:strip_exif()/f/image/PlJQoannRL5rFu6H3bvOzMCj.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.nu.nl/economi...rkingen-oplegt.html#nujij
Geen of in ieder geval minder gezeik met overboekingen?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Hey, een van de groene zones.tomtom901 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 07:19:
Zoiets dan maar? Groene zones kunnen ook short zones zijn afhankelijk van hoe we erin, en eruit dippen.
[Afbeelding]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
tomtom901 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:46:
Speciaal voor onze permabear @zwembroek
[Afbeelding]
BTC op de daily. Since we een higher high op 67k hebben gezet is de vorige high het "targetted level". Dat ligt op 70k en correspondeert met de value high (goh wat toevallig). Dat is dus het volgende level waar we naar mogen kijken. Feit is wel dat de daily en de 4H geen goede higher low neer hebben gezet nog, dus dat moet idealiter nog gebeuren.
In het groen de zones waar ik naar kijk voor een higher low op de 4H.
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Da's feitelijk precies wat ik eye, rond die 65k low
UPDATE² - in limbo.. up-down - stier-beer - 50/50
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Funding is nog neutraal en op sommige plekken onder neutraal. Van oververhitting is nog geen sprakeDarkShadow schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 21:16:
Ja, sentiment slaat altijd weer snel om, the fear and greed voor crypto staat alweer op greed. Dus het kan prima dat het gewoon een wick wordt op de weekly en we alsnog lagere regionen gaan op zoeken. Maargoed, uiteindelijk ziet het er ook wel echt bullish uit en je moet toch een keer uitbreken.. Dit is toch al de 5e of 6e goeie poging.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Prijs heeft vandaag met de eerste groene gespeeld.tomtom901 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:46:
Speciaal voor onze permabear @zwembroek
In het groen de zones waar ik naar kijk voor een higher low op de 4H.
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 20-10-2024 22:51 ]
69.55k aangetikt, maar what's next? De zone tussen 69.8 en 70.1k. Wat daar gebeurt op de daily bepaalt de volgende richting. Een close boven 70.120 en we gaan een gooi naar de ATH doen.tomtom901 schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 03:49:
Re; BTC
BTC laat eigenlijk crazy sterke bullish movement zien, zoals gezegd verwacht ik eigenlijk gewoon 69.5-70k als vorige target.
Deze visie blijft ongewijzigd, zodra we 67.9-68 (blijkbaar ligt daar ook een MA as per @Taro) closen is de weg naar boven weer vrij. Het enige verschil met gisteren is dat ik sub 67k flink spot BTC heb gekocht die ik tussen 68.8 en 69.5k verkocht hebtomtom901 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 07:26:
[...]
69.55k aangetikt, maar what's next? De zone tussen 69.8 en 70.1k. Wat daar gebeurt op de daily bepaalt de volgende richting. Een close boven 70.120 en we gaan een gooi naar de ATH doen.
Ik zet mijn geld voor nu op 65.5-66k.
[ Voor 5% gewijzigd door tomtom901 op 24-10-2024 08:52 ]
Graag gedaan, maar andersom is een andere view ook altijd welkom (looking at you @zwembroek)Rubberen schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:51:
Even een bedankje naar Taro en TomTom, voor hun zeer interessante bijdrages in dit topic!!
Ik vermeld enkel hun omdat zij hier het meeste analyses oosten. Anderen brengen ook zeer zeker interessante analyses aan.
BAM, smashed!tomtom901 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 08:51:
[Afbeelding]
Lokale trade;
TP-1 (ook binnen jouw bereik) - 68k
Invalidatie, close below daily open < 66.6k.
How it's going;tomtom901 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:26:
Voor mensen die met een scheef oog mee willen kijken met TA, verdiep je eens in VWAP. Heeft vanochtend al een mooie trade opgeleverd.
[Afbeelding]
1 - Reclaim
2 - Even terug, daarna weer er doorheen
3 - Backtesten (kunnen we dit als support gebruiken)?
4 - UP
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
De ATH lag nog wat hoger volgens CoinGecko:D_Jeff schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 15:14:
Terwijl BTC het rustig aandoet, heeft TRX zojuist een nieuwe ATH neergezet. Zelfs voor de personen die in de launch periode de piek betaald hebben, kunnen momenteel met winst verkopen. Dat noem ik vrij uniek in Crypto
De prijs in Dollars is nu vooral gestegen dankzij BTC. De waarde in BTC is al jaren redelijk stabiel:All-Time High: $0.2317 28.4% Jan 05, 2018 (almost 7 years)
Setup is prima, alles ziet er goed uit voor meer upsideTaro schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:37:
Tjah, wel een rode weekly candle, maar de set-up an sich is prima. Boven de voor mij relevante MA's, mooie bounce, boven de bovenkant van de broadening wedge en die is inmiddels als support getest, etc.
[Afbeelding]
Benieuwd hoe het er morgenochtend voor staat
Bitcoin will get PRIVACY through @BTC_OS (and Midnight)!
— St₳ke with Pride 🌈 SPO & DRep (@StakeWithPride) 26 oktober 2024
Also DJED stablecoin can be backed with Bitcoin.
More alpha dropped by @IOHK_Charles including the new super node and bringing a Nintendo Emulator (bring your own game) to Hydra. #Cardano pic.twitter.com/b8JPI3WzpS
Let's get it, de long van gisterenTaro schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:34:
Tjah, welke optie wordt het:
- Kneiterhard door naar een nieuwe ATH
- Snoeihard door naar een nieuwe ATH
- Met een face ripping god candle door naar een nieuwe ATH
[ Voor 13% gewijzigd door tomtom901 op 30-10-2024 07:11 ]
[ Voor 85% gewijzigd door AlterBridge op 30-10-2024 23:29 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Die long is gestopt, ik ben er wel op 71623 weer in gegaan omdat de reclaim zelf er wel goed uit zag. Dus goed gezien.sh4d0wman schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 03:26:
@AlterBridge https://www.watbenjedan.nl/
@tomtom901 loopt de long nog? Op Bybit raakte de koers 71427 Volgens je plaatje zou je zijn uitgestopt.
* sh4d0wman probeert traden (beter) te begrijpen
Nu ETH, op de Eth/btc pairing, mijn groene box bijna heeft bereikt, zou ik zeggen dat we ETH maar weer eens in de gaten moeten gaan houden. Alhoewel de stijging, die ik voor BTC voor ogen had, nog niet is geweest.Moiety schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 20:18:
[...]
Als BTC flink gaat stijgen, dan zal m.i. ETH vwb die pairing nog verder zakken (tot groene box?). Daarna ook omhoog. Dat wil niet zeggen dat ETH zakt in de usd pairing. Maar wel minder snel stijgt.
[Afbeelding]
Eerste box gehit. Echt super bullish is het allemaal niet.tomtom901 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 07:06:
[Afbeelding]
De daily + 4H bullish structure is nog intact, maar wat zijn wat levels om naar te kijken? Zie de chart.
scheelt dat het weekend is. Zitten iig met een CME gat nu boven onstomtom901 schreef op zondag 3 november 2024 @ 08:00:
[...]
Eerste box gehit. Echt super bullish is het allemaal niet.
[Afbeelding]
[ Voor 27% gewijzigd door anti elppa op 03-11-2024 08:41 ]
volgt echt letterlijk de lijntjes. Blijft altijd bizar dit soort correlatie
Wordt wel flink gekocht, maar we hebben nog steeds geen nieuwe ATH gezien, dus ik ben wel benieuwd naar het effect dat de ETF's nou echt hebben.Numbers schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:12:
Top indicatoren weer bijgewerktETF kopers gaan flink tekeer, verder geen bijzonderheden.
[Afbeelding]
Als het via een ETF allemaal OTC desk wordt aangekocht doet dat niet veel met de prijs. Totdat we een keer op het punt aankomen dat die desks opdrogen.. vraag is niet of, maar wanneer dat moment gaat zijn.tomtom901 schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:27:
[...]
Wordt wel flink gekocht, maar we hebben nog steeds geen nieuwe ATH gezien, dus ik ben wel benieuwd naar het effect dat de ETF's nou echt hebben.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik denk eerst even ergens support vinden en verder omhoog als little orange man definitief heeft gewonnen. Met dit soort events zie je vaker dat BTC keihard omhoog knalt maar vervolgens ook weer wat naar beneden komt zodra de initiële hype voorbij is.DarkShadow schreef op woensdag 6 november 2024 @ 05:36:
Nieuwe ATH, schiet heel hard omhoog, allemaal door ome Trump natuurlijk.
Maar price discovery nu, dus wat zijn de volgende targets? Laat de Fibonacci reeksen en weerstanden maar komen. Einde maand 100k? Einde deze week 80k aanraken?
Welke richting voor ETH verwacht je?tomtom901 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 06:21:
ETH is weer on the move. 3k. b00m.
[Afbeelding]
Voor ETH zoiets, de trend is zeker bullish, maar ik bekijk het level voor level. Mijn eerste target op ETH is $3350, maar het zou me niet verbazen als we eerst nog een kleine pullback krijgen. Zolang we niet onder 2780 closen zitten we goed qua uptrend.D_Jeff schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 09:00:
[...]
Welke richting voor ETH verwacht je?
Ook een nieuwe ATH?
Hey, TA confluenceTaro schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 17:46:
Voor ETH zou een target 3.700 USD (Deze maand nog) of 3.600 USD (Volgende maand) kunnen zijn ivm aflopende lijn:
[Afbeelding]
Zoiets:
[Afbeelding]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Volgens de pole hebben we nog meer te gaan
Trust me when I say this is only the beginning.
Blijft natuurlijk altijd een vorm van gokken, maar het was of dit punt, of 77.4k (de lagere lijn) maar dan was ik er serieus over gaan twijfelen of Bitcoin weer het patroon in zou duiken en dit een fakeout was geweest. Dat is geen optie, de bull is aan, toch?D_Jeff schreef op zondag 10 november 2024 @ 22:18:
@Taro Kan je mij nog eens uitleggen waarom je denkt dat de boel juist nu een bounche geeft?
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 10-11-2024 22:31 ]
Met een high van 3346.85 durf ik wel te stellen dat deze ook behaald is.tomtom901 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 09:12:
[...]
Voor ETH zoiets, de trend is zeker bullish, maar ik bekijk het level voor level. Mijn eerste target op ETH is $3350, maar het zou me niet verbazen als we eerst nog een kleine pullback krijgen. Zolang we niet onder 2780 closen zitten we goed qua uptrend.
[Afbeelding]
Mjah, je kunt moeilijk charten in price discovery, dit spreekt voor zich, heb ik weinig aan toe te voegenCyclonist schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:24:
Wat een vuurwerk, de kracht van deze nieuwe trend heeft me toch wel verrast na máánden zijwaarts. Is het hier zo stil omdat iedereen zijn winst aan het tellen is?
Geweldig plaatje! Dat puistje van 2013 zie je niet eens maar toen zat ik al met open mond naar de parabolische charts te kijken. En met het bultje van 2017 zat ik er vol in. Prachtig!
Ik lul ook zomaar wat
Dit inderdaad, je hebt veel minder tools tot je beschikking in uncharted territory. Hooguit een fib pullCyclonist schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:24:
Wat een vuurwerk, de kracht van deze nieuwe trend heeft me toch wel verrast na máánden zijwaarts. Is het hier zo stil omdat iedereen zijn winst aan het tellen is?
Mooie om te zien, de top is nu is nog helemaal niet zo bijzonder als we naar 2014, 2017 en 2021 kijken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zie ook Welke topper raadt de Bitcoin top-challenge!?. Persoonlijk richt ik op 148k deze cycle.Joel22 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 21:02:
Naar welk bedrag denken jullie dat Bitcoin kan stijgen? Ik snap dat niemand dat weet. Maar kan mij voorstellen dat je persoonlijk wel zegt ik hodl tot bijv. 100k, iemand anders tot 125k, of juist 80k. Welke toekomst schatten jullie in? Ik ben nu dus net wat voorzichtig ingestapt, maar mijn idee was 100k gaat het wel aantikken. Dan is instappen op 80k geeneens een heel groot rendement (mocht mijn voorspelling uberhaupt uitkomen). Nouja ik hodl in elk geval op lange termijin en ga wie weet ook wel dca'n. Soms ook wel zin om een shitcoin te kopen maar hodlen daarbij kan ik mij geen beeld van maken.
Zwarte horizontale stippellijn grenst aan Taro zijn voorspelling. Rest is afkomstig van TA “influencers” op X. Bovenste witte lijn is mijn persoonlijke voorspelling.Joel22 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 21:02:
Naar welk bedrag denken jullie dat Bitcoin kan stijgen? Ik snap dat niemand dat weet. Maar kan mij voorstellen dat je persoonlijk wel zegt ik hodl tot bijv. 100k, iemand anders tot 125k, of juist 80k. Welke toekomst schatten jullie in? Ik ben nu dus net wat voorzichtig ingestapt, maar mijn idee was 100k gaat het wel aantikken. Dan is instappen op 80k geeneens een heel groot rendement (mocht mijn voorspelling uberhaupt uitkomen). Nouja ik hodl in elk geval op lange termijin en ga wie weet ook wel dca'n. Soms ook wel zin om een shitcoin te kopen maar hodlen daarbij kan ik mij geen beeld van maken.
Dus jij zegt BTC x2 vanaf hier?Moiety schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 22:53:
[...]
Zwarte horizontale stippellijn grenst aan Taro zijn voorspelling. Rest is afkomstig van TA “influencers” op X. Bovenste witte lijn is mijn persoonlijke voorspelling.
[Afbeelding]
Bedenk dat Bitcoin al ruim x5 is gegaan vanaf de lows. Nog eens x2 vanaf hier zou mooi zijn. kan natuurlijk ook meer of minder zijn
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq