Ben opzoek naar die 300-500%..en dan weer naar de volgende. Die kleine stijgingen dalingen van ~10-30% komen elke keer weer goed joh..zo niet en gaan we de volgende doom periode in..dan hodl gewoon
The first casualty in war is always the truth...
Top, gelukkig alle adviezen hier opgevolgd. Winst allang gepakt (inzet terug), gespreide portfolio. Ik zie het welTaro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:42:
Eerste BNB buy orders gehit:
[Afbeelding]
@St@m Dit zijn nog maar wat schrammen, het vloeit nog niet door de straten
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wil je die glazenbol niet met ons delen? Ik ben eigenlijk iedere keer verbaasd hoe je jou buy en sell orders zo goed weet te timen...Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:42:
Eerste BNB buy orders gehit:
[Afbeelding]
@St@m Dit zijn nog maar wat schrammen, het vloeit nog niet door de straten
Wat nu te kopen is de vraag. Of is dit de daling die nog dieper gaat..
Rood logo wel mooi. Blauw is zo 2020 ook.Mooooody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:41:
Ik kan het niet laten
[Afbeelding]
Sora gaat de laatste weken al banaan, maar niet zonder reden. Sora gaat op het Pokadot netwerk een Uniswap-clone lanceren; Polkaswap.
Kijk naar koers van Uniswap en zie hoeveel miljarden er doorheen gaan. Een Uniswap met praktisch geen fees is een moonshot in deze tijden.
Daarbij is Sora meer dan alleen het project achter Polkaswap. Lees je in en zie de mogelijkheden.
Geen financieel advies uiteraard, maar ik denk dat het zeker nog niet te laat is om Sora te kopen.
https://sora.org/
Maar ze willen dus een parachain worden van polka en Kusama, klink best interessant
Ja, maar dan dat het flink langer doorgaat. Met dan altijd artikelen en onzin-youtubers met dingen als 'Why this 20k drop is still bullish for Bitcoin!!1!"St@m schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:40:
Is dit nu het spreekwoordelijke bloed door de straten? Haha.
Kopen kopen kopen..
Klopt ze beginnen allemaal klein. Ook in 2018 begon het klein. Heerlijk slapen vannacht.Justevo schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:44:
Dit is nou een kleine correctie, niks aan de hand. Je computer afsluiten, telefoon weg en morgenvroeg weer kijken. Niks aan 't handje.
Zero.
Errr... dacht dat je net had gekocht?St@m schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:45:
[...]
Top, gelukkig alle adviezen hier opgevolgd. Winst allang gepakt (inzet terug), gespreide portfolio. Ik zie het wel
St@m schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:17:
Gewoon BNB bijgekocht zojuist op 250. Ik zie wel.
Zie het morgen wel.
#hodl
Ik begrijp je niet?Prutzertje schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:48:
[...]
Errr... dacht dat je net had gekocht?
[...]
Het een sluit het ander uit ofzo?
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 20-02-2021 23:54 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ja, zie mijn vorige berichtenjvp schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:45:
[...]
Wil je die glazenbol niet met ons delen? Ik ben eigenlijk iedere keer verbaasd hoe je jou buy en sell orders zo goed weet te timen...
Ik heb het daar aangegeven toen ik verkocht, en vooraf aangegeven waar ik BTC en BNB buy orders heb geplaatst. Betekent natuurlijk niet dat je er garantie op krijgt dat ik het goed heb, maar ik heb zelfs afbeeldingen geplaatst om te motiveren waarom op die punten. Nog veel meer kan ik niet doen
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
In eerste instantie alleen op Kusama. Hoor je vrij vaak; op Kusama.Palindrome schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:47:
[...]
Rood logo wel mooi. Blauw is zo 2020 ook.
Maar ze willen dus een parachain worden van polka en Kusama, klink best interessant
Ik denk dat de nieuwe kleinere projecten altijd voor Kusama kiezen. De grote projecten die fully backed zijn hebben kans op direct op Polkadot te komen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Die xor coin is al wel goed gestegen van 1 naar 466.Mooooody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:50:
[...]
In eerste instantie alleen van Kusama. Hoor je vrij vaak; alleen Kusama.
Ik denk dat de nieuwe kleinere projecten altijd voor Kusama kiezen. De grote projecten die fully backed zijn hebben kans op direct op Polkadot te komen.
Mooie logo's, mooi verhaal, en dan wel een site gehost via Yandex.ru. Opvallend.Mooooody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:41:
Ik kan het niet laten
[Afbeelding]
Sora gaat de laatste weken al banaan, maar niet zonder reden. Sora gaat op het Pokadot netwerk een Uniswap-clone lanceren; Polkaswap.
Kijk naar Uniswap en zie hoeveel miljarden er doorheen gaan. Kijk naar UNI en zie hoe de token ook banaan gaat. Conclusie: Een Uniswap met praktisch geen fees is een moonshot.
Daarbij is Sora meer dan alleen het project achter Polkaswap. Lees je in en zie de mogelijkheden.
Geen financieel advies uiteraard, maar ik denk dat het zeker nog niet te laat is om Sora te kopen.
Maar ook de vraag: waar koop je het? Ik zie alleen wat mij onbekende exchanges op CMC.
Ik heb net 10.000 PSWAP gekocht!Mooooody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:41:
Ik kan het niet laten
[Afbeelding]
Kijk naar Uniswap en zie hoeveel miljarden er doorheen gaan. Kijk naar UNI en zie hoe de token ook banaan gaat. Conclusie: Een Uniswap met praktisch geen fees is een moonshot.
niet
True... ik moet eigenlijk ook weer iets beter gaan lezen. Kan ik de schuld daarvan nog afschuiven richting de grote aandacht die het topic momenteel heeft gezien de vele reacties?Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:50:
[...]
Ja, zie mijn vorige berichten
Ik heb daar aangegeven toen ik verkocht, en vooraf aangegeven waar ik BTC en BNB buy orders heb geplaatst. Betekent natuurlijk niet dat je er garantie op krijgt dat ik het goed heb, maar ik heb zelfs afbeeldingen geplaatst om te motiveren waarom op die punten. Nog veel meer kan ik niet doen

Alle stop-losses getriggered? Mooi, dan kunnen we door omhoog
Dit is trouwens waarom ik nooit iets heb gedaan met stop-losses. Zo word je mooi de markt uit gespanked als zoiets midden in de nacht plaatsvind. Maar ieder z'n ding
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Bensimpel
Positieve meneer
Ben in ieder geval al rekt, 170 euro verloren. Hiervan leren en mijzelf niet nog een keer voor dezelfde steen stoten dusAMARONE schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:46:
Ik voel me rekt gaan hier. Wat een rode gloed voor mijn ogen. Zo ziet Mars er dus uit.
Wat nu te kopen is de vraag. Of is dit de daling die nog dieper gaat..
😆 - Denk ook eens om ;)
Je moet alleen kijken naar de marketcap. XOR staat met een market cap van $162m op plekje #252.Palindrome schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:51:
[...]
Die xor coin is al wel goed gestegen van 1 naar 466.
Gezien de potentie is dit gewoon top #100 materiaal, wellicht zelfs meer.
Geen early investor helaas, maar ik denk dat ik 'm nog net op tijd heb gespot
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Heb je 170 euro verloren? Of is je PF voor even met 170 euro gedaald?Bensimpel schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:54:
[...]
Ben in ieder geval al rekt, 170 euro verloren. Hiervan leren en mijzelf niet nog een keer voor dezelfde steen stoten dus
Uniswap. Dikke fees, moet je ff doorheen bijten.....Glenn Hoddle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:52:
[...]
Mooie logo's, mooi verhaal, en dan wel een site gehost via Yandex.ru. Opvallend.
Maar ook de vraag: waar koop je het? Ik zie alleen wat mij onbekende exchanges op CMC.
Daarom Polkaswap. Daarom Sora.
Is geen flashcrash toch. Van 50k naar 30k en terug naar 48k in 5 seconden is een flash crash. Dit is gewoon een dip toch ?Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:53:
Zo, beste flashcrash van Bitcoin.
Maar moet ik nou Xor inslaan of PSWAP ?Mooooody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:54:
[...]
Je moet alleen kijken naar de marketcap. XOR staat met een market cap van $10m op plekje #252.
Ja, en ze worden natuurlijk altijd precies geraakt dan, je SLs. Maar goed, ik had nog een klein plukje fiat in de launchpool staan, even omgezet naar BTC.Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:53:
Zo, beste flashcrash van Bitcoin.
Alle stop-losses getriggered? Mooi, dan kunnen we door omhoog
Dit is trouwens waarom ik nooit iets heb gedaan met stop-losses. Zo word je mooi de markt uit gespanked als zoiets midden in de nacht plaatsvind. Maar ieder z'n ding
Wat een bizar lage supply. Wat is de reden hiervoor?Mooooody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:56:
[...]
Uniswap. Dikke fees, moet je ff doorheen bijten.....
Bensimpel
Positieve meneer
Verloren, ik weet het altijd op een of andere manier te redden om hoog in te stappenSt@m schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:56:
[...]
Heb je 170 euro verloren? Of is je PF voor even met 170 euro gedaald?

😆 - Denk ook eens om ;)
Ok en weer laag verkocht dus.. ja, das zuur dan.Bensimpel schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:57:
[...]
Verloren, ik weet het altijd op een of andere manier te redden om hoog in te stappen![]()
Dit is niet eens een dip. Dit is de prijs van maar liefst 24 uur geleden.PilatuS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:56:
[...]
Is geen flashcrash toch. Van 50k naar 30k en terug naar 48k in 5 seconden is een flash crash. Dit is gewoon een dip toch ?
Lol maar waarom zou je dan met verlies gaan verkopen?!Bensimpel schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:57:
[...]
Verloren, ik weet het altijd op een of andere manier te redden om hoog in te stappen![]()
Bensimpel
Positieve meneer
PANIC!roflexx schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:59:
[...]
Lol maar waarom zou je dan met verlies gaan verkopen?!
😆 - Denk ook eens om ;)
Ja, true. Ik zit ook op te lage timeframes te kijkenPilatuS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:56:
[...]
Is geen flashcrash toch. Van 50k naar 30k en terug naar 48k in 5 seconden is een flash crash. Dit is gewoon een dip toch ?
5% er af mag toch wel een dip worden genoemt ? Geen idee hoe ik het anders zou moeten zeggen op dipje na.Mooooody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:59:
[...]
Dit is niet eens een dip. Dit is de prijs van maar liefst 24 uur geleden.

Niet eens n dip vind ik.PilatuS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:56:
[...]
Het is nog niet eens 5% gezakt. Er wordt nu wel héél snel moord en brand geroepen.
@Taro weer netjes gedaan hoor
[ Voor 4% gewijzigd door shovelhead1340 op 21-02-2021 00:04 ]
Ik lul ook zomaar wat
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
En Pancake dan? Dat is toch ook een dex, of ben ik nou totaal clueless bezig?Mooooody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:56:
[...]
Edit: Nvm, dat is BSC.
[ Voor 4% gewijzigd door Raaafie op 21-02-2021 00:10 ]
>5%, op Binance is 53.863 aangetikt.shovelhead1340 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:03:
[...]
Niet eens n dip vind ik.
Het is nog niet eens 5% gezakt. Er wordt nu wel héél snel moord en brand geroepen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
SwipeSwap op BSC binnenkortMooooody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:56:
[...]

Afhankelijk van waar je de top pakt is het 5% of net wat meer. Dat in redelijk korte tijd met de alts die harder zakken vind ik gewoon een dip. Moord en brand roepen gaat inderdaad ook nergens over, maar een dip vind ik het wel gewoon.shovelhead1340 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:03:
[...]
Niet eens n dip vind ik.
@Taro weer netjes gedaan hoor
Op binance zat er ook letterlijk alleen lucht tussen de 55k en de 54k. Ik geloof niet dat dat 4 seconden geduurd heeft op mijn scherm tussen het zien van 55.1 en 53.9
Een whale laat een scheetje, er worden wat stop losses getriggered.PilatuS schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:01:
[...]
5% er af mag toch wel een dip worden genoemt ? Geen idee hoe ik het anders zou moeten zeggen op dipje na.
Daarbij ook direct een shit load aan buy order, zodat we binnen 10 min. alweer 2k hoger zitten.
In essentie: Als je je op dit moment druk maakt om de prijs van Bitcoin, zou je eigenlijk €0,- in altcoins moeten hebben.
Ik maak mij totaal niet druk, maar als 5% er af geen dip mag worden genoemt dan weet ik niet hoe je het anders moet noemen.Mooooody schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:06:
[...]
Een whale laat een scheetje, er worden wat stop losses getriggered.
Daarbij ook direct een shit load aan buy order, zodat we binnen 10 min. alweer 2k hoger zitten.
In essentie: Als je je op dit moment druk maakt om de prijs van Bitcoin, zou je eigenlijk €0,- in altcoins moeten hebben.
Zagen we ook een beetje rond de 30k...
Beetje duimen dat deze run nog even door kan
[ Voor 13% gewijzigd door Richh op 21-02-2021 00:10 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Kassaaaaa
Wilde ik toch even delen
/f/image/txlmQTEA0rWEdHpa9Y3K7mzG.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door brnbtc op 21-02-2021 00:09 ]
Zero.
Geen vergelijk. Daar komen waarschijnlijk vrijwel alleen Binance coins op.
Zal vast ook weer een dikke hit worden.
Op Uniswap (en Polkaswap) ga je coins vinden die de rest van de wereld uitpoept.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 21-02-2021 00:09 ]
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
PSWAP kan je wel early mee zijn, alleen die lockup van DOT en KSM voor minmaal 2 jaar is best heftig.Mooooody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:54:
[...]
Je moet alleen kijken naar de marketcap. XOR staat met een market cap van $162m op plekje #252.

Heyhey, niet zo denigrerend hè. BSC én ETH tokensMooooody schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:09:
[...]
Geen vergelijk. Daar komen waarschijnlijk vrijwel alleen Binance coins op.
Zal vast ook weer een dikke hit worden.
Op Uniswap (en Polkaswap) ga je coins vinden die de rest van de wereld uitpoept.
[Twitter: https://twitter.com/SwipeWallet/status/1362470713148530695?s=20]
12% op Kraken zonder lockup.Palindrome schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:11:
[...]
PSWAP kan je wel early mee zijn, alleen die lockup van DOT en KSM voor minmaal 2 jaar is best heftig.
Ik denk dat daar de meeste non-whales daar hun DOT en KSM hebben staan.
ik had 10k erin gestopt om te staken maar het schiet voor geen meter op. Dus er weer uitgehaald.Bjorn180179 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:11:
Iemand nog dodo in z'n pf? Ik heb vanmorgen de rewards maar geclaimed maar was zo weinig dat ik niet kon verkopen haha. Heb maar een beetje bijgekocht dat ik wel kan verkopen.
Leverde 3 dodo op, per 24 uur ofzo
Goed nieuws. Dat is dus bullish voor ETHGelukszoekr schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:14:
[...]
Heyhey, niet zo denigrerend hè. BSC én ETH tokens![]()
[Twitter]
Nee, maar als ik nu al lees dat mensen op -5 of -30% staan dan ben ik heel benieuwd wat er nog komen gaat.St@m schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:40:
Kopen kopen kopen..
* Ypuh heeft gelukkig na 2-3 dagen weer redelijk break even gespeeld op z'n BNBDOWN avontuur.
Nu 2x met die down tokens aan de slag gegaan, 2x goed nat gegaan (-$1000+ in enkele uren). Beide keren ook soort van gerecovered, maar dan zit je gewoon echt niet lekker (lees: app van je telefoon verwijderen en niet naast je bed neerleggen).
Netto resultaat na een week met immense stijgingen: €0 (ik hodl verder niets).
Ik heb nog een plukje laten staan, deel in USDT en van de week al mijn inleg naar de bankrekening gestort. Blijf het nog wel volgen, maar vind het voorlopig wel even prima tot de boel een beetje is gekalmeerd.
En Swipe
Hoop ik
https://coinmarketcap.com/currencies/xdai/
Daar is je winst de komende maanden te behalen. Projecten die Ethereum gaan scalen.
Hopelijk gaan mensen ff iets minder pannenkoeken bakken nu.
[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 21-02-2021 00:22 ]
Klopt maar bnb was al wel met een (te verwachten) correctie bezig dus wel logisch dat die even harder zakte. Ook al weer 10% gebounced trouwens.Pelox schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:09:
Wel of geen dip is ook weer afhankelijk van je pf. Eth doet gewoon even een -12% en bnb -37%.. zit je daar vol in dan mag je dat zeker wel een dip noemen. Gelukkig lijkt het te herstellen.
Ik lul ook zomaar wat
waar kan ik die info vinden op kraken ?Mooooody schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:15:
[...]
12% op Kraken zonder lockup.
Ik denk dat daar de meeste non-whales daar hun DOT en KSM hebben staan.
Account maken op Kraken en staken. Is niet lastig.Palindrome schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:22:
[...]
waar kan ik die info vinden op kraken ?
Nee, die week doen sommige alts -80% van hun huidige waarde en wordt je geschoren tot op het bot.St@m schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:40:
Kopen kopen kopen..
Ben je even kwijt.... Waar hebben we het nou over ? pswap of DOT en KSM staken ?Mooooody schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:23:
[...]
Account maken op Kraken en staken. Is niet lastig.
PSWPA krijg je als reward door mee te doen aan de parachain acution, maar wat heeft dat te maken met staken on kraken ?
[ Voor 19% gewijzigd door Palindrome op 21-02-2021 00:25 ]
Klopt ook, maar er zijn genoeg mensen die bnb nog op de top gekocht hebben, die schieten vol in de paniek en dat snap ik best. Hopelijk kunnen we even stabiel blijven of nog wat stijgen en is het geen dead cat..shovelhead1340 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:21:
[...]
Klopt maar bnb was al wel met een (te verwachten) correctie bezig dus wel logisch dat die even harder zakte. Ook al weer 10% gebounced trouwens.
Zero.
Je had het over de lockup van DOT. Dat is geen issue, want je kan DOT en KSM tegen 12% rente laten trekken op Kraken.Palindrome schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:24:
[...]
Ben je even kwijt.... Waar hebben we het nou over ? pswap of DOT en KSM staken ?
Kraken (#2 exchange van weleer) krijgt hierdoor een enorme boost omdat ze het risico namen om 12% rente aan te bieden op beide tokens. Kudos aan Kraken
Dat zeiden ze in 2017 ook ja, Raiden Network anyone? We gaan het meemakenMooooody schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:21:
xDAI als ETH scaling doet ff in 24 uur een +50%.
https://coinmarketcap.com/currencies/xdai/
Daar is je winst de komende maanden te behalen. Projecten die Ethereum gaan scalen.
Hopelijk gaan mensen ff iets minder pannenkoeken bakken nu.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Kunnen de alt weer bijtrekken en kan BTC weer momentum opbouwen.
Ik lul ook zomaar wat
Ik snap alleen niet helemaal hoe je tegelijk wil staken op kraken en via de "Substrate crowdfunding module" je DOTs of KSM wilt bonden/uitlenen aan een project.Mooooody schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:27:
[...]
Je had het over de lockup van DOT. Dat is geen issue, want je kan DOT en KSM tegen 12% rente laten trekken op Kraken.
Kraken (#2 exchange van weleer) krijgt hierdoor een enorme boost omdat ze het risico namen om 12% rente aan te bieden op beide tokens. Kudos aan Kraken
Je koopt DOT op kraken gaat die on chain staken en daarna kan je ze nogsteeds verplaatsen naar het bonding adres zonder dat het wat uitmaakt voor je staking op kraken gezien de verplaatsing van je dots naar een ander adres ?
[ Voor 6% gewijzigd door Palindrome op 21-02-2021 00:37 ]
Nee.juiced01 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:32:
ADA morgen $2?
Nadajuiced01 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:32:
ADA morgen $2?
Ik heb het niet over de toekomst, ik heb het over de gains die er nu zijn.p0st schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:34:
[...]
Dat zeiden ze in 2017 ook ja, Raiden Network anyone? We gaan het meemakenmaar 50% op een dag is nice haha
Als xDAI dreigt ondergesneeuwd te worden, kun je er op tijd afscheid van nemen.
Maar de markt wijst nu naar dit soort tokens, dus waarom tegen de markt in handelen?
Ding gaat niet in een paar dagen naar 0, dus als het tij keert, kun je er tijdig afscheid van nemen.
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 21-02-2021 00:44 ]
ADAvandeln86 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:44:
Ik twijfel nog ergens 300 in te steken voor de lange termijn. Iemand een verwachting/tip?
Ik twijfel nog ergens 300 in te steken voor de lange termijn. Iemand een verwachting/tip?
ADA
Ben benieuwd wanneer hij de 1 euro breektjuiced01 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:32:
ADA morgen $2?
Tot nu toe gaat het erg schommelend
Niet
Ik zou het vooral in een project stoppen waar jij je goed bij voelt of gewoon in bitcoin. Zelf zit ik buiten BTC in REN, GRT, ADA, DOT, ZIL en OXT.vandeln86 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:44:
Sorry, dat substrate gedoe weet ik allemaal niet.Palindrome schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:36:
[...]
Ik snap alleen niet helemaal hoe je tegelijk wil staken op kraken en via de "Substrate crowdfunding module" je DOTs of KSM wilt bonden/uitlenen aan een project.
Je koopt DOT op kraken gaat die on chain staken en daarna kan je ze nogsteeds verplaatsen naar het bonding adres zonder dat het wat uitmaakt voor je staking op kraken gezien de verplaatsing van je dots naar een ander adres ?
Ik wist 6 maand geleden dat je DOT moet hebben en dat je dit kon staken tegen 12%.
De rest boeit me niet zo.
€300 bedoel je?Dhr. Satoshi schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:47:
vandeln86 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:44:
ADA
Dan alles in BTC.
Of je moet bereid zijn om je €300,- continu in de gaten te houden

ahMooooody schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:48:
[...]
Sorry, dat substrate gedoe weet ik allemaal niet.
Ik wist 6 maand geleden dat je DOT moet hebben en dat je dit kon staken tegen 12%.
De rest boeit me niet zo.
Lijkt mij dat het niet kan als je DOTs al op een adres staan voor het staken op kraken.

Komende week op naar 2$
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
The first casualty in war is always the truth...
Is hype, dus je kan meeliften.Jumpiefox schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:52:
Waarom is iedereen zo lyrisch over ADA? ff lopen googlen maar ik mist vast de essentie.
Cardano wil zowel Bitcoin als Ethereum vervangen.
Moet je wat langer googlenJumpiefox schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:52:
Waarom is iedereen zo lyrisch over ADA? ff lopen googlen maar ik mist vast de essentie.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Dit topic is gesloten.
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
- Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
- Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
- Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.
En verder wat algemene regels
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!