Mooie tijd om wat ANKR bij te kopen
Ik wil niet met die shitcoin geaffiliëerd worden maar toevallig staan er hier voor vanavond pannekoeken op het menuBurnerT schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:40:
[...]
Voor de meeste hier is het pancake's ipv sushi
Kan zijn dat ik ‘t verkeerd begrijp maar hoop je nou gewoon dat andere mensen die in al die coins handelen verlies gaan maken? 😬anti elppa schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:41:
[...]
nee jaapio, bedoel jou niet, jij denk er hetzelfde over. Heb het over die mensen die zo serieus bezig zijn met shitcoins.....Oh man wat kijk ik uit naar de bear markt
Ach, dan wordt het wel weer wat rustiger hier, elk nadeel hep zun voordeel.wErudite schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:44:
[...]
Kan zijn dat ik ‘t verkeerd begrijp maar hoop je nou gewoon dat andere mensen die in al die coins handelen verlies gaan maken? 😬
Dat hoop ik niet. Ik kijk persoonlijk uit naar een bearmarkt ivm rust voor mezelf, het topic, de duidelijkheid, en de lessen die veel mensen hier moeten leren. Ik waarschuw hier al een aantal maanden voor de risico's, maar heb het opgegeven. Meeste moeten toch eerst echt zwaar onder water komen om een les te leren blijkbaar. Ik was precies zo in 2013. Ook stront eigenwijs......wErudite schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:44:
[...]
Kan zijn dat ik ‘t verkeerd begrijp maar hoop je nou gewoon dat andere mensen die in al die coins handelen verlies gaan maken? 😬
Ik zie hier de laatste weken zelf vragen voorbij komen van mensen die vragen waarom je BTC moet hebben ipv shitcoins

Ik hoop dat we een top halen eind van het jaar van 200k+ en veel modellen laten dat ook zien. Maar als ik dan zie dat zo'n loslopende koekwaus als een baudet iets met crypto doet hoop ik dat we een lang genoege adem hebben om daar ook echt te komen. Meestal is de top dan wel echt echt echt dichtbij
[ Voor 14% gewijzigd door anti elppa op 06-04-2021 17:51 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Eten? Mijn bestek bestaat uit omgesmolten bitcoinsNielsjuhz schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:38:
[...]
Aah eten. Kunnen we gelijk hebben over Sushi
Mooi hoe BTC (vooralsnog) direct support vindt.
Speculeren op 'shitcoins' is niks mis mee, denk dat jij dat opzich ook wel vind?anti elppa schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:49:
[...]
Dat hoop ik niet. Ik kijk persoonlijk uit naar een bearmarkt ivm rust voor mezelf, het topic, de duidelijkheid, en de lessen die veel mensen hier moeten leren. Ik waarschuw hier al een aantal maanden voor de risico's, maar heb het opgegeven. Meeste moeten toch eerst echt zwaar onder water komen om een les te leren blijkbaar. Ik was precies zo in 2013. Ook stront eigenwijs......
Ik zie hier de laatste weken zelf vragen voorbij komen van mensen die vragen waarom je BTC moet hebben ipv shitcoinsEn dan vanmorgen iemand die verwacht dat er geen dip komt bij BTC van 50 tot 80%
Zou erg leuk zijn......weinig kans helaas.
Ik hoop dat we een top halen eind van het jaar van 200k+ en veel modellen laten dat ook zien. Maar als ik dan zie dat zo'n loslopende koekwaus als een baudet iets met crypto doet hoop ik dat we een lang genoege adem hebben om daar ook echt te komen. Meestal is de top dan wel echt echt echt dichtbij
Probleem is dat mensen - zeker de late instappers - vaak te weinig winst pakken en dus uiteindelijk met verlies en een illusie armer achterblijven. Of paniekerig actie ondernemen bij -5% of -10%.
Ik zit overigens ook pas sinds kort in dit topic, geen newbie. Zit wel al ca 6 jaar in de cryptowereld, dus heb het ook al een keer meegemaakt allemaal

Ben het in feite wel met je eens hoor, al speel ikzelf ook wel met wat shitcoins. Is gewoon leuk.
[ Voor 3% gewijzigd door feye1 op 06-04-2021 18:00 ]
Hahaha HOT heeft mn sellorder gehit. All time high Pf nu:)
Nice.. ik heb ook ff een move gemaakt op de bodem en net eruit.roflexx schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:01:
Hahaha HOT heeft mn sellorder gehit. All time high Pf nu:)
We kunnen weer eten vanavond
LTC blijft ook sterk! En het trading volume loopt nog steeds op.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
exact dit idd. Ik pak ook wel eens een ritje. Vorige week ADA gekocht. ETH heb ik vorig jaar ergens gekocht. Verder trol ik af en toe wat met LTC en Doge. LTC gaat ook erg lekker nu. Maar hier houd ik het ongeveer bij. Oja en leverage trading met BTC. Maar gaat er vooral om dat je weet wat je doet, en niet overal in fomo'd en selled op wat fud.feye1 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:59:
[...]
Speculeren op 'shitcoins' is niks mis mee, denk dat jij dat opzich ook wel vind?
Probleem is dat mensen - zeker de late instappers - vaak te weinig winst pakken en dus uiteindelijk met verlies en een illusie armer achterblijven. Of paniekerig actie ondernemen bij -5% of -10%.
Ik zit overigens ook pas sinds kort in dit topic, geen newbie. Zit wel al ca 6 jaar in de cryptowereld, dus heb het ook al een keer meegemaakt allemaal
Ben het in feite wel met je eens hoor, al speel ikzelf ook wel met wat shitcoins. Is gewoon leuk.
Aan alle moraalridders hier. Mensen maken zelf de beslissing om in crypto te stappen. Ze weten heus wel dat ze een groot risico nemen. Lekker laten gaan.
Wel saai nu ik geen shitcoins meer heb in mn pf.
Komt goed, ik check weer ff uit op dat vlakfRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:05:
Aan alle moraalridders hier. Mensen maken zelf de beslissing om in crypto te stappen. Ze weten heus wel dat ze een groot risico nemen. Lekker laten gaan.
XRP alweer bijna $1 ná de dip (1.10 --> 0.89)
ADA geneest ook goed.
ADA geneest ook goed.
[ Voor 11% gewijzigd door Idutchman op 06-04-2021 18:10 ]
Dit was het weer voor ADA.. rest van het jaar weer in winterslaapIdutchman schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:10:
XRP alweer bijna $1 ná de dip (1.10 --> 0.89)
ADA geneest ook goed.
Het waren twee hele leuke uren.0re0 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:14:
[...]
Dit was het weer voor ADA.. rest van het jaar weer in winterslaap
Tja, wat zou jij doen als je een flippening krijgt waarbij je crypto meer oplevert dan een baan?WhySoSerious schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:08:
[...]
Tenzij z'n trading meer oplevert dan z'n werk, maar dat vermoed ik niet.
Je weet natuurlijk nooit hoe lang je dat volhoudt.
Dagje minder werkenGlenn Hoddle schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:17:
[...]
Tja, wat zou jij doen als je een flippening krijgt waarbij je crypto meer oplevert dan een baan?
ik denk dat je wel uit een bepaald hout gesneden moet zijn om dit fulltime te doen, zeker als je een gezin/hypotheek hebtGlenn Hoddle schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:17:
[...]
Tja, wat zou jij doen als je een flippening krijgt waarbij je crypto meer oplevert dan een baan?
Gelukkig heb ik een eigen zaakGlenn Hoddle schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:17:
[...]
Maar je gaat niet direct je baan opzeggen nee. Zit je in de bearmarket dan als werkloze onder de brug met een pf aan shitcoins.
als je safecoin maar in je pf hebtfeye1 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:21:
[...]
Gelukkig heb ik een eigen zaak![]()
Maar je gaat niet direct je baan opzeggen nee. Zit je in de bearmarket dan als werkloze onder de brug met een pf aan shitcoins.
Zo zo, de echte Berry Powel hier! Maar eh, het lijkt me in dat geval volstrekt onverantwoordelijk om het full time te gaan doen.Berry powel schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:20:
[...]
ik denk dat je wel uit een bepaald hout gesneden moet zijn om dit fulltime te doen, zeker als je een gezin/hypotheek hebt
Ik moet zeggen dat met dat vele thuiswerken het wel makkelijk gewoon te combineren is, maar ik heb wel het voordeel dat ik vrijwel altijd m'n werk wel gewoon 10 tot 15 minuten neer kan leggen.
Overhevelen naar een duurzaam vermogen.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:17:
[...]
@WhySoSerious Duurzaam als in?
Op zich valt vandaag nog wel mee voor m’n PF. Het ergste vind ik dat CHZ de nieuw aangeraakte ATL, vast wel weer als ‘nieuwe normaal’ gaat zien.
Indexfondsen, ETF. Stabieler, minder risicovol.
NEO gaat ook goed hoor. Helemaal geen last gehad van de dip vandaag.
Vastgoed natuurlijk! 1 btc nu is over 5-7 jaar een goed appartement in Amsterdam waar je elke maand een goed huur bedrag kan vangen. Althans dit is mijn doel, eerst 1 btc, 5-7 jaar wachten en investeren in vastgoed.
CHZ schommelt sinds zijn lancering (zo'n 2 jaar) rond de €0.01. Maar de €0.38 van nu is wel karig inderdaad.fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:29:
Op zich valt vandaag nog wel mee voor m’n PF. Het ergste vind ik dat CHZ de nieuw aangeraakte ATL, vast wel weer als ‘nieuwe normaal’ gaat zien.
Laten we samen hopen dat deze coin zich snel weer hersteld
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dit weekend tikte hij de 0,416 aan, dus wat dat betreft staat hij 10% hoger nufRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:29:
Die kan heb ik ook wel eens op gedacht, maar dan eerder over 1 jaar een appartement in Schiedam oid, volgens mij is het rendement daar flink beter op.mannowlahn schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:32:
[...]
Vastgoed natuurlijk! 1 btc nu is over 5-7 jaar een goed appartement in Amsterdam waar je elke maand een goed huur bedrag kan vangen. Althans dit is mijn doel, eerst 1 btc, 5-7 jaar wachten en investeren in vastgoed.
Ik ga zelf voor de expats, weet je dat ze na paar jaar weg zijn en dan ze genoeg verdienen dus geen gezeik.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:38:
[...]
Die kan heb ik ook wel eens op gedacht, maar dan eerder over 1 jaar een appartement in Schiedam oid, volgens mij is het rendement daar flink beter op.
Ik beg to differ.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:38:
[...]
Die kan heb ik ook wel eens op gedacht, maar dan eerder over 1 jaar een appartement in Schiedam oid, volgens mij is het rendement daar flink beter op.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
In eindhoven zijn er superveel aziatische expats. Ze nemen eindhoven over lijkt het wel.mannowlahn schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:40:
[...]
Ik ga zelf voor de expats, weet je dat ze na paar jaar weg zijn en dan ze genoeg verdienen dus geen gezeik.
Wellicht iets met dit artikel op Coindesk van doen.mannowlahn schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:36:
[...]
Dit weekend tikte hij de 0,416 aan, dus wat dat betreft staat hij 10% hoger nu
Vastgoed is tegenwoordig duur en huisjesmelkers/investeerders worden (terecht) door de overheid t.o.v. starters benadeeld d.m.v. een hogere overdrachtsbelasting. Gezien de politieke roep om meer regelgeving verwacht ik dat dit alleen maar erger zal worden.mannowlahn schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:32:
[...]
Vastgoed is niet meer wat het geweest is. Tenminste, als we het niet hebben over je eigen huis.
Hoe bepaalt Binance eigenlijk de koers van coins die ze niet listen, zoals XYM?
Dit topic als er sprake is van +15% van diverse alts over een tijdsbestek van 3 dagen en een nieuwe all-time high totale crypto market cap:

Dit topic als BTC een scheet laat van 2%

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Je vergeet te vermelden dat bij die BTC -2% diezelfde alts -30% doen.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:52:
Dit topic als er sprake is van +15% van diverse alts over een tijdsbestek van 3 dagen en een nieuwe all-time high totale crypto market cap:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ada ookSTIMPPYYY schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:01:
BNB geeft gas...
Dat mag, maar dit dan: https://vastgoedjournaal....en-schiedam-en-maastricht
Ben wel blij met mijn nieuwe makkie-an strategie.
Sinds een week 75% in BTC en ETH, rest om te handelen.
Heb afgelopen weekend voor het eerst in 2 maanden niets met mijn crypto gedaan en toch +8% gepakt. Mijn inziens prima voor een weekendje niets doen.
Vandaag wat minder, maar vooralsnog slechts -1,2%.
Minder traden, meer hodlen, voor mij beter of minstens hetzelfde resultaat en veel meer ontspanning
Disclaimer, OGN en Safemoon hebben wel degelijk hun invloed gehad op mijn portfolio.
Heb afgelopen weekend voor het eerst in 2 maanden niets met mijn crypto gedaan en toch +8% gepakt. Mijn inziens prima voor een weekendje niets doen.
Minder traden, meer hodlen, voor mij beter of minstens hetzelfde resultaat en veel meer ontspanning

Disclaimer, OGN en Safemoon hebben wel degelijk hun invloed gehad op mijn portfolio.
Als al die huisjesmelkers nou in BTC stappen ipv profiteren van andermans ellende dan kan ik tenminste een huis kopenGlenn Hoddle schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:04:
[...]
Dat mag, maar dit dan: https://vastgoedjournaal....en-schiedam-en-maastricht
Over het algemeen heb je gelijk, al gaat dat minder op ten tijde van een dalende BTC.D (Bitcoin dominance) en een relatief sterk momentum voor alts in het algemeen, denk ikHet Fantoom schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:00:
[...]
Je vergeet te vermelden dat bij die BTC -2% diezelfde alts -30% doen.
Ik zit nog heel comfortabel vuistdiep in alts en zal dit de komende 2 - 3 dagen nog steeds zijn, totdat we daadwerkelijk de regionen ~53k gaan opzoeken. Dan stap ik even uit.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Daarom indexfondsen. Kunt de markt toch niet structureel verslaan.DaWayne schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:07:
Ben wel blij met mijn nieuwe makkie-an strategie.
Minder traden, meer hodlen, voor mij beter of minstens hetzelfde resultaat en veel meer ontspanning![]()
Verstandig, zelfs het ICO topic begint weer te leven.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:09:
[...]
Over het algemeen heb je gelijk, al gaat dat minder op ten tijde van een dalende BTC.D (Bitcoin dominance) en een relatief sterk momentum voor alts in het algemeen, denk ik![]()
Ik zit nog heel comfortabel vuistdiep in alts en zal dit de komende 2 - 3 dagen nog steeds zijn, totdat we daadwerkelijk de regionen ~53k gaan opzoeken. Dan stap ik even uit.
Zijn er ook fondsen met de top10 cryptomunten?WhySoSerious schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:14:
[...]
Daarom indexfondsen. Kunt de markt toch niet structureel verslaan.
https://www.crypto20.com/en/Het Fantoom schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:19:
[...]
Zijn er ook fondsen met de top10 cryptomunten?
Vandaag weer een nieuwe hoorzitting omtrent Ripple vs. SEC.
Er is een oud document uit 2016 opgedoken waarbij de SEC het eens was met FinCen over Ripple Labs Inc.
https://twitter.com/attor...tatus/1379400448688463873
Er is een oud document uit 2016 opgedoken waarbij de SEC het eens was met FinCen over Ripple Labs Inc.
https://twitter.com/attor...tatus/1379400448688463873
Paar nieuwe projecten voor de geinteresseerden:
Mina https://minaprotocol.com
Efinity https://enjin.io/blog/efinity
Polkaswap https://icodrops.com/polkaswap/
Minter 2 https://coinmarketcal.com/en/event/minter-2-launch-58690
Alien Worlds https://alienworlds.io
Mina https://minaprotocol.com
Efinity https://enjin.io/blog/efinity
Polkaswap https://icodrops.com/polkaswap/
Minter 2 https://coinmarketcal.com/en/event/minter-2-launch-58690
Alien Worlds https://alienworlds.io
Nice, zo te zien niet aan te kopen via een Nederlandse broker.
Performance valt eerlijk gezegd ook wat tegen als de grafiek ziet, ding halveert gewoon in januari
Ik ga morgen wel in de Toko shitcoin stappen geloof ik. En die Alien rakkers ook, maar gezien ik een paar BNB laat staan voorlopig, is dat een no-brainer en weinig stressvol.WhySoSerious schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:14:
[...]
Daarom indexfondsen. Kunt de markt toch niet structureel verslaan.
Die toko kunnen we morgenochtend gaan aanschaffen tussen 7 en 8 NL-tijd toch?
Bananeman schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 16:41:
[...]
Zo'n vraag op Tweakers![]()
![]()
https://github.com/crypto...allet/releases/tag/v0.1.4
En dan bij Assets de juiste versie downloaden afhankelijk van je OS.
Gelukt! tnx
Had nog ff extra pluk CRO gekocht vanmiddag die wilde ik graag aan mn eerste pluk toevoegen, de eerste stonden al bij Athena maar via de app kreeg ik telkens een andere validator toegewezen... vet dom dat je dat daar niet kan aanpassen.
Nu via de desktop app aangegeven dat ik deze nieuwe CRO ook bij Athena wilde zetten en klaar.
Nu hopen dat CRO een BNB'tje doet en dan

De vragen die ik heb worden hier meestal al beantwoord, maar nu ben ik toch echt zelf aan zet..
Waarom staat Pundi niet meer in mijn wallet op Binance? Ik weet dat ie vrijdag (?) terugkomt, onder een andere naam en met andere waarden, maar tot vanmiddag stond ie nog wel gewoon in m’n Wallet inclusief waarde. Geduld hebben?
Waarom staat Pundi niet meer in mijn wallet op Binance? Ik weet dat ie vrijdag (?) terugkomt, onder een andere naam en met andere waarden, maar tot vanmiddag stond ie nog wel gewoon in m’n Wallet inclusief waarde. Geduld hebben?
Ik zag hetzelfde, ik denk dat ie in de andere vorm vrijdag er weer tussen staat.Froenker schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:59:
De vragen die ik heb worden hier meestal al beantwoord, maar nu ben ik toch echt zelf aan zet..
Ja komt vrijdag gewoon terug, geen zorgenFroenker schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:59:
Ik zit weer eens met 100 euro te traden Xd. Verder is er ook echt niets meer te doen in het leven, alles dicht tot sportschool aan toe
[ Voor 54% gewijzigd door A87 op 06-04-2021 20:14 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Wat is er zo bijzonder aan het Origin Protocol? Ding stijgt de laatste tijd als een malle

Aaaaaaaand it's gone.A87 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:13:
Ik zit weer eens met 100 euro te traden Xd. Verder is er ook echt niets meer te doen in het leven, alles dicht tot sportschool aan toe
Herkenbaar. Bijna vastgeplakt aan die bureaustoel..A87 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:13:
Heb voor het vermaak maar een vers half maandsalarisje op de ledger gepleurd. Hodl ftw.
Eth heeft nergens last van. Leading tge way naar een nieuwe ath
LTC gaat super lekker vandaag. Hoop dat deze nu door de 250 knalt en we door kunnen naar de oude ATH.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verstandig bezig! ipv je hele spaar rekening te plunderen en een dipper mee te makenA87 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:13:
edit..
Doe alleen nu mee met gewonnen geld. Inleg wat ik eruit heb gehaald apart gezet.
[ Voor 12% gewijzigd door Prutzertje op 06-04-2021 20:50 ]
De oude ATH van $375 is nog best ver weg.zwembroek schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:41:
LTC gaat super lekker vandaag. Hoop dat deze nu door de 250 knalt en we door kunnen naar de oude ATH.
Alles kan maar of dit reëel is?
BSV bagholder spotted 

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Op hoeveel euro zit je ondertussen?A87 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:13:
Zo liet een stagiair die net bij ons klaar is aan zijn stagebegeleider binnen ons bedrijf weten dat hij zijn scriptie niet ging afronden. Crypto ging wel lekker (hij begon in januari)..Verwijderd schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:06:
[...]
Even een tijdje afstand nemen? De markt gaat nergens naartoe...
Al die shitcoins en potentie om winst te maken kan erg verslavend werken, helemaal als je het in een thuiswerk situatie toelaat waar je eigenlijk geen andere controle hebt dan je eigen discipline.
Als het je echt zoveel doet als je beschrijft in je eerdere post dan is dat geen gezonde ontwikkeling...

Heb alles verder in ARK zitten aan extra geldPrutzertje schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:48:
[...]
Verstandig bezig! ipv je hele spaar rekening te plunderen en een dipper mee te maken
edit..
Doe alleen nu mee met gewonnen geld. Inleg wat ik eruit heb gehaald apart gezet.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik ben blij dat CHZ zijn stop loss dit weekend gehit werd op 44 cent. Had ik maar verkocht op 88 cent he, dan had ik mijn doel van X BTC bezitten al lang bereikt, maar ja dan wordt je hebberig en zeg je meerbtc is misschien haalbaar. Wat een dure les is het geworden zeg. Maar goed, uiteindelijk 5x gegaan dus niks te klagen, zeker niet omdat ik all in gegaan was. Dit was de tweede keer dat een stop loss op chz gehit werd en dus besloten niet meer in te stappen. Het zal best weer eens omhoog gegaan maar het is tijd voor andere zaken. groot deel in Atom gestoken voor lange termijn en mijn posities in Perl en Data vergroot, met name die laatste begint nu weer flink door te groeien. Wat zeg ik, 50% in 1 dag. eerste stap richting BTC doel ook gemaakt, alvast een percentage in BTC vast gezet. Ik ga nu streng voor mijzelf zijn, vooraf gestelde verkoop orders ingesteld en daar ga ik niet meer van afwijken.
Had ik maar ten tijde van mijn CHZ aankoop niks meer aangeraakt, je verliest niet in pf waarde door een dalende markt, maar echt door veels te emotioneel te zijn. Toen mijn stop loss werd gehit afgelopen weekend, was het aantal nog maar 50% van de chz tokens die ik ooit had. Alleen maar door steeds in paniek te verkopen, hoger terug kopen. nou ja, voor je het weet verdwijnt de boel gewoon weer.
Had ik maar ten tijde van mijn CHZ aankoop niks meer aangeraakt, je verliest niet in pf waarde door een dalende markt, maar echt door veels te emotioneel te zijn. Toen mijn stop loss werd gehit afgelopen weekend, was het aantal nog maar 50% van de chz tokens die ik ooit had. Alleen maar door steeds in paniek te verkopen, hoger terug kopen. nou ja, voor je het weet verdwijnt de boel gewoon weer.
Ik heb hetzelfde nu met Audio, een gedeelte verkocht op 4,92 om op 3 weer wat terug te kopen. Nu zit het op 2,48 en is er niet heel veel goed nieuws over het verdienmodel voor artiesten. Ik zie het niet direct goed komen.mannowlahn schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:56:
Ik ben blij dat CHZ zijn stop loss dit weekend gehit werd op 44 cent. Had ik maar verkocht op 88 cent he, dan had ik mijn doel van X BTC bezitten al lang bereikt, maar ja dan wordt je hebberig en zeg je meerbtc is misschien haalbaar. Wat een dure les is het geworden zeg. Maar goed, uiteindelijk 5x gegaan dus niks te klagen, zeker niet omdat ik all in gegaan was. Dit was de tweede keer dat een stop loss op chz gehit werd en dus besloten niet meer in te stappen. Het zal best weer eens omhoog gegaan maar het is tijd voor andere zaken. groot deel in Atom gestoken voor lange termijn en mijn posities in Perl en Data vergroot, met name die laatste begint nu weer flink door te groeien. Wat zeg ik, 50% in 1 dag. eerste stap richting BTC doel ook gemaakt, alvast een percentage in BTC vast gezet. Ik ga nu streng voor mijzelf zijn, vooraf gestelde verkoop orders ingesteld en daar ga ik niet meer van afwijken.
Maar je moet ook niet vergeten dat je horizon met crypto soms zo bizar kort is. Nu iets meer als een week na zn hoogtepunt en het voelt aan als een eeuwigheid. Slaat natuurlijk nergens op, maar je kan soms ook zulke zieke gains op andere munten pakken en dan voelt het tijdelijke verlies aan als heel duur. Veel van mn andere muntjes gingen best goed, maar doordat audio een vrij groot gedeelte van het PF was trekt dat de winst toch aardig naar beneden.
BTC bull flag?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
ja die heb ik sinds gisteren ook al in het vizier. Geen enkele youtuber hoor je er nog over....die hebben het namelijk alllemaal over h&S's, cup and handles en diamond paterns......die bij btc eigenlijk niet zoveel zeggen
vraag is nu alleen is het een bullflag of gewoon een traingle
Herkenbaar en zeker goed dat je dit ook deelt. Iig congrats met de gainsmannowlahn schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:56:
Ik herken het ook, je wil verkopen bij een piek in de hoop dat je kan cumuleren, vervolgens schiet ie door en stap je later in ivm je vertrouwen in de munt etc.
Na dit bericht ga ik ook maar AVAX 30 dagen staken en daarna weer kijken wat ik er mee doe. Dit weekend al aantal keer willen verkopen en gelukkig iedere x niet gedaan.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
oudekaas is een bekende BSVer inderdaad, is een geweldige hersengymnastieker, praat alles recht wat krom is aan CSW.
Eens, cup and handles en H&S hecht ik ook niet veel waarde aan. Diamond pattern had ik zelfs nog nooit van gehoord.anti elppa schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:04:
ja die heb ik sinds gisteren ook al in het vizier. Geen enkele youtuber hoor je er nog over....die hebben het namelijk alllemaal over h&S's, cup and handles en diamond paterns......die bij btc eigenlijk niet zoveel zeggen
Beetje discutabel, dat ben ik met je eens. De mast waar de vlag aan vast hangt is immers maar een kort stokje (niet zichtbaar op mijn snapshot). Maar een triangle is voor mij ook goedanti elppa schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:04:
vraag is nu alleen is het een bullflag of gewoon een traingle
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik heb helaas ook nog wat verliezen gemaakt op audio en super, audio zie ik wel goed komen. Is ook echt een tof platform enzo, super was meer speculatief. NFT vind ik nog steeds Bullshit hahaDarkShadow schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:01:
[...]
Ik heb hetzelfde nu met Audio, een gedeelte verkocht op 4,92 om op 3 weer wat terug te kopen. Nu zit het op 2,48 en is er niet heel veel goed nieuws over het verdienmodel voor artiesten. Ik zie het niet direct goed komen.
Maar je moet ook niet vergeten dat je horizon met crypto soms zo bizar kort is. Nu iets meer als een week na zn hoogtepunt en het voelt aan als een eeuwigheid. Slaat natuurlijk nergens op, maar je kan soms ook zulke zieke gains op andere munten pakken en dan voelt het tijdelijke verlies aan als heel duur. Veel van mn andere muntjes gingen best goed, maar doordat audio een vrij groot gedeelte van het PF was trekt dat de winst toch aardig naar beneden.
Wat is jullie mening over GET protocol? Imo een altcoin met een daadwerkelijke usecase. Daarnaast lijkt er ook een daadwerkelijke value achter de coin te zitten doordat er per verkocht ticket nieuwe GET op de markt wordt gekocht door het protocol. Dit drijft de prijs op indien er daadwerkelijk tickets worden verkocht
Yep, die driehoek viel mij ook op.
Of het een bullflag is durf ik niet te zeggen. Bitcoin doet wel vaker naar beneden uit een driehoek, of naar boven terwijl het een bear flag was, heb ik het idee.
Edit: ik lees dat jullie er hetzelfde over denken
[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 06-04-2021 21:22 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Eigenlijk enige toepassing van crypto waar je denkt, ja dat slaat tenminste ergens op. Nooit iets ervan gekocht hoor. Geen idee of straks get te duur wordt door de stijging voor bv artiesten om het te gebruiken?Riderider schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:11:
Wat is jullie mening over GET protocol? Imo een altcoin met een daadwerkelijke usecase. Daarnaast lijkt er ook een daadwerkelijke value achter de coin te zitten doordat er per verkocht ticket nieuwe GET op de markt wordt gekocht door het protocol. Dit drijft de prijs op indien er daadwerkelijk tickets worden verkocht
Laatste 12 maanden REN gaan vrij stabiel omhoog als je het mij vraagt.Nnoitra schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:28:
[...]
Goed bezig jij![]()
Zou leuk zijn als ie het ook eens een tijd vol zou houden en iets hoger stabiel blijft.

Je bedoelt dat er coins zijn die sneller groeien de laatste maanden. Zeker waar!
Maar met zo'n curve die REN laat zien, weet je dat je te maken hebt met groeiende adoptie i.t.t. pump&dump materiaal. Je moet inderdaad net iets meer geduld hebben.
Al is een groei van $0.05 naar $1.12 in 1 jaar tijd ook niet bepaald matig. Waar hebben we het over

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 06-04-2021 21:19 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Is mijn gedachte idd ook. Begrijp niet waarom de marketcap zo laag is.mannowlahn schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:18:
[...]
Eigenlijk enige toepassing van crypto waar je denkt, ja dat slaat tenminste ergens op. Nooit iets ervan gekocht hoor. Geen idee of straks get te duur wordt door de stijging voor bv artiesten om het te gebruiken?
Ticketeers of artiesten betalen momenteel een vaste prijs van 0.28 cent per verkocht ticket. Dit bedrag wordt gebruikt om nieuwe get op de markt te kopen en te verbranden. De prijs die ticketeers moeten betalen per verkocht ticket is niet koersafhankelijk.
Enkele dagen geleden werd er hier gesproken over PHB. Lijkt toch wel wat beweging in te zitten.
GET staat als een van weinige coins nog op mijn "to buy list".Riderider schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:11:
Ik wacht nog ff tot een mooie BTC dip. Komt die niet, dan laat ik 'm even voorbij gaan.
Je kan ook omdenken. Je koopt GET omdat je denkt dat die m00n gaan. Als GET m00n gaat, gaan meerdere blockchain based projecten m00n. Je zit dan sowieso goed met platform-marktleider Ethereum.
[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 06-04-2021 21:27 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
hopelijk stijgt wrx nog binnekort op 4,6 gekocht. zou denken dat de bnb van india exchange wel omhoog gaat someday...
Fomo heet dat. Ga geen groene candles kopen als je de komende bear market (/ Bitcoin dip) nog lekker mee wilt doen.nemesis2212 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:29:
hopelijk stijgt wrx nog binnekort op 4,6 gekocht. zou denken dat de bnb van india exchange wel omhoog gaat someday...
Dit gaat 1, 2, 3, 4 keer goed. De 5e keer raak je overmoedig en ben je terug bij start. Je had 2 maand geleden WRX moeten kopen en er nu al lang uit moeten zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 06-04-2021 21:33 ]
Yep, ik. Heb hier er alleen verder nog niemand over horen praten.Zhou schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:34:
Nu we toch over Cloud data hebben, iemand die mee gaat doen met CERE token sale?
[Afbeelding]

Komt het nog goed met Safemoon? (Zit er zelf niet in, maar wel interessant om te volgen)
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!