zoek mij maar even op in die lijst. Geen garanties. Geloof dat ik iets van 240k geroepen heb. Korte versie, is puur op basis van mijn ervaring van 11 jaar in btc zitten en 4e cycle mee maken. Again geen garantie. 150-180k lijkt me iig redelijk makkelijk haalbaar met de setup waar we inzitten. Alles onder de 150k zou echt zwaar telleurstellend zijn.Joel22 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 21:02:
Naar welk bedrag denken jullie dat Bitcoin kan stijgen? Ik snap dat niemand dat weet. Maar kan mij voorstellen dat je persoonlijk wel zegt ik hodl tot bijv. 100k, iemand anders tot 125k, of juist 80k. Welke toekomst schatten jullie in? Ik ben nu dus net wat voorzichtig ingestapt, maar mijn idee was 100k gaat het wel aantikken. Dan is instappen op 80k geeneens een heel groot rendement (mocht mijn voorspelling uberhaupt uitkomen). Nouja ik hodl in elk geval op lange termijin en ga wie weet ook wel dca'n. Soms ook wel zin om een shitcoin te kopen maar hodlen daarbij kan ik mij geen beeld van maken.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024