Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 31 Laatste
Acties:
  • 178.116 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabaxaddhbi
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21-02-2022
Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:20:
[...]

De eerste dag in weken tijd dat ik meerdere foute trades maak, onderbuik gevoel dus.

Op verschillende timelines zit BTC overigens wel bijna op MA's, zoals de 15m, 1H en 4H, de bodem kan dus al iets hieronder liggen. Mogelijk plaats ik weer een aantal buy orders vlak onder die MA's.
Het kan niet fouter gaan dan een short met 10x leverage precies plaatsen op 54k om te zien dat ie dan binnen een paar uur naar 57k schiet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:55
Toerq schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:07:
Vraagje over de binance kaart, is die ook bekend bij de belastingdienst als je er een hebt op naam. Dus aankopen worden die ergens genoteerd.
Kun je het dan niet beter op een hardware wallet zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:28

Chaes

#HODL

Ruud2001 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:15:
Argh, wat is BNB aan het doen man. Sinds instap gisteren al op bijna -30% in BTC naar beneden. Begin last te krijgen van weak hands, hoewel het dan enorm veel pijn en geld gaat kosten.
Klassiek gevalletje FOMO. Hopelijk een goede les geleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabaxaddhbi
  • Laatst online: 21-02-2022
Het Fantoom schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:23:
[...]

Kun je het dan niet beter op een hardware wallet zetten?
Als ik het op mn ledger heb staan, moet ik dit aangeven als inkomen :+ ? Kijkt de belastingdienst daar naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
tabaxaddhbi schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:24:
[...]

Als ik het op mn ledger heb staan, moet ik dit aangeven als inkomen :+ ? Kijkt de belastingdienst daar naar?
Ja dat mag je voor jezelf uitmaken, officieel wel ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

[...]

Er is een heel topic (geweest) dat hierover ging.
Om het kort te houden: Je dient het aan te geven als vermogen.
Zeker zodra dat over het vrije deel komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-09 17:47
[...]

Nee, de belastingdienst kijkt hier niet naar. Ja je moet het opgeven aan de belastingdienst. Nee, als je minder dan (€50k?) aan crypto hebt op de pijldatum 1 januari is hoef je niks te betalen.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
[...]

Crypto hoort in Box 3, dus is vermogen, geen inkomen. En ja, je moet aangeven dat je crypto hebt en daarna is het afhankelijk van het totaal bedrag (incl. ander vermogen) of je hier belasting over moet betalen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:26:
[...]

Nee, de belastingdienst kijkt hier niet naar. Ja je moet het opgeven aan de belastingdienst. Nee, als je minder dan (€50k?) aan crypto hebt op de pijldatum 1 januari is hoef je niks te betalen.
Is er vrijstelling voor 50k aan crypto? Of bedoel je de eerste 50k over heel je box 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Het Fantoom schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:27:
[...]

Is er vrijstelling voor 50k aan crypto? Of bedoel je de eerste 50k over heel je box 3.
Dat laatste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

50K vermogen. Crypto telt als vermogen. Peildatum 1jan 00:00

Heb je meer dan 50k aan crypto besteed er dan een paar honderd euro van aan een financieel advies dat niet van een forum komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 03:24
[...]

Nee, als vermogen, en van je totaal vermogen op 1 Jan trek je je schulden af (excl hypotheek van je eigen woning) en dan nog eens zo'n 30.000 aan vrijgesteld bedrag over het restant betaal je 1,2% je geeft niet specifiek crypto op maar wel de totaalwaarde van 'je andere belastbare bezittingen zoals crypto goud zilver etc' je cash en bankrekeningen en andere dergelijke zaken kapitaal verzekeringen etc geef je elders op in je aangifte over dat alles samen komt die 1,2%

Die winst die je investering heeft gemaakt is daarmee belast. In sommige (veel) landen moet je die winst bijhouden en word die werkelijke winst belast in Nederland kijken ze naar vermogen, nemen ze aan dat je op je vermogen 4% winst/rendement pakt en daarover betaal je 30% daar komt die 1,2% vandaan

[ Voor 40% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 20-02-2021 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobergher123
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Toerq schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:07:
Vraagje over de binance kaart, is die ook bekend bij de belastingdienst als je er een hebt op naam. Dus aankopen worden die ergens genoteerd.
The Redman schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:08:
[...]

Waarom zou de belastingdienst moeten weten wat je aankopen zijn?

Ze kunnen ook je banktransacties niet zien gok ik.
Ik denk dat je aankopen via de binance card niet worden gemeld bij de belastingdienst. Als dit wel het geval is dan staat dat ergens op de website in de kleine lettertjes.

Banken geven weldegelijk je transacties door als daar reden voor is.

Als het goed is weet de bank/belastingdienst hoeveel geld je in crypto gestoken hebt. En zo niet dan kan je dat heel goed uitleggen mochten er vragen komen lijkt mij. Inleg, stijging koersen berekenen etc.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:29:
[...]

50K vermogen. Crypto telt als vermogen. Peildatum 1jan 00:00

Heb je meer dan 50k aan crypto besteed er dan een paar honderd euro van aan een financieel advies dat niet van een forum komt.
Vind dit altijd wel een leuk onderwerp.
Ook het belletje van de bank fascineert mij.
"Waar komt dat tonnetje vandaan meneer?"
"Crypto."
"Congratulations"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:51
Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:27:
[...]

Crypto hoort in Box 3, dus is vermogen, geen inkomen. En ja, je moet aangeven dat je crypto hebt en daarna is het afhankelijk van het totaal bedrag (incl. ander vermogen) of je hier belasting over moet betalen.
Duidelijk maar zolang het niet op mijn rek staat hoef ik toch niks aan te geven. not your keys not your coins toch.
Stel ik heb 1000000 op binance en zou dit aangeven als inkomen dan betaal ik daar over, maar wat als die 100000 nou eens verdampt of binance wordt gehackt ? krijg ik het dan weer terug ? of werkt dat zo niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Laatst online: 23:00
[...]

Even googlen op crypto en belasting beantwoord al je vragen.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:26:
[...]

Ja, 50k vanaf dit jaar, maar niet alleen crypto, maar al je bezit van waarde samen, minus schulden. En met uitzondering van je huis en je auto en zo. Ongeveer dus, voor precieze info moet je even op de site van de BD kijken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Er is een aparte topic over Crypto opgeven aan belasting [NL]

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:36:
[...]

Ja, 50k vanaf dit jaar, maar niet alleen crypto, maar al je bezit van waarde samen, minus schulden. En met uitzondering van je huis en je auto en zo. Ongeveer dus, voor precieze info moet je even op de site van de BD kijken.
Ahh, dus zolang ik mijn schulden op 10 miljoen houdt, kan ik gewoon 10 mil aan BTC opgeven. Nice.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Aarebe1 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:32:
[...]

"Crypto."
"Congratulations"
Heb een dringend verzoek gehad naar abn kantoor te komen ivm grote bedragen, ze vroegen helemaal niet op zo'n brutale manier waar het geld vandaan kwam maar legden uit dat het wel heel uitzonderlijke transacties waren waarover ze verplicht zijn vragen te stellen. die vrouw daar rustig uitgelegd 'Bitcoin bla bla en Mark my words mevrouw die bitcoin is ooit nog 1000 euro' de koers was destijds nog ergens rond de 100-200 iirc maar kan ook 50 geweest zijn. Ze vond het heel tof en zei oké nou dan is het goed. 100% zeker dat ze nog eens aan dat gesprek heeft gedacht na 10-20k en meer in het nieuws te zien.

[ Voor 25% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-02-2021 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Luca schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:38:
[...]

Ahh, dus zolang ik mijn schulden op 10 miljoen houdt, kan ik gewoon 10 mil aan BTC opgeven. Nice.
Je kan altijd 10m opgeven. Daar heb je geen schulden voor nodig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Toerq schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:33:
[...]

Duidelijk maar zolang het niet op mijn rek staat hoef ik toch niks aan te geven. not your keys not your coins toch.
Stel ik heb 1000000 op binance en zou dit aangeven als inkomen dan betaal ik daar over, maar wat als die 100000 nou eens verdampt of binance wordt gehackt ? krijg ik het dan weer terug ? of werkt dat zo niet.
Ook al staat het niet op je rekening, is het gewoon wel vermogen.

Verder betaal je dus belasting over wat het op 1 jan waard is. Of het dan de volgende dag 10x meer is of 90% minder maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:36:
[...]

Vanaf dit jaar? Dat is toch altijd al zo. Of moet je nu ook je guccis opgeven?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Laatst online: 23:00
Toerq schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:33:
[...]

Dus je geeft je aandelen ook niet op omdat het niet op je rekening staat?? En als je aandelen dalen krijg je dat geld terug van Degiro?
Het is toch gewoon vermogen dat je hebt op het moment van je belastingaangifte. Niet opgegeven=ontduiking

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:41:
[...]

Vanaf dit jaar? Dat is toch altijd al zo. Of moet je nu ook je guccis opgeven?
Die 50k is vanaf dit jaar. Vorig jaar was het een dikke 30k. Maar dit hoort in het belastingtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:05
Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:20:
[...]

De eerste dag in weken tijd dat ik meerdere foute trades maak, onderbuik gevoel dus.

Op verschillende timeframes zit BTC overigens wel bijna op MA's, zoals de 15m, 1H en 4H, de bodem kan dus al iets hieronder liggen. Mogelijk plaats ik weer een aantal buy orders vlak onder die MA's.

En ADA inmiddels ook de deur uitgedaan.
Ik wilde morgen fiat gaan, twijfel nu. Had paar uur geleden ath op pf, maar nu al 5% lager. Op zich valt het nog mee, maar heb aardig wat cake en bnb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aarebe1 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:32:
[...]

"Crypto."
"Congratulations"
** Hij maakt een terechte opmerking, niet op de man spelen aub **

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 22:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Er is een belasting topic in dit forum

Crypto opgeven aan belasting [NL]

Verder wordt dit duidelijk aangegeven op de site van de belastingdienst zo moeilijk is het allemaal niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:50

FreakNL

Well do ya punk?

Dat.

Als het ooit wel veel waard wordt en je zet het om naar fiat moet je het kunnen verklaren. En als dan blijkt dat je het in 2018/2019/2020 ook al had kun je een naheffing krijgen.

Gewoon opgeven die handel, kost de wereld ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:43:
[...]

Die 50k is vanaf dit jaar. Vorig jaar was het een dikke 30k. Maar dit hoort in het belastingtopic.
Ah je hebt het over het bedrag, maar idd off topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 23-09 13:30
Vannacht gaat er bloed vloeien door de straten van BNB en CAKE... Of de Aziaten kopen de dip, maar afgelopen nacht hebben ze de dump in gang gezet.. We zullen zien.

GRT lijkt wel even stabiel niveau bereikt te hebben rond de 2.40usd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duikerrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 17:58
Als je zou willen inschatten wat de laagste stand van BNB vannacht gaat worden, welke stand zou dat ongeveer zijn? En op welke stand zou je weer inkopen? :)

Bedankt alvast voor je inschatting.

[ Voor 13% gewijzigd door Duikerrr op 20-02-2021 22:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:43:
[...]
** Hij maakt een terechte opmerking, niet op de man spelen aub **
Gezellig op verjaardagen neem ik aan?

[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
@BansheeBoy Ik hodl gewoon. Mijn hoop is dat dit een correctie is en dat er uiteindelijk weer wat groene candles komen.
Nu verkopen, hopen op een diepere dip en dan inkopen gaat hem voor mij niet worden, ik wil nachtrust hebben. En ik ga geen limit order zetten, zou zonde zijn als CAKE bv even dipt naar 13USD en dan weer terug omhoog gaat. Dan moet ik duurder terug kopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:28

Chaes

#HODL

Duikerrr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:48:
Als je zou willen inschatten wat de laagste stand van BNB vannacht gaat worden, welke stand zou dat ongeveer zijn? Bedankt alvast voor je inschatting.
Niemand die het je kan vertellen, beetje een kansloze post imo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Laatst online: 12-01 19:33
** Reageer dan niet zoals laatst al in het topic gemeld **

[ Voor 80% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

** Reageer dan niet zoals laatst al in het topic gemeld **

[ Voor 83% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 22:53 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als je zou willen inschatten wat de laagste stand van BNB vannacht gaat worden, welke stand zou dat ongeveer zijn? Bedankt alvast voor je inschatting.
Rond de 250 tot 240 waar ie nu zit is support. Verliest ie dat dan is 200 dollar mogelijk de volgende stap.

Gewoon puur even kijken op de wat hogere timeframes naar oude support en resistance.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
Als je zou willen inschatten wat de laagste stand van BNB vannacht gaat worden, welke stand zou dat ongeveer zijn? En op welke stand zou je weer inkopen? :)

we kunnen ook al dit soort vragen gieten in 1 vraag: Jongens wanneer zijn we met zijn allen rijk?

Vraag niet dingen waarop niemand het antwoord weet aub ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Aarebe1 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:49:
[...]

Gezellig op verjaardagen neem ik aan?
Gezellig? Wasda? Inmiddels een jaar geleden dat iets 'gezellig' was :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BTC is op de 15 minute, 1H en 4H gebounced. Mogelijk was dit dus de dip, maar ik blijf voorzichtig vannacht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Tw5DMH_bkVNDVKKWPSauzgWJPc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YroxBbzZEISVdSfq094Z42no.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1T4QLTgB-P-RWDDNohSFMcqJtQw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G6QLBPsnRrxpEqMZwtR7w7gT.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oP2QmEDfvbRhpqTCQ7uZ25i-ORY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Uk33Jy2sbvfV5DXBnMxsbcHj.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
@Taro Wat is eigenlijk de reden dat je 'meteen' alles in fiat zet ipv stop-losses? (Ik heb zelf net een stop-loss onderaan 50k gezet, maar twijfel nog.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
Dit is ook wel interessant om te zien, CAKE en BNB charts volgen bijna hetzelfde pad. Maar dat hadden we volgensmij al in de gaten. Gaat alleen helaas de verkeerde kant op :+

Edit: dat wordt morgen cornflakes met water voor ontbijt..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ln3TfhV-r-Y-m4OwdIP4YXo3wM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KCrYWnhrtTfgn2V7CpaSbmb1.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Raaafie op 20-02-2021 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duikerrr
  • Laatst online: 08-09 17:58
Ik heb zelf nog weinig dips meegemaakt (ben pas een week bezig), vandaar deze vraag. Ik begrijp dat het inschatten lastig is, maar zo heb ik toch nog een beetje een idee / houvast van waar ik aan moet denken qua grootte van de eventuele dip, bedankt voor jullie inschatting :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sOid schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:57:
@Taro Wat is eigenlijk de reden dat je 'meteen' alles in fiat zet ipv stop-losses? (Ik heb zelf net een stop-loss onderaan 50k gezet, maar twijfel nog.)
Een stop loss wordt pas later geraakt (= meer verlies als je het bij het juiste eind hebt) en gebruik ik alleen na enorme stijgingen in de afgelopen minuten of voor als ik niet achter de knoppen kan zitten. Als ik twijfel druk ik direct op de knop en dan kijk ik het even aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023

Zit te denken om een buy order op 160 euro / 190 dollar te zetten. Grote kans dat deze niet gehit wordt. We zien het wel. Crypto :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Raaafie schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:57:
Dit is ook wel interessant om te zien, CAKE en BNB charts volgen bijna hetzelfde pad. Maar dat hadden we volgensmij al in de gaten. Gaat alleen helaas de verkeerde kant op :+

[Afbeelding]
Daar kan je BAKE, Auto, Venus en Swipe ook naast leggen. Het betreft de Binance (bsc) familie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Liever zelf op een top uitstappen dan de dip verkopen.

Kopen doe je op een dip en verkopen doe je op een top. Dan kan je het nog wel fout hebben, maar met een stop loss maak je een grote kans op het laagste punt van de dag of week te verkopen. Proberen voor de dip al te verkopen is niet altijd makkelijk, maar wel de manier. Kopen doe je juist weer na een hoop rood in een dikke dip om proberen net voor de bounce omhoog te kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Duikerrr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:59:
Ik heb zelf nog weinig dips meegemaakt (ben pas een week bezig), vandaar deze vraag. Ik begrijp dat het inschatten lastig is, maar zo heb ik toch nog een beetje een idee / houvast van waar ik aan moet denken qua grootte van de eventuele dip, bedankt voor jullie inschatting :)
Het is een bullmarkt. Alles volgt tot op zekere hoogte Bitcoin. In deze markt kan Bitcoin nog wel 30% dippen. Dit gebeurt over het algemeen gespreid over een aantal dagen. Maar hoe sneller dit gaat, hoe harder de alts klappen gaan krijgen. En dan gaan ze harder naar beneden als Bitcoin.

Hoe sneller iets omhoog gaat, het kan net zo snel de andere kant weer op gaan. Maar nogmaals. Dit is een bullmarkt, dus denk ik niet dat alles snel weer naar het niveau december 2020 zal terugvallen. Dat kan nog wel gebeuren, maar dan wanneer het long-term sentiment omslaat naar een bearmarkt. En dat kan nog maanden duren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Zoals andere mensen al aangaven is een stop loss niet gegarandeerd dat je voor die prijs verkoopt.

Een van de grote risico's is dat als er duidelijke structuur in de prijs movements zit zullen er veel mensen zijn die bijvoorbeeld hun stoploss onder een daily low zetten. Dan hoeft de prijs maar een keer sterk te dalen wat al die stoploss orders triggert en een kettingreactie naar beneden veroorzaakt waardoor je nog lager zult verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Ik denk trouwens dat ik even wakker blijf tot een uurtje of 1-2 en kijk wat de Aziatische markt doet.
Mocht er weer een dump komen van CAKE en BNB dan kan ik wellicht snel uitstappen..
Het begint zo langzamerhand toch wel een beetje pijn te doen om die winst te zien verdampen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik stel voor vannacht wat Bitcoin buy orders in in de range van 49.880 - 51.000 (1D MA7 met klein wickje eronder) en aanvullend (Post edit dus) ook rond de 53k (4H MA7). Mocht Bitcoin vannacht stijgen dan accepteer ik dat, op dit punt vind ik behoud van fiat waarde belangrijker dan Bitcoin hoeveelheid.

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 23:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:14

knakworst

Get more sats!

Die arbitrage is verdwenen en de lucht loopt eruit bij bnb en CAKE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:00:
[...]

Liever zelf op een top uitstappen dan de dip verkopen.

Kopen doe je op een dip en verkopen doe je op een top. Dan kan je het nog wel fout hebben, maar met een stop loss maak je een grote kans op het laagste punt van de dag of week te verkopen. Proberen voor de dip al te verkopen is niet altijd makkelijk, maar wel de manier. Kopen doe je juist weer na een hoop rood in een dikke dip om proberen net voor de bounce omhoog te kopen.
Yes, dat begrijp ik. Maar hoe weten we dat dit de top is? Dip zal ooit moeten komen natuurlijk, maar dat hoeft niet per se vannacht al te zijn. Als BTC vannacht stijgt, koop je dus morgen hoger weer in.

En dat is natuurlijk zonde. Stop-loss zie ik in dit in dit geval vooral als: waarde BTC blijft vannacht stijgen. Maar mocht het toch dippen en het komt onder niveau X, zal het vermoedelijk verder blijven dippen. Dus dan liever ergens in het midden uitstappen en lager weer inkopen. Dan verlies je natuurlijk waarde tov nu verkopen maar behoud je waarde tov te laat uitstappen. Risico is natuurlijk dan wel dat je net voor de bounce verkoopt, dat besef ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:18
Raaafie schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:09:
Ik denk trouwens dat ik even wakker blijf tot een uurtje of 1-2 en kijk wat de Aziatische markt doet.
Mocht er weer een dump komen van CAKE en BNB dan kan ik wellicht snel uitstappen..
Het begint zo langzamerhand toch wel een beetje pijn te doen om die winst te zien verdampen.
Verlies de use-case van PancakeSwap niet uit het oog. Het is letterlijk de SUSHI van de Binance Smart Chain. SUSHI staat op plaats 40 met $19. Die downtrend die pakt zichzelf wel weer op, het is niet zo gek dat er een correctie kwam, maar is inderdaad wel zuur op dit moment. Voor mij is het in ieder geval al te ver gezakt om nu te gaan verkopen. Ik denk ook zeker dat dit niet de laatste run op CAKE was. Doe er je voordeel mee en sla er meer in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Als we de USDT buiten beschouwing laten, de huidige top5 crypto in berekende marktwaarde:

BTC, ETH, BNB, DOT en ADA.

Je kan het ook terugkijken in de tijd.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:45
Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:09:
Ik stel voor vannacht wat Bitcoin buy orders in in de range van 49.880 - 51.000 (1D MA7 met klein wickje eronder). Mocht Bitcoin vannacht stijgen dan accepteer ik dat, op dit punt vind ik behoud van fiat waarde belangrijker dan Bitcoin hoeveelheid.
Ik begrijp dat we nu uit wat driehoeken, resistance lijntjes en MA's zijn gedonderd, maar 15% in een nacht eraf vind ik nogal wat hoor... :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

knakworst schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:10:
Die arbitrage is verdwenen en de lucht loopt eruit bij bnb en CAKE.
Je bedoeld dat het lek gedicht is en de ballon weer gaat stijgen? Het laagste punt is net voorbij gekomen en ik hoop dat er nu een klein herstel gaat komen. Ik voel me nog veilig met BNB maar hoop wel dat dit de bodem was. Nu door naar de $500,-!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Ik had een beetje cake bij beefy staan. Ik heb er net nog maar een flufje bij gezet. Kost me een paar tientjes als cake aanbrand.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
Kyumia schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:11:
[...]

Verlies de use-case van PancakeSwap niet uit het oog. Het is letterlijk de SUSHI van de Binance Smart Chain. SUSHI staat op plaats 40 met $19. Die downtrend die pakt zichzelf wel weer op, het is niet zo gek dat er een correctie kwam, maar is inderdaad wel zuur op dit moment. Voor mij is het in ieder geval al te ver gezakt om nu te gaan verkopen. Ik denk ook zeker dat dit niet de laatste run op CAKE was. Doe er je voordeel mee en sla er meer in ;)
Daar zit wel wat in, inderdaad. Zelfde geld natuurlijk voor BNB. Al zie ik BNB wel in de toekomst meer waarde krijgen dan CAKE. Ik kijk wel even wat ik doe.. Weet het nu niet, maar wil niet gaan paniekeren (geen letterlijke paniek trouwens, heb ingekocht op 2.2USD en 14USD vanochtend). Thanks voor de ietswat geruststellende woorden iig :)

[ Voor 4% gewijzigd door Raaafie op 20-02-2021 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sOid schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:10:
[...]

Yes, dat begrijp ik. Maar hoe weten we dat dit de top is? Dip zal ooit moeten komen natuurlijk, maar dat hoeft niet per se vannacht al te zijn. Als BTC vannacht stijgt, koop je dus morgen hoger weer in.

En dat is natuurlijk zonde. Stop-loss zie ik in dit in dit geval vooral als: waarde BTC blijft vannacht stijgen. Maar mocht het toch dippen en het komt onder niveau X, zal het vermoedelijk verder blijven dippen. Dus dan liever ergens in het midden uitstappen en lager weer inkopen. Dan verlies je natuurlijk waarde tov nu verkopen maar behoud je waarde tov te laat uitstappen. Risico is natuurlijk dan wel dat je net voor de bounce verkoopt, dat besef ik.
Je weet nooit zeker wat de top is. Als je trades maakt dan doe je zo goed mogelijk je best om het zo vaak mogelijk goed te hebben. Een stop loss op lange termijn is dan ook weer anders dan iemand die constant in en uit stapt. Als trader kies je er gewoon voor om proberen de top te timen en ga je geen stop loss zetten 10% lager met de kans dat je de low van de week verkoopt. Het timen van toppen en dips is weer een ander verhaal hoe je dat doet.

Met een stop loss loop je als trader gewoon meer risico dan eerder uitstappen als je dit een beetje goed kan doen. Ga je achter de groene candles aan met kopen en zet je stop losses rond support dan doe je het precies verkeerd om. Dips zijn er om te kopen en niet om te verkopen met een stop loss. Toppen zijn er om te verkopen en winst te pakken, niet om te kopen. Niet dat het makkelijk is, maar als trader is dit wat je moet doen. Ga je panic sellen op dips, al dan niet met stop loss en pas kopen na veel groen dan ga je het niet redden als trader. Juist de dips waar iedereen zijn stop loss afgaat zijn de plekken om te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Richh schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:13:
[...]

Ik begrijp dat we nu uit wat driehoeken, resistance lijntjes en MA's zijn gedonderd, maar 15% in een nacht eraf vind ik nogal wat hoor... :P
Nou vooruit, dan geven we de 4H ook een kans rond de 53k :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
Wie heeft ADA een schop gegeven? Springt even van 1.153 naar 1.18 :D

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Gewoon BNB bijgekocht zojuist op 250. Ik zie wel.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezer818
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-09 11:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AJJPmFf-6VzSdBBO5AQgOhzfNgI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xWSQXCu3DnsHckWHn1qBLxt9.png?f=fotoalbum_large

Hoe kan dit nou? Ik zet een limietorder op 185€ maar hij verkoopt hem meteen voor de marktprijs van 209€? :? Ik krijg wel eerst de pop-up dat de prijs 5% lager dan de marktprijs ligt die ik anders niet krijg.

"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Freezer818 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:17:
[Afbeelding]

Hoe kan dit nou? Ik zet een limietorder op 185€ maar hij verkoopt hem meteen voor de marktprijs van 209€? :? Ik krijg wel eerst de pop-up dat de prijs 5% lager dan de marktprijs ligt die ik anders niet krijg.
Je wilde waarschijnlijk een stop limit order ipv limit order plaatsen. Als je een limit sell order onder de huidige prijs plaatst, dan wordt die direct ingevuld. Zie ook de topicstart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03:19
Toch weer even met een schuin oog naar EGLD kijken,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gIuGrKpqFcqx0HL4UjCBEvoVyHg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e1kTlOVcrJNJCW8lMJdqLdrs.jpg?f=fotoalbum_large

140 lijkt een goeie support, komt ook overeen met fib retracement niveau (38.2%).

Ik heb wat buy order boven de driehoek geplaats in het geval van een uitbraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezer818
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-09 11:47
Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:18:
[...]

Je wilde waarschijnlijk een stop limit order ipv limit order plaatsen. Als je een limit sell order onder de huidige prijs plaatst, dan wordt die direct ingevuld. Zie ook de topicstart.
Ok klinkt logisch, maar wat is dan het verschil met een marktorder laten uitvoeren in deze situatie?

"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Palindrome schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:20:
Toch weer even met een schuin oog naar EGLD kijken,

[Afbeelding]

140 lijkt een goeie support, komt ook overeen met fib retracement niveau (38.2%).

Ik heb wat buy order boven de driehoek geplaats in het geval van een uitbraak.
Waarom de fib op die manier pakken in plaats van de hele swing vanaf de low ?

Edit: Je pakt swing low, dat kan inderdaad :)

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 20-02-2021 23:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:00:
[...]

Daar kan je BAKE, Auto, Venus en Swipe ook naast leggen. Het betreft de Binance (bsc) familie
En het is niet zo gek dat daar even wat winst gepakt wordt, maar ik meen toch dat het fundamenteel nog steeds keihard groeiende is daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

_Gast_ schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:35:
[...]

Ik ben zelf een beginner en weet niet hoe lang ik het zal blijven doen. Ik dacht aan de Nano S, maar ze zeggen dat het beter is om de Nano X te nemen, maar dan zit je al gauw aan 120 eur...

Dus ik dacht als ik gwn een externe harde schijf neem dan is het ook offline opgeslagen als ik de kabel eruit trek...
Ik gebruik ook de ledger nano s. Super simpel in gebruik, cheap..en veilig. Je hebt niet veel ruimte voor verschillende coins maar ik heb vooral ethereum chain based coins dus geen probleem.
Dus al je eth based coins ziet hij gewoon, en daar naast ruimte voor nog 3 a 4 apps (zo noem je dat op de ledger) een Bitcoin app - Xrp app etc.

voor die paar tientjes..en het veilig gevoel zou ik het zeker doen. je krijgt er ook een recovery pass phrase kaartje bij die je kan gebruiken mocht je de wallet verliezen, je pincode vergeten etc om al je private keys opnieuw te generaten.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:15:
[...]

Je weet nooit zeker wat de top is. Als je trades maakt dan doe je zo goed mogelijk je best om het zo vaak mogelijk goed te hebben. Een stop loss op lange termijn is dan ook weer anders dan iemand die constant in en uit stapt. Als trader kies je er gewoon voor om proberen de top te timen en ga je geen stop loss zetten 10% lager met de kans dat je de low van de week verkoopt. Het timen van toppen en dips is weer een ander verhaal hoe je dat doet.

Met een stop loss loop je als trader gewoon meer risico dan eerder uitstappen als je dit een beetje goed kan doen. Ga je achter de groene candles aan met kopen en zet je stop losses rond support dan doe je het precies verkeerd om. Dips zijn er om te kopen en niet om te verkopen met een stop loss. Toppen zijn er om te verkopen en winst te pakken, niet om te kopen. Niet dat het makkelijk is, maar als trader is dit wat je moet doen. Ga je panic sellen op dips, al dan niet met stop loss en pas kopen na veel groen dan ga je het niet redden als trader. Juist de dips waar iedereen zijn stop loss afgaat zijn de plekken om te kopen.
Dank voor je reactie, food for thought. Koopmomenten inschatten lukt me inmiddels heel behoorlijk, verkoopmomenten vind ik lastiger. FOMO-dingetje wellicht. Dacht bijvoorbeeld dat ik het bij EGLD goed had gedaan maar steeg vervolgens nog ruim 100USD verder :+

Bij BTC/USDT-pair vind ik het nog veel lastiger eigenlijk. Zal psychologisch zijn, omdat het de moeder aller coins is. Panic sellen doe ik overigens niet snel; als überbeginner in 2018 ook niets verkocht. Lekker laten staan. "Zal wel weer een keer stijgen", dacht ik. En dat klopte. Niet de juiste manier natuurlijk maar rode cijfers zijn me niet vreemd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Freezer818 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:24:
[...]

Ok klinkt logisch, maar wat is dan het verschil met een marktorder laten uitvoeren in deze situatie?
Als je de limit prijs een stuk onder de stop prijs zet, wordt het een combinatie van een stop loss en een soort market order, maar wel tot een minimum prijs. Niet alle exchanges ondersteunen een stop market order, Binance bijv. kent alleen een stop limit order, maar als je de limit prijs laag genoeg zet werkt het ongeveer hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
PilatuS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:25:
[...]

Waarom de fib op die manier pakken in plaats van de hele swing vanaf de low ?

Edit: Je pakt swing low, dat kan inderdaad :)
Ja die tot de 65 beschouw ik even als error/uitbater.

Komt ook mooier uit voor een fib extension, dan wordt het volgende "logisch" niveau zo rond de 280

[ Voor 14% gewijzigd door Palindrome op 20-02-2021 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 01:43
Freezer818 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:24:
[...]

In deze specifieke situatie: er is geen verschil met een market sell.

Market order: je verkoopt direct aan de hoogste x bids.

Limit order: je limietprijs is lager dan veel bids in het orderboek, waardoor je verkoopt aan de hoogste x bids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Edit: laat maar! Was te vroeg

[ Voor 90% gewijzigd door jvp op 20-02-2021 23:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:24
Ik ben redelijk laag in BNB gestapt (133) dus laat het gewoon zijn gang gaan en ik zie het wel over 3+ jaar

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 20-02-2021 23:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sOid schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:27:
[...]

Dank voor je reactie, food for thought. Koopmomenten inschatten lukt me inmiddels heel behoorlijk, verkoopmomenten vind ik lastiger. FOMO-dingetje wellicht. Dacht bijvoorbeeld dat ik het bij EGLD goed had gedaan maar steeg vervolgens nog ruim 100USD verder :+

Bij BTC/USDT-pair vind ik het nog veel lastiger eigenlijk. Zal psychologisch zijn, omdat het de moeder aller coins is. Panic sellen doe ik overigens niet snel; als überbeginnern in 2018 ook niets verkocht. Lekker laten staan. "Zal wel weer een keer stijgen", dacht ik. En dat klopte. Niet de juiste manier natuurlijk maar rode cijfers zijn me niet vreemd ;)
Hoe hoog een coin gaat weet ook niemand hoor. Neem bijvoorbeeld ook BNB, dat had 120 dollar kunnen zijn of 200 dollar. Dat bleek nog veel hoger te zijn, maar soms moet je ook gewoon winst pakken en klaar zijn. Vooral dan ook niet een stuk hoger met fomo alsnog instappen. Als ik scalps maak en ik verkoop dan mag ik van mijzelf ook niet meer instappen behalve op een dip.

Verder verkoopt iemand als Taro ook constant en stapt ie net zo makkelijk weer in. Dat geeft ook een andere taktiek wat betreft verkopen en stop losses zetten. Als je 15% pakt ga je geen stop loss zetten op maar 3% winst waarbij je 12% winst verliest. Hoe langer de termijn hoe anders het wordt qua winst pakken en stop losses. Maar als trader die constant in en uitstapt ga je dus geen stop loss zetten, maar probeer je een top te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Voor BNB koop orders staan tussen: 198 - 235 USD met ieder 2 USD verschil ertussen, op basis van de 4H MA25, met zoals gewoonlijk een mooie wick eronder. Door de snelle stijging van BNB gok ik op een grotere wick dan normaal. Ivm bullish sentiment begin ik al een stukje erboven met inkopen, omdat het maar zo kan zijn dat BNB niet verder zakt en al eerder wordt opgekocht.

Op de lange termijn wel vertrouwen in >200 USD/stuk.

Bitcoin is inmiddels op de 15m en 1H door de MA7 heen gezakt. De 4H MA7 houdt het vooralsnog nog, maar ...

[ Voor 77% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 23:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 07:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

PilatuS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:21:
[...]

Gewoon geen coins meer kopen die 900% hebben gedaan in 3 weken tijd. Heb je mazzel doet ie nog 50%, heb je pech daalt ie 50%.
Tja, 100% FOMO en de gok genomen om snel paar procent meer BTC te pakken, maar heeft me dus heel hard te pakken gehad. Reden om de gok te nemen was overigens ook compleet verkeerd, wilde graag paar ongelukkige trades van vorige week compenseren. En ja, ik weet zelf heel goed dat dit pure stommiteit is en geloof me dat ik er zelf ook flink van baal. Gelukkig heb ik ook nog pluk crypto op wallet staan en daar blijf ik voorlopig ook lekker vanaf, want alles waar ik niet aankom gaat lekker :)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ferme rode candles.. ondanks dat ik het een en ander verkocht heb vanmorgen spijt dat ik niet veel meer heb verkocht..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ruud2001 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:33:
[...]

Tja, 100% FOMO en de gok genomen om snel paar procent meer BTC te pakken, maar heeft me dus heel hard te pakken gehad. Reden om de gok te nemen was overigens ook compleet verkeerd, wilde graag paar ongelukkige trades van vorige week compenseren. En ja, ik weet zelf heel goed dat dit pure stommiteit is en geloof me dat ik er zelf ook flink van baal. Gelukkig heb ik ook nog pluk crypto op wallet staan en daar blijf ik voorlopig ook lekker vanaf, want alles waar ik niet aankom gaat lekker :)
Revenge trading is a bitch :P

Ik ken het hoor. Wat verlies maken en dan meer risico nemen om proberen het goed te maken. Dit geeft vrijwel altijd nog meer verlies. Traden is ook een extreem psychologisch iets waarbij er eerst vele fouten moeten worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
voor de mensen die INJ interessant vinden voor long-term kijk ff, misschien een mooi moment om in te stappen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:50

FreakNL

Well do ya punk?

Wow ETH kakt hard in!

Dat gaat met 10 euro per minuut zo...

[ Voor 49% gewijzigd door FreakNL op 20-02-2021 23:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Het regent Liquidated Longs op aggr.trade _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
Aii...Wat jammer zeg, GRT leek even een mooie support opgebouwd te hebben vandaag, kakt helemaal in elkaar. Zie dat BTC ook flink zakt. Bloed, overal bloed!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1b05Ul6F--NXVohCNyD1GtRWyUU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L9PLJ1GHEvLVgfg7ef09recS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Is dit nu het spreekwoordelijke bloed door de straten? Haha.

Kopen kopen kopen.. :p

[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 20-02-2021 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-09 15:20
Whales kopen wat goedkoper in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
alles gaat down nu! maar het is ook weekend ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Kol Nedra schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:40:
alles gaat down nu! maar het is ook weekend ;)
Maandag weer op hetzelfde niveau zoals wel vaker :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Ik kan het niet laten :P

Afbeeldingslocatie: https://static.tildacdn.com/tild3165-6532-4631-b231-636334613738/IMG-4412.PNG

Sora gaat de laatste weken al banaan, maar niet zonder reden. Sora gaat op het Pokadot netwerk een Uniswap-clone lanceren; Polkaswap.

Kijk naar Uniswap en zie hoeveel miljarden er doorheen gaan. Kijk naar UNI en zie hoe de token ook banaan gaat. Conclusie: Een Uniswap met praktisch geen fees is een moonshot.

Daarbij is Sora meer dan alleen het project achter Polkaswap. Lees je in en zie de mogelijkheden.
Geen financieel advies uiteraard, maar ik denk dat het zeker nog niet te laat is om Sora te kopen.

https://sora.org/

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 20-02-2021 23:47 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
St@m schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:40:
Is dit nu het spreekwoordelijke bloed door de straten? Haha.
Zo zou je het kunnen omschrijven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 22-09 10:14
Ik zit weer eens als verlamd te staren naar een 8 tal graphs die al vanaf vanochtend 0830 open staan. Duidelijk (korte termijn!) rekt schreeuwen maar uiteraard geen seconde het idee om dan misschien even op sell te drukken op een paar van die tabjes. Het blijft een bijzonder fenomeen. Zoals zovaak zal hij wel gaan ketsen op een MA zometeen maar zou me niet verbazen als het er 1 in de 53k regio is.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zo doen Whales dat he, die bepalen nou eenmaal hoe het loop :)
wij moeten meeliften met whales :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zo, wat een rode waas voor mijn ogen. Maar de echte vraag is: wat ga ik nu inkopen? ETH gaat echt gigantisch hard nu...biedt ook weer kansen.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Eerste BNB buy orders gehit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8BdBZoFq41iCjb8okFrJKZBS_Js=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sLkJ1rpLrBwlmP9ImHMXmMBv.png?f=user_large

@St@m Dit zijn nog maar wat schrammen, het vloeit nog niet door de straten :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Dit valt wel onder de noemer REKT toch? :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kcwsm8Rkub8kVuMeIPRLQzYr2lE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/u8bTFoJZb9GGys7iDM1GOnMY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ach, het heeft ook wel wat. Rode kaarsen mogen soms ook branden. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:42:
Eerste BNB buy orders gehit:
[Afbeelding]

@St@m Dit zijn nog maar wat schrammen, het vloeit nog niet door de straten :)
Het loopt nog niet door de straten hier, maar wel door de broek.. :X

Zero.

Pagina: 1 ... 9 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!