Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
nothing stops this train
Bedankt voor je troostende woorden._Gast_ schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:12:
[...]
Bij Alice kwam het ook goed. Dus je weet maar nooit..
Lol, volgende teleurstelling: Price cannot be greater than $6,59

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Het kan niet altijd een Uniswapje zijn..
Verwijderd
Daar is weer een groepje bagholders geboren.
Idd als dat gebeurt kan de TLM prijs me eigenlijk gestolen worden. Leuk als hij was weggegaan voor $5, nu kan hij met Alice DODO en de andere shitcoins tot in de eeuwigheid aan de onderkant van mijn portfolio hangen tot ik het een keer beu benGlenn Hoddle schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:25:
Belangrijkers: BTC weer door de $61k zopas. Wordt het vandaag een ATH?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Bensimpel
Positieve meneer
Haha, of er zijn mensen die nu durven de gok te nemen, het is pas een half uur open. Vind het nog te vroeg imho.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:22:
Hehehehe, Trilium gaat zoals verwacht. Ik heb ze eergisteren aan $7 verkocht, maar nu dat ze uit de game & van Binance beschikbaar zijn gekomen meteen een mega-volume (ook op MXC) en een drop naar $1.
Daar is weer een groepje bagholders geboren.
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Niet nodig, je kan gewoon meedoen als je KYC al gedaan hebt (First come First serve).mannowlahn schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:12:
[...]
Aha, ik heb tot op heden geen email ontvangen ben ik bang dus ik zal wel niet gewhitelist zijn dan
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Wel op vertoon van de bonuskaart.
Bensimpel
Positieve meneer
haha ja inderdaad,roflexx schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:44:
Hmm dat staken van bnb voor tlm levert dus ook niks meer op haha.
😆 - Denk ook eens om ;)

https://niftygateway.com/...ccf64cbff4b7503cbf7c1c5/1
[ Voor 5% gewijzigd door -Sander- op 13-04-2021 08:55 ]
Ja, binance flexible savings.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:39:
Zijn er hier mensen die VET staken? Ik ben nogal nieuw in crypto en vroeg mij af welke wallet ik hier het beste voor kan gebruiken. Ik hoor dat veel mensen de Exodus app gebruiken, maar het kan volgens mij ook gewoon via Binance savings?
https://vechaininsider.co...binance-flexible-savings/
ja en als ie valt moet dat toch een groene joekel van jawelste gevenGelukszoekr schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:40:
focking resist @ 61.3k. Dat ding moet echt omvallen ergens de komende 24 uur...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Top, ik zag het inderdaad al in de app voorbij komen, zijn er nog verschillen tussen dit of de officiele wallet?samba80 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:55:
[...]
Ja, binance flexible savings.
https://vechaininsider.co...binance-flexible-savings/
Breakout or fakeout
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
61.3 zijn we doorheen geweest. Nu nog wel een muurtje op 61.5.Gelukszoekr schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:40:
focking resist @ 61.3k. Dat ding moet echt omvallen ergens de komende 24 uur...
Check ook ff wat die persoon al heeft gekocht in de afgelopen tijd. Al veel meer aankopen met gigantische bedragen. Ik begrijp oprecht niets van deze business-Sander- schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:54:
Voor mensen met teveel geld in de NFT wereld.. er staat een grijze pixel te koop.. hoogste bod momenteel 1.1mln![]()
![]()

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Als ik dit soort dingen zie, is er maar één ding dat door m'n hoofd schiet.Ruud2001 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:08:
[...]
Check ook ff wat die persoon al heeft gekocht in de afgelopen tijd. Al veel meer aankopen met gigantische bedragen. Ik begrijp oprecht niets van deze business
'De rijken betalen te weinig belasting'
Hans de Geus dit moet vertellen bij RTLZ vandaag

Pure luchtbel. Zeker in combinatie met die IPO.RaptorXS schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:10:
BTC gaat lekker, het mooiste zou zijn als straks een nieuwe ATH wordt bereikt en die zure
hEt iS MaAr WaT dE GeK eR vOoR GeEFt.RaptorXS schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:10:
BTC gaat lekker, het mooiste zou zijn als straks een nieuwe ATH wordt bereikt en die zure
kan toch niet serieuze bids zijn. of mensen zijn echt retarded en moeten van hun geld af-Sander- schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:54:
Voor mensen met teveel geld in de NFT wereld.. er staat een grijze pixel te koop.. hoogste bod momenteel 1.1mln![]()
![]()
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KbXJgnVhNSq3J1EvaRe8qXbg.jpg?f=user_large)
Dit is nieuw voor mij, anderen ook moeite met inloggen bij Binance?
Volume is ook wel laag op dit moment. Misschien daarom nog niet gestegen?
(Ik ben recent begonnen met crypto, dus misschien is dit ook niet zo'n slimme vraag)
[ Voor 37% gewijzigd door Duikerrr op 13-04-2021 09:29 ]
Ik schrok me rot man toen ik las BNB crash. Valt mee toch?knakworst schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:08:
Die btc lijkt er toch zo graag doorheen te willen pumpen. Zou fijn zijn na de bnb 'crash'.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Is geen grijze maar een witwas pixel.Ruud2001 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:08:
[...]
Check ook ff wat die persoon al heeft gekocht in de afgelopen tijd. Al veel meer aankopen met gigantische bedragen. Ik begrijp oprecht niets van deze business
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
YouTube: Erik Voorhees - ShapeShift
En die zitten vaak goed met bizarre toekomstbeelden.
De enige reden dat hij hoog staat is vanwege de bullrun. Ik heb ze ooit gekocht om dezelfde reden (2017) en in korte tijd zag ik de gouden bergen. Neo was de shit! Om vervolgens notoire bagholder te worden, heb ze onlangs met winst kunnen verkopen, jaren op gewachtDuikerrr schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:18:
Goedemorgen :-) Vraagje over PHB: Ik lees dat PHB op het NEO platform werkt. Nu is NEO recent best gestegen, staat nu rond de $62. Kan dit dan misschien er ook voor zorgen dat PHB meer potentieel krijgt? Deze staat nu ronde de $0,034.
Volume is ook wel erg laag op dit moment. Misschien daarom nog niet gestegen?
(Ik ben recent begonnen met crypto, dus misschien is dit ook niet zo'n slimme vraag)
Wat doet dit project nu voor speciaals/unieks? Ik zou me vingers er niet meer aan branden
Iedereen is bezig met BNB te dumpen dus je moet helaas even geduld hebben. Kan je alvast wennen aan het begin van de bearmarket wanneer iedereen tegelijk probeert te verkopen en Binance dus ook helemaal vastloopt.Wo Ve schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:17:
[Afbeelding]
Dit is nieuw voor mij, anderen ook moeite met inloggen bij Binance?

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Haha ik heb via de API even snel mijn BNB gedumpt vanmorgen, gelukkig wel geluktMighty schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:28:
[...]
Iedereen is bezig met BNB te dumpen dus je moet helaas even geduld hebben. Kan je alvast wennen aan het begin van de bearmarket wanneer iedereen tegelijk probeert te verkopen en Binance dus ook helemaal vastloopt.
Ik hoop het. Het is namelijk ook altcoin dumpdag...StevenzeN schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:30:
Goedemorgen allemaal! Prachtig weer en dus een mooie dag voor BTC om eens flink door te beuken.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik had ff door dat vorige filmpje heen gescrolled, vond het wel een hoog maxi gehalte met die voorhees.Gelukszoekr schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:23:
Waarom Bitcoin? Al de standaard aannames debunked in deze video. Voor iedereen die de tijd en moeite wilt nemen om Bitcoin te leren, en waarom dit waarde heeft, ik vond dit een sterk verhaal!
YouTube: Erik Voorhees - ShapeShift
Die discussie tussen Dan en Erik? Denk dat je je dan vergist, Dan is de maxi. Erik is wel pro-altselektriekert schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:34:
[...]
Ik had ff door dat vorige filmpje heen gescrolled, vond het wel een hoog maxi gehalte met die voorhees.
LTC lijkt met ADA mee te doenpeterhhh schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:35:
ADA raketje?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Of iedereen probeert in te loggen om snel de dip te kopen. Iets met glas half vol. Er komen nog steeds dikke orders door.Mighty schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:28:
[...]
Iedereen is bezig met BNB te dumpen dus je moet helaas even geduld hebben. Kan je alvast wennen aan het begin van de bearmarket wanneer iedereen tegelijk probeert te verkopen en Binance dus ook helemaal vastloopt.
NFT’s
Wat moet je ermee? Begrijp ik het goed:
Een NFT<>crypto token. Een NFT is 1 ding dat je koopt. Tokens zijn munten gekoppeld aan een project (miljoenen mensen kunnen ADA munt hebben, maar slechts 1 iemand heeft de NFT van een object?)
Een NFT is een soort certificaat van echtheid van een digitaal object. Bijv:
Een gifje
Een foto
Pixelart
Een stukje film (clip)
Een email
Excel bestand
Etc etc etc
Je koopt dan een certificaat dat hetgeen waar het om gaat echt is. Authentiek.
Maar dus niet (de rechten van) dat object zelf. Enkel het certificaat van echtheid?
Zo zou je dus de NFT van de oude Tweaker Henk kunnen veilen? (Halloooo...ik stel het op prijs dat 10% vd opbrengst overgemaakt wordt. Uiteraard in BTC)
Dan heb je njet het recht op ‘de Henk’ maar slechts het certificaat dat ie echt is?
Snap ik het helemaal niet? Of deels?
Wat maakt NFT’s zo populair ineens? Wat is het idee erachter?
Er bestaat ook een connectie tussen charles en litecoin toch? Als in: ze zijn in gesprek
Alles wat je moet weten en meer..readytoflow schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:40:
Ja ja ik weet het, het is slowchat. Er mag ‘wat minder serieus’ gereageerd worden. Toch een poging. Ik snap het echt niet.
NFT’s
Wat moet je ermee? Begrijp ik het goed:
Een NFT<>crypto token. Een NFT is 1 ding dat je koopt. Tokens zijn munten gekoppeld aan een project (miljoenen mensen kunnen ADA munt hebben, maar slechts 1 iemand heeft de NFT van een object?)
Een NFT is een soort certificaat van echtheid van een digitaal object. Bijv:
Een gifje
Een foto
Pixelart
Een stukje film (clip)
Een email
Excel bestand
Etc etc etc
Je koopt dan een certificaat dat hetgeen waar het om gaat echt is. Authentiek.
Maar dus niet (de rechten van) dat object zelf. Enkel het certificaat van echtheid?
Zo zou je dus de NFT van de oude Tweaker Henk kunnen veilen? (Halloooo...ik stel het op prijs dat 10% vd opbrengst overgemaakt wordt. Uiteraard in BTC)
Dan heb je njet het recht op ‘de Henk’ maar slechts het certificaat dat ie echt is?
Snap ik het helemaal niet? Of deels?
Wat maakt NFT’s zo populair ineens? Wat is het idee erachter?
https://ethereum.org/en/nft/
Akkoord om die coins te doen verdwijnen
ramp voor games en millieu
Btw ze hebben al zodanig veel farms in China dat ze zelf hun klimaatdoelstellingen niet halen. Die bitcoins worden gemined met steenkool, lol
Dit is gewoon niet houdbaar, LOL
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze gaan verdwijnen maar ben toch geen voorstander op de manier waarop dit gebeurt.
Gisteravond zijn alle sell orders rond de 600 afgegaan. En je zoekt toch een beetje spanning he...
Nu is mijn knoop-techniek ook niet geweldig, maar ik vind het lastig om een touw aan je verhaal vast te knopen.Larmoth schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:46:
Laat de flamers maar komen maar ook net in discord gepost
Btw ze hebben al zodanig veel farms in China dat ze zelf hun klimaatdoelstellingen niet halen. Die bitcoins worden gemined met steenkool, lol
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze gaan verdwijnen maar ben toch geen voorstander op de manier waarop dit gebeurt.
Tot zover de oneliners. Komt nu de onderbouwing?Larmoth schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:46:
Kijk /luister anders ff naar de laatste cryptocast (BNR) waarin het onderwerp het energieverbruik wasLarmoth schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:46:
Volgens mij is dit juist de flameLarmoth schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:46:
Laat de flamers maar komen

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Spelen met 10 BNB..oNo schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:48:
BNB is wel grillig hoor nu het naar beneden gaat. Wel lekker actie. Ik ben nu een beetje met 10 BNB aan het spelen om te kijken of ik nog wat winst kan pakken in de run naar beneden.
Gisteravond zijn alle sell orders rond de 600 afgegaan. En je zoekt toch een beetje spanning he...(en nee, ik ga niet met leverages spelen)

Voor menig burger heb je daar een jaar een dak boven je hoofd voor ..

Ah goed idee. Misschien weet ik er nog te weinig van. Zal dit eens doen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:49:
[...]
Kijk /luister anders ff naar de laatste cryptocast (BNR) waarin het onderwerp het energieverbruik was
Vooruit, akkoord!Larmoth schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:46:
Mensen moeten verdwijnen worden in leven gehouden met steenkoolLarmoth schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:46:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xOdLHNL9UFciorghScsdQnqF.jpg?f=user_large)
[ Voor 14% gewijzigd door EnderQ op 13-04-2021 10:01 ]
Ik heb een klein stukje “echt” geluisterd, dus eigenlijk had ik gewoon mijn mond moeten houdenGelukszoekr schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:35:
[...]
Die discussie tussen Dan en Erik? Denk dat je je dan vergist, Dan is de maxi. Erik is wel pro-alts
Dat was de interviewer die de vraag stelde wat Erik van altcoins vond. ( De vraagstelling duurde echt een minuut ofzo maargoed
Heb net ff terug gekeken, het stukje vanaf 15:20(zijn kijk op altcoins, dat was nogal negatief.)
Maar je hebt gelijk want vanaf de 17:00 zegt Erik dat er wel degelijk een aantal goede altcoins zijn.
Edit: iets met klok en klepel
Ik dacht dat ik begrijpend kon lezen, maar na deze post twijfel ik aan mijzelf.Larmoth schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:46:
Je hebt mijn akkoord. Doe er mee wat je wil.
https://opensea.io/seaart
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Dus eigenlijk weet je helemaal niets en roep je maar wat.Larmoth schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:50:
[...]
Ah goed idee. Misschien weet ik er nog te weinig van. Zal dit eens doen.
Slaapt dat nou lekker zo'n eikeltjespyjama?
Ik zie alleen maar een stijgende lijn naar boven nu. Waarom denk je dat BNB de 520 gaat aantikken?Mighty schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:51:
Ik zit nu te kijken om BNB rond de USDT 520 terug te kopen. Dat lijkt nu wel een mooie koop. Alternatief is wat langer wachten tot hij weer rond de USDT 300 zit maar dat zou best pas over een tijdje kunnen zijn (of helemaal nooit).
HahahaStevenzeN schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:51:
[...]
Dus eigenlijk weet je helemaal niets en roep je maar wat.
Slaapt dat nou lekker zo'n eikeltjespyjama?
Dus in dit geval zou het mij terug meer inzichten geven, ok toch?
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
YouTube: 💡161: BITCOIN EN KLIMAAT, DE GENUANCEERDE VERSIELarmoth schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:50:
[...]
Ah goed idee. Misschien weet ik er nog te weinig van. Zal dit eens doen.
Denk dat CZ de manipulator verdubbelaar er wel in gooit zodra BNB hard richting de 400 daalt.Mighty schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:51:
Ik zit nu te kijken om BNB rond de USDT 520 terug te kopen. Dat lijkt nu wel een mooie koop. Alternatief is wat langer wachten tot hij weer rond de USDT 300 zit maar dat zou best pas over een tijdje kunnen zijn (of helemaal nooit).
Kan ie denk ik vol blijven houden totdat ergens in juli als Ethereum met de beloofde update komt die gasfees aan pakt.
Als het Ethereum lukt dan is er zelfs voor CZ met al zn knaken geen houden meer aan en zal BNB waarschijnlijk behoorlijk inkakken.
Lukt het Ethereum niet om in juli die gasfees aan te hebben gepakt, of schuiven ze het tegen die tijd weer voor zich uit dan heeft CZ nog wel wat speelruimte.
my 2 cents...
Daarom de ' '. Volgende keerzwembroek schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:21:
[...]
Ik schrok me rot man toen ik las BNB crash. Valt mee toch?
Is dit the suckers rally?knakworst schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:57:
Btc aanval nummer 100 op ATH.
Dit is je laatste kans ooit om btc voor onder 61k te kopen.
Ik denk niet dat Binance het momentum los gaat laten.Mighty schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:51:
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Afhankelijk van hoe lang je wilt holden.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:01:
[...]
Top, ik zag het inderdaad al in de app voorbij komen, zijn er nog verschillen tussen dit of de officiele wallet?
-Kort, met wellicht verkoop in de nabije toekomst? Bij Binance laten staan.
-Lang, niet van plan te verkopen in de komende tijd? Op officiele wallet zetten.
Verschil: Binance verdwijnt/hacked/whatever, je bent je coins kwijt. In je eigen wallet zijn ze echt "van jou" en maakt het geen donder uit wat er met exchanges gebeurd.
Zoals ze zeggen in Crypto: Not your private keys, not your coins.
Bensimpel
Positieve meneer
hoeveel aan gas heb je betaald?Wkrooshof schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:55:
Hoelang duurt zo'n transfer van ETH naar CoinList? half uur geleden gedaan, maar nog steeds een balance van 0,-
😆 - Denk ook eens om ;)
Gas Price:
0.000000063 Ether (63 Gwei)
Gas Limit:
300,000
Gas Used by Transaction:
21,000 (7%)
Hoop het niet. Even wachten tot einde van de week. Anders kan die PiCycle toch kloppen0108daniel schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:00:
Kan merken dat bitcoin nu echt wil.
Bijna alle altcoins staan diep in het rood en zakken hard weg.
Duurde bij mij gisteren 2 uur voordat ik het op m'n balance zag in Coinlist...Wkrooshof schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:55:
Hoelang duurt zo'n transfer van ETH naar CoinList? half uur geleden gedaan, maar nog steeds een balance van 0,-
zit te twijfelen om misschien toch weer in te stappen.
Dat stelt mij wat gerustchevchelios schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:07:
[...]
Duurde bij mij gisteren 2 uur voordat ik het op m'n balance zag in Coinlist...
Bensimpel
Positieve meneer
Ok, dat is wel prima, niet het snelste, maar ook niet het langzaamsteWkrooshof schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:04:
[...]
Gas Price:
0.000000063 Ether (63 Gwei)
Gas Limit:
300,000
Gas Used by Transaction:
21,000 (7%)
😆 - Denk ook eens om ;)
Ja daar staat SUCCESS, vandaar dat ik met mijn vraag kwam hahasOid schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:09:
[...]
Je kan je transactie tracken he. Dat is het mooie van de blockchain

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
Thanks, wallet it is!Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:02:
[...]
Afhankelijk van hoe lang je wilt holden.
-Kort, met wellicht verkoop in de nabije toekomst? Bij Binance laten staan.
-Lang, niet van plan te verkopen in de komende tijd? Op officiele wallet zetten.
Verschil: Binance verdwijnt/hacked/whatever, je bent je coins kwijt. In je eigen wallet zijn ze echt "van jou" en maakt het geen donder uit wat er met exchanges gebeurd.
Zoals ze zeggen in Crypto: Not your private keys, not your coins.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!