Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Welke levels kijk je omhoog naar @Taro ? De Binance MA99 op 33470 of is dat al iets te hoog gegrepen ten opzichte van andere weerstand lijnen?
O.a. 35k, maar ik ben niet van plan te traden op levels omhoog en tijdelijke dalingen. De grootste vraag voor mij is: Was dit het of zit er nog meer in. Als de top is geweest ga ik weer actief handelen en shorten, maar als de bullrun nog even doorgaat dan hold en long ik.AlterBridge schreef op maandag 10 april 2023 @ 23:15:
Ben benieuwd of we die BMSB omlaag nog gaan testen.
Welke levels kijk je omhoog naar @Taro ? De Binance MA99 op 33470 of is dat al iets te hoog gegrepen ten opzichte van andere weerstand lijnen?
Op dit moment nog een long lopen en ik heb niet het idee dat de top al is geweest.
:fill(white):strip_exif()/f/image/N5r6yFU62Fr3LxhiQACmJek3.png?f=user_large)
Dit zou een volgende weerstand kunnen zijn:
/f/image/NxWQvg53nG5w6qEBFoJk2496.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
edit 12/05: geen verklaring over het voorgaande gevonden maar Grayscale begon gisteren weer met verkopen
[ Voor 15% gewijzigd door wootler op 12-05-2023 21:24 ]
Anyone want to try and brute force this 12-word seed phrase securing 100,000 sats? I’ll give you all 12 words but in no particular order. Standard derivation path m/84'/0'/0'…no fancy tricks. GL.https://t.co/c9FyMv3HYM pic.twitter.com/nPGTB9bX2g
— Wicked (@w_s_bitcoin) 26 april 2023
Spreek je 12 woorden niet hardop uit, kopieer ze niet via kladblok, zet ze niet in je mail. Hooguit 25 minuten is wat men nodig heeft om alles leeg te halen

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
De 12 woorden geven maakt nogal een verschil. Totaal zijn er 2048 woorden en wordt het plaatje heel anders.resusaapje schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 19:52:
Fvck!
[Twitter]
Spreek je 12 woorden niet hardop uit, kopieer ze niet via kladblok, zet ze niet in je mail. Hooguit 25 minuten is wat men nodig heeft om alles leeg te halen
Niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar een wachtwoord van 12 letters of 2048 letters is ook een extreem verschil.
:strip_exif()/f/image/ZyHtagGLDTKHpxHzqpyDKIG5.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb het moeilijk met TA de laatste tijd, maar bij deze toch een poging om iets te zien in alle volaliteit. Symmetrical Triangle. Allemaal niet zo netjes maar lijkt nu weer afgeketst worden op de bovenkant, idealiter de onderkant nog een keer testen en dan een poging om uit te breken. Het is maar een gedacht. Welke patronen zien jullie ontwikkelen?
Update 1H
:strip_exif()/f/image/2jEFbB24bHKgUIVc7hobAG9J.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit:
Ondertussen bovenkant kanaal uitgebroken op de 1H, kijken of de 1D erboven kan sluiten.
:strip_exif()/f/image/8AoWYrEogSTe6U3pQcsTzOP9.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door Beug op 05-05-2023 19:24 ]
tomtom901 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 11:19:
Ik neig naar deze. Ingezoomd ligt de onderste trendline op 28700, vergelijkbaar met jou.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/OFfUSgMSuTwj80F5voNtrwj5.jpg?f=fotoalbum_large)
Opwaarts kanaal is geinvalideerd. Symmetrical Triangle is nog wel in tact. Zoekt nu onderkant op.
:strip_exif()/f/image/PwmK6bik55AaYTx09KXj4mKM.jpg?f=fotoalbum_large)
Bounce onderkant kanaal. Compressie gaat verder.
:strip_exif()/f/image/AVJGjD0yBmyzKGEvqLXUzjPq.jpg?f=fotoalbum_large)
En ook aan de bovenkant blijven we mooi binnen het kanaal.
:strip_exif()/f/image/irbs7U9zmjhLKfzYVaUlYflm.jpg?f=fotoalbum_large)
Symmetrical Triangle uitgebroken aan de onderkant.
Kijken of we een bounce kunnen vinden op 27750, 26930, 25210.
Intussen al door 27.7 gezakt. 25.2 is belangrijk om te houden.
[ Voor 52% gewijzigd door Beug op 08-05-2023 11:00 ]
Hoe laat gaan we rollen? Kan ik mijn meetings daar omheen plannen...Taro schreef op maandag 8 mei 2023 @ 22:16:
Heel benieuwd hoe lang dit niveau het blijft houden, ik heb een buy order in de groene box staan:
[Afbeelding]
ieks, going up!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
[ Voor 5% gewijzigd door Beug op 12-05-2023 08:06 ]
Bitcoin heeft de 1W MA200 aangetikt:
/f/image/P0qFIZGp6xJ6XXogaSV4H2ig.png?f=fotoalbum_large)
Ik verwacht nog steeds lagere levels en dat de groene box wordt geraakt (al dan niet een stukje verlengen naar rechts). Mogelijk wordt later ook de 1D MA200 aangetikt, maar ik hoop dat de bullmarket support band daarboven al zijn werk gaat doen en dat daar een bounce plaatsvindt.
De sterkte van een hardware wallet is net dat dat NOOIT mag kunnen, dus als de geruchten niet sluitend weerlegd kunnen worden, moet iedereen alle Ledger hardware vanaf nu als compromised beschouwen.
Hier een post van btchip, Ledger co-founder, waarin hij de functionaliteit bevestigt.
Als het klopt dan kan ik ze in de prullenbak gooien.Slonzo schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:30:
Volgens de laatste geruchten geruchten zit een soort 'backdoor' functie in de Ledger hardware die toe zou laten om je key toch op 1 of andere manier te exporteren. Dit kwam aan het licht doordat Ledger een backup-dienst gaat aanbieden om je keys in verschillende delen te bewaren bij externe partijen.
De sterkte van een hardware wallet is net dat dat NOOIT mag kunnen, dus als de geruchten niet sluitend weerlegd kunnen worden, moet iedereen alle Ledger hardware vanaf nu als compromised beschouwen.
Hier een post van btchip, Ledger co-founder, waarin hij de functionaliteit bevestigt.
Inderdaad. Zo'n bericht alleen al brengt al genoeg onrust, zelfs als het nu ontkend gaat wordenelektriekert schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:40:
[...]
Als het klopt dan kan ik ze in de prullenbak gooien.

Ik ben niet zo goed op de hoogte hoeveel coins Trezor support.almightyarjen schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:03:
[...]
Inderdaad. Zo'n bericht alleen al brengt al genoeg onrust, zelfs als het nu ontkend gaat wordenWat is een goed alternatief, Trezor?
Toch wel een redelijke lijst tegenwoordig.
het feit dat er blijkbaar bijna geen alternatieven zijn laat ook wel weer zien dat het eigenlijk toch vooral nog in het hobby domein zit. Op de een of andere manier blijkt echt gebruiksvriendelijk en echt veilig een lastige combinatie.elektriekert schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 21:16:
[...]
Ik ben niet zo goed op de hoogte hoeveel coins Trezor support.
Toch wel een redelijke lijst tegenwoordig.
Er zijn best wel alternatieven:DarkShadow schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 21:50:
[...]
het feit dat er blijkbaar bijna geen alternatieven zijn laat ook wel weer zien dat het eigenlijk toch vooral nog in het hobby domein zit. Op de een of andere manier blijkt echt gebruiksvriendelijk en echt veilig een lastige combinatie.
Trevor
BitBox 02
Ellipal
Ngrave Zero
Keystone Essential/Pro
Nekovault
Arculus
Grid+
Een aantal zijn niet open source dus daar zou ik na het Ledger debacle niet meer aan beginnen.
Iemand ervaring met 1 van deze hardware wallets? Ik neig naar de Keystone.
Als je dan toch om ervaringen vraagt, kom dan ook met die van jezelf? Waarom?Impstoker schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:15:
[...]
Een aantal zijn niet open source dus daar zou ik na het Ledger debacle niet meer aan beginnen.
Iemand ervaring met 1 van deze hardware wallets? Ik neig naar de Keystone.
[ Voor 14% gewijzigd door Bad Brains op 17-05-2023 12:17 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren, up or down
/f/image/9IFCZbQZztLY3NFUtJ6cdEAK.png?f=fotoalbum_large)
Jip, akkoord. Compressie.YES schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:57:
Er zit weer een make or break momentje aan te komen denk ik. De zone waarbinnen we nu zitten is eigenlijk minder relevant geworden, alleen de onderkant blijft wel support bieden, de trend van lower highs is ook duidelijk al is de trendlijn niet zo netjes. Neem daarbij de langzaam naderende 1W MA200 en je krijgt een mooi compressie-plaatje.
Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren, up or down
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/LogTdJKVMtSuqud9VsZkzL7L.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze keer even geen tijd voor een chart maar;
We steunen nu al bijna 2 weken op de MA99D en MA200W
De Bullmarket Support Band zit er vlak onder (25000-25500)
Het EMA ribbon staat op het punt van bearisch naar bullish te flippen (eerste keer sinds de dump van ATH)
Bull flag op de daily is nog steeds valide.
Ik verwacht een rate freeze voor de zomerperiode. FOMC meeting wordt allesbepalend
[ Voor 5% gewijzigd door ScuL op 22-05-2023 22:57 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
De vereniging van wereldwijde toezichthouders op de financiële markten ("IOSCO") kwam vandaag met beleidsaanbevelingen om crypto te reguleren, o.a. op vlak van cliëntbescherming, belangenvermenging, marktmanipulatie, grensoverschrijdende samenwerking van toezichthouders, enz.
Dit staat nu open voor consultatie. Doel is om dit begin Q4 2023 te finaliseren zodat de nationale toezichthouders er aan de slag mee kunnen.
Zie press release + beleidsaanbevelingen
Q4 2023. Geniaal. Maak er maar 2025 van, op zijn minst, en daarna op land niveau. Zijn 2 halvings verder voor er iets is.wootler schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 19:47:
Nog iets om op te volgen:
De vereniging van wereldwijde toezichthouders op de financiële markten ("IOSCO") kwam vandaag met beleidsaanbevelingen om crypto te reguleren, o.a. op vlak van cliëntbescherming, belangenvermenging, marktmanipulatie, grensoverschrijdende samenwerking van toezichthouders, enz.
Dit staat nu open voor consultatie. Doel is om dit begin Q4 2023 te finaliseren zodat de nationale toezichthouders er aan de slag mee kunnen.
Zie press release + beleidsaanbevelingen
afgezien van bovenstaande, ik ben helemaal voor meer regulering. Dat gezwel genaamd shitcoins moeten knetters hard aangepakt worden
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 23-05-2023 20:05 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/B1Rt31iQ1u6Wv3KSPhuSfiNw.jpg?f=user_large)
De vorige keer een flinke reactie op die MA en flink omhoog, maar nu lijkt ie het maar net te houden. Ja, hij bounced er op, maar niet echt een dikke bounce en verder omhoog. Het volume is ook erg laag waarbij er dus maar weinig interesse lijkt te zijn.
Ik kan nog wel zien dat de weg omhoog gevonden gaat worden, maar dan moet die 99 het wel houden. Sowieso was de reactie naar 31K heel erg zwak. Eindelijk uitbreken en dan maar met moeite omhoog en nu zijn we weer een stuk lager gekomen. Er zal toch echt wat volume moeten komen waarbij er flink wordt gehandeld willen we 40K oid gaan doen. Het zou mij niet eens verbazen als we nog een jaar sideways gaan, maar ik heb het graag fout.
N00b here, maar is de kans niet even groot dat er naar beneden wordt uitgebroken, of komt dat weinig voor bij een falling wedge?sjorremans schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:32:
Op de 1D grafiek zit de koers ook in een gigantische falling wedge
[Afbeelding]
**
Gejat van Twitter
Falling wedges breken volgens de literatuur vaker naar boven uit dan naar beneden.almightyarjen schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:33:
[...]
N00b here, maar is de kans niet even groot dat er naar beneden wordt uitgebroken, of komt dat weinig voor bij een falling wedge?
En die 25.205 valt mooi samen met de bullmarket support band:YES schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:44:
[...]
Falling wedges breken volgens de literatuur vaker naar boven uit dan naar beneden.
/f/image/9KAmjc6KSq3bjig4pRXYWhr9.png?f=fotoalbum_large)
tldr;
[...]we have made the decision to accelerate the open sourcing roadmap! We will include as much of the Ledger operating system as possible, starting with core components of the OS, and Ledger Recover, which won’t be released until this work is complete. Furthermore, we will open source the Ledger Recover protocol, [...]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Als ze daar nou mee waren begonnen met communiceren...
Zaten we daar effe flink naast! Maar vanaf nu alleen naar boven, right? RIGHT?YES schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:44:
[...]
Falling wedges breken volgens de literatuur vaker naar boven uit dan naar beneden.
De koers lijkt vaak de horizontale tops en dips (in de blauwgele grafiek) terug te willen testen/op te willen zoeken.
(Deze tool gebruik ik zelf veel om mijn support/resistanceleveltjes te toetsen, die ik weer gebruik om mijn entries, take profits en evt. stops te plaatsen.)
Dit is de daily BTCUSD chart op Bitfinex:
:strip_exif()/f/image/IBteWm0Zg7iFFFQF1nrUnNgF.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij het rode pijltje heeft de koers in maart '23 mooi die horizontale top (=support in deze) teruggetest (op ~19,5k).
Hier is relatief veel volume gedraaid binnen weergegeven tijdspanne.
Zou me niet verbazen wanneer BTC deze keer die top rond ~23,3k (roze pijltje) gaat terugtesten.
(Vandaag vakantiegeld binnengekregen dus vandaar maar es ff een punt bepaald waar ik (naast DCA) een spot buyorder ga plaatsen. Wordt 'ie gevuld, prima. Wordt 'ie niet meer gevuld, ook prima
Hoe zie je dit nu? We hebben die 25.2k nog niet opgezocht, alleen de W200MA is nu een beetje gekieteld. Zowel de test als de bounce vind ik nog niet echt overtuigend.Taro schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:20:
[...]
En die 25.205 valt mooi samen met de bullmarket support band:
[Afbeelding]
Wat mij betreft 50/50...YES schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 14:15:
[...]
Hoe zie je dit nu? We hebben die 25.2k nog niet opgezocht, alleen de W200MA is nu een beetje gekieteld. Zowel de test als de bounce vind ik nog niet echt overtuigend.
/f/image/iNvyzHQuGMJa4CjBzCKPFMQO.png?f=fotoalbum_large)
Higher low, mogelijk gewoon een bullish iets dat de bullmarket support band net niet is aangeraakt, kan positief uitpakken. Ik laat mijn shortje nog lopen, heb nog wat fiat klaar staan in de lagere regionen, maar ben ook nog deels aan boord dus ik vind beide prima.
Ohja, en een dikke CAKE.
Ik denk zelf dat dit even een fake uitbraak is dankzij schuldenplafond en nvidia cijfers, maar dat we weer snel op de 26k zitten door recessievrees, hardnekkige inflatie, en angst voor verdere renteverhogingen.
Nog eentje: op de weekgrafiek wordt eth/btc spannend. Ik denk dat met de terugval van btc, eth harder gaat terugvallen en niet door de weerstand komt.
:strip_exif()/f/image/cMUpnqA2eGog4B3ywI94R9Ly.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 128% gewijzigd door knakworst op 29-05-2023 12:17 ]
Ben benieuwd! Heb aardig wat BTC vannacht weggedaan dus genoeg stables om die zooi goeiekoperder terug te kopen. Hoe laat denk je dat de 26k weer bereikt is? Vraag het voor mijn buurvrouw...knakworst schreef op maandag 29 mei 2023 @ 07:21:
En weer 28k. Niet super overtuigend, maar toch.
Ohja, en een dikke CAKE.
Ik denk zelf dat dit even een fake uitbraak is dankzij schuldenplafond en nvidia cijfers, maar dat we weer snel op de 26k zitten door recessievrees, hardnekkige inflatie, en angst voor verdere renteverhogingen.
Nog eentje: op de weekgrafiek wordt eth/btc spannend. Ik denk dat met de terugval van btc, eth harder gaat terugvallen en niet door de weerstand komt.
[Afbeelding]
Vandaag is beurs NY dicht, dus ik verwacht vandaag weinig vuurwerk. Wellicht dinsdag en woensdag nog een kleine beweging omhoog en dan een ouderwetse donderdag dipdag iedereen REKT?resusaapje schreef op maandag 29 mei 2023 @ 12:31:
[...]
Ben benieuwd! Heb aardig wat BTC vannacht weggedaan dus genoeg stables om die zooi goeiekoperder terug te kopen. Hoe laat denk je dat de 26k weer bereikt is? Vraag het voor mijn buurvrouw...
Worden er hier nu echt grafieken louter visueel beoordeeld op stijgende en dalende lijnen waar vervolgens vergaande conclusies uit worden getrokken om te investeren? Hoop dat mensen die overwegen veel geld hierin te stoppen zich beseffen dat voorspellingen echt 50/50 zijn…
Jij mag weer naar de slowchat.kbuntu schreef op maandag 29 mei 2023 @ 16:34:
Net de slow-chat gelezen, werd naar deze topic gewezen voor de meer serieuze analyses….
Worden er hier nu echt grafieken louter visueel beoordeeld op stijgende en dalende lijnen waar vervolgens vergaande conclusies uit worden getrokken om te investeren? Hoop dat mensen die overwegen veel geld hierin te stoppen zich beseffen dat voorspellingen echt 50/50 zijn…
:strip_exif()/f/image/e0PAcL4Wqv7gtpfDgjOkh7Gd.jpg?f=fotoalbum_large)
Is dat de 27.5k ongeveer die nu support moet gaan houden?PilatuS schreef op maandag 29 mei 2023 @ 18:36:
De weekly 7 doet zijn ding. 2 candles precies raak en er onder blijven. Eens zien of er genoeg kracht gevonden kan worden om die als support te krijgen. De hele run omhoog naar 64k was het steeds support, nu flink wat tijd verder, maar toch weer relevant.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De weekly 7MA is geen support, maar resistance. 2 weekly candles exact er op en geen break omhoog. De huidige prijs van die MA is 28.2k.sjorremans schreef op maandag 29 mei 2023 @ 18:38:
[...]
Is dat de 27.5k ongeveer die nu support moet gaan houden?
Bedankt voor je bijdrage.kbuntu schreef op maandag 29 mei 2023 @ 16:34:
Net de slow-chat gelezen, werd naar deze topic gewezen voor de meer serieuze analyses….
Ik ben benieuwd of nu de weg naar beneden eerst weer wordt ingezet om de 1W MA200 (en evt nog andere indicatoren als bijv. de Bullmarket Support Band) op te zoeken. Het blijft naar elkaar toe kruipen en mijn gevoel zegt dat er nog een keer een flinke move komt, waarbij de MA200 weer verloren wordt of juist een keer voor een dikke stuiter naar boven zorgt.
/f/image/l7nQVbxDXLf5ksMb7pFqpSFd.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wYvLwkyTHddIffAr0rQ39zo6.jpg?f=fotoalbum_large)
Duidelijke rejection, staat vandaag ook nog wel wat op de planning mbt debt ceiling. 25.2 is nog niet terug getest en ook 22.6 ligt nog op tafel. Daartussen nog een paar kleine levels.
[ Voor 27% gewijzigd door Beug op 31-05-2023 09:36 ]
https://twitter.com/AtomicWallet/status/1664946301815910400
https://www.crypto-inside...miljoenen-crypto-verlies/
Ik neem een afwachtende houding aan en houd deze levels in de gaten tot nader order in de gaten.
:strip_exif()/f/image/Ci08fHJmM3VxYKktjpVUdQtn.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit:
:strip_exif()/f/image/R4DUlDwmBeNfEOB32MBkrQIi.jpg?f=fotoalbum_large)
26k bmsb check
25,2k steady lads
[ Voor 16% gewijzigd door Beug op 05-06-2023 18:51 ]
BTC:
/f/image/SukQdkNnvwK3a08ZKduGB4H4.png?f=fotoalbum_large)
Nadert een supportzone waarvan de bovenkant in augustus vorig jaar nog een hele zware resistance was die pas afgelopen maart doorbroken werd. Als we daar als een baksteen doorheen gaan komen er mooie kortingsacties aan denk ik. Mocht daar support gevonden worden is de bounce terug richting de 1W MA200 geen enorme.
BNB/BTC
/f/image/LoSjNhrJx7MTAiPW7svTRVqC.png?f=fotoalbum_large)
BNB heeft hier een eerdere support weten te behouden, voor de munt van het bedrijf wat aangeklaagd is valt me dat niet tegen. Had een erger bloedbad verwacht eigenlijk.
Het zal ongetwijfeld vallen of staan met wat er nog meer naar buiten komt en hoe het verder verloopt, maar dit is nog geen blinde paniek volgens mij.
[ Voor 10% gewijzigd door YES op 05-06-2023 23:02 ]
:strip_exif()/f/image/hSg79cBu1B4OtezEuhsnhXHF.jpg?f=fotoalbum_large)
Voorspellingen durf ik niet te doen, maar het is wel positief dat we er opnieuw boven zitten, en dat desondanks de fud rond binance en coinbase. Buiten de BSB ook de support op 25.2 weten te houden, ook een heel belangrijke.
Volgende week wordt belangrijk, opnieuw. Never a dull moment 😬.
Edit: mijn woorden zijn nog niet koud of de koers schiet er weer door 🤯 TA 🤯
[ Voor 25% gewijzigd door Beug op 10-06-2023 08:19 ]
- September 2015
- Februari 2019
- April 2020
- Maart 2023
1D:
/f/image/uJ3QUt23KskL6UrxBr25XZK9.png?f=fotoalbum_large)
1W:
/f/image/bTCzZa4yDf9U7OdrbR5afPpB.png?f=fotoalbum_large)
1M:
/f/image/QZQFtmD6oD7l1ujUKhWgcF2E.png?f=fotoalbum_large)
1Y:
/f/image/82KjYGaBlagp3KoGvrq63SdO.png?f=fotoalbum_large)
Ongeveer hetzelfde als ik hem heb staan:PilatuS schreef op zondag 11 juni 2023 @ 18:57:
Wat als ?
[Afbeelding]
Interessante plek waar we nu zitten, dat sowieso. Hier standhouden of toch omlaag breken, we gaan het zien.
/f/image/EaaVJ78Y3Vk98xkSk46c98J0.png?f=fotoalbum_large)
Ik vind het er niet fraai uit zien, MA200 is/lijkt al verloren als support nu en alleen maar lower highs. Support die jij en ik in onze charts hebben staan is toch wel een belangrijke.
Je vergelijkt wel met 2020 waarbij de halving al gebeurd is..PilatuS schreef op zondag 11 juni 2023 @ 18:57:
Interessante plek waar we nu zitten, dat sowieso. Hier standhouden of toch omlaag breken, we gaan het zien.
Ik verwacht dat we toch nog 20k levels gaan testen, mogelijks later op het jaar. Nuja mij maakt het niet uit welke weg we opgaan. DCA naar beneden en hodlen.

1ste keer dat ik me in een bear market bevind. Ik heb tijd en geduld -.-
Deze zone geeft gelukkig wat support, heb hem al een hele tijd staan en de reactie is duidelijk, maar wat mij betreft ook weer totaal niet overtuigend.Taro schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:35:
De 1D MA200 is niet heel ver meer weg... Short loopt met inmiddels >25%, TP met een trailing stop rond 24.275 USD en SL in profit.
[Afbeelding]
/f/image/tBnQxhIyHYDkDSwTBcoJ87Y8.png?f=fotoalbum_large)
Op het 1h timeframe is te zien dat de bounce nog bepaald niet laat zien dat dit een support met heel veel kracht is.
/f/image/grkMf9xJDDXjnnDy3TjIW52G.png?f=fotoalbum_large)
Je zit aardig goed met je short nog denk ik, al laat ik me graag verrassen de andere kant op met mijn nog openstaande long
Hebben alle gebeurtenissen (problematiek rondom FTX, de SEC met rechtszaken, het stoppen van Binance, etc) invloed op de bullrun (en nieuwe ATH in 24/25) en vooral op de investeerders die de prijs omhoog zouden moeten duwen maar daarentegen nu juist worden afgeschrikt?
Hoe kijken jullie daartegen aan?
Ik denk dat de vorige 219 pagina's het wel zowat samenvatten:Jasikevicius3 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:29:
Vraagje aan de kenners hier;
Hebben alle gebeurtenissen (problematiek rondom FTX, de SEC met rechtszaken, het stoppen van Binance, etc) invloed op de bullrun (en nieuwe ATH in 24/25) en vooral op de investeerders die de prijs omhoog zouden moeten duwen maar daarentegen nu juist worden afgeschrikt?
Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst
Tot nu toe zijn de echt lange bullruns bebaseerd op de halving cycle van Bitcoin. Misschien dat je dat eens kan opzoeken, dan kan je vervolgens zelf een oordeel/idee vormen over of en zo ja welk effect alle perikelen rondom crypto op een eventuele bullrun zou kunnen hebben.Jasikevicius3 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:29:
Vraagje aan de kenners hier;
En wat @Slonzo aangeeft, deze vraag past in eerste instantie beter in het SC (slowchat) topic, aangezien je er zelf niet echt een visie of idee aan toevoegt en verder geen eigen inbreng geeft.
Vandaar dat ik benieuwd was hoe jullie hier over denken.
Maar bedankt voor deze nuttige antwoorden, echt top en goed om te weten dat er meerdere zijn die het interessant vinden hier over te sparren
Ik denk niet dat de terugtrekking uit Nederland door Binance nou een groot issue is op mondiaal crypto gebied.. Je ziet het ook in de koers van BTC, die geeft hier echt geen reet om.Jasikevicius3 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 19:32:
Ik ben op de hoogte van de halving, maar voor mijn idee is de problematiek rondom crypto niet eerder zo groot geweest als nu.
Maar bedankt voor deze nuttige antwoorden, echt top en goed om te weten dat er meerdere zijn die het interessant vinden hier over te sparren
De effecten van de rechtzaak aangespannen door de SEC vielen ook wel mee, er was een dip maar ook niet heel dramatisch. Externe factoren moet je niet onderschatten maar crypto valt niet om doordat een exchange het spel te hoog speelt of een overheidsorgaan de aanval opent.
Overigens is dit gesprek denk ik nog altijd meer geschikt voor het SC topic
Problematiek rondom exchanges, het gaat niet om de crypto.Jasikevicius3 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 19:32:
Ik ben op de hoogte van de halving, maar voor mijn idee is de problematiek rondom crypto niet eerder zo groot geweest als nu.
/f/image/L5pX0u4BJKkocX5p9aavJi3j.png?f=fotoalbum_large)
@Taro zie jij nog significante levels verder? Ik heb de relevante MA's en BSB niet echt in het oog namelijk.
De 1W MA200 inderdaad, Bitcoin is daar op afgeketst. De andere levels waar ik rekening mee houd zijn:YES schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 19:56:
@Taro zie jij nog significante levels verder? Ik heb de relevante MA's en BSB niet echt in het oog namelijk.
/f/image/G9UjdKnNnOlTF5xjNJukl6cA.png?f=fotoalbum_large)
Ben niet van de driehoeken maar dit falling wedge kanaal geeft niet zo maar op sinds april telkens netjes boven en onderkant aantikken:YES schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:07:
1W MA200 doorbraak nu, benieuwd of ie duurzaam is of nog terug gedrukt wordt. En daarna? Onderweg naar de trendlijn? We gaan het zien:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ecsqPieSHfcGxMp7xzEwzDzH.jpg?f=user_large)
Screenshot van @Mr.P!nk
Dus speelruimte tussen 27.4k en 24.8k ish.
Ja klopt, channel is netter. Die horizontale zone die ik getekend heb heeft ook vooral wat verder terug in het verleden waarde, channel is momenteel veel relevanter.Joosie200 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:26:
[...]
Ben niet van de driehoeken maar dit falling wedge kanaal geeft niet zo maar op sinds april telkens netjes boven en onderkant aantikken:
[Afbeelding]
Screenshot van @Mr.P!nk
idd, das dat kanaal wat ik al tijden volg. We will see. zou mooi zijn als die nu eens kapot gaatJoosie200 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:26:
[...]
Ben niet van de driehoeken maar dit falling wedge kanaal geeft niet zo maar op sinds april telkens netjes boven en onderkant aantikken:
[Afbeelding]
Screenshot van @Mr.P!nk
anti elppa schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:29:
[...]
idd, das dat kanaal wat ik al tijden volg. We will see. zou mooi zijn als die nu eens kapot gaat
:strip_exif()/f/image/74WLmXQ5EsrpsCMpkbO3Wlrf.jpg?f=fotoalbum_large)
Voorlopig afgeketst... BSB wel herwonnen.
De nieuwe A86?
Hoe dan ook, ik wacht met spanning op 24.600
[ Voor 6% gewijzigd door resusaapje op 20-06-2023 13:50 ]
nee ik heb niet zulke goeie skilzz op de dailieeee, en mijn engels is te goed ookresusaapje schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:48:
[...]
De nieuwe A86?
Hoe dan ook, ik wacht met spanning op 24.600
Derde keer is het moment om er doorheen te knallen toch
Blijkbaar de vierde keer:knakworst schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 19:53:
[...]
Derde keer is het moment om er doorheen te knallen toch
/f/image/J7BuSyjFetnIs1uYODpz3faU.png?f=fotoalbum_large)
MacBook Pro 2021 - 16 inch - M1 Pro - 32 GB memory - 1 TB storage
idd, dit is wel overtuigend genoegbraek schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 23:46:
Mogen we nu concluderen dat de falling wedge is uitgebroken?Lijkt mij toch geen "lower high" meer...
:strip_exif()/f/image/Z1TXphd13dasphHZdtvQoKQn.jpg?f=fotoalbum_large)
Volume was gisteren ook goed dus ik heb er wel goede hoop op dat we niet meteen terug inzakken. Vandaag poging om ook door deze resistance te gaan? Een beetje consolidatie vandaag zou ook mooi zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Beug op 21-06-2023 07:53 ]
Ik zie sommige roepen (niet op Tweakers): 40 à 50K, maar dat lijkt mij persoonlijk nogal far-stretched...
Als de geschiedenis zich herhaalt (zomer 2019), dan zouden we maximaal ergens op 40K moeten landen... Maar had zelf eerder 35K in gedachten.
Kan even duren voordat we daar komen.
Sowieso wordt het heel belangrijk wat de Fed gaat doen de komende maanden
Er zijn trouwens op diverse grote alts ook giga falling wedges te zien op de daily
Kijk bijv. naar ADA of DOT
Als de BTC.D een beetje inzakt dan gaan we daar ook raketactie zien
Die zit nu op een laag niveau (0.062)
zelfde peil als in maart & april.
Als die koers hier bounced (net als eerder dit jaar) dan gaat ETH richting de 2K
[ Voor 19% gewijzigd door Beug op 21-06-2023 12:15 ]
31k, de high van 2023 tot nu toebraek schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 14:43:
Wat zijn eigenlijk de volgende key resistance levels vanaf $30K?
:strip_exif()/f/image/V4eOU65mUohUUEZzoFXyq279.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag sluiten de traditionele markten, belangrijk om te kijken waar we dan staan. En zondag natuurlijk bevestiging in de weekly close. 31 gained. 32.8 next?
Edit: momenteel hertest 31k. Kijken of dit level stand houdt.
:strip_exif()/f/image/BaVDRdTn8wixW41YuzVohHPU.jpg?f=fotoalbum_large)
Bis: gesloten beneden 31k, not so good.
:strip_exif()/f/image/T0kZRzBjsN5pjXWH4nydpd5a.jpg?f=fotoalbum_large)
Consolidatie onder het level.
[ Voor 46% gewijzigd door Beug op 24-06-2023 11:46 ]
Wat voor een indicator is dat onderste blauwe lijntje?PilatuS schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 15:41:
Zal het ook nu weer zo gaan ? Zou mij niets verbazen.
[Afbeelding]
Monthly Trend Indicator. Zal wel op Tradingview te vinden zijn.YES schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 15:48:
[...]
Wat voor een indicator is dat onderste blauwe lijntje?
- Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++.
- Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.
Regels voor dit topic:
- Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
- Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
- Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.
En verder wat algemene regels
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!