[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 218 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.149 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:43

oNo

MarcB1978 schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:53:
Damn. Had ADA verkocht op eur 1.06 en buy orders gezet rond de 1 omdat hij toch iedere keer weer daarheen lijkt te zakken. Stijgt ie door. Geen idee waar nu heen te gaan met mijn fiat.
Lambo kopen en niet meer terugdenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:06

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:33
BNB rekt? Ik heb er vandaag 470% op gepakt :D

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickelodeon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 19:19
Pundi kruipt omhoog :)

[ Voor 9% gewijzigd door Nickelodeon op 12-04-2021 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Toch is ADA een primo coin om eens in de ~10 dagen even 10-15% mee te pakken :+ Ik heb altijd een Sell staan op 1.12 en een koop op 1.01. Dat is nu voor de 4de keer gebeurd in niet al te lange tijd.

Tuurlijk zijn er coins waarbij ik veel meer dan die 4* 10% kan pakken. Maar de stabiele onderwaarde die er lijkt te zijn, is toch wel handig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

MarcB1978 schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:53:
Damn. Had ADA verkocht op eur 1.06 en buy orders gezet rond de 1 omdat hij toch iedere keer weer daarheen lijkt te zakken. Stijgt ie door. Geen idee waar nu heen te gaan met mijn fiat.
Tis prachtig weer, zou die fiat pakken en lekker naar het strand rijden om een dagje uit te waaien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
DutchCrownNL schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:32:
Iemand (of meerdere) vinden het geen goed idee als ADA boven de 1.29 uitkomt zo te zien.. is even een muurtje van 6M ADA opgezet _O-
Zulke gains op een shitcoin zonder usecase, ik had het ook wel geweten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
M'n sell orders worden 1 voor 1 gehit. Hoe eerder ik van dit gedrocht af ben hoe beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickelodeon
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:28:
[...]

M'n sell orders worden 1 voor 1 gehit. Hoe eerder ik van dit gedrocht af ben hoe beter. :)
Ik had er niet al te veel heb ze net verkocht, laat hem maar lekker doorstijgen ik ben er vanaf _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Dropt dat Alien Worlds "spel" eigenlijk ook NFT tools momenteel of staat dat uit en kun je ze alleen kopen? (zou mij niks verbazen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:37
mercapto schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:33:
Dropt dat Alien Worlds "spel" eigenlijk ook NFT tools momenteel of staat dat uit en kun je ze alleen kopen? (zou mij niks verbazen)
Volgens mij kun je ze bij het minen krijgen, je hebt ook een NFT multiplier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:30

MicroWhale

The problem is choice

Goede morgen allemaal op deze stralende morgen!
DarkShadow schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:41:
[...]

Wrong! Super groen, btc eindelijk nieuwe ath deze week?
Ja, grappig dit. Er zijn verschillende kanalen die een dip naar 20k voorspellen, terwijl ik juist het pad naar de 100k+ eerder voor me zie. Waarom? Bijvoorbeeld door het enorm goede nieuws van grote Amerikaanse investeerders/banken (o.a. JP Morgan). Het kan mijns inziens niet anders dan omhoog, want als die jongens met een klein % van hun Biljoenen gaan instappen dan wordt t feest (vanwege de kleine markt die crypto nu is). En dan moeten de grootste jongens (Blackrock, met 8.7 biljoen aan assets) nog met nieuws komen.
Het wordt een kwestie van netwerk effect nu de eerste banken om zijn. Niemand wil achterblijven. En dat betekent dat iedereen er binnen nu en een half jaar op gaat duiken, want het mag niet ontbreken in het portfolio.
En sommige alts liften vrolijk mee op de golf van Btc, want er zitten nu eenmaal projecten met potentie tussen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Het FD heeft nu (uit mijn hoofd) iets van 7 dagen op rij een vrij groot stuk over BTC/crypto. Tof om te zien. Dit maal zijn vermogensbeheerders aan het woord. Een strateeg van pensioenbelegger APG weet te vermelden dat BTC slecht zou zijn voor het milieu en derhalve "niet door de duurzame beleggingstest zou komen" :D . Ben benieuwd in hoeverre alle huidige beleggingen in het portfolio van APG CO2-neutral c.q. "goed voor het milieu" zijn.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Jedi_Pimp schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:38:
Het FD heeft nu (uit mijn hoofd) iets van 7 dagen op rij een vrij groot stuk over BTC/crypto. Tof om te zien. Dit maal zijn vermogensbeheerders aan het woord. Een strateeg van pensioenbelegger APG weet te vermelden dat BTC slecht zou zijn voor het milieu en derhalve "niet door de duurzame beleggingstest zou komen" :D . Ben benieuwd in hoeverre alle huidige beleggingen in het portfolio van APG CO2-neutral c.q. "goed voor het milieu" zijn.
Het mijnen van goud is natuurlijk wel heel goed voor het mileu O-)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:15
MicroWhale schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:37:

[...]

Ja, grappig dit. Er zijn verschillende kanalen die een dip naar 20k voorspellen, terwijl ik juist het pad naar de 100k+ eerder voor me zie. Waarom? Bijvoorbeeld door het enorm goede nieuws van grote Amerikaanse investeerders/banken (o.a. JP Morgan). Het kan mijns inziens niet anders dan omhoog, want als die jongens met een klein % van hun Biljoenen gaan instappen dan wordt t feest (vanwege de kleine markt die crypto nu is). En dan moeten de grootste jongens (Blackrock, met 8.7 biljoen aan assets) nog met nieuws komen.
Het wordt een kwestie van netwerk effect nu de eerste banken om zijn. Niemand wil achterblijven. En dat betekent dat iedereen er binnen nu en een half jaar op gaat duiken, want het mag niet ontbreken in het portfolio.
En sommige alts liften vrolijk mee op de golf van Btc, want er zitten nu eenmaal projecten met potentie tussen.
20k?? dat soort kanalen kom ik nooit tegen. Sowieso een dip nu naar 20k noem ik niet serieus te noemen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:28:
[...]

Geloof je niet in Pundi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Evernote schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:36:
[...]

Volgens mij kun je ze bij het minen krijgen, je hebt ook een NFT multiplier.
Ja, dat had ik gezien inderdaad, maar gebeurt dat ook? Heeft iemand hier ook daadwerkelijk iets gekregen?
Voor "devs" die een bug in het "spel" laten waardoor je aantal TLM niet klopt en er dus TLM "verdwijnt" zou het mij niks verbazen als NFT drops even uit staan en ze zelf een handeltje starten om wat WAX te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
anti elppa schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:39:
[...]

20k?? dat soort kanalen kom ik nooit tegen. Sowieso een dip nu naar 20k noem ik niet serieus te noemen.
Er zijn gekkere dingen gebeurd. Mijn portefeuille verdampte in 2018 ook richting 0 in de veronderstelling dit kan toch nooit meer omlaag en de markt is zo populair. Het blijft crypto he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Zit er hier nog iemand in MTL?
Zo ja ben ik erg benieuwd welke potentie jullie nog zien na de recente enorme stijging.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

MicroWhale schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:37:

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wru5luQOftDMt-DmbIC3yEKqEXA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VFUEiPNWy3faDTvlSZsi7hFY.jpg?f=fotoalbum_large

Hodl.

En voor de rest: verlaat het schip. Knakenmuntjes en shorters eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:39:
[...]

Deze gast bijvoorbeeld. Hij houdt vast aan het traditionele LGC-scenario (totdat het breekt).

Ik geloof hem al een tijdje niet meer omdat er te veel andere signalen zijn die een andere koers impliceren.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:42:
[...]

[Afbeelding]

Hodl.

En voor de rest: verlaat het schip. Knakenmuntjes en shorters eerst.
Yep... alleen zie ik ondanks jouw niet aflatende sceptische houding liever toch de alts er bij (2T totaal dus nu), want die blazen natuurlijk ook flink op (ontdekking van nieuwe markt) als BTC geadopteerd wordt. Zeker de grotere projecten van die alts.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mercapto
Als de banken en miljardairs straks alle BTC en ETH opkopen moeten we op zoek naar een nieuwe #1.
Nou ja, sommigen van jullie zijn dan te druk bezig met de Lambo te fileparkeren in de Kalverstraat...best lastig heb ik van horen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mercapto schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:47:
Als de banken en miljardairs straks alle BTC en ETH opkopen moeten we op zoek naar een nieuwe #1.
Nou ja, sommigen van jullie zijn dan te druk bezig met de Lambo te fileparkeren in de Kalverstraat...best lastig heb ik van horen zeggen.
Can't loose it if you don't sell.

Fiat is een doodlopende steeg. Waarom zou je daarvoor dumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Je moet ook de Urus nemen. Dat is gewoon een Audi Q8 in verpakking. Parkeert zichzelf ook in.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• olivier2222
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-09 17:27
...
Zeker aangezien de Kalverstraat al een jaar of 50 autovrij is. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Gelukszoekr schreef op zondag 11 april 2021 @ 23:04:
[...]

Hoe lang bestaat de site al? Wie zit er achter? Wie garandeert je funds? Is het verzekerd? Zitten er fouten in het smart contract?

DeFi is nog heel nieuw. Er kan van alles mis gaan. Het zit vol met risico's.
Jij probeert DeFi duidelijk vanuit een CeFi oogpunt te beoordelen / begrijpen.
Het maakt niet uit hoelang de site al bestaat of wie er achter zit... je funds zitten in smart contracts op de blockchain! Dus als de site (lees: UI) offline gaat kan je altijd direct transacties over de blockchain sturen vanuit je wallet. En de smart contracts van Beefy.Finance zijn geaudit en kan je gewoon vinden via bijvoorbeeld de documentatie of via de GitHub (DYOR @Gelukszoekr :*) )
Mee eens dat DeFi nog heel nieuw is en dat er veel mis kan gaan. Ik zal dan ook zeker niet aanraden om in de nieuwste projecten te stappen.
Beefy.Finance is echter een van de oudste BSC projecten en nog nooit hebben zij vaults voor een project gemaakt wat er met de funds van door kon gaan, wat voor mij wel bewijst dat zij een goede staat van dienst hebben (mocht dat wat zeggen in de DeFi space).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

olivier2222 schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:51:
[...]

Zeker aangezien de Kalverstraat al een jaar of 50 autovrij is. :P
Als je zó rijk bent van de crypto, kun je heus wel regelen dat je in de Kalverstraat mag parkeren.
Think big ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Hier op de maan is voldoende plek hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MOOOOOOOOOOOOOOOOON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:42:
Zit er hier nog iemand in MTL?
Zo ja ben ik erg benieuwd welke potentie jullie nog zien na de recente enorme stijging.
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Stom geweest.. vanmorgen bnb verkocht voor euro ipv btc..

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:01

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:02:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ben nog stommer geweest. Ik heb het bewust gedaan omdat ik een dikke correctie had verwacht.
Word ik wakker met een nieuwe ATH. Nog even een kleine (mini..) dip afwacht en weer ingestapt.
Blijf het raar vinden dat ie in één keer zo absurd hard is gestegen met zo weinig correcties. Een dezer dagen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:05
Ik wil BNB al zo vaak verkopen, maar blijft maar doorgaan dus die HODL ik nog wel even! Vooral nu met die TLM, toch wel heerlijke 25-30 TLM per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 20:45
Ken. schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:07:
[...]

Ik ben nog stommer geweest. Ik heb het bewust gedaan omdat ik een dikke correctie had verwacht.
Word ik wakker met een nieuwe ATH. Nog even een kleine (mini..) dip afwacht en weer ingestapt.
Blijf het raar vinden dat ie in één keer zo absurd hard is gestegen met zo weinig correcties. Een dezer dagen..?
Hij wordt, gedeeltelijk, geburned in de komende dagen, CZ tweet dat ding naar de maan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Goed nieuws; nieuws: Ziggo verhoogt internetsnelheden van bijna alle abonnementen

Jaap z'n babes sneller binnen trekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Animal
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-11-2022
stormfly schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:08:
[...]

Hij wordt, gedeeltelijk, geburned in de komende dagen, CZ tweet dat ding naar de maan.
Bnb heeft zeker het momentum mee door de launchpad en pool, aanstaande burn.. gaat een keer ophouden .. natuurlijk..? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

stormfly schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:08:
[...]

Ahhh natuurlijk. Dat was een van de redenen waarom ik hem flink heb ingekocht destijds, en dan vergeet ik bij te houden wanneer de burn data zijn :D Thanks voor de reminder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

De BTC node slurpt het internet op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Een snufje he, niet alles ;)

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:20
Donderdag BTC @72.5k

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Cryostorm schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:42:
[...]

Er zijn gekkere dingen gebeurd. Mijn portefeuille verdampte in 2018 ook richting 0 in de veronderstelling dit kan toch nooit meer omlaag en de markt is zo populair. Het blijft crypto he.
ja ik loop al ff mee in crypto (2013). Zo'n dump kan prima, maar niet zonder een duidelijke top. Zonder die top valt ie echt niet meer terug dan max 30-40%. En zelfs deze run komen we telkens niet verder dan 20-30%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
MicroWhale schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:43:
[...]

Deze gast bijvoorbeeld. Hij houdt vast aan het traditionele LGC-scenario (totdat het breekt).

Ik geloof hem al een tijdje niet meer omdat er te veel andere signalen zijn die een andere koers impliceren.
nooit van gehoord. Maar als hij het over 20k heeft ga ik niet eens kijken ook. Die gast snapt er dan iig niet veel van gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:22
knakworst schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:50:
[...]

Er is ook een IFO op pancakeswap waar je CAKE voor moet hebben, en jawel, BNB.
Welke ifo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

_Animal schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:11:
[...]

Bnb heeft zeker het momentum mee door de launchpad en pool, aanstaande burn.. gaat een keer ophouden .. natuurlijk..? 8)7
Eerst ethereum flippen. Lach me maar uit.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:17:
[...]

Hahahhaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:12
BNB kruipt langzaam naar een nieuwe ATH? :+
Vanmorgen in de dip maar iets bij gehaald, eens zien waar het schip strand.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Remy!!!! schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:18:
BNB kruipt langzaam naar een nieuwe ATH? :+
Vanmorgen in de dip maar iets bij gehaald, eens zien waar het schip strand.
Ik.hoop ergens onder de 400$.. ;(
Zo is het niet leuk meer met deze stijging en da met bijna niks aan BNB zitten ;w

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:20
_Animal schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:11:
[...]

De launchpad en pool waren er ook toen BNB nog €30 was.

Het is het volume op BSC wat deze prijs heeft veroorzaakt. Een directe Ethereum concurrent

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:05
Gelukszoekr schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:21:
[...]

De launchpad en pool waren er ook toen BNB nog €30 was.

Het is het volume op BSC wat deze prijs heeft veroorzaakt. Een directe Ethereum concurrent
Toch wel fijn dat ik er een groot aantal gekocht heb toen ze op 21 euro stonden. Onbewust toch gaan HODLEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:16:
[...]

nooit van gehoord. Maar als hij het over 20k heeft ga ik niet eens kijken ook. Die gast snapt er dan iig niet veel van gok ik
Hij snapt er best veel van, maar hij kijkt vrijwel alleen maar door de TA-bril. Hij heeft meerdere modellen, maar blijft aan deze vasthouden. Een half jaar geleden deed hij het goed, nu komt hij ongeloofwaardig over. Zo snel kan het gaan met een TA-model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
BNB blijft uitsluitend op Binance?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Animal
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-11-2022
knakworst schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:17:
[...]

Dat ging ADA toch al doen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
_Animal schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:25:
[...]

Dat ging ADA toch al doen :P
Nee DOT :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickelodeon
Matthias87 schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:25:
Is de marketcoin van Binance, lijkt me niet dat andere exchanges deze gaan aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

DOT mag wat mij betreft wel verdubbelen. De top 10 is een beetje verkeerd gehusseld nu vind ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:05
Nickelodeon schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:26:
[...]
Is de marketcoin van Binance, lijkt me niet dat andere exchanges deze gaan aanbieden.
Gek genoeg komt hij ook voor op die clone van Kucoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Hoppa ATH! Op naar de 600 :D

Acties:
  • +15 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-T4ksl7dxZMkEla0dNFLiz8FTFM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PLhXFwHi5LZ9hTDO4jYDsPIO.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv87
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 18:12
[...]

Kucoin heeft ‘m ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wat dacht je van deze: 2/3 van BNB verkocht voor CHZ, omdat .... :/

... tsja... waarom eigenlijk :F 7(8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:18

Darrell

Fiat moonboy

shit, had mn bnb verkeerd gestaked, tegen rente ipv de launchpool...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
MicroWhale schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:25:
[...]

Hij snapt er best veel van, maar hij kijkt vrijwel alleen maar door de TA-bril. Hij heeft meerdere modellen, maar blijft aan deze vasthouden. Een half jaar geleden deed hij het goed, nu komt hij ongeloofwaardig over. Zo snel kan het gaan met een TA-model.
je moet je ook nooit vast klampen aan 1 model. Dat werkt nooit. Ik probeer gewoon naar zoveel mogelijk zaken te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:16
Maar hoe hard gaat die bnb zooi straks crashen, dit is toch werkelijk waar bizar deze stijging. Hoogste volume van Binance op dit moment. als sinds de 350 durf ik mijn vinger er niet aan te branden

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PWBVHEoEj1r74fBRf1cIycSGsLk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kVuzpdIAf0x7p73XVdF0sr7l.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ik snap 'm volgens mij, ze staat natuurlijk in een zwembad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

BNB gaat nog ETH inhalen hoor, dikke BNB dikke HODL.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:32:
[...]

Ik snap 'm volgens mij, ze staat natuurlijk in een zwembad!
Haha ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
XRP doet ook even met het feestje mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:22
[...]

Blox heeft bnb toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesperber
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08-09 15:09

jesperber

(y)

ETH op een ATH.
Gaat lekker vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Remy!!!! schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:34:
Meh. Meer zo'n knaapje die zichzelf altijd uitnodigt maar waarvan niemand zich herrinert dat ie erbij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013

Chaes

#HODL

Zonde dat ik m'n BNB gisteren had verkocht. Ach ja.. komt goed :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ach ja ik had een maand geleden drie kwart BNB verkocht. Daarna een tijdje weinig crypto gevolgd dus niet weer ingestapt :') Gelukkig nog een zak BTC en een fluf VET dus portfolio waarde neemt nog lekker toe.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Chaes schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:37:
Zonde dat ik m'n BNB gisteren had verkocht. Ach ja.. komt goed :7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XhpkPNZW0LDvZrcINKECURs7rSk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8XFh4wmmYzaL1F3xRFMaWvkN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Was je er al weer terug ingestapt? _/-\o_ :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Hebben ze ook een petje met een boormachine er op?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos
Ik begin me toch af te vragen of die BNB niet een markt manipulatie is ofzo dit slaat helemaal nergens meer op :(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bensimpel schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:40:
[...]

Was je er al weer terug ingestapt? _/-\o_ :+
Haha nee, ben er al maanden vanaf.

Geen fomo, heb immers Bitcoin. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Khaelos schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:41:
Ik begin me toch af te vragen of die BNB niet een markt manipulatie is ofzo dit slaat helemaal nergens meer op :(
FOMO is niet hetzelfde als manipulatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:54
BTC richting de ATH, wordt daarna door de whales tegen gehouden,en gaat weer een week of 2 richting de 58. Makkelijk geld verdienen zo voor ze.

Same shit, different day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
tuurlijk is dat het. volledig, en nu fomo'en alle henk en ingrids van de wereld er in. De klap die gaat volgen gaan we nog lang op terug kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Klopt iedereen klopt ADA/BNB te manipuleren, het is één grote conspiracy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Katala schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:43:
[...]

FOMO is niet hetzelfde als manipulatie
Nee dat klopt maar iets met Monopoly omdat je bnb moet hebben om een hoop dingen te kunnen doen op binanace

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Remy!!!! schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:34:
Outbreak!?

We zijn voorlopig nog niet aan de top :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:05
Laat 'beetje' maar weg.

En je kent het gezegde toch wel? "Vraag me niet hoe het kan, maar profiteer ervan"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Khaelos schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:44:
[...]

Nee dat klopt maar iets met Monopoly omdat je bnb moet hebben om een hoop dingen te kunnen doen op binanace
En dat is juist goed? Een munt met een toegevoegde waarde ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:43

oNo

Ach, ik ben vanmorgen rond de 570 uitgestapt. Dat heeft me toch 2,5 uur een goed gevoel opgeleverd, dat pakt niemand me meer af :+

En het verstand zegt dat het een mooi ritje was en de storm van vandaag maar even moet uitzitten voordat ik weer naar buiten ga.

Nu BTC zich meldt zal het nog wel even lekker los gaan, alle kanten op.
Al valt de groende candle van de BTC.D chart wat tegen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

knakworst schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:43:
[...]

Klopt iedereen klopt ADA/BNB te manipuleren, het is één grote conspiracy.
Coinspiracy!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Khaelos schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:44:
[...]

Homemade Binance usecase confirmed.

Full effect fomo kicking in.

This chain is smart as fuck.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eK8wywRxmxVeM6GPa4dT6azUCK0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cyVwonIKIjmtk3t7fTy3JpD5.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Allemaal leuk en aardig, maar vanaf morgen graag wat meer rust in de tent.. dan heb ik mijn eerste werkdag.. geen tijd voor ongein dan.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:16

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

De eerste die NFT pr0n lanceert wint het internet... All-in!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:12
Pelox schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:48:
Allemaal leuk en aardig, maar vanaf morgen graag wat meer rust in de tent.. dan heb ik mijn eerste werkdag.. geen tijd voor ongein dan.
eerste werkdag??????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:48:
Van harte!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ok jongens sorry voor mijn irritante meme gespam, ik ga mezelf nuttig maken. Veel plezier vandaag met dikke BNB, volgeblafte APY's en voedselbankmunten.

Inhoudelijke usecase discussies hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:50:
Ok jongens sorry voor mijn irritante meme gespam, ik ga mezelf nuttig maken. Veel plezier vandaag met dikke BNB, volgeblafte APY's en voedselbankmunten.

Inhoudelijke usecase discussies hieronder.
Voedselbank munten? Je doneert je restanten (CAKE, SUSHI, etc.) en je krijgt dan FBNK er voor terug... goed idee! :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Nieuwe baan ;)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:55
Twee Dee schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:49:
De eerste die NFT pr0n lanceert wint het internet... All-in!
Rule 34 dicteert dat dat allang bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Naamloos-
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-11-2024
Matthias87 schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:25:
Ook op Blox kan je ermee handelen! Als dat het is wat je bedoelt tenminste:)
Pagina: 1 ... 218 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!