Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:21:
[...]
Geen nood, genoeg winst tussen nu en 10 dollar per Cardano.
Misschien wacht ik zelfs tot 1 maart, even kijken hoe de koers zich dan ontwikkeld.
Misschien koop ik ze zelfs helemaal niet.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
Joh dit is echt copy paste nieuws van de afgelopen 5 jaarSpX schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:16:
Wat vinden jullie van de stelling van Chico Crypto op Youtube?
"Will Tether USDT find the collateral to back their stablecoin before the first required quarterly audit?"
Tether moet dus hun hele market cap in cash hebben en dit kunnen aantonen. Dit is ~ 35 miljard en hier hebben ze 9 maanden voor gekregen.
Hij verwacht dat tether massaal bitcoin gaan omzetten naar dollars de komende tijd (en hierbij flinke leverage) om zo aan de eisen te voldoen.
Op korte termijn zou dit veel impact kunnen hebben op de prijs
Best joh. Neeext.
Verwijderd
Al 1.25 nu... De tering... Dikke fomo hier.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/T5CgQQuWQqlTfIpjpFdtvfC2.gif?f=user_large)
Las ook dat Tesla misschien Bitcoin gaat dumpen voor Cardano.
CHARLES.
Dit gaat echt gekkeboel jongens, het is wachten op een foto van Vitalik en Charles die samen de handen ineen slaan en hun projecten samensmelten.
Carthereum.
Thanks. Dan is het echter nog steeds erg magertjes..wouterwouter2 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 16:44:
4:00 p.m. London time on the last Friday of the contract month. Als je de CME options bedoelt.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Wanneer gaat die shitcoin eindelijk eens sterven en gewoon in het niets verdwijnen?
Nee johfreshprince schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:27:
@Verwijderd is volgens mij zwaar aan het trollen?
Alle traders zeggen ja tegen ADArobino007 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:26:
Kunnen jullie ophouden over Cardano? Anders wil ik ze straks ook..
Sherlockfreshprince schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:27:
@Verwijderd is volgens mij zwaar aan het trollen?
we only make way for the man who boldly pushes past us
Je hoeft ze niet te kopen hoor.robino007 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:26:
Kunnen jullie ophouden over Cardano? Anders wil ik ze straks ook..
... maar de kans dat ie maandag of dinsdag de 2$ aantikt is vrij groot.
... de kans dat hij terugzakt naar onder de 1$ is ook aanwezig, maar dan kun je beter helemaal uit crypto stappen, want dan bloedt alles leeg.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
M3 '21
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verwijderd
Ik denk toch wel deze week, wanneer Cardano de marketcap grotendeels overneemt en onafhankelijk wordt van Bitcoin.ardana123 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:27:
En nu gaat bitcoin weer dumpen en heel de markt met zich meesleuren.
Wanneer gaat die shitcoin eindelijk eens sterven en gewoon in het niets verdwijnen?
Crawl NL schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:14:
Op Bitvavo zijn opnames van ADA op dit moment uitgeschakeld. Wil je een keer een goede trade maken, kan het niet.
Edit, in de mobiele app lukte het wel
:fill(white):strip_exif()/f/image/EVWI7UcxrEMYxvziow2wYzaG.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Sssst. We mogen dat niet zeggen hier. Alles is groen en positief!ardana123 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:27:
En nu gaat bitcoin weer dumpen en heel de markt met zich meesleuren.
Zero.
Kan ook de drukte zijn, dan zetten ze dat soms even uit om de rest in de lucht te houdenArcenon schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:28:
Mannen even een snel vraagje; ik heb via Binance pro een buy gedaan voor marketprice, order has been filled in 100% volgens order history echter wordt mijn wallet niet bijgewerkt. Duurt dit gewoon even of is er iets misgegaan?
Ik denk dat de sniffer is afgegaan. Die detecteert zwart geld. Ga direct naar de gevangenis, ga niet langs start, u ontvangt geen 200 euro.Arcenon schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:28:
Mannen even een snel vraagje; ik heb via Binance pro een buy gedaan voor marketprice, order has been filled in 100% volgens order history echter wordt mijn wallet niet bijgewerkt. Duurt dit gewoon even of is er iets misgegaan?
nee, zou gewoon (snel) zichtbaar moeten worden.
Dat zou heel erg mooi zijn!! BTC mag wel sterke competitie krijgen! alleen maar goed voor een toekomstige crypto!Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:29:
[...]
Ik denk toch wel deze week, wanneer Cardano de marketcap grotendeels overneemt en onafhankelijk wordt van Bitcoin.
nothing stops this train
:strip_exif()/f/image/N2BVo6e2hMQ7fx8RRDIIBB7I.jpg?f=fotoalbum_large)
beter dan een lambo

[ Voor 3% gewijzigd door hexta op 26-02-2021 21:34 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Zero.
I know, maar het voelt ‘veiliger’ en meer benaderbaar
In de app werkte het overigens wel dus wel een goede trade kunnen maken maar niet alle ADA’s. Winst laat ik even in fiat staan, morgen weer een dag.
Straks zien we de bitcoins van Microstrategy op BVA Auctions.
Verwijderd
Nee joh. Dit is overduidelijk een pure adoptie pump.Khaelos schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:23:
[...]
ja.. ik zag 2,20 euro en dacht ohh hij zakt naar 1,80 instappen maar
over ADA wat @Verwijderd aapio al zei, is dat 1 maart verhaal niet gewoon een buy the rumour sell the news verhaal?![]()
dat ie op 28 feb/1maart naar een dikke nieuwe ATH gaat en er daarna een mega dump komt
Die herken je uit duizenden.
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:31:
[...]
Dat zou heel erg mooi zijn!! BTC mag wel sterke competitie krijgen! alleen maar goed voor een toekomstige crypto!
:strip_exif()/f/image/pP6XEfmDpeShFUYHV5Qc0eoS.jpg?f=fotoalbum_large)
De long gains zijn super aantrekkelijk bij ADA naar mijn idee. De roadmap ziet er goed uit, de werkwijze leent zich ervoor om het allemaal waar te maken en we zien nu goed nieuwsbericht na goed nieuwsbericht verschijnen.hexta schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:35:
gaan we ada long of quick gains?
quick gains en daarna gelijk opnieuw inspringen, ik verwacht dat te gebeuren vandaag/morgenhexta schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:35:
nothing stops this train
Verwijderd
Het zou dom zijn nu te verkopen.hexta schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:35:
Ze hebben een werkende website en heel veel plannen.
Beter hoe ?
Een 12 liter motor met 150pk ofzo ? Remmen die het nauwelijks doen om maar niet te spreken over de wegligging. Op iedere punt is zo'n auto minder dan zelfs een moderne Kia. Mooier kan je natuurlijk vinden, maar dat is het dan ook wel.
Damn een werkende websiteVerwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:37:
[...]
Het zou dom zijn nu te verkopen.
Ze hebben een werkende website en heel veel plannen.
Wauw! Kek bakkie!
Mocht het ooit zo ver komen:

en/of:

en/of:

... maar dan moet ik echt veel, veel teveel overhouden naast mijn pensioenpotje.

in zo'n auto wil je niet remmen. in zo'n auto wil ik sterven.PilatuS schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:37:
[...]
Beter hoe ?
Een 12 liter motor met 150pk ofzo ? Remmen die het nauwelijks doen om maar niet te spreken over de wegligging. Op iedere punt is zo'n auto minder dan zelf een moderne Kia. Mooier je natuurlijk vinden, maar dat is het dan ook wel.
Themeforest is your friend
grapje jongens. Ik houd mijn zak SXP en een klein plukje BTC voor de diversify. Komt goed!
Dat moet wel lukkenhexta schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:38:
[...]
in zo'n auto wil je niet remmen. in zo'n auto wil ik sterven.
eerst 5 miljoen binnenhalen
Die twee gaan prima samenhexta schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:38:
[...]
in zo'n auto wil je niet remmen. in zo'n auto wil ik sterven.
Die California hoeft die Skoda niet meer bij johMicroWhale schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:38:
[...]
Wauw! Kek bakkie!
Mocht het ooit zo ver komen:
[Afbeelding]
en/of:
[Afbeelding]
en/of:
[Afbeelding]
... maar dan moet ik echt veel, veel teveel overhouden naast mijn pensioenpotje.
jij ouwe rot misschien, ik ben nog nat achter mijn crypto orenVerwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:35:
[...]
Nee joh. Dit is overduidelijk een pure adoptie pump.
Die herken je uit duizenden.
Sarcasme/ouwehoeren is iets wat je ook moet herkennen bij JaapioKhaelos schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:40:
[...]
jij ouwe rot misschien, ik ben nog nat achter mijn crypto oren
Die Skoda is voor als ik niet met die California op vakantie ben. Kan ik tenminste zonder checken parkeergarages in en zo.WiseGuy! schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:39:
[...]
Die California hoeft die Skoda niet meer bij joh
En anders (als ik maar één auto zou mogen) zou ik voor de Multivan gaan. Die is van binnen modulair, dus die kun je voor vanalles gebruiken. Kamperen, enorme laadbak, 8 persoons auto.
nothing stops this train
Nee man. Defender 110 met daktentMicroWhale schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:42:
[...]
Die Skoda is voor als ik niet met die California op vakantie ben. Kan ik tenminste zonder checken parkeergarages in en zo.
En anders (als ik maar één auto zou mogen) zou ik voor de Multivan gaan. Die is van binnen modulair, dus die kun je voor vanalles gebruiken. Kamperen, enorme laadbak, 8 persoons auto.
nothing stops this train
Onder toezicht staan van de DNB zegt helaas niet zoveel. Lees de algemene voorwaarden maar eens.Crawl NL schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:35:
[...]
I know, maar het voelt ‘veiliger’ en meer benaderbaar![]()
In de app werkte het overigens wel dus wel een goede trade kunnen maken maar niet alle ADA’s. Winst laat ik even in fiat staan, morgen weer een dag.
Binance -》funds are safu
Kraken -》bankgarantie
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
40K.of iets eronder is goed mogelijk.Tominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:35:
Ik denk dat bitcoin heel snel weer onder de $40K staat. Het moest ook gewoon zo zijn dat die Michael Saylor de top zou kopen. Een volwassen man in zijn midlife crisis. Hij probeert met Bitcoin nog te redden wat er te redden valt gezien zijn bedrijf verlies maakt.
Straks zien we de bitcoins van Microstrategy op BVA Auctions.
De financieele wereld is onrustig.
Volgens het S2F model was de 58K aan de hoge kant.
De regelmatig jaatlijks terugkomende 30% dipjes van 58 naar 40K. is niet ongewoon.
Maart is historisch een slechte maand voor de crypto's.
Just my 2 cents zonder grafiekjes en moeilijke TA terminologie.
Haha dit heb ik nou ook altijd.Kol Nedra schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:44:
waarom blijven rode en groene kaarsjes kijken veel interessanter dan een film/tv ofzo
*Tominatie gooit een netflix filmpje op
*Tominatie opent na 2 minuten de binance app en kijkt naar de koers
*Tominatie heeft 30 minuten van de film gemist kijkend naar de koers
*Tominatie doet de TV uit
https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/nissan/gt-r-nismo/
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat ie daar nog steeds niet beschikbaar is, maar dat het een extra boost gaat geven is wel een feitKol Nedra schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:46:
binnenkort ADA op coinbase? als dat gebeurd stijgt ie nog eens flink
Dat zou deze maand bekend worden gemaakt was het gerucht. Ik zit nog steeds te wachtenKol Nedra schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:46:
[ Voor 11% gewijzigd door Oli4- op 26-02-2021 21:50 ]
Dan mogen ze wel opschieten, zoiets ga je toch niet in het weekend aankondigen?Oli4- schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:49:
[...]
Dat zou deze maand bekend worden gemaakt was het gerucht. Ik zit nog steeds te wachten

Volgens hun GDAX framework van vroeger mag het niet gelist worden op CB omdat ada niet 100% gedecentraliseerd is (wat in maart wel zo zal zijn)DutchCrownNL schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:49:
[...]
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat ie daar nog steeds niet beschikbaar is, maar dat het een extra boost gaat geven is wel een feit
Moest ik nu terugvinden wanneer deze pools beginnen staken zijn dan kan je het zo wel uitrekenen...
... alleen de aankondiging hiervan zou nu al een grote groene kaars betekenen.Kol Nedra schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:46:
Heel herkenbaar!Tominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:48:
[...]
Haha dit heb ik nou ook altijd.
*Tominatie gooit een netflix filmpje op
*Tominatie opent na 2 minuten de binance app en kijkt naar de koers
*Tominatie heeft 30 minuten van de film gemist kijkend naar de koers
*Tominatie doet de TV uit
Van alle films van de afgelopen 4 jaar heb ik alleen het intro meegekregen

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dus vanuit die logica pas op z'n vroegst maandag na 22:41 (onze tijd), ben benieuwd.ardana123 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:51:
[...]
Volgens hun GDAX framework van vroeger mag het niet gelist worden op CB omdat ada niet 100% gedecentraliseerd is (wat in maart wel zo zal zijn)
Is dat dan wanneer D=0 zal zijn? Kan dat nergens terugvindenDutchCrownNL schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:53:
[...]
Dus vanuit die logica pas op z'n vroegst maandag na 22:41 (onze tijd), ben benieuwd.
Is dat zo?ardana123 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:51:
[...]
Volgens hun GDAX framework van vroeger mag het niet gelist worden op CB omdat ada niet 100% gedecentraliseerd is (wat in maart wel zo zal zijn)
Coinbase loopt wel bakken geld mis doordat ze de ADA transacties missen en het merendeel door Binance wordt afgehandeld.
HahaMicroWhale schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:30:
[...]
Ik denk dat de sniffer is afgegaan. Die detecteert zwart geld. Ga direct naar de gevangenis, ga niet langs start, u ontvangt geen 200 euro.![]()
nee, zou gewoon (snel) zichtbaar moeten worden.
Onderstaande is al een uurtje oud, misschien drukte voor ADA of zien jullie er iets aan? Nog niks in mijn wallet te zien..
/f/image/4O8bFV2KYOKkIg729QrzvUQb.png?f=fotoalbum_large)
M3 '21
Volgens een oud Chinees gezegde liever snelle gains dan long term verliezen.hexta schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:35:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Volgens dit scherm heb je je 48.2 ADA binnen. (29 + 19.2 = )Arcenon schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:57:
[...]
Haha![]()
Onderstaande is al een uurtje oud, misschien drukte voor ADA of zien jullie er iets aan? Nog niks in mijn wallet te zien..
[Afbeelding]
mss ff app herstarten of zo... geen idee. Zou gewoon in je spot moeten zitten nu.
[ Voor 8% gewijzigd door MicroWhale op 26-02-2021 22:05 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Geertwa op 26-02-2021 22:05 ]
Als de volgende bullrun dan komt in 2024 weet ik iig wat ik ga doen, HODLLLLL.
Verwijderd
Toch wel een 400 ADA momenteel denk ik...Tominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:45:
Hoeveel zou de crypto wat je hebt vergokt met de Yobit dicegame nu waard zijn geweest @Verwijderd ?
En wat gaan we accumuleren? Nog steeds BTC?Tominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:05:
Ik hoop echt dat we nog zo'n zelfde berenmarkt krijgen als in 2018-2020, dat wordt weer maximaal accumuleren dan.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Dat zou ik ook zeggen, echter zie ik deze 48,2 in mijn ADA wallet nog niet terug..MicroWhale schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:03:
[...]
Volgens dit scherm heb je je 48.2 ADA binnen. (29 + 19.2 = )
M3 '21
sowieso en af'n toe wat alts te kopen extra btc vergaren.Daacuso schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:07:
[...]
En wat gaan we accumuleren? Nog steeds BTC?

ADA!Daacuso schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:07:
[...]
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Maar de vraag is wat HODL? BTC of ADA?Tominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:05:
Ik hoop echt dat we nog zo'n zelfde berenmarkt krijgen als in 2018-2020, dat wordt weer maximaal accumuleren dan.
ik kan me best indenken over ~10 jaar dat BTC echt niet meer de enige grote is
nothing stops this train
Yes. Jij wint de koelkast !!!Daacuso schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:07:
[...]
Waar ga je ze plaatsen?Geertwa schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:05:
Afgelopen nacht 3 succesvolle buy limit orders gehad met ADA. Eens kijken of dit vannacht weer gaat lukken.
App al herstart, of op laptop gekeken? Kan iets in de app zijn mss..Arcenon schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:07:
[...]
Dat zou ik ook zeggen, echter zie ik deze 48,2 in mijn ADA wallet nog niet terug..
Hahah het yobit dicegame verhaal blijft toch wel echt legendarisch moet ik zeggen. Dat verdient echt nog een keer een meme.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:06:
[...]
Toch wel een 400 ADA momenteel denk ik...
Hoelang is dat geleden? 2/3 jaar? Toen heette je nog cryptosletje dacht ik. Blijft me altijd bij.
Zelf denk ik dus ook dat BTC in de komende jaren best wel eens het stokje kan gaan overdragen. Dus vandaar de vraag
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Fib retracement zegt dat 1.14$ de buy-zone (dus ik zou zeggen iets erboven) ... maar daar komen we pas net vandaan.

Daar moet ik me nog 's in verdiepen. Weet nooit van waar tot waar ik zo'n fibonacci-gebeuren moet trekken.MicroWhale schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:10:
[...]
Fib retracement zegt dat 1.14$ de buy-zone (dus ik zou zeggen iets erboven) ... maar daar komen we pas net vandaan.
Dit hoor ik dus zo vaak de laatste tijd. (Voornamelijk van firstcoiners)Daacuso schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:10:
[...]
Zelf denk ik dus ook dat BTC in de komende jaren best wel eens het stokje kan gaan overdragen. Dus vandaar de vraag
"BTC kan niet altijd de grootste blijven"
"Wie gaat het stokje overnemen?"
Ik vraag me dan af.
Heb je het dan puur over marketcap?
Of over usecase?

Ik:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hj8BPJHd27aaOnVI9GT8gXbq.jpg?f=user_large)
Met de rollout van maandag (en het goede nieuws) in het vooruitzicht... denk je dat ie daar gaat komen? Of zijn het meer 'ballonnetjes' die je oplaat om wicks te pakken?
Waarom kiezen?Aarebe1 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:13:
[...]
Ik vraag me dan af.
Of over usecase?
Verwijderd
Yobit heeft helaas geen dicegames meer, ik zat een tijdje op primedice, maar ook die zijn helaas niet meer toereikend voor NL.Tominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:10:
[...]
Hahah het yobit dicegame verhaal blijft toch wel echt legendarisch moet ik zeggen. Dat verdient echt nog een keer een meme.
Hoelang is dat geleden? 2/3 jaar? Toen heette je nog cryptosletje dacht ik. Blijft me altijd bij.
Heb laatst nog wel een plukje Bitcoin weggegokt op anonymous casino, ook wel een leuke site. Provably fair enzo.
Niets is mooier dan gokken within gokken.
Ik hoop later ooit mijn kleinkinderen te kunnen vertellen dat ik een kleine stad aan vermogen ben verloren, wanneer ADA op 40k staat bijvoorbeeld.
Ik zie het al...Arcenon schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:57:
[...]
Haha![]()
[Afbeelding]
Voor €50,- kocht je een paar maand geleden minstens 1000 ADA.
Ik denk dat Binance de huidige prijs ook een beetje overdreven vindt.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Logo, website, mooie gelikte plaatjes en zo.Aarebe1 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:13:
[...]
Ik vraag me dan af.
Of over usecase?
En de wens is de vader van de gedachte natuurlijk. Ze hopen dat iemand ze wijst op dat coin <insert random coin> dit stokje gaat overnemen. Dan kunnen ze inspringen en snel miljonair worden.
Verwijderd
Ik ben ook maar een prutser die eind 2017 vlak voor ATH instapte hoor.Khaelos schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:40:
[...]
jij ouwe rot misschien, ik ben nog nat achter mijn crypto oren
Mensen denken misschien soms dat ik er al heel lang in zit of flink vermogen heb gemaakt, dat is dikke onzin.
En mijn badges heb ik verdiend met trollen en memes.
Ik werk gewoon netjes tot mijn 70e en word dan de fabriek uit gestuurd in een eikenhouten kistje, als ik het al haal.
Tenzij ik ADA koop natuurlijk.
Dus die vrouwen zijn niet je zussen?Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:23:
[...]
Ik ben ook maar een prutser die eind 2017 vlak voor ATH instapte hoor.
Mensen denken misschien soms dat ik er al heel lang in zit of flink vermogen heb gemaakt, dat is dikke onzin.
En mijn badges heb ik verdiend met trollen en memes.
Ik werk gewoon netjes tot mijn 70e en word dan de fabriek uit gestuurd in een eikenhouten kistje, als ik het al haal.
Tenzij ik ADA koop natuurlijk.
ik heb het idee dat ik echt dikke overkill aan ada heb, tenzij hij naar 10$ gaat natuurlijk
Al mijn ETH verkocht laatst. Nu heb ik vooral ADAKhaelos schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:28:
nog even een vraagje, voor hoeveel % bestaat jullie PF uit ada?
ik heb het idee dat ik echt dikke overkill aan ada heb, tenzij hij naar 10$ gaat natuurlijk
[ Voor 15% gewijzigd door Oli4- op 26-02-2021 22:55 ]
Bedankt dat je je karma gebruikt om ons onze doelen te laten bereiken. Je krijgt zeker een drankje van me op de Tweakers End-Of-Bullrun-party einde dit jaar!Aarebe1 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:27:
[Afbeelding]
Ik post nu Cardano memes.
Over een week staat hij natuurlijk op $5!
Is het huurlingen leger van XRP overgestapt?
Die XRP gasten zullen vast nog zitten wachten tot hun raket eens gaat.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!