[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 99 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-06 10:30
Slonzo schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:58:
[...]

Dat staat vast, maar er zijn natuurlijk veel manieren om marketing te voeren, daar gaat het een beetje om.

Schreeuwerige thumbnails, all caps titels, buzzwords en dergelijke doen het allemaal goed, maar scheppen bij mij ook weinig vertrouwen als daar ook geen inhoudelijk verhaal tegenover staat. Regelmatig interessante gebeurtenissen/roadmap updates/onderbouwde statements/... plaatsen vind ik persoonlijk toch ook een stuk aangenamer dan die schreeuwerige bedoeningen. Maar ik snap ook dat dat helaas minder snel opgepikt wordt dan de loze aandachtstrekkers.

Technologie, hoe goed of innovatief ook, verkoopt zichzelf helaas niet door gewoon goed of innovatief te zijn. (denk maar aan NANO) Ruchtbaarheid en gebakken lucht zijn tegenwoordig zowat een noodzakelijk kwaad om wat aandacht op te kunnen eisen van iemand; aandacht is een schaars goed en iedereen vecht er om. Mijn aandacht krijg je niet met clickbait, maar daar tegenover staan wsl 100 mensen die wel klikken, dus ja, wie is er dan uiteindelijk slimmer met z'n gebakken lucht...

Wat natuurlijk allemaal niet wegneemt dat een project best perfect/tijdig kan leveren wat het belooft :)
Zeker. Maar Charles Hoskinson en schreeuwerige ALL CAPS guerrilla marketing?! Waar dan?

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Misterblort
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01-2024
WiseGuy! schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:01:
[...]

Zeker. Maar Charles Hoskinson en schreeuwerige ALL CAPS guerrilla marketing?! Waar dan?
Het is toch wel een redelijk omhooggevallen eikel..

Hij doet op Twitter een tirade tegen mensen die geld willen verdienen met ADA en te zeggen dat de waarde hem niet uitmaakt. Maar een week later post hij een gifke(traantjes vegen met geld) als antwoord tegen iemand die commentaar had op zijn manier van doen..

[ Voor 32% gewijzigd door Misterblort op 26-02-2021 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-06 13:10
Korvaag schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:14:
Bah. Gisteren gegokt dat BTC naar boven zou uitbreken. BTCUP gekocht (nog niet toe aan echt leverage traden vind ik). Netjes OCO ingesteld met dus stoploss.

Eeeeenn it's gone ;)

Jammer. Had toch wel wat mooie procentuele winsten met leveraged tokens, maar deze was wat dramatisch :) Gegokt en verloren ;)

Les voor de volgende keer: wachten op confirmed breakout :)
Zelf ook hoor, zit vanaf 54k btc op fiat te wachten om gisteren op 51k bij de breakout erin te fomoen (ook in alts) en vervolgens zonder stop losses lekker terug te zakken naar 47k. Toen wel uitgestapt denkend dat hij wel tot 42k ging zakken. Maar nu weet ik het even niet meer ;).

In ieder geval sinds gisteren een heel stevig verlies. Ook slecht doordacht. Zelf denk ik dat het de beurs vanmiddag vooral gaat volgen. Dus hoe de Amerikanen dit weekend gaan beginnen is heel bepalend. Helaas kan je er niet echt op anticiperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:04
anti elppa schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:55:
[...]

gast, dit is nog groter non nieuws dan gemiddelde trump tweet....peter shit?????really. Knal er dan zo ook nog ff een roubini stuk achteraan over bitcoin en dan zitten we zo op 6 cent. Beide hebben het gewoon exact op de kop af 100% fout gehad mbt bitcoin afgelopen 10 jaar. Eigenlijk best een hele prestatie als je het zo ziet. Zelfs de televaag lukt dat niet
Ook De Telegraaf heeft wel eens gelijk :P het gaat om de fundamentals die terecht genoemd worden. Als je meer bezittingen hebt dan dat je waard bent volgens de stockmarket, dan speelt er wel degelijk iets geks en dat mag serieus genomen worden.

Het algemene punt is overduidelijk: institutioneel geld kan ook uitstappen. TSLA staat ook qua stock een stukje in de min; als zij geld nodig hebben gaan ze assets als Bitcoin wel degelijk verkopen. Door het instappen van institutioneel geld wordt de Bitcoin koers juist ook afhankelijker van hoe het met die instituties gaat.

Tuurlijk is Peter een massive FUD verspreider, maar fundamenteel zit er wel een kern van waarheid in die je imho wel in de gaten moet houden.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-06 11:49

MicroWhale

The problem is choice

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:36:
Vandaag vindt er een community call plaats over EIP-1559 (Ethereum Improvement Protocol). EIP-1559 gaat hoofdzakelijk over het reduceren van gas fees.

[...]

Gezien de (zeer) hoge gas fees van de laatste tijd en een momentum shift richting Cardano, zou een positief besluit over dit voorstel goed kunnen uitpakken voor de koers van ETH de komende weken.
Interessante discussie. Na 41 minuten wordt pas voor de eerste keer genoemd dat gebruikers ETH niet kunnen gebruiken omdat ze waarschijnlijk een te lage gasprijs zetten en hun transactie vast komt te zitten. Die mensen zitten zo te horen vast in hun technologie in plaats van dat ze kijken wat het doel van die gasprijs eigenlijk is: transacties goedkeuren. Er wordt alleen maar gepraat over dat de miners het zo erg zouden vinden. Kan ik me voorstellen ja, maar als je daardoor geen gebruikers meer hebt omdat je transacties te duur zijn houdt het ook snel op. 8)7

*edit*
Lijkt wel een aandeelhoudersvergadering. Daar wordt ook de belangrijkste speler vaak niet gehoord: De gebruiker. Miners zijn hier de aandeelhouders, want zij hebben er belang bij om de gasprijs hoog te houden. De gebruikers zijn de personen die de transacties doen op de blockchain.

Miners hebben het over het opofferen van winst.... dat begrijpen ze verkeerd. De gasprijs moet lager omdat er anders geen winst meer gemaakt wordt, omdat iedereen naar een andere chain gaat. :F

[ Voor 17% gewijzigd door MicroWhale op 26-02-2021 16:05 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!

ADA prijsverwachtingen

Wel een goede analyse puur op basis van cijfers en kapitalisatie uit het verleden. Zonder gebakken lucht en CAPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WiseGuy! schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 16:21:

ADA prijsverwachtingen

Wel een goede analyse puur op basis van cijfers en kapitalisatie uit het verleden. Zonder gebakken lucht en CAPS.

[YouTube: The most realistic Cardano / ADA Price Prediction for the End of 2021 / 2022 based on Market data]
En nu de hamvraag: Vind je deze getallen realistisch?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
MicroWhale schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 16:36:
[...]

En nu de hamvraag: Vind je deze getallen realistisch?
$ 4 vind ik wel realistisch. Niet dit halfjaar, maar ik zie dat wel gebeuren op termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-06 22:31
Eerlijk gezegd denk ik meer aan een voorzichtige 2.5$-3.5$ eind dit jaar.
Maar momenteel zijn er te veel variabelen. Veel zal afhangen van hoe vlug ze alles kunnen opzetten tegenover de concurrentie.
Dit jaar zal heel belangrijk zijn voor Cardano om de lead te nemen of achter te blijven.
Maar ik zie het ook positief :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:56
$0,60 cent eind dit jaar lijkt me ook realistisch als het weer een beetje beerachtig wordt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:27

raq

Nou zo slecht ziet het er nog niet uit voor BTC toch, als die rond de 47k blijft kan die gewoon bouncen op de daily ma25, wickje eronder, en gaan we gewoon omhoog als die cme futures zo meteen aflopen.

[ Voor 4% gewijzigd door raq op 26-02-2021 16:50 ]

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik ben op 47.000 all-in gegaan ivm 1D MA25 en ziet er goed uit, voelt als een pre-weekend opleving :) Mogelijk tot +-52k, daarna opnieuw beoordelen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Ik weet niet of dit serieus genoeg is in dit topic van hoog niveau; maar doe toch een poging:

Nieuwe coinbase earn: Numeraire.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2J8aiWG9DN1NmnUQMsZ0FwssV_Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E5zAb8o1PQ34spS477nheElN.jpg?f=fotoalbum_large

Toch weer 3 dollar voor een paar muisklikjes.

Ik ruik de Lambo al.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 16:56:
Ik weet niet of dit serieus genoeg is in dit topic van hoog niveau; maar doe toch een poging:

[Afbeelding]

Ik ruik de Lambo al.
Dan zal die toch echt x 100.000 moeten gaan. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WiseGuy! schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 16:40:
[...]

$ 4 vind ik wel realistisch. Niet dit halfjaar, maar ik zie dat wel gebeuren op termijn.
Ik zie hem wel ergens tussen de 5-10$ eindigen als de bullrun blijft aanhouden. De prijzen tussen 10-50$ zoals in het filmpje vind ik eerlijk gezegd totaal onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-06 10:18
Op de 2H is het gewoon bijna identiek.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/cYd5tsk/Untitled.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ases
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-12-2024
Had ik ook gespot, hoop op een 3e identieke om nog wat laag bij te tanken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Even een puntje voor mensen die MA's gebruiken. Binance heeft een aanpassing gemaakt aan de interface waarbij onder andere timeframes anders gekozen kunnen worden. Ze hebben echter ook de MA inputs van Open naar Close gezet waardoor ze anders weergegeven worden. Geen idee of dit bij iedereen zo is, maar ik vermoed van wel. Indien het zo is dan is het aan te raden terug te gaan naar de Open setting.

@Taro Is het bij jou ook Close nu ipv Open ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@PilatuS Staat hier nog op Open ipv Close.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 17:57:
Even een puntje voor mensen die MA's gebruiken. Binance heeft een aanpassing gemaakt aan de interface waarbij onder andere timeframes anders gekozen kunnen worden. Ze hebben echter ook de MA inputs van Open naar Close gezet waardoor ze anders weergegeven worden. Geen idee of dit bij iedereen zo is, maar ik vermoed van wel. Indien het zo is dan is het aan te raden terug te gaan naar de Open setting.

@Taro Is het bij jou ook Close nu ipv Open ?
Bij mij indd ook close.

Maar heb jij niet een keer uitgelegd dat open vooral beter is omdat alle Binance-gebruikers daar standaard naar kijken en dus op handelen? Zou het dan niet verstandig zijn om de nieuwe default instellingen te laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 18:07:
@PilatuS Staat hier nog op Open ipv Close.
Vreemd dan. Ik heb niets aangepast behalve wat timeframes en in alle tabs was het Close geworden ipv Open.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sOid schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 18:07:
[...]

Bij mij indd ook close.

Maar heb jij niet een keer uitgelegd dat open vooral beter is omdat alle Binance-gebruikers daar standaard naar kijken en dus op handelen? Zou het dan niet verstandig zijn om de nieuwe default instellingen te laten staan?
Niet de enige dus :)

Ik heb even gekeken en Open klopt nog steeds beter dan Close. Verder naast de gebruikers heb je ook de bots en zolang die hun code niet aanpassen zal Open beter blijven moeten werken. Sowieso denk ik dat de bots het grootste deel zijn waarom het werkt. Die kunnen automatisch ergens kopen waarvan ik denk dat dit er veel meer zijn dan die paar gebruikers die het handmatig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:10
Mooooody schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:04:
[...]

Je hebt gelijk. Op testnet kon je al staken, en dat heette toen al Shelley lees ik.

[...]

Hier zal LINK qua % gains niet overtroffen worden denk ik. DOT en NEXO doen het ook nog net wat beter dan ADA. Daarna is ADA aan de beurt :) (terwijl ik nog steeds sceptisch ben t.o.v. Cardano en vooral mister Hoskinson...maar dat terzijde)
Dat kan ik ergens ook wel begrijpen, de subreddit lijkt af en toe op een sekte zo prijzen hem aan.
En soms vind ik zijn uitspraken ook een beetje uit de hoogte.
Maar voor gains is het vooralsnog goed :p

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Charles is altijd té bescheiden en passief aanwezig geweest. Toen hij het verwijt kreeg niet genoeg aandacht aan Cardano/ADA te besteden en daarnaast de milestones en roadmap niet altijd te halen, heeft hij opgeschaald en is hij zich er persoonlijk mee gaan bemoeien. Sinds die tijd zie je hem ook vaker en dat doet hij naar mijn idee goed.

De community heeft dit eigenlijk van hem gevraagd en nu gebruikt men dat soms tegen hem. Wat mij betreft nog steeds de beste CEO binnen de crypto scene.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Mooooody schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:04:
[...]

Je hebt gelijk. Op testnet kon je al staken, en dat heette toen al Shelley lees ik.

[...]

Hier zal LINK qua % gains niet overtroffen worden denk ik. DOT en NEXO doen het ook nog net wat beter dan ADA. Daarna is ADA aan de beurt :) (terwijl ik nog steeds sceptisch ben t.o.v. Cardano en vooral mister Hoskinson...maar dat terzijde)
Achteraf had ik ook al op Testnet moeten staken, die kom je later namelijk transfereren naar je nieuwe wallet.
Had ik extra muntjes gehad O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 27-06 16:12
Taro schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 16:50:
Ik ben op 47.000 all-in gegaan ivm 1D MA25 en ziet er goed uit, voelt als een pre-weekend opleving :) Mogelijk tot +-52k, daarna opnieuw beoordelen.
Wat denk je ervan voor vannacht Taro? Heeft de rejection op 48.4 de boel gestopt/korte termijn trend gekilled? Ik zie niet direcht een bounce lijntje op de huidige levels op de 3min/15m of 1h. Waarschijnlijk hold ik zelf (zoals meestal) maar zou me niet verbazen als we 44.x ook gaan zien vannacht.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik ben er inmiddels al uit (BTC, niet ADA) en de buy orders staan in de 41k & 42k regionen. Lager is ook mogelijk, maar tijdens een bullrun wil ik het er niet op gokken. Liever iets te hoog inkopen, dan de boot missen en een paar k hoger weer met een market buy moeten instappen.

Mocht dit het einde van de bullrun zijn: Shit happens, je weet dat je die mega rode candle aan het eind gaat meepakken die het einde inluidt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marshallroady
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-12-2022
Iedereen is helemaal leip omdat ADA bijna op de fiat ATH zit maar ik merk dat ik meer kijk naar het Sats niveau en zie dat hij daarin veel hoger heeft gestaan en nog veel ruimte heeft,
Zelfde met bijvoorbeeld een XLM.

Ik merk dat ik altcoins echt gebruik om meer Sats te vergaren maar vind het soms lastig te zien wat daarin realistische targets zijn ten overstaan de oude niveaus (in Sats) aangezien de BTC prijs tegenwoordig natuurlijk sky high is.

Stel cardano komt weer op 0.00008 sats per stuk uit dan is de huidige fiat prijs vanaf vandaag een x4 wat de huidige ath ook 4x zo hoog zou maken terwijl we in Sats nog een oude ath aan tikken..

Iemand hier gedachtes over of denk ik te ingewikkeld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Marshallroady Wat sowieso meespeelt zijn de resistance niveaus vs USDT. Bij ADA zitten we daar nu bij de ATH in de buurt. Verder speelt natuurlijk Bitcoin een rol, gaat die nu terug naar bijv. <30k, dan is het voor ADA ook wel voorbij.

Maar net als BTC en ETH over hun ATH heen zijn gegaan, kan dat voor ADA natuurlijk ook prima gebeuren en dan is een x1,5 of x2 of meer prima mogelijk, mits BTC in de tussentijd niet het onderspit delft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Marshallroady schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 23:25:
Iedereen is helemaal leip omdat ADA bijna op de fiat ATH zit maar ik merk dat ik meer kijk naar het Sats niveau en zie dat hij daarin veel hoger heeft gestaan en nog veel ruimte heeft,

Ik merk dat ik altcoins echt gebruik om meer Sats te vergaren maar vind het soms lastig te zien wat daarin realistische targets zijn ten overstaan de oude niveaus (in Sats) aangezien de BTC prijs tegenwoordig natuurlijk sky high is.

Stel cardano komt weer op 0.00008 sats per stuk uit dan is de huidige fiat prijs vanaf vandaag een x4 wat de huidige ath ook 4x zo hoog zou maken terwijl we in Sats nog een oude ath aan tikken..

Klopt zeker. Ik zit ook naar de btc waarde te kijken en denk dit kan nog veel hoger. Echter in euro waarde denk ik zo extreem hoog kan dat nog wel hoger dan?
Aan de andere kant waarom zou deze niet nog veel hoger kunnen..... ik heb grt, dot, ksm, link, xtz allemaal zien stijgen naar echt wel hoge euro knallers. Dan zou ADA toch ook makkelijk richting de 10/20 euro moeten kunnen ?? O-) ...... hoop ik dan maar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Ik denk dat kijken in sats heel lastig is om er vanuit de gaan dat de ATH in sats weer gehaalt gaat worden. Een nieuwe ATH voor een altcoin in dollars is al heel wat tegenover sats. Verder denk ik dat de meeste altcoins nooit meer hun ATH in sats gaan halen. Genoeg coins zijn het gewoon niet meer. Bijvoorebeeld XLM is echt maar de vraag of die ooit in sats een nieuwe ATH gaat doen. Zie ook bijvoorbeeld XRP waarvan ik denk dat ie het zeker niet gaat doen tenzij er echt iets met die coin gaat gebeuren. ADA heeft vanaf de bodem al meer dan 4000% gedaan in dollars en dat omdat het nu een hype is. Reken maar uit wat ie in sats moet doen qua dollars in procenten.

Coins die nu hype hebben doen het goed in dollars en doen ATH's. Ik weet 100% zeker dat genoeg coins geen ATH's in sats gaan doen. Of ADA dat wel doet is ook maar de vraag. Met genoeg hype misschien wel, maar in dollars is het al extreem wat ie heeft gedaan en nog eens x4 is al helemaal extreem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:48
Als je de weekly ADAUSD chart (Binance) bekijkt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GihkMfZV_nAzxZx5g4E9KCY1XEQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xjvjg9yKoezQLiPKRdV3zQDr.jpg?f=fotoalbum_large
Ik kan een soort van hype begrijpen, maar als ik zoiets zie ben ik toch sterk geneigd om te denken dat het soms ook te hard kan gaan.
Dit lijkt me ondanks positieve ontwikkelingen rondom Cardano, niet bijster gezond.
Mocht je er nog inzitten, zou ik sterk overwegen om in ieder geval wat profits te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 23:58:
[Afbeelding]
Ik kan een soort van hype begrijpen, maar als ik zoiets zie ben ik toch sterk geneigd om te denken dat het soms ook te hard kan gaan.
Dit lijkt me ondanks positieve ontwikkelingen rondom Cardano, niet bijster gezond.
Mocht je er nog inzitten, zou ik sterk overwegen om in ieder geval wat profits te pakken.
Precies.

ADA gaat waarschijnlijk doen wat BNB aan het doen is. Misschien gaat ie nog wat verder, maar de dikke vette correctie gaat komen. Die komt altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-06 19:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dD2qXEPS8FjALkGsGjUBurds_ts=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g5eMiKL4FlfDp3llhHArT4rx.png?f=fotoalbum_large

Ik ben bullish met het gevoel dat we naar boven uitbreken.
We zien dat BTC een tijd onder de EMA ribbon is geweest, we zijn nu onderweg stapsgewijs door het ribbon heen te breken. Ook er is een W patroon ontstaan

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:13
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 16:56:

[Afbeelding]

Ik ruik de Lambo al.
Heb jij de crypto al binnen? Normaal krijg je ze altijd al binnen voordat je de volgende quizvraag afgerond hebt, dit keer nog niks binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
Dacuuu schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 07:07:
[...]

Heb jij de crypto al binnen? Normaal krijg je ze altijd al binnen voordat je de volgende quizvraag afgerond hebt, dit keer nog niks binnen.
Ik heb zo ook niet gehad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ADA sell orders geraakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/joYYIj3aIcoOnE4tVPW-hXdgOv8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3aOD6MwRs9OEJEanEYkjtbnz.png?f=user_large

Ik twijfel om rond 1.30 USD weer in te stappen als dat lukt (1H MA25) of er maar even bij weg te blijven. Het momentum is goed, het is weekend, dus kan maar zo >1.50 USD gaan vandaag of morgen.

Edit: Inmiddels weer deels ingestapt op 1.33, mooie bounce op de 3 minute MA7&25.

BTC is op zowel de 1H als 4H afgeketst, benieuwd of die weer opkrabbelt of niet. Los van ADA heb ik verder geen positie op het moment, BTC buy orders staan nog op 41k & 42k.

[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 27-02-2021 08:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
MicroWhale schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:43:
[...]

vooral dit deel is erg waardevol:

[...]

Normaal gesproken kondigen ze het niet aan, maar doen ze dat bericht achteraf (net als Tesla), dus bring it on!!! _/-\o_
Lijkt me fake, check hun website and whois data
https://www.fd7.ventures/
https://www.whois.com/whois/fd7.ventures

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:15
Taro schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 08:34:
ADA sell orders geraakt:
[Afbeelding]

Ik twijfel om rond 1.30 USD weer in te stappen als dat lukt (1H MA25) of er maar even bij weg te blijven. Het momentum is goed, het is weekend, dus kan maar zo >1.50 USD gaan vandaag of morgen.

Edit: Inmiddels weer deels ingestapt op 1.33, mooie bounce op de 3 minute MA7&25.

BTC is op zowel de 1H als 4H afgeketst, benieuwd of die weer opkrabbelt of niet. Los van ADA heb ik verder geen positie op het moment, BTC buy orders staan nog op 41k & 42k.
BTC bounced wel heel perfect op de 4H tussen de 7 en de 25 op t moment. Met een beetje hopium zie ik daar nog een W patroon met een higher low, maar moet ie zich wel door de 25 gaan vechten.

Ben zelf sinds gisteren ook alleen nog in ADA, uiteraard meer een gok dan een weet. Heb jij je verkoop orders nu rond de 1.49 staan?

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
mouzetc schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:02:
[...]
Ben zelf sinds gisteren ook alleen nog in ADA, uiteraard meer een gok dan een weet. Heb jij je verkoop orders nu rond de 1.49 staan?
Ik moet ze nog instellen, zit zo voor 3-4 uur in de auto, dus twijfel... Denk een OCO order, met sell orders rond 1.44, 1.49 en 1.58 (voelt goed, geen onderbouwing voor deze exacte getallen).

Heb je een specifieke reden voor 1.49, behalve de psychologische grens van 1.50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Taro schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:06:
[...]

Ik moet ze nog instellen, zit zo voor 3-4 uur in de auto, dus twijfel...
Dan kun je het toch prima bijhouden? Telefoon in de houder en gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
We zien dat BTC een tijd onder de EMA ribbon is geweest, we zijn nu onderweg stapsgewijs door het ribbon heen te breken. Ook er is een W patroon ontstaan
Het lijkt nu een inverse head and shoulders te vormen (ook bullish)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:43
ScuL schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:57:
[...]

Het lijkt nu een inverse head and shoulders te vormen (ook bullish)
welke schaal, ik zie em niet namelijk

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-06 16:24

Licko

ZVDK

Same here.
Dat ziet er vreemd uit inderdaad. Nieuws is ondertussen wel door meer media opgepikt. Zou niemand dit op hebben gemerkt?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Vage shit inderdaad. Mss om wat extra fomo te creëeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
anti elppa schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:03:
[...]

welke schaal, ik zie em niet namelijk
Hourly

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XnLFn1ddp62Th_biYTJYkj9_bn8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TLN5QKuualrPDtTj4KYTVMxP.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
toilet_paper schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 23:58:
[Afbeelding]
Wordt dit geen mega cup&handle? :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 18:59

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Xamsix schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:10:
[...]
Bovenstaande theorie wordt weer debunked door; YouTube: Bitcoin: The Reality of the Situation (It’s Not What you Think) Kortweg komt het idd van F2Pool, maar vanaf individuele miners binnen die pool. In dat geval is het dus niet om te cashen op shorts. We gaan het zien.
Alle minerpools bestaan uit "kleinere" miners. En kleiner kan een data centrum zijn in de artic circle.. die bijvoorbeeld hashrate verhuren, anyway.. het zijn het masive hodl'ers gebleken, waardoor ze een enorme hoeveelheid bitcoin hebben opgespaard. Denken ze nu met z'n allen dat dit de ATH voor BTC is? Dat ze daarom maar besloten hebben hun aandeel te gaan verkopen? Dat geloof ik niet. Waarom dan nu massaal sellen? Ondanks dat het een verzameling individuals is, zal het ongetwijfeld bestuurd worden door ontzettend slimme mensen die weer enorm getalenteerde financieel adviseurs erbij betrekken en ook zou het mij verbazen als er geen louche type's bij betrokken zijn of gewoon simpelweg de (Chinese? Russische?) mafia/georganiseerde criminaliteit bij betrokken is die afdwingt tot nog grotere hoogtes te gaan, niet tevreden zijn met huidige opbrengsten maar naar andere manieren zoeken om nog sneller asociaal rijk te worden. Er zal ongetwijfeld een bestuurlijk orgaan zijn wat gecoördineerd zulke shorts kan afsluiten en kan oproepen/overgaan tot grote gelijktijdige verkopen van BTC al dan niet met de belofte aan diens leden om x% bonus uit te keren als ze hier aan meedoen. Het zijn heus niet allemaal puistige jongelui met een antminer in de kelder.. dit is gewoon super georganiseerd en er zit giga veel geld achter. Alleen als je er aan meedoet en dichter bij het vuur komt zul je een idee kunnen krijgen wie/wat hier achter zit. Wij kunnen alleen gissen met z'n allen...
Het is een theorie die moeilijk te bewijzen valt, maar waar we snel achterkomen. Die futures lopen morgen af, dus in dat geval zouden we van het weekend al een stijging kunnen zien of (gezien het weekend) vanaf maandag. Mocht dat nou niet het geval zijn, dan is de correctie wel een serieuzer iets om goed in de gaten te houden (wat natuurlijk Taro al doet). Thanks voor het delen daarvan btw _/-\o_
Ook gister heeft F2pool wederom 8500 btc verkocht, op vrijdag dus.. geen idee waarom en ook vandaag is het nog slappe hap. Houdt iedereen nog zijn adem in voordat we weer los gaan met z'n allen?

We gaan het zien.. Morgen weer nieuwe cijfers van F2pool. Laten we hopen dat ze niet opnieuw gaan gokken op het dalen van BTC naar bijvoorbeeld $30.000 want dan gaan we een donkere tijd tegemoet.. en ligt mass panic sell ook op de loer waardoor ze hun targets nog makkelijker halen.. en wij ondertussen massaal rekt gaan.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
dat is geen H&S. neckline zit bij een inverse aan de bovenkant en is in dit geval totaal niet te trekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Je denkt zeker niet verkeerd. Zowel in Sats als in USD zijn er weerstandsniveaus waar je rekening mee kan houden tijdens het traden, want je gaat ze uiteindelijk een keer tegenkomen.

Om dit tussen ALLE munten te analyseren heb ik zelfs een programma geschreven die alle koersen ophaalde en in een graph-database stopte. Zo kon ik elke munt in de waarde van elke andere munt uitdrukken om afhankelijkheden te ontdekken tussen munten. Van sommigen is het overduidelijk, zoals XRP/XLM, maar van anderen zou je het niet verwachten en ontdek je dat er een koersverband is.
Ook kon ik daarmee de koers van de ene munt bekijken in de waarde van een ander om te zien of switchen op dat moment handig was: Bijvoorbeeld ik heb ADA en wil DOT kopen. Is het nu verstandig om over te stappen, of krijg ik binnenkort meer DOT voor mijn ADA dan nu?

Was erg handig, totdat iedereen haar API's ging dichtgooien (opeens betaalde versie). Ik zou het nog wel kunnen draaien maar dan op Binance, maar ik doe tegenwoordig alleen (middel)lange termijn, dus het is niet meer zo nodig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:44
Zit al een tijdje tegen mijn voorraad ETH aan te hikken. Wil er eigenlijk vanaf, ook al is het de nummer 2 denk ik dat ADA en DOT toch betere alternatieven zijn.

ADA had ik al gekocht een hele tijd geleden dus dat was een prima zet. Gewoon in het algemeen: ETH verkopen en in DOT stappen?

Benieuwd naar jullie visie hier op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

KaiseRRuby schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 13:20:
Zit al een tijdje tegen mijn voorraad ETH aan te hikken. Wil er eigenlijk vanaf, ook al is het de nummer 2 denk ik dat ADA en DOT toch betere alternatieven zijn.

ADA had ik al gekocht een hele tijd geleden dus dat was een prima zet. Gewoon in het algemeen: ETH verkopen en in DOT stappen?

Benieuwd naar jullie visie hier op.
ETH is lange termijn natuurlijk nog steeds een gouden zet. Het vergt alleen wat geduld en stevige handen.
Ik ben voor een deel met mijn ETH overgestapt op ADA en DOT omdat ik al twee weken niet tevreden was over het koersverloop. (Beetje wat je nu ook ziet, hij blijft erg achter) Ik vermoed dat dat te maken heeft met alle discussies die nu lopen tussen miners en de ontwikkelaars over welke update er nu naar het netwerk gepushed moet worden. Zolang daar nog geen zekerheid over is en zolang het nog niet duidelijk is of het echt gaat werken, verwacht ik dat de koers nog een beetje blijft kwakkelen.
Waarom ben ik dan overgestapt: ADA minimaal voor de korte termijn (quick win) om een zakje te maken. Na 2x inleg eruit en weer terug naar ETH. DOT voor de langere termijn omdat dat gewoon een solide project gaat zijn waar goede winsten mee behaald kunnen worden. Daarnaast is het ook mooie tech die veel mogelijkheden biedt naast een netwerk als ETH en ADA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-06 16:23
MicroWhale schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 13:24:
[...]

ETH is lange termijn natuurlijk nog steeds een gouden zet. Het vergt alleen wat geduld en stevige handen.
Ik ben voor een deel met mijn ETH overgestapt op ADA en DOT omdat ik al twee weken niet tevreden was over het koersverloop. (Beetje wat je nu ook ziet, hij blijft erg achter) Ik vermoed dat dat te maken heeft met alle discussies die nu lopen tussen miners en de ontwikkelaars over welke update er nu naar het netwerk gepushed moet worden. Zolang daar nog geen zekerheid over is en zolang het nog niet duidelijk is of het echt gaat werken, verwacht ik dat de koers nog een beetje blijft kwakkelen.
Waarom ben ik dan overgestapt: ADA minimaal voor de korte termijn (quick win) om een zakje te maken. Na 2x inleg eruit en weer terug naar ETH. DOT voor de langere termijn omdat dat gewoon een solide project gaat zijn waar goede winsten mee behaald kunnen worden. Daarnaast is het ook mooie tech die veel mogelijkheden biedt naast een netwerk als ETH en ADA.
Dit inderdaad. ETH lackt nu door de hype rondom ADA maar er zijn genoeg redenen om een prijsstijging op middellange termijn te verwachten. Ik vind dit filmpje van Coin Bureau ook wel interessant. Het gaat over waar een no-coiner in zou moeten investeren, BTC of ETH. Er worden wat interessante metrics genoemd die je niet zo vaak voorbij ziet komen, zoals net unrealized profit (cumulatief over alle wallets). Voorzichtige conclusie is dat ondanks de fees en anders issues genoeg potentieel in zit :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op de Bitcoin 1H nu de 3e higher low, op de 1D een mooie bounce op de MA25, kan maar zo een verdere stijging richting 50k in zitten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oSazI75cwENfSaeZgEE2m2FceUU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tD3Ou8NrF7tPirB2gC7mOShq.png?f=fotoalbum_large
Het Fantoom schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:21:
[...]

Dan kun je het toch prima bijhouden? Telefoon in de houder en gaan!
Helaas kan ik geen telefoonhouder in de auto gebruiken, maar zo gaat het ook prima:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SGxyIiLq_rLi1-DbPqXECo42uPU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/egobUxaglUB2BkEnJPp4VHCA.jpg?f=fotoalbum_large

De ADA 1,44 order is gehit, die van 1,49 net niet, maar zo te zien krijgen we zo een herkansing. Als Bitcoin dan ook even meehelpt zie ik ADA zo wel boven de 1,50 gaan. Zou het graag willen onderbouwen, maar dit is price discovery gebied boven de oude 2017/2018 ATH, dus erg lastig te zeggen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 14:06:

[...]

Helaas kan ik geen telefoonhouder in de auto gebruiken, maar zo gaat het ook prima:
[Afbeelding]
Lol! Doe je wel voorzichtig? Straks op Nu.nl "Man verongelukt omdat hij in Tesla op de snelweg aan het daytraden was." :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Op de Bitcoin 1H nu de 3e higher low, op de 1D een mooie bounce op de MA25, kan maar zo een verdere stijging richting 50k in zitten:
[Afbeelding]

[...]

[Afbeelding]

De ADA 1,44 order is gehit, die van 1,49 net niet, maar zo te zien krijgen we zo een herkansing. Als Bitcoin dan ook even meehelpt zie ik ADA zo wel boven de 1,50 gaan. Zou het graag willen onderbouwen, maar dit is price discovery gebied boven de oude 2017/2018 ATH, dus erg lastig te zeggen.
Haha ja ik doe dat ook altijd in mijn model 3. Erg handig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 14:11:
[...]

Haha ja ik doe dat ook altijd in mijn model 3. Erg handig
Ik zie al waar jullie cryptowinsten naartoe gaan. "Schat, ik heb wel een auto nodig waarin ik de koers een beetje in de gaten kan houden hoor" :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 00:19
sOid schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 14:10:
[...]

Lol! Doe je wel voorzichtig? Straks op Nu.nl "Man verongelukt omdat hij in Tesla op de snelweg aan het daytraden was." :X
Zegt je bijrijder ineens "ja een groene paal !"

*Geeft gas terwijl het stoplicht nog rood is*

Edit: offtopic maar dat is Taro zijn schuld :X

[ Voor 10% gewijzigd door Palindrome op 27-02-2021 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
[Afbeelding]

[...]

[Afbeelding]

Nice! :D
Nu wil ik gvd ook zo goed kunnen traden en van de winst een Tesla onder m'n kont :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-06 11:08
Mooi verhaal hier.
25000 BTC die Coinbase hebben verlaten en in de pockets van grote instituten verdwijnen.
Meteen ook het verhaal dat de US regering maar even $1400 aan iedere inwoner gaat geven.
Een deel daarvan verwacht men dat deze in crypto gestoken wordt.
Zou fijn zijn als Rutte ons ook eens de €1000 zou geven die hij ooit beloofd had.

https://en.ethereumworldn...oinbase-in-the-last-week/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:11
HoppyF schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 15:43:
Mooi verhaal hier.
25000 BTC die Coinbase hebben verlaten en in de pockets van grote instituten verdwijnen.
Meteen ook het verhaal dat de US regering maar even $1400 aan iedere inwoner gaat geven.
Een deel daarvan verwacht men dat deze in crypto gestoken wordt.
Zou fijn zijn als Rutte ons ook eens de €1000 zou geven die hij ooit beloofd had.

https://en.ethereumworldn...oinbase-in-the-last-week/
Wat ik hier dan niet van snap. Vraag en aanbod maken toch ook deel uit van de waarde van btc. Heeft een dergelijke aankoop dan geen directe impact? Alleen als het nieuws bekend wordt dat er is gekocht.

Maar maandag kan het een kickstart gaan geven dan. Nieuwe maand, wellicht bericht van deze massa aankoop door een partij(en). Let's go

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[Afbeelding]

[...]

[Afbeelding]

Ter aanvulling op ADA: De fib.retrace is gehit op 0.5 => dat was 1.32$. Zie grafiek.

Als we de hoogte (stijging) en breedte (aantal candles) vorige run aanhouden, dan komen we morgen ergens in een piek op de 1.62$ uit... om te retracen naar 1.46$

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9B_fcCAnbXM_OQUn0eAUkUg38-o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hRFDO9t4uwLhj2leVCwVmGtq.png?f=fotoalbum_large

NB met dit soort nieuws en FOMO, kan het alle kanten op, dus ga er niet van uit dat dit scenario zich zo gaat voltrekken. Zie het meer als een leidraad voor wat er zou kunnen gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-06 11:58
MicroWhale schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 17:18:
[...]

Ter aanvulling op ADA: De fib.retrace is gehit op 0.5 => dat was 1.32$. Zie grafiek.

Als we de hoogte (stijging) en breedte (aantal candles) vorige run aanhouden, dan komen we morgen ergens in een piek op de 1.62$ uit... om te retracen naar 1.46$
wat toevallig ik was net hetzelfde verhaal aan het typen }:O
thanks voor de info! :)

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Er stond toch ook iets op de planning voor ada?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:15
Taro schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:06:
[...]

Ik moet ze nog instellen, zit zo voor 3-4 uur in de auto, dus twijfel... Denk een OCO order, met sell orders rond 1.44, 1.49 en 1.58 (voelt goed, geen onderbouwing voor deze exacte getallen).

Heb je een specifieke reden voor 1.49, behalve de psychologische grens van 1.50?
Late reactie. Er zat een 'redelijke' muur, niet te groot, op 1.495. Dus idd een psychologische grens. Een goede dip voor de 1.49 maakt mij dat ik niet ga bijkopen. Uiteindelijk wilde ik op de 1.48 instellen en toen werd de kleine hier wakker, half uur later stuk winst verdampt.. We zijn al een week ziek in huis en slapen weinig. De energie en hersencapaciteit niet gehad om een beetje helder te kunnen traden -> -25% PF vanaf de vorige ATH. Deed toch even extra pijn, maar weer wat geleerd. Vandaag dus ook weer wat bij kunnen snoepen, echter weer roet in t eten. Nu maar in overleg met mezelf of (minimaal) traden met een kleine echt te doen is, gezien de tijd die ik er (nog) in moet steken. (soz if dagboek post :D )

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Dacuuu schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 07:07:
[...]

Sorry voor de late reactie, heb net ff gekeken, maar ik heb ze inderdaad ook nog niet gekregen!

Flink genakt door Coinbase dus... :-(

Ik heb er flink wat muisklikken tegenaan gegooid dus ik ben bereid hier een principezaak van te maken.

Heeft iemand het nummer van de SEC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 23:51:
[...]

Sorry voor de late reactie, heb net ff gekeken, maar ik heb ze inderdaad ook nog niet gekregen!

Flink genakt door Coinbase dus... :-(

Ik heb er flink wat muisklikken tegenaan gegooid dus ik ben bereid hier een principezaak van te maken.

Ik heb ook nog niets ontvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-06 10:39
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 23:51:
[...]

Geen telefoonnummer, wel een formulier: https://www.sec.gov/complaint/question.shtml

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
Gaan we er eindelijk doorheen of dr zoveelste bounce rond de
44-45. Iedere keer gaat het een stukje dieper, maar wel degelijk veel resistance rond dit niveau. Iemand had het een paar dagen erover dat whales het niet verder dan 44k lieten zakken (ik zag net overigens 43,8).

Anyway gisteren op 1,30 (beetje laat) uit Ada gegaan en net op 1,17 er weer een beetje in. Cake ook op 9,1 gekocht en heb nog wat buy orders voor algo en bnb en natuurlijk btc staan die wat meer rekening houden met 40-42k regionen.

In btc en in usd gisteren mooie winst gemaakt in Ada en algo, en op tijd uitgestapt,
Dus hoop nu een keer goed te profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
DarkShadow schreef op zondag 28 februari 2021 @ 07:26:
Iemand had het een paar dagen erover dat whales het niet verder dan 44k lieten zakken (ik zag net overigens 43,8).
Ik heb zitten zoeken naar deze quote maar kan hem niet terugvinden. Ben wel heel benieuwd naar de onderbouwing hiervan. Weet jij die toevallig nog?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Iamthefish Volgens mij was het gewoon hoop icm ergens per se een verklaring voor willen zoeken en hebben. Het werd niet (goed) onderbouwd, behalve dat een aantal mining pools Bitcoin aan het verkopen waren. Maar dat zou ik ook doen met dergelijke voorraden en de huidige prijs. Dat doen ze niet bewust om de prijs laag te houden, want daar heb je alleen voordeel bij als je wil inkopen en dat doen ze niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkShadow
Nee idd, geen goede verklaring. Toch kan zo’n resistance wel sterk zijn, bij de januari dip waren er ook veel die verwachten dat het naar 25k of zelfs lager zou gaan, maar de 30k was toen heel taai. Uiteindelijk volgens mij een paar keer een wickje eronder (28k).

Wel benieuwd wat er toen gebeurt was als er geen Elon en tesla nieuws was gekomen. En ook wel benieuwd wat er nu weer voor moet zorgen dat we de 60k gaan doorbreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
Ah ok, beiden dank voor jullie antwoord.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin op de 1W: Ik blijf erbij, die MA7 is het volgende doel @ 40.550. Meestal met een wick eronder, dus waarschijnlijk 39.5-40k.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VxDjbjqBscpBXYUs27XZgrU-vew=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2Bsqlc6Na3HXljQf6lo0oAkn.png?f=fotoalbum_large

De 3D:
De MA7 heeft het niet gehouden. De MA25 ligt rond 36.6k (Ik acht de kans aanwezig, maar klein dat die wordt geraakt).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ic54l22lekrwjjTpYsSlg92Fzc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5ZkhdO0RWyLrVb2fRuCkkjGO.png?f=fotoalbum_large

De 1D:
De MA25 heeft het niet gehouden, maar zit nog wel op een punt dat Bitcoin terug kan krabbelen en er weer boven kan komen. Anders is de MA99 mogelijk next a 32.3k.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qT9kLKvYbycDY4kUEuyXm5huG-g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2TjmjdBJ9uk3dtxVEkfAk14x.png?f=fotoalbum_large

De 4H:
Dit niveau moet het houden, anders...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-392XGBbcCUSYgmSa_p4u0CUnic=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s5dwAmwzkxFFbk3UglUa51sG.png?f=fotoalbum_large

Zoals ik inmiddels al enige tijd aangeef wacht ik op de 1W MA7, die inmiddels niet meer op 39k of 40k ligt, maar op 40.5k en morgen weer iets hoger. Ik stap daar niet 100% in, ik hou wat fiat achter de hand om daarmee pas in te stappen als ik rond dat punt echt zie dat er een recovery wordt ingezet. Op basis van bovenstaande is er ook een kans op 32k-33k, al verwacht ik het niet, je kunt er maar beter rekening mee houden.

Nogmaals: Tijdens een bullrun kan het prima zijn dat bijv. een MA99 net niet wordt aangetikt omdat de markt bullish is, dus daarom verspreid ik altijd mijn inkooporders. Bijv. in dit geval tussen de 39.6k en 41.2k, waarbij de lagere orders groter zijn dan de hogere orders om het gemiddelde aankoopbedrag te verlagen.

Heel benieuwd wat we de komende dag(en) gaan zien. Ik heb in ieder geval geen positie in BTC en gisteravond ADA verkocht, dus nu op een plukje BNB en XOR na volledig (99%) in fiat.

Wees je er heel erg bewust van dat Bitcoin prima terug kan gaan naar 20k-32k regionen, misschien niet binnen een paar weken, maar een garantie op het vervolg van de bullrun is er niet. Zorg dus voor adequaat risicomanagement als je je inzet of winst niet wil verliezen en doe die oogkleppen af. Blijf vooral hoop houden en ervoor gaan, maar staar je niet blind op iets, blijf kritisch richting de markt en je eigen handelen. Holden omdat een koers daalt kan een goede tactiek zijn voor als de koers binnenkort weer hoger blijkt te staan, maar is een minder goede strategie als de koers nog veel verder blijft zakken.

Ik zit er in ieder geval heel zakelijk in, ik kies weer instapmomenten om mijn hoeveelheid BTC te vergroten en hoop dat de bullrun daarna weer doorzet. Hoop is echter geen strategie en mocht Bitcoin al eerder weer de weg omhoog hebben gevonden, dan stap ik maar weer iets hoger in, shit happens. Op naar de 100k, via mogelijk een aantal wat lagere tussenstops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:02:
Bitcoin op de 1W: Ik blijf erbij, die MA7 is het volgende doel @ 40.550. Meestal met een wick eronder, dus waarschijnlijk 39.5-40k.
[Afbeelding]

De 3D:
De MA7 heeft het niet gehouden. De MA25 ligt rond 32.8k (Ik acht de kans aanwezig, maar klein dat die wordt geraakt).
[Afbeelding]

De 1D:
De MA25 heeft het niet gehouden, maar zit nog wel op een punt dat Bitcoin terug kan krabbelen en er weer boven kan komen. Anders is de MA99 mogelijk next a 32.3k.
[Afbeelding]

De 4H:
[Afbeelding]

Zoals ik inmiddels al enige tijd aangeef wacht ik op de 1W MA7, die inmiddels niet meer op 39k of 40k ligt, maar op 40.5k en morgen weer iets hoger. Ik stap daar niet 100% in, ik hou wat fiat achter de hand om daarmee pas in te stappen als ik rond dat punt echt zie dat er een recovery wordt ingezet. Op basis van bovenstaande is er ook een kans op 32k-33k, al verwacht ik het niet, je kunt er maar beter rekening mee houden.

Nogmaals: Tijdens een bullrun kan het prima zijn dat bijv. een MA99 net niet wordt aangetikt omdat de markt bullish is, dus daarom verspreid ik altijd mijn inkooporders. Bijv. in dit geval tussen de 39.6k en 41.2k, waarbij de lagere orders groter zijn dan de hogere orders om het gemiddelde aankoopbedrag te verlagen.

Heel benieuwd wat we de komende dag(en) gaan zien. Ik heb in ieder geval geen positie in BTC en gisteravond ADA verkocht, dus nu op een plukje BNB en XOR na volledig (99%) in fiat.

Wees je er heel erg bewust van dat Bitcoin prima terug kan gaan naar 20k-32k regionen, misschien niet binnen een paar weken, maar een garantie op het vervolg van de bullrun is er niet. Zorg dus voor adequaat risicomanagement als je je inzet of winst niet wil verliezen en doe die oogkleppen af. Blijf vooral hoop houden en ervoor gaan, maar staar je niet blind op iets, blijf kritisch richting de markt en je eigen handelen. Holden omdat een koers daalt kan een goede tactiek zijn voor als de koers binnenkort weer hoger blijkt te staan, maar is een minder goede strategie als de koers nog veel verder blijft zakken.

Ik zit er in ieder geval heel zakelijk in, ik kies weer instapmomenten om mijn hoeveelheid BTC te vergroten en hoop dat de bullrun daarna weer doorzet. Hoop is echter geen strategie en mocht Bitcoin al eerder weer de weg omhoog hebben gevonden, dan stap ik maar weer iets hoger in, shit happens. Op naar de 100k, via mogelijk een aantal wat lagere tussenstops :)
Thanks, Sub 30 zou imo iets nieuws zijn in een bullmarkt. De 21ema op de weekly licht net boven de 30. Daar is ie nog nooit onder gekomen in een bull markt. Als dat gebeurt is het imo 99% zeker welcome bear markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
anti elppa schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:09:
[...]

Thanks, Sub 30 zou imo iets nieuws zijn in een bullmarkt. De 21ema op de weekly licht net boven de 30. Daar is ie nog nooit onder gekomen in een bull markt. Als dat gebeurt is het imo 99% zeker welcome bear markt.
Eens. Kan natuurlijk wel zijn dat Bitcoin voor de 32k gaat met een wick eronder tot de 21EMA. Dan staan ook voor veel traders de meeste seinen weer op groen, omdat er dan na de 20k weer een bodem is getest die er toe doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Wanneer is die scaling. Misschien morgen of dinsdag ADA omzetten in ETH

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Misschien wel interessant om ook eens naar ETH te kijken:

Op de 1M zit ETH weer onder zijn 2017/2018 ATH, waarbij 1.135 USD de bovenkant van de candlebody was. ~1.100 zou dus een mooie support test kunnen zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4NAOtQL1IzaMQIgaUkmCLb9lKqg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dIigY7Tf0ykWnjaJ1qZprdaq.png?f=user_large

Op de 3D zou een mogelijke bodem de MA25 @ 1.257 USD kunnen zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/drN3kU6kINPNQjHWlQd0ticBOUw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jXn8wnvZt4LP1ktMtlrEwmxn.png?f=fotoalbum_large

Op de 1D zou een mogelijke bodem de MA99 @ 1.094 kunnen zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EoiqkPR8MVsyKcG5f6dX5SRlaL0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FkA5AZSYuj9geqV8iksdjQBN.png?f=fotoalbum_large

Op de 4H: Net als Bitcoin kan dit niveau het maar beter houden, anders gaat er waarschijnlijk nog flink wat vanaf:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Lzb5Uj_jb4QipAk5CcLFhVjR98=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zWYhb4woJHPTtIjaPb4Pjclg.png?f=fotoalbum_large

En de 1D vs BTC, kan een potentiële bodem zijn ivm support in de eerste week van januari, maar ETH vs BTC ziet er niet goed uit, al zou je bijna zeggen dat het alleen maar beter kan worden :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tCvk5WTO6al_f36CxdcCdDbnLFs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8GMpVzAgt8pFXIuZVv5Nb4vc.png?f=fotoalbum_large

Voor ETH acht ik de kans dat de 1.094 snel weer wordt aangetikt relatief klein. Voor 1.257 acht ik de kans relatief hoog. De MA's zijn zogenaamde lagging indicators en des te langer het duurt, des te hoger/lager ze komen te liggen. Over enkele dagen ligt het niveau van de 3D MA25 dus weer een stukje hoger dan 1.257, bijv. 1.275. Ik gok nu op een mogelijk instappunt tussen de 1.240 en 1.285, maar bij nader inzien en mogelijk achteraf gezien is 1.100-1.200 een betere keuze. We merken het vanzelf :)

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 28-02-2021 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-06 22:49
Leuk hoe al het positieve van gisteren zk ineens als sneeuw voor de zon verdwijnt.

Het ziet er allemaal niet positief uit, ik begin echt weak hands te krijgen om niet nu alles in Fiat te zetten(misschien net te laat dus hodl) en de echte bearmarkwt af te wachten die er wel echt lijkt te komen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
AMARONE schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:37:
Leuk hoe al het positieve van gisteren zk ineens als sneeuw voor de zon verdwijnt.

Het ziet er allemaal niet positief uit, ik begin echt weak hands te krijgen om niet nu alles in Fiat te zetten(misschien net te laat dus hodl) en de echte bearmarkwt af te wachten die er wel echt lijkt te komen :'(
Waarom lijkt deze echt te komen? :o

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Laat je niet door mij in de put praten he, ik ben van nature bearish ingesteld en mijn manier van traden werkt ook het beste in een dergelijke markt. In een bullish uptrend hold ik gewoon omdat daar niet tegenaan te handelen valt. En ik bekijk het meestal vanuit een té negatieve hoek. Het gaat mij daarom niet gebeuren dat ik bagholder word, maar aan de andere kant mis ik daardoor ook wel regelmatig een stijging. Ieder voordeel heeft zijn nadeel (en andersom).

Als alles vanaf nu toch ineens weer stijgt heb jij daar voordeel bij en ik niet, dus maak vooral je eigen keuzes. Mogelijk ben je nu ook te laat om te verkopen en kan je op dit punt maar beter holden, eigenlijk (en achteraf makkelijk praten, weet ik) had je al eerder uit moeten stappen, dan had je rond het huidige punt of iets lager weer in kunnen stappen. Nu nog uitstappen kan ook een sell low worden met mogelijk weer een hogere inkoop over een week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa

eigenlijk had je dat dan al lang moeten doen boven de 50k (heb ik ook voor een deel gedaan). Als je het nu doet heb je best kans op een sell low buy high. Maargoed, je moet doen waar je je goed bij voelt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
Voor mijn gevoel vloeit er vooral institutioneel geld naar BTC (daardoor verwacht ik geen grote daling) en vloeit er vanuit private investeerders veel naar de ALTs.

Vandaar mijn verwachting dat BTC niet heel veel spannends gaat doen de komende tijd. Geen ATHs maar ook geen bear market. En een steeds sterkere alt market.

Natuurlijk trekt BTC wel bij elke schommeling veel alts mee dus is het een casino gebeuren om in de juiste alts te zitten.

Tegen BTC traden kan nu juist heel interessant zijn voor in het najaar.

Dit is natuurlijk geen financieel advies en puur gebaseerd op tussen de regels en ontwikkeling doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:13

p0st

Dutch Reefer

Taro schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:44:
[...]

Laat je niet door mij in de put praten he, ik ben van nature bearish ingesteld en mijn manier van traden werkt ook het beste in een dergelijke markt. In een bullish uptrend hold ik gewoon omdat daar niet tegenaan te handelen valt. En ik bekijk het meestal vanuit een té negatieve hoek. Het gaat mij daarom niet gebeuren dat ik bagholder word, maar aan de andere kant mis ik daardoor ook wel regelmatig een stijging. Ieder voordeel heeft zijn nadeel (en andersom).

Als alles vanaf nu toch ineens weer stijgt heb jij daar voordeel bij en ik niet, dus maak vooral je eigen keuzes. Mogelijk ben je nu ook te laat om te verkopen en kan je op dit punt maar beter holden, eigenlijk (en achteraf makkelijk praten, weet ik) had je al eerder uit moeten stappen, dan had je rond het huidige punt of iets lager weer in kunnen stappen. Nu nog uitstappen kan ook een sell low worden met mogelijk weer een hogere inkoop over een week.
Nou ik merk dat je er toch redelijk vaak goed bij zit, of in ieder geval in de buurt zit. Overigens zie ik POLS voorlopig alleen maar dalen maar daar heb ik maar een klein plukje van gekocht :9

V.w.b. BTC zie ik het best somber in, ik twijfel om alles even om te zetten naar USDT om af te wachten wat er gaat gebeuren. Tenzij ik iets niet zie wat jullie wel zien, ziet dit er niet goed uit :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ocdcvfu.png

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-06 23:10

JT

VETAK y0

Ik twijfel een beetje wat te doen met wat ik er nu in heb zitten :) Ik ben begin 2018 erin gegaan toen btc al een stuk omlaag ging
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
. Daarna ging btc nog verder omlaag na een korte opleving waarin ik in stapte. Ook nam ik deel aan een betaalde groep met calls. Maar het meeste geld heb ik helaas vergooid in ICO's. Eentje succesvol meegedaan, daarna rekt gegaan op een aantal andere. Je ziet er 30 voorbij komen met dikke winsten, de 31e doe je mee en gaat het goed, die paar daarna helemaal stuk. Daar is denk ik wel 60 tot 70 procent van mijn geld stuk op gegaan. Teveel greed en daardoor verkeerde balans. Uiteindelijk had ik nog een fooitje over
Members only:
en had ik er geen spijt van, maar leuk was het niet en heb crypto een tijd links laten liggen omdat ik er geen leuk gevoel meer bij had. In de tijden dat eth erg laag stond nog aan gedacht wat te kopen, maar nooit gedaan helaas :')

Enter 2021. Ik krijg lucht van de hoge koers en besluit te kijken. Oh shit bitches, pf is ineens
Members only:
significant gestegen. Maar zeker nog niet mijn inleg. Inmiddels beetje getrade, niet omdat ik een pro ben maar bij dipjes kopen en hoog verkopen. Zit nu nog iets hoger qua pf
Members only:
maar zeker nog niet de inleg. Het adagio "haal je inleg eruit als je een leuke winst hebt" gaat voor mij dus zeker niet op. Dat kan niet. En ik wil wel blijven traden. Afgelopen 1,5 maand veel bijgeleerd en nu wil ik erin blijven. Anderzijds wil ik ook niet alles blijven hodlen tot btc weer 6k is ofzo (jaja, start nu geen discussie met dat btc nooit meer 6k wordt :+ ).

Dus nu btc dik over de 50k is gegaan, aardig stukje gezakt is en naar mijn mening een beetje twijfelachtig doet, begin ik toch eens na te denken over wat wél te doen om wat geld veilig te stellen. Doel: leuk centje over houden en in de volgende bear market steken. Ik ben benieuwd of jullie hier wat ideeën over hebben.

(ik zie wat er nu gebeurt een beetje als voortzetting van het sentiment van vóór de Musk-pumps en dat sentiment was erg twijfelachtig, ik begin met af te vragen of de pumps nu niet gewoon zijn uitgewerkt en we nu weer in dat eerdere sentiment terecht komen).

[ Voor 6% gewijzigd door JT op 28-02-2021 11:35 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

De ADA grafiek van gisteren in 1H perspectief...

Hij is er dus compleet aan onderuit gegaan door de daling van BTC vannacht. Door het twijfelende karakter van de koers gisteravond moest er wel iets gebeuren, met dit als resultaat. Als pitchfan liefhebber, zie ik nog wel potentie voor ADA op de middellange termijn, maar een 2$ vóór 1 maart zoals sommigen dachten gaat het niet meer worden. Ik denk dat we blij mogen zijn als hij voor 1 maart boven de 1.5$ uit kan klimmen.

Wat er op 1 maart gebeurt??? goede vraag.

NB Ik heb vastgehouden gisteravond (ik zei dat ik niet af ging wachten betekende: ik ga slapen). Ik houd niet van in en uitstappen en ik voorzie nog wel meer potentie voor ADA met een succesvolle uitrol.

Er wordt imo veel kritiek gegeven op Charles, maar hij 'delivert' wel. Als deze update doet wat ie belooft kan het leuk gaan worden, maar of er veel verhuizingen van tokens (van ETH naar ADA) gaan plaatsvinden zullen we na maart gaan merken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Url5UzNRRjU4zxMGuXvXRlw5WMc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7tMihvJ9nkasNLs6rk8Wcp72.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-06 15:00
Die 45500 is een lastige horde, zie zo 1,2,3 niet waarom precies daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
BTC100K2021 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:47:
Hierom:
https://cointelegraph.com...irst-time-since-september

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UOoOXbWKRJ-gPohMdp_eL8eHYMo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LpUsCzHThxj0HjZF8m1Twhiv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door HoppyF op 28-02-2021 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Laatst online: 26-06 20:25
BTC100K2021 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:47:
Dat is maar goed ook, want in een onzekere bui heb ik op 44700 al mijn btc verkocht om te bezien wat de koers doet. Toch blijf ik emotioneel labiel en vind ik het lastig om de koers te zien stijgen. Het devies is om rust te bewaren, maar dat lukt niet heel erg goed.

Het lijkt erop dat de btc koers in een falling wedge patroon zit. Als je dit patroon uittekent komt de punt ongeveer uit tussen 40k en 41k. Echter, vaak breekt de koers al eerder uit. Volgens mij ook vaak naar boven. Dus ik twijfel of ik de juiste beslissing heb gemaakt.

Wat vind jij @Taro :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Laatst online: 26-06 20:25
Met andere woorden: men verwacht nu een keerpunt van bearish naar bullish? Of lees ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Rien43 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:57:
[...]

Met andere woorden: men verwacht nu een keerpunt van bearish naar bullish? Of lees ik het verkeerd?
Ik heb het plaatje toegevoegd zie boven.
Gaat om de groene piek na heel veel rood.
Dit zou (volgens de kenners) een omslagpunt zijn en dan in positieve zin voor de BTC koers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Rien43 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:54:
[...]
Het lijkt erop dat de btc koers in een falling wedge patroon zit. Als je dit patroon uittekent komt de punt ongeveer uit tussen 40k en 41k. Echter, vaak breekt de koers al eerder uit. Volgens mij ook vaak naar boven. Dus ik twijfel of ik de juiste beslissing heb gemaakt.

Wat vind jij @Taro :P ?
Wat ik vind staat hierboven uitvoerig beschreven :)

Ik heb geen plaatjes gezien van de huidige situatie met daarin een falling wedge, maar die 40-41k zou wel mooi aansluiten. En die uitbraak kan ook eerder plaatsvinden, vandaar dat ik ook al wat hoger begin met inkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:46
....op naar de 100k, via mogelijk een aantal wat lagere tussenstops :)
Dit geloof (wat ik ook heb) is voor mij de reden om niet te gokken op een verkoop- en instapmoment. De correctie na 2017 heb ik ook prima uitgezeten en de markt proberen te timen zorgt voor meer stress dan glimlach ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-06 20:26
[Afbeelding]

De 3D:
De MA7 heeft het niet gehouden. De MA25 ligt rond 32.8k (Ik acht de kans aanwezig, maar klein dat die wordt geraakt).
[Afbeelding]

De 1D:
[Afbeelding]

De 4H:
[Afbeelding]

Bedankt! Super info _/-\o_

Bedoel je bij de BTC 3D MA25 niet 36.8k ipv 32.8k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kyumia schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:16:
[...]

Bedankt! Super info _/-\o_

Bedoel je bij de BTC 3D MA25 niet 36.8k ipv 32.8k?
Correct, aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Ben beniewd of we uberhaupt nog onder de 40k gaan zien. Wie gaat een mogelijk wikje porberen te pakken ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-06 16:23
Om nog even een duit in het zakje te doen van al de ETH posts: als de regionen 1150 - 1250 USD inderdaad worden gehaald, zal ik in mijn handjes knijpen aangezien dat wat mij betreft een uniek instapmoment is. De ETH/BTC RSI nadert de 30 (op de 1d), historisch gezien een punt waarop er bounce omhoog plaats kan vinden. Voorwaarde voor het herpakken van de weg omhoog is natuurlijk wel dat BTC niet te ver door haar voegen zakt. Wanneer de weg terug ingezet wordt is natuurlijk ook de vraag, maar ik houd rond begin maart tot medio maart in ieder geval wat etra fiat achter de hand :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Valt ook weer mooi samen met dit: PilatuS in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

Op dit moment bezig met wave 3 van de C als het uitkomt.
Pagina: 1 ... 3 ... 99 Laatste

Let op:
  • Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++.
  • Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.

Regels voor dit topic:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
  • Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!