[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 239 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.036 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:21
bek schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:06:
[...]

Ik zit te hopen dat iemand een topic start over bots. Kunnen we settings en pine scripts delen. Ik ben allee te n00b om TS te worden.
Mijn ene DCA bot levert dan wel weer 20%, op goede dagen.
Zie m'n vorige post, dat was gewoon een bot van 3commas die ik middels 'Discover a bot' had ontdekt, vervolgens heb ik van de top 10 bots alle waardes bekeken, en op de gok een gemiddelde van die waardes gepakt.
Dit is mijn huidige bot, misschien dat je er wat aan hebt. Let niet op het verlies van gisteren en eergisteren toen heb ik wat deals gecanceld om even fris opnieuw te beginnen.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:18
Chaes schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:16:
[...]

Welk werkend product hebben ze dan?
De marketing machine.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
EvilTurkey schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:15:
[...]

ADA is superieur product t.o.v. een shitcoin als ETH.
ETH wordt pas iets minder shitty als 2.0 uitkomt en die kansloze hoge fee's weg zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03:43

YES

Moderator General Chat
MaStar schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:16:
[...]

Stop aub met deze onzin en FOMO. Doe dat maar op YouTube. Helpt dit topic totaal niet verder.
Volgens mij is het zaak heel veel berichten in dit topic niet serieus te nemen ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:05:
[...]

We kunnen met z'n allen zoeken naar verklaringen maar feit blijft dat een grafiek als onderstaand nooit zonder gevolgen blijft.

[Afbeelding]
Zulke voorspellingen zijn erg lastig te doen. Ik gooi er nog eentje bij....

De kans is reëel dat Bitcoin over de $100k gaat schieten in deze cycle. Een eventuele bear market (cq. correctiefase) zou 'm terug op 40-50-60k kunnen zetten. Paar maand consolideren in deze regionen en daarna doorschieten naar 500k in 2024.

Als je in 2024 uitzoomt, zie je 1 piepklein knobbeltje (de 20k in 2018) en een wat groter hobbeltje (de 100k in 2021/2022).

Anderzijds; als China en Rusland Bitcoin opeens gaan "verbieden" of Cardano wordt écht de nieuwe Bitcoin (zoals Charles dat graag wil), is een pullback naar 10k (en veel lager) ook prima mogelijk. De toekomst is ongewis en een open deur zorgt voor tocht.

[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 14-04-2021 10:22 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
enomiss schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:16:
[...]
Optisch bedrog. Naarmate tijd verstrijkt vlakt dit af. Zoom maar eens uit.
Ik kan niet verder uitzoomen dit is de 1 maand-schaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:33
zwembroek schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:15:
[...]

Domme vraag maar ben totaal niet in de aandelen thuis. Is het een acht aandeel dat Binance gaat aanbieden?
https://www.binance.com/e...9c6ab4265bf97aca31be6fbe7

Het zijn tokens, maar Binance zal onderliggende aandelen aanhouden ter dekking. Als voldoende vertrouwen hebt in Binance an sich, dan kun je ze rustig kopen via Binance.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
St@m schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:16:
Kunnen we misschien starten met FUD als er daadwerkelijk iets aan de hand is en de koersen daar ook naar wijzen? :P
Ach ja, binnenkort corrigeert BTC even na de stijging, zakt ie met een procentje of 3 en breekt hier weer totale paniek uit. Elke keer weer vermakelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:20
YES schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:17:
[...]

Volgens mij is het zaak heel veel berichten in dit topic niet serieus te nemen ;)
het is een slowchat topic, maar we kunnen het natuurlijk wel netjes houden!

Ben wel benieuwd als BTC 69k hit of het dan nog netjes blijft :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:19:
[...]

het is een slowchat topic, maar we kunnen het natuurlijk wel netjes houden!

Ben wel benieuwd als BTC 69k hit of het dan nog netjes blijft :+
Netjes zeker, bloedserieus, dat hoeft van mij niet. Als je alles wat hier geschreven wordt serieus neemt en je handelswijze erop afstemt ga je een mooi rollercoaster-ritje meemaken denk ik :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
ADA voor de 2e keer deze ochtend nog niet voorbij de 1.541-1.542, 3x scheepsrecht?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Bananeman schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:11:
Pff niet normaal die eth gas fees op UniSwap. Ff voor de zekerheid: als ik onvoldoende eth heb om de gas fee te betalen, dan is de enige optie om meer eth naar de wallet in kwestie te sturen?
Hybrix gebruiken, kun je gewoon de unified assets op andere chains traden. Spaart bakken aan fees. Jammer dat hybrix nog net niet live was toen vesper uit kwam, ik heb toen zelf maar iets van 11 vesper te pakken gekregen door met een groep vesper te poolen. Had meer kunnen zijn want hij kwam op 20 uit en het duurde wel even voor ie op 70 stond.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hou-m-nat
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 17:32
Mijn oude liefde VET lijkt niet te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 16:22
BTC100K2021 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:18:
[...]

https://www.binance.com/e...9c6ab4265bf97aca31be6fbe7

Het zijn tokens, maar Binance zal onderliggende aandelen aanhouden ter dekking. Als voldoende vertrouwen hebt in Binance an sich, dan kun je ze rustig kopen via Binance.
Ga dit doen omdat ik op Binance al wat funds heb staan. Vanmiddag 14:30 verhandelbaar? Dan gaat de beurs in Amerika open.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:09
Ho ho, de 2k ETH babe is alweer langs gekomen toen we hem daadwerkelijk raakten. Maar vooruit, ik ben de strengste niet..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fx3k5L1G4npdFgDR1f-Uu6s_rvo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SsYnBxa79QDRcA81BzclpiAA.jpg?f=user_large

OT: ik verwacht wel een dumpy truck vandaag, relatief veel inflow aan BTC..

[ Voor 7% gewijzigd door Stokstaart op 14-04-2021 10:26 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
DutchCrownNL schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:22:
ADA voor de 2e keer deze ochtend nog niet voorbij de 1.541-1.542, 3x scheepsrecht?
Hij vertrekt nu volgens mij

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:45
Coinbase medewerkers vullen hun zakken even van “ons” geld.
Ik heb het idee dat Coinbase wel eens een keer lagere transactiekosten mag gaan doorberekenen.
Ze hebben geld zat.

In the lead-up to the Nasdaq listing, Coinbase surprised all 1,700 full-time employees by giving them 100 shares each, worth $25,000 at the current reference price. The March 25 “thank you” gift is a no-strings-attached grant, meaning they could sell them immediately after the listing goes public tomorrow.

These shares are in addition to the 105,510 share options handed out to employees of Coinbase’s Irish arm in recent years.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

DutchCrownNL schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:22:
INMIDDELS DIK 1.55 _/-\o_ :9~ en het gaat maar door!

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:50
https://support.ledger.co...sufficient-device-storage

N.a.v. opmerkingen net: je kunt apps uninstallen, de private keys blijven staan. Je hebt de apps alleen nodig als je transacties wilt doen.

Je kunt dus veel meer soorten coins op je Ledger nano S hebben dan er apps tegelijk op passen.

(Wist ik ook niet)

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
DJ-Promo schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:24:
[...]

Ga dit doen omdat ik op Binance al wat funds heb staan. Vanmiddag 14:30 verhandelbaar? Dan gaat de beurs in Amerika open.
15:30, Binance zal op dat moment zelf een grote voorraad moeten aankopen als onderpand alvorens de handel te openen. Ik verwacht dat ze 15:45/16:00 of wellicht zelfs later pas verhandelbaar zijn op Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
enomiss schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:25:
[...]

Hij vertrekt nu volgens mij
Heftig gevecht wel voor de 1.55 :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 14-09 17:05
Stokstaart schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:24:
[...]

Ho ho, de 2k ETH babe is alweer langs gekomen toen we hem daadwerkelijk raakten. Maar vooruit, ik ben de strengste niet..

[Afbeelding]

OT: ik verwacht wel een dumpy truck vandaag, relatief veel inflow aan BTC..
Ik heb een theorie.
- BTC nieuwe ath gezet vlak voor de beursgang van Coinbase (creeert extra interesse in de IPO)
- Na de livegang gaat de COIN prijs even hard omhoog
- BTC dump start (terug naar sub 60k - alle ouderwetse aandelenhouders schrikken en bang - dumpen COIN), Whales kopen goedkoop COIN op.
- BTC prijs recovered, en op naar de 100k

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:12
HoppyF schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:28:
Coinbase medewerkers vullen hun zakken even van “ons” geld.
Ik heb het idee dat Coinbase wel eens een keer lagere transactiekosten mag gaan doorberekenen.
Ze hebben geld zat.

In the lead-up to the Nasdaq listing, Coinbase surprised all 1,700 full-time employees by giving them 100 shares each, worth $25,000 at the current reference price. The March 25 “thank you” gift is a no-strings-attached grant, meaning they could sell them immediately after the listing goes public tomorrow.

These shares are in addition to the 105,510 share options handed out to employees of Coinbase’s Irish arm in recent years.
No way, aandeel houders bepalen nu == maximalisatie winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
mjjveldt schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:30:
[...]

Ik heb een theorie.
- BTC nieuwe ath gezet vlak voor de beursgang van Coinbase (creeert extra interesse in de IPO)
- BTC dump start (terug naar sub 60k - alle ouderwetse aandelenhouders schrikken en bang - dumpen COIN), Whales kopen goedkoop COIN op.
Over meerdere dagen/weken zou dit scenario kunnen, ik verwacht vandaag te veel interesse in COIN. Iedere dip zal worden opgekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0re0
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 10:28
UniMatrix schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:29:
https://support.ledger.co...sufficient-device-storage

N.a.v. opmerkingen net: je kunt apps uninstallen, de private keys blijven staan. Je hebt de apps alleen nodig als je transacties wilt doen.

Je kunt dus veel meer soorten coins op je Ledger nano S hebben dan er apps tegelijk op passen.

(Wist ik ook niet)
Dan staat nog steeds mijn opmerking
Als ik er ooit niet meer ben wil ik dat mijn nabestaande makkelijk transacties kunnen doen om bij mijn geld te komen. Niet dat ze apps moeten deinstalleren installeren. Beetje lame zeg maar :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Allemaal leuk en aardig die pumps van alle muntjes die ik ooit had.. maar mijn neo doet ook gewoon weer +11% hoor.. dus.. daarom.. dan weet je dat met je hoofd.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:30
MicroWhale schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:40:
[...]

Welles. Elke bank kan op RippleNet zijn eigen coin maken om transacties te doen met andere banken. Dat zijn interne/private coins die alleen in het netwerk waarde hebben als "overdracht van verantwoordelijkheid en waarde".

[...]

Klopt, dus door bovenstaande heeft XRP totaal geen use case.

[...]

Gecentraliseerd is nu:
1. Ripple heeft nog steeds grote hoeveelheden XRP in bezit, dus kan de prijs controleren + dumpen.
2. Ripple legt op (schrijft voor) welke ~12 master nodes gebruikt moeten worden voor validatie. (Elke update van node komt het 'standaard configuratielijstje' van Ripple mee). Dat zijn bijna allemaal nodes van Ripple. Ja, je kan ook je eigen nodes instellen, maar dat gaat op een ouderwetse, centrale manier ipv een torrent-achtige manier zoals de meeste decentrale netwerken.
3. Ontwikkeling van het complete RippleNet is in handen van Ripple. (besef je even hoe centraal dat is aub)

Verder is het zo decentraal als het maar zijn kan.

[...]

Wat dan?

[...]

Graag gedaan. d:)b

PS. Als ik het fout heb hoor ik het ook graag hoor, want ik vind het belangrijk om de juiste informatie te hebben. Misschien FOMO ik er dan ook wel weer in.
Centralized:
1. Max 1 miljard, zie Ripple kwartaalcijfers voor de actuele info.
2.idd, strongly recommends
3. RippleNet zelf kan dan wel centraal zijn, het trekt wel klanten aan. (RippleNet is geen XRP ledger)

RippleNet en de XRP ledger zijn 2 losstaande dingen hè.
Coins op de XRPL, ja. Coins op RippleNet: Ik kan er societal over vinden maar ik wil je best geloven.

Er is dus wel een hele mooie usecase voor XRP, echter de kaarten die ze bedeeld worden zijn een beetje ruk.

P.s.
De rechtszaak kan een hoop goed doen voor de rest van het cryptowereldje.

Speculate well, kind Sir. *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
EnderQ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:31:
[...]

No way, aandeel houders bepalen nu == maximalisatie winst
Dat is dan mooi jammer voor Coinbase want dan zoeken traders wel een goedkopere Exchange.
Er zijn er genoeg.
Daarmee schiet Coinbase zich in zijn eigen voet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:30
benchMarc schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:53:
[...]

Nog beter is de High On-Demand Liquidity service, ook wel bekend als HODL. Zie je, de tips liggen voor het oprapen!
Daar ging de koffie! _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:12
HoppyF schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:35:
[...]

Dat is dan mooi jammer voor Coinbase want dan zoeken traders wel een goedkopere Exchange.
Er zijn er genoeg.
Daarmee schiet Coinbase zich in zijn eigen voet.
:) net zoals al die Apple kopers een goedkopere telefoon kopen :+ niet bedoeld als discussie starter, je mag winnen hoor. Maar het verleden laat wel zien dat bij aandelen emissie verdien modellen niet opeens alturistiische trekjes gaan krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door EnderQ op 14-04-2021 10:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Komop ADA, ram hem ff door die $1.55 grens *O* *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Heerlijk om alle wilde theorieën, tips en strategieën te lezen. Maar het zijn zoveel verschillende visioenen, wat is de ware :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

mjjveldt schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:30:
[...]

Ik heb een theorie.
Om BTC onder de 60k te krijgen op Binance zou je momenteel voor zo'n $76 miljoen aan BTC verkopen. En dat gaat uit van het huidige orderboek, en dat er dan niemand enorm gaat bijkopen (en oké, en niemand gaat panicsellen.)
Zoiets doen om een of ander vaag aandeel wat goedkoper te kunnen krijgen is een debiele move, die je ook echt niet gaat doen als je er al je BTC voor moet verkopen, om zo'n geintje een beetje veilig te kunnen proberen moet je eigenlijk BTC-miljardair zijn. En dan heeft het nogmaals eigenlijk geen enkel nut.
Geen 'whale' die dit gaat proberen als-ie z'n hersens op de juiste plek heeft. Dus je hebt hooguit kans dat John McAfee dit poogt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Sluw schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:37:
Heerlijk om alle wilde theorieën, tips en strategieën te lezen. Maar het zijn zoveel verschillende visioenen, wat is de ware :?
De ware is dat iedereen tevreden moet zijn met wat ze hebben en niet proberen groene candles te jagen. Pak je 5% wees blij, pak je 50% wees heel blij, pak je 200% pak winst.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:34:
Allemaal leuk en aardig die pumps van alle muntjes die ik ooit had.. maar mijn neo doet ook gewoon weer +11% hoor.. dus.. daarom.. dan weet je dat met je hoofd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0HOyrKrxGfhGMK94scQHyDwTjcc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Icl06TIjnWIgn7Nee2eQo0M0.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

XRP feest afgelopen, rennen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 14-09 17:05
Natuurlijk het is maar een theorie, tegelijkertijd 76 miljoen is niet zoveel. Maar ongeveer 1200 btc, als je die ook nog goed leveraged dan kan het hard gaan. Maar eens dat het een bizarre theorie.

Het is maar een theorie natuurlijk. Voor de cryptowereld hangt wel iets af van een succesvolle beursgang, ook voor de andere exchanges, Kraken wil ook public gaan begin volgend jaar.

edit: de Inflow in binance vanochtend was al meer dan 3k BTC.3k BTC naar Bithumb, 1.6k naar Coinbase.

[ Voor 9% gewijzigd door mjjveldt op 14-04-2021 10:46 ]

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:39
De vraag blijft, wanneer pak je winst. Lastige kwestie altijd.

Als je bijvoorbeeld gister was uitgestapt had je een hele winstgevende rit gemist. En als je vandaag uitstapt mis je mogelijk een andere winstgevende rit...

Conclusie - niet uitstappen?

[ Voor 6% gewijzigd door MaStar op 14-04-2021 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:18
knakworst schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:43:
Maat van me heeft XRP en blijft rustig zitten, gaat nog wel een keer x10 wordt gezegd. We zijn net begonnen.

Iedereen ziet alleen nog maar $ tekens.

[ Voor 34% gewijzigd door Nopheros op 14-04-2021 10:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
EvilTurkey schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:12:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

ADA gaat door naar 15 dollar en dat binnen 8 maanden. Heeft iedereen zijn ADA game aangepast of moet je nog duizenden ADA kopen? Nu kan het nog!
15 dollar is wel erg speculatief, maar ik geloof wel dat Cardano een prima investering is voor de langere termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 11:15
MaStar schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:44:
De vraag blijft, wanneer pak je winst. Lastige kwestie altijd.

Als je bijvoorbeeld gister was uitgestapt had je een hele winstgevende rit gemist. En als je vandaag uitstapt mis je mogelijk een andere winstgevende rit...

Conclusie - niet uitstappen?
Je bent pas slim als je op elk moment uit kan stappen en weet wanneer je weer kan instappen alvorens weer uit te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
knakworst schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:43:
nvm

[ Voor 16% gewijzigd door freshprince op 14-04-2021 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Whales zijn even aan het dumpen geslagen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nopheros schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:45:
[...]

Maat van me heeft XRP en blijft rustig zitten, gaat nog wel een keer x10 wordt gezegd. We zijn net begonnen.

Iedereen ziet alleen nog maar $ tekens.
Ik zie alleen ₿...

Zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Keek net op m'n "oude" litebit account 6k doge verkocht voor 167 euro :F
En 0.04 btc voor 1200 euro..

Damn wat is het hard gegaan :o

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Khaelos schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:48:

ik heb eind januari 15000 doge verkocht op litebit voor 141 euro |:( . was nu 1700 euro geweest...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
EnderQ schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:37:
[...]

:) net zoals al die Apple kopers een goedkopere telefoon kopen :+ niet bedoeld als discussie starter, je mag winnen hoor. Maar het verleden laat wel zien dat bij aandelen emissie verdien modellen niet opeens alturistiische trekjes gaan krijgen.
Ik zit op Coinbase en Binance maar vind vwb gebruikers vriendelijkheid Binance beter.
Daarbij nog goedkoper ook.
Wat is dus het voordeel van Coinbase?
Het enige voordeel wat ik zie is spreiding van risico’s over meerdere Exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-09 18:47
DutchCrownNL schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:47:
Zo idd... benieuwd waar het gaat eindigen na de manie van afgelopen 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Tering we going down!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvilTurkey

EvilTurkey

New World Order

DutchCrownNL schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:47:
Tijd om een paar whales af te knallen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jwIFNwsEzCWPI0Y0UZv2wc-YAvU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nTjYzIFNKuUHwyKJ6FPk6Rdv.jpg?f=user_large

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

mjjveldt schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:43:
[...]

Natuurlijk het is maar een theorie, tegelijkertijd 76 miljoen is niet zoveel. Maar ongeveer 1200 btc, als je die ook nog goed leveraged dan kan het hard gaan. Maar eens dat het een bizarre theorie.

Het is maar een theorie natuurlijk. Voor de cryptowereld hangt wel iets af van een succesvolle beursgang, ook voor de andere exchanges, Kraken wil ook public gaan begin volgend jaar.

edit: de Inflow in binance vanochtend was al meer dan 3k BTC.3k BTC naar Bithumb, 1.6k naar Coinbase.
Ja, eens dat $76 miljoen niet heel veel is, maar om mee te gokken is het wel veel.

En succesvolle beursgangen zullen crypto echt verder helpen, maar ik vind het moeilijk in te schatten hoe groot de impact is. Traditionele partijen gedragen zich m.i. nooit rationeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Khaelos schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:48:

2021-01-21 / 1485619 HOT VERKOCHT = 0.71 ETH (1 ETH = 980$)

2021-04-05 / 1485619 HOT KOPEN? = 22.28 ETH (1 ETH = 2100$)

2021-04-14 / 1485619 HOT KOPEN? = 11,45 ETH (1 ETH = 2350$)

:|

[ Voor 6% gewijzigd door cliors op 14-04-2021 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
64kazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:24

almightyarjen

When does the hurting stop?

WTF DOGE, een joke met een market cap van 18 miljard 8)7 Kan je die coin ook ergens voor gebruiken, wat is de achterliggende gedachte?

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 05:45

oNo

REKT! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Paniek!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vf0vWqPaHC6Z8n7WHHZrO5om944=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nCqwMp3pLn4Ols1mSg5akcuU.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Mooie correctie was dit. En nu door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
VET zakte gelijk met 1 cent op Bitvavo. Gekkenhuis.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wow, jullie hebben echt een totaal ander idee van REKT/going down/paniek dan ik...

Rekt is niet 'het is nu wat lager dan 3 uur geleden, wat toen ATH was...'

TOUGHEN UP FUCKING PUSSIES!

[ Voor 39% gewijzigd door Smultie op 14-04-2021 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
enomiss schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:55:
Je noemt dit een correctie? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Laatst online: 11-09 21:40
Ik werk eigenlijk alleen met coinbase pro. De fees zijn daar veel en veel lager dan bij coinbase. Verder heb ik veel vertrouwen in Coinbase als bedrijf. Zeker nu met de beursgang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

enomiss schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:55:
Off-topic. Het woordje dooooorrrrrrrr zou verboden moeten worden, iedere keer zie ik dan die kop van Matthijs van Nieuwkerk en hoor ik hem schreeuwen de wereld draait doooooooooooorrrrrrr. Ik hoop niet dat ik die irritantie associatie bij anderen overbreng. :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Smultie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:57:
Wow, jullie hebben echt een totaal ander idee van REKT/going down/paniek dan ik...

Doe nou gewoon even mee, is leuk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
StevenzeN schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:58:
[...]

Doe nou gewoon even mee, is leuk.
FUUUUUCK, daar gaat m'n pensioen.

Houd een plekje vrij onder de Waalbrug aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
cliors schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:57:
[...]

Je noemt dit een correctie? :o
Dit kan best een correct zijn. Jij zegt dat we er al zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 05:45

oNo

Smultie schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:57:

Voor velen zou je niet zo lang geleden met een daling van dergelijke absolute waarde van je PF REKT zijn.

Het is maar relatief gelukkig :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
peterhhh schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:00:
[...]

Dit kan best een correct zijn. Jij zegt dat we er al zijn?
Ik zeg niks, maar van 65000 naar 63400 als een correctie zien gaat wel erg ver. Misschien moet ik het niet zo serieus nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

elektriekert schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:35:
[...]

Centralized:
1. Max 1 miljard, zie Ripple kwartaalcijfers voor de actuele info.
2.idd, strongly recommends
3. RippleNet zelf kan dan wel centraal zijn, het trekt wel klanten aan. (RippleNet is geen XRP ledger)

RippleNet en de XRP ledger zijn 2 losstaande dingen hè.
Coins op de XRPL, ja. Coins op RippleNet: Ik kan er societal over vinden maar ik wil je best geloven.

Er is dus wel een hele mooie usecase voor XRP, echter de kaarten die ze bedeeld worden zijn een beetje ruk.

P.s.
De rechtszaak kan een hoop goed doen voor de rest van het cryptowereldje.

Speculate well, kind Sir. *;
:? Ik heb nog steeds geen use case voor XRP van je gehoord?

Bij 1: Ze hebben er ~6 billion + "Another 48 billion XRP are held in reserve, for periodic sales." Ze hebben meer dan DE HELFT van alle coins in handen. ;w (ofwel: Wij dumpen onze coin op jullie om geld op te halen.)

Bij 3: Jij je zin: Ontwikkeling van XRP + XRP Ledger zijn ook compleet in handen van Ripple. Maar zonder RippleNet is XRP helemaal waardeloos: Nu kan (maar dat gebeurt niet) de coin nog gebruikt worden bij de services van RippleNet. Als dat vervalt, houd je alleen een soort crowdfunding munt over.

Je beseft je dat je nu zelf allemaal argumenten tegen XRP hebt gegeven?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

BTC:
24H: 2,6%
1H: -0,3%

Tweakers: HODL, Ik ben failliet, REKT, paniek bla bla bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Whales lijken het voor alsnog geen goed idee te vinden dat BTC weer boven de 64K komt en blijft.
Lopen er binnenkort weer BTC Futures af oid?

En terwijl ik dit tik raakt ie 64.1K aan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
cliors schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:01:
[...]

Ik zeg niks, maar van 65000 naar 63400 als een correctie zien gaat wel erg ver. Misschien moet ik het niet zo serieus nemen.
Nah, degene die het een correctie noemt moet zichzelf achter de oren krabben I guess.

Maar laten we ervan genieten dat een paar cijfers achter de komma zoveel emotie bij ons mensen kan oproepen, geinig toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://gewoonanneke.files.wordpress.com/2019/06/paniek-1.jpg?w=685
paniekvogel

BETEKENIS & DEFINITIE
(1970) (inf.) iemand die snel in paniek raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
een correctie is als bitcoin minimaal 10% verliest op een dag. Onder de 10% is geen correctie voor Bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

mengenli schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:06:
een correctie is als bitcoin minimaal 10% verliest op een dag. Onder de 10% is geen correctie voor Bitcoin.
en 7 dagen op rij 9% dan? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:48:
[...]

@chris.nl kan je hier alles over vertellen.
Thnx voor het taggen maat.

IOST is een prachtige munt waarmee ik ooit een flinke winst heb gepakt door op 1,2 cent te verkopen. Nu is ie 8,1 cent. Had ik maar, dan was ik nu, bla bla, poep gebeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Ducksy88 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:07:
[...]

en 7 dagen op rij 9% dan? :P
oohh oohh wat flauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Kan iemand dat VET filmpje nog ff posten?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
hmr schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:09:
Kan iemand dat VET filmpje nog ff posten?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 20:39
Voor de personen wie Coinbase aandelen overwegen: https://twitter.com/ramah.../1377263681604575234?s=21

De prijs zal de eerste uren worden bepaalt en betaald door FOMO, waarna de koers vervolgens weer hard zal zakken. Coinbase is kwa transacties duur en de klantenservice loopt nog hopeloos achter, zie enkel de reviews van dit bedrijf. Dit laatste komt door de sterke groei, maar voor veel mensen is een eerste kennismaking belangrijk, als de klantenservice je dan in de steek laat, zullen ze die klanten niet snel meer terugzien.

En, waarom gaat Coinbase eigenlijk naar de markt? Niet om geld op te halen. Ik denk eerder dat de investeerders na bijna 10 jaar geld willen verdienen en op deze top willen verkopen.
Grote investeerders die sceptisch zijn over crypto, zullen dat ook over Coinbase zijn.

Persoonlijk koop ik (nog) niets, hoe enthousiast ik eerst ook was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

I know.

Maar, je kan de discussie over correcties, crashes, pieken en dalen nooit voeren zonder een tijdsframe. En dat benoemd tot op heden niemand en dus is de hele draad een beetje zoek.

edit: dan zelf ook maar even de chart erbij gepakt.... wel een beetje LOL dit een correctie te noemen ja xD

[ Voor 14% gewijzigd door Ducksy88 op 14-04-2021 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

Je moet maar wat over hebben voor shitcoins. Had voor bepaalde coins een account bij FTX aangemaakt (een van de weinige exchanges met een hoop shitcoins die ook fiat ondersteunt volgens mij). Maar ze ondersteunen al geen Instant SEPA does een overboeking duurt al erg lang en nu hebben ze zojuist ook nog gewoon een verkeerd bedrag op m'n account gezet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayaxi
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-08-2022
ADA wat doe je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:20
een correctie, hoort erbij :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayaxi
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-08-2022
Kol Nedra schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:13:
[...]

I know, even afreageren :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:38

bloody

0.000 KB!!

Zo hehe eindelijk goed m'n ADA kunnen lozen na de wekenlange dip

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:51
we creëren een buitenkansje voor je om bij te kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peterhhh
[...]

Precies, hoort erbij, back to 1.00 - 1.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Jezus godnondeju....echt is al de 2e week dat mn binance PF maar blijft staan waar die is. Gained de ene coin, daalt de andere weer. Nu een minimale up van 1% of zo...

Elke keer een stijging en dan denk ik, yes. We zijn er voorbij. En weer wakker met een daling. Of vice versa.

De kleinere Bitvavo gaat daarentegen wel goed deze week met +20/25%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
[...]

Zou het eerder een dumpje van een whale willen noemen.
Hoort er inderdaad wel bij, BNB ging net ook even mee.

Aan de andere kant, mooi moment om wat extra in te slaan nu ze toch in de bonus zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
readytoflow schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:15:
Jezus godnondeju....echt is al de 2e week dat mn binance PF maar blijft staan waar die is. Gained de ene coin, daalt de andere weer. Nu een minimale up van 1% of zo...

Elke keer een stijging en dan denk ik, yes. We zijn er voorbij. En weer wakker met een daling. Of vice versa.

De kleinere Bitvavo gaat daarentegen wel goed deze week met +20/25%
Jezus, wat kut voor je man, dat je niet dik in de rode cijfers staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-04 01:19
Dooie kat anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
peterhhh schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:15:
[...]

Jezus, wat kut voor je man, dat je niet dik in de rode cijfers staat. :)
Ja, i know, I know...
Is stukje frustratie. Echt al 2wkn maakt ie dezelfde beweging en zit tegen een voor mij mooie grens aan te tikken. Is ie er net voorbij, valt ie weer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
[...]

10% van 1,55 dus inderdaad een correctie, nu weer die drietraps raket aan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peterhhh
ADA's gezonde correctie begint ongezond te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
readytoflow schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:18:
[...]

Ja, i know, I know...
Is stukje frustratie. Echt al 2wkn maakt ie dezelfde beweging en zit tegen een voor mij mooie grens aan te tikken. Is ie er net voorbij, valt ie weer terug.
Hebben wij hetzelfde PF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
ICX doet ook echt helemaal niks en staat zelfs in de min, wat een shitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
themikes schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:10:
Voor de personen wie Coinbase aandelen overwegen: https://twitter.com/ramah.../1377263681604575234?s=21

De prijs zal de eerste uren worden bepaalt en betaald door FOMO, waarna de koers vervolgens weer hard zal zakken. Coinbase is kwa transacties duur en de klantenservice loopt nog hopeloos achter, zie enkel de reviews van dit bedrijf. Dit laatste komt door de sterke groei, maar voor veel mensen is een eerste kennismaking belangrijk, als de klantenservice je dan in de steek laat, zullen ze die klanten niet snel meer terugzien.

En, waarom gaat Coinbase eigenlijk naar de markt? Niet om geld op te halen. Ik denk eerder dat de investeerders na bijna 10 jaar geld willen verdienen en op deze top willen verkopen.
Grote investeerders die sceptisch zijn over crypto, zullen dat ook over Coinbase zijn.

Persoonlijk koop ik (nog) niets, hoe enthousiast ik eerst ook was.
Ik ga absoluut wat trades maken hierin vandaag :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Volgens mij zijn het vaak gewoon whales die even de markt testen. Even checken of er genoeg weerstand is om vervolgens meer geld erin te pompen zodra die bevestiging er is. Met de juiste timing pakken ze nog gruwelijke winsten ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Short the ponzi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvilTurkey

EvilTurkey

New World Order

Wie is vergeten mij de memo te geven waarop stond dat we massaal ADA gingen dumpen bij 1.55 ? :(

[ Voor 6% gewijzigd door EvilTurkey op 14-04-2021 11:21 ]

Scientia Potentia Est

Pagina: 1 ... 239 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!