[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.097 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:57:
@Verwijderd de Umbrel node draait hier! Achteraf piece of cake, wel leuk om te doen. Als je vragen hebt moet je maar even berichtje sturen :+
Hoelang ben je er mee bezig geweest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:25

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:42:
[...]

Aah top. Ik zal vandaag of morgen een RPI 4 8gb bestellen, en zodra die binnen is een 2tb ssd.

En dan lekker wat omprutsen, mocht ik tegen moeilijkheden aanlopen dan weet ik je te vinden. :)

Heb je ook een Pi? Want dan ben ik wel nieuwsgierig naar welke schijf je er aan hebt gekoppeld :)
RPI 4 8gb heb ik ook. Ik heb een fan kit besteld, dan krijg je een case, fan, power adapter, sd kaart en benodigde kabeltjes er allemaal bij, ideaal. Ik heb daar een 2TB SSD aan gehangen, deze.

Het is echt een makkie, wij hebben gewoon Umbrel OS op de SD kaart geflashed en daarna de boel ingericht. Werkt als een trein!

Succes alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Bytemaester schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:59:
[...]

Ik wil ook graag bijdragen en een node gaan draaien. Hoeveel euro was je in totaal kwijt? Super dat enthousiasme hier.
Een kleine €320,- was ik kwijt, raspberry pi 4 met 8 Gig geheugen en een SSD van 2 TB. Een Pi met 4 Gig en een SSD van 1TB zou ook moeten volstaan dus je kan het wat minder duur maken als het goed is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Jelmer93 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:29:
[...]

Ik heb een PI 3 liggen. Benieuwd of die het ook doet, anders ga ik dat ook wel doen. Krijg je dan ook fee’s of is dat alleen voor miners
Zou het vooral eens proberen. Ik dacht dat ze 4Gig geheugen als minimaal aangeven, geen idee wat de Pi3 heeft en of het daar überhaupt op wil, zou haast denken van wel. Fees, geen idee, dacht het niet? Je kan volgens mij wel wat dingen doen om er geld mee te verdienen (of om geld te verdienen met een node) maar daar moet ik me nog in gaan verdiepen. Dit is gewoon een project voor het 'echt' onderdeel zijn van het Bitcoin netwerk, verder heb ik nog niet gekeken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 21:05

Chaes

#HODL

YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:38:
[...]

Een kleine €320,- was ik kwijt, raspberry pi 4 met 8 Gig geheugen en een SSD van 2 TB. Een Pi met 4 Gig en een SSD van 1TB zou ook moeten volstaan dus je kan het wat minder duur maken als het goed is!
Ik ben niet thuis in nodes draaien, maar wat gaat het je opleveren denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Aarebe1 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:31:
[...]

Hoelang ben je er mee bezig geweest?
Ik denk nog geen anderhalf uur, en dan hebben we het rustig aan gedaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Chaes schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:41:
[...]

Ik ben niet thuis in nodes draaien, maar wat gaat het je opleveren denk je?
Ja nou, ik ben er ook niet in thuis. Heb het samen met een vriend gedaan, die er wat meer in zit. Maar geen idee of we er wat mee kunnen verdienen. Volgens mij zijn er wel manieren om er wat aan te verdienen maar mij gaat het daar niet eens om. Vind het wel een cool idee om bij te kunnen dragen aan het BTC netwerk. Soort digitaal activisme :+

@Jelmer93 @Chaes Schiet me nu te binnen: een voordeel wat je hebt is dat je, wanneer je zelf een wallet hebt (Ledger oid) je zonder een exchange BTC/sats kan verzenden over het netwerk via je eigen node. Je snijdt daarmee de fees van een exchange eruit. Dat scheelt in je eigen handel wel natuurlijk.

Wat je er op een andere manier mee kan verdienen weet ik niet.

[ Voor 25% gewijzigd door YES op 19-03-2021 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Jelmer93 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:29:
[...]

Ik heb een PI 3 liggen. Benieuwd of die het ook doet, anders ga ik dat ook wel doen. Krijg je dan ook fee’s of is dat alleen voor miners
Fee's zijn alleen voor miners.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:44:
[...]

Ja nou, ik ben er ook niet in thuis. Heb het samen met een vriend gedaan, die er wat meer in zit. Maar geen idee of we er wat mee kunnen verdienen. Volgens mij zijn er wel manieren om er wat aan te verdienen maar mij gaat het daar niet eens om. Vind het wel een cool idee om bij te kunnen dragen aan het BTC netwerk. Soort digitaal activisme :+

@Jelmer93 @Chaes Schiet me nu te binnen: een voordeel wat je hebt is dat je, wanneer je zelf een wallet hebt (Ledger oid) je zonder een exchange BTC/sats kan verzenden over het netwerk via je eigen node. Je snijdt daarmee de fees van een exchange eruit. Dat scheelt in je eigen handel wel natuurlijk.

Wat je er op een andere manier mee kan verdienen weet ik niet.
Volgens mij kun je met een node geen inkomsten genereren.
Wel heel tof dat je onderdeel bent van het netwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Maar leuk zo'n node. Ik zie net dat mijn OCO order op CHZ gehit is. Nog iemand die een goed muntje weet wat ik er voor in de plaats kan kopen? CHZ is toch sowieso niet zo mijn munt dus ik ga er ook niet opnieuw in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Aarebe1 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:53:
[...]

Volgens mij kun je met een node geen inkomsten genereren.
Wel heel tof dat je onderdeel bent van het netwerk!
Dat zou heel goed kunnen. Enige wat ik dus kan vinden is kosten besparen bij transacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:55:
[...]

Dat zou heel goed kunnen. Enige wat ik dus kan vinden is kosten besparen bij transacties.
Klopt. Indien je LN gebruikt. Zie de Nodezaak op Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-08 13:26
YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:52:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Het nieuws is dat het nieuws gecanceld is volgens mij?
Inderdaad. Al had men beter een positief bericht kunnen zetten ala “Stay tuned as we will add more teams in the near future!”

Nu goed ... ze zijn al even aan de weg aan het timmeren en zolang er ploegen bijkomen komt dit helemaal goed. Elke voetballer heeft geld en de fans volgen hun ploeg ook wel.

En wie weet ... daarna de regionale ploegen en wie weet kunnen de Chiliz in de toekomst ook wel gebruikt worden in FIFA op de consoles? Of bij Ladbrokes? Of om merchandise te kopen?

CHZ heeft al in de top 20 gestaan op CMC en ik zie hem wel weer stijgen, met af en toe een dumpje tussendoor. Ik ben geen voetbalfan en ik geloof niet dat crypto veel wereldse problemen oplost. Maar met voetbal (en andere sporten) kun je wereldwijd toch wel een massa volk aanspreken. De toekomst zal het uitwijzen zeker? Dus buy and hodl 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:54:
Maar leuk zo'n node. Ik zie net dat mijn OCO order op CHZ gehit is. Nog iemand die een goed muntje weet wat ik er voor in de plaats kan kopen? CHZ is toch sowieso niet zo mijn munt dus ik ga er ook niet opnieuw in.
HNT, als ie weer wat gedaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 22:03:
[...]

HNT, als ie weer wat gedaald is.
Haha ja die is vandaag flink gestegen zie ik. Is dat er één die nog veel zal groeien dan, denk je?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-09 18:32
Steefmeister schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:23:
[...]

Cardano underpriced.. niks daarvan op naar de 3 €
Intelligentste wat ik vandaag gelezen heb. Helemaal mee eens

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:52
peterhhh schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 22:18:
[...]

Intelligentste wat ik vandaag gelezen heb. Helemaal mee eens
Grappig dat je ADA lat vele malen hoger ligt dan die voor de intelligentie :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Chaes schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:42:
[...]

Ligt eraan. Wil je traden voor winst op korte termijn (high risk, high reward): koop alt coins (niet de eerste de beste naturlijk).
Wil je traden met een lange termijn perspectief: koop dan BTC en 1-2 gevestigde alt coins zoals ETH of DOT. En dan kan je het beste aan dollar cost averaging doen, oftewel niet in één keer al je inleg besteden maar periodiek een aankoop doen.

Maar ik zou nu niet met een al te groot bedrag instappen. Er komt een moment dat (bijna) alles -70/-80% gaat, juist op die momenten moet je accumuleren.

Ik geloof wel dat er nog een echte alt season komt, maar niet voor elke alt coin. Momenteel leidt BTC de weg, maar ik denk niet voor heel lang meer.
Klopt, heb mijn lesje geleerd de vorige keer. Als ik nu instap dan is dat net als de vorige keer al "te laat" voor de klapper, maar inderdaad nog goed te daytraden. Maar dan inderdaad op tijd accumuleren.

Maar omdat bitcoin al tijden weer in het nieuw is dacht ik dat het weer net als de vorige keer zou zijn. Was daarom ook verbaasd dat eigenlijk alleen de gevestigde crypto significant is gestegen en alle oude "favoriete altcoins" eigenlijk nog steeds heel laag stonden.

[ Voor 3% gewijzigd door Valinor op 19-03-2021 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:31
Nnoitra schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 22:20:
[...]

Hehehe.. niet zo neerbuigend doen hier. Enkel uit de hoogte kunnen we waarderen

Moooooooon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandM
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-06-2021
.

[ Voor 99% gewijzigd door GrandM op 19-03-2021 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
Steefmeister schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 22:26:
[...]

Hehehe.. niet zo neerbuigend doen hier. Enkel uit de hoogte kunnen we waarderen

Moooooooon
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
Nnoitra schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 22:20:
[...]

Zolang de meeste mensen (zoals jij) dit nog als grappig ervaren weet ik dat ik er op tijd bij ben qua investering. Moon soon. Dikke winst. Fijne avond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Pundi X blijft maar doorgaan _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ja toch, node gangsters for life. Niet alles in het leven draait alleen om rendement tenslotte ;)

Je helpt Bitcoin een fragmentje decentraler te worden, daarnaast een mooi anti fiat statement.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VH7JFH3Pm2bA1SoUI_EFoZMqLOA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pHPTPHqwDOqJpkdLFd7xlc5S.gif?f=user_large

En je kunt met wat geluk ooit je kleinkinderen de meest prachtige zwam verhalen vertellen over hoe je een belangrijk deel uitmaakte van de grote revolutie tijdens de legendarische economische crisis van 2024.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 22:49:
Ja toch, node gangsters for life. Niet alles in het leven draait alleen om rendement tenslotte ;)

Je helpt Bitcoin een fragmentje decentraler te worden, daarnaast een mooi anti fiat statement.

[Afbeelding]

En je kunt met wat geluk ooit je kleinkinderen de meest prachtige zwam verhalen vertellen over hoe je een belangrijk deel uitmaakte van de grote revolutie tijden de legendarische economische crisis van 2024.
Vooral dat laatste. Zoals mijn opa en oma nog een oorlog mee gemaakt hebben, zo heb ik later nog dapper in het verzet tegen de banken een node gedraaid op de zolder. Wat een tijden, wat een spanning. Als ik ze dan vertel dat hun huis mede gefinancierd moet worden met obscure financiële constructies met je organen als onderpand doordat ik een node had draaien, dan zal me dat vervullen van trots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Chaes schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 22:48:
Pundi X blijft maar doorgaan _/-\o_
ja why? snap niet zo wat er zo boeiend aan die coin is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:14

RvV

Een BTC node verstookt trouwens nog best wel wat data. Sinds een half jaartje iets van 10TB upload hier. :)

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

nemesis2212 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 22:53:
[...]

ja why? snap niet zo wat er zo boeiend aan die coin is
Ik denk dat het vooral hype is rondom de aankomende token denomination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
RvV schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 22:53:
Een BTC node verstookt trouwens nog best wel wat data. Sinds een half jaartje iets van 10TB upload hier. :)
De wereld kapot stoken betekent dat ook het big corp en de banken kapot gaan. Alles kapot = victorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Laatst online: 16:14

RvV

YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 22:58:
[...]

De wereld kapot stoken betekent dat ook het big corp en de banken kapot gaan. Alles kapot = victorie
Nou...die leg je niet zomaar plat. Maar ik snap het idee. O-)

Y'24

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Deze is nog lastig te bepalen, maar zit wel in het nauw.
Deze tip plaats ik zodat andere kunnen mee profiteren :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gh4as60G9-aqzg6yFwQLKx4_JLk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hp9jfqb7bv75BlKAf1W0WV4z.jpg?f=fotoalbum_large

De RSI geeft Bull aan, maar ben nog niet geheel overtuigd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 13-09 13:14
Chaes schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:03:
[...]

Zeker waar, maar denk dat er nog een aardige rek in zit voor dat de boel implodeert.
Ja, ik ook.
Sterker nog, ik denk ook niet dat er een plotse drop gaat komen.
Zeker lijken een hoop alts overpriced tov een half jaar geleden, maar er beginnen steeds meer use cases te komen. Ik zie de huidige ontwikkelingen pas als het begin van de blockchain adoptie op grote schaal.

Zeker gaan we nog het kaf van het koren gescheiden zien, maar nu zijn het vooral spannende en interessante tijden. In tegenstelling tot velen, durf ik juist mijn geld niet in btc te zetten.
Blijft dat de ‘gold standard”? Of gaat het grote geld verschuiven naar de platformen met echte toepassingen.
Ik gok het laatste, maar de tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik denk dat je nog wel 20 jaar nodig hebt voordat crypto een stuk groter is. In die tijd maar BUY BUY BUY en holden. Ik zat in 2013 al in coinmarketcap te kijken maar ik dacht dat crypto dood zou gaan bloeden, en dat BTC overbought was :+.

Ook als je ziet hoe iedereen tegenwoordig BINNEN zit op zijn reet vooral. Steeds meer mensen achter de PC en de jeugd wordt er handiger mee.
Giraal/Chartaal geld is nog altijd traag met verschillende banken.

Een nadeel van CRYPTO = als de stroom uitvalt

[ Voor 91% gewijzigd door A87 op 20-03-2021 00:21 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 20:44
_NooT_ schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 00:07:
[...]

In tegenstelling tot velen, durf ik juist mijn geld niet in btc te zetten.
Blijft dat de ‘gold standard”? Of gaat het grote geld verschuiven naar de platformen met echte toepassingen.
Ik gok het laatste, maar de tijd zal het leren.
Deze discussie komt elke bullrun weer terug dus ga er niet teveel tijd in stoppen, maar de usecase is niet bitcoins grootste onderscheidende factor. Dat zijn de schaarste en de mate van decentraliteit.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peterhhh
Stokstaart schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 00:20:
[...]

Deze discussie komt elke bullrun weer terug dus ga er niet teveel tijd in stoppen, maar de usecase is niet bitcoins grootste onderscheidende factor. Dat zijn de schaarste en de mate van decentraliteit.
Dankjewel dat je er een beetje tijd in hebt gestopt. Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
Zo even een mooie run stormx mee gedaan.

Durf er niet mee te gaan slapen dus winst gepakt toch mooi 20%😄 was weer even nodig

Hij stijgt nog even door maar laat maar zo gaan verwacht straks een dikke rode candle gebaseerd op niks 😅

Wel een fikse stijging nu extra er boven op wow

[ Voor 38% gewijzigd door JustC op 20-03-2021 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:28
hmmmm TFUEL kan denk binnenkort flink groeien het is al dagen ''stabiel'' en lijkt een goede support te hebben. Meer mensen met TFUEL hier?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
Kol Nedra schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 00:33:
hmmmm TFUEL kan denk binnenkort flink groeien het is al dagen ''stabiel'' en lijkt een goede support te hebben. Meer mensen met TFUEL hier?
Nee eigenlijk niet maar ik zoek nog een mooie coin voor het moment even.

Weet gewoon dat de weekenden wel eens rood kunnen worden dus afwegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bytemaester
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-03-2021
Kol Nedra schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 00:33:
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan TFUEL? Heb wel THETA maar is TFUEL niet hetzelfde als GAS (van NEO) en VTHOR (van VET)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
peterhhh schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 00:28:
[...]

Dankjewel dat je er een beetje tijd in hebt gestopt. Super
;) Sarcasm level: Asian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:28
Bytemaester schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 00:36:
[...]

Wat is er eigenlijk zo speciaal aan TFUEL? Heb wel THETA maar is TFUEL niet hetzelfde als GAS (van NEO) en VTHOR (van VET)?
men krijgt TFUEL met the THETA guardian node, dus als TFUEL prijs omhoog gaat krijgt men dus meer met het staken van THETA.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Ik heb om 19.00 uur wat USDT via Erc20 voor Casper van Binance naar Coinlist gestuurd. Kreeg vrij snel van Binance dat alles ok was. Maar geen bericht / funds zichtbaar op Coinlist... De vorige keer was het vrij snel binnen.

Zou het zo zijn dat het gewoon mega druk is en het in de queue staat? Kan je dat ergens zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 20:18

WhySoSerious

Be the change.

Alt-season ^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Een x5 is het enige dat ik vraag. Daarna alles terug in BTC en stoploss op het bedrag waarin ik voor goed een tijdje wegblijf uit crypto. Mocht ie doorstijgen mijn stoploss omhoog ladderen zodat ik nog wat extra winst pak.

Het 2017 riedeltje ga ik niet nog eens doen.. Ik heb een mooi rond bedrag minus tax en initiële investering in mijn hoofd en dan is het wel prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik heb voor het eerst echt winst (virtueel, heb nog niks), mocht even duren.
Sta nu op +25% dankzij WASP en STMX die beide x2 zijn gegaan voor mij, en DOT is ook wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
HNT. :)
Ik had verwacht dat KSM ook zou stijgen zodra DOT zou gaan, maar die 2 gaan niet gelijk op schijnbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 06:56:
HNT. :)
Ik had verwacht dat KSM ook zou stijgen zodra DOT zou gaan, maar die 2 gaan niet gelijk op schijnbaar?
Kijk eens naar het grotere time frame van KSM. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:47

watercoolertje

Untertitel

Basxt schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:10:
Hoe kut is het wanneer je coins als CELR, VRA, TROY, en ONE had maar deze verkocht en deze nu allemaal minimaal x 10 gedaan hebben. En ondertussen doen mijn gevestigde coins als AAVE, REN, BAND, LTO precies niks. Muh luck. Maar goed alt season moet nog steeds beginnen.
Net zo kut als voor mensen die die coin niet hebben gehad, en net zo kut voor mensen die geen crypto hebben, en net zo kut als mensen die niet eens weten wat crypto is.

Echter je gevoel er over, ja daar zal voor jou het kutst voelen, maar voor wie het kutst is? Iedereen die het niet mee heeft gepakt ongeacht de reden.

PS je krijgt vanzelf een leren huid :>

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
Ik lees hier soms uitspraken dat een munt overpriced zou zijn.

Maar wat is 'overpriced'? Waar baseer je dat op? Is in feite niet elke munt overpriced aangezien je er niks mee kan, en bepaalt het vertrouwen dan niet de prijs?
ADA zou bijvoorbeeld overpriced zijn omdat het alleen omhoog ging doordat het op coinbase werd gelist. Dat geeft vertrouwen -> koers omhoog. Waarom zou het dan overpriced zijn?

Sorry als dit een noobvraag is -O- . Ik ben nog in de leer en wil het graag begrijpen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Hah weten jullie nog die shitcoin die ik een paar dagen terug kocht?(de goedkoopste die ik kon vinden) WIN! Die is dus vannacht +67% gegaan d:)b

Doei WIN hallo WINST _O-

[ Voor 10% gewijzigd door Khaelos op 20-03-2021 07:51 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:33
0108daniel schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:28:
[...]

STEEM/BTC is ook uit zijn driehoek in de Bull!
Gefeliciteerd voor degene die deze ook hebben meegepakt :)
Hij is net begonnen dus er kan nog ingestapt worden.
Heb een plukje sinds de 16e, staat bijna op +50% inmiddels. Toptip dus (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
Het alt casino _/-\o_

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Het lijkt wel alsof veel mensen nu kijken naar wat het goedkoopst is. Zo zijn naast WIN ook BTT, DENT en XPNS enorm gestegen de laatste paar dagen.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mighty schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 07:54:
Het lijkt wel alsof veel mensen nu kijken naar wat het goedkoopst is. Zo zijn naast WIN ook BTT, DENT en XPNS enorm gestegen de laatste paar dagen.
Misschien meer mensen die 'nieuw' zijn, niet echt onderzoek doen en vooral (onterecht) denken dat goedkope muntjes het hardst kunnen stijgen want goedkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
StormX verkocht op 0.058 omdat ik eigenlijk een dikke rode candle verwachtte.

Just my luck🍀😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos
Ik wil gewoon veel volume voor weinig geld en als ie dan omhoog gaat loopt de winst snel op.
Je zal natuurlijk zien dat die WIN een X3 gaat doen maar dat risico ga ik niet opzoeken :7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:26
YES schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 07:57:
[...]

Misschien meer mensen die 'nieuw' zijn, niet echt onderzoek doen en vooral (onterecht) denken dat goedkope muntjes het hardst kunnen stijgen want goedkoop?
NPXS vindt ik persoonlijk toch echt wel een om rekening mee te houden. Ze hebben tenslotte al hardware producten op de markt. Er zal zeker een vorm van hype zijn ivm de tokenreductie op 30 maart. Desalniettemin een om in de gaten te houden.

Ik zelf veel in- en uitgestapt in de race naar boven. Nu weer met een klein bedrag ingestapt. Het gaat me niet om de winst maar om de tech ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
HUH nog meer nieuwe shit coins ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Crawl NL schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 08:04:
[...]

NPXS vindt ik persoonlijk toch echt wel een om rekening mee te houden. Ze hebben tenslotte al hardware producten op de markt. Er zal zeker een vorm van hype zijn ivm de tokenreductie op 30 maart. Desalniettemin een om in de gaten te houden.

Ik zelf veel in- en uitgestapt in de race naar boven. Nu weer met een klein bedrag ingestapt. Heet gaat me niet om de winst maar om de tech ;)
Ja zal best, ik bedoelde het meer in zijn algemeenheid dat meer en meer mensen die totaal groen zijn nu instappen.

En ik zit er sowieso alleen in voor de tech. De tech die ik kan kopen met de winst die ik maak wel te verstaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:50

Woohooo

Smilie, James Smilie

Is er iemand die mij kan overtuigen van het nut van NFT? Ik ben er waarschijnlijk te nuchter voor om het te begrijpen, van alles over gelezen maar het fungable kwartje valt nog niet echt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lzfFPoBcFV037WuTSHl7y1gltL8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kfipvlK6k5oH5iS78H2b3aRT.jpg?f=fotoalbum_large

Waarom zou iemand een tweet of dit plaatje kopen voor $2k+ als ik het ook zo kan kopieren/bekijken? Ik snap dat als je het koopt dat het origineel dan van jezelf is maar ja who the fuck cares. Wordt Tweakers of ikzelf straks aangeklaagd omdat ik het nu hier post? Nee.

Is het dan alleen de gedachte van het hebben dat je iets bezit digitaal?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yO3w8xUkf5Sa1O_sVy9AvxLE4RA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iJUifZkxFjg4pYqnzYVOLbmW.jpg?f=user_large

Het verhaal van de spider uit 2008 was z'n NFT tijd ook al ver vooruit http://www.27bslash6.com/overdue.html

[ Voor 4% gewijzigd door Woohooo op 20-03-2021 08:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
Ik heb een van Gogh aan de muur hangen in de WC, maar ik zou toch liever de echte hebben in een kluis :D

edit: Ik heb een retro console en games verzameling. Andere mensen hebben een RPI met emulator en dezelfde games...

Net als die overpriced vraag van eerder, het is wat de gek er voor geeft, veel dingen zijn overpriced, maar ja, vraag en aanbod regeert.

[ Voor 55% gewijzigd door mercapto op 20-03-2021 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Het is nu vooral een extra manier voor mensen die toch al zwemmen in het geld, om geld in nft's te steken zodat er geen belasting over dat kapitaal betaald wordt... laat ze maar. Als overheden dat gaan snappen en kunnen belasten zijn cryptovaluta globaal geaccepteerd en nog eens minstens 10x over de kop daardoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:30

MicroWhale

The problem is choice

Woohooo schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 08:18:
Is er iemand die mij kan overtuigen van het nut van NFT? Ik ben er waarschijnlijk te nuchter voor om het te begrijpen, van alles over gelezen maar het fungable kwartje valt nog niet echt.

[Afbeelding]

Waarom zou iemand een tweet of dit plaatje kopen voor $2k+ als ik het ook zo kan kopieren/bekijken? Ik snap dat als je het koopt dat het origineel dan van jezelf is maar ja who the fuck cares. Wordt Tweakers of ikzelf straks aangeklaagd omdat ik het nu hier post? Nee.

Is het dan alleen de gedachte van het hebben dat je iets bezit digitaal?

[Afbeelding]

Het verhaal van de spider uit 2008 was z'n NFT tijd ook al ver vooruit http://www.27bslash6.com/overdue.html
Haha, zo zit ik er ook in. Je koopt niet het kunstwerk zelf maar een uniek ticket behorend bij dat kunstwerk. Beats me waarom je dat in godsnaam zou doen. Het geeft je namelijk geen eigenaarschap van het orgineel, noch enig recht om daar iets meer of minder mee te doen dan iemand die het NFT niet heeft. Met andere woorden: Compleet nutteloos dus.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Denk ook aan copy protection mogelijkheden... jij kunt die film niet kijken of die cd niet luisteren omdat je de nft niet bezit. Hardware gaat het ondersteunen. Dus niet als bewijs van uniekheid maar als betaalbewijs. Bijv. een token waarmee je het recht koopt om de film 5x te zien ofzo, dat soort ellende.

[ Voor 51% gewijzigd door jowi op 20-03-2021 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
---dubbelpost error op 1 of andere manier---

[ Voor 173% gewijzigd door jowi op 20-03-2021 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
[...]

Ik zelf veel in- en uitgestapt in de race naar boven. Nu weer met een klein bedrag ingestapt. Heet gaat me niet om de winst maar om de tech ;)
De grootste in m’n PF. In absolute getallen dan. ;)
Na de tokenreductie zijn het er nog enkele tientallen. Klopt het dat de waarde van 1 NPXS dan om en nabij de 6 euro is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Dus eigenlijk net als vroeger?, je kon het spel wel geïnstalleerd hebben maar als de Cd/dvd niet in de drive zat dan kon je het alsnog niet spelen.
Die NFT gekte vind ik maar niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 08:54:
[...]

De grootste in m’n PF. In absolute getallen dan. ;)
Na de tokenreductie zijn het er nog enkele tientallen. Klopt het dat de waarde van 1 NPXS dan om en nabij de 6 euro is?
Ja, 1000:1 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Aan de andere kant, van cryptocurrencies wordt vaak geroepen dat het gebakken lucht is, dat het niks representeert. Nft's daarentegen representeren wel 'iets' al is het 'maar' digitale kunst, of bepaalde privileges... de handel in nft's zou wel eens groter kunnen worden dan nu btc bijv. Of het zelfs over kunnen nemen als 'echt' betaalmiddel. Smart contracts tussen nft's... ik noem maar wat...

[ Voor 24% gewijzigd door jowi op 20-03-2021 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

BTC weekend-pump, Monday dump pattern weer begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

jowi schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:02:
Aan de andere kant, van cryptocurrencies wordt vaak geroepen dat het gebakken lucht is, dat het niks representeerd. Nft's daarentegen representeren wel 'iets' al is het 'maar' digitale kunst, of bepaalde privileges... de handel in nft's zou wel eens groter kunnen worden dan nu btc bijv. Of het zels over kunnen nemen als 'echt' betaalmiddel. Smart contracts tussen nft's... ik noem maar wat...
Nogmaals: een NFT representeert niet het kunstwerk, maar een ticket naar een ding. De enige verbinding met het echte kunstwerk is dat de NFT "wijst naar" het kunstwerk. Anders dan dat is er niks.

Ander voorbeeld: Je zou een NFT kunnen maken die wijst naar een BTC transactie, waardoor je zou kunnen zeggen dat je die BTC transactie in bezit hebt. Wat zegt dat over WAT je in bezit hebt? Je hebt echter totaal geen rechten over wat zich in die transactie heeft voorgedaan noch over wat die transactie inhoudt. In mijn ogen heb je dus eigenlijk niks anders in bezit dan een NFTicket dat wijst naar een object. Als een pointer naar het echte ding dat niet van jou is.

Ander voorbeeld: Ik kan een echt schilderij kopen en daar mijn eigen verfstreken aan toevoegen. Dat is mijn recht als eigenaar. Het kunstwerk blijft dan uniek, of wordt zelfs nog unieker (omdat er maar één van is). Bij een digitaal kunstwerk kan iedereen dat doen. Wat is dan de waarde van mijn eigenaarschap?

[ Voor 11% gewijzigd door MicroWhale op 20-03-2021 09:10 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
jowi schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:02:
Aan de andere kant, van cryptocurrencies wordt vaak geroepen dat het gebakken lucht is, dat het niks representeert. Nft's daarentegen representeren wel 'iets' al is het 'maar' digitale kunst, of bepaalde privileges... de handel in nft's zou wel eens groter kunnen worden dan nu btc bijv. Of het zelfs over kunnen nemen als 'echt' betaalmiddel. Smart contracts tussen nft's... ik noem maar wat... of je koopt 1000 albert heijn nft's (die betaal je met btc) waarmee je kunt ruilen tegen brood, chips en coca cola.
En waarom zou je niet gewoon een brood, chips en coca cola kunnen kopen voor sats in de toekomst? Daar hoef je toch niet per se nft's voor te hebben. Jouw uitleg is in mijn ogen hetzelfde als btc, gebakken lucht tot er een concreet gebruiksdoel is, zoals bijvoorbeeld direct er mee betalen. En dat kan met BTC al wel, maar voor alle crypto geldt dat het niet realistisch is zolang op die manier een brood de ene dag omgerekend 10 cent kost is en de volgende dag 3,50.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
Ja klopt, heb dat stukje tekst dan ook verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
MicroWhale schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:08:
[...

Nogmaals: een NFT representeert niet het kunstwerk, maar een ticket naar een ding. De enige verbinding met het echte kunstwerk is dat de NFT "wijst naar" het kunstwerk. Anders dan dat is er niks.
Nee, het wijst naar een digitaal 'werk', je moet niet fysiek denken.
Het is een manier om iets waar je feitelijk oneindige exacte kopieen van kunt maken, te voorzien van een echtheidscertificaat. Van al die kopieen is er maar 1 met dat certificaat. Dat maakt die ene variant 'echt'.

Misschien is er wel een mooie rol in software ontwikkeling en antivirus. De code met de nft is echt en dus geen kopie, en er is dus ook niet mee geknoeid.

[ Voor 11% gewijzigd door jowi op 20-03-2021 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

jowi schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:14:
[...]

Het is een manier om iets waar je feitelijk oneindige exacte kopieen van kunt maken, te voorzien van een echtheidscertificaat. Van al die kopieen is er maar 1 met dat certificaat. Dat maakt die ene variant 'echt'.
Maar koop je dan met een NFT ook perse het werk zelf erbij, nee toch? Die rechten zouden nog steeds bij de maker/minter kunnen liggen?
[...]
Misschien is er wel een mooie rol in software ontwikkeling en antivirus. De code met de nft is echt en dus geen kopie, en er is dus ook niet mee geknoeid.
En wat doet dit meer/beter dan het kunnen verifieren van gpg signaturesdat nu doen?

[ Voor 25% gewijzigd door Ducksy88 op 20-03-2021 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
jowi schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:10:
Ja klopt, heb dat stukje tekst dan ook verwijderd :)
Haha mooi, ik reageer dus eigenlijk op niets, op gebakken lucht. Beetje als crypto :+

Maar wat ik eigenlijk bedoel, vrijwel alle crypto heeft nog een enorm hoog gebakken lucht gehalte, wat de usecase of het doel ervan ook is. Dus NFT's, CHZ socios tokens (of whatever), ANKR en ook Bitcoin, het heeft allemaal zijn eigen idee, doel, use case en ga zo maar door, maar zolang brede adoptie niet gebeurd en het niet onderhevig is aan enorme schommelingen die mensen/bedrijven van de financiële hemel naar de hel en weer terug kan sturen binnen 24 uur, blijft het 'niets'. Het is een beetje het wilde westen voor wat betreft nieuwe betaalmiddelen (en de duizenden andere toepassingen die het kan hebben), tenminste, zo zie ik het. Iedereen is op jacht en iedereen wil het beste maken, de meeste winst maken enzovoort. Pas als dat wilde westen wat kalmeert heeft het kans om echt verweven te raken in de maatschappij.

Mede om bovenstaande vind ik alle discussies tussen coins onderling, wat waarde(loos) en zin/onzin is, niet echt boeiend.

Als NFT's genoeg tractie hebben en mensen doen er wat mee, heeft het een kans. Maar het heeft ook een kans om helemaal weer te verdwijnen, net als alle andere crypto zo'n beetje. De toekomst, de markt en eventuele andere invloeden zullen uiteindelijk wel bepalen wat wel en niet waardevol genoeg is om te blijven. Tot die tijd, als je ergens in gelooft, doe er dan lekker wat mee maar volgens mij heeft het niet veel nut om hetgeen waarin je gelooft hier te valideren, of waarin je geen vertrouwen hebt hier af te serveren.

Ik bedoel dit niet alleen direct richting jou hoor! Is meer wat ik in het algemeen vind van alle discussies hier over waarom coin X of coin Y wel of niet de moeite waard is of beter is dan coin Z

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 20-03-2021 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
CHZ timmert hard aan de weg en heeft t.o.v. veel crypto’s iets tastbaars in handen. Maar als ik op CMC 1 tot 10 miljard circulating supply invul, zie ik geen enkele munt boven de $1,50 uit komen. Ja THETA, maar die heeft er ‘maar’ 1 miljard uit staan. Ik heb er dan ook een hard hoofd ik dat CHZ echt grote hoogtes gaat bereiken. (>$2).

Wat is jullie koers waarbij je stopt met hodlen?

[ Voor 11% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 20-03-2021 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

En hoe zie ik dat dan? Het is niet zo dat aan 'mijn kunstwerk' altijd dat NFT bungelt. Sterker nog: Iedereen kopieert dat ding naar hartelust. Daarnaast heb je het 'origineel' (de psd of anderssoortige bron) niet in je bezit. Dat is bij een schilderij wel zo. Daarnaast bestaan beperkte oplages in digitaal niet. Dat wordt wel gesymboliseerd door '1 van zoveel'-tickets, maar de toegevoegde waarde voor het kunstwerk zelf is nul.

Dat gezegd hebbende: Zo'n ticket heeft wel enorm veel waarde voor mensen die graag willen opscheppen over dat ze iets nutteloos hebben gekocht. Zie ook de achterliggende boodschap van deze tweet van Elon Musk. Er staat, imo heel toepasselijk, "Vanity Trophy" op. Dat beeldt uit wat NFTs precies representeren: Een trofee voor je eigen ijdelheid en trots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ducksy88 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:17:
[...]

Maar koop je dan met een NFT ook perse het werk zelf erbij, nee toch? Die rechten zouden nog steeds bij de maker/minter kunnen liggen?
Precies: Ik krijg niet de originele materialen (raw, jpg, psd of anderssoortig) waarmee dat kunstwerk is samengesteld. Daar heb ik geen rechten toe en dat blijft netjes in de handen van de maker.

Hetzelfde voor muziek: De rechten om het uit te zenden of om er geld voor te vangen als het afgespeeld wordt op spotify blijven netjes bij de eigenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Ja dat is zeker waar... er gaan dan ook héél veel vervalsingen van “echte” kunst rond om die exacte reden...

Maar goed, ik vind een digitaal “kunstwerk” net zo belachelijk als iemand die een banaan op de muur plakt met ducttape, of iemand die een pindakaas vloer maakt en dat kunst noemt.

[ Voor 45% gewijzigd door jowi op 20-03-2021 09:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:20:
CHZ timmert hard aan de weg en heeft t.o.v. veel crypto’s iets tastbaars in handen. Maar als ik op CMC 1 tot 10 miljard circulating supply invul, zie ik geen enkele munt boven de $1,50 uit komen. Ja THETA, maar die heeft er ‘maar’ 1 miljard uit staan. Ik heb er dan ook een hard hoofd ik dat CHZ echt grote hoogtes gaat bereiken. (>$2).

CHZ is voor mij sowieso geen long-term hodl. Rond de $1,50 à $1,60 wil ik alles verkocht hebben. Waarschijnlijk vanaf $1 verkoop ik steeds een stukje en steek ik het weer ergens anders in.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
[...]

Hier hetzelfde, de tech en hardware is echt veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:13
Bananeman schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:28:
[...]

CHZ is voor mij sowieso geen long-term hodl. Rond de $1,50 à $1,60 wil ik alles verkocht hebben. Waarschijnlijk vanaf $1 verkoop ik steeds een stukje en steek ik het weer ergens anders in.
Hoe bepaal je dat koersdoel van 1,50 dan?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Het Fantoom schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:37:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f3UlFGT5F-sb69HAlnftUjknlPU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DincRY1wgtRkpRySTbsFSsQj.jpg?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JustC
Nou de knoop doorgehakt vandaag

Withdrawal gedaan op binance van inleg + 50% winst.

De rest laat ik lekker in INJ staan en Bepro mochten die lekker gaan heb ik een heel leuk rendement en gaat alles naar de klote is het ook goed zo😃

Moet zeggen dat het wel echt een lekker gevoel geeft nu niks meer op het spel staat.

Werd echt moe van al dat gechase , onderzoeken van nieuwe kansen etc dus nu even wat meer rust erin.

[ Voor 13% gewijzigd door JustC op 20-03-2021 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:20:

Dat hangt af van wat de MC van BTC nog gaat doen deze run. Daarnaast kan in de laatste fase van de bullrun het kapitaal zeer asymmetrisch worden verdeeld. Long story short: in de laatste fase van de parabool niks over te zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
nemesis2212 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:30:
[...]

oui, klein beetje vanwaar je vraag?
Omdat ie wel heel lekker gaat de laatste dagen _/-\o_

Ben benieuwd wat Q2 ons nog gaat brengen. Twijfelde gisteren om mijn daytrade budget erin te stoppen voor het slapen gaan, had ik het maar gedaan........ 8)7

Gelukkig wel een leuk bedragje als sinds ~1.4 ct erin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
NFT kunst is voor crypto wat porno was voor VHS en Bluray.
Iedereen wil sokken of bier kunnen kopen met crypto, maar kunst is de echte mainstream adoption.
"Mainstream? Kunst?!"
Denk je nou echt dat crypto niet een speelding is van de superrijken? Dat geklooi in de marge van ons boeit die Nouveau Riche echt geen kloot, laat het gepeupel maar volgen terwijl de Whales de koers bepalen.

Als @MicroWhale een stuk kunst verneukt met z'n eigen geklodder maakt dat het inderdaad meer uniek, ook komt hij in het nieuws als de grootste gek ooit, zal de prijs omlaag gaan, en een eventuele koper het laten restaureren en er flink op verdienen. Tenzij hij Banksy heet, dan is een half versnippert canvas meer waard dan het complete werk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Op mijn 20e had ik iets van 300 videofilms. Vond het leuk om te kijken en verzamelen. Daarna kortstondig overgestapt op dvds. Je hebt aan beiden niks meer. Vanaf het downloadtijdperk heb ik nooit meer een film gekocht.
Ik weet niet of het vergelijkbaar is want snap er niet veel van maar ook NFT zal wel weer plaatsmaken voor iets anders, weggegooid geld dus.

Doe mij maar BTC.
The true Emperor.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Het Fantoom schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:37:
[...]

Voor mij puur nattevingerwerk. Geen lijntjes trekken ;) al is het maar omdat ik CHZ vooralsnog als volledig onvoorspelbaar beschouw. Wordt gebruikt als vehikel om kortetermijnwinstjes te pakken door een hoop mensen.

De $1,50 is daarnaast voor mij een mooi doel omdat ik dan een prima winst heb gepakt en het is niet ál te ver bij de ATH vandaan (wel ambitieus nog). Risico is dat het volledig inkakt en ik zelfs mijn inleg kwijt ben, maar dat zie ik dan weer niet zo snel gebeuren.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
feye1 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:10:
[...]

Omdat ie wel heel lekker gaat de laatste dagen _/-\o_

Ben benieuwd wat Q2 ons nog gaat brengen. Twijfelde gisteren om mijn daytrade budget erin te stoppen voor het slapen gaan, had ik het maar gedaan........ 8)7

Gelukkig wel een leuk bedragje als sinds ~1.4 ct erin staan.
ja blijft apart hoe die bijna elke nacht zo hard omhoog knalt. is leuk geld mee te verdienen. zet hem voor vanacht maar weer klaar. kijken wat stormx gaat doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:19:
Op mijn 20e had ik iets van 300 videofilms. Vond het leuk om te kijken en verzamelen. Daarna kortstondig overgestapt op dvds. Je hebt aan beiden niks meer. Vanaf het downloadtijdperk heb ik nooit meer een film gekocht.
Ik weet niet of het vergelijkbaar is want snap er niet veel van maar ook NFT zal wel weer plaatsmaken voor iets anders, weggegooid geld dus.

Doe mij maar BTC.
The true Emperor.
Ik ook, ik heb m'n DVD collectie nog steeds, m'n duurste limited edition is 400 euro voor een schijtfilm (letterlijk schijt, Salo, zelf nooit gezien, niet mijn genre...), en nu geen drol meer waard. (such pun)
Ook heb ik een retro console en games collectie, sommige games zijn nu meer waard dan destijds de nieuwwaarde....dus het kan beide kanten op met NFT.

Die duizenden kunststukjes zullen vooral waarde verliezen op den duur als de hype over is, maar sommige topstukken zullen denk ik wel waardevast blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
nemesis2212 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:25:
[...]

ja blijft apart hoe die bijna elke nacht zo hard omhoog knalt. is leuk geld mee te verdienen. zet hem voor vanacht maar weer klaar. kijken wat stormx gaat doen
Ik verwacht dat er nog wel wat rek in zit ja :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
0108daniel schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 23:32:

[Afbeelding]

En hij is naar boven uitgebroken.
Gefeliciteerd voor degene die hebben meegedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:29
0108daniel schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 23:32:

[Afbeelding]

Dank je, zojuist aangeschaft. Mooi project waarvan ik had verwacht dat ie al eerder zou knallen. Maar lijkt inderdaad alsof ie binnenkort wel eens zou kunnen uitbreken.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
DaWayne schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 07:53:
[...]

Heb een plukje sinds de 16e, staat bijna op +50% inmiddels. Toptip dus (y)
Goedzoo!
Graag gedaan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Spijt.

Wat een spijt kan je toch hebben doordat je nu weet wat je gisteren niet wist... Aangezien ik het een slow dsggie vond, actief gekeken naar muntjes die geen fuck kosten. (Win, btt, dent, npxs. Hot heb ik nog een voorraadje van die verkoop ik nooit) Inkoop, uitstap. Uitstap zonder een tas vol troep over te houden..etc. Om 1400 uur besloten dat het het risico niet waard was. En lekker een serie gaan kijken.

Nou het resultaat is bekend, gemiste kans...
Moet je medelijden hebben met me, nee ik prima maanden gehad.
Beetje spelen, mezelf verbazen over dat hot weer uit de put wil komen.
Deze heb ik letterlijk gereden naar 40sat, om weer terug naar 2sat te gaan. Een delisting btc/hot mee te maken.... Ik dacht dat die nooit meer waarde zou hebben..
Leef goedkoop en simpel onder mijn brug. Ik houd het nog wel even vol...

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:20
jack zomer schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:36:
Spijt.

Wat een spijt kan je toch hebben doordat je nu weet wat je gisteren niet wist... Aangezien ik het een slow dsggie vond, actief gekeken naar muntjes die geen fuck kosten. (Win, btt, dent, npxs. Hot heb ik nog een voorraadje van die verkoop ik nooit) Inkoop, uitstap. Uitstap zonder een tas vol troep over te houden..etc. Om 1400 uur besloten dat het het risico niet waard was. En lekker een serie gaan kijken.

Nou het resultaat is bekend, gemiste kans...
Moet je medelijden hebben met me, nee ik prima maanden gehad.
Beetje spelen, mezelf verbazen over dat hot weer uit de put wil komen.
Deze heb ik letterlijk gereden naar 40sat, om weer terug naar 2sat te gaan. Een delisting btc/hot mee te maken.... Ik dacht dat die nooit meer waarde zou hebben..
Leef goedkoop en simpel onder mijn brug. Ik houd het nog wel even vol...
Ik voel de pijn... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345a
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12-03-2023
Bananeman schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:33:
[...]

Eens. Goed idee. Apart topic?
:Y :Y :Y
Pagina: 1 ... 110 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!