irony > *
Ik dacht echt dat het aan mij lag!Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:20:
Even offtopic; is tweakers.net bij jullie ook zo traag als een Bitcoin transactie?
Yes zie ook allestoringen.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:20:
Even offtopic; is tweakers.net bij jullie ook zo traag als een Bitcoin transactie?
Helemaal mee eens, ik zie nu heel veel whitepapers waarbij ik denk: Dat kan net zo goed in een database van een onafhankelijke partij.Richh schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:17:
Blockchain kent geen noemenswaardig nuttige toepassingen buiten het trustless systeem in finance wat
Yep, ze schijnen sinds kort ook weer zo'n slowchat topic geopend te hebben heb ik gehoord. Zal de server wel niet aan kunnenVerwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:20:

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Moon,lambo.
Verassen zelfs, is het zo erg?Tominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:29:
Ik denk dat we straks het ravijn in pleuren. Ik voel het zelf al een beetje in de lucht maar laat me graag verassen door Michael Saylor!
Moon,lambo.
TLDR: Tranquillo mensen.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Laten we voorlopig genieten van de grote schommelingen in ADA wereld voordat het TO THE MOON gaat.
Scientia Potentia Est
Aslanboy1905 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:38:
Toen ik vorige maand ....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Jij praat niet in dollars denk ik? misschien handig erbij te zetten welke gekke fiat je bedoelt.EvilTurkey schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:39:
Voorlopig werkt het vrij goed om bij Cardano, boven de 90ct te verkopen en dan weer terug te kopen als het onder de 85ct is
Laten we voorlopig genieten van de grote schommelingen in ADA wereld voordat het TO THE MOON gaat.
Tussen 08/01/21 en 21/01/21 zijn we ook met +-30% gezakt. Het duurde tot 08/02 (de eerste Elon pump) dat we weer op hetzelfde niveau kwamen.
Als we nu met een zelfde % zakken dan komen we op ongeveer 41K uit dat tevens als support zou kunnen dienen kijkende naar de koers. Waarom zouden we nu niet meer kunnen herstellen? Lijkt mij juist dat herstel waarschijnlijker is dan tijdens de januari dip.
Ik hoop dat we het ravijn in pleuren. Om daarna weer langzaam omhoog te kruipen. Zo half-half wordt ik een beetje moe vanTominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:29:
Ik denk dat we straks het ravijn in pleuren. Ik voel het zelf al een beetje in de lucht maar laat me graag verassen door Michael Saylor!
Moon,lambo.
Heb net de ADA muntjes geconverteert naar BTCTominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:43:
Wie durft? ETH/USDT retest van 2018 ATH.![]()
[Afbeelding]
Ik wens je veel sterkte toe!raptorix schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:44:
[...]
Heb net de ADA muntjes geconverteert naar BTC
Verwijderd
We zijn helemaal niet bang dat dit het einde is. We zijn alleen van mening dat het het einde is van deze BULLcycle.Aslanboy1905 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:38:
Toen ik vorige maand de crypto wereld ontdekte stond BTC op € 27k (twee dagen daarvoor 25-26k). Sindsdien is het echt hard omhoog gegaan. Mensen zijn bang dat dit het einde is, terwijl we nog steeds ver boven 27k staan. Ja het gaat nog meer zakken waarschijnlijk maar als je had gedacht dat alles elke maand met 30/40% zou stijgen dan moet je echt je verwachtingen aanpassen. Vergeet niet dat BTC in de afgelopen maand regelmatig (positief) in het nieuws is gekomen door investeringen van diverse grote bedrijven.
TLDR: Tranquillo mensen.
Rinse and repeat,
Maar dan kun je ze weer als biobrandstof gebruiken.Tominatie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:12:
[...]
Uitkijken hoor, als je bananen te lang wegzet rotten ze weg en zijn ze niet meer te vreten.
Of gewoon een correctie van 30% zoals dat wel vaker voorgekomen is voordat we nóg hoger gaan?Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:52:
[...]
We zijn helemaal niet bang dat dit het einde is. We zijn alleen van mening dat het het einde is van deze BULLcycle.
Rinse and repeat,
Verwijderd
Of dit het einde is van huidige bullcycle weet ik nog niet. Zou prima kunnen dat we gedurende de zomer wat terugvallen en/of blijven zweven tussen de 30-40k, om aan het einde van het jaar nog flink wat vuurwerk te krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:52:
[...]
We zijn helemaal niet bang dat dit het einde is. We zijn alleen van mening dat het het einde is van deze BULLcycle.
Rinse and repeat,
Maargoed alles kan.
Ik heb in iedergeval wat fiat voor de dips, maar dan wil ik eerst een stuk lager zien dan dit
Stijgen we toch verder, ook helemaal prima
Soms wel ja. Wellicht is het tijd voor een Tweakers (TWK) Coin. Tokensale op Polkastarter en vervolgens via Uniswap....Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:20:
Van de inkomsten wat nieuwe servertjes. Usecase: Tweakers Plus abo's aanschaffen met Tokens, Doneren aan gebruikers bij goede posts (jou sluiten we uit, je krijgt altijd plusjes...). Verdere roadmap volgt, dat bekijkt toch niemand ;-)
Ja, leuk hoor die plaatjes.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:17:
Hier nog een relevante flowchart:
[Afbeelding]
Je zou ipv blockchain ook de EURO kunnen invullen.
Ruim 20 jaar geleden bestond er geen euro, nu hebben we niet anders.
Schieten er iets mee op?
Nee, niet echt.
Het betalingsverkeer zit verweven in onze samenleving en week je niet even los van de banken.
Toch moet je ergens beginnen.
Daarom geloof ik in crypto en of de Bitcoin wint of een andere coin doet er weinig toe.
Uiteindelijk blijven er vast en zeker meer dan een enkele coin over met ieder hun eigen doel en nut.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Kan eindelijk weer op tweakers komen.. al meerdere keren vandaag was tweakers hier niet te benaderen.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:20:
Ps. When moon? Duurt lang.. ik wil spijt hebben van mijn keuzes..
Zero.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Klopt! Denk zelf ook dat je op de langere termijn sowieso winst gaat maken op BNB.ScuL schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 05:04:
[...]
Het leuke aan BNB is dat het de token van Binance is en daar nut heeft voor lagere fees.
Zolang de bullmarkt blijft razen zullen mensen coins kopen (of het BTC of alt coins zijn is niet zo belangrijk) en heel veel mensen gebruiken dan BNB voor lagere fees, en/of schrapen al het klein grut richting BNB
Kortom afhankelijk van het aantal maanden dat we nog in deze bull cycle zitten zal BNB op de lange termijn eigenlijk maar één kant op kunnen en dat is omhoog
Verwijderd
Ik denk zelf van niet. Geen blockchain, maar Bitcoin. Geen crypto, maar Bitcoin.HoppyF schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:06:
[...]
Ja, leuk hoor die plaatjes.
Je zou ipv blockchain ook de EURO kunnen invullen.
Ruim 20 jaar geleden bestond er geen euro, nu hebben we niet anders.
Schieten er iets mee op?
Nee, niet echt.
Het betalingsverkeer zit verweven in onze samenleving en week je niet even los van de banken.
Toch moet je ergens beginnen.
Daarom geloof ik in crypto en of de Bitcoin wint of een andere coin doet er weinig toe.
Uiteindelijk blijven er vast en zeker meer dan een enkele coin over met ieder hun eigen doel en nut.
Maargoed dat kan ik prima mis hebben.
Kan je op altcoins mooie winsten boeken? Absoluut, bizarre winsten zelfs. Staan we over 30 jaar onze auto's op te laden via een Cardano app? Ik denk het niet.
Wordt Bitcoin een onderliggende store of value voor een nieuw financieel systeem waar eerst een enorm volatiele adoptie run aan te pas komt? Hopelijk wel. De tijd zal het ons leren.
Maar voor nu is Bitcoin 60% van de markt, valt of staat alles ermee en is het 90% speculatie. Daar kun je op verschillende manieren mee omgaan. Accepteren lijkt mij het makkelijkste voor jezelf.
LP staat voor liquidity pool. Lees en/of kijk daar maar video's over. Ik zou er niet aan beginnen voor je het goed begrijpt. Er zitten nogal risico's aan namelijk. Zoals impermanent loss.Mighty schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:13:
Wie kan mij helpen met uitleggen wat een DODO-BNB LP nu precies doet op beefy.finance? Als je daar DODO staked dan helpt dat met het geven van liquiditeit in de BNB/BSC? Dus dit zorgt er voor dat vraag en aanbod makkelijker bij elkaar komen en er dus meer gehandeld wordt. In ruil daarvoor krijg je een gedeelte van de fee die daarvoor is ontvangen?
Het zijn duidelijk de Amerikanen die vinden dat we lager moeten.
Want dit doen de chinezen?fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:23:
Daar is de 47 weer.
Bedoel je niet hoger? Want dat gaat nu al een paar dagen zo dat Oostkust-VS denkt 'wakker worden, bitcoin kopen'.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:23:
Daar is de 47 weer.
Dan ga ik er wel vanuit dat die mafklappers zo tussen 7 en 8 opstaan... maar dat doen ze vast daar. Sterker, het lijkt soms wel of veel mensen dat hier ook doen.
[ Voor 20% gewijzigd door Glenn Hoddle op 26-02-2021 13:26 ]
Verwijderd
En nu, de geschiedenis herhaald zich?
Volgens mij begon de verkoopgolf gisteren rond 14.00u.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:24:
[...]
Bedoel je niet hoger? Want dat gaat nu al een paar dagen zo dat Oostkust-VS denkt 'wakker worden, bitcoin kopen'.
Dan ga ik er wel vanuit dat die mafklappers zo tussen 7 en 8 opstaan... maar dat doen ze vast daar. Sterker, het lijkt soms wel of veel mensen dat hier ook doen.
De dag daarvoor een uurtje eerder.
[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 26-02-2021 13:34 ]
Zou best kunnen. Ik vroeg me laatst ook af, dan allicht geen bullruns meer? want geen halvings van een coin met grote dominantie. Dan wordt het meer een reguliere markt, afhankelijk van... ja wat? Wellicht iets meer fundamentele waarde? Projecten zullen niet meer meeliften op instroom tijdens een bullrun. Enerzijds eerlijker en minder fomo gebaseerd, maar moeilijker om er tussen te komen tussen die duizenden projecten en ook te blijven lijkt me. Volgens mij profiteren veel projecten toch ook ergens wel van een bullrun (hetzij gains, hetzij naamsbekendheid met het project) en als ze het goed doen blijven mensen geïnteresseerd.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:00:
[...]
Waarom zou dat toch zo zijn![]()
Bitcoin weg = crypto weg.
Ik stop nog een zak popcorn in de magnetron, trek een pilsie open en geniet van alle rektheid hier.
En waarom genieten we dan van andermans leed? Omdat er voor gewaarschuwd is maar er toch ingestapt wordt. Voor de ekte ekte wordt het nu spannend, want wie zien we de nieuwe bullrun weer terug? ;-) (Niet dat ik denk dat dit al het einde is hoor.. We zijn net begonnen)
Verwijderd
Maar dan blijft er weinig over want de projecten zijn helemaal zo boeiend niet.marcel87 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:38:
[...]
Zou best kunnen. Ik vroeg me laatst ook af, dan allicht geen bullruns meer? want geen halvings van een coin met grote dominantie. Dan wordt het meer een reguliere markt, afhankelijk van... ja wat? Wellicht iets meer fundamentele waarde? Projecten zullen niet meer meeliften op instroom tijdens een bullrun. Enerzijds eerlijker en minder fomo gebaseerd, maar moeilijker om er tussen te komen tussen die duizenden projecten en ook te blijven lijkt me. Volgens mij profiteren veel projecten toch ook ergens wel van een bullrun (hetzij gains, hetzij naamsbekendheid met het project) en als ze het goed doen blijven mensen geïnteresseerd.
Als BTC wegvalt met de bullruns, zijn alle altholders per direct bagholders want dat gaat nevernooitnietmeer zo'n achterlijke bedragen ophalen.
Well you must be fun at partiesAarebe1 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:39:
Ben ik de enige die heel goed gaat op dit soort dagen?
Ik stop nog een zak popcorn in de magnetron, trek een pilsie open en geniet van alle rektheid hier.
En waarom genieten we dan van andermans leed? Omdat er voor gewaarschuwd is maar er toch ingestapt wordt. Voor de ekte ekte wordt het nu spannend, want wie zien we de nieuwe bullrun weer terug? ;-) (Niet dat ik denk dat dit al het einde is hoor.. We zijn net begonnen)
Beetje onderbuik gevoel misschien, maar denk dat die gaat vlammen mits btc niet keihard crashed
Verwijderd
Als we met begonnen zijn, dan gaat er toch niemand REKTAarebe1 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:39:
Mee eens.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:40:
[...]
Als we met begonnen zijn, dan gaat er toch niemand REKT
Maar kijk eens om je heen.. Krijg toch het idee dat veel mensen anders denken
Verwijderd
Het is dat ik waardeloos ben met Photoshop maar <insert spaghettibord met kaasrasp erboven met 30% afgeschaafd BTC logo, title: Spaghetti Rekteroni>Aarebe1 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:41:
[...]
Mee eens.
Maar kijk eens om je heen.. Krijg toch het idee dat veel mensen anders denken
Genoeg gewerkt voor vandaag. Tijd om de hond uit te laten, wijntje in te schenken en dan weer keihard memes posten hier
Lijkt me een heerlijk dagje voor de boeg kerel!Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:44:
[...]
Het is dat ik waardeloos ben met Photoshop maar <insert spaghettibord met kaasrasp erboven met 30% afgeschaafd BTC logo, title: Spaghetti Rekteroni>
Genoeg gewerkt voor vandaag. Tijd om de hond uit te laten, wijntje in te schenken en dan weer keihard memes posten hier
Jij bent een aardige kerel zeg ..maar je weet hoe het gaat he? Karma is een bitch...Aarebe1 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:39:
zwembroek schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:49:
[...]
Jij bent een aardige kerel zeg ..maar je weet hoe het gaat he? Karma is een bitch...
:fill(white):strip_exif()/f/image/Dwd5DJnZNzRIki7p0L3QHV77.png?f=user_large)
Op aanraden van Intelligo.
De laatste 4 dagen zie je juist zo tussen 12:30 en 14:30 een paar fikse groene candles. Daarna gaat het dan meestal weer mis.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:33:
[...]
Volgens mij begon de verkoopgolf gisteren rond 14.00u.
De dag daarvoor een uurtje eerder.
https://www.newsbtc.com/n...outflow-as-btc-usd-drops/
Alle LP vaults op beefy.finance maken gebruik van andere platformen waar die liquidity pools gehost worden. Je kan op beefy.finance geen DODO tokens staken, maar wel DODO-BNB LP tokens. Die verkrijg je op het platform waar DODO bij hoort en stake je vervolgens op beefy.financeMighty schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:13:
Wie kan mij helpen met uitleggen wat een DODO-BNB LP nu precies doet op beefy.finance? Als je daar DODO staked dan helpt dat met het geven van liquiditeit in de BNB/BSC? Dus dit zorgt er voor dat vraag en aanbod makkelijker bij elkaar komen en er dus meer gehandeld wordt. In ruil daarvoor krijg je een gedeelte van de fee die daarvoor is ontvangen?
irony > *
Uncle_Charles schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:07:
@WiseGuy! Schreeuwlelijke kledij daarintegen #poncho

we only make way for the man who boldly pushes past us
Ik hoop op 41k nog wat bij te kunnen kopenfRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:08:
Klokslag 2 uur, het dumpen is weer begonnen.
Ik heb die Ledger niet voor niets...fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:55:
Gisteravond heeft iemand besloten 575 miljoen aan BTC van Coinbase te trekken.
https://www.newsbtc.com/n...outflow-as-btc-usd-drops/
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
En misschien een inverted h&d op de 1h btc..
Ik doe echt mijn best om iets positiefs te vinden he..
[ Voor 54% gewijzigd door Pelox op 26-02-2021 14:32 ]
Zero.
Positief:Pelox schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:17:
Zo'n rode hamer op de daily.. dat is toch bullish?
En misschien een inverted h&d op de 1h btc..
Ik doe echt mijn best om iets positiefs te vinden he..
We zijn 'maar' 20% gedaald t.o.v. de 58k ATH, terwijl we bijna 100% zijn gestegen in 1 maand, en bijna 200% sinds 01-12. Ik snap het paniekvogelen niet echt. Als dit BNB was hadden we het met z'n allen een normale correctie gevonden.
Ik zoek naar short term positieve tekenen van reversal.. mag dat ook niet? Oke.. dan naar 39k asap graag.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:36:
[...]
Positief:
We zijn 'maar' 20% gedaald t.o.v. de 58k ATH, terwijl we bijna 100% zijn gestegen in 1 maand, en bijna 200% sinds 01-12. Ik snap het paniekvogelen niet echt. Als dit BNB was hadden we het met z'n allen een normale correctie gevonden.
Zero.
Even wachten m'n riem zit nog niet vast.Pelox schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:39:
[...]
Ik zoek naar short term positieve tekenen van reversal.. mag dat ook niet? Oke.. dan naar 39k asap graag.
haha, dit inderdaad. Deze dip was mooi om ff een plukje btc te kopen, maar nog geen enkele reden tot paniek. En dan nog niet, want BTC is een long-game waar je uiteindelijk zelf bepaald wanneer je uitstapt.
(voor mij is dat 1 BTC bezitten van 1+ miljoen dollar.
Gecondoleerd.Ezekielll schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:40:
Heb zelf wat mooie winsten omgezet in fiat vanuit verschillende alts... Klein deel hou ik in fiat en vanmorgen de rest in ETH gestopt
Beetje onderbuik gevoel misschien, maar denk dat die gaat vlammen mits btc niet keihard crashed
Doe maar iets alcoholvrij, want ik vermoed dat ik mijn lambo dit weekend nog op moet halen.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:55:
Kan ik nog wat inschenken voor iemand voordat het weekendspektakel begint?
[Afbeelding]
Verwijderd
Heeft de trophy-wife geen rijbewijs?Ray_ schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:56:
[...]
Doe maar iets alcoholvrij, want ik vermoed dat ik mijn lambo dit weekend nog op moet halen.
Verwijderd
SymbolicFrank in "Armoede, schulden en dakloos zijn in Nederland"
Zitten we dan met z'n allen te zeuren hier.
Dat een ander armer is maakt mij nog niet rijk.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:03:
Even een crosspost vanuit een ander topic, ik vind deze wel belangrijk voor het perspectief in deze markt.
Verwijderd
Wat ik wil zeggen is dat je gezegend bent met de mogelijkheid van crypto-lossesfRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:08:
[...]
Dat een ander armer is maakt mij nog niet rijk.
p.s. het is ADA-predictietijd. Gaan we maandag keihard naar beneden na de Mary hard fork, of moet ik ruimte maken op de parkeerplaats voor een extra lambo?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2021 15:12 ]
In dat geval ben ik steenrijk.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:09:
[...]
Wat ik wil zeggen is dat je gezegend bent met de mogelijkheid van crypto-losses
Geen idee waarom opeens, maar maakt niet uit, doorgaan!!!!
Verwijderd
Het is net of ik dit gisteren ook gezien heb ergens... Ohja het was Elrond!veertje schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:14:
Elrond to the moon!!!
Geen idee waarom opeens, maar maakt niet uit, doorgaan!!!!
10 omhoog 20 naar beneden. De maan staat laag zeker
Dude, you killed my vibe...Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:16:
[...]
Het is net of ik dit gisteren ook gezien heb ergens... Ohja het was Elrond!
10 omhoog 20 naar beneden. De maan staat laag zeker

Spreek voor jezelfVerwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:03:
Even een crosspost vanuit een ander topic, ik vind deze wel belangrijk voor het perspectief in deze markt.
Verwijderd
Briljant waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht!Raaafie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:21:
[...]
Spreek voor jezelfIk woon inmiddels onder een brug.
Dat scheelt weer 1000eu/maand die in Crypto kan. Is er nog ruimte onder de brug?
Wordt nog druk onder de brug.. allemaal dezelfde brug als @Slux ?Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:22:
[...]
Briljant waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht!
Dat scheelt weer 1000eu/maand die in Crypto kan. Is er nog ruimte onder de brug?
Volgens mij is er maar 1 patenthouder van het onder de brug wonen en dat is @Slux.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:22:
[...]
Ik neem aan dat jullie hem dan een kleine vergoeding in cryptocointjes betalen

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Tuurlijk, genoeg plek. Andere members ook welkom.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:22:
[...]
Maar ff serieus, het is inderdaad diep triest gesteld. Als je idd alleen al kijkt naar de huizenprijzen. Als ik voor mezelf spreek; huis heb ik niet want kan geen hoog genoege hypotheek krijgen & huurprijs is meestal >50% van je netto inkomen. De spreekwoordelijke brug is momenteel mijn enige optie.
Mark my words.
Zero.
Oh ja.. YOLO
[ Voor 6% gewijzigd door Mighty op 26-02-2021 15:29 ]
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Pelox schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:27:
Bijna weekend.. gaat btc door de 47k en kunnen we dat vasthouden dan voorspel ik een paar groene dagen. Hopelijk door de 52k, maar dat zal lastig worden..
Mark my words.
/f/image/jyHnMneSqrzyFtP5g6PS8MLB.png?f=fotoalbum_large)
Will do
En dat wordt de komende tijd alleen maar erger. Dakloosheid vast ook. Ik heb dat zelf een paar jaar geleden eens meegemaakt en lachen was anders.Raaafie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:26:
[...]
Maar ff serieus, het is inderdaad diep triest gesteld. Als je idd alleen al kijkt naar de huizenprijzen. Als ik voor mezelf spreek; huis heb ik niet want kan geen hoog genoege hypotheek krijgen & huurprijs is meestal >50% van je netto inkomen. De spreekwoordelijke brug is momenteel mijn enige optie.
wait ... nieuw topic en nu al 44 pagina's!?!?
maar serieus, wanneer lopen die futures nou precies af? ben dit negatieve gedoe wel wat beu onderhand..
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
>50% van je netto inkomen is wel heftig. Ik weet dat het in Nederland tegenwoordig gekkenhuis is.Raaafie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:26:
[...]
Tuurlijk, genoeg plek. Andere members ook welkom.
Ik zit wel aardig hier in Helsinki. Salarissen zijn hoger dan in NL, en hoewel er een hoop dingen duurder zijn dan in NL, hou je onder de streep toch een shitload meer over.
Gemeentelijke heffingen(afval etc) als huurder? Nope. Water? vast maandbedrag INCL warm water(ja, verwarming is dus gratis). Zorgverzekering? Van je belasting en 99% van de werkgevers doen daar nog "private insurance" bovenop. Tandarts ook gedekt (tot 600/jaar).
Internet nodig thuis ivm werk? Werk betaald. Electra? Helft v/d prijs tov NL.
Negatief? De laatste 18 minuten zijn we 1200 1300 1400 dollar gestegen!Alfa Novanta schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:31:
wait ... nieuw topic en nu al 44 pagina's!?!?... to the moonnnn!!
maar serieus, wanneer lopen die futures nou precies af? ben dit negatieve gedoe wel wat beu onderhand..
Edit: en weer rode candle

[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 26-02-2021 15:34 ]
Verwijderd
Ik gokte juist de andere kant op. Nog een weekje down. sub40k, high 30'sPelox schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:27:
Bijna weekend.. gaat btc door de 47k en kunnen we dat vasthouden dan voorspel ik een paar groene dagen. Hopelijk door de 52k, maar dat zal lastig worden..
Mark my words.
Om deze reden woon ik dan nu ook nog samen met een huisgenoot en zet ik alles opzij dat niet opgaat aan vaste lasten. Een gedeelte daarvan stop ik in crypto.. Hopelijk gaat het me iets opleveren. De moed schiet me wel in de schoenen als ik kijk naar de stijging van de huizenprijzen, 8-10% per jaar. Maargoed, dit is offtopic.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:30:
[...]
En dat wordt de komende tijd alleen maar erger. Dakloosheid vast ook. Ik heb dat zelf een paar jaar geleden eens meegemaakt en lachen was anders.
Ontopic: Bitcoin ga eens moon!
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!