Lambo kopen en niet meer terugdenken.MarcB1978 schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:53:
Damn. Had ADA verkocht op eur 1.06 en buy orders gezet rond de 1 omdat hij toch iedere keer weer daarheen lijkt te zakken. Stijgt ie door. Geen idee waar nu heen te gaan met mijn fiat.
BNB rekt? Ik heb er vandaag 470% op gepakt
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Pundi kruipt omhoog
[ Voor 9% gewijzigd door Nickelodeon op 12-04-2021 08:12 ]
Toch is ADA een primo coin om eens in de ~10 dagen even 10-15% mee te pakken
Ik heb altijd een Sell staan op 1.12 en een koop op 1.01. Dat is nu voor de 4de keer gebeurd in niet al te lange tijd.
Tuurlijk zijn er coins waarbij ik veel meer dan die 4* 10% kan pakken. Maar de stabiele onderwaarde die er lijkt te zijn, is toch wel handig.
Tuurlijk zijn er coins waarbij ik veel meer dan die 4* 10% kan pakken. Maar de stabiele onderwaarde die er lijkt te zijn, is toch wel handig.
Verwijderd
Tis prachtig weer, zou die fiat pakken en lekker naar het strand rijden om een dagje uit te waaien.MarcB1978 schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:53:
Damn. Had ADA verkocht op eur 1.06 en buy orders gezet rond de 1 omdat hij toch iedere keer weer daarheen lijkt te zakken. Stijgt ie door. Geen idee waar nu heen te gaan met mijn fiat.
Zulke gains op een shitcoin zonder usecase, ik had het ook wel gewetenDutchCrownNL schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:32:
Iemand (of meerdere) vinden het geen goed idee als ADA boven de 1.29 uitkomt zo te zien.. is even een muurtje van 6M ADA opgezet
M'n sell orders worden 1 voor 1 gehit. Hoe eerder ik van dit gedrocht af ben hoe beter.
Ik had er niet al te veel heb ze net verkocht, laat hem maar lekker doorstijgen ik ben er vanaffRiEtJeSaTe schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:28:
[...]
M'n sell orders worden 1 voor 1 gehit. Hoe eerder ik van dit gedrocht af ben hoe beter.
Dropt dat Alien Worlds "spel" eigenlijk ook NFT tools momenteel of staat dat uit en kun je ze alleen kopen? (zou mij niks verbazen)
Volgens mij kun je ze bij het minen krijgen, je hebt ook een NFT multiplier.mercapto schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:33:
Dropt dat Alien Worlds "spel" eigenlijk ook NFT tools momenteel of staat dat uit en kun je ze alleen kopen? (zou mij niks verbazen)
Goede morgen allemaal op deze stralende morgen!
Het wordt een kwestie van netwerk effect nu de eerste banken om zijn. Niemand wil achterblijven. En dat betekent dat iedereen er binnen nu en een half jaar op gaat duiken, want het mag niet ontbreken in het portfolio.
En sommige alts liften vrolijk mee op de golf van Btc, want er zitten nu eenmaal projecten met potentie tussen.
Ja, grappig dit. Er zijn verschillende kanalen die een dip naar 20k voorspellen, terwijl ik juist het pad naar de 100k+ eerder voor me zie. Waarom? Bijvoorbeeld door het enorm goede nieuws van grote Amerikaanse investeerders/banken (o.a. JP Morgan). Het kan mijns inziens niet anders dan omhoog, want als die jongens met een klein % van hun Biljoenen gaan instappen dan wordt t feest (vanwege de kleine markt die crypto nu is). En dan moeten de grootste jongens (Blackrock, met 8.7 biljoen aan assets) nog met nieuws komen.DarkShadow schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:41:
[...]
Wrong! Super groen, btc eindelijk nieuwe ath deze week?
Het wordt een kwestie van netwerk effect nu de eerste banken om zijn. Niemand wil achterblijven. En dat betekent dat iedereen er binnen nu en een half jaar op gaat duiken, want het mag niet ontbreken in het portfolio.
En sommige alts liften vrolijk mee op de golf van Btc, want er zitten nu eenmaal projecten met potentie tussen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het FD heeft nu (uit mijn hoofd) iets van 7 dagen op rij een vrij groot stuk over BTC/crypto. Tof om te zien. Dit maal zijn vermogensbeheerders aan het woord. Een strateeg van pensioenbelegger APG weet te vermelden dat BTC slecht zou zijn voor het milieu en derhalve "niet door de duurzame beleggingstest zou komen"
. Ben benieuwd in hoeverre alle huidige beleggingen in het portfolio van APG CO2-neutral c.q. "goed voor het milieu" zijn.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Het mijnen van goud is natuurlijk wel heel goed voor het mileuJedi_Pimp schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:38:
Het FD heeft nu (uit mijn hoofd) iets van 7 dagen op rij een vrij groot stuk over BTC/crypto. Tof om te zien. Dit maal zijn vermogensbeheerders aan het woord. Een strateeg van pensioenbelegger APG weet te vermelden dat BTC slecht zou zijn voor het milieu en derhalve "niet door de duurzame beleggingstest zou komen". Ben benieuwd in hoeverre alle huidige beleggingen in het portfolio van APG CO2-neutral c.q. "goed voor het milieu" zijn.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
20k?? dat soort kanalen kom ik nooit tegen. Sowieso een dip nu naar 20k noem ik niet serieus te noemen.MicroWhale schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:37:
[...]
Ja, grappig dit. Er zijn verschillende kanalen die een dip naar 20k voorspellen, terwijl ik juist het pad naar de 100k+ eerder voor me zie. Waarom? Bijvoorbeeld door het enorm goede nieuws van grote Amerikaanse investeerders/banken (o.a. JP Morgan). Het kan mijns inziens niet anders dan omhoog, want als die jongens met een klein % van hun Biljoenen gaan instappen dan wordt t feest (vanwege de kleine markt die crypto nu is). En dan moeten de grootste jongens (Blackrock, met 8.7 biljoen aan assets) nog met nieuws komen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Geloof je niet in Pundi?fRiEtJeSaTe schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:28:
[...]
Ja, dat had ik gezien inderdaad, maar gebeurt dat ook? Heeft iemand hier ook daadwerkelijk iets gekregen?Evernote schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:36:
[...]
Volgens mij kun je ze bij het minen krijgen, je hebt ook een NFT multiplier.
Voor "devs" die een bug in het "spel" laten waardoor je aantal TLM niet klopt en er dus TLM "verdwijnt" zou het mij niks verbazen als NFT drops even uit staan en ze zelf een handeltje starten om wat WAX te verdienen.
Er zijn gekkere dingen gebeurd. Mijn portefeuille verdampte in 2018 ook richting 0 in de veronderstelling dit kan toch nooit meer omlaag en de markt is zo populair. Het blijft crypto he.anti elppa schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:39:
[...]
20k?? dat soort kanalen kom ik nooit tegen. Sowieso een dip nu naar 20k noem ik niet serieus te noemen.
Zit er hier nog iemand in MTL?
Zo ja ben ik erg benieuwd welke potentie jullie nog zien na de recente enorme stijging.
Zo ja ben ik erg benieuwd welke potentie jullie nog zien na de recente enorme stijging.
Verwijderd
MicroWhale schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:37:
[...]
Ja, grappig dit. Er zijn verschillende kanalen die een dip naar 20k voorspellen, terwijl ik juist het pad naar de 100k+ eerder voor me zie. Waarom? Bijvoorbeeld door het enorm goede nieuws van grote Amerikaanse investeerders/banken (o.a. JP Morgan). Het kan mijns inziens niet anders dan omhoog, want als die jongens met een klein % van hun Biljoenen gaan instappen dan wordt t feest (vanwege de kleine markt die crypto nu is). En dan moeten de grootste jongens (Blackrock, met 8.7 biljoen aan assets) nog met nieuws komen.
:strip_exif()/f/image/VFUEiPNWy3faDTvlSZsi7hFY.jpg?f=fotoalbum_large)
Hodl.
En voor de rest: verlaat het schip. Knakenmuntjes en shorters eerst.
Deze gast bijvoorbeeld. Hij houdt vast aan het traditionele LGC-scenario (totdat het breekt).anti elppa schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:39:
[...]
20k?? dat soort kanalen kom ik nooit tegen. Sowieso een dip nu naar 20k noem ik niet serieus te noemen.
Ik geloof hem al een tijdje niet meer omdat er te veel andere signalen zijn die een andere koers impliceren.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Yep... alleen zie ik ondanks jouw niet aflatende sceptische houding liever toch de alts er bij (2T totaal dus nu), want die blazen natuurlijk ook flink op (ontdekking van nieuwe markt) als BTC geadopteerd wordt. Zeker de grotere projecten van die alts.Verwijderd schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:42:
[...]
[Afbeelding]
Hodl.
En voor de rest: verlaat het schip. Knakenmuntjes en shorters eerst.
Als de banken en miljardairs straks alle BTC en ETH opkopen moeten we op zoek naar een nieuwe #1.
Nou ja, sommigen van jullie zijn dan te druk bezig met de Lambo te fileparkeren in de Kalverstraat...best lastig heb ik van horen zeggen.
Nou ja, sommigen van jullie zijn dan te druk bezig met de Lambo te fileparkeren in de Kalverstraat...best lastig heb ik van horen zeggen.
Verwijderd
Can't loose it if you don't sell.mercapto schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:47:
Als de banken en miljardairs straks alle BTC en ETH opkopen moeten we op zoek naar een nieuwe #1.
Fiat is een doodlopende steeg. Waarom zou je daarvoor dumpen?
Je moet ook de Urus nemen. Dat is gewoon een Audi Q8 in verpakking. Parkeert zichzelf ook in.mercapto schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:47:
Zeker aangezien de Kalverstraat al een jaar of 50 autovrij is.mercapto schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:47:
...
Jij probeert DeFi duidelijk vanuit een CeFi oogpunt te beoordelen / begrijpen.Gelukszoekr schreef op zondag 11 april 2021 @ 23:04:
[...]
Hoe lang bestaat de site al? Wie zit er achter? Wie garandeert je funds? Is het verzekerd? Zitten er fouten in het smart contract?
DeFi is nog heel nieuw. Er kan van alles mis gaan. Het zit vol met risico's.
Het maakt niet uit hoelang de site al bestaat of wie er achter zit... je funds zitten in smart contracts op de blockchain! Dus als de site (lees: UI) offline gaat kan je altijd direct transacties over de blockchain sturen vanuit je wallet. En de smart contracts van Beefy.Finance zijn geaudit en kan je gewoon vinden via bijvoorbeeld de documentatie of via de GitHub (DYOR @Gelukszoekr
Mee eens dat DeFi nog heel nieuw is en dat er veel mis kan gaan. Ik zal dan ook zeker niet aanraden om in de nieuwste projecten te stappen.
Beefy.Finance is echter een van de oudste BSC projecten en nog nooit hebben zij vaults voor een project gemaakt wat er met de funds van door kon gaan, wat voor mij wel bewijst dat zij een goede staat van dienst hebben (mocht dat wat zeggen in de DeFi space).
Als je zó rijk bent van de crypto, kun je heus wel regelen dat je in de Kalverstraat mag parkeren.olivier2222 schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:51:
[...]
Zeker aangezien de Kalverstraat al een jaar of 50 autovrij is.
Think big
Hier op de maan is voldoende plek hoor.mercapto schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:47:
Niemand?fRiEtJeSaTe schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:42:
Zit er hier nog iemand in MTL?
Pelox schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:02:
Stom geweest.. vanmorgen bnb verkocht voor euro ipv btc..
Ik ben nog stommer geweest. Ik heb het bewust gedaan omdat ik een dikke correctie had verwacht.Pelox schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:02:
Word ik wakker met een nieuwe ATH. Nog even een kleine (mini..) dip afwacht en weer ingestapt.
Blijf het raar vinden dat ie in één keer zo absurd hard is gestegen met zo weinig correcties. Een dezer dagen..?
Ik wil BNB al zo vaak verkopen, maar blijft maar doorgaan dus die HODL ik nog wel even! Vooral nu met die TLM, toch wel heerlijke 25-30 TLM per dag
Hij wordt, gedeeltelijk, geburned in de komende dagen, CZ tweet dat ding naar de maan.Ken. schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:07:
[...]
Ik ben nog stommer geweest. Ik heb het bewust gedaan omdat ik een dikke correctie had verwacht.
Word ik wakker met een nieuwe ATH. Nog even een kleine (mini..) dip afwacht en weer ingestapt.
Blijf het raar vinden dat ie in één keer zo absurd hard is gestegen met zo weinig correcties. Een dezer dagen..?
Goed nieuws; nieuws: Ziggo verhoogt internetsnelheden van bijna alle abonnementen
Jaap z'n babes sneller binnen trekken!
Bnb heeft zeker het momentum mee door de launchpad en pool, aanstaande burn.. gaat een keer ophouden .. natuurlijk..?stormfly schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:08:
[...]
Hij wordt, gedeeltelijk, geburned in de komende dagen, CZ tweet dat ding naar de maan.

Ahhh natuurlijk. Dat was een van de redenen waarom ik hem flink heb ingekocht destijds, en dan vergeet ik bij te houden wanneer de burn data zijnstormfly schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:08:
[...]
Hij wordt, gedeeltelijk, geburned in de komende dagen, CZ tweet dat ding naar de maan.
Verwijderd
De BTC node slurpt het internet opWhySoSerious schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:08:
Goed nieuws; nieuws: Ziggo verhoogt internetsnelheden van bijna alle abonnementen
Donderdag BTC @72.5k
Bitcoin - A weapon of mass disruption
ja ik loop al ff mee in crypto (2013). Zo'n dump kan prima, maar niet zonder een duidelijke top. Zonder die top valt ie echt niet meer terug dan max 30-40%. En zelfs deze run komen we telkens niet verder dan 20-30%Cryostorm schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:42:
[...]
Er zijn gekkere dingen gebeurd. Mijn portefeuille verdampte in 2018 ook richting 0 in de veronderstelling dit kan toch nooit meer omlaag en de markt is zo populair. Het blijft crypto he.
nooit van gehoord. Maar als hij het over 20k heeft ga ik niet eens kijken ook. Die gast snapt er dan iig niet veel van gok ikMicroWhale schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:43:
[...]
Deze gast bijvoorbeeld. Hij houdt vast aan het traditionele LGC-scenario (totdat het breekt).
Ik geloof hem al een tijdje niet meer omdat er te veel andere signalen zijn die een andere koers impliceren.
Welke ifo?knakworst schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:50:
[...]
Er is ook een IFO op pancakeswap waar je CAKE voor moet hebben, en jawel, BNB.
Eerst ethereum flippen. Lach me maar uit._Animal schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:11:
[...]
Bnb heeft zeker het momentum mee door de launchpad en pool, aanstaande burn.. gaat een keer ophouden .. natuurlijk..?
BNB kruipt langzaam naar een nieuwe ATH?
Vanmorgen in de dip maar iets bij gehaald, eens zien waar het schip strand.
Ik.hoop ergens onder de 400$..Remy!!!! schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:18:
BNB kruipt langzaam naar een nieuwe ATH?![]()
Zo is het niet leuk meer met deze stijging en da met bijna niks aan BNB zitten

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
De launchpad en pool waren er ook toen BNB nog €30 was._Animal schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:11:
[...]
Bnb heeft zeker het momentum mee door de launchpad en pool, aanstaande burn.. gaat een keer ophouden .. natuurlijk..?
Het is het volume op BSC wat deze prijs heeft veroorzaakt. Een directe Ethereum concurrent
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Toch wel fijn dat ik er een groot aantal gekocht heb toen ze op 21 euro stonden. Onbewust toch gaan HODLENGelukszoekr schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:21:
[...]
De launchpad en pool waren er ook toen BNB nog €30 was.
Het is het volume op BSC wat deze prijs heeft veroorzaakt. Een directe Ethereum concurrent
Hij snapt er best veel van, maar hij kijkt vrijwel alleen maar door de TA-bril. Hij heeft meerdere modellen, maar blijft aan deze vasthouden. Een half jaar geleden deed hij het goed, nu komt hij ongeloofwaardig over. Zo snel kan het gaan met een TA-model.anti elppa schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:16:
[...]
nooit van gehoord. Maar als hij het over 20k heeft ga ik niet eens kijken ook. Die gast snapt er dan iig niet veel van gok ik
Is de marketcoin van Binance, lijkt me niet dat andere exchanges deze gaan aanbieden.Matthias87 schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:25:
BNB blijft uitsluitend op Binance?
DOT mag wat mij betreft wel verdubbelen. De top 10 is een beetje verkeerd gehusseld nu vind ik.
Gek genoeg komt hij ook voor op die clone van KucoinNickelodeon schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:26:
[...]
Is de marketcoin van Binance, lijkt me niet dat andere exchanges deze gaan aanbieden.
Kucoin heeft ‘m ookNickelodeon schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:26:
[...]
Is de marketcoin van Binance, lijkt me niet dat andere exchanges deze gaan aanbieden.
Wat dacht je van deze: 2/3 van BNB verkocht voor CHZ, omdat ....Pelox schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:02:

... tsja... waarom eigenlijk

shit, had mn bnb verkeerd gestaked, tegen rente ipv de launchpool...
je moet je ook nooit vast klampen aan 1 model. Dat werkt nooit. Ik probeer gewoon naar zoveel mogelijk zaken te kijken.MicroWhale schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:25:
[...]
Hij snapt er best veel van, maar hij kijkt vrijwel alleen maar door de TA-bril. Hij heeft meerdere modellen, maar blijft aan deze vasthouden. Een half jaar geleden deed hij het goed, nu komt hij ongeloofwaardig over. Zo snel kan het gaan met een TA-model.
Maar hoe hard gaat die bnb zooi straks crashen, dit is toch werkelijk waar bizar deze stijging. Hoogste volume van Binance op dit moment. als sinds de 350 durf ik mijn vinger er niet aan te branden
Ik snap 'm volgens mij, ze staat natuurlijk in een zwembad!
Bensimpel
Positieve meneer
BNB gaat nog ETH inhalen hoor, dikke BNB dikke HODL.
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Haha ja!WhySoSerious schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:32:
[...]
Ik snap 'm volgens mij, ze staat natuurlijk in een zwembad!
Blox heeft bnb tochNickelodeon schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:26:
[...]
ETH op een ATH.
Gaat lekker vandaag
Gaat lekker vandaag
Verwijderd
Meh. Meer zo'n knaapje die zichzelf altijd uitnodigt maar waarvan niemand zich herrinert dat ie erbij was.Remy!!!! schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:34:
XRP doet ook even met het feestje mee?
Zonde dat ik m'n BNB gisteren had verkocht. Ach ja.. komt goed
Ach ja ik had een maand geleden drie kwart BNB verkocht. Daarna een tijdje weinig crypto gevolgd dus niet weer ingestapt
Gelukkig nog een zak BTC en een fluf VET dus portfolio waarde neemt nog lekker toe.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
Chaes schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:37:
Zonde dat ik m'n BNB gisteren had verkocht. Ach ja.. komt goed
:strip_exif()/f/image/8XFh4wmmYzaL1F3xRFMaWvkN.jpg?f=fotoalbum_large)
Hebben ze ook een petje met een boormachine er op?
Ik begin me toch af te vragen of die BNB niet een markt manipulatie is ofzo dit slaat helemaal nergens meer op
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
FOMO is niet hetzelfde als manipulatieKhaelos schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:41:
Ik begin me toch af te vragen of die BNB niet een markt manipulatie is ofzo dit slaat helemaal nergens meer op
BTC richting de ATH, wordt daarna door de whales tegen gehouden,en gaat weer een week of 2 richting de 58. Makkelijk geld verdienen zo voor ze.
Same shit, different day.
Same shit, different day.
tuurlijk is dat het. volledig, en nu fomo'en alle henk en ingrids van de wereld er in. De klap die gaat volgen gaan we nog lang op terug kijkenKhaelos schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:41:
Klopt iedereen klopt ADA/BNB te manipuleren, het is één grote conspiracy.Khaelos schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:41:
Nee dat klopt maar iets met Monopoly omdat je bnb moet hebben om een hoop dingen te kunnen doen op binanace
Outbreak!?Remy!!!! schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:34:
XRP doet ook even met het feestje mee?
We zijn voorlopig nog niet aan de top
Laat 'beetje' maar weg.Khaelos schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:41:
En je kent het gezegde toch wel? "Vraag me niet hoe het kan, maar profiteer ervan"
Bensimpel
Positieve meneer
En dat is juist goed? Een munt met een toegevoegde waardeKhaelos schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:44:
[...]
Nee dat klopt maar iets met Monopoly omdat je bnb moet hebben om een hoop dingen te kunnen doen op binanace
😆 - Denk ook eens om ;)
Ach, ik ben vanmorgen rond de 570 uitgestapt. Dat heeft me toch 2,5 uur een goed gevoel opgeleverd, dat pakt niemand me meer afPelox schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:02:
En het verstand zegt dat het een mooi ritje was en de storm van vandaag maar even moet uitzitten voordat ik weer naar buiten ga.
Nu BTC zich meldt zal het nog wel even lekker los gaan, alle kanten op.
Al valt de groende candle van de BTC.D chart wat tegen.
Coinspiracy!knakworst schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:43:
[...]
Klopt iedereen klopt ADA/BNB te manipuleren, het is één grote conspiracy.
Verwijderd
Homemade Binance usecase confirmed.Khaelos schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:44:
[...]
Full effect fomo kicking in.
This chain is smart as fuck.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cyVwonIKIjmtk3t7fTy3JpD5.jpg?f=user_large)
Allemaal leuk en aardig, maar vanaf morgen graag wat meer rust in de tent.. dan heb ik mijn eerste werkdag.. geen tijd voor ongein dan.
Zero.
De eerste die NFT pr0n lanceert wint het internet... All-in!
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
eerste werkdag??????Pelox schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:48:
Allemaal leuk en aardig, maar vanaf morgen graag wat meer rust in de tent.. dan heb ik mijn eerste werkdag.. geen tijd voor ongein dan.
Van harte!Pelox schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:48:
Verwijderd
Ok jongens sorry voor mijn irritante meme gespam, ik ga mezelf nuttig maken. Veel plezier vandaag met dikke BNB, volgeblafte APY's en voedselbankmunten.
Inhoudelijke usecase discussies hieronder.
Voedselbank munten? Je doneert je restanten (CAKE, SUSHI, etc.) en je krijgt dan FBNK er voor terug... goed idee!Verwijderd schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:50:
Ok jongens sorry voor mijn irritante meme gespam, ik ga mezelf nuttig maken. Veel plezier vandaag met dikke BNB, volgeblafte APY's en voedselbankmunten.
Rule 34 dicteert dat dat allang bestaat.Twee Dee schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:49:
De eerste die NFT pr0n lanceert wint het internet... All-in!
Ook op Blox kan je ermee handelen! Als dat het is wat je bedoelt tenminste:)Matthias87 schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:25:
BNB blijft uitsluitend op Binance?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!