[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 8 ... 102 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Mastakilla schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:50:
[...]

Bedankt voor de info!

Ik heb me ook even proberen bij te lezen op hun Discord enzo en daar proberen ze toch eerder de schijn te wekken dat ze "goed" hebben gedaan, door zeer snel na het ontdekken van de flaw actie te ondernemen en dat "binnenkort" door een update aan Venus alles opgelost zal zijn en dat ze ook zeer betrouwbaar zijn door de CertiK audits, etc.
Is dat allemaal blabla en is het eigenlijk een zinkend schip?
Vandaag zijn ze bv weer 55% gestegen (maakt mijn investering nog lang niet break-even, maar dat ter zijde ;))
Ach ja, wie ben ik om te zeggen dat zij niet eerlijk zijn, maar punt is dat ze de bug niet hebben verbeterd (wat inhoud dat met 1 druk op de knop iedereen zijn geld kwijt is)... Die "update" had er nooit hoeven komen als de code goed getest was. En hun CertiK audit is er nog niet toch?

Anyways ik hoop dat ze weer flink stijgen, des te meer APY voor Beefy omdat ze hun vaults farmen en AUTO verkopen voor meer yield oOo

Edit: ik zie dat @Slonzo al had gereageerd. Ik sluit me volledig bij hem aan. Desalniettemin hoop ik dat Autofarm in de toekomst nog verbeterd, aangezien dat het aanzien van het gehele DeFi ecosysteem alleen maar ten goede komt.

[ Voor 9% gewijzigd door mjoaris op 09-03-2021 15:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 03:50

spok9

Groen...

Mooooody schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:45:
[...]

Kan het niet zo snel vinden, maar denk dat het via loting gaat. De gelukkigen zullen wel een key string krijgen, waarmee ze op het platform over kunnen gaan tot het kopen van de tokens. Maar heb Coinlist nog niet eerder gebruikt, dus wellicht kan iemand anders dit verduidelijken.
Je moet wel je Coinlist account funden, dus het gaat denk ik wel echt via dat platform. Verder heb ik Coinlist ook nog nooit gebruikt. Sterker nog, nooit van gehoord tot ik me vorige week vanwege Casper geregistreerd heb.

Ben benieuwd hoe snel het uitverkocht is, mogelijk gooi ik ook wel een grijpstuiver tegen optie 1 aan. Die gaat mogelijk wat minder hard, minder aantrekkelijk doordat de tokens pas na een jaar vrijkomen (precies op tijd voor de bearmarkt ;)). Ik ga denk ik 1/3 optie 1 en 2/3 optie 3.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:00
Heb hier ook een mooie fout gemaakt.. ging chz van Crypto.com naar een andere Wallet versturen.. rekenen ze gewoon 450 chz als fee zonder dat te melden.. €130+ 😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

mjoaris schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:48:
[...]

Ach ja, wie ben ik om te zeggen dat zij niet eerlijk zijn, maar punt is dat ze de bug niet hebben verbeterd (wat inhoud dat met 1 druk op de knop iedereen zijn geld kwijt is)... Die "update" had er nooit hoeven komen als de code goed getest was. En hun CertiK audit is er nog niet toch?

Anyways ik hoop dat ze weer flink stijgen, des te meer APY voor Beefy omdat ze hun vaults farmen en AUTO verkopen voor meer yield oOo

Edit: ik zie dat @Slonzo al had gereageerd. Ik sluit me volledig bij hem aan. Desalniettemin hoop ik dat Autofarm in de toekomst nog verbeterd, aangezien dat het aanzien van het gehele DeFi ecosysteem alleen maar ten goede komt.
Heeft Autofarm nu niet gewoon 2 verschillende problemen?

Probleem 1: lage liquiditeit op Venus - op zich zou je zeggen dat als je bijvoorbeeld 1000 Usdt opneemt dat moet kunnen, maar technisch werkt dat niet zo, en haalt Autofarm even een veel groter bedrag uit de vault om het later terug te storten, en dat kan nu niet.

Probleem 2: ze pakken een deel van je inleg als je stort, niet als je uitkeert. Alleen als de fees op Venus mal gaan doen merk je dat pas bij uitkeren, dus nu.

@mjoaris Certik niet, wel Vidar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:19
Technofreakz schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:35:
Heb hier ook een mooie fout gemaakt.. ging chz van Crypto.com naar een andere Wallet versturen.. rekenen ze gewoon 450 chz als fee zonder dat te melden.. €130+ 😢
Tja wat is 130 euro nog in de crypto wereld. Kwartiertje wachten en je hebt het alweer terugverdiend (of nogmaals verloren)

Edit: dit hoort eigenlijk in de slowchat thuis (en jouw reactie ook). Dacht dat ik daar dus ook zat.

[ Voor 11% gewijzigd door Het Fantoom op 09-03-2021 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01:16
spok9 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:14:
[...]

Je moet wel je Coinlist account funden, dus het gaat denk ik wel echt via dat platform. Verder heb ik Coinlist ook nog nooit gebruikt. Sterker nog, nooit van gehoord tot ik me vorige week vanwege Casper geregistreerd heb.

Ben benieuwd hoe snel het uitverkocht is, mogelijk gooi ik ook wel een grijpstuiver tegen optie 1 aan. Die gaat mogelijk wat minder hard, minder aantrekkelijk doordat de tokens pas na een jaar vrijkomen (precies op tijd voor de bearmarkt ;)). Ik ga denk ik 1/3 optie 1 en 2/3 optie 3.
Ja dat laatste lijkt me heerlijk 😂. Na het locken nog een 2 of 3 jaar blijven hangen om er wat uit te peuteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Mooooody schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:45:
[...]

Kan het niet zo snel vinden, maar denk dat het via loting gaat. De gelukkigen zullen wel een key string krijgen, waarmee ze op het platform over kunnen gaan tot het kopen van de tokens. Maar heb Coinlist nog niet eerder gebruikt, dus wellicht kan iemand anders dit verduidelijken.
Ik vond dit, wat m.i. niet duidt op een loting.
Priority is granted on a first-come, first-served basis based on time of completed purchase. A purchase is only considered complete once funds have cleared. You will need to have sufficient funds in your CoinList Wallet to make the purchase - you can fund your wallet during the purchase, or beforehand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

sOid schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 20:35:
[...]

[...]
Okee, gaat dus op F5-timing. Of anders meerdere mensen charteren om accounts aan te maken, zodat je meer kans hebt. Bij voorbaat dus al een kansloze missie.

Alsof je kaarten wilt scoren voor het afscheidsconcert van Paul McCartney 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 09-03-2021 20:47 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Mooooody schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 20:47:
[...]

Okee, gaat dus op F5-timing. Of anders meerdere mensen charteren om accounts aan te maken, zodat je meer kans hebt. Bij voorbaat dus al een kansloze missie.

Ben benieuwd! Ook wel 's geinig om mee te maken ;) Wat zou de minder populaire optie zijn, 1 (jaar vast, goedkoper) of 3 (meteen te verhandelen, duurder). Ik denk 1 he? Misschien dan verstandig om minder profit te pakken en dan voor 3 proberen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Wat is de handigste/goedkoopste manier om fiat op CoinList te krijgen? Ik heb nu een account aangemaakt voor dat CASPER gebeuren maar zie dat ik alleen via een US bankrekening kan storten. Dat doet Binance handiger.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

sOid schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 20:53:
[...]

Ben benieuwd! Ook wel 's geinig om mee te maken ;) Wat zou de minder populaire optie zijn, 1 (jaar vast, goedkoper) of 3 (meteen te verhandelen, duurder). Ik denk 1 he? Misschien dan verstandig om minder profit te pakken en dan voor 3 proberen te gaan?
Optie 2 heb je de meeste kans denk ik.
Optie 1 en 3 maakt weinig uit wellicht.

Optie 2 met een aantal users is natuurlijk een optie 8)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Mooooody schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 20:47:
[...]

Dat gevoel heb ik wel gemist anders :X Dus wat dat betreft: let’s go :*)
Mooooody schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 21:02:
[...]

Hehe, now we’re talking. We leggen gewoon ff met een paar tweakers 50K op tafel voor deze blinde gok :+

Edit: je bent trouwens bij voorbaat kansloos als je niet vooraf wat op je account zet om die tokens mee te kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door spok9 op 09-03-2021 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10 10:29

MicroWhale

The problem is choice

Mooooody schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 21:02:
[...]

Ik wil mss ook wel mee doen dan. Hoe lang hebben we nog?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 21:19:
[...]

Ik wil mss ook wel mee doen dan. Hoe lang hebben we nog?
22 maart. Net na pay day, dus dat is gunstig.
Ik zeg 4 mensen 12.5k p/p, anders wordt het een zootje.
Interesse? PM. Anders wordt dit topic onnodig bevuild.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 09-03-2021 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
sOid schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 20:35:
[...]

[...]
Lees ik nu goed dat je kan kopen c.q. reserveren zonder daadwerkelijk funds in je Cointlist wallet te hebben? :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Superhandig dat ik dit nu op het forum kwak. Dit verkleint alleen maar mijn kansen :F

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 09-03-2021 21:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Mooooody schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 21:58:
Superhandig dat ik dit nu op het forum kwak. Dit verkleint alleen maar mijn kansen :F
Ja zeg nu maak je me nieuwsgierig :D
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 21:57:
[...]

Lees ik nu goed dat je kan kopen c.q. reserveren zonder daadwerkelijk funds in je Cointlist wallet te hebben? :)
Je kan registreren voor de tokensale zonder funds in je account. Tijdens de tokensale moet je natuurlijk wel funds in je account hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 21:57:
[...]

Ja, dat denk ik wel. Maar als het inderdaad 'first come, first serve' is, zou ik toch voorhand funds in je wallet plaatsen voor de daadwerkelijke sale live gaat.
Mooooody schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 21:58:
Denk niet dat de paar mensen die dit topic lezen veel impact gaan hebben ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Toch lachen dat zo'n BNB van een typische $10 coin in een $300 coin kan transformeren.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/yy8TbP8/Schermafbeelding-2021-03-09-om-22-10-39.png

Ziet er gezond uit 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 09-03-2021 22:12 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Ik ben vrij bullish op altcoins op de middellange termijn. Als we na de succesvolle backtest van BTC naar 43k nu inderdaad een periode van consolidatie gaan zien rond de 52k - 54k, kan dat een mooie maand betekenen voor alts. De volgende chart vind ik altijd veelzeggend. Dit is de totale crypto market cap minus BTC, ergo de altcoin market cap. Notice hoe we de vorige ATH succesvol hebben getest (de wick van de rode candle van 2 weken geleden ging er net onder) en dat we nu alle ruimte hebben om verder uit te breken. We weten dat het retesten van de vorige ATH ook voor ETH goed heeft uitgepakt.
De RSI biedt daarnaast ook kansen aangezien deze mooi is gebounced vanaf 70 en er ruimte is om terug naar de 90 te klimmen.
Altseason here we come :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5gZ9ieBJmvI2OvQI-672cX-QKHU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tORDfS2Ir3QRQkz4XvokoqeW.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Jedi_Pimp op 09-03-2021 22:32 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
https://www.alibaba.com/p...O-73Th-s_62200978213.html Dit lijkt me een koopje. Too good to be true?

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:16
Lekkere stijle leercurve heb jij zeg Pimpie :D

Ik heb de laatste tijd wat minder ruimte om hier te hangen, maar ben het volledig met je eens. Al zegt mn onderbuikgevoel dat eerst BTC weer aan de beurt is en richting de 60k gaat voordat we altseason voortzetten.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zie ze maar op tijd te krijgen. Meestal is het met die dingen zo dat ze niemand ze wil verkopen tot dat ze nutteloos zijn geworden. Zeker in het verleden waren er al zat mensen die een paar k neer hebben gelegt en ze pas kregen toen ze meer aan stroom kosten dan dat ze opbrengen. Beetje hetzelde met mensen die zogenaamd een bot verkopen die constant geld verdient, waarom zou je het verkopen ? We hebben het hier over een machine die op de stroom na gratis geld maakt, waarom wil je die verkopen ? Er zijn in het verleden zo enorm veel mensen genaait met miners dat het vragen is om problemen om zo'n ding op de Marktplaats van China te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Stokstaart schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:04:
[...]

Lekkere stijle leercurve heb jij zeg Pimpie :D

Ik heb de laatste tijd wat minder ruimte om hier te hangen, maar ben het volledig met je eens. Al zegt mn onderbuikgevoel dat eerst BTC weer aan de beurt is en richting de 60k gaat voordat we altseason voortzetten.
Hehe ik baseer me ook maar grotendeels op andere (of: echte) analisten hoor :P
De zaken die dan het meeste resoneren probeer ik over te nemen en deel ik hier wanneer ik denk dat anderen er iets aan zouden kunnen hebben. Het valt me zelf nog het meeste op hoe snel je het taaltje leert :)

Het zou goed kunnen dat BTC eerst naar 60k gaat, in dat geval zullen alts zich inderdaad nog wel eventjes koest houden. Wat mij betreft koelt BTC weer een beetje af rond de 50k - 52k. Als BTC binnen no-time op ~75k zit, heb ik het idee dat de correctie des te harder en sneller zal komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
Mooooody schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 22:11:
Toch lachen dat zo'n BNB van een typische $10 coin in een $300 coin kan transformeren.

[Afbeelding]

Ziet er gezond uit 8)7
typische 10$ coin? is ETH dat dan ook.? als je ziet wat binance allemaal bouwt op zn chain is dat wel indrukwekkend. afgezien van de burns die ze doen. sneller en goedkoper dan ETH.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooooody schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 22:11:

[Afbeelding]

Ziet er gezond uit 8)7
Dat heet in de echte wereld Business Development.... en in crypto heet dat Tokenomics.

Kijk eens naar NEXO. Die hebben (in het klein) precies hetzelfde gedaan: De tokenomics van hun muntje veranderd. Resultaat: Van 0.16 naar 2.45 dollar... en ook die zijn nog lang niet klaar.

Er is door dit soort aanpassingen geen sprake meer van organische groei, maar van gedwongen adoptie.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:04

StrongArmLance

Endless flow

Kijk jij ook veel naar de BTC.D chart?
BTC heeft niet gigantisch veel volume in de huidige trend, maar ik denk niet dat 54k-55k het punt is waar bitcoin gaat steken voordat alt season begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:23
StrongArmLance schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:35:
[...]

BTC heeft niet gigantisch veel volume in de huidige trend, maar ik denk niet dat 54k-55k het punt is waar bitcoin gaat steken voordat alt season begint.
Jij bent echt overtuigd he dat alt season nog moet beginnen... :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:04

StrongArmLance

Endless flow

zwembroek schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:54:
[...]

Jij bent echt overtuigd he dat alt season nog moet beginnen... :P
Haha absoluut. Moet wel zeggen dat mijn ongeduld tot op heden is uitgesteld door prima gains. Maar de huidige alt markt mist de belangrijkste kenmerken van een echt alt season. Onmiskenbaar vliegen er al een paar alts door het dak (zit met een paar op een belachelijke 900%), maar ik zie het gewoon nog wel gebeuren. Maar goed, ik ben ook bereid om alles kwijt te raken wat ik niet kan missen.

[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 10-03-2021 13:02 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 13:41
Kan nu toch wel zeggen dat er een keurige cup & handle vormt op de 30m voor BTC.. volume/MACD/RSI zien er allemaal netjes uit.. fingers crossed, ik ga slapen :) praise the moon - target 58k

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j0rRuYmpdsW2ozI_ziYB8wiZaqQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9wXfVjaSdewDlvgj2pzuRXbR.png?f=user_large

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
jasper7878 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:25:
typische 10$ coin? is ETH dat dan ook.? als je ziet wat binance allemaal bouwt op zn chain is dat wel indrukwekkend. afgezien van de burns die ze doen. sneller en goedkoper dan ETH.
Eens, ik vind BNB ook veel meer waar dan een typische $10 coin. Beetje makkelijk om BNB weg te zetten als shitcoin. Neemt niet weg dat die plotse explosie naar x10 ook niet echt gegrond is.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bullish

Seetee
“First, we will use bitcoin as our trea­sury as­set and join the community,” the letter, penned by Røkke, reads. “In Bit­coin speak, we will be hodlers... Sec­ond, See­tee will es­tab­lish min­ing op­er­a­tions that trans­fer strand­ed or in­ter­mit­tent elec­tric­i­ty with­out sta­ble de­mand lo­cal­ly — wind, so­lar, hy­dro pow­er — to eco­nom­ic as­sets that can be used any­where. Bit­coin is, in our eyes, a load-bal­anc­ing eco­nom­ic bat­tery, and bat­ter­ies are es­sen­tial to the en­er­gy tran­si­tion re­quired to reach the tar­gets of the Paris Agreement...Third, we will build and in­vest in projects and companies in Bit­coin’s ecosystem. This is where our true pas­sion is!”
https://bitcoinmagazine.c...kes-bull-case-for-bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
StrongArmLance schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:35:
[...]

Ja, is wat mij betreft de DXY maar dan van BTC. Beetje de inverse van de altcoin market cap indicator :P

De DXY is overigens weer <92, goed nieuws!

[ Voor 5% gewijzigd door Jedi_Pimp op 10-03-2021 15:23 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

We zitten goed on track wat betreft BTC:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RAXRHk7fFR0XosqIvEFPQYf_c4c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kzidzvryGdLHjYyDKiSfMKVq.png?f=fotoalbum_large

... al ben ik heel benieuwd wat hij na zijn ath gaat doen... Ik denk persoonlijk een uitbraak richting het bovenste paarsige deel, om daarna terug te keren.

Daarnaast houd ik ook KSM in de gaten, want die is op KSM/BTC richting zijn ATH van 6200 sats aan het gaan. Daarboven wordt het onbekend terrein, wat voor een flinke spike kan gaan zorgen.

ETH valt weer eens wat tegen, maar gelukkig maken DOT en KSM ruimschoots goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:12

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:38:

[Afbeelding]

... al ben ik heel benieuwd wat hij na zijn ath gaat doen... Ik denk persoonlijk een uitbraak richting het bovenste paarsige deel, om daarna terug te keren.

Daarnaast houd ik ook KSM in de gaten, want die is op KSM/BTC richting zijn ATH van 6200 sats aan het gaan. Daarboven wordt het onbekend terrein, wat voor een flinke spike kan gaan zorgen.

ETH valt weer eens wat tegen, maar gelukkig maken DOT en KSM ruimschoots goed.
Heb je een link naar het grafiekje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:40:
[...]

Heb je een link naar het grafiekje?
Je kunt er bij als je even inlogt op mijn binance account.

Het is voor mij dus goedkoper als je hem ff natekent. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:44:
[...]

Je kunt er bij als je even inlogt op mijn binance account.

Het is voor mij dus goedkoper als je hem ff natekent. :D
Ah oké. Ik hoopte dat het zo'n interactief ding was waar je, met je muis, wat beter kon kijken naar waardes en tijden en zo. Maar geef me je binance gegevens maar even, komt wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:53

resusaapje

h less

Binance heeft weer een launchpool: https://launchpad.binance.com/en/launchpool/ALICE_BNB
Zoals ze zelf zeggen: a social simulation blockchain game owned by players

Een bedrijf dat fondsen werft voor een kruising tussen Animal Crossing en NFT's.

Staken kan 30 dagen met CHR, BUSD, BNB.

APY wordt morgen gepubliceerd, handel opent op 15 maart.

Ben benieuwd, ziet er uit als een toffe real life case. Wat vinden we hiervan?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:46:
[...]

Ah oké. Ik hoopte dat het zo'n interactief ding was waar je, met je muis, wat beter kon kijken naar waardes en tijden en zo. Maar geef me je binance gegevens maar even, komt wel goed!
Natekenen op tradingview is dan denk ik het eenvoudigste. Binance gebruikt dat ook namelijk, dus dat zou hetzelfde resultaat moeten geven. De waarden zijn niet bijzonder lastig te vinden ook.

Disclaimer: Die pitchfan is nergens op gebaseerd en mijn eigen ding. Hij lijkt echter wel te werken, dus ik houd hem zolang maar aan. Ergens op de nieuwe lijn zal ik wel weer een nieuwe moeten gaan tekenen...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TomTorquay
MicroWhale schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:38:

[Afbeelding]
Wat zijn je ervaringen met zo'n analyses gebaseerd op waaiers? Mag ik het een beetje te simplistisch vinden? [edit: je geeft het zelf al aan in de post hier net boven]

Ik zie meer heil in zoiets (BTC power law):
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/hQO6zCyA
Gaan we hier nu ook al over die Alice-onzin beginnen? Ik dacht dat in de Slowchat al voldoende was :X

[ Voor 3% gewijzigd door TomTorquay op 10-03-2021 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

TomTorquay schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:02:
[...]

Wat zijn je ervaringen met zo'n analyses gebaseerd op waaiers? Mag ik het een beetje te simplistisch vinden? [edit: je geeft het zelf al aan in de post hier net boven]

[Afbeelding]
Yep dat mag. Graag zelfs. Is zoals boven gezegd vrijwel nergens op gebaseerd, maar op een of andere manier werkt ie wel (voor de wat kortere termijn (1 of 2 maanden)).

Als je het over een goede voorspelling hebt voor de lange termijn dan houd ik me liever vast aan S2F of die van ecoinometrics. Ik denk namelijk dat die grafiek van jou op een gegeven moment niet meer geldig is vanwege te ver uit de band springen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burnebie
  • Laatst online: 01:16
TomTorquay schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:02:
[...]

[Afbeelding]

[...]

Gaan we hier nu ook al over die Alice-onzin beginnen? Ik dacht dat in de Slowchat al voldoende was :X
Dergelijke TA's zijn mijns inziens iets geloofwaardiger. Al zou die van Microwhale niet verkeerd zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door burnebie op 10-03-2021 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-10 15:20

appelsientje

Het beste onder de zon

Mooody schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:31:
Meer mensen die Casper $CSPR interessant vinden?

Site: https://casperlabs.io/
Pre sale: https://coinlist.co/casper
Meer info: https://blog.casperlabs.i...network-and-ethereum-2-0/

Casper is ontwikkeld om Ethereum te scalen (PoW -> PoS) en het team koppelt het project nu los voor multi-chain oplossingen.

Een pre sale van een dergelijk project met al een gevestigde naam kan toch leuk uitpakken. Ik ga er serieus over nadenken. Ben benieuwd naar de kansen om daadwerkelijk te mogen investeren.
Goede Tip... ik zocht nog iets om zo'n gok te nemen...
misschien domme vraag, maar ik moet dus ook een wallet aanmaken bij Coinlist om hier aan mee te doen? (zit nu bij Bitvavo) en ik ben nog nieuw :P dus vandaar de vraag.

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-10 21:56
appelsientje schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:40:
[...]

misschien domme vraag, maar ik moet dus ook een wallet aanmaken bij Coinlist om hier aan mee te doen? (zit nu bij Bitvavo) en ik ben nog nieuw :P dus vandaar de vraag.
Op Bitvavo kan je hier inderdaad nu niet aan komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:07
Nu ook op de website van Nexo de exchange beschikbaar in plaats van alleen de smartphone app: https://nexo.io/exchange

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

appelsientje schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:40:
[...]

Jup...
KYC proces, zodat je een wallet kan aanmaken.
Inschrijven voor tier 1 en/of 2 en/of 3.
USD, BTC of ETH storten
Afwachten

Even uitzitten, dan weet je alles: YouTube: The $CSPR Token sale! Featuring Coinlist

Vooral dit punt is interessant voor ons (kleine investeerders < $50k): YouTube: The $CSPR Token sale! Featuring Coinlist

[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 10-03-2021 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranjic
  • Laatst online: 14-10 11:02
Ath incoming?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ankr wil nu heel graag omhoog. Wellicht interessant trading materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Mooody schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:26:
Ik heb ze nog steeds, dankzij jouw tip toentertijd ;)

*edit*
Shit serieuze topic: Hij lijkt erg steady, weinig rare bewegingen naar zowel boven als beneden.
Volume wel laag :+
Voor long term is dit eeen van de weinige shitcoins die ik wel aan durf.

[ Voor 29% gewijzigd door Aarebe1 op 10-03-2021 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Aarebe1 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:32:
[...]

Knap dat je niet verkocht hebt :)
Project kan long term niet mis gaan heeft heul veul potentie imo, maar dat heb ik volgens mij al een aantal keer geroepen in dit topic :P

Dit soort abrupte prijsacties zijn gewoon bedrijven of andere block chain projecten die Ankr tokens inslaan om nodes te kunnen draaien op het Ankr platform. Dat gaat niet minder worden. Wij kunnen hier lekker op meeliften.

[ Voor 27% gewijzigd door Mooody op 10-03-2021 20:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Mooody schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:34:
[...]

Project kan long term niet mis gaan imo, maar dat heb ik volgens mij al een aantal keer geroepen in dit topic :P
Klopt, dat heb je vaker geroepen, net als GRT.

Deze 2 tezamen met DOT en LINK is het enige wat ik in PF aanhoud.ik aan een klein bagje shitcoins in PF aanhoud.
Shit nou is het toch een dagboek post.

Maart is altijd wel een interessante maand in crypto, sla de grafieken er maar op na. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Aarebe1 op 10-03-2021 20:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Aarebe1 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:32:
[...]

*edit*
Shit serieuze topic: Hij lijkt erg steady, weinig rare bewegingen naar zowel boven als beneden.
Volume wel laag :+
Voor long term is dit eeen van de weinige shitcoins die ik wel aan durf.
Same here. Had de vinger al boven de sell-knop :P

Maar die knalt er idd wel goed vandoor.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
Mooody schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:34:
[...]

Project kan long term niet mis gaan heeft heul veul potentie imo, maar dat heb ik volgens mij al een aantal keer geroepen in dit topic :P

Dit soort abrupte prijsacties zijn gewoon bedrijven of andere block chain projecten die Ankr tokens inslaan om nodes te kunnen draaien op het Ankr platform. Dat gaat niet minder worden. Wij kunnen hier lekker op meeliften.
Ik waardeer jouw input in deze topics ook altijd. Op jouw aanraden ook Injective Protocol gekocht, dank daarvoor.

Welke projecten zijn volgens jou nog meer interessant? Heb je tips voor medium tot low market cap coins die potentie hebben? Bijvoorbeeld zoiets als LTO?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Mooody schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:26:
Dank voor de tip, ziet er goed uit!

Heb jij een hele watchlist aan coins met uitbraakpotentie, of kwam je de uitbraak(je voorlopig) van ANKR nu toevallig tegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:10
Heb van Ankr een tijdje terug op 0,014 een bag gekocht. Was hem alweer een beetje uit het oog verloren, totdat ik afgelopen weken in al het rood Ankr regelmatig op groen zich staan. Heeft een mooie weg omhoog gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

vrrs schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:02:
[...]

Ik waardeer jouw input in deze topics ook altijd. Op jouw aanraden ook Injective Protocol gekocht, dank daarvoor.

Welke projecten zijn volgens jou nog meer interessant? Heb je tips voor medium tot low market cap coins die potentie hebben? Bijvoorbeeld zoiets als LTO?
Als ik iets extreem interessant vindt, doe ik het in de PF en probeer ik het long term te houden.
Meestal moet er dan iets anders wijken, want ik wil liever niet teveel coins in de PF (max 12 is optimaal voor mij)

LTO had ik vorig jaar in stake en moest wijken voor o.a. DOT en Kusama destijds. Geen spijt, maar LTO doet het erg lekker. Weet alleen niet of ik het nu zou aanraden. Net 600% in 3 maand gegaan, terwijl het mij niet helemaal duidelijk is welk USP het project heeft. Een van de vele chains....

Persoonlijk heb ik een beter gevoel met projecten die het first mover advantage hebben in hun eigen unieke usecase, zoals bijv. The Graph, Chainlink en Ankr. Allemaal totaal verschillende doeleinden en allemaal de eerste in de uitvoering daar van.

Als je echt voor langere termijn in wat coins wil zitten, kun je imo beter selecteren op unieke usecases, dan op hype of al die platforms die in elkaars vaarwater zitten te vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

TomTorquay schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:10:
[...]

Dank voor de tip, ziet er goed uit!

Heb jij een hele watchlist aan coins met uitbraakpotentie, of kwam je de uitbraak(je voorlopig) van ANKR nu toevallig tegen?
Nee hoor, klein groepje coins. Als er wat nieuws op de markt komt (zoals Casper Labs binnenkort), probeer ik die te pakken. Huidige markt bevat weinig coins die ik zou willen toevoegen aan de PF. Wellicht een NFT project, maar dan moeten ze eerst maar uitvechten welke adoptie gaat vergaren. Tijd is je vriend, geen haast :)

Er komen nog zoveel goede projecten uit de komende jaren, beter om dat goed in de gaten te blijven houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-10 13:58
https://crypto.org

Crypto.org komt over 14 dagen met een eigen chain

Dit betekent meestal dat de token hard gaat stijgen right?

Alleen is het tot nu toe niet merkbaar: https://www.coingecko.com/en/coins/crypto-com-coin

ik hou het in ieder geval in de gaten

[ Voor 18% gewijzigd door _Gast_ op 10-03-2021 21:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
@Mooody Heb je nog REN eigenlijk? Kan me herinneren dat je hier eerder positief over was, mede ivm totale token supply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
_Gast_ schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:27:

Alleen is het tot nu toe niet merkbaar: https://www.coingecko.com/en/coins/crypto-com-coin

Ook die heeft @Mooody al een keer genoemd. Paar pagina's terug.

Jezus ik lijk wel een stalker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-10 13:58
sOid schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:30:
[...]

Ook die heeft @Mooody al een keer genoemd. Paar pagina's terug.

Jezus ik lijk wel een stalker :+
ah ok had het gemist!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

sOid schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:29:
@Mooody Heb je nog REN eigenlijk? Kan me herinneren dat je hier eerder positief over was, mede ivm totale token supply.
Jup, trotse REN hodler sinds mid 2019. Was voornemens een dark pool node op te zetten, had ik het maar gedaan. Gains zijn niet geweldig, maar dan had ik mijn hele stack in ieder geval nog gehad :P

Nog prima aantal in de PF. Is na BTC, ETH, LINK en DOT mijn grootste hold. Ik ga ze ook niet verkopen, zou niet logisch zijn :)

Ben niet alleen bullish op REN dankzij de reeds 99% uitgegeven supply. Het geld dat door het protocol stroomt de laatste maanden gaat echt parabolisch. Dit is nog maar deels zien in de prijs, meer gaat komen denk ik :)

REN verplaatst simpel gezegd liquiditeit tussen chains via dark pools (husselpotjes die er voor zorgen dat de data anoniem blijft). Een enorm belangrijke usecase wanneer al die platforms groeien en er steeds meer liquiditeit tussen de platforms gaat komen. Denk aan al die BTC die je moment als rBTC op Ethereum kunt gebruiken. REN werkt inmiddels ook samen met Polkadot en BSC (Binance). Tel uit je winst :7

[ Voor 36% gewijzigd door Mooody op 10-03-2021 21:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

_Gast_ schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:27:

Verwacht dat CRO naast NEXO (en wellicht Celsius) ook projecten zijn die flink kunnen groeien. Meer zieltjes in cryptoland = meer activiteiten op deze platforms = hogere tokenwaarde.

Ik gebruik de CRO kaart met tevredenheid en heb CRO bijgekocht na het nieuwsbericht dat ze 60% (!) van hun tokens gingen verbranden. Dat is inderdaad wel een dingetje.

CRO kennende houden ze de prijs nu kunstmatig laag om nieuwtje zieltjes te winnen. Ze zullen de prijs wel geleidelijk laten oplopen, zodat iedereen rustig kan instappen en (nog belangrijker) de huidige klanten aan boord blijven. Prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Mooody schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:24:
[...]

LTO had ik vorig jaar in stake en moest wijken voor o.a. DOT en Kusama destijds. Geen spijt, maar LTO doet het erg lekker. Weet alleen niet of ik het nu zou aanraden. Net 600% in 3 maand gegaan, terwijl het mij niet helemaal duidelijk is welk USP het project heeft. Een van de vele chains....
Kleine challenge op je punt omtrent LTO. De blockchain van LTO staat sinds een maand in de top 10 meest gebruikte chains op basis van aantal transacties. Daarnaast is de real world adoptie onmiskenbaar: VN als grootste partner, maar ook de Nederlandse overheid. Qua market cap versus bovenstaande metrics zit er nog heel veel upside potentie in imo. Veel echte shitcoins die een astronomisch grotere market cap hebben. En de Reddit posts over LTO lijken per week alleen maar toe te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H333A
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-02-2022
Iemand info over XEM, ik gok er op met een kleine positie. enkel gebaseerd op de daling. morgen zien we wel weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Jedi_Pimp schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:07:
[...]

Kleine challenge op je punt omtrent LTO. De blockchain van LTO staat sinds een maand in de top 10 meest gebruikte chains op basis van aantal transacties. Daarnaast is de real world adoptie onmiskenbaar: VN als grootste partner, maar ook de Nederlandse overheid. Qua market cap versus bovenstaande metrics zit er nog heel veel upside potentie in imo. Veel echte shitcoins die een astronomisch grotere market cap hebben. En de Reddit posts over LTO lijken per week alleen maar toe te nemen.
Ben LTO blijven volgen en helemaal eens met jouw bevindingen.
Altijd wel huiverig voor "grote partners" e.d. De VN klinkt stoer, maar ze snuffelen wellicht wat aan LTO?
Ik heb ook een bedrijf en wij hebben Google als partner, we gebruiken namelijk Adwords :+ Dat soort dingen....

Desalniettemin (mooi woord!) blijf ik LTO in de gaten houden, vooral omdat het een NL product is.
Heeft alleen geen plekje meer in de PF, omdat keuzes keuzes......

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 11-03-2021 10:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

H333A schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:18:
Iemand info over XEM, ik gok er op met een kleine positie. enkel gebaseerd op de daling. morgen zien we wel weer.
Hype.
Airdrop.
Hype over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
ViNOK16Bit schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:21:
Nu ook op de website van Nexo de exchange beschikbaar in plaats van alleen de smartphone app: https://nexo.io/exchange
De wisselkoersen zijn op de exchange nogal wispelturig. Wilde eergisteren wat NEXO omzetten naar USDT. De waarde van de NEXO-tokens was X dollar. Kreeg ik ongeveer 0,93X USDT voor. Een uurtje of 3 later kreeg ik er 0,995X USDT voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
New York Life Insurance, een verzekeraar met 700 miljard USD in assets haalt banden aan met NYDIG.

https://www.prnewswire.co...-directors-301244301.html
NYDIG, a leading provider of investment and technology solutions for Bitcoin, today announced the appointment of Ted Mathas to the NYDIG Board of Directors. Mr. Mathas is Chairman and CEO of New York Life Insurance Company, the nation's largest mutual life insurer with more than $700 billion in assets under management.
Mr. Mathas' experience will be particularly helpful as NYDIG focuses on the expansion of its growing Investor Solutions business, enabling institutional investors simple, secure, and efficient access to bitcoin, as well as on the expansion of its growing Platform Solutions business, especially with respect to the development of a bitcoin-enabled marketplace for annuity and life insurance products.

[ Voor 67% gewijzigd door Dark Matter op 11-03-2021 02:23 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ScuL
ScuL schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:29:
Kan nu toch wel zeggen dat er een keurige cup & handle vormt op de 30m voor BTC.. volume/MACD/RSI zien er allemaal netjes uit.. fingers crossed, ik ga slapen :) praise the moon - target 58k
Even een update over deze trade.
Ik ben er op twee accounts ingesprongen; één op 53600 en de ander op 53200 ongeveer.
Eerste account winst gepakt op 56800 (met 25 leverage) en het tweede account op 56300 (116% met 22 leverage)

Ik zie nu een giga cup & handle pattern vormen op de BTC daily (1D).
Ook Polkadot vormt een cup & handle en lijkt ietwat voor te lopen op BTC. Hou het in de gaten, dit gaat voor 18 maart los :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1fMKKOko4i4cy0ujGKHp5R7YOkE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y0tde3OZBhM8YWsblC0IaPB4.png?f=fotoalbum_large

Golden pocket ligt op $52 voor DOT

[ Voor 20% gewijzigd door ScuL op 11-03-2021 02:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:38

St@m

@ Your Service

En ETH op de daily? Ook? Die lijkt me nog groter.

[ Voor 34% gewijzigd door St@m op 11-03-2021 07:17 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 13:42
ScuL schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 02:56:
[...]

Even een update over deze trade.
Ik ben er op twee accounts ingesprongen; één op 53600 en de ander op 53200 ongeveer.
Eerste account winst gepakt op 56800 (met 25 leverage) en het tweede account op 56300 (116% met 22 leverage)

Ik zie nu een giga cup & handle pattern vormen op de BTC daily (1D).
Ook Polkadot vormt een cup & handle en lijkt ietwat voor te lopen op BTC. Hou het in de gaten, dit gaat voor 18 maart los :)

[Afbeelding]

Golden pocket ligt op $52 voor DOT
Noob vragen.... sorry nog steeds aan het leren

Wat staat er op de agenda voor 18 maart?
Wat is een golden pocket?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024

bek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
Supershiva schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 07:31:
Er staat niets op de agenda, het lijkt er alleen op dat er zich een bepaald patroon ontwikkeld. Als je op zo'n chart kijkt dan kun je ongeveer berekenen wanneer de actie moet gaan plaatsvinden. Mits het patroon stand houdt natuurlijk.

De golden pocket is een convergentie punt in de fibonacci retracement
https://academy.binance.c...ing-fibonacci-retracement

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-10 13:31

watercoolertje

Untertitel

Supershiva schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 07:31:
[...]

Noob vragen.... sorry nog steeds aan het leren

Mijn verjaardag natuurlijk!

https://www.quora.com/What-is-the-golden-pocket-in-trading

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:19
Goedemorgen,

Ik zit denk ik nu ruim tien jaar hier op tweakers en ik volg de crypto-topics hier op Tweakers nu een aantal maanden. Net zoals met het investeren, eerst vooral de kat uit de boom kijkend. In de startpost en op internet alle afkortingen zoeken die hier gepost worden en veel achtergrondinformatie van zaken zoeken. Kortom, informatie slurpen dus.

Nu ben ik een paar weken geleden voorzichtig begonnen met het daadwerkelijk geld inleggen. Vooral met het idee dat ik erachter kom dat ik weet wat ik daadwerkelijk doe en dat ik erachter kom hoe bepaalde systemen in de praktijk werken. Heel leerzaam allemaal. Ik merk wel dat het scheelt dat ik twintig jaar geleden een economie-opleiding heb gedaan. Ik merk dat ik vooral denk voor/aan de lange termijn, maar toch wil ik mij verdiepen in de TA (jaja, deze afkorting heb ik een tijd geleden ook moeten opzoeken ;)) Kortom, ook op de kortere termijn wil ik inzicht krijgen hoe dingen werken.

Mijn vraag is hierbij of jullie tips hebben voor een goede cursus hiervoor. Op internet zijn er genoeg te vinden, maar kwalitatief zullen er denk ik veel verschillen tussen de cursussen zijn.

Nou, dan wat anders. Ook ik had me ingeschreven voor CSPR. Nu kreeg ik onderstaande mail. Kortom, de interesse in deze sale is overweldigend. Ze hebben daarom ook wat dingen aangepast voor de verkoop. Zie hieronder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D1HhbXEyVCgbufA1ZNWhX70KCnw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WApAwnovWKWFbzHXw623x9tz.jpg?f=fotoalbum_large

Benieuwd wie er hier op dit forum tussen kunnen komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik heb n.a.v. een vraag die ik op het slowchat topic over ANKR eens wat gelezen hierover. Het is flinterdunne research want ik heb al met al een uurtje echt zitten zoeken/lezen of zo, maar ik heb nu even snel twee vragen waar ik niet helemaal zeker van weet of ik het goed begrijp.

1. ANKR is/creëert dus een cloud based computing platform of netwerk, waarin nodes door het hele netwerk resources leveren zodat je niet meer op een datacenter oid zit te werken en daar afhankelijk van bent, klopt dit, héééél summier gezegd?
2. Daarnaast is er dus een marketplace/dashboard waar je met tokens kan betalen voor, bijvoorbeeld, resources op dit netwerk. Mijn vraag hierbij is, ze hebben blijkbaar een relatief klein deel van de beschikbare tokens de markt in gegooid, waarom een klein deel en wat houdt ze tegen om er veel meer te verkopen om de prijs te drukken, zodat er meer handel kan worden bedreven op het netwerk?

Is het gezien punt 2, ook voor ANKR zelf nuttig dat de prijs van de token stijgt of een bepaald niveau behoudt, zodat het handelen op hun platform (bijv. cloud computing resources inkopen) ook daadwerkelijk een bepaalde (traditionele/fiat) waarde vertegenwoordigd zodat je geen resources koopt met 'lucht'? En zo ja, hoe werkt zoiets dan?

Ik vraag me af of ik ANKR wil HODL'en en hoewel ik de use case eigenlijk best goed vind snap ik het economische deel niet zo goed. Je kan wel handelen op hun platform maar als ze ineens een bult tokens de markt in gaan pompen, om bedrijven meer tokens toe te doen komen en meer handel op hun platform te faciliteren, zakt de prijs toch ook weer en maakt het de handel minder waard, ergo schiet het platform er weinig mee op?
Of is dit juist de balancing act waarmee een platform als ANKR mee te dealen heeft en moet de vraag naar het gebruik en handelen op hun platform enigszins parallel zijn aan het beschikbaar komen van meer tokens, om zo meer handel aan te kunnen maar niet een flinke price drop te veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
  • Laatst online: 02:31
veertje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:46:
[...]

Hedera heb ik ook een heel klein beetje van, al vanaf $0,10
Hoop echt dat die coin faalt, maar gekocht omdat ik bang ben dat het wel groot wordt.
Kopen en hopen dat het faalt... haha.. mooie combinatie.

Maar ik snap het wel, je kan best de vruchten van iets plukken zonder er zelf achter te staan.
Voor mij is dit nu ook met de korte termijn in gedachten.
Even meeliften (of hierin falen) en dan weer verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:21
Wie heeft er
Hier thorchain? Iemand die enthousiast erover is? Lijkt behoorlijk stabiel te groeien, maar heb moeite met begrijpen wat het nu eigenlijk is en hoe je gebruik kan maken van die pools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:23
YES schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:41:
Ik heb n.a.v. een vraag die ik op het slowchat topic over ANKR eens wat gelezen hierover. Het is flinterdunne research want ik heb al met al een uurtje echt zitten zoeken/lezen of zo, maar ik heb nu even snel twee vragen waar ik niet helemaal zeker van weet of ik het goed begrijp.

1. ANKR is/creëert dus een cloud based computing platform of netwerk, waarin nodes door het hele netwerk resources leveren zodat je niet meer op een datacenter oid zit te werken en daar afhankelijk van bent, klopt dit, héééél summier gezegd?
2. Daarnaast is er dus een marketplace/dashboard waar je met tokens kan betalen voor, bijvoorbeeld, resources op dit netwerk. Mijn vraag hierbij is, ze hebben blijkbaar een relatief klein deel van de beschikbare tokens de markt in gegooid, waarom een klein deel en wat houdt ze tegen om er veel meer te verkopen om de prijs te drukken, zodat er meer handel kan worden bedreven op het netwerk?

Is het gezien punt 2, ook voor ANKR zelf nuttig dat de prijs van de token stijgt of een bepaald niveau behoudt, zodat het handelen op hun platform (bijv. cloud computing resources inkopen) ook daadwerkelijk een bepaalde (traditionele/fiat) waarde vertegenwoordigd zodat je geen resources koopt met 'lucht'? En zo ja, hoe werkt zoiets dan?

Ik vraag me af of ik ANKR wil HODL'en en hoewel ik de use case eigenlijk best goed vind snap ik het economische deel niet zo goed. Je kan wel handelen op hun platform maar als ze ineens een bult tokens de markt in gaan pompen, om bedrijven meer tokens toe te doen komen en meer handel op hun platform te faciliteren, zakt de prijs toch ook weer en maakt het de handel minder waard, ergo schiet het platform er weinig mee op?
Of is dit juist de balancing act waarmee een platform als ANKR mee te dealen heeft en moet de vraag naar het gebruik en handelen op hun platform enigszins parallel zijn aan het beschikbaar komen van meer tokens, om zo meer handel aan te kunnen maar niet een flinke price drop te veroorzaken?
Ik zou er niet teveel over nadenken en het simpel houden; ga ik de gok wagen en hopen dat deze toevallig nog eens x10 of meer gaat om meer euro’s te krijgen. Of kies ik voor zekerheid en hou ik het bij BTC en ETH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:41:
[...]

Ik zou er niet teveel over nadenken en het simpel houden; ga ik de gok wagen en hopen dat deze toevallig nog eens x10 of meer gaat om meer euro’s te krijgen. Of kies ik voor zekerheid en hou ik het bij BTC en ETH.
Ik wil juist nu eens proberen te begrijpen hoe het verhaal achter een coin in elkaar zit, en aangezien ANKR een aantal keer benoemd is hier als een veelbelovend project dacht ik, laat ik eens met deze beginnen. Daarnaast heb ik ANKR als eerste op 0.00000039 gekocht en vervolgens op 0.00000047 en 0.00000053 bijgekocht. Best een leuk aantal en een leuke rit nu. En de makkelijke keuze zou nu zijn om de winst eruit te halen aangezien hij flink gestegen is. Maar het project zelf vind ik wel interessant en dit, in combinatie met de hiervoor beschreven redenen maakt dat me HODL met deze coin ook wel leuk lijkt.

Maar ik begrijp alleen nog niet hoe het met de prijs van de coins zit, is het zo dat ze deze gewoon vrij laten, want dat is voor zo'n platform wel link lijkt me, aan de andere kant, als je de prijs van de coin gaat zitten beïnvloeden vanuit het project, dan kan het ook snel gebeurd zijn met je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:23
YES schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:57:
[...]

Ik wil juist nu eens proberen te begrijpen hoe het verhaal achter een coin in elkaar zit, en aangezien ANKR een aantal keer benoemd is hier als een veelbelovend project dacht ik, laat ik eens met deze beginnen. Daarnaast heb ik ANKR als eerste op 0.00000039 gekocht en vervolgens op 0.00000047 en 0.00000053 bijgekocht. Best een leuk aantal en een leuke rit nu. En de makkelijke keuze zou nu zijn om de winst eruit te halen aangezien hij flink gestegen is. Maar het project zelf vind ik wel interessant en dit, in combinatie met de hiervoor beschreven redenen maakt dat me HODL met deze coin ook wel leuk lijkt.

Maar ik begrijp alleen nog niet hoe het met de prijs van de coins zit, is het zo dat ze deze gewoon vrij laten, want dat is voor zo'n platform wel link lijkt me, aan de andere kant, als je de prijs van de coin gaat zitten beïnvloeden vanuit het project, dan kan het ook snel gebeurd zijn met je.
Duidelijk, ik heb zelf ook een groot aantal ANKR gehad maar een tijd geleden toch de keuze gemaakt om alleen btc en eth te holden.
Met als reden dat er zoveel belovende projecten zijn en nog dagelijks bijkomen dat ik het overzicht een beetje kwijt raakte. Wil niet weer dezelfde fout maken als met de ico hype van 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
Vraagje: omdat ik alles in cryptoland eens wil proberen, ben ik nu wat ALICE aan het verzamelen via de launchpool van Binance. Nu lees ik "Binance will then list ALICE into the innovation zone at 2021-03-15 06:00 AM (UTC) and open trading with ALICE/BTC, ALICE/BUSD and ALICE/USDT trading pairs.". Wat is de innovation zone? Kan het nergens vinden. Kan ik ook pas orders klaarzetten aanstaande maandagochtend? Zou dat graag wat eerder doen want dit is voor mij een beetje ongelukkig tijdstip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebbao
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23:06
Viep schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:36:
Vraagje: omdat ik alles in cryptoland eens wil proberen, ben ik nu wat ALICE aan het verzamelen via de launchpool van Binance. Nu lees ik "Binance will then list ALICE into the innovation zone at 2021-03-15 06:00 AM (UTC) and open trading with ALICE/BTC, ALICE/BUSD and ALICE/USDT trading pairs.". Wat is de innovation zone? Kan het nergens vinden. Kan ik ook pas orders klaarzetten aanstaande maandagochtend? Zou dat graag wat eerder doen want dit is voor mij een beetje ongelukkig tijdstip.
https://googlethatforyou.com?q=innovation%20zone%20binance

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Viep schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:36:
Nope. Maandag om 0700 kan je de eerste zijn.. of niet.
Je kan geen orders maken omdat er geen prijs is. Dus de beschermingsfunctie van het systeem meld dat de door jou gekozen prijs meer dan xxx% afwijkt. Aka computer says no

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:23
Rank #1

$57,058.82

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:09

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Adoptie: https://finance.yahoo.com...ure-basket-152716603.html

Met een paar omwegen is dit in feite een crypto ETF, vergelijk de ETF-markt met de cryptomarkt en dan weet je: dit is goed nieuws.

Nu kunnen zowel Jan Modaal als Harrie Hedgefund nog makkelijker (indirect) in crypto beleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
Dank je. Er zijn dagen dat je vergeet dat Google je beste vriend is. Hoewel het niet in het stuk van de link staat, heb ik het inmiddels gevonden: Markets -> Zones -> Innovation zone/

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• TomTorquay
B.M.O. schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:00:
Mijn vraag is hierbij of jullie tips hebben voor een goede TA-cursus hiervoor. Op internet zijn er genoeg te vinden, maar kwalitatief zullen er denk ik veel verschillen tussen de cursussen zijn.
Ik vind Cryptocred wel een goeie om mee te beginnen:
https://www.youtube.com/c/CryptoCred/videos

Als je, zoals ik, graag rondneust in verschillende indicatoren, dan kan ik The Secret Mindset wel aanbevelen:
https://www.youtube.com/c/TheSecretMindset/videos

En voor regelmatige updates over stand van zaken, vind ik The Chart Guys altijd kort en bondig:
https://www.youtube.com/p...9K8Wy_uijES3f_eDrrr9Ku-Qj

Het meest verademende aan bovenstaande links is dat ze niet beheerd worden door ADHD'ers of 16-jarigen die denken dat ze het al weten.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
YES schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:41:

@Mooody jij hebt volgens mij vaker de opmerking gemaakt dat je vertrouwen hebt in ANKR. Kan jij mijn bovenstaande vragen beantwoorden of is dat gewoon iets wat je niet kan zeggen/uitleggen/bekend is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
https://t3index.com/indices/bit-vol/

De VIX van Bitcoin en Ethereum. (volatiliteit index)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Vertel ons meer. Ik word niet echt veel wijzer van wat er in de link te zien is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
TomTorquay schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:28:
[...]

Vertel ons meer. Ik word niet echt veel wijzer van wat er in de link te zien is.
https://www.investopedia.com/terms/v/vix.asp
Maar in plaats van de S&P500, is dit voor Bitcoin en Ethereum. Het is een index waar je niet perse in kan beleggen, maar interessant is voor speculatie. De VIX kan een indicatie geven hoe gevoelig men is in (in dit geval) Bitcoin en Ethereum. Oftewel hoeveel angst er heerst, of juist gulzigheid. Dus met de data uit het verleden kan je door TA toe te passen een idee krijgen wat er gaat gebeuren, maar is natuurlijk geen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
TomTorquay schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:28:
[...]

De VIX is een indicator voor (verwachte) volatiliteit. Hoe hoger, hoe meer (verwachte) volatiliteit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
ATOM lijkt uit te breken uit de neerwaartse channel van de afgelopen dagen. Hopelijk zet het door en kunnen we 20+ behouden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FCenhpBttDcCv6ih0JaV0kukIlw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/i4E2TAGuzHHe0Nxdp67J3urc.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:08:
[...]

@Mooody jij hebt volgens mij vaker de opmerking gemaakt dat je vertrouwen hebt in ANKR. Kan jij mijn bovenstaande vragen beantwoorden of is dat gewoon iets wat je niet kan zeggen/uitleggen/bekend is?
Dat zijn veel vragen :P

Heb je de white paper al doorgespit?
https://s3-us-west-1.amaz...r_Whitepaper_20190524.pdf

En ik zou in deze video ff kijken voor een goede overview van het project: YouTube: Ankr Network: Everything We Know About ANKR

[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 12-03-2021 10:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zijn we nu een double top aan het vormen op de 1day chart van btc? (met mijn beperkte kennis)

Rapapa...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
LosGieros schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:21:
Zijn we nu een double top aan het vormen op de 1day chart van btc? (met mijn beperkte kennis)
Ik zie het zo: 2 even hoge toppen, waarbij de bodem steeds hoger komt te liggen en waardoor Bitcoin uiteindelijk door de bovenkant wordt gedrukt. Mogelijk eerst nog een daling naar de 1D MA7, vanaf daar door het plafond heen en op weg naar een mooie nieuwe ATH.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xvI2bL-0FwRK0SK_y_POJaUXJdQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UxQJJbjl2CBMGqrMfRF5YQXk.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 12-03-2021 12:03 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Pagina: 1 ... 8 ... 102 Laatste

Let op:
  • Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie.
  • Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.

Regels voor dit topic:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
  • Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!