Iedereen heeft het over 20 april..._Gast_ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:41:
Ja jullie hebben gelijk. Overgrote deel van de stijging is al wel achter de rug. Helaasss
Maar blijft die stijgen tot dan? (en misschien wel er na)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Iedereen heeft het over 20 april..._Gast_ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:41:
Ja jullie hebben gelijk. Overgrote deel van de stijging is al wel achter de rug. Helaasss
11.3B usd TVL op Venus, de meerderheid lijkt er vertrouwen in te hebben.Bananeman schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:01:
Op Beefy kun je o.a. ADA staken bij Venus, heb Venus nog nooit gebruikt maar is er een algemene mening over betrouwbaarheid ervan? In januari was er blijkbaar nog sprake van een bug of hack...
Valt me op dat er maar $3,2 miljoen aan ADA gestaked is, lijkt me erg weinig.
Thanks voor de info. Even kijken wat ze op Reddit zeggen.S-1-5-7 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:42:
[...]
Iedereen heeft het over 20 april...
Maar blijft die stijgen tot dan? (en misschien wel er na)
Vreemd waar die getallen vandaan komen, hij is nog niet verhandelbaar ook niet in pre market om 15.30 opent de markt in NYStokstaart schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:23:
[...]
Ik weet niet of ik die prijs realistisch vind..
[Afbeelding]
Ik maak me oprecht zorgen als je de Doge community op Reddit gaat raadplegen om een buy/sell beslissing op te baseren..._Gast_ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:44:
[...]
Thanks voor de info. Even kijken wat ze op Reddit zeggen.
Helaas kun je niet altijd alert zijn...
[ Voor 13% gewijzigd door Ducksy88 op 14-04-2021 13:51 ]
Zorg dat je geen tunnelvisie krijgt, ik zat straks even op de Doge subreddit te kijken maar het is echt bizar wat mensen daar voor dingen zeggen. Wel puur entertainment, dat moet ik er wel bij zeggen._Gast_ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:44:
[...]
Thanks voor de info. Even kijken wat ze op Reddit zeggen.
Helaas kun je niet altijd alert zijn...
@Ben.Hahlen Succes met je bot! Nu je net bent aangemeld neem ik aan dat je de gratis 3 dagen Pro versie hebt gekozen?Remy!!!! schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:35:
[...]
Succes! Ik zou ook gewoon met een klein bedrag beginnen (deed ik ook)en uitvogelen hoe het werkt. Zodra je een goed werkende bot hebt kan je zonder problemen het bedrag opschalen.
[ Voor 1% gewijzigd door bek op 14-04-2021 14:08 . Reden: link en € -> $ ]
Totdat de boel naar beneden knalt en je bagholder bent van de grootste shitcoins allertijden.bek schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:51:
[...]
@Ben.Hahlen Succes met je bot! Nu je net bent aangemeld neem ik aan dat je de gratis 3 dagen Pro versie hebt gekozen?
Dan kan je meerdere smarttrades klaar zetten. En paper traden!
Kan je mijn bots eens laten schaduw draaien.
Deze met deals van max €325 per deal heb ik op 13-4 uitgezet, omdat ik lang met bags bleef zitten:
https://3commas.io/bots/3...ed_show?secret=f3a1d5109a
Deze heb ik op 13-4 gestart; met deals van max €325:
https://3commas.io/bots/3...ed_show?secret=9bd2423bea
De laatste bot is voorzichtiger.
Max waarmee de bot kon handelen zat zo tussen €2500 en €4000.
Een Youtuber die veel laat zien over de opties van 3Commas is The Trading Parrot: YouTube: The Trading Parrot
Verwijderd
Nopheros schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:53:
[...]
Totdat de boel naar beneden knalt en je bagholder bent van de grootste shitcoins allertijden.
Dat is zeker een risico, maar ik ga 1 dezer dagen even een testbot maken waarmee ik alleen trade met de top10 munten (BTC, ETH, ADA, DOGENopheros schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:53:
[...]
Totdat de boel naar beneden knalt en je bagholder bent van de grootste shitcoins allertijden.
Ducksy88 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:49:
[...]
Ik maak me oprecht zorgen als je de Doge community op Reddit gaat raadplegen om een buy/sell beslissing op te baseren...
edit: in general; Reddit is een mega echo-chamber met lambo fanboiis en shilling bots. Pas op. Serieus
Hahaha nee het is gewoon 1 van de dingen waar ik naar kijkLunamous schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:49:
[...]
Zorg dat je geen tunnelvisie krijgt, ik zat straks even op de Doge subreddit te kijken maar het is echt bizar wat mensen daar voor dingen zeggen. Wel puur entertainment, dat moet ik er wel bij zeggen.
[ Voor 7% gewijzigd door _Gast_ op 14-04-2021 13:57 ]
Precies.Nopheros schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:53:
[...]
Verwijderd
Hoho.. GME Bagholder hier. ff dimmen_Gast_ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:56:
Ik maak me oprecht zorgen als je de Doge community op Reddit gaat raadplegen om een buy/sell beslissing op te baseren...
edit: in general; Reddit is een mega echo-chamber met lambo fanboiis en shilling bots. Pas op. Serieus
[...]
Hahaha nee het is gewoon 1 van de dingen waar ik naar kijk
Als er echt een massale hype is dan neem ik dat mee
Maar kans is klein dat ik hier nog instap...
Kosten van de bot bedragen € 0,00HoppyF schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:56:
Je hebt daar echt geen bot voor nodig en al helemaal geen eentje waar je dik voor moet betalen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
*shakes hand*
[ Voor 59% gewijzigd door Ducksy88 op 14-04-2021 14:05 ]
Voor 3commas hoef je niet te betalen, je kan bij de gratis variant gewoon met 1 bot werken.HoppyF schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:56:
[...]
Je hebt daar echt geen bot voor nodig en al helemaal geen eentje waar je dik voor moet betalen.
De uitdaging voor de bots zit in een dalende markt.
Laat mij een bot zien die dikke winst maakt in een sterk dalende markt.
Als je mij kunt overtuigen neem ik direct een betaald abonnement op die bot!
Ik snap je gedachtegang, maar zolang Nexo veel harder gaat dan de BTC die je er hebt staan... ik laat me nog even in Nexo uitbetalen.MicroWhale schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:30:
[...]
Uit laten betalen in NEXO krijg je idd 12%... maar daar trap ik niet in, want dan gaat je compound interest eraan.
Dat is leuk maar met die optie ben je wellicht tot beperkt in de bot functies.Remy!!!! schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:58:
[...]
Voor 3commas hoef je niet te betalen, je kan bij de gratis variant gewoon met 1 bot werken.
De bot handelt in wat je wil. In mijn geval heb ik ingesteld in BUSD op Binance (in mijn geval) tegen coins met een volume van minimaal 200 BTC in 24H. Maar je kan ook je pairs kiezen.Nopheros schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:53:
[...]
Voor mijn situatie ben ik nog geen beperking tegen gekomen.HoppyF schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:00:
[...]
Dat is leuk maar met die optie ben je wellicht tot beperkt in de bot functies.
Dat is zeker het verdienmodel van alle bot bedrijven, maar het verbaasd mij nogal dat 3commas hun gratis variant zo uitgebreid hebben.Het verdienmodel van bots is dat mensen een betaald abonnement afsluiten en denken dat ze daarmee rijk kunnen worden.
Je kan met het free plan van 3Commas wel een pine script draaien vanaf TradingView met een webhook. Dus als je een beetje thuis bent in python kom je een eind.HoppyF schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:00:
[...]
Dat is leuk maar met die optie ben je wellicht tot beperkt in de bot functies.
Het verdienmodel van bots is dat mensen een betaald abonnement afsluiten en denken dat ze daarmee rijk kunnen worden.
Heb een tijdje de hodlbot gebruikt, kun je gewoon aangeven dat je bv alleen de top20 coins wil. Op basis van een algo doet de bot een rebalancing 1 keer in de maand van je coins.best een leuk projectRemy!!!! schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:55:
[...]
Dat is zeker een risico, maar ik ga 1 dezer dagen even een testbot maken waarmee ik alleen trade met de top10 munten (BTC, ETH, ADA, DOGE, enz ) mocht de boel naar beneden knallen dan heb je in ieder geval wel een aantal munten die mogelijk bij de volgende bull weer nuttig zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door alki op 14-04-2021 14:28 ]
Interessant. Moet je nog iets vooraleerst de bot te starten? Alles eerst in BTC gooien? Of pakt hij het op waar het in staat?Remy!!!! schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:16:
[...]
Zie m'n vorige post, dat was gewoon een bot van 3commas die ik middels 'Discover a bot' had ontdekt, vervolgens heb ik van de top 10 bots alle waardes bekeken, en op de gok een gemiddelde van die waardes gepakt.
Dit is mijn huidige bot, misschien dat je er wat aan hebt. Let niet op het verlies van gisteren en eergisteren toen heb ik wat deals gecanceld om even fris opnieuw te beginnen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Je kiest één base coin. Dus BTC, USDT, ETH, EUR, BUSD etc.resusaapje schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:12:
[...]
Interessant. Moet je nog iets vooraleerst de bot te starten? Alles eerst in BTC gooien? Of pakt hij het op waar het in staat?
Zeker en vast een groot pluspunt. Al blijkt het erg lastig om een strategie uit te dokteren die én veel signalen afgeeft, én voldoende vaak winst oplevert.bek schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:04:
Je kan met het free plan van 3Commas wel een pine script draaien vanaf TradingView met een webhook. Dus als je een beetje thuis bent in python kom je een eind.
Je moet aangeven vanuit welke munt hij gaat traden, dus of BTC, ETH, USDT enz (geen idee hoeveel keuze er is).resusaapje schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:12:
[...]
Interessant. Moet je nog iets vooraleerst de bot te starten? Alles eerst in BTC gooien? Of pakt hij het op waar het in staat?
Maar net zoals je een bot kan kopiëren op 3Commas kan je op TV een shared free script gebruiken.TomTorquay schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:14:
[...]
Zeker en vast een groot pluspunt. Al blijkt het erg lastig om een strategie uit te dokteren die én veel signalen afgeeft, én voldoende vaak winst oplevert.
Klopt, op dit moment heb ik vandaag $13,61 winst, maar ik heb ook een 20-tal trades goed in de min staan (wel met een stop-loss van 25%), maar het is nu gewoon een kwestie van wachten. Of die munten gaan nog stijgen, of nog verder zakken. Als ik m'n verlies bij 1 zo'n trade pak, dan kost mij dat $1. Dus ik denk dat ik gewoon per week ga kijken welke trades er te lang open staan met verlies en of die munt nog in de buurt kan komen van mijn buy order, zo niet dan pak ik m'n verlies.TomTorquay schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:14:
[...]
Zeker en vast een groot pluspunt. Al blijkt het erg lastig om een strategie uit te dokteren die én veel signalen afgeeft, én voldoende vaak winst oplevert.
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:05:
[...]
We kunnen met z'n allen zoeken naar verklaringen maar feit blijft dat een grafiek als onderstaand nooit zonder gevolgen blijft.
[Afbeelding]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Dat is een interessante! Die ga ik vanavond/morgen eens bekijken.bek schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:17:
[...]
Maar net zoals je een bot kan kopiëren op 3Commas kan je op TV een shared free script gebruiken.
De verschillen in strategiën kan je laten analyseren: https://www.3cstats.com
Remy!!!! schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:18:
[...]
Ik heb liever dan eens in de zoveel tijd verlies, dan dat er een trade te lang niets staat te doen. Want 1 trade die 5 uur open staat, had ook een plek kunnen zijn voor 3 trades met winst.
Hahaha de eeuwige corpsbal. Wat een neppe gast zeg. Niet doorheen te komenStevenzeN schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:15:
[YouTube: DIT WORDT DE JONGSTE CRYPTOMILJONAIR VAN NEDERLAND]
Interview met de jongens van Doopiecash. Je moet die presentator wel aankunnen, wat een ontiegelijke megakneus.
Ja, dat weet ik. Alleen zijn die free shared scripts nagenoeg altijd rubbish. Dus moet je zelf iets verzinnen. En ook dat valt vaak tegen, zelfs met enige TA achtergrond.bek schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:17:
Maar net zoals je een bot kan kopiëren op 3Commas kan je op TV een shared free script gebruiken.
Interessante link! Dank!bek schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:17:
[ Voor 8% gewijzigd door TomTorquay op 14-04-2021 14:27 ]
Smarttrades en paper traden: Moet ik echt nog even induiken!bek schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:51:
[...]
@Ben.Hahlen Succes met je bot! Nu je net bent aangemeld neem ik aan dat je de gratis 3 dagen Pro versie hebt gekozen?
Dan kan je meerdere smarttrades klaar zetten. En paper traden!
Kan je mijn bots eens laten schaduw draaien.
Deze met deals van max $325 per deal heb ik op 13-4 uitgezet, omdat ik lang met bags bleef zitten:
https://3commas.io/bots/3...ed_show?secret=f3a1d5109a
Deze heb ik op 13-4 gestart; met deals van max $325:
https://3commas.io/bots/3...ed_show?secret=9bd2423bea
De laatste bot is voorzichtiger.
Max waarmee de bot kon handelen zat zo tussen $2500 en $4000.
Een Youtuber die veel laat zien over de opties van 3Commas is The Trading Parrot: YouTube: The Trading Parrot
Heb je al wat gehoord van CoinList mbt CASPER tokens?Mooody schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:40:
[...]
Geen plan, zoals altijd
Heb geen idee hoeveel tokens ik krijg. Ik ga dat ff uitrekenen.
Op coinmarketcap staat enkel 1 exchange die CSPR handeld maar dan op basis van IOU. Geen idee precies wat dat inhoud maar goed, het kan natuurlijk een prijs indicatie zijn van de coin. Zou mooi zijn in ieder geval.Supershiva schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:28:
[...]
Heb je al wat gehoord van CoinList mbt CASPER tokens?
Ik heb destijds alleen een mailtje gehad dat mijn aankoop was bevestigd maar daarna is het akelig stil gebleven.
Die tokens die we gekocht hebben, hoe worden die aan ons verstrekt?
Worden ze in onze wallet op CoinList gezet met een verkoopblokkade of hoe gaat zoiets?
Enig idee of is dit voor jou ook je eerste ICO waarbij je daadwerkelijk hebt kunnen kopen?
smarttrades: buy en sell met trailing functieBen.Hahlen schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:27:
Smarttrades en paper traden: Moet ik echt nog even induiken!
Een (non-SC) topic over Bot-trading zou wel fijn zijn, met wat meer uitleg enzo, maar net als wat eerder werd aangegeven: Ik heb er te weinig kennis van om dat te starten...
nothing stops this train
[ Voor 15% gewijzigd door Raaafie op 14-04-2021 14:38 ]
Voor diegene die BTC bezittenpeterhhh schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:40:
[...]
Ja want alle btc die nu in de handen van een paar mensen is: dat is de toekomst!!!!!!
Bij ING is het -0.5% op 100k plus. Prima rente dus en de laatste tijd doet CRO het ook lekker!Raaafie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:37:
Nou, mijn APR op CRO staking via de Crypto.com DeFi Wallet is nog maar 18.69%. Twee weken geleden was dat nog rond de 30%. Veel mensen aan het staken kennelijk!
Waar kan ik deze ING coin halen? Zeer aantrekkelijk zeg!knakworst schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:39:
[...]
Bij ING is het -0.5% op 100k plus. Prima rente dus en de laatste tijd doet CRO het ook lekker!
Die wordt centraal geissued net als Ripple en kent een hoge inflatie. Ik zou deze overslaanKyumia schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:40:
[...]
Waar kan ik deze ING coin halen? Zeer aantrekkelijk zeg!
Ik zou vooral even zelf op onderzoek gaan, er is de laatste weken best veel nieuws naar buiten gekomen over Vechain rondom carbon project, ondersteuning vanuit PwC, Deloitte, samenwerking met de Chinese overheid, etc. Kijk bijvoorbeeld even op Reddit op de subreddit van Vechain maar ook de algemene Cryptocurrency subreddit waar veel voorbij komt.Twixterr schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:38:
Ik lees best wat reacties over Vechain en sommige zijn relatief zuur. Ik zelf denk dat zij een mooie oplossing bieden en dat het best veel belovend kan zijn. maar wat is juist? nu nog meer inleggen of HODL? of juist nu cashen en afwachten? Heb ik ook al 2x met bitcoin gedaan en dat heeft niet goed uitgepakt. De boot een paar keer gemist. Hoor graag jullie mening.
https://www2.deloitte.com...in-Trends-2020-report.pdf
Hier nog 20,76%. Achteraf een betere verhouding tussen de normale wallet en de defi wallet moeten kiezen. Achja 6 procent ook prima toch.Raaafie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:37:
Nou, mijn APR op CRO staking via de Crypto.com DeFi Wallet is nog maar 18.69%. Twee weken geleden was dat nog rond de 30%. Veel mensen aan het staken kennelijk!
[ Voor 7% gewijzigd door Alpina op 14-04-2021 14:50 ]
Troost je, mijn CRO staat vast op de exchange stake. Ik wist niet dat die gescheiden waren (app & exchange)...Alpina schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:47:
[...]
Hier nog 20,76%. Achteraf een betere verhouding tussen de normale wallet en de defi wallet moeten kiezen. Achja 6 procent ook prima toch.
Merk wel dat het met de stijgende CRO prijs hard gaat nu 😎
Hoelang staat die dan vast als ik vragen mag?freshprince schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:54:
[...]
Troost je, mijn CRO staat vast op de exchange stake. Ik wist niet dat die gescheiden waren (app & exchange)...
Dus geen VISA en slechts 10% APY
half jaar helaasAlpina schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:55:
[...]
Hoelang staat die dan vast als ik vragen mag?
Hoe bedoel je geen visa? Heb je er geen kaart bij? Maar dan krijg je op de exchange toch ook minder dan 10%freshprince schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:54:
[...]
Troost je, mijn CRO staat vast op de exchange stake. Ik wist niet dat die gescheiden waren (app & exchange)...
Dus geen VISA en slechts 10% APY
Oke! Mijn normale wallet komt in juni ergens vrij, de defi wallet kun je altijd stoppen maar wel met een 28dagen overlapping voor je CRO vrij komt. Ik ga in juni de gok dus niet wagen om opnieuw te staken. Is leuk voor de bearmarkt.
Op de exchange krijg je trading fee korting op je CRO stake en 10% APYruud2all schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:00:
[...]
Hoe bedoel je geen visa? Heb je er geen kaart bij? Maar dan krijg je op de exchange toch ook minder dan 10%
Is er. In de crypto.com app ff bij earn kijken.Alpina schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:00:
[...]
Oke! Mijn normale wallet komt in juni ergens vrij, de defi wallet kun je altijd stoppen maar wel met een 28dagen overlapping voor je CRO vrij komt. Ik ga in juni de gok dus niet wagen om opnieuw te staken. Is leuk voor de bearmarkt.
Jammer dat er geen fexibele staking is?? Bevalt me prima bij Binance en opnemen wanneer je wil. Wel in USDT maar ook 6 procent.
Ik had hem al laten vallen:MicroWhale schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:01:
[...]
Ik heb nog steeds geen use case voor XRP van je gehoord?
Bij 1: Ze hebben er ~6 billion + "Another 48 billion XRP are held in reserve, for periodic sales." Ze hebben meer dan DE HELFT van alle coins in handen.(ofwel: Wij dumpen onze coin op jullie om geld op te halen.)
Bij 3: Jij je zin: Ontwikkeling van XRP + XRP Ledger zijn ook compleet in handen van Ripple. Maar zonder RippleNet is XRP helemaal waardeloos: Nu kan (maar dat gebeurt niet) de coin nog gebruikt worden bij de services van RippleNet. Als dat vervalt, houd je alleen een soort crowdfunding munt over.
Je beseft je dat je nu zelf allemaal argumenten tegen XRP hebt gegeven?
Volgens mij word er voor de transacties tussen banken geen XRP gebruikt.elektriekert schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:07:
[...]
Ik had hem al laten vallen:
Usecase https://ripple.com/ripplenet/on-demand-liquidity
1. Vind ik dat een probleem? Nee, ze kunnen sowieso niet alles ineens op de markt dumpen.
Waarom zou Ripple met XRP geld op moeten halen? Denk je dat die banken gratis RippleNet mogen gebruiken?
Ze hebben echt wel een vaste inkomsten bron.
Ik ga er vanuit dat de verkoop van XRP door hen als stimulans wordt gebruikt.
Zeggen ze tegen bank A: Eenmalig kan je XRP kopen voor 50% van de huidige waarde. Minimaal een jaar vasthouden, ondertussen kan je het gebruiken voor transacties.
XRP wordt meer gebruikt, de waarde stijgt.
3. Of je hebt een probleem en denkt het met XRP op te kunnen lossen.
Dan ga je op de XRP ledger bouwen.
Je hebt gelijk wanneer je zegt dat het de waarde van XRP niet ten goede komt als Ripple zijn handen er vanaf trekt.
De argumenten die ik heb aangehaald zijn voor jou een reden om er van weg te blijven, prima.
Ik kijk er anders tegen aan, al ruim 3 jaar, ook ben ik er nog geen fiat door verloren dus speculeer ik er voorlopig nog mee door.
Zou Ripple een Bitconnectje doen en ik heb geen winst gepakt dan is dat mijn eigen schuld natuurlijk.
Zou Ripple een Bitconnectje doen dan denk ik dat ze hun imago behoorlijk schaden.
Btw, Digibyte heeft ineens een groene Dildo waar zelfs mijn schoonmoeder u tegen zegt
Wat nou domweg HODL-en?StevenzeN schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:15:
[YouTube: DIT WORDT DE JONGSTE CRYPTOMILJONAIR VAN NEDERLAND]
Interview met de jongens van Doopiecash. Je moet die presentator wel aankunnen, wat een ontiegelijke megakneus.
Zet het in de commant.elektriekert schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:12:
[...]
Wat nou domweg HODL-en?
Met tWraden maak ik geen winst![]()
tWraden is niet mijn ding
Aangepast,rainier15 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:10:
[...]
Volgens mij word er voor de transacties tussen banken geen XRP gebruikt.
Dus dat verhaal gaat niet op.
Misschien kijk ik verkeerd op 3Commas, maar ik kan nergens een CSV van mijn bot exporteren, alleen van mijn deals.bek schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:17:
[...]
Top! Tnx 👍 beter voor de risicospreiding.Antifon schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:06:
[...]
Is er. In de crypto.com app ff bij earn kijken.
Het klopt dat de csv deals bevat. Scroll eens naar beneden. Zie je dan de naam van je bot? Bij mij blijft ie ook wel eens draaien, terwijl de info er al is.Remy!!!! schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:15:
[...]
Misschien kijk ik verkeerd op 3Commas, maar ik kan nergens een CSV van mijn bot exporteren, alleen van mijn deals.
Als ik van mijn deals een export maak, en upload naar die site, dan blijft hij maar laden?
Bij mij blijft ie hangen op 'Uploading & processing, please wait ...' en dan kan ik verder niets doen.bek schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:18:
[...]
Het klopt dat de csv deals bevat. Scroll eens naar beneden. Zie je dan de naam van je bot? Bij mij blijft ie ook wel eens draaien, terwijl de info er al is.
Zie steeds meer van dit soort berichten.[
Afijn,
Wil al jaren mezelf hierin verdiepen en vanochtend toch maar de stap gezet. Dan leer je het snelst en het best.
Heb jullie tip aangehouden en alleen ETH en BTC gekocht.
Nu de komende weken de app en de site leren begrijpen en daarna met de onbekendere spelen.
Zit je altijd vast aan die unstaking periode van 28 dagen? Ik dacht dat eens in de zoveel tijd je CRO automatisch werd geunstaked om vervolgens te kunnen kiezen om het weer te staken.Alpina schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:00:
[...]
Jammer dat er geen fexibele staking is?? Bevalt me prima bij Binance en opnemen wanneer je wil. Wel in USDT maar ook 6 procent.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Linkje naar goede chart?freshprince schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:24:
popcorn klaar, laten we naar die $COIN candles kijken
Het is inderdaad 20.76% echter gaat daar nog 10% van af als commissie voor de validator. Je houdt dan 18.69% over.Alpina schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:47:
[...]
Hier nog 20,76%. Achteraf een betere verhouding tussen de normale wallet en de defi wallet moeten kiezen. Achja 6 procent ook prima toch.
Merk wel dat het met de stijgende CRO prijs hard gaat nu 😎
Dan zou ik ff een validator kiezen met een lager percentage, of zelfs 0%.Raaafie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:28:
[...]
Het is inderdaad 20.76% echter gaat daar nog 10% van af als commissie voor de validator. Je houdt dan 18.69% over.
Hoi mede-miljonairSupershiva schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:28:
[...]
Heb je al wat gehoord van CoinList mbt CASPER tokens?
Ik heb destijds alleen een mailtje gehad dat mijn aankoop was bevestigd maar daarna is het akelig stil gebleven.
Die tokens die we gekocht hebben, hoe worden die aan ons verstrekt?
Worden ze in onze wallet op CoinList gezet met een verkoopblokkade of hoe gaat zoiets?
Enig idee of is dit voor jou ook je eerste ICO waarbij je daadwerkelijk hebt kunnen kopen?
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 14-04-2021 15:37 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Op dit moment is het gewoon onhandig dat ze eigenlijk drie verschillende producten hebben die onafhankelijk van elkaar werken. Je hebt de Crypto.com app waar je VISA card kan krijgen en 6% PA. Dan heb je de Crypto.com exchange waar je kan staken en traden en vervolgens heb je ook nog de DeFi Wallet waar je je CRO native kan staken op de Crypto.org blockchain voor +-20% AP. Voor noobs is dit echt niet gebruiksvriendelijk dus ik hoop dat ze het allemaal wat logischer gaan maken in de toekomst.freshprince schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:05:
[...]
Op de exchange krijg je trading fee korting op je CRO stake en 10% APY
In de app krijg je die andere voordelen die beter zijn zoals de cashback en Spotify/Netflix etc.
Omdat ik niet trade op crypto.com dus volledig nutteloos. Enige voordeel is dat ik geen "paper hands" kan hebben.
De harde manier moeten leren helaas...
En dan te bedenken dat nu nog maar 1% van de wereld bevolking iets actiefs met crypto doet.... (Ik dacht dat het rond die 1% zat).Mirved schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:25:
[...]
Zie steeds meer van dit soort berichten.
Op het werk zijn ook opeens allerlei mensen geïnteresseerd weer in crypto. Kreeg zelfs een appje van mijn oom die totaal geen verstand heeft van dit soort zaken. Laat me denken aan het eind van de 2017 bullrun. Waarbij iedereen er opeens in zat. Voor mij wel een teken dat we nu echt de hype fase in zijn gegaan.
Dat is een goede, durf ik niet te zeggen. Iemand?zwembroek schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:25:
[...]
Zit je altijd vast aan die unstaking periode van 28 dagen? Ik dacht dat eens in de zoveel tijd je CRO automatisch werd geunstaked om vervolgens te kunnen kiezen om het weer te staken.
There is no minimum stake requirement for CRO and you can stake/unstake anytime, please beware that when you unstake your CRO, it will undergo the 28-day unbonding period as enforced by the Crypto.org Chain (similar to other DPOS chains like Cosmos, Polkadot). During this period, your unbonding balance will not accrue any block rewards.Alpina schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:34:
[...]
Dat is een goede, durf ik niet te zeggen. Iemand?
[ Voor 11% gewijzigd door Qunix op 14-04-2021 15:40 ]
Op het XRP netwerk bedoel je? Van XRP naar XRP of via een Exchange?Antifon schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:20:
Ff snel funds transferren met XRP is er momenteel ook niet bij. Aardig druk op het netwerk.
[ Voor 25% gewijzigd door freshprince op 14-04-2021 15:39 ]
Open verkoop start om 1800 dacht ik.mathiasc schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:38:
vind iemand een chart van COIN ?
https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/coin
nergens geen data, ook niet op tradingview...
vind dat de BTC koers voorlopig zeer rustig blijft ...
We hodelen die CASPER een jaar of 4 en daarna kunnen we een eigen eiland op de Seychellen kopen met bijpassende bootMooody schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:33:
[...]
Hoi mede-miljonair![]()
Weet ook niet precies wat er nu gebeurt. Ik las dat de "sale" op 15 April eindigt. Iedereen heeft dan kans gehad om de tokens daadwerkelijk aan te kopen. Ik neem aan dat daarna de balans op wordt gemaakt en de uitbetaling volgt in de Coinlist wallet. Als ik het goed heb, komen ze direct "in stake" en ontvang je 8% (?) rente. (ook nog!)
Dit is inderdaad de eerste ICO waar ik aan meedoe, op wat Binance mining pools (destijds) na. Vind Casper oprecht een interessant project en denk dat het zeker een plek in de top #100 kan gaan bezetten. Vandaar dat ik ruig wilde inzetten
Ik heb niks gezegd. Ff beter gekeken en het ligt idd aan de exchange. Je kunt dus rustig je XRP blijven hodlenelektriekert schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:39:
[...]
Op het XRP netwerk bedoel je? Van XRP naar XRP of via een Exchange?
Misschien moet ik dan maar naar @MicroWhale gaan luisteren als het nu al in het honderd loopt![]()
Dan kan ik net zo goed alleen bij BTC blijven
Wat vond jij van Mina dan, besloten om niet aan mee te doen?Mooody schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:33:
[...]
Hoi mede-miljonair![]()
Weet ook niet precies wat er nu gebeurt. Ik las dat de "sale" op 15 April eindigt. Iedereen heeft dan kans gehad om de tokens daadwerkelijk aan te kopen. Ik neem aan dat daarna de balans op wordt gemaakt en de uitbetaling volgt in de Coinlist wallet. Als ik het goed heb, komen ze direct "in stake" en ontvang je 8% (?) rente. (ook nog!)
Dit is inderdaad de eerste ICO waar ik aan meedoe, op wat Binance mining pools (destijds) na. Vind Casper oprecht een interessant project en denk dat het zeker een plek in de top #100 kan gaan bezetten. Vandaar dat ik ruig wilde inzetten
Mina leek me een van de zoveelste platforms. Zal ongetwijfeld dikke gains laten zien, maar de koopkans was minamaal (woordgrapje), dus ik heb 'm laten schieten.Chaes schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:54:
[...]
Wat vond jij van Mina dan, besloten om niet aan mee te doen?
(snap ik uiteraard als je al aan Casper hebt meegedaan).
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
nothing stops this train
Google of check in binance zelf?Kol Nedra schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:02:
weet iemand de fee op Binance als je TSLA koopt?
0,00, volgende de binance anouncement,Kol Nedra schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:02:
weet iemand de fee op Binance als je TSLA koopt?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Zo ver ik weet, ben ik de enige in mijn kringen. Dat zal wel niet, maar ik hoor er eigenlijk nooit iemand over praten.Mirved schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:25:
[...]
Zie steeds meer van dit soort berichten.
Op het werk zijn ook opeens allerlei mensen geïnteresseerd weer in crypto. Kreeg zelfs een appje van mijn oom die totaal geen verstand heeft van dit soort zaken. Laat me denken aan het eind van de 2017 bullrun. Waarbij iedereen er opeens in zat. Voor mij wel een teken dat we nu echt de hype fase in zijn gegaan.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq