veel over nadenken, anders durf je geen enkele alt meer te kopen.Tominatie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:52:
Ik zou niet weten waarom je coinbase aandelen zou kopen terwijl DOGE nog maar wordt gewaardeerd op een schamele 17 miljard marketcap.
Ik had het wel geweten.
Same peopleGelukszoekr schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:27:
[...]
Ik las:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Zo dacht ik er ook over en toen ben ik uit bitcoin miner aandelen gestapt halverwege 2020, foute keuze geweestkcb schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:56:
Ik weet niet hoor. Ik denk dat het verstandiger is af te wachten wat Coinbase aandelen de komende dagen gaan doen. Ik verwacht dat er veel mensen teleurgesteld zullen worden.
Als je al BTC hebt en dus al exposure hebt in crypto, waarom zou je voor de hoofdprijs nu een aandeel kopen wat waarschijnlijk met de BTC koers meebeweegt?
Ik heb de orders maar ingetrokken, indicatie staat nu op 500 ipv 250.Ruud2001 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:31:
[...]
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Marketwatch geeft nu aan 380 dollar, heb m'n limit op 420 gezet voor 1 aandeel. Meer wil ik ook niet in deze kermis steken..Taro schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:20:
[...]
Ik heb de orders maar ingetrokken, indicatie staat nu op 500 ipv 250.
Die gasten hebben de champagne waarschijnlijk al opengetrokken. Eigenlijk wil ik daar niet aan meehelpen. Ik kijk het wel even vanaf de zijlijn aan.
Oplichters. Is dat Japans voor oprichters?Gelukszoekr schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:27:
[...]
Ik las:
[ Voor 34% gewijzigd door Nopheros op 14-04-2021 19:31 ]
Nu weer 380,- ben benieuwd wat voor vuurwerk dit wordt of welke domperTaro schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:20:
[...]
Ik heb de orders maar ingetrokken, indicatie staat nu op 500 ipv 250.
Die gasten hebben de champagne waarschijnlijk al opengetrokken. Eigenlijk wil ik daar niet aan meehelpen. Ik kijk het wel even vanaf de zijlijn aan.
[ Voor 77% gewijzigd door Mirved op 14-04-2021 19:28 ]
Van $COIN is zeker geen synthetic cryptotoken o.i.d. te krijgen?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
wrapped COIN?Jedi_Pimp schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:30:
[...]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
BinanceJedi_Pimp schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:30:
[...]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq