Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:21
MicroWhale schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:26:
[...]

Als iets schaars wordt, hoeft er niet veel geld bij. Dan betaal je gewoon meer voor één BTC.

Stel er zijn 10 appels en 20 mensen.
Die 20 mensen willen heel graag een appel.
De eerste 10 mensen zijn er snel bij kopen een appel voor 5.
De verkoper is blij en gaat er van door met zijn geld.

9 mensen willen hun appel houden.
1 biedt zijn appel te koop aan aan de 10 zonder.
Als hij de appel verkoopt voor 100 euro.
Dan is de 'marketcap' van alle appels 1000 euro.
Nu wil opeens 1 andere zijn appel ook wel verkopen.
Die krijgt er 200 euro voor.
'Marketcap' is nu 2000 euro.

Conclusie: Er is maar 50 + 100 + 200 = 350 euro in de markt gegaan, maar de marketcap is 2000 euro.
exact en dit krijg je ook in het extreme naar een echte blowoff top. Weinig volume op een enorme paal omhoog. Zolang BTC van die dagen heeft dat het gewoon rustig omhoog kabbelt zijn we echt nog niet bij de top. retail komt ook net een beetje kijken. De echte fomo moet nog komen. Heb deze fase heel bewust in 2017 mee gemaakt (en een deel in 2013, maar had toen geen idee wat ik aan het doen was).
Een tussen top dit voorjaar daarna bear van 5 a 6 maanden en een echte mega really richting dec houd ik ook nog steeds rekening mee (2013 style), maar die kans word wel kleiner met de weken die voorbij gaan.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• anti elppa
martin_v_z schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:31:
[...]

Ow ja daar ben ik het helemaal mee eens. Ik dacht meer aan het continu moeten uitkopen van de instroom van munten van miners enzo. Veel zullen daarvan niet speculeren met hun inkomsten gezien ze ook kosten hebben en dus deze op de markt blijven verkopen. Hoe hoger de prijs hoe meer er absoluut in moet om die druk op te vangen.

Verder heb je uiteraard helemaal gelijk, zodra mensen vast gaan houden aan hun munten hoe sneller de prijs omhoog kan gaan.
die supply is echt minimaal (900 per dag) en kan de vraag al maanden niet meer dekken (vandaar uiteraard de prijs stijging)

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 13:39
anti elppa schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:34:
[...]

exact en dit krijg je ook in het extreme naar een echte blowoff top. Weinig volume op een enorme paal omhoog. Zolang BTC van die dagen heeft dat het gewoon rustig omhoog kabbelt zijn we echt nog niet bij de top. retail komt ook net een beetje kijken. De echte fomo moet nog komen. Heb deze fase heel bewust in 2017 mee gemaakt (en een deel in 2013, maar had toen geen idee wat ik aan het doen was).
Een tussen top dit voorjaar daarna bear van 5 a 6 maanden en een echte mega really richting dec houd ik ook nog steeds rekening mee (2013 style), maar die kans word wel kleiner met de weken die voorbij gaan.
Ik heb ook de 2013/2017 koersen meegemaakt. Wat ik nu merk als ik de forums lees is dat er nu een hele grote groep wel veel voorzichtiger lijkt. Juist de mensen die die twee pieken bewust hebben meegemaakt zitten nu meer met hun hand op de verkoopknop.

Ik zit dan ook te wachten tot er minimaal 1 grote correctie nog komt met daarna een tijdje zijwaarts trend, of licht dalende. Eigenlijk precies wat jij ook zegt, nog een korte tijd dalende markt om daarna richting de top te gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-06 11:49

MicroWhale

The problem is choice

martin_v_z schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:31:
[...]

Ow ja daar ben ik het helemaal mee eens. Ik dacht meer aan het continu moeten uitkopen van de instroom van munten van miners enzo. Veel zullen daarvan niet speculeren met hun inkomsten gezien ze ook kosten hebben en dus deze op de markt blijven verkopen. Hoe hoger de prijs hoe meer er absoluut in moet om die druk op te vangen.

Verder heb je uiteraard helemaal gelijk, zodra mensen vast gaan houden aan hun munten hoe sneller de prijs omhoog kan gaan.
Miners blijven hun munten verkopen om (meer) te kunnen minen (nieuwe hardware + stroom + een winst). En die stroom aan BTC droogt elke halving verder op. De meesten sparen nu (bullmarket) BTC en wachten op een goed (hoog) moment om te verkopen... tenzij het (bearmarket) niet anders kan.

... bedenk daarbij dat de deelbaarheid van BTC maakt het gemakkelijker maakt om de prijs op te drijven: Als iemand 1/10e van zijn appel gaat verkopen voor 100 euro. Dan is de waarde van één appel gestegen naar 1000 euro, is de marketcap naar 10k, maar is er enkel 100 euro van hand naar hand gegaan.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• martin_v_z
MicroWhale schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:47:
[...]

Miners blijven hun munten verkopen om (meer) te kunnen minen (nieuwe hardware + stroom + een winst). En die stroom aan BTC droogt elke halving verder op. De meesten sparen nu (bullmarket) BTC en wachten op een goed (hoog) moment om te verkopen... tenzij het (bearmarket) niet anders kan.

... bedenk daarbij dat de deelbaarheid van BTC maakt het gemakkelijker maakt om de prijs op te drijven: Als iemand 1/10e van zijn appel gaat verkopen voor 100 euro. Dan is de waarde van één appel gestegen naar 1000 euro, is de marketcap naar 10k, maar is er enkel 100 euro van hand naar hand gegaan.
Snap ik. Ik twijfel ook helemaal niet of de prijs op de lange termijn omhoog gaat. Anders zat ik hier niet. Ik probeerde vooral in mijn eerste post te kijken naar de huidige koers en de korte termijn.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
freshprince schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:37:
Je moet vooral kijken naar de Market Cap en niet de prijs per token
Market Cap is nog erger dan prijs. Dat is prijs * een groot aantal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
martin_v_z schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:45:
[...]

Ik heb ook de 2013/2017 koersen meegemaakt. Wat ik nu merk als ik de forums lees is dat er nu een hele grote groep wel veel voorzichtiger lijkt. Juist de mensen die die twee pieken bewust hebben meegemaakt zitten nu meer met hun hand op de verkoopknop.

Ik zit dan ook te wachten tot er minimaal 1 grote correctie nog komt met daarna een tijdje zijwaarts trend, of licht dalende. Eigenlijk precies wat jij ook zegt, nog een korte tijd dalende markt om daarna richting de top te gaan.
mwa ik ben niet echt voorzichtig moet ik zeggen, ik denk te weten dat ik nu betere beslissingen kan maken dan vorige 2 bullruns. Maar risico wat ik neem is eigenlijk idioot. Huis niet meegenomen zit ik 80% in crypto (bijna alles btc). En ik ben zo bullish dat ik bij een drop van 30 tot 40% gewoon doodleuk nog verse fiat erin gooi.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

In navolging van deze post wou ik even kijken hoeveel deze scammers al geoogst hadden... Maar er blijkt geen Binance (non-smart) chain explorer te zijn? Enkel BSCscan, maar die pakt geen bnb... adressen.

Binnen Binance zelf heb ik ooit wel al eens een linkje gevonden toen ik wat BNB had overgezet op de gewone chain, maar dat vind ik nu ook niet meer terug... Kennen jullie misschien een BNB explorer/scanner?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:56:
[...]

290k of die 150k wat mensen hier roepen is imo veel te veel op de korte termijn, maar we gaan het zien.
Ik weet dat er geld teveel is op de markt maar zoveel geld in bitcoin zie ik niet gebeuren
Jouw gedachtengang klopt niet helemaal.
Jij gaat ervan uit dat een stijging in market cap ook daadwerkelijk betekent dat er zoveel geld is ingestopt. Maar dat klopt niet. Een market cap stijging van 800.000.000.000 USD naar 900.000.000.000 USD, betekent niet dat 100.000.000.000 USD is ingestroomd.

De market cap is het aantal muntjes maal de prijs. Oftewel wat de markt denkt dat de hele bitcoin economy waard is.

Het aantal bitcoin is bekend, en de prijs wordt bepaald door vraag en aanbod.
Als er iets veranderd waardoor de prijs enorm stijgt, dan stijgt dus ook meteen de market cap gigantisch, terwijl hier maar een kleine transactie voor hoeft plaats te vinden, tegen de nieuwe prijs.

Bijvoorbeeld: stel de USD wordt vervangen door bitcoin, als wereldwijde reserve currency, en dit wordt per wet door alle grote landen in de wereld geaccepteerd. Dan zal de prijs van bitcoin door het plafond gaan, zodra dit nieuws bekend is.
En dit nieuws is tegelijk bekend bij mensen die bitcoin hebben en degene die bitcoin willen kopen. Dus per direct will degene met bitcoin deze alleen tegen een veel hogere prijs verkopen, en degene die wil kopen is per direct bereidt om meer te betalen.

Oftewel, de eerst volgende transactie bepaald wat de nieuwe prijs is, en dit kan een kleine transactie zijn van 100 USD bij wijze van spreken. En vervolgens is de market cap meteen gigantisch gestegen, terwijl er maar 100 USD is ingestroomd. En dit is de werkelijke market cap, aangezien bitcoin ineens de world reserve currency is.

En dus ook veel meer waard. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dark Matter op 25-02-2021 13:20 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Slonzo schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:28:
[...]

Als je geen dagjob meer hebt en je brood verdient met traden, dan ben je toch pro(fessioneel) trader? :P
Of begrijp ik het verkeerd?
Nee ik ze mijzelf niet als pro trader eerder, een verslaafde crypto junk, want als je met tabtrader open naar het poephuis gaat en +/- 18 uur per dag bezig bent kan je wel zeggen dat je verslaaft bent :P

Een pro trader stopt lekker om 17:00 als de beurzen dicht gaan en kijkt een dag later weer.

• Slux
  • Niet online
Dark Matter schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:01:
[...]

Jij gaat ervan uit dat een stijging in market cap ook daadwerkelijk betekent dat er zoveel geld is ingestopt. Maar dat klopt niet. Een market cap stijging van 800.000.000.000 USD naar 900.000.000.000 USD, betekent niet dat 100.000.000.000 USD is ingestroomd.

De market cap is het aantal muntjes maal de prijs. Oftewel wat de markt denkt dat de hele bitcoin economy waard is.

Als er iets veranderd waardoor de prijs enorm stijgt, dan stijgt dus ook meteen de market cap gigantisch, terwijl hier maar een kleine transactie voor hoeft plaats te vinden, tegen de nieuwe prijs.

Bijvoorbeeld: stel de USD wordt vervangen door bitcoin, als wereldwijde reserve currency, en dit wordt per wet door alle grote landen in de wereld geaccepteerd. Dan zal de prijs van bitcoin door het plafond gaan, zodra dit nieuws bekend is.
En dit nieuws is tegelijk bekend bij mensen die bitcoin hebben en degene die bitcoin willen kopen. Dus per direct will degene met bitcoin deze alleen tegen een veel hogere prijs verkopen, en degene die wil kopen is per direct bereidt om meer te betalen.

Oftewel, de eerst volgende transactie bepaald wat de nieuwe prijs is, en dit kan een kleine transactie zijn van 100 USD bij wijze van spreken. En vervolgens is de market cap meteen gigantisch gestegen, terwijl er maar 100 USD is ingestroomd. En dit is de werkelijke market cap, aangezien bitcoin ineens de world reserve currency is.

En dus ook veel meer waard. :)
Zo weer een keer met je eens ;)

Snap ik maar je zegt zelf al, het is het aantal muntjes maal de prijs, om die 290k te halen zal er toch echt wel een hoop geld bij moeten ondanks het vraag en aanbod voor elke koper staat een verkoper zo gaat de prijs omhoog of omgekeerd omlaag, het zal niet op de cent nauwkeurig zijn nee maar dat er een hoop geld bij moet is wel zeker. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:57:
[...]

Nee ik ze mijzelf niet als pro trader eerder, een verslaafde crypto junk, want als je met tabtrader open naar het poephuis gaat en +/- 18 uur per dag bezig bent kan je wel zeggen dat je verslaaft bent :P

Een pro trader stopt lekker om 17:00 als de beurzen dicht gaan en kijkt een dag later weer.
Lijkt me een semantische discussie want pro = professioneel = vakmatig. Als je er je brood mee verdient is het wat mij betreft professioneel, ongeacht niveau ;)

• Slux
  • Niet online
sOid schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:20:
[...]

Lijkt me een semantische discussie want pro = professioneel = vakmatig. Als je er je brood mee verdient is het wat mij betreft professioneel, ongeacht niveau ;)
Slux en pro, eerder pro prutser hoor, maar ok het blijft pro 8) :+

Ik zie het meer als uit de hand gelopen hobby, het is nou ook weer niet zo dat traden noodzaak is om van rond te komen voor me, het is een leuke aanvulling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Wat mij betreft zijn we nog steeds on track om de 54k te raken en dan terug te bouncen naar 44k. Gaat wellicht wat langer duren dan ik in eerste instantie had gehoopt :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Dark Matter schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:01:
[...]

[...]
Stukje uit What Bitcoin Did podcast met Andy Edstrom:

https://www.whatbitcoindid.com/wbd286-andy-edstrom
So, the analysis that I've seen, which I think makes some sense is, people talk about how many incremental dollars are needed to result in price and market cap going up; and, I would say that the general consensus is it's between 5X to 10X, or something, price move per dollar in. I mean, it depends basically on how hard people are holding. If nobody wants to sell, then price goes up infinitely as money flows in, but as a practical matter, people sell at different prices; facts and circumstances change; there are news events.

But, I do think that it's probably, let's say, to get to $2 trillion, $100k Bitcoin roughly, then that's an incremental, whatever, $1.6 trillion or $1.7 trillion from where we are here, so how much capital has to flow in; maybe a couple of hundred billion. And, a couple of hundred billion is a couple of hundred billion; it's not a small amount of money. But, in the scale of global capital markets, it's not that much money. I mean, stock markets globally are tens of trillions of dollars, or bond markets. There are at least $100 trillion of investible, movable, liquid capital that can sell and flow into Bitcoin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:19
Patroon op de 4H is nagenoeg identiek als op 13 januari na de dip op 8 januari vanaf 41.950. Patroon blijven volgen = terug naar ~55K en dan uiteindelijk de bodem vinden op ~42K.

@Jedi_Pimp Exact, denk ik ook.

[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 25-02-2021 15:20 ]

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-07 15:41
BTC100K2021 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:17:
Patroon op de 4H is nagenoeg identiek als op 13 januari na de dip op 8 januari vanaf 41.950. Patroon blijven volgen = terug naar ~55K en dan uiteindelijk de bodem vinden op ~42K.

@Jedi_Pimp Exact, denk ik ook.
Dit gevoel heb ik ook ja en dat is perfect om de alts nog een keer te laten opleven, ff alts uitcashen wanneer BTC tegen de 55k staat om vervolgens na die drop ze goedkoper in te kopen.

• sOid
  • Niet online
mannowlahn schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:50:
[...]

Dit gevoel heb ik ook ja en dat is perfect om de alts nog een keer te laten opleven, ff alts uitcashen wanneer BTC tegen de 55k staat om vervolgens na die drop ze goedkoper in te kopen.
Ga je je alts ook cashen als BTC 55k aantikt?
* sOid is prutser

[ Voor 4% gewijzigd door sOid op 25-02-2021 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roobin79
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07-2024
Ook maar even my 2 cents van een noob. Op de MA250 van 4H kan het nog naar 41K. Vandaag ook de de S2F gezien en daar zit het netjes binnen de bandbreedte.

Ik heb nog een high nodig om mijn CAKE en BAKE de deur uit te doen en dan getrapt onder 45K BTC inkopen.

• Jedi_Pimp
sOid schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:51:
[...]

Ga je je alts ook cashen als BTC 55k aantikt?
Dat is toch precies wat hij zegt? :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:56:
[...]

Dat is toch precies wat hij zegt? :P
Je hebt helemaal gelijk! Sorry, las de zin anders :X

• mannowlahn
Roobin79 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:52:
Ook maar even my 2 cents van een noob. Op de MA250 kan het nog naar 41K. Vandaag ook de de S2F gezien en daar zit het netjes binnen de bandbreedte.

Ik heb nog een high nodig om mijn CAKE en BAKE de deur uit te doen en dan getrapt onder 45K BTC inkopen.
Lol mijn Bake had ik gisteren nog met winst kunnen verkopen, gemiddelde waarde van Bake in mijn PF is 1,81 dollar. Maar dacht gisteren, hèhè eindelijk gaan we weer de goede kant op.

Rekt :+

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:12
Misschien interessant: op dit moment (16:30)op bloomberg een discussie panel over crypto met grayscale invest en cathie wood.
https://www.bloomberg.com/live/stream

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
JoebarRC schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:30:
Misschien interessant: op dit moment (16:30)op bloomberg een discussie panel over crypto met grayscale invest en cathie wood.
https://www.bloomberg.com/live/stream
Zeker interessant!

Ik hoop ook echt dat onze NL pensioenbeheerders stiekem al bezig zijn een voorraadje btc/crypto aan te leggen, al was het maar als hedge tegen de dikke inflatie op valuta die echt wel gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:04
deppenboks schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:48:
[...]

Zeker interessant!

Ik hoop ook echt dat onze NL pensioenbeheerders stiekem al bezig zijn een voorraadje btc/crypto aan te leggen, al was het maar als hedge tegen de dikke inflatie op valuta die echt wel gaan komen.
Ik kan je uit eerst hand zeggen: nope!

we only make way for the man who boldly pushes past us

• deppenboks
  • Niet online
WiseGuy! schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:51:
[...]

Ik kan je uit eerst hand zeggen: nope!
Jammer. Een paar honderd miljoen zou al voldoende zijn en dat is volgens mij echt peanuts voor ze.

Maar als jij "in de eerste hand" zit: doe er dan wat aan! 😂

• deppenboks
  • Niet online
Och, daar valt wel wat op te vinden hoor. GBTC kopen bijv.?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
ADABTC uitbraak(je), next target ca. 2650 sats?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FfBZwK1yArCTokpOjFCf2rw6seo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y9LVZ1SPWUBiojpoDQipviSa.png?f=fotoalbum_large

ADAETH pair ziet er overigens ook erg goed uit

irony > *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
zwembroek schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:18:
[...]

Zou de 2$ haalbaar zijn voor aanstaande maandag als BTC een beetje stabiel blijft?
Eerste echte testlevel zal dan richting de $ 1.50 gaan. Hij breekt nu wel uit de driehoek op 4h. Bij correctie weer kijken naar de 0.90 - 0.95 support.

Maar ach, wat maakt het uit. HODL.

[ Voor 12% gewijzigd door WiseGuy! op 25-02-2021 17:26 ]

• Roobin79
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07-2024
mannowlahn schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:27:
[...]

Lol mijn Bake had ik gisteren nog met winst kunnen verkopen, gemiddelde waarde van Bake in mijn PF is 1,81 dollar. Maar dacht gisteren, hèhè eindelijk gaan we weer de goede kant op.

Rekt :+
Ik zit sinds een maand in BAKE, mijn average is $0.24, maar zit toch nog te wachten op >$2. CAKE net zo, avg $2. >$15 moet wel te doen zijn nog. Tot die tijd staan ze bij BakerySwap en PancakeSwap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-07 23:15
WiseGuy! schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:24:
[...]

Eerste echte testlevel zal dan richting de $ 1.50 gaan. Hij breekt nu wel uit de driehoek op 4h. Bij correctie weer kijken naar de 0.90 - 0.95 support.

Maar ach, wat maakt het uit. HODL.
Als Coinbase nu even de aankondiging doet dat ze hem gaan listen dan weet je zeker dat ie er doorheen gaat :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
DutchCrownNL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:37:
[...]

Als Coinbase nu even de aankondiging doet dat ze hem gaan listen dan weet je zeker dat ie er doorheen gaat :+
Wat houdt coinbase eigenlijk tegen?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:50
zwembroek schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:41:
[...]

Wat houdt coinbase eigenlijk tegen?
Tsja, zeg het maar!
Ik begrijp dit ook niet.
Er staan genoeg coins op Coinbase die het niet echt waard zijn.

• zwembroek
Aan het eind van de week is het Chinese nieuwjaar ook weer voorbij. Ben benieuwd of dat iets met de koersen doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:19
Coinbase S1 is publiek (https://www.sec.gov/Archi...447ea6eb369e5dcf1e6a_1215)

Deze vond ik wel interessant.

best een grote verschuiving.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7W6OyxDK0rqPDVUoRV-R03bIAPI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v6E0dvi9K0WKI9Ha6jjNj1sF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Palindrome op 25-02-2021 17:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Ondertussen doet BTC even aankloppen op de 50K grens.. maar zie ik ADA amper omkijken en zijn eigen pad volgen, best bizar.

• zwembroek
DutchCrownNL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:13:
Ondertussen doet BTC even aankloppen op de 50K grens.. maar zie ik ADA amper omkijken en zijn eigen pad volgen, best bizar.
Idd zag het ook meteen. :) Vertrouw alleen die Bitcoin niet zo.

• DutchCrownNL
zwembroek schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:15:
[...]

Idd zag het ook meteen. :) Vertrouw alleen die Bitcoin niet zo.
Ik wilde net een short openen op BTC, maar toen ging ie alweer omhoog onvoorspelbaar kreng dat het is _O-

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-07 11:58
Nog even en ADA gaat BNB voorbij qua marketcap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:50
RisingSun schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:23:
Nog even en ADA gaat BNB voorbij qua marketcap
Zal niet lang meer duren denk ik zo.
Als de helft van de DOGE bezitters verstandig zou zijn en hun DOGE inruilen voor ADA is het gelukt.
Begrijp sowieso niet waarom je in DOGE zou willen blijven zitten.

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-06 19:26
HoppyF schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:29:
[...]

Begrijp sowieso niet waarom je in DOGE zou willen blijven zitten.
Voor het geval dat het nog een keer losgaat

1 tweetje is genoeg :D

[ Voor 4% gewijzigd door _Gast_ op 25-02-2021 19:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-06 20:13

p0st

Dutch Reefer

_Gast_ schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:31:
[...]

Voor het geval dat het nog een keer losgaat :D
Voor het geval dat wanneer het nog een keer losgaat :D

p.s. ik heb zelf geen Doge, maar kan er wel van genieten hoe de koersen soms compleet haywire gaan omdat mr. Musk weer een tweetje doet. Ooit 10.000 doge cadeau gegeven aan iemand op een Paper Wallet, dat tientje van toen is nu 500 dollar waard haha :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-07 23:41

raq

Wat een genot dit topic, in een kwartiertje weer bij.
Voor XEM is de snapshot datum bekend: 12 maart, is voor een airdrop van Symbol (Xym) basis van hun nieuwste chain. De snapshot was eerder uitgesteld. Alle grote exchanges ondersteunen de snapshot, zit nog wel een mooi runnetje in tot aan 12 maart. Ook omdat al die exchange vast nogmaals bekend gaan maken dat de uitgestelde snapshot gaan ondersteunen.

Verder geen idee of Symbol iets gaat toevoegen aan de overvolle cryptospace.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:43

Licko

ZVDK

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

vooral dit deel is erg waardevol:
FD7 Ventures has already begun the process of converting their Bitcoin (BTC) to Cardano (ADA) and Polkadot (DOT) and expects to complete the conversion transactions by mid-to-end of March.
Normaal gesproken kondigen ze het niet aan, maar doen ze dat bericht achteraf (net als Tesla), dus bring it on!!! _/-\o_

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ases
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-12-2024
Veel positief nieuws rond ADA laatste dagen, wat is jullie strategie met deze coin ECA'n of toch maximaal onder de 1€ accumuleren?

Ben zelf nogal laat ingestapt in de crypto's, afgelopen dagen wel wat geluk gehad en ADA kunnen inkopen aan o.a. 0.67 met die laagste wicks maar momenteel staat die al weer +-40% hoger.

Na het inlezen lijkt het me wel één van betere investeringen te zijn voor de langere termijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Ases schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:46:
[...]

Veel positief nieuws rond ADA laatste dagen, wat is jullie strategie met deze coin ECA'n of toch maximaal onder de 1€ accumuleren?

Ben zelf nogal laat ingestapt in de crypto's, afgelopen dagen wel wat geluk gehad en ADA kunnen inkopen aan o.a. 0.67 met die laagste wicks maar momenteel staat die al weer +-40% hoger.

Na het inlezen lijkt het me wel één van betere investeringen te zijn voor de langere termijn.
Ik wil het niet Jinxen, maar heb sinds vandaag alleen maar ADA. En gewoon omdat ik verwacht dat vrijdag en zaterdag een beste pump ADA dag gaat zijn. Maar ik ga hem niet houden tot aan maandag. Misschien koop ik hem dan weer terug ALS die weer lager staat. Vind het vooral bijzonder dat hij nu zijn waarde goed vast houdt. Maar als Elon op de BTC sell knop drukt dan is het all over natuurlijk. Ik geloof niet in crypto investeringen in een bull market. Als de BTC de bear market in gaat luiden loopt alles eerst leeg tot aan de bodem. Dan is het een leuke lange termijn investering.

[ Voor 9% gewijzigd door zwembroek op 25-02-2021 20:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Wat denken we van de aankomende nacht? Ik vind het lastig. Mijn ideale scenario zou nog steeds kunnen uitkomen (richting de 54k en dan retracement naar de 44 of misschien zelfs 42k). Maar dan moet het niet veel lager gaan dan 49 :P

In de fib levels zit hij nog wel in de golden pocket, maar het wordt spannend!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik wacht al enige tijd op de 40-41k, die mening is nog onveranderd, al is de 1W MA7 inmiddels wel iets hoger komen te liggen. Ik had ook wat lage 38/39k orders staan ivm een wick, die stel ik iets naar boven bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ISgzj81buhk0xHnaB5Rq4DP0WKc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qnbSdMSyXJRps1MHIMTMNSRS.png?f=fotoalbum_large

De 3D blijft toch wel koning en is tot nu toe nagenoeg spot on, al wordt de MA7 daar nu voor de 3e keer geraakt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/msvjvwEjoJbq8qXA2Ipdb4Jrg_4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rfoRqLhogUC1AdlQp6dbAXjR.png?f=fotoalbum_large

De 1D, kop of munt. Ik verwacht het afketsen op de 1D MA7 rond 52-53k om daarna naar de 40-43k regionen te dalen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OWbgBpvaHAp5R7n3ovF5zVFg4xY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/asudTjnqsx8zAV8YctzKzFhZ.png?f=fotoalbum_large

4H: Alhoewel Bitcoin een stuk onder de MA99 zit, lijkt die op zich wel te houden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F5oVvLMWCDjEiNyifyuYsTsnrR4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xJXxz6woXfCeKkf49HrFQVSF.png?f=fotoalbum_large

Op de hogere timeframes ben ik nog steeds bullish, maar ik sluit een daling richting 40k niet uit. Tijdens een bullrun zijn grote pullbacks heel normaal, maar, zie je vaak ook dat het lage niveau dat je op basis van bovenstaande grafieken in een bearmarket of sideways market zou verwachten, vaak niet worden gehaald. Ik heb wat lage buy orders staan, maar heb wel posities in BTC, ETH (puur voor de ERC20 tokens, niet voor het rendement), ADA, XOR en POLS.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ases schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:46:
[...]

Yep.... zo zit ik er ook in (ik probeer eigenlijk alleen maar lange termijn te doen)... dus ik heb een paar dagen geleden 2/3 ETH omgezet naar ADA en DOT. En het zit nu allemaal in staking voor 30+ dagen, dus laat maar lekker gaan. Ik zie rond april-mei wel weer hoe het er allemaal voor staat. Staking is wat dat betreft wel handig om je lange termijn commitment kracht bij te zetten. Je kunt simpelweg niet verkopen omdat het op slot zit.

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:49
Cryptosrus houdt het er op dat de Bitcoin actief rond de 50k wordt gehouden door 1 partij. Als dat stopt gaan we weer gewoon met een rakket omhoog.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Bumpy_NL Graag even linken naar de bron. En is het ergens op gebaseerd, bijv. feiten ivm in- & uitstroom van Bitcoin naar/van de exchanges, of gewoon een mening?

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:49
Taro schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:25:
@Bumpy_NL Graag even linken naar de bron. En is het ergens op gebaseerd, bijv. feiten ivm in- & uitstroom van Bitcoin naar/van de exchanges, of gewoon een mening?
Het komt in verschillende video's voorbij. O.a. hier: https://www.youtube.com/watch?v=E2JXtiQJh_s

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Samenvatting (ook van zijn laatste video): Er moet wel iets aan de hand zijn, want de prijs blijft laag en er is een spike geweest in de outflow van bitcoins. Cryptosrus zijn vermoeden is dat er één whale is die de prijs onder de 50k probeert te houden omdat die dan zou profiteren van een short. Bewijs hiervoor wordt helaas niet geleverd, maar hij vult er wel de eerste 7 minuten mee.
Daarna gaat hij door met een artikel dat er een nieuwe rally in de maak is.

Bensimpel

Positieve meneer

Bumpy_NL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:20:
Cryptosrus houdt het er op dat de Bitcoin actief rond de 50k wordt gehouden door 1 partij. Als dat stopt gaan we weer gewoon met een rakket omhoog.
En dan de andere alts als een rakket omlaag?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ETH/USDT ziet er alleen op de 1W nog enigszins bullish uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w7DZMoakVgR-AzA5nUjkgTHE5LA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5OtB3Po625qF7qcvFDTjKiyJ.png?f=fotoalbum_large

ETH/BTC bounced op de 3D MA99, verder geen bullish charts te vinden.

Aangezien er 25% van de prijs af is tov de ATH en de bounce op de 1W tov USDT, neig ik er toch naar een kleine aankoop te doen. Al is het maar voor het kunnen inkopen van ERC-20 tokens :)

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:09
martin_v_z schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:45:
[...]

Ik heb ook de 2013/2017 koersen meegemaakt.
In die periode was ik me wel bewust van crypto maar had ik het lef niet om er actief mee bezig te zijn omdat ik het (zoals velen) als een grote bubble beschouwde.
Ik heb het en der gezocht naar candlestick graphs van hoe dat er precies uit zag. En dan heb ik het over 1H/4H graphs van de momenten van de crash. Als ik bijv. een date range op geef op coingecko dan reset de grafiek steeds naar nu.

Was het een wispelturig gerommel of een keiharde rode dildo uit het niets?
Het zou fijn zijn als iemand die weet waar dit te achterhalen en het in dit topic kan delen :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

ScuL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:03:
[...]

In die periode was ik me wel bewust van crypto maar had ik het lef niet om er actief mee bezig te zijn omdat ik het (zoals velen) als een grote bubble beschouwde.
Ik heb het en der gezocht naar candlestick graphs van hoe dat er precies uit zag. En dan heb ik het over 1H/4H graphs van de momenten van de crash. Als ik bijv. een date range op geef op coingecko dan reset de grafiek steeds naar nu.

Het zou fijn zijn als iemand die weet waar dit te achterhalen en het in dit topic kan delen :)
Veel plezier met scrollen en zoeken: https://www.tradingview.com/chart/?symbol=BITSTAMP%3ABTCUSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-05 03:23
MicroWhale schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:38:
[...]

Samenvatting (ook van zijn laatste video): Er moet wel iets aan de hand zijn, want de prijs blijft laag en er is een spike geweest in de outflow van bitcoins. Cryptosrus zijn vermoeden is dat er één whale is die de prijs onder de 50k probeert te houden omdat die dan zou profiteren van een short. Bewijs hiervoor wordt helaas niet geleverd, maar hij vult er wel de eerste 7 minuten mee.
Daarna gaat hij door met een artikel dat er een nieuwe rally in de maak is.
Bewijs wat hij in sommige videos aangaf is dat er grote bitcoin hoeveelheden van één specifieke minerspool afkomstig is, wat op 1-2 exchanges wordt gedumpt. Hiermee wordt de BTC onder een bepaalde prijs geduwd. Hij koppelt het aan de shorts die uitstaan, waarbij je kan zien dat er behoorlijk veel geinvesteerd is in diezelfde shorts (ik weet geen bedragen).

Het is een theorie die moeilijk te bewijzen valt, maar waar we snel achterkomen. Die futures lopen morgen af, dus in dat geval zouden we van het weekend al een stijging kunnen zien of (gezien het weekend) vanaf maandag. Mocht dat nou niet het geval zijn, dan is de correctie wel een serieuzer iets om goed in de gaten te houden (wat natuurlijk Taro al doet). Thanks voor het delen daarvan btw _/-\o_

Edit: Bovenstaande theorie wordt weer debunked door; YouTube: Bitcoin: The Reality of the Situation (It’s Not What you Think) Kortweg komt het idd van F2Pool, maar vanaf individuele miners binnen die pool. In dat geval is het dus niet om te cashen op shorts. We gaan het zien.

[ Voor 29% gewijzigd door Xamsix op 25-02-2021 23:31 ]

PSN/Steam: Xamsix

• toilet_paper
  • Laatst online: 10:51
Taro schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:46:
...Aangezien er 25% van de prijs af is tov de ATH en de bounce op de 1W tov USDT, neig ik er toch naar een kleine aankoop te doen....
Er wás zelfs bijna 35% vanaf een paar dagen terug.
Da's imho een mooie correctie met een percentage dat je vaker terug ziet (zo'n 30 - 40% pullback) na sterke prijsstijgingen, ook bij BTC.
Ik heb daarom ook weer wat bijgekocht, maar dan voor de langere termijn swing.
Hoewel ETH nu wat naar onder beweegt, verwacht ik dattie niet veel verder meer zakt, en de trend van de laatste weken/maanden voortzet.
Dat zou in ieder geval enigszins overeenkomen met meerdere correcties uit het verleden, in bullrun fases welteverstaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Crypto-Boer
  • Laatst online: 25-02-2021
Geen paniek ik zie het gewoon zo: vorige keer 40K geraakt daarna een correctie naar 30k dit duurde ongeveer 19dagen. Nu getopt op 58K en laten we zeggen weer een correctie van 30% dan is de situatie nu heel normaal als we bijv. ook op 40k zullen komen, daarna is weer verder dezelfde weg omhoog. O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S34eNMM8vBrHCOm8I3IbwlH6r9I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DNeVTgmO2ms01tcnIm408tMG.png?f=fotoalbum_large

• toilet_paper
Stiekempjes ook een leveraged ETH long geopend op $1500,15 op Bybit :-)
Es zien of 'ie fatsoenlijk weet te bouncen...

• martin_v_z
[...]

Sja de exacte reden is denk ik moeilijk precies aan te geven. Voor mijn gevoel was de fork met bch een van de triggers. Ook de vraag of eth dominant zou worden speelde denk ik een rol. Een hele harde stijging en heel veel onzekerheid. Bij zo'n hele snelle stijging is er veel kans op een correctie. Als er een grote partij besluit te cashen dan krijg je een dip. En dan kan het hard gaan. Automatische stop loss verkopen en een hoop paniek.

Waarom het daarna weer duurde tot de volgende halvering voordat er echt een koers stijging kwam weet ik ook niet zo. Het was denk ik niet meer interessant voor het grote publiek en veel mensen namen maar hun verlies.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:22
Als de geruchten waar zijn over dat de daling wordt veroorzaakt door een whale die wil verdienen aan het shorten. Dan wacht ik het herstel af en zeg ik voorlopig de crypto gedag. Het hele idee van decentraal is dat je juist geen invloed hebt. Of dit nu een bank of miljardair is doet er niet toe, sterker liever een bank dan miljardair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• olivier2222
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 20:35
[...]

Hier kun je een beetje spelen. Heb december 2017 vast voor je klaargezet.
https://bitcoincharts.com...12-31ztgSzm1g10zm2g25zvzl

• mannowlahn
Currry schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:28:
Als de geruchten waar zijn over dat de daling wordt veroorzaakt door een whale die wil verdienen aan het shorten. Dan wacht ik het herstel af en zeg ik voorlopig de crypto gedag. Het hele idee van decentraal is dat je juist geen invloed hebt. Of dit nu een bank of miljardair is doet er niet toe, sterker liever een bank dan miljardair.
Dat heeft helemaal niks met centraal of decentraal te maken. Als je een groot aandeel hebt kan je de markt gewoon manipuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
Op welk moment ga je het besluit nemen dat de geruchten waar zijn?
Er zijn meerdere whales en die denken echt niet allemaal hetzelfde.
Bovendien heb je zelf ook invloed op de markt zodra je koopt of verkoopt, het is alleen (in mijn geval tenminste) verwaarloosbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door toilet_paper op 25-02-2021 23:38 ]

• ScuL
toilet_paper schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:18:
Stiekempjes ook een leveraged ETH long geopend op $1500,15 op Bybit :-)
Es zien of 'ie fatsoenlijk weet te bouncen...
Wat zijn je fundamentals afgezien het feit dat het $500 onder het ATH ligt? In principe staat ETH nu op een zeer goede positie voor een long trade, maar als BTC nu naar 40K inkakt dan sleurt het ETH mee waardoor je positie in liquidatiegebied komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Extraordinary claims require extraordinary evidence, denk ik dan.

Stel dat het waar is: ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat psychologisch dan werkt. Het kan natuurlijk zijn dat meer mensen zoals jij denken en de markt verlaten. Maar zou het ook zo kunnen zijn dat mensen denken "Oh dát was het! Fuck whales, we gaan ons eigen ding doen." waardoor de koers losbreekt van de manipulatie van die whale.

Zou dat überhaupt kunnen?

• toilet_paper
ScuL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:44:
[...]

Wat zijn je fundamentals afgezien het feit dat het $500 onder het ATH ligt? In principe staat ETH nu op een zeer goede positie voor een long trade, maar als BTC nu naar 40K inkakt dan sleurt het ETH mee waardoor je positie in liquidatiegebied komt.
Dat komt 'ie niet want ik heb mijn stoploss al in het groen geschoven ($1505).
En eruit inmiddels, mooi geprobeerd, geen verlies.

[ Voor 5% gewijzigd door toilet_paper op 25-02-2021 23:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ScuL
toilet_paper schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:46:
[...]

Dat komt 'ie niet want ik heb mijn stoploss al in het groen geschoven ($1505).
En eruit inmiddels, mooi geprobeerd, geen verlies.
Ik wil het hier geen SC maken, maar de reden dat ik het vroeg is om de GoT moderators tevreden te houden. Als je een positie opent is het heel fijn om uitleg erbij te zien waarom je die positie opent, daar kunnen anderen lering uit trekken en eventueel volgen :) Met name om dat dit de "serieuzere" variant is van de topics op het forum. Als ik een positie ga openen zal ik zeker wat TA graphs delen en uitleg erbij :) Op het moment is de situatie me ietwat volatiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-07 11:46
MicroWhale schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:17:
[...]

Yep.... zo zit ik er ook in (ik probeer eigenlijk alleen maar lange termijn te doen)... dus ik heb een paar dagen geleden 2/3 ETH omgezet naar ADA en DOT. En het zit nu allemaal in staking voor 30+ dagen, dus laat maar lekker gaan. Ik zie rond april-mei wel weer hoe het er allemaal voor staat. Staking is wat dat betreft wel handig om je lange termijn commitment kracht bij te zetten. Je kunt simpelweg niet verkopen omdat het op slot zit.
Ik heb nog net toen ETH op 2k$ stond nog wat ETH omgezet naar ADA en DOT. Ben de hoop in ETH een beetje verloren de laatste tijd. Ik denk dat ik het vanaf nu voornamelijk bij ADA en wat DOT ga houden.

Zijn er mensen hier die SingularityNet overwegen?

[ Voor 3% gewijzigd door Oli4- op 26-02-2021 00:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ScuL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:55:
[...]

Ik wil het hier geen SC maken, maar de reden dat ik het vroeg is om de GoT moderators tevreden te houden. Als je een positie opent is het heel fijn om uitleg erbij te zien waarom je die positie opent, daar kunnen anderen lering uit trekken en eventueel volgen :) Met name om dat dit de "serieuzere" variant is van de topics op het forum. Als ik een positie ga openen zal ik zeker wat TA graphs delen en uitleg erbij :) Op het moment is de situatie me ietwat volatiel
Hij had het over zien of ie wil bouncen. Zoals wel meer mensen hier is toilet_paper gewoon een trader. Dan ETH op het ronde bedrag van 1500 pakken terwijl BTC op iets van support komt is geen gek idee. Het is niets meer dan de dip kopen met de hoop op een bounce of meer. Lukt het dan niet, dan stap je direct weer uit met micro winst en zoek je naar de volgende trade.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:34
Oli4- schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 00:02:
[...]

Ik heb nog net toen ETH op 2k$ stond nog wat ETH omgezet naar ADA en DOT. Ben de hoop in ETH een beetje verloren de laatste tijd. Ik denk dat ik het vanaf nu voornamelijk bij ADA en wat DOT ga houden.
ADA heeft ook mijn vertrouwen. DOT zou ik ook willen aanschaffen, maar bitvavo biedt die helaas nog niet aan. Op ADA geven die dan wel weer 5% met staking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
[...]

Op coindesk kun je per periode de grafiek instellen. De data gaat terug tot 10.2013.

Oja, November ging van 200 naar 1200 in vier weken. 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HF95NpGeIppBKObtqjzB-sG2jtw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gxu4rTjjaSjWjMd5ipaDnRYB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Even gaan kijken naar de ABC correctie van elliot waves.

Afbeeldingslocatie: https://elliottwave-forecast.com/wp-content/uploads/2019/02/The-Five-Waves-Pattern-Motive-and-Corrective.jpg

Als ik dan de chart erbij pak van BTC dan klopt wave 1 t/m 5 van de A prima. Ook de 3 waves van de B hebben we gehad. Dan zijn we nu bezig met de C wave waarbij een target van 40k niet vreemd zou zijn.

Nou ben ik normaal niet echt van de elliot waves, maar vind het wel interessant hoe goed tot nu toe de A en B waves kloppen met wat BTC doet gezien de subwaves. Zoals altijd is het maar de vraag wat we gaan doen, maar vind het wel interessant hoe goed het tot nu toe uitspeelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:28

MazeWing

The plot thickens...

Volgens mij heeft de afgelopen tijd (en zelfs jaren) al meermaals aangetoond dat als er "iets" behoorlijk beïnvloedbaar is, het wel crypto is. Ik kan me niet herinneren dat de Euro, Dollar, Pond, etc. ook maar een klein rimpeltje vertoonde als persoon x of persoon y een tweet de wereld in stuurde.

De waarde van iedere crypto is compleet gebaseerd op speculatie (al dan niet speculatie over mogelijkheden van de techniek achter coin x) en daardoor per definitie zeer gevoelig aan speculatie.

Iemand die een zeer grote hoeveelheid bitcoin heeft kan de markt gewoon naar rechts of links sturen (of omhoog en omlaag).

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-03 08:58

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

MazeWing schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 06:48:
[...]

Volgens mij heeft de afgelopen tijd (en zelfs jaren) al meermaals aangetoond dat als er "iets" behoorlijk beïnvloedbaar is, het wel crypto is. Ik kan me niet herinneren dat de Euro, Dollar, Pond, etc. ook maar een klein rimpeltje vertoonde als persoon x of persoon y een tweet de wereld in stuurde.
Tijdje geleden, 1992, maar, het Pond is kapotgeshort, en dat was geen kleine munt toen: Wikipedia: Black Wednesday

Weliswaar geen tweetje, maar de hoeveelheid geld die er voor nodig was viel in het niet bij de totale marketcap van het Pond toen.

Edit: en de dollar wilde ook nog wel eens een beweging vertonen op basis van tweetjes van Trump. Misschien geen 5%, maar voor de wereldreservemunt vond ik het alsnog bizar: https://www.marketwatch.c...rvention-fears-2019-08-23

[ Voor 18% gewijzigd door Glenn Hoddle op 26-02-2021 10:26 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:40
Wellicht belangrijk om in de gaten te houden, maar de 10-jaars staatsobligatie rente wordt langzamerhand weer opgeschroefd.

Bij Nederland is 'ie nog negatief, maar de USA heeft hem inmiddels weer boven 1% gezet. Ook Zuid-Europese landen kennen opeens weer positieve rentes.
Volgens mij is de correlatie met de beurzen overduidelijk hierin; de meeste stocks hebben dit jaar nog weinig laten zien, terwijl vorig jaar alles fors in de plus ging.

Als centrale banken verder hun rentes opschroeven, is mijn verwachting dat vele beleggers hun geld weer in obligaties gaan stoppen en uit de risicovolle assets halen, zoals opgeblazen aandelenmarkten en ook crypto.

De correlatie tussen de aandelenmarkten en Bitcoin was vorig jaar, pre-bullrun, ook vrij duidelijk zichtbaar.

Kijk; ik weet ook niet of de rentes verder verhoogd gaan worden... maar dat het gevolgen kan hebben lijkt me duidelijk. Denk dat het belangrijk is om in de gaten te houden.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Dit was een mooie aanleiding om mijn positie KSM te vergroten.
KSM stuitert op 2 stevige resistances van 6 maand geleden. Kan doorschieten naar beneden, maar ik speel 'm long, dus boeien :)

Fundamenteel is KSM interessant omdat parachains op Polkadot binnenkort worden geveild. Parachain projecten zullen eerst een testnet op Kusama bouwen (doen ze al). De vraag naar KSM gaat dus stijgen. Niet perse doordat ontwikkelaars KSM kopen (want dat hebben de meestal al gedaan denk ik), maar omdat de hype rondom Polkadot nog wat wordt aangeslingerd de komende tijd.

En heb gisteravond nog een aangename ontdekking gedaan :o
Heb Yoroi weer eens geopend na een update, omdat ik eigenlijk van plan was 'm van mijn gsm te gooien.
Ik was er 100% van overtuigd dat ik maanden geleden al mijn ADA had verkocht, maar blijkbaar heb ik met mijn dikke vingers niet op 100%, maar op 75% geklikt. (of was op "zaterdagavond Grolsch-avond" 8)7 en wellicht bewust gedaan, maar daarna volkomen vergeten..)

Hoe dan ook, ik neem al mijn woorden over ADA terug. Charles for president :+ :+
Staat nog wel op "Byron", fase voor Shelley toch?

edit: helaas niet 50%, maar 75% verkocht. Maar toch :7

[ Voor 45% gewijzigd door Mooody op 26-02-2021 10:48 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Vandaag vindt er een community call plaats over EIP-1559 (Ethereum Improvement Protocol). EIP-1559 gaat hoofdzakelijk over het reduceren van gas fees.
What is EIP-1559?
This Ethereum Improvement Proposal (EIP) suggests a new transaction pricing mechanism that includes a fixed-per-block network fee that is burned and dynamically expands/contracts block sizes to deal with transient congestion. This EIP changes several fundamental parts of the protocol, including block headers, the transaction format, and the transaction pool. It would bring significant UX and economic benefits to Ethereum. It was originally proposed in 2019 by Vitalik Buterin and Eric Conner and has been in active development over the past 18 months.
Gezien de (zeer) hoge gas fees van de laatste tijd en een momentum shift richting Cardano, zou een positief besluit over dit voorstel goed kunnen uitpakken voor de koers van ETH de komende weken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:36:
Vandaag vindt er een community call plaats over EIP-1559 (Ethereum Improvement Protocol). EIP-1559 gaat hoofdzakelijk over het reduceren van gas fees.
Voor diegenen die het nog niet kennen: Finematics op Tjoetjoe heeft erg interessante & leerrijke filmpjes, waaronder deze EIP1559 video :)

[ Voor 15% gewijzigd door Slonzo op 26-02-2021 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gezien de (zeer) hoge gas fees van de laatste tijd en een momentum shift richting Cardano, zou een positief besluit over dit voorstel goed kunnen uitpakken voor de koers van ETH de komende weken.
Dat voorstel ligt er al tijden toch? Tijd dat er doorgepakt gaat worden. Dat is het nadeel van een decentraal netwerk, de users beslissen en dat kost tijd :P

Er trouwens geen enkele shift gaande richting Cardano, want er draait nog niets op Cardano. De meeste ontwikkelaars gaan met hun project ook niet wachten totdat Cardano live gaat. Er is al maanden een lichte shift gaande richting Cosmos, en nu Polkadot en o.a. Solana.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 26-02-2021 11:10 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Mooooody schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:09:
[...]

Dat voorstel ligt er al tijden toch? Tijd dat er doorgepakt gaat worden. Dat is het nadeel van een decentraal netwerk, de users beslissen en dat kost tijd :P

Er trouwens geen enkele shift gaande richting Cardano, want er draait nog niets op Cardano. De meeste ontwikkelaars gaan met hun project ook niet wachten totdat Cardano live gaat. Er is al maanden een lichte shift gaande richting Cosmos, en nu Polkadot en o.a. Solana.
Ik doelde meer op momentum, als in de abstracte c.q. ongrijpbare aspect van momentum. Inderdaad heeft Cosmos al meer "bewezen" use. Zie de hype rondom Cardano omtrent de recente Mary hardfork announcement. De koers van $ADA liegt er ook niet om, sommigen spreken zelfs al van een "decoupling" van BTC (whatever that may mean..) :)

Bijzonder trouwens hoe gecorreleerd BTC de S&P futures momenteel lijken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:56
Mooooody schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:30:
Dit was een mooie aanleiding om mijn positie KSM te vergroten.
KSM stuitert op 2 stevige resistances van 6 maand geleden. Kan doorschieten naar beneden, maar ik speel 'm long, dus boeien :)

Fundamenteel is KSM interessant omdat parachains op Polkadot binnenkort worden geveild. Parachain projecten zullen eerst een testnet op Kusama bouwen (doen ze al). De vraag naar KSM gaat dus stijgen. Niet perse doordat ontwikkelaars KSM kopen (want dat hebben de meestal al gedaan denk ik), maar omdat de hype rondom Polkadot nog wat wordt aangeslingerd de komende tijd.

En heb gisteravond nog een aangename ontdekking gedaan :o
Heb Yoroi weer eens geopend na een update, omdat ik eigenlijk van plan was 'm van mijn gsm te gooien.
Ik was er 100% van overtuigd dat ik maanden geleden al mijn ADA had verkocht, maar blijkbaar heb ik met mijn dikke vingers niet op 100%, maar op 75% geklikt. (of was op "zaterdagavond Grolsch-avond" 8)7 en wellicht bewust gedaan, maar daarna volkomen vergeten..)

Hoe dan ook, ik neem al mijn woorden over ADA terug. Charles for president :+ :+
Staat nog wel op "Byron", fase voor Shelley toch?

edit: helaas niet 50%, maar 75% verkocht. Maar toch :7
Inderdaad fase voor Shelley, je moet mag een shelley wallet aanmaken (24 word seed phrase wordt dat) en dan de boel overzetten. Kan je ook meteen staken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:32:
[...]

Ik doelde meer op momentum, als in de abstracte c.q. ongrijpbare aspect van momentum. Inderdaad heeft Cosmos al meer "bewezen" use. Zie de hype rondom Cardano omtrent de recente Mary hardfork announcement. De koers van $ADA liegt er ook niet om, sommigen spreken zelfs al van een "decoupling" van BTC (whatever that may mean..) :)

Bijzonder trouwens hoe gecorreleerd BTC de S&P futures momenteel lijken te zijn.
Die decoupling zeiden ze ook 3,5 jaar geleden over XRP.
Je kan zeggen dat ie gedecoupled is, maar dan in negatieve zin :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

elektriekert schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:40:
[...]

Inderdaad fase voor Shelley, je moet mag een shelley wallet aanmaken (24 word seed phrase wordt dat) en dan de boel overzetten. Kan je ook meteen staken ;)
Ja heb ik net gedaan. Staking kon ook al in de vorige fase. Zat er in epoch 1 al bij destijds :P In het begin was het zelfs rond de 15%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Mooooody schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:53:
[...]

Ja heb ik net gedaan. Staking kon ook al in de vorige fase. Zat er in epoch 1 al bij destijds :P In het begin was het zelfs rond de 15%.
Dat zou zo maar kunnen, naar mijn weten was die optie er pas vanaf Shelley, maar er is een hele tijd geweest dat ik mijn Wallet niet open heb gehad/ niet ge-update.

Vanuit mijn hele PF (2017 coins) doet Cardano het verreweg het beste.

Nu hoor ik iedereen over plakken cake, icecream en bifi worstjes.
Het is niet bij te houden gewoon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

elektriekert schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:57:
[...]

Dat zou zo maar kunnen, naar mijn weten was die optie er pas vanaf Shelley, maar er is een hele tijd geweest dat ik mijn Wallet niet open heb gehad/ niet ge-update.
Je hebt gelijk. Op testnet kon je al staken, en dat heette toen al Shelley lees ik.
Vanuit mijn hele PF (2017 coins) doet Cardano het verreweg het beste.

Nu hoor ik iedereen over plakken cake, icecream en bifi worstjes.
Het is niet bij te houden gewoon!
Hier zal LINK qua % gains niet overtroffen worden denk ik. DOT en NEXO doen het ook nog net wat beter dan ADA. Daarna is ADA aan de beurt :) (terwijl ik nog steeds sceptisch ben t.o.v. Cardano en vooral mister Hoskinson...maar dat terzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Laatst online: 15:04
Bah. Gisteren gegokt dat BTC naar boven zou uitbreken. BTCUP gekocht (nog niet toe aan echt leverage traden vind ik). Netjes OCO ingesteld met dus stoploss.

Eeeeenn it's gone ;)

Jammer. Had toch wel wat mooie procentuele winsten met leveraged tokens, maar deze was wat dramatisch :) Gegokt en verloren ;)

Les voor de volgende keer: wachten op confirmed breakout :)

[ Voor 9% gewijzigd door Korvaag op 26-02-2021 12:18 ]

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle_Charles
Mooooody schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:53:
[...]

15%, the goold ol' testnet times

@Mooooody sceptisch zijn mag, moet zelfs. Kan je even duiden wat er jou zo "stoort" aan Cardano / CH?

[ Voor 15% gewijzigd door Uncle_Charles op 26-02-2021 12:26 ]

irony > *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-03 08:58

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Richh schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:29:
Wellicht belangrijk om in de gaten te houden, maar de 10-jaars staatsobligatie rente wordt langzamerhand weer opgeschroefd.

Bij Nederland is 'ie nog negatief, maar de USA heeft hem inmiddels weer boven 1% gezet. Ook Zuid-Europese landen kennen opeens weer positieve rentes.

Als centrale banken verder hun rentes opschroeven, is mijn verwachting dat vele beleggers hun geld weer in obligaties gaan stoppen en uit de risicovolle assets halen, zoals opgeblazen aandelenmarkten en ook crypto.

De correlatie tussen de aandelenmarkten en Bitcoin was vorig jaar, pre-bullrun, ook vrij duidelijk zichtbaar.

Kijk; ik weet ook niet of de rentes verder verhoogd gaan worden... maar dat het gevolgen kan hebben lijkt me duidelijk. Denk dat het belangrijk is om in de gaten te houden.
Die staatsobligaties is gewoon een markt, hè? Daarbij verhoogt een land de rente niet zelf.

Centrale Banken kunnen wel de rente verhogen, maar die zijn daar helemaal niet bij gebaat de komende 20 jaar of zo, dus dat zou ik echt niet verwachten. Als ze dat doen zal je inderdaad wel een beweging uit aandelen zien, maar goed, het is erg onwaarschijnlijk, tenzij de inflatie helemaal losgaat. In de winkelstraat dan, niet zoals nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:40
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:31:
[...]

Die staatsobligaties is gewoon een markt, hè? Daarbij verhoogt een land de rente niet zelf.

Centrale Banken kunnen wel de rente verhogen, maar die zijn daar helemaal niet bij gebaat de komende 20 jaar of zo, dus dat zou ik echt niet verwachten. Als ze dat doen zal je inderdaad wel een beweging uit aandelen zien, maar goed, het is erg onwaarschijnlijk, tenzij de inflatie helemaal losgaat. In de winkelstraat dan, niet zoals nu.
Het is een markt, maar centrale banken sturen die wel door hun rente te verhogen. Centrale banken handelen in opdracht van het land.

Dit is de tienjaarsrente in de USA.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xoViDSsPtMSQgffythJqbCt6cnA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a6ohjDBpQuaJfCb9XN60qiPs.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn verwachting is ook anders, maar iedereen weet dat deze rente zo lang vasthouden ook geen oplossing is. Ik snap wel dat je als overheid die rente graag opschroeft als het mogelijk is; het streven naar een iets hoger rentepercentage lijkt me wenselijk.

Nu de olieprijzen ook door het dak stijgen (welke altijd redelijk wat impact hebben op de inflatiecijfers) plus dat vastgoed onbetaalbaar raakt, is het imho best mogelijk dat het een en ander gaat veranderen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Uncle_Charles schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:15:
[...]

15%, the goold ol' testnet times

@Mooooody sceptisch zijn mag, moet zelfs. Kan je even duiden wat er jou zo "stoort" aan Cardano / CH?
Project zelf lijkt me heel zinnig voor de space. Net weer een andere kijk dan Ethereum en de rest.

Maar Charles Hoskinson is er heel goed in om elk scheet die hij laat de wereld in te slingeren. Zo creeer je bewust heel veel hype en torenhoge verwachtingen (veel "lucht") rondom je project zonder ook nog maar iets van intrinsieke waarde te hebben ontwikkeld. Een zeer risicovolle belegging dus.

Polkadot doet in principe het tegenovergesteld. Ze werken jarenlang in stilte aan hun project en lanceren het project pas vlak voordat mainnet live gaat. Als nuchter persoon, houd ik veel meer van die no-nonsense aanpak. Neemt niet weg dat beide projecten natuurlijk prima naast elkaar kunnen bestaan, ik gun het "kwalleballetje" Charles Hoskinson alleen een stuk minder dan "professor doctor" Gavin Wood :P

Ik zei 2 dagen geleden al gekscherend dat ik dit de beste video van Charles tot nu toe vind:
YouTube: Let's Talk Bitcoin
En dan vooral de eerste 6 minuten :+

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 26-02-2021 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online

[...]

Laten we het hopen dat het gauw sterk verminderd gaat worden. Nu moet ik telkens timen wanneer ik goedkoop door kan sturen.

https://www.gasnow.org/

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uncle_Charles
Heel dat timen en die variabele gas fees is omslachtig. Alsook het feit dat je altijd ETH nodig hebt om eender welk token te versturen.

Bestond er maar een oplossing voor ...

[ Voor 15% gewijzigd door Uncle_Charles op 26-02-2021 12:59 ]

irony > *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
Mooooody schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:45:
[...]

Project zelf lijkt me heel zinnig voor de space. Net weer een andere kijk dan Ethereum en de rest.

Maar Charles Hoskinson is er heel goed in om elk scheet die hij laat de wereld in te slingeren. Zo creeer je bewust heel veel hype en torenhoge verwachtingen (veel "lucht") rondom je project zonder ook nog maar iets van intrinsieke waarde te hebben ontwikkeld. Een zeer risicovolle belegging dus.

Polkadot doet in principe het tegenovergesteld. Ze werken jarenlang in stilte aan hun project en lanceren het project pas vlak voordat mainnet live gaat. Als nuchter persoon, houd ik veel meer van die no-nonsense aanpak. Neemt niet weg dat beide projecten natuurlijk prima naast elkaar kunnen bestaan, ik gun het "kwalleballetje" Charles Hoskinson alleen een stuk minder dan "professor doctor" Gavin Wood :P

Ik zei 2 dagen geleden al gekscherend dat ik dit de beste video van Charles tot nu toe vind:
YouTube: Let's Talk Bitcoin
En dan vooral de eerste 6 minuten :+
Heel veel "lucht" wil ik het nou niet meteen noemen. Er wordt wel degelijk ook echt ontwikkeld met echt praktisch nut als uitgangspunt. Neem bijvoorbeeld http://atalaprism.io. Hier zit echt wel een visie en een bak werk achter. True, het is nog niet live, maar om Cardano af te doen als hypetrain vind ik niet terecht.

Dat iedereen een persoonlijke voorkeur heeft is natuurlijk prima, persoonlijk vind ik dat marketing gewoon heel erg bij een succesvol project hoort. Ieder z'n ding. Ik zit in ieder geval volle bak in ADA en kijk met smart uit naar Liqwid en de implementatie van SingularityNET. In het kader van dat laatste de afgelopen week ook flink wat AGI ingeslagen... Laat het voorjaar maar komen *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
We kunnen nog een beetje BTC verkoopdruk verwachten van Grayscale. Ja, dat is een keer wat anders. :|

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Zhou schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:39:
We kunnen nog een beetje BTC verkoopdruk verwachten van Grayscale. Ja, dat is een keer wat anders. :|
gast, dit is nog groter non nieuws dan gemiddelde trump tweet....peter shit?????really. Knal er dan zo ook nog ff een roubini stuk achteraan over bitcoin en dan zitten we zo op 6 cent. Beide hebben het gewoon exact op de kop af 100% fout gehad mbt bitcoin afgelopen 10 jaar. Eigenlijk best een hele prestatie als je het zo ziet. Zelfs de televaag lukt dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

WiseGuy! schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:27:
persoonlijk vind ik dat marketing gewoon heel erg bij een succesvol project hoort
Dat staat vast, maar er zijn natuurlijk veel manieren om marketing te voeren, daar gaat het een beetje om.

Schreeuwerige thumbnails, all caps titels, buzzwords en dergelijke doen het allemaal goed, maar scheppen bij mij ook weinig vertrouwen als daar ook geen inhoudelijk verhaal tegenover staat. Regelmatig interessante gebeurtenissen/roadmap updates/onderbouwde statements/... plaatsen vind ik persoonlijk toch ook een stuk aangenamer dan die schreeuwerige bedoeningen. Maar ik snap ook dat dat helaas minder snel opgepikt wordt dan de loze aandachtstrekkers.

Technologie, hoe goed of innovatief ook, verkoopt zichzelf helaas niet door gewoon goed of innovatief te zijn. (denk maar aan NANO) Ruchtbaarheid en gebakken lucht zijn tegenwoordig zowat een noodzakelijk kwaad om wat aandacht op te kunnen eisen van iemand; aandacht is een schaars goed en iedereen vecht er om. Mijn aandacht krijg je niet met clickbait, maar daar tegenover staan wsl 100 mensen die wel klikken, dus ja, wie is er dan uiteindelijk slimmer met z'n gebakken lucht...

Wat natuurlijk allemaal niet wegneemt dat een project best perfect/tijdig kan leveren wat het belooft :)
Pagina: 1 2 ... 100 Laatste

Let op:
  • Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++.
  • Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.

Regels voor dit topic:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
  • Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!