[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 190 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.320 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wat vinden we van KSM? Ketst mooi af op de 1D MA25 en zit met een beetje fantasie in het puntje van een driehoek.

KSM/BTC, 1d

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/veXehuim4D0gQ2dMhyUFKttLW6w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LOeAh4gc5NpeVgcr1nC8puda.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Ha XRP gaat lekker. 1 van de coins die ik sinds vroeg in 2017 bezit..altijd in de + gestaan zelfs in de crypto winter en nu ook weer trouw lopen hodlen. er is altijd veel xrp haat omdat het een "banken" coin zou zijn..maar ondertussen speculeert men gewoon in shitmoon coins om rijk te worden. Ik zelf hodl xrp nog wel ff..vertrouwen erin dat de rechtzaak wordt gewonnen/verworpen en dan kan het best eens feest zijn. Huidige waarde is best nice al gezien de coin op vele plekken niet meer verkocht wordt.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:11
Riderider schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:11:
Wat is jullie mening over GET protocol? Imo een altcoin met een daadwerkelijke usecase. Daarnaast lijkt er ook een daadwerkelijke value achter de coin te zitten doordat er per verkocht ticket nieuwe GET op de markt wordt gekocht door het protocol. Dit drijft de prijs op indien er daadwerkelijk tickets worden verkocht
Als je denkt dat de prijs iets met gebruik te maken heeft, ben je vast nieuw in crypto. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 16:23
_Gast_ schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:40:
[Afbeelding]

Komt het nog goed met Safemoon? (Zit er zelf niet in, maar wel interessant om te volgen)
Zeker wel. No stress and just HODL.
Dat is mijn tacktiek voor nu iig.
Ze moeten op Bitmart alleen wat meer gaan vragen ipv de sellers pleasen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:01
[Afbeelding]

Komt het nog goed met Safemoon? (Zit er zelf niet in, maar wel interessant om te volgen)
Zeker in 2024 staat ie op 0.01 cent 8)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Jumpiefox schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:42:
Ha XRP gaat lekker. 1 van de coins die ik sinds vroeg in 2017 bezit..altijd in de + gestaan zelfs in de crypto winter en nu ook weer trouw lopen hodlen. er is altijd veel xrp haat omdat het een "banken" coin zou zijn..maar ondertussen speculeert men gewoon in shitmoon coins om rijk te worden. Ik zelf hodl xrp nog wel ff..vertrouwen erin dat de rechtzaak wordt gewonnen/verworpen en dan kan het best eens feest zijn. Huidige waarde is best nice al gezien de coin op vele plekken niet meer verkocht wordt.
Houd er rekening mee dat de uitslag al in de prijs is verwerkt en de uitkomst van de rechtzaak wel eens tot een daling zou kunnen leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-09 23:21
Nielsjuhz schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:47:
[...]

Zeker wel. No stress and just HODL.
Dat is mijn tacktiek voor nu iig.
Ze moeten op Bitmart alleen wat meer gaan vragen ipv de sellers pleasen :(
Kol Nedra schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:47:
[...]

Zeker in 2024 staat ie op 0.01 cent 8)
Klinkt goed, misschien dan toch maar een beetje inzetten :P

Hoeveel fee betaal je nu ongeveer voor 100 euro fiat inleg? En waar kan ik het best zijn? Bitmart of die ene Swap?

[ Voor 4% gewijzigd door _Gast_ op 06-04-2021 21:54 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:11

Chaes

#HODL

[Afbeelding]

Natuurlijk komt het niet meer goed. Shitcoin pur sang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Grappig, ik heb er een paar van sinds de start, net even m'n metamask geopend, is toch aardig leuk gestegen.

Het is volgens mij idd een bedrijf met potentie en ze hebben al best wat praktijkproeven gedaan. Nu nog op een fatsoenlijke exchange komen. Ik kreeg wel vorige week een mail dat ze op bittrex global gelost worden trouwens.
Riderider schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:11:
Wat is jullie mening over GET protocol? Imo een altcoin met een daadwerkelijke usecase. Daarnaast lijkt er ook een daadwerkelijke value achter de coin te zitten doordat er per verkocht ticket nieuwe GET op de markt wordt gekocht door het protocol. Dit drijft de prijs op indien er daadwerkelijk tickets worden verkocht

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Mooody schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:32:
[...]

Fomo heet dat. Ga geen groene candles kopen als je de komende bear market (/ Bitcoin dip) nog lekker mee wilt doen.

Dit gaat 1, 2, 3, 4 keer goed. De 5e keer raak je overmoedig en ben je terug bij start. Je had 2 maand geleden WRX moeten kopen en er nu al lang uit moeten zijn.
klopt candles chasen is nooit goed. ik dacht echter na een dip dat hij nog wel een keer omhoog zou knallen. maar bijna elke coin was bij 2 maanden geleden inkopen nu veel meer waard geweest. ik ga wel kijken of ik mijn inleg eruit kan halen en anders maar holden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

opmerkelijk weinig volume btc. zelfs een flag op de 1min chart doet niet veel meer

[ Voor 47% gewijzigd door A87 op 06-04-2021 22:11 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:34

WhySoSerious

Be the change.

nemesis2212 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:05:
[...]

klopt candles chasen is nooit goed. ik dacht echter na een dip dat hij nog wel een keer omhoog zou knallen. maar bijna elke coin was bij 2 maanden geleden inkopen nu veel meer waard geweest. ik ga wel kijken of ik mijn inleg eruit kan halen en anders maar holden.
Candles Chaesen, nooit grappig.

Sorry @Chaes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
A87 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:08:
opmerkelijk weinig volume btc. zelfs een flag op de 1min chart doet niet veel meer
Stilte voor de storm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:44
Mooody schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:18:
[...]

Laatste 12 maanden REN gaan vrij stabiel omhoog als je het mij vraagt.

[Afbeelding]

Je bedoelt dat er coins zijn die sneller groeien de laatste maanden. Zeker waar!
Maar met zo'n curve die REN laat zien, weet je dat je te maken hebt met groeiende adoptie i.t.t. pump&dump materiaal. Je moet inderdaad net iets meer geduld hebben.

Al is een groei van $0.05 naar $1.12 in 1 jaar tijd ook niet bepaald matig. Waar hebben we het over 8)7
Niet helemaal wat ik bedoelde :)
Je ziet de laatste tijd (lees: sinds maart) dat ie even redelijk piekt en daarna ook weer best ff dipt.
Met stabiel doelde ik meer op iets minder van die pieken en dipjes en wat 'rustiger' de weg omhoog vinden.

REN is samen met WASP, DOT en CRO m'n lange termijn hodl.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:47:
[...]

Houd er rekening mee dat de uitslag al in de prijs is verwerkt en de uitkomst van de rechtzaak wel eens tot een daling zou kunnen leiden.
Met het evt. relisten op de grote exchanges zal er nog wel een flinke boost kunnen komen is mijn verwachting.

Ik denk dat dit nog een beetje frontrunnen is en dat de echte explosie nog moet komen mits de rechtzaak uitvalt in het voordeel van Ripple uiteraard.

Valt het slecht voor Ripple dan wordt het HODL for life :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 20-09 00:11
Kan je de zaak tegen XRP een beetje volgen ergens?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen durven zich weer positief uit te laten over XRP! :o

Het is echt altseason. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

wErudite schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:19:
Kan je de zaak tegen XRP een beetje volgen ergens?
Ik check altijd deze gast zijn vids erover. Heb het denk ik eerder ook een x gelinkt. Hij is ook juridisch onderlegd dus best interessant soms.
YouTube: Ripple / SEC Response to Intervention Suggests a Partial SETTLEMENT ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Jumpiefox schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:23:
[...]

Ik check altijd deze gast zijn vids erover. Heb het denk ik eerder ook een x gelinkt. Hij is ook juridisch onderlegd dus best interessant soms.
YouTube: Ripple / SEC Response to Intervention Suggests a Partial SETTLEMENT ...
Merci!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Het kost me echt moeite om hier te blijven lezen. Safemoon krijgt nu gezelschap van XRP. ;w

[ Voor 6% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 06-04-2021 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:21
Vandaag lekker wat winst gepakt bij CND, PHB en XRP. Nu op zoek naar de volgende coin met weinig waarde. Op zich ziet Siacoin er wel interessant uit, is al een tijdje redelijk stabiel met wat leuke uitschieters. Even kijken of ik een leuke lage buyorder kan halen.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:05

Zyron

BWRAAAAP

Ook hier veel plezier gehad van PHB vandaag. Dank voor de tip!

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Wel jammer dat als je een tip geeft, je er daarna zelf onvoldoende van profiteert :) Heb gewoon te weinig geduld en vertrouwen om zo lang te blijven zitten.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Taro schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:47:
Wel jammer dat als je een tip geeft, je er daarna zelf onvoldoende van profiteert :) Heb gewoon te weinig geduld en vertrouwen om zo lang te blijven zitten.
Zelfde hier. Spotte PHB niet dankzij een tip hier maar puur omdat het een van de goedkoopste op Binance is en Henk en Ingrid dat interessant vinden. Maar hier inderdaad ook op 10, 20 en 25% uitgestapt.. :'(

Zit nu weer 100% in Btc.. Rustig slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Aarebe1 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:48:
[...]
Zit nu weer 100% in Btc.. Rustig slapen.
Het is morgen woensdag, vaak een minder positieve dag en doorgaans verlies ik op woensdag wat ik op maandag en dinsdag heb verdiend. Heb dus een deel BTC naar fiat omgezet. Morgen mogelijk spijt van, maar liever wat winst missen, dan verlies maken.

Ben er niet helemaal uit en heb daarnaast nog ETH en BNB staan.

Edit: BNB gaat weer prachtig :)

Heb de fiat maar in BNB gestoken.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 06-04-2021 23:04 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Taro schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:51:
[...]

Het is morgen woensdag, vaak een minder positieve dag en doorgaans verlies ik op woensdag wat ik op maandag en dinsdag heb verdiend. Heb dus een deel BTC naar fiat omgezet. Morgen mogelijk spijt van, maar liever wat winst missen, dan verlies maken.

Verlies in euro's dan .. Ik hodl de sats die ik heb.. ;)

En uiteraard nog wat BNB in de vault... maar dat hoort inmiddels bij de hodl pot.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:26

knakworst

Get more sats!

* knakworst wacht op dikke BNB plaatje. Kiekke hem gaan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:51:
[...]

Heb de fiat maar in BNB gestoken.
Wat is jouw persoonlijke verwachting bij BNB de komende tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
IOST/ETH bijna perfecte dip aankoop, filled voor 88.08% om 22:24 :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 06-04-2021 23:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Nnoitra schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:17:
[...]

Niet helemaal wat ik bedoelde :)
Je ziet de laatste tijd (lees: sinds maart) dat ie even redelijk piekt en daarna ook weer best ff dipt.
Met stabiel doelde ik meer op iets minder van die pieken en dipjes en wat 'rustiger' de weg omhoog vinden.

REN is samen met WASP, DOT en CRO m'n lange termijn hodl.
Als je met "laatste tijd" een periode van slechts 1 maand bedoelt, heb je gelijk dat de koers op en neer en op en neer en op en neer gaat.

Zoom je nog verder in dan gaat het op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer. En dan kijk ik nog niet eens op een 1-minute-chart.

Hopelijk zie je wat ik bedoel. Ik wil niet zeggen dat je een alt als REN de rest van je leven moet houden, maar ik denk dat dat wanneer je de kansen herkent en het geduld kunt bewaren, je vrij eenvoudig leuke gains kunt maken zonder teveel risico te lopen.

REN heeft grote kans om de liquiditeitsbrug te vormen tussen Ethereum, Polkadot, Binance en anderen. Logica zegt mij dat dat een kans is en daar houd ik me bijna 2 jaar aan vast.

Ik vertrouw dat "fundamentals" voor winst zorgen, omdat ik geen zin in TA heb. Je hoeft echt niet in safemoon of al die andere gore shit te stappen om overtijd een leuke winst te kunnen maken. Blijf je onverhoopt bag holder, dan zijn er (vanuit TA) waarschijnlijk voldoende kansen om die bag weer te kunnen dumpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 06-04-2021 23:21 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
De enige in mijn hart,
Mijn vreugde en verdriet,
Het kan dooien, het kan vriezen,
het kan renderen, of verliezen,
maar een betere coin als Bitcoin,
is er niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:40

oNo

Imperium schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 23:10:
[...]
Morgenochtend flinke koersschommelingen omdat de BNB avg hodl snapshot stopt voor de tickets van launchpad shitcoin TKO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Imperium schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 23:10:
[...]

morgen een flinke correctie, buy order laag gezet en hopen op een mooie hit d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Dramacoin BTC is weer eens bezig hoor, man man man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:36
Echt, dit is niks voor mij. 2 weken lang op m'n safestar gezeten. Waarde niks, flatlined. Ik verkoop het gisteren, gaat ie me daar toch omhoog.
Echt....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Qunix schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 23:19:
De enige in mijn hart,
Mijn vreugde en verdriet,
Het kan dooien, het kan vriezen,
het kan renderen, of verliezen,
maar een betere coin als Bitcoin,
is er niet.
Bitcoin helemaal hier.

Maar wat is de definitie van "beter". Als je bijv. tot 2023 deels kan meeliften op de potentie van Ethereum, moet je dat niet nalaten toch?

Uiteindelijk draait het om adoptie en die zit nu voornamelijk in Bitcoin en Ethereum. Een verdeling tussen beide is een vrij veilige keuze. Als over een jaar de markt iets anders laat zien, pas je je strategie weer aan.

Dat blijf ik zeggen. Pak het grote plaatje en ga daar vol voor. Dat gaat je (waarschijnlijk) veel meer opleveren dan al die ruis die je nu vooral in de bullmarket ziet.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 23:26:
Dramacoin BTC is weer eens bezig hoor, man man man.
Bitcoin doet gewoon klapjes geven aan alle altcoiners.

Daddy Bitcoin was even disappointed.

En terecht.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:44
Mooody schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 23:18:
[...]

Als je met "laatste tijd" een periode van slechts 1 maand bedoelt, heb je gelijk dat de koers op en neer en op en neer en op en neer gaat.

Zoom je nog verder in dan gaat het op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer-op-en-neer. En dan kijk ik nog niet eens op een 1-minute-chart.

Hopelijk zie je wat ik bedoel. Ik wil niet zeggen dat je een alt als REN de rest van je leven moet houden, maar ik denk dat dat wanneer je de kansen herkent en het geduld kunt bewaren, je vrij eenvoudig leuke gains kunt maken zonder teveel risico te lopen.

REN heeft grote kans om de liquiditeitsbrug te vormen tussen Ethereum, Polkadot, Binance en anderen. Logica zegt mij dat dat een kans is en daar houd ik me bijna 2 jaar aan vast.

Ik vertrouw dat "fundamentals" voor winst zorgen, omdat ik geen zin in TA heb. Je hoeft echt niet in safemoon of al die andere gore shit te stappen om overtijd een leuke winst te kunnen maken. Blijf je onverhoopt bag holder, dan zijn er (vanuit TA) waarschijnlijk voldoende kansen om die bag weer te kunnen dumpen.
ik denk dat wel een beetje langs elkaar heen aan 't praten zijn maar in grote lijnen wel hetzelfde bedoelen :)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Richh Dat is dus niet hoe het gaat. Bitcoin neemt een duikvlucht, en m'n alts - die overigens gedegen pumpamentals hebben - hadden daar ook een beetje last van terwijl ze omhoog aan het vliegen waren. Alts weer terug op het niveau van een uur geleden. Bitcoin weer weggezakt naar het niveau van eergisteren.

En gezien ik nog steeds ruim meer BTC heb dan alts vind ik dat op 2 manieren irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

KCS door de 10 dollar *O*

Lekker hoor. Brave shitcoin :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 23:39:
KCS door de 10 dollar *O*

Lekker hoor. Brave shitcoin :*)
Winst nemen dan. Kucoin is een vrij shitty exchange voor de rest van de wereld.

Coinbase IPO gaat live straks. Daar kun je ook op inspelen,
Pak een Coinbase coin met lage prijs (ongeacht de usecase of tokenomics) en fasten your seatbelts.....

Ik zit al in Ankr, dus blijf nog ff zitten vrees ik. Eenmaal m00n is afscheid nemen.

[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 06-04-2021 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooody schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 23:44:
[...]

Winst nemen dan. Kucoin is een vrij shitty exchance,

Pak een Coinbase coin met lage prijs (ongeacht de usecase of tokenomics) en fasten your seatbelts.....
Shitcoin + Shitty exchange is double supershit power in shitcoin season.

Can't go tits up. 50 dollar soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:45

St@m

@ Your Service

Mooody schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 23:44:
[...]

Winst nemen dan. Kucoin is een vrij shitty exchange voor de rest van de wereld.

Ik zit al in Ankr, dus blijf nog ff zitten vrees ik. Eenmaal m00n is afscheid nemen.
14 april toch? Ik zit ook in ANKR, (eind)sell op 0.249 (binance)
Heb jij nog een ander inzicht? Ik denk dat ik redelijk aan de safe kant zit.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

St@m schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 23:53:
[...]

14 april toch? Ik zit ook in ANKR, (eind)sell op 0.249 (binance)
Heb jij nog een ander inzicht? Ik denk dat ik redelijk aan de safe kant zit.
50% van mijn Ankr is al weg. De rest gaat weg als het +/- die prijs aantikt inderdaad. Project is prima en heb het al bijna 2 jaar in de PF, maar voor dit soort gain (inmiddels 80x op eerste inleg) is het afscheid nemen. Boeit verder niet wat Ankr volgend jaar doet....zo moet je gewoon denken.

Wil best inzicht geven in het proces. Wellicht helpt het iemand.
Zat in 2019 in Ankr (400k), maar heb ik in Augustus 2019 toch nog wat Ankr (600k) bijgekocht.

Mooody in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11"

Die 1mm Ankr vasthouden totdat-ie flink ging moonen (dankzij Coinbase) en toen meteen 500k Ankr verkocht.
Even geparkeerd en deels gebruikt om positie REN te vergroten.

Daarna nog eens 100k Ankr gecashed. Nu 400k Ankr over en kat-uit-de-boom-kijkend wat we ermee gaan doen. Waarschijnlijk gaat het weg voor de juiste prijs, maar geen stress.

Het loont zich enorm om je in te lezen in een bear market en je kansen te verkennen. Met Ankr alleen zou ik mijn hypotheek al kunnen afbetalen (niet gedaan overigens). Die kansen gaat er ook komen voor nieuwe users, ze worden alleen steeds lastiger te spotten.

[ Voor 46% gewijzigd door Mooody op 07-04-2021 00:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Uitgecashed met 18% winst door LTC. Ik merk dat ik de nodige kennis mis en mezelf toch nog niet comfortabel voel in de cryptowereld, on to reading again :P Sommige zullen het slim vinden, andere raar, ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:04
wErudite schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:01:
Uitgecashed met 18% winst door LTC. Ik merk dat ik de nodige kennis mis en mezelf toch nog niet comfortabel voel in de cryptowereld, on to reading again :P Sommige zullen het slim vinden, andere raar, ach.
Goede eerste trade 18%. Ik hou mijn voorraad LTC nog even vast. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

De Binancials lijken zich steeds minder aan te trekken van BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Glenn Hoddle schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:07:
Ze worden wakker, btc is een shitcoin :P
bnb heeft ook enorm veel pairings, maar nog niet zoveel als btc natuurlijk :+

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 07-04-2021 00:11 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:07:
Bitcoin staat op 57.8k _O-

Laten we eens kijken wat de Binancials doen als Bitcoin ook echt even iets doet, zoals een -20%je of +20%je.

Ik denk dat de Binancials dan 7 kleuren blockchain poepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Wst XRP doet slaat nergens op. Project staat on-hold, complete delist en pas duidelijkheid over enkele maanden....en NIET EERDER.....

Dit zou kunnen betekenen dat we de domheid te pakken hebben en een flinke correctie kunnen verwachten.

Ik zou persoonlijk nu geen shitcoins meer kopen, maar whatever.....

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 07-04-2021 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Mooody schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:22:
Wst XRP doet slaat nergens op. Dit zou kunnen betekenen dat we de domheid te pakken hebben en een flinke correctie kunnen verwachten.

Sowieso xrp.. lame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Naamloos-
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-11-2024
Hallo, CHZ?

Is die wakker aan t worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

XRP kan met gemak $100 aantikken, maar niet in de logica over decentralisatie die we hier nu voeren.
Wellicht is het over 3 jaar anders en is XRP het centrale dapp-platform naast het decentrale Ethereum.

Nu is het nog absoluut niets, dus geen geld in gooien,

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 07-04-2021 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
-Naamloos- schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:24:
Hallo, CHZ?

Laten we het hopen.. :X

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11:50
-Naamloos- schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:24:
Hallo, CHZ?

Haha, niet met dit volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptologisch
  • Laatst online: 11-05-2021
Damn, deze draad beweegt snel, hij is amper bij te lezen als je hem alleen maar zo nu en dan opzoekt O_O

Ik kwam net 'n paar artikelen en youtube videos tegen over LTC en XRP (en Doge), blijkbaar doen ze het goed?
Ik ben blij voor degenen die deze munten aan het hodlen zijn ('n kennis van me zit ook diep in de Doge), en van wat ik me herinner waren munten als LTC en XRP een hype een aantal jaren geleden - maar ik snap deze munten niet zo goed in de huidige crypto scene.

Wat voor nut en meerwaarde hebben deze munten nu eigenlijk nog te bieden, wat een flink aantal andere crypto munten niet vele malen beter bieden? Of het nu gaat om functionaliteit, aansluiting en toegevoegde waarde op financiele diensten, zelfs als speculatiemunt. Er zijn veel betere alternatieven voor handen.

Maar goed, het is bull seizoen. All bets go up, zullen we maar zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Safemoon geeft me passief per dag ~+€0.60 mits safemoon rond de 100 blijft schommelen (en mensen blijven traden), echt nice dus wordt in de toekomst wel €5 per dag passief inkomen :+

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 07-04-2021 00:36 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
Lambo over 45 jaar dus :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Tweedehandsje dan zeker

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 18-09 12:58
Wellicht valt er morgen meer winst te halen door BNB niet in te leggen voor KTO maar BNB voor de dump te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Raaafie schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:39:
Wellicht valt er morgen meer winst te halen door BNB niet in te leggen voor KTO maar BNB voor de dump te verkopen.
Waneer is die dump?
Voorlopig zet ie nog ff door...

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:19:
[...]

Bitcoin staat op 57.8k _O-

Laten we eens kijken wat de Binancials doen als Bitcoin ook echt even iets doet, zoals een -20%je of +20%je.

Ik denk dat de Binancials dan 7 kleuren blockchain poepen.
Daar kun je gewoon voor in de geschiedenis kijken. Ik zal het je hier besparen, maar kijk eens op een BNB/BTC chart met 4uurs of 1dags candles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
Ronald.42 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:40:
[...]

Waneer is die dump?
Voorlopig zet ie nog ff door...
Even in de glazen bol kijken: vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
benchMarc schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:41:
[...]

handig zo'n glazen bol:
oke en wanneer ENJ pump?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
benchMarc schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:41:
[...]

_O- ik vind hem wat te goed gaan en dan vertrouw ik het niet meer...
Voorlopig houd ik hem nog maar even....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benchMarc
Kol Nedra schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:44:
[...]

handig zo'n glazen bol:
oke en wanneer ENJ pump?
De glazen bol werkt alleen op coins die ik zelf heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Een daling na die TKO token toewijzing om 10:00 NL tijd leek mij wel logisch. Maar zie nu dat er de komende week waarschijnlijk nog flink gefarmed gaat worden voor Alien World..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Ronald.42 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:44:
[...]

_O- ik vind hem wat te goed gaan en dan vertrouw ik het niet meer...
Voorlopig houd ik hem nog maar even....
Ik heb gisteren maar voor 2K aan bnb gekocht. Dat schiet allemaal niet op zo. Maar met zo'n bedrag ga ik gewoon hodlen tot in de pruimentijd. Kan me er geen bult aan vallen want speel met een deel van de winst uit vechain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Jongûh Safemoon ftw!!!

Safemoon lacht vanaf de maan met een cocktail in z’n hand alle shitcoins uit met een dikke plus.

Knipoogt daarbij genoegzaam naar z’n developers die hun Nobelprijs voor het redden vd economie aan de binnenspiegel van hun Lambo’s hebben hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Supershiva schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:58:
[...]

_/-\o_

d:)b

Gelukt! tnx

Had nog ff extra pluk CRO gekocht vanmiddag die wilde ik graag aan mn eerste pluk toevoegen, de eerste stonden al bij Athena maar via de app kreeg ik telkens een andere validator toegewezen... vet dom dat je dat daar niet kan aanpassen.

Nu via de desktop app aangegeven dat ik deze nieuwe CRO ook bij Athena wilde zetten en klaar.
Je had ook een andere validator kunnen kiezen met lagere fees en dus hogere opbrengst. Heb ik ook gedaan, levert toch weer paar % extra op.
Nu hopen dat CRO een BNB'tje doet en dan *O* *O*
Gaat (helaas) niet gebeuren, als CRO dezelfde market cap zou hebben als BNB zou CRO 11x zoveel waard zijn als nu. Nog steeds erg lekker natuurlijk, maar voorlopig zit er uberhaupt weinig beweging in de koers van CRO dus laten we beginnen met een stabiele en voorzichtige trend omhoog.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Er wordt gewaarschuwd voor Safemoon op reddit. Er zijn transacties vanuit de liquidity pool die niet zouden mogen voorkomen (zonder burn en zonder distribution). Misschien dat er een goede reden voor is maar alle vragen hierover worden door de mods meteen verwijderd op discord.

https://www.reddit.com/r/.../?st=KN6M6IB8&sh=3d4687d6

Maak je eigen beslissing, maar voor mij wordt het iets te risicovol nu, ik haal m’n inleg eruit en laat de bescheiden winst zitten voor het geval dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
benchMarc schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:48:
[...]

Ik heb gisteren maar voor 2K aan bnb gekocht. Dat schiet allemaal niet op zo. Maar met zo'n bedrag ga ik gewoon hodlen tot in de pruimentijd. Kan me er geen bult aan vallen want speel met een deel van de winst uit vechain.
Ik heb er ook geen enorm vermogen inzitten maar het is wel vervelend als het verdampt al zal ik er niet minder om slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Ronald.42 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:55:
[...]

Ik heb er ook geen enorm vermogen inzitten maar het is wel vervelend als het verdampt al zal ik er niet minder om slapen :)
Tja, zonde is t wel, maar aan de andere kant is te vroeg verkopen altijd heel zuur. Ik slaap beter wetende dat ik 2K heb laten verdampen met een strategie dat bnb wel eens op 1000$ moet kunnen komen over een jaar bijv, dan dat ik nu 300eur aan grijpstuivers pak als winst, met daarbij mezelf voor het blok zetten: wanneer ga ik weer instappen, want nu ben ik uit die doordenderende trein gesprongen. Zelfde fout gemaakt bij vechain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
readytoflow schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:48:
Jongûh Safemoon ftw!!!

Safemoon lacht vanaf de maan met een cocktail in z’n hand alle shitcoins uit met een dikke plus.

Knipoogt daarbij genoegzaam naar z’n developers die hun Nobelprijs voor het redden vd economie aan de binnenspiegel van hun Lambo’s hebben hangen.
Waar heb je het over? Shitmoon doet geen ene reet voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
benchMarc schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:58:
[...]

Tja, zonde is t wel, maar aan de andere kant is te vroeg verkopen altijd heel zuur. Ik slaap beter wetende dat ik 2K heb laten verdampen met een strategie dat bnb wel eens op 1000$ moet kunnen komen over een jaar bijv, dan dat ik nu 300eur aan grijpstuivers pak als winst, met daarbij mezelf voor het blok zetten: wanneer ga ik weer instappen, want nu ben ik uit die doordenderende trein gesprongen. Zelfde fout gemaakt bij vechain.
Zo heb ik drep gehad op 1 cent.... kijk eens wat ie nu is en is geweest |:(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• benchMarc
Ronald.42 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 01:08:
[...]

Zo heb ik drep gehad op 1 cent.... kijk eens wat ie nu is en is geweest |:(
Ja zo gaat het vaak. Tis moeilijk wanneer het om grof geld gaat. Kijk, 1000eur inleg en dat laten staan vind ik geen probleem, maar de kans dat je daar nu nog ergens een lambo mee gaat verdienen is denk ik wel klein na deze opgeblazen periode. Leuker wordt het als je er voor 40K in gaat, maar dan begin ik zenuwachtig te worden als ik zie dat het een dag -10% heeft gedaan. Zelfs al staat mn spaargeld te verpieteren en doe ik er anders toch niks mee, blijf het een zuur bedrag mocht het verdampen. Aan de andere kant: als het de goeie kant op gaan dan kan het ook heel snel heel veel geld worden. Het is krom, want aan de andere kant zou ik er niet anders door leven mocht ik het kwijt zijn, maar toch ben ik een vrekkige oom dagobert die geen cent wilt zien vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Is er trouwens al wat bekend over een datum van de bnb burn?
Ik kom niet verder als ergens in april...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
benchMarc schreef op woensdag 7 april 2021 @ 01:16:
[...]

Ja zo gaat het vaak. Tis moeilijk wanneer het om grof geld gaat. Kijk, 1000eur inleg en dat laten staan vind ik geen probleem, maar de kans dat je daar nu nog ergens een lambo mee gaat verdienen is denk ik wel klein na deze opgeblazen periode. Leuker wordt het als je er voor 40K in gaat, maar dan begin ik zenuwachtig te worden als ik zie dat het een dag -10% heeft gedaan. Zelfs al staat mn spaargeld te verpieteren en doe ik er anders toch niks mee, blijf het een zuur bedrag mocht het verdampen. Aan de andere kant: als het de goeie kant op gaan dan kan het ook heel snel heel veel geld worden. Het is krom, want aan de andere kant zou ik er niet anders door leven mocht ik het kwijt zijn, maar toch ben ik een vrekkige oom dagobert die geen cent wilt zien vertrekken.
Ik ben nog maar net met crypto begonnen maar met de kennis van nu zal ik als de markt even lekker dipt wel wat groter instappen.
Tenminste ik verwacht dat er wel weer een - tig% komt voor alles. Maar mischien zit ik ernaast en sla ik mezelf over een jaar wel weer voor mijn kop. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• benchMarc
Ronald.42 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 01:27:
[...]

Ik ben nog maar net met crypto begonnen maar met de kennis van nu zal ik als de markt even lekker dipt wel wat groter instappen.
Tenminste ik verwacht dat er wel weer een - tig% komt voor alles. Maar mischien zit ik ernaast en sla ik mezelf over een jaar wel weer voor mijn kop. :+
Ik ben ook een n00b. Heb 10 jaar terug wel een paar jaar in aandelen gehandeld en als ik 1 ding heb geleerd dan is het dat je het idee moet laten varen dat je op het goede moment koopt en verkoopt. Het kan (bijna altijd) beter. Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit. In een stijgende markt kun je met het blijven zitten uiteindelijk goeie winst maken als de assets ook echt waardevol zijn. Ik heb met regelmatig kopen en verkopen toen 33% rendement gedraaid, maar het had minstens 100% geweest en voor sommige aandelen nog meer als ik gewoon het geduld had gehad alles te laten staan. Maar bij aandelen had ik niet het idee dat wat ik nu bij deze cryptocurrencies heb: dat het 1 grote gekte is en als de boel bergafwaarts gaat dan staan degenen die er vroeg in zaten al klaar om de winst snel te pakken, vervolgens de volgende in de linie en dan begint bijna iedereen als een dolle te verpatsen omdat men het verlies wil minimaliseren. Het punt is gewoon dat er maar vrij weinig mensen ècht dik vertrouwen hebben in de cryptocurrency en daarom beweegt de markt zo zenuwachtig. Als je vindt dat sommige crypto's een topidee zijn dan moet je daar in gaan zitten met geld dat je kunt missen en gewoon de boel met rust laten en heel af en toe eens kijken... als je dat kunt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Mooody schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:22:
Wst XRP doet slaat nergens op. Project staat on-hold, complete delist en pas duidelijkheid over enkele maanden....en NIET EERDER.....

Dit zou kunnen betekenen dat we de domheid te pakken hebben en een flinke correctie kunnen verwachten.

Hoezo? Het is niet alsof opeens het nieuws uit de lucht komt vallen. er zijn mensen die erover rapporteren..advocaten die hun zegje erover hebben gedaan en daaruit is iedereen vrij om een conclussie te trekken en een risico te nemen of niet.Juist dat XRP delisted is van veel plekken in de us maakt het een mooie kans voor een dikke moon mocht de zaak positief uitpakken.

Meeste "old school" coins zijn ver boven hun ATH gegaan uit 2017. XRP zit er nog ver onder..dat is dus gewoon een kans..een gecalculeerde risico. XRP heeft altijd voor 1 of ander reden een hoog FOMO gehalte gehad..stel je voor ze winnen, de coin is weer vrijuit te kopen in de US. Rocket fuel.

Je kan je geld ook in BTC laten en blij zijn met 10-20% :+ Dat is leuk als je er een miljoen ofzo in hebt en elke 10% is een ton...maar mij maakt dat echt geen reet uit. Wil zoveel mogelijk fiat vergaren deze run om de volgende bull cyclus los te gaan en alles toe te passen wat ik tot nu toe heb geleerd..en dat doe je met alt-coins en de ride up van eth/btc ook mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

https://twitter.com/whale_alert/status/1379591769105522690

20M Ripple naar wallet verplaatst. Dat is toch wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Denken jullie dat binance safemoon nog gaat listen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Go Neo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roflexx schreef op woensdag 7 april 2021 @ 05:20:
Denken jullie dat binance safemoon nog gaat listen?
Waarom zouden ze? Wat is er zo uniek aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Heb me aangemeld voor TKO. Maar ik zie nergens een bevestiging van mijn aanmelding. Komt dat later?

Edit: na paar keer opnieuw proberen gelukt.

[ Voor 41% gewijzigd door _Gast_ op 07-04-2021 06:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
_Gast_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 06:06:
Heb me aangemeld voor TKO. Maar ik zie nergens een bevestiging van mijn aanmelding. Komt dat later?
Bevestiging staat bij hoeveel bnb je hebt commited denk ik.
Dat komt allemaal wel. Je tokens zijn nu gelocked die je hebt ingevuld en word straks berekend hoeveel bnb ze van je afnemen ivm hardcap en een token max supply.

Die wordt makkelijk gehaald. (75mil x 1 token prijs = 18,473.25BNB)
Nou er wordt nu al bijna 1mil bnb aangeboden. Dus wens ze heel veel succes met de calculation.
Hoop dat mijn vroeg opstaan iig heeft geholpen als ze FIFO principe aanhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Nielsjuhz schreef op woensdag 7 april 2021 @ 06:18:
[...]

Dat komt allemaal wel. Je tokens zijn nu gelocked die je hebt ingevuld en word straks berekend hoeveel bnb ze van je afnemen ivm hardcap en een token max supply.

Nou er wordt nu al bijna 1mil bnb aangeboden. Dus wens ze heel veel succes met de calculation.
Het is idd erg druk. Ik had me om 6:01 uur al aangemeld. Maar ik kreeg pas een bevestiging van locked BNB na meerdere aanmeld pogingen rond 06:15.

Nu maar hopen dat we mee kunnen doen.

[ Voor 10% gewijzigd door _Gast_ op 07-04-2021 06:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:23

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nielsjuhz schreef op woensdag 7 april 2021 @ 06:18:
[...]

Het is heel simpel, je krijgt naar rato. Stel er zijn ook 10 uur 25 miljoen bnb committed dan krijg je voor iedere bnb 3 toko, en je krijgt een bnb terug minus 30 cent. Reken dus niet op een aanzienlijke toko portefeuille tenzij je bnb whale bent :)

Om 10 uur kun je rekenen op een bnb dump tenzij bitcoin bijvoorbeeld heel hard omhoog gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 07-04-2021 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 20:08
Bananeman schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:49:
[...]

Je had ook een andere validator kunnen kiezen met lagere fees en dus hogere opbrengst. Heb ik ook gedaan, levert toch weer paar % extra op.

[...]

Gaat (helaas) niet gebeuren, als CRO dezelfde market cap zou hebben als BNB zou CRO 11x zoveel waard zijn als nu. Nog steeds erg lekker natuurlijk, maar voorlopig zit er uberhaupt weinig beweging in de koers van CRO dus laten we beginnen met een stabiele en voorzichtige trend omhoog.
Bij welke validator heb jij je cro neergezet?

Wbt stijgen van de waarde van cro, mja lange termijn inleg.
Zie het dit jaar niet gebeuren.
Ze zijn hard aan de weg aan het timmeren, hopelijk betaalt het uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
knakworst schreef op woensdag 7 april 2021 @ 06:53:
[...]

Het is heel simpel, je krijgt naar rato. Stel er zijn ook 10 uur 25 miljoen bnb committed dan krijg je voor iedere bnb 3 toko, en je krijgt een bnb terug minus 30 cent. Reken dus niet op een aanzienlijke toko portefeuille tenzij je bnb whale bent :)

Om 10 uur kun je rekenen op een bnb dump tenzij bitcoin bijvoorbeeld heel hard omhoog gaat.
Dat wordt dan snelle BNB dump om 11uur want een whale wil ik mij niet noemen _O-

Maar als dit idd zo is, dan had ik me iets meer bij voorgesteld bij zo'n Launch (snap dat ik als kleine speler niet hoge verwachtingen had moeten hebben tho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Mss domme vraag: Ben voor het eerst aan het staken. Kan ik alvast een stop loss instellen voor de gestakte BNB, of moet ik eerst het unstaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:45

St@m

@ Your Service

_Gast_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 07:26:
Mss domme vraag: Ben voor het eerst aan het staken. Kan ik alvast een stop loss instellen voor de gestakte BNB, of moet ik eerst het unstaken?
Is het gelukt een stoploss in te stellen op je gestakte BNB? Dan heb je daar je antwoord ;)

Unstaken dus

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
St@m schreef op woensdag 7 april 2021 @ 07:35:
[...]

Is het gelukt een stoploss in te stellen op je gestakte BNB? Dan heb je daar je antwoord ;)

Unstaken dus
Hahaha ja dacht ik al

Ik denk zelf dat de BNB dump wel mee zal vallen, ivm nieuwe launches, maar je weet het maar nooit!

[ Voor 20% gewijzigd door _Gast_ op 07-04-2021 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Die TLM munt die nu in de launchpad zit moet haast wel niets waard zijn straks.. heb er nu al meer van dan ALICE in 4 weken deed :o ($1.66 atm)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Katala schreef op woensdag 7 april 2021 @ 07:50:
Die TLM munt die nu in de launchpad zit moet haast wel niets waard zijn straks.. heb er nu al meer van dan ALICE in 4 weken deed :o ($1.66 atm)
De initial circulating supply is bijna 100 keer hoger. Dus ipv 20 dollar verwacht ik 20 cent. Maar met launchpool shills weet je het nooit.

Edit: hier ook al 55 TLM.

[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 07-04-2021 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Nou die bnb prijsdrop wil niet echt he..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:07
knakworst schreef op woensdag 7 april 2021 @ 07:56:
[...]

De initial circulating supply is bijna 100 keer hoger. Dus ipv 20 dollar verwacht ik 20 cent. Maar met launchpool shills weet je het nooit.

Edit: hier ook al 55 TLM.
Dan heb je er behoorlijk wat inzitten :9

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Pelox schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:02:
Nou die bnb prijsdrop wil niet echt he..
TLM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Jumpiefox schreef op woensdag 7 april 2021 @ 02:22:
[...]

Hoezo? Het is niet alsof opeens het nieuws uit de lucht komt vallen. er zijn mensen die erover rapporteren..advocaten die hun zegje erover hebben gedaan en daaruit is iedereen vrij om een conclussie te trekken en een risico te nemen of niet.Juist dat XRP delisted is van veel plekken in de us maakt het een mooie kans voor een dikke moon mocht de zaak positief uitpakken.

Meeste "old school" coins zijn ver boven hun ATH gegaan uit 2017. XRP zit er nog ver onder..dat is dus gewoon een kans..een gecalculeerde risico. XRP heeft altijd voor 1 of ander reden een hoog FOMO gehalte gehad..stel je voor ze winnen, de coin is weer vrijuit te kopen in de US. Rocket fuel.

Je kan je geld ook in BTC laten en blij zijn met 10-20% :+ Dat is leuk als je er een miljoen ofzo in hebt en elke 10% is een ton...maar mij maakt dat echt geen reet uit. Wil zoveel mogelijk fiat vergaren deze run om de volgende bull cyclus los te gaan en alles toe te passen wat ik tot nu toe heb geleerd..en dat doe je met alt-coins en de ride up van eth/btc ook mee te pakken.
Fair enough, maar er zijn zoveel kansrijke, relatief nieuwe altcoins die veel meer upside potentie hebben dan XRP - én waarvoor je geen ingewikkelde en langslepende rechtzaken op de voet voor hoeft te volgen.

De returns van bijvoorbeeld LINK, DOT, UNI zijn toch vele malen hoger het afgelopen half jaar dan gevestigde coins als LTC, NANO, XLM en zeker XRP?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Pagina: 1 ... 190 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!