[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 21 ... 102 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
jowi schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:40:
Ja we zullen toch vandaag verder naar boven moeten uitbreken, minstens een goede poging.
Waarom per se vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:21
WoodyWindoW schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:47:
[...]

In dat geval is dit patroon dus best wel bullish als ik het goed begrijp. Hij mag er alleen niet onder schieten dan.
Klopt. Ook de MA7 op de weekly zit in de buurt (56.1). Als ie daaronder gaat gooi ik mijn long dicht iig

ding moet trouwens uitbreken voor vannacht 3 uur. Zal dus wel stuk eerder gebeuren want loopt nooit helemaal tot het kruis

[ Voor 15% gewijzigd door anti elppa op 06-05-2021 10:51 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:22
jowi schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:40:
Ja we zullen toch vandaag verder naar boven moeten uitbreken, minstens een goede poging.
Waarom denk je dat het vandaag moet?

BTC zou de komende weken (of maanden) prima kunnen traden tussen de 50 en 60k, ondertussen kan ETH en de overige alts mooi groeien. Terzijnertijd zal er wel winst terugvloeien naar BTC, voor een volgende run up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
jvel92 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:07:
[...]

Waarom denk je dat het vandaag moet?
Niets moet uiteraard, maar ik zit een stuk rustiger in mijn stoel als die 58K als support zou dienen en niet voor de 1000e keer als plafond. We zitten er al weer bijna een dag tegenaan te hikken. Maar goed ik ben ongeduldig :)

[ Voor 4% gewijzigd door jowi op 06-05-2021 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
jowi schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:37:
[...]

Niets moet uiteraard, maar ik zit een stuk rustiger in mijn stoel als die 58K als support zou dienen en niet voor de 1000e keer als plafond. We zitten er al weer bijna een dag tegenaan te hikken. Maar goed ik ben ongeduldig :)
Een dag is niets. Kijk ff vorig jaar hoe lang het duurde voor we weer door de 10k gingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:42

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:41:
[...]

Een dag is niets. Kijk ff vorig jaar hoe lang het duurde voor we weer door de 10k gingen
Ik denk ook dat 58k als support vinden niet binnen een dag lukt, dan moet hij wel echt lekker stuiteren en dat gaat toch niet zó snel bij BTC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
1 dag is niets dat klopt, maar eigenlijk zitten we al met deze lijn te rommelen sinds de laatste ath. Al bijna een maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:59:
[...]

Ik denk ook dat 58k als support vinden niet binnen een dag lukt, dan moet hij wel echt lekker stuiteren en dat gaat toch niet zó snel bij BTC..
mwa kan best hard gaan hoor met BTC. Een groene staaf van 3k kan easy. 10k in paar dagen ook. Geen probleem.
Als de dalende trendlijn die nu ongeveer op 58.2k zit overtuigend breekt kan dat best wat vuurwerk geven

[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 06-05-2021 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:12:
[...]

mwa kan best hard gaan hoor met BTC. Een groene staaf van 3k kan easy. 10k in paar dagen ook. Geen probleem
Ja oké. Dan moet je er zo hard door heen knallen dat je meteen die 58k in je achteruitkijkspiegel ziet verdwijnen. Ik bedoel meer als ie er doorheen gaat en nog een aantal keer de 58k test en erop bounced zodat het support wordt.

Of zit ik weer domme rookie-dingen te roepen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:14:
[...]

Ja oké. Dan moet je er zo hard door heen knallen dat je meteen die 58k in je achteruitkijkspiegel ziet verdwijnen. Ik bedoel meer als ie er doorheen gaat en nog een aantal keer de 58k test en erop bounced zodat het support wordt.

Of zit ik weer domme rookie-dingen te roepen?
nee hoor, klopt helemaal wat je zegt. Beide situaties kunnen gebeuren. Moeilijk te zeggen iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:16:
[...]

nee hoor, klopt helemaal wat je zegt. Beide situaties kunnen gebeuren. Moeilijk te zeggen iig
In beide situaties blijf ik mooi zitten waar ik zit. Al heb ik juist net wat meer in alts gestoken in de hoop dat die nog mooi omhoog vliegen. Dus laat BTC nog maar heeul even wachten met lift-off 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:36
Heb al mijn doges maar ingeruild voor ETH. The sensible choice. Heb wel meer ETH dankzij het hondje.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 25-10 10:21

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

anti elppa schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:13:
[...]

56.5 is de onderkant van de bull pennant ;)

en de ma7 op de daily
Zo te zien hikt ie nu lekker tegen de bovenkant van de pennant aan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
WoodyWindoW schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:51:
[...]

Zo te zien hikt ie nu lekker tegen de bovenkant van de pennant aan?
jep. weinig sellers op het moment. Ik geef het best wel een kans dat ie er door gaat zo.

edit 1....Oke daar gaan we, target is in de 61k - 62k zone. Let wel, ik gok dat 58.2k, 59k en de 60k weerstand gaan geven

edit 2....tikt nu precies tegen de dalende trendlijn aan. Denk dat als die breekt er ook wel echt volume komt

[ Voor 29% gewijzigd door anti elppa op 06-05-2021 12:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
Krijg ik toch nog mijn zin vandaag? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07-10 01:26
jowi schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:19:
En weer grote problemen om over die 58K heen te stappen... dit belooft niet veel goeds. Bitcoin ziet er slap en futloos uit. Als dit volgens de S2F dit jaar nog naar de 100K moet met een overshoot naar >200K... als dat gebeurt wordt het wel spectaculair, dat wel... stilte voor de (super)storm, of zwakte?
Er is op dit forum genoeg gezegd over dat er een mogelijkheid is dat BTC een tijdje sideways gaat. Dat is in het verleden vaak genoeg gebeurt

En gezien het feit dat we deze bullrun door fikse pumps begin dit jaar voorlopen op de verwachte trend, is het gewoon verklaarbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

anti elppa schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:53:
[...]

jep. weinig sellers op het moment. Ik geef het best wel een kans dat ie er door gaat zo.

edit 1....Oke daar gaan we, target is in de 61k - 62k zone. Let wel, ik gok dat 58.2k, 59k en de 60k weerstand gaan geven

edit 2....tikt nu precies tegen de dalende trendlijn aan. Denk dat als die breekt er ook wel echt volume komt
Welke dalende grenslijn bedoel je precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
WoodyWindoW schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:37:
[...]

Welke dalende grenslijn bedoel je precies?
Ath naar de lower high van 59k. op de 4h prima te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

anti elppa schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:39:
[...]

Ath naar de lower high van 59k. op de 4h prima te zien.
Ah ik zie m idd! Dus dit is een essentiële om doorheen te breken.

Bizar dat ‘ie daar zoveel moeite mee heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door WoodyWindoW op 06-05-2021 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
WoodyWindoW schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:41:
[...]

Ah ik zie m idd! Dus dit is een essentiële om doorheen te breken.

Bizar dat ‘ie daar zoveel moeite mee heeft.
Het lijkt toch aardig terug te zakken, niet meer bulish?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Het lijkt me dat ie nu moet gaan terugbouncen toch? Anders komt ie weer terug in z’n oude patroon vóór de uitbraak van vandaag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zit ik op Binance te kijken en zie ik Bitcoin Gold op 150 dollar staan. Bedenk ik mij dat ik die als het goed was ooit ergens eens heb gekregen, maar nooit iets mee heb gedaan omdat het om een paar dollar ging. Even wat privatekeys van oude wallets in Coinomi gooien en nu zijn er een aantal BTG's onderweg naar Binance. Zodra die verkocht zijn, maar even verder aan de slag met forks en oude wallets. Leuk gratis geld :) @Taro Misschien voor jou ook het geval dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Hey @PilatuS, lang niet gezien :)

Helaas, alle Bitcoin forks heb ik destijds al gecashed...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:31:
Hey @PilatuS, lang niet gezien :)

Helaas, alle Bitcoin forks heb ik destijds al gecashed...
Lang niet gezien hier inderdaad. Ik sla de crypto topics maar even over in de bullrun.

Da's jammer. Ik heb de mazzel dat ik het toen niet de moeite waard vond er iets mee te doen, anders had ik ze ook al wel verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Weer zo'n slappe uitbraakpoging helaas.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
In de wekelijkse mail van Coin Bureau staat altijd welke onderwerpen/ coins in de nabije toekomst een filmpje krijgen. Nadat het filmpje uitkomt stijgt de prijs van een coin vaak, omdat Coin bureau zoveel volgers heeft. De aanstaande onderwerpen/ munten zijn volgens de laatste mail:

🔮 Video Pipeline 🔮
-Top 5 Best Crypto Books
-Cardano vs Ethereum 2.0: Battle of Smart Contract
-ChainsStacks (STX): Big Potential 2021?
-Top 5 Staking Coins: My take!
-Bitcoin Energy Use: Legitimate Concerns or FUD?

De eerste 2 onderwerpen zijn al geweest. Ik heb zelf vandaag wat STX gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Voor de TA experts

Op een golvende grafiek begin ik het een beetje te snappen. Lang niet alles want hij doet nog steeds te vaak het tegenovergestelde dan wat ik verwacht.

Maar op zo’n grafiek als bij ETH. Hoe moet je dan de lijnen trekken?

Alvast bedankt

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ONT is mooi onderweg naar de 1W MA99 @ +-6200 sats.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FuXK4oxSoCIh4ZH3WGTb0nkVs-I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zeCvCwzVOmEgF7FBQNL4PY93.png?f=fotoalbum_large

Heb inmiddels ONT maar op een aparte locatie neergezet (+ vers fiat bijgestort!) om het te kunnen holden tot dat punt, anders ga ik vast weer te vroeg verkopen :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Taro schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 18:21:
ONT is mooi onderweg naar de 1W MA99 @ +-6200 sats.

[Afbeelding]

Heb inmiddels ONT maar op een aparte locatie neergezet (+ vers fiat bijgestort!) om het te kunnen holden tot dat punt, anders ga ik vast weer te vroeg verkopen :)
Haha ja ik zag hem gisteren dippen. Op 2.13 verkocht. Denk jij dus dat ie nog verder stijgt. De ath zal ie niet halen maar is 3 een optie? Wegzetten is best slim ja. Voorkomt domme sells zoals ik deed

[ Voor 4% gewijzigd door wimpie007 op 06-05-2021 19:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@wimpie007 Alles is een optie. Ik krijg veel van dergelijke vragen, maar mijn berichten zijn hopelijk duidelijk genoeg. Ik heb een doel, maar of die gehaald wordt is natuurlijk altijd onzeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Capsaicin schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:26:
In de wekelijkse mail van Coin Bureau staat altijd welke onderwerpen/ coins in de nabije toekomst een filmpje krijgen. Nadat het filmpje uitkomt stijgt de prijs van een coin vaak, omdat Coin bureau zoveel volgers heeft. De aanstaande onderwerpen/ munten zijn volgens de laatste mail:

🔮 Video Pipeline 🔮
-Top 5 Best Crypto Books
-Cardano vs Ethereum 2.0: Battle of Smart Contract
-ChainsStacks (STX): Big Potential 2021?
-Top 5 Staking Coins: My take!
-Bitcoin Energy Use: Legitimate Concerns or FUD?

De eerste 2 onderwerpen zijn al geweest. Ik heb zelf vandaag wat STX gekocht.
Misschien wat whales die geen vertrouwen hadden in de video die wat dumpten net? Candle omlaag haha

Net nadat ik gekocht had uiteraard. Ah btc is de oorzaak

[ Voor 3% gewijzigd door wimpie007 op 06-05-2021 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
wimpie007 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:53:
[...]

Misschien wat whales die geen vertrouwen hadden in de video die wat dumpten net? Candle omlaag haha

Net nadat ik gekocht had uiteraard. Ah btc is de oorzaak
BTC viel idd, waardoor alle altcoins nog harder vielen. Als Btc eventjes niest, raken altcoins verkouden.

Ik kocht de STX voor 2.06 en sta dus ook in de min. Als btc stabiliseert en Coin Bureau het filmpje lanceert, vermoed ik met winst uit te kunnen stappen.

[ Voor 7% gewijzigd door Capsaicin op 06-05-2021 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Capsaicin schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:04:
[...]
BTC viel idd, waardoor alle altcoins nog harder vielen. Als Btc eventjes niest, raken altcoins verkouden.

Ik kocht de STX voor 2.06 en sta dus ook in de min. Als btc stabiliseert en Coin Bureau het filmpje lanceert, vermoed ik met winst uit te kunnen stappen.
Sell order op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:44

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

PilatuS schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:29:
Zit ik op Binance te kijken en zie ik Bitcoin Gold op 150 dollar staan. Bedenk ik mij dat ik die als het goed was ooit ergens eens heb gekregen, maar nooit iets mee heb gedaan omdat het om een paar dollar ging. Even wat privatekeys van oude wallets in Coinomi gooien en nu zijn er een aantal BTG's onderweg naar Binance. Zodra die verkocht zijn, maar even verder aan de slag met forks en oude wallets. Leuk gratis geld :) @Taro Misschien voor jou ook het geval dit ?
Goeie tip, thanks! Zie dat Coinomi sowieso een enorme hoeveelheid assets support, dus misschien kom ik nog meer verrassingen tegen :)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ruud2001 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:38:
[...]
Goeie tip, thanks! Zie dat Coinomi sowieso een enorme hoeveelheid assets support, dus misschien kom ik nog meer verrassingen tegen :)
Ik had even gezocht op een manier om BTG en andere coins te claimen. De Bitcoin wallet was toch een oude die ik niet meer gebruik, dus geen probleem om met privatekeys aan de slag te gaan. Met Coinomi ging het heel makkelijk. De seed importeren lukte alleen niet, maar je kan dus ook met privatekeys aan de slag. Even een BTG wallet gemaakt en dan privatekeys invoeren. Als er geen BTG op het adres staat dan geeft Coinomi ook gelijk aan dat er niets op staat. Na het invoeren van de privatekey ging ie even syncen en kon ik het gelijk verzenden naar Binance. Helaas heeft Binance het blijkbaar niet zo op BTG, want waar je met BTC na 2 confirmations je coins hebt moet het met BTG blijkbaar 60 zijn. Ik zit nu sinds vanmiddag op 40 van de 60, dus nog een paar uur voor ik ze kan verkopen.

Wat betreft het controleren van coins is het makkelijk om even te kijken op welke datum de forks zijn geweest. In het geval van BTG was dit op 24-11-2017. Dus iedere wallet in eigen beheer die op die datum BTC had moet ook BTG hebben. Hetzelfde verhaal voor de andere forks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik wacht het videootje af en kijk hoe het loopt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 09:04

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7KX8LNbJNEo3afMwKJ5raVs0MUk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F5oCInBlPbYptfm2hIKMVJQt.png?f=fotoalbum_large

Gaat het dan komende nacht gebeuren....?

Moet toch echt op korte termijn wel een flinke uitbraak komen van deze 3-4 weekse trend :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Woohooo op 06-05-2021 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02:11
Woohooo schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 23:25:
[Afbeelding]

Moet toch echt op korte termijn wel een flinke uitbraak komen van deze 3-4 weekse trend :*)
Omhoog of omlaag? Van mij mag het echt wel weer ff lekker omhoog!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik hoop dat iedereen nog aan boord is bij ONT? :) Normaal gesproken zou ik op dit punt even uitstappen, maar heb ze bewust ergens neergezet waarmee ik er niet kan handelen, dus hodl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 25-10 13:33

p0st

Dutch Reefer

Taro schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 23:32:
Ik hoop dat iedereen nog aan boord is bij ONT? :) Normaal gesproken zou ik op dit punt even uitstappen, maar heb ze bewust ergens neergezet waarmee ik er niet kan handelen, dus hodl...
Haha ja waarvoor dank, een paar dagen geleden voor 1,98 op de kop getikt :)
Twijfel nu idd wel om te verkopen, +30% +40% op een dag is niet mis :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagynl
Had achteraf iets meer in die boot moeten meenemen, maar wie het kleine niet eert... ook het kleine is met bijna +50% toch best leuk :-)

Update paar minuten later:
Ow gaat erg hard, bijna +60% inmiddels :-)

[ Voor 8% gewijzigd door nagynl op 06-05-2021 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 09:04

Woohooo

Smilie, James Smilie

nagynl schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 23:29:
[...]

Omhoog of omlaag? Van mij mag het echt wel weer ff lekker omhoog!
Omhoog uiteraard. Koersdoel omlaag is niet zo heel leuk en zit zo rond de 38k, koers naar boven rond de 75k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagynl
Zou alleen XRP graag even een sprongetje van 50 cent ofzo zien maken... ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
Meer van dit soort tips zijn erg welkom haha. Had er alleen iets meer in moeten doen en niet tussendoor verkopen. Op 1.82 erin en 2.13 eruit en toen weer op 2.40 erin en nu nog erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:22

Dark Angel

Corvette LS Power

hopen dat het vannacht niet inkakt :-) wat hij moet nog een klein stukje voor je W1 MA99

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dark Angel schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 00:01:
[...]

hopen dat het vannacht niet inkakt :-) wat hij moet nog een klein stukje voor je W1 MA99
Ja en ik kan nu geen sell order instellen... Morgen maar even naar een exchange overmaken, hopelijk op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Taro schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 00:02:
[...]

Ja en ik kan nu geen sell order instellen... Morgen maar even naar een exchange overmaken, hopelijk op tijd.
Kijk morgen wel gelijk als ik uit bed kom :-) Wie weet doen de Amerikanen nog lekker mee met prijs opdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Capsaicin schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 22:47:
[...]
Ik wacht het videootje af en kijk hoe het loopt.
Ze mogen opschieten met die video haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Taro schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 00:02:
[...]

Helaas weer even paar dagen wachten op de volgende groene dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[Afbeelding]

Dit is op de 4h timeframe denk ik? Dat het afgelopen nacht niet gebeurd is vind ik nog niet heel vreemd, hij heeft zelfs nog wel een hele dag (of langer) de tijd om hier uit te breken. Mocht hij de onderkant van de driehoek opzoeken en daarop afketsen dan koop ik nog snel wat bij denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-10 22:13
Zelf ingestapt @1,7. Helaas uitgestapt @2.1 en de boot een beetje gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
[Afbeelding]

Ik tekende een soortgelijke driehoek afgelopen woensdag ook al, dat was toen wat prematuur maar nu lijkt het er inderdaad al meer op... ben benieuwd.

Je zou overigens ook zoiets kunnen zien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JnczA7Lk2gM7Hoo69r5tgNzK4N4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QeHhZw5RrbyaZoC5z4Tu9JXl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door jowi op 07-05-2021 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14:07
Ik zat er zelf in met mijn conservatieve trade-pot, dus ben veel en veel te vroeg uitgestapt. Maar dat doet niets af aan de kwaliteit van de tip. Nog bedankt!

Dit is een dagboekpost. Daarom hier nog een link naar een nieuwsartikel. :+
https://businessam.be/bet...veiling-kunstwerk-banksy/

Maktub

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Jongens, klein verzoekje! Graag ff timeframes en trading pairs bij je grafiekjes zetten. Voor de poster een kleine moeite, voor ons veel plezier. En het scheelt miscommunicatie ;) (cc @jowi @Woohooo)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jowi
Zoveel altcoins zijn er toch niet die rond de 58K staan ;)
Misschien Doge na het weekend als Elon het tijdens SNL roept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

jowi schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:40:
Dan hoeven er heel veel mensen nooit meer te werken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
jowi schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:40:
Nee, je kunt in dit geval inderdaad wel makkelijk opmaken dat het om BTC/USD(T) gaat, maar timeframe is lastiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-10 15:28
Zoek nu een andere boot
;) :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jorwas
MaStar schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 12:53:
[...]

Zoek nu een andere boot
;) :7
BTC? :D, hopelijk nu echt is een poging voor de 60K

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nagynl
jorwas schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 13:31:
[...]

BTC? :D, hopelijk nu echt is een poging voor de 60K
Als die dan XRP ook een stukje mee trekt in de juiste richting dan graag! :-)

Update : 14:27
Hmm, BTC nog niet, maar XRP wel een leuk sprongetje aan het maken :-)

[ Voor 15% gewijzigd door nagynl op 07-05-2021 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:55

KroeT

[...]

Ik zit er nog in, na een ritje van +51%. Ik ben wel geneigd nu uit te stappen overigens, want papieren handjes. Ik probeer er nog een nachtje in te blijven, maar je tip - hoe luchtig en voorzichtig je 'm ook formuleerde - was uitmuntend.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:07
kijkend naar de grafiek + het feit dat we voor het weekend zitten verwacht ik nu toch wel een uitbraak van BTC (ik durf mijn krabbels hier nog niet te plaatsen). De vraag is alleen tot hoe hoog natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
iceblack24 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:37:
kijkend naar de grafiek + het feit dat we voor het weekend zitten verwacht ik nu toch wel een uitbraak van BTC (ik durf mijn krabbels hier nog niet te plaatsen). De vraag is alleen tot hoe hoog natuurlijk ;)
Het weekend is (vaak) toch juist niet positief voor BTC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:44:
[...]

Het weekend is (vaak) toch juist niet positief voor BTC?
geen pijl op te trekken. Vorige bullrun aan het einde waren juist de weekende mega goed.....want retail fomo'd erin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:10:
[...]

geen pijl op te trekken. Vorige bullrun aan het einde waren juist de weekende mega goed.....want retail fomo'd erin
Hm ja oké. Het sentiment wordt dus eigenlijk uitvergroot in het weekend, maar is ook niet goed te voorspellen. Klinkt goed. FOMO all-in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagynl
YES schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:14:
[...]

Hm ja oké. Het sentiment wordt dus eigenlijk uitvergroot in het weekend, maar is ook niet goed te voorspellen. Klinkt goed. FOMO all-in!
Allemaal ff graag instappen in BTC en XRP dan, die moeten beiden even een sentiment boost hebben zo vlak voor het weekend :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 12:45

Chaes

#HODL

Zag dat CSPR nu ook gelist is op LBank (CMC), weet iemand of dit ook een IOU is? Prijs is wel wat realistischer dan die van BitZ, alleszins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Welke indicatoren zijn interessant om in de gaten te houden qua einde bullrun?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jowi
MaStar schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:46:
Als bitcoin de 288K raakt en daarna 20% terugzakt is een aardige indicator.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Vooral de prijs.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• jowi
Kwam gister dit plaatje tegen die wat aangeeft dat elke bullrun tot nu toe uit 3 pieken bestond, en we zijn nu dus op weg naar de 2e.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LqL4I0gdRTmcIGMkDr8yd9dOtbw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9h8QOL4wiXSiJdBBlYEspvKm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jowi
Btc gaat weer een 58K aanval doen... fingers crossed...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorwas
jowi schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:23:
Btc gaat weer een 58K aanval doen... fingers crossed...
Hij lijkt het er nu toch echt mooi door heen te gaan maar volume blijft nog echt ver achter.... Hoop dat dat nog bij trekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
jowi schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:19:
Kwam gister dit plaatje tegen die wat aangeeft dat elke bullrun tot nu toe uit 3 pieken bestond, en we zijn nu dus op weg naar de 2e.

[Afbeelding]
Zie er toch al een kleine tweede piek naast in het jaar 2021. Anyway als je dit ziet zijn we nog maar pas begonnen :D

[ Voor 7% gewijzigd door MaStar op 07-05-2021 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
jorwas schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:01:
[...]

Hij lijkt het er nu toch echt mooi door heen te gaan maar volume blijft nog echt ver achter.... Hoop dat dat nog bij trekt
Hoe dan ooit naar 288k....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Het einde van de run komt op het moment dat niemand hem verwacht... Daarom is het belangrijk om af en toe rustig uit te schalen en wat winst te nemen.

Verder vind ik het persoonlijk nuttig om wat goede traders en/of TA'ers te volgen op Twitter... En dan niet alleen influencers die denken dat we naar 250k gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
jvel92 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:21:
[...]

Het einde van de run komt op het moment dat niemand hem verwacht... Daarom is het belangrijk om af en toe rustig uit te schalen en wat winst te nemen.

Verder vind ik het persoonlijk nuttig om wat goede traders en/of TA'ers te volgen op Twitter... En dan niet alleen influencers die denken dat we naar 250k gaan.
Maar alles kan ook nog verdubbelen.... Dus uitstappen is dan zonde.

Alle signalen staan nog op verdere groei - zie bijvoorbeeld die afbeelding hierboven.

En niet alleen Didi de Bitcoin familie die alleen maar denken naar 288k.

[ Voor 13% gewijzigd door MaStar op 07-05-2021 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:25
jvel92 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:21:
[...]

Heb je enkele suggesties voor te volgen Twitter accounts?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 08:03

WhySoSerious

Be the change.

Wat is BTC zich braaf aan die trendlijn aan het houden zeg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZsMzJE8BCb3TxHDLuHRWKFNItK8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t0Fb3f32LCJzgwBPRaUT4RYZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
MaStar schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:24:
[...]

Maar alles kan ook nog verdubbelen.... Dus uitstappen is dan zonde.

Alle signalen staan nog op verdere groei - zie bijvoorbeeld die afbeelding hierboven.

En niet alleen Didi de Bitcoin familie die alleen maar denken naar 288k.
Daarom stap je ook niet met je volledige positie in 1x uit, maar schaal je elke keer met bijvoorbeeld 10% uit. Op die manier blijf je blootgesteld aan crypto en pak je eventuele verdere stijgingen ook gewoon mee. In een eventuele dip zou je ook weer kunnen bijkopen om je positie uit te breiden.

De top ga je waarschijnlijk niet kunnen timen. Daarom is het beter om af en toe winst te nemen, zodat je je opgebouwde kapitaal kunt behouden i.p.v. alles zien te verdampen. Op die manier heb je ook een betere uitgangspositie in een bear market.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
zunrob schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:27:
[...]

Heb je enkele suggesties voor te volgen Twitter accounts?
@ShardiB2
@Pentosh1
@Trader_XO
@trader1sz

Delen veel charts en met enige regelmaat ook hun tradingplan met mogelijke in- en uitstapmomenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
jvel92 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:45:
[...]

Daarom stap je ook niet met je volledige positie in 1x uit, maar schaal je elke keer met bijvoorbeeld 10% uit. Op die manier blijf je blootgesteld aan crypto en pak je eventuele verdere stijgingen ook gewoon mee. In een eventuele dip zou je ook weer kunnen bijkopen om je positie uit te breiden.

De top ga je waarschijnlijk niet kunnen timen. Daarom is het beter om af en toe winst te nemen, zodat je je opgebouwde kapitaal kunt behouden i.p.v. alles zien te verdampen. Op die manier heb je ook een betere uitgangspositie in een bear market.
Helemaal gelijk in. Alleen zit ik nog met het dillema om nu juist steeds 10% in te leggen (dca) . Dan kan ik het er niet met 10% uithalen.

Dilemma's...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
MaStar schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:01:
[...]

Helemaal gelijk in. Alleen zit ik nog met het dillema om nu juist steeds 10% in te leggen (dca) . Dan kan ik het er niet met 10% uithalen.

Dilemma's...
Ik leg zelf ook nog wel maandelijks vers geld in, maar als iets een enorme stijging maakt dan schaal ik vaak wel langzaam uit om het later weer te herinvesteren tijdens dips (die meestal toch wel komen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

BTC lijkt het nog niet op te geven! Maar als ‘tie inzakt gaan we waarschijnlijk de 54,5k zien als ik het zo inschat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorwas
WoodyWindoW schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:31:
BTC lijkt het nog niet op te geven! Maar als ‘tie inzakt gaan we waarschijnlijk de 54,5k zien als ik het zo inschat?
Waaruit blijkt dat ie het nog niet opgeeft? Lijkt net als gisteravond met een super laag volume.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:37
Kan iemand me vertellen hoe het zit met die Fibonnaci levels waaraan zou zijn af te lezen wat de komende ATH van Bitcoin gaat worden? Waar kun je dat zitten? En is die grens 100% zeker dat dat de nieuwe ATH wordt zodra hij de huidige 63k doorbroken heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

jorwas schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:34:
[...]

Waaruit blijkt dat ie het nog niet opgeeft? Lijkt net als gisteravond met een super laag volume.
Inmiddels kakt ie inderdaad wel in helaas onder de dalende trend lijn zo te zien. We gaan zien waar het schip strand.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jowi
Btc blijft proberen de 58K te nemen, we zijn weer een poging verder. Hoe vaker je aanklopt, hoe zwakker de weerstand wordt toch? De bovenkant van de driehoek is 'toevallig' ook meteen de golden ratio van de fibo. Volgens de regels der hogere driehoekuitbreekkunde zal er toch heel snel iets gaan gebeuren. Oh ja, dit is geen analyse maar een ongefundeerde mix van observatie, obsessie en wishfull thinking :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/it1eFjeNQbtWpW3GeB3rLKXdJNQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bk5MfZJn3iQek68uKV5mzqAw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 13:34
Ik vind deze verzameling van indicatoren wel interessant, ik blader daar af en toe doorheen om te kijken hoe het er voor staat. Uit die zelfde verzameling wordt https://www.lookintobitco...-unrealized-profit--loss/ vaak als belangrijk gezien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jorwas
jowi schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 08:58:
Btc blijft proberen de 58K te nemen, we zijn weer een poging verder. Hoe vaker je aanklopt, hoe zwakker de weerstand wordt toch? De bovenkant van de driehoek is 'toevallig' ook meteen de golden ratio van de fibo. Volgens de regels der hogere driehoekuitbreekkunde zal er toch heel snel iets gaan gebeuren. Oh ja, dit is geen analyse maar een ongefundeerde mix van observatie, obsessie en wishfull thinking :)

[Afbeelding]
Let's go!!! 20x long ik heb er nu alle vertrouwen in

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Daar lijkt hij te gaan. Bitcoin boven de 59k

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
Hopen dat ie nu support vind en niet terugzakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bLd-9C2O-XDMg9U4MDJtRHT05TA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CalXwLPDYpTr4ZTHMQF7SMGI.jpg?f=fotoalbum_large

Zie veel verschillende mogelijkheden van ONT/. Waarom hebben ze verschillende rendementen? De koers van ONT is toch leidend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Aye Kapitein! Plan is eigenlijk om ze tot vlak onder de ATH (dollars) vast te houden, weet niet of het mij lukt om zo lang op mijn handen te zitten. Rond de MA99 op de 1W ONT/BTC room ik wel een klein deel af om de eventuele rejection dip te kopen.

Hogere doel voor mij is meer BTC vergaren overigens, niet zozeer uitstappen naar fiat.

[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-05-2021 18:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wackmack schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 18:10:
[...]

[Afbeelding]

Zie veel verschillende mogelijkheden van ONT/. Waarom hebben ze verschillende rendementen? De koers van ONT is toch leidend?
Zie het als de EURO vs USD, of EURO vs YEN, die wijken ook af qua percentages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Taro schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:52:
[...]

Zie het als de EURO vs USD, of EURO vs YEN, die wijken ook af qua percentages.
Maar kan het dan ook weer als extra winst gelden door naar de juist munt door verkopen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Wackmack schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 18:10:
[...]

[Afbeelding]

Het is simpelweg het anders denomineren (in waarde uitdrukken) van een asset. 1 ONT = 1 ONT, maar in USD uitgedrukt is 1 ONT natuurlijk "meer" of "hoger" dan wanneer uitgedrukt in BNB, omdat één BNB meerdere dollars waard is. De waarde van BNB in USD verandert echter autonoom, daar heeft ONT niets mee te maken.

Als één appel twee peren waard is, en een peer is twee sinaasappelen waard, dan kan je met vier sinaasappen één appel kopen (mits er een markt is waar deze drie fruitsoorten tegen elkaar verhandeld worden).
Als nu de relatieve waarde van sinaasappelen stijgt, dus 1 peer = 1 sinaasappel, verandert de denominatie appel/sinaasappel ook naar 2. Dit verandert echter niets aan de appel/peer denominatie, die blijft 2.

[ Voor 5% gewijzigd door Jedi_Pimp op 08-05-2021 22:51 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dark Angel schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:37:
[...]

Maar kan het dan ook weer als extra winst gelden door naar de juist munt door verkopen?
Ja, arbitrage. Maar daar moet je snel bij zijn, omdat veel traders daar bots voor hebben. Al die verschillen worden snel rechtgetrokken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:36
ZpAz schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:18:
Heb al mijn doges maar ingeruild voor ETH. The sensible choice. Heb wel meer ETH dankzij het hondje.
Doge is down, ETH is up. Ik moet maar een online course verkopen.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
Het enige positieve aan bitcoin is dat de .618 fibo (ca. 58K) nu als support dient.
Het ziet er wat saai en niet overtuigend uit maar misschien is dit wel een goed teken?
Pagina: 1 ... 21 ... 102 Laatste

Let op:
  • Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie.
  • Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.

Regels voor dit topic:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
  • Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!