Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 31 Laatste
Acties:
  • 178.116 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 03:24
Ali Baba 1001 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:47:
[...]

Daarnaast, op dit moment lenen wij al onze salarissen al direct uit aan de bank, net zoals we ons spaargeld verplicht aan de bank moeten lenen. Je mag officieel thuis maar iets van 500 euro cash hebben of zo? Dat heeft niet alleen maar te maken met het tegengaan van zwartspaarders hoor.
Als er dan ook minder betalingsverkeer meer is, omdat ik de motor van @WhySoSerious met crypto betaal ipv via een tikkie, dan krijgen ze al een eerste tik. Als we dan ook massaal onze boodschappen met crypto gaan doen, onze hypotheken afbetalen en onze vakanties met crypto gaan boeken, dan worden dat op termijn hele harde tikkies ja.
Je mag zoveel cash als je wilt in huis hebben, of onder je hoge hoed, of in je auto, of op de bank. Het moet alleen wel doorgegeven worden aan de fiscus. Zwart geld bijv mag je 'niet hebben' nee. Je hypotheek betalen in crypto is overigens 1 ding (dat binnen korte tijd vast mogelijk zal zijn). Je huis kopen in btc (dus de verkoper vraagt btc) daar btc voor lenen, en die btc +rente terug betalen met btc (of andere crypto uiteraard) dat is andere koek. Maar de bank kan dat dus ook gewoon aanbieden ;-)

[ Voor 13% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-02-2021 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Specy schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:47:
Nu bij WNL op zondag beurs+bitcoin
Niet er recht in kijken, dat beschadigt je ogen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:47
Haha, deze houd ik er in O+

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Hari-Bo schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:36:
[...]

Bij mijn huidige withdrawal moet ik wel aangeven welk netwerk ik moet gebruiken. Als ik de andere opties selecteer krijg ik de melding dat het adres niet ondersteund wordt via bijv BNB of BSC en kan ik enkel de duurdere BTC daarvoor inzetten. :?

[Afbeelding]
Ledger support geloof ik niet het BEP2 netwerk, behalve via BNB tokens: https://support.ledger.co...894733-Binance-Chain-BNB-

Dat komt omdat BTC een eigen netwerk heeft en BTC in de Binance netwerk is een kloon (via Binance Smart Chain (BSC) is dat een BTC-kloon in een ETH20 smart-contract). Je kan blijkbaar wel via ETH netwerk de BTC-kloon tokens op je wallet zetten: https://docs.binance.org/smart-chain/wallet/ledger.html

Weet wel dat BTC-kloon tokens van Binance (wat dus in Binance gezien word als BTC coins), niet echt BTC coins zijn. Ze volgen de prijs maar is alleen op een eigen Binance netwerk. Je kan niet Binance BTC overzetten naar het BTC netwerk bijvoorbeeld zonder een fee te betalen wat je ziet (a ±24 euro momenteel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
Saturnus schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:50:
Wat hebben al die exchanges toch waanzinnig slechte interfaces. :r
Wie weet hoe je op Binance het blok met orders terug kan krijgen in de pro interface?
Tandwieltje links onderin en dan Trade Preference :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
DutchCrownNL schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:52:
[...]

Tandwieltje links onderin en dan Trade Preference :)
Thanks, bij mij stond die rechts boven, en omdat die op "Multiple Charts" stond kreeg ik de opties niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
[...]
Je mag officieel thuis maar iets van 500 euro cash hebben of zo?
Waar haal jij die onzin toch vandaan papi? Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt volgens mij.

Je mag zoveel contanten thuis hebben liggen als je wil, alleen alles boven de 500 euro moet je gewoon netjes opgeven in Box 3, en zodra je in Box 3 boven de drempelwaarde van 50k komt moet je er vermogensbelasting over afdragen.

Al heb jij 10023410237459803475 euro thuis liggen, als je het maar netjes opgeeft bij je aangifte IB dan mag het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:01
Te vroeg uit ARK gestapt 🚀
Maar toch +18% profit (nu +40% 😰)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Je mag officieel thuis maar iets van 500 euro cash hebben of zo?
Eens met je punten, maar eh, als jij een miljoen onder je matras wil leggen mag dat gewoon.
(Misschien doel je op de hoeveelheid contanten die je niet aan hoeft te geven in box drie, wat inderdaad iets meer dan 500 euro is.)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44
almightyarjen schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:00:
Ik zit te wachten op een dip van BTC om weer aan boord te gaan, het is altijd lastig bepalen wanneer het goede moment is.
eind 2022 waarschijnlijk, dan dipt hij over een periode van een jaar langzaam naar 70k.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 21:59
DaCoTa schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:01:
[...]

eind 2022 waarschijnlijk, dan dipt hij over een periode van een jaar langzaam naar 70k.
Om daarna door te beuken richting de 300k 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
RaptorXS schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:25:
Nu bij Harry Mens, iets over de Bitcoin ... het mot niet gekker worden 8)7
Was het de moeite waard? Ik kan niet doorspoelen op ziggogo :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:50
Gelukszoekr schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:10:
[...]

Je mist daar niks mensen die 10k betalen om zegje te doen. De dikke winnaar is Harry ;)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Gelukszoekr schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:10:
[...]

Nauwelijks de moeite waard, BTC werd een paar keer genoemd tijdens een "ingekocht reclameblok"
over bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:29
Gelukszoekr schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:27:
[...]

Haha, meneer de vermogensbeheerder.

"Beleggen om snel geld te verdienen met de Bitcoin is niet verstandig. Je moet beleggen in verstandige bedrijven om een rede, zoals bijvoorbeeld op de lange termijn je hypotheek af te lossen."

Ik heb mijn hypotheek voor een groot deel afgelost met crypto winsten. :Z
dat is wel erg awesome zeg, je hypotheek aflossen met crypto 8)
ik hoop dat ik dat in de toekomst ook kan gaan doen, voorlopig zit in sinds een maat in de crypto en zit nu al op 235% van mijn inleg.

echter is dat vooralsnog een druppel op de gloeiende (hypotheek) plaat :+ :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:29
BFmango schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:55:
[...]
Waar haal jij die onzin toch vandaan papi? Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt volgens mij.

Je mag zoveel contanten thuis hebben liggen als je wil, alleen alles boven de 500 euro moet je gewoon netjes opgeven in Box 3, en zodra je in Box 3 boven de drempelwaarde van 50k komt moet je er vermogensbelasting over afdragen.

Al heb jij 10023410237459803475 euro thuis liggen, als je het maar netjes opgeeft bij je aangifte IB dan mag het gewoon.
ten eerste vraag ik me af of er serieus mensen zijn die 10 of 100 duizenden euro's thuis cash hebben liggen (op criminelen na dan) en ten twee zullen die dat dan ook netje aan de belastingdienst aangeven? :F

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:00
RaptorXS schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:13:
[...]

Nauwelijks de moeite waard, BTC werd een paar keer genoemd tijdens een "ingekocht reclameblok"
over bots.
Zo! Dat was inderdaad schaamteloze reclame voor een app die met bots in crypto handelt.
Echt betrouwbare rendementen op langere termijn heb ik nog niet gevonden.
Daarbij is het nu n bull markt dus dan zal zo'n app toch sowieso wel wat winst maken.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 21:21
MrFX schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:12:
[...]

Je mist daar niks mensen die 10k betalen om zegje te doen. De dikke winnaar is Harry ;)
Als ik die kerel hoor praten, voel ik zo de energie uit mn lichaam weggezogen worden :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
Khaelos schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:19:
[...]

ten eerste vraag ik me af of er serieus mensen zijn die 10 of 100 duizenden euro's thuis cash hebben liggen (op criminelen na dan) en ten twee zullen die dat dan ook netje aan de belastingdienst aangeven? :F
10 duizenden -> zeker :Y
opgeven -> nee

Een kennis van mij doet redelijk wat zwart, en heeft t zelf. Zijn opdrachtgevers hebben het ook.
Ik denk alleen dat op termijn zwart geld steeds minder waarde zal krijgen. Doordat je steeds minder makkelijk grote transacties cash kan doen zonder meldingsplicht, blijft het zwarte geld rondgepompt worden onder mensen met zwart geld.
Dan kan je net zo goed zeggen:
vanaf nu is 1 rond wit steentje van 1026gram 10.000 euro cash waard.
Want: onderling in het zwarte geld circuit heeft het een afgesproken waarde, en je kan er in "the real world" niks van kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
-

[ Voor 110% gewijzigd door Gelukszoekr op 21-02-2021 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
Khaelos schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:19:
[...]

Ik heb geen cijfers maar er zijn nog best veel beroepen/sectoren waar contant geld heel normaal is én waar niet alles wordt aangeslagen. Reken maar dat er dan wat zwart geld achter blijft.
100 duizenden riekt inderdaad wel naar criminele activiteiten.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 3 MA lijnen komen samen op ADA, is dit een indicatie van iets?

*vraagje voor de lijntekenaars onder ons :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Je ziet vaak al bij de kassa. Als iemand met 50 Euro of meer betaalt dan is dat vaak zwart geld.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik ben mn delta app al een tijdje kwijt.
Dus heb geen overzicht meer.
Maar heb geen zin om alles opnieuw in te voeren.
Kan je delta koppelen met Binance, zodat ie automatisch alles ophaalt?
En pakt ie ook je trading geschiedenis mee?
Of begint ie met je saldo.
En is dat veilig als je het koppelt.
Want dat heb ik niet eerder gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:45:

Ja dan veranderd het meestal naar de andere richting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-09 12:00

Wat bedoel je? MA is toch 1 lijn? (sorry noob vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:57:
Te vroeg uit ARK gestapt 🚀
Maar toch +18% profit (nu +40% 😰)
Deze heb ik nog uit 2017. ARK is altijd in ontwikkeling, tenminste volgens hun roadmap. Het is helaas niet zo'n succes. Deze gaat eruit zodra het op een paar euro staat.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 21:59
Ladonna schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:46:
Ik ben mn delta app al een tijdje kwijt.
Dus heb geen overzicht meer.
Maar heb geen zin om alles opnieuw in te voeren.
Kan je delta koppelen met Binance, zodat ie automatisch alles ophaalt?
En pakt ie ook je trading geschiedenis mee?
Of begint ie met je saldo.
En is dat veilig als je het koppelt.
Want dat heb ik niet eerder gedaan.
Ja dmv api code. Moet even zoeken in je settings. Via een we code kan je dan in delta daarmee contact maken en heb je dus je overzicht in delta staan. Let op dat je alleen lees rechten doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MantaMaartuh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-07-2023
Zhou schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:46:
Je ziet vaak al bij de kassa. Als iemand met 50 Euro of meer betaalt dan is dat vaak zwart geld.
Je doet nu hetzelfde als mensen die btc crimineel vinden. Wat dacht je van verjaardagsgeld, autohandelaren, mensen die bewuster met geld om willen gaan en daarom pinnen? Cash = vrijheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:33
Mede-forummers,

Ook ik heb me maar eens aan het fenomeen cryptocurrency gewaagd. Nadat deze noob zich een beetje, misschien toch nog te letterlijk, heeft ingelezen gisteren de stoute schoenen maar aangetrokken en een account bij Binance aangemaakt. Dit vooral omdat in de startpost werd aangegeven dat dit een van was die men hier het meeste gebruikt. Ook makkelijk natuurlijk als je dan hulp wilt was mijn gedachte.

Maar, nu heb ik mijn account. Daarna heb ik ook via een sepa boeking voor een klein bedrag Bitcoin aangeschaft. Alleen ik zie dat nog nergens in mijn account terug. Hoe lang duurt zo'n 'aankoop' via sepa en waar kan ik in mijn account terugzien dat deze is afgerond? Of is dit nog het gevolg van banken doen niks in het weekend?

Onder wallet staat geschat saldo iig nog op nul en ook de transactiegeschiedenis is nog leeg.

Tevens heb ik begrepen dat je zuinig moet zijn met je wallet'code'. Waar vind ik die in mijn Binance account?

Op dit moment is het nog niet mijn doel om er zo fanatiek mee in de weer te gaan als velen hier. Dus voorlopig enkel wat crypto kopen en laten staan. Dat actief handelen is misschien iets voor later als ik me er nog verder in verdiept heb.

Edit:
En weet iemand toevallig ook hoe ik de binance emails uit mijn ziggo spambox permanent naar de inbox kan laten verhuizen? Ik wil in mijn Outlook geen IMAP voor mijn ziggo mail dus nou moet ik in webmail gaan kijken of er iets in de spamfolder staat. Verre van handig.

[ Voor 10% gewijzigd door Frappuccino op 21-02-2021 12:53 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
De 50x Long op ARK van A87 werpt éindelijk z'n vruchten af :+

Dit is een inside joke voor de veteranen in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
PHPResource schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:53:
De 50x Long op ARK van A87 werpt éindelijk z'n vruchten af :+

Dit is een inside joke voor de veteranen in dit topic
Nou als je timeframe op 4 uur zet kun je wel zien dat er een kans is dat ze flink kunnen gaan stijgen, of kijk ik verkeerd?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Frappuccino schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:50:
Mede-forummers,

Ook ik heb me maar eens aan het fenomeen cryptocurrency gewaagd. Nadat deze noob zich een beetje, misschien toch nog te letterlijk, heeft ingelezen gisteren de stoute schoenen maar aangetrokken en een account bij Binance aangemaakt. Dit vooral omdat in de startpost werd aangegeven dat dit een van was die men hier het meeste gebruikt. Ook makkelijk natuurlijk als je dan hulp wilt was mijn gedachte.

Maar, nu heb ik mijn account. Daarna heb ik ook via een sepa boeking voor een klein bedrag Bitcoin aangeschaft. Alleen ik zie dat nog nergens in mijn account terug. Hoe lang duurt zo'n 'aankoop' via sepa en waar kan ik in mijn account terugzien dat deze is afgerond? Of is dit nog het gevolg van banken doen niks in het weekend?

Onder wallet staat geschat saldo iig nog op nul en ook de transactiegeschiedenis is nog leeg.

Tevens heb ik begrepen dat je zuinig moet zijn met je wallet'code'. Waar vind ik die in mijn Binance account?

Op dit moment is het nog niet mijn doel om er zo fanatiek mee in de weer te gaan als velen hier. Dus voorlopig enkel wat crypto kopen en laten staan. Dat actief handelen is misschien iets voor later als ik me er nog verder in verdiept heb.

Edit:
En weet iemand toevallig ook hoe ik de binance emails uit mijn ziggo spambox permanent naar de inbox kan laten verhuizen? Ik wil in mijn Outlook geen IMAP voor mijn ziggo mail dus nou moet ik in webmail gaan kijken of er iets in de spamfolder staat. Verre van handig.
Een SEPA wire transfer kan zomaar een werkdag duren, in het slechtste geval twee. Waarom heb je geen gebruik gemaakt van iDEAL? :)

Verder moet je een account op Binance niet zien als een wallet, maar meer als een subaccount van één hele grote Binance wallet. Zolang je je account goed beschermt (goed wachtwoord, 2FA, funding & withdrawal verification), zit je relatief goed - totdat een exchange eventueel gehackt wordt natuurlijk. Lees je eens in over hardware wallets als Trezor of Ledger als je security belangrijk vindt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hjR3d0SvS7E3c53igTIpIP21dE4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SffMnhd9JEl8Pv3K1UbXhwCa.jpg?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SEPA wordt toch 24/7 verwerkt op Binance?
Gisteren waren mijn 2 stortingen beide in 5min verwerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Laatst online: 18-09 19:49
MrFX schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:12:
[...]

Beter dan Bitcoin dus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:14:
Oh, is dat zo? Ik heb zelf alleen SEPA ervaring met Kraken, niet Binance.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:33
@Jedi_Pimp Ik zal me ook daar eens in gaan verdiepen.

@Verwijderd Dat meende ik gisteren ook hier in het topic te hebben gelezen. Al weet ik niet beter dat banken in het weekend weinig tot niks doen.

Even afwachten maar.

Achteraf gezien was Ideal misschien wel de betere keuze geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
Dat is dan weer onzin.

- er zijn nog zat ouderen die het fijn vinden om cash te betalen;
- er zijn er zat die om zichzelf te beschermen een huishoudpot pinnen zodat zichtbaar is hoeveel ze nog hebben;
- verjaardagsgeld, nieuwjaarsfooitje van opa/oma

en zo zijn nog talloze redenen te noemen om cash te betalen...

Weet jij wel hoeveel cash geld er (nog) is :?
Dan zou er wel verrekte veel zwart geld zijn...

[ Voor 8% gewijzigd door ybos op 21-02-2021 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Frappuccino schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:21:
@Jedi_Pimp Ik zal me ook daar eens in gaan verdiepen.

@Verwijderd Dat meende ik gisteren ook hier in het topic te hebben gelezen. Al weet ik niet beter dat banken in het weekend weinig tot niks doen.

Even afwachten maar.

Achteraf gezien was Ideal misschien wel de betere keuze geweest.
Volgens mij verwerkt binance geen Sepa in het weekend. Kan me een dergelijke melding herinneren de laatste keer dat ik wat wilde storten. Toen maar Ideal gebruikt en dat stond er wel meteen op.

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 03:24
Ligt aan je bank geloof ik, nog niet elke bank is aangesloten op een europees systeem van insta transfers 24/7 incl weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botneet
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-09 17:36
Hier gister problemen met ideal op binance, status processing heeft er op gestaan van 13:00 tot 20:00 daarna werd het saldo gelukkig bijgeschreven :).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 20:02

Wat er dan gebeurt ligt aan een paar dingen:

1. Welke interval? Een 15m zegt natuurlijk véél minder dan een 1d of 1w.

2. Als een korter timeframe (bijv ma7) een langer timeframe (bijv ma99) doorkruist zegt dat meer dan dat deze een korter timeframe (bijv ma25) doorkruist.

3. De richting van de doorkruising. Zakt de ma7 door de ma99? Dan kan je een (hardere) daling verwachten. Dit noem je een death cross.

4. Stijgt de ma7 door de ma99 heen? Dan kan je een (hardere) stijging verwachten. Dit noem je een golden cross.

Nou ja, het belangrijkste dus om er waarde aan te hechten is punt 1.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 11:35
Ik heb weer een fluffer DOGE gekocht. Enorme gok, maar die lijnen laten toch iets constants zien, ondanks het getroll van afgelopen weken. Elon tweet momenteel steeds meer over BTC/ETH, terwijl ik t idee had dat DOGE gewoon het codewoord voor BTC was ivm restricties die hij had. Maar ondertussen is hij nog steeds bezig met DOGE via likes en replies. We gaan t zien, ik neem t niet te serieus en het gaat vast tegenvallen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-OGVTRXAycilgtlRG9t4_CfkYZ8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/juC6NHBUFNanhwXoAhktmM5X.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door mouzetc op 21-02-2021 13:50 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Ahhh, someone knows ;) cheers

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SEPA in 24/7
SEPA uit 18/5 geloof ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:08:
[...]

Een SEPA wire transfer kan zomaar een werkdag duren, in het slechtste geval twee. Waarom heb je geen gebruik gemaakt van iDEAL? :)

Verder moet je een account op Binance niet zien als een wallet, maar meer als een subaccount van één hele grote Binance wallet. Zolang je je account goed beschermt (goed wachtwoord, 2FA, funding & withdrawal verification), zit je relatief goed - totdat een exchange eventueel gehackt wordt natuurlijk. Lees je eens in over hardware wallets als Trezor of Ledger als je security belangrijk vindt :)

[Afbeelding]
Heb je ook een foto van z'n zusje, Soon Moon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:52:
[...]

Heb je ook een foto van z'n zusje, Soon Moon?
Dacht eerder aan Long Moon :*)

Hmmmzz... weet eigenlijk niet zo goed wat ik met BNB aan moet. Heb twee aardige lage buy orders gezet, in het geval..
Zie nu weer een patroon dat er weer iets spannends kan gaan gebeuren.

[ Voor 32% gewijzigd door Prutzertje op 21-02-2021 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prutzertje schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:03:
[...]

Dacht eerder aan Long Moon :*)

Hmmmzz... weet eigenlijk niet zo goed wat ik met BNB aan moet. Heb twee aardige lage buy orders gezet, in het geval..
Zie nu weer een patroon dat er weer iets spannends kan gaan gebeuren.
Hij zit een haartje van moon af, als Binance ook maar een kruimel aan Launchpad nieuws uitbrengt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 11:35
BTC is net wel mooi uitgebroken, teruggevallen en rejected (op mijn vorige BTC post) op 56600, tevens de 1H MA25. Kans om nu door te stoten naar boven of een herhaling van een week geleden, waarbij de groene bovenlijn de nieuwe 'tunnel' wordt. Deze staat niet helemaal recht getekend zie ik. Ik zou t prima vinden, hoe langer zijwaarts hoe groter de eerstvolgende move (up or down). Mocht hij daar op terugbouncen, ga ik er eens op proberen te traden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YOJaOfFw5clYdQRZPb5N1A-un2I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nxroTcQUeJb4Q1eNQl6gPPYx.png?f=fotoalbum_large

Toevoeging: geen financieel advies, ik probeer ook maar wat ;)

[ Voor 4% gewijzigd door mouzetc op 21-02-2021 14:13 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:38
hahahah same here. Heb alleen nog wat goud slingeren hier en heb (als soort salaris) aandelen van de toko waar ik werk. Paar jaar terug met etf's en aandelen gestopt

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Kan niet inloggen bij coinbase. Nog iemand problemen? Browser restart.

[ Voor 18% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 21-02-2021 14:28 ]

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:51
ArtPhil-Flower schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:26:
Kan niet inloggen bij coinbase. Nog iemand problemen? Browser restart.
Hier werkt ie gewoon (CB Pro)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:14

knakworst

Get more sats!

Binance heeft het weer zwaar, het nieuwe Kraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik denk dat BNB morgen weer boven de 300 zit, wat denken jullie? :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
@Kol Nedra waarom denk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
knakworst schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:36:
Binance heeft het weer zwaar, het nieuwe Kraken?
Ik lees er ook teveel negatief nieuws over de laatste tijd. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven.

ARK die schiet ineens omhoog zeg. Zeker als je ziet wat de rest doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ark net 50 % omhoog in 2 minuten. Ik snap er geen reet meer van. Had net bijgekocht een paar uur geleden. the fuck

[ Voor 62% gewijzigd door A87 op 21-02-2021 14:48 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Ik heb even een noob vraag. Ik krijg een melding in binance dat al langer dan 7 dagen een hefboomtoken vasthoudt. Ik zie echter niks terug in binance of bedoelen ze bnb vault hiermee?

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
A87 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:46:
Ark net 30% omhoog in 2 minuten. Ik snap er geen reet meer van
Oh shit!!! Ik had gisteren ingekocht op 0.00001991, veel te vroeg eruit gegaan zie ik.....jammer hahah
ach winst is winst
Kol Nedra schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:38:
Als ik zie de grafiek bekijk van 1 hour en 2 hour..... mijn gevoel zegt dat ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 21-02-2021 14:49 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Kol Nedra schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:47:
[...]

Oh shit!!! Ik had gisteren ingekocht op 0.1991, veel te vroeg eruit gegaan zie ik.....jammer hahah
ach winst is winst
sorry bleek geen 30 maar 50% eerder. Ben blut had nog 120 euro over .. heb dit jaar niets gedaan met crypto behalve holden.
Als ik ga traden ga ik rekt city

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 21-02-2021 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Zolang ik niet onder een brug hoef te wonen verkoop ik mijn BNB niet meer, ik heb mijn lesje wel geleerd. Dus aan mij ligt het niet als hij daalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05

WhySoSerious

Be the change.

Haha daar is A87 toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Als die ponzi's niet snel groeien ben ik weer weg :/ crypto is nog steeds 50% omhoog en omlaag in3 tellen gaat het niet. laatste kans op ATH anders stop ik definitief met crypto

load the korean fud

[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 21-02-2021 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotAvailable
  • Laatst online: 04-09 08:54
Mijn FIAT SEPA withdrawal op Binance staat inmiddels al bijna 24 uur op processing... iemand anders momenteel een soortgelijke ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:41
NotAvailable schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:53:
Mijn FIAT SEPA withdrawal op Binance staat inmiddels al bijna 24 uur op processing... iemand anders momenteel een soortgelijke ervaring?
Iedereen, Withdrawals worden alleen tijdens kantooruren doordeweeks uitgevoerd.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
A87 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:53:
[...]

Als die ponzi's niet snel groeien ben ik weer weg :/ crypto is nog steeds 50% omhoog en omlaag in3 tellen gaat het niet. laatste kans op ATH anders stop ik definitief met crypto

load the korean fud
en winst gepakt of gehodled met ark?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:03
Wat een onzin. Alsof iedereen die met cash betaald een crimineel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ark dikke verkoop nu, was te verwachten ging te snel ^^

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:49

MazeWing

The plot thickens...

[...]

load the korean fud
Crypto is, zeker op het moment en bij 98% van de muntjes, gewoon ordinair online gokken. Het verbaast me dat de kansspelautoriteit hier nog niet vol op zit!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squasher
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-05-2021
GAS heeft even een flinke piek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
MazeWing, verwijder je bericht ff, voordat men op ideeën komen....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Ypuh schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:56:
[...]

Wat een onzin. Alsof iedereen die met cash betaald een crimineel is.
Yep. Door de pandemie ben ik nu meer met pin gaan betalen, maar ik wil nog steeds cash geld op zak hebben. Ook al is het maar om toch te kunnen betalen bij een pin of stroomstoring. Bovendien, er zijn gevallen in het verleden bekend dat mensen niet meer bij hun eigen geld kunnen.... Griekenland anyone?

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:51
[...]

load the korean fud
Welke ponzi's zit je in de laatste tijd? Geen x100 leverage trades meer?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:18
Tjah als btc geen ruft omhoog of naar beneden doet vannacht dan zou dat zomaar eens kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:49

MazeWing

The plot thickens...

Kol Nedra schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:59:
MazeWing, verwijder je bericht ff, voordat men op ideeën komen....
Nee! Ik ben voor strenge regulatie en het om zeep helpen van dit soort idiote stijgingen en waardeschommelingen per uur (en soms zelfs per minuut).

Ik heb aanzienlijk minder kans om mijn inzet te verdubbelen dan welk casino, loterij of online gokspel dan ook. Al dat soort zaken is extreem streng gereguleerd dan wel verboden. Maar crypto? Daar kan kennelijk alles nog...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Nou, in tegenstelling tot de vorige Bull market waar ik eigenlijk veel kansen heb gemist omdat ik mijn coins gewoon liet staan zelfs als de coin in kwestie niks deed weken lang...onder het mom van: Ja geloof in die coin etc etc. Dit keer hoe moeilijk het ook is, besloten het anders te doen..na dagen wikken wegen toch maar een risky move genomen en in een flavour of the month coin gestapt (bnb). Niet echt de beste moment maar 10-30% kan me niks schelen eigenlijk..kijken of die 600usd erin zit :+

Merk dat die stap echt wel moeilijk was..mentaal is crypto echt killing hehe vooral als je iets "gewend" bent. Maja, dit is ook weer leuk! kijken wat het oplevert of hoe rekt ik ga.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
keepitfrosty schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:02:
[...]

Tjah als btc geen ruft omhoog of naar beneden doet vannacht dan zou dat zomaar eens kunnen.
Nou de 300 is er al bijna nu zie ik ^^
kwestie van paar uur nog misschien ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 13:34
BNB gaat lekker zo weer ben weer een beetje blijer 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
MazeWing schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:02:
[...]

Nee! Ik ben voor strenge regulatie en het om zeep helpen van dit soort idiote stijgingen en waardeschommelingen per uur (en soms zelfs per minuut).

Ik heb aanzienlijk minder kans om mijn inzet te verdubbelen dan welk casino, loterij of online gokspel dan ook. Al dat soort zaken is extreem streng gereguleerd dan wel verboden. Maar crypto? Daar kan kennelijk alles nog...
ja duh crypto is ook niet gereguleerd en dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren. dat is het hele idee

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Er moet weer even een paar honderd Dollar bij, maar toch een mooie mijlpaal :)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EuwHisnXYAA3grc?format=jpg&name=medium

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Stokstaart schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:02:
[...]

Welke ponzi's zit je in de laatste tijd? Geen x100 leverage trades meer?
alleen ark

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Cake & BNB uitbraak incoming? Die 2 gaan nagenoeg gelijk op qua grafiek, maar Cake doet het wat betreft percentages beter dan BNB.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:05:
[...]

Nou de 300 is er al bijna nu zie ik ^^
kwestie van paar uur nog misschien ;)
Of paar minuten wellicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:18
Taro schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:11:
Cake & BNB uitbraak incoming? Die 2 gaan nagenoeg gelijk op qua grafiek, maar Cake doet het wat betreft percentages beter dan BNB.
CAKE had ook een grotere retracement tov BNB, toen BNB op 330 stond, stond CAKE op 20/21.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13:30
Taro schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:08:
Er moet weer even een paar honderd Dollar bij, maar toch een mooie mijlpaal :)
Blijft wel komisch dat BTC altijd wordt afgebeeld als een gouden munt :P

Edit: Geen nuttige informatie verder, maar wil ff delen dat ik blij ben vorige nacht geen stoplosses ingesteld te hebben voor BNB en CAKE. Ze pakken mooi de stijgende trend weer op.

[ Voor 26% gewijzigd door Raaafie op 21-02-2021 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 13:34
Ja ben aan het twijfelen bnb te verkopen en in cake te stoppen..

Blijft altijd zo lastig deze keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
corneedebruin schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:15:
Ja ben aan het twijfelen bnb te verkopen en in cake te stoppen..

Blijft altijd zo lastig deze keuzes
Ik het tegenovergestelde

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Je kan ook alle Cake lekker harvesten en iedere dag in BNB omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:19:
[...]

Je kan ook alle Cake lekker harvesten en iedere dag in BNB omzetten.
Ja ik overweeg een deel te cashen en een deel te laten staan. Of b.v. iedere week afromen en omzetten naar BNB (of iets anders evt.), dat is ook een optie.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
Nou ja zeg! Ik had al heel lang (vanaf 2015 ofzo) wat btc dust op n faucet account (Coinpot)staan van oa Bonusbitcoin en Moonbitcoin. Laatste jaren eigenlijk niets meer geclaimd want die paar sats zijn de moeite niet waard. Daarom ook nooit gecasht.
Toen ik ergens las dat de faucets net gesloten zijn dacht ik het toch maar te cashen. Blijkt t ondertussen toch n paar 100 euro waard!
Vooral omdat je in 2015 nog honderden en soms duizenden sats per claim kreeg.
Helaas heeft Coinpot gewoon n exit scam gedaan dus niets ontvangen. -O-

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Tjonge wat stijgt het weer als een malle die bnb en CAKE. * knakworst niet verkopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
BNB dik door de $300 heen

* Hodl

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05

WhySoSerious

Be the change.

Die 57.400 blijft een dingejte voor BTC he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Te vaak de verkoopknop ingedrukt bij die dikke BNB , gaat niet gebeuren nu.

Ondertussen loopt trustwallet paar dollar achter dus er kunnen zomaar slimmeriken zijn die op trust kopen en op binance verkopen, busd naar trust sturen bnb naar binance enzovoorts.

Edit: feest voorbij, trustwallet prijzen zijn wel actueler nu. Geen herhaling van twee dagen geleden.

[ Voor 17% gewijzigd door knakworst op 21-02-2021 15:32 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
WhySoSerious schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:28:
Die 57.400 blijft een dingejte voor BTC he...
Als BNB en Cake straks weer even een stapje terug doen verwacht ik dat BTC vertrekt. Heb nu alleen BTC/USDT, BNB/BTC en CAKE/BTC open, dus proberen op tijd te wisselen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:32:
[...]

Als BNB en Cake straks weer even een stapje terug doen verwacht ik dat BTC vertrekt. Heb nu alleen BTC/USDT, BNB/BTC en CAKE/BTC open, dus proberen op tijd te wisselen...
Wellicht nu btc uitbraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
knakworst schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:25:
Tjonge wat stijgt het weer als een malle die bnb en CAKE. * knakworst niet verkopen...
En alweer verkocht inmiddels? :+

Het leek er heel even op dat binance weer begon te haperen hier :X

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:59
Vraagje voor de kenners, weten jullie vast wel :)

Klopt het dat als ik een munt zoals Ark wil kopen, ik dit alleen kan kopen met BTC en niet met Fiat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-09 12:09
Taro schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:32:
[...]

Ik denk dat als iedereen uit HOT stapt, BTC explodeert... Toch?

Over niet al te lange tijd zal HOT het internet overnemen en heeft iedereen zo'n prachtige Holoport met chatfunctie in de woonkamer staan.

Ok, ik ga weer aan het bier. Houdoe en bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-09 12:09
dropkikker schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:52:
Vraagje voor de kenners, weten jullie vast wel :)

Klopt het dat als ik een munt zoals Ark wil kopen, ik dit alleen kan kopen met BTC en niet met Fiat?
Op binance is dat inderdaad het geval, omdat ark alleen een btc paar heeft.
Pagina: 1 ... 12 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!