[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 39 ... 102 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:06
Morgen een belangrijke dag mbt de weekly close.

Wat vinden jullie een overtuigende marge naar erboven voor een positief signaal in de voortzetting van de huidige trend ?

[ Voor 42% gewijzigd door Palindrome op 09-08-2021 01:47 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
LINK wordt weer interessant. LINK/USDT zit momenteel op 43% van zijn ATH. Ter vergelijking: ETH/USDT en BTC/USDT zitten op rond 68% van hun ATH. Verder weten we dat alts het normaliter goed doen als BTC in de bull market support band zit.

LINK/USD heeft (net als elke andere coin) mooie drie weken gekend. 7d MA heeft keurig als support gediend. Nu zijn we er doorheen gezakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JAeqX_e_Jt72YkHGGsWuJbdF2wc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/igoHp9Jehvs6BQdpbgynCEOd.png?f=fotoalbum_large

Dan, belangrijk(er), LINK/BTC:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t3Gp6BFIdtlt84teNC7CF8bOusQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/89k9tBCkG9LsPFiflaVuiNiD.png?f=fotoalbum_large

Waar ik naar op zoek ben is een higher low in het BTC paar, dus idealiter op of nabij de oplopende oranje lijn. De trendlijn komt min of meer overeen met interessante historische resistance en support levels, zie de gele box. Een defensiever instapmoment zou de rode lijn zijn rond de 47.000 satoshis. Een stijging van ~20% stijging zou dan een mooie langetermijn swingtrade zijn. Let wel: dit geldt natuurlijk als BTC zich een beetje koest houdt en niet capituleert, maar daar lijkt voorlopig nog geen sprake van te zijn.

Los van bovenstaande potentiële constructie voor een swing trade is het natuurlijk evident dat LINK nog veel te winnen heeft dit jaar. Ik denk dat er sprake is een relatieve onderwaardering zoals dat ook voor DOT geldt, en zoals dat niet geldt voor bijvoorbeeld ADA. Je instapmoment is dus ook afhankelijk van de tijdshorizon van je belegging.

[ Voor 9% gewijzigd door Jedi_Pimp op 09-08-2021 08:23 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie(f)
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-10 19:05
De koers zal bepaald worden door de US. Infastructure bill is wel een serieus dingetje.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 10:18
anti elppa schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 15:48:
[...]

op dit sub forum na is tweakers ook gewoon hetzelfde als telegraaf en nu.nl. 1 grote verzameling zuur kutten die de boot gemist hebben of van moeder de vrouw alles op de bank moeten zetten. Die komen 2 halvings verder wel een keer aan boord op 10meur per coin
Aan de andere kant vind ik het juist weer heel typerend dat mensen die wel in crypto zitten bijna alle kritiek van de hand doen als "Ze zijn jaloers... hebben de boot gemist". Het zou jullie sieren om je daar wat meer voor open te stellen. Niet enkel afdoen als FUD FUD, boot gemist, jaloezie! Soms begint het bijna op een soort sektarisch gedrag te lijken. Zodra ik met iemand spreek en kritiek uit, dan is meestal de eerste reactie, oh je hebt zeker geen crypto, of je was te laat. :X

Het mag van mij best in waarde stijgen en rendement op behaald worden. Maar het gigantische speculatieve, hebzuchtige en opportunistische karakter van crypto, vind ik heel jammer. Het is niet meer "Power to the people", dat is meer de marketing term geworden, maar "power to the people" die er op tijd bij waren en op tijd uit stappen. Denk dat 'Satoshi' het nooit zo bedoeld had. Het lijkt bij de meeste mensen niet meer te gaan om het buiten spel zetten van de elite met veel geld en macht, maar maximaal persoonlijk gewin.

Ik hoop dat crypto blijft. Dan wel in een veel stabielere en bruikbare vorm. Niet enkel speculatieve commodity. Ben alleen bang dat dat enkel mogelijk is middels regulatie en dan verliest crypto juist één van zijn mooiste eigenschappen. Ben benieuwd hoe het zich in de toekomst verder ontwikkeld. Een ECB Stablecoin zie ik ook weer niet zitten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Shaflic schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 08:56:
[...]

Aan de andere kant vind ik het juist weer heel typerend dat mensen die wel in crypto zitten bijna alle kritiek van de hand doen als "Ze zijn jaloers... hebben de boot gemist". Het zou jullie sieren om je daar wat meer voor open te stellen. Niet enkel afdoen als FUD FUD, boot gemist, jaloezie! Soms begint het bijna op een soort sektarisch gedrag te lijken. Zodra ik met iemand spreek en kritiek uit, dan is meestal de eerste reactie, oh je hebt zeker geen crypto, of je was te laat. :X

Het mag van mij best in waarde stijgen en rendement op behaald worden. Maar het gigantische speculatieve, hebzuchtige en opportunistische karakter van crypto, vind ik heel jammer. Het is niet meer "Power to the people", dat is meer de marketing term geworden, maar "power to the people" die er op tijd bij waren en op tijd uit stappen. Denk dat 'Satoshi' het nooit zo bedoeld had. Het lijkt bij de meeste mensen niet meer te gaan om het buiten spel zetten van de elite met veel geld en macht, maar maximaal persoonlijk gewin.

Ik hoop dat crypto blijft. Dan wel in een veel stabielere en bruikbare vorm. Niet enkel speculatieve commodity. Ben alleen bang dat dat enkel mogelijk is middels regulatie en dan verliest crypto juist één van zijn mooiste eigenschappen. Ben benieuwd hoe het zich in de toekomst verder ontwikkeld. Een ECB Stablecoin zie ik ook weer niet zitten.
ja snap ik helemaal. Ik nam ook eerst echt de tijd om het mensen uit te leggen. Maar heb er 9 vd 10 gewoon geen zin meer in. Is ook niet gek omdat ik er al 9 jaar inzit. Je wint de discussies toch niet. Kennis heb ik er volgens mij wel van. Wat het is, hoe het netwerk werkt, het btc protocol, de toegevoegde waarde, TA enz. Tuurlijk zullen er meer mensen zijn met meer kennis. Ik ken uiteraard ook de zwakke punten en zal die niet snel ontkennen. Maar zoals ik al schreef, ik heb er meestal de energie niet voor om met mensen in discussie te gaan die op voorhand al niet te overtuigen zijn, of gewoon niet willen inzien wat het is, en iets willen leren. Ik denk dat er best veel mensen zijn zoals ik, en dan krijg je de fud fomo fights zoals op nu.nl met maar weinig inhoud of leuke discussies waar mensen nog wat van leren.
Aan de andere kant is het ook niet gek, vraag een doorsnee persoon eens hoe het monetaire systeem werkt......kans is klein dat je een correct antwoord krijgt. De kans dat een doorsnee persoon BTC begrijpt is dus ook maar klein....magic internet money :9

[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 09-08-2021 09:13 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hager1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-07 11:43
Taro schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 09:09:
[...]

Waar voorbij bedoel je? Want de toelichting die bij die voorspelling hoort had te maken met afketsen op de 1D MA200 (al dan niet met een wick erboven), en de 1D MA200 is exact waar Bitcoin zich nu bevindt.

Fijn weekend! :)
Hallo @Taro
uitgaande van dit concept, mag ik ervanuit gaan dat we nu decending zijn richting 36K?
en van daaruit de krochten gaan opzoeken?
gisteren gaf je al aan een nachtje Fiat te gaan.

ik vaar mijn eigen koers waarbij ik vaker hoger buy dan sell dan dat ik eindelijk eens low buy, maar toch ben ik benieuwd naar welke richting je BTC verwacht.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
hager1 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 09:42:
[...]

Hallo @Taro
uitgaande van dit concept, mag ik ervanuit gaan dat we nu decending zijn richting 36K?

ik vaar mijn eigen koers waarbij ik vaker hoger buy dan sell dan dat ik eindelijk eens low buy, maar toch ben ik benieuwd naar welke richting je BTC verwacht.
Beetje gevaarlijk dit zo recht op de man af te vragen als ik zo eerlijk mag zijn. Klinkt als 'zeg me wat ik het beste kan doen' en dat kan je niet in andermans schoenen schuiven.

Is overigens niet bedoeld als aanval hoor. Ik denk dat je er meer aan hebt om alle grafieken, inzichten en data die hier en elders voorbij komt tot je te nemen en dan voor jezelf een eigen afweging te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Hallo @Taro

Het beste is een direct antwoord van Taro.

Mijn advies is echter om Taro zijn laatste ongeveer 10 shares van zijn TA's erbij te pakken, deze opeenvolgend nog eens te lezen en dan per TA jouw interpretatie op te schalen tot een uiteindelijke conclusie. Taro gaat regelmatig in FIAT, soms al bij een vermoeden van 1-2k zakken koers. Dus het hoeft niet met 20% terug te zakken vanaf 45 naar 36.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
Shaflic schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 08:56:
[...]
Aan de andere kant vind ik het juist weer heel typerend dat mensen die wel in crypto zitten bijna alle kritiek van de hand doen als "Ze zijn jaloers... hebben de boot gemist".
Ik snap eerlijk gezegd sowieso niet waarom mensen zogenaamd 'de boot hebben gemist'. De eerste boten zijn al jaren geleden vertrokken inderdaad, laat dat duidelijk zijn. Maar kijkend door een bescheiden roze bril ligt er nog een complete armada te wachten om uit te varen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-10 13:08
Beun de Haas BV schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:20:
Maar kijkend door een bescheiden roze bril ligt er nog een complete armada te wachten om uit te varen.
Het probleem wat ik merk bij de mensen is dat ze alleen maar achterom kijken waar de betreffende token qua prijs vandaan komt en dan denken dat dit wel de top was..

Al snel komen ze dan uit bij de bekende shitcoins van een paar cent in de hoop dat deze ook ooit de 69K aantikt..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bitcoin (BTC) koers ondervindt even moeite na dit nieuws over belangrijke wet in de VS
BY: CRYPTO INSIDERS ON: 09/08/2021
Bron: https://dutchcryptotalk.c...belangrijke-wet-in-de-vs/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beug
  • Laatst online: 28-10 08:45
Passie(f) schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 08:43:
De koers zal bepaald worden door de US. Infastructure bill is wel een serieus dingetje.
Ik denk dat het een noodzakelijk kwaad is om überhaupt verder te kunnen groeien. Dat dat ook nadelige gevolgen kan hebben, akkoord. Maar long term dat ik dat dat ook positieve gevolgen kan hebben voor de cryptoindustrie. Hangt er ook allemaal van af hoe de concrete invulling van de te stemmen wettekst dinsdag zal zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Er zijn meerdere amendementen voorgesteld. De welbekende die PoW > PoS voorstelt waarbij DeFi het lastig gaat krijgen want hoe ga je KYC toepassen als je zelf een node hebt? En een amendement die zowel PoW als PoS uitsluiten van de benodigde KYC en crypto miners/pools niet verplichten tot KYC.

Dus wat de koers gaat doen? Das afhankelijk van de stemming. Blijft een gevalletje buy the rumor sell the news. Als PoS de facto geen voet krijgt op Amerikaanse bodem zal het wel wat doen in negatief opzicht lijkt mij. Mocht PoS net als PoW uitgesloten zijn van de benodigde verplichtingen en crypto in zijn geheel worden meegenomen in de belastingen krijg je dat de huidige trend nog wel even door kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-10 22:04
[...]

Hallo @Taro

Waarom zou je short willen gaan op BTC? Als je gelooft dat BTC dit jaar of next cycle de 100k pak is het zonde als je stable ingaat en daarna de boot mist. Persoonlijk koop ik in bij elk (local) dip en dan uitcashen wanneer het rijp is 8) :+
Joosie200 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:28:
Er zijn meerdere amendementen voorgesteld. De welbekende die PoW > PoS voorstelt waarbij DeFi het lastig gaat krijgen want hoe ga je KYC toepassen als je zelf een node hebt? En een amendement die zowel PoW als PoS uitsluiten van de benodigde KYC en crypto miners/pools niet verplichten tot KYC.

Dus wat de koers gaat doen? Das afhankelijk van de stemming. Blijft een gevalletje buy the rumor sell the news. Als PoS de facto geen voet krijgt op Amerikaanse bodem zal het wel wat doen in negatief opzicht lijkt mij. Mocht PoS net als PoW uitgesloten zijn van de benodigde verplichtingen en crypto in zijn geheel worden meegenomen in de belastingen krijg je dat de huidige trend nog wel even door kan.
Gaat dit over ETH Casper? Ik zie niet voor me hoe ze KYC gaan forceren op mensen die een stake node runnen in US op ten duur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hexxagon schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:06:
[...]
Gaat dit over ETH Casper? Ik zie niet voor me hoe ze KYC gaan forceren op mensen die een stake node runnen in US op ten duur.
Mijn naam is haas, niet Casper :+ Nee maar het gaat om PoS in het algemeen waaronder dus ethereum straks met eth2 en waarom is er defi? Juist dankzij ethereum. Het boeit ze niet echt hoe die uitwerking effect heeft op mensen die in privé staken. Maar het tast wel de decentrale vorm aan.

Kortom zoals het er naar uit ziet gaan ze in de senaat het wetsvoorstel in originele staat beoordelen. Stemmen ze voor of tegen. Met dus in begrip van de originele tekst zonder dat welk amendement meegenomen gaat worden. Dan moet het nog langs het huis van afgevaardigden. Zeg tweede kamer > eerste kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie(f)
Kortom zoals het er naar uit ziet gaan ze in de senaat het wetsvoorstel in originele staat beoordelen. Stemmen ze voor of tegen. Met dus in begrip van de originele tekst zonder dat welk amendement meegenomen gaat worden. Dan moet het nog langs het huis van afgevaardigden. Zeg tweede kamer > eerste kamer.
Ben benieuwd welke uitwerking dit heeft op de crypto markt, korte en lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Joosie200 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 14:38:
[...]

Mijn naam is haas, niet Casper :+ Nee maar het gaat om PoS in het algemeen waaronder dus ethereum straks met eth2 en waarom is er defi? Juist dankzij ethereum. Het boeit ze niet echt hoe die uitwerking effect heeft op mensen die in privé staken. Maar het tast wel de decentrale vorm aan.

[Twitter]

Yups DYOR, toppie. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Joosie200 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 14:38:
[...]

[Twitter]

Zojuist een update van Coinbureau ontvangen die e.e.a. goed samenvat:
Hey Guys,

Just thought I would give you an update on where the crypto amendment stands. I appreciate not all of you have the time to follow this US congressional rigmarole.

Currently, it seems as if there has been an agreement reached between Lummis, Warner, Portman, Toomey and Sinema on the amendment.

https://twitter.com/senrobportman/status/1424771162547105793

This is a decent amendment as it tightens the definition of "Broker" quite considerably. This means that it could be difficult for someone to argue that developers who build protocols could be considered "brokers". This is the compromise that we all wanted to see.

Not only that, but the amendment also has exemptions for "validators" which includes not only Proof of Work or Proof of Stake validators, but any participant that is helping to keep facilitate transactions on a distributed ledger.

https://twitter.com/JStein_WaPo/status/1424775618164662279

Now, here is where things get a bit tricky. Schumer said there would be no more discussion on amendments. So, the amendment can only be added to the bill if it passes with unanimous consent. This means that if even one senator rejects the amendment as is, it fails and won't be included in the bill.

This is the worst outcome as it excludes any of the exemptions afforded by these amendments. It would stifle innovation in the Defi and crypto space.

So, if you are a US citizen with a sitting Senator representing you, give them a call and let them know how you feel.

Call 517-200-9518 to be connected to your Senators’ office 🙏🇺🇸

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 22:22:
[...]

Zojuist een update van Coinbureau ontvangen die e.e.a. goed samenvat:

[...]
Er is altijd een senator die twijfelt/botweg tegen is of gewoon tegen de partij verkeerd stemt. Wel in NL in elk geval. Genoeg nacht van... gehad in de NLse politiek. Dus ik ben benieuwd naar de uiteindelijke stemming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:15
Dit is toch gewoon superbullish zo lang we boven het gele lijntje blijven? Nog geen wick te bekennen. En eigenlijk verwacht ik niet dat wetsvoorstellen de pret nu gaan drukken. Politieke issues zijn er altijd al.

[ Voor 87% gewijzigd door The Redman op 09-08-2021 23:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Betreffende Tether, die vaak onder vuur ligt:
Tweede audit van Tether over dekking van hun $63 miljard USDT
vandaag, 22:00

De dekkingsgraad van de stablecoin Tether (USDT) is al jaren een groot thema. Kunnen ze door (ongedekte) Tether te printen, de bitcoin prijs pumpen? En hoe schimmig (of betrouwbaar) is de uitgifte van deze nieuwe tokens?
Bron: https://bitcoinmagazine.n...g-van-hun-63-miljard-usdt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
"An 87 year old Alabama Senator who was elected before the internet existed was the only vote against passing the #crypto amendment where unanimity was needed because he wanted to add $50B for defense last minute. We need #TermLimits now."

Tsja, wat meer kan ik hier over zeggen...

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Xamsix schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 00:08:

Dat Bitcoin het allemaal het beste snapt en gewoon weer op 46,3k staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 00:53:
[...]

Dat Bitcoin het allemaal het beste snapt en gewoon weer op 46,3k staat.
Haha ja heerlijk is dat he, ik verwacht het een en zie het ander gebeuren. Daarom ben ik gelukkig een holder.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ennas7
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-09 00:19
Joosie200 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:28:

Ik heb er wel vertrouwen in dat de industrie zich aanpast. Lijkt me weinig moeite om een klein PoW element in een PoS chain in te bouwen. Wordt een typisch gevalletje van sell the rumour, buy the news imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Xamsix schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 00:08:
"An 87 year old Alabama Senator who was elected before the internet existed was the only vote against passing the #crypto amendment where unanimity was needed because he wanted to add $50B for defense last minute. We need #TermLimits now."

Het verbaast me niks _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Binance delist Euro van margin trade per 12e 10:00.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-10 18:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
heeft weinig effect moet ik zeggen. Vraag me ook altijd af hoe ze van die coins af gaan komen, die adressen worden direct overal geflaged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Even een waarschuwing :

Bitcoin aanbieder LiteBit waarschuwt voor phishing
Auteur: RubenPriest, gepost 10 augustus 2021 om 16:10

Er circuleren neppe mailtjes die claimen net doen of deze afkomstig zijn van Bitcoin aanbieder LiteBit.

Handel jij in cryptocurrency via LiteBit of heb je daar ooit een account aangemaakt waar je verder niet zoveel mee doet? Mocht je in elk geval een actief mailadres gekoppeld hebben aan een LiteBit account dan moet je oppassen voor phishing. Daarvoor waarschuwt het bedrijf.

De laatste dagen heeft LiteBit een enorme toename in phishing pogingen via e-mail waargenomen. In de mails wordt gevraagd om je account te verifiëren en/of ontbrekende informatie toe te voegen. De mails lijken net echt, dus laat je niet voor de gek houden. Als je zelf nergens om gevraagd heb krijg je ook niet zomaar een dergelijk mailtje.

Om je account te verifiëren en/of ontbrekende informatie toe te voegen via de valse emails kom je vervolgens terecht op een webpagina om in te loggen. Zodra jij hier je LiteBit account en wachtwoord hebt ingevuld zijn criminelen in handen van jouw gegevens.

LiteBit heeft drie tips gegeven om erachter te komen of je met phishing te maken hebt of niet. Check het emailadres van de afzender. Controleer vervolgens de link in de mail en als derde, check het onderwerp van de e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:00
anti elppa schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:55:
[...]

heeft weinig effect moet ik zeggen. Vraag me ook altijd af hoe ze van die coins af gaan komen, die adressen worden direct overal geflaged.
Moet toch lukken met mixers en schimmige exchanges? Of zie ik dat te simpel (heb er geen ervaring mee 8)7 )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Tiepfoud schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:59:
[...]

Moet toch lukken met mixers en schimmige exchanges? Of zie ik dat te simpel (heb er geen ervaring mee 8)7 )
die schimmige exchanges hebben 0 volume. En er word ook direct gevraagd aan miners om transacties te blokken vanuit die wallets....dus dan kunnen ze geen kant op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-10 18:13
Update: hacker schijnt getraceerd te zijn.

https://twitter.com/TheBl.../1425117291939782658?s=19

https://www.theblockcrypt...__twitter_impression=true

[ Voor 37% gewijzigd door Niann-Tsyr op 10-08-2021 17:51 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik heb de gele lijn even omgedoopt in een zwarte lijn, omdat je die beter ziet tegen de witte achtergrond (nee, ik wil geen dark mode gebruiken).

Wick erboven, candlebody eronder:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CsazMUGwEVW7H3pZOe9Hp58NcR0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fvuo5OEDolOtAzPJDHO98pGW.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/McKpfRnKrLCPQk6qL9yNv5lhE7E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z8J2qafw7jzteDUikgmRexZH.png?f=fotoalbum_large

Ik zit nog steeds in fiat.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hexxagon
Er komt een HackerDao, en dan gaan we stemmen waar het heen gaat 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 18:54:
(nee, ik wil geen dark mode gebruiken).

Ik zit nog steeds in fiat.
Waarom niet? Ik vind het juist fijn op mijn oled tv en oled paneeltje in mijn smartphone.

Verder same. Heb mijn rebuy rond de 40k gepositioneerd. Dus laat maar afzakken tot donkergroen rainbow ribbon lijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Joosie200 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 19:08:
[...]

Waarom niet? Ik vind het juist fijn op mijn oled tv en oled paneeltje in mijn smartphone.

Verder same. Heb mijn rebuy rond de 40k gepositioneerd. Dus laat maar afzakken tot donkergroen rainbow ribbon lijn O-)
Waag je dan ook een short, of doe je dat alleen als je long bent en je je positie wilt hedgen? Of helemaal niet natuurlijk :P

LINK buy orders staan klaar tussen de 22.8 en 23.5 vannacht. Gisteren een scalpje mee kunnen maken. Benjamin Cowen blijft in z'n premium channel over LINK posten en houdt vooral het ETH paar in de gaten. Die is zo goed als uitgebodemd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 13:22
Taro, lees ik het nu goed af dat je voorlopig een plateauvorming verwacht (dus jojo's 37 - 39.5k EUR | rond de 45k USD) ?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Uitstekend(e) interview / discussie

PlanB en Ben Cowen

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F19Wz2ecLWUJEuWeTE72uXRghI8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TjEjpauNCJjX4H5W1KN01bjL.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_SB_DegSlC9b7TywCvBvBo7YV20=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w0QhJPdekeczOyWTg6PH97b2.jpg?f=user_large

November 2019 - januari 2020: driedubbele bodem rond de 6/7k
Mei 2021 - juli 2021: driedubbele bodem rond 28/29k

Jan - Feb 2020: leg up van 7k naar 8.3k, pullback naar 7.7k, leg up naar 9.5k, pull back naar 9.2k, leg up naar 10.5k
Juli - Aug 2021: leg up van 29k naar 44k, pullback naar 37.5k, leg up naar 47k, pull back naar 42k?, leg up naar 60k?

Ik zie vergelijkbare run ups, retest, run up, retest, run up. In 2020 was het toen *poof* covid19 enters the chat. Met flashcrash. Maar ik vind de gelijkenissen mooi. Hopium much?

In tradingview kun je dit vast mooier doen. Maar ik zit nu mobiel dus gebruik coinmarketcap. Want dat is tenminste smartphone friendly. In tradingview word je bedolven onder ads en je ziet niks meer van de mooie indicators.

[ Voor 10% gewijzigd door Joosie200 op 12-08-2021 19:09 ]

• Passie(f)
November 2019 - januari 2020: driedubbele bodem rond de 6/7k
Mei 2021 - juli 2021: driedubbele bodem rond 28/29k

Jan - Feb 2020: leg up van 7k naar 8.3k, pullback naar 7.7k, leg up naar 9.5k, pull back naar 9.2k, leg up naar 10.5k
Juli - Aug 2021: leg up van 29k naar 44k, pullback naar 37.5k, leg up naar 47k, pull back naar 42k?, leg up naar 60k?

Ik zie vergelijkbare run ups, retest, run up, retest, run up. In 2020 was het toen *poof* covid19 enters the chat. Met flashcrash. Maar ik vind de gelijkenissen mooi. Hopium much?

In tradingview kun je dit vast mooier doen. Maar ik zit nu mobiel dus gebruik coinmarketcap. Want dat is tenminste smartphone friendly. In tradingview word je bedolven onder ads en je ziet niks meer van de mooie indicators.
Interessant. Die 42K zou mooi zijn. Lager hoeft het voor mij zeker niet laten we maar zeggen ;)

• Joosie200
  • Niet online
Passie(f) schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:14:
[...]

Interessant. Die 42K zou mooi zijn. Lager hoeft het voor mij zeker niet laten we maar zeggen ;)
Ik zie iig een soort van viertrapsrakket in 2019-2020. De eerste hebben we gehad, de tweede had 47k aangetikt. Ben benieuwd op welke prijs ie opnieuw besluit omhoog te klimmen. Maargoed zo zie ik hem wel gestaag richting de 64k klimmen. Ben voor mezelf aan het kijken naar mijn rebuy.

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Meer mensen onderstaande mail gehad van Binance?
Verify your account to keep making withdrawals

Verify your account by August 17th
In order to increase your account security and give you continued access to our crypto withdrawal function, please complete the identity verification process by August 17th.

If you are unable to complete verification before August 17th (11:59 PM UTC), your crypto withdrawal limit will be reduced to 0.06 BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:00
xileS schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:10:
Meer mensen onderstaande mail gehad van Binance?

[...]
Hebben ze een weekje (of 2) geleden bekend gemaakt. Was hier ook een nieuwsbericht en korte discussie over toen. ;)

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/68184794

[ Voor 9% gewijzigd door Tiepfoud op 12-08-2021 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Tiepfoud schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 22:46:
[...]

Hebben ze een weekje (of 2) geleden bekend gemaakt. Was hier ook een nieuwsbericht en korte discussie over toen. ;)

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/68184794
Ah, ik zag het net pas voor het eerst. En vooral dat het voor 17 augustus moet valt mij op. Wat nou als ik pas later de verificatie doe? Dat staat er niet echt bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:41

gws24

Thinking is hard!

xileS schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 00:50:
[...]

Ah, ik zag het net pas voor het eerst. En vooral dat het voor 17 augustus moet valt mij op. Wat nou als ik pas later de verificatie doe? Dat staat er niet echt bij.
Als je het later doet heb je vanaf 17 augustus een opname limiet van 0,06 btc. Het staat er inderdaad niet bij maar logischerwijs gaat die limiet weer omhoog zodra je wel de verificatie doet.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
gws24 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 00:59:
[...]
Als je het later doet heb je vanaf 17 augustus een opname limiet van 0,06 btc. Het staat er inderdaad niet bij maar logischerwijs gaat die limiet weer omhoog zodra je wel de verificatie doet.
Dat leek mij idd logischerwijs, maar je weet het maar nooit. Iig niet echt een probleem als je niet spoedig meer dan niet meer dan 0,06 btc wilt opnemen. Verificatie kan alsnog later..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
En wat als je Euro naar een bank wilt opnemen ipv btc? Doen ze dan de euro koers op 0,06 Btc? Of gaat het specifiek om cryptos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Onderhoud bij Binance, met een eenmalige notificatie paar dagen terug tot resultaat dat duizenden holders zich afvragen waar hun coins blijven en waarom ze niet crypto kunnen withdrawen. Ook heeft Biance nergens genoemd wanneer het wel weer " normaal" wordt.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Cyberamp schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 04:57:
Onderhoud bij Binance, met een eenmalige notificatie paar dagen terug tot resultaat dat duizenden holders zich afvragen waar hun coins blijven en waarom ze niet crypto kunnen withdrawen. Ook heeft Biance nergens genoemd wanneer het wel weer " normaal" wordt.
is heel normaal hoor, en doen ze vaker. Meestal is het maar paar uurtjes, nu ook maar 4h geloof ik. En het zal vast ook op twitter staan, iig op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-10 22:27
anti elppa schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 06:50:
[...]

is heel normaal hoor, en doen ze vaker. Meestal is het maar paar uurtjes, nu ook maar 4h geloof ik. En het zal vast ook op twitter staan, iig op de website.
Jep, en staat ook netjes in de app.
Alleen maar fijn dat binance verbeteringen op regelmatige basis update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspertje19
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-10 22:07
Timing was voor de kopers alleen slecht :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:21
Cyberamp schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 04:57:
Volgens mij hebben die duizenden mensen dan gewoon niet opgelet. Binance update het platform met enige regelmaat en dat wordt altijd via diverse kanalen aangekondigd.

Edit: sorry, dit hoort misschien meer in het SC topic

[ Voor 4% gewijzigd door shovelhead1340 op 13-08-2021 10:56 ]

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:38
Niet zozeer een opzienbarend artikel, maar ik zie dat Goldman Sachs steeds meer pro-crypto rapporteert. "Institutions Still Interested in Crypto!"

Ben ook nog wel benieuwd naar de precieze steekproef, spreiding in de rendementen en de precieze peildata. Hier Business insider over hetzelfde rapport, maar ook geen linkje.

Sowieso geen slechte reclame: "De gehele cryptomarkt heeft sinds eind 2019 een rendement van zo’n 750 procent opgeleverd."

[ Voor 50% gewijzigd door MrMrq op 13-08-2021 14:42 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjoost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-10 19:24
xileS schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 00:50:
[...]

Naar aanleiding van jouw bericht toch ook maar eens door mijn mailbox gegaan op zoek naar mails van Binance, en inderdaad, ik ook. Anyway, voor ik CZ toch een kopietje van mijn ID opstuur...

Wat ik vervelender vind is dat ze API-keys gaan intrekken per 23 augustus als ik mijn account niet verifieer. Mailtje kreeg ik gisteren. Ondanks dat ik slechts $5.26 bij Binance heb staan, vind ik het toch jammer dat mijn zelfgeknutselde PHP-Blockfolio-ding het straks zonder de data van Binance moet doen. :(

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Het vraagteken is bijna verdwenen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OKtHfhhI38DTWYQ-eKC5-1VPd5I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dOBQkgp0QQcDT82EGxFLKJFV.png?f=user_large

Volgende horde 49k.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:44:
[Afbeelding]

Volgende horde 49k.
Is de man met de hamer op vakantie? Of komt ie pas tegen zeg 56k? De koers kwam dagenlang niet voorbij 46.5k, is er nu door. Ik zie weinig weerstand meer om de 50k te beslechten hoe eenvoudig ie na 3/4x er doorheen beukt de koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:46

almightyarjen

When does the hurting stop?

Joosie200 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:47:
[...]

Is de man met de hamer op vakantie? Of komt ie pas tegen zeg 56k? De koers kwam dagenlang niet voorbij 46.5k, is er nu door. Ik zie weinig weerstand meer om de 50k te beslechten hoe eenvoudig ie na 3/4x er doorheen beukt de koers.
Ik had nog wel ff een dip verwacht, maar hij ramt aardig hard door.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Aanstaande dinsdag nieuwe Bob Loukas video. Mooie week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Taro schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:44:
[Afbeelding]

Volgende horde 49k.
Ziet er een stuk prettiger uit dan je blauwe lijn naar de $19.5K :*)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-10 12:34
Benieuwd wat jullie ervan denken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KdtaUfHtZKuYbM0SQ34SzoTTBQE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eezRhgwN2sr8hGL9xJ2bYUTn.jpg?f=fotoalbum_large

Zie vooral de 3 blokjes - maker van deze TA davthewave gokt blijkbaar op een verdere daling.

[ Voor 10% gewijzigd door r0bb op 14-08-2021 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
niet veel, die lijn is gebroken en getest van de week, en daar heb je nu de bounce van. Ik schreef dat in het SC topic al paar dagen terug. Had het wellicht ook hier even moeten neerzetten

[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 14-08-2021 11:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01:04
Je uitkomst met deze TA zou betekenen dat deze cycle korter is als de voorgaande en dat spreekt de data toch wat tegen in mijn ogen. Vanuit die data zien we juist dat de cycles steeds langer lijken te worden en dat komt ook deels door het steeds groter wordende volume aan geld wat er in moet om de koers te doen bewegen. Mede door dat de cycles steeds langer lijken te worden ben ik nog bullish op het moment, we lijken op weg te zijn naar een double top. Natuurlijk geven in het verleden behaalde resultaten geen garanties voor de toekomst maar je moet toch ergens naar kijken/vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
Tabacca schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:18:
Je uitkomst met deze TA zou betekenen dat deze cycle korter is als de voorgaande en dat spreekt de data toch wat tegen in mijn ogen. Vanuit die data zien we juist dat de cycles steeds langer lijken te worden en dat komt ook deels door het steeds groter wordende volume aan geld wat er in moet om de koers te doen bewegen. Mede door dat de cycles steeds langer lijken te worden ben ik nog bullish op het moment, we lijken op weg te zijn naar een double top. Natuurlijk geven in het verleden behaalde resultaten geen garanties voor de toekomst maar je moet toch ergens naar kijken/vergelijken.
DavtheWave houdt ook rekening met lengthening cycles en diminishing returns vanuit hetzelfde standpunt als jij aangeeft. Dat zou dus hierin al verwerkt moeten zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
Nieuws van gister, betreffende Chainlink. 1 van mijn favo muntjes. ;)
Crypto TA update: Chainlink bevestigt uptrend

Chainlink is een van de belangrijkste spelers in de opkomende DeFi-industrie. DeFi staat voor Decentralised Finance, dat ernaar streeft om alle traditionele financiële instrumenten na te bouwen in de decentrale blockchain-netwerken, dus buiten de controle van bedrijven en overheden.
Gehele artikel: https://www.iex.nl/Crypto...nk-bevestigt-uptrend.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01:04
r0bb schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:28:
[...]

DavtheWave houdt ook rekening met lengthening cycles en diminishing returns vanuit hetzelfde standpunt als jij aangeeft. Dat zou dus hierin al verwerkt moeten zitten.
Het lijkt er in het plaatje toch echt op alsof de ruimte tussen de 2 schuine lijntjes van de vorige cycle groter is als van de cycle waar we nu inzitten. Hoe dan ook is het belangrijk om met verschillende scenario's rekening te houden (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-10 13:08
r0bb schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:42:
Benieuwd wat jullie ervan denken:
Fibonacci zegt wat anders! :P

Nieuwsbericht van gisteren:
Fibonacci bepaalt de trend
De eerste weerstand vinden we al snel, zo rond 47.500 dollar (40.475 euro). Dit is de donkergroene Fibonacci-lijn. Kijk je helemaal links op de grafiek, dan zie je dat deze lijn eind mei juist een belangrijk steunpunt was.
Die 47,5K hebben we sinds gisterenavond gehaald en houdt aardig stand, dus op naar de 50K toch?
Het is maar net wat je wilt geloven..

Bron: https://nieuws.btcdirect.eu/bitcoin-analyse-bijna-50000/

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:15
Volgende horde 49k.
Mag ik vragen waarop je de 49K baseert?
Weerstand eerdere cycles?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
iceblack24 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:53:
[...]

Mag ik vragen waarop je de 49K baseert?
Weerstand eerdere cycles?
Onderkant weekly candles van 19/26 april.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik vond de weekly candle redelijk overtuigend, maar de bovenste wick wordt steeds groter. Mogelijk een test van de 200D MA rond 44.75-45.5k? Vandaag de weekly close, we gaan zien of het Bitcoin lukt om erboven te blijven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OON942N2tuiOGtyfk4V2evAQILw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eMvvJRsCSnzMPRCpX1ksxmhR.png?f=user_large

Edit: Inmiddels al een stuk gedaald:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hp6IRgaMmDe7P9nia5JgZA5JcEY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/H9iXtAXlYXzotGXJZjlF4fhU.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZyYIHG6ytVlsytuD_EMBRpaUQkU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LM98VrAzbgyxT4YOY06uf849.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 15-08-2021 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Aangezien de TA slimmerikkies volgens mij allemaal hier wel te spotten zijn, een vraagje.

Mag ik dit als een head & shoulders zien of zit ik er compleet naast. En zo ja, waarom dan? Vanwege de ontbrekende peaks in de afzonderlijke delen of omdat de onderkant van de candles niet gelijk lopen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YOsBuJcmq0l3helr1gFcBwHq4Fs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dPUWHfXTH3bo4J4vyoOiYHVS.png?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 15-08-2021 11:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Ngangatar schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 10:59:
Aangezien de TA slimmerikkies volgens mij allemaal hier wel te spotten zijn, een vraagje.

Mag ik dit als een head & shoulders zien of zit ik er compleet naast. En zo ja, waarom dan? Vanwege de ontbrekende peaks in de afzonderlijke delen of omdat de onderkant van de candles niet gelijk lopen?

[Afbeelding]
ja die linker schouder is erg discutabel als je het mij vraagt, en sowieso komen H&S vaak niet uit in crypto. De joetubers hebben het er vaak over....maar let maar eens op, ze komen bijna nooit uit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenM85
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16-08-2021
anti elppa schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 12:32:
[...]

ja die linker schouder is erg discutabel als je het mij vraagt, en sowieso komen H&S vaak niet uit in crypto. De joetubers hebben het er vaak over....maar let maar eens op, ze komen bijna nooit uit
Inderdaad redelijk discutabel hier volgens mij: geen duidelijke neklijn, en ik ben ook geen fan van H&S op kleinere timeframes. De ATH was wel een overduidelijke H&S, met een breakdown door de neklijn op 15 mei en waarbij de measured move naar beneden tot op enkele 100 dollar nauwkeurig kon worden voorspeld. Snel getekend hier in TradingView Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W0QTaIi46o3-ziZGv2UXnel5e1E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SqtApGVNhijTpB5pgxLwavH6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Op de daily een bounce:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vQlrTu94Y_2nC5J9fqwuSYLBBXU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/thbU3xYf20lg4Geg8hasubKY.png?f=fotoalbum_large

Op de weekly zit de candlebody er (logischerwijs dus) ook nog boven:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E9bYg9Om-oRzL_mh3orl8grw7Cg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KMGteApujuhrUwCSmGC55y32.png?f=fotoalbum_large

Ik ga zo uit eten, zou een mooie avond zijn om charts te kunnen blijven kijken, want ik verwacht vanavond/vannacht wel wat grote moves ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Nu online
r0bb schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:42:

Zie vooral de 3 blokjes - maker van deze TA davthewave gokt blijkbaar op een verdere daling.
Dat is onmogelijk omdat we de piek van deze cycle nog niet hebben behaald.
Sowieso is zijn logaritmische top curve scheef want de piek van 65 heeft het bovenste niveau bij lange na nog niet gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47
ScuL schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 00:27:
[...]

Dat is onmogelijk omdat we de piek van deze cycle nog niet hebben behaald.
Want die is 250k voor BTC, 500k?
Je kunt veel zeggen maar zonder een redelijke onderbouwing zeg je eigenlijk niets.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• ScuL
  • Nu online
Bad Brains schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 00:29:
[...]

Je kunt veel zeggen maar zonder een redelijke onderbouwing zeg je eigenlijk niets.
Nee je hoeft er geen nummer aan te plakken. Iedere dag schuift de piek sowieso op (net als alle moving averages). Je kunt o.a. hier kijken:
https://www.blockchaincenter.net/bitcoin-rainbow-chart/

Doorgaans is een piek een "blow-off" event. Dat betekent dat de prijs immens hard stijgt en vrijwel direct ook weer terug klapt. Een soort liquidatie-event, vergelijkbaar met wat we onlangs met de shorters zagen.
Tegelijkertijd verandert ook de BTC.D (bitcoin dominance) en zie je Altcoins knoerthard omhoog gaan om te pieken en vervolgens weer af te dalen.

Dat is na de halving van 2020 nog steeds niet gebeurd.

We hebben op dit moment een groot gebrek aan BTC&ETH op alle exchanges, een historisch hoog supply shortage. Tegelijkertijd is de gemiddelde hashrate laag door de anti-mining acties in China. Dat betekent dat BTC met de huidige prijs zwaar ondergewaardeerd is. In de komende maanden gaan we daarom een supply squeeze zien.

Alle on-chain metrics wijzen op een gigantische explosie, of dat 100k, 288k of 500k is eigenlijk niet belangrijk. Maar ik word echt kotsbeu van die bearische clowns die zeggen dat we terug naar 20k gaan, mogen ze alle in de liquidatiehemel belanden :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:42
Bad Brains schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 00:29:
[...]

Zelfs met zegt het weinig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 06:45
ScuL schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 00:37:
[...]

Nee je hoeft er geen nummer aan te plakken. Iedere dag schuift de piek sowieso op (net als alle moving averages). Je kunt o.a. hier kijken:
https://www.blockchaincenter.net/bitcoin-rainbow-chart/

Doorgaans is een piek een "blow-off" event. Dat betekent dat de prijs immens hard stijgt en vrijwel direct ook weer terug klapt. Een soort liquidatie-event, vergelijkbaar met wat we onlangs met de shorters zagen.
Tegelijkertijd verandert ook de BTC.D (bitcoin dominance) en zie je Altcoins knoerthard omhoog gaan om te pieken en vervolgens weer af te dalen.

Dat is na de halving van 2020 nog steeds niet gebeurd.

We hebben op dit moment een groot gebrek aan BTC&ETH op alle exchanges, een historisch hoog supply shortage. Tegelijkertijd is de gemiddelde hashrate laag door de anti-mining acties in China. Dat betekent dat BTC met de huidige prijs zwaar ondergewaardeerd is. In de komende maanden gaan we daarom een supply squeeze zien.

Alle on-chain metrics wijzen op een gigantische explosie, of dat 100k, 288k of 500k is eigenlijk niet belangrijk. Maar ik word echt kotsbeu van die bearische clowns die zeggen dat we terug naar 20k gaan, mogen ze alle in de liquidatiehemel belanden :+
_/-\o_ Amen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
Ik stel mij de vraag of het de moment is om in deze markt te investeren in nieuwe coins (nieuwe coins in mijn portfolio bedoel ik dan). Mij lijkt dat altijd een gok. Ik wil geen "buy high, sell low" voorbeeld worden.

En ja, alles kan bezien worden als een gok, maar dan ga ik wel liever voor een beredeneerde gok.

[ Voor 18% gewijzigd door Beug op 16-08-2021 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Beug schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:57:
Ik stel mij de vraag of het de moment is om in deze markt te investeren in nieuwe coins (nieuwe coins in mijn portfolio bedoel ik dan). Mij lijkt dat altijd een gok. Ik wil geen "buy high, sell low" voorbeeld worden.

En ja, alles kan bezien worden als een gok, maar dan ga ik wel liever voor een beredeneerde gok.
Een beredeneerde gok door iemand anders? Dat loopt altijd goed af...
Niemand heeft een glazen bol. Iedereen is redelijk bullish, verschillende indicatoren zijn ook al afgegaan vorige week maar het kan evengoed naar beneden stuiken (relief rally).

Even zelf wat TA doen en beslissen zou ik zeggen.

edit: ikzelf wacht tot er weer overduidelijke bullish moneyflow is want voorlopig is de moneyflow voornamelijk door liquidations heb ik de indruk.

[ Voor 9% gewijzigd door freshprince op 16-08-2021 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
freshprince schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:42:
[...]

Een beredeneerde gok door iemand anders? Dat loopt altijd goed af...
Niemand heeft een glazen bol. Iedereen is redelijk bullish, verschillende indicatoren zijn ook al afgegaan vorige week maar het kan evengoed naar beneden stuiken (relief rally).

Even zelf wat TA doen en beslissen zou ik zeggen.

edit: ikzelf wacht tot er weer overduidelijke bullish moneyflow is want voorlopig is de moneyflow voornamelijk door liquidations heb ik de indruk.
Ik vraag niemand om een beslissing te nemen in mijn plaats. Ik probeer kennis en inzichten te verwerven, en dat doe je onder andere door met mensen te praten. Niet elke "nieuweling" komt hier even vragen wat hij moet doen om snel rijk te worden. Overigens, wat je daarna zegt vind ik wel zinvol, waarvoor dank.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:10
Beug schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:33:
[...]

Ik vraag niemand om een beslissing te nemen in mijn plaats. Ik probeer kennis en inzichten te verwerven, en dat doe je onder andere door met mensen te praten. Niet elke "nieuweling" komt hier even vragen wat hij moet doen om snel rijk te worden. Overigens, wat je daarna zegt vind ik wel zinvol, waarvoor dank.
Mijn tip is altijd om zelf wat onderzoek te delen en daarna zo'n vraag stellen. Dat wordt in het algemeen bij Tweakers veel meer gewaardeerd. Anders kan je inderdaad gezien worden als "nieuweling" die zelf te lui is voor onderzoek en snel geld probeert te verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beug
mentalozzie schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:44:
[...]

Mijn tip is altijd om zelf wat onderzoek te delen en daarna zo'n vraag stellen. Dat wordt in het algemeen bij Tweakers veel meer gewaardeerd. Anders kan je inderdaad gezien worden als "nieuweling" die zelf te lui is voor onderzoek en snel geld probeert te verdienen.
Oké, daar kan ik best inkomen, thx voor tip 🙂

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Xavorius schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 20:35:
[...]

Ziet er wel interessant uit, alleen vraag ik me af hoe je het moet lezen en wat je er vervolgens mee kunt.
Zoek je bijvoorbeeld coins die de minste correlatie lijken te hebben om zo te weten wat bij een slechtere BTC koers beter kan presteren? Of wat anders?
Je kijkt naar een correlatiematrix tussen diverse coin-paren. Het correlatiegetal geeft aan hoeveel relatie er is tussen het marktgedrag van beide coins. kortgezegd kan je aannemen dat een getal tussen de 0,7 en 1,0 wijst op een sterke positieve correlatie. Dat wil zeggen, het marktgedrag van de één dicteert het gedrag van de ander. Het is belangrijk om daarbij wel de tijdreeks in de gaten te houden. In mijn voorbeeld gaat het over enkele maanden waarbij de markt zelf ook een bepaald gedrag heeft vertoond. Het blijft statistiek over een historische periode en is dan ook geen garantie dat het patroon in de toekomst stand zal houden.

Overigens ben ik bezig met het samenstellen van een plan voor het investeren in een samengestelde crypto-index. Het doel daarvan is om zoveel als mogelijk over het cryptolandschap te diversificeren waardoor er een goed risico-aangepast dca profiel ontstaat. Ik heb enkele vragen opgesteld die ik daarbij probeer te beantwoorden aan de hand van historische data. Het zijn natuurlijk niet zozeer direct antwoorden op een vraag. Je kan dit beter zien als mogelijke hypothesen waarbij er een antwoord wordt gezocht met een zo hoog mogelijk waarschijnlijkheidsgetal.
  1. Wat is de meest optimale periode waartussen een portfolio gebalanceerd moet worden?
  2. Wat betekent het voor een portfolio als er een optimaal verband tussen portfolio kosten (fee) en opbrengsten is?
  3. Op welke manieren kan je het portfolio beschermen tegen periodieke winners-and-losers en daarmee rekening houden met 1. en 2.
Eigenlijk vloeien alle vragen voort uit de premisse van 3. Als iemand geïnteresseerd is wil ik best af en toe mijn hypothesen en bevindingen posten.

[ Voor 34% gewijzigd door Oyster op 16-08-2021 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Nu online
Het aantal nieuwe mensen in de markt blijft groeien ondanks het feit dat BTC nu lager is dan het ATH van begin dit jaar

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E88MetTWEAUqZ3o?format=jpg&name=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:15

Dark Angel

Corvette LS Power

ScuL schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 03:07:
Het aantal nieuwe mensen in de markt blijft groeien ondanks het feit dat BTC nu lager is dan het ATH van begin dit jaar

[Afbeelding]
Dat zal denk ik ook juist komen dat nieuwe mensen zien het kan nog zeker zoveel groeien want het was maar 5 maanden geleden zoveel waard. En nu zitten we in een dipje dus denken veel mooi moment om in te stappen.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Oyster schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:15:
[...]

Je kijkt naar een correlatiematrix tussen diverse coin-paren. Het correlatiegetal geeft aan hoeveel relatie er is tussen het marktgedrag van beide coins. kortgezegd kan je aannemen dat een getal tussen de 0,7 en 1,0 wijst op een sterke positieve correlatie. Dat wil zeggen, het marktgedrag van de één dicteert het gedrag van de ander. Het is belangrijk om daarbij wel de tijdreeks in de gaten te houden. In mijn voorbeeld gaat het over enkele maanden waarbij de markt zelf ook een bepaald gedrag heeft vertoond. Het blijft statistiek over een historische periode en is dan ook geen garantie dat het patroon in de toekomst stand zal houden.

Overigens ben ik bezig met het samenstellen van een plan voor het investeren in een samengestelde crypto-index. Het doel daarvan is om zoveel als mogelijk over het cryptolandschap te diversificeren waardoor er een goed risico-aangepast dca profiel ontstaat. Ik heb enkele vragen opgesteld die ik daarbij probeer te beantwoorden aan de hand van historische data. Het zijn natuurlijk niet zozeer direct antwoorden op een vraag. Je kan dit beter zien als mogelijke hypothesen waarbij er een antwoord wordt gezocht met een zo hoog mogelijk waarschijnlijkheidsgetal.
  1. Wat is de meest optimale periode waartussen een portfolio gebalanceerd moet worden?
  2. Wat betekent het voor een portfolio als er een optimaal verband tussen portfolio kosten (fee) en opbrengsten is?
  3. Op welke manieren kan je het portfolio beschermen tegen periodieke winners-and-losers en daarmee rekening houden met 1. en 2.
Eigenlijk vloeien alle vragen voort uit de premisse van 3. Als iemand geïnteresseerd is wil ik best af en toe mijn hypothesen en bevindingen posten.
Oprechte vraag, waarom dit zelf doen? Er zijn al een aantal crypto index fondsen op de markt, die deze zaken uitvoeren (automatisch herbalanceren in/uitstappen etc etc). Waar je eigenlijk alleen maar in de fondsen zelf hoeft te stappen(dca of niet) en dan heb je positie in de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
Oyster schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:15:
[...]

Blijf ze vooral posten :)

Alhoewel de markt van gisteren (of de vorige markt in 2017/2018) had je hele andere spelers, dus de vraag is in hoeverre je met de data van de geschiedenis de toekomst kan voorspelen.

To be honest, als iemand nu wilt instappen, zou ik zeggen dat je altijd (1) wat fiat achter de hand moet hebben (dus never ape), (2) koop BTC en ETH, en (3) focus on aantal ICO/IDO of probeer te swing traden met aantal top 100 munten. Dit beetje in de verhouding van 33/33/33 en zo speel je ten alle tijden mee, bear of bull market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34

[Afbeelding]
En over wat gaat dit? Actieve mensen? Of mensen die een account hebben bij hun?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L_F775kZahv9Rc3Yg9ikWZAngiY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OwDpDY5Msupx2t9M228lgOTw.png?f=fotoalbum_large

Rising wedge? Sentiment is wel bullish dus zal ook maar zo niet uit kunnen komen, eens kijken of de candle onder de wedge sluit

[ Voor 6% gewijzigd door Valar Morghulis op 17-08-2021 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
Nog een interessante afbeelding, uit hetzelfde artikel/onderzoek van crypto.com:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i7wXFkFzsrQWXTQcq1I9nJSoS1s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/j3Dgfd4PStHCKHPwQDbMQWvK.png?f=fotoalbum_large

Wat ik wel noemenswaardig vind is dat BTC geleidelijk zijn dominantie verliest, maar ETH daar verhoudingsgewijs niet direct van profiteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Beun de Haas BV schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:24:
[...]

Nog een interessante afbeelding, uit hetzelfde artikel/onderzoek van crypto.com:

[Afbeelding]

Wat ik wel noemenswaardig vind is dat BTC geleidelijk zijn dominantie verliest, maar ETH daar verhoudingsgewijs niet direct van profiteert.
De term alt-season, dekt de lading hier denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Valar Morghulis schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:51:
[Afbeelding]

Rising wedge? Sentiment is wel bullish dus zal ook maar zo niet uit kunnen komen, eens kijken of de candle onder de wedge sluit
Zou wel in lijn zijn met de verwachte retrace naar 42/43k.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin bevindt zich nu exact op de 200D MA.

Daily:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dyAk7Wispn2zRfwiRmthmORbEKo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PlS2wxZZn7w1DYDihqBc0L4r.png?f=fotoalbum_large

Weekly:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ZN4EYV7WHPf9g6bZFoK84pW4n4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/igkpd4yOL5okLKTM0CM9boKY.png?f=fotoalbum_large

Monthly:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LuuVHGGSGwceVNL0FxgAKAOaRJA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i2EdyArMlhAqRn1kR0UgC16j.png?f=fotoalbum_large

En die met blauwe lijntje :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TutNYje-TcY5Kl4OEXVC3Hz_rqI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xjQJbfufz2tpEGcy1nf9GcDD.png?f=fotoalbum_large

En daar laat ik het bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
Nou @Taro daar vindt @ScuL wel wat van ;)

On a serious note: je voorspelling loopt gelijk met @davthewave; volg je hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
r0bb schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:17:
On a serious note: je voorspelling loopt gelijk met @davthewave; volg je hem?
Ken ik niet, maar hoe lang geleden heeft hij dit voorspeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
Taro schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:19:
[...]

Ken ik niet, maar hoe lang geleden heeft hij dit voorspeld? :)
Gisteren

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VUhgmcuXlrkHT5OTNn0PnT4Azo0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fRObqSaIH2hWi2kW7WVIthUL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dan heeft hij dat van mij afgekeken, zoek hier maar terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47
Als ie gaat dan gaat dan gaat ie echt naar beneden maar dan wel echt hard. Misschien, denk het, ik weet het zeker denk ik. Maar misschien ook niet, of wel!
20k to the moon 69K

Ik moet ook op twitter. :P

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Pagina: 1 ... 39 ... 102 Laatste

Let op:
  • Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie.
  • Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.

Regels voor dit topic:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
  • Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!