Weer tijd voor de wekelijkse inzichten:
Bitcoin op de 1 Month: Bullish.
Op de 3 Day: Bullish. Testen van de MA7 zou 52k betekenen.
De 1 Day: Bullish, maar het testen van de MA7 @ 56k is prima mogelijk. Wel zwakt de stijging steeds iets verder af, iets om in de gaten te houden.
De 4 Hour: Bullish, maar de MA7 @ 60.553 kan een resistance gaan vormen, daarna zou de MA25 opgezocht kunnen worden op 58k.
Wat betreft deze charts: Ik zie vooral veel aanleiding voor een verdere stijging. Maar, uiteraard is er altijd een kans dat die stijging pas weer volgt na een daling en dan kan je rekening houden met de MA7 op zowel de 3D en 1D, dus 56k en mogelijk 52k. De MA25 op de 1D op 58k hou ik zelf rekening mee, die komt ook wel overeen met de top van de vorige groene candle rond de 58k en de 1H MA99. Mocht dat zo uitpakken, dan kan dat ook weer resistance gaan vormen, iets om in de gaten te houden.
En deze run kan natuurlijk ook ten einde zijn, maar daar zie ik vooralsnog geen enkele indicatie van, behalve dat altseason overduidelijk is gestart. Dat is voor Bitcoin doorgaans niet goed, maar zoals gisteren en vandaag zichtbaar was, weet Bitcoin nog steeds zijn positie terug te pakken.
Mijn positie: 95% BTC en verder: CHZ (Trade), ANKR (Trade), XOR (Wacht op VAL airdrop), BNB en ETH.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV