edit haal de topics door elkaar...
[ Voor 90% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 03-03-2021 14:04 ]
God morks in wysterious ways.
[ Voor 90% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 03-03-2021 14:04 ]
1kg rundvlees a 12,- bij de kiloknaller = 15.000 liter water.ArtPhil-Flower schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 13:58:
Het blijft een kosten/baten dingetje. Alle auto's bij elkaar verbruiken ook veel. Alle vliegtuigen bij elkaar ook. Vlees is vervuilend en inefficient.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
De tijd leert of het tij keert
Weet dat ik dat van coins heb gewisseld met Jaxx, en dan specifiek de Shapeshifting feature daarvan. Weet niet of die feathercoins en blackcoins ondersteunde...raq schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:11:
Mailtje van Litebit heeft me wakker gemaakt om al mijn oude wallets en apps nog eens na te lopen op vergeten restjes. Nu moet ik eerst de KYC door bij litebit, wat ik liever achterwege laat.
Nu had ik in 2017 ook een app op de telefoon waarmee je 'eenvoudig' kon wisselen tussen crypto, dan kon je bv de feathercoins in 1x omzetten naar blackcoins. Nu ben ik de naam van die app vergeten, volgens mij begon het met een S. Iemand een idee?
Ondertussen maar even de oude telefoons reanimeren, kijken of ik daar nog wat vind.
nieuws: Cryptocurrencyhandelaar LiteBit meldt datalek van Nederlandse persoon...raq schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:11:
Mailtje van Litebit heeft me wakker gemaakt om al mijn oude wallets en apps nog eens na te lopen op vergeten restjes. Nu moet ik eerst de KYC door bij litebit, wat ik liever achterwege laat.
Nu had ik in 2017 ook een app op de telefoon waarmee je 'eenvoudig' kon wisselen tussen crypto, dan kon je bv de feathercoins in 1x omzetten naar blackcoins. Nu ben ik de naam van die app vergeten, volgens mij begon het met een S. Iemand een idee?
Ondertussen maar even de oude telefoons reanimeren, kijken of ik daar nog wat vind.
[ Voor 17% gewijzigd door Mex op 03-03-2021 14:41 ]
Water is een van de meest voorkomende dingen op de planeet, hè. Beetje zuiveren en je hebt weer nieuw.Bad Brains schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:03:
[...]
1kg rundvlees a 12,- bij de kiloknaller = 15.000 liter water.
Het is ook maar een nummer, maar daar wordt bijna niet over gesproken en dat weten we al heel lang.
Bitcoin is geen eerste levensbehoefte, echter rundvlees ook niet.
Waar dit in het verhaal past weet ik niet precies maar een knowledge drop kan nooit kwaad.
Ik moet me inlezen op crypto maar ik zou maar eens wat artikelen lezen over de toekomst en vers water.Glenn Hoddle schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:41:
[...]
Water is een van de meest voorkomende dingen op de planeet, hè. Beetje zuiveren en je hebt weer nieuw.
Water covers 70% of our planet, and it is easy to think that it will always be plentiful. However, freshwater—the stuff we drink, bathe in, irrigate our farm fields with—is incredibly rare. Only 3% of the world’s water is fresh water, and two-thirds of that is tucked away in frozen glaciers or otherwise unavailable for our use.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Zonnenergie is er ook genoeg. Ingenieurs ook. Geen rede om niet voor iedereen een huis met een paar vertical gardens te maken.Glenn Hoddle schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:41:
[...]
Water is een van de meest voorkomende dingen op de planeet, hè. Beetje zuiveren en je hebt weer nieuw.
Nou, die gletsjers zijn gelukkig aan het smeltenBad Brains schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:45:
[...]
Ik moet me inlezen op crypto maar ik zou maar eens wat artikelen lezen over de toekomst en vers water.
Het is niet voor niets dat onze Prins Pils "Watermanagement" studeerde in de jaren 80-90, het was toen al een issue.
[...]
Geld... nou, daar drukken ze dagelijks van bij, dus dat moet goed komen.ArtPhil-Flower schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:46:
[...]
Zonnenergie is er ook genoeg. Ingenieurs ook. Geen rede om niet voor iedereen een huis met een paar vertical gardens te maken.
Probleem is er is geen geld.
Zou ik dat middenveld vervangen en DOGE en LTC inruilen voor de in vorm zijnde LINK en de sterke QNT. Neem aan dat je gewoon 2-4-2 speelt met BTC als ausputzer in de defensie?
Ik heb nu 250 DOGE die interest staat te verzamelen en 250 die ik wil verkopen/inruilen.ArtPhil-Flower schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 15:00:
[...]
Zou ik dat middenveld vervangen en DOGE en LTC inruilen voor de in vorm zijnde LINK en de sterke QNT. Neem aan dat je gewoon 2-4-2 speelt met BTC als ausputzer in de defensie?
[ Voor 41% gewijzigd door veertje op 03-03-2021 15:42 ]
Ik dacht adhv het tijdstip aan een mailtje van kraken wat ik kreeg maar dat is geen enjin zie ik nu ik het op zoek:veertje schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 15:37:
Weet iemand of er nieuws is over ENJIN? die schiet +30% in een urrtje. Hen er maar een paar van hoor, dus voor mij niet erg winstgevend.
Heb ze maar verkocht, doe ik vaak als ik niet snap waarom iets opeens zo hoog staat. Misschien koop ik ze straks wel weer terug als ze lager staan. Al wil ik eigenlijk mijn PF wat versmallen.
Hier geen mailtje gehad van Litebit, maar heb er wel ooit eens een account gehad. Verder wel met een uniek wachtwoord dus opzich niet heel boeiend als ie gelekt is.raq schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:11:
Stuur ze dan op het algemene mailadres een verwijderverzoek, cf. AVG moeten ze dat in behandeling nemenPilatuS schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:02:
[...]
Hier geen mailtje gehad van Litebit, maar heb er wel ooit eens een account gehad. Verder wel met een uniek wachtwoord dus opzich niet heel boeiend als ie gelekt is.
Grappige is dus inderdaad alleen dat als je inlogt om het wachtwoord te willen veranderen, de hele site niets wil doen tot dat je eerst je naam en nog veel meer gaat opgeven. Ik ga toch echt niet meer info invullen om dan het wachtwoord te kunnen veranderen. Ze weten daar nog niet eens mijn voornaam, dan alles moeten opegeven gaat compleet nergens over.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Hoe hoger de inflatie, hoe meer een eerste levensbehoefte bitcoin gaat worden.Bad Brains schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:03:
[...]
Bitcoin is geen eerste levensbehoefte, echter rundvlees ook niet.
[...]
“Bitcoin has no use except for speculation by tech bros”. A debunk thread.👇
— Yan | swan.com (@skwp) 6 december 2020
Ik heb het wel gehad.PilatuS schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:02:
[...]
Hier geen mailtje gehad van Litebit, maar heb er wel ooit eens een account gehad. Verder wel met een uniek wachtwoord dus opzich niet heel boeiend als ie gelekt is.
Grappige is dus inderdaad alleen dat als je inlogt om het wachtwoord te willen veranderen, de hele site niets wil doen tot dat je eerst je naam en nog veel meer gaat opgeven. Ik ga toch echt niet meer info invullen om dan het wachtwoord te kunnen veranderen. Ze weten daar nog niet eens mijn voornaam, dan alles moeten opegeven gaat compleet nergens over.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Als de wachtwoorden en ID-documenten zo goed beveiligd zijn en nooit risico hebben gelopen. Waarom doen ze dezelfde soort beveiliging niet bij andere informatie? (Weet er niks vanaf maar dit krijgt zo wel mijn interesse)Zhou schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:34:
[...]
Ik heb het wel gehad.
- We hebben indicaties dat de data van sommige gebruikers gelekt is. Het gaat hierbij om naam, e-mailadres, telefoonnummer en IBAN die in handen zijn van een ongeautoriseerde partij die gedreigd heeft deze data publiekelijk te maken.
- Gebaseerd op het intensieve onderzoek, kunnen we concluderen dat dit incident gaat om oude data van 2019 en daarvoor.
- We kunnen ons voorstellen dat je zorgen maakt. Om zo duidelijk mogelijk te zijn: tegoeden op LiteBit, wachtwoorden en ID-documenten hebben nooit risico gelopen.
Ah, okZhou schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:34:
[...]
Ik heb het wel gehad.
- We hebben indicaties dat de data van sommige gebruikers gelekt is. Het gaat hierbij om naam, e-mailadres, telefoonnummer en IBAN die in handen zijn van een ongeautoriseerde partij die gedreigd heeft deze data publiekelijk te maken.
- Gebaseerd op het intensieve onderzoek, kunnen we concluderen dat dit incident gaat om oude data van 2019 en daarvoor.
- We kunnen ons voorstellen dat je zorgen maakt. Om zo duidelijk mogelijk te zijn: tegoeden op LiteBit, wachtwoorden en ID-documenten hebben nooit risico gelopen.
Ik vermoed dat de ID-documenten, na het uploaden door gebruiker, verplaatst worden naar een andere (virtuele) server die verder niet is gekoppeld aan de gebruikersdatabase. Laatstgenoemde moet natuurlijk wel benaderbaar zijn, anders kun je niet inloggen. Waarschijnlijk kunnen ze door logs achterhalen op welke plekken de hackers zijn geweest.issipro schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:39:
[...]
Als de wachtwoorden en ID-documenten zo goed beveiligd zijn en nooit risico hebben gelopen. Waarom doen ze dezelfde soort beveiliging niet bij andere informatie? (Weet er niks vanaf maar dit krijgt zo wel mijn interesse)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik heb nergens iets gelezen over het moeten gebruiken van een eigen app, alleen dat de VAL airdrop voor XOR holders is, dus neem aan dat je zelf die vrijheid hebt, op exchanges na. En aangezien veel mensen ze via Uniswap zullen halen verwacht ik niet dat een eigen App nodig is. Ik ga hem er in ieder geval niet voor installeren, want ik heb vandaag een mooi Litebit mailtje gehad ivm lekken persoonsgegevens en ik ga geen vreemde uitstapjes meer maken. Gisteren ook al de melding ontvangen dat een andere instantie mijn gegevens heeft gelekt, gaat lekker zoWillem Egel schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:16:
[...]
Ah dat moet ik ook nog even doen. Heb ze nu verstuurd. Echter zie ik dat er ook een ''Sora'' app beschikbaar is, maar kan op Google niet vinden of ze voor de airdrop perse daar naartoe gestuurd moeten worden... Metamask volstaat dus?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Goldman Sachs Group Inc has restarted its cryptocurrency trading desk and will begin dealing bitcoin futures and non-deliverable forwards for clients from next week, a person familiar with the matter said.
https://www.reuters.com/a...chs-exclusi-idUSKCN2AT390
If you can't beat them... zo simpel is het in feite.PHPResource schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:47:
Je ziet duidelijk dat grote partijen die eerder met afgunst en een grote hoeveelheid FUD reageerden, nu toch ook op de bandwagon stappen om hun graantje mee te pikken. Hypocrisie alom dus
Ik durf er ook geen pijl op te trekkenJedi_Pimp schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:54:
Ik begeef me een beetje in limbo wat betreft de BTC koers op korte termijn. Zoals ik in mijn vorige posts heb laten weten, verwacht ik een (re)test van enkele belangrijke (en veelbesproken) levels als 42k. Het heeft er alle schijn van dat er een daily close boven de 50k in zit, iets dat w.m.b. wel nodig is voor een move up richting 56k. Anderzijds had ik de actie van vannacht pas verwacht na wederom een (re)test.
Dus, begeven we ons weer in de rally of worden we nog een keer getrakteerd met een move down alvorens we weer long term omhoog gaan. Ik ga zo even kijken of ik wat kan tekenen, maar maart belooft een interessante maand te worden
[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 03-03-2021 20:12 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Richh schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:03:
[...]
Ik durf er ook geen pijl op te trekken
Persoonlijk denk ik dat de weg naar 55k/56k nu relatief safe is in de loop van deze week. Ook in vergelijking met de eerdere correctie qua timeframe is dat een logisch koersdoel, om nog maar niet te beginnen over het standaard economic bubble / Bull Trap patroontje.
Maar daarna?
- het kan zijn dat dit het was en we doorknallen naar een nieuwe ATH volgende week
- het kan zijn dat we dan de 42k toch nog op gaan zoeken
- en als we die 42k het dan ook niet weet te houden... Kan het ook nog helemaal mis gaan
Er komt wel een kritiek beslissingsmoment aan imho. Om iets bearish daaraan toe te voegen: de vorige keer hadden we Tesla's aankondiging 'nodig' om uit de correctie te komen![]()
Verder ook belangrijk in de gaten houden: vorig jaar rond begin maart begon de aandelenmarkt te kwakkelen (net als nu, US tech gaat langzaam in het rood), met op maandag 16 maart de bekende crash - welke toen natuurlijk ook overduidelijk in crypto te vinden was.
Natuurlijk was er vorig jaar rond maart het een en ander aan de hand in de wereld wat dit jaar economisch gezien anders is, maar toch: er kijken vast meer mensen naar deze data.
Dergelijke gebeurtenissen kunnen forse impact hebben op kritieke TA niveaus.
Zelf denk ik nog niet dat dit het moment is om eruit te stappen; ik denk dat er nog veel ruimte omhoog is. Maar ik pas wel op
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik post net dat we naar 56k gaan en er knalt 1000usd van de prijs afJedi_Pimp schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:45:
[...]
![]()
Vind je een move up naar 54k - 56k voordat we naar 42k gaan aannemelijker dan nu al dergelijke regionen opzoeken?
We zijn nu de 21d EMA aan het testen. Als we hier support vinden, zou dat mooi zijn voor het eerste scenarioDe 4h ziet er ook goed uit, met de MA20 die de MA50 opwaarts kruist.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 03-03-2021 21:22 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
INJ heeft vandaag +60% gedaan. Vind je het niet link om nu in te stappen? Ik begrijp als je er al in zat dat je het nog even afwacht.Mooooody schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:20:
Ik zit nog vrij dik in Injective Protocol (INJ).
Heb 'm in januari geshilld: Mooooody in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"
Staking gaat beginnen; 15-17% rewards. Tevens komt mainnet er aan.
Prijs blijft een beetje hangen, dus wellicht een goed instapmomentje?
Nogmaals: Het is een DEX L2 protocol, waarin o.a. Binance flink geinvesteerd heeft. Het platform van Injective is slecht een onderdeel van het project. Het kan heel goed zijn dat Binance het INJ-DEX-protocol gaat gebruiken in haar smart chain bullshit.
Meer info: https://medium.com/injective-labs
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Vandaag +6% bedoel jezwembroek schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:24:
[...]
INJ heeft vandaag +60% gedaan. Vind je het niet link om nu in te stappen? Ik begrijp als je er al in zat dat je het nog even afwacht.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 03-03-2021 21:25 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
SorryMooooody schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:24:
[...]
Vandaag +6% bedoel je
Dat is peanuts natuurlijk. Morgen kan het +20% zijn....of -30%.
Ja die heb ik dus te vroeg verkocht in 2019 op $0.15
Thx voor de heads-up, heb me aangemeld voor de waitlistMooooody schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:20:
Heb 'm in januari geshilld: Mooooody in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"
Nogmaals: Het is een DEX L2 protocol, waarin o.a. Binance flink geinvesteerd heeft. Het platform van Injective is slecht een onderdeel van het project. Het kan heel goed zijn dat Binance het INJ-DEX-protocol gaat gebruiken in haar smart chain bullshit.
Wat doet staking over het algemeen eigenlijk met de prijs? Ik begrijp dat er door staking minder van op de markt is waardoor de prijs omhoog kan gaan (zoals bij DOT). Maar heeft het verder ook nog effect?Mooooody schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:20:
Staking is eigenlijk standaard tegenwoordig, niet spannend meer. Maar i.c.m. een deflationaire token (INJ doet aan fee burning), is dat natuurlijk wel interessant.sOid schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:35:
[...]
Wat doet staking over het algemeen eigenlijk met de prijs? Ik begrijp dat er door staking minder van op de markt is waardoor de prijs omhoog kan gaan (zoals bij DOT). Maar heeft het verder ook nog effect?
[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 03-03-2021 21:41 ]
Klik even een paar pagina's terugzwembroek schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:51:
Leuke tip dat INJ Mooooody. Heb jij ook XOR toevallig?
Weekje of 2. Twijfel of ik de VAL airdrop ga afwachten, vind deze pump eigenlijk al wel prima.zwembroek schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:51:
Leuke tip dat INJ Mooooody. Heb jij ook XOR toevallig?
[ Voor 28% gewijzigd door Mooody op 03-03-2021 21:57 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 03-03-2021 22:00 ]
Zoek functie ftw haha. Ik denk dat ik de pc maar afsluit voor vandaag. Maar beide zien er veel belovend uit. XOR staat wel al hoog, maar heeft weinig supply. Ik zal in een van de twee nog wat fiat steken.
Kijk ook even naar REN, daar heeft @Mooooody eerder boeiende dingen over geschrevenzwembroek schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:01:
[...]
Zoek functie ftw haha. Ik denk dat ik de pc maar afsluit voor vandaag. Maar beide zien er veel belovend uit. XOR staat wel al hoog, maar heeft weinig supply. Ik zal in een van de twee nog wat fiat steken.
[ Voor 20% gewijzigd door sOid op 03-03-2021 22:03 ]
XOR staat op plek #233. INJ op plek #137.zwembroek schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:01:
[...]
[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 03-03-2021 22:08 ]
Leuk project ja. Ik vind het wel een risico dat nog maar 16% van alle coins in omloop is....Mooooody schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:05:
[...]
XOR staat op plek #233. INJ op plek #137.
Nooit kijken naar de prijs van de token of het recente koersverloop. Altijd kijken naar de potentie; "Waar verwacht jij dat een bepaalde coin over x tijd zou kunnen staan?"
Ik *denk* dat INJ heel eenvoudig in de top #100 kan komen binnenkort. Als dat gebeurt, krijgt het meer aandacht. Ik verwacht dat INJ een betere investering is van die 2, omdat Binance, omdat DEX, omdat Layer 2.
Voor Sora is de weg naar erkenning nog erg lang.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Goed punt uiteraard, dat is inderdaad een dingetje.MicroWhale schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:28:
[...]
Leuk project ja. Ik vind het wel een risico dat nog maar 16% van alle coins in omloop is....
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 03-03-2021 22:54 ]
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Pump en dump is iets wat bij crypto hoort. Dit kan zijn voor een paar uur, maar tegenwoordig ook nog geen 3 minuten. Soms is er ook gewoon iets van nieuws waarbij veel mensen kopen en het daarna weer terug omlaag zakt. Zie bijvoorbeeld Doge als Musk weer eens tweet. Er zijn verschillende oorzaken voor verschillende pumps omhoog waarbij dat vaak genoeg ook groepen zijn die het doen.nvidia666 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:07:
Starter hier,
Ik volg het nu een beetje via bitvavo met een bescheiden inzet maar wat mij opvalt en intrigeert is vooral de plotse explosieve stijging van 1 of andere coin voor vaak hele korte periode van paar uur.
Is dit puur random of wordt dit afgesproken op 1 of andere forum althans indien er aanwijzingen zijn zou het leuker zijn dan dit te laat te moeten zien en alleen maar dromen van alle potentiele winst.
Indien ongepast in deze forum alvast mijn excuses.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wat een fantastisch artikel, geeft mij ook veel meer inzicht in het verhaal achter de code. Leest als een tragische film..oisyn schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:49:
Goed artikel over Len Sassaman, een gerespecteerd cypherpunk die zelfmoord heeft gepleegd vlak nadat Satoshi afscheid heeft genomen van Bitcoin: https://leung-btc.medium....-and-satoshi-e483c85c2b10
NFT gaat vast een dingetje worden, maar je zit goed als je in de platforms zit die al die shit mogelijk maakt toch?DarkShadow schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:50:
Mooie onderbouwde tips Moody. Vooral inj lijkt me heel interessant, als
Ik het goed begrijp gewoon wereldwijd beleggen in crypto of assets via een platform.
Denken jullie dat de nft coins verder gaan komende maanden. Met het hele nft gebeuren voel ik veel bubbels en hype, misschien ben ik er al te oud voor. Maar zal vast veel aan te verdienen zijn. Alleen enjin voelt al alsof die kans gemist is. Zat te kijken naar tvk, lijkt een beetje uit te breken.
Verder twijfel ik of ik fiat moet gaan vannacht, ga het wel doen denk ik.
Beurzen toch wat negatief en het niet doorbreken van de 53k is ook niet direct super bullish. Kan het mis hebben hoor, maar denk eerst toch een dipje voor we verder gaan komen.
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 04-03-2021 00:09 ]
Je zou voor Chiliz (CHZ) kunnen gaan, die is al wel flink gestegen. Maar die zetten in op de tokenization van sportclubs bijv., kan je meegaan op de NFT hype, zonder echt zo'n token binnen te hengelen. En verder is natuurlijk alles bubbel en hype.DarkShadow schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:50:
Mooie onderbouwde tips Moody. Vooral inj lijkt me heel interessant, als
Ik het goed begrijp gewoon wereldwijd beleggen in crypto of assets via een platform.
Denken jullie dat de nft coins verder gaan komende maanden. Met het hele nft gebeuren voel ik veel bubbels en hype, misschien ben ik er al te oud voor. Maar zal vast veel aan te verdienen zijn. Alleen enjin voelt al alsof die kans gemist is. Zat te kijken naar tvk, lijkt een beetje uit te breken.
Verder twijfel ik of ik fiat moet gaan vannacht, ga het wel doen denk ik.
Beurzen toch wat negatief en het niet doorbreken van de 53k is ook niet direct super bullish. Kan het mis hebben hoor, maar denk eerst toch een dipje voor we verder gaan komen.
Dat INJ een goede basis heeft en goede tokenomics is inderdaad wel duidelijk. toch doet zoiets me nog altijd twijfelen, omdat ik in het verleden andere projecten heb meegemaakt die soortgelijke situatie zaten en door het putje zijn gegaan. Dat dus ondanks die goede omstandigheden. Maar ja, we zullen zien. Geen grote % van het portfolio dus, maar lijkt me wel iets voor een kleine % investering om te zien waar het uitkomt.Mooooody schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:44:
[...]
Goed punt uiteraard, dat is inderdaad een dingetje.
Maar als iets serieuze adoptie krijgt, boeit dat allemaal vrij weinig meer.
Projecten als The Graph en Chainlink zijn ook ontzettend behoudend in hun tokenomics, maar zijn ook lucratieve investeringen.....omdat ze simpelweg blijkbaar een bestaansrecht hebben in deze space.
Ik schaal INJ in dezelfde categorie als ANKR. Beide Binance startups, beide veelbelovend als het gaat om het vergaren van een leuk marktaandeel. Ook ANKR had vrij ongunstige tokenomics, maar doet toch ff een 600% in een paar maand.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
[ Voor 4% gewijzigd door raq op 04-03-2021 10:12 ]
De tijd leert of het tij keert
En over die credit wallet betaal je dan de rente, toch... hoe los je de lening vervolgens af?spok9 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:26:
Zonet voor het eerst mijn Nexo card gebruikt. Flawless ervaring.
Hieronder zie je mooi de flow die dan geïnitieerd wordt. Van onder naar boven:
- Het onderpand voor de lening wordt automatisch naar de Credit wallet overgeheveld.
- De retailer wordt betaald
- De cashback wordt gestort
[Afbeelding]
Je ziet ook dat het onderpand van ~118 Nexo nu ~268 usd waard is. Er wordt dus meer onderpand gereserveerd dan je leent. Hoeveel dat is verschilt per type crypto (dat is de loan-to-value).
Op het beginscherm in de app staat nu ook dat de waarde van het onderpand nu ~268 usd is en dat als de waarde van het onderpand ~80 usd of minder wordt (door fluctuatie van de koers van de crypto in onderpand), de lening automatisch in delen geliquideerd wordt, ofwel: dan wordt het onderpand verkocht om de lening terug te betalen.
Als het goed is krijg ik ruim voor die tijd al waarschuwingen, zodat ik zelf meer Nexo (of welke crypto dan ook) van m'n savings naar m'n Credit wallet kan verschuiven.
Nu heb ik gewoon euro's overgeboekt, dat voelt dan wel meteen heel archaïsch aan
Steam: CatBearCow
Kun je niet beter eerst de inevitable dip afwachten? Volume is in een paar dagen van 100mln naar 3mrd gestegen, dat gaat over een dag of wat wel weer afnemen en dan gaat er sowieso een dip(je) komen. Maar goed, hebben is hebbenBartjeuhz schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:28:
Toch maar wat geld in Enjin gestoken vanochtend. Gaat misschien al hard nu door het nieuws gister. Maar zitten wat updates aan te komen in april (en verderop in het jaar) welke een positief effect kunnen hebben.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
[ Voor 99% gewijzigd door pletter op 04-03-2021 18:40 ]
We zullen zien wat INJ gaat doen. Zonet in de dip 100 van gekocht. Maar even een tijd van afblijven.Mooooody schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:44:
[...]
Goed punt uiteraard, dat is inderdaad een dingetje.
Maar als iets serieuze adoptie krijgt, boeit dat allemaal vrij weinig meer.
Projecten als The Graph en Chainlink zijn ook ontzettend behoudend in hun tokenomics, maar zijn ook lucratieve investeringen.....omdat ze simpelweg blijkbaar een bestaansrecht hebben in deze space.
Ik schaal INJ in dezelfde categorie als ANKR. Beide Binance startups, beide veelbelovend als het gaat om het vergaren van een leuk marktaandeel. Ook ANKR had vrij ongunstige tokenomics, maar doet toch ff een 600% in een paar maand.
Zit je op telegram? Zo ja dan heb ik wel een groep voor je. Geen goed nieuws.vrrs schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:53:
Heeft iemand laatst nog wat gehoord van het Cypherium project? Ik heb 240 CPH ontvangen in mijn wallet en laatst kreeg ik een mail dat de rest pas na exchange listing komt. Dat was ook meteen het laatste wat ik er van heb gehoord...
Zero.
Die telegram is een dumpster truck, net zoals het project overigens.Pelox schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:58:
[...]
Zit je op telegram? Zo ja dan heb ik wel een groep voor je. Geen goed nieuws.
Ben benieuwd! Wat is er in grote lijnen aan de hand?Pelox schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:58:
[...]
Zit je op telegram? Zo ja dan heb ik wel een groep voor je. Geen goed nieuws.
Grote lijn is dat een hoop investeerders geen vertrouwen meer hebben en bang zijn dat het toch echt een scam is. Verder mogen er geen vragen gesteld worden, dat is een instant ban, steeds meer negatieve berichten op Twitter etc. En eergisteren bedreigde de grote baas Sky alle fudders met de dood.. Dat soort dingen.vrrs schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:26:
[...]
Ben benieuwd! Wat is er in grote lijnen aan de hand?
Zero.
[ Voor 24% gewijzigd door Slonzo op 05-03-2021 14:49 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Taro schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 18:43:
Positief zien: Er kan nog iets bij voordat er weer een dip volgt, maar wees voorzichtig...
[Afbeelding]
Je kan altijd nog ETC gaan minen, persoonlijk verwacht ik wel een price pump als al die mining power ergens naartoe gaat vloeien..ArtPhil-Flower schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:26:
Stond op het punt om eth te gaan minen en had een gpu op het oog met een roi van zo'n 5-6 maanden. Nu ik hoor dat eip1559 in Julie komt begin ik toch ernstig te twijfelen. Dan zou het wel eens gedaan kunnen zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Als de mining power wegvloeit wordt de moeilijkheidsgraad verlaagd, dus dan wordt het misschien weer rendabel.Stokstaart schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 21:00:
[...]
Je kan altijd nog ETC gaan minen, persoonlijk verwacht ik wel een price pump als al die mining power ergens naartoe gaat vloeien..
Bedoel je wegvloeien bij ETH?ArtPhil-Flower schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 21:44:
[...]
Als de mining power wegvloeit wordt de moeilijkheidsgraad verlaagd, dus dan wordt het misschien weer rendabel.
Overstappen op Ravencoin.ArtPhil-Flower schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:26:
Stond op het punt om eth te gaan minen en had een gpu op het oog met een roi van zo'n 5-6 maanden. Nu ik hoor dat eip1559 in Julie komt begin ik toch ernstig te twijfelen. Dan zou het wel eens gedaan kunnen zijn.
Ja, da's best wel een grappig muntje.
Ja, mogelijk. Tot ETH 2.0 want dan is het helemaal afgelopen met minen..
Thx!Taro schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 17:17:
@D-Ed Ik ken Zebra van o.a. pasprinters, wel een grote speler in die markt en blijkbaar dus ook in andere markten. Inderdaad nog flinke ruimte voor groei tot de vorige ATH, ik help het je hopenIOTA heeft mij ooit heel veel kopzorgen bezorgd, maar ze timmeren nu wel goed aan de weg. In de huidige markt doet dat er misschien minder toe, maar voor de lange termijn des te belangrijker.
[ Voor 192% gewijzigd door Ogi18 op 05-03-2021 23:31 . Reden: Foutje ]
Die ging even hard ja. Van in de dollars naar centen. Las dat iemand er een paar miljoen had kunnen maken op de een of andere manier en ging marketsellen. Weet niet of dit klopt, maar damn je zou er maar inzitten met een hoog bedrag. Geeft weer eens goed aan hoe link crypto soms kan zijn. Zelfs BTC is niet veilig voor zoiets.Ogi18 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 23:26:
Ik hoop dat niemand hier heeft geïnvesteerd in PAID Network.
Heb gelezen dat twee mogelijk scenario's zijn. Een waar men vanuit gaat dit een exit scam is en een andere om een hack. Het is dat ik tijdens de IDO niet op de whitelist kwam anders had ik er ook in geïnvesteerd.PilatuS schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 23:28:
[...]
Die ging even hard ja. Van in de dollars naar centen. Las dat iemand er een paar miljoen had kunnen maken op de een of andere manier en ging marketsellen. Weet niet of dit klopt, maar damn je zou er maar inzitten met een hoog bedrag. Geeft weer eens goed aan hoe link crypto soms kan zijn. Zelfs BTC is niet veilig voor zoiets.
[ Voor 38% gewijzigd door Ray-zor op 06-03-2021 11:34 ]
[ Voor 58% gewijzigd door bek op 06-03-2021 13:18 . Reden: blond ]
Volgens https://support.nexo.io/h...o-Term-Deposits-Explained kan Customer Support het vrijgeven, maar ben je alle interest voor die periode kwijt:Ray-zor schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:25:
Dank voor de heads-up. Ik heb sinds kort een deel van m’n spaargeld daar staan. Gewoon plain fiat in kind. Aangezien dat niet bedoeld is om mee te traden toch maar eens kijken naar dat fixed...
Edit: zojuist op een fixed term gestart (auto renew uitgezet). Ik zie zo snel geen link/button om de inzet tussendoor vrij te krijgen dus daar zal waarschijnlijk wel meer moeite voor gedaan moeten worden, als al mogelijk. Iets om rekening mee te houden.
Cannot be withdrawn until the term is over. Fixed terms can only be cancelled by Customer Support upon request. However, in case of cancellation the interest to be paid out at the end of the term is lost.
EUR is fiat, dus 4% bij flex. Stable coins zijn de verschillende *USD* varianten (maar niet USD zelf), PAX en DAI.bek schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:31:
Op EUR kreeg ik nog maar 4% afgelopen dag. In plaats van 8%. Ik reken EUR tot de stable coins, maar het rentepercentage is dus gewijzigd.[Afbeelding]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq