[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 24 ... 102 Laatste
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
martin_v_z schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:27:
[...]

100 of 1000 klinkt wel als een enorme stijging als ik naar de market caps kijk. Ik zeg niet dat het niet kan, maar houd er rekening mee dat het wel enorme doelen zijn waar je je op richt. De markt staat op een all time high, en de vraag is hoe groot kan de gehele markt uiteindelijk worden.
ADA naar $100 is totaal niet realistisch. Dat zou een marketcap inhouden van meer dan 3x de huidige market cap van Bitcoin.

$1000 hoef ik niet eens over te beginnen.

Als ADA $10 bereikt (ooit) is dat al een enorme prestatie en dat zie ik persoonlijk sowieso dit jaar niet gebeuren.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:09
Bananeman schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:55:
[...]

ADA naar $100 is totaal niet realistisch. Dat zou een marketcap inhouden van meer dan 3x de huidige market cap van Bitcoin.

$1000 hoef ik niet eens over te beginnen.

Als ADA $10 bereikt (ooit) is dat al een enorme prestatie en dat zie ik persoonlijk sowieso dit jaar niet gebeuren.
Ik bracht het wat voorzichtiger. Maar het lijkt mij ook een vrijwel onhaalbaar doel. Maar goed het is crypto dus ik hou altijd maar een slag om de arm.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
https://www.bnr.nl/podcast/het-nieuwe-geld

Enorm goede en nieuwe podcast van BNR. Luistert weg als een soort luisterboek.

[ Voor 4% gewijzigd door Qunix op 15-05-2021 00:21 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Heb na lang twijfelen ethereum gekocht, gister om iets voor 17:00. 3x raden wat er toen gebeurde.
Ach, 1x raden is wel genoeg. Misschien het beste beleggingadvies, doe het tegenovergestelde van wat ik doe. Alles wat ik aanraak veranderd in stront.

[ Voor 15% gewijzigd door jowi op 15-05-2021 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
jowi schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:07:
Heb na lang twijfelen ethereum gekocht, gister om iets voor 17:00. 3x raden wat er toen gebeurde.
Ach, 1x raden is wel genoeg. Misschien het beste beleggingadvies, doe het tegenovergestelde van wat ik doe. Alles wat ik aanraak veranderd in stront.
Geen idee hoor wat je strategie is, maar ETH lijkt me geen onverstandige beslissing als je wat langer wilt kijken. Probeer dan een doel te stellen (bepaalde high en low of tijd) en kijk pas wanneer je trigger afgaat. Het heeft dan geen zin om elke 5 minuten de koers te checken.

Algemene investeringstip: investeer over een langere periode steeds een beetje ipv alles in 1x, dan koop je in hoge en lagere koers en heb je een gemiddelde prijs. Dan ben je wat minder gevoelig voor de acute schommelingen.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Het instapmoment is gewoon zo fukking moeilijk. Wat je niet wil is instappen en dan meteen je geld zien verdampen. Zelfs al is het doel om tegen het einde vh jaar winst te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:03
@jowi

Wellicht gaan werken met stop-limit of OCO. Ben zelf pas 2 weken bezig en mijn eerste week was dramatisch! Vanaf dat moment gaan werken met bovenstaande en gewoon voor jou een limiet bepalen, tot heden zeer succesvol met al die schommelingen bij ETH..

Zo heb ik mijn ETH gisteren gekocht op 3800 en weer verkocht op 4150 en nu was het laagste punt alweer 300 gezakt. En ben er ook achter gekomen, what goes up, must come down en dan je slag slaan >:)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Die momenten bepalen vind ik zo moeilijk, ik wil dus ook niet traden, ik wil gewoon wat geld inleggen en dan tegen het einde vh jaar wat winst. Dat zou toch moeten kunnen met btc of eth... probleem is dat je inderdaad elke 5 minuten gaat zitten kijken, en het gaat om een aardig bedrag, dus een procentje naar beneden is dan meteen veel geld... beste is om, als ik denk dat bijv. btc dit jaar nog wel de 100K aan zal tikken, om gewoon in te zetten en dan de boel niet zo manisch geobsedeerd constant te bekijken maar ja... dát is moeilijk... en nee het is geen geld wat ik 'over' heb en ja ik weet dat dat niet slim is. Ben ook maar een mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik trade ook niet teveel, maar heb niet echt een doel voor bijvoorbeeld het einde van dit jaar. Ik heb meerdere tokens gewoon voor langere tijd vastgezet en laat ze lekker staken en meer worden op die manier. Zo heb ik ICP net vastgezet, maar ook BNB en Cake bijvoorbeeld. Ik verwacht namelijk dat die over enkele jaren nog veel meer waard gaan zijn, dus is staken mijn doel.

Tevens geeft dit rust, aangezien het niet uit maakt of iets vandaag is gedaald. Zolang de sats maar meer worden.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
jowi schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:41:
probleem is dat je inderdaad elke 5 minuten gaat zitten kijken
Nee hoor, in de Binance app een waarschuwing instellen en je hoeft pas actie te ondernemen op het moment dat je een melding krijgt, tot die tijd, sit back en relax.. 8)
Mijn instap momenten zijn dan ook nergens op gebasseerd en kijk ik naar de voorgaande schommelingen, daar dan iets boven gaan zitten en dan duimen..

Wil uiteindelijk ook jouw doel achterna, heb mezelf ingekocht met 1 ETH en heb deze al kunnen verdubbelen. Nog wat erbij, dan staken en hopen dat het einde van het jaar mijn jacht opgeleverd kan worden :9

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-10 11:46
Die momenten bepalen vind ik zo moeilijk, ik wil dus ook niet traden, ik wil gewoon wat geld inleggen en dan tegen het einde vh jaar wat winst. Dat zou toch moeten kunnen met btc of eth... probleem is dat je inderdaad elke 5 minuten gaat zitten kijken, en het gaat om een aardig bedrag, dus een procentje naar beneden is dan meteen veel geld... beste is om, als ik denk dat bijv. btc dit jaar nog wel de 100K aan zal tikken, om gewoon in te zetten en dan de boel niet zo manisch geobsedeerd constant te bekijken maar ja... dát is moeilijk... en nee het is geen geld wat ik 'over' heb en ja ik weet dat dat niet slim is. Ben ook maar een mens.
Ik begrijp je punt volledig en daar heb ik in het begin ook echt mee lopen worstelen.
M.i. kan je zonder zeer uitgebreide TA wel enigszins een beter instapmoment bepalen d.m.v. de StochRSI. Dit is een indicator die aangeeft of de koopdruk hoog is of laag. Hoe hoger die is, des te groter de kans dat die gaat dalen en v.v.
Dat is geen rocketscience, en niet het is niet feilloos, maar geeft wel enige indicatie wat je op de korte termijn kan verwachten. Instappen op het moment dat de StochRSI hoog staat, is een groter risico dan als die laag staat. Probeer dan ook met name naar de 1H, 4H en 1D te kijken en niet alleen naar 15min en kleiner.
Zelf gebruik ik daarnaast ook nog de DMI. Als de blauwe lijn de groene lijn naar boven kruist, zou dat een (nogmaals) beter instapmoment zijn.

Onderstaand een voorbeeld op de ETH/BUSD 1H kaart. Je ziet dat de StochRSI laag is en er een kans bestaat dat die gaat stijgen.
Dit is geen financieel advies, maar geeft misschien wel enige houvast en vermindering van het "FOMO-effect".
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DV3GWdlgerQw3BXNOghshvW70KY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GKWRkUzsGjQnP4YjB1H7xArh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:48
BTFD schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:31:
@jowi

Wellicht gaan werken met stop-limit of OCO. Ben zelf pas 2 weken bezig en mijn eerste week was dramatisch! Vanaf dat moment gaan werken met bovenstaande en gewoon voor jou een limiet bepalen, tot heden zeer succesvol met al die schommelingen bij ETH..

Zo heb ik mijn ETH gisteren gekocht op 3800 en weer verkocht op 4150 en nu was het laagste punt alweer 300 gezakt. En ben er ook achter gekomen, what goes up, must come down en dan je slag slaan >:)
Kan net zo goed tegen je werken. Plus als het wel echt aan het uitbreken is kan je nog zoveel geduld hebben, maar de vraag of je dan het oude prijsniveau ooit weer gaat zien. Mijn buy order voor eth op 2040 miste op een haar, daarna niet meer gekocht.

Nu kan het best weer terug gaan naar dat niveau, maar dat kost nog veel meer geduld en is niet zeker of dat tijdens deze bull cycle nog gebeurt.

Aan de andere kant is geduld in deze markt een van de moeilijkste dingen. Als ik nu zou instappen zou ik wachten op zo’n bizar rode dag als je van je schoonvader hoort dat de bitcoin naar beneden gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Gisteren ook wat Ethereum gekocht, vandaag al weer gedaald, maar het is gewoon een kwestie van langere adem. Bitcoin is deze week natuurlijk ook flink gezakt maar dat zal ook wel weer stijgen. We wachten geduldig af ;)

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik merk dat ik het nu ook een stuk lastiger vind dan twee maanden geleden. Op 10 mei heb ik de volgende call gepost in het SC topic, maar zelf niet geacteerd omdat ik te onzeker was over wat BTC ging doen. Stom natuurlijk, want zo'n beetje élke pixel in volgend plaatje duidde op een mooi instapmoment voor DOT (in het BTC pair, daily). Met LINK/BTC heb ik op een vergelijkbare manier enkele weken geleden een mooie swing trade met +30% kunnen closen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dmxozjAh36QXAZrXaCmuw70Sbo0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bgkLZXF4BapPdW8GLwopR52s.png?f=fotoalbum_large

Dus voor mij een les om iets meer op mijn aanpak te vertrouwen en niet te snel uitstappen na een paar rode kaarsjes op de 1h of 4h. BTC.D krijgt er overigens nog steeds behoorlijk van langs, we zitten inmiddels op 40. Ten tijde van de bear market des doods begin 2018 zaten we op het dieptepunt van 35.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d904CbwxSV02Gw5OUDI3vWQvM-w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5qj6a29qG6wq4jjVrldmwB7w.png?f=fotoalbum_large

Overigens heeft BTC nu voor het eerst deze bull run een wick gezet in (en onder) de bull market support band. Interessant om te zien wat er nu gebeurt: een mooie bounce, of een langere periode van kwakkelen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v04MPZoyeraUqYw4prcOdgmBZXk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h7iavnvGwEOegmVW93V7V3wq.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Jedi_Pimp op 15-05-2021 10:33 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
DarkShadow schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:54:
[...]
Aan de andere kant is geduld in deze markt een van de moeilijkste dingen. Als ik nu zou instappen zou ik wachten op zo’n bizar rode dag als je van je schoonvader hoort dat de bitcoin naar beneden gaat.
Yep... misschien komt er komende dagen nog wel zo'n momentje als btc wat verder duikelt... als ie naar de 42K of iets verder zakt zou ik nog wat goed kunnen maken. Maar dan moet ik er daarna wel gewoon wel maandenlang met mijn paniekhandjes vanaf blijven. Als dit nu de bodem blijkt moet ik maar accepteren dat ik verlies heb, of, wat waarschijnlijker is, iets minder winst ah einde vh jaar.

[ Voor 10% gewijzigd door jowi op 15-05-2021 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
DarkShadow schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:54:
[...]

Aan de andere kant is geduld in deze markt een van de moeilijkste dingen.
Vooral DIT! :)

Mijn eerste centen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen, omdat ik bij elk rood kaarsje in de stress schoot. Ook al doe ik het met geld dat ik kan missen, verliezen is nooit leuk. Afgestapt van de 15M en overgegaan op de 4U en D stats, welke targets op laag gehaald worden, hier iets boven gaan zitten en duimen. Links of rechts om, het blijft gokken. tot heden genoeg winst gemaakt om mij iets boven de sell weer in te kopen om dan weer mee te liften..

Wellicht niet de beste tactiek, maar tot heden werkt het voor mij..
Eenmaal wat munten gegenereerd, staken en einde van het jaar de balans opmaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02:56
Als je het niet los kunt laten, dan ben je met je geld te veel blootgesteld aan crypto en zijn volatiliteit. Het kan dan helpen om de inleg te halveren en kijken wat dit met je gemoedstoestand doet. Door geladderd of gewoon te DCA'en over meerdere dagen/weken kun je ook een betere gemiddelde aankoopprijs krijgen.

Met ETH heb je naar mijn mening wel een prima investering met genoeg potentie naar boven (EIP-1559 op 14 juli bijvoorbeeld). Maar je neemt ook wel een behoorlijk risico door winst te verwachten aan het einde van het jaar, want die garantie heb je namelijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
Zal nog eens goed nadenken over wat te doen.

Ondertussen zie ik dat nu goed op de btc 1h?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WB8txtA_UKOVLIAK-IHdN-BprLo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8triC8st7z8thZX0Koq0pZg8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:41
tja lastig. Maar heb je het geld dan ook binnen een jaar nodig? Want dan word het wel een risico. Want mocht je het pas over 4 jaar of langer nodig hebben dan moet je nu gewoon stoppen met kijken naar de koersen. Laten staan en relax.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

jowi schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:24:

[Afbeelding]
Yep , net ff snel nog wat bijgekocht voor €39950

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
jowi schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:24:

[Afbeelding]
Lijkt nog te bouncen gelukkig. Hopelijk zet dat door en zien we niet nog lager.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
In dit geval zou ik je willen adviseren om:
  1. Het ergens weg te zetten zodat je er niet mee kunt handelen en ook niet in de verleiding komt. Bijv. een Ledger of Trezor
  2. Geen apps zoals Delta en dergelijke te gebruiken die je iedere 2 minuten vernieuwt om te kijken wat de koers doet
Ik wilde bijv. ETH op 70 USD kopen, heb dat toen niet gedaan en er in de tussentijd erg veel mee getrade. Maar had ik ETH toen gekocht en weggezet, dan had ik er meer mee verdiend dan met traden. Maarja, tot hoe lang hold je, had het ipv 70 USD ook nog 7 USD kunnen worden? Achteraf altijd makkelijk, maar daarom is iedere maand iets inleggen en wegzetten ook vaak de beste tactiek die je kunt hanteren. Dan tijdens een bullmarkt ook weer langzaam afromen en niet meer inleggen. En tijdens de volgende bearmarkt weer DCA'en.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 09:04

Woohooo

Smilie, James Smilie

henidde schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:22:
Nog mede-tweakers die Safemoon in het bezit hebben? Is het vertrouwen er nog? Hoor er verschillende dingen over.

Verder nog tips voor muntjes met zoveel nullen achter te komma om voor lange tijd te HODL?
[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:22
We kunnen elkaar de hand schudden; precies zo zit ik er ook in (net behoorlijk wat geld dat niet bepaald 'over' is maar wat ik min of meer zie als een tijdelijke spaarrekening) waarmee ik wil uitcashen tegen einde van het jaar / BTC 100k

Ook ik kijk meerdere keren per dag en handel veel te veel en zie nu munten op een koers staan die ik tijdelijk in mijn bezit heb gehad en met nauwelijks winst heb verkocht omdat ik te ongeduldig was terwijl die nu heel stuk hoger staan (zoals ETH die ik heb gehad toen ie net onder de 1100 dollar stond en misschien verkocht op 1200 ofzo)

Nu twijfel ik bijv ook al tijdje om mijn beetje BTC om te ruilen naar ETH omdat aantal Youtubers die ik volg de huidige markt (waarin ETH Bitcoin zou gaan outperformen) al zagen aankomen tijdje geleden.
Niet gedaan en nu zie ik mijn totaalbedrag nauwelijks stijgen terwijl ik ETH zie groeien.. ja da's een klote gevoel maargoed ik blijf hoop houden dat BTC wel weer gaat klimmen komende maanden.
Waarschijnlijk moeten een hoop mensen eerst extra geld vergaren dmv coins zoals Doge zodat dat geld uiteindelijk in BTC terecht komt en die eindelijk weer omhoog kan gaan.
Zelf brand ik mijn vingers er niet aan omdat ik dan pas echt nerveus ieder uur zou gaan checken.
Het behouden van BTC geeft me wel meer rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-10 01:22

Dark Angel

Corvette LS Power

henidde schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:22:
Nog mede-tweakers die Safemoon in het bezit hebben? Is het vertrouwen er nog? Hoor er verschillende dingen over.

Verder nog tips voor muntjes met zoveel nullen achter te komma om voor lange tijd te HODL?
Ik zit er nog in sta nog steeds iets in de plus maar verwacht de komende jaren dat hij nog wel echt gaat stijgen.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Jasikevicius3 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:22:
[...]

We kunnen elkaar de hand schudden; precies zo zit ik er ook in (net behoorlijk wat geld dat niet bepaald 'over' is maar wat ik min of meer zie als een tijdelijke spaarrekening) waarmee ik wil uitcashen tegen einde van het jaar / BTC 100k

Ook ik kijk meerdere keren per dag en handel veel te veel en zie nu munten op een koers staan die ik tijdelijk in mijn bezit heb gehad en met nauwelijks winst heb verkocht omdat ik te ongeduldig was terwijl die nu heel stuk hoger staan (zoals ETH die ik heb gehad toen ie net onder de 1100 dollar stond en misschien verkocht op 1200 ofzo)

Nu twijfel ik bijv ook al tijdje om mijn beetje BTC om te ruilen naar ETH omdat aantal Youtubers die ik volg de huidige markt (waarin ETH Bitcoin zou gaan outperformen) al zagen aankomen tijdje geleden.
Niet gedaan en nu zie ik mijn totaalbedrag nauwelijks stijgen terwijl ik ETH zie groeien.. ja da's een klote gevoel maargoed ik blijf hoop houden dat BTC wel weer gaat klimmen komende maanden.
Waarschijnlijk moeten een hoop mensen eerst extra geld vergaren dmv coins zoals Doge zodat dat geld uiteindelijk in BTC terecht komt en die eindelijk weer omhoog kan gaan.
Zelf brand ik mijn vingers er niet aan omdat ik dan pas echt nerveus ieder uur zou gaan checken.
Het behouden van BTC geeft me wel meer rust.
Ik kijk elke dag, maar hodl al jaren. Ooit in 2017 veel BNB coins gehaald. In januari had ik behoorlijke fomo omdat Bitcoin steeg, maar BNB niet. Helft van mn BNB omgezet in BTC en dus de run van BNB voor de helft gemist na 3-4 jaar holden. Daarvan wel geleerd dat impulsief traden in ieder geval niet goed is, ik had beter onderzoek moeten doen (BSC bestond toen al).

Wat ik nu doe is af en toe kleine stukjes BNB verkopen en die in projecten duwen waar ik toekomst in zie. Aangezien ik puur op winst kan draaien na jaren holden (einde 2017 voor de klap inleg+winst eruit gehaald), is het makkelijk om te investeren in projectjes.

Moraal van het verhaal voor mij persoonlijk; als er projecten zijn waar je echt in gelooft, koop die aan en hodl zolang je kan. Pak wat winst waar het kan en herinvesteer. Overigens moet ik zelf nog leren om naar fiat te cashen, mn vermogen is nu behoorlijk in onbalans.

Edit; ik stake nu ook al bijna al mn BNBs, de returns kunnen dan weer dienen als investering in iets nieuws elke maand.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kontroll
  • Laatst online: 26-10 09:47
jowi schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:25:
Het instapmoment is gewoon zo fukking moeilijk. Wat je niet wil is instappen en dan meteen je geld zien verdampen. Zelfs al is het doel om tegen het einde vh jaar winst te hebben...
In de openingspost van dit topic staat een link naar een interessant artikel over hoe geleidelijk aan in te stappen in Crypto, door je een maandelijks doel te stellen
https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3

Je bepaalt zelf het bedrag dat je maandelijks maximaal spaart, en het behoedt je van emotionele aan- of verkoop.

Je kan het met ETH doen, of met BTC, of met beide afzonderlijk, etcetera…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 25-10 10:21

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Het valt me nog mee dat ‘ie er nog steeds niet doorheen is gepleurd. Voor mij als noob: is dit nu sterk of niet sterk?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hh-tr9cNrgEnraNADJ1es7eWCq8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YbSdIFX7P7pAgXolgwYSqQeA.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@WoodyWindoW Het makkelijke antwoord is: Beide. Het feit dat dat niveau het al 3x houdt is erg mooi, maar kan 2 dingen betekenen:

- Dat geeft voldoende vertrouwen voor een nieuwe stijging
- Het niveau verzwakt, er is onvoldoende reden voor stijging en de 4e keer gaat het mis. 3-4x is vaak het moment waar ik er persoonlijk rekening mee hou dat het mis gaat.

Ik heb zojuist winst genomen op o.a. ADA & DOT en een BTC long gesloten. Ga zo denk ik een BTC short openen en verder vanuit fiat aankijken of Bitcoin weer wat terugzakt of de stijging sinds 12:30 door gaat zetten. Bij ADA ga ik de dips kopen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-10 20:08
Ik weet niet of ik het hier mag vragen maar heb echt tutotials gevolgd, YouTube gekeken en kom er niet uit. Heb wat usdt op de futures wallet gezet en een short geopend op eth althans dat dacht ik. In mijn order geschiedenis staat gevuld maar in mijn posities zie ik niks? Dit snap ik dus ff niet. Wat zie ik over het hoofd? Even met een klein bedrag 10usdt gedaan op X3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
bukkum schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:38:
Ik weet niet of ik het hier mag vragen maar heb echt tutotials gevolgd, YouTube gekeken en kom er niet uit. Heb wat usdt op de futures wallet gezet en een short geopend op eth althans dat dacht ik. In mijn order geschiedenis staat gevuld maar in mijn posities zie ik niks? Dit snap ik dus ff niet. Wat zie ik over het hoofd? Even met een klein bedrag 10usdt gedaan op X3.
Heb je ook direct een Take Profit of Stop Loss ingesteld en is die direct geraakt door een te klein verschil? En soms is het bij mij nodig om op Binance de pagina te F5'en, dan pas worden de posities en history weer goed zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Refreshen van de pagina was het. Haha thanks. De reduce only functie is alleen wanneer je een stop limit insteld toch zodat je dan niet met de rest van je geld in je wallet short/long gaat? Als ik gewoon een market short/long doe met bv 10$ op isolated kan ik alleen die 10$ verliezen als deze wordt geliquideerd?

[ Voor 74% gewijzigd door bukkum op 15-05-2021 16:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jowi
Je kunt er zo veel patronen op los laten nu... als je nu dit patroon tekent lijkt het weer waarschijnlijker dat ie toch elk moment naar beneden gaat breken. De stippellijnweerstand komt steeds exact overeen met een fibo weerstand, al 3x nu. 4e keer ook?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rGf6YHGCCmkwEn3gwcjTHy0WfMI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4A1580n1MZfVLVVcv3wcXbMU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door jowi op 15-05-2021 17:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
bukkum schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:43:
Refreshen van de pagina was het. Haha thanks. De reduce only functie is alleen wanneer je een stop limit insteld toch zodat je dan niet met de rest van je geld in je wallet short/long gaat? Als ik gewoon een market short/long doe met bv 10$ op isolated kan ik alleen die 10$ verliezen als deze wordt geliquideerd?
Reduce only betekent dat je maximaal de hoeveelheid van de al lopende positie kunt inzetten om deze te verkleinen en dus niet per ongeluk ineens op de andere richting gokt.

Dus:

Long positie: 0,5 BTC
Je voert 0,6 BTC in tbv short
[V] Reduce only

-> Nieuwe positie 0 BTC ipv 0,1 BTC short.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
jowi schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:38:
Je kunt er zo veel patronen op los laten nu... als je nu dit patroon tekent lijkt het weer waarschijnlijker dat ie toch elk moment naar beneden gaat breken. De stippellijnweerstand komt steeds exact overeen met een fibo weerstand, al 3x nu. 4e keer ook?

[Afbeelding]
Als ik kijk zie je nu dat we op het niveau van 23-04 zitten qua prijs (47743). Als je dit als een supportlijn ziet dan is het nu spannend. Is een daling nu niet eerder te verwachten als we zien dat voor deze daling van 23-04 al een grote daling vooraf ging op 17-04 en het nu dus een herhaling in de maak lijkt? Dus nu ook de 2e daling in de maak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Het is qua dat betreft ook maar net wie je volgt op Twitter. Zijn er genoeg die "buy the dip 100k soon" roepen etc.

Zelf houd ik al een tijde rekening met een dip richting de 42-43k, wellicht dat we nog een stukje verder zakken, en daarna weer naar boven. Als dat het niet houdt kunnen we inderdaad nog wel lager en richting de 34k eventueel.

Ondertussen zijn we op de daily wel een "lower high" en "lower low" aan het tekenen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GoQAPmfqLHydnlcdnLBn75LV2sI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K4splRhSu5Tfa6jVH09UPQKI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Onwaarschijnlijk op de korte termijn. Laat ik het anders zeggen, een test van ~44k en daarna een move up (of dit een dead cat bounce zal zijn, daargelaten) is wat mij betreft veel waarschijnlijker. De eerste Twitteraar vergeet toch vrij evident 44500 te tekenen als "key level"?

46500 -> 44500 -> 42000. 34500 is nog ver weg. Overigens, voor elke YouTuber die "100k soon" roept, heb ik er ook één gezien die ergens de afgelopen maanden heeft gezegd dat het afgelopen is en dat 20k in zicht is. En ik heb er veel gezien :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:07:
Overigens, voor elke YouTuber die "100k soon" roept, heb ik er ook één gezien die ergens de afgelopen maanden heeft gezegd dat het afgelopen is en dat 20k in zicht is. En ik heb er veel gezien :P
Laatst ook een YouTuber gezien die ruim een maand geleden nog riep dat je vooral geen ETH moest kopen want een slechte investering. Paar weken later en ruim 1k verder een video waarom je nu vooral wel ETH moet kopen 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Bitcoin is idd ff balen, maar komt wel goed. ADA doet het iig best lekker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

jvel92 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:28:
[...]

Laatst ook een YouTuber gezien die ruim een maand geleden nog riep dat je vooral geen ETH moest kopen want een slechte investering. Paar weken later en ruim 1k verder een video waarom je nu vooral wel ETH moet kopen 7(8)7
Precies de reden dat ik geen Youtubers kijk welke pretenderen te weten wat goed of slecht is.

Ik kijk Coins Kid omdat hij de indicatoren uit legt op dagelijkse basis voor een paar munten welke ik heb (ADA, VET, etc) met daarbij uitleg waarom het zowel goed als fout zou kunnen gaan en ik kijk Coins Bureau omdat die gozer een prima humor en rust combineert met een fijne uitleg waar sommige munten voor zijn qua use case. Maar van hem kijk ik er maar 1 op de 10 ofzo, alleen die use case videos. Coins Kid kijk ik allemaal.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online

Video van Benjamin Cowen over de bullmarket support band en wat er kan gebeuren als we eronder komen. Daarvoor kijkt ie voornamelijk naar wat er in het verleden is gebeurd. Zeker het kijken waard dus! Hij legt het heel goed uit. De weekly close zal iig spannend worden als we morgen ook nog blijven schommelen op 48k.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

jvel92 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:35:
[...]

Het is qua dat betreft ook maar net wie je volgt op Twitter. Zijn er genoeg die "buy the dip 100k soon" roepen etc.

Zelf houd ik al een tijde rekening met een dip richting de 42-43k, wellicht dat we nog een stukje verder zakken, en daarna weer naar boven. Als dat het niet houdt kunnen we inderdaad nog wel lager en richting de 34k eventueel.

Ondertussen zijn we op de daily wel een "lower high" en "lower low" aan het tekenen.

[Afbeelding]
Soms denk ik dat BTC het volgende in petto heeft;

Sinds maart vorig jaar heeft BTC x16.2 gedaan wat uitkwam op 64900 dollar.(top)
Nu is het tijd om die ath te delen door 2 = 32450 dollar. ( bodem )
Daarna gaat BTC x3 = 97350 dollar (nieuwe ath)

Het is een mogelijk scenario, hoe denk jij hierover.

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jowi
Deze zag ik voorbij komen, op zich niet heel raar. Zou betekenen dat we nog een paar weken in deze wedge zitten en mogelijk de 44K nog wel een keer benaderen volgende maand, om daarna uit te breken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zzRWe088t8OVIXmQJJWZwhf5urM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iRnELnQA3df2b9kvCs6OI1PW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

jowi schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:09:
Deze zag ik voorbij komen, op zich niet heel raar. Zou betekenen dat we nog een paar weken in deze wedge zitten en mogelijk de 44K nog wel een keer benaderen volgende maand, om daarna uit te breken.

[Afbeelding]
Pas op met het meegaan in dit soort plaatjes. En ik zeg niet dat het door jou getoonde plaatje niet waar is, absoluut niet, het kan kloppen maar ook fout zijn.

In elk overzicht zijn er gigantisch veel trends te herkennen afhankelijk welke indicator, theorie of kennis vanuit het verleden er ook op los laat. Wanneer je gaat kijken naar het toepassen van sommige lijnen, dan kan dat op dezelfde koers al compleet verschillen afhankelijk van de timeframes welke je kiest.

Dit soort geplaatste images zeggen mij erg weinig zolang ik geen trackrecord weet van diegene welke het heeft neergezet EN zonder een gedegen onderbouwing. Hier op tweakers zie ik ook vaak plaatjes voorbijkomen, zonder enige uitleg. Vaak zelfs zonder dat de indicatoren of de timeframes getoond worden.

Tot nu toe zijn er maar 2 personen van wie ik geloof dat de getoonde plaatjes ook echt iets vertellen. Of ze waar zijn, dat is uiteraard een koe achteraf in de bips kijken. 1 van die 2 is eeen tweaker, de ander is een tuber. Waarom ik hun wel geloof? Trackrecord en het feit dat ze er vaak duidelijk bij zeggen dat ook een plaatje en uitleg 2 of meerdere kanten op kan. En dan nog doe ik mijn eigen beperkte onderzoek. Niet omdat ik het beter weet, integendeel want ik weet echt niets, maar omdat ik wil ontdekken hoe ze tot deze keuze zijn gekomen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jowi
Ja klopt. Je ziet meestal wat je wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjoost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-10 19:24
Zijn er hier nog anderen die zich bezorgd maken over Tether? Zie dit recente bericht: https://www.coindesk.com/...e-composition-report-usdt

De backing die ze nu aan de NYAG opgeven bestaat voor 49% uit niet nader gespecificeerd "commercial paper" en slechts voor <4% uit cash.

Nu weet ik dat Tether al veel vaker dood is verklaard, en ondanks alles nog steeds zeer regelmatig de printer aanzet. En dat er nog veel meer stablecoins zijn met net zulke twijfelachtige backing (maar minder media-aandacht). Allemaal prima redenen waarom het niet ineens fout zou hoeven gaan.

Maar toch. De prijsniveaus van nu, aangevoerd door DOGE, voelen voor mij heavily inflated, losgezongen van real world applications. Voor een crash moet er meestal iets fors misgaan, een black swan - zou dit 'm dan eindelijk zijn?

Overigens heb ik uit dezelfde zorg eerder crypto verkocht, uiteraard bij een lager prijspeil dan waarop we nu staan. Maar met alle geluiden die ik nu hoor over een bull run tot "augustus/september" of "eind 2021", zou het me ook niet echt verbazen als de klap onverwacht een paar maanden eerder komt. Ik twijfel er dus sterk over om toch maar weer wat winst te gaan nemen, ondanks dat daarmee mijn lievelingsbags wel erg slinken...

Gedachten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:16
bjoost schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:27:
Zijn er hier nog anderen die zich bezorgd maken over Tether? Zie dit recente bericht: https://www.coindesk.com/...e-composition-report-usdt

De backing die ze nu aan de NYAG opgeven bestaat voor 49% uit niet nader gespecificeerd "commercial paper" en slechts voor <4% uit cash.

Nu weet ik dat Tether al veel vaker dood is verklaard, en ondanks alles nog steeds zeer regelmatig de printer aanzet. En dat er nog veel meer stablecoins zijn met net zulke twijfelachtige backing (maar minder media-aandacht). Allemaal prima redenen waarom het niet ineens fout zou hoeven gaan.

Maar toch. De prijsniveaus van nu, aangevoerd door DOGE, voelen voor mij heavily inflated, losgezongen van real world applications. Voor een crash moet er meestal iets fors misgaan, een black swan - zou dit 'm dan eindelijk zijn?

Overigens heb ik uit dezelfde zorg eerder crypto verkocht, uiteraard bij een lager prijspeil dan waarop we nu staan. Maar met alle geluiden die ik nu hoor over een bull run tot "augustus/september" of "eind 2021", zou het me ook niet echt verbazen als de klap onverwacht een paar maanden eerder komt. Ik twijfel er dus sterk over om toch maar weer wat winst te gaan nemen, ondanks dat daarmee mijn lievelingsbags wel erg slinken...

Gedachten?
Je laatste paragraaf. Zo voel ik het ook. Als ik dan hoor dat mijn nichtjes enz in de crypto gaan...zonder enige kennis van beleggen of volatiliteit denk ik dat het tijd wordt om eea een beetje te gaan afromen. Doet erg denken aan eind 2018 dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Gedachten?
Ik deel je gedachten, hoewel tether wel legit zal zijn zit er veel geleend geld in, omdat lenen op dit moment nou eenmaal erg voordelig is.
Maar ik vermoed dat, als de rente eens een hikje omhoog geeft er een hoop leningen snel afgelost zullen worden. 3x raden waar dat geld dan vandaan getrokken wordt.

XRP = trash

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Lijkt alsof Bitcoin voor de 43k gaat en dan verwacht ik wel een doorschieter/wick naar de 42k:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vgFhMYM7mzfos6USVf_6PwB56SQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YSktVilj3GRKEc4uY6nI4fSo.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Rdh6f9RsYQjlqZmaKkvQ_o3Ub0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K1aQTgcyprE8bHYLEL5tGMA9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Almost there...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RVA3zwXbJPhBBo_Fsgn9uhTxZeM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LGrulo6s8lnzYjTO4STzkADT.png?f=fotoalbum_large

Bitcoin en ETH buy orders staan klaar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bJtQ_YaI3I004st0ipyCKLovX6M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/J6KMSCOxRthCeEyuN7Xc2sOK.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JWFiU2PckRjNr0CpOsI0jEpF9Qw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9xgw0Dgl3b1orLcBHpyjcrVt.png?f=user_large

Overigens niet all-in, heb nog wat achter de hand.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 16-05-2021 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-10 13:03
Taro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:56:
Almost there...
[Afbeelding]

Bitcoin en ETH buy orders staan klaar:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Overigens niet all-in, heb nog wat achter de hand.
begint al snel naar die niveau's te dalen. Ik ga mn DCA als hodler ook een beetje daar naar proberen timen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
42k is een zeer sterke support denk niet dat btc eronder gaat. Bedankt Taro voor uw analyse te delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
En weer klopt het

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
Hoe bedoel je klopt? We zitten nog niet eens onder de 44K...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Update:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RBLhwa9fa7SlvcVWGUT7IhNRe6g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MW8p4sTERd6Q2bY4NLmNhyNk.png?f=user_large

Nou hoop ik alleen niet dat iedereen zo denkt en veel traders hogers al buy orders hebben staan waardoor die van mij niet worden geraakt :) Maar shit happens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Denk je dat dit de bodem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Taro schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:35:
@jowi Ik wil je niet afschrikken, maar het kan nog een stuk lager vanaf hier... Al heeft er een mooie bounce plaatsgevonden, persoonlijk heb ik gisteren winst genomen en zit ik dus in fiat en heb een aantal shorts lopen.

[Afbeelding]

Het kan ook een optie zijn om te verkopen en het even aan te kijken. Er is natuurlijk een kans op een stijging, maar ook op een verdere daling. De vraag is wat je erger vind: Nog meer verlies of winst/stukje inleg mislopen.

Ik sluit in ieder geval 47-48k niet uit.

[Afbeelding]
Dit klopt

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
jowi schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:39:
Denk je dat dit de bodem is?
Ik hoop dat het in ieder geval een tijdelijke bodem is. Stel dat ze worden gehit (ik heb er nog een aantal iets hoger toegevoegd) en er volgt daarna een bounce, dan is er een grote kans dat ik ze morgen later op de dag of ergens komende week alweer van de hand doe. Na een bounce kan weer een verdere daling volgen. Ik doe hier ook bewust geen voorspellingen voor de langere termijn meer, omdat sommigen mij 1 op 1 volgen en dat vind ik geen fijn gegeven. Aan de andere kant vind ik het leuk om dit te blijven doen. Hopelijk een gulden middenweg :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ladonna
Ik volg in ieder geval niet, maar vind t wel leuk om te zien waar je je keuzes op baseert en zie dat je vaak goed zit.
En ik denk dat je er ook vast wel eens naast zit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ladonna schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:47:
En ik denk dat je er ook vast wel eens naast zit.
Jazeker :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02:17
davy_online schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:27:
42k is een zeer sterke support denk niet dat btc eronder gaat. Bedankt Taro voor uw analyse te delen.
Ik zie zelf 42k niet als sterke support.
Namelijk is in dat gebied (~41 - 43k) weinig prijsactie geweest, het is een beetje een 'void' waar BTC imho vlot doorheen kan zakken.
(Hoewel daar wel een top ligt van begin januari 2021 die zou kunnen worden teruggetest; maar dan zie ik 'm alsnog wel kort doorschieten naar 40k-ish.)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GaTWW-j4DkimIG_HIiypBFJtXqc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zW6ynaL3bw6BtfRQdZZBlY1M.jpg?f=fotoalbum_large
Het level waar ik naar zit te kijken is ca. 39,3k (groene pijl, waar de impuls van de run omhoog op 8 feb is gestart).
Met een beetje frontrunnen kom ik op zo'n 40k, daar heb ik weer buyorders staan.

Edit: afbeelding = 4h BTCUSD chart Bitstamp (vond het zelf wat overbodig dit erbij te zetten want de timescale staat eronder, maar ja, ik las dat sommige mensen dat missen af en toe.)

[ Voor 7% gewijzigd door toilet_paper op 17-05-2021 00:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
Het is zondag... azie wordt zo wakker. Dit gaat nog wel verder zakken denk ik.
Zeker als die maffe musk dit soort onzin blijft tweeten. Van fanboy naar troll. Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

jowi schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:08:
Zeker als die maffe musk dit soort onzin blijft tweeten. Van fanboy naar troll. Bizar.
Hmm daar is het maandagochtend en maandag is meestal moon! :p *hopium*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02

Gedachten?
Belangrijk om te vermelden dat banken ook maar 3% van het geld daadwerkelijk "cash" kunnen backen. Het rest wat men op rekeningen heeft staan zit in investeringen van de bank, bijvoorbeeld bedrijven, hypotheken etc.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 19:08

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Krijg langzaam ook 3 kleuren schijt van die Tweets van hem om eerlijk te zijn. Positief of negatief getint: ik wil gewoon niet dat 1 persoon kan bepalen wat de prijs doet. Alsof hij de ECB is of zo.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Kuusj schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:52:
[...]

Krijg langzaam ook 3 kleuren schijt van die Tweets van hem om eerlijk te zijn. Positief of negatief getint: ik wil gewoon niet dat 1 persoon kan bepalen wat de prijs doet. Alsof hij de ECB is of zo.
Nah de tweets zijn waarschijnlijk meer het laatste zetje geweest/de druppel die de emmer deed overlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Als Opel en Mercedes en heel veel online shops nou ook Bitcoin zouden accepteren maakte het geen fluit uit wat ene Musk roept, en dit zegt eigenlijk alles over de staat van Bitcoin. Je kunt er in de praktijk nog niet zo veel mee en als nou net dat ene grote bekende bedrijf zegt er mee te gaan stoppen is de impact gewoon enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Taro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:44:
[...]

Ik hoop dat het in ieder geval een tijdelijke bodem is. Stel dat ze worden gehit (ik heb er nog een aantal iets hoger toegevoegd) en er volgt daarna een bounce, dan is er een grote kans dat ik ze morgen later op de dag of ergens komende week alweer van de hand doe. Na een bounce kan weer een verdere daling volgen. Ik doe hier ook bewust geen voorspellingen voor de langere termijn meer, omdat sommigen mij 1 op 1 volgen en dat vind ik geen fijn gegeven. Aan de andere kant vind ik het leuk om dit te blijven doen. Hopelijk een gulden middenweg :)
Volgens mij heb je het redelijk goed ingeschat!

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Ik vermoed dat 40K, als mooi rond getal, wel eens de psychologische grens kan zijn. Tenzij er nog meer onzin getweet wordt. Volgens mij heeft Musk een of ander psychisch probleem opgelopen en heeft hulp nodig. Te druk, overwerkt, de man zal ongetwijfeld enorme stress hebben, hij is ook maar een mens. Ik heb zo'n idee dat alle negativiteit die hij met zijn SNL optreden en de weg daar naartoe kreeg, iets heeft doen knappen bij de man.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mr_Ripple schreef op maandag 17 mei 2021 @ 06:37:
[...]

Volgens mij heb je het redelijk goed ingeschat!
Op de laagste 3 na alles gehit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
En terwijl ik mijn verhaaltje tik en met mijn ogen knipper schiet ie 2K omhoog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Laatst online: 21:41
jowi schreef op maandag 17 mei 2021 @ 08:09:
En terwijl ik mijn verhaaltje tik en met mijn ogen knipper schiet ie 2K omhoog.
ja musk tikt net op twitter dat tesla geen btc verkocht heeft

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-10 11:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rJ5zvRRKCUTSYsDCDjttANyKRo8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pGeXtQuDGdK3TxkzOYYd7xRG.png?f=user_large

Tevens het volgende

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/757891122008686632/843728102827491338/unknown.png

In mijn optiek een tijdelijke dip en nog lang niet de piek van deze bullrun! 8)

[ Voor 37% gewijzigd door ScuL op 17-05-2021 08:29 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
anti elppa schreef op maandag 17 mei 2021 @ 08:10:
[...]

oh wauw... echt een klucht dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-10 08:18
Als musk Twitterd ; "1 BTC = 1 million USD" zijn we allemaal rijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jowi
Gezien deze tweet denk ik niet meer dat de 40K gehaald gaat worden.

Het is ook maandag, nieuwe week, alle ellende vh weekend is geweest, tijd voor stabilisatie en wat rust, langzaam maar zeker weer wat omhoog, Vertouwen terugkrijgen. Dat zou goed zijn nu. Een mooie V omhoog.

[ Voor 3% gewijzigd door jowi op 17-05-2021 09:05 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:43

oNo

@Taro toch wel spot on hoor, knap!

Ik heb de helft van m'n MATIC en ADA laten staan omdat die nog steeds goed er uit zien imho. En helemaal naar fiat geeft onrust.
Vanochtend mooi hetzelfde aantal van m'n meeste coins gekocht en nu wat extra fiat wat ik er uit ga trekken. Een tijdje terug IRL de winst besteed aan wat leuks voor mezelf. Nu wat voor het huis en m'n fiscale partner... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:48
anti elppa schreef op maandag 17 mei 2021 @ 08:10:
[...]

Maar dat stond ook in het originele bericht, Tesla stopte alleen met het accepteren van Bitcoin en zou de rest lekker blijven HODLen.

https://twitter.com/elonmusk/status/1392602041025843203?s=20

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
Klopt, maar daarna was er een hele trolsessie waarin iemand riep dat alle bitcoiners in paniek raken als in Q2 blijkt dat Tesla alle bitcoin verkocht zou hebben, waarop Musk vaag tweette 'indeed', wat veel mensen dus deed denken dat de verkoop al aan de gang was of gedaan was. Dat heeft hij nu dus ontkracht.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
ScuL schreef op maandag 17 mei 2021 @ 08:27:
[Afbeelding]

Tevens het volgende

[Afbeelding]

In mijn optiek een tijdelijke dip en nog lang niet de piek van deze bullrun! 8)
Let wel op dat de piek steeds minder ver in de bovenkant van de rainbow komt. De eerste piek ging er ruim overheen, de tweede piek ging tot en met de bovenste rode band - wellicht zegt dit iets over diminishing returns en de te verwachten piek-band van de huidige cycle :)

BTC heeft een weekly close gezet nét onder de bull market support band. In het verleden betekende dit niet veel goeds, zie de pijlen. Je kan ook bepleiten dat de band juist als support heeft gediend (wick niet meerekenend) en dat er een bounce aan zit te komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kao1NOPAfvP9CgHE49SjvY-ohrw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N9pWJuUJ4wFvf2vvgyhIUCfa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
jowi schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:52:
Klopt, maar daarna was er een hele trolsessie waarin iemand riep dat alle bitcoiners in paniek raken als in Q2 blijkt dat Tesla alle bitcoin verkocht zou hebben, waarop Musk vaag tweette 'indeed', wat veel mensen dus deed denken dat de verkoop al aan de gang was of gedaan was. Dat heeft hij nu dus ontkracht.
Ik zou hem nog gelijk geven ook... Als je ziet hoe heftig er werd gereageerd (aan zijn adres) door de community op de aankondiging geen BTC meer te accepteren als betaalmiddel voor Tesla's. Net alsof er massaal Tesla's werden gekocht met BTC. Er waren letterlijk mensen die aan het speculeren waren dat zijn leven mogelijk in gevaar is.

Vind het zelf wel zorgwekkend dat hij met zijn tweets zoveel invloed heeft op de markt, zowel naar beneden als naar boven.

Daar komt wel bij dat deze prijsactie ook niet volledig toe te wijzen is aan Elon. We zaten al een tijdje in een neergaande trend met BTC. Meerdere mensen, ook in dit topic, hielden al rekening met een correctie naar de sub 40k.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Kuusj schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:52:
[...]

Dat doet hij ook niet. Blijkbaar zijn er nogal veel zielige elonhands in crypto. Hopelijk verkopen ze nu en keren ze nooit meer terug. (Tenzij Elon natuurlijk nacht op nacht bij mensen met de boormachine langsgaat om ze te dwingen hun BTC te verkopen...)

Musk is een goede hofnar, nuttig om de wereld scherp te houden, maar niks meer dan dat. (Goed, ook nog leider van de hofnar van de automobielindustrie.) Dat er blijkbaar nogal wat mensen zijn die denken dat hij heel bijzonder is kun je moeilijk hem de schuld van geven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 22:29
Zonder tweets van Elon Musk was de correctie ook wel een keer gekomen ergens rond deze tijd denk ik. De BTC prijs stagneert al maanden, In februari piekte hij al rond de 57k of zoiets, de 60k was al een lastige horde.

Misschien wel even gezond dat de markt wat opgeschud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Maar het moment van (expliciet) ontkrachten van de verkoop van BTC door Tesla voedt de geruchten wel.

Linksom of rechtsom, je moet echt moeite doen om niet te zien dat met de acties van Elon z'n vriendjes heel veel meer BTC hebben vergaard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@oNo Elon heeft geen vriendjes, die heeft asperger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Heeft hij die tweet nou weer weggehaald? Waarin hij vanmorgen zei dat tesla geen btc heeft verkocht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-10 13:03
jowi schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:59:
Heeft hij die tweet nou weer weggehaald? Waarin hij vanmorgen zei dat tesla geen btc heeft verkocht?

staat er nog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 13:34
jowi schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:59:
Je moet by "Tweets & Replies" kijken, het was namelijk een antwoord op iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Ik kan hem niet vinden maar dat ligt dus aan mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:05

JT

VETAK y0

Mr Ronman schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:37:
Zonder tweets van Elon Musk was de correctie ook wel een keer gekomen ergens rond deze tijd denk ik. De BTC prijs stagneert al maanden, In februari piekte hij al rond de 57k of zoiets, de 60k was al een lastige horde.

Misschien wel even gezond dat de markt wat opgeschud is.
Voor mijn gevoel is het nu wel een beetje make of break, ik denk dat als btc nog 5k verder zakt dat het misschien wel eens gedaan kan zijn met de huidige cycle.

Valt me op dat veel dalinkjes op de 1u chart rond RSI 50 zijn en op andere timeframes bereiken ze ook vaak niet of maar net wat een beetje gangbaar is om overbought te noemen. Geen idee of dat verder wat zegt :P

[ Voor 16% gewijzigd door JT op 17-05-2021 11:16 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Er vormt zich nu een schoolvoorbeeld W patroon, dus omhoog met dat ding!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:33

YES

Moderator General Chat
jowi schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:24:
Er vormt zich nu een schoolvoorbeeld W patroon, dus omhoog met dat ding!
Is het niet juist BTC die zich vaak niet houdt aan dit soort patronen? :+
Ik hoop het niet, heb geen zin in nog een dikke correctie en mogelijk zo'n grote paniek dat de bullrun in gevaar komt. Dus ik stem voor dat jij gelijk hebt en BTC netjes doet wat jij ervan vraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Wat iedereen lijkt te missen is dat Musk steevast zichzelf niet noemt iedere keer. Tesla mag dan misschien wel niets verkopen, maar hijzelf mogelijk wel. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:03:
[...]

Let wel op dat de piek steeds minder ver in de bovenkant van de rainbow komt. De eerste piek ging er ruim overheen, de tweede piek ging tot en met de bovenste rode band - wellicht zegt dit iets over diminishing returns en de te verwachten piek-band van de huidige cycle :)

BTC heeft een weekly close gezet nét onder de bull market support band. In het verleden betekende dit niet veel goeds, zie de pijlen. Je kan ook bepleiten dat de band juist als support heeft gediend (wick niet meerekenend) en dat er een bounce aan zit te komen.

[Afbeelding]
We hebben wel een close boven de 21W EMA wat ook als bull market support band gezien wordt, waardoor ik nog niet bearish ben. Historisch gezien zitten we in een bear market als we ook een weekly close onder deze support band hebben.. In 2013 hadden we zelfs een close onder de 21W EMA en zijn we met een bounce weer omhoog gegaan dus dat kan ook nog. Dit is slechts 1 keer gebeurd. Als ik naar de charts kijkt lijkt deze cycle meer op die van 2013 dan 2017 dus het kan nog wel 2 weken duren voordat we weten of we nog in een bull market zitten.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/R28Ftuf.jpeg

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• jowi
YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:26:
[...]

Is het niet juist BTC die zich vaak niet houdt aan dit soort patronen? :+
Ik hoop het niet, heb geen zin in nog een dikke correctie en mogelijk zo'n grote paniek dat de bullrun in gevaar komt. Dus ik stem voor dat jij gelijk hebt en BTC netjes doet wat jij ervan vraagt!
Voor alles is een eerste keer :)
Zelf een kapotte klok geeft 2x per dag de juiste tijd aan tenslotte _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keinless
  • Laatst online: 06-08-2024
Ode aan de mods btw, wilde die reactie net gaan rapporteren, kreeg al meteen de melding dat de reactie is verwijderd :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-10 11:34
Dit artikel heeft wat relevante info maar met name deze levels zijn handig om te delen
BTC Price Support and Resistance Levels to Watch

Key Support Levels: $44,750, $44,000, $42,770, $42,000, $40,000.

Key Resistance Levels: $46,250, $47,000, $48,000, $50,000, $50,850.

Looking ahead, the first support now lies at $44,750. This is followed by $44,000, $42,770 (.618 Fib), and $42,000 (Jan 21 Highs along with today’s low). Beneath $42,000, added support lies at $40,000 (downside 1.414 Fib Extension & the 200-day moving average line).

On the other side, the first major resistance is expected at $46,250 (bearish .236 Fib). This is followed by $47,000 (April lows), $48,800 (bearish .382 Fib), $50,000, and $50,850 (bearish .5 Fib).

The RSI is heading lower and nearing highly oversold conditions. This suggests that the bears might already be overextended and could mean that the market should not continue too much lower from here.
https://cryptopotato.com/...ection-or-sub-40k-coming/

[ Voor 5% gewijzigd door ScuL op 17-05-2021 13:25 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xavorius
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 12-10 20:05
Aslanboy1905 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:27:
[...]

We hebben wel een close boven de 21W EMA wat ook als bull market support band gezien wordt, waardoor ik nog niet bearish ben. Historisch gezien zitten we in een bear market als we ook een weekly close onder deze support band hebben.. In 2013 hadden we zelfs een close onder de 21W EMA en zijn we met een bounce weer omhoog gegaan dus dat kan ook nog. Dit is slechts 1 keer gebeurd. Als ik naar de charts kijkt lijkt deze cycle meer op die van 2013 dan 2017 dus het kan nog wel 2 weken duren voordat we weten of we nog in een bull market zitten.

[Afbeelding]
Benjamen Cowen sprak ervan dat we ook nog maanden zijwaarts kunnen gaan of nog wat dieper en dan maanden geleidelijk weer omhoog tot de vorige ATH.
Ik vraag me ook steeds af in hoeverre deze run anders is dan voorgaande vooral mbt het bijprinten en evt. inflatie. Dus niet eens zo zeer fondsen die mogelijk op een lager niveau willen instappen, waar Benjamin het oa ook over had. Maar in hoeverre is het realistisch dat of de koers of de modellen rekening hebben gehouden met dergelijke externe factoren als de afname waarde + toename omloop van fiat? Het zou m.i. best kunnen dat we nu denken we zijn hier of daar, of in het verleden was dit en dat support, terwijl het nu allemaal anders gaat uitpakken. Of zal het allemaal niet zo'n vaart lopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo

oNo

En in hoeverre wordt meegenomen dat bv Binance allemaal "extra services" heeft waar geld naar toe gaat.

Het is als een grote verticale leiding waar BTC doorheen stroomt.
De vorige bullrun een leiding met normale diameter en her en der wat gaten.
Nu een leiding met een veel grotere diameter maar ook met veel meer en grotere gaten er in.

Afgelopen zaterdag een BBQ met wat vrienden en op een gegeven moment kwam valutahandel ter sprake :9
Een moest er helemaal niets van weten, die verdient liever wat geld met fietsonderdelenverkoop.
Een ander zat dik te balen de boot gemist te hebben en doet nog steeds niets.
Nog een ander had weinig interesse.
En de laatste had begin dit jaar wat geinvesteerd (1250 EUR)
Nou vroeg ik welke muntjes hij had aangekocht en wat hij er mee doet. Dat was een moeilijke vraag, maar na even zoeken kwam als enige top 10 coin BNB. De rest allemaal shitcoins die ik niet/amper kende. Nou is mijn pf niet breed (max 10) en zo heel veel kijk ik niet rond, maar geeft wel aan waar het geld heen gaat.

(weet niet of dit wel in dit topic hoort... anders mag die zo verplaatst worden naar het slowchat topic)
Pagina: 1 ... 24 ... 102 Laatste

Let op:
  • Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie.
  • Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.

Regels voor dit topic:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
  • Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!