Zeker. Maar Charles Hoskinson en schreeuwerige ALL CAPS guerrilla marketing?! Waar dan?Slonzo schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:58:
[...]
Dat staat vast, maar er zijn natuurlijk veel manieren om marketing te voeren, daar gaat het een beetje om.
Schreeuwerige thumbnails, all caps titels, buzzwords en dergelijke doen het allemaal goed, maar scheppen bij mij ook weinig vertrouwen als daar ook geen inhoudelijk verhaal tegenover staat. Regelmatig interessante gebeurtenissen/roadmap updates/onderbouwde statements/... plaatsen vind ik persoonlijk toch ook een stuk aangenamer dan die schreeuwerige bedoeningen. Maar ik snap ook dat dat helaas minder snel opgepikt wordt dan de loze aandachtstrekkers.
Technologie, hoe goed of innovatief ook, verkoopt zichzelf helaas niet door gewoon goed of innovatief te zijn. (denk maar aan NANO) Ruchtbaarheid en gebakken lucht zijn tegenwoordig zowat een noodzakelijk kwaad om wat aandacht op te kunnen eisen van iemand; aandacht is een schaars goed en iedereen vecht er om. Mijn aandacht krijg je niet met clickbait, maar daar tegenover staan wsl 100 mensen die wel klikken, dus ja, wie is er dan uiteindelijk slimmer met z'n gebakken lucht...
Wat natuurlijk allemaal niet wegneemt dat een project best perfect/tijdig kan leveren wat het belooft
we only make way for the man who boldly pushes past us