95% Bitcoin hodl en nog wat funbags shitcoins die naar 0 of moon mogen.enomiss schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:02:
[...]
Wat doe je zelf dan nog aan crypto als ik vragen mag? De iets zekere coins waar je misschien x3 of x5 op kan gaan? Of alleen maar BTC of niks meer?
In crypto moet je het echt wel sneller terug verdiend hebben. Risico is vele malen hoger, twee jaar max anders zou ik het risico niet waard vinden persoonlijk.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:51:
@Mighty Iemand uit die community bracht omhoog dat als hij nu alle BIFI zou kopen tegen de huidige prijs, bij de huidige inkomsten - zonder groei, zonder nieuwe ontwikkelingen of pools of groei van revenue - hij dat binnen 4,4 jaar had terugverdiend. Dat is wel een teken van goedkoop.
Lekker wakker worden vandaag, btc down en chz weer up.
[ Voor 5% gewijzigd door mannowlahn op 24-03-2021 07:29 ]
Waarom zakt hij dan nog steeds als hij zo goedkoop is?Glenn Hoddle schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:51:
@Mighty Iemand uit die community bracht omhoog dat als hij nu alle BIFI zou kopen tegen de huidige prijs, bij de huidige inkomsten - zonder groei, zonder nieuwe ontwikkelingen of pools of groei van revenue - hij dat binnen 4,4 jaar had terugverdiend. Dat is wel een teken van goedkoop.
Kijk als het nu een bedrijf was met een bewezen verdienmodel en een stevige basis dan kan ik het mij voorstellen dat je sneller koopt. Nu is dat hele BSC swappen en automated market maker nog erg nieuw. Erg interessant maar het risico op een rugpull of hack hoort er helaas nog bij. Ook bijzonder dat het hele team anoniem is.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
apart, best grote groene candle. Wat is het nieuws?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Voor CHZ? Misschien een late reactie op de video van coin bureau/Bloomberg artikel. Ik kan ook niet iets veel anders vinden wat dit verklaardanti elppa schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:40:
apart, best grote groene candle. Wat is het nieuws?
CHZ? wat is dat? vast weer 1 of andere prachtige berg stront met een tech strik erom.mannowlahn schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:43:
[...]
Voor CHZ? Misschien een late reactie op de video van coin bureau/Bloomberg artikel. Ik kan ook niet iets veel anders vinden wat dit verklaard
Ik had het over BTC natuurlijk.
Zat ik er ff dik naast met AUDIO 3 weken terug.... destijds ong... 60 cent nu tegen de 1,75...Supershiva schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:51:
[...]
Kakt nu met een noodgang weer in...
In een tijdsbestek van een paar minuten schoot hij naar een ATH om daarna in te storten
Bagholder anyone?
Uiteraard niet ingestapt... stel je voor dat je geld verdient met crypto...
Inmiddels wat gelezen over het project, het idee is volgens mij al zo oud als de weg naar Rome..
Cutting out the middle man... product (muziek in dit geval) rechtstreeks van eigenaar naar gebruiker/koper zonder tussenstap....
Nu toch een klein beetje van gekocht, kijken of het nog verder gaat stijgen vanaf hier
Zo niet, dan heb ik uiteraard weer op de top gekocht en weer wat geleerd....
Hahaha groene candle bij een stijging van 1000 dollar, my sweet summer child.anti elppa schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:45:
[...]
CHZ? wat is dat? vast weer 1 of andere prachtige berg stront met een tech strik erom.
Ik had het over BTC natuurlijk.
je moet het ff in context zien. 1k candles kom ik mijn bed niet voor uit. Vind alleen het moment apart/ voelt raarmannowlahn schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:47:
[...]
Hahaha groene candle bij een stijging van 1000 dollar, my sweet summer child.
1k per dag stabiele stijging per dag teken ik voor.
Als elke dag 10% daarvan elke dag op mijn rekening gestort word hoor je mij niet klagen haharoflexx schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:59:
1k per dag stabiele stijging per dag teken ik voor.
De stijging komt misschien doordat Tesla nu Bitcoin accepteert als betaling:
https://www.tesla.com/support/bitcoin
https://www.tesla.com/support/bitcoin
Bedoel je dat de uitschieter niet in de dalende lijn past?anti elppa schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:49:
[...]
je moet het ff in context zien. 1k candles kom ik mijn bed niet voor uit. Vind alleen het moment apart/ voelt raar
idd. en hij bounced ook niet op support. Daarom voelt het als een random punt, en is het meestal FOMO/ Nieuws wat ergens aangeslingerd is......Je ziet hem nu ook al door stijgen.WoodyWindoW schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:05:
[...]
Bedoel je dat de uitschieter niet in de dalende lijn past?
Als dat zo doorgaat wordt een Tesla nog eens betaalbaar 
Maar wel supercool dat Musk dit gewoon doet. Mooie kerel.
Maar wel supercool dat Musk dit gewoon doet. Mooie kerel.
[ Voor 33% gewijzigd door jowi op 24-03-2021 08:09 ]
Ik denk NAS op uitbreken staat de komende dagen.
Mijn Synology draait al jaren stabiel, zou niet weten waarom die zou uitbreken.BootjeVaren schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:19:
Safemoon gaat trouwens heel veilig naar de maan. Een kleine plus en 2 procent meer tokens in bezit.
Ik ben zeer benieuwd hoe dit verhaal verder verloopt. Zaken zoals audit trial, belastingen, bepaalde wetgeving etc etc.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dus die kan ook zomaar weer gaan dippen of langzaam inkakken als blijkt dat het niets meer dan FOMO wasanti elppa schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:06:
[...]
idd. en hij bounced ook niet op support. Daarom voelt het als een random punt, en is het meestal FOMO/ Nieuws wat ergens aangeslingerd is......Je ziet hem nu ook al door stijgen.
PayPal kan het ook accepteren. Ik denk dat Tesla het afhankelijk van hoeveel mensen met btc betalen kan omzetten naar de langlopende investeringen. Maar ze moeten de dollarprijs bij acceptatie als omzet boeken gewoon als ieder normaal bedrif. Die bitcoin node zijn alle transacties keurig op te zien, betere audit trail kun je je niet wensen.MrFX schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:25:
[...]
Ik ben zeer benieuwd hoe dit verhaal verder verloopt. Zaken zoals audit trial, belastingen, bepaalde wetgeving etc etc.
Ik heb me eens verdiept in hoe je dit soort dingen aankoopt.knakworst schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:24:
[...]
Mijn Synology draait al jaren stabiel, zou niet weten waarom die zou uitbreken.
Safemoon gaat trouwens heel veilig naar de maan. Een kleine plus en 2 procent meer tokens in bezit.
Binance.BSC>Metamask/Trustwallet>Pancakeswap>...
Ik heb een poging gedaan om die Treat aan te kopen. Ik denk dat het gelukt is. Is een beetje zelfde scenario. Maar hoe hou ik in vredesnaam bij hoeveel ik er heb en wanneer ze helemaal niks waard zijn geworden?
Ben maar beetje aan het pielen met kleingeld maar dat zit echt ergens verstopt in de krochten van het internet nu.
Hoe houden jullie bij hoe je munten gekocht via Pancakeswap het doen en hoe cash je ze uit (of komt het gewoon nooit meer terug
Nog mooier zal zijn als Tesla zegt, bitcoin wort niet omgezet naar fiat maar X% fiat wordt wel meteen omgezet naar BTC. Of dat je straks de add ons alleen met btc kan aanschaffen
Ben benieuwd waar die Elon tweet BTC heen gaat brengen.
Kan het overigens niet laten om deze hier even te delen. Kreeg hem net via Whatsapp binnen en heb er kostelijk om kunnen lachen
Kan het overigens niet laten om deze hier even te delen. Kreeg hem net via Whatsapp binnen en heb er kostelijk om kunnen lachen
True storyPublishedMeteor schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:37:
Kan het overigens niet laten om deze hier even te delen. Kreeg hem net via Whatsapp binnen en heb er kostelijk om kunnen lachen![]()
[YouTube: Lil Nas X - Old Town Road (Bitcoin Version) Lil Bubble]
Ze staan toch gewoon in je trustwallet?readytoflow schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:32:
[...]
Ik heb me eens verdiept in hoe je dit soort dingen aankoopt.
Binance.BSC>Metamask/Trustwallet>Pancakeswap>...
Ik heb een poging gedaan om die Treat aan te kopen. Ik denk dat het gelukt is. Is een beetje zelfde scenario. Maar hoe hou ik in vredesnaam bij hoeveel ik er heb en wanneer ze helemaal niks waard zijn geworden?
Ben maar beetje aan het pielen met kleingeld maar dat zit echt ergens verstopt in de krochten van het internet nu.
Hoe houden jullie bij hoe je munten gekocht via Pancakeswap het doen en hoe cash je ze uit (of komt het gewoon nooit meer terug)?
Controleer of je bij Trustwallet, bij instellingen rechtsboven, Binance Smart Chain aan hebt. En scroll naar beneden in je lijst met coins. De exotische zonder logo willen nog wel eens onderaan staan.
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 24-03-2021 08:51 ]
Waarom denk je dat?BootjeVaren schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:19:
PublishedMeteor schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:37:
Kan het overigens niet laten om deze hier even te delen. Kreeg hem net via Whatsapp binnen en heb er kostelijk om kunnen lachen![]()
[YouTube: Lil Nas X - Old Town Road (Bitcoin Version) Lil Bubble]
Metamask heb ik gekozen. Maar daar staan ze ja.
Moest in de app de token ook handmatig toevoegen. Synced niet met Chrome zo te zien.
Zie daar wel een aantal staan, maar geen waarde erbij o.i.d.
Ah wacht! Nu ik zo typ begrijp ik het ineens...Dit is natuurlijk de digitale versie van zo'n fysieke Ledger. Wat weer het equivalent is van goud in een kluis. Het goud ligt er. Je weet dat je 3 kilo hebt. Maar je zal zelf moeten kijken wat die 3 kilo op dat moment waard is.
Dit is nog een beetje te vaag voor mij allemaal hoor...pfff... Hou t maar lekker bij Binance voortaan denk (eh...tenzij er een gouden shitcoin getipt wordt natuurlijk
Klopt en ik hoop dat je je 24 woorden veilig hebt opgeschreven en opgeborgen.readytoflow schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:57:
[...]
Ah wacht! Nu ik zo typ begrijp ik het ineens...Dit is natuurlijk de digitale versie van zo'n fysieke Ledger. Wat weer het equivalent is van goud in een kluis.
Verwijderd
Hoe gaat het hier eigenlijk met al die schreeuwers die het begin deze maand over "bnb gaat over 500" hadden?
Hodl. BNB gaat dit jaar naar 1.000. Overigens is hij de laatste weken redelijk gelijk gegaan met BTC. En bij BTC krijg je geen Alice. Need I say more?Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:06:
Hoe gaat het hier eigenlijk met al die schreeuwers die het begin deze maand over "bnb gaat over 500" hadden?

[ Voor 18% gewijzigd door knakworst op 24-03-2021 09:09 ]
ik zal bij deze mijn vraag van deze week opnieuw stellen in de hoop dat er nu wel iemand antwoord 
heeft er iemand ervaring met de hotbit investments?
ik stake (defi) er momenteel eth voor 22% APY en men belooft ook 30% APY op EURS (stablecoin).
wel nog 10% commissie van de profits af te trekken. is ook een permanente pool, je kan er dus in en uit wanneer je wilt
ik twijfel om hier nu een groter bedrag in te steken, hoe "zeker" ben je van deze APY's en wat zijn de risico's verbonden hieraan?
Vooral die laatste zin is heerlijk
"Bitcoin paid to Tesla will be retained as Bitcoin, not converted to fiat currency."
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 24-03-2021 09:10 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Das een warme deken over Bitcoin/cryptoMooody schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:09:
[...]
"Bitcoin paid to Tesla will be retained as Bitcoin, not converted to fiat money"

Audit trail lijkt mij geen issue, juist één van de eigenschappen van de blockchain (in feite een ledger, een administratie).MrFX schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:25:
[...]
Enige "probleem" momenteel is de kwalificatie immaterieel vast actief (wel afwaarderen door middel van impairment bij koersverlies, maar geen mogelijkheid om op te waarderen bij koerswinsten). Echter, iedereen die een balans kan lezen kan ook handmatig het verschil tussen de boekwaarde BTC en marktwaarde BTC berekenen en extracomptabel bijtellen in de balanspositie.
[ Voor 33% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-03-2021 09:14 ]
BNB zie ik idd ook nog wel flinke hoogtes maken idd.knakworst schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:07:
[...]
Hodl. BNB gaat dit jaar naar 1.000. Overigens is hij de laatste weken redelijk gelijk gegaan met BTC. En bij BTC krijg je geen Alice. Need I say more?
Verwijderd
De risicos zijn dat je alles kwijtraakt en de APY is alleen realistisch in een bullmarket.mathiasc schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:09:
ik zal bij deze mijn vraag van deze week opnieuw stellen in de hoop dat er nu wel iemand antwoord
[...]
Kan je doen als je het geld kan missen.
Het risico is heel simpel, je bent maximaal je volledige inzet kwijt. En nee, 30% apy is niet gegarandeerd en heeft een hoog risico. Maar goed ik zit ook in liquidity pools van pancakeswap met 350% apy dus ik zeg niet dat je het niet moet doen, maar ken de risico's...mathiasc schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:09:
[...]
En nu bidden / hopen / regendansen dat een paar andere grote (tech)namen óók BTC ontvangsten gaan accepteren én als BTC holdings gaan opslaan binnen het bedrijf.Mooody schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:09:
[...]
"Bitcoin paid to Tesla will be retained as Bitcoin, not converted to fiat currency."
Mocht dat gebeuren krijg je volgens mij een enorm sneeuwbal effect..
24 woorden? Dacht dat dat een eenmalige captcha was...?knakworst schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:05:
[...]
Klopt en ik hoop dat je je 24 woorden veilig hebt opgeschreven en opgeborgen.
(Staan veilig
Hier een video met een complete uitleg over het ecosysteem van Chiliz voor als je ze nog niet hebt:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Lijkt erop van welRay_ schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:20:
Trekt Elon BTC nou eigenhandig uit de sleur? Ik had 1 K lager nog buy orders klaar staan potdomme.
Volgens mij is er de afgelopen dagen een W getekend, dus we kunnen weer omhoog.Ray_ schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:20:
Trekt Elon BTC nou eigenhandig uit de sleur? Ik had 1 K lager nog buy orders klaar staan potdomme.
Of omlaag.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
In het groen met $1000/uRay_ schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:20:
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Musk zegt gewoon "Ik ben een pizzaboer die wel weet dat jij net $250.000 hebt betaald voor een auto van $55.000. Dus ik zet die coin niet om maar volg de achtbaan lekker en hoor jou volgen jaar klagen 'Had ik maar met fiat betaald'"
Wat denken jullie van UNI? Flinke drop na de V3 introductie.
Gaan we nu door naar de 65k? 🚀👀
Tactische zet van Elon, dit nieuws uitbrengen wanneer alle Amerikanen gratis geld ontvangen hebben van mr Biden
Tactische zet van Elon, dit nieuws uitbrengen wanneer alle Amerikanen gratis geld ontvangen hebben van mr Biden
[ Voor 61% gewijzigd door Kol Nedra op 24-03-2021 09:33 ]
nothing stops this train
Ik had gisteren het advies van Buffet opgevolgd, oftewel buy the dip. Niet verwacht dat BTC als een raket omhoog schoot.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Ik beredeneer potentiële pareltjes altijd aan de hand van een stelling, namelijk:Darrell schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:29:
'Betreft het Bitcoin?'
Is het antwoord ja? Dan ben ik zeker enthousiast. Hodl.
Is het antwoordt nee? Meh. Shitcoin.
En zo wordt het leven een stuk makkelijker. Misschien mis je wat tijdelijke gains met knakenmuntjes, maar ach, allemaal ruis op het grote plaatje.
Kent er iemand Yieldwatch? Yieldwatch is een mooie app om je coins in Binance Smart Chain te tracken. Ik ben er fan van en heb ook de PRO versie. Maar door dat hele Safemoon gebeuren is die BSC echt aan het laggen, die Yieldwatch laadt ook traag. En al die BNB fees worden gedeeltelijk weer geburnd. Dus Safemoon is voor mij als BNB HODL'er een win-win.
Ja ik gebruik dat ook, kwam er pas later achter dat je een pro kreeg en dat je hun coin moest hebben om dat te gebruiken. Heb er wat gekocht zodat ik het kan blijven gebruiken. Vind het ideaal.knakworst schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:34:
Kent er iemand Yieldwatch? Yieldwatch is een mooie app om je coins in Binance Smart Chain te tracken. Ik ben er fan van en heb ook de PRO versie. Maar door dat hele Safemoon gebeuren is die BSC echt aan het laggen, die Yieldwatch laadt ook traag. En al die BNB fees worden gedeeltelijk weer geburnd. Dus Safemoon is voor mij als BNB HODL'er een win-win.
Die is al gaande sinds begin van dit jaar; $0.05 -> $0.25
De rek is er nog lang niet uit, mits BTC lekker blijft gaan.
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 24-03-2021 09:37 ]
Ik heb mijn NAS gisteren uit het raam gekieperd.knakworst schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:24:
[...]
Mijn Synology draait al jaren stabiel, zou niet weten waarom die zou uitbreken.

Ik heb het ook maar de paywall vind ik echt te triest. De gratis versie voldoet op zich, maar ik heb ook farmfol.io erbij genomen. Dit is een soort van concurrent maar mist op dit moment nog redelijk wat opties die yieldwatch wel heeft. Hier betaal je eenmalig iets van 10 BUSD en geen x tokens om x portfolio te kunnen tracken en ik ga er vanuit dat ze op termijn alle pro features van yieldwatch ook wel gaan toevoegen.knakworst schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:34:
[ Voor 3% gewijzigd door keepitfrosty op 24-03-2021 09:47 ]
Hodllll
Leuk dat Tesla bitcoin gaat accepteren maar vraag mij af in hoeverre dit gebruikt gaat worden. Het is namelijk zo dat je bitcoin hold en niet spendeert. Filthy fiat is er om uit te geven...
Leuk dat Tesla bitcoin gaat accepteren maar vraag mij af in hoeverre dit gebruikt gaat worden. Het is namelijk zo dat je bitcoin hold en niet spendeert. Filthy fiat is er om uit te geven...
Waar, maar toch ben ik er blij mee! Het kent meer acceptatie toe aan het fenomeen Bitcoin, goed voor de koers. Elon Musk lanceert niet alleen meer raketten, heeft ie al een aantal keer bewezenTominatie schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:47:
Hodllll
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
mwa ken genoeg mensen die genoeg bitcoin hebben en dat dus zeer zeker wel zouden doen. Ik heb al een tesla en ik vind dat ik net te weinig BTC heb om bij zo'n aankoop BTC erin te stoppen. Maar heb in het verleden aardig wat pizza's en computer onderdelen gekocht (die laatste was ik gewoon helemaal vergeten, kwam de email laatst tegen). Vond het gewoon mooi om te doen. Ik zeg niet dat die hoeveelheid nu overeenkomt met een tesla in waarde nu. Maar 1/2 tesla in btc zekerTominatie schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:47:
Hodllll
Iemand nog recent bij Binance een ID verificatie moeten doen? Ik ben nu bij facial recognition, maar na 20 pogingen krijg ik nog altijd steeds 'verification failed'.
Haha zat toevallig net dit te lezen: https://bitcoindev.networ...oin-node-on-synology-nas/BootjeVaren schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:45:
[...]
Ik heb mijn NAS gisteren uit het raam gekieperd.Had kunnen weten dat deze reactie ging komen.
Even je lens schoonmaken? Hielp bij mijSteefmeister schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:51:
Iemand nog recent bij Binance een ID verificatie moeten doen? Ik ben nu bij facial recognition, maar na 20 pogingen krijg ik nog altijd steeds 'verification failed'.

Aan de andere kant kun je over een paar jaar al een Tesla kopen voor 0,1BTC...anti elppa schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:50:
[...]
mwa ken genoeg mensen die genoeg bitcoin hebben en dat dus zeer zeker wel zouden doen. Ik heb al een tesla en ik vind dat ik net te weinig BTC heb om bij zo'n aankoop BTC erin te stoppen. Maar heb in het verleden aardig wat pizza's en computer onderdelen gekocht (die laatste was ik gewoon helemaal vergeten, kwam de email laatst tegen). Vond het gewoon mooi om te doen. Ik zeg niet dat die hoeveelheid nu overeenkomt met een tesla in waarde nu. Maar 1/2 tesla in btc zeker
kan je misschien "alles kwijtraken" iets duiden, hoe kan je alle kwijtraken, en hoe kan je dit "monitoren" of moet je het gewoon ondergaan?Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:11:
[...]
De risicos zijn dat je alles kwijtraakt en de APY is alleen realistisch in een bullmarket.
Kan je doen als je het geld kan missen.
ja sorry van defi staking heb ik (nog) niet veel kaas gegeten.
Dit weekend binance account aangemaakt. Verificatie was een fluitje van een cent.Steefmeister schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:51:
Ik heb de NAS met backups van mijn werk hiervoor gebruiktWo Ve schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:51:
[...]
Haha zat toevallig net dit te lezen: https://bitcoindev.networ...oin-node-on-synology-nas/
[ Voor 28% gewijzigd door BootjeVaren op 24-03-2021 09:57 ]
ohja daar geloof ik wel in ja. En als dat zover is, dan zou ik zeker wel 0.1 erin stoppen. Dan neemt het gewoon zo'n klein hapje uit het totaal, en sponsor je op die manier wel een usecaseMicroWhale schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:53:
[...]
Aan de andere kant kun je over een paar jaar al een Tesla kopen voor 0,1BTC...
Bedoel je zoiets:knakworst schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:05:
[...]
Klopt en ik hoop dat je je 24 woorden veilig hebt opgeschreven en opgeborgen.
skirt arena master river wealth offer mule weapon ranch reopen panda diary ditisnep sort weapon blind obvious agree accident park elegant beauty license furnace ?
Meest risicovol is een rugpull, dat wil zeggen dat de programmeurs alle coins stelen door ze naar een andere wallet om te zetten en te verkopen. Not your keys not your coins! Andere risico’s zijn hackers zoals de DNS hack op Beefy.Finance laatst op een tijd terug bij Mt. Gox. Het digitale equivalent van een bankoverval. Waar je in het echt nog iets als een depositogarantiestelsel hebt kan je dat bij crypto vergeten. Er zullen ongetwijfeld nog veel meer manieren zijn om heel snel je geld kwijt te raken maar zonder risks geen rewards.mathiasc schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:53:
[...]
kan je misschien "alles kwijtraken" iets duiden, hoe kan je alle kwijtraken, en hoe kan je dit "monitoren" of moet je het gewoon ondergaan?
ja sorry van defi staking heb ik (nog) niet veel kaas gegeten.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Is dit iets nieuws? Is er al inhoudelijk meer bekend?
Ik zou in ieder geval voor de eerste formule 1 race van het jaar (dit weekend dacht ik) wat CRO in slaan.
Steefmeister schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:51:

Mss eerst ff opfrissen na paar daagjes red candles?
ja, hopelijk niet de echte woorden van je metamask, want dan is grote kans dat binnen nu en 5 minuten je wallet leeg getrokken iselektriekert schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:58:
[...]
Bedoel je zoiets:
skirt shit shit stupid dumb ass offer mule weapon ranch reopen panda diary ditisnep sort weapon blind obvious agree accident park elegant beauty license furnace ?
[ Voor 4% gewijzigd door mannowlahn op 24-03-2021 10:02 ]
DeFi is wel echt passé, nu zijn NFT’s een dingMicroWhale schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:18:
Hier een video met een complete uitleg over het ecosysteem van Chiliz voor als je ze nog niet hebt:
[YouTube: Chiliz: Crypto, NFTs & Sport Fans - ULTIMATE Combo?? ⚽️]

Hoe is dit anders dan met 55.000 dollar te betalen? Waar je ook BTC van had kunnen kopen en 250.000 dollar van had kunnen maken (als dat al gebeurd maar dat terzijde).mercapto schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:28:
Musk zegt gewoon "Ik ben een pizzaboer die wel weet dat jij net $250.000 hebt betaald voor een auto van $55.000. Dus ik zet die coin niet om maar volg de achtbaan lekker en hoor jou volgen jaar klagen 'Had ik maar met fiat betaald'"
Juist ja die is net zo goed die mogelijke toekomstige extra waarde misgelopen...
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
elektriekert schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:58:
[...]
Bedoel je zoiets:
skirt arena master river wealth offer mule weapon ranch reopen panda diary ditisnep sort weapon blind obvious agree accident park elegant beauty license furnace ?
:strip_exif()/f/image/zpDVLELcv4Iw7aCV0ONfHSFP.png?f=user_large)
Sarcasm is my superpower! What's yours?
exact dat. Zie mijn post hierboven paar minuten terug dat ik in 2014 en 15 allemaal onzin kocht met BTC. Gelf exact hetzelfde voor. Heb er ook geen seconde spijt vanwatercoolertje schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:03:
[...]
Hoe is dit anders dan met 55.000 dollar te betalen? Waar je ook BTC van had kunnen kopen en 250.000 dollar van had kunnen maken (als dat al gebeurd maar dat terzijde).
Juist ja die is net zo goed die mogelijke toekomstige extra waarde misgelopen...
OEPS!mannowlahn schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:02:
[...]
ja, hopelijk niet de echte woorden van je metamask, want dan is grote kans dat binnen nu en 5 minuten je wallet leeg getrokken is
Nee, ik heb een of andere Mnemonic seed generator gebruikt en een woord vervangen door “ditisnep” ,
Lees je makkelijk overheen hè
Voor alle nieuwe cryptoboeren:
Deel nooit je seed phrase, HW Ledger/Trezor pincode of wat dan ook.
Gebruik ook geen Seed of wachtwoord generators online, men zou de gegenereerde seeds kunnne opslaan en zo alles nalopen of er crypto op wordt gestort.
Eerder een ongelukkige samenloop van omstandigheden? Er ging wel meer (fors) onderuit op de 23eDarrell schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:29:
Dit was ook alleen maar een overview van wat V3 is en kan.
Denk dat de uiteindelijke live-gang begin mei meer impact op de waarde heeft.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Het is uiteindelijk gelukt via een ander toestel
.
Wilde nog een klein bedrag stoppen in CHZ, Stacks, Fantom maar twijfel even over het moment
Wilde nog een klein bedrag stoppen in CHZ, Stacks, Fantom maar twijfel even over het moment
Gisteren. Het moment is altijd gisteren.Steefmeister schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:10:
... maar twijfel even over het moment
Zojuist ook maar een account aangemaakt op crypto.com vanwege de groeiende belangstelling en mogelijkheden. Nu even uitzoeken hoe ik er het makkelijkste en goedkoopste funds op krijg
Jij hebt duidelijk niet gekeken dus jij bent af.elektriekert schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:02:
[...]
DeFi is wel echt passé, nu zijn NFT’s een ding

Overmaken op de IBAN die je krijgt bij Crypto.com.FSC_87 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:13:
Zojuist ook maar een account aangemaakt op crypto.com vanwege de groeiende belangstelling en mogelijkheden. Nu even uitzoeken hoe ik er het makkelijkste en goedkoopste funds op krijg
Vond ik ook een uitdaging, volgens mij heb ik uiteindelijk EOS of XRP gebruikt om over te sturen. In ieder geval geen ERC20 coins.FSC_87 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:13:
Dat is helemaal waar!MicroWhale schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:15:
[...]
Jij hebt duidelijk niet gekeken dus jij bent af.
Ik hou het maar bij mijn oude vertrouwde zooi
Edit: Het scheelt dat ik voetbal ook een waardeloze sport vind
[ Voor 11% gewijzigd door elektriekert op 24-03-2021 10:24 ]
Daarnaast is Defi verre van passé. Ik zeg niet dat de munten het gaan overleven maar het concept gaat de hele finance sector opslokken.MicroWhale schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:15:
[...]
Jij hebt duidelijk niet gekeken dus jij bent af.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik had het dus op deze https://coinmarketcap.com/currencies/nebulas-token/BootjeVaren schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:19:
Ziet er bullish uit en trading volume is de laatste 24h serieus aan het oplopen.
Ik ben alvast klaar voor een ritje.

zeker, en dat met een 3% stijging de afgelopen 24h (ADA/EUR)...0re0 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:25:
ADA lijkt wel dood en begraven joh
hebb zelf net BNB vanuit binance gestuurd en wat CRO aangeschaft op crypto, duurder ongeveer 40 minuten om de bnb te transferen.FSC_87 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:13:
True that, staat nu 29 april bij withdraw. Even geduld hebbenBananeman schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:51:
Je kunt niks met die XYM op Binance nu, niet traden, withdrawen of converten. Had het direct ergens anders in willen steken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!