[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 56 ... 101 Laatste
Acties:

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Tweemaal een mooie support op o.a. de bullmarket support band & 1W MA200 gevonden en daarvoor eenmalig ook op de 1D MA200:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7IU8aWAgy80bDgxgeGOzvdZyUJc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iGjWn8MSgCo8PwzXtXzwMnrG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YO0FhxOBmzdlYwihqLhri1oFTP4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w2SGJySMLHeZP59zGx4ZLCOl.png?f=fotoalbum_large

Rondom de start van een bullrun zie je vaker dat de verschillende averages echt worden aangetikt, om daarna tijdens een echte bullrun zo snel in prijs te stijgen dat alleen de bullmarket support band nog wordt geraakt en de 1D/1W MA200 niet of nauwelijks meer worden aangetikt.

Vanuit dit perspectief en zonder rekening te houden met externe invloeden, staan hiermee voor mij wel alle seinen op groen voor de start (of eigenlijk het vervolg) van een volgende run die dan dus al in januari 2023 is gestart en eigenlijk al een half jaar gaande is. In eerdere runs lagen echter de andere averages nog een stuk boven de 1W MA200 tov nu het geval is, dus wat dat betreft wel een iets andere situatie.

Ik verwacht dat de koers over een jaar hoger staat dan vandaag (o.a. halving, etc.), maar dat de koers in de komende periode nog mogelijk één of meerdere keren terug zal vallen op de 1D MA200. Dat kan ook door in deze range door te kabbelen totdat die moving average is gestegen en pas weer een run up te maken als deze daadwerkelijk is aangeraakt, dus hoeft niet per se door een daling. Interessante periode incoming!

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n4ytwTZZKmffT-Y2CJjXR7ElhI8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K6ooH4Va6GkhpOdUja8Fq2dG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Beug
Update: breakout in de maak

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p7aCHtEMvoLnp8y4jWYb1GkJBz0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FqpDI4eusAtUtpL11OnxF2m8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Volgende channel;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_EHbTwyfVe-G7NEzmFgYXvJT3rM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0chbV9YCEK4bxzjtQRPaW9YS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
31k.

[ Voor 102% gewijzigd door Beug op 27-06-2023 18:25 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Beug
Kijk 'ns aan. Clear rejection.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rp2e1m1LEIrUSZHwo0XMa7y7noY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nwuHRGer8VPioWt5Y2pr8ljk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-09 15:25
100W MA ( geel ) nadert als overhead resistentie, voor mij is dit de top van de swing sinds de start van dit jaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hv-IQgnrEjtciJT44v7NZw68MwU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PFAfZqZfhapyjaYb1j4PIUnP.png?f=fotoalbum_large

Het lijkt me ook niet onlogisch dat we een terug test doen later dit jaar , de halvering is pas binnen 9 maanden.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Poging om uit te breken gaande, als die faalt gaan we weer terug naar de 30.000, de range wordt steeds kleiner:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HyZVtebOYHWMc2LkFJ9nkMdWa-k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7sgGTUxiDEXiOjVFwMJ9gGGa.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 17:57

YES

Moderator General Chat
Op de daily zie ik een bullflag waarop vandaag een uitbraak is geweest maar nu bijna teruggedrukt wordt in het channel. Ook een horizontale zone zichtbaar waar meerdere candles en sticks op gesloten zijn.

Ben benieuwd of het lukt echt uit te breken, de flag staat wat mij betreft wel onder druk op een positieve manier, al is nu echt teruggedrukt worden in het channel en onder de horizontale zone natuurlijk niet heel sterk :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WisetbQ4bSr3FUfIBCuFjXtBzN8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HKjytF63dE0GhCn61Ii5nXJZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De 30k houdt het vooralsnog:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lu1z4dn4qr6RzdZwBMpQJM-k45E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fcbVn34odUboEQ54zvy209CE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
Ik hoop dat dit een foute trendlijn (groen) is of gewoon toevallig daar even blijft hangen. Anders no muy buen.
Voor de rest niks aantrekken van mijn drukke tekening 😝

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gx6iGdJMbcmbzTP1ILkVy6LxIUA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4oheSduEuaFjhpg5vrXRFW3H.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Beug op 30-06-2023 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Beug schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:25:
Ik hoop dat dit een foute trendlijn (groen) is of gewoon toevallig daar even blijft hangen. Anders no muy buen.
Voor de rest niks aantrekken van mijn drukke tekening 😝

[Afbeelding]
Volgens mij is ie redelijk goed, maar gelukkig op het 1h timeframe, dat is nog niet meteen desastreus als daar iets inavlidated raakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:50

resusaapje

h less

Zojuist voor het eerst irl in aanraking gekomen met een implementatie van Verifiable Credentials :X

Hierdoor kan je geïdentificeerd worden op een blockchain. Yes, niet op een CEX, maar op de chain zelf.

Wil je weten met wie je een transactie gaat uitvoeren?
Afbeeldingslocatie: https://www.chia.net/wp-content/uploads/2023/06/1.8.2-VC.png?resize=768,474

Ik weet niet hoe ik me daarbij voel :|

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:00
resusaapje schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 13:35:
Zojuist voor het eerst irl in aanraking gekomen met een implementatie van Verifiable Credentials :X

Hierdoor kan je geïdentificeerd worden op een blockchain. Yes, niet op een CEX, maar op de chain zelf.

[Afbeelding]

Als je dat in de toekomst ook kunt gebruiken om je te legitimeren bij online diensten zoals exchanges dan zou dat beste een mooie oplossing kunnen zijn. Liever m'n gegevens bij 1 partij dan bij 6.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

resusaapje schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 13:35:

[Afbeelding]

Hetzelfde met de Eth namespace services. Een heel aantal gebruikers beseft ook niet echt dat als ze hun mainwallet er aan hangen (om voor de namespaceservices te betalen, dat het vrij eenvoudig is om je walletwaarde en transacties te volgen.
Dan zie je dus doodleuk een webshop op een eth.ns en vervolgens dat je hun hele cashflow kunt inzien omdat ze dezelfde wallet gebruiken. O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Get!em op 05-07-2023 18:23 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nou, uit het channel omhoog gevallen. Bovenste lijn is wat slordig qua wicks, maar de trend was duidelijk wat mij betreft, met een horizontale resistance op 31.4K. Deze bleek toch te zwaar om te breken. Helaas ook meteen de structuur van higher highs de prullenbak in.
Je zou een M kunnen zien ontstaan wat zou betekenen dat er nog een flinke dip omlaag kan volgen, richting waar BTC zich op 19 en 20 juni bevond, in die regionen ligt ook de 1W MA200. Aan de andere kant kan je ook zeggen dat dit sowieso al een M patroon was die al uitgespeeld is. Dat maakt dergelijke patronen in mijn ogen ook minder aantrekkelijk (meer ruimte voor speculatie/interpretatie).

Aan de andere kant zit BTC nu op een supportlevel van even terug, wie weet wat dat waard is:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H3ji-XXXDFmqBfxld6hhWeRXlOA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/um6Gcnwqqr8yQeVKLAuzpmdH.png?f=fotoalbum_large

En een tijd verder terug (mei juli '21) was er ook een support op de weekly die wellicht nu een beetje kan helpen, je ziet ook dat er vaker op dat niveau gedoe geweest is :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P2Hd8mxTFguShJgskHOBWciuzdI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YoqB7gj0MBPgwuGCIxQ0lp7y.png?f=fotoalbum_large

Zou heel mooi zijn als dat zo blijkt te zijn en we deze support niet verliezen. Ik blijf weer even op mijn handjes zitten (zit gewoon nog 100% in BTC in mijn leveraged trade pot, omzetten naar fiat doe ik niet omdat ik trade met het inversed BTCUSD pair van Bybit).

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 07-07-2023 09:04 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Beug
Respect the range day 23. Fakeouts, wen breakouts?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CJk4GFhfq0rlxSFLd3i5hmdJex0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AbX4dUIOWfj2WzEphMKTuJqj.jpg?f=fotoalbum_large

Range low & high; 29.5 en 31.5.

Volume blijft afnemen. We komen dichterbij!

[ Voor 12% gewijzigd door Beug op 12-07-2023 23:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Brazil’s CBDC Code Can Freeze or Reduce Funds, According to Developer

There Are Concerns That a CBDC May Restrict Access to Money and Invade Privacy
A blockchain developer discovered functions that would enable a central authority to freeze payments or lower balances after reverse-engineering the source code of Brazil's pilot central bank digital currency (CBDC).
Such features, according to the developer Pedro Magalhes, may be useful in particular circumstances, such as for secured loans and other financial activities based on decentralized finance (DeFi) protocols.
He did point out that the code is vague as to the conditions under which the tokens might be frozen and who has the authority to carry them out. Magalhes contends that these elements must constantly be made public in the smart contracts and addressed with the general public.

Many people in the cryptocurrency community have expressed worry that a CBDC may restrict their access to money and invade their privacy.

According to reports, the digital real pilot is operating on the privately operated, Ethereum Virtual Machine (EVM) compatible Hyperledger Besu blockchain.

According to this researcher, the CBDC issuer can:
- Freeze / unfreeze specific accounts
- Increase / decrease financial balances
- Move coins from a chosen address to another address
- Create and burn coins at / from a certain address

Source: https://cointelegraph.com...rce-code-can-freeze-funds

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Thebackstab
100W Ma nog altijd als overhead resistance, als we in de komende dagen niet hoger sluiten is er geen reden om bullish te zijn. integendeel er spelen meerdere bearish div uit op meerdere time frames. make or break moment IMO.. of we gaan naar 39K of we falen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i8XlVyYZd0r2K9Xf864iEwcxr68=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P9lEQfID4yv8Vb88kIpHwzvc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Thebackstab schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 08:50:
100W Ma nog altijd als overhead resistance, als we in de komende dagen niet hoger sluiten is er geen reden om bullish te zijn. integendeel er spelen meerdere bearish div uit op meerdere time frames. make or break moment IMO.. of we gaan naar 39K of we falen.

[Afbeelding]
En als iets dit jaar definieert qua koers: heel rap 6k winnen, daarna terrein verliezen. Wederom 6k winnen, terrein verliezen. En weer 6k winnen. En hup van 15.5k naar 31.8K nu. Die hele rechtszaak rondom XRP is ook niks om positief over te zijn. Zowel de SEC als Ripple hebben beide gedeeltelijk gelijk gekregen. Naar de institutionele beleggers deden ze wel aan het overtreden van de Security Act.

Het momentum was er al toen we vanaf 25k in 1 stuk naar de 31k doorschoten. Met de XRP beslissing zie ik dat eerder als startschot voor alt season. Vrijwel elke alt bungelt nu tegen de eigen bull market band aan. Dat gebeurde ook in 2019 rond juli. Het idee van je alts converten naar Bitcoin kan maar zolang de stijging gaande houden. Net zoals een jaar na de bearmarkt vaak 50/50 verloopt. Welnu we hebben overwegend zes maanden groen afgesloten. Net zoals 2019. Toen ging het overhellen en langzaam aan inzakken met natuurlijk Feb 2020 als dieptepunt.

Maar die buiten beschouwing gelaten: als q3/q4 23 wordt gezegd dat een recessie een feit is en centrale bankiers nog zeker 2x een rente verhoging uitvoeren zie ik dat moment waarop deze hele aanloop iets te vroeg voor de muziek uitlopen is. En ik weet dat de inflatie in Murica 3% is, dat is evenwel de headline inflation. De core inflation zakt niet zo rap in en vind ik wel sticky te noemen. Daarbij is 3% niet het streefgetal maar 2%. Het risico ligt op de loer dat de Fed te ver doorgaat met verhogen en de economie, beurs en crypto voor op weinig goedkoop geld meer kan gebruiken als influx.

Of in tl:dr left translated cycle. Ik zie het er wel van komen. Men wil 2024 voor zijn, met als effect dat de aanloop te vroeg piekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thebackstab
Joosie200 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 09:12:
[...]

En als iets dit jaar definieert qua koers: heel rap 6k winnen, daarna terrein verliezen. Wederom 6k winnen, terrein verliezen. En weer 6k winnen. En hup van 15.5k naar 31.8K nu. Die hele rechtszaak rondom XRP is ook niks om positief over te zijn. Zowel de SEC als Ripple hebben beide gedeeltelijk gelijk gekregen. Naar de institutionele beleggers deden ze wel aan het overtreden van de Security Act.

Het momentum was er al toen we vanaf 25k in 1 stuk naar de 31k doorschoten. Met de XRP beslissing zie ik dat eerder als startschot voor alt season. Vrijwel elke alt bungelt nu tegen de eigen bull market band aan. Dat gebeurde ook in 2019 rond juli. Het idee van je alts converten naar Bitcoin kan maar zolang de stijging gaande houden. Net zoals een jaar na de bearmarkt vaak 50/50 verloopt. Welnu we hebben overwegend zes maanden groen afgesloten. Net zoals 2019. Toen ging het overhellen en langzaam aan inzakken met natuurlijk Feb 2020 als dieptepunt.

Maar die buiten beschouwing gelaten: als q3/q4 23 wordt gezegd dat een recessie een feit is en centrale bankiers nog zeker 2x een rente verhoging uitvoeren zie ik dat moment waarop deze hele aanloop iets te vroeg voor de muziek uitlopen is. En ik weet dat de inflatie in Murica 3% is, dat is evenwel de headline inflation. De core inflation zakt niet zo rap in en vind ik wel sticky te noemen. Daarbij is 3% niet het streefgetal maar 2%. Het risico ligt op de loer dat de Fed te ver doorgaat met verhogen en de economie, beurs en crypto voor op weinig goedkoop geld meer kan gebruiken als influx.

Of in tl:dr left translated cycle. Ik zie het er wel van komen. Men wil 2024 voor zijn, met als effect dat de aanloop te vroeg piekt.
Idd , goede argumenten. Nu zie je vooral veel mensen terug instappen die aan de zijlijn stonden. Wat voor mij eerder de top is van de swing is
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsven
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 08:07
Tof nieuws voor een Nederlands Crypto project:

https://decrypt.co/148254...-ticketmaster-nft-tickets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-09 15:08
Wel heel veel Hopium om het 'op te nemen' tegen een bedrijf die vorig jaar 16.5 miljard omzet heeft gedraaid. Die 4.5$ mil is gewoon een druppel op een hete plaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Look who is back!

Volgende cycle BTC naar $500k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
resusaapje schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:56:
Look who is back!

[Twitter]

Hij is op Youtube ook weer actief

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:24

almightyarjen

When does the hurting stop?

resusaapje schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:56:
Look who is back!

[Twitter]

Tja, hij zit er gemiddeld 30% eronder bij bear of 60% bij bull erboven als error. Dus als hij roept dat het naar $500k gaat volgende cycle, dan zal de waarheid iig 60% lager liggen, dus rond de $200k. Lijkt me aannemelijker. Ik denk dat S2F model wel gebroken is de vorige cycle. Dit soort uitspraken hebben voor mij totaal geen waarde.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Belangrijk moment:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LKgmP2JxmzEcD2KeODg0fET2iDA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l0ADZWVvlXZQepRnEGSjN2IL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Hopelijk vindt Bitcoin hier support icm higher low, dan kan de 31k weer getest worden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OTzJSkC7WhszI7mGdn8Xbg-ekWI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BnojqDsojgCPrpZCX6Yr9hJl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Onderkant is weer aangetikt, maar zit nu vast onder de lijn erboven. Het ziet er niet positief uit, een mooie slow bleed, met hopelijk geen nieuwe lows tot gevolg.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oKA7tyxeJ0hxcrYqBeR0d-oqH3Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/usv3jvQOyGYjchwr8o2GHLC0.png?f=fotoalbum_large

Ik heb op dit moment longs op zowel BTC als ETH lopen, met een stop loss onder de onderste lijn. Mocht Bitcoin relatief ver onder die onderste lijn komen, dan open ik een short met trailing stop rond +-27.5k.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ondertussen worden er nieuwe lows neergezet. Gelukkig gisteren de longs al gesloten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3PZL5hjMPyBJ6zRUnVE36r7mGRo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5F5ouulKdG7H1V6OWVLzKnNn.png?f=fotoalbum_large

Ik verwacht wel dat de 27.x k wordt geraakt ivm bullmarket support band die daar ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
Benieuwd of we dan weer zon sprong omhoog gaan maken. Hele tijd harde pomp en dan langzaam leegbloeden dit jaar. Alts blijven laag, alleen xrp natuurlijk echt even hard omhoog gegaan. Verwacht dit jaar ook niet heel veel vuurwerk eigenlijk, denk toch een soort van tussenjaar. Misschien nog 40k en dan weer een flinke dip naar 20k regionen.

Hopelijk met de volgende halving weer een echte bull, maar het kan ook maar eens afgelopen zijn met die cycles, in theorie krijgen ze steeds minder invloed.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wachten op de grote move.... :z
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f7FrbcmPspgoW0S54NQkUcvngTk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/34dQGEpVcrtEbqvJcmQbroZM.png?f=fotoalbum_large

Bounce bovenop de bullmarket support band:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-L7YXypiZdYaCPbUpoDVBmmXGy8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GHIuFmINAgg29ubFFly8L18N.png?f=fotoalbum_large

Evt. nog een dipje tot 26.3k, maar wat mij betreft is de bullrun in november 2022 al begonnen en zet Bitcoin ergens in deze regionen of iets lager een higher low neer om dan richting april verder te gaan stijgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Welkom terug @Taro ! :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin onderweg naar de Bullmarket Support Band, 1D MA200 & 1W MA200:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WVDUuGd9uvGy0b92wjUl6cjxs0I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uppW7gSm3OQktD735Wdhk2lk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thebackstab
Thebackstab schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 08:50:

[Afbeelding]
5 weken later....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/slojfeFEgYpbDJE_Sye4c9uGbus=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wGdqFZaexYSnW0wU5d4btKiq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De 2 bovenste MA's zijn inmiddels geraakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TeHsEcaJEIjvVn3GF15x0MJh2vY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OGtgJ1RniPOjaDTKxDAEwmuK.png?f=fotoalbum_large

Ik verwacht dat de onderste 2 ook nog wel volgen, met een wick(je) eronder.

Target voor de Bitcoin short geraakt, trailing stop geactiveerd, maar sluit dus sowieso in profit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qE2PY0mQzm4l6npHY1SN0mZZPPI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3J4uCM52CEljPTJbd2ciYanq.png?f=user_large

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Taro schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 18:25:
De 2 bovenste MA's zijn inmiddels geraakt:
[Afbeelding]

Ik verwacht dat de onderste 2 ook nog wel volgen, met een wick(je) eronder.

Target voor de Bitcoin short geraakt, trailing stop geactiveerd, maar sluit dus sowieso in profit:
[Afbeelding]
als er nu niet rap een bounce komt gaan we nog heeeeel veel lager. Ik hecht niet veel waarde aan die 2 lijntjes die er nu nog staan. Hebben niet veel bewezen laatste tijd

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R5PtTtU-6QUvDUxDqVoaKwusx3Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GeQt2hJvHQ02qDVKj8weICZt.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Double top, higher low, dat zagen we rondom de 68k ook, dus mixed signals/feelings... In theorie kan dit nog heel goed uitpakken als Bitcoin in mijn ogen tot maximaal 26.2/26.5k daalt en daarna weer opveert. Breekt Bitcoin echter hard door de 26k heen zonder daar alleen een wick te vormen, dan is 21.8/22k als volgende stop geen vreemde optie.

Interessante periode :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/642j9JdVzj7duhK3EUjY__20464=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pjXHRGcBvMjuvYEBQCh2Emwa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De wick tot 23.550 USD van vannacht (ik kijk standaard op ByBit) is niet zichtbaar op andere exchanges, maar de 26k houdt op die enorme wick na vooralsnog prima:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ttj0wln_jilWeCCKWGZJ8RsajmQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VhRaMbj1VisCy7yaN3Lt6yzI.png?f=fotoalbum_large

Zoals het er op ByBit uitziet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bt6-jbNdDSTXRBF2SB7xF4iUde8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aVJfldCa2mRYPXzdokVD9aN1.png?f=fotoalbum_large

Ik blijf voorzichtig, al kan dit achteraf een prima punt zijn om in te stappen omdat de bovenliggende MA's weer worden opgezocht. We gaan het wel zien, ik open even geen leverage trades in dit gebied.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Tjah, ooit moet er toch echt richting worden gekozen...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VRxuiZWU2RpmhI_CDIad6lXnpBE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KBaWyAcBGn5EZae6ancvRmHr.png?f=fotoalbum_large

De doji candle op de weekly kan een reversal betekenen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YMHY11sf7U8JwvMD6S-Q7jDN_y0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7AOwBwnTr0z810DMGCL5V6Ot.png?f=fotoalbum_large

Maar op de monthly is daar geen sprake van:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wnAXNE_LUD3VZoEP1f0fMT2hxRE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KuN4mGhTFbBALP817PK6fIo7.png?f=fotoalbum_large

Recent een deel vanaf de Ledger naar fiat omgezet omdat een evt. rode candle prima tot bijv. 20k of zelfs 16k kan afdalen. Liever iets winst missen, dan die mogelijke candle met de volledige pf meepakken. Richting de Bitcoin halving in april 2024 ga ik sowieso weer inschalen, maar bij voorkeur dus nog wel iets lager ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De mega groene candle van eergisteren is inmiddels weer verdwenen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sqIZpoN9qsT7PvjmbQLnPRdPL9g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/grQg5E2sXZPS5rSm1Ji8pJRd.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1W-CIowlPhkn13gbOwm10e5Kjns=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nlOaKBIDtpDtZDHZYqs1tdyn.png?f=fotoalbum_large

Bitcoin heeft de 1D MA200, 1W MA200 & Bullmarket support band (nog) niet kunnen doorbreken. Hierdoor acht ik de kans op verder naar beneden aanzienlijk, waarbij het volgende level maar zo 22k kan zijn.

Aangezien ik recent voor een groot deel naar fiat ben uitgestapt heb ik natuurlijk eergisteren wel even wat fomo gehad, maar gelukkig kunnen weerstaan en hier en daar een shortje geplaatst :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 20:37:
Aangezien ik recent voor een groot deel naar fiat ben uitgestapt heb ik natuurlijk eergisteren wel even wat fomo gehad, maar gelukkig kunnen weerstaan en hier en daar een shortje geplaatst :)
Wel leuk dat je dit dan ook even addresseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:38
tomtom901 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:32:
[...]

Wel leuk dat je dit dan ook even addresseert.
Wellicht was dat stukje voor in de SC bedoeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Taro schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 20:37:
De mega groene candle van eergisteren is inmiddels weer verdwenen:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bitcoin heeft de 1D MA200, 1W MA200 & Bullmarket support band (nog) niet kunnen doorbreken. Hierdoor acht ik de kans op verder naar beneden aanzienlijk, waarbij het volgende level maar zo 22k kan zijn.

Lange bear zo, het zou me niets verbazen als in September we de 20k regionen weer gaan op zoeken. Hopelijk later dit jaar toch nog wat meer upside en dan volgend jaar blazen. Maar zelf hou ik er ook wel rekening mee dat iedereen het mis heeft en btc voor de komende jaren helemaal niet hetzelfde trucje als 2020 en 2017 en 2013 gaat doen. Het kan natuurlijk ook gewoon heel lang voortkabbelen tussen de 10 en 30k zijn en dan langzaam leegbloeden.

Vraag me af of een ETF genoeg gaat zijn om nieuwe hoogtes op te zoeken, ik denk dat er macro economisch echt redenen moeten zijn om voor btc te gaan, en er zijn ook genoeg krachten die dat liever niet zien gebeuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
DarkShadow schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 10:25:
[...]

Lange bear zo, het zou me niets verbazen als in September we de 20k regionen weer gaan op zoeken. Hopelijk later dit jaar toch nog wat meer upside en dan volgend jaar blazen. Maar zelf hou ik er ook wel rekening mee dat iedereen het mis heeft en btc voor de komende jaren helemaal niet hetzelfde trucje als 2020 en 2017 en 2013 gaat doen.
Korte bear. De vorige ATH is nog geen twee jaar geleden.

Vorige bull verliep hetzelfde. Mensen begonnen het op te geven en de mogelijke 15 tot 20k te shorten. Nog een paar maanden... deze keer gaat het echt doodbloeden.

Jaar later: rekt.
Het kan natuurlijk ook gewoon heel lang voortkabbelen tussen de 10 en 30k zijn en dan langzaam leegbloeden.

Vraag me af of een ETF genoeg gaat zijn om nieuwe hoogtes op te zoeken, ik denk dat er macro economisch echt redenen moeten zijn om voor btc te gaan, en er zijn ook genoeg krachten die dat liever niet zien gebeuren.
Zodra mensen dit soort dingen gaan zeggen wordt het, als de volgende golf inderdaad rijmt op de vorige, tijd om voor te bereiden op de komende twee jaar.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkShadow
Stukfruit schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 10:35:
[...]

Korte bear. De vorige ATH is nog geen twee jaar geleden.

Vorige bull verliep hetzelfde. Mensen begonnen het op te geven en de mogelijke 15 tot 20k te shorten. Nog een paar maanden... deze keer gaat het echt doodbloeden.

Jaar later: rekt.

[...]

Zodra mensen dit soort dingen gaan zeggen wordt het, als de volgende golf inderdaad rijmt op de vorige, tijd om voor te bereiden op de komende twee jaar.
Begrijp me goed, ik geef niets op. Ben een Hodler, heb heel veel respect voor Taro en zijn zeer regelmatig goede calls, maar in mijn geval gaat het vaak fout en wil ook liever niet leverage traden. Ipv koop ik gewoon af en toe wat bij op rode dagen en als ik wat over heb. Dus ook niet echt DCA, maar toch wel vrij regelmatig. Hopelijk kan ik over 4 jaar zeggen dat dat een heel verstandige keuze was, maar iets in mij houd er ook wel rekening mee dat dat tegen gaat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
DarkShadow schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 10:40:
[...]

Begrijp me goed, ik geef niets op. Ben een Hodler, heb heel veel respect voor Taro en zijn zeer regelmatig goede calls, maar in mijn geval gaat het vaak fout en wil ook liever niet leverage traden. Ipv koop ik gewoon af en toe wat bij op rode dagen en als ik wat over heb. Dus ook niet echt DCA, maar toch wel vrij regelmatig. Hopelijk kan ik over 4 jaar zeggen dat dat een heel verstandige keuze was, maar iets in mij houd er ook wel rekening mee dat dat tegen gaat vallen.
Je hoeft je tegen mij niet te verantwoorden hoor, als jij verkoopt is het voor mij beter :p

Hoewel ik @Taro absoluut respecteer: ook hij was 2 weken geleden nog behoorlijk (macro) bullish.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08:36
DarkShadow schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 10:25:
[...]

Maar zelf hou ik er ook wel rekening mee dat iedereen het mis heeft en btc voor de komende jaren helemaal niet hetzelfde trucje als 2020 en 2017 en 2013 gaat doen. Het kan natuurlijk ook gewoon heel lang voortkabbelen tussen de 10 en 30k zijn en dan langzaam leegbloeden.
Dit zou mij eigenlijk ook helemaal niet verbazen. Dat Bitcoin altijd maar door gaat in cycles naar de volgende bullrun is geen natuurkundige wet natuurlijk. Ik denk dat we direct na de halving zelfs nog een flinke dump kunnen verwachten.

Maar goed, aan de andere kant zijn er vaker jaren geweest dat niemand nog een cent gaf voor Bitcoin en het toch weer sterker dan ooit terug kwam.

Overigens zullen de meeste altcoins wel echt leegbloeden, ik denk dat je grofweg 95% van de alts sowieso kunt afschrijven.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mr Ronman schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 11:38:
[...]

Dit zou mij eigenlijk ook helemaal niet verbazen. Dat Bitcoin altijd maar door gaat in cycles naar de volgende bullrun is geen natuurkundige wet natuurlijk. Ik denk dat we direct na de halving zelfs nog een flinke dump kunnen verwachten.

Maar goed, aan de andere kant zijn er vaker jaren geweest dat niemand nog een cent gaf voor Bitcoin en het toch weer sterker dan ooit terug kwam.

Overigens zullen de meeste altcoins wel echt leegbloeden, ik denk dat je grofweg 95% van de alts sowieso kunt afschrijven.
Wat ook meespeelt is dat veel mensen graag een aanzienlijke hoeveelheid Bitcoin willen kunnen kopen of anders naar alternatieven gaan zoeken. In de vorige bearmarket heeft Bitcoin bijv. nog +-3.000 USD aangetikt. Relatief veel mensen hebben een dergelijk bedrag nog wel ergens beschikbaar en kopen daarvoor graag een hele Bitcoin. Maar naarmate Bitcoin duurder wordt, bijv. 24k, zijn er steeds minder mensen die denken: Laat ik nu even 1,0 of laat staan 0,125 Bitcoin kopen, die kopen dan liever 2 ETH. Je wordt voor de stijging van Bitcoin steeds afhankelijker van een kleiner deel van het publiek en daarom worden de grote partijen met veel geld steeds belangrijker. Bij aandelen zie je dit nog meer omdat je die in hele aantallen moet kopen, maar daar worden niet voor niets regelmatig aandelen gesplit om de instapprijs te verlagen en een extra publiek aan te trekken.

Persoonlijk zou een hertest van bijv. de 15/16k low mij wel verrassen, maar ik zou het niet vreemd vinden. Dat de groene candle van een aantal dagen geleden niet heeft doorgezet geeft gewoon aan dat de markt nog niet bullish genoeg is en daarom is een verdere daling op zich wel logisch. Op 18k koop ik graag bij met spaargeld, op de huidige 26k DCA ik wel, maar ga ik er geen grote extra bedragen indrukken. Waarschijnlijk ben ik niet de enige.

En ja, heel veel alts zullen nog veel rekter gaan dan ze nu al zijn en bij een volgende bullrun echt wel weer iets stijgen, maar niet evenveel of meer dan nieuwe alts die nog geen bagholders hebben.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin heeft moeite om weer mooie groene candles neer te zetten, de dips worden nog prima opgevangen, maar dit kan niet nog weken/maanden zo doorgaan.

De 1D:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B5FbjHMbLhceD56NQj0KkZhoyVE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vQIynZaZbrS87VHmPu6oVC5t.png?f=fotoalbum_large

De 1W:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tI35hRZnABHHE1nKGRpmF4ZAUaw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/64rNHDJWI02VZE6FhnoWkkt5.png?f=fotoalbum_large

De 1M:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yNhc5YPSGhd28CFvJrCy86PghB4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iwI2YcPkjbkyyrIExTwey5Xv.png?f=fotoalbum_large

Mijn eigen positie: Shorts op zowel BTC als ETH (beide >+20% en TP in profit) en voor 90% in fiat. Ik mis liever wat winst door een stijging dan nu een enorme rode candle mee te pakken. Vanaf oktober ga ik richting de Bitcoin halving (april 2024) weer beginnen met DCA en om eerlijk te zijn hoop ik dat grotendeels in de 15-20k regionen te kunnen doen :)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin maakt op de lagere timeframes nog wel wat mooie moves:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8rPyNkJ4WqnZBGP5LrlIS7eyTnI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GR4rpxOXbLtijz4Q9fFQzUQE.png?f=fotoalbum_large

Maar op de 1D:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mLDYvFUI88Vd9Joriczc9F9V8Q8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QLALDNbd68S3rMK4wTTyIqbV.png?f=fotoalbum_large

1W:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hC2BUV_12JtB7vZ1PypboqyjT0A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1LSp2JqRIKlMKMKKOR0jAdZo.png?f=fotoalbum_large

En 1M:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rNEdhM6FAkMBw38mOs_4uJMctuw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CTignyh9oA1CvXigCrw5PUuV.png?f=fotoalbum_large

Is het voornamelijk sideways.

Bitcoin bevindt zich op dit moment in een channel met wat uitschieters naar boven en beneden. Heftig nieuws en het goed- of afkeuren van een Bitcoin ETF kunnen er significante beweging in krijgen, maar daarnaast zou een organische sell-off passend bij de fase in de bearmarket er ook nog prima bij passen. Een dump(je) naar 14-16.5k en het opnieuw testen van de 2018 & 2019 highs geven nieuw en extra vertrouwen voor een nieuwe run. Ik doe op dit moment even niets, behalve hier en daar een short of long openen, vanaf volgende maand ga ik weer inschalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Benjamin Cowen had het over de pump na een death cross, past vandaag wel bij. Zou mij inderdaad niets verbazen als we nog wat lows gaan opzoeken, 14K zal wel lastig worden, maar wie weet. Is wel een forste -50% vanaf hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commandeur
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 29-09-2023
Mijn bitcoins zitten vast wat kan ik doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

DarkShadow schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:12:
Benjamin Cowen had het over de pump na een death cross, past vandaag wel bij. Zou mij inderdaad niets verbazen als we nog wat lows gaan opzoeken, 14K zal wel lastig worden, maar wie weet. Is wel een forste -50% vanaf hier.
Ja, ik vind dat hij wel aardig bewijs daarvoor leverde. Ik sta in de afwacht stand.
Commandeur schreef op maandag 18 september 2023 @ 17:47:
HODL dan maar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:48
Als ze vastgeroest in een glazen pot zitten dan schudden tot ze loslaten. Misschien wat suikerwater toevoegen en niet te hard schudden anders breekt het glas.
Als je wat anders bedoelt moet je toch wat meer informatie geven, zoals wat je precies bedoelt met 'zitten vast'.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkShadow
Vaak een beetje cola tegen de roest, zachtjes er tegen aan tikken.
Overigens is bitcoins vastzetten een uitstekende manier om rijk te worden, zolang je ze ooit maar weer los krijgt.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin onderweg naar de 27.5k. Dat is ook een punt waarop:
  • Het midden van de Bullmarket Support Band
  • 1D MA200
  • 1W MA200
zo'n beetje samenkomen.

4H:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I_m7YghbyFhrrOYumYz48jcrgLk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pE2mw7c8PBlYSLRf1Kb2W4FT.png?f=fotoalbum_large

1D:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ImfApVYCQr_DlsrAIdNItq9nIZE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GkBl5PZbUp4o3sNA3GaH3fOD.png?f=fotoalbum_large

Ik heb op dit moment longs op ETH & BTC lopen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OQxvd6ZpwDAPtHpa4_Tq-dET1oI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Aqn8PgPOIWLHXV22eAV4viaD.png?f=user_large

En een trailing stop op de bovenste lijn van de driehoek (waarbij ik de retracement waarschijnlijk wat hoger ga instellen):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uYMh44gsEd8j8og3Jw29-lrtzpA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PJKePOaEB57umCzwhENmOoxJ.png?f=user_large

Zodat als de bovenkant wordt geraakt er een trigger afgaat, daalt de prijs daarna dan wordt de order gesloten. Stijgt Bitcoin echter door zonder tussendoor minimaal 75 te retracen, dan geniet ik ook mee van een verdere stijging.

Dit kan erg mooi uitpakken, maar bij een rejection door bovenstaande 3 levels + bovenkant driehoek kan er ook een rode candle verschijnen die de driehoek aan de onderkant verlaat en dan kan het hard naar beneden gaan. Dan sluit ik het opnieuw testen van de 25.5k niet uit.

Kortom: Het kan vriezen en het kan dooien, maar door slim met je TP's & SL's om te gaan kan je hier wel je voordeel uit halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Hier nog weinig over gehoord:
https://www.coindesk.com/...ers-puzzle-over-eus-mica/

vanaf juni 2024 dus geen USDT en co meer in de EU?
Gaan we weer terug naar de goeie ouwe tijd...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De korte termijn trend is stijgend, maar Bitcoin komt maar niet door de:
  • Bullmarket Support Band
  • 1W MA200
  • 1D MA200
heen.

4H:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y-1TWNj71wr0MdBmg7hTKgMH1Dw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F6qgVjiFRXB8ybzxbTS4RVsD.png?f=fotoalbum_large

1D:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o51RMcRUeB1-k47CWHaYyNJJLyg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ImtW7ilOrT3YJj6S5n7pJ3ki.png?f=fotoalbum_large

1W:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yCnL7Bm4Tlpa08KMp66kufTZNJc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1bghOfJmk2WNJ3oKF7yEXTzS.png?f=fotoalbum_large

Op de 1H zie je dat Bitcoin hier regelmatig netjes op afketst:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_1sVlu0pnTwvXtSe6zRiZQBiBJc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FZYO2DxDFSzZh368YErlB39F.png?f=fotoalbum_large

Ik blijf shorten & longen in deze range, maar verder nog even in fiat aan de zijlijn staan totdat de onderkant van de range opnieuw succesvol is getest of dat duidelijk is dat Bitcoin boven de hierboven genoemde lijnen uitkomt en daar ook boven kan blijven ipv met een enorme wick eronder terugzakt zoals eerder is gebeurd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uYR5MX9gP4jtGOH2rjWboUPdd9Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tAsAH1mUF7khjBFIcyx2vNQg.png?f=user_large

Ondertussen stap ik af en toe nog wel in een shitcoin omdat het anders wel heel erg saai wordt, en de komende weken start ik de DCA weer op en ga ik gaandeweg richting de halving weer instappen.

Er is dus sowieso licht aan het eind van de tunnel, de vraag is of we voor die tijd nog diepere dalen gaan zien, of dat we die al sinds november 2022 lang achter ons hebben gelaten. Ik blijf nog even voorzichtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 13:48:
De korte termijn trend is stijgend, maar Bitcoin komt maar niet door de:
  • Bullmarket Support Band
  • 1W MA200
  • 1D MA200
heen.
zijn niet eens pogingen geweestf afgelopen maand, dus om te spreken van btc komt er niet door heen is wat apart. Das net zoiets als schrijven dat btc maar geen nieuwe ATH maakt de laatste maand. D MA50 hebben we wel te pakken. Dus dat is stap 1
Verder idd saai gebied. Komt exact overeen met afgelopen cycles. Perfect DCA gebied. Volgend jaar ben je te laat

[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 30-09-2023 14:40 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
anti elppa schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 14:39:
[...]

zijn niet eens pogingen geweestf afgelopen maand, dus om te spreken van btc komt er niet door heen is wat apart. Das net zoiets als schrijven dat btc maar geen nieuwe ATH maakt de laatste maand. D MA50 hebben we wel te pakken. Dus dat is stap 1
Verder idd saai gebied. Komt exact overeen met afgelopen cycles. Perfect DCA gebied. Volgend jaar ben je te laat
In één maand tijd volgens mij 3 pogingen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CdpzXX2h1VF7MUloMbn6c01B7C4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ur1I5VXk1hyJVzPDJFGIJkpP.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2vSW-BCFkUTzzdKBThsiZtE1UA4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NoGWlQZWvlckporMzhogxToZ.png?f=fotoalbum_large

En eens, volgend jaar ben je waarschijnlijk te laat, daarom begin ik komende maand weer met instappen.

• anti elppa
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 15:19:
[...]

In één maand tijd volgens mij 3 pogingen:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

En eens, volgend jaar ben je waarschijnlijk te laat, daarom begin ik komende maand weer met instappen.
Op de bmsb wel ja maar niet op de 100 of 200. Of mijn kleurenblindheid speelt me parten (blauw en groen is serieus dingetje bij mij)

• Joosie200
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:23:
[...]

Op de bmsb wel ja maar niet op de 100 of 200. Of mijn kleurenblindheid speelt me parten (blauw en groen is serieus dingetje bij mij)
In elk geval zijn het lower highs. Spreekt geen kracht uit als uit het kanaal komen zo'n gedoe is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Joosie200 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 18:43:
[...]

In elk geval zijn het lower highs. Spreekt geen kracht uit als uit het kanaal komen zo'n gedoe is.
ik zie dat anders. Daily is boven de 50dma en dit lijntje wat al ff loopt, lijkt te zijn gebroken en terug getest te zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WeaOkcXxWqp-uemkvnlCUxqUsuI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eRZ1lN2zsJdohYnQEa0rXZkQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 18:50:
[...]

ik zie dat anders. Daily is boven de 50dma en dit lijntje wat al ff loopt, lijkt te zijn gebroken en terug getest te zijn.

[Afbeelding]
De onderste lijn heb ik net zo, maar daar waar roze en blauw qua MA bij elkaar komen heb ik de bovenste lijn qua kanaal dus ~28k. Al hetgeen we nu zien is heen en weer bouncen tussen 25k - 28k. Dat schuine lijntje heb ik zelf niet als zodanig als doorslaggevend genoteerd. Zie het dus niet als succesvolle retest. Dat is pas bij 28k+ noteren. Wel leuk swing traden als dat je ding is overigens.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Joosie200 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 19:04:
[...]

De onderste lijn heb ik net zo, maar daar waar roze en blauw qua MA bij elkaar komen heb ik de bovenste lijn qua kanaal dus ~28k. Al hetgeen we nu zien is heen en weer bouncen tussen 25k - 28k. Dat schuine lijntje heb ik zelf niet als zodanig als doorslaggevend genoteerd. Zie het dus niet als succesvolle retest. Dat is pas bij 28k+ noteren. Wel leuk swing traden als dat je ding is overigens.
28k is nog beter uiteraard. 32k nog beter. Ik geef alleen maar aan dat dit de 1e stap is in de weg omhoog. Ik gok nu 60% kans dat we de 28k aan gaan vallen binnen een week.En dan hopen dat we er een keer door komen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
En op de 4H nu nog een keer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZYTu93KcYmIIrvKH5KhlPjFvsEg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZhMT2h6LoJNo6PMh1lPQW21V.png?f=fotoalbum_large

Shorts lopen, hopelijk "aged dit well" ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:43:
[Afbeelding]

Ik zie het niet. Maar goed, jij hebt het vaker bij het juiste eind, dus ik ga zeker niet tegen je wedden, maar het ziet er best goed uit. Trend lijkt stijgend. Gelukkig sta ik met voldoende fiat langs de zijlijn, maar met de btc die ik heb, gok ik dit keer op anti ellpa.

Wanneer ga je een keer een cursusje trading geven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Wow, mooie move! Nu eens kijken of we boven die MA’s kunnen blijven op de higher time frames.

[ Voor 71% gewijzigd door tomtom901 op 02-10-2023 01:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Taro schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:43:
[Afbeelding]

nope ;)

nu graag asap de 100 en 200 dma slopen aub

[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 02-10-2023 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Spot ETF aanvraag voor Ethereum. Lijkt me goed nieuws :D

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Belangrijk moment (incl. mooie foutmelding ;) ):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9G6Gi9-TsfQUOPfYL_w1jTrNxaQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sDJvnkpgt9tGNedCm8DMlrXu.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LwQzW_r71hd5f1Ww1_ut_Ym_4iY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DsqYNtnD8pPdYinJ69HqO1mJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 18:49:
Belangrijk moment (incl. mooie foutmelding ;) ):
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vraagje (weer eens) over de MA's die jij gebruikt. Ik wil die ook gebruiken maar als ik een indicator toe wil voegen vind ik alleen maar Moving Average SImple, Weighted of wat dan ook, niet gewoon "Moving Average" waarbij ik dan zelf de waardes kan wijzigen voor timeframe et cetera..

Gebruik jij standaard indicators en zo ja, wat doe ik dan verkeerd? Of gebruik jij community indicators en zo ja, welke dan? Of script jij ze gewoon zelf?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 19:26:
[...]

Vraagje (weer eens) over de MA's die jij gebruikt. Ik wil die ook gebruiken maar als ik een indicator toe wil voegen vind ik alleen maar Moving Average SImple, Weighted of wat dan ook, niet gewoon "Moving Average" waarbij ik dan zelf de waardes kan wijzigen voor timeframe et cetera..

Gebruik jij standaard indicators en zo ja, wat doe ik dan verkeerd? Of gebruik jij community indicators en zo ja, welke dan? Of script jij ze gewoon zelf?
Ik gebruik de Simple variant, in het verleden ook wel EMA's, maar tegenwoordig niet meer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OC2kiIsJc0TnWsbIqKJUIaUVNPc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/p0XKmzNA6Uj28DCSaJ86roTm.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 19:29:
[...]

Ik gebruik de Simple variant, in het verleden ook wel EMA's, maar tegenwoordig niet meer:
[Afbeelding]
Het gekke is dat bij mij de SImple variant dan in de legenda ook terugkomt als SMA, terwijl het bij jou als MA te zien is. Dan twijfel ik automatisch weer of ik niet één of ander exotisch ding heb ;)

Maar nu ik jouw reactie lees kom ik zelf met het wijze idee eens te kijken of die MA's op mijn chart overeen komen met die op de jouwe en dat is zo. Eigenlijk is het ook niet zo moeilijk allemaal :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kan nog een wick worden, maar er nu weer onder:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_cVflXUuWr_wX558ZNQrAUcBJBY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5aY0i0XbnLs5ZS7SFsRfgL5B.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WHikYgRUkF1dsOE9uClgqmYNRy4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rB6aTrsqJlXDOVmZnAPG2bFU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Taro schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 21:07:
Kan nog een wick worden, maar er nu weer onder:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Idd. Dag is nog niet om. Maar moet wel ff terug erboven binnen 4h. Sl staat iig klaar voor vannacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:25
Het ziet eruit als een terugtest van de onderkant BSB.

Sowieso zijn er deze week weer veel Amerikaanse financiële cijfers. Binnenkort de jobs etc.
Beetje gerommel zal er altijd blijven.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
4H:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4g4JPvPVYfldzP8uJ0-w3-EWGzE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/amD9UDpiCEAhROsqzVPfsHYW.png?f=fotoalbum_large

vs

1D:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oYnYluP_TUx6vcBYNLBIaYNJs3g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fIwoMXOl0xLts0skAKvXbjRu.png?f=fotoalbum_large

Bitcoin bevindt zich nu tussen de 1D MA200 en onderkant bullmarket support band in. Er is een higher low icm higher high neergezet.

Ik verwacht hier wel een bounce icm nieuwe poging testen van de MA200. Wel jammer dat de 1W MA200 bij mij niet meer zichtbaar is (ik ben gestopt met betalen voor Tradingview), maar afijn: Een super belangrijk moment...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:23:
Wel jammer dat de 1W MA200 bij mij niet meer zichtbaar is (ik ben gestopt met betalen voor Tradingview), maar afijn: Een super belangrijk moment...
Bij mij is de betaling automatisch afgeschreven, had hem ook willen stoppen. Maar goed, ik kan hem dus wel ff in een plaatje stoppen voor je:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RIpSYzeLSJRrnlqA8skdkLzQ6S0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rUSWEcgO6ejb0Ls150cCnif6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:28:
[...]

Bij mij is de betaling automatisch afgeschreven, had hem ook willen stoppen.
Dat is zonde, had je wat shitcoins voor kunnen halen.
Maar goed, ik kan hem dus wel ff in een plaatje stoppen voor je:
[Afbeelding]
Thx, staan op hetzelfde niveau dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:30:
[...]

Dat is zonde, had je wat shitcoins voor kunnen halen.
Mwoah, heb er de tijd niet voor over om te checken wat de moeite waard zou kunnen zijn. Hou het wel bij BTC en een beetje ETH.
Thx, staan op hetzelfde niveau dus.
Ja, daar is geen shitcoin tussen te krijgen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooi hoe de wicks en candles van deze higher low vooralsnog vrij accuraat samenvallen met de high van 1 t/m 20 september:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OLCFj1jkUq4TZb_oNklZ_RNqfNk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NG1ECg6yik2FaE3iccvLCq6n.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Rond de 27.9/28k wordt het extra interessant:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nsVFSXXRPfQGJkT7jfHquLJf3S8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ar8Yu7lMHXSPiyAcidYmTmvL.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L24yZglrTcxuCjAP9gvcroIy4Sg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ezOOpTUdd2GhQbdz1YYE94xH.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 04-10-2023 12:10 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:57
FD: Crypto bedrijven boeken (milde) overwinning tegen DNB.

Het gaat natuurlijk alleen maar om wat toezichtskosten, maar m.i. blijkt hieruit een onvermogen om crypto te reguleren.

Je hebt het over diensten die internationaal worden aangeboden, die wel of geen vergunning hebben, en over een verdienmodel dat de DNB niet één op één naar andere sectoren kan kopiëren.
De toezichthouder mag weer terug naar de tekentafel, en zodra die nieuwe spelregels heeft zal er weer een nieuwe maas zijn…

[ Voor 69% gewijzigd door MrMrq op 04-10-2023 21:39 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:09:
Rond de 27.9/28k wordt het extra interessant:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vooralsnog gebeurt er echt geen drol op donderdipdag, stilte voor de storm wellicht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
YES schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:20:
[...]

Vooralsnog gebeurt er echt geen drol op donderdipdag, stilte voor de storm wellicht.
Het lijkt erop dat mijn eerdere opmerking gelogenstraft wordt, toch weer een poging de BMSB en belangrijke MA's te slechten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oivFNZuBZY8E8UcNcWY6WKBDFAQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SkqTxfYpxUeodGGhHA0o3y7Z.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door YES op 05-10-2023 16:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Nou, dat was een dikke reject

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gevangen tussen de lijntjes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CoCqppQ3p7XNZ77Spal9cQAWEMQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uI6LDU38OruzDSc4j6azsy5C.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q9rUspghz_8uFtAA_TbyGeAS4Vc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nRL8otOdfQsxeiVStmmBBFWP.png?f=fotoalbum_large

Dat moet wel een klapper worden....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 11-09 08:42
Taro schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 21:24:
Gevangen tussen de lijntjes:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dat moet wel een klapper worden....
Ze zeggen veelal: when in doubt, zoom out... maar ook hier blijkt een klapper in de maak.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XllSi_Ib453Sxyv6aODE112ktk0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jVbqyxOJnaJ4ccAdkQs8IRcz.jpg?f=fotoalbum_large

Tegen maandag raken we het kleine kanaaltje dat sinds enkele dagen / weken in de maak is.
Op langere timeframes zijn we binnen een maand aan het eind van die grote wedge. Gaan we door met de gestage stijging of vallen we terug naar de 23K zone of lager?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Masstje schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:22:
[...]

Ze zeggen veelal: when in doubt, zoom out... maar ook hier blijkt een klapper in de maak.

[Afbeelding]

Tegen maandag raken we het kleine kanaaltje dat sinds enkele dagen / weken in de maak is.
Op langere timeframes zijn we binnen een maand aan het eind van die grote wedge. Gaan we door met de gestage stijging of vallen we terug naar de 23K zone of lager?
In het geval we niet door de MA's/BMSB heen komen hoop ik nog wel dat de zone 25.2k - 24.7k het even houdt. De zone die jij noemt zie ik niet zo eigenlijk, of loopt daar ook nog een belangrijke MA?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cv4U_2WtTNYDD1vX-JQkZgaVKuk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8Xv30M45Oox98zRwqgPD4Y88.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
YES schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:32:
[...]

In het geval we niet door de MA's/BMSB heen komen hoop ik nog wel dat de zone 25.2k - 24.7k het even houdt. De zone die jij noemt zie ik niet zo eigenlijk, of loopt daar ook nog een belangrijke MA?

[Afbeelding]
Niet loepzuiver, maar ik zie hem zo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sWQnm8MQGdsrYH5wbJBbl3o48ws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BnSSz7MScFKInsqlfA8mfe9C.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Masstje schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:43:
[...]

Niet loepzuiver, maar ik zie hem zo.

[Afbeelding]
Hmm, ik zie wat minder relevante interactie met die zone eerlijk gezegd. Zeker meer aan de rechterkant zie je een aantal wicks/closes die de zone niet raken.

Ik heb die van mij iets verder uitgezoomd en het timeframe op 1W gezet, dan is ie nog cleaner/duidelijker :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/apoFyGUqAKi9BFPzZgCS9LMvEds=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XA3H6Q1elRefr8WLboM2fNnE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
Naar mijn idee spreken we wat naast elkaar. Jij duidt de lijn aan als onderkant van huidige range, ik heb het over de zone die nadien wordt opgezocht.

Nu goed, ik zou hem liever naar boven zien gaan 🚀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Masstje schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 09:05:
Naar mijn idee spreken we wat naast elkaar. Jij duidt de lijn aan als onderkant van huidige range, ik heb het over de zone die nadien wordt opgezocht.

Nu goed, ik zou hem liever naar boven zien gaan 🚀
Ik bedoel dat ik denk dat als de zone die ik getekend heb in negatieve zin doorbroken wordt, ik geen hele duidelijke support rond 23k zie.
Laten we idd maar gewoon hopen dat die zone (of anders die van jou) het houdt :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Een bullish signaal voor Ethereum. Een all time high qua ETH die niet op de beurzen staan.

Minder dan 10% staat nog op de beurzen. Dat spreekt, voor mij, vertrouwen uit. Een lager verhandelbaar aantal ETH zorgt voor grotere swings, maar wanneer de raket gaat starten kan het daardoor ook snel gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZtTMMym-hWJR1HYdsTBPpv7Aqno=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OKiE2vyMkJPMXHoGRp2Jw46G.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 56 ... 101 Laatste

Let op:
  • Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++.
  • Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.

Regels voor dit topic:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
  • Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!