[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 95 ... 101 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FokschaapX
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 08:30
Zoals ik aangaf heb ik de meeste alts niet heel hoog zitten. ETH heeft mijn interesse vanwege de veelzijdigheid aan toepassingen, maar als ik het nieuws rondom het leiderschap nou weer voorbij zie komen... Dan gaat het toch weer om personen en gedrag. En daar hebben we in de traditionele sector genoeg ervaring mee.

Juist het mitigeren van de menselijke factor is voor mij de grootste aantrekkingskracht van bitcoin.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Netjes onderweg:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4PtZqgDPzhyqewKoEkujLJtL5l8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EM9E0Wu1HUX6dRrM2rGeS6om.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:28
Stomme vraag misschien, maar waarom verwacht je geen weerstand op de paarse en groene lijn op 99,2 en 99,3?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:52
ETH zit nog steeds binnen het patroon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QmdnYY5dDjBlnWfFDvNIsRc8zHI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K41ZpXesDlg5wBt25UF7EB1T.jpg?f=fotoalbum_large

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Nieuwe week, nieuwe update. De koers is wat terug gezakt (week op week -4%) en de meeste indicatoren zijn mee afgekoeld. Zelfs het Tabi (Top And Bottem Indicator) model van InvestAnswers is terug naar geel gegaan. Alle indicatoren en seinen staan daarmee op groen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I430wKALSDPKu3M-dt5gk-0UiNk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eHm3ViLpJG3Wl10nmS2L93VU.jpg?f=fotoalbum_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
brothermaynard schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:25:
[...]

Stomme vraag misschien, maar waarom verwacht je geen weerstand op de paarse en groene lijn op 99,2 en 99,3?
Omdat dat de vorige keren in deze range ook niet zo was.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Numbers schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:53:
Nieuwe week, nieuwe update. De koers is wat terug gezakt (week op week -4%) en de meeste indicatoren zijn mee afgekoeld. Zelfs het Tabi (Top And Bottem Indicator) model van InvestAnswers is terug naar geel gegaan. Alle indicatoren en seinen staan daarmee op groen.

[Afbeelding]
Óf een paar seinen hebben al oranje geflashed, dit was het, deze cycle is alles anders, ze gaan niet meer naar rood en de bear start ;)

Verwacht het niet hoor, maar wel benieuwd hoeveel er rondom de uiteindelijke top echt een signaal hebben gegeven.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Taro schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:01:
[...]

Óf een paar seinen hebben al oranje geflashed, dit was het, deze cycle is alles anders, ze gaan niet meer naar rood en de bear start ;)

Verwacht het niet hoor, maar wel benieuwd hoeveel er rondom de uiteindelijke top echt een signaal hebben gegeven.
Goed punt en altijd belangrijk om in het achterhoofd te houden inderdaad! Wanneer je terug kijkt zie je dat de F&G, 7WMA en de ETF inflow al eens van kleur zijn veranderd. Dat zijn wel meer de sentiment/ korte termijn indicatoren naar mijn mening. De andere is het Fibonaci 1,618 niveau en we schommelen sindsdien ook rond dit niveau. Dat was vorige bullrun in januari 2021 ook. Opnieuw geen garanties.

Het is tegelijkertijd wel de reden dat er meerdere indicatoren gevolgd worden en niet maar 1. Het zijn in feite 14 afzonderlijke indicatoren plus wat varianten. Een afzonderlijke indicator kan daarom een top aangeven en dan vind ik wel dat je moet kijken waarom deze een top aangeeft. Wanneer er meer gaan toppen een goede reden om voorzichtig te worden ;)

"This time it's different" zou inderdaad kunnen, maar het lijkt me vooralsnog onwaarschijnlijk. Van de week deelde ik ook onderstaande grafiek en de reactie van @knakworst was ook mooi. knakworst in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3".

Op basis van bovenstaande zegt mijn gevoel dat we nog vroeg zijn en het een kwestie van geduld hebben is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e3U_NsqQhpsnEH8NRSYuDQKtc4M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FUjXn6AxiHlMIcth1XiZh5CC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Numbers schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:56:
[...]

"This time it's different" zou inderdaad kunnen, maar het lijkt me vooralsnog onwaarschijnlijk. Van de week deelde ik ook onderstaande grafiek

[…]

Op basis van bovenstaande zegt mijn gevoel dat we nog vroeg zijn en het een kwestie van geduld hebben is.

[Afbeelding]
Afgaand op de diminishing returns in die grafiek (x400, x100, x20, …) zou je ook kunnen concluderen: we zijn er nu al, bij een x5…

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
MrMrq schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:59:
[...]

Afgaand op de diminishing returns in die grafiek (x400, x100, x20, …) zou je ook kunnen concluderen: we zijn er al bij een x5…
Ik hou eigenlijk meer rekening met de inflatie die later dit jaar gaat volgen als resultaat van wat er nu gaande is. Reken maar dat al dat geweld van Trump en president Musk gevolgen gaan hebben voor de waarde van de dollar.

Dat kan niet onbestraft blijven. Niet omdat mensen (buiten MAGA om) het niet willen, maar omdat het een logisch gevolg is als er aan alle kanten tientallen procenten en meer bij komen op o.a. basisproducten.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:35

knakworst

Get more sats!

En dan te bedenken dat we al twee maanden in alt season zitten :)

https://www.coingecko.com/learn/alt-season-is-back

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Steady...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r6AMaFQ12BXxGMJweMGg3SXUpf8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uijj0S1OmExYh7hehP6ifb14.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Bedankt voor je grafiek @Taro , ik had op 101.900 verkocht en geen idee wanneer ik weer in zou kopen. Met het nieuws van afgelopen weekend even gewacht op je gele lijn en die kwam... Dus de fluf is nu weer Bitcoin geworden op 93.2k :P

Met de Yanks even afwachten of we nog dieper gaan naar je groene lijn in 88/84 regio. Hopelijk niet. .

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Right into the zone. Nog steeds binnen groter kanaal. BMSB komt nu ook wel verleidelijk dichtbij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0c4BuRY1tv1teWmiRIn47EsFrbA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5iwKSncjUbvDW6AZEQaxgiRa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nice, alle orders gevuld :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kl9tygL4x9_QbsJVgy8v-RyRd70=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xFpcSwcRvXW8EwamgXZJhaJ5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55
Marken reageren wel sterk op tarieven van Trump, benieuwd of er een veel diepere selloff komt.

En of dat ook nog invloed heeft op de plannen. Hij lijkt het voor the long game aan te kondigen, maar de markt was al jumpy en ik zie wel een diepere correctie in het vooruitzicht als dat zo door gaat en dan zal btc wel flink bloeden.

Alts zijn al helemaal rekt, bear market lows weer in het zicht voor veel alts (Dot bv) met alleen de best performing alts nog op dikke winst. Eth ging gewoon even naar de 2k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Insert A team meme: I love it when a plans come together. Verwacht je nog een hit op de BMSB? Ik zie het nog wel gebeuren als de beurzen nog dieper wegzakken later vandaag omdat Trump een tarievenoorlog heeft gestart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:16
DarkShadow schreef op maandag 3 februari 2025 @ 07:35:
Marken reageren wel sterk op tarieven van Trump, benieuwd of er een veel diepere selloff komt.

En of dat ook nog invloed heeft op de plannen. Hij lijkt het voor the long game aan te kondigen, maar de markt was al jumpy en ik zie wel een diepere correctie in het vooruitzicht als dat zo door gaat en dan zal btc wel flink bloeden.

Alts zijn al helemaal rekt, bear market lows weer in het zicht voor veel alts (Dot bv) met alleen de best performing alts nog op dikke winst. Eth ging gewoon even naar de 2k
Mee eens, dit kon wel eens een serieus groot ding worden. Als de grote Amerikaanse tech bedrijven echt klappen gaan krijgen door het gedoe van Trump met z'n handelsoorlog dan gaat Bitcoin nog wel verder onderuit.

Goed, anderzijds kan het ook wel weer met een sisser aflopen als Trump z'n keutel intrekt. Hij had geloof ik vandaag al gesprekken met Mexico en Canada.

[ Voor 8% gewijzigd door Mr Ronman op 03-02-2025 08:16 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:21

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Voor het eerst alles verkocht afgelopen zaterdag en dat blijkt gelukkig de juiste keuze geweest. Een reset voelt ook wel fijn had ook te veel alts. Wel mooi x2 gegaan in pf, winst is winst zeg ik dan maar. Vandaag hier en daar weer wat teruggekocht met een deel fiat vooral btc.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Knap hoor, jij roept het al dagen en het komt precies uit d:)b

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Hopelijk hier doorheen en nu niet weer terugzakken. Vanochtend ook een long geopend, die ga ik nu voor de zekerheid maar sluiten.

De trade pot op Kraken staat mooi in de plus vandaag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h-mrShUxl4irctHm8XGr9NaNLig=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/yiwUz6rThgrZwrJnTLSKjvIU.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X9qbiibFnuMVIsw1DIEezKZFgnc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0uNhKGd0HPG680mkncjEc6w1.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 03-02-2025 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Joosie200 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 07:59:
[...]

Insert A team meme: I love it when a plans come together. Verwacht je nog een hit op de BMSB? Ik zie het nog wel gebeuren als de beurzen nog dieper wegzakken later vandaag omdat Trump een tarievenoorlog heeft gestart.
Als Bitcoin op het huidige punt afketst én er nog wat slecht nieuws volgt kan dat prima gebeuren.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Hopelijk nu geen wick boven de 1D MA7, maar direct doorknallen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tjkhy7dLrcUsv10UBC-xzdNb50U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7SBy9NeCBcLsb624H6N0uYX1.png?f=fotoalbum_large

Wel mooi dit, "vroeger" zou ik een stop loss voor afgelopen nacht hebben gezet, zou die zijn geraakt en zou ik nu vanuit fomo terug hebben gekocht. Tegenwoordig vlieg ik het andersom aan en het hier posten dwingt mijzelf ook om zo te blijven handelen en vertrouwen te hebben :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Toch een wickje erboven, hopelijk snel nog een poging:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WqbevrDFdyiyb3pyIUowx8CNFsU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q0ZAhlCSu3RlzuKekFsES5zl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beug
  • Nu online
Aanvullend enkele horizontale levels, mooie interactie daar ook op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O7ZnMGqzA2fV_BZ2tb_nyUHnU5I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RGpcviZf7ajaDePnGyTkJgdw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Weer onderweg naar de gele lijn, onderkant range of zelfs de BMSB?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1cZkFJUeqseUSnLe0XbyRBDQacI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Hc3jrNHTRTbM3jPc5EqtDyZt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
3 daily candlebody bodems naast elkaar op de 1W MA7 met een doji ernaast die ook nog is afgeketst op de 1D MA50. De hele markt twijfelt over de te kiezen richting :O
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fdkr3kDsEUy225RLP4tR5etlALY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xAw60RM0QtwjOaoRlE1VCV3B.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkShadow
Taro schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 09:24:
3 daily candlebody bodems naast elkaar op de 1W MA7 met een doji ernaast die ook nog is afgeketst op de 1D MA50. De hele markt twijfelt over de te kiezen richting :O
[Afbeelding]
Geheel passend bij het sentiment, niemand weet echt meer waar we het moeten zoeken: https://cointelegraph.com...ogic-say-analysts-traders

Die hele strategic reserve was gewoon een te bullish nieuws, en als het puntje bij het paaltje maar niet komt...

Verder blijft adoptie door bedrijven behalve wat miners en microstrategy toch achter.
Gametheory werkt alleen als iedereen mee wil spelen, er zijn nog niet genoeg mensen die aan de tafel willen zitten en meedoen, zodat de rest erin gaat fomo'en.

Wellicht na de weekly cycle low beter...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:53
DarkShadow schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 09:29:
[...]

Geheel passend bij het sentiment, niemand weet echt meer waar we het moeten zoeken:
Ik ga nog niet zo lang mee, maar dit sentiment is er rond deze tijd toch bij elke cyclus?
Iedereen maakt zich druk en is onzeker, verliest het geloof, zit tegen het kookpunt aan en op het moment dat we goed losgaan we dan pas doorschieten. Bij de vorige cycli lag de ATH toch ook niet in februari? Kortom; zijn we niet wat vroeg met conclusies trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
DarkShadow schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 09:29:
[...]

Geheel passend bij het sentiment, niemand weet echt meer waar we het moeten zoeken: https://cointelegraph.com...ogic-say-analysts-traders

Die hele strategic reserve was gewoon een te bullish nieuws, en als het puntje bij het paaltje maar niet komt...
Als die reserve komt dan komt het misschien pas na dit:
Afbeeldingslocatie: https://www.coindesk.com/_next/image?url=https%3A%2F%2Fcdn.sanity.io%2Fimages%2Fs3y3vcno%2Fproduction%2F4c87a3ccb89e5818c308a6c2c53bbea2fea05794-1513x1440.jpg%3Fauto%3Dformat&w=3840&q=75
With states such as Arizona, Pennsylvania, Utah and Texas already digging into legislation to open public funds to buy cryptocurrencies, such initiatives may outpace the effort in Congress targeting a so-called Strategic Bitcoin Reserve.
Another effect: The states are potentially setting up millions of people to have personal stakes in the health of the crypto sector — whether they want to or not.
Dat laatste gaat over de ETF's.

Het nieuws op de achtergrond is stukken interessanter.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
vdLee schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 09:42:
[...]

Ik ga nog niet zo lang mee, maar dit sentiment is er rond deze tijd toch bij elke cyclus?
Iedereen maakt zich druk en is onzeker, verliest het geloof, zit tegen het kookpunt aan en op het moment dat we goed losgaan we dan pas doorschieten. Bij de vorige cycli lag de ATH toch ook niet in februari? Kortom; zijn we niet wat vroeg met conclusies trekken?
Ik trek geen conclusies hoor, denk dat de top nog lange niet in is, maar er moet nog wel het nodige werk verzet worden. Er is koopdruk, maar ook nog steeds verkoopdruk, de koers is gewoon aan het consolideren. Retail is grotendeels afwezig, en grote institutionele aankopen zou de fomo verder aanwakkeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:15
vdLee schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 09:42:
[...]

Februari 2021 hadden we wel een stevige prijs actie omhoog naar een toenmalige nieuwe ATH. Van 30kish naar 58k.

Verder ben ik met je eens dat we nog geen conclusies moeten trekken !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 17-09 20:14
DarkShadow schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 10:37:
[...]

Ik trek geen conclusies hoor, denk dat de top nog lange niet in is, maar er moet nog wel het nodige werk verzet worden. Er is koopdruk, maar ook nog steeds verkoopdruk, de koers is gewoon aan het consolideren. Retail is grotendeels afwezig, en grote institutionele aankopen zou de fomo verder aanwakkeren.
Retail zit op Solana en koopt alle bagger op die elke minuut weer wordt bijgevuld met nieuwe bagger.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De doji is inmiddels een rode candle geworden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y07uarsisl77Exl6v9aBCkRuLvI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sFSxIUuYZ6TTVtqOP2bE3JFk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ziet er niet zo lekker uit, hopelijk houdt de gele lijn het, anders is het aan de bullmarket support band om de bullrun te redden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9lSAvBK0kJxtR_5mtejZ87KiP48=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7mn5ihtRXDobfF3TosXKZmXg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:42
Dat zijn stevige woorden. Acht je de kans groot dat verliezen van de BMSB echt einde run is?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
GekkeRipper schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 19:46:
[...]

Dat zijn stevige woorden. Acht je de kans groot dat verliezen van de BMSB echt einde run is?
Simpel gezegd wel, het zit immers in de naam van de indicator verwerkt :)

In de vorige run is Bitcoin in de dip naar 28k ook onder de BMSB geweest om er daarna weer boven te komen. En iets eronder mag altijd, zo lang het maar een wick wordt. Maar bijv. een monthly close eronder daarentegen...

Ik zeg overigens niet met bovenstaande dat de run dus nu voorbij is, dat geloof ik niet, ik zeg alleen dat als Bitcoin onder de BMSB komt dat die kans ineens wel een flink stuk hoger is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:20
Taro schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 19:53:
[...]

Simpel gezegd wel, het zit immers in de naam van de indicator verwerkt :)

In de vorige run is Bitcoin in de dip naar 28k ook onder de BMSB geweest om er daarna weer boven te komen. En iets eronder mag altijd, zo lang het maar een wick wordt. Maar bijv. een monthly close eronder daarentegen...

Ik zeg overigens niet met bovenstaande dat de run dus nu voorbij is, dat geloof ik niet, ik zeg alleen dat als Bitcoin onder de BMSB komt dat die kans ineens wel een flink stuk hoger is.
Knip, dit is offtopic in NK, in de SC past het prima

[ Voor 28% gewijzigd door tomtom901 op 07-02-2025 09:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
Taro schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:40:
Ziet er niet zo lekker uit, hopelijk houdt de gele lijn het, anders is het aan de bullmarket support band om de bullrun te redden:
[Afbeelding]
Past zo te horen goed bij een weekly cycle low, meter of fear, sentiment in te huilen. We komen al dichtbij, voor alts voelt het al dramatisch (maar de hele run misschien totaal twee keer een redelijk positief maandje gehad.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:20
Knip, dit is offtopic in NK, in de SC past het prima

[ Voor 94% gewijzigd door tomtom901 op 07-02-2025 09:29 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Trek de pleister er maar af...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ggUvRfMozeiG3upi-DeO7XsiObE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XhNujZlzOV0DNnAfSOPzEwEA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Er moet/zal spoedig richting worden gekozen, MA's erboven en eronder met compressie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7N28e9JZEcClD6Bqdz2nINdHZtk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1YCCAYHe77xnac5JzWkI3Q6e.png?f=fotoalbum_large

Meestal vindt er nog wel een wedstrijdje plaats voor een groene weekly close, dat betekent ongeveer 98k:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DBfE9Xm43-n134TN42x4ztR7ouc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WX652TfKHdVrnKawoaqVxgff.png?f=fotoalbum_large

Met een goede groene candle wordt dat zo bereikt, aangezien erg veel mensen op een verdere daling wachten, incl. ikzelf, kan het dus maar zo zijn dat we op dit punt bouncen, 98k aantikken, de fomo aan gaat, iedereen zijn fiat erin pleurt en we zo weer >100k staan.

Verwacht dus wel actie later vandaag, vannacht en morgenochtend.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Een week verder in de bullrun en weer een nieuwe update. De BTC koers is week op week 4% gezakt, en is onder de 7WMA terecht gekomen. Op korte termijn misschien wat negatieve prijsactie zoals Taro hierboven ook deelt. De overige indicatoren zijn allemaal knal groen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bfwLJcSkI0PCy4T0nfKgneVVl0Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h3KdH7Bpc32UqFx2KSrUAvIw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Deze van Bob Loukas geeft het ook wel mooi weer voor de komende tijd:

En:

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Riemen vast?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JwbOigYc8SIeU-KDyOYOEJwdfTc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xSh3eaOO3S5tlSZK2wX6qoTT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Vooralsnog een wickje en weer op de 2 MA's:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sV7i-BNodP_lZpwXhR5SF5GJH88=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7x147Tko32IsePxZ23270zP9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:36

YES

Moderator General Chat
Mogelijke trendreversal op de 4h te zien, eerste higher low én higher high zijn er in ieder geval:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/clitofhKYYWXufktVL1_GHur9XY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QYld2R3cn7vqGJjjaCEDJJDi.png?f=fotoalbum_large

Nog lang niet zeker natuurlijk, op hogere timeframes is de downtrend nog niet omgedraaid maar een eerste aanzet is er.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooie bounce, nu door de MA's heen zien te komen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XD3gySymKzTImzZ2M_25j_LtYiU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nXE4ppWsAuFr6kRxJ22wCn5P.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Niet dus, benieuwd of we nu alsnog voor de groene box gaan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JffMyNCYwKGkRBVdh56CfFIGiJY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uKVmG8dxxiNeY5qfLA8U5CBx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
Ik vind het gemakkelijker om op dit moment weekly te kijken. Deze zou moeten closen boven de onderste blauwe lijn, anders ziet het er niet goed uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dkitCS4_eJn2wd13D6SlLqW0gWU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QjBUbKXvTWBaZ3b84Z9uTS3S.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
cooLopke schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 23:45:
Ik vind het gemakkelijker om op dit moment weekly te kijken. Deze zou moeten closen boven de onderste blauwe lijn, anders ziet het er niet goed uit.

[Afbeelding]
Die komt wel redelijk overeen, de huidige candle = niet goed, waarbij er wel een kans is dat het gewoon een range is/blijft en dan is er ruimte tot de blauwe lijnen of groene box/lijn om te dalen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s7bya4YPVbr-AAXpF3c74dRb1-s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/etEfNYJw5Vruc0xFjX9dYhWH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 11:46
.

[ Voor 99% gewijzigd door Yamaka op 12-02-2025 13:09 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Daar gaat ie?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n5uBt574HCSu62M-5uKxiIirBxI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qE3e1vlujPSGgO4dxytBoC9t.png?f=fotoalbum_large

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Gaat nog goed inmiddels? wikje onder de lijn maar eindigen erboven :*)

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Palindrome schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 00:49:
[...]

Gaat nog goed inmiddels? wikje onder de lijn maar eindigen erboven :*)
Gaat prima zo, gewoon de gele lijn omhoog blijven volgen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/42Ia0Fn1O5aEDp8trmWrH-I42k0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N6reIFwJNiFZcyshf2aNuZlc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magrec
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 13:49
Ik had hem al in de slowchat gegooid maar meer een discussie voor hier. dTao is live, de standaard staking is daarmee verdwenen naar Root. Prima om daar de boel te laten staan maar qua APY wordt het minder :(

Maar staken in een subnet voelt wel echt als very high risk, zijn er hier mensen die het aandurven?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dit kan positief uitpakken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tJGlT5JK7Qv9eHPp5B7cp3sjc_A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yDIAM9Z9LCFuEGrmfJ3BizIt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De gele lijn holdt nog steeds:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FC-N4CGR4Bc6WBGj9Cf3yrfImW4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9eWO155pFQpwNvW0ByGLkISr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Een nieuwe update. Week op week is de BTC koers 1% gestegen, zit deze net onder de 7WMA en de ETF's hebben voor $580 miljoen verkocht (vrijdag was wel positief). De overige signalen zijn allemaal afgekoeld de afgelopen weken en staan allemaal op groen.

Ik snap overigens wel dat mensen via de ETF's inkopen, maar het is jammer dat daarmee wat inzicht verloren gaat. De ETF's zijn een black box waarin geld van lange en korte termijn kopers/ verkopers niet meer te onderscheiden zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UDFUPJkSjmZZvoG8WPYnRUy5nj8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Aji2h1PGT2ZstK0InIcFUY6p.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:50
Numbers schreef op zondag 16 februari 2025 @ 12:20:
Een nieuwe update. Week op week is de BTC koers 1% gestegen, zit deze net onder de 7WMA en de ETF's hebben voor $580 miljoen verkocht (vrijdag was wel positief). De overige signalen zijn allemaal afgekoeld de afgelopen weken en staan allemaal op groen.

Ik snap overigens wel dat mensen via de ETF's inkopen, maar het is jammer dat daarmee wat inzicht verloren gaat. De ETF's zijn een black box waarin geld van lange en korte termijn kopers/ verkopers niet meer te onderscheiden zijn.

[Afbeelding]
Hoe erg is die black box? Er zal gewoon binnen de ETF worden verkocht en gekocht. Zo lang de ETF moet blijven inkopen op de lange termijn is het prima toch? Een week is niets. Misschien is het wat diffuus voor je korte termijn trading maar lange termijn maakt het hele ETF verhaal het voor veel mensen makkelijker om iets van Bitcoin op te nemen in de portefeuille.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
CornermanNL schreef op zondag 16 februari 2025 @ 13:20:
[...]

Hoe erg is die black box? Er zal gewoon binnen de ETF worden verkocht en gekocht. Zo lang de ETF moet blijven inkopen op de lange termijn is het prima toch? Een week is niets. Misschien is het wat diffuus voor je korte termijn trading maar lange termijn maakt het hele ETF verhaal het voor veel mensen makkelijker om iets van Bitcoin op te nemen in de portefeuille.
Het is niet erg en voor veel mensen zelfs een veel makkelijkere instap dus het zorgt voor extra/ nieuwe inflow.

Wat ik echter aangeef is dat er wat inzicht verloren gaat. Afgelopen week als voorbeeld genomen is er netto voor een half miljard verkocht. Het is voor mij waardevol om te weten of dat dan korte termijn mensen zijn geweest die wellicht zelfs met verlies verkopen of lange termijn hodlers die winst nemen. Dat zijn namelijk hele verschillende signalen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bounce op de onderste MA's, hopelijk gaat de weekly close nog groener worden dan deze nu al is, long geopend 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oAMFqzETYNkDM7MFp9HCGQ5cJns=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dWNTzZBHKgH50eelgTr0NrNF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
SL op bovenstaande long gisteren al geraakt. Bitcoin lijkt nu toch echt wel onderweg naar de groene box, bullmarket support band en wat andere zaken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iR_7bopLqg0YEZuoKxy5hza-c0A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1yMYzDiBoRjTFKlauGi6Pe9w.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Taro schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:44:
SL op bovenstaande long gisteren al geraakt. Bitcoin lijkt nu toch echt wel onderweg naar de groene box, bullmarket support band en wat andere zaken:
[Afbeelding]
Goede timing voor een cycle low

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5knbNL82fJd5lLbE5RxfToEk0sM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LSJSNlIFr2d3fRvrUA8N0nNq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Vorige keer had je het ook correct, dus ik maak me maar alvast op voor teleurstelling deze week haha *huil*

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Double tops op de weekly, met mogelijk daarmee snel berekend terugval naar previous highs en niet toevallig ook dan binnen de grote blauwe tunnel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ReFrSOV2Mu8Ck4W3CWHuEqashwI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qgUW3ZjtLNKycCCZUV2AaP76.png?f=fotoalbum_large

Maar op de 4 uur nog mogelijk deze trendline.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wbhdLudK2TsfwUlQHPT7t6hcRQA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wfxKNi1X5EW1l34c27c5RN00.png?f=fotoalbum_large

Ik trade zelf 'met' een maatje, zijn geld, zijn winst en twijfelen over wat longs rond 92222 met eventueel kans op een diepe wick of gewone rode pijl rekt komende dagen. Fear is hoog, maar het is gewoon nog steeds te verwachten dat er 1 of meerdere 30%+ dips komen.

[ Voor 13% gewijzigd door mouzetc op 18-02-2025 19:51 ]

Signature

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Beug
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lTPGDTKAV4-U41KoRsQoTJfvdTE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eEUCH8VAjdX5lBFL4kdut1bd.png?f=fotoalbum_large

Nog steeds in de range.

Acties:
  • +38 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Het wordt een beetje saai nu we al praktisch 3 maanden in dezelfde range zitten. Het mag daarom geen verrassing zijn dat de indicatoren afkoelen, stabiliseren en in het groen staan. Zelfs het Tabi model van InvestAnswers is weer terug naar geel. Vanuit mijn oogpunt heel positief en het geeft op basis van de indicatoren ruimte om een volgende move te maken zonder dat ze gelijk overheated zijn. Let's goo oOo

Hieronder het overzicht en wat detail grafieken ter lering en vermaak.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YCkl_B7kOPMDny4f8Ku0qjWYRGY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WcIdWQQSwcMGCepwFMM6Yqtk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ucvzxvK6XKHTtLkW1qs0XsVErI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zc8NNNojkaN9yqKdzUXhLHvw.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QkeIoaFAjsxg6M4fdkkTHYrYjOo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jbiiSdTSEsW1D76NTItciv1H.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rFqGwgLCjCyeR5Il5Vsl-qbMvWk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FTPwL0ifJuD80BarMZ8YpkqR.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-BQ8qX8hyEVLyCbi9zc-S1Gwldk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zv2dC9DUoBCvEocQweBlNU6Y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EPmYyUjaniJTpJZDSlkrAVC2Qj8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EfcYEfY2fLuNY66gWtolybil.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zb5gDT3qp39BlPkVPmipkZfUUwU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PHIqfVHsIlCHFeijDNwYmiAO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
Numbers schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:01:
Het wordt een beetje saai nu we al praktisch 3 maanden in dezelfde range zitten. Het mag daarom geen verrassing zijn dat de indicatoren afkoelen, stabiliseren en in het groen staan. Zelfs het Tabi model van InvestAnswers is weer terug naar geel. Vanuit mijn oogpunt heel positief en het geeft op basis van de indicatoren ruimte om een volgende move te maken zonder dat ze gelijk overheated zijn. Let's goo oOo

Hieronder het overzicht en wat detail grafieken ter lering en vermaak.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
zal ik je leven gemakkelijker maken?

https://www.coinglass.com/bull-market-peak-signals

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yIFbED97VUp-7a8BMubMdgMwHPQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eKn825x9XxYad3NKpYRFOUrB.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Aeronaut op 24-02-2025 13:42 ]

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Inmiddels is de groene box gewoon op de onderkant van de range komen te liggen, net als de bullmarket support band, groene opgaande lijn, etc. Ooit gaat ie hem toch echt aantikken ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e7n9_reOkIlH1pXtqXhCypV5cLw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TF79BCDbLF1ZgwO9fEuJxxLR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Taro schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:47:
Inmiddels is de groene box gewoon op de onderkant van de range komen te liggen, net als de bullmarket support band, groene opgaande lijn, etc. Ooit gaat ie hem toch echt aantikken ;)
[Afbeelding]
mooie plek idd wel waar alles nu samen komt. Gewoon nog 1x 90k aantikken. Komt precies uit.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-09 22:38
Nou dan kunnen we nu weer omhoog volgens ome Bob
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KDUAhuKEoFxJ4fz1540oyNuCmzQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v6buULl5eBbmVz0dgDMIGp1P.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +37 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[V] Groene box geraakt, zal niemand er meer mee lastig vallen
[V] Bullmarket Support Band geraakt
[V] 1D MA200 nog niet geraakt

Hopelijk was dit het aangezien de buy orders allemaal zijn gevuld...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WDBiiTMEe1TqPHxmUCNJyTP059k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yKGZtGsbupLGx4f2VUqQ2MQM.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 25-02-2025 21:26 ]

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
In het SC topic werd de vraag gesteld waar al die lijntjes vandaan komen, hierbij:

Op de monthly chart zie je mooi dat de groene opgaande lijn het houdt en de gele lijn het moeilijk heeft, maar dat kan nog goedkomen deze week:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jT5bvN6gGOHFG0obNxPph_rTmYo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vtZtz5GRbyvBYpSbQcGPd2yi.png?f=fotoalbum_large

Ingezoomd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WJTQpP1rMbtRDVAvm06PiLzVrBU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aOIk4B47kj3GXrNdneqWpapj.png?f=fotoalbum_large

Op de weekly zie je de Bullmarket Support Band goed (Rode en groene lijn met lichtgroen/geel ertussen):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/22TRxs9yIMvoOgxevMTSLwJW4_M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4VMEAD3Ctv3O5hgTlgFQBL5Z.png?f=fotoalbum_large

En heel veel verschillende Moving Averages, de kromme lijnen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VfHg2DZhCH4uS5qjEjwcaT-sJlY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Vm4OfHOgG4hYjOs6kUrQN9Pp.png?f=fotoalbum_large

Daarbij hanteer ik:
  • 4H EMA200
  • SMA (Simple Moving Average) 1D MA7
  • SMA 1D MA25
  • SMA 1D MA50
  • SMA 1D MA60
  • SMA 1D MA99
  • SMA 1D MA100
  • SMA 1D MA200 (Deze ligt nu net onder de huidige koers)
  • SMA 1W MA7
  • SMA 1W MA100
  • SMA 1W MA200
De horizontale blauwe lijnen zijn levels waar interactie is geweest en handig voor daily trading mbt instappen en uitstappen in de huidige range.
De schuine groene lijnen geven tops/bodems aan van een trend.

Het bovenstaande is deels op basis van eigen gevoel en ervaring en bijv. de MA's zijn een verzameling van varianten die door veel exchanges worden gebruikt waardoor ze regelmatig van pas komen, maar gaandeweg heeft iedereen daarin zijn voorkeuren.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Deze is mogelijk ook nog interessant, als je ver uitzoomt zie je dat er op het huidige punt een aantal mogelijke uitkomsten zijn op basis van deze lijnen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oOBnzTcSlvxcCXjUl9rf2WjbYWk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HQsYeBe1ellD3FhYw0f7flet.png?f=fotoalbum_large
  1. Onderste driehoek
  2. Bovenste driehoek
  3. Broadening wedge dmv onderste en bovenste groene lijn, waarbij de onderste waarschijnlijk ook de bodem is voor de volgende bearmarket
De komende 1-2 maanden zullen hierin waarschijnlijk voor het restant van 2025 richting geven waarbij in een super bullish situatie +-485k (de groene bovenste lijn in aug-sept) zou kunnen worden aangetikt en in een bearish situatie 48-60k. Dat laatste zou niet tof zijn, maar als de onderste lijn gaandeweg geldig blijft en blijft stijgen krijg je nog wel een volgende kans :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:16
Mooie grafieken Taro. Ik ben benieuwd of we nu eens weer een tijdje omhoog gaan. Hou nog wel rekening met een 85k scenario, maar wat mij betreft was 86k de bodem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:15
Ik had stille hoop dat het avontuurtje onder de 90k een fake out zou worden maar die hoop wordt elke minuut minder. Misschien op de weekly dat we het nog kunnen redden.

Op de daily kan ook, maar dan moet het vandaag of morgen wel gaan gebeuren. 91k breken en door. 91k Bearish testen en daarna lager zet voorlopig de bullmarkt wel even in de koelkast.

[ Voor 35% gewijzigd door Deman23 op 26-02-2025 15:11 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dan mogelijk toch zelfs de 1D MA200 op 81.7k?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AARFaQcLX31db76tfwpCAXW01i4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Gq6FDzoMU6WliKHp4F6SqjWZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op Kraken werd zojuist de 80.5k al aangetikt met een mooie wick, daarmee is de 1D MA200 geraakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZIFYAoQo0YL9I9ghD7LYdxqH_ik=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/zFcOjRq5XefCowUQF0VUzpMb.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
  • Nu online
Taro schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:41:
Op Kraken werd zojuist de 80.5k al aangetikt met een mooie wick, daarmee is de 1D MA200 geraakt:
[Afbeelding]
Op binance ging de wick maar tot 83.418, dat is wel een groot verschil met Kraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Beug schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:46:
[...]

Op binance ging de wick maar tot 83.418, dat is wel een groot verschil met Kraken?
Correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:40
Op de 81.7 ligt ook nog een mooi stukje op de chart van 11-11-2024 (start impuls). Ik heb dat punt al sinds gister als eerste echte support target voor de bodem. Het meeste tot nu toe waren wickjes uit het verleden die wat weerstand gaven, naast het stukje waar we vanochtend stonden.

[ Voor 14% gewijzigd door Jelmer op 26-02-2025 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
  • Nu online
Nooit gedacht dat het verschil zo groot kon zijn. Maar ik klaag niet, als daarmee de 1D 200MA er uit is getikt ;). Toch wel een daily, weekly en monthly close om naar uit de kijken!

Edit: 82.256 gehit op binance ondertussen maar nog geen 200MA

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ah31xohHQLG_JRJAgw5vfUlemvg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ajNsiXbNUjCiJJidXI2YCOmr.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Beug op 26-02-2025 21:38 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:52
Gezien we ons nu ruim ( meer dan 5k ) onder de BSB bevinden verwacht ik geen snelle opleving.
Het politiek klimaat is wereldwijd (en zeker in de VS) te onstabiel om vertrouwen te hebben in de markten en dat is juist nodig voor risk assets zoals crypto.

Het enige wat je nu kunt doen is DCA-en voor lange termijn, day trading is geen pijl op te trekken.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 19:51
Mijn analyse van BTC adhv mijn TA:

Weinig opwaartse druk:
De markt heeft momenteel weinig ‘echte’ buyers of momentum laten zien.

Gezonde correctie (Fib 0.66):
Ik focus me op de golden pocket (0.618 – 0.66). Veel traders kijken hier naar als een potentiële zone voor een diepere retracement, omdat het vaak fungeert als een sterkere vraagzone dan de 0.5.

Demandzones en bounce op VWAP:
De eerste demandzone (in de buurt van de 0.5) heeft een initiële reactie opgeleverd, maar het volume lijkt (nog) niet overtuigend.
De VWAP kan een extra confluentie bieden, maar zonder sterk volume is het risico dat de koers verder zakt nog steeds aanwezig.

Koersdoel rond 70k:
Als de 0.5 niet standhoudt en we geen sterk (buy)volume zien, is het reëel dat de prijs zakt naar 0.618 of 0.66, wat rond die 70k ligt. Dat is weliswaar een forse tik omlaag, maar technisch gezien nog steeds een normale, gezonde retracement in de context van de grotere uptrend.
Ook zie ik hier de VAL ongeveer mee samenvallen van de gehele uptrend en correctie momenteel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9C5eiG0X1q5E5ELsJwvC-raOlas=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5DUMVYkdgPfP7fS4lZfNMG04.png?f=fotoalbum_large

Nog mensen die hierin volgen?

Never ever financial advice...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin moet eerst hierdoorheen, daarna niet afketsen op de BMSB en nog belangrijker: Waarschijnlijk ook nog een echt goede hertest van de 1D MA200 doen, want dit was hem nét niet op meerdere exchanges. Ik blijf in ieder geval nog even voorzichtig en niet té positief.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OVIKy6-nLR9HCa7A3i6yqKphAEI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SNZJcqatmiVFeKHU6bFNnCDy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
kazzzdafke schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 12:20:
Mijn analyse van BTC adhv mijn TA:

Weinig opwaartse druk:
De markt heeft momenteel weinig ‘echte’ buyers of momentum laten zien.

Gezonde correctie (Fib 0.66):
Ik focus me op de golden pocket (0.618 – 0.66). Veel traders kijken hier naar als een potentiële zone voor een diepere retracement, omdat het vaak fungeert als een sterkere vraagzone dan de 0.5.

Demandzones en bounce op VWAP:
De eerste demandzone (in de buurt van de 0.5) heeft een initiële reactie opgeleverd, maar het volume lijkt (nog) niet overtuigend.
De VWAP kan een extra confluentie bieden, maar zonder sterk volume is het risico dat de koers verder zakt nog steeds aanwezig.

Koersdoel rond 70k:
Als de 0.5 niet standhoudt en we geen sterk (buy)volume zien, is het reëel dat de prijs zakt naar 0.618 of 0.66, wat rond die 70k ligt. Dat is weliswaar een forse tik omlaag, maar technisch gezien nog steeds een normale, gezonde retracement in de context van de grotere uptrend.
Ook zie ik hier de VAL ongeveer mee samenvallen van de gehele uptrend en correctie momenteel.

[Afbeelding]

Nog mensen die hierin volgen?
Die 70k mag alleen heel kort imo. Geen daily close, en al helemaal geen weekly. Dan is het over en uit deze run. Vorige high van 73,5k moet houden (candle body).

Voor nu heeft de 200dma het gehouden (pas lichtjes aangetikt). Vandaag ziet er verder nog prima uit. Als we deze dag nu eens echt groen kunnen sluiten, bv boven de 90k, dan is er best kans dat dit het was. Weekly candle ziet er dan ook echt bullish uit

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dit dus, mogelijk nog een nieuwe poging, al heb ik er nog niet voldoende vertrouwen in dat die wél gaat slagen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I8Lg-EsZfNKr1KVf4Gcf1bruprw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l63wtktjtRGu7ajqTMhVStUb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 19:51
Hier worden geen andere stocks gepost?

Want net zoals NVDIA invloed heeft op crypto, heeft google dat ook?

Ik zie een koopmoment voor Google. Deze box heb ik ergens 5/02 geplaatst en is netjes aagetikt.

Als het niet mag, flikker em der maar uit :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ke_nD3aJ-DuX7ipq3qFXXYCK3BM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6mZB3rWX6IT3FY62xFgqKdeb.png?f=fotoalbum_large

Never ever financial advice...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:12

watercoolertje

Untertitel

kazzzdafke schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 17:35:

Ik zie een koopmoment voor Google. Deze box heb ik ergens 5/02 geplaatst en is netjes aagetikt.

[Afbeelding]
Dit topic is specifiek voor crypto(coins) wat Google-stocks niet zijn.

Misschien kan je het hier ergens kwijt? Of zelf een mooi topic aanmaken (en dan over standaard beleggen ipv crypto-beleggen). Persoonlijke financiën, studie en loopbaan

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:57

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 17:35:

[Afbeelding]
Als je meer van dat soort dingen wil delen kunnen we wel een topic maken. Ik sta daar ook voor open.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mocht de 1D MA200 het niet houden, dan zijn dit mogelijke levels waar we support kunnen gaan vinden/opbouwen.

Op de monthly getekend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NKPpX28GAIpEPICf3LJF3pau7j8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EsP0uQ5IdsHNxhFCpFgvcSsN.png?f=fotoalbum_large

Op de weekly weergegeven voor wat meer detail:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NPWpTwi5JbJPvqWCNSHu6ZoG3rs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FCejwIjfQnhPY1gVpblGJskn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ETH vs BTC ziet er ook super top uit d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AOHzPNerS063sNOeW_TxIjCOSvs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p6T5Y6Xy0Lom2AECVElBwhfL.png?f=fotoalbum_large

* Taro voegt binnenkort nog maar een extra en lager 0.02x lijntje toe.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:42
Mijn eerste poging tot TA. Ik denk een patroon te zien. Ook mijn eerste poging om te tekenen in Trading View. Als dit te slecht is voor [NK], verplaats gerust naar [SC] ik zal niet op mijn teentjes getrapt zijn.

In 2021 heeft zich een patroon afgespeeld dat zich nu in 2025 ook begint te vormen.
  1. We hebben de afgelopen 3-4 maanden een flinke stijging gehad die nu weer zakt naar de consolidatie range hiervoor. Het blauwe blokje.
  2. Dan zouden we mogelijk de komende circa 2-3 maanden kunnen gaan consolideren in dezelfde range als daarvoor. Koersdoel zonder wicks circa 54k. Het oranje blokje.
  3. Gevolgd door de laatste stijging van de cycle over ongeveer dezelfde periode als de eerste stijging. Koersdoel zonder wicks: 112k. Eind Q3 of Q4 2025. Het groene blokje.
E.e.a. is wat grof geplaatst. Het lijkt in deze cycle ook wat breder uitgesmeerd te worden over de tijd. Wat denken jullie hiervan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ADcFDIrFXskXMn8Ig7QNRSax12c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CjQIs7Th7g0BHIzLOTlT6Zl8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@GekkeRipper Kan een prima optie zijn. En past hier ook prima, goed onderbouwd.

Zaken als "Mijn gevoel zegt dat we naar 58k gaan" passen hier niet, maar als het crypto gerelateerd is en waar aandacht aan is besteed en onderbouwd is past hier.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Daar gaat ie... Gelukkig in fiat, laat maar gaan :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rClnvYM9h8ze9DSkIHYLouwgqec=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pbNQgBdwbz9ejSB35dPDykX3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 22:42
Kan wel es ´n mooi momentje voor ´n trendreversal zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L66Qp-x21k-6QT4WLqO5EqKvL2A=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/36bcKbvDWo8XthXGzWgJKoXZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dit weekend nog een 1D MA200 hertest? En 1D MA7 incoming.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_5c7iHwp-QS6VOoWizBRg3cbJAw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WRr0CF1YaCmMdvNlrzBPsw9j.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Tijd om de chart van SOL weer eens te delen, inmiddels weer ingestapt, I put my money where my mouth is, mogelijk gaat ie nog wat lager, maar dat accepteer ik dan maar:
Taro schreef op maandag 17 februari 2025 @ 20:04:
[...]

Ik koop er wel SOL op 129-138 USD voor terug :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NYti25H6OEbMDbACdYP6iA9mQ28=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7U7To8Nm9Sm7Zpd3d4Zj3EwQ.png?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 95 ... 101 Laatste

Let op:
  • Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++.
  • Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.

Regels voor dit topic:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
  • Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!