Goedemorgen, wat zijn jullie verwachtingen met de aankomende NPXS > PUNDIX swap op 30 maart?
Ik zoek naar alternatieven omdat ik 2% te weinig vind.mannowlahn schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:26:
[...]
Waarom zou je je btc ergens stallen voor 2% rente? Is dat nou hèt risico waard, de btc stijgingen zijn zo enorm dat je je kan afvragen of je wel voor die paar grijpstuivers je btc uit handen wilt geven of zie ik iets over het hoofd?
Ik zou zelfs 5% te weinig vinden. Ik ben gewoon huiverig door ice saves, mt gox, not your keys, not your crypto. Vandaar dat ik ook benieuwd ben hoe men dat ziet.kcb schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:17:
[...]
Ik zoek naar alternatieven omdat ik 2% te weinig vind.
Bij voldoende CRO in stake, krijg je totaal 8,5% op je BTC bij Crypto.com (6,5% + 2% in CRO)kcb schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:17:
[...]
Nexo doet 8% bij voldoende NEXO
Beide wel vastzetten; 1-3 maanden. Maar als hodler is dat prima, beschermd jezelf eigenlijk tegen impulsverkopen.
2% rente op een deflationaire investering is natuurlijk al niet misselijk, maar 8% is helemaal nuts

Nadeel: Je moet de partij wel vertrouwen, er kleeft altijd een risico aan. Maar dat risico wordt wel steeds kleiner wanneer ook deze bedrijven groeien (meer liquiditeit, meer veiligheid).
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 24-03-2021 09:36 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Op ICONFi krijg je op BTC 7,5% voor 90 dagen vastzetten.
Op USDT krijg je 10% voor 90 dagen vastzetten.
Op USDT krijg je 10% voor 90 dagen vastzetten.
[ Voor 36% gewijzigd door r0bb op 24-03-2021 09:36 ]
Dit is zeker een interessante. En misschien nog wel veelbelovender dan Casper:EBOOZ schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:24:
Er is een nieuwe registration beschikbaar op Coinlist voor MINA: https://coinlist.co/mina
Al lezend denk ik dat dit ook wel interessant kan zijn, maar ik loop pas 2,5 week mee in dit circus. Dus dat zou ik niet op waarde in durven schatten
Wat vinden de kenners hier van? Misschien een aardig alternatief als CSPR niets gaat worden vrijdag? Het tijdstip bevalt me in ieder geval al beter
Mina is a Layer 1 protocol that offers scale and security. Rather than apply brute computing force, Mina offers an elegant solution using advanced cryptography and recursive zk-SNARKs.
wat duiding m.b.t. Layers
https://www.reddit.com/r/...at_are_layer_1_solutions/
De mina protocol website
Als jullie btc overmaken van Exchange naar Ledger, welk transfer network gebruiken jullie dan?
Tokens zijn ook een fors stuk duurder dan deze van Casper.ViNOK16Bit schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:40:
[...]
Dit is zeker een interessante. En misschien nog wel veelbelovender dan Casper:
Mina is a Layer 1 protocol that offers scale and security. Rather than apply brute computing force, Mina offers an elegant solution using advanced cryptography and recursive zk-SNARKs.
De mina protocol website
En de interesse zal wel weer over the top zijn.
Alleen BTC netwerk gebruiken. Voor zover ik weet ondersteunt Ledger geen alternatieve protocollen voor BTC.JohnW1 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:44:
Als jullie btc overmaken van Exchange naar Ledger, welk transfer network gebruiken jullie dan?
En ja, dan betaal je een hoop aan transaction fees
BlockFi is ook nice, 6% op bitcoin, geen staken van exotische coins noodzakelijk oid, op elk moment weer op te nemen.kcb schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:17:
[...]
Dit is wel echt enorm toch? De growth-rate bedoel ik dus. Wordt, voor zover ik snel kan vinden, ook niet gesproken over burnen van tokens.ViNOK16Bit schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:40:
[...]
Dit is zeker een interessante. En misschien nog wel veelbelovender dan Casper:
De mina protocol website
MINA's initial distribution is 1,000,000,000 tokens, and grows at a rate of 12% in the first year
Zie mijn eerste post hierover: kcb in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"Janpietertje89 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 11:18:
[...]
BlockFi is ook nice, 6% op bitcoin, geen staken van exotische coins noodzakelijk oid, op elk moment weer op te nemen.
Ik stel deze vraag omdat Blockfi gisteren heeft aangekondigd tot en met maar 1 bitcoin i.p.v. 2,5 bitcoin 6% te bieden vanaf 1 april. Boven de 1 bitcoin wordt 2%, is nu nog 3% boven 2,5 bitcoin.
Edit: Ik gebruik Blockfi al en ik was benieuwd wat mensen hier een andere betrouwbare partij vinden.
[ Voor 8% gewijzigd door KcRp op 24-03-2021 12:02 ]
Als je in het bezit bent van meer dan 1 BTC, dan verdeel je die toch over meerdere platformen? Spreid je ook het risicokcb schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 11:35:
[...]
Zie mijn eerste post hierover: kcb in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
Ik stel deze vraag omdat Blockfi gisteren heeft aangekondigd tot en met maar 1 bitcoin i.p.v. 2,5 bitcoin 6% te bieden vanaf 1 april. Boven de 1 bitcoin wordt 2%, is nu nog 3% boven 2,5 bitcoin.
Plus, de fair share via de coinlist sale is slechts 7,5%. Geadviseerd wordt slechts te investeren in projecten die minimaal 15% aanbieden. CASPR zit bv op 16%sOid schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 11:20:
[...]
Dit is wel echt enorm toch? De growth-rate bedoel ik dus. Wordt, voor zover ik snel kan vinden, ook niet gesproken over burnen van tokens.
[...]
Wat vinden de ervaren beleggers hier?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Vraagje, ik heb me via Crypto.com aangemeld bij de exchange van Crypto.com. Maar om een Fiat wallet aan te maken moet je de app hebben. Nu heb ik deze geinstaleerd maar lijkt het alsof ik voor de app apart de KYC moet doorlopen klopt dit?
Nu heb ik die app niet heel hard nodig, ik kan via Binance of Bitvavo ook USDT overmaken, maar het leek me makkelijk om ook af en toe via de app te kunnen kijken?
Nu heb ik die app niet heel hard nodig, ik kan via Binance of Bitvavo ook USDT overmaken, maar het leek me makkelijk om ook af en toe via de app te kunnen kijken?
Buy small units/bits of Bitcoin a day to keep poverty away
Ik heb een bedrag in Stormx gestopt. Eigenlijk een gokje en het gaat tot nu toe best goed.
Wat is jullie mening over Stormx? Verwachten jullie dat deze flink kan doorstijgen ?
Wat is jullie mening over Stormx? Verwachten jullie dat deze flink kan doorstijgen ?
Kan wel kloppen, want bij zowel de app als de exchange kan je staken en een welkomsbedrag via referral krijgen. Lijken me dus 2 accounts. Al stuur ik wel eenvoudig CRO van de een naar de ander.Enigma30 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:05:
Vraagje, ik heb me via Crypto.com aangemeld bij de exchange van Crypto.com. Maar om een Fiat wallet aan te maken moet je de app hebben. Nu heb ik deze geinstaleerd maar lijkt het alsof ik voor de app apart de KYC moet doorlopen klopt dit?
ik heb deze ook 2 weken geleden gekocht... goede investering.Jaja84 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:16:
Ik heb een bedrag in Stormx gestopt. Eigenlijk een gokje en het gaat tot nu toe best goed.
Net een dip gehad, maar hij krabbelt weer omhoog... genoeg potentie
kort filmpje hierover (garantie tot de voordeur
YouTube: StormX Price Prediction - StormX STMX Price Prediction - Should I Bu...
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Goede risicospreiding. Er hoeft er nu dus maar 1 van de om 4 vallen en je bent als je passieve inkomen van de komende 25 jaar al kwijt.RisingSun schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:06:
[...]
BlockFi is stiekem ook mijn favorietje om elke maand wat extra (passief) geld te genereren zolang het kan. Ik heb ondertussen alle 4 de platformen(BlockFi,nexo,Celsius en crypto.com) in gebruik ivm risico spreiding.
[...]
Ervaren jullie het ook altijd als lang wachten om iets van de ledger naar de Exchange over te maken? Inmiddels 20min aan het wachten en nog steeds niet binnengekomen. Fees staan op low..
Er is nooit 0 risico, ook niet met crypto's überhaupt.DaCoTa schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:12:
[...]
Goede risicospreiding. Er hoeft er nu dus maar 1 van de om 4 vallen en je bent als je passieve inkomen van de komende 25 jaar al kwijt.
Maar ik zeg niks raars dat ik aan risico spreiding doe lijkt mij?
Helemaal mee eens.RisingSun schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:21:
[...]
Er is nooit 0 risico, ook niet met crypto's überhaupt.
Maar ik zeg niks raars dat ik aan risico spreiding doe lijkt mij?
Weinig zinnigs op te zeggen met deze info. Ik gok dat je het over BTC hebt, maar dat vermeld je niet. Verder rekenen de meeste exchanges 2 of 3 blokken. Met een blocktime van 10 minuten is alles onder de 20 minuten dan sowieso onmogelijk, al gooi je er een 500 dollar fee tegenaan. Verder de fee's op low is er ook om vragen natuurlijk, maar het hangt af van de exacte fee. Low zegt niets als je niet de fee weet en het naast de huidige transacties legt.JohnW1 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:20:
Ervaren jullie het ook altijd als lang wachten om iets van de ledger naar de Exchange over te maken? Inmiddels 20min aan het wachten en nog steeds niet binnengekomen. Fees staan op low..
Zoals altijd in een bullrun is het BTC netwerk druk. Dan moet je toch echt een fatsoenlijke fee kiezen om niet een halve dag of langer te moeten wachten. Zie ook hier: https://bitcoinfees.earn.com/
Hallo,PilatuS schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:41:
[...]
Weinig zinnigs op te zeggen met deze info. Ik gok dat je het over BTC hebt, maar dat vermeld je niet. Verder rekenen de meeste exchanges 2 of 3 blokken. Met een blocktime van 10 minuten is alles onder de 20 minuten dan sowieso onmogelijk al gooi je er een 500 dollar fee tegenaan. Verder de fee's op low is er ook om vragen natuurlijk, maar het hangt af van de exacte fee. Low zegt niets als je niet de fee weet en het naast de huidige transacties legt.
Zoals altijd in een bullrun is het BTC netwerk druk. Dan moet je toch echt een fatsoenlijke fee kiezen om niet een halve dag of langer te moeten wachten. Zie ook hier: https://bitcoinfees.earn.com/
Excuses voor de onvoldoende informatie.
Het gaat inderdaad om BTC.
De fee is 72 sat per byte. Het was me helaas onbekend dat het hiermee vragen is om dusdanig langere tijden.
Inmiddels zijn we 45minuten verder en is het nog niet geconfirmed.
Blijft spannend deze transacties als je ze niet vaak uitvoerd.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
@JohnW1 Ik open vaak de pagina met het TXID erop, dan kan je de status monitoren, dat helpt vaak wel voor de gemoedsrust
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Als je op die site kijkt die ik link dan zie je dat het tussen de 3 en 14 blokken gaat duren wat 25 tot 240 minuten is. Dit op basis van de huidige mempool.JohnW1 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:45:
[...]
Hallo,
Excuses voor de onvoldoende informatie.
Het gaat inderdaad om BTC.
De fee is 72 sat per byte. Het was me helaas onbekend dat het hiermee vragen is om dusdanig langere tijden.
Inmiddels zijn we 45minuten verder en is het nog niet geconfirmed.
Blijft spannend deze transacties als je ze niet vaak uitvoerd.
Gelukkig is 72 sat de byte niet heel erg laag, dus een paar uurtjes zou de max moeten zijn
Inmiddels lijkt de DXY de weg naar boven te hebben hervat. Een pumpende DXY (een index van de relatieve sterkte van de dollar) op de middellange termijn, is een eventueel gevaar voor de rally van BTC. Ik denk dat het safe to say is dat we allemaal hadden verwacht dat de DXY eerder zou dalen dan stijgen op de korte termijn. Het zou zo maar kunnen dat we alsnog omlaag duiken, maar we hebben nu al enkele weken closes boven de bovenste lijn van de descending wedge genoteerd.
/f/image/WeFXMPLIDMT3uWGSqd8xYBfy.png?f=fotoalbum_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hallo Taro,Taro schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:47:
@JohnW1 Ik open vaak de pagina met het TXID erop, dan kan je de status monitoren, dat helpt vaak wel voor de gemoedsrust
Thanks voor de reactie, waar kan ik de TXID vinden? Ik werk nu vanuit de Ledger Live app.
Thanks voor de reactie. Vanmiddag had ik het minimum gedaan als test en daarbij was het met 15 minuten binnen. Dus nog even geduld hebben..PilatuS schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:48:
[...]
Als je op die site kijkt die ik link dan zie je dat het tussen de 3 en 14 blokken gaat duren wat 25 tot 240 minuten is. Dit op basis van de huidige mempool.
Gelukkig is 72 sat de byte niet heel erg laag, dus een paar uurtjes zou de max moeten zijn
- Taro
- Niet online
Portfolio tab -> Latest operations -> Transactie aanklikken en dan over TXID heen gaan met je muis en klikken op het copy icoontje om daarna via https://www.blockchain.com/explorer te bekijken.JohnW1 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:52:
[...]
Thanks voor de reactie, waar kan ik de TXID vinden? Ik werk nu vanuit de Ledger Live app.
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 24-03-2021 20:55 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik heb gedaan: Portfolio tab -> Latest operations -> Transactie aanklikken; vervolgens opent een scherm met operations details. Ik zie daar staan Transaction Id, is dit hetgeen wat je ook wel bedoeld met TXID?Taro schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:53:
[...]
Portfolio tab -> Latest operations -> Transactie aanklikken en dan over TXID heen gaan met je muis en klikken op het copy icoontje om daarna via https://www.blockchain.com/explorer te bekijken.
- Taro
- Niet online
JohnW1 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:57:
[...]
Ik heb gedaan: Portfolio tab -> Latest operations -> Transactie aanklikken; vervolgens opent een scherm met operations details. Ik zie daar staan Transaction Id, is dit hetgeen wat je ook wel bedoeld met TXID?
Ik las hierboven een aantal berichten over het vastzetten van BTC voor rente (@mannowlahn @kcb @r0bb @Janpietertje89). Ter info, hieronder even een snapshot van wat Beefy.Finance op dit moment geeft voor het staken van BTC:
:strip_exif()/f/image/Df7j3mjf9YGZphIkuLhIEI5V.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen lock-ups, enkel 0.05% withdrawal fee te betalen in BTC (naast de gewone transactie kosten).
Deze APY is pure BTC, geen andere "waardeloze" token van een gecentraliseerde partij zoals ik hierboven lees, bv X% Nexo en Y% CRO. Aangezien de slimme blockchain contracten van deze vault (en alle andere) open-source zijn en dit door talloze developers is gecontroleerd geeft mij dit een veel fijner gevoel dan het inleveren voor een X aantal maanden van mijn spaarzame BTC aan een partij die je maar moet vertrouwen op basis van hun reputatie. Dit geeft voor mij wel aan dat DeFi een zeer mooie toekomst heeft.
Zoals te zien is is helaas de vault die ook nog Auto tokens van AutoFarm harvest en verkoopt voor (nog) meer BTC helaas gepauzeerd op dit moment en dat komt door een bug die zij in de code hebben zitten, zie: https://medium.com/beefyf...venus-paused-223ba94084c4. Wanneer Autofarm die bug oplost (wat ze, in mijn ogen bewust, al een maand niet hebben gedaan) kan Beefy die vault weer openstellen voor een dus nog hogere rent.
Voor meer info hoe dat DeFi en specifiek Beefy allemaal werkt zijn de docs een goed startpunt: https://docs.beefy.finance/
:strip_exif()/f/image/Df7j3mjf9YGZphIkuLhIEI5V.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen lock-ups, enkel 0.05% withdrawal fee te betalen in BTC (naast de gewone transactie kosten).
Deze APY is pure BTC, geen andere "waardeloze" token van een gecentraliseerde partij zoals ik hierboven lees, bv X% Nexo en Y% CRO. Aangezien de slimme blockchain contracten van deze vault (en alle andere) open-source zijn en dit door talloze developers is gecontroleerd geeft mij dit een veel fijner gevoel dan het inleveren voor een X aantal maanden van mijn spaarzame BTC aan een partij die je maar moet vertrouwen op basis van hun reputatie. Dit geeft voor mij wel aan dat DeFi een zeer mooie toekomst heeft.
Zoals te zien is is helaas de vault die ook nog Auto tokens van AutoFarm harvest en verkoopt voor (nog) meer BTC helaas gepauzeerd op dit moment en dat komt door een bug die zij in de code hebben zitten, zie: https://medium.com/beefyf...venus-paused-223ba94084c4. Wanneer Autofarm die bug oplost (wat ze, in mijn ogen bewust, al een maand niet hebben gedaan) kan Beefy die vault weer openstellen voor een dus nog hogere rent.
Voor meer info hoe dat DeFi en specifiek Beefy allemaal werkt zijn de docs een goed startpunt: https://docs.beefy.finance/
Thanks, status is nog steeds unconfirmed. Waar kijk je naar voor jou gemoedsrust?
Anyway het komt waarschijnlijk uit op geduld, in ieder geval mega bedankt voor je reacties en ook aan Pilatus!
[ Voor 21% gewijzigd door JohnW1 op 24-03-2021 21:04 ]
- Taro
- Niet online
Bij ETH is dat fijner, dan geven de meeste blockchain explorers een verwachte tijd aan. Bij Bitcoin explorers doorgaans niet, maar het feit dat je de transactie ziet betekent OF dat die wordt verwerkt OF failed en teruggestort wordt. Nu is alleen de vraag hoe lang dat nog duurt, maar zie de uitleg van @PilatuS, kan nog wel even duren. Maar no worries.JohnW1 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:00:
[...]
Thanks, status is nog steeds unconfirmed. Waar kijk je naar voor jou gemoedsrust?
Graag gedaanJohnW1 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:40:
@Taro @PilatuS , binnen! Oprecht enorm bedankt voor jullie reacties. [
Wat wil je precies weten ? Opzich is het de achterliggende techniek die het bepaald zoals de blocktime, samen met hoe druk het is, wat dus hier te vinden is: https://bitcoinfees.earn.com/ Deze is ook wel handig: https://mempool.space/~PilatuS] waar kan ik dit terugvinden mbt snelheden en fees? Is hier een speciaal topic over?
Het is puur even weten hoe BTC of andere crypto's ongeveer als basis werken. Dan kan je met bepaalde site's dus zien welke fee nodig is en wat je daarmee kan verwachten.
Ik gebruik altijd mempool.space om een fee te bepalen, als ik haast heb, op het randje van het eerstvolgende blok, als ik weinig haast heb, ergens in blok 3 tot 6, maar dan heb je kans dat je weggeduwd wordt als het drukker gaat worden.PilatuS schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:45:
[...]
Graag gedaan
[...]
Wat wil je precies weten ? Opzich is het de achterliggende techniek die het bepaald zoals de blocktime, samen met hoe druk het is, wat dus hier te vinden is: https://bitcoinfees.earn.com/ Deze is ook wel handig: https://mempool.space/
Het is puur even weten hoe BTC of andere crypto's ongeveer als basis werken. Dan kan je met bepaalde site's dus zien welke fee nodig is en wat je daarmee kan verwachten.
Tip: rond 15:00 nederlandse tijd wordt het meestal drukker. Dus als je wat over wilt maken, doe het 's ochtends, of nog beter, in het weekend.
Voorbeeldje met snapshot van nu:
/f/image/iRrujYY4n94nlxnjd0YFRPft.png?f=fotoalbum_large)
Als ik het snel wil, zou ik nu 50 sat/vB kiezen. Als ik geen haast hebt meer het liefst vandaag wil, iets van 10 tot 15 sat/vB. Als ik helemaal geen haast heb, 7 sat/vB.
Langste wat ik heb gewacht is 18 dagen.
Eerste blok na dit snapshot:
:fill(white):strip_exif()/f/image/rqOolboruVpCMKI2M5j1nqTr.png?f=user_large)
Dus 50 was perfect :-)
[ Voor 30% gewijzigd door DaCoTa op 25-03-2021 13:18 ]
Zitten er meerdere mensen in het Mint project of ben ik de enige?
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
HekkeySE schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:18:
Zitten er meerdere mensen in het Mint project of ben ik de enige?
enNo bank account required, get started now
ehm...Top-up your wallet using your bank account
Maar vertel meer! Wat is de USP?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Background:resusaapje schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:47:
[...]
[...]
en
[...]
ehm...
![]()
Maar vertel meer! Wat is de USP?
https://coincodex.com/rev...ld-through-defi-and-cefi/
- Soort van Paypal concurrent zijn ze mee bezig. Mocht dit lukken kan het hard gaan
- Halsey Minor (oprichter CNET en Salesforce) is 1 van de co-founders.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Alleen jammer dat de prijs al is verdubbeld in 2 wekenHekkeySE schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:08:
[...]
Background:
- Soort van Paypal concurrent zijn ze mee bezig. Mocht dit lukken kan het hard gaan
Hoeveel fee betaal je in totaal als je ETH koopt en het omzet naar Mint?
- Taro
- Niet online
Tussentijdse update, deze keer even vs BUSD ipv USDT, dus misschien iets afwijkende waarden en iets minder terug in de tijd ivm het nog niet zo lang bestaan van BUSD.
Bitcoin op de 1M, bullish, MAAR, de huidige candlebody zit onder de wick van de vorige candle. Kan een drempel worden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/KXKngkfM1MfenOLfj6Tv7e3W.png?f=user_large)
De 1W: Mooie bounce op de MA7, die het vooralsnog heeft gehouden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/OM7FWIDGlxxE7fJpeA8z7Yl1.png?f=user_large)
De 3D: MA7 heeft het zoals verwacht niet gehouden. OF de MA25 rond 46k wordt opgezocht, OF Bitcoin bounced daarvoor al net als de vorige 2 keer. MAAR, ik hanteer vaak de regel dat ik bij de 3e bounce op de MA7 voorzichtiger word en aangezien je dit kunt zien als zijnde dat Bitcoin bij de 4e keer erdoorheen is gezakt, ben ik nu extra voorzichtig.
/f/image/Er3Mh53Trn4oJyICzagN361q.png?f=fotoalbum_large)
De 1D grafiek: Onder de MA7 & MA25, maar zit binnen de range waarin dat de vorige keren ook goed is gekomen. Komt het deze keer niet goed, dan is de kans op 42-43k aanwezig.
/f/image/j3fSGaayTlEkCUUbL2s5F3QP.png?f=fotoalbum_large)
De 4H: Bearish, onder de MA7, MA25 en MA99, maar dit zegt minder dan bij de hogere timeframes.
/f/image/HtyuPegEq31fksfAQwx1Z88f.png?f=fotoalbum_large)
Tjah, en nu... Dit kan prima de dip zijn geweest. Op alle timeframes kunnen wat deze MA's betreft de vinkjes worden gezet voor een vervolg van de bullrun. Maar ik vind de bounces twijfelachtig, de huidige koers ligt onder de vorige top en de rode candles kunnen nog prima verder doorzetten, daarom acht ik de kans op 40k-43k ook nog wel aanwezig. Een keer de 3D MA25 testen met een wick eronder, 1D MA99 testen of de 200D/21W zou niet vreemd en ook wel gezond zijn:
/f/image/QmYuhr0KwXrlw8VV9K74hr1d.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb in ieder geval Bitcoin op o.a. 50.500 opgepakt en daarnaast NPXS, KSM, BIFI, DOT en ANKR laag ingeslagen. Met de overige 50% van de handelspot heb ik buy orders tussen de 40-43k staan voor als het huidige niveau het niet houdt. Mocht Bitcoin toch weer vertrekken, dan stap ik daar alsnog mee in. Mocht Bitcoin verder dalen, dan doe ik de vandaag aangeschafte coins weer van de hand.
Bitcoin op de 1M, bullish, MAAR, de huidige candlebody zit onder de wick van de vorige candle. Kan een drempel worden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/KXKngkfM1MfenOLfj6Tv7e3W.png?f=user_large)
De 1W: Mooie bounce op de MA7, die het vooralsnog heeft gehouden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/OM7FWIDGlxxE7fJpeA8z7Yl1.png?f=user_large)
De 3D: MA7 heeft het zoals verwacht niet gehouden. OF de MA25 rond 46k wordt opgezocht, OF Bitcoin bounced daarvoor al net als de vorige 2 keer. MAAR, ik hanteer vaak de regel dat ik bij de 3e bounce op de MA7 voorzichtiger word en aangezien je dit kunt zien als zijnde dat Bitcoin bij de 4e keer erdoorheen is gezakt, ben ik nu extra voorzichtig.
/f/image/Er3Mh53Trn4oJyICzagN361q.png?f=fotoalbum_large)
De 1D grafiek: Onder de MA7 & MA25, maar zit binnen de range waarin dat de vorige keren ook goed is gekomen. Komt het deze keer niet goed, dan is de kans op 42-43k aanwezig.
/f/image/j3fSGaayTlEkCUUbL2s5F3QP.png?f=fotoalbum_large)
De 4H: Bearish, onder de MA7, MA25 en MA99, maar dit zegt minder dan bij de hogere timeframes.
/f/image/HtyuPegEq31fksfAQwx1Z88f.png?f=fotoalbum_large)
Tjah, en nu... Dit kan prima de dip zijn geweest. Op alle timeframes kunnen wat deze MA's betreft de vinkjes worden gezet voor een vervolg van de bullrun. Maar ik vind de bounces twijfelachtig, de huidige koers ligt onder de vorige top en de rode candles kunnen nog prima verder doorzetten, daarom acht ik de kans op 40k-43k ook nog wel aanwezig. Een keer de 3D MA25 testen met een wick eronder, 1D MA99 testen of de 200D/21W zou niet vreemd en ook wel gezond zijn:
/f/image/QmYuhr0KwXrlw8VV9K74hr1d.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb in ieder geval Bitcoin op o.a. 50.500 opgepakt en daarnaast NPXS, KSM, BIFI, DOT en ANKR laag ingeslagen. Met de overige 50% van de handelspot heb ik buy orders tussen de 40-43k staan voor als het huidige niveau het niet houdt. Mocht Bitcoin toch weer vertrekken, dan stap ik daar alsnog mee in. Mocht Bitcoin verder dalen, dan doe ik de vandaag aangeschafte coins weer van de hand.
Over de gevaren van Maximal Extractable Value (MEV):
https://www.coindesk.com/...-running-ethermine-miners
En wat je kan doen om de misbruik te misbruiken:
"Instead of making a bunch of ETH in profit from my bait, they are instead left with a stomach full of Salmonella.”
Hilarisch, maar ook zorgwekkend
https://www.coindesk.com/...-running-ethermine-miners
En wat je kan doen om de misbruik te misbruiken:
"Instead of making a bunch of ETH in profit from my bait, they are instead left with a stomach full of Salmonella.”
Hilarisch, maar ook zorgwekkend
Zo, die Casper tokensale was meer rap uitverkocht, terwijl ik nog op een plekje in de orde van 65k van de wachtrij stond 
Is het iemand anders wel gelukt?
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Met 4 verschillende ip's (4G) vannacht. Beste plekje was ergens in de 120k, slechtste tegen de 300k...spok9 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:29:
Zo, die Casper tokensale was meer rap uitverkocht, terwijl ik nog op een plekje in de orde van 65k van de wachtrij stond
Edit :NK
Message last updated: 12:44 AM
NEXT CASPER SALE
In response to the overwhelming interest in CSPR, the Casper team is currently working with CoinList on an additional opportunity for our community to participate. Details are currently being worked out, and we will share the specifics of this “Option 4” as soon as we can. Please be patient and stay tuned!
[ Voor 35% gewijzigd door Tiepfoud op 26-03-2021 09:40 ]
Voor een volgende keer: IP maakt niet uit, het is cookie-based. Je kan dus op hetzelfde device gewoon verschillende browsers openen.Tiepfoud schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:35:
[...]
Met 4 verschillende ip's (4G) vannacht. Beste plekje was ergens in de 120k, slechtste tegen de 300k...
Mja, die fles wijn was bijna op, en toen kreeg ik het magische idee om men werk tablets te gebruikensOid schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:38:
[...]
Voor een volgende keer: IP maakt niet uit, het is cookie-based. Je kan dus op hetzelfde device gewoon verschillende browsers openen.

Voor degenen die met Casper de smaak te pakken hadden en/of hun tegoeden bij Coinlist maar niet wegkrijgen; er zijn twee nieuwe sales ingepland om je geld tegenaan te gooien:
https://coinlist.co/rly
Rally’s mission is to 1. enable creators to monetize their digital business better than any fiat alternative, and 2. onboard the next 100 million users into crypto through a community-based, self-governed protocol
Community allocation of tokens: 50%
https://coinlist.co/mina
a payment system (cryptocurrency) using a succinct blockchain. Mina offers payment functionality similar to Bitcoin, with a dramatically faster verification time of 200ms making it practical for lightweight clients
and mobile devices
Community allocation of tokens: 42%
https://coinlist.co/rly
Rally’s mission is to 1. enable creators to monetize their digital business better than any fiat alternative, and 2. onboard the next 100 million users into crypto through a community-based, self-governed protocol
Community allocation of tokens: 50%
https://coinlist.co/mina
a payment system (cryptocurrency) using a succinct blockchain. Mina offers payment functionality similar to Bitcoin, with a dramatically faster verification time of 200ms making it practical for lightweight clients
and mobile devices
Community allocation of tokens: 42%
Ik zou toch een case willen maken om niet te vroeg te juichen te denken dat "dit de dip was". We zijn perfect gebounced op de 50d MA (los van een klein stukje wick van gisteren) en laten nu inderdaad een groene kaars zien. Er is echter nog steeds sprake van weinig volume, de RSI is nog immer niet overtuigend over de afgelopen weken en we hebben "slechts" een 19% gedipt ten opzichte van de high van 13 maart. Dat voelt niet echt als de bodem aangestampt te hebben.
/f/image/vxgMQBQQepLx83gFrXhFBCwu.png?f=fotoalbum_large)
Fundamenteel staan we er anders voor dan we begin vorige week gehoopt hadden, vind ik. De Biden stimulus is gepaard gegaan met een kortstondige crypto opleving, maar daarna is de DXY vrolijk doorgegaan met pumpen en bereikt binnenkort een key resistance level rond de 94. De Nasdaq kent nog steeds een dip van ~2,5 procent ten opzichte van afgelopen maandag en men lijkt nog steeds tech stocks in te wisselen voor traditionele aandelen met het oog op economisch herstel. S&P500 lijkt licht opgeleefd te zijn, maar het is nog te vroeg om te spreken van een echt herstel.
Toegegeven, dit is allemaal achtergrondinformatie - BTC zou prima kunnen pumpen ondanks het feit dat dit soort indicatoren niet op groen staat.
Op de 4h heeft de upper band van de getekende descending channel meerdere keren als resistance gediend vanaf de high van 2 weken geleden. Ziet er niet geweldig uit, het is eerst maar eens zaak om boven de middellijn te blijven (>55k).
/f/image/W5Z4H2NXbbeHIOcFBssFsnTq.png?f=fotoalbum_large)
Nogmaals, ik ben nog steeds bullish voor de middellange tot lange termijn, maar het zou me niets verbazen als we ergens in de komende dagen alsnog een keer een echte test gaan zien van bijvoorbeeld de 8w MA.
/f/image/vxgMQBQQepLx83gFrXhFBCwu.png?f=fotoalbum_large)
Fundamenteel staan we er anders voor dan we begin vorige week gehoopt hadden, vind ik. De Biden stimulus is gepaard gegaan met een kortstondige crypto opleving, maar daarna is de DXY vrolijk doorgegaan met pumpen en bereikt binnenkort een key resistance level rond de 94. De Nasdaq kent nog steeds een dip van ~2,5 procent ten opzichte van afgelopen maandag en men lijkt nog steeds tech stocks in te wisselen voor traditionele aandelen met het oog op economisch herstel. S&P500 lijkt licht opgeleefd te zijn, maar het is nog te vroeg om te spreken van een echt herstel.
Toegegeven, dit is allemaal achtergrondinformatie - BTC zou prima kunnen pumpen ondanks het feit dat dit soort indicatoren niet op groen staat.
Op de 4h heeft de upper band van de getekende descending channel meerdere keren als resistance gediend vanaf de high van 2 weken geleden. Ziet er niet geweldig uit, het is eerst maar eens zaak om boven de middellijn te blijven (>55k).
/f/image/W5Z4H2NXbbeHIOcFBssFsnTq.png?f=fotoalbum_large)
Nogmaals, ik ben nog steeds bullish voor de middellange tot lange termijn, maar het zou me niets verbazen als we ergens in de komende dagen alsnog een keer een echte test gaan zien van bijvoorbeeld de 8w MA.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
ik had plek 107k... dus nee niet geluktspok9 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:29:
Daar is toevallig ook iemand die erover post.djerror schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:32:
[...]
Oh dat was niet mijn bedoeling haha..excuse me..as said i'm new in this.
mannowlahn in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15"
On another note. Vanochtend al een request gedaan om CRO van mijn Crypto.com app naar de Crypto.com DeFi Wallet te sturen, maar staat nog steeds op pending. Het is wel erg druk dan gok ik. Ze zijn al een tijdje bezig om het proberen op te lossen staat er op hun status pagina. https://status.crypto.com/
[ Voor 31% gewijzigd door Louw Post op 26-03-2021 16:46 ]
Even een vraagje tussendoor. Is een DeFi Wallet veilig en gratis?Louw Post schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:40:
[...]
Daar is toevallig ook iemand die erover post.![]()
mannowlahn in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15"
On another note. Vanochtend al een request gedaan om CRO van mijn Crypto.com app naar de Crypto.com DeFi Wallet te sturen, maar staat nog steeds op pending. Het is wel erg druk dan gok ik. Ze zijn al een tijdje bezig om het proberen op te lossen staat er op hun status pagina. https://status.crypto.com/
Net zo veilig als je crypto op een exchange hebben staan gok ik, misschien iets veiliger._Gast_ schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 20:40:
[...]
Even een vraagje tussendoor. Is een DeFi Wallet veilig en gratis?
In het geval van de Crypto.com DeFi wallet is het gratis ja en het voordeel is dat ze wat leuke 'Earn' rentes hebben. Op CRO is dat momenteel 96% ongeveer op jaar basis (wordt minder des te meer mensen het gaan gebruiken).
Wat handige info is hier te vinden:
https://crypto.com/defi-wallet
Edit: alleen transfer van crypto naar de wallet kost wat. In het geval van CRO is dat 0,001 CRO wat neer komt op 0,00017 euro op het moment.
[ Voor 11% gewijzigd door Louw Post op 26-03-2021 21:11 ]
96 😅 toevallig de dag ervoor CRO vastgezet tegen 6 procent. Heb nog wel een klein bedrag op de wallet staan, kan ik die wel gewoon naar defi wallet sturen? Of is het daar ook met een minimale inleg staken?Louw Post schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 20:58:
[...]
Net zo veilig als je crypto op een exchange hebben staan gok ik, misschien iets veiliger.
In het geval van de Crypto.com DeFi wallet is het gratis ja en het voordeel is dat ze wat leuke 'Earn' rentes hebben. Op CRO is dat momenteel 96% ongeveer op jaar basis (wordt minder des te meer mensen het gaan gebruiken).
Oef, dat is wel even balen ja, maar ook niet per se slecht natuurlijk.Alpina schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 21:08:
[...]
96 😅 toevallig de dag ervoor CRO vastgezet tegen 6 procent. Heb nog wel een klein bedrag op de wallet staan, kan ik die wel gewoon naar defi wallet sturen? Of is het daar ook met een minimale inleg staken?
Zojuist even gecheckt, minimale is 230 CRO dat je kan overzetten. Van de Crypto.com app naar de DeFi wallet.
De vermeende ABC kan natuurlijk ook een diagonal worden in een 5 wave structuur naar beneden. Voor mij in ieder geval nog geen long/short momentje. Ik wacht even rustig af.
Er tekent zich in ieder geval geen nieuwe low af, dus BTC gaat nog wel even wat steam hebben op wat langere timeframes.
Hij heeft wel gewoon z'n 5 wave gecomplete. Indien we geen ABC correctie krijgen maar een diagonal dan zal de 0.618 target zijn, mogelijk de 0.5 golden pocket.
[ Voor 38% gewijzigd door RedHat op 26-03-2021 21:29 ]
Dan kom ik er 30 te kort 😅. Toch maar even wat bijstorten dan. Weet je toevallig of het dan automatisch CRO tokens van het nieuwe netwerk worden of blijft het erc20. In dat geval wordt het wel een duurder grapje met de eth fees.Louw Post schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 21:14:
[...]
Oef, dat is wel even balen ja, maar ook niet per se slecht natuurlijk.
Zojuist even gecheckt, minimale is 230 CRO dat je kan overzetten. Van de Crypto.com app naar de DeFi wallet.
Ja in de Crypto.com app zijn het gewoon de 'nieuwe' iig, tenminste ik heb niks om hoeven zetten. De DeFi Wallet staat automatisch op het mainnet netwerk (toen ik hem gister activeerde), dus daar hoefde ik ook niks te doen.Alpina schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 21:20:
[...]
Dan kom ik er 30 te kort 😅. Toch maar even wat bijstorten dan. Weet je toevallig of het dan automatisch CRO tokens van het nieuwe netwerk worden of blijft het erc20. In dat geval wordt het wel een duurder grapje met de eth fees.
Aargh die coin is alleen te koop via UniSwap ? Ik heb echt iets tegen die veel te hoge fees....HekkeySE schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:08:
[...]
Background:
Thanks voor de info. Wow 96% earn rente is veel. Klinkt goed. En op die site vertellen ze de rest ook. Goed om te weten!Louw Post schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 20:58:
[...]
Net zo veilig als je crypto op een exchange hebben staan gok ik, misschien iets veiliger.
Edit: alleen transfer van crypto naar de wallet kost wat. In het geval van CRO is dat 0,001 CRO wat neer komt op 0,00017 euro op het moment.
Wie kan dit vertalen? Heb het 3x gelezen en ik weet nog steeds niet wat er staat. Diagonal abc, steam, 5 wave complete, 0.5 golden pocket?RedHat schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 21:15:
[Afbeelding]
De vermeende ABC kan natuurlijk ook een diagonal worden in een 5 wave structuur naar beneden. Voor mij in ieder geval nog geen long/short momentje. Ik wacht even rustig af.
Er tekent zich in ieder geval geen nieuwe low af, dus BTC gaat nog wel even wat steam hebben op wat langere timeframes.
Hij heeft wel gewoon z'n 5 wave gecomplete. Indien we geen ABC correctie krijgen maar een diagonal dan zal de 0.618 target zijn, mogelijk de 0.5 golden pocket.
Elliott Wave en Fibonacci Retracement. Succes met Google !jowi schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 23:40:
[...]
Wie kan dit vertalen? Heb het 3x gelezen en ik weet nog steeds niet wat er staat. Diagonal abc, steam, 5 wave complete, 0.5 golden pocket?
Hoe kan het veiliger zijn? Die wallet betalen de 'earn' / 'rente' ergens van. Waarvan?Louw Post schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 20:58:
[...]
Lenen ze vermogen uit? Kan heel goed - maar wat als de lener niet meer terug betaalt? Het uitlenen is per definitie onveiliger, zou ik zeggen. Niet dat het 'onveilig' is, maar in ieder geval minder veilig dan een grote exchange.
Of vertrouwen ze op een stijgende koers en/of voldoende nieuwe users om de rente van eerdere instappers te betalen? Dat gaat vanzelf eens fout...
Meestal zijn het coins die gigantisch inflationair zijn omdat er door staking gewoon wordt bijgedrukt, maar die munten komen niet de markt op komen omdat iedereen ze hodl. Dan heb je maar heel weinig volume, waardoor de prijs stijgt... Maar als een aantal whales toch eens willen verkopen, zal het grote aanbod tegen die tijd voor een forse daling in waarde moeten zorgen.
Indirect is ook dat gewoon een piramidespel, gebaseerd op dat papieren winst nog geen geld kost. Wie er op tijd uit is verdient heel veel, wie te laat is betaalt die rekening.
En dan zijn er nog de exchanges die simpelweg voldoende winst maken om staking rewards te betalen.
Zijn exchanges onveilig?
Om advocaat van de duivel te zijn: als Binance gehacked wordt heeft dat forse impact op de koers
Zij het wel dat je een Binance account misschien kan hacken, en een analoog opgeschreven private key kan dat niet gebeuren.
@_Gast_ is het veilig? Tot nu toe gaat het vrijwel altijd goed, maar een rente van >10% in een wereld waarin de echte spaarrente <0% is, dat kan niet zomaar, zonder dat er iets stinkt.
Ook niet in crypto.
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 27-03-2021 00:04 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Volgens mij doelde hij enkel op het aanhouden van crypto in een eigen wallet i.p.v. op de exchange.
Inderdaad wat @Antifon zegt.Richh schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 00:03:
[...]
Hoe kan het veiliger zijn? Die wallet betalen de 'earn' / 'rente' ergens van. Waarvan?
Lenen ze vermogen uit? Kan heel goed - maar wat als de lener niet meer terug betaalt? Het uitlenen is per definitie onveiliger, zou ik zeggen. Niet dat het 'onveilig' is, maar in ieder geval minder veilig dan een grote exchange.
Of vertrouwen ze op een stijgende koers en/of voldoende nieuwe users om de rente van eerdere instappers te betalen? Dat gaat vanzelf eens fout...
Meestal zijn het coins die gigantisch inflationair zijn omdat er door staking gewoon wordt bijgedrukt, maar die munten komen niet de markt op komen omdat iedereen ze hodl. Dan heb je maar heel weinig volume, waardoor de prijs stijgt... Maar als een aantal whales toch eens willen verkopen, zal het grote aanbod tegen die tijd voor een forse daling in waarde moeten zorgen.
Indirect is ook dat gewoon een piramidespel, gebaseerd op dat papieren winst nog geen geld kost. Wie er op tijd uit is verdient heel veel, wie te laat is betaalt die rekening.
En dan zijn er nog de exchanges die simpelweg voldoende winst maken om staking rewards te betalen.
Zijn exchanges onveilig?
Om advocaat van de duivel te zijn: als Binance gehacked wordt heeft dat forse impact op de koersook voor wie hun coins niet bij Binance storen.
Zij het wel dat je een Binance account misschien kan hacken, en een analoog opgeschreven private key kan dat niet gebeuren.
@_Gast_ is het veilig? Tot nu toe gaat het vrijwel altijd goed, maar een rente van >10% in een wereld waarin de echte spaarrente <0% is, dat kan niet zomaar, zonder dat er iets stinkt.
Ook niet in crypto.
Of het Earn programma ook zo veilig is weet ik niet. De rente zakt in ieder geval nog flink en mijn tokens lijken toegewezen te zijn aan twee verschillende nodes.
Hun uitleg:
Bron: https://help.crypto.com/e...-cro-staking-on-defi-earnCrypto.org Chain is a proof-of-stake (PoS) blockchain network and CRO Staking for everyday users is enabled via delegated-proof-of-stake (DPoS) consensus protocol.
Users can delegate their native CRO tokens to a trusted Validator. Validators run nodes to validate transactions on Crypto.org Chain network and in return earn block rewards in CRO, which are then distributed to the Delegators after taking a Validator commission.
Het is ook gewoon flink gesponsord door Crypto.com om hun blockchain van de grond te krijgen en te groeien. Ze geven 500 miljoen CRO per jaar uit aan rewards, voor de komende 10 jaar. Dat is duidelijk een lange termijnstrategie.
Nu zijn de rewards zo hoog omdat het net gelanceerd is en er nog weinig mensen aan het staken zijn. Gewoon even lekker van profiteren.
Nu zijn de rewards zo hoog omdat het net gelanceerd is en er nog weinig mensen aan het staken zijn. Gewoon even lekker van profiteren.
Ik denk dat je zomaar eens gelijk kunt krijgen als ik BTC zo zie. Nog steeds weinig volume en dat lijkt alleen maar dalende.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:51:
Ik zou toch een case willen maken om niet te vroeg te juichen te denken dat "dit de dip was". We zijn perfect gebounced op de 50d MA (los van een klein stukje wick van gisteren) en laten nu inderdaad een groene kaars zien. Er is echter nog steeds sprake van weinig volume, de RSI is nog immer niet overtuigend over de afgelopen weken en we hebben "slechts" een 19% gedipt ten opzichte van de high van 13 maart. Dat voelt niet echt als de bodem aangestampt te hebben.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het is serieus een complexe website, op de mooiste en simpelste URL. Ik dacht gelezen te hebben dat je ook vanaf 1000 CRO's kunt staken maar dat lijkt toch pas echt lucratief te zijn vanaf 5000 stuks.Louw Post schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 09:30:
[...]
Inderdaad wat @Antifon zegt.
Of het Earn programma ook zo veilig is weet ik niet. De rente zakt in ieder geval nog flink en mijn tokens lijken toegewezen te zijn aan twee verschillende nodes.
Hun uitleg:
[...]
Bron: https://help.crypto.com/e...-cro-staking-on-defi-earn
Iemand die uitsluitsel kan geven over de 1000 stuks v.s. staking mogelijkheden? Alles wat ik probeer, loop ik vast in een wizard die tenminste 5000 CRO's wil zien?
/f/image/GXELQd7QKzOD1f6KTpgTLC7O.png?f=fotoalbum_large)
Is there any minimum stake requirement or term for CRO Staking?
There is no minimum stake requirement for CRO and you can stake/unstake anytime, please beware that when you unstake your CRO, it will undergo the 28-day unbonding period as enforced by the Crypto.org Chain (similar to other DPOS chains like Cosmos, Polkadot). During this period, your unbonding balance will not accrue any block rewards.
For active participants of the Crypto.org Chain network during the initial launch phase, the target annual return is set to be as high as ~20% with an estimated 500M CRO in yearly rewards to be distributed. 5 billion CRO has been allocated for distribution as rewards over the next 10 years.
Rewards are being generated and distributed every block (every 5-6 second). Therefore, the reward will be ready for you for every block being generated.
[ Voor 9% gewijzigd door stormfly op 27-03-2021 13:43 ]
Ik weet alleen dat het minimum om van Crypto.com app naar de Crypto.com DeFi wallet te sturen 230 CRO is. Mijn eerste stake is 2000 CRO (mijn andere transfer was toen nog niet binnen), dus ik zou denken dat 1000 ook wel mogelijk zou zijn.stormfly schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:39:
[...]
Het is serieus een complexe website, op de mooiste en simpelste URL. Ik dacht gelezen te hebben dat je ook vanaf 1000 CRO's kunt staken maar dat lijkt toch pas echt lucratief te zijn vanaf 5000 stuks.
Iemand die uitsluitsel kan geven over de 1000 stuks v.s. staking mogelijkheden? Alles wat ik probeer, loop ik vast in een wizard die tenminste 5000 CRO's wil zien?
[Afbeelding]
Is there any minimum stake requirement or term for CRO Staking?
There is no minimum stake requirement for CRO and you can stake/unstake anytime, please beware that when you unstake your CRO, it will undergo the 28-day unbonding period as enforced by the Crypto.org Chain (similar to other DPOS chains like Cosmos, Polkadot). During this period, your unbonding balance will not accrue any block rewards.
For active participants of the Crypto.org Chain network during the initial launch phase, the target annual return is set to be as high as ~20% with an estimated 500M CRO in yearly rewards to be distributed. 5 billion CRO has been allocated for distribution as rewards over the next 10 years.
Rewards are being generated and distributed every block (every 5-6 second). Therefore, the reward will be ready for you for every block being generated.
Als ik nu probeer te staken dan zie ik geen melding dat ik onder het minimum zit en ik heb momenteel maar 0,0078 CRO in mijn gewone DeFi wallet.
Aha ik heb nu een koppeling tussen die twee Apps gemaakt, maar dan heb ik nog ETH nodig om e.a. te verplaatsen?Louw Post schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:29:
[...]
Ik weet alleen dat het minimum om van Crypto.com app naar de Crypto.com DeFi wallet te sturen 230 CRO is. Mijn eerste stake is 2000 CRO (mijn andere transfer was toen nog niet binnen), dus ik zou denken dat 1000 ook wel mogelijk zou zijn.
Als ik nu probeer te staken dan zie ik geen melding dat ik onder het minimum zit en ik heb momenteel maar 0,0078 CRO in mijn gewone DeFi wallet.
Vanuit de DeFi Wallet pak je de staking met de leuke rendementen, dat is een fijne tip van je.
Verstuur allen native CRO naar de DeFi Wallet en geen ERC20 CRO! Ik heb dat gedaan vannacht en daarna moet je de ERC20 "swappen" naar native, ik had hoge transactiekosten en mijn CRO zijn nog steeds foetsie...stormfly schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:20:
[...]
Aha ik heb nu een koppeling tussen die twee Apps gemaakt, maar dan heb ik nog ETH nodig om e.a. te verplaatsen?
Vanuit de DeFi Wallet pak je de staking met de leuke rendementen, dat is een fijne tip van je.
Native CRO versturen vanaf de crypto.com app naar de geconnected wallet werkt prima en snel!
Tnx ze zijn staked! Het is omslachtig:RisingSun schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:39:
[...]
Verstuur allen native CRO naar de DeFi Wallet en geen ERC20 CRO! Ik heb dat gedaan vannacht en daarna moet je de ERC20 "swappen" naar native, ik had hoge transactiekosten en mijn CRO zijn nog steeds foetsie...
Native CRO versturen vanaf de crypto.com app naar de geconnected wallet werkt prima en snel!
Bitvavo XLM -> XLM wallet Crypto.com (nagenoeg geen gasfees) -> XLM/USDT via de Exchange wallet -> dan CRO/USDT kopen. Dan weer terug naar de crypto.com wallet transferen (ipv exchange) en vanuit daar kan je met de connected DeFi wallet (app) e.a. over het CRO netwerk transferen.
Ik verdwaalde niet in de stappen, maar wel in de onlogisch opgebouwde APP structuur.
Sowieso vervelend dat het aparte apps zijn.stormfly schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:46:
[...]
Tnx ze zijn staked! Het is omslachtig:
Bitvavo XLM -> XLM wallet Crypto.com (nagenoeg geen gasfees) -> XLM/USDT via de Exchange wallet -> dan CRO/USDT kopen. Dan weer terug naar de crypto.com wallet transferen (ipv exchange) en vanuit daar kan je met de connected wallet e.a. over het CRO netwerk transferen.
Ik verdwaalde niet in de stappen, maar wel in de onlogisch opgebouwde APP structuur.
Daar verbaas ik me ook over inderdaad.RisingSun schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:56:
[...]
Sowieso vervelend dat het aparte apps zijn.
De Crypto.com hoofd app, de Exchange op de website en dan nog de DeFi wallet..
Ik ben in mijn hoofd nu de goedkoopste route aan het zoeken om USDT op de crypto.com DeFi app te krijgen, tips?Louw Post schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:01:
[...]
Daar verbaas ik me ook over inderdaad.
De Crypto.com hoofd app, de Exchange op de website en dan nog de DeFi wallet..
Zat te denken aan LTC naar crypto.com app te sturen en die daar om te zetten, gister iets fout gedaan waardoor ik heel veel ETH fee's had... Ben het ff kwijt in mijn hoofd

Nee, oef, geen idee. Gebruik zelf alleen Crypto.com en hun producten. Misschien hebben ze in het andere topic een idee.RisingSun schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 18:12:
[...]
Ik ben in mijn hoofd nu de goedkoopste route aan het zoeken om USDT op de crypto.com DeFi app te krijgen, tips?
Zat te denken aan LTC naar crypto.com app te sturen en die daar om te zetten, gister iets fout gedaan waardoor ik heel veel ETH fee's had... Ben het ff kwijt in mijn hoofd
ETH fees zijn altijd hoog, XLM is goedkoop tussen exchanges, via bitvavo gratis storten met iDeal. Als je binnen crypto.com zit kan je hun token misschien gebruiken voor transfer. CRO dat was voor mijn staking, fee loos.RisingSun schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 18:12:
[...]
Ik ben in mijn hoofd nu de goedkoopste route aan het zoeken om USDT op de crypto.com DeFi app te krijgen, tips?
[ Voor 3% gewijzigd door stormfly op 27-03-2021 21:28 ]
Wat verwachten jullie voor btc komende weken? Ik ben toch weer voorzichtig, denk een retest van de 50k en misschien langere tijd tussen 50 en 60 consolideren.
Zou ook een alt season finale kunnen kickstarten. Het valt me altijd op dat er over alt season wordt gepraat als dat grafiekje boven een bepaalde waarde zit, maar volgens mij moet je juist in alt season voorzichtig zijn omdat het einde van de stijging dan nabij is. Na de vorige piek in augustus/september zijn veel alts met meer dan 50% gedropt.
Zou ook een alt season finale kunnen kickstarten. Het valt me altijd op dat er over alt season wordt gepraat als dat grafiekje boven een bepaalde waarde zit, maar volgens mij moet je juist in alt season voorzichtig zijn omdat het einde van de stijging dan nabij is. Na de vorige piek in augustus/september zijn veel alts met meer dan 50% gedropt.
Het is duidelijk alt-seasonDarkShadow schreef op zondag 28 maart 2021 @ 08:35:
Wat verwachten jullie voor btc komende weken? Ik ben toch weer voorzichtig, denk een retest van de 50k en misschien langere tijd tussen 50 en 60 consolideren.
https://www.blockchaincenter.net/altcoin-season-index/
Betreffende je conclusies: geen idee. De achtbaan sleurt me mee en ik geniet van de angstaanjagende rit
Er is nieuws over Casper token sale Option 4. TL;DR: 1e week april, max $100 per persoon, verder dezelfde voorwaarden als bij Option 1. Weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. 6666 tokens is wel erg laag. Aan de andere kant, als het toch x10 gaat is het natuurlijk mooi meegenomen.
Meer info: https://blog.casperlabs.i...unity-members-token-sale/Option 4 will distribute an additional 1% (100m) of token supply to the community. Each successful participant in Option 4 will be able to purchase $100 of CSPR (6,666 tokens) at the same terms as Option 1 ($0.015 per token with a 12-month lockup followed by a 6-month vest/release). This will allow an additional 15,000 community members to purchase CSPR.
En als aanvulling hierop...sOid schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:58:
Er is nieuws over Casper token sale Option 4. TL;DR: 1e week april, max $100 per persoon, verder dezelfde voorwaarden als bij Option 1. Weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. 6666 tokens is wel erg laag. Aan de andere kant, als het toch x10 gaat is het natuurlijk mooi meegenomen.
[...]
Meer info: https://blog.casperlabs.i...unity-members-token-sale/
Complete details about this final option in our sale, including exact date (anticipated for first week of April), queuing and participation, will be announced by CoinList soon, with plenty of advanced time. Please be patient and stay tuned!
Again, the token sale will be available only to individuals who had already registered and been KYC verified for the sale prior to Option 1 but did not successfully participate in Options 1, 2, or 3.
Zoals ik het lees kom je dus alleen voor deze verkoop in aanmerking als je nog helemaal geen CASPER hebt kunnen kopen...
Als het weer op zo’n kut tijdstip is ga ik de moeite niet nemen voor 100 dollar. Überhaupt raar dat men nog een vierde optie doet? Leuk hoor die keer tien maar dan kan ik net zo goed honderd op een willekeurige groene kaars pleuren. Optie 1 was toch jaar vastsOid schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:58:
[...]
Meer info: https://blog.casperlabs.i...unity-members-token-sale/
Sterker nog, die 1000 usd die nog klaar staan voor optie 1 op coin list zal ik nu ergens anders in gooien, btc als die token van optie drie straks vrije komen.
[ Voor 9% gewijzigd door mannowlahn op 28-03-2021 22:36 ]
@sOid thanks voor het delen. Mits het niet middernacht is zal ik het nog een keer proberen denk ik.
Ga er maar vanuit dat het weer 01.00 uur NL’se tijd is. Ik doe ook wel mee. Geld staat toch nog bij Coinlist, dus ach.Chaes schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:39:
@sOid thanks voor het delen. Mits het niet middernacht is zal ik het nog een keer proberen denk ik.
Werk toch thuis dus later opstaan de ochtend erna is geen probleem
Mee eens. Wel een beetje raar. Maar het gaat geloof ik maar om 1% van het totaal.mannowlahn schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:28:
[...]
Als het weer op zo’n kut tijdstip is ga ik de moeite niet nemen voor 100 dollar. Überhaupt raar dat men nog een vierde optie doet? Leuk hoor die keer tien maar dan kan ik net zo goed honderd op een willekeurige groene kaars pleuren. Optie 1 was toch jaar vast
Sterker nog, die 1000 usd die nog klaar staan voor optie 1 op coin list zal ik nu ergens anders in gooien, btc als die token van optie drie straks vrije komen.
Ik kijk er zo naar: dit heeft meer potentie om op de korte termijn x10 te doen dan btc. Je kan het indd ook prima op andere shitcoin zetten, maar ja. Vind het ook wel grappig om dit ‘s mee te maken.
Crypto.com is het centrale deel van het bedrijf dat de kaarten uitgeeft en je rente geeft op assets die je vast zet.RisingSun schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:56:
[...]
Sowieso vervelend dat het aparte apps zijn.
Crypto.org is de nieuwe decentrale chain waarop je je CRO kunt delegaten, NFT's worden verhandeld en straks dapps op kunnen worden gebouwd.
Zelfde bedrijf, maar wel 2 strategieen om de markt af te dekken. Zal uiteindelijk mergen tot 1 app verwacht ik, maar dat zal nog wel ff duren.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
REN gaat er vandoor. Wellicht leuk speelgoed voor de traders onder ons. Potentieel is groot, zowel qua fundamentals als qua sat-waarde t.o.v. 1 maand geleden.\Mooody schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 19:56:
[...]
Hodl till you marry fotomodl
REN is ook aan de beurt verwacht ik. Die hebben hun protocolletje sneaky tussen Polkadot en Binance gepropt de afgelopen maanden. Volledige supply is uitgegeven, die moet een keer ontploffen.
Of de TA voor REN ook gunstig gestemd is, is meer jouw ding...
De liquiditeit via het protocol gaat exponentieel. Kwestie van tijd totdat de tokenprijs erachteraan RENtTowards the end of February, RenVM surpassed 3 billion USD in total volume, along with over $5,500,000 USD paid out to node holders since inception.
1st billion: 4 months
2nd billion: 2.5 months
3rd billion: 45 days
[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 29-03-2021 14:07 ]
BTC lijkt wat moeite te hebben met de 58k grens?
WoodyWindoW schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:39:
BTC lijkt wat moeite te hebben met de 58k grens?
/f/image/rA2yanvC3ikszlRrc7SqKRap.png?f=fotoalbum_large)
Zit support/resistance level
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Dus nog binnen de gezonde marges voor de weg naar boven!
- Taro
- Niet online
Pakken we ANKR pas op +-230-240 sats weer op, of al op +-275?
/f/image/kjOZn9fCIAc8g0hwFkcVPfpF.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/E6Sc2DtmczbuJpEt14XjpYFk.png?f=fotoalbum_large)
Mijn vermoeden: Bouncen op de 4H MA25, dan afketsen op de 4H MA7, daarna de 1D MA7 opzoeken.
Ik ga denk ik zelf de 1D monitoren en daar de buy orders rond de MA7 plaatsen, dus dagelijks iets naar boven opschuiven omdat de MA7 ook nog wel dagelijks iets doorstijgt.
/f/image/kjOZn9fCIAc8g0hwFkcVPfpF.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/E6Sc2DtmczbuJpEt14XjpYFk.png?f=fotoalbum_large)
Mijn vermoeden: Bouncen op de 4H MA25, dan afketsen op de 4H MA7, daarna de 1D MA7 opzoeken.
Ik ga denk ik zelf de 1D monitoren en daar de buy orders rond de MA7 plaatsen, dus dagelijks iets naar boven opschuiven omdat de MA7 ook nog wel dagelijks iets doorstijgt.
Hier ook op Ankr aan het azen ja. Ik pik 'm wel zometeen al op. Wel slechts gedeeltelijk. Mocht ie nog verder droppen, dan koop ik wat bij.Taro schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:58:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
- Taro
- Niet online
Ik ga hiervoor (ook gedeeltelijk), om daarna rond 290-295 te verkopen en daarna een stuk lager rond 230-240 weer in te stappen.Antifon schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:27:
[...]
Hier ook op Ankr aan het azen ja. Ik pik 'm wel zometeen al op. Wel slechts gedeeltelijk. Mocht ie nog verder droppen, dan koop ik wat bij.
:fill(white):strip_exif()/f/image/KiGVsYcEpQY99Y3hhyrpUL5k.png?f=user_large)
Prima laddertje! Ik heb nu ook een paar orders staan, alleen net wat hoger qua instap. Eens zien of we een mooi ritje kunnen makenTaro schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:31:
[...]
Ik ga hiervoor, om daarna rond 290-295 te verkopen en daarna een stuk lager rond 230-240 weer in te stappen.
[Afbeelding]
Niet verkeerd om op een positieve manier verrast te wordenJedi_Pimp schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:08:
[...]
Ben je echt uit op dit soort scalps van een paar %? Laat ik het anders vragen, heb je een idee over BTC c.q. crypto op de middellange tot lange termijn? Ik merk bij mezelf dat ik het steeds lastiger begin te vinden om iets te zeggen over koersontwikkelingen over een tijdsbestek van 1 à 2 dagen, vergeleken met ruim een maand geleden. Om toch een poging te doen, ik ben persoonlijk bullish op de middellange termijn maar wat onzekerder op de korte termijn. Wat me onzeker maakt is met name fundamenteel nieuws (sterkte dollar (DXY), inflatieverwachtingen en beurskoersen) in combinatie met twijfelachtige technische vooruitzichten. Het enige wat (wat mij betreft) op dit moment vóór een uitbraak naar de upside spreekt, is dat gisteren sprake was van een recordwaarde aan expired opties in combinaties met het holden van de ongemakkelijke sub 50 regionen (w.b.t. opties in de afgelopen 3 maanden aan nieuwe highs is voorafgegaan).
Maargoed, technisch vind ik het ook nog niet heel overtuigend allemaal. In het meest bullish scenario zal de bovenste band van de descending wedge als support gaan dienen op de 1d. De 50d EMA is overigens ook een mooie support waar nu duidelijk op gebounced is.
[Afbeelding]
Eergisteren heb ik een descending channel gepost met de voorzichtige prognose dat we pas enigszins positief mogen gaan zijn als we boven de middellijn zouden closen. Nu we bijna aan het uitbreken zijn, ben ik nog steeds skeptisch en denk ik niet dat we voor maandag een parabolische move up gaan voortzetten (i.e. >58500). Ik denk eerder dat we weer even terug gaan naar de middellijn c.q. richting de onderkant van de channel. De RSI en de divergence tussen 21EMA (geel) vs 20MA (blauw) zien er wel goed uit moet ik zeggen.
[Afbeelding]
Op de 6h zijn we duidelijk uit de descending channel gebroken. Het zou niet erg zijn als de upper band als support gaat dienen, i.e. de 56k testen en houden zou nog steeds betekenen dat de weg naar boven in zicht blijft.
/f/image/4uLds4iLbWnUpiNlZYZ8r1sW.png?f=fotoalbum_large)
Voor de mensen die écht op zoek zijn naar een bullish scenario, is de volgende 1d grafiek interessant. Het patroon dat we nu zien, lijkt namelijk behoorlijk veel op de uitbraak van eind januari. Toen zijn we na het testen van de 50EMA (blauwe lijn) de descending wedge naar boven uitgebroken. Vervolgens heeft de bovenkant van de descending wedge als support gediend, maar veel belangrijker: de 20EMA is als sterke support gaan dienen voordat we op 3 februari definitief afscheid namen en de parabolische move omhoog ingezet werd. Dit gebeurt bij de eerste blauwe pijl.
Nu de tweede blauwe pijl. Nagenoeg hetzelfde scenario, alleen is de 50EMA korter getest als support en zijn we sneller op de 20EMA geklommen. Wat dat betreft is er wellicht minder fundament gelegd voor de move omhoog, maar ik kan me niet aan de gelijkenis onttrekken. Note: ik denk persoonlijk niet dat we eenzelfde soort parabolische move up gaan zien. Als je hetzelfde groeipercentage aanhoudt van ~50%, (conservatief getekend) zouden we namelijk op 84k zitten over 20 dagen.
/f/image/crGifzZ7GyDE3fGFPU66rr25.png?f=fotoalbum_large)
Dan, gaan alts nou eindelijk écht los? Ook dat vind ik moeilijk te zeggen. Toegegeven, ik roep al een tijdje dat alts binnenkort gaan pumpen. Ik blijf erbij dat ik de kans groter acht dat er nog upside is, alleen denk ik dat de upside kleiner wordt naarmate het langer gaat duren. Dus nog steeds bullish, wel ietsje minder verzekerd van enorme gains. We zitten nu in de key resistance zone. Hoe gaaf zou het zijn om daar uit te geraken (1d, total altcoin market cap):
/f/image/2XqEb2kBp7KKmTmOkA4qHkKD.png?f=fotoalbum_large)
Minder goed nieuws is dat de DXY blijft pumpen. Wat mij betreft een belangrijke om in de gaten te houden voor de middellange termijn. De EMA50 zou nog als resistance kunnen gaan dienen. Fingers crossed.
/f/image/HdM6KXvHgQC8Qwl5fI1stNug.png?f=fotoalbum_large)
280 dus. Mooie pogingTaro schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:58:
Maar ook tof om mee te kijken met je redenaties
Moore Cayman: Tether is fully backed.
In our opinion, the CRR as prepared by the management of Tether Holdings Limited gmup as of 28 February 2021 at 11:59 PM UTC, is presented in accordance with the criteria set out therein and is, in all material respects, fairly stated.
Our findings as of 28 February 2021, at 11:59 PM UTC are:
- Consolidated total assets amount to at least USD 35,276,327,156.
- Consolidated total liabilities amount to USD 35,154,786,806 of which USD 35,111,966,857 relates to digital tokens
- The group's consolidated assets exceed its consolidated liabilities.
- The group's reserves held for its digital assets issued exceeds the amount required to redeem the digital asset tokens
issued.
[ Voor 74% gewijzigd door .oisyn op 30-03-2021 16:56 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
offtopic:
@.oisyn Dat Moore Cayman is blijkbaar een accountants kantoor maar zodra de Caymans in de naam zit begin ik eigenlijk al te twijfelen
. Hoogstwaarschijnlijk niet terecht maar vooroordelen enzo 
@.oisyn Dat Moore Cayman is blijkbaar een accountants kantoor maar zodra de Caymans in de naam zit begin ik eigenlijk al te twijfelen
[ Voor 1% gewijzigd door gws24 op 30-03-2021 23:48 . Reden: Deze opmerking is meer iets voor het sc topic dus daarom ot tags bijgevoegd ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
- Taro
- Niet online
Ik heb niet gezegd dat dat gisteren zou gebeurenresusaapje schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:43:
[...]
280 dus. Mooie poging![]()
Maar ook tof om mee te kijken met je redenaties
Let op:
Regels voor dit topic:
En verder wat algemene regels
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie.
- Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.
Regels voor dit topic:
- Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
- Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
- Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.
En verder wat algemene regels
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!