** Weer ontopic aub **
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 07-04-2021 22:49 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dacht, ga ff googlen waar je het over hebt...Kyumia schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:43:
[...]
Alles in CAKE natuurlijk, na die Bonobo-coin boost kan deze niet achterblijven, toch?
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Vrienden van mij hebben een aantal jaren geleden een appartement gekocht in Amsterdam waarvan we toen al dachten, je bent helemaal krankjorum. Nu hebben ze dat hok met 100% winst verkocht en een dik huis op een flinke lap grond gekocht ergens buitenaf in de provincie. Dat is echt van den zotten eigenlijk, maar het gebeurd gewoon.StevenzeN schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:45:
[...]
Ik kom zelf uit het noorden en als ik soms hoor wat voor bedragen betaald worden voor rijtjeshuizen in de randstad dan schrik ik mij helemaal de pestpleuris. Ik snap echter dat niet iedereen hier wil wonen en dat mag van mij zo blijven.
BoNoBo coin = BNBBlaim schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:46:
[...]
Dacht, ga ff googlen waar je het over hebt...
[Afbeelding]
lolwhut
Laten bouwen zeker?Ali Baba 1001 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:25:
[...]
Pff hou op. Mijn zusje en haar man gaan ook een huis bouwen. Negen ton in totaal, ergens bij Eindhoven op een of ander kaveltje. Zijn gek geworden, daar koop je de hele wijk van @WhySoSerious mee in Limburg.
Maar ieder z’n ding en als het kan, why ook not. Succes ermee en mooi als dat cryptowinsten daaraan kunnen bijdragen! Maak er wel iets übervets van, misschien in de vorm van een blockchain? Hoe dat ook moge uitzien
[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 07-04-2021 22:52 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 07-04-2021 22:53 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
[ Voor 96% gewijzigd door mannowlahn op 07-04-2021 22:54 ]
[ Voor 81% gewijzigd door Taro op 07-04-2021 22:58 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Taro op 07-04-2021 22:57 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Hahaha het is je gegund hoor.Glenn Hoddle schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:44:
@StevenzeN Hadden ze maar geen identiteit. Met dat Qatarees geld kun je PSG ook gewoon een shariaclub noemen. Geen enkele speler met een ziel zou voor zo'n club moeten willen voetballen. Ik wil niet zeggen dat ze niet voor veel geld moeten kiezen, maar het is niet dat een elders Haaland weinig zou verdienen.
Ik ben blij dat we dat in NL niet hebben, en als het eens gebeurt in een groteske farce eindigt met Nicolas Anelka met een prins Bernhard-bril op in een zaaltje in Kerkrade.
Afijn, crypto, tja, Bitcoin blijft beter hangen dan ik dacht, en speciaal om @Verwijderd te pesten doet m'n Cake het vandaag beter dan de rest van m'n PF.
Je koopt nu shitcoins om er een huis van te kunnen aftikken toch?nemesis2212 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:55:
is dit opeens het huizen topic geworden?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ja de HRA (Hypotheekrenteaftrek) coin blijft ieder jaar in % dalennemesis2212 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:55:
De millennials slapen al denk iknemesis2212 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:55:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ik heb al een huis gekocht voor de shitcoin die euro heetMooody schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:55:
[...]
Je koopt nu shitcoins om er een huis van te kunnen aftikken toch?
Succes met die uitslag dan maar.YES schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:57:
Denk dat we even weer terug moeten op het onderwerp voordat het topic ff op slot gaat
Ik heb een deel van BTC omgezet naar fiat vanavond en buy orders van 54k tot aan 51k ingesteld, nu pitten en morgenochtend maar eens kijken of er nog iets gehit is (en of ik wel of geen corona heb), ben benieuwd of ik lekker kan slapen.
Zie het andere topic: [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.Imperium schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:01:
Denken jullie dat BTC nog veel verder daalt dan? Waar is dat op gebaseerd?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Op support levels die worden gezocht aan de hand van eerdere bounces en moving averages. En glazen bollen, posts van @Taro, fingerspitzengefühl en de luchtdruk doen 't ook goed.Imperium schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:01:
Denken jullie dat BTC nog veel verder daalt dan? Waar is dat op gebaseerd?
Ja ik baal er ontzettend van, ik ben jeugdtrainer bij de voetbal en die jongens en meisjes zijn de enigen die nog echt mogen voetballen, kan hun trainer niet meer doordat hij bij de verkeerde persoon op de koffie gegaan is.Ray_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:00:
[...]
Succes met die uitslag dan maar.
Begin van de middag heb ik ook (ondanks dat die trades zelden goed gaan bij mij) een beetje BTC verkocht. Beetje jammer dat we nu slechts een paar 100 dollar onder dat niveau zitten, maar da's nog altijd beter dan in verdomd korte tijd een hele sloot er bovenEens kijken of we rond de 53K weer kunnen meedoen.
Gewoon de B van Bitcoin met 1x een atrium and 1x een open binnentuin! Kan ik wel een mooi ontwerp van makenAli Baba 1001 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:25:
[...]
Pff hou op. Mijn zusje en haar man gaan ook een huis bouwen. Negen ton in totaal, ergens bij Eindhoven op een of ander kaveltje. Zijn gek geworden, daar koop je de hele wijk van @WhySoSerious mee in Limburg.
Maar ieder z’n ding en als het kan, why ook not. Succes ermee en mooi als dat cryptowinsten daaraan kunnen bijdragen! Maak er wel iets übervets van, misschien in de vorm van een blockchain? Hoe dat ook moge uitzien
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
Mooi lang verhaal, maar deze zin is de hele kern. Zo kort en toch treffend zie ik het niet vaak.Verwijderd schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:08:
De max eruit halen betekend ook dat je niet stil moet zitten, en dat laatste vind ik nogal fijn om te doen
Zoek er niet teveel achter.-Naamloos- schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:03:
Is de stijging van CHZ te verwijten aan Champions League voetbal?
Zo ja, dan denk ik dat PSG toch een groot invloed hierop heeft gehad
Ach, heb zojuist mn 1e winst eruit gehaald haha. Grof berekend ongeveer 11%. Niet slecht voor een beginnerfRiEtJeSaTe schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:11:
[...]
Zoek er niet teveel achter.
Pump & dump.
Inleg en wat winst er al uit. Denk dat ik rest van mn winst er ook maar uit ga halen voordat het straks helemaal niks meer waard is.Waah schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:21:
Safemoon lijkt volledig in te storten. -40%, bekende crypto you tubers die twijfels hebben hoe legit het is.
Mochten er nog mensen (groot) inzitten, ziu ik toch ff wat onderzoek doena verwacht ik dat de meeste mensen met de iig hun inleg er al uit zijn gegaan.
Hier ook inleg + x2 winst eruit, zit nu nog een restje in.roflexx schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:22:
[...]
Inleg en wat winst er al uit. Denk dat ik rest van mn winst er ook maar uit ga halen voordat het straks helemaal niks meer waard is.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wel een pump die simultaan begon aan de wedstrijd en daling inzette bij de 2-2. Het is plausibel dat zo`n wedstrijd enig effect kan hebben. Of dit echter vaste variabele gaat worden voor de koers is nog niet te zeggen. Laten we kijken wat de clasico met de koers doet op 10-04-21.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:11:
[...]
Zoek er niet teveel achter.
Pump & dump.
Waah schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:21:
Safemoon lijkt volledig in te storten. -40%, bekende crypto you tubers die twijfels hebben hoe legit het is.
Mochten er nog mensen (groot) inzitten, ziu ik toch ff wat onderzoek doena verwacht ik dat de meeste mensen met de iig hun inleg er al uit zijn gegaan.
roflexx schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:22:
[...]
Inleg en wat winst er al uit. Denk dat ik rest van mn winst er ook maar uit ga halen voordat het straks helemaal niks meer waard is.
Zijn we nu eindelijk van dat gezeur af?DutchCrownNL schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:25:
[...]
Hier ook inleg + x2 winst eruit, zit nu nog een restje in.
Is idd best wel gedaald maar lijkt weer ietsjes op te lopen ten opzichte van eerder vandaag, ik laat het restje nog even staan, vooral omdat ze heel snel naar de grotere exchanges willen.. 'T is alleen de vraag of die dat willen
[ Voor 9% gewijzigd door Aarebe1 op 07-04-2021 23:29 ]
Ik ga zingend failiet.Waah schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:21:
Precies, we zijn er nog niet.Woohooo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:14:
Plausible toppunt of mooie tekening![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Oh sorry wist niet dat dit het "sats en babes van Jaapio" topic wasAarebe1 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:28:
Zijn we nu eindelijk van dat gezeur af?
![]()
![]()
![]()
Kunnen we weer naar ekte zaken: sats en babes van Jaapio.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Lekker bezigfRiEtJeSaTe schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:32:
M’n PF is in euro’s net zoveel waard als vanochtend maar in BTC’s meer. Voor de BTC hodlers.![]()
Ik voorzie de alts nog minimaal een maandje blazen!Richh schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:30:
[...]
Precies, we zijn er nog niet.
Mijn uitstap strategie loopt al geruime tijd op mei/juni dit jaar, gebaseerd op gelijkwaardige grafieken.
[ Voor 5% gewijzigd door elektriekert op 07-04-2021 23:37 ]
Ja gaat nu weer door ja, maar pas na 50 cent vertrouw ik het weer. Nu nog te labielfRiEtJeSaTe schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:27:
Volgens mij is CHZ ziek @mannowlahn .
Waar blijft de dump.
ik lees ook op reddit dat er mensen zijn die express proberen safemoon naar beneden te halen. ik zit er met maar $200 in dus lekker holden en eind van het jaar weer is bekijken. de coin bestaat net pas een maand..Waah schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:21:
[ Voor 3% gewijzigd door nemesis2212 op 07-04-2021 23:42 ]
En niet te vergeten: Happy wife, happy life!Mooody schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:24:
[...]
"Max hypotheek" klinkt eng, maar een lening tegen amper 1% en een mooie woning als onderpand, is een "max hypotheek" geen ding. Je moet zorgen dat je woningwaarde flink boven de hypotheekwaarde blijft. Dat heb je uiteraard niet 100% in eigen hand, maar je kan wel inspelen op de kansen die er momenteel zijn. (lage rentes, sterke inflatie dankzij blijvend bijdrukken van fiat, schaarser worden van aantrekkelijke gronden rondom de steden)
Ik hoop het. Hier is trouwens een leuk liedje over rekt zijn en wonen op de maan voor de baghodlers.Aarebe1 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:28:
[...]
[...]
[...]
Zijn we nu eindelijk van dat gezeur af?
![]()
![]()
![]()
Kunnen we weer naar ekte zaken: sats en babes van Jaapio.
Alts? Boeie...elektriekert schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:36:
[...]
Ik voorzie de alts nog minimaal een maandje blazen!
Edit: voel het aan mijn water
Dat is nou juist mijn ding.paul-s83 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:45:
[...]
En niet te vergeten: Happy wife, happy life!
Lekker je droomhuis bouwen met behulp van je crypto profits
[ Voor 87% gewijzigd door .oisyn op 08-04-2021 10:22 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Vroegah toen ik nog 7 was... (35 jaar geleden) zijn mijn ouders ook vanuit het centrum van een stad naar een dorpje verhuist.Mooody schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:52:
[...]
Dat is nou juist mijn ding.
Happy wife is happy nu we tegen het centrum aan wonen. Alles op fietsafstand, jongens kunnen lopend naar school, boodschappies op de fiets etc.
De kavel is in "Noord". Zo'n 15 min fietsen van het centrum, 10 min van school. Lastiger allemaal en dat begrijp ik ook. Er zijn meer verplaatsingen nodig. Ik stuiterbal dus ook wel tussen de opties.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ach, ik ook. Maar hopelijk net als ik wel iets anders terug gekocht. Bij mij was dat STMXKol Nedra schreef op donderdag 8 april 2021 @ 02:22:
Willen jullie lachen? Ik heb ENJ verkocht voor de grote pump 🤐🤐
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ik heb 1INCH in vaste stake gezet en doe komt pas morgen vrij.Kol Nedra schreef op donderdag 8 april 2021 @ 02:22:
Willen jullie lachen? Ik heb ENJ verkocht voor de grote pump 🤐🤐
[ Voor 6% gewijzigd door bek op 08-04-2021 07:33 ]
yes please, dan kan ik het eindelijk verkopen...fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:42:
Goedemorgen. Zo te zien wordt het vandaag weer +50% shitcoinfestival.
Kun je dan ook aangeven welke?fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:42:
Goedemorgen. Zo te zien wordt het vandaag weer +50% shitcoinfestival.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Nou. MITH bijvoorbeeld.
[ Voor 5% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 08-04-2021 07:55 ]
Wat je ook kon doen is verkopen en dan een lagere buy order plaatsenWillem Egel schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:53:
Aiiii, gister voor 80% in fiat gegaan. Uiteraard zat ik met een dikke bag ENJ en CAKE. Maar weer even uitzitten dan maar, nu instappen is niet handig...
En binnenkort kun je ook limit orders opgeven. Het is copy paste van Uniswap, maar dan met lage fees. Beter goed gejat dan slecht bedacht.Twee Dee schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:47:
Pancakeswap geeft een prijs die heel dicht bij de actuele marktprijs zit. En transactiekosten zijn prima te doen. Je kunt natuurlijk geen order klaarzetten, maar voor spot is het prima!
[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 08-04-2021 08:00 ]
Klopt. Maar die zouden dan niet zijn gehit vrees ik._Gast_ schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:55:
[...]
Wat je ook kon doen is verkopen en dan een lagere buy order plaatsen
Ik denk omdat de drop uitgebleven is waar hij wel verwacht werd? En dan wat stijgende alts erbij en het is hier feest!Ray_ schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:08:
Ik zat nog met mijn helm op te wachten tot de Grote Drop. Niet dat we heel veel zijn gestegen sinds gisteravond, maar vanwaar dit optimisme? Of kijkt iedereen nu alleen naar shitcoins?
[ Voor 5% gewijzigd door _Gast_ op 08-04-2021 08:20 ]
Ik zie het vaak ook niet zitten om naar andere exchanges te gaan. Maar soms moet je wel.roflexx schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:17:
Wat eeen kut exchange is bitmart. Probeer al uren usdt naar binance te zetten maar krijg telkens server is busy of withdrawal timeout
Dit is een reverse split gok ik die niet goed in CMC verwerkt is, oftewel je hebt dan veel minder tokens._Gast_ schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:18:
Hoe moet ik zo'n stijging nou zien? Als je op 7 April 100 euro had gezet, zou je dan binnen zijn?
https://coinmarketcap.com/currencies/xrpdown/
Ah ok, niet goed verwerkt dus. Ik dacht al...knakworst schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:20:
[...]
Dit is een reverse split gok ik die niet goed in CMC verwerkt is, oftewel je hebt dan veel minder tokens.
Helaas zit in het zelfde schuitje, ben benieuwd wat vandaag gaat gebeuren.YES schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:09:
[...]
Ik denk omdat de drop uitgebleven is waar hij wel verwacht werd? En dan wat stijgende alts erbij en het is hier feest!![]()
![]()
Dus ik hoop alsnog op die enorme dip aangezien ik voor een flink deel in fiat zit sinds gisteren
Ach ja. Ik wacht het nog even af, of de dip nog gaat komen. Zo niet, dan later maar weer instappen met wat verlies, is niet anders.jorwas schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:24:
[...]
Helaas zit in het zelfde schuitje, ben benieuwd wat vandaag gaat gebeuren.
[ Voor 97% gewijzigd door BootjeVaren op 08-04-2021 08:35 ]
linkje naar de game?mohaa51 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:37:
Heeft iemand Alien Worlds al eens gecheckt?
Leuke game op zich, geen inleg nodig en je verdient TLM door wat rond te klikken...
Kan wel eens groot worden imho
Is al eerder gegeven.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
[ Voor 25% gewijzigd door Darrell op 08-04-2021 08:44 ]
Krijg constant errors
Klopt, maar dan heb je Honeyswap nog niet ontdekt denk, (xDai netwerk) volgens mij is die nog sneller en goedkoper!Twee Dee schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:47:
Nou CAKE heeft al bewogen!
Pancakeswap werkt trouwens best goed, heb even wat CAKE omgezet in BNB voor de verwachte afkoeling van CAKE.
Pancakeswap geeft een prijs die heel dicht bij de actuele marktprijs zit. En transactiekosten zijn prima te doen. Je kunt natuurlijk geen order klaarzetten, maar voor spot is het prima!
Ik heb even gekeken maar waarom denk je in godsnaam dat dit groot kan worden?mohaa51 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:37:
Heeft iemand Alien Worlds al eens gecheckt?
Leuke game op zich, geen inleg nodig en je verdient TLM door wat rond te klikken...
Kan wel eens groot worden imho
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-04-2021 10:09 ]
Waarom verwacht hij dat het op de aandelenmarkt gaan van coinbase invloed heeft op de koers van BTC?Gelukszoekr schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:07:
Moguh allemaal..
Eerst ff koerskijken met John![]()
YouTube: CONSOLIDATIE? Of schiet BITCOIN koers naar $58.000? Of nemen bears w...
Oh ik vroeg me al af waarom ENJ zo steegGelukszoekr schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:07:
Moguh allemaal..
Eerst ff koerskijken met John![]()
YouTube: CONSOLIDATIE? Of schiet BITCOIN koers naar $58.000? Of nemen bears w...
[ Voor 5% gewijzigd door 0re0 op 08-04-2021 09:19 ]
Iets met "massive exposure"? Weet niet zo goed hoe dat te vertalen.. koffie nodigStevenzeN schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:18:
[...]
Waarom verwacht hij dat het op de aandelenmarkt gaan van coinbase invloed heeft op de koers van BTC?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Morgen 18:00 zegt ie in het filmpje0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:19:
[...]
Oh ik vroeg me al af waarom ENJ zo steeg
Weet iemand hoelaat ze op coinbase komen vandaag?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq