[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 226 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.105 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Morgenochtend wordt er weer een hoop TLM voor BNB geconvert ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
@mohaa51
https://alienworlds.mediu...tlm-deposits-5a3d0e820339

morgen ochtend vanaf 8 uur (6 am UTC tijd) word het gepoord als ik het zo lees

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:32
Week geleden 70% van mijn bnb verkocht op 330 om weer lager terug te kopen.....

Mooi balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:44
Gelukszoekr schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:32:
[...]

BSC is een gedegen concurrent van ETH maar is behoorlijk gecentraliseerd. Dat is in deze bullmarket geen probleem waar iedereen alleen maar wil gokken en geld wil winnen. Het kan longterm nog wel voor problemen zorgen. Het zaagt aan de fundamenten van de blockchain
Volledig mee eens. Via Binance rolt het geld mooi de BSC in. Door de lage fees is het een uitstekend platform om te beginnen met het hele DeFi gebeuren. De grote vraag zit iedereen over een paar maanden nog op de BSC of gaat men over/weer terug naar ETH of wellicht Solano. Gedeeltelijk winst nemen en investeren in ETH of een andere chain kan een slimme move zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 08-09 16:14
nemesis2212 schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:49:
@mohaa51
https://alienworlds.mediu...tlm-deposits-5a3d0e820339

morgen ochtend vanaf 8 uur (6 am UTC tijd) word het gepoord als ik het zo lees
Had het ook net gelezen, thanks :)
Niet kwijt dus, maar verkopen bij markt opening zit er dus niet in (had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd)

TLM naar 100$!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ben wel tevreden, in 1 maand tijd is mijn PF al met 517% gegroeid. Begonnen met 100 euries. Had ik maar wat meer geld erin gezet, wat een rollercoaster dit. :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
BNB heeft momenteel zowat meer volume als BTC en ETH bij elkaar _O-

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:42
Aarebe1 schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:47:
Morgenochtend wordt er weer een hoop TLM voor BNB geconvert ..
Yep voorlopig all-in BNB

En als ik interessante ICO's tegenkom, dan verkoop ik weer een deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

mohaa51 schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:50:
[...]

Had het ook net gelezen, thanks :)
Niet kwijt dus, maar verkopen bij markt opening zit er dus niet in (had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd)

TLM naar 100$!
https://www.mxc.com/trade/easy#TLM_USDT

Eerder $6 nu, ik gok zelf dat die morgen rond de 3-5 dollar zal zijn. Gratis geld, dus prima.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:24
Ik doe bnb ook niet weg voorlopig, in december op 25 dollar ingestapt, helaas van de 90 stuks wel al een deel verkocht maar mijn portfolio blijft alsnog knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
Bensimpel schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:51:
Ben wel tevreden, in 1 maand tijd is mijn PF al met 517% gegroeid. Begonnen met 100 euries. Had ik maar wat meer geld erin gezet, wat een rollercoaster dit. :P
Gewoon vrede mee nemen, je hebt het risico aangegaan dat je op dat moment durfde aan te gaan.
Het had ik maar gevoel is achteraf altijd makkelijk, en heeft iedereen in crypto al wel eens gehad :)

Zoals had ik maar die BTC die ik in 2013 gemined heb niet verkocht, of had ik maar meer ingekocht tijdens de bear market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

mohaa51 schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:53:
[...]

Gewoon vrede mee nemen, je hebt het risico aangegaan dat je op dat moment durfde aan te gaan.
Het had ik maar gevoel is achteraf altijd makkelijk, en heeft iedereen in crypto al wel eens gehad :)

Zoals had ik maar die BTC die ik in 2013 gemined heb niet verkocht, of had ik maar meer ingekocht tijdens de bear market
Kan in ieder geval al van mijn winst een mooie smartwatch en nieuwe sneakers kopen :P Dus heb er sowieso vrede mee.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
Bensimpel schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:54:
[...]

Kan in ieder geval al van mijn winst een mooie smartwatch en nieuwe sneakers kopen :P Dus heb er sowieso vrede mee.
... en uit leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Ik hoor veel mensen zeggen dat ze morgenochtend gelijk hun TLM willen dumpen. Wat ik mij afvraag, wat azijn dat voor mensen die om 08.00 klaar zitten om al die TLM op te kopen?

Je kunt er niets mee, er zit geen usecase achter.
Nu geldt dat natuurlijk voor 95% van de muntjes, maar toch. Wat bezielt die lui? Of zijn de opkopers allemaal traders die gebruik willen maken van de hevige fluctuaties, zeker in het begin?
Ik ben maar een simpele hodler, dus misschien dat ik die wereld wat minder snap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:47

YES

Moderator General Chat
Bensimpel schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:54:
[...]

Nu je lessen trekken, en in de volgende bearmarket met wat meer instappen. Nu ben je tijdens de bullrun ingestapt en heb je de eerste stijging gemist, dat overkomt je dan niet niet een keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Blender_01 schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:55:
Ik hoor veel mensen zeggen dat ze morgenochtend gelijk hun TLM willen dumpen. Wat ik mij afvraag, wat azijn dat voor mensen die om 08.00 klaar zitten om al die TLM op te kopen?

Je kunt er niets mee, er zit geen usecase achter.
Nu geldt dat natuurlijk voor 95% van de muntjes, maar toch. Wat bezielt die lui? Of zijn de opkopers allemaal traders die gebruik willen maken van de hevige fluctuaties, zeker in het begin?
Ik ben maar een simpele hodler, dus misschien dat ik die wereld wat minder snap.
De NFT markt is nogal gek, wat mensen er voor over hebben om een crypto aap NFT of land te hebben, ik snap er zelf ook niks van. Maarja je hebt gekke mensen. :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:43:
[...]

Eens. Maar feit is dat iedereen en zijn moeder op dit moment BNB willen hebben. In combinatie met flink wat speculatie een gouden prijs combi.

En dat maakt het in de huidige bullrun een mooie investering voor degene die er vroeg bij waren, zowel in fiat als sats dik in de plus.

Dan versla je als muntje de markt. Wat er longterm gebeurd qua fundamentals is koffiedik kijken, maar op dit moment is het BNB voor en na.

CZ heeft denk ik gewoon gekeken naar wat mensen willen en dat is snelheid + lage fees. Aangezien fundamentals voor nieuwkomers minder zwaar wegen dan voor de oude garde heeft ie dat slim gedaan, zij brengen geld naar de markt. Deze run is altijd nog groot deel speculatie. Hij heeft op decentralisatie ingeleverd om op gebruikerservaring en daarmee populariteit winst te pakken. Best slim gedaan.

Uiteindelijk denk ik ook dat het tegen hem gaat werken maar momenteel plukt hij de vruchten.
Absoluut. CZ is gewoon goed bezig al jaren. Gebruiksvriendelijkheid is key. Misschien vind je het een rare vergelijking maar bekijk deze korte clip
YouTube: Steve Jobs Insult Response

Dit is waar Steven en CZ het over eens zijn. Je moet beginnen bij wat mensen willen, en hier omheen bouwen. Het probleem van deze space is dat er overal gave oplossingen zijn bedacht voor niet - bestaande problemen. Dat is verkeerd om als je snap wat ik bedoel.

Verder ben ik natuurlijk nog steeds een zure nocoiner wat BNB betreft. Maar ik ga op dit niveau m'n vingers er niet aan branden :p

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freezer818
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-09 16:12
[...]

Ik ben in 07-2017 begonnen met 250 € aan bitcoin te kopen. Het geeft mij vrede door aan dat moment terug te denken en te weten dat ik toen 250 € al veel vond om uit te geven aan iets compleet onbekends. Het was dus vrijwel onmogelijk dat ik er toen ff mijn complete spaarpot tegenaan geklapt zou hebben met de kennis van toen.

"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nog maar 123787 keer. -O- 8)7

Maar ach, ook mooie klappers. Je kunt inderdaad maar beter tevreden zijn met wat je hebt, puur voor jezelf. Net als in de rest van het leven zijn er altijd mensen die het beter of slechter doen.

Maar als je alles toch eens van tevoren wist :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
Freezer818 schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:57:
[...]

Ik ben in 07-2017 begonnen met 250 € aan bitcoin te kopen. Het geeft mij vrede door aan dat moment terug te denken en te weten dat ik toen 250 € al veel vond om uit te geven aan iets compleet onbekends. Het was dus vrijwel onmogelijk dat ik er toen ff mijn complete spaarpot tegenaan geklapt zou hebben met de kennis van toen.
Exact dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:57:
[...]

Nog maar 123787 keer. -O- 8)7

Maar ach, ook mooie klappers. Je kunt inderdaad maar beter tevreden zijn met wat je hebt, puur voor jezelf. Net als in de rest van het leven zijn er altijd mensen die het beter of slechter doen.

Maar als je alles toch eens van tevoren wist :o
Dan had ik natuurlijk even in 2012 geld van de bank geleend, alles maxen, dikke schulden om zoveel mogelijk bitcoin te kopen natuurlijk :+ :D

(Een kennis is nu trouwens serieus aan het overwegen om 5k van de bank te lenen en in crypto te stoppen 8)7 , Dat is te link voor mij imho).

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
Wel leuk als je dus 90 procent btc hebt en je pf al meer dan een maand redelijk stabiel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
theorganiser schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:49:
Week geleden 70% van mijn bnb verkocht op 330 om weer lager terug te kopen.....

Mooi balen
Ik ook. Maar tussen de 400 en 500 flink terug gekocht.
Laatste beetje op 580.
Dat Laatste beetje toch er straks uit halen.
T was niet fijn net, om niets achter de hand te hebben om bij te kopen.

Tip van de dag, ga niet all in

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
[...]

Grappig dat je dit aan haalt. Kan me namelijk nog iets vaags herinneren over een artikel die ik op internet tegen kwam over het nieuwe geld dat je dit zelf kon maken. Ik programma gedownload en opgestart en zag alleen maar rare teksten voorbij komen en dacht. Mjah lekker boeiend.

Nu terug denkend.... fuck man had ik dat maar geweten wat ik nu weet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Yep hier ook een deel BNB verkocht na de TKO launch op $400. En daarna op 475 teruggekocht bij een dip.

Gelukkig so far so good. En zoals Taro al zei is $1000 niet ondenkbaar op vrij korte termijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
Bensimpel schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:59:
[...]

Dan had ik natuurlijk even in 2012 geld van de bank geleend, alles maxen, dikke schulden om zoveel mogelijk bitcoin te kopen natuurlijk :+ :D

(Een kennis is nu trouwens serieus aan het overwegen om 5k van de bank te lenen en in crypto te stoppen 8)7 , Dat is te link voor mij imho).
De lite version hiervan kon je een aantal jaar geleden ook nog toepassen.
Crypto kopen met je credit card, laten verdubbelen, helft verkopen voor dat je je afrekening moest betalen...

It's all about risk & risk acceptance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

[...]

Dan had ik natuurlijk even in 2012 geld van de bank geleend, alles maxen
En dit doet dus (gelukkig) niemand..
Je steekt er in wat kan.. Het is geen game.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:53

St@m

@ Your Service

Aarebe1 schreef op maandag 12 april 2021 @ 23:08:
[...]

Nou, er is in ieder geval 1 familie.. :p (weet niet of ze geld hebben geleend hoor)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik ga binnenkort mn appartement verkopen en dan de volledige overwaarde in de volgende safemoon look a like shitcoin gooien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:57:
[...]

Absoluut. CZ is gewoon goed bezig al jaren. Gebruiksvriendelijkheid is key. Misschien vind je het een rare vergelijking maar bekijk deze korte clip
YouTube: Steve Jobs Insult Response

Dit is waar Steven en CZ het over eens zijn. Je moet beginnen bij wat mensen willen, en hier omheen bouwen. Het probleem van deze space is dat er overal gave oplossingen zijn bedacht voor niet - bestaande problemen. Dat is verkeerd om als je snap wat ik bedoel.

Verder ben ik natuurlijk nog steeds een zure nocoiner wat BNB betreft. Maar ik ga op dit niveau m'n vingers er niet aan branden :p
Haha precies dit, mooie vergelijking. En idd, nu BNB kopen is riskant. Kan zijn dat je op 900 denkt: had ik maar... Kan ook prima zijn dat je op 450 denkt: had ik maar :+

Ik blijf er ook vanaf ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

St@m schreef op maandag 12 april 2021 @ 23:09:
[...]

Nou, er is in ieder geval 1 familie.. :p (weet niet of ze geld hebben geleend hoor)
Aarebe1 schreef op maandag 12 april 2021 @ 23:08:
[...]

Had eerder een 'zei me vrouw gister ook-grap' verwacht.
Maar goed. :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
DJ-Promo schreef op maandag 12 april 2021 @ 20:18:
[...]

Ben nu net bezig met het installeren en draaien hiervan op een Raspberry Pi3. Had ik eerder moeten weten. Is van crypto het lukste nodes/mine/stake etc op Raspberry Pi's. Heb een leger van die dingen aanstaan.
Wat is jou configuratie qua hardware en software + rewards? Via het fastdeploy stukje kon ik niks aanklikken dus doe het nu gewoon vanuit de GIT.
Ik heb een snellere en grotere sd-kaart in gedaan de rest is standaard, wifi staat uit.

Ik heb fast deploy niet gebruikt omdat ik vanuit testnet heb geüpgrade en toen bestond fastdeploy niet.
In het begin ging ik zelf compileren maar nu download ik ook uit GitHub kant en klaar.

Als je de commercial versie installeert, doet deze zelf updaten. En als je node in China zit kun je additionele rewards krijgen vanwege de gebruik door bedrijven daar.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Didi taihuttu was die familie toch.
De hele zooi verkocht en alles in Bitcoin.
Je moet het maar durven

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Met geleend geld uit fomo in crypto stappen is gewoon het domste wat je kunt doen in mijn optiek :+

Dat zou ik persoonlijk echt nooit doen.

Ik hoor en lees het echter wel vaker dat mensen geld lenen voor speculatieve doeleinden, velen van hen komen er ook goed mee in de problemen.

Gewoon spelen met geld dat je hebt en wat je missen kunt, als je het goed doet wordt het vanzelf meer en de beginnersfouten zijn betaalbaar maar niet minder leerzaam.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2021 @ 23:09:
[...]

Haha precies dit, mooie vergelijking. En idd, nu BNB kopen is riskant. Kan zijn dat je op 900 denkt: had ik maar... Kan ook prima zijn dat je op 450 denkt: had ik maar :+

Ik blijf er ook vanaf ;)
Jij doet toch hetzelfde als Jobs en CZ, beste Jaapio. Je laat een babe zien, want dat is wat wij hier het liefste willen zien, en bouwt er je echte boodschap in tekst omheen ;)
Jaapio Zhao Jobs :>

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Nog 2 weken van wederom +63% en dan is BNB ETH voorbij qua marketcap. Ja, die kans is niet groot, maar we hebben weleens vreemdere verschijnselen gezien :)

Ik twijfel om mijn BTC van de Ledger af te halen en in BNB te stoppen, want BTC beweegt wel, maar al een tijdje in dezelfde range, het voelt niet alsof je er nu het maximale uithaalt.

BTC zal waarschijnlijk wel 72-78k aantikken binnen enkele weken, maar het momentum is eruit.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:37
Prutzertje schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:34:
Daar gaan we weer..

https://aggr.trade/#

Even BNB opzoeken, geluidje aan. En geniet van het spektakel :P
Allemachtig wat ging dat nu net te keer haha...109k long liquidated...de een na de ander...ik word zenuwachtig van die site :P

[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 12-04-2021 23:23 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Nu nog instappen op bnb?
Ga je een limi zetten of geloof je dat het naar 1000 gaat.

Ik geloof het ook wel, maar ben bang dat btc zelf zo zat is en weer naar 57000 zakt, want als t te lag duurt lukt t niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01:16
Even ingestapt bij BNB op 590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op maandag 12 april 2021 @ 23:18:
Nog 2 weken van wederom +63% en dan is BNB ETH voorbij qua marketcap. Ja, die kans is niet groot, maar we hebben weleens vreemdere verschijnselen gezien :)

Ik twijfel om mijn BTC van de Ledger af te halen en in BNB te stoppen, want BTC beweegt wel, maar al een tijdje in dezelfde range, het voelt niet alsof je er nu het maximale uithaalt.

BTC zal waarschijnlijk wel 72-78k aantikken binnen enkele weken, maar het momentum is eruit.
Is dat niet groene candles chasen?

Stick to the plan was het toch :P

Ik snap je gevoel wel, en grote kans dat je er wat moois uit sleept... Maar wel met risico.

Maargoed dat moet je misschien ook bereid zijn om te nemen, al is dat niet mijn comfortzone... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

BNB kan toch niet anders dan rekt gaan als mensen er morgen achterkomen dat TLM niets waard blijkt te zijn? Ben echt benieuwd naar de werkelijke reden van de BNB jump, geloof ook niet in de Coinbaselink.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Mighty schreef op maandag 12 april 2021 @ 23:25:
BNB kan toch niet anders dan rekt gaan als mensen er morgen achterkomen dat TLM niets waard blijkt te zijn? Ben echt benieuwd naar de werkelijke reden van de BNB jump, geloof ook niet in de Coinbaselink.
Voor de achterliggende technologie natuurlijk.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

En de theorie dat de markt even horizontaal beweegt in afwachting van de Coinbase offering?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik zit toevallig net te kijken :) Mooi figuur is het ook.

@Verwijderd Ik doe het toch niet, maar twijfelen mag en mijn vrouw besluit uiteindelijk.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ali Baba 1001 schreef op maandag 12 april 2021 @ 23:16:
[...]

Jij doet toch hetzelfde als Jobs en CZ, beste Jaapio. Je laat een babe zien, want dat is wat wij hier het liefste willen zien, en bouwt er je echte boodschap in tekst omheen ;)
Jaapio Zhao Jobs :>
Edit: ik wil de komende maand geen babe zien gedurende de dag, dus ik hoop alleen maar ATH’s na zonsondergang. Anders wordt het jammer voor Ali Babadan en veel zondigen...:D

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 12:00
Ha, ik zie dat het net gaat over had ik maars en zo.

Ik heb 5 minuten geleden voor het eerst een beetje BTC verkocht. Aankoopdatum: november 2013. Winstpercentage: ongeveer 9000%. Ben ik nu Koning HODL?

Helaas gaat het nog steeds over relatief kleine bedragen, wat ik net heb verkocht levert me ongeveer een half maandsalaris op. Dus voor mij geldt ook "had ik toen maar net ff wat meer gekocht", maar het winstpercentage is toch lekker.

[ Voor 5% gewijzigd door Lapa op 12-04-2021 23:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op maandag 12 april 2021 @ 23:30:
[...]

Edit: ik wil de komende maand geen babe zien gedurende de dag, dus ik hoop alleen maar ATH’s na zonsondergang. Anders wordt het jammer voor Ali Babadan en veel zondigen...:D
Hahaha zul je net zien Ali dat BTC deze maand richting de 100k gaat...

Word je wel even goed op de proef gesteld _O- 8)

Zou sportief zijn als ie nog een maandje wacht. Wat mij betreft ook prima, geen haast hier ;) :*)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
Bij minen NKN is het gebruik van een beneficial offline wallet adres gebruiken verstandig.

Naast rpi heb ik ook een vps die naar hetzelfde wallet mined, dus lastig onderscheiden welke wat doet, maar mijn rpi doet historisch gezien veel meer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gfgN2_Sy_MrC9Va9CXGUCPo-a7I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/f1S4qhFkKchfKbGCjlscH4cE.png?f=fotoalbum_large
Edit: 1 reward is 11NKN.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2021 @ 23:09:
[...]

Ik blijf er ook vanaf ;)
Bij welke correctie zou jij het weer durven? >:)

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op maandag 12 april 2021 @ 23:59:
[...]

Bij welke correctie zou jij het eer durven? >:)
Niet meer denk ik, tenzij we echt ooit nog eens diep gaan zoals 2018/2019 waar je ook ETH voor 70 op kon pikken bijv.

Kan nog heel wat bij natuurlijk, maar wat ik nu in de PF heb vind ik wel prima, daar vermaak ik me wel mee. Ik ladder liever weer in met kleinere beetjes wanneer het sentiment laag is dan nu nog met veel risico en stress hogere bedragen.

Moet wel leuk blijven :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Op dit moment is bnb gewoon het alternatief voor de doorsnee gebruikers, dit zal blijven en waarschijnlijk nog meer groeien. Het swappen van je ethereum naar iets anders op een DEX gaat nergens over door die fees, wat ervoor zorgt dat het vooral iets is voor de "rich".

Want hoe ga je iemand die net met crypto begint uitleggen dat als je voor 50$ die ene coin met een prijs van $0,10 wil halen op Uniswap (toch vaak de eerste plek waar nieuwe projecten te vinden zijn), je ook nog even $50 aan fees moet betalen? Wat in veel gevallen gewoon een redelijk groot deel van het "budget" is. Zelfs als je al wat meer geld hebt zitten in crypto is het gewoon zonde geld, die $50 had je mooi kunnen gebruiken voor je crypto.

Dit zorgt echt wel voor stagnering in de groei en interesse van ethereum en een groei in de interesse naar BNB (en BSC). Steeds meer projecten zullen ook deels over gaan op BSC aangezien het nog wel ff duurt voordat ethereum die fees onder controle gaat hebben. En de code is vrij wel identiek, dus relatief weinig moeite om dat om te zetten.

Ik zie BNB dan ook wel naar de $1000 gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 13-04-2021 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:28

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:22
keinless schreef op maandag 12 april 2021 @ 22:59:
Wel leuk als je dus 90 procent btc hebt en je pf al meer dan een maand redelijk stabiel is...
Ja dit dus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9j-n6C-yEJnhvIs3_9aQ8qlY_1g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/W4Hu2Z7v8JxwRap7GEoku5sc.jpg?f=user_large

Als ik dit had gewild had ik wel aandelen gekocht ofzo. Vastgoed is nog volatieler dan Bitcoin op het moment :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Oke en doei ADA 8)7
Alles staat zowat stil en ADA doet even de hardloopschoenen aan :P

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
DutchCrownNL schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 00:45:
Oke en doei ADA 8)7
Alles staat zowat stil en ADA doet even de hardloopschoenen aan :P
Ah dat betekent dat BTC morgen gaat droppen totdat ADA weer op $1.21 staat.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ada gaat naar nieuwe ATH? :P

[ Voor 109% gewijzigd door Kol Nedra op 13-04-2021 01:22 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0oZDSh_T57h_ooYBm2uBSNMqCZE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/flDIGAbMMvkVZk3JSodAtJlN.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:18

WhySoSerious

Be the change.

Go nexo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:18

WhySoSerious

Be the change.

Is gewoon mooie tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:03
Iedereen haalt maximale BNB-gains, en ik zit nog steeds naar GRT te kijken die gister sinds lange tijd een scheet liet en KSM die ook wat lucht lijkt te verliezen. Nou ja, in it for the tech hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:24

-Sander-

///M Powerrrrrr

@fRiEtJeSaTe CHZ beweegt serieus! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Welk pair gaat het meest opleveren om TLM te dumpen? Er zijn er drie: BTC, USDT en BUSD. Dumpen op BTC want qua sats meeste kans op een doorschieter of USDT want meeste liquiditeit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:30

MicroWhale

The problem is choice

Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij snapt wel goed hoe het werkt en weet het kort en bondig (nou ja, niet al te kort en bondig, maar wel met humor) uit te leggen.

d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:40
Mighty schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 07:17:
Welk pair gaat het meest opleveren om TLM te dumpen? Er zijn er drie: BTC, USDT en BUSD. Dumpen op BTC want qua sats meeste kans op een doorschieter of USDT want meeste liquiditeit?
Ik denk dat ik een limit sell probeer in te stellen tegen btc zo (uitgerekend om omgerekend zo’n 8$ per tlm te zijn ofzo) maar wel met mijn handen boven de knoppen om eventueel te cancellen en een usdt market sell te doen. Heb ook maar wat bedacht vanochtend dus iemand met een slimmer / beter plan, ik hoor het graag;)

Holden heb ik met Alice gedaan en dat is ‘slecht’ bevalllen.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik neig naar een USDT limit sell op $7. Haalt hij het gratis geld, haalt hij het niet dan maar even verder kijken. De $7 is overigens volledig door mij verzonnen omdat ik er dan precies $100 uit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Daar gaat XRP weer.. En meestal neemt die XLM op sleeptouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Kan iemand mij vertellen hoe ik de TLM overzet naar een Exchange? En ik kan helaas de teleport niet gebruiken. Ik heb er nog lang geen 100 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
Jelmer93 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 07:48:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de TLM overzet naar een Exchange? En ik kan helaas de teleport niet gebruiken. Ik heb er nog lang geen 100 :P
Via je wax cloud wallet kan je sowieso verhandelen op Alcor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
mohaa51 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 07:51:
[...]

Via je wax cloud wallet kan je sowieso verhandelen op Alcor
Dus als ik je goed begrijp, tlm omzetten naar WAX?
Want ik zie mn TLM niet terug op alcor.

Edit: Laat maar. Heb de transfer tab al gevonden.. Nu nog wachten op Binance.

[ Voor 13% gewijzigd door Jelmer93 op 13-04-2021 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Nog 5 minuten voor de TLM dump toch? Ik ga voor busd pair en doe market sell, roulette 🙃

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
Jelmer93 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 07:55:
[...]

Dus als ik je goed begrijp, tlm omzetten naar WAX?
Want ik zie mn TLM niet terug op alcor.
Ja dat is bij mijn weten de enige optie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mohaa51
Kol Nedra schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 07:56:
Nog 5 minuten voor de TLM dump toch? Ik ga voor busd pair en doe market sell, roulette 🙃
Jup, dit is veel te spannend voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:31
TLM dumpt voortijdig :P

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 00:18

resusaapje

h less

Ja lastig, want TLM staat elders al gelist.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12
Ik verwacht dat het een flinke tegenvaller zal worden..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Pelox schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 07:59:
[...]

Ik verwacht dat het een flinke tegenvaller zal worden..
Ja al 2 dollar weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

TLM $4.80 nu

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

haha, wat een opening :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:55
Voor 2,30 verkocht, prima.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Ok niet verkocht dus. Nu maar zien wat het de rest van de dag doet, limit sell order blijft staan.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mohaa51
Men Binance zakje verkocht aan bijna 5$, ik ben tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik zag 5 staan maar niet gelukt want moest greater Dan 10 zijn 😂😂
Dus maar converted naar bnb, helaas niet voor 5 maar voor ongeveer 1.6

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
mohaa51 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:01:
Netjes

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik had stiekem gehoopt op iets meer bij de verkoop dump van mijn TLM, maar iedere euro is gratis dus prima zo!

Ik ben wel benieuwd naar wat BNB nu gaat doen

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Doe je goed!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cV0wHsfs4CZ9MeMERjjButyTwwM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kh0lqkVcfVphdl7fTH3Yw4Tp.jpg?f=fotoalbum_large

Instant marketsell, ben er blij mee. De 5 dollar heb ik nooit gezien want toen de markt open ging was hij al gezakt hier.. order was er na 7 sec doorheen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Ah vandaar, jullie hebben alles via de launchpool gedaan, wel jammer hoor dat het verplaatsen via wax naar binance e.d zo omslachtig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:24
100 TLM verkocht aan 2,25 en t overige aan 2.17.ik meekte wel een delay na het drukken op market sell en de uitvoering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
nu fingers crossed dat hij stabiel blijft rond 1,5$ tot mijn container aankomt 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
mohaa51 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:05:
nu fingers crossed dat hij stabiel blijft rond 1,5$ tot mijn container aankomt 8)7 8)7
Daarvoor heb ik gelijk weer alles in de busd pool gezet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Ik ben te laat. Even wachten op een gekke whale en anders gwn verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Bij TLM/BUSD lag de top op $10! Toch een groot verschilt met USDT. Onthouden voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mighty schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:09:
Bij TLM/BUSD lag de top op $10! Toch een groot verschilt met USDT. Onthouden voor de volgende keer.
Ik was nog aan het twijfelen.. maar je moet gewoon een gok nemen natuurlijk anders ben je te laat.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Wat een deceptie _O-

Vorige week nog $7, vanmorgen nog $5 en nu $1,30 ;w

Dat wordt flufje hodlen tot $10. Ooit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 10:18
Zhou schreef op maandag 12 april 2021 @ 16:36:
[...]

Morgen is de grote dag samen met Mina, zelfde tijdstip, hoe verzinnen ze het 8)7

https://www.notion.so/How...828114a46a227bab2415a09e9
Aha, ik heb tot op heden geen email ontvangen ben ik bang dus ik zal wel niet gewhitelist zijn dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
resusaapje schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:11:
Wat een deceptie _O-

Bij Alice kwam het ook goed. Dus je weet maar nooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
resusaapje schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:11:
Wat een deceptie _O-

Ik kan niet zeggen dat ik verrast ben. Dat is de reden dat de halve wereld om 8u sharp achter zijn pc zat om te verkopen (en tegelijk ook de oorzaak). Jammer is het wel :(

Pagina: 1 ... 226 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!