[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 114 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.063 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:28
RvV schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:01:
[...]

Ah zo. Ik zat mij ook al af te vragen wat voor micro whale dat moest zijn met slechts 200 btc. :)
Maar altijd leuk om zo nog wat terug te vinden in een oude sok.
Wat ik mij ook voor kan stellen is dat er mensen zijn in ~2013 bijvoorbeeld 200 BTC gekocht hadden maar dat die mensen overleden zijn, familieleden vinden een oud stoffig boekje van die persoon met allemaal wachtwoorden erin, denk stiekem dat dit soort gevallen ook gebeuren

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ja lol en check de grafiek van JUV, was een dikke groene paal te zien :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:11
CHZ gaat meteen van 54 cent naar 56 , hoor je de kassa rinkelen ??

Maar is een beginnetje, straks voren voor man of the match met chilliz?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Kol Nedra schreef op zondag 21 maart 2021 @ 12:12:
De winsten verdampen 😌
Twijfel of ik alles naar fiat moet gooien, maar vorige keer toen ik dat deed was het 1 uur later flink hoger..... lastig dit
dat is echt mij idd. gister Pundi X gekocht voor 0.0075 en hij ging de hele dag naar beneden naar 0.0060 dus ik dacht ok teveel loss en idee dat hij nog verder daalt dus maar verkocht op 0:45 uur. gaat hij letterlijk een kwartier later met groene candel naar 0.0072. alsof het universum mij wil pesten 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
nemesis2212 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:12:
[...]

dat is echt mij idd. gister Pundi X gekocht voor 0.0075 en hij ging de hele dag naar beneden naar 0.0060 dus ik dacht ok teveel loss en idee dat hij nog verder daalt dus maar verkocht op 0:45 uur. gaat hij letterlijk een kwartier later met groene candel naar 0.0072. alsof het universum mij wil pesten 8)7 |:(
same here , stormx gisteren nog even gekocht niet op zijn ath gelukkig maar op 0.068

Tevens One gekocht naar een video van coinbureau en die weg gedaan toen die dropte.

Was een leuke winst geweest 😅

StormX hou ik nog maar even ga niet met verlies weg doen

[ Voor 13% gewijzigd door JustC op 21-03-2021 15:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:05
Gelukszoekr schreef op zondag 21 maart 2021 @ 13:26:
[...]

Wat is dit? ouwe hodlbuddy...
Als we belangrijke trendlijnen gaan breken moet je wel oppassen imho :P

Velen hier hebben al gecashed. Oké, ik heb er een telefoontje uitgehaald maar nog niks substantieels :X
Chaes schreef op zondag 21 maart 2021 @ 13:34:
[...]

Nou zeg, zou dat HODL maar gauw onder je avatar vandaan halen, verrader :+ _O-
Zeker! Dat gaat eronder weg als ik het eruit heb gehaald :+

Maar hey we gaan weer up. Morgen een dagje +10% en we kunnen deze uitspraken mooi vergeten.

[ Voor 34% gewijzigd door Richh op 21-03-2021 15:22 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemongrass
  • Registratie: Februari 2018
  • Niet online

Lemongrass

Aan het typen...

Gelukszoekr schreef op zondag 21 maart 2021 @ 01:29:
[...]

De beginnersfouten komen vanzelf nog wel. Het siert je dat je er tenminste over nadenkt. Een exit strategie hebt en munten aanschaft op basis van eigen onderzoek.

Het "probleem" is dat er nu ook emoties gaan meespelen. Deze zorgen ervoor dat je soms nog wel rare beslissingen zal gaan nemen.

Mij tip, DCA. Je begint nu in een markt die al aardig ontploft is. Je moet niet raar opkijken als de waarde van je coins nog een keer zal halveren. Door middel van dca zal je een gemiddelde inkoopprijs krijgen.
Bedankt voor de tip. DCA sluit goed aan op mijn strategie, maar ben er nog niet uit of ik dit wel wekelijks wil gaan doen. Mijn plan is natuurlijk al om maandelijks in te leggen. Wel jammer dat dit niet meer via Bittr kan, dat had voorlopig echt een uitkomst geweest :D
PilatuS schreef op zondag 21 maart 2021 @ 01:56:
[...]

Hou rekening met een nieuwe bearmarket. Je bent nogal laat met instappen. Dat betekend niet dat het niet hoger kan, maar wel dat je mogelijk dichterbij een nieuwe bearmarket zit dan aan het begin van de bullmarket. Genoeg coins hebben al 100'en of zelfs 1000'en procenten gedaan. Als we ergens weer naar een nieuwe bearmarket gaan kan je heel snel op verlies komen te staan. Wat doe je als je naar -20% gaat en het blijft zakken. Wat doe je als je naar -40% gaat en het blijft zakken ?

Er is vast nog genoeg winst te pakken de komende tijden, maar dat er weer en nieuwe bearmarket komt, die kans is zeer aawezig. Dan kan je alsnog lekker blijven zitten en vasthouden, maar bedenk je wel wat er mogelijk is de komende 2 maanden, maar ook de komende 2 jaar. Wil je blijven kopen en vasthouden ? Wil je uitstappen met een bepaalde percentage winst ? Wil je de komende 5 jaar blijven zitten ? De timeframe waar je mee wil werken is iets dat je zou moeten weten. Dus ook de keuze om wel of geen verlies te pakken en mogelijk op -80% komen te staan. De bullmarket gaat ergens weer ophouden, dus zorg dat je een plan hebt voor de langere termijn.
Goed dat je mij hier op wijst, dat plan had ik nog niet helemaal helder. Ik kom tot het idee om voor de langere termijn in te leggen, te beginnen met twee jaar. Alles wat boven het doelsaldo uitkomt in mijn eerste schijf wil ik voor nu omzetten in fiat en keer ik uit.

Ik kwam daarnaast tot het idee om bij een mogelijke bearmarket minimaal mijn inzet eruit te halen en het restant vast te houden. Hoe ik dit praktisch aan moet gaan pakken ben ik nog niet uit. Bij de exchanges/brokers is een stoploss/orderlimit mogelijk een optie, maar ik weet daar nog niet voldoende van om te zeggen of dit in mijn geval een goede oplossing is. Hoe maak ik die som bijvoorbeeld?
raq schreef op zondag 21 maart 2021 @ 08:24:
[...]

Goed dat je er op voorhand over nagedacht hebt, hadden meer mensen moeten doen. Inmiddels pas ik een eigen variantje toe van dezelfde strategie.
Je stelling/mening die ik gequote heb klopt deels imo, BTC en ETH zijn idd niet meer weg te denken maar, dat waren ze in 2018 ook net. Ik vind dat zeker geen garantie dat ze waardevast blijven, kijk maar eens hoeveel % er laatst afging na de 58k piek. Stel je daarna eens voor wat er gebeurd als de bearmarket zijn intrede doet, dan zit je al snel op -50%.
Heb je een methode om je verliezen te minimaliseren met je huidige strategie? Ik ben nog even zoekend naar een methode die voor mij prettig is. Zoals gezegd vind ik het wenselijk om in ieder geval mijn inzet er snel uit te kunnen halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik kan de Nederlandse regels door de DNB opgelegd aan Nederlandse brokers niet uitstaan. Waarom iedere keer de wallet verifiëren???

Is er een Europese aanbieder buiten Nederland wat beter is om BTC's te kopen? En dan niet Kraken, Coinbase en Binance. Of anders, weet iemand een site met een lijst met Europese brokers?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:39
Qunix schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:42:
Ik kan de Nederlandse regels door de DNB opgelegd aan Nederlandse brokers niet uitstaan. Waarom iedere keer de wallet verifiëren???

Is er een Europese aanbieder buiten Nederland wat beter is om BTC's te kopen? En dan niet Kraken, Coinbase en Binance. Of anders, weet iemand een site met een lijst met Europese brokers?
Hier, maakt het makkelijker:

https://screenshot.cyou/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:15
Ziet er naar uit dat de voetbal coin weer omhoog gaat😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red87
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14:47
pletter schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:58:
Omdat Cristiano Ronaldo nu een aantal JUV tokens in bezit heeft ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Red87 op 21-03-2021 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Qunix schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:42:

Bitpanda uit Oostenrijk misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
pletter schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:58:
Dat zou eens tijd worden. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:21

raq

Lemongrass schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:38:
[...]

Bedankt voor de tip. DCA sluit goed aan op mijn strategie, maar ben er nog niet uit of ik dit wel wekelijks wil gaan doen. Mijn plan is natuurlijk al om maandelijks in te leggen. Wel jammer dat dit niet meer via Bittr kan, dat had voorlopig echt een uitkomst geweest :D

[...]

Goed dat je mij hier op wijst, dat plan had ik nog niet helemaal helder. Ik kom tot het idee om voor de langere termijn in te leggen, te beginnen met twee jaar. Alles wat boven het doelsaldo uitkomt in mijn eerste schijf wil ik voor nu omzetten in fiat en keer ik uit.

Ik kwam daarnaast tot het idee om bij een mogelijke bearmarket minimaal mijn inzet eruit te halen en het restant vast te houden. Hoe ik dit praktisch aan moet gaan pakken ben ik nog niet uit. Bij de exchanges/brokers is een stoploss/orderlimit mogelijk een optie, maar ik weet daar nog niet voldoende van om te zeggen of dit in mijn geval een goede oplossing is. Hoe maak ik die som bijvoorbeeld?

[...]

Heb je een methode om je verliezen te minimaliseren met je huidige strategie? Ik ben nog even zoekend naar een methode die voor mij prettig is. Zoals gezegd vind ik het wenselijk om in ieder geval mijn inzet er snel uit te kunnen halen. :)
Een verliesbeperkende strategie heb ik niet voor je. Met DCA haal je je gemiddelde inkoopprijs omlaag maar is niet per se verliesbeperkend, je zorgt enkel voor een betere inkoopprijs indien de koers lager staat. DCA is bewezen verstandig als je in wilt stappen.
Ik ben pas met een strategie gestart nadat ik er al (te) dik in zat, de hele bearmarket heb ik vrij blind gekocht op de dagen dat het -20% ging. Met bibberende handjes weer de randomreader opzoeken en een week op de bank slapen als vrouwlief er achter kwam. Maar daardoor slapen we nu op rozen ;). Ik ben dus alleen met de verkoopkant van de door jou genoemde strategie bezig, het moet echt flink crashen wil ik weer verse fiat erin stoppen.
Indien je nu (nog) moet instappen/opbouwen dan zou ik voorzichtig zijn en me vooral op de lange termijn richten, fouten maken, je mindset goed krijgen (kijk Bob Loukas), balls of steel kweken, hier meelurken. Je inleg langzaam opbouwen. Zorgen dat je fiat klaar heb staan om op de -20% dagen in te kopen en dat de komende drie jaren blijven doen met geld wat je missen kan.
In de bearmarket kun je je slag slaan, daar moet je proberen op te wachten. De kans dat we deze bullmarket nog een keer x20 gaan acht ik niet zo groot, gebeurd dat wel dan zit je nu ook gebakken.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pletter
@raq Met bibberende handjes weer de randomreader opzoeken en een week op de bank slapen als vrouwlief er achter kwam.

Jeetje die van mij bemoeit zich er niet mee.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u8IRPhQlrSC2U8TP0If6uEtAJgc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hmHrhKnsUCt1SYn4AVQEXgk1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:13
pletter schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:14:
@raq Met bibberende handjes weer de randomreader opzoeken en een week op de bank slapen als vrouwlief er achter kwam.

Jeetje die van mij bemoeit zich er niet mee.[Afbeelding]
Haha, inderdaad zeg.
Als je hiervoor toestemming moet krijgen van je vrouw dan doe je toch echt iets verkeerd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ada klimt, maar ik voel een actie aankomen zoals gisteren, boem! 1 rode dikke kaars naar beneden

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Laatst online: 02-09 20:08
ADA ben ik pas bereid weer in te stappen als deze fors lager staat dan nu, er veel tokens verbrand worden, of er een flippening plaatsvind met ETH. ADA heeft mijn inziens al een forse market cap voor een alt-coin, waardoor ik nog weinig ruimte voor groei zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Wat is nou de beste manier om uit te zoeken waar je bitcoins/crypto koopt?
Wat is een goede vergelijkingssite? Vergelijkt deze ze allemaal of mis je er dan?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik word wel een beetje simpel van dat constante 'withdrawal suspended' op Binance. Sinds gisteren nu al 3x. Nog steeds m'n muntjes niet kunnen versturen :( (ALGO, overigens, BTC enzo kan afaik wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
merauder schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:31:
ADA ben ik pas bereid weer in te stappen als deze fors lager staat dan nu, er veel tokens verbrand worden, of er een flippening plaatsvind met ETH. ADA heeft mijn inziens al een forse market cap voor een alt-coin, waardoor ik nog weinig ruimte voor groei zie.
Ik kom je wel weer tegen als je Fomo hebt omdat hij nooit meer verder gaat zakken en hij straks op 10 euro zit :+ 8)7

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mooi voor jullie die onderdanige passieve vrouwtjes maar die van mij is een echte vuurspuwer en vond het ook maar niks dat ik telkens wat bijkocht. 'Bodemloze put, wordt toch nooit wat, hoeveel heb je er al wel niet ingestopt, is toch zonde we hadden ook... Blablabla.'

Maarja, je weet hoe dat gaat, je doet het toch gewoon. Net als een avond op stap met de maten, beloven er een rustig avondje van te maken en half 5 thuiskomen terwijl je katjelam over de keukentafel pleurt in het donker.

Uiteindelijk heeft het goed uitgepakt en kun je het weer mooi gebruiken als stok achter de deur als je weer eens wat wilt.

Het is geven en nemen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik hodl ADA hoor, maar postings over "straks zeg ik told you so" zijn een beetje flauw aan het worden. Op dit moment is het vooral de eeuwige belofte en de verhaaltjes van Charles, er gebeurt zo goed als niets. Beetje omhoog, beetje omlaag, beetje zijwaarts.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
Ada verkocht in pundi x gezet gaat op en neer.

beter als ADA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Vet is de toekomst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
even terug gezocht en ben met crypto begonnen op 7 feb 2021, heb wel winst maar niet veel (+16.2%) en mijn schatting de afgelopen 2 weken maar +/- 3%
mijn strategie is wat aangepast; hodl is niet het moment, ik blijf alert en doe daytraden, wanneer ik even geen tijd heb zet ik de buy laag voor de eventuele spikes. voor mij zou het fijn zijn als de bearmarket wel begint zodat ik wat veiliger voel met hodl, nu ik zo even ~2 maandjes meekijk voelt het aan alsof we al bijna de top geraakt hebben.
Ja die analyses die we horen van: BTC haalt de 100k dit jaar, ada gaat ~10 halen dit jaar etc. Ik ben nog te nieuw in crypto om dit te geloven en of het haalbaar is (ook al zeggen analisten dat)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
cursquidHome schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:33:
[...]

Ik kom je wel weer tegen als je Fomo hebt omdat hij nooit meer verder gaat zakken en hij straks op 10 euro zit :+ 8)7
Ben ik niet bang voor. Mocht er een goede kans komen dat dit gebeurd en de geruchten op gang komen, dan ben ik waarschijnlijk al ingestapt. Ik zie op dit moment geen indicatoren waardoor ik ADA als HODL coin aan mijn PF wil toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq

raq

pletter schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:14:

Jeetje die van mij bemoeit zich er niet mee.[Afbeelding]
Die van mij heeft geen inspraak, we verdienen allebei ons eigen geld, maar ze vond er wel wat van, ze is behoudend aangelegd in tegenstelling tot mijzelf. Maar vrouwlief was niet erg enthausiast toen 'ik' al een mooie uitbouw in de min stond met BTC, en ik besloot DCA te gaan doen. 'We' staan nu ruim in de profit, bijzonder hoe dat dan weer werkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:29
Goed mogelijk
ada gaat ~10 halen dit jaar
Zie ik echt niet gebeuren

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Cardano ~10 dit jaar, no fucking way. 2 tot 3 dollar lijkt me waarschijnlijker dit jaar. En ik heb zelfs m'n twijfels of het over de jaren heen 10 dollar gaat halen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@raq Toen ik laatst >10k verloor met een domme actie (Hier gepost) en dat aan mijn vrouw vertelde, zei ze: Ok, maar wat zullen we gaan eten? _/-\o_

Ze laat het gelukkig helemaal aan mij over, maar denkt wel mee als ik er om vraag, omdat het uiteindelijk over ons gezamenlijke geld en onze toekomst gaat.

[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 21-03-2021 16:57 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• pletter
@Taro Zuurkool LOL😂

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Taro schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:53:
@raq Toen ik laatst >10k verloor met een domme actie en dat aan mijn vrouw vertelde, zei ze: Ok, maar wat zullen we gaan eten? _/-\o_
"Nou schat, de komende drie jaar water en brood vrees ik" :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:12
Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:34:
Nou mooi voor jullie die onderdanige passieve vrouwtjes maar die van mij is een echte vuurspuwer en vond het ook maar niks dat ik telkens wat bijkocht. 'Bodemloze put, wordt toch nooit wat, hoeveel heb je er al wel niet ingestopt, is toch zonde we hadden ook... Blablabla.'

Maarja, je weet hoe dat gaat, je doet het toch gewoon. Net als een avond op stap met de maten, beloven er een rustig avondje van te maken en half 5 thuiskomen terwijl je katjelam over de keukentafel pleurt in het donker.

Uiteindelijk heeft het goed uitgepakt en kun je het weer mooi gebruiken als stok achter de deur als je weer eens wat wilt.

Het is geven en nemen he.
Lol inderdaad wat ze niet geven moet je nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
@raq Toen ik laatst >10k verloor met een domme actie (Hier gepost) en dat aan mijn vrouw vertelde, zei ze: Ok, maar wat zullen we gaan eten? _/-\o_

Ze laat het gelukkig helemaal aan mij over, maar denkt wel mee als ik er om vraag, omdat het uiteindelijk over ons gezamenlijke geld en onze toekomst gaat.
Het hangt er ook vanaf of je met (eigen) spaargeld begonnen bent.
We hebben allebei een eigen 'hobby'-rekening. Van dit geld ben ik in december begonnen, inmiddels 5x over de kop maar ik heb mezelf beloofd het niet op te nemen (ondanks druk van de wederhelft). :P

Voordeel is dat verliezen weinig pijn doen want ik speel in principe met winst. Ik durf dan ook risicovollere coins te kiezen dan dat 'ons' zuurverdiende spaargeld erin zat.

[ Voor 5% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 21-03-2021 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:15
merauder schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:31:
pletter schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:40:
Ada verkocht in pundi x gezet gaat op en neer.

beter als ADA.
Tonymalony schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:52:
Cardano ~10 dit jaar, no fucking way. 2 tot 3 dollar lijkt me waarschijnlijker dit jaar. En ik heb zelfs m'n twijfels of het over de jaren heen 10 dollar gaat halen.
Eens ADA heeft een fantastische marketing machine, elk nieuws wordt via de juiste kanalen gebracht en "uitgemolken". Wat daarvan een nadeel is, het zakt daarna als een kaartenhuis in. Als je op 11 cent bent ingestapt met ADA heb je niets te klagen, maar de starters dit jaar hebben het nakijken. ADA is een fantastische trading coin, zo kan je het ook bekijken ;-)

Omdat ADA wat tegenviel heb ik ze eens vergeleken met VET, ook een hyped coin. Als je dan kijkt naar de tijdsindicatoren en de procentuele waardes dan zie je wat ik bedoel.

ADA staat vandaag op dezelfde prijs als 26feb
VET heeft vandaag 126% groei sinds 26feb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Afpr8gsBE9JloJcChWjDbcXclI8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZHHBBzD3f0tgYXPhTCjvJObi.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j1Bncr1sA4T6sGOIakQ2Bw1TRmk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GZHVJ53XbcE0Du8Y7GcjSG2L.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@fRiEtJeSaTe Dat speelt uiteraard mee, is het zuurverdiend geld dat erin zit, of alleen (een gedeelte van) de winst.

Tijdens een bearmarket investeer ik iedere maand een vast bedrag als een soort DCA achtige inkoop. Tijdens een bullrun stop ik daarmee en onttrek ik geld, dat ik daarna tijdens een volgende bearmarket bijv. weer inzet. En als je alleen speelt met geld dat je bereid bent te verliezen, dan is het een risico dat erbij hoort, maar je een keer moet kunnen incasseren.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:32
stormfly schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:08:
[...]

[...]

[...]

Eens ADA heeft een fantastische marketing machine, elk nieuws wordt via de juiste kanalen gebracht en "uitgemolken". Wat daarvan een nadeel is, het zakt daarna als een kaartenhuis in. Als je op 11 cent bent ingestapt met ADA heb je niets te klagen, maar de starters dit jaar hebben het nakijken. ADA is een fantastische trading coin, zo kan je het ook bekijken ;-)

Omdat ADA wat tegenviel heb ik ze eens vergeleken met VET, ook een hyped coin. Als je dan kijkt naar de tijdsindicatoren en de procentuele waardes dan zie je wat ik bedoel.

ADA staat vandaag op dezelfde prijs als 26feb
VET heeft vandaag 126% groei sinds 26feb.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Niks hyped. Undervalued technology.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
peterhhh schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:12:
[...]

Niks hyped. Undervalued technology.
Nadere toelichting mag ;-)? Over welke coin spreek je bijvoorbeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peterhhh
  • Laatst online: 18:32
stormfly schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:14:
[...]

Nadere toelichting mag ;-)? Over welke coin spreek je bijvoorbeeld?
Jij geeft ook geen onderbouwing.

Cardano.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq

raq

Ze wil er niets meer van weten, ze wordt al zenuwachtig als ik vertelde dat het 2% was gedaald na een +25% week. 'Vertel me alleen iets als het goed gaat oke?'
Ik heb We hebben de inleg er ruim uit en doen er nu leuke dingen mee. Ik heb de exit-strategie uitgelegd, en daar houd ik me minimaal aan met soms een extratje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Red87 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:02:
[...]
Omdat Cristiano Ronaldo nu een aantal JUV tokens in bezit heeft ;)
Toch gratis $11500.
10 minuten shoppen voor z'n vrouw.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Kol Nedra schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:45:
voor mij zou het fijn zijn als de bearmarket wel begint zodat ik wat veiliger voel met hodl
:? :? :?
Geloof mij, als de bear markt begint voel je je volstrekt niet veilig met HODL. Zeker niet als beginner!

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09 16:35
Als relatieve altcoin-noob merk ik dat ik het nogal lastig vind om afscheid te nemen van bepaalde coins.. De helft van mijn PF staat al weken rond dezelfde koers, gebeurt niet veel. Neem CAKE, GRT, ZIL, REEF, DOT. Als ik dan zie wat bepaalde andere coins doen dan krijg ik toch de neiging de boel te verkopen en ergens anders in te stoppen. Alleen telkens denk ik "Ze gaan wel weer stijgen zodra BTC stijgt en consolideert op hogere prijs".. Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Kan iemand me uitleggen waarom de ene dag ALT's op eigen initiatief omhoog of omlaag gaan, en bijv. de afgelopen 2 dagen ze slaafs BTC volgen? Je kunt de grafieken letterlijk over elkaar leggen. :/ :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:03

St@m

@ Your Service

TomTorquay schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:24:
[...]

Geloof mij, als de bear markt begint voel je je volstrekt niet veilig met HODL. Zeker niet als beginner!
En sowieso, het hele idee van HODL is dat je munten meer waard worden, niet minder..
Ik begrijp sowieso de roep om een bearmarket niet.
"Ho stop mensen, we willen geen geld meer 'verdienen', we hebben teveel verdiend. We moeten verlies maken!"

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
St@m schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:32:
[...]

En sowieso, het hele idee van HODL is dat je munten meer waard worden, niet minder..
"Ho stop mensen, we willen geen geld meer 'verdienen', we hebben teveel verdiend. We moeten verlies maken!"
Herinvesteren om vervolgens nog meer te verdienen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
peterhhh schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:15:
[...]

Jij geeft ook geen onderbouwing.

Cardano.
@merauder geeft het échte knelpunt al aan, in de post die ik citeerde. Ik denk dat mijn post alles bevat om met de juiste achtergrondkennis conclusies te kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Wat gaat THETA doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:58
Heb wat USDT en BUSD op Venus voor rente. Is afgelopen week een stuk minder dan de weken ervoor. De idiote hoge APY lijkt dus hierop te dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
St@m schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:32:
Denk niet dat er velen echt om een bear market roepen. Je weet echter dat die er vroeg of laat aankomt en het is kwestie van op tijd uit/over te stappen. In een bear markt is trouwens ook genoeg te verdienen door shorten of de DOWN-coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

burnebie schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:35:
[...]

Herinvesteren om vervolgens nog meer te verdienen?
Waarom, als alles nu 10x over de kop gaat verdien je toch ook gewoon nog meer?
Als de bearmarket vanacht start en je wordt morgenochtend wakker met 50% verlies.. wat heb je dan liever?
TomTorquay schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:37:
[...]

Denk niet dat er velen echt om een bear market roepen. Je weet echter dat die er vroeg of laat aankomt en het is kwestie van op tijd uit/over te stappen. In een bear markt is trouwens ook genoeg te verdienen door shorten of de DOWN-coins.
Ik zei ook niet velen, ik doelde net zoals jij op @Kol Nedra

[ Voor 37% gewijzigd door St@m op 21-03-2021 17:38 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Raaafie Daar had ik in 2017/2018 ook last van, constant willen wisselen en naar coins overstappen die in het groen stonden. Net als steeds van kassarij wisselen. Ik merkte de afgelopen weken dat ik ook weer veel tussen alts aan het wisselen was, terwijl ik mij had voorgenomen dat niet meer te doen. Daarom nu alleen nog de BTC tab open, heerlijk :)

Volgens mij is de beste strategie: In een bearmarket Bitcoin kopen en in mindere mate een aantal recente veelbelovende alts. Tijdens de volgende bullrun knal je op een mooi moment de alts die BTC outperformed hebben richting BTC en dan sluit je alle andere tabs. Daarna BTC rond de top proberen te verkopen en dus zeker niet gehecht raken aan alts. Zet gaandeweg steeds meer fiat aan de kant, want perfect timen kan toch niet. En koop 2 jaar later een paar alts die er nog steeds toe doen met 99% korting terug, maar steek 75% in BTC. En daarna: Repeat bij iedere cycle.

Dit is erg lastig als je iedereen hier elke dag ziet melden hoeveel tientallen procenten hun alt heeft gedaan, maar ga die groene candles vooral niet chasen en accepteer het. Grote kans dat als je nu je alts verkoopt dat ze morgen stijgen. Maar wees je er ook bewust van dat iedere coin zijn momentum heeft dat daarna weer verdwijnt. Neem bijv. CAKE, die had momentum, maar is het nu (tijdelijk) kwijt. Datzelfde geldt voor veel andere alts, een mooie run, daarna een periode van afkoelen. Voor mij is het heel simpel: BTC only mode vanaf hier en de top proberen te timen.

@St@m Volgens mij roept niemand om een bearmarket, je moet er alleen wel rekening mee houden dat die ieder moment kan gaan opdoemen. En als het dan zo ver is: Laat maar komen, dat is hét moment om 1-2 jaar lang iedere maand te DCA'en.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 21-03-2021 17:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Milasemi
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 28-01 18:24
Er zijn tegenwoordig ook een hoop vrouwen die investeren in crypto, en mannen die het maar wat spannend vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
St@m schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:37:
Ik zei ook niet velen, ik doelde net zoals jij op @Kol Nedra
Oh, excuseer meneer :$ :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Aanvaard :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Dat DCA-en lukt wel. Het uitstappen alleen niet.
En dan stopt het DCA-en vanzelf en wordt je hodler. :P :) 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 21-03-2021 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Gister weer te impulsief in FET gestapt. Vanochtend bijna verkocht met 15% verlies maar me sell order op een paar euro na niet geraakt en nu ineens zien dat je groen staat na wat afleveringen van Black list. Me sell order maar een stuk naar boven verschoven en kijken of we er voor vannacht nog wat profit uit kunnen halen. Het tij kan snel keren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
TomTorquay schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:24:
[...]

is dat zo? nou als BTC op 40k gaat staan voel ik me veiliger als nu. mocht er dan in 2023+ een nieuwe bull run komt is dat heerlijk dan wellicht naar de 250k ipv nu 60-70k

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burnebie
St@m schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:37:
[...]

Waarom, als alles nu 10x over de kop gaat verdien je toch ook gewoon nog meer?
Als de bearmarket vanacht start en je wordt morgenochtend wakker met 50% verlies.. wat heb je dan liever?
Als....... als je de gains van de afgelopen 6-12 maanden nog eens x10 verwacht moet er toch heel wat gebeuren. Persoonlijk zie ik dat niet meer gebeuren.
Zelf hou ik al een tijdje rekening met een hele flinke retrace. Winst is veilig. Hier en daar pak ik nog wat mee. Maar hodlen gebeurt alleen nog in fiat. De rest is extra.
Heb dit hele circus al eens in zien storten. Zij die er het laatst bij komen kunnen straks ongenadig hard geraakt worden.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Qunix
Stel je wilt 0,1 BTC kopen, netto en overmaken naar een externe wallet. Dan kom ik vanwege de fees bij withdrawal, en maker (limit orders en geen market orders) fees op het volgende uit:
(bij een koers op 1 BTC == €48.500,-)

Bitpanda
Fees: 1,49% + 0,00006 BTC
0,10155093 BTC moet je kopen om uiteindelijk 0,1 BTC netto te ontvangen
Kost je €4925,22 met €75,22 in fees (wat dus 1,55% is)

Bitpanda Pro
Fees: 0,1% + 0,00006 BTC
0,10016021 BTC moet je kopen om uiteindelijk 0,1 BTC netto te ontvangen
Kost je €4857,77 met €7,77 in fees (wat dus 0,16% is)
of nóg goedkoper wanneer BEST gebruikt wordt voor de fees, maar let op dat er fee moet worden betaald om wat om te zetten naar BEST.

Edit: In Bitpanda Pro moet je je BTC overmaken naar je normale account om vervolgens een withdrawal te kunnen doen. Zie de fees hierboven die dan van toepassing zijn (Bitpanda).

Bitvavo
Fees: 0,25% + 0,0002 BTC
0,10045052 BTC moet je kopen om uiteindelijk 0,1 BTC netto te ontvangen
Kost je €4871,85 met €21,85 in fees (wat dus 0,45% is)

Binance
Fees: 0,1% + 0.0005 BTC (+ €0,30 voor iDeal, niet meegenomen)
0,10060062 BTC moet je kopen om uiteindelijk 0,1 BTC netto te ontvangen
Kost je €4879,13 met €29,13 in fees (wat dus 0,6% is)
of 0,075% + 0.0005 BTC + wat BNB in fees, en ben je netto iets duurder uit in centen, tenzij je het vaker zal doen.

Kraken
Fees: 1,5% + 0,00015 BTC
0,10165238 BTC moet je kopen om uiteindelijk 0,1 BTC netto te ontvangen
Kost je €4930,14 met €80,14 in fees (wat dus 1,65% is)

Kraken Pro
Fees: 0,16% + 0,00015 BTC
0,10031052 BTC moet je kopen om uiteindelijk 0,1 BTC netto te ontvangen
Kost je €4865,06 met €15,06 in fees (wat dus 0,31% is)

Coinbase
Fees: 1,49% + variabele miner fees (+ €0,15 SEPA fee, niet meegenomen)
0,10149011 BTC moet je kopen om uiteindelijk 0,1 BTC netto te ontvangen
Kost je €4922,27 met €72,27 in fees (wat dus 1,49% is)

Coinbase Pro
Fees: 0,5% + variabele miner fees (+ €0,15 SEPA fee, niet meegenomen)
0,1005 BTC moet je kopen om uiteindelijk 0,1 BTC netto te ontvangen
Kost je €4874,25 met €24,25 (wat dus 0,5% is)

*De 'variabele miners fees' wordt niet benoemd bij alle brokers/exchanges behalve Coinbase.

Conclusie:
Kraken is het duurst, Kraken Pro het goedkoopst.

Ik ben wel benieuwd als er feedback is, of als ik iets fout berekend heb.

[ Voor 11% gewijzigd door Qunix op 21-03-2021 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
Kol Nedra schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:49:
[...]

is dat zo? nou als BTC op 40k gaat staan voel ik me veiliger als nu. mocht er dan in 2023+ een nieuwe bull run komt is dat heerlijk dan wellicht naar de 250k ipv nu 60-70k
40k is een hickup. Geen bearmarket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Qunix Die 0,6% van Binance moet 0,06% zijn, scheelt een factor 10. Daarnaast kan je exact 0,1 BTC kopen als je wat BNB hebt en dus de lagere fee toepast. Anders zit namelijk die fee al verborgen in de extra hoeveelheid BTC die je aanschaft.

Ik vermoed dat Binance hierdoor uiteindelijk de goedkoopste is.

Van de andere exchanges/brokers kan ik niet beoordelen of het correct is. Wel top dat je het uitzoekt :)

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 21-03-2021 17:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Kol Nedra schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:49:
Als we nu de beermarkt ingaan dan houdt het niet op bij 40k. Reken maar op -70 à -80%. Dus ergens tussen 12.000 en 18.000 dollar uitbodemen. Benieuwd of je je nog zo veilig voelt als er van je inleg slechts 25% meer overblijft en het verduiveld lang duurt vooraleer de koersen weer stijgen. Misschien stijgen ze wel nooit meer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burnebie
TomTorquay schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:56:
[...]

Als we nu de beermarkt ingaan dan houdt het niet op bij 40k. Reken maar op -70 à -80%. Dus ergens tussen 12.000 en 18.000 dollar uitbodemen. Benieuwd of je je nog zo veilig voelt als er van je inleg slechts 25% meer overblijft en het verduiveld lang duurt vooraleer de koersen weer stijgen. Misschien stijgen ze wel nooit meer :P
Om het maar niet te hebben over de verliezen van alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Crypto influencer Ben Armstrong is revealing three non-fungible token (NFT) crypto assets that he says have the potential to make traders rich this bull cycle.

In a new video, the analyst known in the industry as BitBoy says the first token he’s looking at is Chiliz (CHZ), an NFT platform focused on fan tokens for sports teams.

“Now they’re getting ready to jump possibly into the football league, the National Football League (NFL) in America, that’s at least the rumor. They also recently opened a New York office which coincidentally is where almost every major sports league including the NFL has their main office. Right now, Chiliz has moved from barely the top 200 all the way to the top 40, but still has top 20 potential.”
Bron: https://dailyhodl.com/202...pto-trader-ben-armstrong/
CZ is nu ook aan het tweeten over CHZ.

Ik heb wat zitten rekenen t.o.v. Cardano om te kijken hoe hoog CHZ zou kunnen komen mocht ie een keer besluiten te vertrekken. CHZ huidige koers is met inachtneming van circulating en max. supply, op dit moment respectievelijk 17% of 20% van Cardano's koers. Dat zou betekenen dat we $3,4 zouden moeten kunnen halen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S6Wu_mv0Kl0l1zCcjvlXHDnR3AI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uKxXJ6HemTyaEqaIArB8i0nr.png?f=user_large

[ Voor 78% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 21-03-2021 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Taro schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:56:
@Qunix Die 0,6% van Binance moet 0,06% zijn, scheelt een factor 10. Daarnaast kan je exact 0,1 BTC kopen als je wat BNB hebt en dus de lagere fee toepast. Anders zit namelijk die fee al verborgen in de extra hoeveelheid BTC die je aanschaft.

Ik vermoed dat Binance hierdoor uiteindelijk de goedkoopste is.

Van de andere exchanges/brokers kan ik niet beoordelen of het correct is. Wel top dat je het uitzoekt :)
Nou, 0,1% transactiekosten + 0,0005 BTC betaal je, dat is 0,6% in fees. Optioneel kan je inderdaad 0,075% transactiekosten + 0,0005 BTC betalen als je BNB gebruikt, staat regel eronder, maar het verschil éénmalig is nihil (vanwege de transactiekosten naar BNB). Voor meerdere keren zeker goedkoper.
Hoe ik aan dat percentage kom is (totaal bedrag fees = totaal bedrag te betalen - 4850 (prijs van 0,1 BTC) ) / 4850 (prijs van 0,1 BTC) en dan keer 100.
Binance: 29,13 = (4879,13 - 4850) / 4850 * 100 = 0,6006185567, dus 0,6%.

[ Voor 4% gewijzigd door Qunix op 21-03-2021 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Waarom zou er nu al een bearmarket komen?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
roflexx schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:07:
Waarom niet? 1800% sinds maart 2020 is niet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
roflexx schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:07:
Er is teveel groen en beren willen graag van alles aanrichten met hun klauwen zodat er weer veel rood komt. Maar een stier wordt gek als hij rood ziet (kijk de stierengevechten maar) en dan ramt hij met zijn horens het rood weg, dus komt er automatisch weer groen. _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
Qunix schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:09:
Maar een stier wordt gek als hij rood ziet (kijk de stierengevechten maar) en dan ramt hij met zijn horens het rood weg
Stieren zijn kleurenblind. Rood en groen zijn voor hen dezelfde kleur :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
TomTorquay schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:11:
[...]

Stieren zijn kleurenblind. Rood en groen zijn voor hen dezelfde kleur :+
Maar dan klopt mijn verhaal niet ;(
Of doen "ze" maar wat om als maar groen te genereren?... Zit wat in (gelet op het verleden met Bitcoin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Qunix schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:03:
[...]

Nou, 0,1% transactiekosten + 0,0005 BTC betaal je, dat is 0,6% in fees. Optioneel kan je inderdaad 0,075% transactiekosten + 0,0005 BTC betalen als je BNB gebruikt, staat regel eronder, maar het verschil éénmalig is nihil (vanwege de transactiekosten naar BNB). Voor meerdere keren zeker goedkoper.
Hoe ik aan dat percentage kom is (totaal bedrag fees = totaal bedrag te betalen - 4850 (prijs van 0,1 BTC) ) / 4850 (prijs van 0,1 BTC) en dan keer 100.
Binance: 29,13 = (4879,13 - 4850) / 4850 * 100 = 0,6006185567, dus 0,6%.
Ah, helder. En inderdaad moet je ook nog BNB aanschaffen met een fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Maar ik snap gewoon niet waarom het nu al zo hard zou gaan zakken. Stel er gaat 10% vanaf dan zien er genoeg mensen dat toch als een goed moment om bijtekopen waardoor het weer stijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Bitpanda Pro toegevoegd... 0,16% fees totaal (0,1% + 0,00006 BTC)... Dat is echt goedkoop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
roflexx schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:19:
Maar ik snap gewoon niet waarom het nu al zo hard zou gaan zakken. Stel er gaat 10% vanaf dan zien er genoeg mensen dat toch als een goed moment om bijtekopen waardoor het weer stijgt?
Ik ben ook geneigd om te denken dat het nog verder zal stijgen hoor. Alleen, als het opkoopgedrag in de dip tegen blijkt te vallen en er paniek uitbreekt (en zoiets blijkt moeilijk te voorspellen), dan kan het heel snel gaan. En eens je -30% bent gegaan sluipt er nog meer twijfel in de markt en voor je het weet zit je middenin een beermarkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:13
Justevo schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 18:33:
Na jaren hodlen heeft mijn VeChain zojuist +5000% aangetikt :)
En ik die vtho ergens vorig jaar gedumpt voor bnb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Weet iemand al wat voor nieuws er bij THETA uit is gekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:38:
Weet iemand al wat voor nieuws er bij THETA uit is gekomen?
Goed nieuws schijnbaar

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
Pundi x gaat lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Mooi.

Ben sinds vanmiddag shitcoin roulette aan het spelen....
Eerste 2 uurtjes in de min.. nu langzaam de plusplus in...

Pundix btt en Winx

Geen idee wat ze doen of zijn... Had wat spanning in mijn dag nodig...
Vanavond vanacht, geen idee. Misschien er uit. Misschien er in blijven.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Iemand anders in $BOG gestapt hier? Ik heb op $9.50 een kleine bag gehaald. Bogged finance (bogtools.io) is een project dat werkt aan een verzameling initiatieven rondom de BSC en PancakeSwap zoals limit orders en charts. Wordt aardig gehyped op Reddit maar in tegenstelling tot veel andere shills lijkt dit wel degelijk een project te zijn met goede fundamentals. Market cap is zo'n 17mio USD.

@Mooody of @MicroWhale toevallig? :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
jack zomer schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:01:
Mooi.

Ben sinds vanmiddag shitcoin roulette aan het spelen....
Eerste 2 uurtjes in de min.. nu langzaam de plusplus in...

Pundix btt en Winx

Geen idee wat ze doen of zijn... Had wat spanning in mijn dag nodig...
Vanavond vanacht, geen idee. Misschien er uit. Misschien er in blijven.
Goed verhaal, lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:14:
[...]

Goed verhaal, lekker kort.
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-09 21:40
Het Fantoom schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:21:
[...]

Haha, inderdaad zeg.
Als je hiervoor toestemming moet krijgen van je vrouw dan doe je toch echt iets verkeerd. :D
Mee eens. Daarom zit ik er ook uitsluitend in met eigen geld. 0,0 verantwoording naar mijn vrouw.

Overigens zeg ik altijd als dooddoener “ik kan een dikke midlifecrisis sportwagen van kopen, dan weet ik zeker dat ik na 4 jaar 60 procent in een bearmarkt zit qua afschrijving” 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Jedi_Pimp schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:10:
Iemand anders in $BOG gestapt hier? Ik heb op $9.50 een kleine bag gehaald. Bogged finance (bogtools.io) is een project dat werkt aan een verzameling initiatieven rondom de BSC en PancakeSwap zoals limit orders en charts. Wordt aardig gehyped op Reddit maar in tegenstelling tot veel andere shills lijkt dit wel degelijk een project te zijn met goede fundamentals. Market cap is zo'n 17mio USD.

Heb even de Bog website bezocht maar het ziet er bizar slecht uit, kan een leuke pump zijn maar zou daarna als de wiedeweer uitstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13:11
Wat verwachten jullie? Gaan we nog terug naar die 53k waar we het vanmorgen over hadden. Of is dat van de baan na die stijging van vanmiddag?

Ik weet het, jullie hebben ook geen glazen bol. Ben gewoon benieuwd naar jullie mening.

Persoonlijk vind ik het allemaal wat weinig overtuigend. Een pullback zie ik nog wel gebeuren. Maar ja tot welk niveau...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Ik ga er vanuit dat het een beetje weekend fake-out was en dat we gewoon weer de weg naar boven vinden. Op hopium van zegium zeg maar. Op dit moment vormt er weer een mooi driehoekje op de 5-15min grafiek wat over een uurtje ofzo gaat buigen of barsten. Als ik de ta experts goed begrijp dat is.

[ Voor 37% gewijzigd door jowi op 21-03-2021 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Wo Ve schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:22:
[...]

Heb even de Bog website bezocht maar het ziet er bizar slecht uit, kan een leuke pump zijn maar zou daarna als de wiedeweer uitstappen.
Als je bogged.finance bedoelt: die website is oud en niet representatief. Heb je de tokenomics en het team onderzocht? Wat mij betreft spreekt zo'n beetje alles behalve de oude website vóór BOG.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:01
Hm mijn glazenbol zegt dat ik moet inkopen bij de dip en tot zover geen enkele aanleiding ziet voor verlies van vertrouwen. Tenzij deze week bepaalde aankondigingen worden gedaan die negatief impact hebben op de koers. Ik denk dat het uitstellen van Coinbase naar de beurs mss een reden is geweest voor weinig beweging. Tot zover ziet er nog steeds goed uit. Centrale banken zijn niet van plan om iets te veranderen aan het monetair beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52

Darrell

Fiat moonboy

Mijn strijdplan. 80% pf 20% fiat. Pf hodl. Fiat achter de hand voor een drop om bij te kunnen kopen. Pf: btc/eth/uni/algo/fil

Wel leuk dat ada en algo nu gelijk op gaan. Even zien wie gaat winnen maar ik zet mn geld op algo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Ik ben pas en dus laat ingestapt in btc, met zo'n dipje als vandaag sta ik dan weer quitte. Dus ik zit dan al snel met mijn hand boven de knop om er uit te stappen, om als het dan flink dieper uit zou bodemen, weer in te stappen. Wat dus ook niet gebeurt... Ik zou een stuk rustiger in mijn stoel zitten als de boel nu tot de 70 ofzo stijgt, als het dan wat op en neer gaat is dat binnen mijn winst op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Zit iemand hier in STX oftewel Blockstacks?

Halverwege 2019 een zooitje van gekocht omdat het toentertijd de eerste door de SEC gereguleerde token verkoop was, denk misschien creert dat nog hype ofiets 8)7

Is inmiddels een ruime x4 gegaan maar echter nog niet echt in verdiept wat het doet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Jedi_Pimp schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:10:

Nee dank je. Geen extra shitcoins meer voor mij, zeker niet als het te maken heeft met ScamcakeSwap :+

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Jordy198705 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:50:
Is inmiddels een ruime x4 gegaan maar echter nog niet echt in verdiept wat het doet.
Alles is minimaal 4x gegaan de laatste tijd, behalve XRP dan. ( :> )
En als je niet weet wat het is, zou je het kunnen opzoeken toch? Net zoveel moeite als een post op GoT maken.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
Deze resterende bullrun is mijn strategie traden in low-cap parels, afromen en de winst in BTC stoppen, waarbij ik voor mijzelf een exit doel heb gezet (zonnepanelen/duurzame investeringen. Ik heb zelf geen heel groot vermogen in crypto zitten, en zolang veel coins overbought zijn ben ik dat ook niet van plan.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Gelukszoekr
jowi schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:48:
Ik ben pas en dus laat ingestapt in btc, met zo'n dipje als vandaag sta ik dan weer quitte. Dus ik zit dan al snel met mijn hand boven de knop om er uit te stappen, om als het dan flink dieper uit zou bodemen, weer in te stappen. Wat dus ook niet gebeurt... Ik zou een stuk rustiger in mijn stoel zitten als de boel nu tot de 70 ofzo stijgt, als het dan wat op en neer gaat is dat binnen mijn winst op dat moment.
Waarom ben je hier?

Ja, om geld te maken. Dat snap ik. En waarom heb je dan niet verkocht op de $60k voor een leuke profit? Omdat je dacht dat Bitcoin direct naar $100k zou doorstampen toch? En nu gaat Bitcoin de andere kant op, en ga je bijna in het rood. Je instinct zegt nu verkopen. Zo beperk je je verlies toch?

Wat was de strategie toen je Bitcoin kocht? Heb je er over nagedacht wat te doen als de prijs naar beneden zou gaan? Het is belangrijk na te denken over wat je wilt doen. En hierbij voor beide scenario's een plan te hebben.

Ik ben er van overtuigd dat Bitcoin meer waard gaat worden. Dat betekend niet dat wel altijd maar nieuwe ath's gaan pakken. Misschien komen we over 4 jaar pas op die $100k uit. Ik denk dat het erg belangrijk is dat je zelf goed doorhebt wat je hebt gekocht. Zodat je (vanuit gaan dat je écht wilt holden) er ook achter kan blijven staan als de prijs in elkaar dondert. Momenteel praat men hier over hodlen wanneer ze 3 dagen een coin laten staan...

Kennis van de coin maakt je weerbaar op momenten dat de koers niet meewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Mooody schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:01:
[...]

Alles is minimaal 4x gegaan de laatste tijd, behalve XRP dan. ( :> )
En als je niet weet wat het is, zou je het kunnen opzoeken toch? Net zoveel moeite als een post op GoT maken.
Ik zou het kunnen opzoeken ja maar dat was niet de vraag.

De vraag was of er toen ook iemand in geïnvesteerd heb, ben wel benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:58:
[...]

Nee dank je. Geen extra shitcoins meer voor mij, zeker niet als het te maken heeft met ScamcakeSwap :+
@Jedi_Pimp zie boven. :)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Guy heeft echt goede content. En het lijkt alleen maar beter te worden. Dagelijks een video met hoogstaande kwaliteit waar menig nieuwszender nog een puntje aan kan zuigen imo

Pagina: 1 ... 114 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!