Maar waarom eigenlijk? Ik ben net een week bezig met crypto en wil nu een bescheiden portfolio van een paar tientjes opbouwen met wat altcoins om mee te beginnen, de 'zijwieltjes'.
Ik zou dus graag van anderen horen wat een aantal leuke starterscoins zijn waar iedereen het wel over eens is, ik moet ergens beginnen toch?
Ik wil ze voor nu vooral laten staan, ik moet mij nog flink in de crypto verdiepen voor ik mogelijk meer ga investeren of wat ga handelen. Het maakt mij overigens niet uit of mijn inleg voor jaren in een wallet zit en het kan sowieso nog alle kanten op met mijn interesse in crypto.
Ik heb al wat DOGE gekocht uit nostalgische overwegingen, daar had ik er jaren geleden al eens wat van in een wallet en ik heb leuke herinneringen aan de coin.
Ik heb zelf al een lijstje gemaakt met coins die her en der worden geprezen en waar ik mogelijk wel wat in wil leggen. Het lijstje bestaat voornamelijk uit coins die ongeveer dezelfde waarde als DOGE op dit moment hebben en dat zal vast een beginnersfout zijn.
CHILIZ 😜Lemongrass schreef op maandag 15 maart 2021 @ 00:48:
Ik zou dus graag van anderen horen wat een aantal leuke starterscoins zijn waar iedereen het wel over eens is, ik moet ergens beginnen toch?
De best presterende coin, van de laatste week die nu even in een dipje zit.
Of verder zal dippen naar 6 cent 😇😬
Dit soort vragen, ongeacht of je vraag over starterscoins naar wens beantwoord gaat worden, kun je in dit topic beter niet stellen. Daar kun je beter [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 voor gebruiken.Lemongrass schreef op maandag 15 maart 2021 @ 00:48:
In het venstertje bij het reageren staat hier dat vragen over het kopen van coins genegeerd zouden moeten worden.
Maar waarom eigenlijk? Ik ben net een week bezig met crypto en wil nu een bescheiden portfolio van een paar tientjes opbouwen met wat altcoins om mee te beginnen, de 'zijwieltjes'.
Ik wil ze voor nu vooral laten staan, ik moet mij nog flink in de crypto verdiepen voor ik mogelijk meer ga investeren of wat ga handelen. Het maakt mij overigens niet uit of mijn inleg voor jaren in een wallet zit en het kan sowieso nog alle kanten op met mijn interesse in crypto.
Ik heb al wat DOGE gekocht uit nostalgische overwegingen, daar had ik er jaren geleden al eens wat van in een wallet en ik heb leuke herinneringen aan de coin.
Ik heb zelf al een lijstje gemaakt met coins die her en der worden geprezen en waar ik mogelijk wel wat in wil leggen. Het lijstje bestaat voornamelijk uit coins die ongeveer dezelfde waarde als DOGE op dit moment hebben en dat zal vast een beginnersfout zijn.
Alhoewel je dan gemengde reacties zult krijgen, vermoed ik. Meeste/alle altcoins zijn namelijk shitcoins.
Betreft S2F: dit bepaalt het niveau waarop Bitcoin na het einde van de bullrun, "stabiliseert" volgens PlanB. Het doet geen poging om te top te voorspellen. Het bepaalt de waarde van Bitcoin op basis van het aanbod. Dat er na maandenlange bullrun een te grote vraag ontstaat waardoor vanzelf een bubbel vormt, die uiteindelijk ook weer leegloopt... Dat staat los van wat S2F eigenlijk zegt.Taro schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:42:
[...]
Je kunt op basis van heel veel verschillende variabelen een mogelijke top bepalen:Voor deze bullrun ligt de max waarschijnlijk tussen de 70k en 104k.
- S2F model van PlanB (https://digitalik.net/btc/)
- Rainbow charts (https://www.blockchaincenter.net/bitcoin-rainbow-chart/)
- Periodes en delta's van vorige bullruns afzetten tegen de huidige (Zie o.a. Tradingview en de video van bijv. Benjamin Cowen met Bob Loukas: YouTube: Collaboration with Bob Loukas: Bitcoin's Market Cycles)
- Psychologische grenzen (USD/EUR waarde)
Voor de laatste halving lag deze lijn (uit mn hoofd) vlak onder de 10k, waar hij inderdaad in 3 jaar tijd rond het schommelen was. Niet 20k, zoals de top.
S2F biedt prima ruimte voor een 'overshoot' gevolgd door een onvermijdelijke correctie. In dat opzicht is een top richting 200k (gekeken naar S2F) niet onmogelijk.
Maar bovenal: als je in S2F gelooft is iedere uitstap onder de 100k geen winstgevende positie als je later wil instappen. (Niet dat ik zelf S2F als een gegarandeerde waarheid zie hoor, zeker niet: winst pakken is belangrijk, 100k gaat hoe dan ook tricky worden. Dit is puur ter info over wat S2F eigenlijk voorspelt, en zeker geen economisch advies).
S2FX gaat zelfs nog (heel wat) stapjes verder, want daarop werkt hetzelfde principe. Al denk ik zelf dat 288k met nog een overshoot wel een beetje gestoord is
Zelf houd ik naast de prijs ook simpelweg de datum in de gaten, zoals je YouTube video ook doet. De vorige 2 halvings kenden een top na 12 en respectievelijk 18 maanden, een oplopende trend. Het lijkt me sterk dat het dit maal na minder dan 12 maanden al klaar is. Ik denk dat mei en juni interessante maanden worden.
Op de rainbow chart kan je hetzelfde concluderen, trouwens.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zo te lezen kan je het alleen overmaken via het ETH netwerk bij Coinlist en dat kost je bij Binance 20 USDT. Bij andere kost het ongeveer hetzelfde om het via het ETH netwerk over te maken.Mighty schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:51:
Dan is via Binance waarschijnlijk de goedkoopste optie:
1. EUR overmaken via Sepa (gratis)
2. EUR -> USDT (gratis)
3. USDT withdrawal -> CoinList (0.2 USDT?)
Voor $0,20 ben je dan klaar.
Ik zou ALGO of CELO gebruiken dan maar per saldo kan het ongeveer hetzelfde kosten als direct USDT overmaken.Warnings
Send only USDT · Other assets will be lost
CoinList may recycle ETH and ERC-20 deposit addresses due to inactivity. If you have not yet deposited any ETH or ERC-20 assets since creating your account, your deposit address may have changed. Please make sure you are using the current deposit address before initiating a deposit.
Please ensure transactions are sent with a gas limit of at least 35,000.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Zoals @WoodyWindoW aangeet, is het handiger om het andere topic te gebruiken voor een dergelijke vraag. Overigens is het dan ook wenselijk als er uit je vraag blijkt dat je zelf research hebt gedaan: heb je zelf al bepaalde coins overwogen? Wat zijn de criteria die je hebt gebruikt in je assessments? Je kan uiteraard benieuwd zijn welke coins anderen zouden aanraden en/of zelf bezitten, maar het startpunt is toch echt je eigen analyseLemongrass schreef op maandag 15 maart 2021 @ 00:48:
In het venstertje bij het reageren staat hier dat vragen over het kopen van coins genegeerd zouden moeten worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Jedi_Pimp op 15-03-2021 08:34 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Als startr zou ik me vooral bij BTC houden, met als eventuele toevoeging ETH (zeker als je ze wilt laten staan voor de langere termijn). Op die manier bouw je stabiliteit op in je portfolio. BTC kan volatiel zijn, maar alt coins zijn dat nog meer. Zeker als je het hebt over tientjes heeft het niet enorm veel zin om te spreiden over te veel coins (been there done that).Lemongrass schreef op maandag 15 maart 2021 @ 00:48:
1. Het PGC (Parabolic Logarithmic Growth Curve) kamp zoals @DaveTheWave. Volgens deze groep is 70k de bovengrens voor deze bullrun.
2. S2F aanhangers. Deze groep houdt ~100k aan om op uit te komen, maar de piek gaat daar soms ver boven (2-10x), dus 200-1000k.
3. Eigen theorieën zoals die van @ecoinometrics... voor genoemde ligt de bovengrens op 384k. Anderen voorspellen 1M+.
Wie gelijk krijgt weet natuurlijk niemand, maar het PGC-kamp is nu natuurlijk wel aan het zweten. Ze verkondigen stellig dat 70k de max zal zijn en dat het daarna omlaag zal gaan... maar wat als we daar doorheen breken en naar de 100k gaan?
Waar stappen de PGC-ers dan op over? Stappen ze dan wel over? Of blijven ze er aan vasthouden? (En tot hoe lang gaat dat dan nog voordat het patroon gebroken is?) Hoe zal dat hun lange termijn TA beinvloeden? Hoe zullen de aanhangers van die groep reageren op het feit dat hun goeroe het 'verkeerd' had?
Voer voor psychologen... en ik kijk watertandend mee. Erg leuk om dit te zien gebeuren.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Als ik een gokje mag wagen...MicroWhale schreef op maandag 15 maart 2021 @ 09:38:
Wie gelijk krijgt weet natuurlijk niemand, maar het PGC-kamp is nu natuurlijk wel aan het zweten. Ze verkondigen stellig dat 70k de max zal zijn en dat het daarna omlaag zal gaan... maar wat als we daar doorheen breken en naar de 100k gaan?
Waar stappen de PGC-ers dan op over? Stappen ze dan wel over? Of blijven ze er aan vasthouden? (En tot hoe lang gaat dat dan nog voordat het patroon gebroken is?) Hoe zal dat hun lange termijn TA beinvloeden? Hoe zullen de aanhangers van die groep reageren op het feit dat hun goeroe het 'verkeerd' had?
Voer voor psychologen... en ik kijk watertandend mee. Erg leuk om dit te zien gebeuren.
Dat BTC een geprojecteerde bovengrens breekt, daar zal niemand wakker van liggen, da's gewoon meer winst
Als we maar 70k halen ipv 280k, tsja, dan verliezen ze wsl wel wat volgers die bagholder geworden zijn. Maar vermoedelijk hebben de heren hun zakken dan toch genoeg gevuld om de bearmarket te doorstaan met het nieuwe geld dat ze aangetrokken hebben, tot ze voor de volgende groep toekomstige bagholders kunnen shillen
Je kan niet verliezen
Iemand tips hoe je vanaf de listing een mooie prijs kan halen? Nog niet eerder zo graag willen halen.
|- Rotterdam -|
Gedegen analyse weerTaro schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:57:
Mijn positie: 95% BTC en verder: CHZ (Trade), ANKR (Trade), XOR (Wacht op VAL airdrop), BNB en ETH.
Ik kan helemaal nergens up-to-date informatie vinden over die VAL airdrop op XOR. Heb jij enig idee?
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Als het je bedoeling is te starten, maar ze voor nu "vooral wil laten staan", lees dan zeker volgend artikel uit de openingspost van dit topic even na:Lemongrass schreef op maandag 15 maart 2021 @ 00:48:
https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3
Daar wordt gesproken van $ 1.000 per maand, maar je kan dat evengoed doen met € 100 of € 10 en zo stilaan instappen en wat ervaring opdoen
Ik ben overgestapt op HOLDEN. Daytraden lukt me niet, ik vis vaak achter het net._Gast_ schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:03:
[...]
maar de harde stijgingen en dalingen maken het ook ''scary''
Pik enkele coins die wat naam en hype hebben, waar voldoende volume op zit, en die eventueel een projectje achter zich hebben met veel dom voetbalklootjesvolk.
CHILIZ dus 😂
Ontopic: zolang je in de winst zit is holden ok, maar eerlijk gezegd zou ik nu niet durven kopen. Het lijkt er toch wel op dat 50K euro per BTC een beetje de grens aan het worden is voor deze bullrun. En het is tenslotte maar waard wat de zot ervoor geeft. Ik ben heel benieuwd waar we volgende week gaan staan. Probeert hij het nog eens of zijn we aangekomen bij het kantelmoment ...
Ja precies, mss gaat hij straks gwn naar de 1,- Het kan zomaar..mrb85 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:13:
[...]
Ik ben overgestapt op HOLDEN. Daytraden lukt me niet, ik vis vaak achter het net.
Pik enkele coins die wat naam en hype hebben, waar voldoende volume op zit, en die eventueel een projectje achter zich hebben met veel dom voetbalklootjesvolk.
CHILIZ dus 😂
@Mooody, jij enig idee?spok9 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:44:
[...]
Gedegen analyse weer![]()
Ik kan helemaal nergens up-to-date informatie vinden over die VAL airdrop op XOR. Heb jij enig idee?
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
https://uk.finance.yahoo....-india-ban-094151343.html
Zeker daar, in een kaste gereguleerd systeem waar niemand uit mag breken vindt de overheid het wss helemaal niks dat mensen zelf rijkdom kunnen creëren..
Wel harde pullback van BTC op dit nieuws.. zonde..
https://mobile.twitter.co...tatus/1371695574743838723
Beefy is een yield optimizer voor yield farming, een beetje zo als yearn.finance (YFI). In tegenstelling tot YFI krijgen BIFI holders in de vorm van platform inkomsten een leuke extra, omdat een klein percentage van de winst uit hun vaults voor de treasury en dus voor BIFI holders wordt gebruikt. Beefy zit ondertussen niet alleen meer op BSC maar ook op HECO, Avalanche, en er komen nog meer blockchains aan. Op al die blockchains zal hetzelfde principe worden toegepast en een deel van de inkomsten die gegenereerd wordt vloeit terug naar BIFI op BSC. Bullish!

Het nieuws uit India moet (schijnbaar) iets genuanceerd worden.r0bb schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 07:41:
India doet vervelend...
In het Reuters artikel zou iemand verkeerd gequote zijn, en ook een minister zou het nieuws al afgezwakt hebben.
https://www.crypto-inside...luiden-komen-naar-buiten/
Maktub
FUD artikel van een week geleden. Tip: Het is heel belangrijk om nieuws uit veel nieuwsbronnen te lezen.r0bb schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 07:41:
India doet vervelend:
https://uk.finance.yahoo....-india-ban-094151343.html
Zeker daar, in een kaste gereguleerd systeem waar niemand uit mag breken vindt de overheid het wss helemaal niks dat mensen zelf rijkdom kunnen creëren..
Wel harde pullback van BTC op dit nieuws.. zonde..
Betere aanleiding zou dit (al dan niet FUD) artikel zijn geweest. Daarnaast is er na een nieuwe ATH altijd een daling en is 10% niet echt veel te noemen, zeker na de 25-30% daling van vorige week. Pas als we onder 50k$ gaan komen (dat is ongeveer 20% daling tov top), ga ik me zorgen maken. Tot die tijd geen paniek.
Dit is een wat genuanceerdere kijk op zaken. Daarnaast kan ik de posts van @Taro aanraden.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het artikel is van gisteren en om Yahoo Fin FUD te noemen vind ik wel ver gaan.MicroWhale schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:01:
[...]
FUD artikel van een week geleden. Tip: Het is heel belangrijk om nieuws uit veel nieuwsbronnen te lezen.
Betere aanleiding zou dit (al dan niet FUD) artikel zijn geweest. Daarnaast is er na een nieuwe ATH altijd een daling en is 10% niet echt veel te noemen, zeker na de 25-30% daling van vorige week. Pas als we onder 50k$ gaan komen (dat is ongeveer 20% daling tov top), ga ik me zorgen maken. Tot die tijd geen paniek.
Dit is een wat genuanceerdere kijk op zaken. Daarnaast kan ik de posts van @Taro aanraden.
Verder ben ik het eens met jou punten. Veel versch bronnen lezen en ik zag in een Telegram chat idd ook wat screenshots van grote BTC transfers voorbij komen. Bleek achteraf dus interne transfers, dus wel FUD.
Hopelijk snel weer omhoog, m'n dinosaurs ICX en WAN gingen eindelijk lekker haha
Het gaat om het grotere plaatje rondom India en haar crypto ban. Hier een korte geschiedenis. Het is een soort knipperlichtrelatie wel-niet-wel-niet... al jaren lang, maar nog steeds geen beslissing. Dat artikel van gisteren kun je er vrolijk aan toevoegen.r0bb schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:39:
[...]
Het artikel is van gisteren en om Yahoo Fin FUD te noemen vind ik wel ver gaan.
Verder ben ik het eens met jou punten. Veel versch bronnen lezen en ik zag in een Telegram chat idd ook wat screenshots van grote BTC transfers voorbij komen. Bleek achteraf dus interne transfers, dus wel FUD.
Hopelijk snel weer omhoog, m'n dinosaurs ICX en WAN gingen eindelijk lekker haha
Ik denk dat we binnenkort wel weer omhoog gaan, maar een maandje wat minder snel of gewoon zijwaarts voor BTC zou ook wel handig zijn (voor de alts).
Helemaal eens. Dat soort FUD (en zeker die van India) komt om de zoveel tijd langs. Daling gisteren zat hem eerder in movement FUD bij gemini incl ATH weekend op laag volume. Tuurlijk doet India FUD dan nog wel wat bij de retail.MicroWhale schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:28:
[...]
Het gaat om het grotere plaatje rondom India en haar crypto ban. Hier een korte geschiedenis. Het is een soort knipperlichtrelatie wel-niet-wel-niet... al jaren lang, maar nog steeds geen beslissing. Dat artikel van gisteren kun je er vrolijk aan toevoegen.
Ik denk dat we binnenkort wel weer omhoog gaan, maar een maandje wat minder snel of gewoon zijwaarts voor BTC zou ook wel handig zijn (voor de alts).
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zolang Binance goed gaat zal bnb niet zo snel instorten maar de vraag wordt wel kunstmatig hoog gehouden met alle bnb acties op Binance.
Wordt natuurlijk kunstmatig hoog gehouden, maar dat gaat vast nog wel een tijd door.Grimmie187 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:59:
Hoe schatten jullie de stabiliteit van bnb in? Ik heb min of meer noodgedwongen een zwikje vanwege de trading fee discounts maar het blijft een vreemde coin..
Zolang Binance goed gaat zal bnb niet zo snel instorten maar de vraag wordt wel kunstmatig hoog gehouden met alle bnb acties op Binance.
Kan me zo voorstellen dat als een ander smart contract DeFi netwerk goedkoop en populair wordt BNB wel wat zal zakken.
[ Voor 10% gewijzigd door veertje op 16-03-2021 13:06 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Klopt, maar dat hadden wij hier al voorzien, dus geen reden om rekt te gaan of het daar nogmaals over te hebbenjowi schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 07:33:
Voor een nieuws en koers topic vind ik hier weinig nieuws en al helemaal geen koers info... dat terwijl btc 10% zakt. *krekelgeluid*
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
- Taro
- Niet online
Ik hou ergens nog wel rekening met een dipje richting 3D MA7 -> 51.5k & 1D MA25 -> 52k, omdat beide nog niet echt zijn aangetikt. Als dat gebeurt gaan de alts nog flink omlaag. Maar het kan ook zeer bullish zijn dat beide lijnen nog niet zijn aangetikt en dan is de weg omhoog inmiddels dus alweer in gang gezet.WoodyWindoW schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:30:
@Taro Hoe zie je de markt nu? BTC vs altcoins? Bearish of bullish?
Ik speel op safe en hou rekening met het eerste.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Duidelijk, dankjewel!Taro schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:35:
[...]
Ik hou ergens nog wel rekening met een dipje richting 3D MA7 -> 51.5k & 1D MA25 -> 52k, omdat beide nog niet echt zijn aangetikt. Als dat gebeurt gaan de alts nog flink omlaag. Maar het kan ook zeer bullish zijn dat beide lijnen nog niet zijn aangetikt en dan is de weg omhoog inmiddels dus alweer in gang gezet.
Ik speel op safe en hou rekening met het eerste.
1 USDT == 1 USDSupershiva schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 20:14:
Stel dat de hele teringzooi in elkaar dondert en ik heb alles in bijv. USDT staan... kan ik daar dan ook de openhaard mee aansteken of blijft dan nog steeds 1 USDT = 1 USD ?
Maar de € kan wel minder waard worden tegenover de $. Of de stablecoin eigenaar kan failliet gaan.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
De app van coinlist heb ik en ik heb geregistreerd voor optie 1. Verifiëren is ook gelukt
Nu nog het geld erop.
Maar op t moment dat je casper kan kopen, kan dat via de app, wordt het dan gelist of moet je op de website klaar zitten?
Dit Is voor mij de eerste keer dat ik dit ga proberen
Goede vraag .... ik heb geregistreerd en geld staat erop... maar moeten we idd allemaal klaar zitten om 01:00 ... ik heb geen idee.... dus ik zit waarschijnlijk klaar danLadonna schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:13:
Ik wil een poging wagen op casper.
De app van coinlist heb ik en ik heb geregistreerd voor optie 1. Verifiëren is ook gelukt
Nu nog het geld erop.
Maar op t moment dat je casper kan kopen, kan dat via de app, wordt het dan gelist of moet je op de website klaar zitten?
Dit Is voor mij de eerste keer dat ik dit ga proberen
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Maar het duurt nog wel even toch?appelsientje schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:15:
[...]
Goede vraag .... ik heb geregistreerd en geld staat erop... maar moeten we idd allemaal klaar zitten om 01:00 ... ik heb geen idee.... dus ik zit waarschijnlijk klaar dan
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik vind de registratie al vreemd.
Moet je voor elke optie apart inschrijven.
Geen idee hoe het eruit gaat zien eind maart, maar ik zit wel klaar.
- Taro
- Niet online
Ja, je moet je voor de verschillende opties aanmelden.Ladonna schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:22:
Ja maar je kan maar beter voorbereid zijn.
Ik vind de registratie al vreemd.
Moet je voor elke optie apart inschrijven.
Geen idee hoe het eruit gaat zien eind maart, maar ik zit wel klaar.
Wat ga je zien op het moment dat je kan kopen of waar moet je kijken?
Want ik heb geregistreerd, ik kreeg ook een mail dat het gelukt is, maar verder zie ik niets.
Gaat het op volgende van inschrijving?veertje schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 00:01:
Ik heb me voor optie 3 ingeschreven, maar kans dat ik al te laat ben natuurlijk
Oh misschien wel niet, dat bedacht ik er vast zelf bij. Hoe gaat het dan?
Of met gratis fees, kan ook zo maarveertje schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:04:
[...]
Wordt natuurlijk kunstmatig hoog gehouden, maar dat gaat vast nog wel een tijd door.
Kan me zo voorstellen dat als een ander smart contract DeFi netwerk goedkoop en populair wordt BNB wel wat zal zakken.
Lol, heb even gekeken wat mijn staking opgeleverd heeft sinds sept 2019
/f/image/SKSFxaRAL71gDv9K20WPmyvf.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door mannowlahn op 17-03-2021 08:58 ]
[ Voor 100% gewijzigd door C6DL op 17-03-2021 09:00 ]
Voor de mensen die op Casper gaan. Welke optie prefereren jullie? En waarom?
Is het niet beter om dan te spreiden over beide?
50/50 over optie 1 en 3. Mocht het binnen een jaar X2 gaan dan kan ik m'n inleg er uit halen met wat ik in optie 3 investeer.BootjeVaren schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:21:
Ik ben niet nieuw in het wereldje maar het is toch al van 2018 geleden dat ik nog wat getrade heb.
Voor de mensen die op Casper gaan. Welke optie prefereren jullie? En waarom?
Is het niet beter om dan te spreiden over beide?
Hierbij ga ik er wel vanuit dat het lukt in beide opties mee te doen, want dat lijkt niet helemaal zeker met de enorme toeloop van registraties.
Optie 1 is er eerder voor de echte backers van dit project die hier in geloven op lange termijn? Of zie ik dit verkeerd?
Ook heb ik gezien dat de instap bij optie 2 veel hoger ligt (>25k dacht ik?). Wanneer deze na 6 maanden worden vrijgegeven en de grote volumes worden verhandeld. Zal dat dan ook niet voor grote koersschommelingen zorgen?
Zijn de tokens van de private token sale ook gelocked voor een bepaalde periode?
Verwacht wel niet binnen te geraken. De vraag is blijkbaar zeer groot.
Ik heb het een week geleden geprobeerd, een dag later nog een keer. maar ik kom er niet doorheen.mannowlahn schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:51:
Na alle verhalen hier oopk maar geregistreeerd bij casper, hopelijk nog geverifeerd voordat optie 1 sale begint. Die lockup heb ik gemende gevoelens bij, Mijn nash.io token staan t/m september gelocked, pas sinds twee weken is de boel in beweging gekomen, mijn inleg van $1000 is nu $2700 waard. Ik had eigenlijk ook wel een 10x verwacht toendertijd, maar ja, 2018 he
Lol, heb even gekeken wat mijn staking opgeleverd heeft sinds sept 2019
[Afbeelding]
Dus ik kan niets...
ik heb binnen 30 minuten mail gehad, approved voor optie 1 en 3Wo Ve schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 14:05:
[...]
Ik heb het een week geleden geprobeerd, een dag later nog een keer. maar ik kom er niet doorheen.
Dus ik kan niets...
Wat raar man, ik heb het nu net voor de derde keer gedaan. Now we waitmannowlahn schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 14:06:
[...]
ik heb binnen 30 minuten mail gehad, approved voor optie 1 en 3

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 17-03-2021 14:37 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 17-03-2021 14:37 ]
Vertel, wat snap je niet en welke hype precies? Dit is een beetje een nikszegger.Glenn Hoddle schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:12:
Ik snap de hele hype niet.
Waarom mensen onwijs moeilijk doen voor en over iets genaamd Casper.DaCoTa schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 14:53:
[...]
Vertel, wat snap je niet en welke hype precies? Dit is een beetje een nikszegger.
Ik vraag mij dit ook af. Is de enige reden om goedkoop in te stappen en meteen te verkopen bij listing? Ala alle 2017 ico's? Heb dit toen met Electroneum gedaan en er wat aan verdiend, achteraf niet de spanning waardGlenn Hoddle schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:16:
[...]
Waarom mensen onwijs moeilijk doen voor en over iets genaamd Casper.
Er zijn 3 inkoop prijzen, als je meteen wil sellen bij de listing, moet je de duurste optie kopen. Dus het wordt een klein beetje ontmoedigd, maarja populaire ICO waarbij mensen inderdaad hopen quick buck te pakken.RisingSun schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:35:
[...]
Ik vraag mij dit ook af. Is de enige reden om goedkoop in te stappen en meteen te verkopen bij listing? Ala alle 2017 ico's? Heb dit toen met Electroneum gedaan en er wat aan verdiend, achteraf niet de spanning waard
ik ben in ieder geval niet meteen van plan om te verkopen wanneer de block wordt opgeheven.RisingSun schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:35:
[...]
Ik vraag mij dit ook af. Is de enige reden om goedkoop in te stappen en meteen te verkopen bij listing? Ala alle 2017 ico's? Heb dit toen met Electroneum gedaan en er wat aan verdiend, achteraf niet de spanning waard
Moody gaf het voorbeeld/tip van de ICO launch van GRT in oktober 2020.
Ik geloof wel in het project op zich en als je kijkt naar de backers geeft dit mij enigszins ook wel wat vertrouwen. Wie niet waagt, blijft...
Kan dit vanuit een metamask wallet bijv. of moet je dit vanuit je coinlist wallet betalen?
[ Voor 6% gewijzigd door rainier15 op 17-03-2021 18:00 ]
- Taro
- Niet online
Vanuit de Coinlist wallet. Lees overigens even de afgelopen pagina's terug, dan zie je hoe je dit het goedkoopste kunt uitvoeren.rainier15 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 18:00:
Weet iemand hoe je kan betalen bij de pre-sale van de CSPR token?
Kan dit vanuit een metamask wallet bijv. of moet je dit vanuit je coinlist wallet betalen?
Op dit moment zijn overigens de ERC20/USDT/ETH deposits gesloten, het is er blijkbaar erg druk.
Hoe je uiteindelijk Casper kunt aanschaffen staat hier: https://coinlist.co/help/casper.
[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 17-03-2021 18:31 ]
Thanks voor de heads up, dan kan ik beter maar zsm een deposit doen zodra deze weer open is. Zou zuur zijn als ik straks op de 23e niets kan storten.Taro schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 18:17:
[...]
Vanuit de Coinlist wallet. Lees overigens even de afgelopen pagina's terug, dan zie je hoe je dit het goedkoopste kunt uitvoeren.
Op dit moment zijn overigens de ERC20/USDT/ETH deposits gesloten, het is er blijkbaar erg druk.
Hoe je uiteindelijk Casper kunt aanschaffen staat hier: https://coinlist.co/help/casper.
Als ik naar hun hoofdpagina kijk lijkt het te gaan om een goed algoritme, en team met relatief sterke achtergrond. Ben door de whitepaper gegaan maar zie daar enkel wiskunde.
Zijn er nog andere goede argumenten buiten ICO hype? Goed leesvoer dat ik gemist heb?
Edit ook best veel partnerships in de crypto space lijkt t
[ Voor 21% gewijzigd door rickkert94 op 17-03-2021 22:34 ]
Dan heb je dit filmpje wat Mooody deelde blijkbaar niet 10 minuten geluisterd:rickkert94 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:22:
Ik ben wat door de afgelopen pagina's gescrolled maar kan niet vinden wat Cspr nu echt goed zou maken.
Als ik naar hun hoofdpagina kijk lijkt het te gaan om een goed algoritme, en team met relatief sterke achtergrond. Ben door de whitepaper gegaan maar zie daar enkel wiskunde.
Zijn er nog andere goede argumenten buiten ICO hype? Goed leesvoer dat ik gemist heb?
Edit ook best veel partnerships in de crypto space lijkt t
Vooral dit punt is interessant voor ons (kleine investeerders < $50k): YouTube: The $CSPR Token sale! Featuring Coinlist
Risico komt voor uit niet weten wat je doet
De website: https://anchorprotocol.com
Een deep dive: https://blog.coinlist.co/...eliable-savings-protocol/
Als je flink uitzoomt op de 2h, zie je dan ook dat we in de 5e Elliot wave zitten? Volgens dit model zou dat het einde betekenen van de bullrun.PilatuS schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:54:
[...]
Hier op de 3 day zie je trouwens ook heel mooi 5 golven omhoog na de 20k breakout. Zoals eerder gezegt ben ik niet heel erg van de elliot waves, maar dit is wel heel erg duidelijk. Geen idee of het inlvoed gaat hebben, maar mogelijk even een grotere correctie zou niet heel vreemd zijn.
[...]
TA is 100% een self fulfilling prophecy. Eigenlijk bestaat TA helemaal niet. Wat je indicator ook is, het stelt niets voor behalve wat mensen er mee doen. Doen genoeg mensen er wat mee dan heeft het gevolgen. Zo zie je bots perfect op MA's inkopen, maar die MA is maar een lijntje. Dat lijntje heeft enkel de betekenis die wij er aan geven met ons gedrag en het programmeren van bots. Ik doe zelf heel veel met TA en dat werkt prima voor mij, maar eigenlijk is het onzin en is het puur dat er genoeg mensen naar handelen met dus een gevolg.
De bullrun moet toch zeker tot einde van dit jaar duren?Jedi_Pimp schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:02:
[...]
Als je flink uitzoomt op de 2h, zie je dan ook dat we in de 5e Elliot wave zitten? Volgens dit model zou dat het einde betekenen van de bullrun.
1. De rente staat nog steeds laag (en net bevestigd door de FED)
2. Verwacht wordt dat de economie hard gaat groeien nu de COVID-19 vaccins aanslaan
3. Er is veel bekendheid aan Bitcoin/crypto gegeven nu het zo hard heeft gestegen. Grote marktpartijen zijn pas recentelijk publiek ingestapt.
4. Veel nieuwe investeerders voor de lange termijn. Vraag is of die snel gaan verkopen als de prijs hard zakt of houden tot de volgende ATH.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Niks moetMighty schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:08:
[...]
De bullrun moet toch zeker tot einde van dit jaar duren?
2. Verwacht wordt dat de economie hard gaat groeien nu de COVID-19 vaccins aanslaan
3. Er is veel bekendheid aan Bitcoin/crypto gegeven nu het zo hard heeft gestegen. Grote marktpartijen zijn pas recentelijk publiek ingestapt.
4. Veel nieuwe investeerders voor de lange termijn. Vraag is of die snel gaan verkopen als de prijs hard zakt of houden tot de volgende ATH.
1. De FED zal nooit zeggen dat ze de rente gaan verhogen, want dan gaat er een boel kapot.
2. Een groeiende economie met daarin de winst van fiat geld, zal juist mensen hun aandeel in Bitcoin doen afnemen.
3. Maar kopen de marktpartijen door? En/of komen er nieuwe partijen bij? Hier hangt het een ander wel degelijk vanaf.
4. Da's idd de vraag. De weg naar beneden zal iig ook mensen triggeren uit te stappen, en dan loopt het bubbeltje vanzelf leeg.
Zelf denk ik dat 2. opgehouden gaat worden omdat veel coronageld toch eens terug moet, en het kwijtschelden van leningen voor grote inflatie zorgt; beide goed voor Bitcoin.
En dat 3. nog niet ten einde is gekomen.
Ik denk zelf ook nog niet dat we de top hebben bereikt. Dat moet toch wel een bedrag van 6 cijfers worden
Maar ook andere indicatoren: we hebben geen blow-off top gezien, die er voorheen altijd was.
Maar dit hoeft echt niet het hele jaar door te gaan. Modellen kunnen er ook naast zitten!
Zet ik vijf coins neer die ik elke maand review of ik ze wil houden, plus ik zet sell orders zodra de coin +20% gaat.
Zijn er meer mensen die dit doen?
Ik geloof persoonlijk ook niet dat de bullrun, of de term die ik liever gebruik: market cycle top, in zicht is hoor! De laatste tijd ben ik me echter aan het verdiepen in indicatoren als Elliot waves, die iets zouden kunnen zeggen over market cycles en mogelijke (global en local) tops. Elliot waves, Wyckoff accumulation phases, divergences van 20week MA's, regression bands: allemaal tools om te ondersteunen in het navigeren van de markt. Ik denk niet dat er één leading indicator is, was meer benieuwd hoe PilatuS hier naar keekMighty schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:08:
[...]
De bullrun moet toch zeker tot einde van dit jaar duren?
Ik ben het eens met je fundamentals en die komen ook grotendeels overeen met wat ik ~1.5 week geleden in dit topic heb gepost. De DXY heeft gisteren een aardige dumpage gezien door de aankondiging van de Fed, beurzen staan er goed voor, eigenlijk alle asset classes in het algemeen. Dus ik ben zeker nog bullish op BTC vanuit fundamental perspectief op de middellange termijn.
De 1h chart ziet er nog het spannendste uit op het moment. 21EMA lijkt de 20MA te crossen. Als de lichtroze band niet als support houdt (~57,750) zouden we naar de 50MA kunnen gaan (groene lijn).
/f/image/3hRbsPORII6SMdd1GYFTXVfy.png?f=fotoalbum_large)
De 4h chart ziet er wat mij betreft beter uit. EMA21 divergeert in de goede richting. Als we naar het fib level van 0.5 kunnen klimmen, vormt er iets dat lijkt op een inverted H&S. Fib van 0.236 zou als support kunnen dienen, op een iets hoger $ niveau dan de 50MA hierboven.
/f/image/aGmzLgJgJOOQqDW4xaFDucnO.png?f=fotoalbum_large)
Ik zie 'm regelmatig langs komen, maar van vrijwel alle kriebeltjes die hier de revu passeren vind ik dit misschien wel de minst nuttige. Behalve dat het een derde evenement probeert te plotten op slechts 2 voorgaande, is de afwijking in de eerste 200 dagen dermate groot dat ik de boel in de prullenbak zou gooien en op zoek ging naar een verband dat meer hout snijdt.
Het enige verband dat hierin zichtbaar wordt is dat in alle gevallen een stijgende trend is te vinden.
Maar laat mijn kritiek je er niet van weerhouden meer van dit soort dingen te posten, want doorgaans vind ik andere grafiekjes wel leuk hoor.
Maar ik zat even te denken..... (correct me if I'm wrong) volgens mij zijn er behoorlijk wat 'bots' actief die automatisch verkopen/kopen als een bepaalde drempel bereikt wordt.Ray_ schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:34:
[...]
Ik zie 'm regelmatig langs komen, maar van vrijwel alle kriebeltjes die hier de revu passeren vind ik dit misschien wel de minst nuttige. Behalve dat het een derde evenement probeert te plotten op slechts 2 voorgaande, is de afwijking in de eerste 200 dagen dermate groot dat ik de boel in de prullenbak zou gooien en op zoek ging naar een verband dat meer hout snijdt.
Het enige verband dat hierin zichtbaar wordt is dat in alle gevallen een stijgende trend is te vinden.
Maar laat mijn kritiek je er niet van weerhouden meer van dit soort dingen te posten, want doorgaans vind ik andere grafiekjes wel leuk hoor.
Met andere woorden, die soort systemen zullen ook wel dit soort modellen gebruiken voor hun voorspellingen. Wordt het daardoor niet een soort 'self fulfilling prophecy'
Maar dat ligt natuurlijk ook aan de ratio mens/bots die handelen en marktsegment etc.
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Het is iets dat ik overweeg... Gisteren toen ADA omhoog ging heb ik met €25 (je moet ergens beginnen) geprobeerd om wat winst er uit te trekken: kopen op 1.04, verkopen op 1.07, kopen op 1.05, verkopen op 1.07 en 1.09.KaiseRRuby schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:27:
Ben nu van plan om toch een wat meer verkoop-achtige strategie op te zetten. Hou een deel van mijn portfolio voor de lange termijn, ETH, ADA, DOT, VET en XLM. Oh en BTC natuurlijk. Dan heb ik nog een hele bups andere coins, die mik ik er allemaal uit.
Zet ik vijf coins neer die ik elke maand review of ik ze wil houden, plus ik zet sell orders zodra de coin +20% gaat.
Zijn er meer mensen die dit doen?
Dat levert wel wat op, maar (nog) geen lambo én je moet er de tijd voor hebben.
Ik ben nu inderdaad aan het bedenken welke coins voor langere termijn zijn en jouw lijst komt grotendeels in de buurt van mijn gedachtes (plus DOGE en BTT voor de funsies
...maar, eerlijk is eerlijk, ik ben mijn "strategie" nog een beetje aan het bepalen.
Maar ik weet eigenlijk echt niet of die dan veel gaat dalen de komende weken. Eind maart is er al bijna...
Als ik onderstaand filmpje dan bekijk dan denk ik weer, misschien toch gewoon alles laten staan in mijn daedalus wallet...
YouTube: Blockchain Africa 2021: Charles Hoskinson Keynote Speech - Africa To...
Zullen zie hoe hoog die vliegt door Coinbase en in hoeverre ik weak hands heb
Ik heb het vandaag gedaan, afscheid genomen van LTO, ZIL, BNT tegen een gemiddelde winst van 35%. De winst weer uitgekeerd op mijn beleggingsrekening en we gaan gewoon weer rustig door.Ben.Hahlen schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:10:
[...]
Het is iets dat ik overweeg... Gisteren toen ADA omhoog ging heb ik met €25 (je moet ergens beginnen) geprobeerd om wat winst er uit te trekken: kopen op 1.04, verkopen op 1.07, kopen op 1.05, verkopen op 1.07 en 1.09.
Ik ben nu inderdaad aan het bedenken welke coins voor langere termijn zijn en jouw lijst komt grotendeels in de buurt van mijn gedachtes (plus DOGE en BTT voor de funsies).
...maar, eerlijk is eerlijk, ik ben mijn "strategie" nog een beetje aan het bepalen.
Zo zit ik niet in elkaar, ik ben tevreden met wat ik heb. Het 'had ik maar' gevoel ken ik niet.The Third Man schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:38:
Ik zou altijd nog een klein deel aanhouden voor het geval ze (onverwacht) omhoog schieten. Je hebt nog steeds stevige winst als je 5 of 10 % laat staan, en de eventuele koerswinst later is een extra bonus die je niks kost. Zie ook de bekende verhalen van mensen die hun gehele pot BTC verkocht hadden met 'flinke winst' en zich later wel voor hun kop konden slaan.
Ik zit nu te kijken naar coins die zich richten op NFT. Ben wel benieuwd of jullie daar mee bezig zijn en of jullie in een bepaalde coin geloven rondom dit onderwerp.
Daarnaast twijfel ik wat over Litecoin. Wat is het sentiment momenteel daarover, het is een coin die ik lang links heb laten liggen en daar nooit serieus naar heb omgekeken.
Ik richt me nu ook op NFT, niet omdat ik daar nu zoveel waarde aan hecht maar omdat het nieuwswaarde heeft.KaiseRRuby schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:33:
[...]
Zo zit ik niet in elkaar, ik ben tevreden met wat ik heb. Het 'had ik maar' gevoel ken ik niet.
Ik zit nu te kijken naar coins die zich richten op NFT. Ben wel benieuwd of jullie daar mee bezig zijn en of jullie in een bepaalde coin geloven rondom dit onderwerp.
Zo heb ik weer, net als in 2017/2018 wat TRON/TRX gekocht gisteren.
Ik hoop dan altijd dat die gekke Amerikanen voor een flinke boost zorgen naar aanleiding van flut nieuws als:
https://www.coindesk.com/...n-to-release-nfts-on-tron
Als die dan nog weer ff piekt naar 20 cent dan kan ik eindelijk die felbegeerde Ferrari kopen.
[ Voor 20% gewijzigd door yorroy op 19-03-2021 11:03 ]
Ik heb daar echt een dubbel gevoel bij. Jullie meningen?
Ik zal ieder geval de whitelist sale van dit weekend opvolgen.
Grappig toeval, ik ben nu zelf deze Porsche aan het maken. Is wat jonger dan degene in de garage maar wel erg leuk!yorroy schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:59:
[...]
Ik richt me nu ook op NFT, niet omdat ik daar nu zoveel waarde aan hecht maar omdat het nieuwswaarde heeft.
Zo heb ik weer, net als in 2017/2018 wat TRON/TRX gekocht gisteren.
Ik hoop dan altijd dat die gekke Amerikanen voor een flinke boost zorgen naar aanleiding van flut nieuws als:
https://www.coindesk.com/...n-to-release-nfts-on-tron
Als die dan nog weer ff piekt naar 20 cent dan kan ik eindelijk die felbegeerde Ferrari kopen.
Ik weet het zelf ook niet. Naam van de token vind ik niet zo sterk. Website ziet er wel serieus uit. Verwacht niet dat het rekt zal gaan. Denk wel dat er wat winst op te maken valt.BootjeVaren schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:53:
Aangezien die nft's echt overhyped zijn momenteel (zeker die van FLOW), ben ik wat aan het zoeken geslagen. Ik kwam dit tegen: https://www.uniqly.io/
Ik heb daar echt een dubbel gevoel bij. Jullie meningen?
Ik zal ieder geval de whitelist sale van dit weekend opvolgen.
Wat bedoelen ze hier precies mee: ''* 100% of the presale tokens will be unlocked gradually over 20 weeks after TGE, on a 4% weekly basis. You can read more on this in the Token release schedule section''
Is dit netals bij Casper dat het in delen vrijgegeven wordt?
:fill(white):strip_exif()/f/image/Wh3QKVB8ouiQQe0UIGeGCkrN.png?f=user_large)
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Lage rentes ...Swerfer schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:11:
Voor diegene die de datum van vandaag vergeten waren icm Crypto.com, de staking rates voor de Visa kaart zijn nu in fiat. Tevens dit:
[...]
[Afbeelding]
Ik blijf wel bij Nexo ..
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Lekker bij Nexo blijven hoor, maakt niemand iets uit. Maar dit gaat niet om rente's maar om cashback volgens mij.
Stake rewards toch?. das rente.veertje schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 15:04:
[...]
Lekker bij Nexo blijven hoor, maakt niemand iets uit. Maar dit gaat niet om rente's maar om cashback volgens mij.
Maar nee idd... cashback heeft Nexo nog niet idd. Maar dan ga ik liever voor 8-10% vaste rente dan 3% rente en een beetje cashback op aankopen (ik koop niet zoveel
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Dat kan prima goed gaan, zoals bij mij een tijdje met Enjin coin. Verkopen voor 1,35$, kopen voor 1,22$. Verkopen voor 1,35$, shit hij stijgt en stijgt.. Inmiddels het dubbele waard. Jammer voor mijn sell van dik 7000 ENJBen.Hahlen schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:10:
[...]
Het is iets dat ik overweeg... Gisteren toen ADA omhoog ging heb ik met €25 (je moet ergens beginnen) geprobeerd om wat winst er uit te trekken: kopen op 1.04, verkopen op 1.07, kopen op 1.05, verkopen op 1.07 en 1.09.
Ik ben nu inderdaad aan het bedenken welke coins voor langere termijn zijn en jouw lijst komt grotendeels in de buurt van mijn gedachtes (plus DOGE en BTT voor de funsies).
moeilijk om te bepalen bij welke coins je HODL moet doen en bij welke je wel kan traden..
Risico komt voor uit niet weten wat je doet
Bij Casper krijg je je tokens wel meteen hoor. Afhankelijk van de optie die je hebt gekozen moet je een bepaalde periode wachten tot er mee kunt handelen._Gast_ schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:05:
[...]
Ik weet het zelf ook niet. Naam van de token vind ik niet zo sterk. Website ziet er wel serieus uit. Verwacht niet dat het rekt zal gaan. Denk wel dat er wat winst op te maken valt.
Wat bedoelen ze hier precies mee: ''* 100% of the presale tokens will be unlocked gradually over 20 weeks after TGE, on a 4% weekly basis. You can read more on this in the Token release schedule section''
Is dit netals bij Casper dat het in delen vrijgegeven wordt?
"After the presale ends and when the tokens are generated, each investor will receive 20% of the UNIQ due to him immediately. The remaining tokens may be claimed gradually, at a rate of 4% per week. Those patient enough to wait until the end of vesting period before claiming their tokens, will receive a bonus."
Weet niet wat ik hier juist moet van denken. Ze geen er niet veel dieper op. Zal het in ieder geval wat opvolgen. Morgen start de eerste whitelist sale.
Nee, je moet voor X euro CRO staked hebben om Y% cashback te krijgen.FijneKerst schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 15:11:
Stake rewards toch?. das rente.
Ja precies. Ik voel me toch prettiger bij een token die je in ieder geval binnen een korte tijd gewoon kunt verhandelen. Denk dat ik deze oversla.BootjeVaren schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 15:28:
[...]
Bij Casper krijg je je tokens wel meteen hoor. Afhankelijk van de optie die je hebt gekozen moet je een bepaalde periode wachten tot er mee kunt handelen.
"After the presale ends and when the tokens are generated, each investor will receive 20% of the UNIQ due to him immediately. The remaining tokens may be claimed gradually, at a rate of 4% per week. Those patient enough to wait until the end of vesting period before claiming their tokens, will receive a bonus."
Weet niet wat ik hier juist moet van denken. Ze geen er niet veel dieper op. Zal het in ieder geval wat opvolgen. Morgen start de eerste whitelist sale.
Kan je even je post bewerken en zeggen dat ie zometeen gaat dalen? Als het goed is stijgt ie dan vanzelfWoodyWindoW schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 15:57:
Zien meer mensen de triangel bij BTC die elk moment een richting kan gaan bepalen? Of zie ik dat verkeerd?
Slonzo schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 15:52:
[...]
Nee, je moet voor X euro CRO staked hebben om Y% cashback te krijgen.
Ok.. dat zeg ik.. gedoe voor lage cashback %.
Niet interessant (voor mij)
- Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie.
- Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.
Regels voor dit topic:
- Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
- Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
- Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.
En verder wat algemene regels
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!