Nu nog niet nee. Na coinbase ipo wel natuurlijk.Egeau schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:47:
[...]
Hmm raar, ik heb met 12.7BNB nu 41 TLM gehad.. Was er wel snel bij dus misschien toen relatief veel ontvangen
Ik weet het, geen bedragen maar hier komt niemand voor langs met een boormachine gok ik zo
Exact. Correctie van 500 naar 700. Geef het een paar dagen.St@m schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:48:
Jullie gaan mij niet geloven, maar na langdurig onderzoek heb ik kunnen concluderen dat er een correctie gaat volgen op de BNB koers. -40% is gezond.
(voor de zekerheid)
Ben ook benieuwd, ik heb alice nog kunnen verkopen bij de start van de listing op 34 dollar, dus ik kijk niet raar op als tlm even heel hoog gaat pieken.Toerq schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:47:
Denk zelf dat die TLM op $ 0.02 komt als die gelist wordt, die prijs kan nooit kloppen waar die nu op staat maar we gaan het zien over 2 dagen.
Lol dat schiet ook niet op dan als ik dan 3 Tlm heb.Toerq schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:47:
Denk zelf dat die TLM op $ 0.02 komt als die gelist wordt, die prijs kan nooit kloppen waar die nu op staat maar we gaan het zien over 2 dagen.
Als je zit te twijfelen welke altcoins slecht zijn moet je eens hier kijken wat wordt gepromoot
YouTube: YouTube
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Wat zou het risico moeten zijn dan volgens jou?
Het grootste risico is een menselijke fout, zoals het verliezen van toegang tot je wallet.
Ik dacht dat die gast in 2018 was opgepakt?A87 schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:52:
Als je zit te twijfelen welke altcoins slecht zijn moet je eens hier kijken wat wordt gepromoot
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hoe lang bestaat de site al? Wie zit er achter? Wie garandeert je funds? Is het verzekerd? Zitten er fouten in het smart contract?mjoaris schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:53:
[...]
Wat zou het risico moeten zijn dan volgens jou?
Het grootste risico is een menselijke fout, zoals het verliezen van toegang tot je wallet.
DeFi is nog heel nieuw. Er kan van alles mis gaan. Het zit vol met risico's.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Voor 6k zijn er al gekkere dingen gebeurdEgeau schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:47:
Hmm raar, ik heb met 12.7BNB nu 41 TLM gehad.. Was er wel snel bij dus misschien toen relatief veel ontvangen
Ik weet het, geen bedragen maar hier komt niemand voor langs met een boormachine gok ik zo
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik vind dit enorm tegen vallen eerlijk gezegd, heb zelf wat BUSD gestaked maar dat levert nog minder op. (wel minder inleg en BUSD krijg je ook minder voor)Ronald.42 schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:47:
[...]
Hier 3.65 TLM met 2.5BNB vanaf vrijdag avond.
Op zich niet ontevreden maar het kan altijd beter
Vandaag heb ik het 'spel' Alien Worlds maar eens "gespeeld" en ik heb al 7 TLM na een paar uurtjes klikken terwijl ik andere dingen deed. (momenteel zit het locked in het spel)
Ik verwacht dan ook dat de huidige koers met factor 100 naar beneden gaat.
Edit:
En weer 0.2 TLM erbij 'gemined' in de laatste 3 minuten..
[ Voor 5% gewijzigd door Evernote op 11-04-2021 23:19 ]
Wat een kleurboekQunix schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:33:
[...]
Je kan er inderdaad leuke dingen mee maken. Thanks voor de tip.
[Afbeelding]
De vlakken over de candles zijn alle bearish/bullish patronen. Tof om dit dan te arceren door een indicator.
Rechts de volume per (bid/ask) per prijs, dat mis ik bij TradingView.
Die regenboog lijnen vind ik maar niks. Heb liever een echte MA gewild.
Volume per prijs zit trouwens in de betalende Tradingview. Maar welke zichzelf respecterende trader heeft daar geen $12.5/maand voor over?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
De grond in!Dark Master schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:12:
[...]
Je bedoelt iedereen gaat straks weer REKT op XRP.😅
Je moet het zo zien. Ik had anders al drie keer mijn bnb verkocht en weer gekocht. En daar niet veel rendement mee gehaald.Evernote schreef op zondag 11 april 2021 @ 23:13:
[...]
Ik vind dit enorm tegen vallen eerlijk gezegd, heb zelf wat BUSD gestaked maar dat levert nog minder op. (wel minder inleg en BUSD krijg je ook minder voor)
Vandaag heb ik het 'spel' Alien Worlds maar eens "gespeeld" en ik heb al 7 TLM na een paar uurtjes klikken terwijl ik andere dingen deed. (momenteel zit het locked in het spel)
Ik verwacht dan ook dat de huidige koers met factor 100 naar beneden gaat.
Nu heb ik het gestaakt en de waarde is leuk gestegen.
En ik krijg er nog wat TLM voor ook.
Al zal die TLM in de eerste candle wel van 15 dollar naar 0.015 vallen maar goed.
We laten het mooi in de pf staan tot listing op een andere exchange. Ikga toch niet bij de knoppen kunnen zitten tijdens de release.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Bij CSPR was het puur geluk hebben. De queue ging daar 1 uur van tevoren 'open' en iedereen die in dat uur in de wachtrij ging zitten, kreeg tijdens de start een willekeurige plek.Xamsix schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:33:
Voor de mensen die via Coinlist een ICO hebben gedaan (bijvoorbeeld voor Casper); hoe gaat het proces precies in zijn werk?
Mina begint bijvoorbeeld 14 april om 16.00. Is het dan een first-come policy, of is het pure loting?
Ik zat zowel bij CSPR optie 1 als optie 3 vanaf de eerste minuut in de 'pre-queue' en viel bij optie 1 net binnen de boot, maar bij optie 3 was m'n laagste plek ~173.000. Geen loting, maar een loterij dus
Mocht het nog niet opvallen, maar ik was aan het testen.TomTorquay schreef op zondag 11 april 2021 @ 23:18:
[...]
Wat een kleurboek![]()
Volume per prijs zit trouwens in de betalende Tradingview. Maar welke zichzelf respecterende trader heeft daar geen $12.5/maand voor over?
De indicatoren wat ik vooral gebruik zijn MA, RSI, MACD, Volume en bij stocks de VWAP.
RSI en MACD staan overigens meestal uit als ik bezig ben, of ééntje...
Ik zou nog wel de volume per prijs willen hebben, en dat was het wel.
En betalen!? Ik betaal helemaal nergens voor!
Nou, dit was een weekend waarin er totaal niks gebeurde.
Het volume was zeer laag.
M'n coins bleven ongeveer hetzelfde met sommige zelfs een doji als eindresultaat.
Laten we hopen deze week op meer beweging!
Het volume was zeer laag.
M'n coins bleven ongeveer hetzelfde met sommige zelfs een doji als eindresultaat.
Laten we hopen deze week op meer beweging!
Nice, ik zou die HODL pet wel willen haha/ die zonder dat bitcon logo dan.
Zodra de rommelmarkten weer opengaan laat ik er daar een maken.
[ Voor 10% gewijzigd door Toerq op 11-04-2021 23:59 ]
oh lol SHIB nieuwe ATH gehaald vandaag
https://www.coingecko.com/en/coins/shiba-inu
Ik dacht die €30 fiat die ik erin gestopt heb zal niks worden, toch al mooi winst nu met deze shitcoin
HTB ook, al een mooie gain nu
ook nieuwe ATH vandaag!
https://www.coingecko.com/en/coins/hotbit-token
ook een klein bedrag erin gestopt
https://www.coingecko.com/en/coins/shiba-inu
Ik dacht die €30 fiat die ik erin gestopt heb zal niks worden, toch al mooi winst nu met deze shitcoin
HTB ook, al een mooie gain nu
https://www.coingecko.com/en/coins/hotbit-token
ook een klein bedrag erin gestopt
[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 12-04-2021 00:06 ]
nothing stops this train
Nu weet ik waar dat Ethereum logo mij aan doet denken, Volcom. Leuke petjes, maar ik zou er niet mee gaan rondlopen buiten op straat. Voor je het weet wordt je overvallen en vragen ze naar je keys
kan iemand/iets BNB nog stoppen of gaat in 1 recht lijn naar 1000euro.. what the fuck..

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Die casper is mn grootste pech ooit.EBOOZ schreef op zondag 11 april 2021 @ 23:31:
[...]
Bij CSPR was het puur geluk hebben. De queue ging daar 1 uur van tevoren 'open' en iedereen die in dat uur in de wachtrij ging zitten, kreeg tijdens de start een willekeurige plek.
Ik zat zowel bij CSPR optie 1 als optie 3 vanaf de eerste minuut in de 'pre-queue' en viel bij optie 1 net binnen de boot, maar bij optie 3 was m'n laagste plek ~173.000. Geen loting, maar een loterij dus
Ik was aan de beurt en mn celo was niet op tijd op coinlist. Een paar minuten te laat.
moet je voor de grap bnb grafiek op 1 week zetten, of 1 maand, het is bizar is gewoon 1 dikke groene dildo dan
nothing stops this train
Paar foute beslissingen gemaakt de laatste dagen. Maar vandaag heb ik toch iets goeds gedaan. In BNB gestapt tijdens de dip. Wat een onwerkelijke stijging.
pff 3 maanden 1000% echt bizar....Kol Nedra schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:18:
moet je voor de grap bnb grafiek op 1 week zetten, of 1 maand, het is bizar is gewoon 1 dikke groene dildo dan
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Er was ooit een tijd dat ik anderen aanraadde om in BNB te stappen. "Binance's eigen coin."
1X Raden wie er niet in stapte.
[ Voor 9% gewijzigd door SalimRMAF op 12-04-2021 00:24 ]
Gulfstream G650
ohh een 1% dip! snel instappen 
die FOMO is wel real zeg.. iets in mij zegt 430 euro voor BNB bendegek!
een andere stemmetje zeg.. dude straks gaat ie echt naar 1000 euro en heb je de boot helemaal gemist..
ik ging er in op 200 en verkocht op 343 maar goed..
die FOMO is wel real zeg.. iets in mij zegt 430 euro voor BNB bendegek!
een andere stemmetje zeg.. dude straks gaat ie echt naar 1000 euro en heb je de boot helemaal gemist..

ik ging er in op 200 en verkocht op 343 maar goed..
[ Voor 84% gewijzigd door Khaelos op 12-04-2021 00:27 ]
hahah jijzelfSalimRMAF schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:24:
Er was ooit een tijd dat ik anderen aanraadde om in BNB te stappen. "Binance's eigen coin."
1X Raden wie er niet in stapte.
ach ik ging erin toen ie op 120 stond en alles verkocht op 280, toch blij mee, winst is winst
Ik vind het te snel gaan nu hoor, ik verwacht morgen of dinsdag in de avond een grote bnb correctie +btc die naar 55.6k gaat
ada gaat ook naar de 1.20
me fiat verdeeld over btc: 55.67k
ada: 1.20
eth : 2061
[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 12-04-2021 00:30 ]
nothing stops this train
het irritant is dat binance het bijna een must maakt om BNB hebben met:Kol Nedra schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:25:
[...]
hahah jijzelf
ach ik ging erin toen ie op 120 stond en alles verkocht op 280, toch blij mee, winst is winst
Ik vind het te snel gaan nu hoor, ik verwacht morgen of dinsdag in de avond een grote bnb correctie +btc die naar 55.6k gaat
- korting op trade fee
- staking
- launchpool
dus de vraag blijft volgens mij hoog of zie ik dat verkeerd?
idd, doen ze slim.Khaelos schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:30:
[...]
het irritant is dat binance het bijna een must maakt om BNB hebben met:
- korting op trade fee
- staking
- launchpool
misschien moeten we dat ook doen met KCS (Binance kloon toch
nothing stops this train
Iemand (of meerdere) vinden het geen goed idee als ADA boven de 1.29 uitkomt zo te zien.. is even een muurtje van 6M ADA opgezet

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
ja 6.3 en 6.4 op 129 en 130DutchCrownNL schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:32:
Iemand (of meerdere) vinden het geen goed idee als ADA boven de 1.29 uitkomt zo te zien.. is even een muurtje van 6M ADA opgezet
Bensimpel
Positieve meneer
Vooral de launchpool zou de vraag hoog laten, wie weet wat het volgende muntje in de launchpool zal zijn? Volgens mij heeft Binance zat aanvragen om genoeg projecten te starten in ieder geval.Khaelos schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:30:
[...]
het irritant is dat binance het bijna een must maakt om BNB hebben met:
- korting op trade fee
- staking
- launchpool
Ook is BNB een stuk goedkoper ivm tradefees met metamask bijvoorbeeld, de Binance Smart Chain werkt ook nog eens een stuk sneller dan Etherium transfers. Volgens mij is dit een gouden ei
😆 - Denk ook eens om ;)
ik zet wel een buyorder rond de 400 kijken of ik iets hit vannacht..
morgen ochtend wakker op 460
morgen ochtend wakker op 460

[ Voor 20% gewijzigd door Khaelos op 12-04-2021 00:35 ]
Zou knap zijn als ie daar doorheen komt, tenzij de de muur weghalen uiteraard
Bensimpel
Positieve meneer
Ik heb veel fouten gemaakt, (in ada stappen bijvoorbeeld wanneer die stop 1,20 stond, auw). Maar dankzij Cake en nu ook BNB alles weer goed gemaakt._Gast_ schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:20:
Paar foute beslissingen gemaakt de laatste dagen. Maar vandaag heb ik toch iets goeds gedaan. In BNB gestapt tijdens de dip. Wat een onwerkelijke stijging.
😆 - Denk ook eens om ;)
Mijn grootste fout was om pundix te kopen op 5.90euro wel wat bijgekocht op 3.30euro om die fout wat kleiner te maken:)
Tjonge die 60k geeft zich niet makkelijk gewonnen zeg. Doe ff daily close boven de 60, hup hup!
Tis tijd voor een groene week.
Tis tijd voor een groene week.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb ook fouten gemaakt met andere coins. Ik kocht wel de dip, maar het ging dan verder dippen.Bensimpel schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:36:
[...]
Ik heb veel fouten gemaakt, (in ada stappen bijvoorbeeld wanneer die stop 1,20 stond, auw). Maar dankzij Cake en nu ook BNB alles weer goed gemaakt.
Morgen wakker worden met BNB $600
ho ho richh het is nu ff BNB tijd hier
ADA not bad today. Morgen weer terug naar 1.21$ zeker.
[ Voor 5% gewijzigd door Aslanboy1905 op 12-04-2021 00:44 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Als hij niet uitbreekt dan is die kans aanwezig jaAslanboy1905 schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:43:
ADA not bad today. Morgen weer terug op 1.21$ zeker.
letten we ff op, zie Bake gaan!!
nothing stops this train
Niet normaal bnb.
Moet me inhouden om niet all in te gaan erop
nou met dit groene beeld ga ik slapen, morgen wakker worden in een bloedbad
tot morgen!
tot morgen!
nothing stops this train

Laat BNB toch lekker meeliften op Bitcoin...
Edit: Thnx guys! Moooon!
[ Voor 26% gewijzigd door Richh op 12-04-2021 00:50 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ben zelf wel all-in gegaan gelukkig. Maar ik ga een deel binnenkort wel verkopen ivm ICO aankoop.Ladonna schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:46:
Niet normaal bnb.
$522 inmmiddels....
[ Voor 4% gewijzigd door _Gast_ op 12-04-2021 00:54 ]
Ik ook. Alleen zo alles er weer uit tijdens het slapen, is me veel te volatiel._Gast_ schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:52:
[...]
Ben zelf wel all-in gegaan gelukkig. Maar ik ga een deel binnenkort wel verkopen ivm ICO aankoop.
$522 inmmiddels....
zo de buy orders staan ik sluit af en zie wel of ik morgen wat BNB's rijker ben
Het kan idd dippen in de nacht, maar ik durf niet (alles) te verkopenImperium schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:55:
[...]
Ik ook. Alleen zo alles er weer uit tijdens het slapen, is me veel te volatiel.
Herkenbaar. Alleen pak liever nu m’n winst en zie het morgen wel weer. Te vaak m’n hand overspeelt haha_Gast_ schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:59:
[...]
Het kan idd dippen in de nacht, maar ik durf niet (alles) te verkopen
Morgen duurder terugkopen is geen winstImperium schreef op maandag 12 april 2021 @ 01:01:
[...]
Herkenbaar. Alleen pak liever nu m’n winst en zie het morgen wel weer. Te vaak m’n hand overspeelt haha
Daar heb je gelijk in. Alleen het laten staan en domweg er vanuit gaan dat het alleen maar blijft stijgen vannacht is naïef. Heeft me aardig wat geld gekost in het verleden. Ik ben dus heel voorzichtig met dit soort sprintjes.
What goes up....
Europa slaapt nog.A87 schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:56:
Waar blijft het volume! het is maandag nu
Echter wacht Azië ook nog af.
De weg naar boven lijkt ingeslagen, ondanks het lage volume.
Of ben ik te voorbarig?
Of ben ik te voorbarig?
[ Voor 18% gewijzigd door WoodyWindoW op 12-04-2021 06:05 ]
Zul je altijd zien hé!Imperium schreef op maandag 12 april 2021 @ 01:10:
[...]
Daar heb je gelijk in. Alleen het laten staan en domweg er vanuit gaan dat het alleen maar blijft stijgen vannacht is naïef. Heeft me aardig wat geld gekost in het verleden. Ik ben dus heel voorzichtig met dit soort sprintjes.
What goes up....
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Verwijderd
Bnb op $560 
Wie had er allemaal verkocht gisteren om vanochtend "in de dip" terug te kopen?
Heerlijk wakker worden dit 😁Verwijderd schreef op maandag 12 april 2021 @ 06:12:
Bnb op $560
BNB verkocht op 398 en FOMO op 404 met het plan maandagochtend te verkopen. Wat ben ik blij dat soms even toegeven aan FOMO goed uit pakt.
En ADA en EGLD gaan ook lekker. Dit kan niet lang goed gaan zo.
Vorige week nog wel wat winst er uitgehaald naar FIAT 🥴 dat is nu bijna 40% met waard

Edit: uitgestapt op 562 tot 572. Het is mooi geweest. Morgen is gaat Binance TLM listen. Meestal ergens de dag voor de listing een BNB dip.
[ Voor 30% gewijzigd door oNo op 12-04-2021 06:54 ]
Ik dacht stap maar even uit op 550, inmiddels staat ie alweer +10 hoger

PIII 800@804 Mhz
Ik hodl BNB al bijna een week. Kopen in de dip is toch praktisch onmogelijk en verkopen op de top evenmin....Verwijderd schreef op maandag 12 april 2021 @ 06:12:
Bnb op $560
Dus dan maar wakker worden en wat omlaag. HODL ik wel wat langer, of sell ik met wat minder winst. Geeft me een stuk minder stress.
Maar daytraden is sowieso niets voor mij. Had, toen ik dat deed, 10 a 15% winst na een week ivm FOMO etc. Deze week HODL al op meer dan 40%....
Lekker HODL en zo nu en dan wat afromen
[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 12-04-2021 06:43 ]
BTC fake out in de maak lijkt het wel. BNB kan ook niet goed blijven gaan zou je denken lol. Zit er nog wel in, maar dat is vooral greed natuurlijk
Stablecoin ADA +8% op de daily? De wereld vergaat zeker vandaag.
Weer op weerstand net boven de 1.30. Als die er nou eens doorgaat en daarna keihard door de 1.46 zone... Dan gaan we naar 3 😝WhySoSerious schreef op maandag 12 april 2021 @ 06:54:
Stablecoin ADA +8% op de daily? De wereld vergaat zeker vandaag.
Inmiddels op 1.33, had ik niet verwacht nadat ie gister zo’n 10x de 1.289 aantikte en terug vieloNo schreef op maandag 12 april 2021 @ 06:57:
[...]
Weer op weerstand net boven de 1.30. Als die er nou eens doorgaat en daarna keihard door de 1.46 zone... Dan gaan we naar 3 😝
Tijd voor BNB level 3 denk ik. Gratis geld dit, gekkenhuis. Heb zelf niet 1 BNB in bezit maar begin van de week een long future geopend en dat gaat erg lekker

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik denk dat ik de ADA maar HODL tot minimaal 3 USDT. Heb ze nu dik en jaar, met even een verkoop van de helft op de 2e top en terugkoop FOMO op 1.15 (waarna die tot bijna 1 zakte)DutchCrownNL schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:07:
[...]
Inmiddels op 1.33, had ik niet verwacht nadat ie gister zo’n 10x de 1.289 aantikte en terug viel
Koste wat moeite die 1.333 maar die heeft ie nu ook zo lijkt hetoNo schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:11:
[...]
Ik denk dat ik de ADA maar HODL tot minimaal 3 USDT. Heb ze nu dik en jaar, met even een verkoop van de helft op de 2e top en terugkoop FOMO op 1.15 (waarna die tot bijna 1 zakte)
Zelf heb ik nog een zak ADA uit de 0,40 range, dus ik hodl lekker door haha
Nee dit word geen fakeout. Dan had je eerst een breakout moeten hebben, en die is er nog niet. Weekly close was prima. mooie opbouw zo. Muren zijn ook voor het eerst oke in dit gebied (veel beter dan paar weken terug). Weekend is nu voorbij. Prima dag voor papa BTC om ff alle alts de vernielinis in te helpen en ff naar 65k te trekken.WoodyWindoW schreef op maandag 12 april 2021 @ 06:42:
BTC fake out in de maak lijkt het wel. BNB kan ook niet goed blijven gaan zou je denken lol. Zit er nog wel in, maar dat is vooral greed natuurlijk
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 12-04-2021 07:44 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Was ergens te verwachten toch dat ie moet gaan dalen? Ding heeft een gigantische rit omhoog gemaakt de laatste tijd
Zo, da's lekker wakker worden. Ik opende mijn PF en zag het totaal bedrag. ik dacht dat ik per ongeluk naar USD aan het kijken was. Maar het was echt EUR
Zal inmiddels wel eens wat winst gepakt worden...
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Bensimpel
Positieve meneer
Nou uhm bnb is goed opweg, $560 ish. Das wel mooi wakker worden._Gast_ schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:41:
[...]
Ik heb ook fouten gemaakt met andere coins. Ik kocht wel de dip, maar het ging dan verder dippen.
Morgen wakker worden met BNB $600
😆 - Denk ook eens om ;)
Wrong! Super groen, btc eindelijk nieuwe ath deze week?Kol Nedra schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:47:
nou met dit groene beeld ga ik slapen, morgen wakker worden in een bloedbad![]()
tot morgen!
Dom dat ik niet in bake ben gegaan op 1. Twijfel nu wel om bnb te verkopen
Jeej, mijn meuk coins gaan omhoog.
Tron & Flow
Tron & Flow
Die TLM staking duurt nog 24 dagen dus BNB zou op basis daarvan nog wel even stabiel moeten blijven. Als Binance er tegelijkertijd nog een launchpool naast zet zal BNB waarschijnlijk nog meer stijgen.
Bizar dit hoor maar wel leuk om mee te maken. De drop zal ook episch zijn hoop ik.
Bizar dit hoor maar wel leuk om mee te maken. De drop zal ook episch zijn hoop ik.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Morgen wordt het verhandelbaar, ik verwacht alles behalve stabiliteitMighty schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:46:
Die TLM staking duurt nog 24 dagen dus BNB zou op basis daarvan nog wel even stabiel moeten blijven. Als Binance er tegelijkertijd nog een launchpool naast zet zal BNB waarschijnlijk nog meer stijgen.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Als blijkt dat tlm toch niet op de $6 a $7 zit kan het inderdaad wel eens hard gaanKatala schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:47:
[...]
Morgen wordt het verhandelbaar, ik verwacht alles behalve stabiliteit
Ze geven ze weg als smarties.. Dat kan niet goed gaan._Animal schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:48:
[...]
Als blijkt dat tlm toch niet op de $6 a $7 zit kan het inderdaad wel eens hard gaan
Er is ook een IFO op pancakeswap waar je CAKE voor moet hebben, en jawel, BNB.Mighty schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:46:
Naast BNB is er nog een ander wonder gaande. DODO is uit de dood opgestaan. Nu even kijken of dat ook inderdaad zo blijft en ik bagholder af kan worden of dat DODO terug gaat in de bodybag.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Damn. Had ADA verkocht op eur 1.06 en buy orders gezet rond de 1 omdat hij toch iedere keer weer daarheen lijkt te zakken. Stijgt ie door. Geen idee waar nu heen te gaan met mijn fiat.
As woensdag btc ath? Ivm coinbase beursgang?
Bij twijfel altijd dogeMarcB1978 schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:53:
Damn. Had ADA verkocht op eur 1.06 en buy orders gezet rond de 1 omdat hij toch iedere keer weer daarheen lijkt te zakken. Stijgt ie door. Geen idee waar nu heen te gaan met mijn fiat.
Ik zou zeggen juist nu eth/btcMarcB1978 schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:53:
ADA komt steeds wat rocket fuel tekort. Zakt weer terug naar zn stable waarden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!