Heeft er hier iemand ervaring met Uniswap Sniper bots zoals Mizar? En wat zijn goede settings?
Wellicht heb je hier meer geluk met je vraag: [bots] Cryptocurrency automatisch handelenTristan schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:40:
Heeft er hier iemand ervaring met Uniswap Sniper bots zoals Mizar? En wat zijn goede settings?
Trust me when I say this is only the beginning.
Dit jaar. En om antwoord te geven op jouw laatste vraag: ik ben vroeg genoeg ingestapt om genoegen te nemen met de winsten die ik gemaakt heb. Zéker tegen het einde van dit jaar.Mr. Unexist schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 20:23:
[...]
Begint dat allemaal dit jaar of volgend jaar?
Als het dit jaar is dan ga je dus alles verkopen in het 2e groene jaar na het het rode jaar (2022). Voorgaande cycli waren er 3 groene jaren na 1 rood jaar...
Ben je dan niet te vroeg aan het verkopen?
Wat de hel doet PLU nou weer dan 
Apart muntje blijft het..
Apart muntje blijft het..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik verkoop op een paar prijslevels. Bijvoorbeeld net onder de 100k. Maar ik houw het geld op de exchange, wacht tot de drop voorbij is die toch wel gaat komen als we de 100k aantikken en dan stap ik weer in. Terug naar fiat doe ik niet zomaar. 100k klinkt veel, maar bij een miljoen is 100k helemaal niet veel. En waarom zou BTC niet over enkele jaren op een miljoen staan?
Misschien wordt het wel makkelijker om een keer 1% eruit te halen als ik iets nodig heb. Maar meeste laat ik lekker staan.
Misschien wordt het wel makkelijker om een keer 1% eruit te halen als ik iets nodig heb. Maar meeste laat ik lekker staan.
Ik weet niet of je 't op die manier bedoelt, maar elke week 2% van je totale aantal sats verkopen betekent ook dat het elke week minder wordt. Als je op die manier van 100 naar 0 sats wil geraken ben je niet 25 maar ~36 weken verder voor je onder de 50 sats geraakt, en ~230 weken voor je onder de 1 sat komtMoiety schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 19:34:
2% van de totale hoeveelheid Sats, elke week
Ik verkoop maximaal slechts de helft van mijn Sats tijdens deze Bull. De andere helft blijft sowieso de komende 10 á 15 jaar op mijn ledger staan.Slonzo schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:59:
[...]
Ik weet niet of je 't op die manier bedoelt, maar elke week 2% van je totale aantal sats verkopen betekent ook dat het elke week minder wordt. Als je op die manier van 100 naar 0 sats wil geraken ben je niet 25 maar ~36 weken verder voor je onder de 50 sats geraakt, en ~230 weken voor je onder de 1 sat komt
Rode zondagTaro schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:41:
Bitcoin bevindt zich nu boven de oude ATH:
[Afbeelding]
En moet alleen door de 70.2k breken om in price discovery te komen:
[Afbeelding]
Hopelijk wordt het een mooie zondag

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Klein vraagje
Ik heb op mijn oude laptop nog een ETH wallet gevonden waar ik in het verleden een kleine hoeveelheid ETH heb overgeschreven naar een andere wallet.
Kan je ergens zien waar een wallet adres oorspronkelijk vandaan komt? (Coinbase,...)
De transaction details heb ik kunnen terugvinden.
Ik heb op mijn oude laptop nog een ETH wallet gevonden waar ik in het verleden een kleine hoeveelheid ETH heb overgeschreven naar een andere wallet.
Kan je ergens zien waar een wallet adres oorspronkelijk vandaan komt? (Coinbase,...)
De transaction details heb ik kunnen terugvinden.
Om dezelfde reden dat het de afgelopen jaren niet op een miljoen heeft gestaan. Er is geen brede acceptatie, men koopt het alleen als speculatief middel en er zijn weinig use cases. Al in 2015 had men het over het aantikken van een ton, bijna tien jaar later is het een niche geworden en heeft het de ton nooit gehaald. Of tenminste, nog niettechnoaddict schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:31:
En waarom zou BTC niet over enkele jaren op een miljoen staan?
Ik zat in 2015 ook al ff in crypto, maar er waren maar weinig figuren die het over een ton hadden toen. Zelfs de run erna niet. Nou bedoel ik uiteraard niet een paar gure joetoep sjillers her en der. De 1e keer dat er serieus over een ton werd gepraat was vorige run. Die hebben we helaas niet gehaald, maar daar waren best wel wat redenen voor.Orangelights23 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 18:49:
[...]
Om dezelfde reden dat het de afgelopen jaren niet op een miljoen heeft gestaan. Er is geen brede acceptatie, men koopt het alleen als speculatief middel en er zijn weinig use cases. Al in 2015 had men het over het aantikken van een ton, bijna tien jaar later is het een niche geworden en heeft het de ton nooit gehaald. Of tenminste, nog niet
Ik zie nu totaal niet in waarom we aankomende 1,5 jaar niet door een ton knallen. Tuurlijk heb je nu ook clowns die een miljoen roepen, maar dat slaat gewoon nergens op voor deze cycle.
Oh en die brede acceptatie is ook al een heel stuk breder dan vorige cycle, door de ETF goedkeur
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dit is niet het topic voor niet ondebouwde onderbuik gevoelens of bangmakerij
En we zijn er doorheen mensen. Gelijk een leuke buffer van 2K.
We zitten nu wel ver boven de 20wk SMA/EMA, dus een pullback zou welkom zijn.
Maar hoe langer deze uptrend duurt, des te hoger de supports komen te liggen.
We zitten nu wel ver boven de 20wk SMA/EMA, dus een pullback zou welkom zijn.
Maar hoe langer deze uptrend duurt, des te hoger de supports komen te liggen.
/f/image/NOu6CoFlIqDDRrb3mzabQiJs.png?f=fotoalbum_large)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Targets op ETH gehaald, goedemorgen!tomtom901 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 07:52:
[Afbeelding]
De eerste die ik zelf heb genomen, tegenwoordig met leveraged spot (2x) is na het reclaimen van de VAH (value area high) op 3866.73. We kunnen nog terugkomen naar de POC (point of control) op 3797, dan schaal ik bij in de trade.
Targets staan nu op de eerste resistance rond 4k, maar dan zal ik nooit heel veel afschalen want ik geloof dat ETH (ook) onderweg is naar een ATH.
Mag ik het zeggen? Ik hoop eigenlijk op een flinke wick naar de onderkant, even die 72k top longers eruit tikken
Heb je de boot gemist?tomtom901 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:51:
Mag ik het zeggen? Ik hoop eigenlijk op een flinke wick naar de onderkant, even die 72k top longers eruit tikken
Neu hoor, ik heb alleen een aversie tegen mensen die blind de top longen
/f/image/jX7KBsIOFRp0oG2mQMIm0WeH.png?f=fotoalbum_large)
ETH - nieuwe positie, support rond 4018 houdt het.
[ Voor 42% gewijzigd door tomtom901 op 11-03-2024 14:58 ]
Ik vind hem wel interessant. Dus als ik het goed lees duurt deze bull run nog een maand of 4 voordat het weer kantelt?Moiety schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 23:53:
Maar eerlijk gezegd ben ik ook bevangen door dit idee. Dat bitcoin simpelweg de liquiditeitscyclus volgt. Die duurt 3,5
Jaar en is begonnen ver voordat bitcoin uitgevonden is.
[Afbeelding]
Dan is volgens dit model in ieder geval de top van de liquiditeitcyclus bereikt.Tristan schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:06:
[...]
Ik vind hem wel interessant. Dus als ik het goed lees duurt deze bull run nog een maand of 4 voordat het weer kantelt?
Ja precies. En dan ben ik benieuwd wat voor effect de halving op dit mode heeft.Moiety schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:32:
[...]
Dan is volgens dit model in ieder geval de top van de liquiditeitcyclus bereikt.
Normaal ('ervaring uit het verleden') is er voor de halving nog wel een dip te verwachten maar vnl. met de komst van de ETF's verwacht ik dat eigenlijk nauwelijks meer.
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Eindelijk rust, geen blauwe lijntjes meer tekenen of het channel doortrekken, maar lekker in price discovery mode achterover leunen en holden 
/f/image/hALs8sQZFv6Ku7OV4XEWKvaw.png?f=fotoalbum_large)
Ps. Zal je altijd zien dat er een daling volgt en alles weer relevant wordt, mij niet bellen.
/f/image/hALs8sQZFv6Ku7OV4XEWKvaw.png?f=fotoalbum_large)
Ps. Zal je altijd zien dat er een daling volgt en alles weer relevant wordt, mij niet bellen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Wat een achterlijke run omhoog, eigenlijk, als je dat zo uitgezoomd voorbij ziet komen. Nauwelijks hertests.Taro schreef op maandag 11 maart 2024 @ 17:56:
Eindelijk rust, geen blauwe lijntjes meer tekenen of het channel doortrekken, maar lekker in price discovery mode achterover leunen en holden
[Afbeelding]
Impliciet toch een waarschuwing om op tijd toch een beetje winsten te verzilveren.
Maar… Deze keer hebben we de netto inflow van de ETFs en (dus) een supply shock. Helemaal vergelijken mag je het wellicht niet.
Grappig. Mijn eerste bull run was ik helemaal hyper van de nieuwe ATH (of eigenlijk: de double top). Maar ik was ook laat op het feestje, een -20% van Bitcoin was zowat een halvering van mijn PF. Nu, met meer afstand én marge voelt het allemaal wat meer als ruis.
Happy hunting!
Maktub
Die retest komt er. Durf ik je te garanderen. Vraag is alleen wanneer, dus we traden met de trend mee, en voor nu is die up.MrMrq schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:35:
[...]
Wat een achterlijke run omhoog, eigenlijk, als je dat zo uitgezoomd voorbij ziet komen. Nauwelijks hertests.
Impliciet toch een waarschuwing om op tijd toch een beetje winsten te verzilveren.
Maar… Deze keer hebben we de netto inflow van de ETFs en (dus) een supply shock. Helemaal vergelijken mag je het wellicht niet.
Retest waren het amper, maar een -10% en -8% hebben we in afgelopen maand al gehad.tomtom901 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:36:
[...]
Die retest komt er. Durf ik je te garanderen. Vraag is alleen wanneer, dus we traden met de trend mee, en voor nu is die up.
Ze worden gewoon heel erg snel opgekocht.
Is in mijn boek geen goeie retest, want ze zijn inderdaad zo snel opgekocht dat het op de higher timeframes wicks zijn geworden. Interessant om in de gaten te houden.Masstje schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:45:
[...]
Retest waren het amper, maar een -10% en -8% hebben we in afgelopen maand al gehad.
Ze worden gewoon heel erg snel opgekocht.
tomtom901 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:54:
ETH - nieuwe positie, support rond 4018 houdt het.
/f/image/cHDfxsD8sguNN8HqWwtyOkjd.png?f=fotoalbum_large)
Thanks for playing bro.
Misschien een minder genadeloze daling tijdens de bearmarkt?Tristan schreef op maandag 11 maart 2024 @ 17:03:
[...]
Ja precies. En dan ben ik benieuwd wat voor effect de halving op dit mode heeft.
SOL
/f/image/x640rDrxmlIQtp834qZfSIpg.png?f=fotoalbum_large)
Hele interessante chart - waar ik zelf ook positie in heb. We hebben het voormalige resistance niveau op 143 nu succesvol als support weten te testen. Dat is bullish. Ben eigenlijk van mening dat elke pullback van deze asset richting 143 een succesvolle kans is om in positie te komen. Deze speel ik niet als derivaat maar als spot.
Eerste technische target is 153 (toevallig hier vandaag ook een rejection gehad), maar eigenlijk kijk ik er al eentje hoger naar 170.
/f/image/x640rDrxmlIQtp834qZfSIpg.png?f=fotoalbum_large)
Hele interessante chart - waar ik zelf ook positie in heb. We hebben het voormalige resistance niveau op 143 nu succesvol als support weten te testen. Dat is bullish. Ben eigenlijk van mening dat elke pullback van deze asset richting 143 een succesvolle kans is om in positie te komen. Deze speel ik niet als derivaat maar als spot.
Eerste technische target is 153 (toevallig hier vandaag ook een rejection gehad), maar eigenlijk kijk ik er al eentje hoger naar 170.
[ Voor 10% gewijzigd door tomtom901 op 11-03-2024 22:20 ]
#bitcoin is showing us a blow-off type 4Year Cycle, not a diminishing returns type.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 12 maart 2024
Also showing a Left Translated Cycle (top before Dec) is real if this doesn't cool off. Unless we get a 6-month consolidation ($70-$100k - yellow) to build into a super cycle.
Sit tight pic.twitter.com/1Z1RdmjG8d
:strip_exif()/f/image/Rrf28UkWsH6i7qRE71R0ZGD1.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben benieuwd welke kant we, buiten naar rechts, opgaan
BTC;
/f/image/qa7ZWCWlRmQHSrtflJfkpNJR.png?f=fotoalbum_large)
Leuke dump, maar werd ook net zo snel weer opgekocht als de recente moves. Wel een hele, hele mooie liquidity grab. Eerst even door de 73k en alle bestaande shorts uit positie tikken, vervolgens een aggresieve move naar de downside. Ik heb de short niet gespeeld (was niet in de gelegenheid) maar wel spot longs tussen 69.0 en 69.9k opgepikt. Een groot deel daarvan is gesloten en de winst stuur ik in BTC naar de ledger.
Levels to watch nu;
- In principe is de higher timeframe trend nog steeds bullish.
- Mochten we 70.449 verliezen, dan zie ik een nieuwe backtest van de vorige ATH op 69k gebeuren. De kans dat het daarbij blijft wordt dan wel kleiner.
SOL;
Voor SOL schreef ik eerder dit . Grappig om te zien hoe dat er nu uit ziet. Ik wil SOL eigenlijk niet meer onder de 143 zien nu.
/f/image/4TmxEjEXHWoSRMWj0qpRpqAD.png?f=fotoalbum_large)
Hopelijk is iemand hier op 143 in positie gekomen?
/f/image/qa7ZWCWlRmQHSrtflJfkpNJR.png?f=fotoalbum_large)
Leuke dump, maar werd ook net zo snel weer opgekocht als de recente moves. Wel een hele, hele mooie liquidity grab. Eerst even door de 73k en alle bestaande shorts uit positie tikken, vervolgens een aggresieve move naar de downside. Ik heb de short niet gespeeld (was niet in de gelegenheid) maar wel spot longs tussen 69.0 en 69.9k opgepikt. Een groot deel daarvan is gesloten en de winst stuur ik in BTC naar de ledger.
Levels to watch nu;
- In principe is de higher timeframe trend nog steeds bullish.
- Mochten we 70.449 verliezen, dan zie ik een nieuwe backtest van de vorige ATH op 69k gebeuren. De kans dat het daarbij blijft wordt dan wel kleiner.
SOL;
Voor SOL schreef ik eerder dit . Grappig om te zien hoe dat er nu uit ziet. Ik wil SOL eigenlijk niet meer onder de 143 zien nu.
/f/image/4TmxEjEXHWoSRMWj0qpRpqAD.png?f=fotoalbum_large)
Hopelijk is iemand hier op 143 in positie gekomen?
Vanmiddag, Nederlandse tijd 14:55u, staat de Dencun update op de planning.
Ik verwacht weinig koers reacties gezien het verleden rond dit soort momenten. Daarnaast zit Ethereum de laatste maanden sowieso al in een mooie up trend
Ik verwacht weinig koers reacties gezien het verleden rond dit soort momenten. Daarnaast zit Ethereum de laatste maanden sowieso al in een mooie up trend
The upgrade will happen at 13/03/2024 13:55:35 UTC at Beacon epoch 269568 (Beacon slot 8626176).
I concur.Numbers schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:06:
Vanmiddag, Nederlandse tijd 14:55u, staat de Dencun update op de planning.
Ik verwacht weinig koers reacties gezien het verleden rond dit soort momenten. Daarnaast zit Ethereum de laatste maanden sowieso al in een mooie up trend![]()
[...]
Wel een mooi moment om even je portfolio kritisch te bezien. Wat ik zo lees en hoor is de verwachting dat L1's minder relevant zullen worden en L2's juist gaan profiteren. Ben benieuwd naar de analyses
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dencun is live op het main net!
Dencun went live, we've had blobs land in blocks on mainnet .oO 🎉
— timbeiko.eth (@TimBeiko) 13 maart 2024
Ik begin als leek steeds meer het gevoel te krijgen dat we die hele bullrun op crypto de komende maanden niet gaan krijgen. Paar argumenten
- halving heeft veel minder invloed dan voorheen omdat merendeel van de BTC al gemined is, minen heeft dus steeds minder invloed op de prijs
- hype rond altcoins trekt veel minder mensen en aandacht dan vorige keren
- crypto is veel meer gereguleerd dan 4 jaar geleden (met minder pieken en dalen als gevolg)
Stijging lijkt m.i. veel meer op gradueel stijgen doordat afgelopen maanden stapje voor stapje via de aandelenmarkten het aanbod gewoon schaarser wordt. Dus eerder langzame, meer stabiele groei ipv hoge exponentiële groei en dan straks weer forse correcties?
Of denk ik nu te simpel?
- halving heeft veel minder invloed dan voorheen omdat merendeel van de BTC al gemined is, minen heeft dus steeds minder invloed op de prijs
- crypto is veel meer gereguleerd dan 4 jaar geleden (met minder pieken en dalen als gevolg)
Stijging lijkt m.i. veel meer op gradueel stijgen doordat afgelopen maanden stapje voor stapje via de aandelenmarkten het aanbod gewoon schaarser wordt. Dus eerder langzame, meer stabiele groei ipv hoge exponentiële groei en dan straks weer forse correcties?
Of denk ik nu te simpel?
youtube.com/@hisrep
Ik denk dat je te simpel denkt.DeNachtwacht schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 18:56:
Ik begin als leek steeds meer het gevoel te krijgen dat we die hele bullrun op crypto de komende maanden niet gaan krijgen. Paar argumenten
Of denk ik nu te simpel?
Retail wordt pas net wakker:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PSig9RWEwQiGt5olwDYt2io8.jpg?f=user_large)
Door de ETF’s en de buy pressure stijgen we al weken. De bull is dus al lang begonnen.
Je kan heel veel dingen bedenken die invloed kunnen hebben. Alleen zijn er zo enorm veel variabelen dat het denk ik niet te voorspellen is. Misschien gaat het deze keer inderdaad anders en is BTC volwassen aan het worden. Ik kan mij best voorstellen dat BTC eens wat minder extreem gaat bewegen en zich wat meer als goud gaat gedragen. Toch denk ik dat de extreme bewegingen er nog niet uit zijn.DeNachtwacht schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 18:56:
Of denk ik nu te simpel?
Het hele ding met BTC is gewoon simpel vraag en aanbod. Vooral de aanbod kant vind ik heel interessant. Er zullen max 21 miljoen BTC's zijn. Ergens tussen de 2 en de 4 miljoen stuks zijn verloren gegaan. Dan heb je nog een flink deel van mensen die blijft vasthouden, of pas verkoopt bij hele hoge bedragen. Je zit dus met iets waarbij het aanbod tussen zeg nu en BTC op 500k maar een paar miljoen stuks is. Wat ik hier zeg is natuurlijk geen feit en puur een schatting, maar het is wel een feit dat het totale aanbod erg beperkt is. De vraag hoeft maar iets hoger te worden dan het aanbod en de prijs kan extreem omhoog gaan. Er zijn niet eens genoeg BTC's waarbij iedere miljonair op de planeet er 1tje kan kopen. Zodra het aanbod ook maar iets minder wordt en de vraag gaat omhoog krijg je de bullruns die we altijd hebben gezien. Dit is nu denk ik niet heel anders dan hoe het altijd was.
Huh? Waar heb je gezeten de afgelopen maanden? M’n portfolio is sinds deze zomer verviervoudigd, steeds meer alts gaan hard, btc heeft een ath en ieder dipje wordt opgekocht voordat je met je ogen kan knipperen.DeNachtwacht schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 18:56:
Of denk ik nu te simpel?
Om mij heen krijg ik steeds meer vragen wanneer men moet instappen en ook in welk muntje (btc, een jaar terug). Retail fomo komt op gang en institutionele fomo is er al even.
Ik ben benieuwd of dit nu een positief effect op de fees gaat hebben.
GRT:
/f/image/fbxvPFDCOWkg3K4Wte44GXsm.png?f=fotoalbum_large)
In eerste instantie zou je bij GRT wellicht denken dat je geen groene kaarsen moet najagen. Hij hikt nu ook tegen een horizontale resistance aan, maar je kan dit ook beschouwen als een bullflag die gevormd wordt, hetgeen bullish is.
Belangrijker is nog de zone erboven op hoger timeframe:
/f/image/4ZPXyfR6lcnzjkL8QrU1qeqS.png?f=fotoalbum_large)
Dit is een zone die in de vorige bullrun heel relevant was, dus als die eenmaal gebroken wordt en BTC blijft ruimte geven, dan zit hier een leuke trade in!
Gewoon een voorbeeld van dat een munt die al veel gestegen is nog best wat potentie kan hebben
/f/image/fbxvPFDCOWkg3K4Wte44GXsm.png?f=fotoalbum_large)
In eerste instantie zou je bij GRT wellicht denken dat je geen groene kaarsen moet najagen. Hij hikt nu ook tegen een horizontale resistance aan, maar je kan dit ook beschouwen als een bullflag die gevormd wordt, hetgeen bullish is.
/f/image/4ZPXyfR6lcnzjkL8QrU1qeqS.png?f=fotoalbum_large)
Dit is een zone die in de vorige bullrun heel relevant was, dus als die eenmaal gebroken wordt en BTC blijft ruimte geven, dan zit hier een leuke trade in!
Gewoon een voorbeeld van dat een munt die al veel gestegen is nog best wat potentie kan hebben
Deze avond wil ik afsluiten met een passende tekst, gebaseerd op een bekend hitje..
It's a beautiful day
The SOL is shining
I feel good
And no-one's gonna to short me now, oh yeah
It's a beautiful day
The SOL is shining
I feel good
And no-one's gonna to short me now, oh yeah
/f/image/8hBYuRD4SD4I3QHfgIQk6xKY.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 46% gewijzigd door tomtom901 op 13-03-2024 22:57 ]
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
SOL tikt net mijn eerste target aan. Volgende = 203
/f/image/7dqFai11cfs2FYn7UYEsiqzS.png?f=fotoalbum_large)
Wat ik in mijn omgeving in ieder geval merk is, dat er amper mensen in crypto stappen. De mensen die ik ken en die in crypto zitten, staan bijna allemaal nog onder water door alts uit de vorige run en nieuwe mensen zie ik niet instappen. Nog niet tenmintse. Ben benieuwd of de fomo straks wel komt bij hen, maar ik betwijfel het.DeNachtwacht schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 18:56:
Of denk ik nu te simpel?
Goedzo. Ook niemand die je lastigvalt als het straks weer instortPassie(f) schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 15:19:
[...]
Wat ik in mijn omgeving in ieder geval merk is, dat er amper mensen in crypto stappen. De mensen die ik ken en die in crypto zitten, staan bijna allemaal nog onder water door alts uit de vorige run en nieuwe mensen zie ik niet instappen. Nog niet tenmintse. Ben benieuwd of de fomo straks wel komt bij hen, maar ik betwijfel het.
Maar maak je geen zorgen. Bij mij komen ze wel langs met vragen. En zelfs bij het koffie-apparaat hoor ik mensen erover praten. Veel? Weet ik niet. Ik probeer toch een beetje buiten beeld te blijven en hooguit als ik me sociaal voel, mee te praten, maar niet veel los te laten.
[ Voor 21% gewijzigd door resusaapje op 14-03-2024 15:24 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Wat denkt men over Polygon / Matic? Ik was on the brink het te verkopen, maar toch nog even wachten denk ik. Probleem is: ik weet in principe niet waar ik op wacht, aangezien de max van zo'n coin niet heel hoog zal zijn. Iemand die me op weg kan helpen met hoe ik dit zo data gedreven mogelijk aan kan vliegen?
Wanneer heb je positie genomen? Of je gemiddelde inkoopprijs?SaraNostra schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 20:22:
Wat denkt men over Polygon / Matic? Ik was on the brink het te verkopen, maar toch nog even wachten denk ik. Probleem is: ik weet in principe niet waar ik op wacht, aangezien de max van zo'n coin niet heel hoog zal zijn. Iemand die me op weg kan helpen met hoe ik dit zo data gedreven mogelijk aan kan vliegen?
En wat is de rest van je pf?
Onder de 50 dollarcent en een klein deel, lekker HODL. De ATH is op bijna 2,5x huidige waarde. Ik schat de kans niet zo heel hoog op een nieuwe ATH. Maar je weet nooit. Het kan wel, en dan is het discovery, altijd mooi!
Hier en daar wat bij elkaar gesprokkeld. Een groot deel voor 70 cent gekocht, maar sommigen ook voor 1.50 Euro, dus dat wringt. En ook ik denk dat het niet zo snel naar ATH zal gaan, dus vandaar de vraag. Vooral ook benieuwd naar wat het max. kan zijn met het aantal coins dat in de omloop is.oNo schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 20:33:
[...]
Wanneer heb je positie genomen? Of je gemiddelde inkoopprijs?
En wat is de rest van je pf?
Onder de 50 dollarcent en een klein deel, lekker HODL. De ATH is op bijna 2,5x huidige waarde. Ik schat de kans niet zo heel hoog op een nieuwe ATH. Maar je weet nooit. Het kan wel, en dan is het discovery, altijd mooi!
BTC
/f/image/UheLCeSbzR40tMxDMRluX8qE.png?f=fotoalbum_large)
We hebben de swing low van dinsdag ge-SFP'd. Dat betekent dat we lager zijn gegaan, maar geen significante close hebben kunnen realiseren. Dat is bullish. Wat nu belangrijk is, is een reclaim van de value area. Die begint op 71.210. Als we die pakken, is de kans groot, dat we doorgaan naar de POC van de value area. Die ligt op 72k. Die claimen, en we kunnen naar de value area high op 73.3k.
Samenvattend, nog steeds bullish.
Ik heb een beetje geprobeerd te knife catchen (ook omdat ik op 73-74k spot verkocht heb), mijn orders liggen tussen 71.2k en 68.4k
/f/image/UheLCeSbzR40tMxDMRluX8qE.png?f=fotoalbum_large)
We hebben de swing low van dinsdag ge-SFP'd. Dat betekent dat we lager zijn gegaan, maar geen significante close hebben kunnen realiseren. Dat is bullish. Wat nu belangrijk is, is een reclaim van de value area. Die begint op 71.210. Als we die pakken, is de kans groot, dat we doorgaan naar de POC van de value area. Die ligt op 72k. Die claimen, en we kunnen naar de value area high op 73.3k.
Samenvattend, nog steeds bullish.
Ik heb een beetje geprobeerd te knife catchen (ook omdat ik op 73-74k spot verkocht heb), mijn orders liggen tussen 71.2k en 68.4k
Dubbele top + een H&S.tomtom901 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 07:51:
Eigenlijk is er niet zo veel veranderd, belangrijke levels in de chart.
[Afbeelding]
Even terug naar 64k is niet zo vreemd
Zat veel lucht in de koers, even terug is niet zo gek. Als de bottom vanochtend gehouden had, was het ook een double bottom geweest, maar die zat er niet in helaasP.K. schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 09:27:
[...]
Dubbele top + een H&S.
Even terug naar 64k is niet zo vreemd
.
[ Voor 95% gewijzigd door baba420 op 15-03-2024 10:34 ]
Haal de horizontale blauwe lijnen maar weer terug.Taro schreef op maandag 11 maart 2024 @ 17:56:
[Afbeelding]
Edit: bounced op 65600.
Zonder 'higher low' zou dit ook geen gezonde stijging zijn. Zolang die boven de 50k gevormd wordt is er niks aan de handcooLopke schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 12:49:
[...]
Haal de horizontale blauwe lijnen maar weer terug.
Edit: bounced op 65600.
Op 26 jan dit jaar was de 4 uur 99MA resistance. Op 28 jan werd het support rond de 40k en sindsdien is het support gebleven. Op 26 feb rond de 50k is het getest als support met een mooie bounce. Nu weer een bounce en flink opgekocht. Zolang het support kan blijven is er niets aan de hand. Mochten we het echter verliezen verwacht ik wel wat verder omlaag. Huidige prijs van die MA is ~66k.
Ligt ook mooie support confluence rond die 66k, dus eens, is idd relevant level.PilatuS schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:38:
Op 26 jan dit jaar was de 4 uur 99MA resistance. Op 28 jan werd het support rond de 40k en sindsdien is het support gebleven. Op 26 feb rond de 50k is het getest als support met een mooie bounce. Nu weer een bounce en flink opgekocht. Zolang het support kan blijven is er niets aan de hand. Mochten we het echter verliezen verwacht ik wel wat verder omlaag. Huidige prijs van die MA is ~66k.
Wellicht nog stijgen tot 1,9+YES schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:40:
GRT:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dan gaat die mooi x20
Ik zit er zelf niet in hoor. Moet die zone wel even echt getest worden voor ik dat overweegTrichoglossus schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 17:09:
[...]
Wellicht nog stijgen tot 1,9+
Dan gaat die mooi x20
/f/image/QS2iRb2H6aJ3mqVtu4Fj0Ith.png?f=fotoalbum_large)
Heb zojuist mijn reserves in $BOO (Spookyswap, Fantom chain) meer dan verdubbeld. Gezien $20+ prijs in de tijd vóór Fantom inzakte en gezien de markt nu zeer bullish is voor Fantom anno 2024 lijkt het niet onaannemelijk dat het token komende maanden richting $10 zal gaan.
Project met echte utility (Effectief de Uniswap van Fantom maar met bridging functionaliteit er bij) , goede track-record lijkt voor mij de meest interessante no-brainer op dit moment qua investeren. DYOR zoals altijd, maar ik denk hoe meer je in het platform duikt hoe geinteresseerder je gaat worden.
Zat te kijken om een kleine positie in te nemen.. ik dacht ik heb een phantom wallet maar zo werkt het natuurlijk niet. Duurde wel ettelijke minuten tegen dat ik het probleem doorhad 😅majic schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 04:55:
[Afbeelding]
Heb zojuist mijn reserves in $BOO (Spookyswap, Fantom chain) meer dan verdubbeld. Gezien $20+ prijs in de tijd vóór Fantom inzakte en gezien de markt nu zeer bullish is voor Fantom anno 2024 lijkt het niet onaannemelijk dat het token komende maanden richting $10 zal gaan.
Project met echte utility (Effectief de Uniswap van Fantom maar met bridging functionaliteit er bij) , goede track-record lijkt voor mij de meest interessante no-brainer op dit moment qua investeren. DYOR zoals altijd, maar ik denk hoe meer je in het platform duikt hoe geinteresseerder je gaat worden.
Toch bedankt voor de tip
Hoi, ben ik weer!
/f/image/n4xdIhnfgFerUy54kAOuWwEt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ltElXAN3Hw3UBVundwGcn7pc.png?f=fotoalbum_large)
De 65.8k is al getest. Daarmee is de oude ATH ook getest en dat is helemaal goed. Een keer de eerdere ATH testen ook om er support van te maken is ook niet verkeerd, maar liever niet natuurlijk. Daarna hopelijk weer up en een triple top voorkomen... Op hogere timeframes is er wel een higher high en higher low neergezet, dus vanuit dat oogpunt: Bullish, al is er op korte termijn best nog wel een verdere daling mogelijk.
/f/image/n4xdIhnfgFerUy54kAOuWwEt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ltElXAN3Hw3UBVundwGcn7pc.png?f=fotoalbum_large)
De 65.8k is al getest. Daarmee is de oude ATH ook getest en dat is helemaal goed. Een keer de eerdere ATH testen ook om er support van te maken is ook niet verkeerd, maar liever niet natuurlijk. Daarna hopelijk weer up en een triple top voorkomen... Op hogere timeframes is er wel een higher high en higher low neergezet, dus vanuit dat oogpunt: Bullish, al is er op korte termijn best nog wel een verdere daling mogelijk.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Het is inderdaad vrij volatiel als je de standaard ipv log chart bekijkt 
/f/image/91LEd8riqNlZnrwWV8zBvEBk.png?f=fotoalbum_large)
Kan er verder op de montly niet zoveel van maken, behalve dit (niet-log):
/f/image/N0mMdTzgnkQNvHbmkMqkwh21.png?f=fotoalbum_large)
En dit (log), waarbij we dat helemaal links maar even niet te serieus moeten nemen omdat de koers daar rond de 300 USD zat en de wereld sinds die tijd nogal is veranderd:
/f/image/Kyq9lA7fs6fbrObVGsFhhxza.png?f=fotoalbum_large)
Edit, toevoeging van de daily:
/f/image/GRsTEUrunZjafzrz976YSIw7.png?f=fotoalbum_large)
Als Bitcoin vanaf hier weer zou dalen ipv verder stijgen én de onderkant van de driehoek aan zou tikken, dan zou dat 30k zijn. Met de halving, ETF's, etc. verwacht ik dat allemaal niet, maar stel dat de bearmarket bijv. wel rond oktober 2025 start (op basis van eerdere cycles is dat te verwachten), en daar tel je een paar maanden bij op om een stukje te dalen, dan ligt de onderste lijn in januari 2026 rond de 55k. Zoals eerder aangegeven zou ik op basis van eerdere cycles een bodem van de volgende bearmarket een stukje onder de vorige ATH verwachten van tussen de 48k-58k, dus dat matched wel redelijk. Met andere woorden: Als het zo uitpakt én je bent nu nog niet aan boord, dan is er maar zo een kans dat je Bitcoin ooit weer onder de huidige koers kunt oppakken
/f/image/91LEd8riqNlZnrwWV8zBvEBk.png?f=fotoalbum_large)
Kan er verder op de montly niet zoveel van maken, behalve dit (niet-log):
/f/image/N0mMdTzgnkQNvHbmkMqkwh21.png?f=fotoalbum_large)
En dit (log), waarbij we dat helemaal links maar even niet te serieus moeten nemen omdat de koers daar rond de 300 USD zat en de wereld sinds die tijd nogal is veranderd:
/f/image/Kyq9lA7fs6fbrObVGsFhhxza.png?f=fotoalbum_large)
Edit, toevoeging van de daily:
/f/image/GRsTEUrunZjafzrz976YSIw7.png?f=fotoalbum_large)
Als Bitcoin vanaf hier weer zou dalen ipv verder stijgen én de onderkant van de driehoek aan zou tikken, dan zou dat 30k zijn. Met de halving, ETF's, etc. verwacht ik dat allemaal niet, maar stel dat de bearmarket bijv. wel rond oktober 2025 start (op basis van eerdere cycles is dat te verwachten), en daar tel je een paar maanden bij op om een stukje te dalen, dan ligt de onderste lijn in januari 2026 rond de 55k. Zoals eerder aangegeven zou ik op basis van eerdere cycles een bodem van de volgende bearmarket een stukje onder de vorige ATH verwachten van tussen de 48k-58k, dus dat matched wel redelijk. Met andere woorden: Als het zo uitpakt én je bent nu nog niet aan boord, dan is er maar zo een kans dat je Bitcoin ooit weer onder de huidige koers kunt oppakken
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 16-03-2024 23:08 ]
Even ingezoomed, incl. alle belangrijke niveaus die na de halving nog boven de onderste groene lijn liggen:
/f/image/SPOGWmAiMiKQArN9pVMmLPF5.png?f=fotoalbum_large)
Hopelijk kan ik deze maandag of dinsdag alweer in de prullenbak gooien
/f/image/SPOGWmAiMiKQArN9pVMmLPF5.png?f=fotoalbum_large)
Hopelijk kan ik deze maandag of dinsdag alweer in de prullenbak gooien
Die bovenste lijn op de laatste 3 plaatjes vind ik persoonlijk niet zo boeiend. Dit omdat de 2 punten links heel dicht bij elkaar liggen wat het bijna 1 punt maakt. Er ligt nu een mooie lijn van de vorige 2 ATH's bij de vorige run naar de ATH van nu. Maar als BTC 100k doet kan je die lijn nog steeds net zo leggen. Je hebt vrijwel maar 1 goed datapunt aan de linkerkant waardoor de lijn aan de rechterkant op 60k of 110k uit kan komen en de lijn nog steeds lijkt te kloppen.
We hebben de 4 uur 99MA getest, verloren en terug getest als weerstand. De volgende MA die echt relevant is geweest is de daily 25MA. Ik vermoed dat we die MA gaan opzoeken nu.
Eens zien of we ergens hard kunnen bouncen of dat we wat langer omlaag gaan de komende tijd.
We hebben de 4 uur 99MA getest, verloren en terug getest als weerstand. De volgende MA die echt relevant is geweest is de daily 25MA. Ik vermoed dat we die MA gaan opzoeken nu.
Eens zien of we ergens hard kunnen bouncen of dat we wat langer omlaag gaan de komende tijd.
Markt crashte anyway hard in na mijn aankoopRubberen schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 18:38:
[...]
Zat te kijken om een kleine positie in te nemen.. ik dacht ik heb een phantom wallet maar zo werkt het natuurlijk niet. Duurde wel ettelijke minuten tegen dat ik het probleem doorhad 😅
Toch bedankt voor de tip
Voor 1-2 maanden? Dat is wel een korte periode. Niet gezegd dat we deze dip dan weer boven zijn. Een diepere correctie tot 45k is nog mogelijk.majic schreef op zondag 17 maart 2024 @ 06:17:
[...]
Markt crashte anyway hard in na mijn aankoopDus maybe goed! Ik zit er in voor de 1-2 maanden, dus die paar % maakt me niet zoveel uit op dit moment. Maar toch jammer haha.
Iedereen verwacht nu natuurlijk snelle opkoop en grote groene candles, en iedereen kijkt terug naar vorige bullruns en ik geef dat ook wel de meeste kans, maar er hoeft maar iets te gebeuren op het macro gebied of we kijken toch aan tegen een flinke dip. En dan ben jij waarschijnlijk de eerste die z’n verlies neemt.
Beter om in stapjes aan te kopen. Dan kan je profiteren van dips. Sowieso goed om op rode dagen te kopen, dan is de kans wat kleiner dat je direct een tijdje rood staat. Maar geef toe dat dat wat lastig was (mijn laatste aankoop was de dip naar 60k, die is nu nog steeds groen)
[ Voor 15% gewijzigd door DarkShadow op 17-03-2024 08:54 ]
Dit plaatje postte ik een tijdje terug.
Het is van rond de halving van 2016 (gestippelde cross)
3 weken ervoor (de blauwe18 juni cirkel) kwam er een flinke dip na een periode van flinke stijging.
We zitten nu op 4 weken van de komende halving.
Plaatje komt in grote lijnen nog steeds best wel overeen met de huidige situatie. Benieuwd naar de komende 4 weken...
Het is van rond de halving van 2016 (gestippelde cross)
3 weken ervoor (de blauwe18 juni cirkel) kwam er een flinke dip na een periode van flinke stijging.
We zitten nu op 4 weken van de komende halving.
Plaatje komt in grote lijnen nog steeds best wel overeen met de huidige situatie. Benieuwd naar de komende 4 weken...
:strip_exif()/f/image/jONvElDaOEySG8GVLcVW7dl8.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door QuattroNL op 17-03-2024 15:29 ]
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Zit al sinds 2013 in de Crypto, doe niet echt aan short term trading. Echter 1-2 maanden, winst er uit halen, en rest laten staan tot het boven de $20 komt is iig het plan met Boo.DarkShadow schreef op zondag 17 maart 2024 @ 08:22:
[...]
Voor 1-2 maanden? Dat is wel een korte periode. Niet gezegd dat we deze dip dan weer boven zijn. Een diepere correctie tot 45k is nog mogelijk.
Iedereen verwacht nu natuurlijk snelle opkoop en grote groene candles, en iedereen kijkt terug naar vorige bullruns en ik geef dat ook wel de meeste kans, maar er hoeft maar iets te gebeuren op het macro gebied of we kijken toch aan tegen een flinke dip. En dan ben jij waarschijnlijk de eerste die z’n verlies neemt.
Beter om in stapjes aan te kopen. Dan kan je profiteren van dips. Sowieso goed om op rode dagen te kopen, dan is de kans wat kleiner dat je direct een tijdje rood staat. Maar geef toe dat dat wat lastig was (mijn laatste aankoop was de dip naar 60k, die is nu nog steeds groen)
Waarom zou Boo een x10 gaan doen?majic schreef op zondag 17 maart 2024 @ 12:20:
[...]
Zit al sinds 2013 in de Crypto, doe niet echt aan short term trading. Echter 1-2 maanden, winst er uit halen, en rest laten staan tot het boven de $20 komt is iig het plan met Boo.
Aan de chart te zien is het spook chain (lol met Boo) project wat al is doodgebloed.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hoe kan het dat de altcoins ook flink dalen?
Klinkt als een rare vraag, want altcoins correleren met bitcoin. Dan is het niet vreemd dat als bitcoin flink daalt, dat de rest meegaat. Maar ik hoor en lees ook vaak dat als bitcoin minder bullish is, dat het kapitaal dan in de altcoins stroomt. En dat kan ik niet helemaal met elkaar verenigen.
Ik kan mij wel voorstellen dat de coins dalen waar veel hype omheen is geweest. Dat is niet alleen bitcoin maar bijvoorbeeld ook de memecoins. Dus dat bijv. Shiba Inu onderuit gaat verbaast mij niets. Maar ook een oudere coin waar weinig hype omheen zit zoals VeChain is ook met meer dan 10% gedaald afgelopen week. Hoe komt dat? Toch het algemene sentiment rond crypto dat plotseling even omslaat?
Klinkt als een rare vraag, want altcoins correleren met bitcoin. Dan is het niet vreemd dat als bitcoin flink daalt, dat de rest meegaat. Maar ik hoor en lees ook vaak dat als bitcoin minder bullish is, dat het kapitaal dan in de altcoins stroomt. En dat kan ik niet helemaal met elkaar verenigen.
Ik kan mij wel voorstellen dat de coins dalen waar veel hype omheen is geweest. Dat is niet alleen bitcoin maar bijvoorbeeld ook de memecoins. Dus dat bijv. Shiba Inu onderuit gaat verbaast mij niets. Maar ook een oudere coin waar weinig hype omheen zit zoals VeChain is ook met meer dan 10% gedaald afgelopen week. Hoe komt dat? Toch het algemene sentiment rond crypto dat plotseling even omslaat?
[ Voor 4% gewijzigd door SvMp op 17-03-2024 13:03 ]
Als Bitcoin zijwaarts gaat, na een uptrend, Dán stroomt er nog wel eens geld naar alts.SvMp schreef op zondag 17 maart 2024 @ 13:02:
…
Hoe komt dat? Toch het algemene sentiment rond crypto dat plotseling even omslaat?
Maar als Bitcoin neerwaarts gaat, dan is er blijkbaar geen geloof meer in magisch internet geld.
En als dat geloof er niet is in Bitcoin (de moeder van alle crypto, met haar use case als store of value en haar track record als steeds herrijzend), dan stroomt het nog sneller uit altcoins (de retarded bastaard kinderen van Bitcoin, zonder echte use case, met een track record van enkele jaren).
Maktub
Wat @MrMrq zegt. Omdat er onzekerheid is. Hoe langer we 'laag' blijven hoe meer mensen er rekening mee gaan houden dat dit het voor even was wat betreft de bullrun. BTC heeft daarin altijd de leidende rol.SvMp schreef op zondag 17 maart 2024 @ 13:02:
Een ander ding wat hier voorbij is gekomen is de koopbereidheid van alts voor een hoge prijs. Een goeie daling kan weer nieuwe investeerders aantrekken.
[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 17-03-2024 13:52 ]
Boo (Spookyswap) is nog steeds gewoon de top 1 a 2 van de dexen op Fantom. Fantom in de lift, meer mensen zullen een dex moeten gebruiken (winsten nemen of investeren in Fantom). Zelfs naar een andere chain toe kan via Spooky (bridgen). Kortom, verre van doodgebloed.Vis schreef op zondag 17 maart 2024 @ 12:57:
[...]
Waarom zou Boo een x10 gaan doen?
Aan de chart te zien is het spook chain (lol met Boo) project wat al is doodgebloed.
De gok is natuurlijk dat met de heropbloei van Fantom dat Spookychain mee komt. Gezien het een kernproject is van de chain, lijkt me dat wel echter.
Dat zijn wel de uitersten. Er zit ook nog wat tussenin, bijv. ETH.MrMrq schreef op zondag 17 maart 2024 @ 13:30:
[...]
Maar als Bitcoin neerwaarts gaat, dan is er blijkbaar geen geloof meer in magisch internet geld.
En als dat geloof er niet is in Bitcoin (de moeder van alle crypto, met haar use case als store of value en haar track record als steeds herrijzend), dan stroomt het nog sneller uit altcoins (de retarded bastaard kinderen van Bitcoin, zonder echte use case, met een track record van enkele jaren).
Als mensen vragen stellen dan moet je je antwoord een beetje overdrijven.SvMp schreef op zondag 17 maart 2024 @ 18:07:
[...]
Dat zijn wel de uitersten. Er zit ook nog wat tussenin, bijv. ETH.
Waarbij ETH bij mijn weten ook geen echte toepassing heeft, buiten het genereren van nog meer andere altcoins. Een soort herpes, dus.
[geen misverstand, ook ik hou herpes aan en ik vind dat iedereen een beetje herpes in zijn portfolio moet hebben]
Terug on topic voor het NK!
[ Voor 15% gewijzigd door MrMrq op 17-03-2024 18:25 ]
Maktub
Denk dat een retest van 52k ook echt prima is, niet leuk op korte termijn, maar over een jaar gezien stelt het niks voor. Benieuwd of het nog kan, dat snelle opkopen van dips is natuurlijk wel heeeel bullish.Taro schreef op zondag 17 maart 2024 @ 18:34:
Vooralsnog ziet het er prima uit:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Boven de 70.5k vermoed ik dat we veilig zijn
TA, maar ik deel de visie van @Taro
BTC
/f/image/mFvHqYBfZsN12zWcEyTbH9iF.png?f=fotoalbum_large)
Lokaal ziet het er sterk uit. 2 belangrijke timeframes om te claimen op de hourly zijn 69k (nu mee bezig, maar al een paar keer afgewezen) en 70.5k. Op de weekly en monthly is de RSI nog steeds wel erg hoog, alles daar onder is gereset door prijsactie van de afgelopen week. Als we 69k kunnen claimen kijk ik naar 70.5k. Wat daar gebeurd, is tekenend voor de continuatie van deze uptrend.
SOL
/f/image/WOhlSDuKX8lfcsTew7L5JaB7.png?f=fotoalbum_large)
BTC
/f/image/mFvHqYBfZsN12zWcEyTbH9iF.png?f=fotoalbum_large)
Lokaal ziet het er sterk uit. 2 belangrijke timeframes om te claimen op de hourly zijn 69k (nu mee bezig, maar al een paar keer afgewezen) en 70.5k. Op de weekly en monthly is de RSI nog steeds wel erg hoog, alles daar onder is gereset door prijsactie van de afgelopen week. Als we 69k kunnen claimen kijk ik naar 70.5k. Wat daar gebeurd, is tekenend voor de continuatie van deze uptrend.
SOL
/f/image/WOhlSDuKX8lfcsTew7L5JaB7.png?f=fotoalbum_large)
Tsja, geen verrassing waar deze nu tegenaan schuurt he. Volgende = 218. Daarboven ligt niet heel veel meer.tomtom901 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 10:15:
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
[ Voor 10% gewijzigd door tomtom901 op 18-03-2024 07:14 ]
Ik probeer het nog een beetje te leren - maar zit er niet ook belangrijke support bij 61-62k?tomtom901 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 07:14:
[Afbeelding]
Op H4 timeframe zit er op 61.1k inderdaad ook nog wat, die heb ik niet gezien. Scherp! Maar daily, weekly, monthly zijn meer leadingCyclonist schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:05:
[...]
Ik probeer het nog een beetje te leren - maar zit er niet ook belangrijke support bij 61-62k?
Dit gaat denk ik een leuke break worden. De 4 uur 25MA en 99MA als S/R met een flinke squeeze tussen beide nu. Eens zien welke richting het wordt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1M3BzOtdI2YM1NaRl6Vspyr1.jpg?f=user_large)
[quote]tomtom901 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 07:14:
BTC
[Afbeelding]
Wat vind jij lokaal sterk als ie niet eens boven de 69 kan komen?
BTC
[Afbeelding]
Zoals ik dat vanochtend schreef zat er op de kleinere timeframes gewoon een goeie uptrend. Dat is inmiddels alweer anders.Passie(f) schreef op maandag 18 maart 2024 @ 15:44:
[quote]tomtom901 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 07:14:
BTC
[Afbeelding]
$BOO hier gecalled op 2.30, vandaag tikte hij de $3,30 aan (helaas toen ik sliep, aziatische tijdzone). Net winst gepakt op $3,10, koop hem daarna op een later punt weer in (ga er van uit dat hij wat gaat inzakken. Mijn geluk kennende zal ie blijven stijgen
).

/f/image/CNBodTbgP56NgxWsdD5vXm5d.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door majic op 19-03-2024 03:39 ]
Fantom terug van weggeweest - #1 positie in Top100 tokens voor de 24h op coinbase. Rest is basically stables in de+ (oh en Algorand honorable mention).
Fantom gaat sooner or later Sonic network live gooien, dus er zit nog wel even wat rek in de bullishness wss.
Fantom gaat sooner or later Sonic network live gooien, dus er zit nog wel even wat rek in de bullishness wss.
:fill(white):strip_exif()/f/image/C5Ssj3EbXAgizoiru5vuYFqI.png?f=user_large)
Ik zie een drop tot 52K, met wickje eronder tot de mogelijkheden behoren.
Dit is 'slechts' een drop van 25% vanaf de 70K zone. Op koers van nu is dit een 20%.
:strip_exif()/f/image/y8aMclHuVAJM0O0dRCp1PMPT.jpg?f=fotoalbum_large)
Bovendien zou dit een mooie opbouw zijn naar volgende vooruitzicht, maart '25 100K.
Bevestigd ook nog eens m'n buikgevoel (en ik dacht van nog enkelen hier rond de 125 - 140K als top van deze bull.
Dit is 'slechts' een drop van 25% vanaf de 70K zone. Op koers van nu is dit een 20%.
:strip_exif()/f/image/y8aMclHuVAJM0O0dRCp1PMPT.jpg?f=fotoalbum_large)
Bovendien zou dit een mooie opbouw zijn naar volgende vooruitzicht, maart '25 100K.
Bevestigd ook nog eens m'n buikgevoel (en ik dacht van nog enkelen hier rond de 125 - 140K als top van deze bull.
:strip_exif()/f/image/GyXfFaFQdg7lqoQDil98h6Cq.jpg?f=fotoalbum_large)
Let op:
Regels voor dit topic:
En verder wat algemene regels
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++.
- Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.
Regels voor dit topic:
- Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
- Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
- Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.
En verder wat algemene regels
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!