Ziet er heel bedroevend uit inderdaad.. maar het blijft crypto. Wie weet..StevenzeN schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:53:
[...]
Ik heb even gekeken maar waarom denk je in godsnaam dat dit groot kan worden?

Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ziet er heel bedroevend uit inderdaad.. maar het blijft crypto. Wie weet..StevenzeN schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:53:
[...]
Ik heb even gekeken maar waarom denk je in godsnaam dat dit groot kan worden?
Zero.
Ja ja ja, de heilige Bitcoin, koning etc....
Mijn inzet van gisteren is met 50% gestegen, dus ik ben er wel blij meePelox schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:21:
[...]
Ziet er heel bedroevend uit inderdaad.. maar het blijft crypto. Wie weet..
Veel aandacht vanuit de 'traditionele' beleggers doordat crypto en de traditionele beurs met elkaar in contact komen. Kan ertoe leiden dat meer traditionele beleggers instappen, er meer nieuws over komt en meer Henks en Ingrids instappen. Weet niet of @Gelukszoekr dit ook zo bedoelde?StevenzeN schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:18:
[...]
Waarom verwacht hij dat het op de aandelenmarkt gaan van coinbase invloed heeft op de koers van BTC?
Goed punt.StealthyPeanut schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:17:
Ik ben aan het stoeien met een optimale ratio voor mijn portfolio. Hoeft voor mij niet binnen 1 week te knallen, maar een fijne steady ontwikkeling omhoog.
Ik heb CryptosRUs wel hoog zitten en zijn nuchtere en no-nonsense manier van video's maken spreekt me erg aan. Hij heeft het als volgt in kaart gebracht;
[Afbeelding]
Is dit een goed uitgangspunt volgens jullie ervaring? Die 50% BTC heb ik nu vervangen door 25% BTC en 25% ETH.
Ik merk vooral dat ik door een bepaalde tip snel getriggerd ben, onderzoek doe en daarin leer dat die token ook echt potentie heeft. Die altcoin neem ik dan ook maar mee in mijn PF. Waardoor mijn PF al snel een wildgroei krijgt.
Omdat ik nog niet veel FIAT-waarde heb (rond de 3k), kan ik op die kleine altcoin gems wel 1% zetten, maar dan staat er $ 30,- op. Dat zet ook geen zoden aan de dijk. En kiezen? Dat heb ik nu een paar keer gedaan en dan gaat de coin die ik liet vallen ineens 2x in 1 week.
Ik denk dan ook voor nu aan een 40% Trading PF en 60% Hodl (only-in). Uiteraard met de nodige SL'es om te voorkomen dat ik straks in beartime mijn hele PF zie verdampen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Er zijn zoveel meningen, maar dat is niet wat @Taro zegt of die kerel in het filmpje.roflexx schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:22:
Dus na die listings worden ze weer massaal gedumpt naar btc en krijgen we weer een btc stijging?
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 08-04-2021 09:25 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Meestal al voor de listings. Soms knallen ze nog 1x snel door het dak als ze op coinbase te verhandelen zijn. Maar ze lunnen ook meteen -30% doen. Dus gokje.roflexx schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:22:
Dus na die listings worden ze weer massaal gedumpt naar btc en krijgen we weer een btc stijging?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Coinbase zal naar alle waarschijnlijkheid wel met een bang binnenkomen op de beurs waarna er weer een hoop mensen opnieuw in aanraking komen met crypto, en daarmee indirect Bitcoin.YES schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:22:
[...]
Veel aandacht vanuit de 'traditionele' beleggers doordat crypto en de traditionele beurs met elkaar in contact komen. Kan ertoe leiden dat meer traditionele beleggers instappen, er meer nieuws over komt en meer Henks en Ingrids instappen. Weet niet of @Gelukszoekr dit ook zo bedoelde?
Coinbase pro0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:19:
[...]
Oh ik vroeg me al af waarom ENJ zo steeg
Weet iemand hoelaat ze op coinbase komen vandaag?
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Meteen een cursusje traden meegepakt?Gelukszoekr schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:07:
Moguh allemaal..
Eerst ff koerskijken met John![]()
YouTube: CONSOLIDATIE? Of schiet BITCOIN koers naar $58.000? Of nemen bears w...
Dat bedoelde ik dus ookGelukszoekr schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:25:
[...]
Coinbase zal naar alle waarschijnlijkheid wel met een bang binnenkomen op de beurs waarna er weer een hoop mensen opnieuw in aanraking komen met crypto, en daarmee indirect Bitcoin.
Door deze video weet ik ook direct waarom ik niet daytrade. Cup and handle pattern, head and shoulders pattern, eve and adam pattern.
Sowieso het goede voorspellen is moeilijk.StevenzeN schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:27:
[...]
Door deze video weet ik ook direct waarom ik niet daytrade. Cup and handle pattern, head and shoulders pattern, eve and adam pattern.
Omdat dat is wat een limit doet.0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:31:
Kan iemand mij uitleggen waarom als ik een LIMIT sell order plaats op Bitvavo,
En dan bij price een lager bedrag invult dat hij nu waard is (dus ik wil verkopen als hij onder dit bedrag komt)
Mijn order ineens instant voltooid wordt?
Heeft Bitvavo stop loss take win?0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:31:
Kan iemand mij uitleggen waarom als ik een LIMIT sell order plaats op Bitvavo,
En dan bij price een lager bedrag invult dat hij nu waard is (dus ik wil verkopen als hij onder dit bedrag komt)
Mijn order ineens instant voltooid wordt?
Hmm ik dacht juist bij een limit dat hij pas hem vervulde zodra hij dit bedrag haalt.Nnoitra schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:33:
[...]
Omdat dat is wat een limit doet.
Jij wilt een stop-loss.
Ik ben ook geen trader. Voor mij is crypto een hobby. Ik kijk allerlei aspecten van deze wereld. en dan ontkom je niet aan het kijken / lezen van charts. Ondanks dat ik er dus niks mee doe vind ik het wel een nuttig onderdeel om iets van mee te krijgenStevenzeN schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:27:
[...]
https://support.bitvavo.c...vskjxsp-stop-limiet-order0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:34:
[...]
Hmm ik dacht juist bij een limit dat hij pas hem vervulde zodra hij dit bedrag haalt.
Of dit nou omhoog of omlaag is. En dat je met limit je prijs "fixed" maakt.
Want omhoog doe ik het ook op deze manier
Hoe zou ik het dan moeten doen?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Staat in dezelfde post0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:34:
[...]
Hmm ik dacht juist bij een limit dat hij pas hem vervulde zodra hij dit bedrag haalt.
Of dit nou omhoog of omlaag is. En dat je met limit je prijs "fixed" maakt.
Want omhoog doe ik het ook op deze manier
Hoe zou ik het dan moeten doen?
Bedankt.. weer wat geleerd.
Je verkoopt voor de beste prijs, niet de prijs van je limit. Dus je kan gewoon weer instappen met minimaal verlies van je winst0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:38:
[...]
Wel een zure appel, zit ik net alles te verkopen op een coin die best goed ging
Hopelijk een niet ál te dure les voor je. Waarschijnlijk wel een goede les, dit zal je niet snel nog een keer overkomen denk ik0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:38:
[...]
Wel een zure appel, zit ik net alles te verkopen op een coin die best goed ging
best grappige game. nu nog even uitzoeken hoe ik straks de gefarmde TLM kan overzetten naar een wallet of iets dergelijks. of doen jullie alleen aan ingame staken?
Iedereen en z'n schoonmoeder houdt rekening met 53k - 54k maar wel in een grotere bullish contextGelukszoekr schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:07:
Moguh allemaal..
Eerst ff koerskijken met John![]()
YouTube: CONSOLIDATIE? Of schiet BITCOIN koers naar $58.000? Of nemen bears w...
[ Voor 11% gewijzigd door Jedi_Pimp op 08-04-2021 09:47 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Haha nee misschien moest het wel zo zijn !St@m schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:39:
[...]
Je verkoopt voor de beste prijs, niet de prijs van je limit. Dus je kan gewoon weer instappen met minimaal verlies van je winst
Die eerste KAN niet voldoen als niemand dat bied, en die 2de is per definitie te voldoen als je minder vraagt dan de markt er voor bied...0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:43:
Als ik dan limit buy zet op 1,20 euro komt hij wel netjes in het order book
Maar bij een limit sell op 0.80 cent is hij meteen vervuld, dus moet het dus een stop limit zijn.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Als je voor long term gaat (wat ik begrijp uit je eerste zin), zou ik wegblijven bij small caps.StealthyPeanut schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:17:
Ik ben aan het stoeien met een optimale ratio voor mijn portfolio. Hoeft voor mij niet binnen 1 week te knallen, maar een fijne steady ontwikkeling omhoog.
Lees eerst onderstaande even door, dat moet al veel antwoorden opleveren.0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:43:
[...]
Haha nee misschien moest het wel zo zijn !
Heb vannacht goed gepakt dus moet ook maar eens tevreden zijn.
Wat ik trouwens dan niet snap..
Waarom werkt een limit wel bij kopen voor een hogere prijs, maar niet bij een lagere prijs?
Stel 1 coin = 1 euro
Maar bij een limit sell op 0.80 cent is hij meteen vervuld, dus moet het dus een stop limit zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Nnoitra op 08-04-2021 09:50 ]
[ Voor 89% gewijzigd door .oisyn op 08-04-2021 10:27 ]
Met een sell limit order roep jij op een vol marktplein, waar de aarbeien overal 1 euro of meer kosten, heel hard "IK VERKOOP AARDBEIEN VOOR 80 CENT". geen wonder dat je meteen uitverkoopt.0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:43:
[...]
Haha nee misschien moest het wel zo zijn !
Heb vannacht goed gepakt dus moet ook maar eens tevreden zijn.
Wat ik trouwens dan niet snap..
Waarom werkt een limit wel bij kopen voor een hogere prijs, maar niet bij een lagere prijs?
Stel 1 coin = 1 euro
En waarom zou je in crypto onder de marktprijs verkopen? Enige reden zou zijn dat je dik binnen bent en wat terug wilt doen voor de community.Kraay89 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:38:
[...]
Met een sell limit order roep jij op een vol marktplein, waar de aarbeien overal 1 euro of meer kosten, heel hard "IK VERKOOP AARDBEIEN VOOR 80 CENT". geen wonder dat je meteen uitverkoopt.
[ Voor 86% gewijzigd door _Gast_ op 08-04-2021 10:44 ]
Ik zou voor een groeimodel gaan:StealthyPeanut schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:17:
Ik ben aan het stoeien met een optimale ratio voor mijn portfolio. Met een gezonde ratio tussen steady HODL en Trading. Het hoeft voor mij niet binnen 1 week te knallen, maar een fijne steady ontwikkeling omhoog.
Ik heb CryptosRUs wel hoog zitten en zijn nuchtere en no-nonsense manier van video's maken spreekt me erg aan. Hij heeft het als volgt in kaart gebracht;
[Afbeelding]
Is dit een goed uitgangspunt volgens jullie ervaring? Die 50% BTC heb ik nu vervangen door 25% BTC en 25% ETH.
Ik merk vooral dat ik door een bepaalde tip snel getriggerd ben, onderzoek doe en daarin leer dat die token ook echt potentie heeft. Die altcoin neem ik dan ook maar mee in mijn PF. Waardoor mijn PF al snel een wildgroei krijgt.
Omdat ik nog niet veel FIAT-waarde heb (rond de 3k), kan ik op die kleine altcoin gems wel 1% zetten, maar dan staat er $ 30,- op. Dat zet ook geen zoden aan de dijk. En kiezen? Dat heb ik nu een paar keer gedaan en dan gaat de coin die ik liet vallen ineens 2x in 1 week.
Ik denk dan ook voor nu aan een 40% Trading PF en 60% Hodl (only-in). Uiteraard met de nodige SL'es om te voorkomen dat ik straks in beartime mijn hele PF zie verdampen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Ja dat is dus ook een stom idee. Dat was het punt van de uitleg, en de kern van het probleem van de vraagsteller._Gast_ schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:42:
[...]
En waarom zou je in crypto onder de marktprijs verkopen? Enige reden zou zijn dat je dik binnen bent en wat terug wilt doen voor de community.
Goede vraag. Ik zou zeggen de 10 grootste niet-stablecoins (die geen XRP of forks-van-BTC zijnMighty schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:47:
@MicroWhale Welke bigcaps zie jij dan? Zijn dit ADA, DOT, BNB, ETH?
[ Voor 9% gewijzigd door MicroWhale op 08-04-2021 10:54 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Daar zijn de meningen toch wel over verdeeld. Ik durf voor geen goud lang in alts te zitten. Zeker geen 5 jaar hahah!MicroWhale schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:52:
[...]
Goede vraag. Ik zou zeggen de 10 grootste niet-stablecoins (die geen XRP of forks-van-BTC zijn) na BTC.
De munten die je noemt zou ik gemakkelijk voor 5 jaar vast durven zetten.
Ik had hem idd net ge-edit. 5 jaar is wel veel. Maar alts in sommige alts geloof ik wel na een aantal jaar meekijken.Aarebe1 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:54:
[...]
Daar zijn de meningen toch wel over verdeeld. Ik durf voor geen goud lang in alts te zitten. Zeker geen 5 jaar hahah!
[ Voor 16% gewijzigd door MicroWhale op 08-04-2021 10:56 ]
Dat jij ADA onder de noemer "niet-stablecoins" durft te plaatsen; dat ding is rete stabiel en staat over 5 jaar nog steeds tussen de $0,90 en $1,50MicroWhale schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:52:
[...]
Goede vraag. Ik zou zeggen de 10 grootste niet-stablecoins (die geen XRP of forks-van-BTC zijn) na BTC.
De munten die je noemt zou ik gemakkelijk voor 5 jaar vast durven zetten.
Nnoitra schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:56:
[...]
Dat jij ADA onder de noemer "niet-stablecoins" durft te plaatsen; dat ding is rete stabiel en staat over 5 jaar nog steeds tussen de $0,90 en $1,50
[ Voor 6% gewijzigd door MicroWhale op 08-04-2021 10:57 ]
maarmaarmaar iedereen zegt dat hij dit jaar nog naar 10 euro zou gaan..Nnoitra schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:56:
[...]
Dat jij ADA onder de noemer "niet-stablecoins" durft te plaatsen; dat ding is rete stabiel en staat over 5 jaar nog steeds tussen de $0,90 en $1,50
Ik zeg je het ding gaat terug naar €0.10jellybrah schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:57:
[...]
maarmaarmaar iedereen zegt dat hij dit jaar nog naar 10 euro zou gaan..
Zou wel geweldig zijn.Gelukszoekr schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:03:
[...]
Ik zeg je het ding gaat terug naar €0.10
Precies dit.YES schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:22:
[...]
Veel aandacht vanuit de 'traditionele' beleggers doordat crypto en de traditionele beurs met elkaar in contact komen. Kan ertoe leiden dat meer traditionele beleggers instappen, er meer nieuws over komt en meer Henks en Ingrids instappen. Weet niet of @Gelukszoekr dit ook zo bedoelde?
Scheißemünze
Zelf ben ik volledig gestopt met Bitvavo en daarna overgestapt naar Binance.syberjunky schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:17:
Vraagje heeft het een voordeel om ook een binance account te open naast een Bitvavo account.
Bitvavo is gewoon een exchange hoor, je moet alleen wel even voorbij de dummy wall zien te komenTrently schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:20:
[...]
Zelf ben ik volledig gestopt met Bitvavo en daarna overgestapt naar Binance.
Het is alleen maar complexer om twee accounts naast elkaar te beheren en de kosten bij Bitvavo zijn hoger, omdat zij een broker zijn en niet een exchange.
Persoonlijk zie ik dan ook geen voordeel om Bitvavo aan te houden, als je serieus bent om te gaan handelen en de stap wil wagen.
Ik heb de laatste dagen enorm de neiging om m'n ADA weg te doen. Heb ze al heel lang, te lang?MicroWhale schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:57:
[...]
Als de ontwikkeling zo doorgaat als nu dan staat ie over 5 jaar nog steeds op die koers ja!
Misschien wel wat hoger, omdat $ is gedaald.
Bitvavo omschrijft zichzelf als exchange. Wat mis ik?Trently schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:20:
[...]
Het is alleen maar complexer om twee accounts naast elkaar te beheren en de kosten bij Bitvavo zijn hoger, omdat zij een broker zijn en niet een exchange.
Persoonlijk zie ik dan ook geen voordeel om Bitvavo aan te houden, als je serieus bent om te gaan handelen en de stap wil wagen.
[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 08-04-2021 11:26 ]
https://opensea.io/seaart
Waarom niet kraken gebruiken? ook goedkoop tochTrently schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:20:
[...]
Tijdens de dump gisteren een klein deel van m'n EGLD verkocht en wat meer BNB.Tabacca schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:20:
Ojee FOMO strikes again, gisteren 100% in fiat en nu denk ik had toch maar weer een paar van mijn geliefde alts gekocht. God damnn wat doen jullie tegen die "honger"? Gisteren leek het of het in elkaar ging klappen maar voor vandaag lijkt het toch weer de goede kant op te gaan. Bij je strategie blijven is natuurlijk long term het beste maar F*ck wat is dat moeilijk soms
Bitvavo is nog goedkoper dan kraken0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:25:
[...]
Waarom niet kraken gebruiken? ook goedkoop toch
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Exact. Gewoon inwisselen ipv splitten. Die 300 euro is voor mijn PF van 3k wel aan de hoge kant. Maar een 200 euro is goed te doen met behoud van flexibiliteit.Gelukszoekr schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:23:
[...]
Goed punt.
Ik denk dat je er goed aan doet wanneer je totale portfolio ergens tussen de 1 en 12 coins in totaal heeft. Ga je veel meer coins toevoegen dan ga je niet meer écht profiteren van goede gains. Zelf heb ik altijd een minimum van rond de €300 gehad als ik ergens in stap. Dan heeft het tenminste de potentie iets leuks te worden en heb je niet zoveel last van fee's bij transacties etc.
Als je gaat voor fundamentals, dan wil je dus een goede afweging maken waar wel, en waar niet in te stappen. Je mandje kan je gedurende de weg natuurlijk wel aanpassen bij nieuwe inzichten. Maar probeer dan iets om te wisselen in plaats van enkel toe te voegen
Thanks! Hier kan ik weer wat mee verder. Die shitcoin koop partij is volop aan de gang nu. Ik heb 33 munten in m'n PF. Kiezen is zo moeilijk want het gevoel dat je de maanraket mist bij sommige coins is erg aanwezigMicroWhale schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:44:
[...]
Ik zou voor een groeimodel gaan:
- Begin met 100% BTC.
- Daarna naar bijv. 80% BTC, 20% Top 2-10 (ETC/DOT/...)
- Daarna 60% BTC, 30% Top 2-10, 10% shitcoins met potentie.
Als je op enig moment niet meer lekker slaapt, neem een stap terug. Je moet het (na je onvermijdelijke FOMO shitcoin koop party) echt als een lange termijn belegging gaan zien door er langzaam in te groeien.
Ik probeer zelf:
- 40-50% BTC
- ~40% Big Caps
- 5% NEXO (voor platinum voordelen => 10% rente op EUR)
- 5% groeidingen (momenteel Chilliz)
Alleen de onderste Hodl (=minimaal 1 jaar) ik niet bij grote groei. De winst gaat naar BTC of andere Big Caps en de 5% gaat dan weer in een andere coin die groeipotentie heeft.
[ Voor 28% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-04-2021 11:36 ]
De vraag is natuurlijk, waarom heb je dat de afgelopen 2 jaar dan niet gedaan toen Cardano constant onder de €0.10 stond?zwembroek schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:12:
[...]
Zou wel geweldig zijn.Koop ik daar een shitload van aan.
bovenste bitvavo onderste kraken0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:31:
[...]
Is dat zo?
Volgens mij niet.. zat van de week de fees te vergelijken.
Wow, da's best veel. Bij Binance zit ik nu op 0.0540% /0.0600%. Maar zelfs wordt case kom je niet boven de 0.1% uit.
Waarom wacht je op taproot?Qunix schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:18:
[...]
Ik wil ook wel meedoen aan deze revolutie, maar het voelt nog niet of lightning het gaat worden of niet... Ik wacht ook erg op Taproot.
Misschien goed om te melden dat je bij Bitvavo in de volgende tier op 0.20% / 0.10% zit.
[ Voor 6% gewijzigd door 0re0 op 08-04-2021 11:42 ]
KMD heeft gisteren op zijn eentje mijn portfolio rechtgehouden.
Prijsverschil is redelijk groot laat staan het verschil in maker taker.PWM schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:37:
[...]
Wow, da's best veel. Bij Binance zit ik nu op 0.0540% /0.0600%. Maar zelfs wordt case kom je niet boven de 0.1% uit.
(OMG ik ga het echt uitspreken...)0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:35:
Zit er iemand nog in sushi?
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Dit heb ik al uitgezocht:0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:31:
[...]
Is dat zo?
Volgens mij niet.. zat van de week de fees te vergelijken.
Ik krijg er honger vanTwee Dee schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:44:
[...]
(OMG ik ga het echt uitspreken...)
Ik had een beetje sushi maar heb die samen met een beetje bifi omgezet en bovenop mijn stapel cake gelegd. Doen allemaal hetzelfde maar heb dan het meest vertrouwen in cake. Was daar prima op tijd als ik vandaag zo zie!
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Goede post!Qunix schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:45:
[...]
[...]
Dit heb ik al uitgezocht:
Qunix in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15"
[ Voor 3% gewijzigd door 0re0 op 08-04-2021 11:49 ]
Verwijderd
ik heb enkele TLM, maar geen idee hoe ik dat van de WAX wallet ergens naar kan overzettennVerwijderd schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:49:
Doet er nog iemand aan Tokens pre-Binance-launch kopen bij ongure exchanges?
Je kan de Trilium / Alien Worlds (TLM) die 14e op Binance gelist wordt en momenteel gefarmed in de Launchpool, nu kopen op MXC.com
Verwijderd
Bij MXC kan je ze inmiddels depositen. Bij Binance nog niet. Hoe de WAX wallet werkt kan ik je ook niet vertellen, zal toch wel een "send" knop hebben?Jelmer93 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:52:
[...]
ik heb enkele TLM, maar geen idee hoe ik dat van de WAX wallet ergens naar kan overzettenn
Is al aardig gestegenVerwijderd schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:49:
Doet er nog iemand aan Tokens pre-Binance-launch kopen bij ongure exchanges?
Je kan de Trilium / Alien Worlds (TLM) die 14e op Binance gelist wordt en momenteel gefarmed in de Launchpool, nu kopen op MXC.com
YouTube: AlienWorlds.io - Tutorial 2 - How to sell your TLM for WAXP [ENGLISH]Jelmer93 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:52:
[...]
ik heb enkele TLM, maar geen idee hoe ik dat van de WAX wallet ergens naar kan overzettenn
[ Voor 18% gewijzigd door nemesis2212 op 08-04-2021 11:59 ]
Verwijderd
Maar waarom zou je naar WAX willen traden?nemesis2212 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:58:
[...]
YouTube: AlienWorlds.io - Tutorial 2 - How to sell your TLM for WAXP [ENGLISH]
check de tutorials van deze gast. helaas is trading op alcor nu stil gezet tot 14 april om naar wax te traden.
nu lekker TLM farmen in de game zelf. het is best grappig. helaas omdat alcor traden niet werkt kan ik nog geen wax krijgen en daardoor geen cards kopen om beter te minen. dus dat ga ik nog even uitzoeken
St@m schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:41:
'T is allemaal niet veel, daalt niet, stijgt niet.. en bedtijd komt eraan. Voor het eerst sinds tijden weer eens een dilemma, wat te doen met het speelgeld.. in een muntje stoppen en hopen op het beste of in fiat de nacht doorbrengen
Ik verwacht stiekem die daling namelijk..
En? M'n advies nog opgevolgd?Kyumia schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:43:
Alles in CAKE natuurlijk, na die BoNoBo-coin boost kan deze niet achterblijven, toch?
Verwijderd
Kwa activiteit op de coin kan je er wel vanuit gaan dat hij blijft - gezien ook de Binance listing zal hij wel aardig wat volume gaan genereren._Gast_ schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:55:
[...]
Is al aardig gestegen
Er staat wel bij:
Assessment Zone Instruction
The projects in the "Assessment Zone" are usually not initially launched projects, some of which are early projects with a certain user base, and are launched upon the recommendation of community users. The assessment period of the project in the Assessment zone is 60 days, and users can extend the period of the project via MX voting. After expiration, the token will be automatically hidden or delisted without further notice. If the trading volume and activeness of the token in the "Assessment Zone" are considerable, the token can be transferred to the innovation board. After a certain assessment in the Innovation Board, the project can be transferred to the Main Board. The specific rules are as follows:
1.The tokens in the assessment zone are only valid within the validity period, and the trading market in the assessment zone has a clear countdown reminder. The initial time of the online project is 60 days. The countdown will be enabled as soon as the project launches, and MX voting will be held before the end of the assessment period. The specific rules will be notified in the follow-up announcement.
2. The price of some early projects in the assessment zone fluctuates greatly, so users should pay attention to the risk of buy/sell at a high/low price and the potential hidden risk of delisting.
3. In order to create a sustainable cryptocurrency environment and provide users with great trading experience, the MXC will conduct comprehensive market monitoring and track the tokens in the assessment zone. If the project meets the requirements of hidden or delisting, the MXC will hide or delist the project in advance.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2021 12:03 ]
Maanraketten zijn voor geluksvogels of mensen die handelen met voorkennis. (uit research, kennis over coin-cycli of dicht bij de bron zitten en dus meer weten) Als je die niet hebt, gewoon lekker DCA-en op de grote jongens (BTC, ETH en 1-2 andere coins) en je bent over 5-10 jaar de man/vrouw/LGTBPFDSDFGT.StealthyPeanut schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:33:
[...]
Exact. Gewoon inwisselen ipv splitten. Die 300 euro is voor mijn PF van 3k wel aan de hoge kant. Maar een 200 euro is goed te doen met behoud van flexibiliteit.
[...]
Thanks! Hier kan ik weer wat mee verder. Die shitcoin koop partij is volop aan de gang nu. Ik heb 33 munten in m'n PF. Kiezen is zo moeilijk want het gevoel dat je de maanraket mist bij sommige coins is erg aanwezig.
Hier moet ik echt even serieus de tijd voor nemen en inderdaad afscheid nemen van sommige coins. 30% growth is leuk, maar op $40 is dat nog niks.
Nee, heb in ANKR gezeten vannacht. Was ook een goede keusKyumia schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:01:
[...]
[...]
En? M'n advies nog opgevolgd?Toch een mooie +15% in die 12u
Net wat filmpjes gekeken van AlienWorlds. Zijn er hier mensen die het ook echt spelen om het spel?nemesis2212 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:58:
[...]
YouTube: AlienWorlds.io - Tutorial 2 - How to sell your TLM for WAXP [ENGLISH]
check de tutorials van deze gast. helaas is trading op alcor nu stil gezet tot 14 april om naar wax te traden.
nu lekker TLM farmen in de game zelf. het is best grappig. helaas omdat alcor traden niet werkt kan ik nog geen wax krijgen en daardoor geen cards kopen om beter te minen. dus dat ga ik nog even uitzoeken
Ik zou toch oppassen met die prijs, 3 dollar per stuk ja hallowVerwijderd schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:01:
[...]
Maar waarom zou je naar WAX willen traden?
Uiteindelijk wil je toch USDT of BTC of whatever op je account hebben. MXC kan dat nu al (BTC en USDT trading pair) en Binance vanaf de 14e.
Wat houdt je tegen om ze weg te doen dan? Heb je mooie winst? Verzilveren die hap, niet meer terugkijken en rustig gaan onderzoeken waar je een deel (en welk deel!) van je pf graag in zou willen stoppen.oNo schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:24:
[...]
Ik heb de laatste dagen enorm de neiging om m'n ADA weg te doen. Heb ze al heel lang, te lang?
Anyway, dan is het moment dat er wat gaat begeuren dichtbij.
Afgelopen dagen ook het "ik wil er vanaf" met ENJ. Gewoon geHODLt en kijk waar die nu is![]()
(al is dit makkelijk praten als je met een coin dik in de plus zit)
Vuistdiep zelfs0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:35:
Heel makkelijk....voor het eerst ingestapt 2018....op mijn bek gegaan.....dacht Crypto was eenmalige hype...nooit in verdiept gewoon ingesprongen. Nu februari eindelijk mezelf goed verdiept en eigenlijk dus ook nu weer te laat ingestapt omdat alles bijna alweer was geëxplodeerd. Met de wijsheid van nu inslaan in een bearmarket voor pole positition.Gelukszoekr schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:34:
[...]
De vraag is natuurlijk, waarom heb je dat de afgelopen 2 jaar dan niet gedaan toen Cardano constant onder de €0.10 stond?
Nu ADA x10 is gegaan is het ineens interessant. Als ADA weer terugzakt naar €0.10 dan koopt ineens niemand meer. Zo werkt de psyche van de mensch...
als je NFT's wilt kopen of cards dan kan dat hier: https://wax.atomichub.io/market/Verwijderd schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:01:
[...]
Maar waarom zou je naar WAX willen traden?
Uiteindelijk wil je toch USDT of BTC of whatever op je account hebben. MXC kan dat nu al (BTC en USDT trading pair) en Binance vanaf de 14e.
Tot ze BSC ondersteunen ben je een pannenkoek als je nog in sushi zit.0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:35:
Pannenkoek? Sushi? .. heb zin in me lunch!knakworst schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:07:
[...]
Tot ze BSC ondersteunen ben je een pannenkoek als je nog in sushi zit.
ja ik ben net begonnen. heb nu 5 TLM gemined. het spel is best grappig.Oli4- schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:04:
[...]
Net wat filmpjes gekeken van AlienWorlds. Zijn er hier mensen die het ook echt spelen om het spel?
Verwijderd
Gezien hij nog niet onder de ~1.40 is geweest sinds launch op MXC, ga ik niet uit van enkele dubbeltjes.DaWayne schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:06:
2,90 dollar per TLM momenteel op die MXC zie ik.
Zou mooi zijn als dat zo blijft komende week, heb er tegen die tijd toch wel enkele honderden via het launchpad is mijn verwachting.
Ik ga uit van een waarde van (een) enkel(e) dubbeltje(s) eigenlijk.
Maar nu kopen voor 2,90 lijkt mij geen solide business case...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2021 12:15 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq