[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 126 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.054 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:34
DarkShadow schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 19:18:
Reef krijgt testnet op 31 maart, net aangekondigd op Twitter en direct het begin van een pump. Wie weet zet het door, het is al 2x zo hoog geweest als nu.
Laat ik nou net mijn reef potje gelocked te hebben op de reef site voor 6 maanden haha. Zie wel hoe de vlag er dan erbij hangt als het vrij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Mijn sell order was geraakt. In 2 dagen tijd ANKR met 45% verkocht, niet slecht.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2AlhxZ7McYbk19FDbh-OeLsfdjQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HVfJuQH0YAdP6YNvsSTb9QDf.png?f=user_large

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:44

raq

KMD knalt eindelijk door de historische barrière heen, die zat in mijn TA skilss tussen de 1.70$ en 2$ , only way is up.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
STMX besloot ook even met ruim 20% omhoog te knallen. Toch nog ergens iets groens in de portfolio te zien vandaag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:16

YES

Moderator General Chat
Mighty schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:19:
[...]

Ik houd ze vast tot de $1. Volgens mij kan dat over drie maanden al haalbaar zijn.
Is dat een gevoel? Of op basis waarvan denk je dat hij de 1$ gaat halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

YES schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:32:
[...]

Is dat een gevoel? Of op basis waarvan denk je dat hij de 1$ gaat halen?
Mijn gevoel op basis van de stijging van de afgelopen weken. Helaas geen technische analyse of diepgaand onderzoek verricht. Pure hopium dat ik ANKR dit zo gun. 8)

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:06
@Verwijderd etn weer door het dak aan het gaan krijg er slappe handen van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mighty schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:38:
[...]

Mijn gevoel op basis van de stijging van de afgelopen weken. Helaas geen technische analyse of diepgaand onderzoek verricht. Pure hopium dat ik ANKR dit zo gun. 8)
Ik hoop met je mee want ik heb er een shitload van. Denk zelfs dat ik al eerder een deel winst verzilver als het zo hard blijft gaan. Stukje van de hypotheek afsnoepen als beloning of zo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:57

knakworst

Get more sats!

roflexx schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:19:
Heb alleen maar de verkeerde alts op dit moment:(
Na zorgvuldige DYOR had je gister toch wel kunnen bedenken dat je safemoon moest hebben...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Mighty schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:19:
[...]

Ik houd ze vast tot de $1. Volgens mij kan dat over drie maanden al haalbaar zijn.
1$ gaat dus niet gebeuren binnen 3 maand, dan zou Ankr bijna dezelfde market cap als Chainlink hebben 8)7
Daarbij zou ik dan in 1 klap miljonair zijn (ik hodl sinds ~ $0.002, bijgekocht op $0.008). Zo'n geluk heb ik niet :P

$0.20 zou al erg fijn zijn, maar ook dat lijkt me niet gezond op zo'n korte termijn.
Lekker consolideren rond de $0.10 - $0.12 de komende tijd zou ik toejuichen en hopen dat BTC meewerkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 23-03-2021 21:02 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Laatst online: 12:39
iemand hier die in DENT is gestapt de laatste paar dagen? heel wat keren over de kop gegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeR87
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 13-09 10:44
jeppekroezen schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:57:
iemand hier die in DENT is gestapt de laatste paar dagen? heel wat keren over de kop gegaan :D
Heel wat keren getwijfeld, steeds niet ingestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Mighty schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:38:
[...]
Ja ik gun het ANKR ook haha. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:48
Ja heel even maar ook hier snap ik ook weinig van de huidige stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:39
Afgelopen weekend leuk rit mee gemaakt, maar nooit gedacht dat ie nog zover zou doorstijgen.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46
Ik ben, mede door het forum de laatste tijd echt shitcoin moe, iedere dag vliegen er meerdere totale onzin tokens en coins voorbij.. kunnen we het wat meer over btc hebben of zo? Ik ben hier te oud voor..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Huh. Ik heb ineens XYM in m’n PF. Maar ik heb helemaal geen XEM meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:14:
Huh. Ik heb ineens XYM in m’n PF. Maar ik heb helemaal geen XEM meer?
Op het moment van de snapshot of hoe het ook heet bij deze coin waarschijnlijk wel dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Laatst online: 12:39
mannowlahn schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:01:
[...]

Ja heel even maar ook hier snap ik ook weinig van de huidige stijging.
dat heb ik ook, maar ben optijd kunnen instappen en het lijkt erop dat de rek er nog niet uit is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 08:07

Chaes

#HODL

Pelox schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:13:
Ik ben, mede door het forum de laatste tijd echt shitcoin moe, iedere dag vliegen er meerdere totale onzin tokens en coins voorbij.. kunnen we het wat meer over btc hebben of zo? Ik ben hier te oud voor..
Inderdaad, ik krijg er bijna fomo van. Ophouden nu :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Af en toe is een time out een must. Ik was hier een maand weggeweest. Alleen bij de ander serieuze chat (NK).

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:57

knakworst

Get more sats!

Jaloers op al die safemoon miljonairs? Die btc zit in mijn Hodl wallet daar kom ik niet aan. Valt weinig over te discussiëren.

Een dag als vandaag voelt wel aan alsof we in eind december 2017 zijn aanbeland. Just saying.

[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 23-03-2021 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:54:
[...]
(ik hodl sinds ~ $0.002, bijgekocht op $0.008)
Wauw, dat is wel echt een lekkere winst dan zeg. Zou me heerlijk lijken om zo'n rit te maken/volhouden. Ook wel diamond hands trouwens ;)

Hoe kom je bij zo'n coin, op dat moment dan? Ik hoor meestal hier of via andere derdehands informatie iets over een coin, zoek het even op en (soms) uit wat het is en besluit dan of ik er wat mee doe. Maar voor een winst zoals jij bijvoorbeeld op ANKR maakt nu, ben ik altijd te laat volgens mij. Of is dat sowieso iets wat alleen kan vlak voordat de bullrun echt losbarst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LCZTUDm-5dNNWRlyNslJJFjO1TA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SUiZ5Ae33c6CBxttCFK1fLHS.jpg?f=fotoalbum_large

Waarom dan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 08:07

Chaes

#HODL

Intussen duikelt NANO bijna de top-100 uit op CMC.

Toch jammer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:17:
[...]

Wauw, dat is wel echt een lekkere winst dan zeg. Zou me heerlijk lijken om zo'n rit te maken/volhouden. Ook wel diamond hands trouwens ;)

Hoe kom je bij zo'n coin, op dat moment dan? Ik hoor meestal hier of via andere derdehands informatie iets over een coin, zoek het even op en (soms) uit wat het is en besluit dan of ik er wat mee doe. Maar voor een winst zoals jij bijvoorbeeld op ANKR maakt nu, ben ik altijd te laat volgens mij. Of is dat sowieso iets wat alleen kan vlak voordat de bullrun echt losbarst?
In bear markets is er voldoende tijd om te verdiepen in projecten die je interessant lijken. Gaat dan ook best wel wat tijd in zitten....

Ik ben geen trader, ik kijk puur naar het toekomstperspectief van een project. Als dat positief blijft, boeit de week-to-week prijsontwikkeling niet zo. Dan komt het er vroeg of laat wel een keer uit. Zo niet, dikke pech een keer, maar dan ben je wel doordacht aan het investeren.

Ik ben zeker niet van plan Ankr te verkopen. Er zit nog veel meer in het vat qua ontwikkelingen.
Zou best winst kunnen nemen en lager weer instappen, maar dat is me te stressvol :P

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 23-03-2021 21:24 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Mooody schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:22:
[...]

In bear markets is er tijd om te verdiepen in projecten die je interessant lijken. Ik ben geen trader, ik kijk puur naar het toekomstperspectief van een project. Als dat positief blijft, boeit de week-to-week prijsontwikkeling niet zo. Dan komt het er vroeg of laat wel een keer uit. Zo niet, dikke pech een keer, maar dan ben je wel doordacht aan het investeren.

Ik ben zeker niet van plan Ankr te verkopen. Er zit nog veel meer in het vat qua ontwikkelingen.
Zou best winst kunnen nemen en lager weer instappen, maar dat is me te stressvol :P
Verkoop je überhaupt wel eens? En zo ja, hoe beslis je op welk moment je dat doet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

sOid schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:23:
[...]

Verkoop je überhaupt wel eens? En zo ja, hoe beslis je op welk moment je dat doet?
Zeker wel. Ik wil niet teveel verschillende coins in de PF en soms moet ik dan keuzes maken.
Als ik verkoop, gaat dat vrijwel altijd met de gehele stack van een coin. Ik ga geen flufjes van allerlei coins aanhouden, dat schiet niet op en is te onoverzichtelijk.

Laatst bijv. Cardano en BAND volledig verkocht. Hiermee meer CRO gekocht. Beetje downsizen qua aantal coins. Reden voor de verkoop van beide is dat marktleiders steeds beter zichtbaar worden. Chainlink gaat dat wordt op orcale (/smart contract) gebied, dus is de toekomst van BAND vrij onzeker.
Als Dapp platform heeft Ethereum een gigantische voorsprong, daarbij gaan Polkadot (en Kusama) het ook goed doen. Als je die voortekenen in handen hebt, moet je daar naar handelen. Er is dan even geen plek meer voor een puur speculatieve coin als ADA die in principe uit dezelfde vijver wil vissen. Gewoon doen wat de markt aangeeft, niet nóg meer risico nemen.

Ik zit te azen op een mooie positie in CSPR morgen. Daarbij komt er binnenkort een NFT Index op de markt (zoals DPI - maar dan met NFT projecten), daar wil ik ook wat naar toe verschuiven.

[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 23-03-2021 21:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:22:
[...]

In bear markets is er voldoende tijd om te verdiepen in projecten die je interessant lijken. Gaat dan ook best wel wat tijd in zitten....

Ik ben geen trader, ik kijk puur naar het toekomstperspectief van een project. Als dat positief blijft, boeit de week-to-week prijsontwikkeling niet zo. Dan komt het er vroeg of laat wel een keer uit. Zo niet, dikke pech een keer, maar dan ben je wel doordacht aan het investeren.

Thanks. Met name in bear markets zoek je dit soort dingen uit dus, tijdens de bullrun heeft dat minder zin (denk ik?). Ik heb na de crash van 2018 de hele bear market maar overgeslagen en ben doordat ik te laat begon te lezen over de halving cycle eigenlijk nu ook te laat weer in gestapt. Maar als de volgende bear market daar is blijf ik zeker hangen. 8)

Ja dat heb ik met ANKR zo ongeveer als enige coin gedaan, me verdiepen :+ En zelfs dan vind ik het lastig om te bedenken of dit nou wel of niet dikke potentie heeft. Maar goed, ANKR hodl ik dus ook, is mijn enige alt naast BTC en als ie de 0,2 haalt ben ik al heel blij, laat staan als hij daar nog boven kan komen. Is natuurlijk ook weer afhankelijk van hoe lang de bullrun nog aanhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Heb nu al twee keer mijn BNB proberen te swappen naar smart chain in trust wallet maar elke keer lukt het niet maar heb ik wel de fee betaald.
Mijn BNB is dan weg maar komt wel weer terug later.

Iemand enig idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Wo Ve schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:28:
Heb nu al twee keer mijn BNB proberen te swappen naar smart chain in trust wallet maar elke keer lukt het niet maar heb ik wel de fee betaald.
Mijn BNB is dan weg maar komt wel weer terug later.

Iemand enig idee wat ik fout doe?
Verstuur je het wel over de juiste chain? BNB kan verstuurd worden via Ethereum netwerk (het is immers een ERC-20 token), maar ook via Binance Chain. Smart Chain is Binance netwerk, dus je zou het via dat netwerk moeten versturen.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 23-03-2021 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
Coinbase pro listing... ken de hele token niet moet ik zeggen.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

Verwijderd

_O-

Gewoon holden en wat andere dingen gaan doen joh. Ik ben hier eindelijk aan begonnen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n5EddEYMIxhkPTiGXuPPcD6BOZs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VXo8XNllFdxB7kHGt9j2uDP5.jpg?f=fotoalbum_large

Kijk, als je net instapt zijn die shitcoins prachtig. Je maakt mooie winsten en the sky is the limit. Ik kan me mijn instap nog herrineren waarmee ik ook direct met shitcoins aan de slag ging en in een bullrun is dat gewoon het mooiste wat er is. Dikke rendementen, en dromen over lambo's en privé eilanden gevuld met halfnaakte godinnen, champagne en kaviaar.

Dan kom je in een bearmarket en zie je de andere kant van de shitcoin medaille. En daardoor wil je voorkomen dat mensen nu de dupe worden van al die mooie verhalen en potentiële tech, die straks helemaal aan gort slaan tegen de klif op de golven van de berenmarkt.

Ik merkte daardoor dat ik ook wat verzuurt begon te raken door het eindeloze oogkleppen shitcoin potentieel, maar toen viel plotseling het kwartje; het is niet aan mij om te oordelen. Shitcoins of niet, de nieuwe instappers moeten de ruimte krijgen om te genieten en vooral om te dromen over de potentiële miljoenen winsten. Want dat is nu eenmaal het mooiste van het spelletje als je net begint :)

Dusja ik neem maar gewoon wat afstand als bejaarde en post af en toe wat anti staat/banken/fiat shit en Bitcoin memes.

Want dat, is mijn plicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Mooody schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:28:
[...]
Laatst bijv. Cardano en BAND volledig verkocht.
Laat het ze niet horen hier! :P
Mooody schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:28:
[...]
Daarbij komt er binnenkort een NFT Index op de markt (zoals DPI - maar dan met NFT projecten), daar wil ik ook wat naar toe verschuiven.
Welke NFT index is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Mooody schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:31:
[...]

Verstuur je het wel over de juiste chain? BNB kan verstuurd worden via Ethereum netwerk (het is immers een ERC-20 token), maar ook via Binance Chain. Smart Chain is Binance netwerk, dus je zou het via dat netwerk moeten versturen.
In de app zelf zit een swap functie, de bnb heb ik dus al succesvol verstuurd naar en omzetten lukt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:36:
[...]

Laat het ze niet horen hier! :P
GoT staat inderdaad bekend om zijn fanatieke BAND Army :+
Welke NFT index is dat?
De token gaat MVI heten.
https://gov.indexcoop.com...sal-w-new-methodology/679

Afbeeldingslocatie: https://aws1.discourse-cdn.com/standard10/uploads/theindexdao/original/1X/dd7d94c7be52b21eff9a5fb0920ffa6b351086ed.jpeg

Indexes zijn prettig om lui in te investeren. Defi (DPI) en NFT (MVI) zijn daar goede voorbeelden van. Beide "hype cycles" zijn nog lang niet over verwacht ik. Laat een stelletje wijze nerds maar bepalen wat de juiste picks zijn, ik lift wel mee :)

Ik wilde hierover nog een uitgebreide post in het andere topic zetten. Hierbij dus alvast de teaser :P

[ Voor 40% gewijzigd door Mooody op 23-03-2021 21:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09 16:35
Enige waar ik in ben gestapt de laatste tijd is Crypto.com. Zie die nog wel wat stijgen, het platform oogt redelijk solide, zie er wel wat in. Die vage coins ben ik steeds te laat mee nu voor mijn gevoel, ik wil geen groene candles achterna gaan. Verder zit ik voor 90% in BTC, alleen begin januari dit jaar pas ingestapt en ge-DCA'd, dus in vergelijking met wat sommige alts doen nog niet veel % winst gemaakt. Maar het klopt wel, het is echt een "shitcoin casino". De meest vage coins worden gepumpt terwijl sommige degelijk ogende projecten amper aandacht krijgen (in verhouding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

TomTorquay schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 19:32:
[...]

Ik vind het best goed gevonden. Ik begrijp ook niet waarom iets als Onlyfans zo'n succesformule blijkt te zijn, maar er is klaarblijkelijk een grote markt voor. Jammer dat je de coin alleen nog maar kan kopen bij de pannenkoekenhandel, anders had ik me er wel een paar aangeschaft.
Omdat OnlyFans in de kapitalistische sweetspot zit van het optimaal vermarkten van digitalisering, hang naar zelfbevestiging, angst en eenzaamheid.

En ook jij bent welkom bij de pannenkoekenhandel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ARK

Zo te zien richting de 3 dollar per coin. NU

[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 23-03-2021 21:45 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Raaafie schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:41:
Enige waar ik in ben gestapt de laatste tijd is Crypto.com. Zie die nog wel wat stijgen, het platform oogt redelijk solide, zie er wel wat in. Die vage coins ben ik steeds te laat mee nu voor mijn gevoel, ik wil geen groene candles achterna gaan. Verder zit ik voor 90% in BTC, alleen begin januari dit jaar pas ingestapt en ge-DCA'd, dus in vergelijking met wat sommige alts doen nog niet veel % winst gemaakt. Maar het klopt wel, het is echt een "shitcoin casino". De meest vage coins worden gepumpt terwijl sommige degelijk ogende projecten amper aandacht krijgen (in verhouding).
Kan je alleen maar het advies geven dat je geen prijzen moet najagen.
Als iets vandaag 50% stijgt en daarom jouw aandacht trekt, is dat vaak geen goede basis.

Wil je niet teveel traden, maar wel profiteren van de groei van het hele crypto-wereldje, dan kun je het beste in wat grote degelijke "coins" zitten. Kijk waar het fiat geld binnenstroomt (instituties, maar ook van consumenten) en welke bedrijven adoptie gaan verkrijgen de komende tijd. BTC, ETH, DOT, wellicht CRO en NEXO (daar komen toch veel nieuwe cryptoklanten binnen). Kijk ook goed of je dividend (/staking rewards) kan pakken op een project, dat is altijd fijn als je iets van plan bent langer te houden.

Pak 1 of 2 indexes erbij en je pakt in principe met 6 of 7 coins zonder teveel moeite de hele cryptomarkt. Dat is extreem comfortable in een bullmarket.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 23-03-2021 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

LAATSTE WAARSCHUWING voor traders. ark gaat nu richtiing de 3 dollar :D
Correct me if im wrong :o

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 23-03-2021 22:01 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
A87 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:00:
LAATSTE WAARSCHUWING voor traders. ark gaat nu richtiing de 3 dollar :D
Correct me if im wrong :o
Wel een mooi punt, waarschijnlijk "uitgebodemd" met wat groeipotentieel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xbJVWo9ZP3ZiC8UyH17TAMyyUZo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4AEbCqcMc0sCro7OafuOpeVI.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Mooody schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:47:
[...]

Kan je alleen maar het advies geven dat je geen prijzen moet najagen.
Als iets vandaag 50% stijgt en daarom jouw aandacht trekt, is dat vaak geen goede basis.

Wil je niet teveel traden, maar wel profiteren van de groei van het hele crypto-wereldje, dan kun je het beste in wat grote degelijke "coins" zitten. Kijk waar het fiat geld binnenstroomt (instituties, maar ook van consumenten) en welke bedrijven adoptie gaan verkrijgen de komende tijd. BTC, ETH, DOT, wellicht CRO en NEXO (daar komen toch veel nieuwe cryptoklanten binnen). Kijk ook goed of je dividend (/staking rewards) kan pakken op een project, dat is altijd fijn als je iets van plan bent langer te houden.

Pak 1 of 2 indexes erbij en je pakt in principe met 6 of 7 coins zonder teveel moeite de hele cryptomarkt. Dat is extreem comfortable in een bullmarket.
Je vergeet REN en LINK :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemongrass
  • Registratie: Februari 2018
  • Niet online

Lemongrass

Aan het typen...

Ik kom er net achter dat trust wallet te weinig fee rekent als ik BNB naar de smart chain om wil zetten, de bedragen komen minus fee weer terug. Ik kan de fee ook niet handmatig instellen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

sOid schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:04:
[...]

Je vergeet REN en LINK :p
REN is ook onderdeel van de index DPI, maar imo een te kleine positie (slechts 5% dacht ik). Dus REN houd ik er nog zeker naast :)
LINK uiteraard ook.

Dit jaar eigenlijk geen nieuwe coins in de huidige PF. De laatste die is toegevoegd is GRT (december 2020), daarvoor DOT en KSM (oktober 2020). Dat zag ik echt als mooie kansen voor de langere termijn.

Je ziet nu vooral dat tokens met een unieke usecase het goed doen. Kijk naar BAT, THETA, CHZ, ENJ, MANA e.d.
Tokens die daadwerkelijk gebruikt worden op hun platforms, tokens met relatief weinig lucht in de prijs zeg maar.... Onderstreept maar weer dat je echt naar adoptie moet kijken als je slim wilt investeren (zonder teveel trades te maken).

[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 23-03-2021 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:03:
[...]

Wel een mooi punt, waarschijnlijk "uitgebodemd" met wat groeipotentieel.
[Afbeelding]
Yes! daar is er een. zo'n grafiek. Ik ben met een deel van mijn PF een hoop aan het experimenteren. Niet onverdienstelijk want ik heb nog nauwelijks verlies :o :+

Maar goed die grafieken. Ik zie ze regelmatig. Maar ik zie ze nooit hetzelfde als hier wanneer ik zelf een munt aanklik
Op Binance niet sowieso. ziet er op 1w heel anders uit dan jij post?
Waar maak je die of zie je die?
@TomTorquay : was ik vergeten toe te voegen. Heb tradingview app gedownload. maar daar kan ik bovenstaande niet reproduceren

Hoewel het voor mij voor een groot deel één groot shitcoin casino lijkt, ben ik obv deze grafieken ook al een paar keer op een mooie tip gestuit (die grafiek stond dus bij de tip he haha, niet mijn grafiek),

Is er een goede tutorial aan te bevelen mbt TA? een die je bijv ook op de basisschool zou kunnen gebruiken om een uit te leggen? }:O

@TomTorquay : was ik vergeten toe te voegen. Had tradingview app gisteren gedownload. maar daar kan ik bovenstaande niet reproduceren. lig niet bij de gratis versie

[ Voor 12% gewijzigd door readytoflow op 23-03-2021 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
Maar even ARK aangeschaft kan nooit kwaad als ik het zo zie meeste calls hier zijn toch best spot on geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@readytoflow & @TomTorquay In dit geval is het gewoon de standaard Binance grafiek met wat andere instellingen :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:47
Nou, eens kijken of we nu wel in de buurt van 52k gaan komen.

*edit* Hmmmnee. Nog langer heen en weer pendelen :/

[ Voor 31% gewijzigd door Ray_ op 23-03-2021 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:42:
Omdat OnlyFans in de kapitalistische sweetspot zit van het optimaal vermarkten van digitalisering, hang naar zelfbevestiging, angst en eenzaamheid.
Daar bieden andere platforms toch ook een oplossing voor, gratis? Maar goed, we gaan hier deze discussie niet voeren want erg OT.
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:42:
En ook jij bent welkom bij de pannenkoekenhandel!
Eerlijk: ik vind het een veel te groot gedoe. Metamask installeren, Binance Trust Wallet, enz. Ik heb het er voorlopig niet voor over. Weet dat ik vanalles misloop, maar het zij zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
TomTorquay schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:25:
[...]
Eerlijk: ik vind het een veel te groot gedoe. Metamask installeren, Binance Trust Wallet, enz. Ik heb het er voorlopig niet voor over. Weet dat ik vanalles misloop, maar het zij zo.
Hier was alles binnen 5 minuten gepiept, op het wachten op het binnenkomen van BNB en CAKE in de BSC Wallet na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Taro schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:23:
@readytoflow & @TomTorquay In dit geval is het gewoon de standaard Binance grafiek met wat andere instellingen :)
Ja, ik dacht al dat ik die lay-out kende, maar niet van Tradingview ;)

@readytoflow Ik heb helaas geen ervaring met de Tradingview App, ik doe al m'n bezoekjes aan hun sites op de laptop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

TomTorquay schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:25:

Het valt mee. Metamask hoeft alvast niet perse, maar goed, een wallet wel. Maar goed, ik ben zo oud dat ik nog weet dat George Bush vertelde dat hij niet snapte hoe je een videorecorder moest instellen en vind het gedoe zeker meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:12

BeyondThunder

Lost Lightning

@Taro was is het verschil tussen MetaMask en de Binance Trust Wallet? Zit hem dat puur in de functionaliteit? Volgens mij is het idee hetzelfde toch?
Ik gebruik MetaMask veel en vind deze wallet erg fijn. Ik heb overigens ook een account bij Binance.
Eigenlijk wil ik het aantal apps en accounts bij brokers beperkt houden, maar om die vage shitcoins te chasen heb je toch e.e.a. nodig helaas.

[ Voor 1% gewijzigd door BeyondThunder op 23-03-2021 22:41 . Reden: paar typo's ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@BeyondThunder Ik gebruik de Binance Smart Chain wallet voor Chrome: https://chrome.google.com...aelbohpjbbldcngcnapndodjp. De Trust Wallet heb ik geen ervaring mee. De BSC wallet werkt op een soortgelijke manier als MetaMask.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:12

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik heb laatst e.e.a. gekocht op de xDai chain, super lage fee's. Denk niet dat je met de BSC wallet daarbij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:34
Ik gebruik MetaMask en Binance Smart Chain.
Puur omdat ik te lui ben om in MetaMask steeds van chain te switchen :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Ik heb zojuist TWT bep2 naar TWT bep20 proberen om te zetten in Trust wallet en nu is alles weg, foetsie.

Tips? :) Ik heb al een ticket ingevuld bij de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Wo Ve schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:43:
Ik heb zojuist TWT bep2 naar TWT bep20 proberen om te zetten in Trust wallet en nu is alles weg, foetsie.

Het duurde blijkbaar een uurtje, nevermind :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@BeyondThunder Trust wallet is slechts als app te gebruiken, maar qua functionaliteit lijkt het me niet anders dan Metamask.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BeyondThunder schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:43:
Ik heb laatst e.e.a. gekocht op de xDai chain, super lage fee's. Denk niet dat je met de BSC wallet daarbij kan.
xDai is ERC20 compatible. BSC Wallet kan ook ERC20/ETH aan. Maar wel even dubbelchecken uiteraard.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 23-03-2021 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Ik krijg het toch niet voor elkaar om van bep 2, bep 20 te maken in Trust wallet.

Wil ook proberen wat shit in de vorm van mooncoin aan te schaffen, maar lukt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Wo Ve schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:48:
Ik krijg het toch niet voor elkaar om van bep 2, bep 20 te maken in Trust wallet.

Wil ook proberen wat shit in de vorm van mooncoin aan te schaffen, maar lukt dus niet.
Wat bedoel je precies? BNB die BEP2 is naar BEP 20 omzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
check eth/btc chart op de 5 minuten, wellicht zo een mooi instap moment

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:38:
Het valt mee. Metamask hoeft alvast niet perse, maar goed, een wallet wel. Maar goed, ik ben zo oud dat ik nog weet dat George Bush vertelde dat hij niet snapte hoe je een videorecorder moest installeren em vind het gedoe zeker meevallen.
Ik geloof best dat het meevalt. Maar je kan ook niet met alles tegelijk bezig zijn. Ik verdiep me steeds verder in het daytraden en heb me de laatste dagen ook op traden met bots gefocust. En dan komt er nog een gezin en familie bij. En binnenkort een nieuwe job. Dus ja, dat volstaat voorlopig wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:49:
[...]

Wat bedoel je precies? BNB die BEP2 is naar BEP 20 omzetten?
Yes, eerst probeerde ik het met BNB, daarna met TWT. Maar ik heb nu tot twee keer fees betaald maar toch blijft het gewoon BEP2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:20

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Overigens, het kan nu: Streaming Money en podcasts. Het is gewoon Supervet. Werkt met Sphinx en Breez, nou ja, moest het even kwijt. Wel soort van game-changer imho (en enkele anderen in het LN-netwerk natuurlijk ;) )

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Kol Nedra schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:49:
check eth/btc chart op de 5 minuten, wellicht zo een mooi instap moment
Riskant hoor, kan zomaar uit z'n 4h support vallen. Dus instappen best met strakke stoploss. Enfin, just my 6 cents ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:53

St@m

@ Your Service

Mooie groene BIFI paal, te laat om in te stappen? Volgens de community is alles onder de 2500 een koopje en alles tot (zeker) 10k een goede koop.

[ Voor 16% gewijzigd door St@m op 23-03-2021 22:56 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
St@m schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:55:
Mooie groene BIFI paal, te laat om in te stappen? Volgens de community holders die er goed aan willen verdienen en daarom willen dat jij ook instapt zodat ze daarna hun bags op jou kunnen dumpen is alles onder de 2500 een koopje.
Zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
St@m schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:55:
Volgens de community is alles onder de 2500 een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
TomTorquay schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:55:
[...]

Riskant hoor, kan zomaar uit z'n 4h support vallen. Dus instappen best met strakke stoploss. Enfin, just my 6 cents ;)
ja zie het, bijna op de support lijn, eens kijken wat er gebeurd

ach veel fout kan de trade niet, eth of btc beide sitcoins toch :+

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 23-03-2021 23:00 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ga nog wel eens die oude MBA erbij pakken dan om die grafieken te maken...wordt nu alleen maar rijk minder arm met m'n iPhone in de hand de hele dag.

Was ook aan het kijken naar dat Treat. Sex sells natuurlijk!

Maar wat een gedoe eigenlijk!

Als ik aan mijn ouders moet uitleggen dat ik Harde euro's heb overgemaakt naar een soort online beleggingsplatform in munten waar je niet mee kan betalen maar die (zeggen de whitepapers) voor een betere wereld gaan zorgen dmv decentrale verificaties.

'Maar daar houdt het niet op. Want nee, dat is nog niet schimmig genoeg pap, ik wil nog eerder bij die munten komen'. Ik wil een Lambo!!

'Dus Ik heb een 'veilige' virtuele portemonnee gemaakt (hier, wil jij trouwens deze woorden bewaren, want anders ben ik al m'n geld kwijt).'
'M'n rekening nummer? eh...niet belangrijk is een of andere vage code. Dat zit wel goed.'

'Met die code kan ik geld van die ene exchange naar deze portemonnee overmaken.' 'Shoppen? nee pap, die verbind ik met een pannenkoekenbakkerij.' 'Nee, pap...geen echte...duh...is gewoon een zorgvuldig gekozen naam om het vertrouwen van de klant te winnen'.

'In die bakkerij geef ik dan ook weer zo'n vaag adres in. En met wat geluk zie ik dan de munt die ik wil kopen.
die wissel ik dan om van het ene niet bestaande geld, voor het andere niet bestaande geld. En dan hoop ik dat dat heel snel veel meer waard wordt zodat ik een Lambo kan kopen. '

'Wat zeg je pap?'
'wat ik ga kopen'
'Nou nu wil ik investeren in porno. Nou ja niet porno, het zijn NFT's. Eigenlijk een soort onzichtbaar deel van iets wat al bestaat op internet maar wat je dan niet hebt maar waarvan je dan kan zeggen dat jij weet dat het echt is'.

'Dus...Nou, waar is de iPhone van mama, dan kan ik die ook updaten en zal ik whatsapp er weer op zetten. En vergeet je code nou eens een keer niet..pffff'.

En vraag me serieus of, hoeveel ingewikkelder het gaat worden wanneer mijn zoon ooit een dergelijk gesprek met mij gaat voeren. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ik adviseer helemaal niets. En ik werk ook niet bij beefy.finance.
Zozo.
Felle reactie :) ik zal wel mee roepen over alle andere shitcoins :)

[ Voor 26% gewijzigd door St@m op 23-03-2021 23:03 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:36:
[...]

_O-

Gewoon holden en wat andere dingen gaan doen joh. Ik ben hier eindelijk aan begonnen:

[Afbeelding]

Kijk, als je net instapt zijn die shitcoins prachtig. Je maakt mooie winsten en the sky is the limit. Ik kan me mijn instap nog herrineren waarmee ik ook direct met shitcoins aan de slag ging en in een bullrun is dat gewoon het mooiste wat er is. Dikke rendementen, en dromen over lambo's en privé eilanden gevuld met halfnaakte godinnen, champagne en kaviaar.

Dan kom je in een bearmarket en zie je de andere kant van de shitcoin medaille. En daardoor wil je voorkomen dat mensen nu de dupe worden van al die mooie verhalen en potentiële tech, die straks helemaal aan gort slaan tegen de klif op de golven van de berenmarkt.

Ik merkte daardoor dat ik ook wat verzuurt begon te raken door het eindeloze oogkleppen shitcoin potentieel, maar toen viel plotseling het kwartje; het is niet aan mij om te oordelen. Shitcoins of niet, de nieuwe instappers moeten de ruimte krijgen om te genieten en vooral om te dromen over de potentiële miljoenen winsten. Want dat is nu eenmaal het mooiste van het spelletje als je net begint :)

Dusja ik neem maar gewoon wat afstand als bejaarde en post af en toe wat anti staat/banken/fiat shit en Bitcoin memes.

Want dat, is mijn plicht.
Wat doe je zelf dan nog aan crypto als ik vragen mag? De iets zekere coins waar je misschien x3 of x5 op kan gaan? Of alleen maar BTC of niks meer?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
St@m schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:01:
Dat insinueer ik toch ook niet? Telkens als ik op jou antwoord interpreteer je dat als een aanval, terwijl dat niet zo bedoeld is. Ik wil alleen zeggen dat het nogal wiedes is dat de community zijn eigen munt gaat aanprijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

TomTorquay schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:03:
[...]

Dat insinueer ik toch ook niet? Telkens als ik op jou antwoord interpreteer je dat als een aanval, terwijl dat niet zo bedoeld is. Ik wil alleen zeggen dat het nogal wiedes is dat de community zijn eigen munt gaat aanprijzen...
Ok, tja.. wees dan duidelijker in je post behalve een reclamefilmpje posten. Met deze uitleg kan ik het niet oneens zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Wo Ve schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:51:
[...]

Yes, eerst probeerde ik het met BNB, daarna met TWT. Maar ik heb nu tot twee keer fees betaald maar toch blijft het gewoon BEP2.
Als het echt niet lukt kun je ook eerst de BNB terug naar Binance sturen en dan terug naar je Trust Wallet sturen, maar dan daar de optie versturen op Binance Smart Chain kiezen. Kost net zoveel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]
Zozo.
Dat hoeft niet, maar de "community" heeft als enige doel om geld te verdienen en zal daarom altijd zeggen dat de huidige prijs laag is. Puur om fomo aan te wakkeren. Zie ook de vele YouTube video's waarin enorm hoge prijzen voor alts worden genoemd. Reken er maar op dat de auteur er altijd een mooie bag van heeft en niet altijd geheel objectief is.

Overigens niet tegen jou bedoeld, maar gewoon als algemeen punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
.

[ Voor 100% gewijzigd door Kol Nedra op 23-03-2021 23:07 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

[...]

Zozo.
Ik adviseer maar 1 coin en dat is CSOUL O-)
gewoon omdat het een leuke art heeft, ik zie wel over 3+ jaar of mijn inleg nog wat waard is :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:05:
[...]

Als het echt niet lukt kun je ook eerst de BNB terug naar Binance sturen en dan terug naar je Trust Wallet sturen, maar dan daar de optie versturen op Binance Smart Chain kiezen. Kost net zoveel.
Het is nu net gelukt, maar nu heb ik weer niet genoeg bnb om te traden omdat alles in twt zit _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:58
St@m schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:04:
[...]

Ok, tja.. wees dan duidelijker in je post behalve een reclamefilmpje posten. Met deze uitleg kan ik het niet oneens zijn.
Dat filmpje was voor mij echt zoveel zeggend!
Nu weer ik niet of dit een goed of een slecht ding is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Welke trackers gebruiken de meeste van jullie? Met of zonder API?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
St@m schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:04:
Ok, tja.. wees dan duidelijker in je post behalve een reclamefilmpje posten.
Ik vind dat jij nogal veel noten op je zang hebt jongen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

readytoflow schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:00:

'In die bakkerij geef ik dan ook weer zo'n vaag adres in. En met wat geluk zie ik dan de munt die ik wil kopen.
die wissel ik dan om van het ene niet bestaande geld, voor het andere niet bestaande geld. En dan hoop ik dat dat heel snel veel meer waard wordt zodat ik een Lambo kan kopen. '
Ach, als je als een raaskallende idioot klinkt volgens je omgeving heb je evengoed weinig uit te leggen als je met crypto meer verdient dan zij met werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

TomTorquay schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:09:
[...]
Ik vind dat jij nogal veel noten op je zang hebt jongen :/
Lol, ok man.
Wel blij dat iemand me nog 'jongen' noemt. *O*

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 23-03-2021 23:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Taro schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:06:
[...]

Dat hoeft niet, maar de "community" heeft als enige doel om geld te verdienen en zal daarom altijd zeggen dat de huidige prijs laag is. Puur om fomo aan te wakkeren. Zie ook de vele YouTube video's waarin enorm hoge prijzen voor alts worden genoemd. Reken er maar op dat de auteur er altijd een mooie bag van heeft en niet altijd geheel objectief is.

Overigens niet tegen jou bedoeld, maar gewoon als algemeen punt.
De "community" vergelijkt in dezen Beefy met Yearn - in de zin van aanbod, revenue en omzet. Los van dat deze mensen verre van objectief zijn en een juiste analyse nog steeds weinig zegt over adoptie en koersverloop, kan ik in elk geval wel meegaan in de stelling dat het nu erg goedkoop is. En tot zo'n $3000 ook nog echt wel. Daarboven durf ik geen uitspraken over te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:14:
[...]

De "community" vergelijkt in dezen Beefy met Yearn - in de zin van aanbod, revenue en omzet. Los van dat deze mensen verre van objectief zijn en een juiste analyse nog steeds weinig zegt over adoptie en koersverloop, kan ik in elk geval wel meegaan in de stelling dat het nu erg goedkoop is. En tot zo'n $3000 ook nog echt wel. Daarboven durf ik geen uitspraken over te doen.
Je zag bij BIFI een plotselinge sprong van 4x toen hij op Binance gelist werd. Daarvoor was de koers al wat gepompt rond de $1250. Ik denk dan een natuurlijke weg naar die $1250 een logische route is. Als BIFI echt een koopje was dan was de prijs voor de Binance listing ook al hoger. Ik volg de munt zeker omdat ik het interessant vind dat je “dividend” krijgt van Beefy.Finance en er een relatief kleine hard cap op zit. Maar mijn instapmoment ligt eerder bij de $1250 dan bij de $3000.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Mighty Iemand uit die community bracht omhoog dat als hij nu alle BIFI zou kopen tegen de huidige prijs, bij de huidige inkomsten - zonder groei, zonder nieuwe ontwikkelingen of pools of groei van revenue - hij dat binnen 4,4 jaar had terugverdiend. Dat is wel een teken van goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:02
Kunnen we nog een stukje naar beneden? Straks weer payday, dus moet weer wat DCA'en.

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 23-03-2021 23:57 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09
Phala gaat ineens erg lekker, even door de 1 dollar heen graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:20:
Intussen duikelt NANO bijna de top-100 uit op CMC.

Toch jammer.
Survival of the fittest heet dat.

Het is al sinds de lancering bekend dat Nano geen functie heeft toch? Om iets te betalen heb je geen extra coin nodig, maar gewoon de coin die de meeste mensen bezitten. Dat is....fiat.

Waarschijnlijk gaat USDC de globale digitale “fiat” worden. Bitcoin als collateral via debet/credit (collateral loans) zal ook flinke adoptie krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 24-03-2021 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:09:
[...]

Ach, als je als een raaskallende idioot klinkt volgens je omgeving heb je evengoed weinig uit te leggen als je met crypto meer verdient dan zij met werken.
Ik mag het hopen...Ik heb nogal wat medisch specialisten in mn kennissenkring :D
Mijn afgelopen (eerste) maand was toch al een kleine bijstandsuitkering maar ik ben er nog niet...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fox11
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-11-2023
knakworst schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:47:
[...]

Na zorgvuldige DYOR had je gister toch wel kunnen bedenken dat je safemoon moest hebben...
Ik denk dat iedereen de de white paper heeft gelezen weet dat eigenlijk alleen SAFEMOON er nog toe doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lemongrass
  • Registratie: Februari 2018
  • Niet online

Lemongrass

Aan het typen...

Wo Ve schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:43:

Ik had precies hetzelfde probleem. Bedragen kwamen terug minus fee. Na een aantal keer alles naar Binance verstuurd en vanuit daar naar de smart chain gezet. Ik heb er van geleerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
Voor de mensen die nog wakker zijn, STMX is weer langzaamaan omhoog aan het klimmen.

Te snel wat gezegd (voor nu).

[ Voor 19% gewijzigd door speeder1988 op 24-03-2021 02:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VBQDZKe_kAdpj7sNCjwH4PidR8A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yq26x4bKMs087gZhl2UHcohY.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 126 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!