De wekelijkse voorspelling, wederom vs BUSD ipv USDT, dus werkelijkheid kan iets afwijken.
Bitcoin op de monthly: Het is pas de 5e dag van de maand, dus zegt weinig, maar de groei lijkt af te zwakken (Doji), dit zou een tijdelijke top kunnen zijn.
Bitcoin op de 1W: Bullish, MA7 heeft support geboden en drukt Bitcoin hopelijk snel over de ATH heen. Maar, dit kan ook een eerste lower high worden...
De 3D: De MA7 heeft het gehouden, wel voor de 3e keer +- de top aangetikt, maar aangezien het aan het begin van de week vaak goed gaat: Bullish voor de komende dagen. Al kan dit ook een lower high worden.
De 1D: Zowel de MA7 als MA25 zitten onder de huidige koers. Goed teken. Maar ook hier vlakt de groei af en hebben we mogelijk met een eerste lower high te maken. Er moet dus spoedig een higher high (nieuwe ATH) volgen, anders... Maarja, dat is logisch
De 4H: Tja, kan omhoog en kan omlaag, het huidige punt kan maar zo weer de top zijn...
De 200DMA/21WEMA/etc: Het testen van de 43k zou erg gezond zijn voor een verdere voortzetting van de bullrun. Sorry voor de altcoiners, maar dat zou flink wat waarde uit de alts halen voor het opnieuw opladen van Bitcoin voor de volgende move richting 68k/72k. Dat is een punt dat ik deze bullrun nog wel verwacht te zien. Maar omdat altseason overduidelijk ook is begonnen, vloeit het geld naar vele duizenden alts ipv Bitcoin en dat remt de groei van Bitcoin behoorlijk af. Dat kan dus ook het einde van de bullrun betekenen, die valt of staat immers met de koers van Bitcoin (enkele topperformers uitgezonderd). Stop daarom ook altijd een beetje in Bitcoin ipv 100% in alts
Gevoel: Bitcoin heeft wat mij betreft t/m woensdagavond om >62k te halen en een nieuwe ATH neer te zetten. Als dat dan nog niet is gehaald, verwacht ik do/vrij een daling in te zetten die mogelijk 49-54k (1D/3D/1W MA's) aan zal tikken. Als dat laatste gebeurt, dan is het hopen op een tijdje consolideren rond dat niveau, waardoor de 200DMA/21WEMA/etc. tijd hebben om verder te stijgen richting de 45-48k, om daarna de bullrun door te zetten.
Ik heb op de mogelijke lower high dus vooralsnog geen enkele indicatie gezien dat de bullrun ten einde is, maar, Bitcoin moet wel voor woensdagmiddag/avond iets gaan laten zien en een nieuwe ATH neerzetten, anders hou ik rekening met een daling richtting iig 53-54k en mogelijk verder.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV