[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 13 ... 99 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 19:53
Taro schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:38:
[...]

Ik heb niet gezegd dat dat gisteren zou gebeuren ;)
Verwacht je die daling nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Rubert schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:24:
[...]

Verwacht je die daling nog?
Ik heb uiteindelijk gisteren het laddertje tot 276 uitgebreid, maar heb die gisteravond verwijderd en ben toen handmatig ingestapt. Vanmiddag zouden dan de 274-276 orders wel zijn aangetikt, maar had ze al weggehaald... Ben dus hoger ingestapt dan ik wilde, weet niet of ze nog worden aangetikt. Op de 1W kan dat zeker, maar, op de 1D verwacht ik het niet meer en alles is best wel bullish...

Edit: Voor de volledigheid:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GvtUVpCurPQkJcvb093j2Bf1Neo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EVYyhOZOtYxU8FItsgeG17LT.png?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 30-03-2021 20:37 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Mensen die Kusama hebben gemist, ze hebben Kusama nog niet gemist. Er is nog ruimte, omdat er slechts 1 parachain is vergeven. De vraag naar KSM zal blijven en de prijs zal nog een tijdje oplopen zegt mijn gezond verstand. Dat belooft gouden bergen voor DOT als de parachains op Polkadot worden geveild......wees daar bewust van.

Het Polkadot/Kusama-netwerk gaat huge worden. Dat riep ik in augustus al en ik roep het hierbij nog een keer.

Wees er op tijd bij en ga je tijd niet verdoen aan pannenkoekenbakken op Binance of het doorbladeren van de nieuwe roadmap die de komende roadmaps voor het ontwikkelen van smart contracts op Cardano moeten gaan vormgeven.....

Polkadot en Kusama geven weinig uit aan marketing en het omkopen van YouTubers. Sterker nog, beide coins zijn zelfs nog lastig verkrijgbaar in de US. De focus ligt op ontwikkeling en ze laten de markt de prijs bepalen. Dat gebeurt nu langzaam vorm te krijgen. Het is imo een vrij eenvoudige investering als je persé in alts wilt investeren.

Ik roep het in augustus nog wel een keer.

[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 30-03-2021 22:53 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Mooody Ik ben op 307 USD weer in KSM gestapt, count me in, we gaan ervoor :)

Zie hem hier en daar nog wel tegen wat weerstandslijntjes (MA7) aan schuren, maar alle vertrouwen in dat dat geen obstakel gaat zijn.

[ Voor 46% gewijzigd door Taro op 30-03-2021 22:58 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:57:
@Mooody Ik ben op 307 USD weer in KSM gestapt, count me in, we gaan ervoor :)
Ja man, was dan gewoon niet uitgestapt vorig jaar. Wat een gedoe allemaal :P

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 30-03-2021 22:58 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooody schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:57:
[...]

Ja man, was dan gewoon niet uitgestapt vorig jaar. Wat een gedoe allemaal :P
Tijdens de volgende bearmarket ga ik vol inslaan, alles op de Ledger zetten, maandelijks bijkopen en niet meer traden. De enige actie die ik dan uitvoer is na een x50 stijging uitstappen tijdens de bullrun die daarop volgt.

Zo leert men gaandeweg bij. Of ADA (Die gebruik ik bewust als voorbeeld bij jou ;) ) na 6 cent aangetikt te hebben nog naar 3 cent daalt maakt helemaal niet uit als daarna de 1,20 USD wordt aangetikt. Natuurlijk had je 2x zoveel kunnen hebben, maar de perfecte bodem kan je toch niet timen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:03:
[...]

Tijdens de volgende bearmarket ga ik vol inslaan, alles op de Ledger zetten, maandelijks bijkopen en niet meer traden. De enige actie die ik dan uitvoer is na een x50 stijging uitstappen tijdens de bullrun die daarop volgt.

Zo leert men gaandeweg bij. Of ADA (Die gebruik ik bewust als voorbeeld bij jou ;) ) na 6 cent aangetikt te hebben nog naar 3 cent daalt maakt helemaal niet uit als daarna de 1,20 USD wordt aangetikt. Natuurlijk had je 2x zoveel kunnen hebben, maar de perfecte bodem kan je toch niet timen.
ADA kan huge worden. Had ruim 100k ADA in stake in testnet (eind 2019?) tegen 15% staking rewards. App werkte prima, dat kunnen ze wel! Verloor gaandeweg wel een beetje vertrouwen in het project en focuste daarna op andere zaken, met name Polkadot. Nu al veel meer gains met DOT en KSM, dan ik met ADA had kunnen hebben.

Maar de gains boeien me maar half. Het is belangrijk om projecten in je klauwen te krijgen waar je op mee kan liften. Heb geen zin om maandelijks te switchen, dat zou betekenen dat je mening van vorige maand al niets meer waard is. Wat een gedoe.

Als ik een shitcoin heb gevonden die in mijn straatje valt, laat ik niet snel los. Je zal me hier volgend jaar nog steeds horen lullen over Polkadot, Kusama, REN, Chainlink, Ankr en GRT als mijn alt-holds. Zal weinig aan veranderen. Uiteraard met Nexo en CRO als aanvullingen, maar dan moet je wel houden van eenvoudig geld verdienen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 30-03-2021 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptologisch
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11-05-2021
Mooody schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:43:
Mensen die Kusama hebben gemist, ze hebben Kusama nog niet gemist. Er is nog ruimte, omdat er slechts 1 parachain is vergeven. De vraag naar KSM zal blijven en de prijs zal nog een tijdje oplopen zegt mijn gezond verstand. Dat belooft gouden bergen voor DOT als de parachains op Polkadot worden geveild......wees daar bewust van.

Het Polkadot/Kusama-netwerk gaat huge worden. Dat riep ik in augustus al en ik roep het hierbij nog een keer.

Wees er op tijd bij en ga je tijd niet verdoen aan pannenkoekenbakken op Binance of het doorbladeren van de nieuwe roadmap die de komende roadmaps voor het ontwikkelen van smart contracts op Cardano moeten gaan vormgeven.....

Polkadot en Kusama geven weinig uit aan marketing en het omkopen van YouTubers. Sterker nog, beide coins zijn zelfs nog lastig verkrijgbaar in de US. De focus ligt op ontwikkeling en ze laten de markt de prijs bepalen. Dat gebeurt nu langzaam vorm te krijgen. Het is imo een vrij eenvoudige investering als je persé in alts wilt investeren.

Zijn het er niet al 2 parachains die eraan komen, Acala en Plasm?
Ik ben me pas sinds dit weekend in gaan lezen in Polkadot en Kusama en hun hele opzet, dus ik kan het mis hebben.

Maar wat raad je meer aan, meer investeren in DOT, KSM, of gewoon beide? (ik zit sinds afgelopen week in beide, maar twijfel waar mijn hoofd-focus komt te liggen - van deze 2 dan, #1 focus is nog steeds BTC+ETH).

Polkadot met de parachains en parathreads is 1 van die crypto projecten die me het meeste imponeerde in het bijlezen de afgelopen maand, daar is echt goed over nagedacht, en als het gaat lukken zoals ze gepland hebben, wordt het zo flexibel en multifunctioneel als maar zijn kan.

[ Voor 8% gewijzigd door Cryptologisch op 30-03-2021 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Mooody Heb je ook een exit strategie? Of zie je dat over enkele jaren wel?

Ik ben dus inmiddels voor >75% uitgestapt richting de bankrekening. Mogelijk veel te vroeg, maar de laatste 2 uitstapmomenten waren toevallig ook op 58k, dus heb niet enorm veel gemist. Nu weer instappen of bijkopen doe ik niet. Wel steek ik nog steeds dagelijks de referralinkomsten die ik bij verschillende exchanges en brokers ontvang 1 op 1 in crypto. De afgelopen 2-3 dagen alles in HOT gestoken, want goedkoop = veel stijging in deze fase.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Cryptologisch schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:19:
[...]

Ik ben me pas sinds dit weekend in gaan lezen in Polkadot en Kusama en hun hele opzet, dus ik kan het mis hebben.

Maar wat raad je meer aan, meer investeren in DOT, KSM, of gewoon beide? (ik zit sinds afgelopen week in beide, maar twijfel waar mijn hoofd-focus komt te liggen - van deze 2 dan, #1 focus is nog steeds BTC+ETH).
Acala heeft de eerste te pakken, de 2e is nog niet rond toch? Of inmiddels wel?

Keuze tussen KSM en DOT is lastig. Je zou ze beide in evenredige hoeveelheid kunnen nemen. DOT als steady grower, KSM als meer risicovollere belegging. Mega tip: Ik zou beide coins 12% rente laten trekken op Kraken en je positie aanvullen wanneer het kan.

Altijd handig om een gezonde basis BTC (evt. ETH) te hebben. Als BTC flink dipt, ga je short term nat met DOT en KSM namelijk. Geen stress tonen helpt, maar staking nog meer.

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 30-03-2021 23:37 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:19:
@Mooody Heb je ook een exit strategie? Of zie je dat over enkele jaren wel?

Ik ben dus inmiddels voor >75% uitgestapt richting de bankrekening. Mogelijk veel te vroeg, maar de laatste 2 uitstapmomenten waren toevallig ook op 58k, dus heb niet enorm veel gemist. Nu weer instappen of bijkopen doe ik niet. Wel steek ik nog steeds dagelijks de referralinkomsten die ik bij verschillende exchanges en brokers ontvang 1 op 1 in crypto. De afgelopen 2-3 dagen alles in HOT gestoken, want goedkoop = veel stijging in deze fase.
Dat is zeer confronterend als ondernemer zijnde. Maar in dit hele "crypto avontuur" heb ik totaal nog geen exit strategie :')

Ik zie dat crypto/blockhain/btc enorme potentie heeft. Ik probeer naast BTC en ETH de "shitcoins" te pakken die blijven hangen. Ik ben vrij overtuigd van deze werkwijze.

Inmiddels is de PF waarde gestegen tot 3x volledig aflossen van de hypotheek, maar tot enige exit strategie kun je mij niet betrappen 8)7

Ik ga gewoon door met de huidige strategie en blijf mijn winsten steken in mijn PF. Als ik naar fiat ga uitcashen, ga ik wonen in een groter huis en heb ik een grotere auto. Lekker boeien....dat is peanuts als je bedenkt waar dit uiteindelijk naar toe kan gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 30-03-2021 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptologisch
Mooody schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:12:
[...]

ADA kan huge worden. Had ruim 100k ADA in stake in testnet (eind 2019?) tegen 15% staking rewards. App werkte prima, dat kunnen ze wel! Verloor gaandeweg wel een beetje vertrouwen in het project en focuste daarna op andere zaken, met name Polkadot. Nu al veel meer gains met DOT en KSM, dan ik met ADA had kunnen hebben.

Als ik een shitcoin heb gevonden die in mijn straatje valt, laat ik niet snel los. Je zal me hier volgend jaar nog steeds horen lullen over Polkadot, Kusama, REN, Chainlink, Ankr en GRT als mijn alt-holds. Zal weinig aan veranderen. Uiteraard met Nexo en CRO als aanvullingen, maar dan moet je wel houden van eenvoudig geld verdienen.
Oh, nog bedankt trouwens voor de heads ups; ik lurk sinds 'n maand weer hier (en daarvoor eind 2017-begin 2018 vlak voor de bear dive, maar daar wil ik nooit meer over spreken, te traumatisch en ontmoedigend), maar die tips van jou en sommige andere posters in deze thread zijn goud waard gebleken, zoals ANKR (alleen net iets te vroeg uitgestapt, helaas :F ). Heb inmiddels aardig wat LINK en REN bijgekocht in de dips :P

ADA had ik ook veel, maar ben de laatste 2 weken minder enthousiast erover geworden: met ADA's huidige market cap en nadat het al 50-100x gedaan heeft, vraag ik me af hoeveel groei er nog in zit (5x? 10x? We zullen zien).
Daarnaast is DOT/KSM veel indrukwekkender en overtuigender als crypto product, niet alleen als speculatie coin, maar in pure functionaliteit kan het een hoofdspeler worden, die potentie heeft het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-06 19:26
resusaapje schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:48:
Voor degenen die met Casper de smaak te pakken hadden en/of hun tegoeden bij Coinlist maar niet wegkrijgen; er zijn twee nieuwe sales ingepland om je geld tegenaan te gooien:

https://coinlist.co/rly
Rally’s mission is to 1. enable creators to monetize their digital business better than any fiat alternative, and 2. onboard the next 100 million users into crypto through a community-based, self-governed protocol
Community allocation of tokens: 50%

https://coinlist.co/mina
a payment system (cryptocurrency) using a succinct blockchain. Mina offers payment functionality similar to Bitcoin, with a dramatically faster verification time of 200ms making it practical for lightweight clients
and mobile devices
Community allocation of tokens: 42%
Ik zie dat Rally al wordt verhandeld: https://www.coingecko.com/en/coins/rally

Hoe moet ik de sale op coinlist zien? Wat zijn de voordelen? Wordt het verkocht voor een actieprijs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Cryptologisch schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:33:
[...]

Oh, nog bedankt trouwens voor de heads ups; ik lurk sinds 'n maand weer hier (en daarvoor eind 2017-begin 2018 vlak voor de bear dive, maar daar wil ik nooit meer over spreken, te traumatisch en ontmoedigend), maar die tips van jou en sommige andere posters in deze thread zijn goud waard gebleken, zoals ANKR (alleen net iets te vroeg uitgestapt, helaas :F ). Heb inmiddels aardig wat LINK en REN bijgekocht in de dips :P

ADA had ik ook veel, maar ben de laatste 2 weken minder enthousiast erover geworden: met ADA's huidige market cap en nadat het al 50-100x gedaan heeft, vraag ik me af hoeveel groei er nog in zit (5x? 10x? We zullen zien).
Daarnaast is DOT/KSM veel indrukwekkender en overtuigender als crypto product, niet alleen als speculatie coin, maar in pure functionaliteit kan het een hoofdspeler worden, die potentie heeft het.
Ik ben soms verbaasd over de impact die posts kunnen hebben en dat andere users daadwerkelijk hun zuurverdiende centjes in shitcoins steken die ik (of anderen) hier noemen. Dat is enerzijds een waardering, maar anderzijds ook best een last.

Let wel: Als Bitcoin besluit om volgende maand ff flink te dippen naar bijv. 35-40k, dan is je inleg van vandaag gehalveerd. Mensen die gunstig zijn ingestapt en de boel in stake hebben, boeit dat niet zo. Koop je nu in, dan ga je spaargeld verliezen. Houd daar wel rekening mee. Het is en blijft über-riskant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

_Gast_ schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:40:
[...]

Ik zie dat Rally al wordt verhandeld: https://www.coingecko.com/en/coins/rally

Hoe moet ik de sale op coinlist zien? Wat zijn de voordelen? Wordt het verkocht voor een actieprijs?
Heb me niet verdiept in Rally, omdat ik er de potentie niet in zie (i.t.t. Casper van vorige week).
Wat is de prijs op Coinlist? Lager dan 1$ die nu in de markt staat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:28
Mooody schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:46:
[...]

Ik ben soms verbaasd over de impact die posts kunnen hebben en dat andere users daadwerkelijk hun zuurverdiende centjes in shitcoins steken die ik (of anderen) hier noemen. Dat is enerzijds een waardering, maar anderzijds ook best een last.

Let wel: Als Bitcoin besluit om volgende maand ff flink te dippen naar bijv. 35-40k, dan is je inleg van vandaag gehalveerd. Mensen die gunstig zijn ingestapt en de boel in stake hebben, boeit dat niet zo. Koop je nu in, dan ga je spaargeld verliezen. Houd daar wel rekening mee. Het is en blijft über-riskant.
Ik ben van mening dat je dat niet als last moet zien; je dwingt tenslotte niemand om iets te kopen.
Nu ben ik er ook niet vies van om in sommige genoemde coins te stappen; zo ben ik een tijdje terug in REN gestapt en zat ik te wachten op een DOT dipje.
Nu doe ik dat niet puur omdat jij of iemand anders ze noemt maar door de (vaak) goede onderbouwing en motivatie ga ik er wel naar kijken.
Het wel/niet uiteindelijk kopen, dat is puur mijn eigen verantwoordelijkheid.

Als morgen de boel implodeert en 50% waarde is foetsie, dan vloek en tier ik ff een uurtje (give or take) en dan laat ik 't crypto spul gewoon weer een jaar ongezien op de plank liggen. Vorige keer (2018) duurde het bijna 3 jaar :+ |:( *oops*.
Het stijgt vanzelf wel weer een keer.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cryptologisch
Mooody schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:46:
[...]

Oh, geen zorgen, het zijn allemaal altcoins die bij mij op de risico-lijst staan: schieten ze omhoog, dan is het mooi meegenomen, schieten ze omlaag of gaan ze zijwaarts, geen man overboord, geen groot verlies.

Maar ANKR was 'n aangename verrassing, die had ik niet zien aankomen, ik dacht dat het nog wel 'n paar maanden zou duren voordat daar echt schot in zat 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Cryptologisch op 31-03-2021 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Mooody schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:53:
[...]

Heb me niet verdiept in Rally, omdat ik er de potentie niet in zie (i.t.t. Casper van vorige week).
Ik zie geen exacte bedrag

Wel staat er:

The token price will be determined with the reference price set based on a trailing average methodology of the 15 to 45 day window prior to the launch.
https://coinlist.co/help/what-will-the-price-of-rly-be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Oh ja, het zou mij wel goed uitkomen als je wat vaker over REN begint.
En WanChain en WASP ook..

Die kunnen wel wat extra hype gebruiken om de boel een paar keer over de kop te laten gaan :+ :P

En rippels wil ik ook nog ff voor $3,- van de hand doen O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Cryptologisch schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:57:
Maar ANKR was 'n aangename verrassing, die had ik niet zien aankomen 8)
In 2018 had ik LINK als catalysator van mijn PF verdeling ($$$-gains niet normaal). De laatste 12 maanden is het ANKR geweest. Ingekocht voor ~ $0.0015 en bijgekocht op diverse momenten. Inmiddels 50% gecashed, maar alles blijft in crypto.

Je hebt maar 1 zo'n coin per jaar nodig eigenlijk :) De truc is om je te focussen op je keuze en niet met alle winden mee te zeilen. In de bull market kan het snel gaan, maar in de bear market zou je de basis kunnen leggen.

[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 31-03-2021 00:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

_Gast_ schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 00:05:
[...]

Ik zie geen exacte bedrag

Wel staat er:

The token price will be determined with the reference price set based on a trailing average methodology of the 15 to 45 day window prior to the launch.
https://coinlist.co/help/what-will-the-price-of-rly-be
Vaag...en daarom dubieus.
Totaal ander project dan Casper imo. Snap ook wel dat Coinlist haar momentum nu gaat gebruiken om meer projecten te verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-06 10:38
Vandaag was een mooi groen dagje voor me, maar gaat tegen de avond op alles een vrij strakke SL voor de zekerheid om de winst te pakken als het gaat zakken.

Het viel me afgelopen weken op dat er elke week een stevige terugval kwam van 1,5-2 dagen waarin zo’n beetje alles in het rood gaat.
Als dit morgenavond/-nacht begint, zit daar een regelmaat in van ong. 7,5 dag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nnoitra schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 00:05:
Oh ja, het zou mij wel goed uitkomen als je wat vaker over REN begint.
En WanChain en WASP ook..

Die kunnen wel wat extra hype gebruiken om de boel een paar keer over de kop te laten gaan :+ :P

En rippels wil ik ook nog ff voor $3,- van de hand doen O-)
XRP is dood en dat weten de founders ook, die cashen wekelijks XRP uit :') Alleen de simpele zieltjes zitten nog in XRP, net zoals ze destijds in Peercoin of Bitshares zaten. Je verlies nemen en herinvesteren levert je meer op.

REN is uiteraard een van mijn knuffel-coins. Was bijna een darknode gestart destijds, maar vond het teveel gedoe. Ik ga echt geen afscheid nemen van REN, die zitten inmiddels verwoven in zowel Ethereum, Binance als Polkadot.

Hele simpele uitleg over REN, check dit: YouTube: Ren: MOST UNDERVALUED DeFi Token?! 💸

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 31-03-2021 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Mooody schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 00:19:
[...]

XRP is dood en dat weten de founders ook, die cashen wekelijks XRP uit :') Alleen de simpele zieltjes zitten nog in XRP, net zoals ze destijds in Peercoin of Bitshares zaten. Je verlies nemen en herinvesteren levert je meer op.

REN is uiteraard een van mijn knuffel-coins. Was bijna een darknode gestart destijds, maar vond het teveel gedoe. Ik ga echt geen afscheid nemen van REN, die zitten inmiddels verwoven in zowel Ethereum, Binance als Polkadot.
Hehe. Altijd leuk als mensen reageren zoals je verwacht daarom noemde ik xrp ook :P
Zo'n beetje al m'n xrp verkocht tussen de $2 en $3 destijds. Kwam er toevallig achter dat ik nog 100 had staan op een vergeten exchange. Daar ga ik niet wakker van liggen dus wacht ik die rechtszaak rustig af met een sellorder op $2,-. We zullen 't zien.

Verder moet ik 't toch van m'n bescheiden potjes VET, REN, NPXS, GRT, ALGO, DOT, CRO, WASP en WAN hebben.
en m'n gokje van 2miljoen panda-nogwat oOo
Hypotheken volledig afbetalen is voor mij niet realistisch, daarvoor ben ik te laat begonnen en heb ik te weinig inleg. Eerst maar eens kijken/hopen of ik richting de 75K kan gaan.
Lage(re) verwachtingen zijn makkelijker te behalen enzo.

Ah, die video had ik al gezien.
Wel meer van dat kanaal; over het algemeen krijgen ze het wel voor elkaar om het relatief eenvoudig uit te leggen (wat vaak al een kunst op zich is).

[ Voor 6% gewijzigd door Nnoitra op 31-03-2021 00:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nnoitra schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 00:33:
[...]

Hehe. Altijd leuk als mensen reageren zoals je verwacht daarom noemde ik xrp ook :P
Zo'n beetje al m'n xrp verkocht tussen de $2 en $3 destijds. Kwam er toevallig achter dat ik nog 100 had staan op een vergeten exchange. Daar ga ik niet wakker van liggen dus wacht ik die rechtszaak rustig af met een sellorder op $2,-. We zullen 't zien.
XRP boven de $2, kon het me niet herinneren, maar blijkbaar is dat van 31-12-2017 t/m 9-1-2018 geweest. Je hebt dus 3 jaar geleden vrij goed getimed (in 1 week precies) om van je XRP af te komen. Respect.

Dat altcoin potje. Heb je iets boven de $5000 aan waarde? Niet? Dan alles mergen in 1 alt waar je vol voor gaat. Al dat geneuzel gaat niets uitmaken, omdat vrijwel iedereen aan het coinhoppen is. Je moet een aanzienlijk bedrag in 1 of 2 coins hebben, dan zou het eventeel leuk kunnen gaan worden. Het heet niet voor niets #shitcoincasino. De tijd dat €100 iets leuks gaat doen, is het helaas voorbij.

Je hypotheek afbetalen is overigens verre van nuttig. De rente die je nu betaalt (1-2% hopelijk) is minder dan de huidige inflatie (3-8%). Je kan dus veel beter je hypotheekrente netjes betalen en je fiat in andere assets steken.

[ Voor 34% gewijzigd door Mooody op 31-03-2021 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
Mooody schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 00:49:
[...]

XRP boven de $2, kon het me niet herinneren, maar blijkbaar is dat van 31-12-2017 t/m 9-1-2018 geweest. Je hebt dus 3 jaar geleden vrij goed getimed (in 1 week precies) om van je XRP af te komen. Respect.

Je hypotheek afbetalen is overigens verre van nuttig. De rente die je nu betaalt is een schijnt van de huidige inflatie. Je kan dus veel beter je hypotheekrente netjes betalen en je fiat in andere assets steken.
Ook ik heb wel eens mazzel :p

Ik had moeten schrijven "Hypotheek volledig af kunnen betalen".
Aangezien ik Gekke Henkie niet ben, ga ik het inderdaad niet doen. Zo lang mogelijke profiteren van de lage rente en maximale hypotheekrenteaftrek :+
Maar een dergelijke buffer, al dan niet voor een eventuele verhuizing zou wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:01

resusaapje

h less

Mooody schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:53:
[...]

Gezien het prijsverloop lijjkt het me niet dat je ze voor een koopje gaat krijgen. Ik vermoed dat dit een actie is om de prijs te stabliliseren:
"12 month linear release with a 6 month cliff. 50% of tokens release on October 4, 2021, after which tokens continue to unlock linearly on a monthly basis"

Als dat lukt, verwacht ik een APY van 3%. Dus ja, waarom zou je hieraan deelnemen? :?

[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 31-03-2021 10:27 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:28
[...]

Je hypotheek afbetalen is overigens verre van nuttig. De rente die je nu betaalt (1-2% hopelijk) is minder van de huidige inflatie (3-8%). Je kan dus veel beter je hypotheekrente netjes betalen en je fiat in andere assets steken.
De inflatie was 1.1% in 2020 en 2.7% in 2019 dus dat is een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-06 22:31
Kan iemand me uitleggen waarom je in Kusama zou investeren?
Ik begrijp Polkadot, die zie ik ook nog wel op Coinbase komen en op trading platforms. Maar Kusama zie ik niet makkelijk toegankelijk worden naar de "gewone bevolking" omdat dit een testnet is.
Dus behalve wij cryptofreaks en developers zie ik niet echt veel volk Kusama inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Janpietertje89 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:10:
[...]

De inflatie was 1.1% in 2020 en 2.7% in 2019 dus dat is een beetje overdreven.
Je hebt uiteraard de consumentenprijsindex (CPI), maar beleggers gebruiken liever de S&P500 om de marktinflatie te duiden.

"Hoeveel % winst zou je meer/minder gehad hebben, wanneer je simpelweg je geld in de S&P500 had gestoken"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

freshprince schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:20:
Kan iemand me uitleggen waarom je in Kusama zou investeren?
Ik begrijp Polkadot, die zie ik ook nog wel op Coinbase komen en op trading platforms. Maar Kusama zie ik niet makkelijk toegankelijk worden naar de "gewone bevolking" omdat dit een testnet is.
Dus behalve wij cryptofreaks en developers zie ik niet echt veel volk Kusama inkopen.
Hier vind je je antwoord: https://wiki.polkadot.net.../learn-kusama-vs-polkadot

Kusama is niet enkel een testnet, het is een stand alone netwerk met dezelfde base layer als Polkadot, maar met de nieuwste tech en een veel lagere instapprijs/drempel.

Polkadot zal vrijwel alleen geschikt zijn voor grote projecten en bedrijven die veel geld kunnen en willen betalen voor een parachain. Kusama zal het netwerk worden waar vrijwel alle projecten (klein én groot) op gaan starten. De meerderheid van de projecten zal Kusama blijven gebruiken als "end station".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Laatst online: 30-06 15:03
Ik vind het nog wel eens lastig om te luisteren naar mijn eigen strategie. Heb er een aantal die ik zou weg doen op 20% winst. Dan nog laat ik Tron te lang staan. Uiteindelijk weggedaan op 31% winst maar toch..

Ben ook in KSM gestapt. Polkadot had ik al dus ik ga het eens rustig bekoekeloeren allemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 30-06 14:17
Cryptologisch schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:19:
[...]

Polkadot met de parachains en parathreads is 1 van die crypto projecten die me het meeste imponeerde in het bijlezen de afgelopen maand, daar is echt goed over nagedacht, en als het gaat lukken zoals ze gepland hebben, wordt het zo flexibel en multifunctioneel als maar zijn kan.
MoonBeam parachain komt zowel op KSM als DOT

https://moonbeam.network/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Komt er eindelijk een einde aan het underperformen van ETH de afgelopen weken? ETH heeft een tijd lang in de hoek gezeten waar de klappen vallen. Kijkende naar de ETH/USD 1d, is er denk ik reden genoeg om bullish te zijn. We zitten nu tegen de bovenkant van de symmetrical triangle (van 2,5 maand) aan te schuren. Wellicht breken we er niet meteen doorheen en gaat het nog een dag of enkele dagen duren. Hoe dan ook, zou een uitbraak duiden op een mooie target die flink hoger ligt dan het huidige prijsniveau.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rk0Oq3pF_Jy3ZwDp8AjwekqqMk4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IiNzsGIskmOH4AHLBHic6Ic2.png?f=fotoalbum_large

LINK valt me behoorlijk tegen. De partnerships en ontwikkelingen blijven maar komen, maar de prijsactie blijft vooralsnog uit. Heeft iemand hier iets zinnigs over te zeggen? Ik ben bijna zover om mijn bagje te dumpen :P

6h LINK/USD:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3qFWMwle6eUs2dBl-cfWceroNw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/J9dwy1AE7dUde8P3uiOw2iyg.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Jedi_Pimp op 31-03-2021 10:14 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Mooody schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:24:
[...]

Mega tip: Ik zou beide coins 12% rente laten trekken op Kraken en je positie aanvullen wanneer het kan.
Ter aanvulling: je kunt op Binance ook DOT staken voor ~12-18% (afhankelijk van locked periode). KSM ook voor 14-21%.

Soms wel 'uitverkocht' overigens, maar een dag later is het vaak wel weer beschikbaar. Nu met m'n 2e 30 dagen van DOT-staking bezig :P

Enige nadeel is natuurlijk dat je het op de exchange laat staan.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-06 11:49

MicroWhale

The problem is choice

PS Misschien kunnen we dit topic omdopen tot "Mooody leert je hoe je verstandig in crypto belegt" d:)b ;)
Nnoitra schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:56:
[...]

Ik ben van mening dat je dat niet als last moet zien; je dwingt tenslotte niemand om iets te kopen.
Die mening kan je hebben. Het is daarentegen raar om erachter te komen dat mensen je 'moves' volgen of er zelfs direct van gaan kopen.... maar daarbij niet beseffen dat ze te laat zijn. Want op het moment dat ik het in het topic noem, heb ik vaak al lang geleden iets gedaan.

Ik heb goede en slechte keuzes gemaakt de afgelopen jaren... gelukkig meer goede dan slechte. Helaas zien lezers vaak alleen de vruchten die ik nu pluk van dat investeringsgedrag. Dat heeft wel een paar jaar geduurd en dat wordt voor het gemak even vergeten.

Het is daarom vervelend om mensen te zien volgen. Niet zozeer omdat ik me dan schuldig voel, maar omdat je beseft dat die mensen veel geld kunnen/gaan verliezen omdat ze er liever voor kiezen om iemand te volgen ipv zelf na te denken. Dat is gewoon kut. En blijkbaar werkt 100x "Doe dat nou niet" roepen ook niet.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Super00721
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik heb goede en slechte keuzes gemaakt de afgelopen jaren... gelukkig meer goede dan slechte. Helaas zien lezers vaak alleen de vruchten die ik nu pluk van dat investeringsgedrag. Dat heeft wel een paar jaar geduurd en dat wordt voor het gemak even vergeten.

Het is daarom vervelend om mensen te zien volgen. Niet zozeer omdat ik me dan schuldig voel, maar omdat je beseft dat die mensen veel geld kunnen/gaan verliezen omdat ze er liever voor kiezen om iemand te volgen ipv zelf na te denken. Dat is gewoon kut. En blijkbaar werkt 100x "Doe dat nou niet" roepen ook niet.
Hmm, ligt aan de tijdsgeest toch?

Alles moet snel gaan, veel is "direct" verkrijgbaar...Zin om een foute martial arts film te kijken? Netflix. Kledij nodig? Even online bestellen, snel thuisgeleverd, en als het niet past, terugsturen. Zin om country te luisteren? Spotify. Geen probleem persé hier mee, dat is nu eenmaal zo, ik gebruik de mogelijkheden ook.

Daarnaast zijn er veel te veel sociale media-lui, influencers, die lopen te pronken met hun lambo, of met hun aanwezigheid in Dubai. Die Lambo kan wel gehuurd zijn.

Kortom, alles moet snel en over the top...En pas op, daar betrap ik mezelf ook wel soms op, de kunst bestaat er in dat bij jezelf te herkennen en er gezond mee om te gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Super00721 op 31-03-2021 10:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nnoitra
MicroWhale schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:19:
PS Misschien kunnen we dit topic omdopen tot "Mooody leert je hoe je verstandig in crypto belegt" d:)b ;)

[...]

Die mening kan je hebben. Het is daarentegen raar om erachter te komen dat mensen je 'moves' volgen of er zelfs direct van gaan kopen.... maar daarbij niet beseffen dat ze te laat zijn. Want op het moment dat ik het in het topic noem, heb ik vaak al lang geleden iets gedaan.

Misschien ben je dan te empathisch of ik te weinig, dunno.
Ik vind dat iedereen voor het overgrote deel verantwoordelijk is voor z'n eigen daden.
Als je wie dan ook blindelings volgt zonder zelf na te denken; eigen schuld dikke bult als het fout gaat.
En als je dan ook nog de schuld bij die persoon, die je blindelings hebt gevolgt, gaat leggen ben ik snel klaar met je. Dat schuld afschuiven; blergh.

Dat moet ook wel een beetje 'in je zitten' zeg maar, als je je snel of enigszins verantwoordelijk voelt voor wat andere doen kan ik me voorstellen dat het lastig/vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Mooody schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:29:
Je hebt uiteraard de consumentenprijsindex (CPI), maar beleggers gebruiken liever de S&P500 om de marktinflatie te duiden.
Dat is leuk voor die beleggers, maar het is nogal intellectueel unfair omdat op één hoop te gooien met de klassieke beschrijving van inflatie. Je kan zo ook dezelfde redenering hanteren voor BTC en stellen dat de inflatie het voorbije jaar 2000% was. Wij wonen toch niet in Zimbabwe 8)7

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Veel te veel eer. Ik doe nog genoeg domme dingen :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Super00721 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:39:
[...]

Hmm, ligt aan de tijdsgeest toch?

Alles moet snel gaan, veel is "direct" verkrijgbaar...Zin om een foute martial arts film te kijken? Netflix. Kledij nodig? Even online bestellen, snel thuisgeleverd, en als het niet past, terugsturen. Zin om country te luisteren? Spotify. Geen probleem persé hier mee, dat is nu eenmaal zo, ik gebruik de mogelijkheden ook.

Daarnaast zijn er veel te veel sociale media-lui, influencers, die lopen te pronken met hun lambo, of met hun aanwezigheid in Dubai. Die Lambo kan wel gehuurd zijn.

Kortom, alles moet snel en over the top...En pas op, daar betrap ik mezelf ook wel soms op, de kunst bestaat er in dat bij jezelf te herkennen en er gezond mee om te gaan.
Met wat je hierboven beschrijft heb ik geen problemen mee. Met het in een paar dagen miljonair willen zijn wel. Sommigen denken dat dat echt mogelijk is, want social media (zie je eigen tekst).

En dat is van alle tijden. Kijk eens naar de jaren 80, waar niks te gek was en alles kon. Dit lijkt een herhaling van zetten te zijn in een andere tijd.
Nnoitra schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:47:
[...]
Misschien ben je dan te empathisch of ik te weinig, dunno.
Ik vind dat iedereen voor het overgrote deel verantwoordelijk is voor z'n eigen daden.
Als je wie dan ook blindelings volgt zonder zelf na te denken; eigen schuld dikke bult als het fout gaat.
En als je dan ook nog de schuld bij die persoon, die je blindelings hebt gevolgt, gaat leggen ben ik snel klaar met je. Dat schuld afschuiven; blergh.

Dat moet ook wel een beetje 'in je zitten' zeg maar, als je je snel of enigszins verantwoordelijk voelt voor wat andere doen kan ik me voorstellen dat het lastig/vervelend is.
Het beste boek dat ik ooit gelezen heb was "Problemen laten bij wie ze horen". Nog nooit beter advies gehad dan dat boek. Het is zelfs een van mijn mantras geworden. Ik voel me dus totaal niet verantwoordelijk.
Het probleem is echter dat de mensen die jouw posts als advies nemen, jou achteraf wel die verantwoordelijkheid toe proberen te dichten. Ook daar ben ik allergisch voor. Dus ik wil ze bij voorbaat al lekker buiten de deur houden.

Het interesseert me trouwens ook niet de andere kant op, als ze er veel (of meer dan ik) geld mee verdienen of niet. Dat is ook hun probleem.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
MicroWhale schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:13:
[...]

Het probleem is echter dat de mensen die jouw posts als advies nemen, jou achteraf wel die verantwoordelijkheid toe proberen te dichten. Ook daar ben ik allergisch voor. Dus ik wil ze bij voorbaat al lekker buiten de deur houden.
Komt dit echt voor hier? Heb ik eigenlijk niet zien gebeuren, maar volg deze draadjes nog niet zo lang. En weet natuurlijk niet wat zich in de DM afspeelt.

Als ik voor mezelf spreek: ik luister absoluut naar wat jij (en een aantal anderen) hier schrijven. Maar ga daar natuurlijk niet blindelings in mee. Dat najagen van de van de laatste hypecoin, zoals je in het andere topic veel ziet, begin ik ook niet aan (m'n laatste trade was 25 maart bijvoorbeeld).

Laatstgenoemde heb ik wel geprobeerd, maar ik merk dat het niet bij me past. Zeker niet op het moment dat de wereld weer wat normaler is. Door thuiswerken heb ik veel meer tijd om me hier überhaupt mee bezig te houden, maar als de samenleving weer 'open gaat' niet. Dan besteed ik m'n energie liever in projecten die op langere termijn potentie hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-06 18:34
Mooody schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:10:
[...]

Veel te veel eer. Ik doe nog genoeg domme dingen :P
In het land der blinden is een-oog koning toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-06 00:43
Had me weken terug geregistreerd voor die RLY tokensale, krijg ik een mailtje van Coinlist met oa het volgende

The price per token for the sale will be $0.60 per $RLY. The methodology used to determine the price can be found here.

Hoe dan? die tokens worden nu voor ong. het dubbele verhandeld.
Beetje vaag.
Ook geen idee wat ze hier nu willen zeggen

Rally’s mission is to 1. enable creators to monetize their digital business better than any fiat alternative, and 2. onboard the next 100 million users into crypto through a community-based, self-governed protocol

Ik denk dat ik hem skip, vannacht lekker slapen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Supershiva schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:17:
Had me weken terug geregistreerd voor die RLY tokensale, krijg ik een mailtje van Coinlist met oa het volgende

The price per token for the sale will be $0.60 per $RLY. The methodology used to determine the price can be found here.

Hoe dan? die tokens worden nu voor ong. het dubbele verhandeld.
Beetje vaag.
Ook geen idee wat ze hier nu willen zeggen

Ik denk dat ik hem skip, vannacht lekker slapen...
Coinlist: Hoi! Hier gratis geld!
Supershiva: Ha nee, mooi niet! ;)

De prijs zouden ze baseren op een gemiddelde van de afgelopen periode. Hun doel met deze uitgifte lijkt me prijsstabilisatie, want "12 month linear release with a 6 month cliff. 50% of tokens release on October 4, 2021, after which tokens continue to unlock linearly on a monthly basis"
Als er totdan geen beren (haha) op de weg komen, lijkt me dit een "gegarandeerde" x2, waarmee ze net ná CSPR zitten (116%) en ruim vóór MINA (25%)

Verder heb ik er geen verstand van: is hun product interessant, is het team capabel, krijgen ze aandacht, hebben ze mazzel, geen idee...

Edit: oeoeoeh! Portugal. The Man (Grammy-winning rock band) - set up a coinbot in their Discord server to gate access to exclusive content, “back-stage” access, and hidden channels based on coin holdings :9

https://www.youtube.com/watch?v=pBkHHoOIIn8

[ Voor 35% gewijzigd door resusaapje op 31-03-2021 15:34 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptologisch
BootjeVaren schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:59:
[...]

Ik zag hem toevallig gisteren langskomen bij That Martini Guy, het is 'n parachain potential, dus hij is in het vizier ;)

Ik moet me alleen nog even inlezen in wat ze allemaal van plan zijn voor de rest van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptologisch
MicroWhale schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:13:
Heb je het over mij hier? Zo ja, is het onterecht: Tweakers crypto draadjes is slechts 1 v.d. 30+ informatiebronnen die ik naloop ikv kennisvergaring, en het is nou echt niet zo dat ik achter elke coin aanloop die gehyped wordt - maar dat neemt niet weg dat ik al lezende, hier en elders, tips op doe om mijn DYOR op te focussen. Is volgens mij niks mee.

En ja, als je het een tijdje bijhoudt, merk je vanzelf of het hout snijdt wat iemand zegt of wanneer iemand een scherpe kijk op 'n bepaalde coin, trend of koersontwikkeling heeft gehad.
Als mensen daar problemen mee hebben, dat anderen ook daadwerkelijk lezen wat ze posten, dat kan, maar post dan niet in 'n publiek forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-06 10:42
Jedi_Pimp schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:04:
[...]
LINK valt me behoorlijk tegen. De partnerships en ontwikkelingen blijven maar komen, maar de prijsactie blijft vooralsnog uit. Heeft iemand hier iets zinnigs over te zeggen? Ik ben bijna zover om mijn bagje te dumpen :P

6h LINK/USD:

[Afbeelding]
Eens. De prijsactie is echt ruk, maar ik denk niet dat het meehelpt dat er de laatste paar maanden iedere week een miljoen munten op de markt worden gegooid. Ik mag toch hopen dat we daar het ergste van gezien hebben.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Cryptologisch schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:43:
[...]

[...]

Heb je het over mij hier? Zo ja, is het onterecht: Tweakers crypto draadjes is slechts 1 v.d. 30+ informatiebronnen die ik naloop ikv kennisvergaring, en het is nou echt niet zo dat ik achter elke coin aanloop die gehyped wordt - maar dat neemt niet weg dat ik al lezende, hier en elders, tips op doe om mijn DYOR op te focussen. Is volgens mij niks mee.

En ja, als je het een tijdje bijhoudt, merk je vanzelf of het hout snijdt wat iemand zegt of wanneer iemand een scherpe kijk op 'n bepaalde coin, trend of koersontwikkeling heeft gehad.
Als mensen daar problemen mee hebben, dat anderen ook daadwerkelijk lezen wat ze posten, dat kan, maar post dan niet in 'n publiek forum :)
Mooi dat je reageert, zo wordt de andere kant van het verhaal ook belicht. d:)b
Wat jij doet is overigens precies wat ik ook doe: Veel bronnen raadplegen, filteren en je eigen conclusies trekken. Dus ik kan het alleen maar helemaal met je eens zijn. _/-\o_

Ik had het ook niet specifiek over iemand in het bijzonder en eigenlijk niet eens over de posters in dit topic, maar ik zie aan de vraagstelling van mensen in de SC (ook adhv mijn posts) dat ze op een foute manier geïnteresseerd zijn in een munt.
De interesse op zich is niet verkeerd, maar de manier waarop wel. Strekking: Waar kan ik die kopen? (Basiskennis) Is het niet te laat? Nu kopen of nog even wachten? (Eigen strategie overwegingen)
In plaats van: Heb je een goed artikel, zodat ik me eens kan verdiepen in de materie? (Geef me de kennis waarop jij je beslissing hebt gemaakt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-06 15:21
resusaapje schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:21:
[...]

Coinlist: Hoi! Hier gratis geld!
Supershiva: Ha nee, mooi niet! ;)

De prijs zouden ze baseren op een gemiddelde van de afgelopen periode. Hun doel met deze uitgifte lijkt me prijsstabilisatie, want "12 month linear release with a 6 month cliff. 50% of tokens release on October 4, 2021, after which tokens continue to unlock linearly on a monthly basis"
Als er totdan geen beren (haha) op de weg komen, lijkt me dit een "gegarandeerde" x2, waarmee ze net ná CSPR zitten (116%) en ruim vóór MINA (25%)

Verder heb ik er geen verstand van: is hun product interessant, is het team capabel, krijgen ze aandacht, hebben ze mazzel, geen idee...

Edit: oeoeoeh! Portugal. The Man (Grammy-winning rock band) - set up a coinbot in their Discord server to gate access to exclusive content, “back-stage” access, and hidden channels based on coin holdings :9

https://www.youtube.com/watch?v=pBkHHoOIIn8
x2 zou kunnen, maar het is redelijk high risk wat mij betreft. 0,60 is half maart gepaseerd. En om nu je coins een halfjaar vast te zetten is de kans gewoon aanwezig dat hij in die periode ook weer onder 0,60 beland. Ik ga dus ook lekker slapen vannacht :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
lucatoni schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 17:17:
[...]

x2 zou kunnen, maar het is redelijk high risk wat mij betreft. 0,60 is half maart gepaseerd. En om nu je coins een halfjaar vast te zetten is de kans gewoon aanwezig dat hij in die periode ook weer onder 0,60 beland. Ik ga dus ook lekker slapen vannacht :)
Ik vind de prijs ook aan de hoge kant. Misschien hebben ze dat gedaan vanwege de hype van Casper. Ik laat deze ook gaan.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Zhou schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 17:21:
[...]

Ik vind de prijs ook aan de hoge kant. Misschien hebben ze dat gedaan vanwege de hype van Casper. Ik laat deze ook gaan.
Ik zie het ook niet hoor. En een keer op tijd naar bed is ook wat waard. Maar ik ben toch wel gefascineerd door het verhaal. Zie dit bericht in Rolling Stone: https://www.rollingstone....ncy-ptm-coin-1129477/amp/

Crypto in een muziektijdschrift, het moet niet gekker worden *O*

Wat me opvalt is dat Portugal the Man beweren de eersten te zijn én dit doen om hun fans mee te laten profiteren. Hartstikke sympa natuurlijk, maar waarom een fanclub met een coin met waarde?
Het ruikt een beetje naar pyramidespel.

Wat denken de ervaren rotten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06 21:34
resusaapje schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:58:
[...]

Ik zie het ook niet hoor. En een keer op tijd naar bed is ook wat waard. Maar ik ben toch wel gefascineerd door het verhaal. Zie dit bericht in Rolling Stone: https://www.rollingstone....ncy-ptm-coin-1129477/amp/

Crypto in een muziektijdschrift, het moet niet gekker worden *O*

Wat me opvalt is dat Portugal the Man beweren de eersten te zijn én dit doen om hun fans mee te laten profiteren. Hartstikke sympa natuurlijk, maar waarom een fanclub met een coin met waarde?
Het ruikt een beetje naar pyramidespel.

Wat denken de ervaren rotten?
Sja je ziet het wel steeds meer, de voetbal en F1 wereld gaan ook steeds verder met crypto implementatie onder het mom: dichter bij de fans. Zelfs plannen om fans (lees: token bagholders) mee te laten beslissen als het gaat om team outfits en dat soort zaken. Klinkt leuk maar hoofd motivatie voor deze partijen blijft toch gewoon geld lijkt mij..

Heb even gekeken naar de F1 game draaiend op Ethereum en bijbehorende REVV token. Wel grappig concept maar REVV is nog bijna nergens te krijgen en ik ga er geen aparte exchange voor zoeken iig..

https://www.f1deltatime.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05 11:44

appelsientje

Het beste onder de zon

[...]

Je hypotheek afbetalen is overigens verre van nuttig. De rente die je nu betaalt (1-2% hopelijk) is minder dan de huidige inflatie (3-8%). Je kan dus veel beter je hypotheekrente netjes betalen en je fiat in andere assets steken.
Ja precies dit! Hypotheek betaal je toch wel af (grootste gedeelte dan) en het geld wordt ook minder waard, dus over 15 jaar is jouw Hypotheek waarde relatief minder waard.

Ik ben trouwens nog wel aan het 'spreiden' op alt coins, maar dat is meer omdat ik pas sinds 3 weken ofzo in de crypto zit.
Wil nog een beetje gevoel krijgen, maar toch wel een goede tip, all in op 1..

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
resusaapje schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:21:
[...]

waarmee ze net ná CSPR zitten (116%) en ruim vóór MINA (25%)
Hoe kom je aan die percentages? Mina is toch niet eens begonnen met de verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Van de makers van Enjin coin: Introducing Efinity: NFT Blockchain on Polkadot

https://enjin.io/blog/efinity

Er is nog geen verkoopprijs bekend als ik het goed zie. Kun je ervan uitgaan dat je Polkadot moet bezitten om mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-06 18:57

Blaim

Cashback kroket

_Gast_ schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:27:
[...]

Hoe kom je aan die percentages? Mina is toch niet eens begonnen met de verkoop?
Bij Mina wil ik (voor het eerst) meedoen aan een public sale. De tech vind ik interessant en via via ken ik een van de betrokkenen. In de bredere zin wil ik wat meer lezen over risico's en afwegingen bij een ICO en public/private sales.

Heeft iemand nog een belangrijk inzicht of leestips voor me?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
KSM ziet er op de daily prima uit :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M5D-eIqYiVvMlIElfVwvFfVxp7w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GqKNn7y7FE3CKYGHvq1tQtxt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

_Gast_ schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 21:00:
Van de makers van Enjin coin: Introducing Efinity: NFT Blockchain on Polkadot

https://enjin.io/blog/efinity

Er is nog geen verkoopprijs bekend als ik het goed zie. Kun je ervan uitgaan dat je Polkadot moet bezitten om mee te doen?
Ik hoop het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Haha voor de bezitters is het een goed moment

De rest moet er zo snel mogelijk bij zijn ivm mogelijke snelle prijsstijging!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 06:20

WhySoSerious

Be the change.

Ik twijfel wat te doen. 65% van PF is BTC, 23% is ETH, rest is KSM, DOT, ADA en bietje ETC, NEXO, LTC en LINK.
KSM heeft kortstondig dipje, DOT gaat ook wel volgen (onderbuikgevoel, geen graphs). Zou deze posities best wat groter willen maken, maar verwacht dat morgen of overmogen eindelijk door die 60K gaat. ETH zit ook al zeer lang te duwen zoals @Jedi_Pimp al postte. Ik denk dat we vanavond een klein voorproefje hiervan gedaan hebben.

Uiteindelijk zal ik het wel weer houden zoals het nu is en zien we wel hoe de vlag er morgen bij hangt.

Edit: En nee, we gaan niet bijstorten :D

[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious op 31-03-2021 22:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

WhySoSerious schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:15:
Ik twijfel wat te doen. 65% van PF is BTC, 23% is ETH, rest is KSM, DOT, ADA en bietje ETC, NEXO, LTC en LINK.
KSM heeft kortstondig dipje, DOT gaat ook wel volgen (onderbuikgevoel, geen graphs). Zou deze posities best wat groter willen maken, maar verwacht dat morgen of overmogen eindelijk door die 60K gaat. ETH zit ook al zeer lang te duwen zoals @Jedi_Pimp al postte. Ik denk dat we vanavond een klein voorproefje hiervan gedaan hebben.

Uiteindelijk zal ik het wel weer houden zoals het nu is en zien we wel hoe de vlag er morgen bij hangt.

Waar twijfel je precies over? Je hebt 88% in BTC en ETH. Dat is naaizzz :)
Stel je verschuift vandaag wat procentjes naar alts, denk je dat dat zoveel gaat uitmaken? Wellicht wel (gunstig of ongunstig) als je flink vasthoudt aan die verdeling, maar waarschijnlijk niet als je volgende maand weer procentjes terug gaan schuiven.

Zou eerder gaan focussen op een kleiner aantal alts, zodat je positie in die bepaalde alts ook echt iets kan betekenen; hetzij op termijn groter maken van je BTC stack of mooie long term hold in een succesvolle "fintech/blockkchain tech" onderneming. (waar je wellicht projecten als Polkadot onder kan gaan scharen mits het zo lekker blijft lopen qua ontwikkeling)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
WhySoSerious schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:15:

ETH begint er goed uit te zien. Zie ook het momentum op de ETH/BTC chart. De break-out target voor april zou zomaar op 2300+ kunnen liggen.
Het enige wat ik in je portfolio mis, is een DeFi coin als UNI. Wellicht je LTC en ETC omruilen voor UNI? :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Mooody schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:24:
[...]

Waar twijfel je precies over? Je hebt 88% in BTC en ETH. Dat is naaizzz :)
Stel je verschuift vandaag wat procentjes naar alts, denk je dat dat zoveel gaat uitmaken? Wellicht wel (gunstig of ongunstig) als je flink vasthoudt aan die verdeling, maar waarschijnlijk niet als je volgende maand weer procentjes terug gaan schuiven.

Zou eerder gaan focussen op een kleiner aantal alts, zodat je positie in die bepaalde alts ook echt iets kan betekenen; hetzij op termijn groter maken van je BTC stack of mooie long term hold in een succesvolle "fintech/blockkchain tech" onderneming. (waar je wellicht projecten als Polkadot onder kan gaan scharen mits het zo lekker blijft lopen qua ontwikkeling)
Alts zijn natuurlijk wel de shit de afgelopen 2 weken.
Maak niet uit of je een beetje inleest, menig alt pumpt toch wel.
Dat is denk ik zijn afweging/twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Aarebe1 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:45:
[...]

Alts zijn natuurlijk wel de shit de afgelopen 2 weken.
Maak niet uit of je een beetje inleest, menig alt pumpt toch wel.
Dat is denk ik zijn afweging/twijfel.
Hij zou die procentjes uit BTC en ETH gaan halen, beide zijn catalysatoren van de hele crypto markt. Als BTC een scheetje laat, gaan die extra procentjes die je hebt verschoven weer totaal verloren. Je moet je afvragen of dat het gedoe waard is.

Het is toch duidelijk waar de adoptie op dit moment ontstaat? Gewoon daar naar handelen. Verschuift het, wijzig je strategie dan. Het is geen wekelijkse, zelfs geen maandelijkse struggle.

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 31-03-2021 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Mooody schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:49:
[...]

Hij zou die procentjes uit BTC en ETH gaan halen, beide zijn catalysatoren van de hele crypto markt. Als BTC een scheetje laat, gaan die extra procentjes die je hebt verschoven weer totaal verloren. Je moet je afvragen of dat het gedoe waard is.
Als hij BTC inruilt voor Alts ipv Fiat voor alts ben ik het volledig met je eens.
Dan is het vinger boven de sell knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 28-03 08:58

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooody schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:49:
[...]

Het is toch duidelijk waar de adoptie op dit moment ontstaat? Gewoon daar naar handelen. Verschuift het, wijzig je strategie dan. Het is geen wekelijkse, zelfs geen maandelijkse struggle.
Wat bedoel je hier precies? Dat BTC mainstream-adoptie krijgt is duidelijk ja. Maar ETH lijkt wat serieuze concurrentie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Mooody schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:43:

Welke verhouding zou jij kiezen KSM:DOT?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Glenn Hoddle schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 23:31:
[...]

Wat bedoel je hier precies? Dat BTC mainstream-adoptie krijgt is duidelijk ja. Maar ETH lijkt wat serieuze concurrentie te hebben.
1) Ethereum is veruit het grootste decentrale dapp platform. Het verschil met de rest is wellicht nog groter dan het verschil in market cap op dit moment. De komende tijd zullen er pas echte usecases ontstaan. Dat bijv Visa haar transacties via het Ethereum netwerk zal laten lopen is 1 voorbeeld.

Polkadot is een brug tussen platforms, wordt meer een zusje van Ethereum en kun je geen concurrentie noemen....eerder een versterking. Cardano zou wat marktaandeel kunnen wegsnoepen op termijn. Maar zolang er nog niet eens smartcontractfunctionaliteit is, loopt Ethereum alleen maar verder uit. Daarbij ben je op tijd om je strategie wat aan te passen, mocht er blijken dat Cardano serieus gaat worden. Dat gebeurt niet in een maandje :)

2) Er is meer dan voldoende ruimte voor meerdere “winnaars”, net zoals er 50 automerken en 20 laptopbouwers zijn. Wat ik zeg is dat je het jezelf niet lastig hoeft te maken wanneer je simpelweg je geld stopt waar de adoptie ontstaat. Je kan meer risico nemen (bijv Cardano, Solano etc) en wellicht op termijn meer rendement behalen, maar dan ga je nog een trede hoger in risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Altcoin diversificatie...

https://jimmysong.medium....little-sense-62e1cba711fa
Anyone coming into crypto realizes very quickly that there are a lot of different coins out there. Bitcoin, Ethereum, Ripple, Litecoin, Bitcoin Cash, Tron, Cardano… How is an investor supposed to figure out which ones to invest in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

BootjeVaren schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:59:
[...]

Niet te hard roepen... dat kun je beter pas doen nadat je de tokens hebt gekocht. :+ 8)
ik wil er ook een paar, vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

enomiss schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 23:49:
[...]

Welke verhouding zou jij kiezen KSM:DOT?
Ik heb zelf exact 1:10. Ben een beetje een autist als het om getallen gaat :P

Achteraf was beter geweest om eerst all-in te gaan op KSM en pas richting DOT te verschuiven wanneer daar de parachains worden geveild. Je merkt nu al dat het verschil weer kleiner wordt (KSM krijgt een correctie en DOT groeit gestaag verder). Ben wel content met deze verhouding, staat al enkele maanden te prutelen op Kraken. Ga er in ieder geval zeker nog een jaar niet mee klooien.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 01-04-2021 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
MicroWhale schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:43:
[...]

Niet te hard roepen... dat kun je beter pas doen nadat je de tokens hebt gekocht. :+ 8)
ik wil er ook een paar, vandaar
Alle ICO's zijn momenteel hyped en moeilijk om 'binnen' te geraken. Ik denk niet dat die paar tweakers veel verschil zullen maken. :P

Toch nog geen concrete launch date dus tegen dan zijn ze dat wel vergeten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

BootjeVaren schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:00:
[...]

Alle ICO's zijn momenteel hyped en moeilijk om 'binnen' te geraken. Ik denk niet dat die paar tweakers veel verschil zullen maken. :P

Toch nog geen concrete launch date dus tegen dan zijn ze dat wel vergeten :+
Heb je helemaal gelijk in ja. Daarnaast ben ik (nog van 2017) ICO moe.... voor deze maak ik echter graag een uitzondering. Hangt natuurlijk wel een beetje van de condities en de datum af, want daar kiezen ze ook niet altijd gunstige exchanges en tijden voor. Maar we zullen zien...

Ik heb wel het idee dat ik een Polkadot fanboy begin te worden.... toch wel eng als je dan naar XRP kijkt... Als DOT rekt gaat word ik een soldaat in het DOT-army. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door MicroWhale op 01-04-2021 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Jedi_Pimp schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:04:
Komt er eindelijk een einde aan het underperformen van ETH de afgelopen weken? ETH heeft een tijd lang in de hoek gezeten waar de klappen vallen. Kijkende naar de ETH/USD 1d, is er denk ik reden genoeg om bullish te zijn. We zitten nu tegen de bovenkant van de symmetrical triangle (van 2,5 maand) aan te schuren. Wellicht breken we er niet meteen doorheen en gaat het nog een dag of enkele dagen duren. Hoe dan ook, zou een uitbraak duiden op een mooie target die flink hoger ligt dan het huidige prijsniveau.

[Afbeelding]

6h LINK/USD:

[Afbeelding]
LINK +10% t.o.v. moment van schrijven. Gelukkig mijn bagje nog even aangehouden :) . Als de bovenkant van de triangel nu als support kan dienen, zou dat goed nieuws zijn voor een verdere move up.

De totale market cap altcoins (12h) is inmiddels uit de resistance gebroken. Zou het begin kunnen zijn van een verdere move up. De delta met de vorige ATH afgezet tegen de delta ATH(nu)/ATH(2020) van BTC in acht nemend, is er nog veel ruimte.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bO8k81r8kTZqzuVZXOYVrghWVqA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JeLwCVMMMiczlSVG6vKrC7UK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:56:
[...]

Achteraf was beter geweest om eerst all-in te gaan op KSM en pas richting DOT te verschuiven wanneer daar de parachains worden geveild. Je merkt nu al dat het verschil weer kleiner wordt (KSM krijgt een correctie en DOT groeit gestaag verder). Ben wel content met deze verhouding, staat al enkele maanden te prutelen op Kraken. Ga er in ieder geval zeker nog een jaar niet mee klooien.
Je had dan beter 1:11 kunnen kiezen, de beschikbare coinverhouding tussen KSM en DOT is 1:110.

Ik heb zelf 1(KSM):25(DOT) qua muntjes omdat ik wat later ingestapt ben op KSM. Daarnaast vond ik DOT voor de lange termijn meer een zekerheid... geen idee waarom eigenlijk nu ik het verband tussen de netwerken nog beter snap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keinless
  • Laatst online: 06-08-2024
Mooody schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:56:
[...]

Ik lees nu al 2 dagen mee over KSM en DOT en ik heb vroeger wat DOT gehad maar ondertussen ingeruild voor BTC.
Maar ik heb nu wel het gevoel dat je beter kunt wachten tot de bearmarkt want dan gaat alles toch weer omlaag.. Ik zou nu ook geen nieuw geld meer in BTC willen stoppen bijvoorbeeld. Hoe kijk jij hier tegenaan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

keinless schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:23:
[...]

Ik lees nu al 2 dagen mee over KSM en DOT en ik heb vroeger wat DOT gehad maar ondertussen ingeruild voor BTC.
Maar ik heb nu wel het gevoel dat je beter kunt wachten tot de bearmarkt want dan gaat alles toch weer omlaag.. Ik zou nu ook geen nieuw geld meer in BTC willen stoppen bijvoorbeeld. Hoe kijk jij hier tegenaan als ik vragen mag?
Wachten tot een bear market is altijd verstandig als je er fiat in wilt gooien. Als je instapt op groene candles, handel je puur vanuit emotie. Dat kan best weleens goed uitpakken, maar meestal gaat dat mis.

Probleem is alleen dat dat niet valt te timen. Voor hetzelfde geld schiet BTC de komende maanden door naar $200k en corrigeert het in het jaar daarna tot een stabiele $80-$100k. Dan ben je blij dat je nu (redelijk aan het begin van de bullrun) bent ingestapt.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 01-04-2021 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooody schreef op donderdag 1 april 2021 @ 07:20:
[...]

1) Ethereum is veruit het grootste decentrale dapp platform. Het verschil met de rest is wellicht nog groter dan het verschil in market cap op dit moment. De komende tijd zullen er pas echte usecases ontstaan. Dat bijv Visa haar transacties via het Ethereum netwerk zal laten lopen is 1 voorbeeld.

Polkadot is een brug tussen platforms, wordt meer een zusje van Ethereum en kun je geen concurrentie noemen....eerder een versterking. Cardano zou wat marktaandeel kunnen wegsnoepen op termijn. Maar zolang er nog niet eens smartcontractfunctionaliteit is, loopt Ethereum alleen maar verder uit. Daarbij ben je op tijd om je strategie wat aan te passen, mocht er blijken dat Cardano serieus gaat worden. Dat gebeurt niet in een maandje :)

2) Er is meer dan voldoende ruimte voor meerdere “winnaars”, net zoals er 50 automerken en 20 laptopbouwers zijn. Wat ik zeg is dat je het jezelf niet lastig hoeft te maken wanneer je simpelweg je geld stopt waar de adoptie ontstaat. Je kan meer risico nemen (bijv Cardano, Solano etc) en wellicht op termijn meer rendement behalen, maar dan ga je nog een trede hoger in risico.
Helder! Ik dacht bij concurrentie voor Ethereum trouwens ook een de Binance Smart Chain. Die kunnen denk ik prima naast elkaar bestaan, er zijn ook genoeg gevallen waarin de fees van Ethereum prima te betalen zijn - maar Ethereum als grootste dapp-platform is m.i. bij de gratie van het feit dat de beste developers nog steeds daar zitten - wat deels een geval is van legacy. Als ETH 2.0 erg lang op zich laat wachten vraag ik me af hoe lang ze grootste blijven.

En 2: zo had ik je eerdere opmerking niet gelezen, ja, dat is zeker zo! Dan vraag ik me weer af: ik meen dat ik je ook heb zien aanraden niet zo veel coins te nemen en daar een dan een redelijk substantieel bedrag in te stoppen. Nu zijn mijn substantiële bedragen enigszins beperkt in termen van financieel geld, dus ik doe juist ook een schot hagel. Wel een beredeneerd schot hagel, dus heb ik een pf met plukjes KSM, REN, IOTA, ANKR en MATIC - dingen waarvan ik denk dat ze nut hebben, en wat zaken als CHZ, dingen waarvan ik denk dat ze succesvol zullen zijn omdat er veel mensen bereidt zijn geld uit te geven aan absolute rommel. Dat lijkt mij dus een goed idee, maar velen - waaronder jij als ik het juist heb - zweren bij weinig coins, en ik vroeg me een beetje af waarom.

Overigens heb ik een pf met iets van 70% BTC en ETH samen. En een flink deel van die andere 30% is Cake - wat vooral de schuld is van de groei van Cake en ik heb grote moeite voor Cake een uitstapmoment te bedenken, merk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keinless
  • Laatst online: 06-08-2024
Mooody schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:38:
[...]

Wachten tot een bear market is altijd verstandig als je er fiat in wilt gooien.

Probleem is alleen dat dat niet valt te timen. Voor hetzelfde geld schiet BTC de komende maanden door naar $200k en corrigeert het in het jaar daarna tot een stabiele $80-$100k. Dan ben je blij dat je nu (redelijk aan het begin van de bullrun) bent ingestapt.
Ja daar heb je gelijk in, niemand weet waar de bodem is, en die kan nog steeds hoger zijn dan dit.
Thanks voor je insights hierin, ik ga er eens over nadenken. En stel hij zakt wel dieper, dan heb je een mooi moment om je gemiddelde aankoop bedrag lekker te verlagen :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-06 13:59
...kan iemand nog herinneren dat ik zei dat ik geen tijd had voor daytraden?
En dat ik een kleine PF zou aanhouden?
Anyhow: MISLUKT :)

Heb ondertussen wat meer in de crypto zitten en wat meer diversiteit opgebouwd :')

Mijn PF bestaat uit:
  • ADA
  • ALICE
  • ANKR
  • BNB
  • BTC
  • BTT
  • DOGE
  • DOT
  • ETH
  • ANKR
  • INJ
  • IOTA
  • LTO
  • TRX
  • VET
  • VTHO
  • XEM
ALICE wordt, aan het einde van de staking, omgezet in BNB. VTHO komt uit de VET Savings (zie onder).

Waarvan in Savings (op Binance):
  • ADA - 50
  • BTC - 0.,0198
  • DOGE - 250
  • ETH - 0,0257
  • TRX - 500
  • VET - 731
De ETH en VET laat ik automatisch bijstorten, de ADA, BTC, DOGE en TRX earnings worden als "spielerij" gebruikt (nog niks mee gedaan, maar dat laat ik rustig oplopen).

Mijn strategie is(/was :') ):
BTC - 40%
ETH - 15%
BNB - 15%
ADA - 10%
Everything else - 20%

Maar goed, dat is dus (voorlopig) een beetje mislukt.

Heb ANKR op een paar verkeerde momenten gekocht en verkocht (buy high, sell low: leermomentjes dus.
Het probleem met de apps is dat je toch lekker blijft kijken en hopen dat het allemaal omhoog schiet.
BTT gaat wat dat betreft wel lekker op het moment.

Heb er nu ~€460 in zitten en totale waarde is momenteel ~€610. ...dat red ik op mijn spaarrekening niet.

Geïnspireerd door deze post leg ik €50,- per maand in, de helft op BTC (of minder, waar nodig) en de rest verdeel ik over andere COINS, met de prio op ETH en BNB.

Enniewee... Binnenkort maar eens wat gaan consolideren, kijken wat er wel/niet uitgaat en mijn eigen strategie proberen te volgen (en ondertussen hier meelezen en kijken wat er leuk is :) )

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Glenn Hoddle schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:47:
[...]

Helder! Ik dacht bij concurrentie voor Ethereum trouwens ook een de Binance Smart Chain. Die kunnen denk ik prima naast elkaar bestaan, er zijn ook genoeg gevallen waarin de fees van Ethereum prima te betalen zijn - maar Ethereum als grootste dapp-platform is m.i. bij de gratie van het feit dat de beste developers nog steeds daar zitten - wat deels een geval is van legacy. Als ETH 2.0 erg lang op zich laat wachten vraag ik me af hoe lang ze grootste blijven.
Binance Smart Chain is geen concurrent van Ethereum. Je kan adoptie van instituties, grote muiltinationals en overheiden op een gecentraliceerde Chineze blockchain vrijwel uitsluiten.

BSC zal ook nog flink groeien, dat is een zekerheidje. Beide hodlen is een prima idee. Maar doelgroep, gedachtegang en toekomstperspectief zijn natuurlijk totaal verschillend met dat van Ethereum.

[ Voor 36% gewijzigd door Mooody op 01-04-2021 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
MicroWhale schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:11:
[...]

Je had dan beter 1:11 kunnen kiezen, de beschikbare coinverhouding tussen KSM en DOT is 1:110.

Ik heb zelf 1(KSM):25(DOT) qua muntjes omdat ik wat later ingestapt ben op KSM. Daarnaast vond ik DOT voor de lange termijn meer een zekerheid... geen idee waarom eigenlijk nu ik het verband tussen de netwerken nog beter snap.
Grappig... Ik heb voor KSM:DOT juist de verhouding andersom. 20:1
En dan is het plan winsten uit KSM in DOT te pompen. Benieuwd of dat gaat werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

enomiss schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:07:
[...]

Grappig... Ik heb voor KSM:DOT juist de verhouding andersom. 20:1
En dan is het plan winsten uit KSM in DOT te pompen. Benieuwd of dat gaat werken...
Dat had ik met de kennis van nu denk ik ook gedaan! _/-\o_

Al zou ik wel trapsgewijs je winst uit KSM halen en in DOT stoppen. Anders mis je misschien de pivot.

PS Mag ik t.z.t. dan wel een ritje in jouw lambo maken, want voor mij zit t er niet in vrees ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
MicroWhale schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:12:
[...]

Dat had ik met de kennis van nu denk ik ook gedaan! _/-\o_

Al zou ik wel trapsgewijs je winst uit KSM halen en in DOT stoppen. Anders mis je misschien de pivot.

PS Mag ik t.z.t. dan wel een ritje in jouw lambo maken, want voor mij zit t er niet in vrees ik. :D
Kun je nu niet dot verkopen aangezien die plus staat, en ksm kopen aangezien die min staat? Misschien is het nog om te gooien voor je...

Haha... Dat mag je zeker;) als ik er teveel heb verloot ik er misschien nog een!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Laatst online: 30-06 15:03
Net nog even ingelogd om te kijken of ik wel de juiste KSM (Kusama) had gekocht. -14% sinds de instap (en dat was gisteren).

Gelukkig compenseren de andere muntjes een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
MicroWhale schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:04:
[...]

Heb je helemaal gelijk in ja. Daarnaast ben ik (nog van 2017) ICO moe.... voor deze maak ik echter graag een uitzondering. Hangt natuurlijk wel een beetje van de condities en de datum af, want daar kiezen ze ook niet altijd gunstige exchanges en tijden voor. Maar we zullen zien...

Ik heb wel het idee dat ik een Polkadot fanboy begin te worden.... toch wel eng als je dan naar XRP kijkt... Als DOT rekt gaat word ik een soldaat in het DOT-army. ;)
In 2017 was die jungle van ICO's inderdaad niet te overzien. Toen waren het ekte shitcoins met heel weinig usecase. En dan zeker met OneCoin. Zijn er hier eigenlijk slachtoffers van de grootste crypto scam aller tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

enomiss schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:14:
[...]

Kun je nu niet dot verkopen aangezien die plus staat, en ksm kopen aangezien die min staat? Misschien is het nog om te gooien voor je...

Haha... Dat mag je zeker;) als ik er teveel heb verloot ik er misschien nog een!
Klopt, maar ik ben niet zo'n trader. Daarnaast zit alles in staking. Ik zou eerder wat BNB inwisselen voor extra KSM of zo. Ik ga eens kijken of ik wat meer kan kopen.

Omgekeerd had je na de stijging van KSM richting 500$ wat kunnen verkopen en naar DOT kunnen verplaatsen. Ik vermoed namelijk dat dit patroon (KSM daalt, DOT stijgt) herhaald voor gaat komen dit jaar, omdat partijen eerst KSM, daarna DOT nodig hebben. (zie post ergens hierboven).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:16
BootjeVaren schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:23:
[...]

In 2017 was die jungle van ICO's inderdaad niet te overzien. Toen waren het ekte shitcoins met heel weinig usecase. En dan zeker met OneCoin. Zijn er hier eigenlijk slachtoffers van de grootste crypto scam aller tijden?
Ligt eraan wat de grootste cryptoscam aller tijden is / was, maar ik heb wel een paar gefaalde ICO's meegedaan. Niet allemaal scams, maar gewoon gefaald.

Ik mis wel de Bitconnnnneeeeeeeeeeeeccccctttt presentaties, dat was toch een goeie scam.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooody schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:04:
[...]

Binance Smart Chain is geen concurrent van Ethereum. Je kan adoptie van instituties, grote muiltinationals en overheiden op een gecentraliceerde Chineze blockchain vrijwel uitsluiten.

BSC zal ook nog flink groeien, dat is een zekerheidje. Beide hodlen is een prima idee. Maar doelgroep, gedachtegang en toekomstperspectief zijn natuurlijk totaal verschillend met dat van Ethereum.
Als het een gecentraliseerde Chinese blockchain was zou adoptie door alles wat Chinees was wel voor de hand liggen. Maar CZ is geen Chinees en Binance is niet Chinees. (De vraag is wat het wel is, ik gok dat ze in Singapore zitten). Ik ga Ethereum ook geen Poetin-chain noemen vanwege de geboorteplaats van Vitalik.

Maar CZ zelf begrijpt de verwarring, en schijnbaar gaat BSC met onafhankelijke validatoren draaien:
https://twitter.com/cz_binance/status/1377307121381863427

Als dat gebeurt en het dus echt onafhankelijke gedecentraliseerde chain is over bijv 3 maanden, verwacht je dan wel adoptie? Momenteel zitten ze natuurlijk niet in de buurt van ETH, maar gezien hoe snel alles daar groeit, lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat instituties, overheden en multinationals in met name Oost-Azië er brood in zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Glenn Hoddle schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:49:
[...]

Als het een gecentraliseerde Chinese blockchain was zou adoptie door alles wat Chinees was wel voor de hand liggen. Maar CZ is geen Chinees en Binance is niet Chinees. (De vraag is wat het wel is, ik gok dat ze in Singapore zitten). Ik ga Ethereum ook geen Poetin-chain noemen vanwege de geboorteplaats van Vitalik.

Maar CZ zelf begrijpt de verwarring, en schijnbaar gaat BSC met onafhankelijke validatoren draaien:
https://twitter.com/cz_binance/status/1377307121381863427

Als dat gebeurt en het dus echt onafhankelijke gedecentraliseerde chain is over bijv 3 maanden, verwacht je dan wel adoptie? Momenteel zitten ze natuurlijk niet in de buurt van ETH, maar gezien hoe snel alles daar groeit, lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat instituties, overheden en multinationals in met name Oost-Azië er brood in zien.
CZ is geboren in China: Wikipedia: Changpeng Zhao
Binance is opgericht in China: Wikipedia: Binance

Dat ze nu voornamelijk in Singapore zitten, is natuurlijk regulatief een must. Denk dat Chineze investeerders nog wel een flinke vinger in Binance hebben, maar dat is puur speculatief.

Als BSC echt decentraal wordt, bewandelen ze hetzelfde pad dat Crypto.com nu bewandelt. Een decentrale afsplitsing (chain) van een centraal (regulier) bedrijf. Dat is natuurlijk toe te juichen en in principe de enige manier om verdere adoptie te behalen. Zonder de noodzaak om decentraal te zijn, heb je natuurijk ook geen blockchain technologie nodig. Dan ben je gewoon een (fin)tech bedrijf, dat een cryptomuntje op de markt brengt om geld te verdienen. De chain moet afhankelijk zijn van (de werking van) het muntje en niet andersom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
Mooody schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:42:
[...]
Dan ben je gewoon een (fin)tech bedrijf, dat een cryptomuntje op de markt brengt om geld te verdienen. De chain moet afhankelijk zijn van (de werking van) het muntje en niet andersom.
Vooralsnog werkt het wel.
Natuurlijk hebben ze ook een (voorlopig) unieke positie met het pakket aan toepassingen voor/met BNB en hun Chain.
Crypto.com is dan wellicht beter (omdat decentraal enzo (ff simplistisch)), maar er moet denk ik nog wel wat gebeuren om de populariteitsprijs te winnen (en de CRO waarde te pompen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:13
En toevallig zijn ze beide, cyrpto.com en BSC gemaakt met cosmos tools (go Atom go).
Ze hebben dus hetzelfde potentie/mogelijkheden voor decentralisatie.

Oké, er is wel een verschil, BSC is van een hardfork van cosmos gemaakt.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-06 17:01
Oorzaak (denk ik) :

Gevolg:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o9lHMEOOj2-ieB4PMql1WB3hRvY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/n9x2TrPRUaeAz27Hu57J2prJ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Miljardairshumor :F

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-06 10:53
Ik vind het bijzonder, en ergens ook wel iets wat 'eng', dat één man zo'n invloed kan hebben.
In dit geval ben ik benieuwd hoeveel mensen zijn ingestapt in Doge Coin. Niet zozeer omdat er in zullen vertrouwen, maar wel om een graantje mee te pikken.

Als ik nu weer naar de koers kijk is het wel gezakt, maar ben benieuwd hoe dat aan het einde van de dag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ases
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-12-2024
Trently schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:25:
Ik vind het bijzonder, en ergens ook wel iets wat 'eng', dat één man zo'n invloed kan hebben.
In dit geval ben ik benieuwd hoeveel mensen zijn ingestapt in Doge Coin. Niet zozeer omdat er in zullen vertrouwen, maar wel om een graantje mee te pikken.

Als ik nu weer naar de koers kijk is het wel gezakt, maar ben benieuwd hoe dat aan het einde van de dag is.
Ik denk dat de hype in crypto al veel meer mensen rijk gemaakt heeft dan duurzame fundamentals .
Ik heb er ook een klein beetje staan, staat momenteel mooi in het groen, al is het beperkt tot 1% van mijn totale portefeuille. Hij mag dus gerust moonen 8) , al ga ik er niet rijk of arm van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

MicroWhale schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:24:
[...]

Klopt, maar ik ben niet zo'n trader. Daarnaast zit alles in staking. Ik zou eerder wat BNB inwisselen voor extra KSM of zo. Ik ga eens kijken of ik wat meer kan kopen.

Omgekeerd had je na de stijging van KSM richting 500$ wat kunnen verkopen en naar DOT kunnen verplaatsen. Ik vermoed namelijk dat dit patroon (KSM daalt, DOT stijgt) herhaald voor gaat komen dit jaar, omdat partijen eerst KSM, daarna DOT nodig hebben. (zie post ergens hierboven).
Er gaat opeens een lichtje branden :D
De ene investering funden met de winst uit een eerdere. D'oh :$

Jammer dat er geen KSM/DOT pair is op binance, maar met BNB als derde partner is er een mooie investeringscirkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
resusaapje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:43:
[...]

Jammer dat er geen KSM/DOT pair is op binance, maar met BNB als derde partner is er een mooie investeringscirkel
Wat zou dat voor meerwaarde bieden dan? Transactiekosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
mjjveldt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:31:
[...]

Ligt eraan wat de grootste cryptoscam aller tijden is / was, maar ik heb wel een paar gefaalde ICO's meegedaan. Niet allemaal scams, maar gewoon gefaald.

Ik mis wel de Bitconnnnneeeeeeeeeeeeccccctttt presentaties, dat was toch een goeie scam.
Pagina: 1 ... 13 ... 99 Laatste

Let op:
  • Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++.
  • Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.

Regels voor dit topic:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
  • Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!