[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 102 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
edit haal de topics door elkaar...

[ Voor 90% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 03-03-2021 14:04 ]

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:11
ArtPhil-Flower schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 13:58:
Het blijft een kosten/baten dingetje. Alle auto's bij elkaar verbruiken ook veel. Alle vliegtuigen bij elkaar ook. Vlees is vervuilend en inefficient.
1kg rundvlees a 12,- bij de kiloknaller = 15.000 liter water.
Het is ook maar een nummer, maar daar wordt bijna niet over gesproken en dat weten we al heel lang.
Bitcoin is geen eerste levensbehoefte, echter rundvlees ook niet.

Waar dit in het verhaal past weet ik niet precies maar een knowledge drop kan nooit kwaad. :p

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Mja en de oplossing (proof of stake) dient zich al aan. No way dat Bitcoin ongevoelig is voor evolutie.

Aan de andere kant bv TCP/IP heeft ook stand gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08:58

raq

Mailtje van Litebit heeft me wakker gemaakt om al mijn oude wallets en apps nog eens na te lopen op vergeten restjes. Nu moet ik eerst de KYC door bij litebit, wat ik liever achterwege laat.
Nu had ik in 2017 ook een app op de telefoon waarmee je 'eenvoudig' kon wisselen tussen crypto, dan kon je bv de feathercoins in 1x omzetten naar blackcoins. Nu ben ik de naam van die app vergeten, volgens mij begon het met een S. Iemand een idee?
Ondertussen maar even de oude telefoons reanimeren, kijken of ik daar nog wat vind.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olivier2222
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14-10 21:48
raq schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:11:
Mailtje van Litebit heeft me wakker gemaakt om al mijn oude wallets en apps nog eens na te lopen op vergeten restjes. Nu moet ik eerst de KYC door bij litebit, wat ik liever achterwege laat.
Nu had ik in 2017 ook een app op de telefoon waarmee je 'eenvoudig' kon wisselen tussen crypto, dan kon je bv de feathercoins in 1x omzetten naar blackcoins. Nu ben ik de naam van die app vergeten, volgens mij begon het met een S. Iemand een idee?
Ondertussen maar even de oude telefoons reanimeren, kijken of ik daar nog wat vind.
Weet dat ik dat van coins heb gewisseld met Jaxx, en dan specifiek de Shapeshifting feature daarvan. Weet niet of die feathercoins en blackcoins ondersteunde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:30

Mex

nieuws: Cryptocurrencyhandelaar LiteBit meldt datalek van Nederlandse persoon...

[ Voor 17% gewijzigd door Mex op 03-03-2021 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Bad Brains schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:03:
[...]

1kg rundvlees a 12,- bij de kiloknaller = 15.000 liter water.
Het is ook maar een nummer, maar daar wordt bijna niet over gesproken en dat weten we al heel lang.

Waar dit in het verhaal past weet ik niet precies maar een knowledge drop kan nooit kwaad. :p
Water is een van de meest voorkomende dingen op de planeet, hè. Beetje zuiveren en je hebt weer nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:11
Glenn Hoddle schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:41:
[...]

Water is een van de meest voorkomende dingen op de planeet, hè. Beetje zuiveren en je hebt weer nieuw.
Ik moet me inlezen op crypto maar ik zou maar eens wat artikelen lezen over de toekomst en vers water.
Het is niet voor niets dat onze Prins Pils "Watermanagement" studeerde in de jaren 80-90, het was toen al een issue.
Water covers 70% of our planet, and it is easy to think that it will always be plentiful. However, freshwater—the stuff we drink, bathe in, irrigate our farm fields with—is incredibly rare. Only 3% of the world’s water is fresh water, and two-thirds of that is tucked away in frozen glaciers or otherwise unavailable for our use.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Glenn Hoddle schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:41:
[...]

Zonnenergie is er ook genoeg. Ingenieurs ook. Geen rede om niet voor iedereen een huis met een paar vertical gardens te maken.

Probleem is er is geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Bad Brains schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:45:
[...]

Ik moet me inlezen op crypto maar ik zou maar eens wat artikelen lezen over de toekomst en vers water.
Het is niet voor niets dat onze Prins Pils "Watermanagement" studeerde in de jaren 80-90, het was toen al een issue.

[...]
Nou, die gletsjers zijn gelukkig aan het smelten :P
Maar serieus, zuivering en ontzilting kost veel stroom, maar de techniek is het probleem niet. Als er in gematigde klimaten een tekort is aan drinkwater is het puur mismanagement.

Bedankt voor de tip van die artikelen! Ik zal het m'n collega's van dat ding met waterstaat in de naam ook aanraden, die hebben vast ook geen idee nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Zoek maar eens op Zeitgeist Movement and Venus Project. Zij claimen dat de hulpbronnen die nodig zijn om naar een zeer hoog niveau van welvaart te komen aanwezig zijn. Het probeem zit hem in de organisatie. Hoe ga je op een decentrale manier de boel toewijzen. Ik denk dat blockchain een stap is. Geld zal ooit verdwijnen, het is simpelweg beter toeven in een wereld zonder (denk aan de hemel, denk je dat je in de hemel 1 euro voor een brood zou betalen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

ArtPhil-Flower schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:46:
[...]

Zonnenergie is er ook genoeg. Ingenieurs ook. Geen rede om niet voor iedereen een huis met een paar vertical gardens te maken.

Probleem is er is geen geld.
Geld... nou, daar drukken ze dagelijks van bij, dus dat moet goed komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-10 15:41
Nu het Slowchat topic en dit topic van elkaar gescheiden zijn, is het een stuk makkelijker lezen en bij te houden.

Zat al een tijdje te overwegen een klein postje te maken, dus bij deze:

Al jaren volg ik de crypto markt en daarbij mijzelf meerdere malen voor de kop geslagen dat ik niet was ingestapt, om welke reden dan ook (te druk, te laat, te lastig, etc).
Anyhow: eind januari besloten dat er geen excuses meer zijn en dus ingestapt. In eerste instantie via Blox (jaja...) maar nu (al een tijdje) overgestapt op Binance.

Ik heb besloten dat ik lange termijn in de crypot zit, want day-traden heb ik geen tijd voor :)

Waar ben ik dan ingestapt? Nou ja, een aantal coins en, eerlijk is eerlijk, met nog maar een klein bedrag (ongeveer 200 euro), want meer heb ik even niet te verliezen :)

Anyhow, het lijstje:
  • BTC
  • ETH
  • LTC
  • BNB
  • ADA
  • DOGE
  • BTT
  • DODO
Een aantal heb ik bij Binance in de Savings zitten, want, zoals gezegd, ik doe toch niet aan day-traden en gratis coins is gratis coins.
Het gaat dan om:
  • BTC
  • ETH
  • LTC
  • DOGE
BNB gebruik ik nu om te staken, daar komt de DODO vandaan (en wat LIT, maar die heb ik al gewisseld). Als de DODO run voorbij is, dan zet ik die weer om naar BNB.

Ik verwacht dat BTC, ETH, LTC en BNB de meest "stabiele" coins zullen zijn. DOGE en BTT zijn "voor de leuk", mochten die ooit nog sky-high gaan (if ever), dan zit ik in ieder geval goed :')
...en al gaan ze maar naar €1, ook dan ben ik tevreden.

Dus dat... Verder lees ik graag mee :)

Blog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Ben.Hahlen schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:53:

Anyhow, het lijstje:
  • BTC
  • ETH
  • LTC
  • BNB
  • ADA
  • DOGE
  • BTT
  • DODO
Zou ik dat middenveld vervangen en DOGE en LTC inruilen voor de in vorm zijnde LINK en de sterke QNT. Neem aan dat je gewoon 2-4-2 speelt met BTC als ausputzer in de defensie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Laatst online: 15-10 15:41
ArtPhil-Flower schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 15:00:
[...]
Zou ik dat middenveld vervangen en DOGE en LTC inruilen voor de in vorm zijnde LINK en de sterke QNT. Neem aan dat je gewoon 2-4-2 speelt met BTC als ausputzer in de defensie? :+
Ik heb nu 250 DOGE die interest staat te verzamelen en 250 die ik wil verkopen/inruilen.

Wat is er met LTC? Dat leek mij een stabiele coin?
Ik ga eens kijken naar LINK en QNT, uitzoekwerk! :)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Laatst online: 12:43
Weet iemand of er nieuws is over ENJIN? die schiet +30% in een urrtje. Hen er maar een paar van hoor, dus voor mij niet erg winstgevend.

Heb ze maar verkocht, doe ik vaak als ik niet snap waarom iets opeens zo hoog staat. Misschien koop ik ze straks wel weer terug als ze lager staan. Al wil ik eigenlijk mijn PF wat versmallen.

[ Voor 41% gewijzigd door veertje op 03-03-2021 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMaartuh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-07-2023
veertje schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 15:37:
Weet iemand of er nieuws is over ENJIN? die schiet +30% in een urrtje. Hen er maar een paar van hoor, dus voor mij niet erg winstgevend.

Heb ze maar verkocht, doe ik vaak als ik niet snap waarom iets opeens zo hoog staat. Misschien koop ik ze straks wel weer terug als ze lager staan. Al wil ik eigenlijk mijn PF wat versmallen.
Ik dacht adhv het tijdstip aan een mailtje van kraken wat ik kreeg maar dat is geen enjin zie ik nu ik het op zoek:

​​​​​​Ocean Protocol (OCEAN) and Energy Web Token (EWT) trading starts on March 3 at approximately 15:30 UTC.

Deposits for both assets are currently open so you can deposit now and get ready for the launch of trading tomorrow!

Een random crypto spike dan toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier geen mailtje gehad van Litebit, maar heb er wel ooit eens een account gehad. Verder wel met een uniek wachtwoord dus opzich niet heel boeiend als ie gelekt is.

Grappige is dus inderdaad alleen dat als je inlogt om het wachtwoord te willen veranderen, de hele site niets wil doen tot dat je eerst je naam en nog veel meer gaat opgeven. Ik ga toch echt niet meer info invullen om dan het wachtwoord te kunnen veranderen. Ze weten daar nog niet eens mijn voornaam, dan alles moeten opegeven gaat compleet nergens over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 03:50

spok9

Groen...

PilatuS schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:02:
[...]

Hier geen mailtje gehad van Litebit, maar heb er wel ooit eens een account gehad. Verder wel met een uniek wachtwoord dus opzich niet heel boeiend als ie gelekt is.

Grappige is dus inderdaad alleen dat als je inlogt om het wachtwoord te willen veranderen, de hele site niets wil doen tot dat je eerst je naam en nog veel meer gaat opgeven. Ik ga toch echt niet meer info invullen om dan het wachtwoord te kunnen veranderen. Ze weten daar nog niet eens mijn voornaam, dan alles moeten opegeven gaat compleet nergens over.
Stuur ze dan op het algemene mailadres een verwijderverzoek, cf. AVG moeten ze dat in behandeling nemen :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-10 17:42
Bad Brains schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:03:
[...]
[...]
Hoe hoger de inflatie, hoe meer een eerste levensbehoefte bitcoin gaat worden.

En daarnaast nog een interessante uiteenzetting waar bitcoin wel een eerste levensbehoefte is:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:02:
[...]

Ik heb het wel gehad.

- We hebben indicaties dat de data van sommige gebruikers gelekt is. Het gaat hierbij om naam, e-mailadres, telefoonnummer en IBAN die in handen zijn van een ongeautoriseerde partij die gedreigd heeft deze data publiekelijk te maken.

- Gebaseerd op het intensieve onderzoek, kunnen we concluderen dat dit incident gaat om oude data van 2019 en daarvoor.

- We kunnen ons voorstellen dat je zorgen maakt. Om zo duidelijk mogelijk te zijn: tegoeden op LiteBit, wachtwoorden en ID-documenten hebben nooit risico gelopen.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• issipro
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-06-2021
Zhou schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:34:
[...]

Ik heb het wel gehad.

- We hebben indicaties dat de data van sommige gebruikers gelekt is. Het gaat hierbij om naam, e-mailadres, telefoonnummer en IBAN die in handen zijn van een ongeautoriseerde partij die gedreigd heeft deze data publiekelijk te maken.

- Gebaseerd op het intensieve onderzoek, kunnen we concluderen dat dit incident gaat om oude data van 2019 en daarvoor.

- We kunnen ons voorstellen dat je zorgen maakt. Om zo duidelijk mogelijk te zijn: tegoeden op LiteBit, wachtwoorden en ID-documenten hebben nooit risico gelopen.
Als de wachtwoorden en ID-documenten zo goed beveiligd zijn en nooit risico hebben gelopen. Waarom doen ze dezelfde soort beveiliging niet bij andere informatie? (Weet er niks vanaf maar dit krijgt zo wel mijn interesse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zhou schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:34:
[...]

Ik heb het wel gehad.

Ah, ok :)

Dan maakt het voor mij sowieso niet uit. Het gaat wel om een oude account, dus waarom ik de mail niet heb gehad heeft mogelijk te maken met dat ik er geen persoonsgegevens heb ingevuld. Als het wachtwoord niet is gelekt dat is er ook niets gelekt op het emailadres na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
issipro schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:39:
[...]

Als de wachtwoorden en ID-documenten zo goed beveiligd zijn en nooit risico hebben gelopen. Waarom doen ze dezelfde soort beveiliging niet bij andere informatie? (Weet er niks vanaf maar dit krijgt zo wel mijn interesse)
Ik vermoed dat de ID-documenten, na het uploaden door gebruiker, verplaatst worden naar een andere (virtuele) server die verder niet is gekoppeld aan de gebruikersdatabase. Laatstgenoemde moet natuurlijk wel benaderbaar zijn, anders kun je niet inloggen. Waarschijnlijk kunnen ze door logs achterhalen op welke plekken de hackers zijn geweest.

Heb me verder niet ingelezen over deze datalek dus ik kan er naast zitten, maar het is een mogelijke verklaring ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik begeef me een beetje in limbo wat betreft de BTC koers op korte termijn. Zoals ik in mijn vorige posts heb laten weten, verwacht ik een (re)test van enkele belangrijke (en veelbesproken) levels als 42k. Het heeft er alle schijn van dat er een daily close boven de 50k in zit, iets dat w.m.b. wel nodig is voor een move up richting 56k. Anderzijds had ik de actie van vannacht pas verwacht na wederom een (re)test.

Dus, begeven we ons weer in de rally of worden we nog een keer getrakteerd met een move down alvorens we weer long term omhoog gaan. Ik ga zo even kijken of ik wat kan tekenen, maar maart belooft een interessante maand te worden :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Willem Egel schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:16:
[...]

Ah dat moet ik ook nog even doen. Heb ze nu verstuurd. Echter zie ik dat er ook een ''Sora'' app beschikbaar is, maar kan op Google niet vinden of ze voor de airdrop perse daar naartoe gestuurd moeten worden... Metamask volstaat dus?
Ik heb nergens iets gelezen over het moeten gebruiken van een eigen app, alleen dat de VAL airdrop voor XOR holders is, dus neem aan dat je zelf die vrijheid hebt, op exchanges na. En aangezien veel mensen ze via Uniswap zullen halen verwacht ik niet dat een eigen App nodig is. Ik ga hem er in ieder geval niet voor installeren, want ik heb vandaag een mooi Litebit mailtje gehad ivm lekken persoonsgegevens en ik ga geen vreemde uitstapjes meer maken. Gisteren ook al de melding ontvangen dat een andere instantie mijn gegevens heeft gelekt, gaat lekker zo :(

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Nieuws dat de stijging boven de 50k zou kunnen verklaren. Nog niet voorbij zien komen.
Goldman Sachs Group Inc has restarted its cryptocurrency trading desk and will begin dealing bitcoin futures and non-deliverable forwards for clients from next week, a person familiar with the matter said.

https://www.reuters.com/a...chs-exclusi-idUSKCN2AT390

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Je ziet duidelijk dat grote partijen die eerder met afgunst en een grote hoeveelheid FUD reageerden, nu toch ook op de bandwagon stappen om hun graantje mee te pikken. Hypocrisie alom dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
PHPResource schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:47:
Je ziet duidelijk dat grote partijen die eerder met afgunst en een grote hoeveelheid FUD reageerden, nu toch ook op de bandwagon stappen om hun graantje mee te pikken. Hypocrisie alom dus
If you can't beat them... zo simpel is het in feite.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-10 21:40
Jedi_Pimp schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:54:
Ik begeef me een beetje in limbo wat betreft de BTC koers op korte termijn. Zoals ik in mijn vorige posts heb laten weten, verwacht ik een (re)test van enkele belangrijke (en veelbesproken) levels als 42k. Het heeft er alle schijn van dat er een daily close boven de 50k in zit, iets dat w.m.b. wel nodig is voor een move up richting 56k. Anderzijds had ik de actie van vannacht pas verwacht na wederom een (re)test.

Dus, begeven we ons weer in de rally of worden we nog een keer getrakteerd met een move down alvorens we weer long term omhoog gaan. Ik ga zo even kijken of ik wat kan tekenen, maar maart belooft een interessante maand te worden :)
Ik durf er ook geen pijl op te trekken :P

Persoonlijk denk ik dat de weg naar 55k/56k nu relatief safe is in de loop van deze week. Ook in vergelijking met de eerdere correctie qua timeframe is dat een logisch koersdoel, om nog maar niet te beginnen over het standaard economic bubble / Bull Trap patroontje.

Maar daarna?
- het kan zijn dat dit het was en we doorknallen naar een nieuwe ATH volgende week
- het kan zijn dat we dan de 42k toch nog op gaan zoeken
- en als we die 42k het dan ook niet weet te houden... Kan het ook nog helemaal mis gaan :P

Er komt wel een kritiek beslissingsmoment aan imho. Om iets bearish daaraan toe te voegen: de vorige keer hadden we Tesla's aankondiging 'nodig' om uit de correctie te komen :+

Verder ook belangrijk in de gaten houden: vorig jaar rond begin maart begon de aandelenmarkt te kwakkelen (net als nu, US tech gaat langzaam in het rood), met op maandag 16 maart de bekende crash - welke toen natuurlijk ook overduidelijk in crypto te vinden was.
Natuurlijk was er vorig jaar rond maart het een en ander aan de hand in de wereld wat dit jaar economisch gezien anders is, maar toch: er kijken vast meer mensen naar deze data.

Dergelijke gebeurtenissen kunnen forse impact hebben op kritieke TA niveaus.

Zelf denk ik nog niet dat dit het moment is om eruit te stappen; ik denk dat er nog veel ruimte omhoog is. Maar ik pas wel op :)

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 03-03-2021 20:12 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Richh schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:03:
[...]

Ik durf er ook geen pijl op te trekken :P

Persoonlijk denk ik dat de weg naar 55k/56k nu relatief safe is in de loop van deze week. Ook in vergelijking met de eerdere correctie qua timeframe is dat een logisch koersdoel, om nog maar niet te beginnen over het standaard economic bubble / Bull Trap patroontje.

Maar daarna?
- het kan zijn dat dit het was en we doorknallen naar een nieuwe ATH volgende week
- het kan zijn dat we dan de 42k toch nog op gaan zoeken
- en als we die 42k het dan ook niet weet te houden... Kan het ook nog helemaal mis gaan :P

Er komt wel een kritiek beslissingsmoment aan imho. Om iets bearish daaraan toe te voegen: de vorige keer hadden we Tesla's aankondiging 'nodig' om uit de correctie te komen :+

Verder ook belangrijk in de gaten houden: vorig jaar rond begin maart begon de aandelenmarkt te kwakkelen (net als nu, US tech gaat langzaam in het rood), met op maandag 16 maart de bekende crash - welke toen natuurlijk ook overduidelijk in crypto te vinden was.
Natuurlijk was er vorig jaar rond maart het een en ander aan de hand in de wereld wat dit jaar economisch gezien anders is, maar toch: er kijken vast meer mensen naar deze data.

Dergelijke gebeurtenissen kunnen forse impact hebben op kritieke TA niveaus.

Zelf denk ik nog niet dat dit het moment is om eruit te stappen; ik denk dat er nog veel ruimte omhoog is. Maar ik pas wel op :)
d:)b

Vind je een move up naar 54k - 56k voordat we naar 42k gaan aannemelijker dan nu al dergelijke regionen opzoeken?

We zijn nu de 21d EMA aan het testen. Als we hier support vinden, zou dat mooi zijn voor het eerste scenario :) De 4h ziet er ook goed uit, met de MA20 die de MA50 opwaarts kruist.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-10 21:40
Jedi_Pimp schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:45:
[...]

d:)b

Vind je een move up naar 54k - 56k voordat we naar 42k gaan aannemelijker dan nu al dergelijke regionen opzoeken?

We zijn nu de 21d EMA aan het testen. Als we hier support vinden, zou dat mooi zijn voor het eerste scenario :) De 4h ziet er ook goed uit, met de MA20 die de MA50 opwaarts kruist.
Ik post net dat we naar 56k gaan en er knalt 1000usd van de prijs af _O- dus ik weet niet of wat ik aannemelijk vind, klopt haha :9

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Ik zit nog vrij dik in Injective Protocol (INJ).
Heb 'm in januari geshilld: Mooooody in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"

Staking gaat beginnen; 15-17% rewards. Tevens komt mainnet er aan.
Prijs blijft een beetje hangen, dus wellicht een goed instapmomentje?

Nogmaals: Het is een DEX L2 protocol, waarin o.a. Binance flink geinvesteerd heeft. Het platform van Injective is slecht een onderdeel van het project. Het kan heel goed zijn dat Binance het INJ-DEX-protocol gaat gebruiken in haar smart chain bullshit.

Meer info: https://medium.com/injective-labs

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 03-03-2021 21:22 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Mooooody schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:20:
Heb 'm in januari geshilld: Mooooody in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"

Nogmaals: Het is een DEX L2 protocol, waarin o.a. Binance flink geinvesteerd heeft. Het platform van Injective is slecht een onderdeel van het project. Het kan heel goed zijn dat Binance het INJ-DEX-protocol gaat gebruiken in haar smart chain bullshit.

INJ heeft vandaag +60% gedaan. Vind je het niet link om nu in te stappen? Ik begrijp als je er al in zat dat je het nog even afwacht.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

zwembroek schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:24:
[...]

INJ heeft vandaag +60% gedaan. Vind je het niet link om nu in te stappen? Ik begrijp als je er al in zat dat je het nog even afwacht.
Vandaag +6% bedoel je :P
Dat is peanuts natuurlijk. Morgen kan het +20% zijn....of -30%.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 03-03-2021 21:25 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Mooooody schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:24:
[...]

Vandaag +6% bedoel je :P
Dat is peanuts natuurlijk. Morgen kan het +20% zijn....of -30%.
Sorry |:( Dat was ENJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ja die heb ik dus te vroeg verkocht in 2019 op $0.15 8)7
Was destijds met o.a. BAT wel een mooie hype coin. Beide doen het prima op het moment trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Thx voor de heads-up, heb me aangemeld voor de waitlist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online

Wat doet staking over het algemeen eigenlijk met de prijs? Ik begrijp dat er door staking minder van op de markt is waardoor de prijs omhoog kan gaan (zoals bij DOT). Maar heeft het verder ook nog effect?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

sOid schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:35:
[...]

Wat doet staking over het algemeen eigenlijk met de prijs? Ik begrijp dat er door staking minder van op de markt is waardoor de prijs omhoog kan gaan (zoals bij DOT). Maar heeft het verder ook nog effect?
Staking is eigenlijk standaard tegenwoordig, niet spannend meer. Maar i.c.m. een deflationaire token (INJ doet aan fee burning), is dat natuurlijk wel interessant.

Als mainnet live gaat, kun je ook een mooie shill van Binance verwachten (verwacht ik).

Bij DOT is het niet perse dankzij staking dat de prijs stijgt, maar juist de adoptie. Er zijn echt absurd veel projecten die de komende tijd op Polkadot of Kusama worden gelanceerd. Vooral Kusama is nog steeds een vrij goede pick op dit moment imo.

[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 03-03-2021 21:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Leuke tip dat INJ Mooooody. Heb jij ook XOR toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:51:
Klik even een paar pagina's terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

zwembroek schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:51:
Weekje of 2. Twijfel of ik de VAL airdrop ga afwachten, vind deze pump eigenlijk al wel prima.
Is geen long term hold overigens. Coin hierboven (INJ) zie ik meer als long term hold.

Sora lijkt me een prima project en dankzij Polkaswap gaat het waarschijnlijk een bliksemstart hebben.
Maar er zijn zo ontzettend veel van dit soort projecten, dat je moet kiezen waar je bagholder van wilt blijven. Anders ga je echt nat als de bear market weer inslaat.

[ Voor 28% gewijzigd door Mooody op 03-03-2021 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Je kan hier trouwens het testnet van Injective testen met $100k aan monopolygeld: https://testnet.injective.exchange/

TSLA heeft een dipje, dus ik ga $100k in TSLA steken :7

[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 03-03-2021 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
sOid schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:53:
[...]

Klik even een paar pagina's terug ;)
Zoek functie ftw haha. Ik denk dat ik de pc maar afsluit voor vandaag. Maar beide zien er veel belovend uit. XOR staat wel al hoog, maar heeft weinig supply. Ik zal in een van de twee nog wat fiat steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:01:
[...]

Zoek functie ftw haha. Ik denk dat ik de pc maar afsluit voor vandaag. Maar beide zien er veel belovend uit. XOR staat wel al hoog, maar heeft weinig supply. Ik zal in een van de twee nog wat fiat steken.
Kijk ook even naar REN, daar heeft @Mooooody eerder boeiende dingen over geschreven :)

Overigens vond ik vandaag een aardige post over staking op Reddit. Wellicht de moeite waard om te delen! https://www.reddit.com/r/...de_2021_overview_of_best/

[ Voor 20% gewijzigd door sOid op 03-03-2021 22:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

zwembroek schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:01:
[...]

XOR staat op plek #233. INJ op plek #137.
Nooit kijken naar de prijs van de token of het recente koersverloop. Altijd kijken naar de potentie; "Waar verwacht jij dat een bepaalde coin over x tijd zou kunnen staan?"

Ik *denk* dat INJ heel eenvoudig in de top #100 kan komen binnenkort. Als dat gebeurt, krijgt het meer aandacht. Ik verwacht dat INJ een betere investering is van die 2, omdat Binance, omdat DEX, omdat Layer 2.

Voor Sora is de weg naar erkenning nog erg lang.

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 03-03-2021 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

In het Nederlands hebben we een mooi gezegde: 'Maart roert zijn staart'.
Mijn ervaring is dat in onze prachtige cryptowereld het zelfde geldt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:29

MicroWhale

The problem is choice

Mooooody schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:05:
[...]

XOR staat op plek #233. INJ op plek #137.
Nooit kijken naar de prijs van de token of het recente koersverloop. Altijd kijken naar de potentie; "Waar verwacht jij dat een bepaalde coin over x tijd zou kunnen staan?"

Ik *denk* dat INJ heel eenvoudig in de top #100 kan komen binnenkort. Als dat gebeurt, krijgt het meer aandacht. Ik verwacht dat INJ een betere investering is van die 2, omdat Binance, omdat DEX, omdat Layer 2.

Voor Sora is de weg naar erkenning nog erg lang.
Leuk project ja. Ik vind het wel een risico dat nog maar 16% van alle coins in omloop is....

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:28:
[...]

Leuk project ja. Ik vind het wel een risico dat nog maar 16% van alle coins in omloop is....
Goed punt uiteraard, dat is inderdaad een dingetje.

Maar als iets serieuze adoptie krijgt, boeit dat allemaal vrij weinig meer.
Projecten als The Graph en Chainlink zijn ook ontzettend behoudend in hun tokenomics, maar zijn ook lucratieve investeringen.....omdat ze simpelweg blijkbaar een bestaansrecht hebben in deze space.

Ik schaal INJ in dezelfde categorie als ANKR. Beide Binance startups, beide veelbelovend als het gaat om het vergaren van een leuk marktaandeel. Ook ANKR had vrij ongunstige tokenomics, maar doet toch ff een 600% in een paar maand.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 03-03-2021 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
Starter hier,

Ik volg het nu een beetje via bitvavo met een bescheiden inzet maar wat mij opvalt en intrigeert is vooral de plotse explosieve stijging van 1 of andere coin voor vaak hele korte periode van paar uur.
Is dit puur random of wordt dit afgesproken op 1 of andere forum althans indien er aanwijzingen zijn zou het leuker zijn dan dit te laat te moeten zien en alleen maar dromen van alle potentiele winst.

Indien ongepast in deze forum alvast mijn excuses.

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
nvidia666 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:07:
Starter hier,

Ik volg het nu een beetje via bitvavo met een bescheiden inzet maar wat mij opvalt en intrigeert is vooral de plotse explosieve stijging van 1 of andere coin voor vaak hele korte periode van paar uur.
Is dit puur random of wordt dit afgesproken op 1 of andere forum althans indien er aanwijzingen zijn zou het leuker zijn dan dit te laat te moeten zien en alleen maar dromen van alle potentiele winst.

Indien ongepast in deze forum alvast mijn excuses.
Pump en dump is iets wat bij crypto hoort. Dit kan zijn voor een paar uur, maar tegenwoordig ook nog geen 3 minuten. Soms is er ook gewoon iets van nieuws waarbij veel mensen kopen en het daarna weer terug omlaag zakt. Zie bijvoorbeeld Doge als Musk weer eens tweet. Er zijn verschillende oorzaken voor verschillende pumps omhoog waarbij dat vaak genoeg ook groepen zijn die het doen.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 15-10 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Goed artikel over Len Sassaman, een gerespecteerd cypherpunk die zelfmoord heeft gepleegd vlak nadat Satoshi afscheid heeft genomen van Bitcoin: https://leung-btc.medium....-and-satoshi-e483c85c2b10

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 13:41
Mooie onderbouwde tips Moody. Vooral inj lijkt me heel interessant, als
Ik het goed begrijp gewoon wereldwijd beleggen in crypto of assets via een platform.

Denken jullie dat de nft coins verder gaan komende maanden. Met het hele nft gebeuren voel ik veel bubbels en hype, misschien ben ik er al te oud voor. Maar zal vast veel aan te verdienen zijn. Alleen enjin voelt al alsof die kans gemist is. Zat te kijken naar tvk, lijkt een beetje uit te breken.

Verder twijfel ik of ik fiat moet gaan vannacht, ga het wel doen denk ik.
Beurzen toch wat negatief en het niet doorbreken van de 53k is ook niet direct super bullish. Kan het mis hebben hoor, maar denk eerst toch een dipje voor we verder gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 13:41
.oisyn schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:49:
Goed artikel over Len Sassaman, een gerespecteerd cypherpunk die zelfmoord heeft gepleegd vlak nadat Satoshi afscheid heeft genomen van Bitcoin: https://leung-btc.medium....-and-satoshi-e483c85c2b10
Wat een fantastisch artikel, geeft mij ook veel meer inzicht in het verhaal achter de code. Leest als een tragische film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

DarkShadow schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:50:
Ik het goed begrijp gewoon wereldwijd beleggen in crypto of assets via een platform.

Denken jullie dat de nft coins verder gaan komende maanden. Met het hele nft gebeuren voel ik veel bubbels en hype, misschien ben ik er al te oud voor. Maar zal vast veel aan te verdienen zijn. Alleen enjin voelt al alsof die kans gemist is. Zat te kijken naar tvk, lijkt een beetje uit te breken.

Beurzen toch wat negatief en het niet doorbreken van de 53k is ook niet direct super bullish. Kan het mis hebben hoor, maar denk eerst toch een dipje voor we verder gaan komen.
NFT gaat vast een dingetje worden, maar je zit goed als je in de platforms zit die al die shit mogelijk maakt toch?

Meeste gaat los op Ethereum. Hier en daar wat Polkadot EFT projecten. Geen zweet, gewoon de hypes infliltreren in de logische coins. Ethereum en Polkadot zijn logisch als je perse in alts wilt gaan zitten.
Ga je dieper graven, dan moet je ook meer de vinger aan de "sell button" houden als de bear market inslaat.

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 04-03-2021 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:49

StrongArmLance

Endless flow

DarkShadow schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:50:

Je zou voor Chiliz (CHZ) kunnen gaan, die is al wel flink gestegen. Maar die zetten in op de tokenization van sportclubs bijv., kan je meegaan op de NFT hype, zonder echt zo'n token binnen te hengelen. En verder is natuurlijk alles bubbel en hype.

Ik zie BTC ook nog teruggaan. Maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:29

MicroWhale

The problem is choice

Mooooody schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:44:
[...]

Projecten als The Graph en Chainlink zijn ook ontzettend behoudend in hun tokenomics, maar zijn ook lucratieve investeringen.....omdat ze simpelweg blijkbaar een bestaansrecht hebben in deze space.

Ik schaal INJ in dezelfde categorie als ANKR. Beide Binance startups, beide veelbelovend als het gaat om het vergaren van een leuk marktaandeel. Ook ANKR had vrij ongunstige tokenomics, maar doet toch ff een 600% in een paar maand.
Dat INJ een goede basis heeft en goede tokenomics is inderdaad wel duidelijk. toch doet zoiets me nog altijd twijfelen, omdat ik in het verleden andere projecten heb meegemaakt die soortgelijke situatie zaten en door het putje zijn gegaan. Dat dus ondanks die goede omstandigheden. Maar ja, we zullen zien. Geen grote % van het portfolio dus, maar lijkt me wel iets voor een kleine % investering om te zien waar het uitkomt.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Zonet voor het eerst mijn Nexo card gebruikt. Flawless ervaring.

Hieronder zie je mooi de flow die dan geïnitieerd wordt. Van onder naar boven:
- Het onderpand voor de lening wordt automatisch naar de Credit wallet overgeheveld.
- De retailer wordt betaald
- De cashback wordt gestort

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EvhIiRMDgaT78-p9dVffpzCFlqk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eLUn5ci0p6kvJBYDnHrjSRaf.jpg?f=fotoalbum_large

Je ziet ook dat het onderpand van ~118 Nexo nu ~268 usd waard is. Er wordt dus meer onderpand gereserveerd dan je leent. Hoeveel dat is verschilt per type crypto (dat is de loan-to-value).

Op het beginscherm in de app staat nu ook dat de waarde van het onderpand nu ~268 usd is en dat als de waarde van het onderpand ~80 usd of minder wordt (door fluctuatie van de koers van de crypto in onderpand), de lening automatisch in delen geliquideerd wordt, ofwel: dan wordt het onderpand verkocht om de lening terug te betalen.

Als het goed is krijg ik ruim voor die tijd al waarschuwingen, zodat ik zelf meer Nexo (of welke crypto dan ook) van m'n savings naar m'n Credit wallet kan verschuiven.

Nu heb ik gewoon euro's overgeboekt, dat voelt dan wel meteen heel archaïsch aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Zit hier nog iemand op de FLOW trein?
Ik dacht paar weken geleden toen hij rond de 8/9 euro stond ik buy bij de dip op 7 euro. Vervolgens kijk ik telkens dat hij weer is gestegen en wacht ik nog steeds op de dip. Zonde dat ik toen niet ben ingestapt en ben gaan stake.
Inmiddels is hij 31 euro ruim waar gaat dit heen? Iemand een logische verklaring voor deze groei bij FLOW?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08:58

raq

Een amateuranalyse hier:
Rondom Xem is nu veel aandacht voor de airdrop van 12mrt, nu is xem eergister door z'n longterm resistance gegaan (1500sat) en daarna 1750sat aangetikt. Deze resistance wordt nu getest, lijkt me een mooi inkoopmoment voor het vervolg van de airdrop-hype, mocht je er nog niet in zitten. Of sla ik hier de plank mis.

PS: moet CZ ook niet snel even een launchpad aankondigen, anders loopt er na vandaag niets meer.

[ Voor 4% gewijzigd door raq op 04-03-2021 10:12 ]

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
Heeft iemand laatst nog wat gehoord van het Cypherium project? Ik heb 240 CPH ontvangen in mijn wallet en laatst kreeg ik een mail dat de rest pas na exchange listing komt. Dat was ook meteen het laatste wat ik er van heb gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

spok9 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:26:
Zonet voor het eerst mijn Nexo card gebruikt. Flawless ervaring.

Hieronder zie je mooi de flow die dan geïnitieerd wordt. Van onder naar boven:
- Het onderpand voor de lening wordt automatisch naar de Credit wallet overgeheveld.
- De retailer wordt betaald
- De cashback wordt gestort

[Afbeelding]

Je ziet ook dat het onderpand van ~118 Nexo nu ~268 usd waard is. Er wordt dus meer onderpand gereserveerd dan je leent. Hoeveel dat is verschilt per type crypto (dat is de loan-to-value).

Op het beginscherm in de app staat nu ook dat de waarde van het onderpand nu ~268 usd is en dat als de waarde van het onderpand ~80 usd of minder wordt (door fluctuatie van de koers van de crypto in onderpand), de lening automatisch in delen geliquideerd wordt, ofwel: dan wordt het onderpand verkocht om de lening terug te betalen.

Als het goed is krijg ik ruim voor die tijd al waarschuwingen, zodat ik zelf meer Nexo (of welke crypto dan ook) van m'n savings naar m'n Credit wallet kan verschuiven.

Nu heb ik gewoon euro's overgeboekt, dat voelt dan wel meteen heel archaïsch aan :P
En over die credit wallet betaal je dan de rente, toch... hoe los je de lening vervolgens af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 22:08
Toch maar wat geld in Enjin gestoken vanochtend. Gaat misschien al hard nu door het nieuws gister. Maar zitten wat updates aan te komen in april (en verderop in het jaar) welke een positief effect kunnen hebben.

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-10 11:59

p0st

Dutch Reefer

Bartjeuhz schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:28:
Toch maar wat geld in Enjin gestoken vanochtend. Gaat misschien al hard nu door het nieuws gister. Maar zitten wat updates aan te komen in april (en verderop in het jaar) welke een positief effect kunnen hebben.
Kun je niet beter eerst de inevitable dip afwachten? Volume is in een paar dagen van 100mln naar 3mrd gestegen, dat gaat over een dag of wat wel weer afnemen en dan gaat er sowieso een dip(je) komen. Maar goed, hebben is hebben :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Hopelijk komen we te weten wat de projecten zijn van Cardano in Afrika.

https://blockchainafrica....oskinson-keynote-speaker/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 22:08

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
OGN naar de maan. Die stijgende lijn gaat wel lekker hard zo. Binance doet een staking APY waardoor dit komt denk ik.
Zou mooi zijn als hij weer de 1200 sat kan raken zoals vorige piek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:15
.

[ Voor 99% gewijzigd door pletter op 04-03-2021 18:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Mooooody schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:44:
[...]

We zullen zien wat INJ gaat doen. Zonet in de dip 100 van gekocht. Maar even een tijd van afblijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:01
vrrs schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:53:
Heeft iemand laatst nog wat gehoord van het Cypherium project? Ik heb 240 CPH ontvangen in mijn wallet en laatst kreeg ik een mail dat de rest pas na exchange listing komt. Dat was ook meteen het laatste wat ik er van heb gehoord...
Zit je op telegram? Zo ja dan heb ik wel een groep voor je. Geen goed nieuws.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Pelox schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:58:
[...]

Die telegram is een dumpster truck, net zoals het project overigens.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
De DXY (relatieve waarde-index van de dollar) is behoorlijk aan het pumpen de laatste dagen. Met het breken van de 91.5 lijkt hij uit een neerwaartse trend te zijn gekomen en schurken we momenteel tegen een key resistance aan.

Over het algemeen geldt dat een depreciërende dollar goed nieuws is voor alle asset classes in het algemeen en zo ook crypto. De verwachting was (en is) dat de dollar nog wel marge heeft om verder in relatieve kracht te dalen, zeker in het licht van de US steunpakketten en het feit dat er vorig jaar een exorbitant bedrag aan $ is bijgeprint. De pump van de DXY is op de korte termijn waarschijnlijk te verklaren door de stijgende bond yields en dus langetermijn (c.q. swap-) rente.
In de crypto hoogtijdagen van 2017 kende de DXY een behoorlijke neerwaartse trend, i.e. zo'n 15% in een jaar tijd. Nu zitten we op ~13% in minder dan een jaar, incluis de dip door covid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ME12iHRCDVe9UCGkuRZliKVu-T4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IqwKEmUnyOruZKw3VDvniV6g.jpg?f=user_large

De move up in 2018 ging gepaard met de welbekende crash van BTC. Of we nu iets dergelijke reactie gaan zien, mocht de DXY verder stijgen, is wat mij betreft niet te zeggen, maar het in de gaten houden van de DXY op de korte tot middellange termijn kan denk ik geen kwaad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yox6bNJ2XUZmrrj3LSPdVvGMTKI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/48dH58Nnk76clqPTHTU4Wrqq.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Afgelopen nacht wel ruim 12k aan BTC uit Coinbase gevloeid. Wel een indicatie dat er nog flink BTC wordt ingeslagen, maar zodra het boven de 50k komt lijken veel mensen hun winst te nemen, die dan vervolgens wordt opgekocht door de whales (?) rond 46-48k. Als je er voor de langere termijn inzit zijn de dips een mooi moment om wat bij te kopen. Wellicht ook een mooi moment om wat extra ETH in te slaan.

Benieuwd hoe dit de komende dagen gaat ontwikkelen. Blijven we sideways gaan rond dit niveau of gaan we nog de 41-42k opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
Pelox schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:58:
[...]

Ben benieuwd! Wat is er in grote lijnen aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:01
vrrs schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:26:
[...]

Ben benieuwd! Wat is er in grote lijnen aan de hand?
Grote lijn is dat een hoop investeerders geen vertrouwen meer hebben en bang zijn dat het toch echt een scam is. Verder mogen er geen vragen gesteld worden, dat is een instant ban, steeds meer negatieve berichten op Twitter etc. En eergisteren bedreigde de grote baas Sky alle fudders met de dood.. Dat soort dingen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

beefy.finance heeft nu ook een 'launch pool' waarbij je extra tokens kan verdienen:
https://app.beefy.finance/stake

Weet nog niet goed wat ik er van moet denken, allemaal rotzooi wsl :+

[ Voor 24% gewijzigd door Slonzo op 05-03-2021 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-10 20:35
Lees net het stukje over de DXY maar volgens Bloomberg gaat we binnenkort meerdere keren over de kop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TX7zOcD4y-IETUCIYXHI2LqPm0o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xtkjMc3VS2kWBgLUENwWKOGR.jpg?f=fotoalbum_large

Welke indicator uiteindelijk de juiste blijkt te zijn weten we pas over een tijdje......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 00:43
Zojuist een interessante podcast geluisterd waar een ETH 2.0 developer (Ben Edgington) zegt dat ETH 2.0 het huidige gas prices probleem helemaal niet oplost/ aanpakt. Ik was in de veronderstelling dat dit wel het geval was. Is er dan geen oplossing voor de huidige gas prices of zie ik iets over het hoofd?

podcast link voor de geinteresseerden: https://www.coindesk.com/...-hole-eth-2-ben-edgington

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
IOTA is vandaag weer in de top 20 MC terecht gekomen en ziet er qua prijsontwikkeling en technische ontwikkeling zéér bullish uit _/-\o_

Nog steeds bijna 4 x van ATH af dus nog flinke ruimte voor groei. Overigens verwacht ik (ja, nog steeds) dat ATH ergens voor de zomer makkelijk gehaald wordt. Deze maand IOTA 1.5 (grootste update in vier jaar) en voor het einde van het jaar decentraal (en natuurlijk feeles en schaalbaar *O* )

DYOR

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mo9kmnq9e-edDyimq8aa5MUUVeQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/azqnvuOQq0GZKE1yrrvAuLbO.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@D-Ed Ik ken Zebra van o.a. pasprinters, wel een grote speler in die markt en blijkbaar dus ook in andere markten. Inderdaad nog flinke ruimte voor groei tot de vorige ATH, ik help het je hopen ;) IOTA heeft mij ooit heel veel kopzorgen bezorgd, maar ze timmeren nu wel goed aan de weg. In de huidige markt doet dat er misschien minder toe, maar voor de lange termijn des te belangrijker.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Positief zien: Er kan nog iets bij voordat er weer een dip volgt, maar wees voorzichtig...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EvusPJIXYAEMOso?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Stond op het punt om eth te gaan minen en had een gpu op het oog met een roi van zo'n 5-6 maanden. Nu ik hoor dat eip1559 in Julie komt begin ik toch ernstig te twijfelen. Dan zou het wel eens gedaan kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Taro schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 18:43:
Positief zien: Er kan nog iets bij voordat er weer een dip volgt, maar wees voorzichtig...
[Afbeelding]
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:04
ArtPhil-Flower schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:26:
Stond op het punt om eth te gaan minen en had een gpu op het oog met een roi van zo'n 5-6 maanden. Nu ik hoor dat eip1559 in Julie komt begin ik toch ernstig te twijfelen. Dan zou het wel eens gedaan kunnen zijn.
Je kan altijd nog ETC gaan minen, persoonlijk verwacht ik wel een price pump als al die mining power ergens naartoe gaat vloeien..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Stokstaart schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 21:00:
[...]

Je kan altijd nog ETC gaan minen, persoonlijk verwacht ik wel een price pump als al die mining power ergens naartoe gaat vloeien..
Als de mining power wegvloeit wordt de moeilijkheidsgraad verlaagd, dus dan wordt het misschien weer rendabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
ArtPhil-Flower schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 21:44:
[...]

Als de mining power wegvloeit wordt de moeilijkheidsgraad verlaagd, dus dan wordt het misschien weer rendabel.
Bedoel je wegvloeien bij ETH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
ArtPhil-Flower schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:26:
Overstappen op Ravencoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Kw4kje schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 22:04:
[...]

Overstappen op Ravencoin.
Ja, da's best wel een grappig muntje.

MWC-CT31(MWC) Cuckatoo31 staat bovenaan what to mine. Enige probleem met deze koeievlaai coin minen is dat het morgen weer anders kan zijn. Is er een manier om automagisch shitcoins te kiezen die het meest rendabel zijn? Ik heb ergens gelezen dat dit kan met nicehash, is dat waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Ja, mogelijk. Tot ETH 2.0 want dan is het helemaal afgelopen met minen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 17:17:
@D-Ed Ik ken Zebra van o.a. pasprinters, wel een grote speler in die markt en blijkbaar dus ook in andere markten. Inderdaad nog flinke ruimte voor groei tot de vorige ATH, ik help het je hopen ;) IOTA heeft mij ooit heel veel kopzorgen bezorgd, maar ze timmeren nu wel goed aan de weg. In de huidige markt doet dat er misschien minder toe, maar voor de lange termijn des te belangrijker.
Thx! _/-\o_

Check vooral ook de Intel - IOTA - Dell stream die ik laatst poste ;)

Ik zit er al vanaf zomer ‘17 in, heb de boel zien stijgen naar $5,50 en zakken naar $0,10.. In de weg naar beneden leuke winst eruit gehaald en sindsdien ook weer verder DCA dus tja.. Pieken en dalen zijn mij echt niet meer vreemd, doe lekker m’n ding en loer hier af en toe naar binnen _/-\o_

Tof om te zien hoe het project nu echt op stoom lijkt te komen, Lets see where this thing is going!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ogi18
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik hoop dat niemand hier heeft geïnvesteerd in PAID Network.

[ Voor 192% gewijzigd door Ogi18 op 05-03-2021 23:31 . Reden: Foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ogi18 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 23:26:
Ik hoop dat niemand hier heeft geïnvesteerd in PAID Network.
Die ging even hard ja. Van in de dollars naar centen. Las dat iemand er een paar miljoen had kunnen maken op de een of andere manier en ging marketsellen. Weet niet of dit klopt, maar damn je zou er maar inzitten met een hoog bedrag. Geeft weer eens goed aan hoe link crypto soms kan zijn. Zelfs BTC is niet veilig voor zoiets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ogi18
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
PilatuS schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 23:28:
[...]

Die ging even hard ja. Van in de dollars naar centen. Las dat iemand er een paar miljoen had kunnen maken op de een of andere manier en ging marketsellen. Weet niet of dit klopt, maar damn je zou er maar inzitten met een hoog bedrag. Geeft weer eens goed aan hoe link crypto soms kan zijn. Zelfs BTC is niet veilig voor zoiets.
Heb gelezen dat twee mogelijk scenario's zijn. Een waar men vanuit gaat dit een exit scam is en een andere om een hack. Het is dat ik tijdens de IDO niet op de whitelist kwam anders had ik er ook in geïnvesteerd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 21:18
Voor de nexo gebruikers: ze hebben gisteren nieuwe fixed terms opties toegevoegd voor fiat en crypto. Deze nieuwe fixed terms krijgen de oude APY's, en de huidige flex terms krijgen lagere APY's: https://nexo.io/blog/earn...-yield-fixed-terms-option

Crypto (fixed staat 1 maand vast):
Afbeeldingslocatie: https://nexo.io/media/pages/blog/earn-on-crypto-and-fiat-welcomes-high-yield-fixed-terms-option/32089ff151/nexo-with-terms-crypto-2x.png

Fiat (fixed staat 3 maanden vast):
Afbeeldingslocatie: https://nexo.io/media/pages/blog/earn-on-crypto-and-fiat-welcomes-high-yield-fixed-terms-option/9e4a241062/nexo-with-terms-fiat-2x.png

Bij fixed wordt de rente wordt ook nog maar 1x uitbetaald aan het einde van de periode. Heb zo snel nog niet gezien onder welke condities je het evt eerder kan opnemen, mocht dat nodig zijn.

Stable coins werken voorlopig nog op de oude manier, maar gaan in de toekomst ook over naar het nieuwe systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-10 11:05

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Dank voor de heads-up. Ik heb sinds kort een deel van m’n spaargeld daar staan. Gewoon plain fiat in kind. Aangezien dat niet bedoeld is om mee te traden toch maar eens kijken naar dat fixed...

Edit: zojuist op een fixed term gestart (auto renew uitgezet). Ik zie zo snel geen link/button om de inzet tussendoor vrij te krijgen dus daar zal waarschijnlijk wel meer moeite voor gedaan moeten worden, als al mogelijk. Iets om rekening mee te houden.

[ Voor 38% gewijzigd door Ray-zor op 06-03-2021 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024

bek

Op EUR kreeg ik nog maar 4% afgelopen dag. In plaats van 8%. Ik reken EUR tot de stable coins, maar het rentepercentage is dus gewijzigd.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MrBxxfxWQQVfO0f6S1XKMhiQtgc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IxIly6SW0tM9Di5FjlhPE9Yb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door bek op 06-03-2021 13:18 . Reden: blond ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 21:18
Ray-zor schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:25:
Dank voor de heads-up. Ik heb sinds kort een deel van m’n spaargeld daar staan. Gewoon plain fiat in kind. Aangezien dat niet bedoeld is om mee te traden toch maar eens kijken naar dat fixed...

Edit: zojuist op een fixed term gestart (auto renew uitgezet). Ik zie zo snel geen link/button om de inzet tussendoor vrij te krijgen dus daar zal waarschijnlijk wel meer moeite voor gedaan moeten worden, als al mogelijk. Iets om rekening mee te houden.
Volgens https://support.nexo.io/h...o-Term-Deposits-Explained kan Customer Support het vrijgeven, maar ben je alle interest voor die periode kwijt:
Cannot be withdrawn until the term is over. Fixed terms can only be cancelled by Customer Support upon request. However, in case of cancellation the interest to be paid out at the end of the term is lost.
bek schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:31:
Op EUR kreeg ik nog maar 4% afgelopen dag. In plaats van 8%. Ik reken EUR tot de stable coins, maar het rentepercentage is dus gewijzigd.[Afbeelding]
EUR is fiat, dus 4% bij flex. Stable coins zijn de verschillende *USD* varianten (maar niet USD zelf), PAX en DAI.
Pagina: 1 ... 6 ... 102 Laatste

Let op:
  • Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++.
  • Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.

Regels voor dit topic:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
  • Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!