?Word ADA de nieuwe BTC .
ADA op weg naar ATH... Good times
we only make way for the man who boldly pushes past us
Wat is die ATH? Googlede even maar niks gevonden..WiseGuy! schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:12:
ADA op weg naar ATH... Good times
God morks in wysterious ways.
$1.33 volgens CoinmarketcapArtPhil-Flower schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:15:
[...]
Wat is die ATH? Googlede even maar niks gevonden..
Je zou er toch bijna in fomo-enpletter schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:19:
90% rood EN ADA Groen.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
go Team ADA hier, ingesprongen toen ie nog op 0.87 stond
nothing stops this train
Ik op 0.33 en 0.84Kol Nedra schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:21:
Nu ben je nog op tijd!!!!!!!!
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
het groeit erg hard, er komt zeker een correctie, verwacht wanneer de chinezen wakker worden ^^
ofwacht chinezen slapen niet toch ^^
nothing stops this train
Chinezen kijken niet zo nauw.Kol Nedra schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:24:
het groeit erg hard, er komt zeker een correctie, verwacht wanneer de chinezen wakker worden ^^
Verwijderd
Ben je nog blij met je ADA sellTominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:11:
Wie weet kan ik straks weer lager inkopen.
Correctie ok, maar hoeveel? 10%? Die gaat niet meer onder de 1 of 1.10 hoor.Kol Nedra schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:24:
Sjo, ik heb alles "verkocht" wat betekend dat ik het naar Litebit credits heb gezet en na 3 jaar aanmodderen heb ik zo'n beetje 100€ "winst." Totaal 1620€ erin gestopt en nu is het 1707€ waard.
....
Kansloze exercitie geweest in mijn geval dus.
Nou als BTC straks weer onder de 15-20k komt koop ik wel weer wat en wacht ik weer op de volgende piek. En anders laat ik het wel een keer op mijn rekening storten, ben weer een ervaring rijker das meer waard dan geld.
....

Nou als BTC straks weer onder de 15-20k komt koop ik wel weer wat en wacht ik weer op de volgende piek. En anders laat ik het wel een keer op mijn rekening storten, ben weer een ervaring rijker das meer waard dan geld.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
jawel want een mooie winst gepakt in korte tijd, maar had toch beter kunnen holden dan had ik meer winst gehad nu!
Maar das achteraf lullen en daar heb je niks aan
Winst is winst, pakken die handel!Tominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:29:
[...]
jawel want een mooie winst gepakt in korte tijd, maar had toch beter kunnen holden dan had ik meer winst gehad nu!
Zero.
Beter minder winst dan verlies moet je maar denkenTominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:29:
[...]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ben blij dat je het zelf al kansloos noemt..Flagg schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:27:
Sjo, ik heb alles "verkocht" wat betekend dat ik het naar Litebit credits heb gezet en na 3 jaar aanmodderen heb ik zo'n beetje 100€ "winst." Totaal 1620€ erin gestopt en nu is het 1707€ waard.
Zo zat ik gisteren ook en heb ze dus weggedaan, toen ik vanmorgen wakker werd was ik blij want hij stond laag. Maar ik hij was al een paar dagen aan het dippen, dus ik dacht bij 82cent, hij zakt vast nog wel iets...DutchCrownNL schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:30:
[...]
Beter minder winst dan verlies moet je maar denken

Daarna is hij alleen maar weer omhoog gegaan

Een van de eerste quotes die ik op tweakers op pikte omtrent crypto:DutchCrownNL schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:30:
[...]
Beter minder winst dan verlies moet je maar denken
"Beter spijt van de winst die je niet hebt genomen, dan van het verlies dat je wel hebt"
Potverdorie, kijk je ff paar uur niet. Had wel failliet kunnen zijnKol Nedra schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:21:
Gelukkig is daar ADA nog.
Had al wat op ~0,76.
Wilde meer inleggen maar hoopte door de neerwaartse trend nog ff op <0,80. Helaas niet bijgekocht dus
Maakt wel rest van pf goed. Blijf het herhalen ingestapt op 15-02. Hoogste punt. Toch is ee bijna elke dag wel een muntje dat, op korte dalletjes na, m’n pf van verlies afhoudt.
Het is iig nog steeds meer geld dan 3 jaar op een bankrekening laten staanFlagg schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:27:
nothing stops this train
Crypto currency kopen is altijd leuker dan zien hoe geld verpietert op de spaarrekening haha.
Hier een HODL vanaf 2017 op ada
.
Hier een HODL vanaf 2017 op ada
Lekker als je nu verkoopt dan heb je vast een leuke winst te pakkenbotneet schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:33:
Crypto currency kopen is altijd leuker dan zien hoe geld verpietert op de spaarrekening haha.
Hier een HODL vanaf 2017 op ada.
Verwijderd
Winst is winst toch, je geld terug en inflatie gedekt. Je had het ook op de bank kunnen laten staan en dan was het nu nog steeds 1620 euro geweest.Flagg schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:27:
....
![]()
Kansloze exercitie geweest in mijn geval dus.![]()
Je bent dus gewoon een fucking winnaar.
Ik heb nog 3 ander beleggingsvehikels lopen en die hebben aanzienlijk beter gepresteerd. Gelukkig wel, want dat gaat om hele andere bedragen.Kol Nedra schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:33:
[...]
Het is iig nog steeds meer geld dan 3 jaar op een bankrekening laten staan
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Pfff hoeveel keer is jou Ada al over de kop??botneet schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:33:

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
heb ik op 1.2 gedaan
maar mijn daden zijn vaak teleurstellend geweest
[ Voor 13% gewijzigd door hexta op 26-02-2021 20:37 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Benieuwd naar het antwoord, want ik heb in 2017 ADA voor 0,12 USD gekocht en later voor +-1,28 USD (denk begin 2018?) verkocht, het antwoord kan dus zo maar zijn: 0x (Lees: quitte spelen).Khaelos schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:35:
[...]
Pfff hoeveel keer is jou Ada al over de kop??
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 26-02-2021 20:38 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Hier ook, maar ook in de jaren bijgekochtbotneet schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:33:
Verwijderd
Achteraf is 't altijd mooier wonen!Tominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:29:
[...]
Nu 6x, maar verwacht de komende jaren veel meer x.Khaelos schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:35:
[...]
Pfff hoeveel keer is jou Ada al over de kop??
Verwijderd
Vergeet niet elke ochtend om 6:30 (7:30 voor mij) de Binance Announcements te checken heren. Daar kan je ook quick gains uit meestelen.
Als ada zo doorgaat he, kan het gewoon oprecht Eth vd troon gaan stoten.
Na 3/4 jaar research papers schrijven en met peer reviews strooien begint er nu echt een prachtige decentrale PoS blockchain te ontstaan. Deze blokkenketen is in alles beter dan Eth op dit moment. Met smart contracts soon ben je gewoon ready om die flippening te doen.
Ik denk dat Eth zichzelf in de voet heeft geschoten door de bizar slome development. Interessant om dit te blijven volgen.
Na 3/4 jaar research papers schrijven en met peer reviews strooien begint er nu echt een prachtige decentrale PoS blockchain te ontstaan. Deze blokkenketen is in alles beter dan Eth op dit moment. Met smart contracts soon ben je gewoon ready om die flippening te doen.
Ik denk dat Eth zichzelf in de voet heeft geschoten door de bizar slome development. Interessant om dit te blijven volgen.
Ja dat is wel serieus vervelend.. Geen enkele coin is autonoom, alles aan BTC pfffffPelox schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:41:
Btc laat het weer afweten en trekt nu alles mee, zelfs ada.
Tuurlijk BTC is king en mag van me naar ongekende hoogte maar kom op zeg een andere coin kan toch ook weleens los van BTC.
Ben benieuwd of we dat ooit eens gaan zien, de afgelopen jaren iig nooit
Mijn ada is ongeveer verdubbeld. (ik had er helaas slechts maar een klein aandeel in).
Ik heb een tijd aan daytrading gedaan, mee gewonnen, maar ook mee verloren. Daarna besloten het gros om te zetten naar ether en te HODL'en. Toen veel drukte met studie en werk en weet ik het wat en hoorde ik dat er weer beweging in de markt was.
Als je dan hoort wat inflatie en geen rente met je spaargeld doet dan is de keus voor mij makkelijk, een deel naar de gewone aandeelmarkt en een deel weer in de crypto's. Altijd beter dan niks doen.
Ik heb een tijd aan daytrading gedaan, mee gewonnen, maar ook mee verloren. Daarna besloten het gros om te zetten naar ether en te HODL'en. Toen veel drukte met studie en werk en weet ik het wat en hoorde ik dat er weer beweging in de markt was.
Als je dan hoort wat inflatie en geen rente met je spaargeld doet dan is de keus voor mij makkelijk, een deel naar de gewone aandeelmarkt en een deel weer in de crypto's. Altijd beter dan niks doen.
Welke pillen pak jij?Pelox schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:41:
Btc laat het weer afweten en trekt nu alles mee, zelfs ada.
Ah daarmee dat de madam hier de hele tijd krols rondlooptSweetMango schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:47:
Morgen is het volle maan 👀
Vergeet niet dat je iets moet ombouwen waar "maar" 172 miljard USD in om gaat en je eigenlijk deels opnieuw begint, alles wat er al op werkt moet blijven werken en de gevolgen niet te overzien zijn als het mis gaat. Die ontwikkeling kost al veel capaciteit, maar het testen, beveiligen, auditen van het geheel, etc. etc. kosten gewoon enorm veel tijd. ADA heeft het voordeel dat ze nog moeten beginnen, waarbij ETH legacy aan het ombouwen is naar iets nieuws.Tominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:44:
Een startup runnen is veel moeilijker dan een olietanker doen keren.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Jullie doen zo verbaasd over ADA, het nieuws van vandaag dan gemist?
Precies, ADA gaat bijna door zijn ATH en jij ziet ze pleuren.
Ik wacht tot eth weer op 2000 zit en dan wissel ik nog wat om voor ADA.
ja vertel, of bedoel je 1 maart 22:41?djatwork007 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:49:
[ Voor 6% gewijzigd door Khaelos op 26-02-2021 20:53 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Welk nieuws?djatwork007 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:49:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Precies ja, Eth moet ook helemaal van PoW naar PoS, dus je moet ook nog eens rekening houden met miners. Een enorme missie dus.Taro schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:49:
[...]
Vergeet niet dat je iets moet ombouwen waar "maar" 172 miljard USD in om gaat en je eigenlijk deels opnieuw begint, alles wat er al op werkt moet blijven werken en de gevolgen niet te overzien zijn als het mis gaat. Die ontwikkeling kost al veel capaciteit, maar het testen, beveiligen, auditen van het geheel, etc. etc. kosten gewoon enorm veel tijd. ADA heeft het voordeel dat ze nog moeten beginnen, waarbij ETH legacy aan het ombouwen is naar iets nieuws.
Een startup runnen is veel moeilijker dan een olietanker doen keren.
Ideaal voor ADA dus om straks wanneer alles is uitgerold misschien wel heel wat market share te kunnen pikken omdat Eth best wel zuigt qua fee’s waardoor het niet bruikbaar is voor bepaalde diensten.
Misschien dat Ada daardoor zelfs wel die flippening kan gaan doen, zeker als 2.0 nog lang uitblijft.
Daarmee zeg je eigenlijk: Ik verwacht dat ETH sneller 33% stijgt dan dat ADA 33% stijgt. Als ADA de komende periode, voordat ETH 2k aantikt, sneller stijgt, dan kan je toch beter nu al overstappen? Ik zeg niet dat het een verkeerde keuze is, maar ik begrijp je redenatie niet.ArtPhil-Flower schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:52:
Dan kan je misschien lang wachten.....ArtPhil-Flower schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:52:
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Fund FD7 ventures heeft 750M bitcoin verkocht om in ADA en DOT te steken vandaag. Zeggen erbij dat BTC op geen kloten trekt.
Bron? Tydjatwork007 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:57:
[...]
Fund FD7 ventures heeft 750M bitcoin verkocht om in ADA en DOT te steken vandaag. Zeggen erbij dat BTC op geen kloten trekt.
vandaar dat ADA als een rakket gaatdjatwork007 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:57:
[...]
"We sold 750 million btc and bought Ada and Dot because btc pulls on no balls."djatwork007 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:57:
[...]
Zero.
https://nieuws.btcdirect.eu/cardano-update-2/djatwork007 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:57:
[...]
Ik hoop eigenlijk stiekem dat ADA weer een traditionele ochtend dip doet rond uur of 07:30. Dan kijken of we opnieuw het ritje kunnen maken en dan weer iets verder...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Vergeet ook niet dat Grayscale het aan gaat bieden. Samen met link en dot o.a.djatwork007 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:57:
[...]
En dan hangt de coinbase listing ook nog in de lucht. Heel veel nieuwe wallets de laatste tijd met BAKKEN ada..
Dat gaat hen naar de 3USD knallen.
DIng DIng... 21:00 iedereen naar binnen en traden.. laat ome BTC maar ff liggen en ADA kopen
Kan er iemand een website maken met ETH en ADA: does it flip? (zoals in 2017 eth met btc)
The flippening 2.0
Om nog wat meer olie op het vuur te gooien.
The flippening 2.0

Om nog wat meer olie op het vuur te gooien.
Tominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:01:
Holyfuck dat is best wel lijp
Ada en dot > btc
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SHJMRE8Yh8v5i2LkDKNEmw47.jpg?f=user_large)
stel je voor dat ADA en DOT, Chainlink etc over 10 jaar ook the big bosses zijn! wie weet komt er een tijd dat BTC niet meer 1ste staat
nothing stops this train
Verwijderd
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/T5CgQQuWQqlTfIpjpFdtvfC2.gif?f=user_large)
This is futuur.
Morgen mijn Trezort maar eens leegtrekken en Bitcoin omzetten naar Cardano.
Mijn brein weigert dit pareltje te laten schieten.
5 dollar soon.
Hoezo morgen? Heb je nog geen berg ADA gekocht dan?Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:11:
[Afbeelding]
This is futuur.
Morgen mijn Trezort maar eens leegtrekken en Bitcoin omzetten naar Cardano.
Mijn brein weigert dit pareltje te laten schieten.
5 dollar soon.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik ben er eigenlijk zeker van dat BTC in niemandsland zal verdwijnen in de toekomst. Het is een shitty China centralized PoW chain die evenveel energie verslindt als België. Niks nuttigs aan en moet gewoon dood.Kol Nedra schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:09:
stel je voor dat ADA en DOT, Chainlink etc over 10 jaar ook the big bosses zijn! wie weet komt er een tijd dat BTC niet meer 1ste staat
Verwijderd
Nee ik wacht op de dip.MicroWhale schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:12:
[...]
Hoezo morgen? Heb je nog geen berg ADA gekocht dan?
zijn er nog anderen die twijfelen om GRT te ditchen? die doet het echt voor geen meter..
Verwijderd
Ja ik zit eraan te denken om ze te dumpen voor Cardano.Khaelos schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:13:
zijn er nog anderen die twijfelen om GRT te ditchen? die doet het echt voor geen meter..
Is de toekomst fluisterde een DJ mij in.
Op Bitvavo zijn opnames van ADA op dit moment uitgeschakeld. Wil je een keer een goede trade maken, kan het niet.
Edit, in de mobiele app lukte het wel
Edit, in de mobiele app lukte het wel
[ Voor 15% gewijzigd door Crawl NL op 26-02-2021 21:19 ]
Verwijderd
Is misschien wel een mooie voor de 3 dollar Cardano meme.Taro schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:12:
@Verwijderd Kan je hier iets mee voor de 60k als we dat ooit nog meemaken?
[Afbeelding]
Wat doet het momenteel wel dan?Khaelos schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:13:
zijn we al rijk?
al bijna een week alleen maar zakken

Wat vinden jullie van de stelling van Chico Crypto op Youtube?
"Will Tether USDT find the collateral to back their stablecoin before the first required quarterly audit?"
Tether moet dus hun hele market cap in cash hebben en dit kunnen aantonen. Dit is ~ 35 miljard en hier hebben ze 9 maanden voor gekregen.
Hij verwacht dat tether massaal bitcoin gaan omzetten naar dollars de komende tijd (en hierbij flinke leverage) om zo aan de eisen te voldoen.
Op korte termijn zou dit veel impact kunnen hebben op de prijs
"Will Tether USDT find the collateral to back their stablecoin before the first required quarterly audit?"
Tether moet dus hun hele market cap in cash hebben en dit kunnen aantonen. Dit is ~ 35 miljard en hier hebben ze 9 maanden voor gekregen.
Hij verwacht dat tether massaal bitcoin gaan omzetten naar dollars de komende tijd (en hierbij flinke leverage) om zo aan de eisen te voldoen.
Op korte termijn zou dit veel impact kunnen hebben op de prijs
bij wie van ons zal de eerste lambo foto komenhexta schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:15:
zijn we al rijk?
nothing stops this train
WTF... ik was al te laat om onder 1$ te kopen.... ik hoop dat jij nog onder de 2$ kan kopen dan.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Eth doet het nog slechter.. die zakt al 5 weken aan 1 stuk.
Wakker worden stuk verdriet!
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 26-02-2021 21:17 ]
Zero.
ik geloof in jeKol Nedra schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:16:
[...]
bij wie van ons zal de eerste lambo foto komen
Verwijderd
Ik denk het ook. Helemaal nu Cardano in opkomst is.ardana123 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:12:
[...]
Ik ben er eigenlijk zeker van dat BTC in niemandsland zal verdwijnen in de toekomst. Het is een shitty China centralized PoW chain die evenveel energie verslindt als België. Niks nuttigs aan en moet gewoon dood.
Ik had het kunnen weten. Shelley...
Ik poste er al memes over toen Cardano nog helemaal niet zo'n ding was.
Yep, twee gezonde kinderen, schat van een vriendin, leuke vrienden en een goede baan.hexta schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:15:
zijn we al rijk?
GRT is voor de iets langere termijn. Die is veel te rap gestegen 2 weken terug. Trouwens vorige week stond die bijna weer op ATH..Khaelos schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:13:
MicroWhale schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:17:
[...]
Yep, twee gezonde kinderen, schat van een vriendin, leuke vrienden en een goede baan.
De trend gevolg, steeds bij 1.15 verkopen, ~0,90 kopen. Tot vandaag. Na de verkoop bleef ADA maar stijgen.MicroWhale schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:16:
[...]
WTF... ik was al te laat om onder 1$ te kopen.... ik hoop dat jij nog onder de 2$ kan kopen dan.![]()
![]()
![]()
Wont touch it no mo!
Gulfstream G650
Wat suggereert de laatste dame in de rij, explosieve bull marktTaro schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:12:
@Verwijderd Kan je hier iets mee voor de 60k als we dat ooit nog meemaken?
[Afbeelding]
Wat is dat?
Wierd flex.MicroWhale schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:17:
[...]
Yep, twee gezonde kinderen, schat van een vriendin, leuke vrienden en een goede baan.
Edit: sorry, mijn zuurtegraad is wat hoog vandaag
[ Voor 10% gewijzigd door Raaafie op 26-02-2021 21:21 ]
Verwijderd
Geen nood, genoeg winst tussen nu en 10 dollar per Cardano.MicroWhale schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:16:
[...]
WTF... ik was al te laat om onder 1$ te kopen.... ik hoop dat jij nog onder de 2$ kan kopen dan.![]()
![]()
![]()
Misschien wacht ik zelfs tot 1 maart, even kijken hoe de koers zich dan ontwikkeld.
Misschien koop ik ze zelfs helemaal niet.
ADA gaat lekker. Laat die maar knallen. DOT mag van mij ook, maar ik zie liever de waarde van DOT straks bij ADA in mijn PF

Als hij de 10 dollar haalt krijg je een biertje van me, niet omdat ik het niet geloof maar omdat het er dan wel af kanVerwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:21:
[...]
Geen nood, genoeg winst tussen nu en 10 dollar per Cardano.
Misschien wacht ik zelfs tot 1 maart, even kijken hoe de koers zich dan ontwikkeld.
Misschien koop ik ze zelfs helemaal niet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!