Kijk eens op Bitvavo. Daar is die mogelijkheid wel.dropkikker schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:52:
Vraagje voor de kenners, weten jullie vast wel
Klopt het dat als ik een munt zoals Ark wil kopen, ik dit alleen kan kopen met BTC en niet met Fiat?
Thanks voor het snelle antwoord! Ik blijf voorlopig maar even bij Binance, speel er pas sinds 3 dagen mee. Eerst dit maar eens even onder de knie krijgen
BTC kietelt de 57.500 en kruipt dan telkens weer in z'n holletje

Volgens mij wel degelijk mogelijk...mjjveldt schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:54:
[...]
Iedereen, Withdrawals worden alleen tijdens kantooruren doordeweeks uitgevoerd.
/f/image/mMg4w7j5SCl5w7FCUxgE7peu.png?f=fotoalbum_large)
lekker zo, zie tenmimste weer wat groen worden. mag wel een tijdje blijven zo op deze koers.Iamthefish schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:24:
BTC kietelt de 57.500 en kruipt dan telkens weer in z'n holletje
haha, de reden waarom ik het zei is je dan compleet ontgaan blijkbaar. Voor als je de originele post niet terug wilt zoeken:TWeaKLeGeND schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:46:
[...]
*zucht* je zei dat eth normaal mee gaat met btc en dat dit deze run niet het geval is, maar dat is wel het geval. Ja WEL dat heeft toch geen hol te maken met wat andere coins doen? Dat genoeg andere coins het tov btc en eth beter hebben gedaan spreek ik toch helemaal niet tegen?
ik zei dat Eth weliswaar meeliftte én dat het geen goed nieuws is. En dat dat te maken heeft met dat de andere platformcoins, tegen BTC afgemeten, ETH outperformen... en dat ik daarom BNB wel op de tweede plaats zie komen als dat zo doorgaat. Zeker met de zwakte die ETH de afgelopen 2 weken heeft laten zien.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
We zitten in ATH gebied nog steeds, maar gevoelsmatig begint de lol al langzaam weer een beetje te verdwijnen? Wordt de komende week wel weer tijd voor wat serieuze actie, up of down.
Iets zegt mij dat dodo komende twee dagen gaat pumpen vanwege dit.
Splash into DODO! PancakeSwap Welcomes DODO to Syrup Pool! https://pancakeswap.mediu...o-syrup-pool-29ee006712bd
Oftewel vanwege de liquiditypool met miljoen miljard procent rendement gaan er mensen dodo kopen ook al is het een dode vogel.
Splash into DODO! PancakeSwap Welcomes DODO to Syrup Pool! https://pancakeswap.mediu...o-syrup-pool-29ee006712bd
Oftewel vanwege de liquiditypool met miljoen miljard procent rendement gaan er mensen dodo kopen ook al is het een dode vogel.
Anoniem: 1032405
MicroWhale schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:53:
[...]
haha, de reden waarom ik het zei is je dan compleet ontgaan blijkbaar. Voor als je de originele post niet terug wilt zoeken:
ik zei dat Eth weliswaar meeliftte én dat het geen goed nieuws is. En dat dat te maken heeft met dat de andere platformcoins, tegen BTC afgemeten, ETH outperformen... en dat ik daarom BNB wel op de tweede plaats zie komen als dat zo doorgaat. Zeker met de zwakte die ETH de afgelopen 2 weken heeft laten zien.
:strip_exif()/f/image/zuGRcvpTwmezZLQBFK4oipZt.jpg?f=fotoalbum_large)
Jeetje, die zin alleen al. Ik snap wel waarom die lui uit de bankenwereld hun vraagtekens zetten bij crypto. Heb je jarenlang gestudeerd, verschillende studies afgerond, een carriere opgebouwd van trainee tot hoge pief bij de ECB, economische stelsels geanalyseerd, succesvol crisissen overwonnen, om vervolgens DODO in de Syrup pool even x10 te zien gaan in 48 uur.knakworst schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:08:
Splash into DODO! PancakeSwap Welcomes DODO to Syrup Pool!
Maar voor de syrup pool heb je juist cake nodig zodat je dodo kunt farmen. Of komt er ook een liq pool waar je dodo in moeten stoppen als een pair? Want dat maak ik niet op uit het bericht. Dat gaat puur om de syrup pool. En daar hoef je geen dodo voor te kopen.knakworst schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:08:
15 a 20% in een week is niet voldoende? Met aandelen dank je god op je blote knietjes als je dat in een jaar haalt.Ypuh schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:06:
We zitten in ATH gebied nog steeds, maar gevoelsmatig begint de lol al langzaam weer een beetje te verdwijnen? Wordt de komende week wel weer tijd voor wat serieuze actie, up of down.
Je zag het ook bij gme, meteen op hun pik getrapt dan de buitenwereld even de markt bepaaltYpuh schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:11:
[...]
Jeetje, die zin alleen al. Ik snap wel waarom die lui uit de bankenwereld hun vraagtekens zetten bij crypto. Heb je jarenlang gestudeerd, verschillende studies afgerond, een carriere opgebouwd van trainee tot hoge pief bij de ECB, economische stelsels geanalyseerd, succesvol crisissen overwonnen, om vervolgens DODO in de Syrup pool even x10 te zien gaan in 48 uur.
Hmja een rijbewijs halen betekend ook niet dat je kunt autorijden... Euh crypto is helemaal geen logisch vraagteken aan te zetten, vanuit mijn 3_weken_into_crypto perspectief.Ypuh schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:11:
[...]
Jeetje, die zin alleen al. Ik snap wel waarom die lui uit de bankenwereld hun vraagtekens zetten bij crypto. Heb je jarenlang gestudeerd, verschillende studies afgerond, een carriere opgebouwd van trainee tot hoge pief bij de ECB, economische stelsels geanalyseerd, succesvol crisissen overwonnen, om vervolgens DODO in de Syrup pool even x10 te zien gaan in 48 uur.
"Papa, hoe kom je aan zoveel geld?" "Vroeger, op de slimme Binance ketting, stopte je vader al zn geld in pannenkoeken, die een week later 10x zoveel waard werden"Ypuh schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:11:
[...]
Als iemand dit toch eens uit kwam uitleggen in Business Class.knakworst schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:08:
Splash into DODO! PancakeSwap Welcomes DODO to Syrup Pool!
Ik zou het afgestorven gezicht van Harry Mens wel eens willen zien als hij het probeert te begrijpen en hoort wat er mee verdient wordt.

Ik lul ook zomaar wat
Als iemand het mij probeert uit te leggen sterft mijn gezicht ook af.shovelhead1340 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:25:
[...]
Als iemand dit toch eens uit kwam uitleggen in Business Class.
Ik zou het afgestorven gezicht van Harry Mens wel eens willen zien als hij het probeert te begrijpen en hoort wat er mee verdient wordt.

Zero.
Het niveau op de TG is echt om te jankenknakworst schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:08:

:strip_exif()/f/image/G6m3Mj5WYGVWLu9589hddE7v.jpg?f=fotoalbum_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Anoniem: 736981
Zonet eventjes uit ADA gestapt, geeft te weinig vertrouwen voor een zondagnamiddag.
Als je ziet wanneer de US is begonnen met traden neem ik het risico niet meer vandaag.
Kort opvolgen en vanavond eventueel terug wat inkopen indien nodig.
Als je ziet wanneer de US is begonnen met traden neem ik het risico niet meer vandaag.
Kort opvolgen en vanavond eventueel terug wat inkopen indien nodig.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 736981 op 21-02-2021 17:39 ]
Zal altijd een ETH fan blijven maar die fees zijn toch wel ontmoedigend.
Zou wel durven wat ETH naar BNB omzetten als die die 185-195 aantikt.
Zolang Binance in de top blijft zal BNB ook schalen, de use cases ervoor zijn tenminste nuttig op Binance zelf.
Zou wel durven wat ETH naar BNB omzetten als die die 185-195 aantikt.
Zolang Binance in de top blijft zal BNB ook schalen, de use cases ervoor zijn tenminste nuttig op Binance zelf.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 736981 op 21-02-2021 17:47 ]
Kom maar op met die dodo. Ik had zo weinig gekweekt dat ik maar wat bijgekocht heb om hopelijk met winst te verkopen. Gekocht op $7.knakworst schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:08:
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Zilliqa poogt dat probleem op te lossen. De broncode zou geschreven zijn, de oplossing in testfase. Eerder was de beoogde go-live in Q4 2020, nu Q1 of Q2 2021.Anoniem: 736981 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:46:
Zal altijd een ETH fan blijven maar die fees zijn toch wel ontmoedigend.
https://coinmarketcap.com...zilliqa-and-poly-network/
Maktub
Weet iemand hoe het komt dat ik binnen de Binance app slechts 3 opties zie voor vaste staking(USDT/BUSD/USDC) en via de browser 17?
Je kijkt alleen bij locked en niet bij flexible?StevenzeN schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:54:
Weet iemand hoe het komt dat ik binnen de Binance app slechts 3 opties zie voor vaste staking(USDT/BUSD/USDC) en via de browser 17?
Dan kan betekenen dat ZIL dus in q1 of q2 dus flink groeien? Ik ga me ff verdiepen in ZIL
Dodo kan dus 1 flinke groei op korte termijn krijgen, misschien klein gokje maken 🙃
Dodo kan dus 1 flinke groei op korte termijn krijgen, misschien klein gokje maken 🙃
Btc een millimeter omhoog en toen ging de dikke bnb trein weer naar benee.
Anderhalf jaar geleden werd ik getipt, klonk goed dus wat aangeschaft.
Ik heb het er hier ook weleens over gehad maar vooralsnog zijn er hier geen Hodlers van.
Voor zover ik weet doet Quant ook amper aan marketing

@Anoniem: 1032405 Staat de nieuwe 58k babe al klaar?
Zal volgens mij inderdaad een gokje worden. Heb de indruk dat er meer en meer BTC naar onbekende altcoins vloeit, eenmaal de meeste hun pump hebben gehad zal het 'alt season' wel zijn run hebben gehad denk ik.Kol Nedra schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:57:
Dan kan betekenen dat ZIL dus in q1 of q2 dus flink groeien? Ik ga me ff verdiepen in ZIL
Helaas toch een paar mindere trades gemaakt vandaag. Ook dat hoort er bij maar het is nooit leuk. De alts volgen BTC vandaag niet echt. En dan precies vandaag geen trade in BTC.
Charts zien er toch leuk uit voor de meeste alts maar dat dacht ik vanmorgen ook
Charts zien er toch leuk uit voor de meeste alts maar dat dacht ik vanmorgen ook
Hier ook, Vooral bij ETH/BTC zit ik met kleine tasjes.MRDutchfreakNL schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:12:
Helaas toch een paar mindere trades gemaakt vandaag. Ook dat hoort er bij maar het is nooit leuk. De alts volgen BTC vandaag niet echt. En dan precies vandaag geen trade in BTC.
Voor diegene dat nog wat gemist hebben op Binance...een samenvatting.
En als ik het goed lees heeft PancakeSwap nu de grootste volume DeFi swap platform.
En als ik het goed lees heeft PancakeSwap nu de grootste volume DeFi swap platform.

Ik zit hier nog met ADA wat momenteel op zo'n -4% staat waar ik nog van af moet. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat ik die vandaag nog positief afsluit.Wo Ve schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:17:
[...]
Hier ook, Vooral bij ETH/BTC zit ik met kleine tasjes.
Op ICON en ETH ook wat verloren.
ARK lijkt stabiel te zijn nu weer naar zijn explosie begin van de middag.
instaptijd weer (voor mij)
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 21-02-2021 18:31 ]
Heb het idee dat de hele alt markt een beetje naar btc aan het staren is en wat die van plan is te gaan doen.Kol Nedra schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:29:
ARK lijkt stabiel te zijn nu weer naar zijn explosie begin van de middag.
Daar ik laatst zei HOT is wakker; inderdaad. De FOMO lijkt er een beetje in te klappen daar. Mooi om te zien man. Toch wel een project dat ik al jaren een warm hart toe draag en mijn enige alt waar ik een beetje mee speculeer 
Ben benieuwd als het straks echt van de grond komt.
Edit: wel grappig trouwens. Eindelijk een fatsoenlijke 5M en 15M chart voor HOT nu
Edit: wel grappig trouwens. Eindelijk een fatsoenlijke 5M en 15M chart voor HOT nu
[ Voor 55% gewijzigd door DAMAGE op 21-02-2021 18:42 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
HOT heeft een ATH neergezet. Niet meer verwacht. Ik houd ze nog even aanDAMAGE schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:40:
Daar ik laatst zei HOT is wakker; inderdaad. De FOMO lijkt er een beetje in te klappen daar. Mooi om te zien man. Toch wel een project dat ik al jaren een warm hart toe draag en mijn enige alt waar ik een beetje mee speculeer
Nucypher ook door de $1 grens heen. Benieuwd waar die heen gaat
CZ wordt een steeds grotere ambassadeur van de crypto wereld waarin banken geen plek meer hebben. En hij en Elon kunnen het gelukkig ook prima vinden 
Dit is een mooie sneer richting de bankenwereld:
[Twitter: https://mobile.twitter.com/cz_binance/status/1363545152246083585]
Dit is een mooie sneer richting de bankenwereld:
[Twitter: https://mobile.twitter.com/cz_binance/status/1363545152246083585]
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 21-02-2021 19:02 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
oh echt waar... deze 5 dagen eruit gegooit.FSC_87 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:58:

Dat kan het, maar is niet gegarandeerd. Het zal afhangen van wat BTC doet, of de ETC/ZIL bridge snel wordt opgeleverd, wat concurrenten doen, of men deze oplossing ‘doorziet’, of de ambities al zijn ingeprijsd, enz...Kol Nedra schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:57:
Maar ik vind het om de achterliggende ambities zeker een mooi project voor de HODL.
Een aardige uiteenzetting:
https://www.reddit.com/r/...ium=&utm_content=tp_title
[ Voor 17% gewijzigd door MrMrq op 21-02-2021 19:23 ]
Maktub
DODO lijkt mij niet zo dom hoor; 't is niet gewoon een zoveelste clone - ze proberen het impermanent loss probleem bij de DEXs met AMM (Automated Market Maker) op te lossen met een PMM (Proactive Market Maker). Als het werkt is dat toch een serieuze plus voor de liquidity providers.knakworst schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:08:
ATH laat me niet lachen. Wellicht even uitzoomen en daarna je mond gaan spoelen? 😜Rien43 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:42:
[...]
HOT heeft een ATH neergezet. Niet meer verwacht. Ik houd ze nog even aan
Edit: ik en mijn grote mond. In USDT idd een ATH. Excusez Moi!
[ Voor 10% gewijzigd door deppenboks op 21-02-2021 19:22 ]
Ik lees hier dat sommige van hun ADA afwillen. Wat nut heeft dat nu, vandaag iets minder morgen weer meer. Zal ook wel afhangen over welke bedragen we praten natuurlijk. Het traden kost ook geld en gaat regelmatig mis bij velen.
Hier ook, ADA en GRT waren niet opperbest vandaag. Kleine opleving rond het middaguur.MRDutchfreakNL schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:12:
Kijken wat volgende week brengt.
Voor mij is ADA HODL, ergens eind 2021 begin ik (misschien) over sellen
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 21-02-2021 19:27 ]
Wat is de koers tegen die tijd?Kol Nedra schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:27:
Voor mij is ADA HODL, ergens eind 2021 begin ik over sellen
Het is vandaag erg rustig in de grafieken die ik bij houd. Hier procentje erbij, daar procentje eraf. Maar echt spannend is het allemaal niet. Niet gek natuurlijk na zo'n dollemansrit van de week, maar toch. Ik had er wel lol in om die actie allemaal te zien
Omdat je op die manier als long term invest naar ADA kijkt.davy_online schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:25:
Ik lees hier dat sommige van hun ADA afwillen. Wat nut heeft dat nu, vandaag iets minder morgen weer meer. Zal ook wel afhangen over welke bedragen we praten natuurlijk. Het traden kost ook geld en gaat regelmatig mis bij velen.
Als daytrade ben je op zoek naar een snelle profit. Zo veel mogelijk trades in een korte tijd dus. Veel kleine profits maken over een jaar uiteindelijk ook profit. Dat je dan soms met verlies verkoopt om weer een volgende trade te maken hoort daar dan bij.
Long term zou ik het ook niet verkopen.
Enig idee wat de reden is? Als in, was er een announcement o.i.d.?FSC_87 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:58:
Alweer 25% erbij sinds gisterenMooooody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:41:
Ik kan het niet laten
[Afbeelding]
Sora gaat de laatste weken al banaan, maar niet zonder reden. Sora gaat op het Pokadot netwerk een Uniswap-clone lanceren; Polkaswap.
Kijk naar Uniswap en zie hoeveel miljarden er doorheen gaan. Kijk naar UNI en zie hoe de token ook banaan gaat. Conclusie: Een Uniswap met praktisch geen fees is een moonshot.
Daarbij is Sora meer dan alleen het project achter Polkaswap. Lees je in en zie de mogelijkheden.
Geen financieel advies uiteraard, maar ik denk dat het zeker nog niet te laat is om Sora te kopen.
https://sora.org/
Ook interessant: In Q1 wordt de token VAL toegevoegd aan het Sora netwerk als validator token. Je ontvangt voor elke XOR in je wallet +/- 95 VAL tokens per airdrop. 1 VAL is op dit moment $3.78 waard, dus dat is $360 airdrop per XOR (die op dit moment $640 kost).
Daarbij ontvang je ook PSWAP tokens via airdrop wanneer Sora V2 live gaat (Q1).
Dit artikel bevat alle info: https://medium.com/sora-x...ator-rewards-419320e22df8

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 21-02-2021 19:36 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nee, ik kan geen reden vinden. Maar hij doet wel even +40%Chaes schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:33:
[...]
Enig idee wat de reden is? Als in, was er een announcement o.i.d.?
Ja, had er week geleden een fluffftje van gekocht. Had eigenlijk spijt dat ik ze niet had verkocht na de vorige run omdat ie weer inkakte. Maar goed lekkere gains dusFSC_87 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:38:
[...]
Nee, ik kan geen reden vinden. Maar hij doet wel even +40%
In al het alt-geweld heeft GRT zich afgelopen week rustig gehouden, dus ik hoopte op wat vuurwerk. Verder dan een gillende keukenmeid na een breakout kwam het gister nog niet en vandaag kakte de zooi weer in. 'T is nu zo'n rare grafiek geworden dat ik geen lijntjes meer durf te trekken. Lekker verder hodl'en en hopen dat 't morgen wat nieuws kan brengen.
(Overigens heb ik GRT voor de lange termijn maar ik heb onlangs een klein fluffje veel te duur ingekocht waar ik van af wil)
(Overigens heb ik GRT voor de lange termijn maar ik heb onlangs een klein fluffje veel te duur ingekocht waar ik van af wil)
Zag ik daar een 58K voorbij komen? @Anoniem: 1032405oooooo!
Signature
Nou.. toch nog iets spannends meegemaakt.. BTC op 58000 gezien.
Verder rustig in mijn PF.
Verder rustig in mijn PF.
[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 21-02-2021 19:48 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nog een interessant stuk over Link. Volgens de analisten gaat het nog flink stijgen!
https://en.ethereumworldn.../?utm_source=thecryptoapp
[ Voor 28% gewijzigd door Jaja84 op 21-02-2021 19:49 ]
Happy 58K!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Als je dit een uurtje eerder had gepost hadden we nu dikke profitJaja84 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:48:
Nog een interessant stuk over Link. Volgens de analisten gaat het nog flink stijgen!

+40% in korte tijd
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
welke profit? er is niks gebeurd met chainlink deze dagKhaelos schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:51:
[...]
Als je dit een uurtje eerder had gepost hadden we nu dikke profit
+40% in korte tijd
koop jij dit op uniswap? heb daar nog geen account maar ziet er interessant uitMooooody schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:33:
[...]
Alweer 25% erbij sinds gisteren![]()
Ook interessant: In Q1 wordt de token VAL toegevoegd aan het Sora netwerk als validator token. Je ontvangt voor elke XOR in je wallet +/- 95 VAL tokens per airdrop. 1 VAL is op dit moment $3.78 waard, dus dat is $360 airdrop per XOR (die op dit moment $640 kost).
Daarbij ontvang je ook PSWAP tokens via airdrop wanneer Sora V2 live gaat (Q1).
Dit artikel bevat alle info: https://medium.com/sora-x...ator-rewards-419320e22df8
[Afbeelding]
uurtje geleden wel een scheet wat van gekocht. Gaat stabiel omhoog. Wellicht dat er een mooie omhoog knaller gaat komen.
Wat denken jullie dat er met XRP gebeurt als de rechtzaak morgen positief uitpakt?
rektJaja84 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 20:00:
Wat denken jullie dat er met XRP gebeurt als de rechtzaak morgen positief uitpakt?
Die zal morgen niet positief of negatief uitpakken. Een uitspraak kan nog wel maanden gaan duren.Jaja84 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 20:00:
Zonder dollen... Moeilijk te zeggen. Zou eerder zeggen waar rook is is vuur. Ondanks dat het positief uitpakt kan het nog voor een hoop mensen nare smaak achterhouden.Jaja84 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 20:00:
58k wow!! ziet hem gaan!!
nu ff goed opletten wanneer ie zijn drop krijgt en dan instappen ^^
nu ff goed opletten wanneer ie zijn drop krijgt en dan instappen ^^
Jup op Uniswap.nemesis2212 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:59:
[...]
koop jij dit op uniswap? heb daar nog geen account maar ziet er interessant uit
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Mensen zien een dip en worden bang.davy_online schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:25:
Ik heb nog geen 10x gezien van mijn gehele PF, voornamelijk coins uit 2017 maar ook die moeten hun ATH kunnen verbreken.
Is er een partij waar je crypto’s kunt kopen van verschillende exchanges? Soort van ING waar je aandelen van de NASDAQ, AEX en NIKKEI kunt kopen. Dan hoef ik niet 4 accounts te hebben en steeds geld heen en weer te sturen?
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Met Binance en Uniswap kom je een heel eind.Mighty schreef op zondag 21 februari 2021 @ 20:10:
[...]
Is er een partij waar je crypto’s kunt kopen van verschillende exchanges? Soort van ING waar je aandelen van de NASDAQ, AEX en NIKKEI kunt kopen. Dan hoef ik niet 4 accounts te hebben en steeds geld heen en weer te sturen?
De meeste nieuwe projecten zijn vaak eerst alleen op Uniswap verkrijgbaar. Een listing op Binance kost erg veel geld.
Ik leer het ook nooit. Ik ben veel te impulsief voor dit spelletje denk ik. En te slecht in opletten. Dat kost me regelmatig bes wat geld.
Gelukkig is de markt nu gunstig, dus het geld dat het me kost is vooralsnog 'winst', maar het is iedere keer weer zonde.
Ach ja. Het was in ieder geval mooi weer vandaag.
Gelukkig is de markt nu gunstig, dus het geld dat het me kost is vooralsnog 'winst', maar het is iedere keer weer zonde.
Ach ja. Het was in ieder geval mooi weer vandaag.
Dacht log weer eens in op dat binance voor een ritje DODO zie ik dat er nog van die bnb muntjes op staan
Maar snel van DODO troep van gekocht kom maar op met die 7+

Dodo sterft langzaam uitSlux schreef op zondag 21 februari 2021 @ 20:16:
Dacht log weer eens in op dat binance voor een ritje DODO zie ik dat er nog van die bnb muntjes op staan![]()

Iets in mij zegt op dit moment... Keep an eye on it now.Jaja84 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:48:
Daar wacht ik ook op.Slux schreef op zondag 21 februari 2021 @ 20:16:
Dacht log weer eens in op dat binance voor een ritje DODO zie ik dat er nog van die bnb muntjes op staan![]()
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Ik zei het gisteren ook al, GRT gedraagt zich grillig en niet in lijn met de rest zoals bv ADA.Ray_ schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:45:
In al het alt-geweld heeft GRT zich afgelopen week rustig gehouden, dus ik hoopte op wat vuurwerk. Verder dan een gillende keukenmeid na een breakout kwam het gister nog niet en vandaag kakte de zooi weer in. 'T is nu zo'n rare grafiek geworden dat ik geen lijntjes meer durf te trekken. Lekker verder hodl'en en hopen dat 't morgen wat nieuws kan brengen.
Uit het niets schiet GRT soms even omhoog zoals gisteren tot iets van bijna €2,20.
Daarna kakt het weer in maar dat komt vooral door alle aandacht voor de stijgende BTC.
Geduld hebben dus net als bij ADA die uiteindelijk ook bijgetrokken is.
Link staat vandaag in de min bij mij ?Khaelos schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:51:
[...]
+40% in korte tijd
Hmmmm SXP/USDT grafiek......als je die op 30 minuten zet/kijkt, kunnen we een groene piek verwachten?
Ik ben toch wel blij dat ik nog een flufje HOT heb gehouden. Die gaat als een raket.
En nu al bijna 2x de ath van een paar jaar terug.deppenboks schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:20:
[...]
ATH laat me niet lachen. Wellicht even uitzoomen en daarna je mond gaan spoelen? 😜
Edit: ik en mijn grote mond. In USDT idd een ATH. Excusez Moi!
Doet me altijd denken aan Barend Servet met:Slux schreef op zondag 21 februari 2021 @ 20:16:
“Waar moet dat heen, hoe zal dat gaan waar komt die rotzooi toch vandaan?”
Briljante tekst van Wim T. Schippers.
YouTube: Barend Servet Waar moet dat heen 1973 Wim T Schippers
Same here. Korte tijd geleden dacht ik nog een bagholder te worden.Rien43 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 20:30:
Ik ben toch wel blij dat ik nog een flufje HOT heb gehouden. Die gaat als een raket.
Holden is toch zo slecht niet, helemaal als je het niet eens meer weet.HoppyF schreef op zondag 21 februari 2021 @ 20:31:
[...]
Doet me altijd denken aan Barend Servet met:
“Waar moet dat heen, hoe zal dat gaan waar komt die rotzooi toch vandaan?”![]()
Briljante tekst van Wim T. Schippers.
YouTube: Barend Servet Waar moet dat heen 1973 Wim T Schippers
XOR is naast Uniswap ook op bijv. Bilaxy beschikbaar: https://coinmarketcap.com/currencies/sora/markets/. In tegenstelling tot Uniswap heb je dan geen last van de hoge ETH fee's voor aankoop/verkoop.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Volgens mij zei ik het optijd. Stijgt als een malleKhaelos schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:51:
[...]
+40% in korte tijd
Zo maar even mijn trades gesloten en even terug in fiat.
Hoewel BTC een aardig herstel heeft gehad met de 58K heb ik zo'n voorgevoel dat we nog wel een dipje gaan krijgen vanavond. Geen bewijs voor maar puur onderbuikgevoel.
Hoewel BTC een aardig herstel heeft gehad met de 58K heb ik zo'n voorgevoel dat we nog wel een dipje gaan krijgen vanavond. Geen bewijs voor maar puur onderbuikgevoel.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat vinden jullie van ARK? heb die echt al jaren lang en eindelijk eens een lekkere pump
Link als een malle? Het stijgt ja, maar als een malle denk ik aan BNB qua stijgingen.Jaja84 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 20:48:
[...]
Volgens mij zei ik het optijd. Stijgt als een malle
klopt, ze zijn wel op zoek naar mensen die marketing gaan doen voor ze. Wanneen OVN live is. maar goed, als je de ECB straks achter je hebt, is marketing ook minder belangrijkelektriekert schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:01:
[...]
Anderhalf jaar geleden werd ik getipt, klonk goed dus wat aangeschaft.
Ik heb het er hier ook weleens over gehad maar vooralsnog zijn er hier geen Hodlers van.
Voor zover ik weet doet Quant ook amper aan marketing
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
HOT zien is wel erg pijnlijk om te zien nu.. Had ik een forse positie in, met de nadruk op had
Hebben jullie een andere Link dan ik?Jaja84 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 20:48:
[...]
Volgens mij zei ik het optijd. Stijgt als een malle
wat is er eigenlijk aan de hand met BTT? Toen ik een maand geleden begon heb ik hier wat ekkies ingepompt en de afgelopen paar dagen stijgt hij behoorlijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
En verder wat algemene regels
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
- Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
- Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
- Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.
En verder wat algemene regels
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!