[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.090 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:04

WhySoSerious

Be the change.

jowi schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 18:22:
Het wil nog niet echt loskomen he, die Grote Bitcoin Stijging die iedereen en z'n moeder op de internets aankondigt. Die gekke adhduitser begint steeds harder en vaker te schreeuwen, die carl van the moon, die achteraf ALTIJD alles goed voorspelt, welke kant het ook op ging, is ook helemaal hysterisch.
Ik vind het tot nu toe ook een beetje alsof je friet een dag later opwarmt in de magnetron....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18:13
Justevo schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 18:33:
Na jaren hodlen heeft mijn VeChain zojuist +5000% aangetikt :)
Had ik maar....
Achja , mag niet klagen met 800%
Moet nog eens kijken hoeveel VTHO ik kan claimen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 18:18:
Zo ongeveer m'n Crypto.com Jade kaart terugverdiend. Dat is snel gegaan. Na vandaag alles wat ik betaal via de kaart is pure winst. En de inleg is ondertussen ook bijna x5 gegaan.

Met een paar dagen gaan de staking rewards veranderen. De grootste tokenburn ooit komt eraan, en vanaf volgende week gaat crypto.com zichbaar zijn voor zo'n 20 miljoen F1 fans. Lekker hoor :)

[Afbeelding]
25 maart mainnet launch met idd burn van 70 miljard tokens: https://blog.crypto.com/c...2021-as-crypto-org-chain/

Wat betreft die staking rewards, geldt die verandering ook voor lopende stakes?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:48

-Sander-

///M Powerrrrrr

Geertwa schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 18:29:
VTHO eruit gedaan toen hij op +50% stond. Staat ruim over de 100% nu, ahja
Er lijkt idd extreme FOMO te zijn, zojuist een “whale” die een dump doet, kakt even in maar daarna schoot hij weer omhoog. Waar zijn de rode kaarsen als je ze graag wilt zien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Hebben zij nog noemenswaardige voortgang geboekt laatste jaar? Ik heb mijn VeChain en VTHO een tijd terug de deur uit gedaan en daarna niet meer naar gekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
VTHO heeft het afgelopen jaar ff een ROI behaald van ruim 134000% :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
Bananeman schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:12:
[...]

25 maart mainnet launch met idd burn van 70 miljard tokens: https://blog.crypto.com/c...2021-as-crypto-org-chain/

Wat betreft die staking rewards, geldt die verandering ook voor lopende stakes?
Volgens mij niet. Zolang je niet unstaked behoud je je kaart zover ik weet

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15:57
Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 18:18:
Zo ongeveer m'n Crypto.com Jade kaart terugverdiend. Dat is snel gegaan. Na vandaag alles wat ik betaal via de kaart is pure winst. En de inleg is ondertussen ook bijna x5 gegaan.

Met een paar dagen gaan de staking rewards veranderen. De grootste tokenburn ooit komt eraan, en vanaf volgende week gaat crypto.com zichbaar zijn voor zo'n 20 miljoen F1 fans. Lekker hoor :)

[Afbeelding]
Netjes hoor! 2 weken terug mij ook eens verdiept in de crypto.com kaarten. Ik heb al een Binance card maar Crypto.com lijkt meer te bieden.. App gedownload tijdje terug maar niets mee gedaan omdat ik geen zin had in het verificatie proces. Nu zie ik dat CRO 20% hoger staat dan toen.. Net toch maar verificatie afgerond :+ Zie alleen dat je bij Crypto.com niet met Ideal kan betalen, dat is dan weer jammer. SEPA kan alleen tijdens werkdagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:32:
[...]

Volgens mij niet. Zolang je niet unstaked behoud je je kaart zover ik weet
Ben ff wat aan het lezen her en der, en je hebt vanaf de 25e de huidige (exchange?) staking en mainnet staking. Huidige manier van staking heeft een fixed APR van 10% en mainnet staking een variabele APY van ~20%. Valt te bezien hoe snel en ver die 20% zakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Bananeman op 20-03-2021 20:03 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marshallroady
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-12-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 17:41:
[...]

Maandag komt het loon binnen en bestel ik de RPI en een schijfje.

We hebben deze maand een shitload aan incidentele uitgaven gedaan, dus ff de handrem erop _O-

Zodra het spul binnen is en up en running laat ik het zeker ff weten!
Tof ben benieuwd! Ik ga het ook opzetten als ik ben verhuisd na de zomer. Nu nog niet zoveel plek en wil die hele zooi niet weer opnieuw installeren :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Raaafie schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:36:
[...]
Zie alleen dat je bij Crypto.com niet met Ideal kan betalen, dat is dan weer jammer. SEPA kan alleen tijdens werkdagen..
Ik gebruik mn Binance kaart om de CDC kaart op te waarderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

[...]

Netjes hoor! 2 weken terug mij ook eens verdiept in de crypto.com kaarten. Ik heb al een Binance card maar Crypto.com lijkt meer te bieden.. App gedownload tijdje terug maar niets mee gedaan omdat ik geen zin had in het verificatie proces. Nu zie ik dat CRO 20% hoger staat dan toen.. Net toch maar verificatie afgerond :+ Zie alleen dat je bij Crypto.com niet met Ideal kan betalen, dat is dan weer jammer. SEPA kan alleen tijdens werkdagen..
Ik heb bij het overmaken naar m'n crypto.com rekening altijd instant payments en die worden best snel verwerkt door crypto.com. In mijn geval van bunq naar de Litouwse persoonlijke IBAN van Crypto.com. Alleen in het weekend gaat het verwerken iets trager.

Helaas is CRO vandaag bijna 3 cent gedropt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:50
elektriekert schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:23:
Dat lijkt me veel, hoe kom je daaraan

(Heb zelf ook vtho, maar ik kom hier niet aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Louw Post schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:49:
[...]

Ik heb bij het overmaken naar m'n crypto.com rekening altijd instant payments en die worden best snel verwerkt door crypto.com. In mijn geval van bunq naar de Litouwse persoonlijke IBAN van Crypto.com. Alleen in het weekend gaat het verwerken iets trager.

Helaas is CRO vandaag bijna 3 cent gedropt. :X
Dat je CRO moet blijven staken is voor mij de reden om de Crypto.com credit card niet te nemen. Zonder de CRO stake verlies je je Netflix en Spotify korting. Ook kunnen ze dat voordeel altijd weghalen. Tuurlijk kan CRO omhoog gaan maar net zo goed omlaag en dan houd ik liever de flexibiliteit om te verkopen wanneer ik dat wil.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 20:30
Jammer dat ze op Binance nog geen VTHO/Vet pair hebben... Mijn handen begonnen ook te jeuken toen ik die pump zag vanmiddag om meer Vet te kopen, maar hoop/verwacht hem nog wel hoger. Wat is jullie target? Ik hoop rond de 30 cent..

[ Voor 5% gewijzigd door Holdem_NL op 20-03-2021 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Holdem_NL schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 20:11:
Jammer dat ze op Binance nog geen VTHO/Vet pair hebben... Mijn handen begonnen ook te jeuken toen ik die pump zag vanmiddag om meer Vet te kopen, maar hoop/verwacht hem nog wel hoger. Wat is jullie target? Ik hoop rond de 30 cent..
30cent?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dan zeg ik mijn baan op en laat ik een lambo van puur goud maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

Mighty schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 20:09:
[...]

Dat je CRO moet blijven staken is voor mij de reden om de Crypto.com credit card niet te nemen. Zonder de CRO stake verlies je je Netflix en Spotify korting. Ook kunnen ze dat voordeel altijd weghalen. Tuurlijk kan CRO omhoog gaan maar net zo goed omlaag en dan houd ik liever de flexibiliteit om te verkopen wanneer ik dat wil.
Oh ja dat begrijp ik maar al te goed. Ik had het destijds voor 1000 CRO kunnen doen, was toen 180€, zat daarna best een tijd in een dip en recent pas weer op het niveau waar ik het voor had gekocht + hoger nu, maar m'n stake is al unlocked. Dus kan iig uitstappen. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 11:39

Malarky

Wils voor wat ieder

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/id41vg5cLnjjjJWZ6oLqLbJ7ieA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EK3x4Zm8CmfFKn3P4mFg8vpq.png?f=fotoalbum_large

We traden nu al weer 4 maanden langs deze witte lijn met een in-sync correcties aan zowel de bovenkant als onderkant van de lijn, maar naar 4 maanden komen we eindelijk bijna stil te liggen langs de lijn. Ik weet vrijwel zeker dat er dus op korte termijn (kan ook pas bij 60k-62k na nog even plakken aan de lijn) een zeer heftige koersbeweging aan komt.

Gaan we echt gas geven en een nieuwe trendlijn opzoeken of is het tijd voor de eerste echte correctie waarbij we van deze linaire lijn afscheid moeten nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 18:06
Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:46:
[...]

Ik gebruik mn Binance kaart om de CDC kaart op te waarderen.
Krijg je dan op je Binance kaart ook cashback?!

Ik heb ook de CDC kaart aangevraagd, maar de adres verificatie blijft maar pending... Pas als dit in orde is wil ik wat actiever worden op CDC. Wat ik zo lees is Nexo wat vriendelijker qua spreads, rentes en fees, maar die kaart wordt ook niet snel geleverd en de perks van die kaart zijn wat minder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Niet online
Jordy198705 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 20:23:
[...]

Dan zeg ik mijn baan op en laat ik een lambo van puur goud maken _/-\o_
Oh ik was hier even in de war met NPXS token 8)7

Voor die 30 cent moet die nog x4, dat moet toch mogelijk zijn op een wat langere termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Bumpy_NL schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 20:42:
[...]

Krijg je dan op je Binance kaart ook cashback?!

Ik heb ook de CDC kaart aangevraagd, maar de adres verificatie blijft maar pending... Pas als dit in orde is wil ik wat actiever worden op CDC. Wat ik zo lees is Nexo wat vriendelijker qua spreads, rentes en fees, maar die kaart wordt ook niet snel geleverd en de perks van die kaart zijn wat minder goed.
Niet meer.

Ik (en de vrouw mbv Curve) waren al gewend aan het maximaal betalen met debit kaart. De wekelijkse boodschappen, benzine, kleren, games, of het lekkerbekje bij de lokale visboer. cashback pakken.

Verder doe ik helemaal niks op het platform op dit moment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:01
Was even 1.5 dag afwezig, ivm het binge watchen van seizoen 3 drive to survive. Nog iets gemist hier? Zijn er nog wat shitcoins 2000% gegaan of zo?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Jordy198705 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 20:45:
[...]

Oh ik was hier even in de war met NPXS token 8)7

Voor die 30 cent moet die nog x4, dat moet toch mogelijk zijn op een wat langere termijn.
Tuurlijk, helemaal als je bekijkt wat de voorspellingen voor btc zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 11:39

Malarky

Wils voor wat ieder

elektriekert schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:23:
Prijs is van 0.000175 ct naar 0.025 ct gegaan (uiterste prijzen). Dat is ~143x ROI, om precies te zijn 14.185%.

Dus er moet een 0tje af bij jou;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Niet online
Blik1984 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 20:48:
[...]

Tuurlijk, helemaal als je bekijkt wat de voorspellingen voor btc zijn
Klopt, maar of dat deze cyclus nog wordt blijft toch een beetje gissen denk ik.

Daarnaast lastig te zeggen in welke fase we van "alt season" zitten als we daar al in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 21:42
Jammer idd dat CRO niet op Binance te verkrijgen is.
Wil daar ook wel wat tokens van hebben.

Twijfel nu om bij crypto.com een account te openen alleen om die CRO te kunnen verhandelen of dat ik bij Gate.io een account open, daar verhandelen ze ook CRO maar ook een heel buffet aan shitcoins die nog niet op Binance staan....

SHITCOOOIIIINNSSSSS *O* oOo :)F

Zijn er nog voordelen van een account bij Crypto.com tov Gate.io
Gaat me puur om de handel, die creditcard kan me gestolen worden, Netflix heb ik al en Spotify Family loopt via de Filipijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Supershiva schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:06:

Twijfel nu om bij crypto.com een account te openen alleen om die CRO te kunnen verhandelen of dat ik bij Gate.io een account open, daar verhandelen ze ook CRO maar ook een heel buffet aan shitcoins die nog niet op Binance staan....

Gaat me puur om de handel, die creditcard kan me gestolen worden, Netflix heb ik al en Spotify Family loopt via de Filipijnen
Je kan ook Huobi gebruiken. Daar kun je gewoon CRO kopen. Heb ik ook gedaan een tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Supershiva schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:06:

Hotbit kan ook, daar heb je ook megaveel shitcoins, daar heb ik enkel CRO, CSOUL en SHIB coins (shitcoins!!!)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:20
Net tijdens het kijken van Gemini Man een stomme fout gemaakt,

2x 1000 CRO verstuurd oftewel 70euro transactie kosten... Zonde geld, gebeurd je 1x niet weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik laat casper ook voorbij gaan. Te ingewikkeld.
Ik heb in ieder geval een inschrijving voor de optie en de app van coinlist

Maand april staat er wat op de planning voor vet.
Wat het precies is weet ik niet, maar misschien daarom deze stijging

[ Voor 32% gewijzigd door Ladonna op 20-03-2021 21:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15:57
BTC laat even een nat poepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:45

KroeT

[...]

Kol Nedra schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:13:
[...]

Hotbit kan ook, daar heb je ook megaveel shitcoins, daar heb ik enkel CRO, CSOUL en SHIB coins (shitcoins!!!)
Jeej. SHIB. Heb ik een klein beetje van. Heel veel nullen na de komma. Verwacht jij er nog iets van?

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Kol Nedra schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:13:
[...]

HOLY SHIT, volgens Coingecko heeft Hotbit 1012 tokens.... SHITCOIN HEAVEN <3

Ik check nu die site, maar echt soepel gaat het allemaal niet, horten en stoten.
Geen iOs app voor de iphone.... wat een armoe -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Jezus wat is er bij CHZ aan de hand zeg. Gisteren MC erbij, maar RM niet. Is dat nou zo erg dat we weer richting 0.50 regionen moeten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
KroeT schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:29:
[...]

Jeej. SHIB. Heb ik een klein beetje van. Heel veel nullen na de komma. Verwacht jij er nog iets van?
Heb er ook maar een beetje van, ik hou het gewoon vast en kijk op langer termijn (zoals Doge)
Supershiva schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:31:
[...]

HOLY SHIT, volgens Coingecko heeft Hotbit 1012 tokens.... SHITCOIN HEAVEN <3

Ik check nu die site, maar echt soepel gaat het allemaal niet, horten en stoten.
Geen iOs app voor de iphone.... wat een armoe -O-
Ik gebruik de App (Android) werkt prima, werkt net zo fijn als binance app alleen als je op open order klikt daar heeft ie wel moeite mee, maar voor de rest.......idd megaveel shitcoins :+
Ik ga bv op Hotbit ook niet traden in btc, eth, XRP etcetc daar gebruik ik Binance voor (volume is veel lager op Hotbit) maar wel handig voor coins die binance/coinbase niet heeft.

[ Voor 55% gewijzigd door Kol Nedra op 20-03-2021 21:57 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Malarky schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 20:37:
[Afbeelding]

We traden nu al weer 4 maanden langs deze witte lijn met een in-sync correcties aan zowel de bovenkant als onderkant van de lijn, maar naar 4 maanden komen we eindelijk bijna stil te liggen langs de lijn. Ik weet vrijwel zeker dat er dus op korte termijn (kan ook pas bij 60k-62k na nog even plakken aan de lijn) een zeer heftige koersbeweging aan komt.

Gaan we echt gas geven en een nieuwe trendlijn opzoeken of is het tijd voor de eerste echte correctie waarbij we van deze linaire lijn afscheid moeten nemen?
Weekly kaarsje lijkt ook een doji te worden. Ben benieuwd naar de wekelijkse zondagsanalyse van @Taro ;)

BTC/USDT, 1w
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ksds-JcAmy_xjndtpUPdVRZTBuI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MeHk7BhxFgNkiNg6x7beODNA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:13

Woohooo

Smilie, James Smilie

Iemand nog in trutledex? Your funds are not SAFU. https://decrypt.co/62204/...llion-turtledex-exit-scam

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
sOid schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:56:
[...]

Weekly kaarsje lijkt ook een doji te worden. Ben benieuwd naar de wekelijkse zondagsanalyse van @Taro ;)

BTC/USDT, 1w
[Afbeelding]
* Taro is niet zo positief. XOR inmiddels omgezet naar ETH en onderweg naar een exchange om te cashen. BTC van Coinlist ivm Casper ook onderweg, ga ik niet meer aan meedoen. Weer even BTC / USDT only modus zonder allemaal alts (ANKR,VET,XOR,ETH, etc), want de laatste 2 weken ben ik weer teveel aan het rotzooien en verspillen.

Morgen inderdaad weer een update, maar mijn focus is weer BTC only en traden vs USDT :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:38
Je wacht niet de xor snapshot af?

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Blik1984 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:51:
[...]

Dat lijkt me veel, hoe kom je daaraan

(Heb zelf ook vtho, maar ik kom hier niet aan)
Volgens coinsmarketcap vanaf 13Maart 2020

Edit: 134000 - 1 nul is 13400%
Foutje!

[ Voor 7% gewijzigd door elektriekert op 20-03-2021 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Malarky schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 20:54:
[...]

Prijs is van 0.000175 ct naar 0.025 ct gegaan (uiterste prijzen). Dat is ~143x ROI, om precies te zijn 14.185%.

Dus er moet een 0tje af bij jou;)
Oeps! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
[...]

wat is precies het nut van die cards van binance en crypto.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
iedereen noemt hier dat er zoveel shitcoins zijn maar uiteindelijk zijn er 0 shitcoins want van elke coin word er wel iemand of meerdere rijk. Je hebt wel doelloze coins

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
mjjveldt schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 22:17:
Je wacht niet de xor snapshot af?
Nee, ik verwacht direct na de VAL airdrop een daling/dump van XOR, waardoor de VAL waarde de daling van de XOR waarde compenseert. Zie het als de stijging van Shell aandelen richting de uitkering van het dividend met als stijging over die periode de waarde van het dividend. Direct na de uitkering van het dividend daalt het aandeel weer naar de oude waarde, waardoor je als je kort geleden het aandeel hebt aangekocht eigenlijk geen dividendwaarde hebt gekregen maar het al in de prijs verwerkt zat. Hopelijk zo duidelijk uitgelegd :)

Met andere woorden: Ik denk dat de VAL waarde (+-2 USD per stuk maal >90 tokens?) al in de XOR waarde verwerkt zit.

En wat betreft Casper: Ik wilde voor optie 1 & 3 gaan, maar dan moet ik er weer voor opblijven, de website gaat uit te lucht zijn door de drukte, je gaat naast de pot pissen, je locked ze met Optie 1 voor een enorm lange tijd, grote kans dat de bearmarket dan is gestart, etc. Ik hou gewoon lekker die BTC :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 09:38
nemesis2212 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 22:27:
[...]

wat is precies het nut van die cards van binance en crypto.com?
Dat is een interessante vraag. Het precieze verdienmodel heb ik nog niet duidelijk.

Maar enerzijds betalen met Crypto, ze hebben inzicht in je aankoopgedrag (mooie data).
Ik gebruik ze voor vrijwel alle dagelijkse boodschappen (behalve de ah...), brandstof, thuisbezorgd etc.

ik ben blij met de cashback en andere perks ervan. Ik zie crypto.com en Binance ook wel richting banklicentieachtige constructies gaan.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Zal VET dit jaar nog de 1 dollar halen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:49
Ferra schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 22:45:
Nee

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
Taro schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 22:30:
[...]

Nee, ik verwacht direct na de VAL airdrop een daling/dump van XOR, waardoor de VAL waarde de daling van de XOR waarde compenseert. Zie het als de stijging van Shell aandelen richting de uitkering van het dividend met als stijging over die periode de waarde van het dividend. Direct na de uitkering van het dividend daalt het aandeel weer naar de oude waarde, waardoor je als je kort geleden het aandeel hebt aangekocht eigenlijk geen dividendwaarde hebt gekregen maar het al in de prijs verwerkt zat. Hopelijk zo duidelijk uitgelegd :)

Met andere woorden: Ik denk dat de VAL waarde (+-2 USD per stuk maal >90 tokens?) al in de XOR waarde verwerkt zit.

En wat betreft Casper: Ik wilde voor optie 1 & 3 gaan, maar dan moet ik er weer voor opblijven, de website gaat uit te lucht zijn door de drukte, je gaat naast de pot pissen, je locked ze met Optie 1 voor een enorm lange tijd, grote kans dat de bearmarket dan is gestart, etc. Ik hou gewoon lekker die BTC :)
Ik ga voor Casper toch wel even klaarzitten. Volle gok op optie 1. Mocht de bearmarket ingezet zijn dan blijf ik bijkopen tot de volgende bullmarket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:00
jowi schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 15:53:
Mijn unraid nas (quadcore Xeon 3GH, 24GB ECC mem, 40TB met een 1TB SSD voor apps, cache vm's etc) staat 24/7 aan, disks meestal down uiteraard, dus denk ik een mooie machine om een (windows) vm als bitcoin fullnode op te draaien. Staat nu de data te downloaden. Zal wel ff duren. Eens kijken hoe dat allemaal werkt verder.
Als je de blockchain data op de SSD zet, kan het er wel bij. Anders heb je altijd alle disks draaien. Wellicht meer voor Bitcoin-topic #4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
mjjveldt schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 22:34:
[...]

Dat is een interessante vraag. Het precieze verdienmodel heb ik nog niet duidelijk.

Maar enerzijds betalen met Crypto, ze hebben inzicht in je aankoopgedrag (mooie data).
Ik gebruik ze voor vrijwel alle dagelijkse boodschappen (behalve de ah...), brandstof, thuisbezorgd etc.

ik ben blij met de cashback en andere perks ervan. Ik zie crypto.com en Binance ook wel richting banklicentieachtige constructies gaan.
dus ik moet het zien als dat je card gelinked is aan je account. en kan je dan kiezen met welk crypto je betaald en word dan naar euro koers op dat moment omgezet waarmee je ermee betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-09 11:25
mjjveldt schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 22:34:
[...]

Het verdienmodel van een credit card is toch gewoon commissie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-09 11:25
nemesis2212 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 23:01:
[...]

dus ik moet het zien als dat je card gelinked is aan je account. en kan je dan kiezen met welk crypto je betaald en word dan naar euro koers op dat moment omgezet waarmee je ermee betaald?
Op Cyrpto.com staat dat je je credit card balans moet vullen met FIAT. Dus het werkt als een debet card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 13-09 13:14
Das lekker zeg en ook respect.
Ik merk nu al hoe sterk de drang is om te verkopen als de waarde flink gestegen is. What goes up must go down gedachte.
Heb je misschien tips / advies hoe je dit volgehouden hebt?
Dat moet op een gegeven moment toch zenuwslopend zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:44
_NooT_ schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 23:07:
[...]

Das lekker zeg en ook respect.
Ik merk nu al hoe sterk de drang is om te verkopen als de waarde flink gestegen is. What goes up must go down gedachte.
Heb je misschien tips / advies hoe je dit volgehouden hebt?
Dat moet op een gegeven moment toch zenuwslopend zijn.
Tip? Ik heb er iets van 2 jaar lang gewoon niet naar gekeken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Vechain 5000% met holden in 2 jaar ja? Is dat in BTC of Euro?

Ik hodl ook al sinds eind 2017 (VEN) en in 2019 nog wat bijgekocht, maar sta in Sats nog steeds verlies. Ik zal wel te duur gekocht hebben. Maar het bedrag in euro's is nu wel lekker moet ik zeggen! Stijgt boven al mijn andere coins uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:44
xileS schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 23:36:
Vechain 5000% met holden in 2 jaar ja? Is dat in BTC of Euro?

Ik hodl ook al sinds eind 2017 (VEN) en in 2019 nog wat bijgekocht, maar sta in Sats nog steeds verlies. Ik zal wel te duur gekocht hebben. Maar het bedrag in euro's is nu wel lekker moet ik zeggen! Stijgt boven al mijn andere coins uit.
Nee, ik heb er 2 jaar niet naar gekeken. Ik hodl het al veel langer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Justevo schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 23:44:
[...]

Nee, ik heb er 2 jaar niet naar gekeken. Ik hodl het al veel langer dan dat.
Ah OK, dacht al. Had ik wellicht ook met meerdere coins moeten doen. Na 2 jaar hodl en dan toch maar met verlies verkopen, vlak voordat ze moon gaan is toch minder leuk 8)7.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zojuist besloten:

- Rond aantal BTC geparkeerd op de Ledger, focus op >3 jaar. Dit mag ik alleen in overleg met mijn vrouw eraf halen om mijzelf voor impulsacties te beschermen ;)
- 50% van het restant omgezet naar Euro's -> Bankrekening, maar wel op een crypto spaardoel. Kan ik in de toekomst weer inzetten tijdens een bearmarket.
- 50% van het restant ga ik mee handelen en daar weer proberen >100% van te maken.

Ik verwacht niet dat dit de top voor Bitcoin is tijdens deze run, maar dit voelt wel als een goede en veilige keuze. Het kan altijd beter, maar dat weet je pas achteraf. Ik had eerder al 75% gecashed, ik speel het dus erg op safe, maar ik wil mijn winst niet meer zien verdampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Taro schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 23:47:
Zojuist besloten:

- Rond aantal BTC geparkeerd op de Ledger, focus op >3 jaar. Dit mag ik alleen in overleg met mijn vrouw eraf halen om mijzelf voor impulsacties te beschermen ;)
- 50% van het restant omgezet naar Euro's -> Bankrekening, maar wel op een crypto spaardoel. Kan ik in de toekomst weer inzetten tijdens een bearmarket.
- 50% van het restant ga ik mee handelen en daar weer proberen >100% van te maken.

Ik verwacht niet dat dit de top voor Bitcoin is tijdens deze run, maar dit voelt wel als een goede en veilige keuze. Het kan altijd beter, maar dat weet je pas achteraf. Ik had eerder al 75% gecashed, ik speel het dus erg op safe, maar ik wil mijn winst niet meer zien verdampen.
Klinkt als een goed doordacht slim plan d:)b

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Red candles everywhere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Gelukkig momenteel geen open posities.
Vanwaar deze daling?
Alle altcoins en bitcoin gaan omlaag, maar kan nergens een indicatie of 'nieuws' vinden waarom.
Iemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
edit: laat maar, gaat nergens over :P

[ Voor 98% gewijzigd door mercapto op 21-03-2021 03:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
0108daniel schreef op zondag 21 maart 2021 @ 00:15:
Vanwaar deze daling?
Alle altcoins en bitcoin gaan omlaag, maar kan nergens een indicatie of 'nieuws' vinden waarom.
Iemand die het weet?
BTC gaat helemaal niet omlaag. Die blijft rond de 58/59 range hangen. De ALT’s daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 18:19

YES

Moderator General Chat
0108daniel schreef op zondag 21 maart 2021 @ 00:15:
Vanwaar deze daling?
Iemand die het weet?
Gewoon een hikje van de alts die na alle gulzige groei van de afgelopen tijd even vol zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Gewoon hold komt maandag wel goed

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Btc komt nog wel. ETF's in de maak, acceptatie groeit met de dag, grote USA banken beginnen interesse te tonen, visa en paypal, nu de vaccinaties komen gaan de economieen weer open, gaan mensen weer verdienen en geld uitgeven... de echte btc rally moet nog komen. Dit geneuzel rond de 60K is de stilte voor de storm. Voor de zomer op 100K, einde jaar over de 200K.

Of niet natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 22:37
Taro schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 23:47:
Zojuist besloten:

Mooi plan.
Nog even benieuwd: hoe ga je proberen die 100% er weer van te maken? Door alt coins in BTC-pairing te traden? Swing traden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Nieuws van de dag:
Bitcoin beurs Coinbase stelt beursgang uit na schikking in zaak om 'wash trading'
Bron: https://bitcoinmagazine.n...g-in-zaak-om-wash-trading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:56
Nieuws van gister (ochtend), als ik me niet vergis ;)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
buy the dip, hopelijk 8)

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lemongrass
  • Registratie: Februari 2018
  • Niet online

Lemongrass

Aan het typen...

Hallo allen,

Na mij een weekje te hebben verdiept in de cryptowereld en de wat bekendere coins, heb ik een bescheiden portfolio samengesteld. Na lang wikken en wegen, uitdenken en puzzelen heb ik inmiddels in grote lijnen een startstrategie voor mijzelf bedacht om deze de aankomende tijd te spekken.

Er werd mij een strategie getipt in het andere cryptotopic en deze heb ik deels overgenomen. Ik heb dan een doelsaldo met een koop/verkooplimiet en ik denk dat dit voor nu de meest passende strategie is.

Mijn portfolio bestaat nu uit ETH, BTC, ADA, VET & NPXS. Op Binance heb ik in eerste instantie ook DOT gekocht maar vrij snel omgewisseld uit praktische overwegingen. Ook was er buiten de hoge fee een minimumtransfer om deze naar mijn wallet te krijgen en dat maakte het (voor nu) net even een te prijzig uitstapje. :P

Ik heb de coins voor mijzelf in drie denkbeeldige schijven ingedeeld. De eerste schijf bestaat uit ETH en BTC. Deze krijgen maandelijks een inleg en deze wil ik vasthouden. Ik twijfel nog of ik de bedragen boven het doelsaldo laat uitbetalen zoals de strategie in de link voorschrijft of laat staan, de bedragen zullen voorlopig aan de lage kant liggen dus mijn gevoel zegt dat ik ze beter even kan opsparen.

De tweede schijf bestaat uit ADA & VET. Deze krijgen ook maandelijks een inleg. De bedragen boven het doelsaldo wil ik dan omzetten naar ETH & BTC, en op termijn wat wisselgeld.

Ik ben er nog niet over uit of ik alle coins dezelfde inleg geef, of dat ik in mijn tweede schijf wat minder investeer. Ik vind mijn eerste schijf het meest belangrijk.

De derde schijf bestaat uit NPXS, een coin waar ik mij wel op ingelezen heb maar alleen experimenteel heb aangeschaft wegens de zeer lage instapwaarde, en wat DOGE die ik nog heb staan. Met deze schijf wil ik niets doen, ze blijven in mijn portfolio staan maar krijgen geen inleg. In de loop van de tijd wil ik met het wisselgeld mogelijk een aantal andere altcoins in deze schijf plaatsen.

De coins heb ik gekocht om verschillende redenen. Cardano begint een steeds stevigere positie te krijgen en de marketcap is daar ook naar, al weet ik inmiddels ook dat dit ook zo weer kan kelderen. Was de eerste altcoin die ik kocht nog vóór de listing op coinbase, dus daar zag ik na een aantal dagen al wat groei in, wat natuurlijk erg leuk om te zien is. :P

Van VeChain werd ik ook enthousiast, een platform met oplossingen voor het bedrijfsleven. Kan nog wel eens breed gedragen worden. Ik durf het wel aan.

Bitcoin en Ethereum zijn voor mij no-brainers om in te leggen. Die coins zijn niet meer weg te denken en om die reden zie ik ze niet significant kelderen. Mocht dat toch gebeuren dan zal het zich wel weer herstellen. Maar alsnog ben ik met Ethereum gevoelsmatig wel wat voorzichtiger dan met BTC.

Het zal niet direct veel opleveren, maar ik wil dit wel echt een serieuze kans geven. Als het porfolio uiteindelijk wat is opgebouwd kan ik er met wat slimme investeringen een leuk zakcentje op nahouden en met die gedachte ben ik er ook ingestapt, zolang ik de hebberigheid en fomo een beetje kan temperen natuurlijk :') :D

Wat vind men hier van het plan? Kan het ermee door of maak ik ergens een beginnersfout? Schiet er gerust op, tips en trucs zijn ook van harte welkom!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Lemongrass schreef op zondag 21 maart 2021 @ 01:19:
Wat vind men hier van het plan? Kan het ermee door of maak ik ergens een beginnersfout? Schiet er gerust op, tips en trucs zijn ook van harte welkom!
De beginnersfouten komen vanzelf nog wel. Het siert je dat je er tenminste over nadenkt. Een exit strategie hebt en munten aanschaft op basis van eigen onderzoek.

Het "probleem" is dat er nu ook emoties gaan meespelen. Deze zorgen ervoor dat je soms nog wel rare beslissingen zal gaan nemen.

Mij tip, DCA. Je begint nu in een markt die al aardig ontploft is. Je moet niet raar opkijken als de waarde van je coins nog een keer zal halveren. Door middel van dca zal je een gemiddelde inkoopprijs krijgen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hou rekening met een nieuwe bearmarket. Je bent nogal laat met instappen. Dat betekend niet dat het niet hoger kan, maar wel dat je mogelijk dichterbij een nieuwe bearmarket zit dan aan het begin van de bullmarket. Genoeg coins hebben al 100'en of zelfs 1000'en procenten gedaan. Als we ergens weer naar een nieuwe bearmarket gaan kan je heel snel op verlies komen te staan. Wat doe je als je naar -20% gaat en het blijft zakken. Wat doe je als je naar -40% gaat en het blijft zakken ?

Er is vast nog genoeg winst te pakken de komende tijden, maar dat er weer en nieuwe bearmarket komt, die kans is zeer aawezig. Dan kan je alsnog lekker blijven zitten en vasthouden, maar bedenk je wel wat er mogelijk is de komende 2 maanden, maar ook de komende 2 jaar. Wil je blijven kopen en vasthouden ? Wil je uitstappen met een bepaalde percentage winst ? Wil je de komende 5 jaar blijven zitten ? De timeframe waar je mee wil werken is iets dat je zou moeten weten. Dus ook de keuze om wel of geen verlies te pakken en mogelijk op -80% komen te staan. De bullmarket gaat ergens weer ophouden, dus zorg dat je een plan hebt voor de langere termijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Jawel, ik ben even volledig in fiat gegaan. Waarschijnlijk gaat de koers nu weer omhoog :p

Ik ben - voor mijn gevoel - eigenlijk te laat ingestapt (net voor de piek van 21 feb), ook al beweren velen dat we nog een keer gaan moonen tot 100k.

Uiteraard heb ik de nodige beginnersfouten gemaakt en daarmee ook het nodige lesgeld betaald, wat op zich geen ramp is, maar wat wel spijtig is.

Heb hier en daar wat proberen te daytraden, maar dat gaat ‘m bij mij niet worden, daar ben ik wel achter. Iets met buy high en sell low.

Voor mij voelt de markt op dit moment nogal overspannen aan. Ik wacht liever op een goeie correctie (of bearmarkt) om daarna te gaan DCA’en voor de lange termijn.

Daar was het me eigenlijk ook om te doen, omdat ik zeker vertrouwen heb in BTC als belegging voor de toekomst.

Maar voor nu even lekker rust en vanaf de zijlijn mee blijven lezen en bijleren.

Moest het even van me afschrijven, dus bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 21:21

raq

Hallo allen,

Bitcoin en Ethereum zijn voor mij no-brainers om in te leggen. Die coins zijn niet meer weg te denken en om die reden zie ik ze niet significant kelderen. Mocht dat toch gebeuren dan zal het zich wel weer herstellen. Maar alsnog ben ik met Ethereum gevoelsmatig wel wat voorzichtiger dan met BTC.
Goed dat je er op voorhand over nagedacht hebt, hadden meer mensen moeten doen. Inmiddels pas ik een eigen variantje toe van dezelfde strategie.
Je stelling/mening die ik gequote heb klopt deels imo, BTC en ETH zijn idd niet meer weg te denken maar, dat waren ze in 2018 ook net. Ik vind dat zeker geen garantie dat ze waardevast blijven, kijk maar eens hoeveel % er laatst afging na de 58k piek. Stel je daarna eens voor wat er gebeurd als de bearmarket zijn intrede doet, dan zit je al snel op -50%.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Er is genoeg af geweest. Tot vrijdag 17.00u blijven we in de bandbreedte 56 - 60. Daarna spuiten we omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
Zo gisteren met het meeste ff in fiat gegaan. Kijken waar vandaag weer mogelijkheden liggen. Weer een ouderwetse zondagdip zo te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Gaat de swap naar pundix op de 30ste automatisch bij bitvavo of moeten we nog iets handmatigs doen? Lees er weinig over op bitvavo?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jowi
Laat ik ook eens een ta gokje doen op basis van totaal niks, gewoon om over een weekje eens te zien of mijn glazen bol en zwarte magie ergens op sloeg :)

Ik denk dat we dit gedonder nog wel krijgen tot rond de 28e. Zie de magische driehoek die altijd Heel Belangrijk is, Ook de fibonacci is heel mooi en wiskundig dus die tekenen we er ook in. De driehoek kruist in of net na het volgende weekend. Dan gaan we een richting kiezen, of door naar de 66K-70K of anders terug naar waar we nu zijn (57K-58K) of nog wat verder naar beneden, in het ergste geval tot 52K.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S2Ry_9WK3txn2gYCFMBS1nb03y4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Zt88lYytkoOTRP2vaXjGED2D.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:47

watercoolertje

Untertitel

raq schreef op zondag 21 maart 2021 @ 08:24:
[...] Stel je daarna eens voor wat er gebeurd als de bearmarket zijn intrede doet, dan zit je al snel op -50%.
Aan de andere kant zijn dat min of meer de enige cryptos die (los van je eigen emotie) de bearmarket elke keer overleeft hebben en zichzelf daarna in de bullmarket overstegen hebben.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:30

MicroWhale

The problem is choice

wehave schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 13:25:
[...]

Ik kan me dit wel voorstellen in VR.
Daar kan het wel groot worden dat je unieke items hebt.
In VR en gaming, waar je een digitaal object gebruikt en waar de schaarste van zo'n object ook gebruikt wordt om bepaalde voordelen te behalen, kan ik het me heelmaal voorstellen dat NFT's worden gebruikt om valsspelen/kopiëren/hacking tegen te gaan.

In zulke gevallen heeft het object echter een bestaansrecht en duidelijke use case in de virtuele wereld en wordt met de NFT voorkomen dat het aantal voorkomens ervan vermeerdert. Om het praktisch te verwoorden:

In een spel kan een zeldzaam zwaard gebruikt worden. Het zwaard-object is aanwezig in de code van het spel en kan door iedereen die het in bezit heeft gebruikt worden. Het gebruik van dat zwaard wordt gelinkt aan de unieke combinatie van gebruikersaccount + NFT-account waarin het eigenaarschap van de game-objecten vastligt. Dus alleen gebruikers die dat zwaard in hun NFT-account hebben, kunnen het gebruiken. De objecten worden verkregen door 1. ze te vinden in de game, 2. ze te kopen/ruilen met andere NFT-accounts.
Het leuke is dat de geschiedenis van het object ook vastgelegd kan worden, waardoor elk object (in dit geval een zwaard) letterlijk uniek wordt. Zo kan het gebeuren dat een zwaard van een top-speler een collectors item wordt, omdat het in een live-tournooi gebruikt is om de winst mee te behalen. En die waarde blijft dan ook tot lang nadat het spel gespeeld kan worden.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

WoodyWindoW schreef op zondag 21 maart 2021 @ 04:05:
Jawel, ik ben even volledig in fiat gegaan. Waarschijnlijk gaat de koers nu weer omhoog :p

Ik ben - voor mijn gevoel - eigenlijk te laat ingestapt (net voor de piek van 21 feb), ook al beweren velen dat we nog een keer gaan moonen tot 100k.

Uiteraard heb ik de nodige beginnersfouten gemaakt en daarmee ook het nodige lesgeld betaald, wat op zich geen ramp is, maar wat wel spijtig is.

Heb hier en daar wat proberen te daytraden, maar dat gaat ‘m bij mij niet worden, daar ben ik wel achter. Iets met buy high en sell low.
Join the club! Ik voel me ook te laat ingestapt; eerste week Januari. Dat is 40-50% lager dan nu. Ook ik heb zitten wachten op de correctie want "die moest nu toch wel elk moment komen".
Voor mij voelt de markt op dit moment nogal overspannen aan. Ik wacht liever op een goeie correctie (of bearmarkt) om daarna te gaan DCA’en voor de lange termijn.
Er staat sinds dag 1 een price-alert voor BTC op €22K in m'n app maar die dip heb ik nooit meer kunnen kopen. We zijn nu 3 maanden verder.... Als ik op "de correctie" had blijven wachten zou ik nu nog steeds nul BTC hebben. Mijn punt: als beginner is het echt lastig om in te schatten wat "een goed punt" is, wat of wanneer een dip komt of zou moeten komen en ik ben blij dat ik een plan heb waar ik me aan ga houden. 85% HODL, 15% van PF daytraden, winsten naar HODL en stoppen om te proberen de HODL pot te vergroten door daarmee te traden. Fucking lastig op een ATH want je weet dat er een dipje komt. Dus als er na een ATH een dip komt koop ik die dip DCA met nieuwe inleg. Maar ik ga niet meer m'n HODLpot zelf verkopen.
Daar was het me eigenlijk ook om te doen, omdat ik zeker vertrouwen heb in BTC als belegging voor de toekomst.
Als dat zo is.... Waarom begin je dan niet met het aanleggen van een potje BTC. Als je er vertrouwen in hebt komt het toch goed?
Maar voor nu even lekker rust en vanaf de zijlijn mee blijven lezen en bijleren.
Moest het even van me afschrijven, dus bij deze.
Fijne zondag! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

jzoin2 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 08:29:
Gaat de swap naar pundix op de 30ste automatisch bij bitvavo of moeten we nog iets handmatigs doen? Lees er weinig over op bitvavo?
Ummm, daar moet ik even over lezen. Hoor er voor het eerst van. Pundi heeft me toch wel wat extra sats opgeleverd en heb er nog wat staan. Die wil ik niet kwijtraken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supershiva
Kol Nedra schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:50:
[...]

Heb er ook maar een beetje van, ik hou het gewoon vast en kijk op langer termijn (zoals Doge)

[...]

Ik gebruik de App (Android) werkt prima, werkt net zo fijn als binance app alleen als je op open order klikt daar heeft ie wel moeite mee, maar voor de rest.......idd megaveel shitcoins :+
Ik ga bv op Hotbit ook niet traden in btc, eth, XRP etcetc daar gebruik ik Binance voor (volume is veel lager op Hotbit) maar wel handig voor coins die binance/coinbase niet heeft.
Deze melding krijg ik bij het openen van de iOS app op m’n iPhone, das nie best lijkt me...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8569uvPx9vNPbvdBAOjaYv7ef1s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UmbP08ay6SZ8LLA7th8qzXXN.jpg?f=fotoalbum_large

Niet in de AppStore te vinden, via de QR code op hun website gedownload

-Gaat over de Hotbit app-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:16
jzoin2 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 08:29:
Ik heb het even nagevraagd in de officiële telegram groep van Pundi. Ze zeggen dat er snel een aankondiging zal komen van ‘in principe’ alle exchanges waar ze zijn geregistreerd. Even afwachten dus nog. Anders Bitvavo mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
*edit* had een nieuwtje dacht ik maar klopt niet...

[ Voor 73% gewijzigd door jowi op 21-03-2021 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Ferra schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 22:45:
Die kans is klein tot nihil, maar als xrp 3.5 dollar haalt in de bullmarkt dan is wat mij betreft niks onmogelijk (bij 2.5 dollar zou vechain dan dezelfde marketcap hebben)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
goldmemberf1 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 00:29:
[...]

Mooi plan.
Nog even benieuwd: hoe ga je proberen die 100% er weer van te maken? Door alt coins in BTC-pairing te traden? Swing traden?
Op 2 manieren:
  1. Door tijdig tussen BTC en USDT te wisselen en op die manier de hoeveelheid BTC te verhogen
  2. Veelbelovende nieuwe alts kopen tijdens hypes. Als ik nu terugkijk op de afgelopen 1,5 jaar, dan heb ik los van de stijging van BTC, ETH, etc. het meeste verdiend met bijv. DOT (Paar duizend stuks aangeschaft rond 1-2 USD op Huobi, uiteraard niet gehold tot >30...), DeFi hype met COMP, AAVE, CAKE, etc.
Vanuit dat oogpunt moet ik nu eigenlijk wel meedoen met Casper, wie weet...

Edit: En vannacht met mijn handelspotje voor 90% in fiat gezeten, dus doel #1 is in gang gezet :)

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 21-03-2021 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Werd vannacht nou level 1 van Casper losgelaten?
Iemand lucky?

Waarom is er zo'n hype ontstaan rond Casper? Ik heb een beetje gelezen op hun website/white paper maar ik zie nu niet direct iets heel vernieuwends. Of heeft het gewoon een leuk logo en is het goedkoop te krijgen via Coinlisr?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supershiva
Wo Ve schreef op zondag 21 maart 2021 @ 09:48:
Werd vannacht nou level 1 van Casper losgelaten?
Iemand lucky?

Waarom is er zo'n hype ontstaan rond Casper? Ik heb een beetje gelezen op hun website/white paper maar ik zie nu niet direct iets heel vernieuwends. Of heeft het gewoon een leuk logo en is het goedkoop te krijgen via Coinlisr?
23 maart, in de nacht lekker op een doordeweekse dag.
Dat betekend de hele dag met kleine oogjes op je werk zitten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:01
Supershiva schreef op zondag 21 maart 2021 @ 09:55:
[...]

23 maart, in de nacht lekker op een doordeweekse dag.
Dat betekend de hele dag met kleine oogjes op je werk zitten
Of gewoon lekker slapen en niet meedoen aan die flauwekul voor een paar knikkercenten. :+

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Goedemorgen,

Vanaf september vorig jaar veelvuldig hier wat gelezen op het forum. Geprobeerd er wat van te leren. ( wat niet echt lukt 😝 ) maar ook veel gelachen, door de humor van de mensen hier.

Ik heb een vraag. Ik lees dat er mensen zijn die ook een crypto.com kaart hebben. Nu heb ik in september een Ruby steel card aangevraagd. En pas sinds 2 weken heb ik hem in gebruik, onder het mom van we proberen het wel.

Aangezien ik toch al Spotify en Netflix had, gekozen voor de optie van een Jade card. Het staken deed even pijn, maar goed ik ben erbij ☺️

Omdat het lang duurde heb ik gekozen om de Ruby steel card te houden ( dus de card niet fysiek te upgraden naar Jade ) maar wel de benefits te krijgen, als 3% cashback, Netflix, Spotify etc.

Nu las ik net over Perfect Interbank Rates Monthly Limit van 4000 euro ( 0,5% thereafter ). Kan iemand mij vertellen wat dit betekent? Is het zo dat ik maximaal €4000 kan betalen per maand met die card en alles boven de €4000 een 0,5 % fee wordt berekend ? En de tweede vraag. Hoort dit fysiek bij die card, omdat ik wel gekozen heb voor de benefits van de Jade green card ( die een Monthly limit heeft van €10000) alleen niet die Jade card wilde ivm lang wachten.

Alvast bedankt,

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:18
Supershiva schreef op zondag 21 maart 2021 @ 08:57:
[...]

Deze melding krijg ik bij het openen van de iOS app op m’n iPhone, das nie best lijkt me...

[Afbeelding]

Niet in de AppStore te vinden, via de QR code op hun website gedownload

-Gaat over de Hotbit app-
Is dit niet een beta app van TestFlight. Niet downloaden misschien is de QR code aangepast door externe partij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Pelox schreef op zondag 21 maart 2021 @ 09:57:
[...]

Of gewoon lekker slapen en niet meedoen aan die flauwekul voor een paar knikkercenten. :+
Of de prijs doet een GRT en je inleg van 500 dollar wordt 25.000 dollar.

Maar blijft een gok idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
mannowlahn schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:13:
[...]

Of de prijs doet een GRT en je inleg van 500 dollar wordt 25.000 dollar.

Maar blijft een gok idd
Dus Casper doet niets revolutionairs ofzo?
Ik ga wel even kijken hoe ik mij voel in de avond van de 25e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Het is ook welk weekend hetzelfde liedje met de nacht van zaterdag op zondag he |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Wo Ve schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:17:
[...]

Dus Casper doet niets revolutionairs ofzo?
Ik ga wel even kijken hoe ik mij voel in de avond van de 25e.
Mijn mening is dat 99% Bullshit is maar sommige ico zijn gewoon lucratief om je btc stack weer te vergroten.

Avond van 23e is de eerste sale btw, 25e voor de optie waar het een jaar vast staat. Na mijn atonimi Ivo debacle tuin ik daar niet meer in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
mannowlahn schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:27:
[...]

Mijn mening is dat 99% Bullshit is maar sommige ico zijn gewoon lucratief om je btc stack weer te vergroten.

Avond van 23e is de eerste sale btw, 25e voor de optie waar het een jaar vast staat. Na mijn atonimi Ivo debacle tuin ik daar niet meer in.
Niet helemaal correct. 23ste begint juist de verkoop met 12 month lock-up. De 26ste met 40 day lock-up.
https://sales.coinlist.co/casper

En zeg nou zelf. Je kan toch geen néé zeggen tegen een CEO met zo'n episch manga-kapsel? :p

Afbeeldingslocatie: https://s3-us-west-1.amazonaws.com/compliance-ico-af-us-west-1/production/images/attachments/original/aae/68a/a8-/aae68aa8-dff5-43f1-9310-91303b171cb3-1613628237-3e19826d8d1adee0eea15dab0d88ad2edc38e703.png

[ Voor 24% gewijzigd door sOid op 21-03-2021 10:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Weer instappen op 52-53k?

Pagina: 1 ... 112 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!