[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:26
Taro schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 23:25:
Tijd om de chart van SOL weer eens te delen, inmiddels weer ingestapt, I put my money where my mouth is, mogelijk gaat ie nog wat lager, maar dat accepteer ik dan maar:

[...]

[Afbeelding]
Geen principe kwestie om geen SOL te kopen omdat SOL een voedingsbodem is voor alle memecoins die Henk en Ingrid by crypto weg houden?

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Danjel schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 23:37:
[...]

Geen principe kwestie.omdat SOL een voedingsbodem is voor alle memecoins die Henk en Ingrid by crypto weg houden?
Ik heb veel principes in het leven, maar in crypto hecht ik niet zoveel waarde aan dergelijke factoren.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
Taro schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 23:39:
[...]

Ik heb veel principes in het leven, maar in crypto hecht ik niet zoveel waarde aan dergelijke factoren.
Jij liever dan ik. Ik verdien graag centen, maar SOL is wat mij betreft echt het afvoerputje van crypto. De next ETH zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Danjel schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 23:41:
[...]

Jij liever dan ik. Ik verdien graag centen, maar SOL is wat mij betreft echt het afvoerputje van crypto. De next ETH zeg maar.
Het geld dat nu in SOL is gestoken is dan ook afkomstig van ETH en PEPE :)

Ik HODL doorgaans niet lang. Hopelijk een stijging tot 200 of misschien wel 300 USD en tussendoor gaan ze weer de deur uit.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Taro schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 23:44:
[...]

Het geld dat nu in SOL is gestoken is dan ook afkomstig van ETH en PEPE :)

Ik HODL doorgaans niet lang. Hopelijk een stijging tot 200 of misschien wel 300 USD en tussendoor gaan ze weer de deur uit.
Ik help het je hopen. Gure drek!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Danjel schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 23:49:
[...]

Ik help het je hopen. Gure drek!
Daar ben ik niet vies van. Bij aandelen of andere investeringen heb ik meer principes, maar bij crypto gaat het mij voornamelijk om het rendement.

Uiteraard zijn er wel coins zoals bijv. HEX, Bitcoin Cash, etc. waar ik van weg blijf, die overschrijden toch wel behoorlijk wat grenzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Taro schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 23:52:
[...]

Daar ben ik niet vies van. Bij aandelen of andere investeringen heb ik meer principes, maar bij crypto gaat het mij voornamelijk om het rendement.

Uiteraard zijn er wel coins zoals bijv. HEX, Bitcoin Cash, etc. waar ik van weg blijf, die overschrijden toch wel behoorlijk wat grenzen.
Hypothetisch, hoe zou deze "cycle" verlopen zijn zonder SOL en de bijbehorende pump.fun wat imo nu heel veel volk weg houdt van crypto?

Geen Trump en Libra (en what not).

Ik ben er wel klaar mee tbh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Danjel schreef op zondag 2 maart 2025 @ 00:01:
[...]

Hypothetisch, hoe zou deze "cycle" verlopen zijn zonder SOL en de bijbehorende pump.fun wat imo nu heel veel volk weg houdt van crypto?
Oh, helemaal niet mee bezig.
Geen Trump en Libra (en what not).

Ik ben er wel klaar mee tbh!
Je gevoel past prima bij een mid season dal, nog ff een nieuwe double top voor Bitcoin neerzetten nadat iedereen weer fomo heeft gekregen ivm 1D MA200 bounce en dan kan de bearmarkt weer beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Taro schreef op zondag 2 maart 2025 @ 00:06:
[...]

Oh, helemaal niet mee bezig.

[...]

Je gevoel past prima bij een mid season dal, nog ff een nieuwe double top voor Bitcoin neerzetten nadat iedereen weer fomo heeft gekregen ivm 1D MA200 bounce en dan kan de bearmarkt weer beginnen.
Mijn gevoel is echt klaar zijn met memeshit en daar wil ik mijn handen niet meer aan branden. Als SOL nog naar 300 gaat, dan gaat BTC naar 420k.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Danjel schreef op zondag 2 maart 2025 @ 00:12:
[...]

Mijn gevoel is echt klaar zijn met memeshit en daar wil ik mijn handen niet meer aan branden. Als SOL nog naar 300 gaat, dan gaat BTC naar 420k.
Eens, daarom zit ik voor 90% in BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:00
Taro schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 08:01:
Dit weekend nog een 1D MA200 hertest? En 1D MA7 incoming.
[Afbeelding]
1D MA200 zou heel goed kunnen, dat is ongeveer 50% van de wick van de relief pump van afgelopen vrijdag. Nieuwe potentiële support plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:03
Mr Ronman schreef op zondag 2 maart 2025 @ 09:01:
[...]

1D MA200 zou heel goed kunnen, dat is ongeveer 50% van de wick van de relief pump van afgelopen vrijdag. Nieuwe potentiële support plek
als we die 7dma ook nog pakken dan gok ik niet dat we voor dat de beurs morgen middag open gaat nog dippen tot de 200. Wat er daarna gebeurt geen idee, teveel macro en sentiment gedreven laatste week.
De weekly ziet er ook nog niet eens zo slecht uit met een stevig deel naald ipv body

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
anti elppa schreef op zondag 2 maart 2025 @ 09:07:
[...]

als we die 7dma ook nog pakken dan gok ik niet dat we voor dat de beurs morgen middag open gaat nog dippen tot de 200. Wat er daarna gebeurt geen idee, teveel macro en sentiment gedreven laatste week.
De weekly ziet er ook nog niet eens zo slecht uit met een stevig deel naald ipv body
7dma is al aangetikt toch? 86515 gehaald op mijn chart.

De 200 zie ik ook pas uiterlijk morgen. En we hebben nog Trump met z'n tarieven die 4 maart in gaan. Maar hoeveel impact dat laatste nog heeft moeten we nog afwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Mr Ronman schreef op zondag 2 maart 2025 @ 09:19:
[...]

7dma is al aangetikt toch? 86515 gehaald op mijn chart.

De 200 zie ik ook pas uiterlijk morgen. En we hebben nog Trump met z'n tarieven die 4 maart in gaan. Maar hoeveel impact dat laatste nog heeft moeten we nog afwachten.
aangetikt ja, maar ik bedoel er voorbij. Die tarieven zitten er al in, die aankondiging was van de week toen de beurzen open waren

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
In het kader van transparantie: I'm out:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kWVX_6qkOStFU0t3OiU4QSGS7K4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7UYlrYUAGcE7YzSm3S2ZGK5b.png?f=user_large

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Oh, das balen, zal je altijd zien... -O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UIXD_wxrzXpgO4ownD9T3VNrv0M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bJfpQ5NpHT3eJ6pA5BhUUM8s.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Ronman
Ja, alle grafieken kunnen denk ik weer enigszins in de prullenbak met dit Trump nieuws.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
1D MA200 heeft het gehouden, 1D MA7 doorbroken, nu weer door de BMSB heen zien te komen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d3ImEKo-90o3WIJ7m9xFDp1xBnI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PZGria77mITGcT0ilnGANTGW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bEA4ivUy35hKkXlYKDqgdqH69WI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m2y68GQuL3oVGmOtMzVPxSne.jpg?f=fotoalbum_large

Trump has stated on Truth Social that ADA, XRP and SOL are going to be part of the US Crypto Reserve

[ Voor 12% gewijzigd door Technofreakz op 02-03-2025 17:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:04
We zijn op weg om de CME gap te vullen, en daarboven ligt wel de VWAP als weerstand.
Echter met zo een impulsieve moves, is er weinig weerstand aan.
Ik ben benieuwd als morgen alles opent, wat dan de next move zal zijn.
Heel de 80k range is telkens vrij impulsief, zowel op als neer..

Ondertussen ook BTC en ETH confirmed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fxLCM9_bnOXRoJCMBbkCKQZ84y8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5Pf3asApylJmV3v1XcmSIVyP.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door kazzzdafke op 02-03-2025 18:25 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Wat een week! De ETF kopers hebben "mooi" op de bodem verkocht (vrijdag was wel positief qua inflow), nu kunnen we weer verder. Let's gooo!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3rtit0UGzHJUj5WqbEjebzL8fLw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0ZCAUosrBZvnBu3gD3OfZX6c.jpg?f=fotoalbum_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Technofreakz schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:47:
[Afbeelding]

Trump has stated on Truth Social that ADA, XRP and SOL are going to be part of the US Crypto Reserve
Triest nieuws. ADA, XRP, SOL en ETH hebben niks te zoeken in een strategic reserve.

En ja, dat zeg ik terwijl m'n SOL vandaag 18% omhoog knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 08:27

Dav0s

Hr?

Numbers schreef op zondag 2 maart 2025 @ 19:40:
[...]
Triest nieuws. ADA, XRP, SOL en ETH hebben niks te zoeken in een strategic reserve.

En ja, dat zeg ik terwijl m'n SOL vandaag 18% omhoog knalt.
Uit interesse: waarom zou volgens jou een BTC wel in een strategic reserve horen en bijvoorbeeld ETH niet? Ze hebben naast de dollar toch ook Euro/Yen/etc. in hun strategic reserves? En verschillende metalen?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Dav0s schreef op maandag 3 maart 2025 @ 11:08:
[...]

Uit interesse: waarom zou volgens jou een BTC wel in een strategic reserve horen en bijvoorbeeld ETH niet? Ze hebben naast de dollar toch ook Euro/Yen/etc. in hun strategic reserves? En verschillende metalen?
Dat het voor ons goed uit komt, wil nog niet zeggen dat het voor een land verstandig is om een BSR aan te leggen. Bitcoin moet zich nog bewijzen op de langere termijn, maar goed om op je vraag terug te komen, er zijn meerdere redenen voor, maar de belangrijkste is dat Bitcoin bepaalde eigenschappen heeft waardoor je het kunt zien als store of value en die vlieger gaat niet op voor Ethereum of één van de andere crypto chains.

Of Bitcoin het store of value scenario waar kan maken, gaat de tijd ons leren. Het gaat voor nu om adoptie, de harde limiet van maximaal 21 miljoen Bitcoins, het makkelijk bewaren en verplaatsen t.o.v. fysieke goederen, de beveiliging en rekenkracht erachter, het unieke ervan zonder bovenliggende "eigenaar" aan het stuur.

Ethereum en andere crypto bedrijven, want dat zijn het in feite, horen daar naar mijn idee niet tussen. Net als Coca-Cola, Tesla, of Volkswagen aandelen terecht niet worden opgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
ETH heeft een zeer bijlangrijk support niveau nu doorbroken ($2140), als de bearish trend voortzet gaan we daarmee naar de ~$1800 (MA 1W 300)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:47
Perfecte retest van de 1D 200MA deze nacht voor Bitcoin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tW42Gt7XLQ-cKJDBqm6kJl9zydA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P5ZI4BuXgDgVQR3o3SJC2wDw.png?f=fotoalbum_large

Hopelijk snel een nieuwe poging om terug boven de bmsb te geraken.

[ Voor 82% gewijzigd door Beug op 04-03-2025 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
Het is stil hier, niemand die zich meer waagt aan een prognose. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:55
Jumpman schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 12:50:
Het is stil hier, niemand die zich meer waagt aan een prognose. :)
Mijn prognose is 7 digits in 2034 of eerder :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Beug
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9II1PB6XC2ZvkcXDCK6__1NGFlE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rKz2Yaz4xqYWPOpVRB8D8Y81.png?f=fotoalbum_large

Positief: bounce op de 1D 200MA.
Minder positief: reject op de BMSB eerste twee pogingen.

Ik verwacht in het kort nog wel een nieuwe poging, 3e keer goede keer? Neerwaartse trend sinds 20 januari.

Ook wel wat compressie aan het ontstaan dus ik verwacht nog meer actie volgende week.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_0ZYq2fARbpzowc0ZPKe57oTPeU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Tk8OJCkMQqgB9U8JgXi7Jyyu.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door Beug op 08-03-2025 09:04 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
1D MA200 @ 83k wederom opzoeken?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_3fKKFtdL8H24OLYITD4HCnzhfk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FKx2hW1JVjHBQskDSWT2prtQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beug
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wxuP3mX-IODRLP2ATcAbKbsz8zI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kYyUIztKOR2Emqgfr8epqyIH.png?f=fotoalbum_large

Voorlopig houden we het bij de triangel.
1D MA200 is wel niet veraf.

Edit: eeeeen kan weer de vuilbak in. We lonken nu naar Taro zijn 1D 200ma op 83300.

[ Voor 34% gewijzigd door Beug op 09-03-2025 07:56 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Een bijzondere week weer die voornamelijk werd gedomineerd door het "nieuws" rondom de SBR. Hopelijk brengt deze uitkomst nu wat rust in de tent en kan de koers weer zelfstandig verder. Het grappige is wel dat we onderaan de streep qua koers praktisch gelijk staan met een week geleden. De ETF flows waren nog steeds negatief, maar minder diep dan de historisch slechte week ervoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kCjPFwRXbjbTG4_hyxPF6I64vcg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j2WzGlJoK0KgqwxaWPMUdVY9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:28
Daar is hij al (tijdelijk?) onder… 3x getest en nu moet hij hem weer reclaimen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
brothermaynard schreef op zondag 9 maart 2025 @ 18:04:
[...]

Daar is hij al (tijdelijk?) onder… 3x getest en nu moet hij hem weer reclaimen
Klopt, is inmiddels gebeurd en had ik al in SC gepost :)

Hierbij de huidige stand:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G2I8nJh8UFWASrjK2rR_LZzOaHw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/C7xG9VRPOAKk1ku2EzHlIxsy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Taro schreef op zondag 2 maart 2025 @ 16:37:
Oh, das balen, zal je altijd zien... -O-
[Afbeelding]
Inmiddels kan ik door een paar trades en in fiat te zitten weer meer SOL terugkopen als voor die pump, nice :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Belangrijk punt... Bitcoin weer op/tegen de 1D MA200:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BTieYz-ed-U6NMuUthYEzUWrERQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OoBoi6aBDk0alVMi7BUgsaSX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Taro schreef op zondag 9 maart 2025 @ 21:17:
Belangrijk punt... Bitcoin weer op/tegen de 1D MA200:
[Afbeelding]
Als ik die grafiek bekijk van Taro. 1 Rode lijn, de overige weerstanden liggen erboven.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Welk van de lijnen gaat het worden als de koers niet snel weer boven de 1D MA200 terugkrabbelt, 73k of lager?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oVYAtVC131kBx6KmnosPny1xdys=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1PZvYv9pALEyeti1B4HdqvvQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Taro schreef op zondag 9 maart 2025 @ 23:06:
Welk van de lijnen gaat het worden als de koers niet snel weer boven de 1D MA200 terugkrabbelt, 73k of lager?
[Afbeelding]
De 50W MA op de weekly is er ook nog. Die diende vorige keer als support. $75k nu.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Coldcat schreef op zondag 9 maart 2025 @ 23:11:
[...]

De 50W MA op de weekly is er ook nog. Die diende vorige keer als support. $75k nu.
Klopt, was in september 2024 en dat is nog een optie. Maar ook grote kans dat er een wick onder komt tot 73k:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y4v0w1X1joHBFJUY02txEv-UPb4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5OBYNZhN3mMgrZAgbxXB2o35.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 03:04
Verkeerde topic excuses

[ Voor 66% gewijzigd door The Redman op 10-03-2025 00:26 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:06

YES

Moderator General Chat
Gisteren ook al eens benoemd in het SC topic, maar nu even plaatjes erbij. Heel veel alts die ik in mijn watchlist heb op tradingview zijn op een belangrijk punt aanbeland in mijn ogen. Veel zitten op support met alleen maar lower higs er naar toe en sommigen zitten er al onder. Als we vanmiddag toch een bounce zien over de gehele linie dan liggen er nu dus mooie kansen, maar als we nog een stukje omlaag gaan, gaan er een heleboel munten door stevige support levels donderen.

ARB, COMP en GMX op support:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rW4ODVk5Afz6FraVVJTwUwM9B2E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PPq389Zdh2h7Hd6vtX7pj1EC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u40kMoSI9wy9FdN5xdlEmEi98R8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9qWi9vcIdD69oIvKNA0DUDto.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/966cst11c7_CPt4Om1Pj3nA6bOY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9XvTgm1C6ZTXXCpzvbLZdKi9.png?f=fotoalbum_large

BNB, KSM en XRP zitten nog boven/op hun support zones:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-DNl1PHXleKuXYCN-qBAMDyaYCg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XNS3A6i80HE9CG9rpK7l7Eq9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Fz2cuvS5hZtPTxLCFyeycDUwcg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QgPeRvlfD6Pq4UXH5Lo6wLhV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/clbnHJdRhszXv13ALrHkO7wHrbw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xcfyRaVnZE5ybnOcUL29aAvB.png?f=fotoalbum_large

ALGO LTC en PEPE zitten in hun support zones:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4SwpalthL79WAXBmfGbsE0vdDZk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l7LQQuZ9x8h9cMTonuFgnuOE.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kSLrqP-IFMBWDMBvjn-gF9GQs7I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VU0KyPddoC0VUVKmFgwYr7Ke.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/roXcB9K2Y6pDBImVwzdlsXtp0-A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3M15VlsmiU7ZkAK7RB26CbNK.png?f=fotoalbum_large

En SEI is er al doorheen gezakt en test nu de onderkant van support:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Euflbb4IKj6ktoysF0oHMP_k5t4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fLAEWDfqzV8VcuR5ItnsnPdc.png?f=fotoalbum_large

Amerika mag het zo gaan zeggen, bounce of wederom muntjes in de aanbieding!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik bedenk me net dat ik twee grote jongens vergeten was, die liggen er net als bovenstaande alts niet erg fraai bij als je het mij vraagt:
ETH bearish retest gaande, als de zone niet overwonnen wordt gaan we denk ik <$2000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fCDwZ215CNWAsRKKx5EDLLrpc4M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wQa2VpVe3yf70QQl02szBScS.png?f=fotoalbum_large

SOL zit er nog boven:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fdY53E3QppiJu7JXczMDMGrdIYM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n8KwVLKaRwqFaBZqyMMdzAHp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Beug
Een duidelijke afwijzing van de 200ma, 73k next?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JeGj6bR2cChseiaxl72si3jKdL4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WaPtUP0lGiXpStECDhRTuUhl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Netjes onderweg:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZoV-jFU2DnPkJ_YjQJOzVDJWiPQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zXQNX73gR9EKnBgJnb9xLKs8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:02

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XeRH9PhRc0Sl2QCa-zpbJMd06oY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xEmCXtBqHTCSJLULyCkw1w9z.png?f=fotoalbum_large

Updated chart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Goed verhaal, lekker kort :P

Kun je er iets meer bij vertellen? Is dit positief/ negatief/ wat zegt deze beweging?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Numbers schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 08:26:
[...]
Goed verhaal, lekker kort :P

Kun je er iets meer bij vertellen? Is dit positief/ negatief/ wat zegt deze beweging?
Rest heb ik per abuis in de SC gezet gisteren, maar hoort eigenlijk hier;
tomtom901 in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29"

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Beug
Desondanks kleine bounce en er hier en daar al sprake is van een relief rally krijgt btc de 200dma niet overwonnen.

Die drop naar 73k ligt nog steeds op de tafel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tcW0XesYDX5GIF1D891R40woRYM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ky3452Olk3hJVZ3cm9UQJbqb.png?f=fotoalbum_large

Maar we hopen natuurlijk met z'n allen op wat groene prijsactie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:44
Beug schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 06:50:
Desondanks kleine bounce en er hier en daar al sprake is van een relief rally krijgt btc de 200dma niet overwonnen.

[Afbeelding]

Maar we hopen natuurlijk met z'n allen op wat groene prijsactie :-)
Reject was dit keer al minder stevig. Dat biedt idd hoop voor vandaag :)

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Beug schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 06:50:
Zolang we geen higher high zetten kun je zelfs nog spreken van een actieve downtrend. 84k vasthouden blijkt een moeilijke hobbel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CrnR01m7HumB-jGF6udMxAq_lmc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NDOhWHDT0Q47Xcr0BN31Mhhr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Prachtige doji :O
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/79lnv8GrVWXt3dZ-K3p20tMS9e4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wgecxTiONrpACrCcnwyZKFr9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ScuL
  • Nu online
Tsja, de markt weet nu niet wat het wil.

De ene kant is bullish vanwege ETFs, strategic reserve, en de omarming van crypto van het establishment.
De andere kant is bearish vanwege wereldwijd tumult zowel geopolitiek als in de handelsmarkten.

Er zijn nu imo twee waarschijnlijke scenarios
A] Alles wat Trump zegt blijkt bluf, er komt een oplossing voor het UA-RU conflict en de markten veren op waardoor Bitcoin een ATH kan zetten in Q2
B] De markten gaan volledig kapoere en Q2 wordt een domper, waardoor we pas in Q3/Q4 een ATH gaan zien

voorzichtig is er ook nog een optie C
C] De wereldwijde economiën gaan naar de klote door Trumps beleid of erger nog, er komt wereldwijd grote onrust of meerdere gewapende conflicten. In dat geval geen ATH meer en staan we in de wachtstand

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
:O
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/veupuTL1I95x0SYSuVrfubTgdxg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YHd6zC2EdK3VLGiYaqbcAM7k.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Nieuwe week, nieuwe update. Positief gezien is de weekly candle groen en staan bijna alle indicatoren in het groen. Short time hodlers zijn oversold. Zouden we het laagste punt hebben gehad? Het wordt weer tijd voor wat prijsactie!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3aDmpMq_o0QPdvgtxax5qbGF14U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AR5kVHPFLTU3Ako5KIeoWF9s.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s4iBeOpLdHC2Qpz63eH2-rE35nk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M9aCzEpJq8YGX2b4u4YKbp8d.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• brothermaynard
Wick naar de blauwe lijn (volgens mij had je het eerder over de 1d 200MA) is wel min of meer goed ingeschat. Maar is maar een klein wijkje en huidige koersverloop is ook nog niet heel krachtig volgens mij. BTC blijft ook nogal hangen in de range 83-86k. Die blijft moeite houden de BMSB te bereiken, laat staan te doorbreken
De meeste grote alts volgen ook redelijk de richting die btc volgt.
Ik betwijfel dan ook sterk of Sol al echt naar boven terug uitbreekt, en je curve bevestigd dit ( mag verplaatst naar SC als je vind dat het daar meer op de plaats is)

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Het lukt Bitcoin niet om door de kluwen aan MA's heen te komen, nu wederom rejected op de 1D MA7 & 1D MA200, er kunnen spoedig nieuwe lows worden opgezocht als Bitcoin niet snel wordt geholpen door wat goed nieuws:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wyQtIoZUYQsp_-zIOtqFtRLqs80=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DrkzNgZRsrJHTCIBcd43XXFs.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Range EQ aangetikt met een bearish divergence op de daily. Ik heb overigens niet verkocht, wacht even af of we een higher low gaan zien voor een nieuwe poging om door range EQ heen te komen (en ik was gewoon vergeten orders te zetten, dat ook):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4IWlUOijzsT4IEXynV3liMFXegA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/X9TkRq4QirPE4h1dSbNchdBu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:19
Knip, Zolang het een gerucht is past dit beter in de SC, als het echt nieuws is van harte op zijn plek hier

[ Voor 90% gewijzigd door tomtom901 op 20-03-2025 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 17-09 20:14
Knip

[ Voor 95% gewijzigd door tomtom901 op 20-03-2025 13:37 ]

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Bitcoin is aan zijn tweede groene weekly candle bezig. De ETF kopers hebben nog wat goed te maken van de afgelopen 5 weken (-5,4 miljard), maar deze week was in ieder geval weer groen (+744 miljoen). Met de stijging van vandaag meegenomen zitten we tegen de 7WMA aan te schuren. Overige indicatoren allemaal mooi groen. Let's go!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/spdoO2gXE91lOJ1DlXhdQ16uwuI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZWCqJfGLAGgCRqibjRUPEaXU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Beug
Er is een strijd gaande om de BMSB (88.4-94.4) te veroveren. De rode zone is de onderkant van de vorige range. Heel wat weerstand dus, volume ontbreekt ook om er door te knallen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ucBVaLzgLtKPfuCSyMgoGsPIuQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ueVJRqezo0Azpj908wrtg33Z.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 11:15
Beug schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 12:07:
Er is een strijd gaande om de BMSB (88.4-94.4) te veroveren. De rode zone is de onderkant van de vorige range. Heel wat weerstand dus, volume ontbreekt ook om er door te knallen.

[Afbeelding]
Aan de andere kant….Een forse afwijzing blijft ook nog uit, dus we leven nog in mijn ogen. We gaan het zien de komende dagen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:09
Numbers schreef op zondag 23 maart 2025 @ 19:15:
Bitcoin is aan zijn tweede groene weekly candle bezig. De ETF kopers hebben nog wat goed te maken van de afgelopen 5 weken (-5,4 miljard), maar deze week was in ieder geval weer groen (+744 miljoen). Met de stijging van vandaag meegenomen zitten we tegen de 7WMA aan te schuren. Overige indicatoren allemaal mooi groen. Let's go!

[Afbeelding]
Mooi overzicht. Wellicht heb je hier ook nog iets aan..
https://www.coinglass.com/bull-market-peak-signals

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Mooi en makkelijk overzicht inderdaad d:)b , hij werd hier paar pagina's terug ook gedeeld. Ik vind het wel fijn de analyse erachter zelf te doen en te begrijpen waarom iets groen of rood of welke kleur dan ook heeft :)

Dat overzicht kan je echter wel een snel inzicht geven.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sowieso de 82.5k terugtesten, maar vermoedelijk ook nog wel de 76-77k. Benieuwd of de boel dan houdt, of niet...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EEpwBdZCmxSIFjs2dW_NrHaqIws=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hMx88Mn0ezOXGQ3LGDgAhUys.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:26
Op de daily zie je steeds lower highs en lower lows. De volgende drop zou zomaar nog een lower low kunnen zijn. 72-74 incoming?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
gebruikershaes schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 18:28:
Op de daily zie je steeds lower highs en lower lows. De volgende drop zou zomaar nog een lower low kunnen zijn. 72-74 incoming?
nee das nu nog niet. Als we hier sluiten en de volgende word weer hoger is er niets aan de hand. Gaan we vandaag nog een stuk lager en sluiten we daar, dan gaat pas jou verhaal op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
anti elppa schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 18:44:
[...]

nee das nu nog niet. Als we hier sluiten en de volgende word weer hoger is er niets aan de hand. Gaan we vandaag nog een stuk lager en sluiten we daar, dan gaat pas jou verhaal op.
In mijn ogen is er dan ook gewoon kans op een double bottom rond de 76/77k.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De 82.5k is in ieder geval teruggetest (low van de vorige candlebody, dus was gisteren logisch), vraag is wat er nu gaat gebeuren: Higher low neerzetten, of de lagere regionen opzoeken? Ik wacht het nog even in fiat af:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z1IaykxJhVCmRoKJG8Rtuunb_kU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HrW4dQStkr8IRFShwn74YI2G.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 22:48:
De 82.5k is in ieder geval teruggetest (low van de vorige candlebody, dus was gisteren logisch), vraag is wat er nu gaat gebeuren: Higher low neerzetten, of de lagere regionen opzoeken? Ik wacht het nog even in fiat af:
[Afbeelding]
bounce zou me wel logisch lijken. Zeker ook als je onderstaande uptrend mee neemt. Die doet het al sinds 2023. Als die kapot gaat op de weekly zijn nog wel verder van huis gok ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wenzm_7cTFjPkN2QFae4-ho3R4k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/27vTSiHehK7nNrLNCbKE0KaV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55
Taro schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 22:48:
[Afbeelding]
Als we een lower low neerzetten hebben we een failed daily en failed weekly cycle, dat is niet zo best.

Denk vooral dat het de vraag is of we recessie gaan krijgen of niet. Hoe dan ook jammer dat bitcoin zich maar niet wil gedragen als proper digitaal goud.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kazzzdafke
DarkShadow schreef op zondag 30 maart 2025 @ 10:05:
[...]

Hoe dan ook jammer dat bitcoin zich maar niet wil gedragen als proper digitaal goud.
Omdat de meerderheid van zowel de retailers als de instituties het beschouwt als ‘snelle winst’. Als je honderd mensen zou vragen waarom ze in BTC zitten, zou meer dan 90% antwoorden dat dit de crypto is die ze kennen en overal lezen, en dat er heel veel winst mee te maken valt. Gewoon kopen en hodl, makkelijk.

Er zijn maar weinigen die er écht van overtuigd zijn dat het digitaal goud is, in tegenstelling tot wat velen beweren of zichzelf willen doen geloven. En dat zie je terug in de charts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:38
DarkShadow schreef op zondag 30 maart 2025 @ 10:05:
[...]
Hoe dan ook jammer dat bitcoin zich maar niet wil gedragen als proper digitaal goud.
Voor een asset class van nog maar 15 jaar oud, doet hij het eigenlijk behoorlijk goed in vergelijking met een asset class die zo oud is als de mensheid. Je kunt van zo’n jonge asset class ook niet verwachten dat die al dezelfde eigenschappen vertoont als zijn oudere tegenhanger.

En dat is maar goed ook — anders zouden de gains ook niet zo groot zijn. 😉

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
We zijn nog niet helemaal uit het bos. Bijna alle indicatoren in het groen en het positieve is dat ze nu heel veel ruimte naar boven hebben voordat ze overheated raken. Laat maar komen die parabolische bewegingen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8NDBI02tUlZBBgLuGyHBPYlSzmQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w4VsmaCAKvHL2GmqITAQbosu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazzzdafke
Dit zou wel eens een outcome van de rejection kunnen Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H9JX7zD0z5I0gI3_oPdANvYZjeM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RxIUfc2Au8VLSKwQPYr4dpuF.png?f=fotoalbum_largeuitspelen:

Any thoughts?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kazzzdafke
Nog een klein stukje.. zou wel eens mooi kunnen uitkomen met de tarrifs van straks :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xlh9HJTL3znRvTva3CW1D4Gv5rA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c2CsHdaq6yLH3XhsWG5HoXnt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:31
kazzzdafke schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:03:
Nog een klein stukje.. zou wel eens mooi kunnen uitkomen met de tarrifs van straks :)

[Afbeelding]
Wat komt mooi uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Dat het einde van deze Elliott Wave een neerwaartse impuls heeft, vergelijkbaar met het beginpunt, in dit geval ongeveer 20%.

[ Voor 14% gewijzigd door kazzzdafke op 02-04-2025 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
kazzzdafke schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:03:

[Afbeelding]
Still into play...

EDIT; download image toont de prijsdaling niet, screenshot wel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x1OEyNInAC7GnMCrns6mjJ_MUY0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l1gLPmTJbx4QR4GCvTCxZQHl.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door kazzzdafke op 03-04-2025 15:41 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Handelsoorlog op uitbarsten, en twee duidelijke trends die bij elkaar gaan komen terwijl er ook nog steeds binnen een range heen en weer gegaan wordt. Ik verwacht dat we binnenkort dikke actie gaan zien. Met de handelsoorlog die op stoom komt vrees ik dat het actie omlaag wordt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ToQ8enghIlMKy6EE1kYxD06fCys=/800x/filters:strip_exif()/f/image/M00Yt9s7cIjH307rZho0uLLf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alle belangrijke korte termijn MA's, op de 1D MA7 na 700 USD lager, bevinden zich boven de huidige koers. Gezien de vorige candles, het ontbreken van momentum en die knakker in de VS die er een potje van maakt, verwacht ik de 1W MA50 @ 76k of zelfs de 71-73k snel te zien. Mochten China en VS tarieven opheffen of water bij de wijn doen, dan kunnen we een mega groene candle verwachten, anders eerst verder down:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X4aHeHMXmGBFe09RFihCPvUwyv4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/a8x0SR6MnHRWI7A63N8eYgQT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 22:14:
Alle belangrijke korte termijn MA's, op de 1D MA7 na 700 USD lager, bevinden zich boven de huidige koers. Gezien de vorige candles, het ontbreken van momentum en die knakker in de VS die er een potje van maakt, verwacht ik de 1W MA50 @ 76k of zelfs de 71-73k snel te zien. Mochten China en VS tarieven opheffen of water bij de wijn doen, dan kunnen we een mega groene candle verwachten, anders eerst verder down:

[Afbeelding]
Na prijsactie van vandaag ben ik extreem bullish. Zie zelfs weekend pump nog wel gebeuren.
Laatste weken zat ik aardig op 1 lijn met wat je nu als targets hebt. Nu totaal niet meer.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
anti elppa schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 22:29:
[...]

Na prijsactie van vandaag ben ik extreem bullish. Zie zelfs weekend pump nog wel gebeuren.
Laatste weken zat ik aardig op 1 lijn met wat je nu als targets hebt. Nu totaal niet meer.
Vs de stock markets houdt BTC zich super goed, dat is inderdaad bullish. Zelf zie ik echter nog wel graag een mooie terugtest van de 73k regionen tussen mei en september, dan in okt-dec "even" naar de 110k en daarna de bearmarket starten. Exact 1 jaar later weer inkopen voor de volgende bullrun.

Maar met Bitcoin kunnen we ook prima over 3 weken al op 128k staan, we gaan het wel zien, ik vind alles prima. Ben alleen wel crypto moe, even geen SC voor mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 22:38:
[...]

Vs de stock markets houdt BTC zich super goed, dat is inderdaad bullish. Zelf zie ik echter nog wel graag een mooie terugtest van de 73k regionen tussen mei en september, dan in okt-dec "even" naar de 110k en daarna de bearmarket starten. Exact 1 jaar later weer inkopen voor de volgende bullrun.

Maar met Bitcoin kunnen we ook prima over 3 weken al op 128k staan, we gaan het wel zien, ik vind alles prima. Ben alleen wel crypto moe, even geen SC voor mij.
Dat van dat crypto moe snap ik wel. Kom net uit een 2 a 3 maanden winterslaap. Maar heb er nu weer zin in.

En idd. Met btc weet je het nooit. We gaan het zien.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
De aandelenmarkten hebben de slechte week in jaren gehad en Bitcoin staat op de weekly in het groen. Nu was er bij Bitcoin sinds eind januari tot aan de dip half maart al wel 30% vanaf, maar toch >:) We zitten sinds begin februari al onder de 7WMA en de ETF's hebben afgelopen week verkocht, maar in geen verhouding tot wat er een paar weken terug verkocht werd. De overige indicatoren mooi in het groen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9kLSDEY1GMCBUODxhaTiD7jEvwc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qa53gy2rT3aHXWLbmID80Z3c.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Short loopt al een tijdje, verwacht toch wel echt de 76k te zien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6yidJyxDXe8jSbEM3GeDJ9V7i3s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HETQE1s2qoP2xFahR27pbf6T.png?f=fotoalbum_large

Ben verder uitgecheckt, lees SC niet meer, handel niet meer, zit in fiat. Eerst zien dat alles weer herstelt, de VS normaal doet, etc. en dan heb ik wel weer interesse.

"Sell in May (of eind maart/begin april) and go away, but remember to come back in September"

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Inmiddels al aardig onderweg richting target:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WBdAtZxeFVGlF9JCY46kl7q7XUU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A46qCrOVjc8oshO8LVBjqPYe.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Taro schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:46:
Inmiddels al aardig onderweg richting target:
[Afbeelding]
Vanmiddag zag de weekly candle er beter uit. Het kan snel verkeren.

Wel mooi om te zien dat alle alternatieve Bitcoin scenario's 1 voor 1 afvallen. De left translated cycle.. cancelled. De top in mei/ juni kunnen we ook al wel gedag zeggen lijkt me, tenzij de kemphanen het wonderbaarlijk snel eens worden.

In het beste scenario wordt het een standaard cycle met een top in Q4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
Numbers schreef op zondag 6 april 2025 @ 22:25:
[...]

Wel mooi om te zien dat alle alternatieve Bitcoin scenario's 1 voor 1 afvallen. De left translated cycle.. cancelled. De top in mei/ juni kunnen we ook al wel gedag zeggen lijkt me, tenzij de kemphanen het wonderbaarlijk snel eens worden.

Vanaf hier rechtstreeks de bear in is ook een optie? We zitten al geruime tijd onder alle belangrijke key levels en met het huidige investering klimaat is omlaag reëler dan omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Numbers schreef op zondag 6 april 2025 @ 22:25:
[...]

Ja of toch top al in en gewoon geen enkel top signaal dat af is gegaan omdat een halve idioot de wereldeconomie de grond in boort. Kan gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:09
Excuses, niet bedoeld voor NK

[ Voor 111% gewijzigd door Moiety op 06-04-2025 23:46 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Eerste doel gehaald, nog verder down vanaf hier of weer up?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qn6YqiiwcjjR3rCn85aAMlpc0jo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z1GP4V5Yaf13VLP1JjQxic5C.png?f=fotoalbum_large

50% uit de short gehaald, SL in profit.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DarkShadow
Ok, de weekly en daily cycle zijn nu kapot. Duidelijk een lower low, en dus een bearish downtrend. Het ergste is nog wel dat er voorlopig geen verlichting in de pijplijn zit, en dat ik door de afgelopen weken long term ook echt somber ben gaan inzien. Het kan verkeren...

Uiteindelijk blijkt de keuze voor de industrie om zich achter het hele Maga gebeuren te scharen gewoon een kortzichtig domme keuze was. Begrijpelijk wel, gezien hoe de SEC omging met de industrie door operation chokepoint 2.0, maar desalniettemin dom.

Ik wil niet verzanden in een links/rechts verhaal, maar het lijkt er toch echt op dat Trump zich omringt heeft door mensen die echt incapabel zijn, en onbewust onbekwaam dingen aan het slopen zijn. De hele tarief formule voelt als een afgeraffelde schoolopdracht met een formule waar duidelijke fouten in zitten, terwijl het gewoon grote gevolgen heeft voor de wereldeconomie.

Dan kan er bij wijze van spreken deze week dingen worden terug gedraaid (als ze dat gezichtsverlies aankunnen), maar dan nog kan de geest niet meer terug in de fles, ook dan is het vertrouwen helemaal weg, en dat komt niet zomaar weer terug.

En dan zit je met een President die een strategic reserve wilde aanleggen voor crypto (wat al dom was) en/of bitcoin. Eigenlijk wil je niet dat je favoriete asset wordt geassocieerd met dit soort idioten, maar dat is nu niet meer te doen.

Als we al een volgende administratie krijgen (want veel van wat er de afgelopen maanden gebeurt is, neigt meer en meer naar een nieuwe autocratie, luister bv even naar de Joris Luijendijk in de Ongelofelijke podcast) is dat er waarschijnlijk een die zich niet al te snel zal willen branden aan bitcoin.

Ik ga niet op deze rode candles uit stappen, maar denk wel dat ik bij de eerste beste bounce toch een flink stuk van tafel ga halen. Helaas was de hoop op een nieuwe trendverandering en een higher low, ijdele hoop. Alles kaput...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

DarkShadow schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:58:
Ik wil niet verzanden in een links/rechts verhaal, maar het lijkt er toch echt op dat Trump zich omringt heeft door mensen die echt incapabel zijn, en onbewust onbekwaam dingen aan het slopen zijn.
Het slopen ís het doel.

Net zolang totdat het escaleert en dan is er een excuus om verkiezingen uit te stellen af te gelasten. Ik denk dat het een fout is om te redeneren alsof hij niet weet wat hij doet (1) en dat hij dezelfde doelen heeft als het grootste deel van de bevolking (rationele doelen die normale mensen nastreven, het ‘goede’ doen), #2.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Nu online
Taro schreef op maandag 7 april 2025 @ 07:34:
Eerste doel gehaald, nog verder down vanaf hier of weer up?
[Afbeelding]
Welke MA is de blauwe lijn waar hij nu op steunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
DarkShadow schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:58:
Ok, de weekly en daily cycle zijn nu kapot. Duidelijk een lower low, en dus een bearish downtrend. Het ergste is nog wel dat er voorlopig geen verlichting in de pijplijn zit, en dat ik door de afgelopen weken long term ook echt somber ben gaan inzien. Het kan verkeren...

Uiteindelijk blijkt de keuze voor de industrie om zich achter het hele Maga gebeuren te scharen gewoon een kortzichtig domme keuze was. Begrijpelijk wel, gezien hoe de SEC omging met de industrie door operation chokepoint 2.0, maar desalniettemin dom.

Ik wil niet verzanden in een links/rechts verhaal, maar het lijkt er toch echt op dat Trump zich omringt heeft door mensen die echt incapabel zijn, en onbewust onbekwaam dingen aan het slopen zijn. De hele tarief formule voelt als een afgeraffelde schoolopdracht met een formule waar duidelijke fouten in zitten, terwijl het gewoon grote gevolgen heeft voor de wereldeconomie.

Dan kan er bij wijze van spreken deze week dingen worden terug gedraaid (als ze dat gezichtsverlies aankunnen), maar dan nog kan de geest niet meer terug in de fles, ook dan is het vertrouwen helemaal weg, en dat komt niet zomaar weer terug.

En dan zit je met een President die een strategic reserve wilde aanleggen voor crypto (wat al dom was) en/of bitcoin. Eigenlijk wil je niet dat je favoriete asset wordt geassocieerd met dit soort idioten, maar dat is nu niet meer te doen.

Als we al een volgende administratie krijgen (want veel van wat er de afgelopen maanden gebeurt is, neigt meer en meer naar een nieuwe autocratie, luister bv even naar de Joris Luijendijk in de Ongelofelijke podcast) is dat er waarschijnlijk een die zich niet al te snel zal willen branden aan bitcoin.

Ik ga niet op deze rode candles uit stappen, maar denk wel dat ik bij de eerste beste bounce toch een flink stuk van tafel ga halen. Helaas was de hoop op een nieuwe trendverandering en een higher low, ijdele hoop. Alles kaput...
De weekly is in mijn ogen ook nog niet kapot. Dat is die pas als je echt diep onder de 70k duikt, anders is het “gewoon” een higher low. De daily ziet er wat slechter uit maar zelfs die kan nog gered worden, vandaag zelfs nog. Al zie ik weinig aanleiding daarnaar maar goed, dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:31
iemand ander problemen met tradingview?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
Palindrome schreef op maandag 7 april 2025 @ 16:27:
iemand ander problemen met tradingview?
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
kazzzdafke schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:40:
[...]

Still into play...

EDIT; download image toont de prijsdaling niet, screenshot wel

[Afbeelding]
Ik blijf nog steeds bij mijn stelling van vorige week :)

Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste

Let op:
  • Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++.
  • Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.

Regels voor dit topic:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
  • Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!