[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 198 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.280 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17:47
** Weer ontopic aub **

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 07-04-2021 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Kyumia schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:43:
[...]

Alles in CAKE natuurlijk, na die Bonobo-coin boost kan deze niet achterblijven, toch? :'(
Dacht, ga ff googlen waar je het over hebt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mf1YMk0yDHfOuXk4KhAa5QMDN6M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XyigVVMI0nUtxVoRYXXFUH9k.png?f=fotoalbum_large

lolwhut 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
** Weer ontopic aub **

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 07-04-2021 22:49 ]

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:35

YES

Moderator General Chat
StevenzeN schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:45:
[...]

Ik kom zelf uit het noorden en als ik soms hoor wat voor bedragen betaald worden voor rijtjeshuizen in de randstad dan schrik ik mij helemaal de pestpleuris. Ik snap echter dat niet iedereen hier wil wonen en dat mag van mij zo blijven.
Vrienden van mij hebben een aantal jaren geleden een appartement gekocht in Amsterdam waarvan we toen al dachten, je bent helemaal krankjorum. Nu hebben ze dat hok met 100% winst verkocht en een dik huis op een flinke lap grond gekocht ergens buitenaf in de provincie. Dat is echt van den zotten eigenlijk, maar het gebeurd gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 23:35
Blaim schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:46:
[...]

Dacht, ga ff googlen waar je het over hebt...

[Afbeelding]

lolwhut 8)7
BoNoBo coin = BNB :9 sorry dat had ik even moeten vermelden of dikgedrukt maken :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:25:
[...]

Pff hou op. Mijn zusje en haar man gaan ook een huis bouwen. Negen ton in totaal, ergens bij Eindhoven op een of ander kaveltje. Zijn gek geworden, daar koop je de hele wijk van @WhySoSerious mee in Limburg.

Maar ieder z’n ding en als het kan, why ook not. Succes ermee en mooi als dat cryptowinsten daaraan kunnen bijdragen! Maak er wel iets übervets van, misschien in de vorm van een blockchain? Hoe dat ook moge uitzien :)
Laten bouwen zeker? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

** Offtopic **

[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 07-04-2021 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

** Offtopic **

[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 07-04-2021 22:53 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Modbreak:Huizenprijzen, dure regio's, WOZ-waarden, etc. mogen in een ander topic. En een epistel typen over rentepercentages om daarna af te sluiten met een kort crypto zinnetje maakt je bericht niet ineens ontopic. Zolang het relevant is ivm crypto dan is het prima, maar het wordt al snel offtopic, dus niet afdwalen aub.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Offtopic geneuzel

[ Voor 96% gewijzigd door mannowlahn op 07-04-2021 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

** Feedback op moderatie mag in het feedback topic **

Toch ben ik nog steeds wel bullish voor btc. Nog een kleine wick naar beneden zou kunnen maar verder gewoon bullish. Alts daarentegen sta ik niet voor in.

[ Voor 81% gewijzigd door Taro op 07-04-2021 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

** Offtopic **

[ Voor 99% gewijzigd door Taro op 07-04-2021 22:57 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
is dit opeens het huizen topic geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:44:
@StevenzeN Hadden ze maar geen identiteit. Met dat Qatarees geld kun je PSG ook gewoon een shariaclub noemen. Geen enkele speler met een ziel zou voor zo'n club moeten willen voetballen. Ik wil niet zeggen dat ze niet voor veel geld moeten kiezen, maar het is niet dat een elders Haaland weinig zou verdienen.

Ik ben blij dat we dat in NL niet hebben, en als het eens gebeurt in een groteske farce eindigt met Nicolas Anelka met een prins Bernhard-bril op in een zaaltje in Kerkrade.

Afijn, crypto, tja, Bitcoin blijft beter hangen dan ik dacht, en speciaal om @Verwijderd te pesten doet m'n Cake het vandaag beter dan de rest van m'n PF.
Hahaha het is je gegund hoor. d:)b

Het is altijd een mooi spelletje, shitcoins vs Bitcoin maar puntje bij paaltje is het gewoon harken wat je kunt. Of het nou coin x of y is, lekker boeiend. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

nemesis2212 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:55:
Je koopt nu shitcoins om er een huis van te kunnen aftikken toch?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ja de HRA (Hypotheekrenteaftrek) coin blijft ieder jaar in % dalen :+

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Denk dat we even weer terug moeten op het onderwerp voordat het topic ff op slot gaat :+

Ik heb een deel van BTC omgezet naar fiat vanavond en buy orders van 54k tot aan 51k ingesteld, nu pitten en morgenochtend maar eens kijken of er nog iets gehit is (en of ik wel of geen corona heb), ben benieuwd of ik lekker kan slapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
De millennials slapen al denk ik ;w

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
Mooody schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:55:
[...]

Je koopt nu shitcoins om er een huis van te kunnen aftikken toch?
ik heb al een huis gekocht voor de shitcoin die euro heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
YES schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:57:
Denk dat we even weer terug moeten op het onderwerp voordat het topic ff op slot gaat :+

Ik heb een deel van BTC omgezet naar fiat vanavond en buy orders van 54k tot aan 51k ingesteld, nu pitten en morgenochtend maar eens kijken of er nog iets gehit is (en of ik wel of geen corona heb), ben benieuwd of ik lekker kan slapen.
Succes met die uitslag dan maar.
Begin van de middag heb ik ook (ondanks dat die trades zelden goed gaan bij mij) een beetje BTC verkocht. Beetje jammer dat we nu slechts een paar 100 dollar onder dat niveau zitten, maar da's nog altijd beter dan in verdomd korte tijd een hele sloot er boven :) Eens kijken of we rond de 53K weer kunnen meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Denken jullie dat BTC nog veel verder daalt dan? Waar is dat op gebaseerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Imperium schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:01:
Zie het andere topic: [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Naamloos-
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-11-2024
Is de stijging van CHZ te verwijten aan Champions League voetbal?

Zo ja, dan denk ik dat PSG toch een groot invloed hierop heeft gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Imperium schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:01:
Op support levels die worden gezocht aan de hand van eerdere bounces en moving averages. En glazen bollen, posts van @Taro, fingerspitzengefühl en de luchtdruk doen 't ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:00:
[...]

Succes met die uitslag dan maar.
Begin van de middag heb ik ook (ondanks dat die trades zelden goed gaan bij mij) een beetje BTC verkocht. Beetje jammer dat we nu slechts een paar 100 dollar onder dat niveau zitten, maar da's nog altijd beter dan in verdomd korte tijd een hele sloot er boven :) Eens kijken of we rond de 53K weer kunnen meedoen.
Ja ik baal er ontzettend van, ik ben jeugdtrainer bij de voetbal en die jongens en meisjes zijn de enigen die nog echt mogen voetballen, kan hun trainer niet meer doordat hij bij de verkeerde persoon op de koffie gegaan is.

Wat mij nu geholpen heeft is, op advies van Taro, na het verkopen ook meteen een hele rits aan buy orders te zetten zodat als er een goede dip volgt, je meteen goed zit (of te vroeg weer instapt). Ik heb de hele avond niet meer naar die BTC koers zitten kijken nadat ik die orders klaargezet had.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
Lief dagboek,

Vandaag en gisteren enkele malen met de Ledger in de hand gestaan om wel of niet te verkopen.

Uiteindelijk natuurlijk niet gedaan. Ben gekke henkie niet.

Zonet bij mijn favo toko, Bitonic, die succesvol een punt tegen DNB heeft gemaakt (hulde!) nog maar wat bijgekocht dus.
Moon soon.

En anders niet, maar zelfs als de koers door de helft gaat sta ik nog dik de plus, dus boeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:25:
[...]

Pff hou op. Mijn zusje en haar man gaan ook een huis bouwen. Negen ton in totaal, ergens bij Eindhoven op een of ander kaveltje. Zijn gek geworden, daar koop je de hele wijk van @WhySoSerious mee in Limburg.

Maar ieder z’n ding en als het kan, why ook not. Succes ermee en mooi als dat cryptowinsten daaraan kunnen bijdragen! Maak er wel iets übervets van, misschien in de vorm van een blockchain? Hoe dat ook moge uitzien :)
Gewoon de B van Bitcoin met 1x een atrium and 1x een open binnentuin! Kan ik wel een mooi ontwerp van maken ;)

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, en zo staat iedereen anders in het leven. De 1 ambieert de max aan stenen, de andere heeft de ambitie van een baksteen. Ik zie mijn huis niet als investering maar als een betere en fijnere plaats om te wonen dan een caravan.

Zolang het kacheltje kan blijven draaien en ik een beetje kan chillen met de buren naast een bbq en een koud kratje vind ik het helemaal mooi.

De max eruit halen betekend ook dat je niet stil moet zitten, en dat laatste vind ik nogal fijn om te doen :+

Mocht het ooit in m'n schoot geworpen worden door een staatslot, prima. Maar meer moeite ben ik niet bereid om te toen voor materiële zaken, het zegt me wat dat betreft niet genoeg.

Als je alles kunt kopen wat je hartje begeert en de rol van vermogen vergaren weg valt omdat een miljoen meer of minder geen verschil meer maakt, ik denk niet dat je er gelukkiger van wordt, helemaal als dat altijd de drijfveer is geweest.

Genoeg hebben is ook een soort geluk. Als je maar gelukkig bent toch, daar gaat het uiteindelijk om.

En Bitcoin natuurlijk. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:08:
De max eruit halen betekend ook dat je niet stil moet zitten, en dat laatste vind ik nogal fijn om te doen :+
Mooi lang verhaal, maar deze zin is de hele kern. Zo kort en toch treffend zie ik het niet vaak.

Je vergeet overigens je node in het verhaal, schande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
-Naamloos- schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:03:
Is de stijging van CHZ te verwijten aan Champions League voetbal?

Zo ja, dan denk ik dat PSG toch een groot invloed hierop heeft gehad
Zoek er niet teveel achter.
Pump & dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Naamloos-
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:11:
[...]

Pump & dump.
Ach, heb zojuist mn 1e winst eruit gehaald haha. Grof berekend ongeveer 11%. Niet slecht voor een beginner

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:04

Woohooo

Smilie, James Smilie

Plausible toppunt of mooie tekening 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xs40woXbV75dXFnMvdJO14WN8NY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y0cGkSze6uzzIB3DOD004T5B.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ctDuGkSv4hIPG9NPk7LL-UL53Mk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HjJbsJJQa7OMXlmstc1tKLba.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Was er vandaag geen SUSHI nieuws? Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:47
Safemoon lijkt volledig in te storten. -40%, bekende crypto you tubers die twijfels hebben hoe legit het is.

Mochten er nog mensen (groot) inzitten, ziu ik toch ff wat onderzoek doen :+ a verwacht ik dat de meeste mensen met de iig hun inleg er al uit zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Waah schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:21:
Safemoon lijkt volledig in te storten. -40%, bekende crypto you tubers die twijfels hebben hoe legit het is.

Mochten er nog mensen (groot) inzitten, ziu ik toch ff wat onderzoek doen :+ a verwacht ik dat de meeste mensen met de iig hun inleg er al uit zijn gegaan.
Inleg en wat winst er al uit. Denk dat ik rest van mn winst er ook maar uit ga halen voordat het straks helemaal niks meer waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 10:50
roflexx schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:22:
[...]

Inleg en wat winst er al uit. Denk dat ik rest van mn winst er ook maar uit ga halen voordat het straks helemaal niks meer waard is.
Hier ook inleg + x2 winst eruit, zit nu nog een restje in.
Is idd best wel gedaald maar lijkt weer ietsjes op te lopen ten opzichte van eerder vandaag, ik laat het restje nog even staan, vooral omdat ze heel snel naar de grotere exchanges willen.. 'T is alleen de vraag of die dat willen :P

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19-09 17:13
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:11:
[...]

Pump & dump.
Wel een pump die simultaan begon aan de wedstrijd en daling inzette bij de 2-2. Het is plausibel dat zo`n wedstrijd enig effect kan hebben. Of dit echter vaste variabele gaat worden voor de koers is nog niet te zeggen. Laten we kijken wat de clasico met de koers doet op 10-04-21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Volgens mij is CHZ ziek @mannowlahn .
Waar blijft de dump.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

roflexx schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:22:
[...]

DutchCrownNL schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:25:
[...]

Hier ook inleg + x2 winst eruit, zit nu nog een restje in.
Is idd best wel gedaald maar lijkt weer ietsjes op te lopen ten opzichte van eerder vandaag, ik laat het restje nog even staan, vooral omdat ze heel snel naar de grotere exchanges willen.. 'T is alleen de vraag of die dat willen :P
Zijn we nu eindelijk van dat gezeur af?
;) ;) ;)

Kunnen we weer naar ekte zaken: sats en babes van Jaapio.

[ Voor 9% gewijzigd door Aarebe1 op 07-04-2021 23:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:43

Ik ga zingend failiet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Precies, we zijn er nog niet.

Mijn uitstap strategie loopt al geruime tijd op mei/juni dit jaar, gebaseerd op gelijkwaardige grafieken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
M’n PF is in euro’s net zoveel waard als vanochtend maar in BTC’s meer. Voor de BTC hodlers. ;) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 10:50
Aarebe1 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:28:
;) ;) ;)

Oh sorry wist niet dat dit het "sats en babes van Jaapio" topic was ;)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:32:
M’n PF is in euro’s net zoveel waard als vanochtend maar in BTC’s meer. Voor de BTC hodlers. ;) :+
Lekker bezig d:)b

Op de een of andere manier faal ik daar dus telkens weer in, daarom doe ik het (bijna) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Richh schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:30:
[...]

Precies, we zijn er nog niet.

Mijn uitstap strategie loopt al geruime tijd op mei/juni dit jaar, gebaseerd op gelijkwaardige grafieken.
Ik voorzie de alts nog minimaal een maandje blazen!

Edit: voel het aan mijn water

[ Voor 5% gewijzigd door elektriekert op 07-04-2021 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:27:
Volgens mij is CHZ ziek @mannowlahn .
Waar blijft de dump.
Ja gaat nu weer door ja, maar pas na 50 cent vertrouw ik het weer. Nu nog te labiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Ben ook benieuwd of dit eindelijk de bodem gaat zijn voor SUPER. Die heeft echt al zijn winst weer ingeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212

ik lees ook op reddit dat er mensen zijn die express proberen safemoon naar beneden te halen. ik zit er met maar $200 in dus lekker holden en eind van het jaar weer is bekijken. de coin bestaat net pas een maand..
en als ik het kwijt ben dan jammer en pech :)

[ Voor 3% gewijzigd door nemesis2212 op 07-04-2021 23:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Mooody schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:24:
[...]

"Max hypotheek" klinkt eng, maar een lening tegen amper 1% en een mooie woning als onderpand, is een "max hypotheek" geen ding. Je moet zorgen dat je woningwaarde flink boven de hypotheekwaarde blijft. Dat heb je uiteraard niet 100% in eigen hand, maar je kan wel inspelen op de kansen die er momenteel zijn. (lage rentes, sterke inflatie dankzij blijvend bijdrukken van fiat, schaarser worden van aantrekkelijke gronden rondom de steden)
En niet te vergeten: Happy wife, happy life!

Lekker je droomhuis bouwen met behulp van je crypto profits d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Aarebe1 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:28:
[...]

[...]

[...]
;) ;) ;)

Ik hoop het. Hier is trouwens een leuk liedje over rekt zijn en wonen op de maan voor de baghodlers.

[YouTube: Flip Kowlier - El Mundo Kapotio]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
elektriekert schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:36:
[...]

Ik voorzie de alts nog minimaal een maandje blazen!

Edit: voel het aan mijn water
Alts? Boeie... :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

paul-s83 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:45:
[...]

En niet te vergeten: Happy wife, happy life!

Lekker je droomhuis bouwen met behulp van je crypto profits d:)b
Dat is nou juist mijn ding.

Happy wife is happy nu we tegen het centrum aan wonen. Alles op fietsafstand, jongens kunnen lopend naar school, boodschappies op de fiets etc.

De kavel is in "Noord". Zo'n 15 min fietsen van het centrum, 10 min van school. Lastiger allemaal en dat begrijp ik ook. Er zijn meer verplaatsingen nodig. Ik stuiterbal dus ook wel tussen de opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
* Maak in het gevolg gewoon een TR aan *

[ Voor 87% gewijzigd door .oisyn op 08-04-2021 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkiaan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-12-2024
Wat vinden jullie van asi.finance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkiaan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-12-2024
Kennen jullie asi.finance? Ziet er interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Ik zeg dat het nu maar klaar moet zijn met die dip.
Hup all in naar de volgende ATH's

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Mooody schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:52:
[...]

Dat is nou juist mijn ding.

Happy wife is happy nu we tegen het centrum aan wonen. Alles op fietsafstand, jongens kunnen lopend naar school, boodschappies op de fiets etc.

De kavel is in "Noord". Zo'n 15 min fietsen van het centrum, 10 min van school. Lastiger allemaal en dat begrijp ik ook. Er zijn meer verplaatsingen nodig. Ik stuiterbal dus ook wel tussen de opties.
Vroegah toen ik nog 7 was... (35 jaar geleden) zijn mijn ouders ook vanuit het centrum van een stad naar een dorpje verhuist.

Toen moest ik ook van lopend naar school ineens op de fiets naar school.
Ben ze er nog altijd dankbaar voor.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Willen jullie lachen? Ik heb ENJ verkocht voor de grote pump 🤐🤐

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Cake on a roll!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Pfoeh de 55,5 k was een flinke bounce weer. Helaas te laat terug gekocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Laatst online: 17:46
Kol Nedra schreef op donderdag 8 april 2021 @ 02:22:
Ach, ik ook. Maar hopelijk net als ik wel iets anders terug gekocht. Bij mij was dat STMX *O*

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 20:04
Nou dipje is weer geweest. Vanaf nu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ni9oUwwM43Pqr7t1LyvAoTBh0lY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A0bB6J1gF8byQdFGN6geUoLw.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024

bek

Kol Nedra schreef op donderdag 8 april 2021 @ 02:22:
Ik heb 1INCH in vaste stake gezet en doe komt pas morgen vrij.

ENJ wel kunnen verkopen. Bedankt voor de aankooptip, @Taro.

[ Voor 6% gewijzigd door bek op 08-04-2021 07:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Goedemorgen. Zo te zien wordt het vandaag weer +50% shitcoinfestival.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:42:
yes please, dan kan ik het eindelijk verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickelodeon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 19:19
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:42:
Kun je dan ook aangeven welke? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:52

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Nou CAKE heeft al bewogen!

Pancakeswap werkt trouwens best goed, heb even wat CAKE omgezet in BNB voor de verwachte afkoeling van CAKE.

Pancakeswap geeft een prijs die heel dicht bij de actuele marktprijs zit. En transactiekosten zijn prima te doen. Je kunt natuurlijk geen order klaarzetten, maar voor spot is het prima!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
Aiiii, gister voor 80% in fiat gegaan. Uiteraard zat ik met een dikke bag ENJ en CAKE. Maar weer even uitzitten dan maar, nu instappen is niet handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Nickelodeon schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:46:
[...]
Kun je dan ook aangeven welke? 8)
Nou. MITH bijvoorbeeld.
En ik hoop AUDIO en VITE.

[ Voor 5% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 08-04-2021 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-09 22:52
Willem Egel schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:53:
Aiiii, gister voor 80% in fiat gegaan. Uiteraard zat ik met een dikke bag ENJ en CAKE. Maar weer even uitzitten dan maar, nu instappen is niet handig...
Wat je ook kon doen is verkopen en dan een lagere buy order plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:02

knakworst

Get more sats!

Twee Dee schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:47:

Pancakeswap geeft een prijs die heel dicht bij de actuele marktprijs zit. En transactiekosten zijn prima te doen. Je kunt natuurlijk geen order klaarzetten, maar voor spot is het prima!
En binnenkort kun je ook limit orders opgeven. Het is copy paste van Uniswap, maar dan met lage fees. Beter goed gejat dan slecht bedacht.

Ik zit in al die liquidity pools met, dankzij een CAKE van 20 dollar, megahoge apys. Zelfs als die shitcoins zoals bux, dexe, tixl, of lien gigantisch dalen, heeft de portefeuille er weinig last van.

[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 08-04-2021 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
_Gast_ schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:55:
[...]

Wat je ook kon doen is verkopen en dan een lagere buy order plaatsen
Klopt. Maar die zouden dan niet zijn gehit vrees ik. :P. Geeft niet, beetje rust in de tent. Heb nog 20% in btc, wacht het gewoon even af :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
@mooyal thanks voor de tip betreft stpt heeft mij toch weer 12% extra opgeleverd bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Naamloos-
HOLO is aangewakkerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Ik zat nog met mijn helm op te wachten tot de Grote Drop. Niet dat we heel veel zijn gestegen sinds gisteravond, maar vanwaar dit optimisme? Of kijkt iedereen nu alleen naar shitcoins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:08:
Ik zat nog met mijn helm op te wachten tot de Grote Drop. Niet dat we heel veel zijn gestegen sinds gisteravond, maar vanwaar dit optimisme? Of kijkt iedereen nu alleen naar shitcoins?
Ik denk omdat de drop uitgebleven is waar hij wel verwacht werd? En dan wat stijgende alts erbij en het is hier feest! *O* *O*

Dus ik hoop alsnog op die enorme dip aangezien ik voor een flink deel in fiat zit sinds gisteren -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Wat eeen kut exchange is bitmart. Probeer al uren usdt naar binance te zetten maar krijg telkens server is busy of withdrawal timeout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Hoe moet ik zo'n stijging nou zien? Als je op 7 April 100 euro had gezet, wat zou je winst dan zijn?

https://coinmarketcap.com/currencies/xrpdown/

[ Voor 5% gewijzigd door _Gast_ op 08-04-2021 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
roflexx schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:17:
Wat eeen kut exchange is bitmart. Probeer al uren usdt naar binance te zetten maar krijg telkens server is busy of withdrawal timeout
Ik zie het vaak ook niet zitten om naar andere exchanges te gaan. Maar soms moet je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:02

knakworst

Get more sats!

_Gast_ schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:18:
Hoe moet ik zo'n stijging nou zien? Als je op 7 April 100 euro had gezet, zou je dan binnen zijn?

https://coinmarketcap.com/currencies/xrpdown/
Dit is een reverse split gok ik die niet goed in CMC verwerkt is, oftewel je hebt dan veel minder tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
knakworst schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:20:
[...]

Dit is een reverse split gok ik die niet goed in CMC verwerkt is, oftewel je hebt dan veel minder tokens.
Ah ok, niet goed verwerkt dus. Ik dacht al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
YES schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:09:
[...]

Ik denk omdat de drop uitgebleven is waar hij wel verwacht werd? En dan wat stijgende alts erbij en het is hier feest! *O* *O*

Dus ik hoop alsnog op die enorme dip aangezien ik voor een flink deel in fiat zit sinds gisteren -O-
Helaas zit in het zelfde schuitje, ben benieuwd wat vandaag gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
jorwas schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:24:
[...]

Helaas zit in het zelfde schuitje, ben benieuwd wat vandaag gaat gebeuren.
Ach ja. Ik wacht het nog even af, of de dip nog gaat komen. Zo niet, dan later maar weer instappen met wat verlies, is niet anders.

Als de alts lekker gaan moonen dan ga ik wel dingen in de verkoop gooien om BTC uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Laatst online: 19-09 14:44
Dubbel 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door BootjeVaren op 08-04-2021 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Laatst online: 19-09 14:44
Lekker wakker worden zo. KMD nog wat door gepompt. Inleg x2 eruit en restje winst er nog in.
Buy Orders LTO die ik dit weekend had gezet zijn vannacht ook nét allemaal gehit en ook meteen terug in de plus.

Voorlopig support op 56k. Blijft ie wat sideways gaan tot 60k terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18-09 15:17
Heeft iemand Alien Worlds al eens gecheckt?
Leuke game op zich, geen inleg nodig en je verdient TLM door wat rond te klikken...

Kan wel eens groot worden imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
mohaa51 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:37:
Leuke game op zich, geen inleg nodig en je verdient TLM door wat rond te klikken...

linkje naar de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Laatst online: 17:46
Is al eerder gegeven.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Staken jullie eth voor eth 2.0? Wel een lange looptijd geloof ik. Niet dat dat erg is want wil ze toch houden.

[ Voor 25% gewijzigd door Darrell op 08-04-2021 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Krijg constant errors
Transactions declares authority (username) but has no signatures for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:25

BeyondThunder

Lost Lightning

Twee Dee schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:47:
Nou CAKE heeft al bewogen!

Pancakeswap werkt trouwens best goed, heb even wat CAKE omgezet in BNB voor de verwachte afkoeling van CAKE.

Klopt, maar dan heb je Honeyswap nog niet ontdekt denk, (xDai netwerk) volgens mij is die nog sneller en goedkoper!
Alles op Uniswap vermijd ik momenteel. Echt veel te duur (Gas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
mohaa51 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:37:

Ik heb even gekeken maar waarom denk je in godsnaam dat dit groot kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:53
Afgelopen dinsdag is er volgens mij al aardig wat gepost over TLM.
Wellicht eerst even dat teruglezen alvorens een discussie opnieuw op te starten? :)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Ik ben aan het stoeien met een optimale ratio voor mijn portfolio. Met een gezonde ratio tussen steady HODL en Trading. Het hoeft voor mij niet binnen 1 week te knallen, maar een fijne steady ontwikkeling omhoog.

Ik heb CryptosRUs wel hoog zitten en zijn nuchtere en no-nonsense manier van video's maken spreekt me erg aan. Hij heeft het als volgt in kaart gebracht;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wzJKcFES6kK4AwNnREhWjkN8WlQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lw5mr8uWvJX7eVk86MexbSwL.png?f=user_large

Is dit een goed uitgangspunt volgens jullie ervaring? Die 50% BTC heb ik nu vervangen door 25% BTC en 25% ETH.

Ik merk vooral dat ik door een bepaalde tip snel getriggerd ben, onderzoek doe en daarin leer dat die token ook echt potentie heeft. Die altcoin neem ik dan ook maar mee in mijn PF. Waardoor mijn PF al snel een wildgroei krijgt.

Omdat ik nog niet veel FIAT-waarde heb (rond de 3k), kan ik op die kleine altcoin gems wel 1% zetten, maar dan staat er $ 30,- op. Dat zet ook geen zoden aan de dijk. En kiezen? Dat heb ik nu een paar keer gedaan en dan gaat de coin die ik liet vallen ineens 2x in 1 week :P.

Ik denk dan ook voor nu aan een 40% Trading PF en 60% Hodl (only-in). Uiteraard met de nodige SL'es om te voorkomen dat ik straks in beartime mijn hele PF zie verdampen :> .

[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-04-2021 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Waarom verwacht hij dat het op de aandelenmarkt gaan van coinbase invloed heeft op de koers van BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0re0
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12:28
Oh ik vroeg me al af waarom ENJ zo steeg :D
Weet iemand hoelaat ze op coinbase komen vandaag?

[ Voor 5% gewijzigd door 0re0 op 08-04-2021 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
StevenzeN schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:18:
[...]

Waarom verwacht hij dat het op de aandelenmarkt gaan van coinbase invloed heeft op de koers van BTC?
Iets met "massive exposure"? Weet niet zo goed hoe dat te vertalen.. koffie nodig :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:38

St@m

@ Your Service

0re0 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:19:
[...]

Oh ik vroeg me al af waarom ENJ zo steeg :D
Weet iemand hoelaat ze op coinbase komen vandaag?
Morgen 18:00 zegt ie in het filmpje

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Pagina: 1 ... 198 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!