[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 20 ... 100 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 03-07 00:39

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

jowi schreef op zondag 2 mei 2021 @ 23:12:
Dat vind ik maar niks ;)
Wel bizar hoe dat patroon past.
Echt he! :9

Ik houd het iig wel in de gaten, maar dat zal voor de meesten onder de TA’ers niet anders zijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
(Geen analyse, maar een simpele observatie van een beginner) Hertest van de 58K (fibo .618) lijn. Alles kleurt netjes tussen de lijntjes... uitbraak naar boven zou zomaar richting 70K kunnen zijn. USA futures zijn ook erg groen, dus wat dat betreft goede vooruitzichten. Die 58K is nu zo vaak gepasseerd, hoop niet dat we daar nu weer weken rond blijven hangen. Tijd om definitief afscheid te nemen van deze regionen en het hogerop te gaan zoeken :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rBwR5vyOW58ROMvK_H1SV8OgxvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PbZeO9P9zJv7b5wVFxczOuip.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-07 15:23
@Taro nou, ONT gaat lekker, ik heb 'm stiekem ook gekocht, wanneer gaan we collectief verkopen?

[ Voor 19% gewijzigd door Sluw op 03-05-2021 09:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@Sluw *O* Hopelijk rond de 1W MA99 (ONT/BTC) :)

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 03-05-2021 09:54 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nagynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:19
Sluw schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:18:
@Taro nou, ONT gaat lekker, ik heb 'm stiekem ook gekocht, wanneer gaan we collectief verkopen?
Proest, bijkopen bedoel je natuurlijk zodat het nog lekkerder gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Laatst online: 01-07 15:23
Taro schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:54:
Haha mooi, ik zet iets lager een sell order en hou 'm in de gaten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
T*ring jongens wat gaat ethereum hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:04

Dark Angel

Corvette LS Power

Taro schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:54:
Hoi Taro, Ik zit nog wel eens te stoeien met jouw uitleg over die 1x MAxx

Ik neem aan dat de 1W staat voor 1week voor je tijds overzicht en MA99 voor de Moving Average waarde 99.
Als ik dat nu probeer bij b.v. ONT/BTC dan zie ik iets wat denk ik niet gaat kloppen. Maar geen idee of ik jouw commentaar fout interpreteer of dat mijn settings van de MA niet goed zijn Ik pak de MA gewoon van Trading view. Dan krijg je er 1 met 3 voor af invulde waardes 50 100 200 dan zou ik toch denken dat de 100 erg dicht bij jouw 99 zou moeten liggen maar in mijn geval ligt die dan onder de Candles van nu ipv er boven omdat je aangeeft daar te willen gaan kijken voor een exit ( neem aan dat je toch wel winst wil draaien :+ )

Update ik denk dat ik het al heb gevonden

Neem aan dat dit is wat jij bedoelde ? Ik heb even een rode box getekend aan einde van 1W MA99
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JJsRkZZ.jpg

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Dark Angel Helemaal correct! d:)b

Is natuurlijk wel zo dat die box naarmate de tijd verstrijkt lager komt te liggen, dus niet nu iets instellen en over een paar weken kijken of het is gelukt (uiterste, weet ik... ;) ), maar even goed in de gaten houden en dagelijks wat naar beneden bijstellen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Taro schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:02:

Is natuurlijk wel zo dat die box naarmate de tijd verstrijkt lager komt te liggen, dus niet nu iets instellen en over een paar weken kijken of het is gelukt (uiterste, weet ik... ;) ), maar even goed in de gaten houden en dagelijks wat naar beneden bijstellen.
Kan aan mij liggen maar zo snap ik er een snars van :P 8)7

Ik werk via bitvavo dus niet erg geavanceerde omgeving

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allie74
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 13:48
Taro schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:02:

Deze volg ik ook, mijn sell order stel ik in rond de 0.00004850 komen te liggen.
Op de weekly zie ik daar wat prijsactie en ook een fibonacci level.
Nu ben ik nog maar enkele weken bezig met traden, ik hoor graag of dit een juiste beredenering kan zijn.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooi nieuws, goed voor het vertrouwen.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 03-05-2021 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-07 14:23
Voor iedereen die AVAX (Avalance) heeft staan in zijn online wallet: er is een airdrop geweest van 2500BAG. Heb deze net geclaimed en dit blijkt toch een leuk zakcentje waard te zijn dus doe er je voordeel mee (of hou het gezien iedereen wel weet hoeveel de UNI airdrop nu waard is.

Claimen is redelijk makkelijk te doen (zorg wel wat je 0.02 Avax in je wallet hebt om de fee's te betalen) Maarja voor gratis 800$ is dat een schijntje ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bazcX7x7YJFzlWMlBzQ1edKGK-g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IVTWP6l6C3Sj1hSkmiT4AYFD.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-06 18:34
Egeau schreef op maandag 3 mei 2021 @ 19:38:
Voor iedereen die AVAX (Avalance) heeft staan in zijn online wallet: er is een airdrop geweest van 2500BAG. Heb deze net geclaimed en dit blijkt toch een leuk zakcentje waard te zijn dus doe er je voordeel mee (of hou het gezien iedereen wel weet hoeveel de UNI airdrop nu waard is.

Claimen is redelijk makkelijk te doen (zorg wel wat je 0.02 Avax in je wallet hebt om de fee's te betalen) Maarja voor gratis 800$ is dat een schijntje ;)

[Afbeelding]
@Egeau Ik heb wel AVAX, maar staat op binance. Kan het dan ook? en waar doe ik dit?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
veertje schreef op maandag 3 mei 2021 @ 20:21:
[...]

@Egeau Ik heb wel AVAX, maar staat op binance. Kan het dan ook? en waar doe ik dit?
Ben bang van niet helaas.. Hier kan je de instructies vinden om te claimen https://baguette-avax.med...-bag-airdrop-633dad541815

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:08

resusaapje

h less

Chia (XCH) is nu live op https://www.okex.com/trade-spot/xch-usdt

$800 per XCH.

Gefeliciteerd voor degenen die hebben kunnen farmen

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-06 22:31
resusaapje schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:00:
Chia (XCH) is nu live op https://www.okex.com/trade-spot/xch-usdt

$800 per XCH.

Gefeliciteerd voor degenen die hebben kunnen farmen
Die kwam van 2500??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Neh, dat was een IOU. Heeft geen waarde, zo'n waarde. Chia zelf voorspelde $20. Mooie tech hoor B-)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
veertje schreef op maandag 3 mei 2021 @ 20:21:
[...]

Was het al gelukt? Ik ben ook aan het kijken maar kom er niet uit? :F

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin vindt nu support op verschillende MA's op zowel de 1H, 4H, 1D, 3D als 1W. Ik ga all-in, met stop loss voor de nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Taro schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:31:
Bitcoin vindt nu support op verschillende MA's op zowel de 1H, 4H, 1D, 3D als 1W. Ik ga all-in, met stop loss voor de nacht.
thnx voor het delen

@Taro hoe zit je nu op ETH?

[ Voor 6% gewijzigd door Remko.me op 03-05-2021 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:25

oNo

Zet je dan in op BTC only of pak je dan ook muntjes welke je kent en waarvan je weet dat ze BTC volgen? (of beter doen dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-06 18:34
Egeau schreef op maandag 3 mei 2021 @ 20:46:
[...]

Ben bang van niet helaas.. Hier kan je de instructies vinden om te claimen https://baguette-avax.med...-bag-airdrop-633dad541815
Dat is jammer :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jowi
Die pullback naar 55K gooide geen roet in het eten hoop ik.
Was wel even schrikken maar ik bleef koel :)

Overigens op twitter iemand die dit gisteren al min of meer voorspelde:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zswJ7HtfszUPGkHBHSAmdd-Ywvk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E0Wg2CmGC5fVwmu3S8hmEaHy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
oNo schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:47:
[...]

Zet je dan in op BTC only of pak je dan ook muntjes welke je kent en waarvan je weet dat ze BTC volgen? (of beter doen dan)
Voor vannacht alleen in BTC gegaan ivm mogelijk terugpakken van wat dominance. Stop loss niet geraakt en wel een stuk(je) gedaald, maar hopelijk nu weer onderweg naar de inkoopsprijs en beyond. Al hikt Bitcoin nu tegen de onderkant van wat MA's aan. Lastig punt... De alts waar ik in zat zijn ondertussen niet vertrokken, dus BTC hoeveelheid in ieder geval behouden.

Gisteren met de handelspot +12,14% op Binance weten te behalen, erg tevreden over. Al kan je natuurlijk door alleen in specifieke alts te zitten veel meer op een dag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:16
Taro schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 07:30:
[...]

Voor vannacht alleen in BTC gegaan ivm mogelijk terugpakken van wat dominance. Stop loss niet geraakt en wel een stuk(je) gedaald, maar hopelijk nu weer onderweg naar de inkoopsprijs en beyond. Al hikt Bitcoin nu tegen de onderkant van wat MA's aan. Lastig punt... De alts waar ik in zat zijn ondertussen niet vertrokken, dus BTC hoeveelheid in ieder geval behouden.

Gisteren met de handelspot +12,14% op Binance weten te behalen, erg tevreden over. Al kan je natuurlijk door alleen in specifieke alts te zitten veel meer op een dag doen.
Ik ben benieuwd naar de verdeling van je portefeuille , hoe ziet die eruit, lange termijn vs daghandel en de verdeling in percentages per coins. Ik zit verder niet in crypto maar ben benieuwd naar de verschillen met meer traditionele risico management in andere assets. Of pas je dezelfde theorieën toe ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:46
WoodyWindoW schreef op zondag 2 mei 2021 @ 22:36:
Wat vinden we van de mogelijkheid van een Wyckof Distribution op basis van het verloop van BTC?

https://twitter.com/nebra.../1388880511108538370?s=21

[Afbeelding]
wyckof klopt eigenlijk nooit bij BTC. En ik persoonlijk vind het ook zo'n bullshit gekrabbel dat ik er ook nooit naar kijk. Tuurlijk lijkt het er zo nu en dan op als je die wolk van lijntjes eroverheen plot. Met genoeg hopium en drank op ga je dat ding er vanzelf in zien. Ik trade er iig van ze leven niet op.
Trouwens ook bij stocks/ etf's komt dat ding ook maar zelden uit.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
CornermanNL schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 07:34:
[...]

Ik ben benieuwd naar de verdeling van je portefeuille , hoe ziet die eruit, lange termijn vs daghandel en de verdeling in percentages per coins. Ik zit verder niet in crypto maar ben benieuwd naar de verschillen met meer traditionele risico management in andere assets. Of pas je dezelfde theorieën toe ?
Dan neem ik ook wat andere zaken mee:

Niet crypto (10% geheel), lange termijn, maar wel inspelen op marktcycli:
- Enkele weken geleden alle ETF's verkocht, staan geparkeerd in fiat
- Maandje geleden TSLA verkocht, staat geparkeerd in fiat

Crypto (90% geheel):
Niets meer voor de lange termijn staan en de afgelopen maanden al >75% gecashed richting Euro, in o.a. de hypotheek en een spaarpotje voor de volgende bearmarket gestopt. Ik ben geen lange termijn holder, ik kan BTC bijv. niet van bijv. 62k naar 12k zien dalen en dat uitzitten. Liever wat winst gemist, dan winst verliezen.

Verder nu nog in crypto volgens de volgende verdeling:
- +-10% zit in stake in CAKE tot het moment dat de bullrun voorbij lijkt te zijn
- Wat Bitcoin en ETH verdeeld staan over enkele exchanges, stap ik mee uit als ik grote dalingen verwacht
- Een handelspot die per dag kan afwijken. Zoals gisteren: ETH, BNB, DOGE en ONT. Nu 100% BTC, maar als ik wat kansen spot vandaag dan pak ik weer iets anders mee (2 weken vakantie ;) ).
- Een gok potje, waarmee ik in risicovolle projecten YOLO.

Tijdens de volgende bearmarket ga ik weer inslaan en holden tot ergens in de volgende bullmarket. Maar langer dan 1 cyclus holden doe ik niet. Lange termijn is dus voor mij max 3-4 jaar, vanaf het begin van de bearmarket DCA'en om dat daarna tijdens de volgende bullmarket gaandeweg weer om te zetten naar fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-06 16:44
Taro schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:02:
[...]

Crypto (90% geheel):
Niets meer voor de lange termijn staan en de afgelopen maanden al >75% gecashed richting Euro, in o.a. de hypotheek en een spaarpotje voor de volgende bearmarket gestopt. Ik ben geen lange termijn holder, ik kan BTC bijv. niet van bijv. 62k naar 12k zien dalen en dat uitzitten. Liever wat winst gemist, dan winst verliezen.

- +-10% zit in stake in CAKE tot het moment dat de bullrun voorbij lijkt te zijn
- Wat Bitcoin en ETH verdeeld staan over enkele exchanges, stap ik mee uit als ik grote dalingen verwacht
- Een handelspot die per dag kan afwijken. Zoals gisteren: ETH, BNB, DOGE en ONT. Nu 100% BTC, maar als ik wat kansen spot vandaag dan pak ik weer iets anders mee (2 weken vakantie ;) ).

Tijdens de volgende bearmarket ga ik weer inslaan en holden tot ergens in de volgende bullmarket. Maar langer dan 1 cyclus holden doe ik niet. Lange termijn is dus voor mij max 3-4 jaar, vanaf het begin van de bearmarket DCA'en om dat daarna tijdens de volgende bullmarket gaandeweg weer om te zetten naar fiat.
Bedankt Taro, heel interessant.

Enkele vragen: Waarom de ETF's verkopen? Probeer je hier echt de markt te timen? Zover ik het begrijp geldt, vooral bij ETFs, time in de market > timing the market. Wat is je strategie hier dan?

Hoe hou jij je PF bij, aangezien je veel hebt verspreid over verschillende exchanges? (dan praat ik voornamelijk over BTC/ETH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
[...]

Crypto (90% geheel):

Bedankt voor je duidelijke uitleg , interessant om te zien dat je je ETF’s hebt verkocht , bij uitstek toch een instrument mooi voor de lange termijn.

Maar er zit een strategische besluit achter. Weer wat geleerd :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Skalders schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:06:
[...]
Enkele vragen: Waarom de ETF's verkopen? Probeer je hier echt de markt te timen? Zover ik het begrijp geldt, vooral bij ETFs, time in de market > timing the market. Wat is je strategie hier dan?
Strategie is hier dat we naar mijn idee in de reservetijd zitten richting een nieuwe crisis die zeer heftig gaat worden. Duurt misschien nog wel een paar jaar, maar, ook al stijgt een en ander door, de laagste prijs die nu nog moet komen ligt waarschijnlijk lager dan mijn hoogste uitstapprijs. Perfect timen kan je het toch allemaal niet, maar op de lange termijn is het dan linksom of rechtsom waarschijnlijk een goede keuze. Tijdens de volgende bearmarket ga ik weer instappen (DCA).
Hoe hou jij je PF bij, aangezien je veel hebt verspreid over verschillende exchanges? (dan praat ik voornamelijk over BTC/ETH)
Die hou ik niet bij. Ik doe niet aan centrale administratie, een app als Delta etc. of het bijhouden van individuele trades. Waar dat bij mij namelijk vaak toe leidt is dat ik bijv. ga handelen op basis van een toenemende of afnemende BTC waarde ipv bij gemaakte keuzes te blijven. Verder wil ik niets moeten bijwerken of corrigeren als ik wat heen en weer schuif. Wel heb ik natuurlijk een plaatje in mijn hoofd van het geheel. Wat dat betreft allemaal lekker houtje touwtje :)
CornermanNL schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:16:
[...]
interessant om te zien dat je je ETF’s hebt verkocht , bij uitstek toch een instrument mooi voor de lange termijn.
Eens, maar je kunt natuurlijk het rendement (mits je het goed aanpakt) verder optimaliseren met een juiste timing. Ik ben ook iemand die geld niet kan zien verdampen en dat vermijd. Liever iets rendement missen dan een crash meepakken. Ik ken mensen die rond 2008 hebben besloten uit te stappen en daardoor tonnen zijn verloren. Natuurlijk hadden ze achteraf beter kunnen blijven zitten als je toch het dal al hebt meegepakt, maar ik probeer juist dat mogelijke dal om te zetten in een voordeel en het geheel daardoor een boost te geven.

Al met al ben ik erg pragmatisch en handel ik niet volgens de boekjes, regels of standaardmethoden. Ik kijk wat voor mij goed werkt en wat er bij mij past. Al doende leert men.

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 04-05-2021 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
jowi schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 07:28:
[...]

Die pullback naar 55K gooide geen roet in het eten hoop ik.
Was wel even schrikken maar ik bleef koel :)

Overigens op twitter iemand die dit gisteren al min of meer voorspelde:

[Afbeelding]
Welke indicator is dat ook alweer, aan de rechterkant. Grijze volume balken horizontaal?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Dat wil ik ook wel weten :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Pedr0 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:49:
[...]

Welke indicator is dat ook alweer, aan de rechterkant. Grijze volume balken horizontaal?
is de vpvr. volume profile visable range. Kan je zien hoeveel er getrade gaat worden op een bepaalde prijs. Zegt iets over support resistance niveau's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griepolini
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06-05-2021
** Engelse reactie van een NL user. Graag even opnieuw in het Nederlands posten aub als het niet inmiddels is opgelost **

[ Voor 78% gewijzigd door Taro op 04-05-2021 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik heb ook een probleem met pancake staken.
Ik heb gisteren op trustwallet mn bnb gestaket op pancake swap om te staken Nu is mn bnb weg maar zie niet waar die naartoe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:25
Pedr0 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:49:
[...]

Ja dat vraag ik me ook al een tijdje af, heeft iemand hier een antwoord op aub?

Even voor de goeie duidelijkheid,
Die grijze balken geven toch het volume aan waarmee er in het verleden op die koersen is gekocht?

[ Voor 19% gewijzigd door Supershiva op 04-05-2021 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-07 17:47

watercoolertje

Untertitel

Supershiva schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:19:
[...]

anti elppa in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

[ Voor 18% gewijzigd door watercoolertje op 04-05-2021 10:21 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Supershiva schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:19:
[...]

Even voor de goeie duidelijkheid,
Die grijze balken geven toch het volume aan waarmee er in het verleden op die koersen is gekocht?
zie mijn antwoord paar post hierboven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:25
@watercoolertje @anti elppa

Supershiva gaat nog ff een bakkie koffie halen

[ Voor 28% gewijzigd door Supershiva op 04-05-2021 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14:05
[...]

Deze ?
https://poocoin.app/token...e4a2ee75498bb599ffda60cd9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-07 16:57
Zou iedereen hier eens zijn/haar verwachting willen posten wanneer jij denkt dat de bearmarket begint? Of waaraan je dat denkt af te kunnen lezen?
(En nee ik verwacht niet dat men een glazen bol heeft dus wellicht haal je je kennis uit artikelen en video's die je gezien hebt)
Maar gezien we het liefst allemaal tijdig uitstappen en tijdens de bearmarket met een leuk bedragje opnieuw in te stappen..

Ik weet niet waarom maar gevoelsmatig voor mij is dat rond de feestdagen dit jaar en BTC mogelijk op 100k staat

Al een tijdje volg ik op YouTube Altcoin Daily en die interviewen regelmatig crypto kenners die soms voorspellingen doen van 200k a 250k Bitcoin koers deze cyclus... Lijkt mij wat erg positief, niet?
Hoe denken jullie hierover?

En als we dan toch bezig zijn... Hoe hoog zien jullie de rijzende ETH gaan dit jaar / deze cyclus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Jasikevicius3 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:59:
Zou iedereen hier eens zijn/haar verwachting willen posten wanneer jij denkt dat de bearmarket begint? Of waaraan je dat denkt af te kunnen lezen?
(En nee ik verwacht niet dat men een glazen bol heeft dus wellicht haal je je kennis uit artikelen en video's die je gezien hebt)
Maar gezien we het liefst allemaal tijdig uitstappen en tijdens de bearmarket met een leuk bedragje opnieuw in te stappen..

Ik weet niet waarom maar gevoelsmatig voor mij is dat rond de feestdagen dit jaar en BTC mogelijk op 100k staat

Al een tijdje volg ik op YouTube Altcoin Daily en die interviewen regelmatig crypto kenners die soms voorspellingen doen van 200k a 250k Bitcoin koers deze cyclus... Lijkt mij wat erg positief, niet?

En als we dan toch bezig zijn... Hoe hoog zien jullie de rijzende ETH gaan dit jaar / deze cyclus?
Ik denk niet dat die in 2021 komt...geen idee waarom?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:09

Kan morgen zijn, kan nooit zijn. Met z'n allen daarop gaan speculeren voegt niet zo heel veel toe. Zelf hou ik altijd rekening met een crash, met aandelen maar helemaal met crypto. Nadeel, bij flinke stijgingen zit ik bijna nooit all-in. Voordeel, bij een crash zit ik niet all-in en heb ik altijd fiat achter de hand.

Als ik bijv. kijk naar de aandelen crash begin 2020 heb ik daar goeie zaken mee gedaan. Of het uiteindelijk meer winst oplevert.. uiteindelijk waarschijnlijk niet. Geeft me in ieder geval wel meer rust.

[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 04-05-2021 14:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-06 16:44
Wat ik vooral haal uit allerlei youtubers en dergelijke is dat de bearmarket waarschijnlijk niet meer dezelfde impact zal hebben als in de vorige cyclussen en dat we mogelijks nooit meer de klassieke crypto bear market krijgen.

Het grootste argument is de steeds grotere interesse vanuit allerlei grote instituties, en dat crypto meer en meer een begrip begint te worden in de financiële wereld. Een PF met 5%-10% crypto wordt i.t.t. 2017 niet meer uitgelachen door de doorsnee financiële adviseurs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:24

QuattroNL

It is I.

Als ik Plan B mag geloven is er een 4-jaarlijkse cyclus (voor vnl BTC maar de rest volgt die lijn wel aardig, al zwakt het momenteel wel wat af).
De huidige begon eind 2017 (-ish) dus zou tot eind dit jaar kunnen duren. Dus ik hodl t/m eind van dit jaar.

Qua ETH zegt men tussen de 10 en 12k eind dit jaar. Dat vind ik vrij optimistich maar met de huidige uptrend sta ik nergens meer van te kijken.

Of er weer een 'klassieke' bearmarket komt betwijfel ik.

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-07 18:34

Woohooo

Smilie, James Smilie

half september of rond bitcoin block 700.000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
Remko.me schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:02:
[...]

Ik denk niet dat die in 2021 komt...geen idee waarom?
Zag een interview met Dan Held van Kraken die ook zoiets riep, dat dit wel eens de laatste 'super' cycle kan zijn, dat hier een top gezet gaat worden die boven verwachting hoog zal liggen tegen einde jaar, die dan heel lang blijft staan. Volgens hem zal er na die supertop ook geen 'traditionele' 80% terugval of bearmarket zijn zoals iedereen die uit het verleden verwacht. Zal eens kijken of ik dat hele verhaal terug kan vinden ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
jowi schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:58:
[...]

Zag een interview met Dan Held van Kraken die ook zoiets riep, dat dit wel eens de laatste 'super' cycle kan zijn, dat hier een top gezet gaat worden die boven verwachting hoog zal liggen tegen einde jaar, die dan heel lang blijft staan. Volgens hem zal er na die supertop ook geen 'traditionele' 80% terugval of bearmarket zijn zoals iedereen die uit het verleden verwacht. Zal eens kijken of ik dat hele verhaal terug kan vinden ergens.
Geloof hier eigenlijk niet zo veel van..
Iedereen verwacht een drop, en dus gaat die er ook sws komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
Hier de link: https://dailyhodl.com/202...le-says-krakens-dan-held/

“What if the price goes up and we print $100,000 or $300,000 and it goes flat? Like what if it goes flat for a couple of years? People are like, ‘Oh for sure there will be a bear market.’ I don’t know, what if it’s just a very mild winter? Everyone predicts, ‘Oh, it has to have the same 80% drop from the last bull runs,’ I’m like, maybe, but there’s a lot of things that are different with this cycle.”

[ Voor 61% gewijzigd door jowi op 04-05-2021 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
jowi schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:09:
Hier de link: https://dailyhodl.com/202...le-says-krakens-dan-held/

“What if the price goes up and we print $100,000 or $300,000 and it goes flat? Like what if it goes flat for a couple of years? People are like, ‘Oh for sure there will be a bear market.’ I don’t know, what if it’s just a very mild winter? Everyone predicts, ‘Oh, it has to have the same 80% drop from the last bull runs,’ I’m like, maybe, but there’s a lot of things that are different with this cycle.”
Maar kun je zulke uitspraken niet verwachten van het hoofd van een exchange platform?
I mean hij heeft hier zelf natuurlijk veel baat bij als mensen erin blijven geloven en niet na een jaar weer stoppen voor een periode van +- 3 jaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• r0bb
  • Laatst online: 11:14
De cycles zijn gebaseerd op tijdelijke schaarste door de BTC halving welke op de markt hogere prijzen creërt, waardoor interesse en hype wordt gewekt en de bullmarkt ontstaat. Mede volgens het S2F model went de markt uiteindelijk aan de nieuwe supply en komt het vraag en aanbod weer tot een lager equilibrium wat de cycle afsluit.

Ik hoor echter ontzettend veel mensen roepen dat ze volgende bear market wel degelijk groot gaan inslaan, en kijk dat soort zaken kunnen er wel voor gaan zorgen dat de diepste dalen niet meer gehaald gaan worden.

Sowieso zie je in het S2F model dat ook de cycles telkens higher lows pakken, dus een WAN coin voor 10ct oppakken volgende bear zie ik enkel op dit punt alleen al niet meer gebeuren.

[ Voor 16% gewijzigd door r0bb op 04-05-2021 16:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keinless
r0bb schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:58:
De cycles zijn gebaseerd op tijdelijke schaarste van BTC op de markt die hogere prijzen creëren, waardoor interesse en hype wordt gewekt en de bullmarkt ontstaat. Mede volgens het S2F model went de markt uiteindelijk aan de nieuwe supply en komt het vraag en aanbod weer tot een lager equilibrium wat de cycle afsluit.

Ik hoor echter ontzettend veel mensen roepen dat ze volgende bear market wel degelijk groot gaan inslaan, en kijk dat soort zaken kunnen er wel voor gaan zorgen dat de diepste dalen niet meer gehaald gaan worden.
Helemaal mee eens, maar ik denk dat een deel die het nu zegt het alsnog niet meteen gaat doen...
En ik geloof ook best dat die 80% daling misschien niet meer gaat komen, maar dat er een dikke correctie komt daar ben ik wel van overtuigd, hoe zwaar die dan ook mag zijn.. puur omdat iedereen die verwacht en dus het self fulfilling prophecy effect gebeurt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
keinless schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:03:
[...]

Helemaal mee eens, maar ik denk dat een deel die het nu zegt het alsnog niet meteen gaat doen...
En ik geloof ook best dat die 80% daling misschien niet meer gaat komen, maar dat er een dikke correctie komt daar ben ik wel van overtuigd, hoe zwaar die dan ook mag zijn.. puur omdat iedereen die verwacht en dus het self fulfilling prophecy effect gebeurt
Ik denk dit ook. allemaal makkelijk gezegd dat je de volgende bear market gaat inkopen.
Tot je al die rode candles continu ziet en dan zegt ik zie binnen 1 maand wel :)

Denk wel dat we niet zo diep meer zullen gaan. Zou ik jammer vinden want zit er nu met niet veel in

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jowi
Ik begin een beetje hekel te krijgen aan dat slappe besluiteloze geneuzel en getreuzel en gekut van bitcoin.
Zou bijna alles in ETH stoppen en daar verder gaan. Helaas betekent dat soort beslissingen voor mij altijd dat dan bitcoin ineens als een raket omhoog schiet en ethereum als een slappe pudding in elkaar zakt. Alsof je in de file staat en die andere baan rijd wel, ga je daar naar toe sta je meteen stil en gaat de baan rijden waar je net stond. Dat idee. Maakt niet uit wat je doet, je doet het fout.

[ Voor 4% gewijzigd door jowi op 04-05-2021 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
Een bijkomend voor of nadeel , is dat steeds grotere institutionele partijen nu ook gaan instappen. Of ingestapt zijn. Die zitten niet alleen in de crypto markt en hebben in hun risico modellen ook gewoon dat ze over de hele linie wat verkopen als het tegenzit. Voor je het weet loopt de koersvorming van de de belangrijke crypto , laten we zeggen BTC en ETH aan de leiband van de koersvorming in de S&P 500.

Geen idee of dit een scenario is wat er aan zit te komen , maar het lijkt mij nadelig voor de mensen die erin zitten vanwege het vertrouwen in de technieken die erachter zitten. Er is al een hoop ruis natuurlijk met allerlei coins , proof of concept en filosofieën die er achter steken. En daar heeft Wall street niet veel mee denk ik.

Wat zijn jullie ideeën ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05 11:44

appelsientje

Het beste onder de zon

Skalders schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:07:
Wat ik vooral haal uit allerlei youtubers en dergelijke is dat de bearmarket waarschijnlijk niet meer dezelfde impact zal hebben als in de vorige cyclussen en dat we mogelijks nooit meer de klassieke crypto bear market krijgen.

Het grootste argument is de steeds grotere interesse vanuit allerlei grote instituties, en dat crypto meer en meer een begrip begint te worden in de financiële wereld. Een PF met 5%-10% crypto wordt i.t.t. 2017 niet meer uitgelachen door de doorsnee financiële adviseurs.
Ik hoor dat ook overal, en ik denk zeker dat hier een kern van waarheid in zit. Echter zoals vorige week was er nog een flinke drop van 30% (tenminste bij mijn mandje ;) ) en zulke zware drops zie je dan weer niet zo snel op de aandelen markt... behalve als het echt fout gaat. Maar mijn gevoel zegt dat de Crypto daardoor nog sneller zal dalen...

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
Taro schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:19:
[...]

Strategie is hier dat we naar mijn idee in de reservetijd zitten richting een nieuwe crisis die zeer heftig gaat worden. Duurt misschien nog wel een paar jaar, maar, ook al stijgt een en ander door, de laagste prijs die nu nog moet komen ligt waarschijnlijk lager dan mijn hoogste uitstapprijs. Perfect timen kan je het toch allemaal niet, maar op de lange termijn is het dan linksom of rechtsom waarschijnlijk een goede keuze. Tijdens de volgende bearmarket ga ik weer instappen (DCA).

[...]

Die hou ik niet bij. Ik doe niet aan centrale administratie, een app als Delta etc. of het bijhouden van individuele trades. Waar dat bij mij namelijk vaak toe leidt is dat ik bijv. ga handelen op basis van een toenemende of afnemende BTC waarde ipv bij gemaakte keuzes te blijven. Verder wil ik niets moeten bijwerken of corrigeren als ik wat heen en weer schuif. Wel heb ik natuurlijk een plaatje in mijn hoofd van het geheel. Wat dat betreft allemaal lekker houtje touwtje :)

[...]

Eens, maar je kunt natuurlijk het rendement (mits je het goed aanpakt) verder optimaliseren met een juiste timing. Ik ben ook iemand die geld niet kan zien verdampen en dat vermijd. Liever iets rendement missen dan een crash meepakken. Ik ken mensen die rond 2008 hebben besloten uit te stappen en daardoor tonnen zijn verloren. Natuurlijk hadden ze achteraf beter kunnen blijven zitten als je toch het dal al hebt meegepakt, maar ik probeer juist dat mogelijke dal om te zetten in een voordeel en het geheel daardoor een boost te geven.

Al met al ben ik erg pragmatisch en handel ik niet volgens de boekjes, regels of standaardmethoden. Ik kijk wat voor mij goed werkt en wat er bij mij past. Al doende leert men.
Hoezo stap je nu al uit een ETF naar cash als je een mogelijke crash over een paar jaar verwacht? Je verliest nu sowieso jaarlijks 10% op de werkelijke inflatie + de gemiste groei van je ETF? Is dat effectief straks niet hetzelfde als 'gewoon blijven zitten in de ETF'?.

Begrijp me niet verkeerd ik vind je keuze absoluut interessant tov het std DCA principe. Daarnaast sowieso keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-07 16:29
CornermanNL schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 17:16:
Een bijkomend voor of nadeel , is dat steeds grotere institutionele partijen nu ook gaan instappen. Of ingestapt zijn. Die zitten niet alleen in de crypto markt en hebben in hun risico modellen ook gewoon dat ze over de hele linie wat verkopen als het tegenzit. Voor je het weet loopt de koersvorming van de de belangrijke crypto , laten we zeggen BTC en ETH aan de leiband van de koersvorming in de S&P 500.

Geen idee of dit een scenario is wat er aan zit te komen , maar het lijkt mij nadelig voor de mensen die erin zitten vanwege het vertrouwen in de technieken die erachter zitten. Er is al een hoop ruis natuurlijk met allerlei coins , proof of concept en filosofieën die er achter steken. En daar heeft Wall street niet veel mee denk ik.

Wat zijn jullie ideeën ?
Doordat steeds meer mensen BTC hebben ontdekt is BTC door de jaren heen minder volatiel geworden en daar is volgens mij niks mis mee. Minder volatiliteit zorgt voor meer vertrouwen.

De early adopters hebben alleen maar baat bij een stabielere stijging van BTC. De muntjes zijn en worden meer waard, waarom zouden zij daar op tegen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-07 16:29
r0bb schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 17:48:
[...]

Hoezo stap je nu al uit een ETF naar cash als je een mogelijke crash over een paar jaar verwacht? Je verliest nu sowieso 10% op de werkelijke inflatie + de gemiste groei van je ETF? Is dat effectief straks niet hetzelfde als 'gewoon blijven zitten in de ETF'?.

Begrijp me niet verkeerd ik vind je keuze absoluut interessant tov het std DCA principe. Daarnaast sowieso keep up the good work!
Hij zegt dat hij denkt dat we in de reservetijd van een aandelencrash zitten. Dan hebben we het niet over jaren.

Hij is niet de enige die op korte termijn een aandelencrash verwacht. Als je tegen de top verkoopt en in de dip inkoopt, dan maak je mogelijk rendementsverlies natuurlijk uitgebreid goed. Mits het niet vele jaren zal duren voordat een crash komt uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
r0bb schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 17:48:
[...]
Hoezo stap je nu al uit een ETF naar cash als je een mogelijke crash over een paar jaar verwacht?
Ik zeg niet dat ik hem pas over een paar jaar verwacht, ik zeg dat het ook nog 1-2 jaar zou kunnen duren. Perfect timen kan nooit, maar liever (iets) te vroeg uitstappen dan net te laat.

En verder zou ik wat meer inzicht moeten geven in een en ander, maar daar lijkt mij dit niet het juiste medium voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
KcRp schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 17:54:
[...]

Hij zegt dat hij denkt dat we in de reservetijd van een aandelencrash zitten. Dan hebben we het niet over jaren.

Hij is niet de enige die op korte termijn een aandelencrash verwacht. Als je tegen de top verkoopt en in de dip inkoopt, dan maak je mogelijk rendementsverlies natuurlijk uitgebreid goed. Mits het niet vele jaren zal duren voordat een crash komt uiteraard.
Dat snap ik, maar Taro zegt toch echt letterlijk: het kan misschien nog een paar jaar duren. Met name dat vind ik interessant en daar vraag ik naar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wat Bitcoin betreft, gaat de 51k opgezocht worden?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6jA4LvBRXIsz25SXXI7FZF__uq4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XGsJHvjzpPhgF7yVPEghM2w3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:02:
[...]

Ik zeg niet dat ik hem pas over een paar jaar verwacht, ik zeg dat het ook nog 1-2 jaar zou kunnen duren. Perfect timen kan nooit, maar liever (iets) te vroeg uitstappen dan net te laat.

En verder zou ik wat meer inzicht moeten geven in een en ander, maar daar lijkt mij dit niet het juiste medium voor.
Ik zie de uitnodiging voor een Teams meeting met belangstelling tegemoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:46

YES

Moderator General Chat
resusaapje schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 19:08:
[...]

Ik zie de uitnodiging voor een Teams meeting met belangstelling tegemoet :)
Ik wil graag aanhaken als dit een ding wordt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Taro schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:19:
Zoals gewoonlijk een uitstekende analyse _/-\o_

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Taro schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:05:
Wat Bitcoin betreft, gaat de 51k opgezocht worden?
[Afbeelding]
Zo snel ( ~1 week) na de vorige test van dat level (daily MA99) zou dat niet bepaald hoopgevend zijn. Net als de (weliswaar zeer voorlopige) weekly chart...
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/eSSiMF2p/

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 19:11:
[...]

Ik wil graag aanhaken als dit een ding wordt :*)
Misschien op de "Corona en 2021 bullrun afterparty" BBQ in mijn achtertuin bespreken? Praat toch net wat makkelijker :)

@TomTorquay Die +-41k lijkt zo ook wel prima haalbaar. Afijn, eerst die 51k zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 19:22:
[...]

Misschien op de "Corona en 2021 bullrun afterparty" BBQ in mijn achtertuin bespreken? Praat toch net wat makkelijker :)

@TomTorquay Die +-41k lijkt zo ook wel prima haalbaar. Afijn, eerst die 51k zien.
Lijkt me gaaf! :Y

41k? Is dat niet aardig funest voor de bullrun ook? Of is dat juist weer even een shakeout die nodig is of zo? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

TomTorquay schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 19:19:
[...]

Zo snel ( ~1 week) na de vorige test van dat level (daily MA99) zou dat niet bepaald hoopgevend zijn. Net als de (weliswaar zeer voorlopige) weekly chart...
[Afbeelding]
Defaitisten. Reported! :(

Mopper, mopper, maakt stop-limit aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
resusaapje schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 19:53:
[...]

Defaitisten. Reported! :(

Mopper, mopper, maakt stop-limit aan...
Wat voor orders stel je nu in dan? Gewoon uit interesse want ik heb nu geen flauw idee wat te doen en ga dat ook niet meer doen.

Ik heb besloten maar gewoon HODL vol te houden. Heb vanmiddag een deel verkocht en niet heel veel later weer ingekocht dus per saldo wat satjes verdiend, maar ik kan dus echt niet inschatten of er nog een extra dip in zit. Vind dat inschatten nog echt niet te doen als ik eerlijk ben. Dat er een keer iets aan zit te komen kan ik nu af en toe wel zien, maar of dat dan omhoog of omlaag zal zijn, dat kan ik dan met geen mogelijkheid inschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

YES schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 20:13:
[...]

Wat voor orders stel je nu in dan? Gewoon uit interesse want ik heb nu geen flauw idee wat te doen en ga dat ook niet meer doen.

Ik heb besloten maar gewoon HODL vol te houden. Heb vanmiddag een deel verkocht en niet heel veel later weer ingekocht dus per saldo wat satjes verdiend, maar ik kan dus echt niet inschatten of er nog een extra dip in zit. Vind dat inschatten nog echt niet te doen als ik eerlijk ben. Dat er een keer iets aan zit te komen kan ik nu af en toe wel zien, maar of dat dan omhoog of omlaag zal zijn, dat kan ik dan met geen mogelijkheid inschatten.
Ik doe ook maar wat :)

Een beetje defensief zijn op basis van wat meer ervaren lui zeggen en wat ik zelf aan beweging zie een paar SL gezet rond 52500. Laag genoeg om niet door elke random wick geraakt te worden en hoog genoeg om niet in de rebound te zitten.

Hoop ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
resusaapje schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 20:53:
[...]

Ik doe ook maar wat :)

Een beetje defensief zijn op basis van wat meer ervaren lui zeggen en wat ik zelf aan beweging zie een paar SL gezet rond 52500. Laag genoeg om niet door elke random wick geraakt te worden en hoog genoeg om niet in de rebound te zitten.

Hoop ik :X
Ja dat gevoel van maar wat doen heb ik ook en ik haat het eigenlijk. Vandaar nu ook de keuze maar gewoon niets te doen.

Ik zou dus ook geen SL durven te zetten op dat bedrag. En nu verkopen doordat er weer een klein herstel is, durf ik ook niet aan want ik weet echt niet of er nog weer een diepere dip in zit.

En met dat soort onzekerheid moet ik ook weer goed uitkijken, voor je het weet volg je hier blind een analyse en dat is ook niet slim. Dus ja. Lastig.

Maar volgens mij krijgen dit soort overpijnzingen al snel een beetje een slowchat gehalte dus ik zal er verder over ophouden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 21:22
Ik heb zelf een HODL potje die ik leeg ga gooien op het moment dat BTC de 70-100k aan lijkt te tikken. Voor de rest mik ik vooral op de dag succesjes, zoals de afgelopen week Doge.

Ik ben zelf actief aan het traden sinds begin dit jaar, en realiseer mij dat ik voor de echte grote winsten veel te laat ben ingestapt deze run. Tot die tijd probeer ik high risk/high reward calls te doen, en gooi ik de winsten alvast in wat sats.

Daarna is mijn instappunt met serieuzere bedragen (denk 10/25% van mijn salaris) op het moment dat iedereen met anekdotes komt over hoe ze een kapitaal hebben verloren op de cryptomarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
YES schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 20:57:
[...]

Ja dat gevoel van maar wat doen heb ik ook en ik haat het eigenlijk. Vandaar nu ook de keuze maar gewoon niets te doen.

Ik zou dus ook geen SL durven te zetten op dat bedrag. En nu verkopen doordat er weer een klein herstel is, durf ik ook niet aan want ik weet echt niet of er nog weer een diepere dip in zit.

En met dat soort onzekerheid moet ik ook weer goed uitkijken, voor je het weet volg je hier blind een analyse en dat is ook niet slim. Dus ja. Lastig.

Maar volgens mij krijgen dit soort overpijnzingen al snel een beetje een slowchat gehalte dus ik zal er verder over ophouden ;)
Mijn tip; maak een eigen plan waar jij jezelf prettig bij voelt en probeer jezelf hieraan te houden. Probeer ook voor jezelf duidelijk te krijgen wat je doel en tijdshorizon is, en pas je strategie daar op aan. Bepaal op welk moment(en) je gedeeltelijk (bijvoorbeeld met 10%) uitstapt en wanneer je weer instapt. Met een plan voorkom je dat je gaat handelen op emoties of blind een analyse van een ander gaat volgen. Houd je trades bij en analyseer voor jezelf waarom het een goede of slechte trade was, en leer hier vervolgens weer van.

Als af en toe een beetje traden niet je ding is, kun je ook altijd nog hodl in combinatie met DCA doen. Zeker op de langere termijn een prima optie, maar voorkom dan dat je op de "1 minute view" de koers gaat volgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
jvel92 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:21:
[...]

Mijn tip; maak een eigen plan waar jij jezelf prettig bij voelt en probeer jezelf hieraan te houden. Probeer ook voor jezelf duidelijk te krijgen wat je doel en tijdshorizon is, en pas je strategie daar op aan. Bepaal op welk moment(en) je gedeeltelijk (bijvoorbeeld met 10%) uitstapt en wanneer je weer instapt. Met een plan voorkom je dat je gaat handelen op emoties of blind een analyse van een ander gaat volgen. Houd je trades bij en analyseer voor jezelf waarom het een goede of slechte trade was, en leer hier vervolgens weer van.

Als af en toe een beetje traden niet je ding is, kun je ook altijd nog hodl in combinatie met DCA doen. Zeker op de langere termijn een prima optie, maar voorkom dan dat je op de "1 minute view" de koers gaat volgen.
Dat vind ik een beetje een lastige. Ik houd de halving cycle aan bij mijn 'plan'. Plan is:
  1. Bullrun meepakken, flink deel BTC voor de HODL (deel op de Ledger kom ik niet aan). Ondertussen door middel van DCA en traden te proberen met behulp van alts ook meer sats verzamelen,
  2. Hopelijk enigszins op het juiste moment uitstappen naar fiat met de rest, als de bear om de hoek komt kijken. Iets te vroeg of iets te laat is niet erg. Als dat niet lukt doordat ik het niet op tijd in de gaten heb, op vakantie ben of iets dergelijks, dan is dat maar zo en geld voor het geheel HODL,
  3. In de bear market verder met DCA en misschien het maandelijkse ingelegde bedrag verhogen.
Punt 2 is het lastigst. Dit gecombineerd met het willen proberen te traden uit punt 1, maakt dat ik veel vragen stel en zoek naar wat vastigheid. Ik weet er nog gewoon niet genoeg van om mijn plan zelf ook goed uit te voeren.
Hoogtes van BTC qua dollars wil ik eigenlijk niet aan mijn beslissing, om uit te stappen of uit te breiden, koppelen omdat dit ook niet te zeggen is.

Dat maakt dat ik wat onzeker overkom wellicht, over wat te doen. Voor nu heb ik besloten nog even op mijn handen te blijven zitten omdat ik sowieso al te laat was met het herkennen van de dip (al had ik het moment dát de koers *iets* zou gaan doen spot-on gezien vandaag).

Het is dus niet zo dat ik helemaal geen plan heb, de kennis (en glazen bol) om dit plan goed uit te voeren is beperkt waardoor verkeerde beslissingen op de loer liggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
YES schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:14:
[...]

Dat vind ik een beetje een lastige. Ik houd de halving cycle aan bij mijn 'plan'. Plan is:
  1. Bullrun meepakken, flink deel BTC voor de HODL (deel op de Ledger kom ik niet aan). Ondertussen door middel van DCA en traden te proberen met behulp van alts ook meer sats verzamelen,
  2. Hopelijk enigszins op het juiste moment uitstappen naar fiat met de rest, als de bear om de hoek komt kijken. Iets te vroeg of iets te laat is niet erg. Als dat niet lukt doordat ik het niet op tijd in de gaten heb, op vakantie ben of iets dergelijks, dan is dat maar zo en geld voor het geheel HODL,
  3. In de bear market verder met DCA en misschien het maandelijkse ingelegde bedrag verhogen.
Punt 2 is het lastigst. Dit gecombineerd met het willen proberen te traden uit punt 1, maakt dat ik veel vragen stel en zoek naar wat vastigheid. Ik weet er nog gewoon niet genoeg van om mijn plan zelf ook goed uit te voeren.
Hoogtes van BTC qua dollars wil ik eigenlijk niet aan mijn beslissing, om uit te stappen of uit te breiden, koppelen omdat dit ook niet te zeggen is.

Dat maakt dat ik wat onzeker overkom wellicht, over wat te doen. Voor nu heb ik besloten nog even op mijn handen te blijven zitten omdat ik sowieso al te laat was met het herkennen van de dip (al had ik het moment dát de koers *iets* zou gaan doen spot-on gezien vandaag).

Het is dus niet zo dat ik helemaal geen plan heb, de kennis (en glazen bol) om dit plan goed uit te voeren is beperkt waardoor verkeerde beslissingen op de loer liggen.
Je bent in ieder geval al wel redelijk goed op weg zo te lezen!

Ja het lastige is om de top te bepalen. Ik stap zelf wel regelmatig met ongeveer 10 of 20% BTC of ETH uit in een opwaartse trend om winst te nemen en te herinvesteren in dips. Omdat ik van mezelf weer dat de top timen toch niet gaat lukken.

Bij het traden van alts bepaal ik van te voren ook op welk niveau ik winst of verlies neem. Als ik dat niet doe word ik greedy, waardoor ik uiteindelijk met minder eindig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
jvel92 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:49:
[...]

Je bent in ieder geval al wel redelijk goed op weg zo te lezen!

Ja het lastige is om de top te bepalen. Ik stap zelf wel regelmatig met ongeveer 10 of 20% BTC of ETH uit in een opwaartse trend om winst te nemen en te herinvesteren in dips. Omdat ik van mezelf weer dat de top timen toch niet gaat lukken.

Bij het traden van alts bepaal ik van te voren ook op welk niveau ik winst of verlies neem. Als ik dat niet doe word ik greedy, waardoor ik uiteindelijk met minder eindig.
Dat uitstappen in de opwaartse trend is iets wat ik vaker kan doen. Nu met BTC een paar keer gedaan en met succes maar daar zit nog geen structuur in.

Bij het traden van alts zet ik tegenwoordig ook sell orders op het level waarop ik denk/hoop dat het goed geweest is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-07 22:35
Ik vraag me af of doge als grap niet uit de hand lijkt te lopen, een marketcap van 100 miljard in zicht, als dat ineens klapt, trekt het dan de rest naar beneden of fueled het btc/andere Alts. Andere keren was het het begin van een alt run, maar nu voorzie ik dat het wel eens een hoop angst en onzekerheid met zich mee kan brengen. Denk dat ik dit weekend wel even fiat ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Staat er toch nog iets positiefs te gebeuren komende weken in btc? Mooie grote symmetrische driehoek...
Ik zie overal patronen in tegenwoordig :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yf6SpsKkACMwyEny-aROOmSQqs0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/29YrOFXnBobxZwGDWCa9393n.jpg?f=fotoalbum_large

Naar beneden zou overigens 35K betekenen -O-

[ Voor 9% gewijzigd door jowi op 05-05-2021 07:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
jowi schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:33:
Staat er toch nog iets positiefs te gebeuren komende weken in btc? Mooie grote symmetrische driehoek...
Ik zie overal patronen in tegenwoordig :)

[Afbeelding]

Naar beneden zou overigens 35K betekenen -O-
je hebt maar 1 raakpunt onderin, dus deze driehoek is nog niet valide. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.

Ik zie wel een descending falling wedge op de 4h. Dat zou bullish zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
anti elppa schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:51:
[...]
je hebt maar 1 raakpunt onderin, dus deze driehoek is nog niet valide.
Ah ja dat klopt.. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Niemand kan dit voorspellen, maar er zijn wel een aantal indicatoren die je hiervoor kunt hanteren: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Egeau
DarkShadow schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:29:
Ik vraag me af of doge als grap niet uit de hand lijkt te lopen, een marketcap van 100 miljard in zicht, als dat ineens klapt, trekt het dan de rest naar beneden of fueled het btc/andere Alts. Andere keren was het het begin van een alt run, maar nu voorzie ik dat het wel eens een hoop angst en onzekerheid met zich mee kan brengen. Denk dat ik dit weekend wel even fiat ga
Ik hoop oprecht dat Doge klapt en dat de rest van de markt zich er niets van aantrekt. Niet omdat ik Dogecoin holder geen winst gun maar als een memecoin zoals Dogecoin in staat is om de markt omlaag te trekken begin ik toch echt ernstig te twijfelen aan de gehele markt.

Doge omlaag en een dikke groene kaars van BTC zou een mooi scenario zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Egeau schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:14:
[...]

Doge omlaag en een dikke groene kaars van BTC zou een mooi scenario zijn >:)
Dat komt vanzelf, alleen op een moment dat je het niet meer verwacht.
Doge is niets meer dan een pumpcoin voor btc, net als xrp trouwens.

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:11
@Mr_Ripple "Doge is niets meer dan een pumpcoin voor btc, net als xrp trouwens."

~ mooi tegeltje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
BTC wordt steeds makkelijker gemaakt voor de US klanten.

Key Points
*For the first time, customers of some U.S. banks will soon be able to buy, hold and sell bitcoin through their existing accounts, according to crypto custody firm NYDIG.

*Banks are asking for bitcoin because they can see their customers sending dollars to Coinbase and other crypto exchanges, according to Yan Zhao, president of NYDIG.

*After rolling out the initial bitcoin product, NYDIG plans on other services, including debit card rewards paid in bitcoin and a new type of bank account that is FDIC insured, but pays interest in bitcoin, he said.

https://www.cnbc.com/2021...s-crypto-firm-nydig-.html

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14:05
BTC heeft weer wat vaart, kunnen alle doem scenarios weer even de lade in :P

[ Voor 52% gewijzigd door Palindrome op 05-05-2021 18:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
Palindrome schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:59:
BTC heeft weer wat vaart, kunnen alle doem scenarios weer even de lade in :P
Eerst maar eens zien of we over de 58K weerstand heen kunnen en dat die nu eens blijvend als support blijft werken... anders zakken we zo naar 50K.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Al een tijdje geen update gepost, beetje druk op werk :)

Er gebeurt genoeg momenteel, alleen is de vraag wat. Beginnende met de DXY (relatieve sterkte-index van de USD), zien we dat de 20d EMA (oranje) weerstand biedt na de enorme pump van afgelopen maandag. Hopelijk is dit een fake-out en blijft de macro-trend van verder dalen gewoon doorzetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6z8IkJyCmhFa9-atcAySMyUBGeo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zVB9TMn9mV9MnI6kj90IKPA5.png?f=fotoalbum_large

BTC/USD is de afgelopen week erg grillig gebleven en lijkt geen duidelijke richting te kunnen kiezen. De 1d zegt mij derhalve niet zoveel, dus laten we eens naar de 4h kijken. Ook hier heeft de EMA20 als een soort weerstand gediend de afgelopen 2,5 dag. De onderste oranje lijn van de rising broadening wedge heeft mooi als support gediend.
Ik heb het vergeten in te tekenen, maar de regio rond ~57500 is een key level wat mij betreft dat nu écht als support geflipt dient te worden, wil ik bullish worden op de korte termijn. Het is mij te grillig en onzeker om te spreken van bullish sentiment.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hSakkv7MTKkj1jBgK1eZD5PXEtY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1h0vbYl1BH6XajPuywpqqQ4w.png?f=fotoalbum_large

De BTC dominance is behoorlijk gedaald en lijkt niet snel terrein terug te gaan winnen. De total altcoin market cap heeft de afgelopen 12 dagen slechts 2 rode daily closes gekend en is hard op weg om door te stijgen naar 1500bn USD.
In combinatie met het gedrag van BTC in het USD pair lijkt me het evident dat altcoins aan zet zijn. We hebben het in dit topic dan ook al herhaaldelijk benoemd de afgelopen weken: altseason is gestart en de echte gains zijn naar verwachting te behalen bij altcoins, niet zozeer bij BTC (hoor graag als er andere meningen zijn). Zie o.a. ETH, LINK en ook andere top-20 alts die dichter bij hun ATH zitten dan BTC op het moment.
Ik zou bijna willen pleiten dat het zomaar mogelijk is dat BTC/USD nog wekenlang zo door kan gaan (i.e. tradend tussen 50k en 60k) en dat alts aan terrein winnen. Dit is voor de totale crypto space, denk ik, alleen maar gezond: hoe verder de adoptie van nieuwe technologie gaat, hoe belangrijker nieuwe(re) projecten c.q. altcoins zouden moeten worden - blijvend ten opzichte van BTC. Ik zie persoonlijk de BTC.D niet meer teruggaan naar het niveau van begin dit jaar (boven de 70).

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Misschien heb je wat aan deze redditpost: https://www.reddit.com/r/..._help_you_know_when_were/

Stock to flow is natuurlijk een heel bekende (waarschijnlijk de meest bekende).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-07 15:52
SYS had iemand hier een keer genoemd. 50% erbij..helaas maar 100 euro erin haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
Jedi_Pimp schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:01:

In combinatie met het gedrag van BTC in het USD pair lijkt me het evident dat altcoins aan zet zijn. We hebben het in dit topic dan ook al herhaaldelijk benoemd de afgelopen weken: altseason is gestart en de echte gains zijn naar verwachting te behalen bij altcoins, niet zozeer bij BTC (hoor graag als er andere meningen zijn). Zie o.a. ETH, LINK en ook andere top-20 alts die dichter bij hun ATH zitten dan BTC op het moment.
Ik zou bijna willen pleiten dat het zomaar mogelijk is dat BTC/USD nog wekenlang zo door kan gaan (i.e. tradend tussen 50k en 60k) en dat alts aan terrein winnen. Dit is voor de totale crypto space, denk ik, alleen maar gezond: hoe verder de adoptie van nieuwe technologie gaat, hoe belangrijker nieuwe(re) projecten c.q. altcoins zouden moeten worden - blijvend ten opzichte van BTC. Ik zie persoonlijk de BTC.D niet meer teruggaan naar het niveau van begin dit jaar (boven de 70).
Deel deze analyse wel. Heb de laatste week ook moeite om een goed beeld van de BTC chart te krijgen, lijkt erop dat het kapitaal stroomt tussen verschillende alts. Een "game of musical chairs" zie ik het regelmatig op Twitter genoemd worden.

Wat ik persoonlijke interessant vind om te volgen is of de nieuwe instroom wel zoveel waarde hecht aan BTC en aan het verzamelen van zoveel mogelijk sats. Je ziet dat er een grotere belangstelling begint te ontstaan voor ETH. Er is ook sprake van een Coinbase Premium op de ETH-USD pair wat impliceert dat constitutionele partijen ETH aan inkopen zijn. Wellicht dat we de komende maanden BTC zullen zien tussen de 50k en 60k, maar ik zie hem ook zo richting de 70k gaan als de ~61k weer weten te veroveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jowi
En weer grote problemen om over die 58K heen te stappen... dit belooft niet veel goeds. Bitcoin ziet er slap en futloos uit. Als dit volgens de S2F dit jaar nog naar de 100K moet met een overshoot naar >200K... als dat gebeurt wordt het wel spectaculair, dat wel... stilte voor de (super)storm, of zwakte?

[ Voor 8% gewijzigd door jowi op 06-05-2021 08:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
jowi schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:19:
En weer grote problemen om over die 58K heen te stappen... dit belooft niet veel goeds. Bitcoin ziet er slap en futloos uit. Als dit volgens de S2F dit jaar nog naar de 100K moet met een overshoot naar >200K... als dat gebeurt wordt het wel spectaculair, dat wel...
Inderdaad, het volume is zo laag...
Ik blijf toch wel wat hoop houden want BTC down, alle crypto down en dan is het gedaan voor deze run :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Ja we zullen toch vandaag verder naar boven moeten uitbreken, minstens een goede poging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

jowi schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:19:
En weer grote problemen om over die 58K heen te stappen... dit belooft niet veel goeds. Bitcoin ziet er slap en futloos uit. Als dit volgens de S2F dit jaar nog naar de 100K moet met een overshoot naar >200K... als dat gebeurt wordt het wel spectaculair, dat wel... stilte voor de (super)storm, of zwakte?
Op de 1H/2H lijken we in een bull flag te zitten misschien, maar op de 4H ziet het er al wat minder uit.

De ~56.500 lijkt toch wel enigszins als support te dienen!

[ Voor 5% gewijzigd door WoodyWindoW op 06-05-2021 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
WoodyWindoW schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:43:
[...]

Op de 1H/2H lijken we in een bull flag te zitten misschien, maar op de 4H ziet het er al wat minder uit.

De ~56.500 lijkt toch wel enigszins als support te dienen!
56.5 is de onderkant van de bull pennant ;)

en de ma7 op de daily

[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 06-05-2021 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

anti elppa schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:13:
[...]

56.5 is de onderkant van de bull pennant ;)

en de ma7 op de daily
In dat geval is dit patroon dus best wel bullish als ik het goed begrijp. Hij mag er alleen niet onder schieten dan.
Pagina: 1 ... 20 ... 100 Laatste

Let op:
  • Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++.
  • Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.

Regels voor dit topic:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
  • Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!