Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Eens met mooooody. En fijn dat je er nog bent kerelMooooody schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:53:
[...]
Is hype, dus je kan meeliften.
Cardano wil zowel Bitcoin als Ethereum vervangen.

Ja, ik gok op Uni ipv Aave.Mooooody schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:56:
BCH uit de top#10, nu alleen nog LTC en XRP. Kwestie van tijd.
Top 8 op 1-7-2021:
(zonder Tether)
1. BTC
2. ETH
3. DOT
4. LINK
5. BNB
6. ADA
7. AAVE
8. XLM
Meer zinnige dingen kan ik niet noemen.
Andere suggesties voor een top 8 mid 2021?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Die gaat zelfs naar 5 als het meezit
Was ik vergeten te plaatsen. Heb 'm ge-edit.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik heb een zak ICX verkocht voor BNB, ik zag dat icx tegenover bnb 20% stijging had...die move alleen zorgde ervoor dat ik x% winst had..die bnb gelijk verkocht voor ETH voor de zekerheid..en ja nog steeds x% winst.
In andere woorden, x% winst gepakt in 1min tijd door artbitrage op binance zelf? Ik ga nu rekenen of ik het weer kan doen...maar mag dit?
[ Voor 33% gewijzigd door Jumpiefox op 21-02-2021 01:21 ]
The first casualty in war is always the truth...
alles magJumpiefox schreef op zondag 21 februari 2021 @ 01:09:
Uh heren..heb net iets vreemds gedaan en begrijp niet zo goed hoe het kan...maar mischien is dit een kans voor anderen ook?
Ik heb een zak ICX verkocht voor BNB, ik zag dat icx tegenover bnb 20% stijging had...die move alleen zorgde ervoor dat ik +4k winst had..die bnb gelijk verkocht voor ETH voor de zekerheid..en ja nog steeds 4k winst.
In andere woorden, 4k winst gepakt in 1min tijd door artbitrage op binance zelf? Ik ga nu rekenen of ik het weer kan doen...maar mag dit?
Edit: Nog een keer kan niet..werkte dus alleen al als je al ICX had. als ik al mijn eth nu gebruik om weer ICX te kopen dan krijg ik net zoveel icx terug als dat ik net verkocht had voor bnb.
Ga eens goed door de orderhistorie heen om te zien wat er nou precies is gebeurt. Even omrekenen naar dollars of euro's en zien waar je precies winst hebt. Je kan prima uitzoeken waar de verschillen zitten door naar de orders te kijken.Jumpiefox schreef op zondag 21 februari 2021 @ 01:09:
winst gepakt in 1min tijd door artbitrage op binance zelf?
En zo ja, is het dan wellicht mogelijk om die Turkse variant (Binance TR) te enablen (onder Wallet Overview), en daar met geleende Turkse Lira te gaan inslaan?
Ik zou graag speculeren op de neergang van de Lira, maar sinds ik van Binck naar Degiro ben gegaan kan ik dat niet meer en mis ik die inkomsten
Er is een wezenlijk verschil;
BNB: Brand based guarantees
Ethereum: Math based guarantees
Decentralisatie is goud waard imo.
[ Voor 73% gewijzigd door Mooody op 21-02-2021 01:28 ]
Nu is 1 BTC gelijk aan 1 kilo goud.
Time is flying.
"Just to give people an idea, in 2017 when Bitcoin hit the peak of about $20,000 we were seeing 300,000 new registered users per day. And that only happened for a couple of days and then it kind of trailed off and became slower. Now we are seeing sustained new user registrations above that peak and sustained over like the last 2-3 months. And it’s increasing.”
Bron: https://dailyhodl.com/202...-crypto-says-binance-ceo/
Sorry, maar volgens mij is het:Mooooody schreef op zondag 21 februari 2021 @ 01:21:
Ik merk dat we pannenkoekenbakken en Ethereum de laatste dagen op 1 hoop gooien.
BSC vs ETH
Panecakeswap vs Uniswap
Ik ben met je eens dat decentralisatie opzich goed is. Maar er zijn ook grote risico's. Neem het DAO incident dat bijna net einde was van Ethereum
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Je kunt lenen in je margin account. Of Lira ook beschikbaar is, weet ik niet.Stan schreef op zondag 21 februari 2021 @ 01:15:
Kun je op Binance in fiat 'rood staan'?
En zo ja, is het dan wellicht mogelijk om die Turkse variant (Binance TR) te enablen (onder Wallet Overview), en daar met geleende Turkse Lira te gaan inslaan?
Ik zou graag speculeren op de neergang van de Lira, maar sinds ik van Binck naar Degiro ben gegaan kan ik dat niet meer en mis ik die inkomsten
Waar zit nou precies de winst?Jumpiefox schreef op zondag 21 februari 2021 @ 01:09:
Ik heb een zak ICX verkocht voor BNB [...] krijg ik net zoveel icx terug als dat ik net verkocht had voor bnb.
Decentralisatie is op zich goed...okeeGelukszoekr schreef op zondag 21 februari 2021 @ 02:02:
[...]
Sorry, maar volgens mij is het:
BSC vs ETH
Panecakeswap vs Uniswap
Ik ben met je eens dat decentralisatie opzich goed is. Maar er zijn ook grote risico's. Neem het DAO incident dat bijna net einde was van Ethereum

Decentralisatie is alles. Bitcoin is dat begonnen. Ethereum en andere projecten als Cardano volgen dat.
Onderschat dat niet de komende bullrun....dat is mijn advies.
Binance is net als Coinbase een bedrijf. Je kan niet in Binance investeren, dus best verstandig om wel in Coinbase te investeren.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik heb het als dust weggepoetst.Bjorn180179 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:11:
Iemand nog dodo in z'n pf? Ik heb vanmorgen de rewards maar geclaimed maar was zo weinig dat ik niet kon verkopen haha. Heb maar een beetje bijgekocht dat ik wel kan verkopen.
Verwijderd
Ik zie wel wat er gebeurd. Had in mei op 5K nog wat bijgekocht. Lekker rendement. Ik koop wel weer bij in de volgende bear market. Succes allen.
Ik denk dat je erg in de war bent. Als ik een briefje van 50 verkoop voor 5 van 10 en van die 5 van 10 voor 20+20+5+5 heb ik toch nog altijd 50? Je winst zat in de steiging van icx. Waarom zou die winst uitgedrukt in btc/fiat ineens veranderen door BNB om te zetten in eth? Is toch logisch dat die winst blijft?Jumpiefox schreef op zondag 21 februari 2021 @ 01:09:
Uh heren..heb net iets vreemds gedaan en begrijp niet zo goed hoe het kan...maar mischien is dit een kans voor anderen ook?
Ik heb een zak ICX verkocht voor BNB, ik zag dat icx tegenover bnb 20% stijging had...die move alleen zorgde ervoor dat ik x% winst had..die bnb gelijk verkocht voor ETH voor de zekerheid..en ja nog steeds x% winst.
In andere woorden, x% winst gepakt in 1min tijd door artbitrage op binance zelf? Ik ga nu rekenen of ik het weer kan doen...maar mag dit?
[ Voor 35% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-02-2021 10:49 ]
Geen top 10 maar mijn top 5 voor half 2021.Mooooody schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:56:
BCH uit de top#10, nu alleen nog LTC en XRP. Kwestie van tijd.
Top 10 op 1-7-2021:
(zonder Tether)
1. BTC
2. ETH
3. DOT
4. LINK
5. BNB
6. ADA
7. UNI
8. AAVE
9. XLM
10. LTC
Meer zinnige dingen kan ik niet noemen.
Andere suggesties voor een top 10 mid 2021?
1. BTC
2. BNB
3. ETH
4. DOT
5. ADA
...
Reden: BNB is qua adoptie en DeFi een enorme slag aan t maken. Ik twijfel dan ook of ETH het momentum nog gaat krijgen. ETH lift wel braaf mee met BTC maar is verder het stille jongetje van de klas. Geen goed nieuws imo. ETH komt altijd na BTC is het argument, maar dat mis ik in deze run compleet.
DOT op 4 maar zou door launches op haar mainnet dus ook naar 3 kunnen ten koste van ETH. En Ada op 5 vanwege xrp achtige community. Daarnaast kan het zomaar ook nog eens een goed product zijn.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dan bekijk je blijkbaar de charts verkeerd, eth is toch aardig meegegaan met btc deze bull run. Op en neer op en neer in steigende lijn tov btc. Je krijgt nu toch echt meer btc voor je eth dan pre bullrun. Of bedoel je heel wat anders?MicroWhale schreef op zondag 21 februari 2021 @ 07:03:
[...]
Geen top 10 maar mijn top 5 voor half 2021.
1. BTC
2. BNB
3. ETH
4. DOT
5. ADA
...
Reden: BNB is qua adoptie en DeFi een enorme slag aan t maken. Ik twijfel dan ook of ETH het momentum nog gaat krijgen. ETH lift wel braaf mee met BTC maar is verder het stille jongetje van de klas. Geen goed nieuws imo. ETH komt altijd na BTC is het argument, maar dat mis ik in deze run compleet.
DOT op 4 maar zou door launches op haar mainnet dus ook naar 3 kunnen ten koste van ETH. En Ada op 5 vanwege xrp achtige community. Daarnaast kan het zomaar ook nog eens een goed product zijn.
:strip_exif()/f/image/3y3Bd9PIphT8NUMYkQg89bGD.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-02-2021 07:14 ]
Zero.
Overigens ben ik gisteravond voor een groot deel in fiat over gegaan. Heb nog wel mijn Matic in een wallet staan @Mooooody , die heb ik aan jou te danken. Nog een veer opdat je de toko nog blijft voorzien van gouden bijdragen
Zit alleen twijfelen, 200 ballen om die bende te verplaatsen vind ik echt een hoop geld. Aan de andere kant zit er een enorme winst, die wel gaat verdampen zodra die rode candle komt. En ze staan in stake (30% APY) Heb wel zo'n voorgevoel dat die rode candle er aan zit te komen (had ik een maand geleden ook maargoed
[ Voor 56% gewijzigd door Willem Egel op 21-02-2021 08:00 ]
Nee, voor zover mij bekend bieden ze alleen producten aan waarmee je je inzet kunt verliezen.Stan schreef op zondag 21 februari 2021 @ 01:15:
Kun je op Binance in fiat 'rood staan'?
MATIC is een ERC-20 token en daarom 200 USD fee? Of bedoel je wat anders, want dat lijkt wel heel veel fee? Je kunt ook vaak een lagere fee opgeven, dan duurt het uiteraard langer, maar vaak maakt het niet uit of het 5 minuten of 8 uur is, daardoor kan je wel 2/3e fee besparen.Willem Egel schreef op zondag 21 februari 2021 @ 07:55:
Zit alleen twijfelen, 200 ballen om die bende te verplaatsen vind ik echt een hoop geld. Aan de andere kant zit er een enorme winst, die wel gaat verdampen zodra die rode candle komt.
[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 21-02-2021 08:04 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ga ik even naar kijken. Er staat nu overigens 133 dollar fee tov gisteren. Zodra ik de ''unbond'' optie gebruik, geeft mijn metamask een gasprijs + limiet aan. Bij edit kan ik kiezen voor slow, dan betaal ik 80 dollar. Jij bedoelt dat ik uit die opties dien te kiezen, of kun je hem ook nog handmatig aanpassen? Dat ga ik dan even uitzoekennTaro schreef op zondag 21 februari 2021 @ 08:01:
[...]
Nee, voor zover mij bekend bieden ze alleen producten aan waarmee je je inzet kunt verliezen.
[...]
MATIC is een ERC-20 token en daarom 200 USD fee? Of bedoel je wat anders, want dat lijkt wel heel veel fee? Je kunt ook vaak een lagere fee opgeven, dan duurt het uiteraard langer, maar vaak maakt het niet uit of het 5 minuten of 8 uur is, daardoor kan je wel 2/3e fee besparen.
Ja, je kunt prima voor de slow optie kiezen en soms nog wel lager (handmatig dus idd), maar nadeel kan zijn dat je er later nog extra fee achteraan moet sturen omdat je transactie anders blijft hangen. Dat wil je dan natuurlijk ook weer voorkomen. Ik weet niet om wat voor bedrag het gaat, maar ik zou misschien een fee van 55-60 USD proberen als je geen enkele haast hebt.Willem Egel schreef op zondag 21 februari 2021 @ 08:10:
[...]
Ga ik even naar kijken. Er staat nu overigens 133 dollar fee tov gisteren. Zodra ik de ''unbond'' optie gebruik, geeft mijn metamask een gasprijs + limiet aan. Bij edit kan ik kiezen voor slow, dan betaal ik 80 dollar. Jij bedoelt dat ik uit die opties dien te kiezen, of kun je hem ook nog handmatig aanpassen? Dat ga ik dan even uitzoekenn
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik vermoed een long squeeze en om de stoplosses op te kopen. De meeste dips zijn niet het gevolg van een veranderende sentiment maar van dit soort opportunisme. Daarom zou je nooit zo maar een stoploss gebruiken en zeker niet zo dicht op de huidige koers. Whales hoeven maar een goed moment uit te kiezen om een flink aantal bitcoin te verkopen om zo de koers te laten dalen. Vervolgens kunnen ze de dip opkopen omdat ze weten dat er genoeg stoplosses en margin calls geraakt worden.sh4d0wman schreef op zondag 21 februari 2021 @ 02:22:
Tjee wat voor drop in BTC was dat vannacht? Daardoor heb ik nu voor het eerst ook deels gecashed. Gister een stoploss gezet maar niet verwacht dat deze vannacht al gehit zou worden haha.
Zo danPelox schreef op zondag 21 februari 2021 @ 07:50:
Iemand nog een zakje Gas liggen?? Die doet biem namelijk..

De haast is afhankelijk van de rode kaarsTaro schreef op zondag 21 februari 2021 @ 08:16:
[...]
Ja, je kunt prima voor de slow optie kiezen en soms nog wel lager (handmatig dus idd), maar nadeel kan zijn dat je er later nog extra fee achteraan moet sturen omdat je transactie anders blijft hangen. Dat wil je dan natuurlijk ook weer voorkomen. Ik weet niet om wat voor bedrag het gaat, maar ik zou misschien een fee van 55-60 USD proberen als je geen enkele haast hebt.
Mja ze hadden net het 0.236 fib retracement level te pakken als ik het goed zie (4hr, BTC/USDT, tradingview), vanaf daar een bounce. Ik had nog een paar 100 lager moeten zitten dan was ik net niet gestopt. In Binance had ik gegokt op 4h de 25MA maar die buy is net niet gehaald.sampoo schreef op zondag 21 februari 2021 @ 08:18:
[...]
Ik vermoed een long squeeze en om dit de stoplosses op te kopen. De meeste dips zijn niet het gevolg van een veranderende sentiment maar van dit soort opportunisme. Daarom zou je nooit zo maar een stoploss gebruiken en zeker niet zo dicht op de huidige koers. Whales hoeven maar een goed moment uit te kiezen om een flink aantal bitcoin te verkopen om zo de koers te laten dalen. Vervolgens kunnen ze de dip opkopen omdat ze weten dat er genoeg stoplosses en margin calls geraakt worden.
Geeft overigens niet, komende dagen even kijken welke kant we op gaan. Down = winst en anders koop ik mij ergens voor de 60k wel weer in.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Als je die ene chart van ETH bekijkt dan is er schijnbaar niks aan de hand. ETH heeft het goed gedaan in zowel prijs als prijs ten opzicht van BTC. Maar als je alleen maar naar boven kijkt, dan kijk je niet naar het hele plaatje.TWeaKLeGeND schreef op zondag 21 februari 2021 @ 07:09:
[...]
Dan bekijk je blijkbaar de charts verkeerd, eth is toch aardig meegegaan met btc deze bull run. Op en neer op en neer in steigende lijn tov btc. Je krijgt nu toch echt meer btc voor je eth dan pre bullrun. Of bedoel je heel wat anders?
[Afbeelding]
Hoe heeft ETH het gedaan ten opzichte van ADA, BNB, DOT en andere, concurrerende platformmunten?
Veel van die platformmunten hebben ETH outperformed. Tegenargument kan zijn "ja, maar die zijn nog klein"... logisch als ze zich naar een top 2 positie moeten vechten. BNB is allang niet meer onvolwassen te noemen. DOT gaat dit jaar haar parachains volproppen en ADA gaat ook een rijk mainnet maken.
En met de huidige ontwikkelingen in de markt bij BSC (haar DeFi munten doen het hyperbovengemiddeld goed) sluit ik de mogelijkheid van een flip niet uit.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Als het long term is, wacht dan ff een paar weken tot de boel naar beneden gekletterd is.vandeln86 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:44:
Ik twijfel nog ergens 300 in te steken voor de lange termijn. Iemand een verwachting/tip?
Edit: Bedenk me nu dat met long term hier vaak een dag of 8-9 bedoelt wordt.
[ Voor 11% gewijzigd door Ypuh op 21-02-2021 08:46 ]
Ik hoop dat Elllon Moesk nog een tweet uitgooit vandaag
[ Voor 29% gewijzigd door locmorto op 21-02-2021 08:51 ]
Het is 2021 niet 2013. Goeie morgus deze morguhlocmorto schreef op zondag 21 februari 2021 @ 08:46:
Mijn van buy orders van $100 voor Bitcoin zijn helaas niet gehit afgelopen nacht.
Ik hoorde gisteravond iedereen hier in paniek roepen flash crash dit en dat dus ik dacht ik probeer het maarPrutzertje schreef op zondag 21 februari 2021 @ 08:50:
[...]
Het is 2021 niet 2013. Goeie morgus deze morguh
XRP staat ruim 2-3x zo hoog als een maand geleden?lonehitman schreef op zondag 21 februari 2021 @ 08:28:
Xrp vandaag dik in het rood vanwege de zitting van morgen. Benieuwd welke kant dit opgaat.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ter achtergrond - welke signalen bedoel je? Of waar kijk jij naar? Ook voor mijn eigen learning curve.zwembroek schreef op zondag 21 februari 2021 @ 08:57:
Vandaag even klein dipje...misschien morgen nog, maar dan gaan we echt wel weer omhoog met alles. Teveel positieve signalen dat BTC nog wel even op koers blijft.
Mijn niet op financieel gebaseerde theorie: vandaag en morgen sideways, dipjes. De 24ste krijgen veel mensen salaris, met het nieuws de laatste tijd misschien veel instappers dus een kickje naar boven?zwembroek schreef op zondag 21 februari 2021 @ 08:57:
Vandaag even klein dipje...misschien morgen nog, maar dan gaan we echt wel weer omhoog met alles. Teveel positieve signalen dat BTC nog wel even op koers blijft.
Geen advies, en waarschijnlijk fout gegokt btw
[ Voor 4% gewijzigd door MantaMaartuh op 21-02-2021 09:05 ]
Nou, nee, jij zei dat eth normaal mee gaat met btc en deze run niet heeft gedaan. Maar dat is wel het geval. Simpel. De rest van wat je zegt is een heel andere discussie waar ik niet op in ben gegaan omdat ik het er mee eens was/ben.MicroWhale schreef op zondag 21 februari 2021 @ 08:29:
[...]
Als je die ene chart van ETH bekijkt dan is er schijnbaar niks aan de hand. ETH heeft het goed gedaan in zowel prijs als prijs ten opzicht van BTC. Maar als je alleen maar naar boven kijkt, dan kijk je niet naar het hele plaatje.
Hoe heeft ETH het gedaan ten opzichte van ADA, BNB, DOT en andere, concurrerende platformmunten?
Veel van die platformmunten hebben ETH outperformed. Tegenargument kan zijn "ja, maar die zijn nog klein"... logisch als ze zich naar een top 2 positie moeten vechten. BNB is allang niet meer onvolwassen te noemen. DOT gaat dit jaar haar parachains volproppen en ADA gaat ook een rijk mainnet maken.
En met de huidige ontwikkelingen in de markt bij BSC (haar DeFi munten doen het hyperbovengemiddeld goed) sluit ik de mogelijkheid van een flip niet uit.
[ Voor 10% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-02-2021 09:13 ]
Ik heb besloten om vandaag ook mn pf wat ‘op te ruimen’ en gecombineerd met de trades die ik op de 3m toch soms maak, ook de verhouding btc vs alts wat verder te herstellen. Je cashed afgelopen maand af en toe wat btc uit en dan koop je af en toe een plukje INJ / XLM / xrp etc en voor je het weet is je btc pf% lager dan ooit. Dat voelt minder comfortabel dan mn normale 90%+ btc pf dus dat gaan we fixen
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
-MaStar schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:03:
[...]
Ter achtergrond - welke signalen bedoel je? Of waar kijk jij naar? Ook voor mijn eigen learning curve.
5% of Business Executives Intend to Invest in Bitcoin as a Corporate Asset
- Twitterbaas Dorsey en rapper Jay-Z starten bitcoinfonds
Paar voorbeelden dat het vooralsnog hot is. Ik voorzie op de korte termijn. (Komende maanden geen rare sprongen.)
Ik heb zojuist de BNB verkocht die ik gisteren lager had ingekocht. De lagere buy orders staan verder nog, ik kijk het allemaal even aan in fiat en sta paraat om weer in te stappen.twit schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:11:
@Taro je bent ook weer uit de veren zie ik. Je sell van gisteren rond 56.5 om kunnen zetten in een mini scalpje en 56.0 weer ingekocht vanochtend nu je weer mee kan kijken en achter de knoppen kan zitten? Of kijk je het nog even aan.
Momenteel kan ik enkel de transfer via BTC overdrachtsnetwerk uitvoeren met een hoge fee. Hoe kan ik bijvoorbeeld BNB of BSC gebruiken? Moet ik dan een extra BTC wallet aanmaken zonder native segwit? Want ik heb juist gekozen voor native segwit ivm dat het de meest nieuwe vorm is en de transfers lager zouden zijn.
/f/image/m9JvjSxGBHk9H6kTButzQiLD.png?f=fotoalbum_large)
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Volgens mij bepaalt Binance dat automatisch op basis van het adres format. Ze ondersteunen Segwit beide kanten op, alleen voor deposits krijg je verschillende keuzes te zien, omdat het adres format anders is dat je aan de verzendende kant moet gebruiken. Voor withdrawals is dat naar mijn weten niet nodig en regelen zij dit op de achtergrond. Binance kiest overigens zelf voor deze fee, dit is niet de Bitcoin fee, die is inderdaad een stuk lager. Bij het versturen naar Binance heb je daar dus de voordelen van, bij het versturen vanaf Binance niet, dan hebben zij daar de voordelen van.Hari-Bo schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:25:
Ik probeer mijn BTC valuta over te maken van Binance naar mijn Ledger welke BTC native segwit app heeft.
Momenteel kan ik enkel de transfer via BTC overdrachtsnetwerk uitvoeren met een hoge fee. Hoe kan ik bijvoorbeeld BNB of BSC gebruiken? Moet ik dan een extra BTC wallet aanmaken zonder native segwit? Want ik heb juist gekozen voor native segwit ivm dat het de meest nieuwe vorm is en de transfers lager zouden zijn.
[Afbeelding]
Uiteraard altijd goed om dit soort zaken dubbel te checken, maar ik heb die optie ook zo gebruikt richting een Ledger met "Native Segwit".
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 21-02-2021 09:30 ]
/f/image/DApME4Bqs0lJ9FJHM650ZYny.png?f=fotoalbum_large)
Toch merk ik her en der meer onzekerheid dan vorige week. Ben zelf ook wat meer op m'n hoede, maar stop losses instellen is erg lastig (zie BTC gisteren :^).
Signature
Bij mijn huidige withdrawal moet ik wel aangeven welk netwerk ik moet gebruiken. Als ik de andere opties selecteer krijg ik de melding dat het adres niet ondersteund wordt via bijv BNB of BSC en kan ik enkel de duurdere BTC daarvoor inzetten.Taro schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:28:
[...]
Volgens mij bepaalt Binance dat automatisch op basis van het adres format. Ze ondersteunen Segwit beide kanten op, alleen voor deposits krijg je verschillende keuzes te zien, omdat het adres format anders is dat je aan de verzendende kant moet gebruiken. Voor withdrawals is dat naar mijn weten niet nodig en regelen zij dit op de achtergrond. Binance kiest overigens zelf voor deze fee, dit is niet de Bitcoin fee, die is inderdaad een stuk lager. Bij het versturen naar Binance heb je daar dus de voordelen van, bij het versturen vanaf Binance niet, dan hebben zij daar de voordelen van.
Uiteraard altijd goed om dit soort zaken dubbel te checken, maar ik heb die optie ook zo gebruikt richting een Ledger met "Native Segwit".
/f/image/UkMs60wUmvnL7fdgHEwOpbvU.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Hari-Bo op 21-02-2021 09:37 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Voor 26$ per stuk gekocht ooit :’)Woohooo schreef op zondag 21 februari 2021 @ 08:21:
[...]
Zo daneindelijk wat actie weer. Gas stack groeit nog elke dag gestaag
Ik vraag me ten zeerste af of veel mensen - van het geld dat nu instroomt - je mening delen. Decentralisatie is uiteraard de kern van het hele verhaal van crypto, maar mensen die er nu nog op af komen om een graantje mee te pikken hebben daar toch waarschijnlijk helemaal geen boodschap aan? Daar zullen er toch best veel van zijn die Binance gewoon lekker handig vinden, groot bedrijf, werkt goed, sterker, misschien zijn er zelfs wel bij die het fijn vinden dat zo'n chain bij een vertrouwde partij zit ipv eng eng overal en nergens. Als ze zich er al op zo'n niveau in verdiept hebben.Mooooody schreef op zondag 21 februari 2021 @ 01:21:
Ik merk dat we pannenkoekenbakken en Ethereum de laatste dagen op 1 hoop gooien.
Gewoon vanuit geld gekeken is het momenteel Brand Based guarantees vs batshit insane high fees.
Je hebt gelijk dat het vanuit de techniek en ethiek niet op één hoop moet, maar financieel bekeken zou ik voor deze bullrun zeggen dat het wel verstandig is het wel even op één hoop te gooien.
Nee. Maar gas kan natuurlijk niet in een zakje. Suggestie: een ballontje gasPelox schreef op zondag 21 februari 2021 @ 07:50:
Iemand nog een zakje Gas liggen?? Die doet biem namelijk..
Jij denkt dat de 24ste wereldwijd Payday is?MantaMaartuh schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:04:
[...]
... De 24ste krijgen veel mensen salaris, met het nieuws de laatste tijd misschien veel instappers....
Of dat de werkende Nederlander de bitcoinprijs opdrijft?
Ik lul ook zomaar wat
Klopt, maar bijv. BNB is op verschillende netwerken/blockchains beschikbaar. Bitcoin in principe alleen via de Bitcoin blockchain, al zie je natuurlijk ook initiatieven ontstaan om het als Wrapped Bitcoin via ERC-20 of andere netwerken te versturen.Hari-Bo schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:36:
[...]
Bij mijn huidige withdrawal moet ik wel aangeven welk netwerk ik moet gebruiken. Als ik de andere opties selecteer krijg ik de melding dat het adres niet ondersteund wordt via bijv BNB of BSC en kan ik enkel de duurdere BTC daarvoor inzetten.![]()
[Afbeelding]
Nu even blijven zitten voor de rit volgende week🥳
Ik gok persoonlijk dat komende week een zgh capital rotation plaats vindt. Dit zie je veel tijdens de bullrun. Dat zou betekenen dat BNB (en de tokens in de BSC) even klaar zijn met groeien en het geld in andere alts (of BTC) vloeit.corneedebruin schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:44:
Gisteren nog wat bnb bijgekocht voor 226 dollar om toch wat dca te doen.
Nu even blijven zitten voor de rit volgende week🥳
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Daar komt nog bij dat in een 100% efficiente markt (en ok, je kunt er over twisten of crypto dat is en mocht het wel zo zijn je afvragen waarom we uberhaupt proberen te traden) de huidige waarde van een asset altijd al het nieuws, alle verwachtingen, alle mogelijke betaaldagen van mensen op de wereld etc etc al in zicht heeft. Immers die informatie is bij iedereen bekend en als mensen allemaal zouden vinden dat dat een prijsverhogend effect heeft dan hadden ze de assets al gekocht (en was de prijs dus al gestegen).shovelhead1340 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:41:
[...]
Jij denkt dat de 24ste wereldwijd Payday is?
Of dat de werkende Nederlander de bitcoinprijs opdrijft?
Ik leg het wat beroerd uit vrees ik maar gek genoeg is dit ook de kern van enkele jaren finance studeren. De conclusie dat je de markt nooit kunt verslaan en alleen het verschil kan maken door andere risico's te nemen of betere diversificatie in je portfolio te doen.

"Gewoon" iets beter denken te kunnen kopen dan een ander is, zeker in bijv een forex of aandelen markt, nagenoeg onmogelijk of je moet echt aanzienlijk sneller aan je info komen of betere info hebben dan wat die andere miljoenen traders ook weten.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Het is ook niet gek dat het wat onrustiger wordt met een snel stijgende BTC. Iedereen denkt kan het echt nog hoger met daarbij 2018 nog goed on het geheugen. Ik denk echter dat we nu in een andere situatie zijn beland en dat voelt logischer wijze wat onwennigmouzetc schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:36:
Vannacht klein foutje gemaakt met BTC, gelukkig verlies met 50% beperkt met wat betere trades met alts. Mochten we nog steeds bullish zijn dan gaan we vandaag de volgende vlag misschien weer compleet maken. De afgelopen 3 bullflags hebben we vrij precies afgewerkt. Mocht het weer lukken, gaan we hopelijk richting de 62K.
[Afbeelding]
Toch merk ik her en der meer onzekerheid dan vorige week. Ben zelf ook wat meer op m'n hoede, maar stop losses instellen is erg lastig (zie BTC gisteren :^).
Met de aankomende grote investeringspartijen denk ik niet dat het ver zal dalen, bij iedere daling wordt het namelijk gelijk opgekocht door investeerders.almightyarjen schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:00:
Ik zit te wachten op een dip van BTC om weer aan boord te gaan, het is altijd lastig bepalen wanneer het goede moment is.
Iedereen aast op goedkoop bitcoin, mensen zijn dit keer echt wakker dat er potentie inzit
Edit
https://decrypt.co/53247/...st-valuable-global-assets
Zelfs mensen die in 2017 niks met het coin gedoe te maken wilden hebben of dachten dat het scam was stappen nu allemaal in voor de long term hodl
Bovendien is een maat van mij in Turkije, en het schijnt dat iedereen 7/24 aan het handelen is in coins,wat voorheen ook niet was, ik denk dat dit in heel veel landen gaande is, vandaar ook de continu stijging van de prijzen.
[ Voor 32% gewijzigd door Q_7 op 21-02-2021 10:08 ]
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Ja dat gevoel heb ik ook, maar ik wil ook weer niet te hoog instappen voor het geval die toch weer naar beneden gaat. First World problemsQ_7 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:04:
[...]
Met de aankomende grote investeringspartijen denk ik niet dat het ver zal dalen, bij iedere daling wordt het namelijk gelijk opgekocht door investeerders.
Iedereen aast op goedkoop bitcoin, mensen zijn dit keer echt wakker dat er potentie inzit
Edit
https://decrypt.co/53247/...st-valuable-global-assets
Zelfs mensen die in 2017 niks met het coin gedoe te maken wilden hebben of dachten dat het scam was stappen nu allemaal in voor de long term hodl
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0SJfvFyLqVT89dpwEdwdPmwR.jpg?f=user_large)
Ik vrees toch mee voor een kleine correctie, maar TA-wise kijk ik toch ook meer naar de bullflags van @mouzetc. De flashcrashes zoals die van vannacht kenden we ook toen de koers van 25k naar 42k groeide.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Deze coin was super hot in 2017 maar blijft nu nog redelijk achter in vergelijking met zijn ATH. Ook de recente ontwikkelingen in februari rondom ICX hebben de koers nog niet explosief zien stijgen.
:strip_exif()/f/image/xRcuboOY6X5gMtBV1RxBzv9j.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat vind jij van deze grafiek @Taro?
:strip_exif()/f/image/DVR52v8gjEWNbtoKNbQj0lgX.jpg?f=fotoalbum_large)
Thanks voor de info! Dan transfer ik alleen 1000+ bedragen op deze manier, dan valt het wel mee.Taro schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:41:
[...]
Klopt, maar bijv. BNB is op verschillende netwerken/blockchains beschikbaar. Bitcoin in principe alleen via de Bitcoin blockchain, al zie je natuurlijk ook initiatieven ontstaan om het als Wrapped Bitcoin via ERC-20 of andere netwerken te versturen.
Zal ik zeker doen!!!Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 12:52:
[...]
Goed bezig
Nee ik ben nog niet aant zoeken maar gaat er zeker van komen als het zo doorgaat![]()
Ege is mooi gebied, hou me maar op de hoogte
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Als je nou effe had gezocht in dit topic (of het vorige deel) dan kon je zien dat ik het onlangs heb uitgezochtHari-Bo schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:36:
[...]
Bij mijn huidige withdrawal moet ik wel aangeven welk netwerk ik moet gebruiken. Als ik de andere opties selecteer krijg ik de melding dat het adres niet ondersteund wordt via bijv BNB of BSC en kan ik enkel de duurdere BTC daarvoor inzetten.![]()
[Afbeelding]
De verwarring ontstaat doordat Binance de term verkeerd gebruikt op sommige plekken, zoals in de afbeelding hier: https://www.binance.com/e...99a87424481c08bd894601759
Daar staat Segwit terwijl ze Native Segwit bedoelen (daaronder staat het wel weer goed). Lang verhaal kort: gewoon native segwit gebruiken, dus adres van Ledger dat begint met bc1. Voor zover ik heb kunnen vinden heeft dit alleen maar voordelen.
Edit: en ja, klopt. Helaas alleen via BTC netwerk met idiote fee.
Tip: kijk eens naar ETH, het kleine broertje van BTC. Bekijk eens hoe ETH zich gedraagt ten opzichte van BTC, kan je een patroon herkennen?almightyarjen schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:00:
Ik zit te wachten op een dip van BTC om weer aan boord te gaan, het is altijd lastig bepalen wanneer het goede moment is.
Als BTC vandaag rond de 55k consolideert, biedt dat in mijn optiek veel ruimte voor een break-out van ETH. We hebben in 2021 nog amper een "manic move" van ETH gezien, tot die tijd zit ik er vrij comfortabel in
Dit is geen financieel advies enzo
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Of drijven natuurlijk.
Zit nu alweer op 1.5% groei ten aanzien van gisteren...
Ben Cohen (YouTube: YouTube) analyseert dit vaak. ETH is in de geschiedenis steeds een week of iets meer na BTC pieken geweest.Jedi_Pimp schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:50:
[...]
Tip: kijk eens naar ETH, het kleine broertje van BTC. Bekijk eens hoe ETH zich gedraagt ten opzichte van BTC, kan je een patroon herkennen?
Als BTC vandaag rond de 55k consolideert, biedt dat in mijn optiek veel ruimte voor een break-out van ETH. We hebben in 2021 nog amper een "manic move" van ETH gezien, tot die tijd zit ik er vrij comfortabel in
Dit is geen financieel advies enzo
Mocht dat patroon weer zo zijn, dan als en geen idee wanneer BTC piekt, dan zou het kunnen dat binnen 2 weken ETH boem doet.
Als je helemaal in het patroon geloofd, zou je zelfs zo kunnen handelen:
BTC piekt, 1 week later piekt ADA, stop de ADA winst in ETH en neem weer een piek mee en ga dan in winterslaap
Als dit toch eens weer zou kunnen
Heb toevallig net deze video van Ben Cowen gezien waarin hij dit uitlegt. Echt een goed Youtubekanaal als je het mij vraagt. Hele duidelijke uitleg.JoebarRC schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:56:
[...]
Ben Cohen (YouTube: YouTube) analyseert dit vaak. ETH is in de geschiedenis steeds een week of iets meer na BTC pieken geweest.
Mocht dat patroon weer zo zijn, dan als en geen idee wanneer BTC piekt, dan zou het kunnen dat binnen 2 weken ETH boem doet.
Als je helemaal in het patroon geloofd, zou je zelfs zo kunnen handelen:
BTC piekt, 1 week later piekt ADA, stop de ADA winst in ETH en neem weer een piek mee en ga dan in winterslaap.
Als dit toch eens weer zou kunnen
Ik ging slapen met diep rode candles.. nu wakker worden alsof er niets gebeurd is.. wel lekker.
Al met al vond ik het best wel goed, met de bekende riedeltjes zoals investeer nooit in iets als je het geldSpecy schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:47:
Nu bij WNL op zondag beurs+bitcoin
niet kan missen. (verliezen).
Zo te zien zitten er hier op het forum toch wel een hoop mensen die al CRASH schreeuwen bij een kleine dip zoals afgelopen nacht. Tsja....
BNB/ETH 0.12500
CAKE/BTC 0.000251
Onder het mom van als we goed REKT gaan blijven ETH en BTC stabieler en koop je CAKE en BNB die mogelijk weer sneller herstellen. Deze zijn uitgevoerd nog voor middernacht, en inmiddels het verlies van gister ruimschoots goedgemaakt.
Sterker nog ik zie dat we op Binance nog maar ~EUR 100 van de ATH in BTC/EUR af zitten. In USDT nog wat meer maar damn wat een herstel vermogen laat bitcoin wederom zien.Vorkie schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:54:
Het gaat steeds vroeger op de dag weer als een raket omhoog 🤷♂️
Zit nu alweer op 1.5% groei ten aanzien van gisteren...
Je kunt dat gewoon op de Binance website vinden, zoek maar eens op fee structure.Geertwa schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:12:
Wanneer ik koop en wil verkopen. Hoeveel % in USDT is dan raadzaam daar tussen te hebben wanneer je fees mee rekent? Ik betaal mijn fees met bnb. Iemand een idee?
Sommige dukaten gaan juist weer lekker.WhySoSerious schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:12:
Wat is dit, de zondag-eind-van-de-ochtend-pump?
:{ ²
Het lijkt soms wel of de zondag bij gebrek aan (live) sport evenementen mensen een soort nieuwe hobby/uitlaatklep hebben gevonden ofzo. Vroeger toen ik nog veel online pokerder was zondag ook altijd een geweldige dag. Allerlei " random" mensen die dachten laat ik de credit card eens pakken en wat online gaan gamblen. Zouden we nu ook dat soort traffic in crypto aan het oppakken zijn? Het lijkt er bijna wel op..Taro schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:16:
Binance wordt alweer drukker, sommige pagina's laden slecht. Heb Cake en BNB richting BTC verkocht en daar een stop loss opgezet. Mocht de pleuris uitbreken en niets meer werken, dan gaat ie veilig naar fiat.

Haha, meneer de vermogensbeheerder.Specy schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:47:
Nu bij WNL op zondag beurs+bitcoin
"Beleggen om snel geld te verdienen met de Bitcoin is niet verstandig. Je moet beleggen in verstandige bedrijven om een rede, zoals bijvoorbeeld op de lange termijn je hypotheek af te lossen."
Ik heb mijn hypotheek voor een groot deel afgelost met crypto winsten.

Dat laatste is nu precies wat banken niet willen!Gelukszoekr schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:27:
[...]
Haha, meneer de vermogensbeheerder.
"Beleggen om snel geld te verdienen met de Bitcoin is niet verstandig. Je moet beleggen in verstandige bedrijven om een rede, zoals bijvoorbeeld op de lange termijn je hypotheek af te lossen."
Banken zijn ordinaire zakkenvullers en verdienen dik aan hypotheken en leningen.
Neem je dus (een deel) van hun business weg dan gaan ze meteen zielig doen.
Nu valt de impact nog wel mee maar als Henk en Ingrid echt los gaan hebben de banken het nakijken.
Gewoon betalingsverkeer in crypto is pas echt de angst voor banken.
Wel het geval?TWeaKLeGeND schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:06:
[...]
Nou, nee, jij zei dat eth normaal mee gaat met btc en deze run niet heeft gedaan. Maar dat is wel het geval. Simpel. De rest van wat je zegt is een heel andere discussie waar ik niet op in ben gegaan omdat ik het er mee eens was/ben.
Kijk eens goed wat ETH de afgelopen 2 maanden heeft gedaan tov BTC.
En daarna wat BNB, ADA en DOT de afgelopen 2 maanden hebben gedaan.
Punt: ETH is terug bijna weer terug op het niveau van oktober 2020. [sarcasme] Dikke vette groei zeg! [/sarcasme]
Als dat een beetje een indicator is voor wat er de komende maanden gaat gebeuren dan houd ik mijn hart (en ETH) vast.
Op dit moment hebben volgens mij Vitalik en Charles een beste vinger in de pap betreffende de voortgang van hun blockchains. In het geval van het DAO incident in 2016 bleek dat er toch door hogerhand ingegrepen moest worden om het te redden.Mooooody schreef op zondag 21 februari 2021 @ 02:20:
Decentralisatie is alles. Bitcoin is dat begonnen. Ethereum en andere projecten als Cardano volgen dat.
Onderschat dat niet de komende bullrun....dat is mijn advies.
Hé, ik been geen 12 hèBinance is net als Coinbase een bedrijf. Je kan niet in Binance investeren, dus best verstandig om wel in Coinbase te investeren.
Ik denk dat juist nu, wanneer er veel nieuwe mensen de space betreden een bedrijf als Binance helpt om mensen hun weg te vinden. En waar nodig ze een ticket kunnen openen als ze een fuckup maken.
Maar als decentralisatie voor jou goud is. Waarom stake jij je Bitcoin dan bij CDC en niet via een gedecentraliseerd smart contract?
Ik stake persoonlijk ook liever mijn BTC bij een gecentraliseerde partij zoals Nexo of BLockFi dan een gedecentraliseerde variant zoals Compound of Maker. Mocht er iets mis gaan, dan is er nog iemand verantwoordelijk te houden. Als een smart contract bij Compound breekt is het gedaan met de funds.
Ach, die Jim Tehupuring is ook positief over de BTC hoor.Gelukszoekr schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:27:
[...]
Haha, meneer de vermogensbeheerder.
Zie zijn stukjes in de Televaag
Column: geef mij maar bitcoin in plaats van euro. author avatar. Door Jim Tehupuring. 13 dec. 2020 in FINANCIEEL
We hebben een nieuwe ATH aangetikt, die malle Harry Mens mag wel vaker over Bitcoin pratenRaptorXS schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:25:
Nu bij Harry Mens, iets over de Bitcoin ... het mot niet gekker worden
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
*zucht* je zei dat eth normaal mee gaat met btc en dat dit deze run niet het geval is, maar dat is wel het geval. Ja WEL dat heeft toch geen hol te maken met wat andere coins doen? Dat genoeg andere coins het tov btc en eth beter hebben gedaan spreek ik toch helemaal niet tegen?MicroWhale schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:33:
[...]
Wel het geval?
Kijk eens goed wat ETH de afgelopen 2 maanden heeft gedaan tov BTC.
En daarna wat BNB, ADA en DOT de afgelopen 2 maanden hebben gedaan.
Punt: ETH is terug bijna weer terug op het niveau van oktober 2020. [sarcasme] Dikke vette groei zeg! [/sarcasme]
Als dat een beetje een indicator is voor wat er de komende maanden gaat gebeuren dan houd ik mijn hart (en ETH) vast.
[ Voor 6% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-02-2021 11:48 ]
Daarnaast, op dit moment lenen wij al onze salarissen al direct uit aan de bank, net zoals we ons spaargeld verplicht aan de bank moeten lenen. Je mag officieel thuis maar iets van 500 euro cash hebben of zo? Dat heeft niet alleen maar te maken met het tegengaan van zwartspaarders hoor.HoppyF schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:30:
[...]
Dat laatste is nu precies wat banken niet willen!
Banken zijn ordinaire zakkenvullers en verdienen dik aan hypotheken en leningen.
Neem je dus (een deel) van hun business weg dan gaan ze meteen zielig doen.
Nu valt de impact nog wel mee maar als Henk en Ingrid echt los gaan hebben de banken het nakijken.
Gewoon betalingsverkeer in crypto is pas echt de angst voor banken.
Als er dan ook minder betalingsverkeer meer is, omdat ik de motor van @WhySoSerious met crypto betaal ipv via een tikkie, dan krijgen ze al een eerste tik. Als we dan ook massaal onze boodschappen met crypto gaan doen, onze hypotheken afbetalen en onze vakanties met crypto gaan boeken, dan worden dat op termijn hele harde tikkies ja.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Niet helemaal mbt tot cash, je mag zoveel cash als je wilt hebben thuis. Maar tot een bedrag van 534, of 1064 met fiscale partner, is het vrijgesteld van belasting.Ali Baba 1001 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:47:
[...]
Daarnaast, op dit moment lenen wij al onze salarissen al direct uit aan de bank, net zoals we ons spaargeld verplicht aan de bank moeten lenen. Je mag officieel thuis maar iets van 500 euro cash hebben of zo? Dat heeft niet alleen maar te maken met het tegengaan van zwartspaarders hoor.
Als er dan ook minder betalingsverkeer meer is, omdat ik de motor van @WhySoSerious met crypto betaal ipv via een tikkie, dan krijgen ze al een eerste tik. Als we dan ook massaal onze boodschappen met crypto gaan doen, onze hypotheken afbetalen en onze vakanties met crypto gaan boeken, dan worden dat op termijn hele harde tikkies ja.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Wie weet hoe je op Binance het blok met orders terug kan krijgen in de pro interface?
[ Voor 3% gewijzigd door Saturnus op 21-02-2021 11:50 ]
Dit topic is gesloten.
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
- Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
- Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
- Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.
En verder wat algemene regels
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!