Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 31 Laatste
Acties:
  • 178.117 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
WhySoSerious schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:30:
Update van een afbeelding die ik een aantal dagen geleden geplaatst heb;

[Afbeelding]

BTC gaat momenteel is 6e versnelling omhoog. Dipje eerder vanavond lijkt alweer weggepoetst te zijn, waarbij ik het reuze interessant vind dat we nu zelfs die gemiddelde voorbij zijn. Als we de huidige trend doorzetten komen we over ~16 dagen op de 100K uit.

Refererend aan de vorige verdubbelingen;
in 66 dagen van 12,5K naar 25K
in 52 dagen van 25K naar 50K

50K haalden we op 17 feb (3 dagen geleden 7(8)7 ), als ik dan de bovenstaande 16 dagen + 3 dagen neem kom ik op 19 dagen uit. Dat zou wel extreem hard gaan, dus waarschijnlijk dat we toch een beetje rustiger aan gaan doen. Van 66 dagen naar 52 dagen is een versnelling van 21%. Lineair doorschalend zouden we dus in 42 dagen verdubbelen van 50K naar 100K. Oftewel 29 maart.

In 16 dagen naar 100K lijkt me onmogelijk. Maar als het door blijft stijgen, dan ergens in de eerste helft van april.
Maar het blijft crypto, op 18 april kunnen we ook weer rustig op 25K staan.

Dit is geen financieel advies
65k 30-40% correctie, dan paar maanden sideways alvorens we naar de 225k gaan.

Iemand al update over Binance stortingen?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
oldgrumpy schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:05:
[...]

Waarschijnlijk koop je iets dat niet met eur te koop is maar met usdt ?
Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:05:
@readytoflow Het is niet handig om bedragen te noemen, zie ook de topicstart. Heb je mogelijk nog een order openstaan?
Ja, sorry. Maar dit zijn slechts Euro’s. Ff situatieschets. De gemiddelde MacBook Pro is duurder zeg maar ;) . Zal er op letten.

Dus eerst omzetten in BNB of usdt. Ga eens
Kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AshleyHE
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 05-05-2021
Misschien een beetje een rare/domme vraag, maar als jullie het hebben over verkopen van coins en dan geld veilig stellen, kun je dan ergens dat geld vast zetten? Ik gebruik binance maar ik neem aan dat je je geld niet veilig kunt stellen daar. Je coin blijft natuurlijk bewegen qua waarde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

AshleyHE schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:17:
Misschien een beetje een rare/domme vraag, maar als jullie het hebben over verkopen van coins en dan geld veilig stellen, kun je dan ergens dat geld vast zetten? Ik gebruik binance maar ik neem aan dat je je geld niet veilig kunt stellen daar. Je coin blijft natuurlijk bewegen qua waarde.
Uitbetalen en op je bankrekening zetten

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
AshleyHE schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:17:
Je kan je coins verkopen tegen fiat/stable coins. USDT is zo'n stablecoin, en anders verkoop je ze voor USD/EUR.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AshleyHE
St@m schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:18:
[...]

Uitbetalen en op je bankrekening zetten
Oke dan snap ik wat jullie bedoelen. Dat is ook hoe ik het al die tijd al die maar ik dacht misschien is er nog iets wat ik niet weet. Dankjewel voor je reactie!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Ik heb zojuist voor de derde keer mijn bnb verkocht vandaag. Vertrouw het voor geen meter.. dus bnb zal zo wel een nieuwe ath bereiken.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AshleyHE
DutchCrownNL schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:18:
[...]

Je kan je coins verkopen tegen fiat/stable coins. USDT is zo'n stablecoin, en anders verkoop je ze voor USD/EUR.
Oke! Dat is wat ik ook al doe inderdaad, dit of uitbetalen en op mijn rekening laten storten. Dankjewel voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:42
Pelox schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:20:
Ik heb zojuist voor de derde keer mijn bnb verkocht vandaag. Vertrouw het voor geen meter.. dus bnb zal zo wel een nieuwe ath bereiken.
Hij moet een nieuwe stabiele punt krijgen, alles wat flink omhoog gaat, moet ook naar beneden gaan en weer stabiel worden. BTC is beetje een uitzondering denk ik maar die zal ook naar beneden gaan maar wanneer is bij deze imo moeilijker te verwachten.
Bij de volgende nieuwe Launchpool verwacht ik dat BNB weer gaat stijgen
ff gechecked: ik zit in BNB toen ie nog op 133.4169 stond dus geen ''gevaar'' :)

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 20-02-2021 20:26 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik ben ook uit BNB gegaan vanwege gebrek aan vertrouwen. Nu naar KEY overgestapt omdat ik denk dat er meer mensen voor die airdrops willen gaan. Al vond ik hem niet meer goedkoop voor 500.000 KEY dus daar ga ik niet voor. Voor de rest heb ik nu nog CAKE, ADA, GRT en ONE. Daar durf ik de nacht wel mee door...

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

corneedebruin schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:00:
Is het nu wijzer bnb met verlies te verkopen ( 30% op mijn pf ) en gokken op cake stijging ?

Ik zit er al vanaf 2017 in maar ben een hele tijd gestopt geweest er mee juist door deze redenen van fomo 😂

Soms laat ik berekeningen los maar mis ik soms de logica.

Ik snap dat je niet kunt kijken in de glazen bol maar puur even af gaan op wat een ander zou doen.
En dan daalt cake ook, ben je nog meer de lul. sowieso verlies in de verkopen -> Kopen actie.

HODL diamond hands. Of verkoop en bewaar het in usdt ofzo voor als het nog lager dipt :P
ps dit is geen financieel advies, ik suck helemaal in de crypto space..kies alleen de verkeerde munten uit de afgelopen week :+

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpiefox op 20-02-2021 20:30 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 00:52
Guys ik zit te denken aan een software wallet op een externe harde schijf. Veilig genoeg? Hardware wallets zie ik om een of andere reden niet zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

_Gast_ schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:31:
Guys ik zit te denken aan een software wallet op een externe harde schijf. Veilig genoeg? Hardware wallets zie ik om een of andere reden niet zitten...
Wat is er mis met hardware wallets? VInd een ledger uitermate fijn werken zelf.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Had nog een stille hoop dat hij nu weer omhoog zou ketsen maar dat bleef uit. Dus hier idem alles eruit. En zul je net inderdaad zien dattie wel omhoog ketst :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:25
green-tea schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:13:
[...]

65k 30-40% correctie, dan paar maanden sideways alvorens we naar de 225k gaan.
Enige onderbouwing? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:12

mvds

Totally awesome!

corneedebruin schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:00:
Is het nu wijzer bnb met verlies te verkopen ( 30% op mijn pf ) en gokken op cake stijging ?

Ik zit er al vanaf 2017 in maar ben een hele tijd gestopt geweest er mee juist door deze redenen van fomo 😂

Soms laat ik berekeningen los maar mis ik soms de logica.

Ik snap dat je niet kunt kijken in de glazen bol maar puur even af gaan op wat een ander zou doen.
Tja, zoals je zelf al zei... Niemand heeft een glazen bol (volgens mij) maar als ik puur naar de grafieken kijk dan vind ik het raar dat, werkelijk uit het niets, bnb zo omhoog is gegaan. Dus een flinke correctie lijkt mij dan heel logisch. Maar mijn gevoel zegt dat ie wel weer iets omhoog zal gaan, maar of dat genoeg gaat zijn om jouw verlies te compenseren, tja, geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Jumpiefox schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:33:
[...]

Wat is er mis met hardware wallets? VInd een ledger uitermate fijn werken zelf.
Ik ben zelf een beginner en weet niet hoe lang ik het zal blijven doen. Ik dacht aan de Nano S, maar ze zeggen dat het beter is om de Nano X te nemen, maar dan zit je al gauw aan 120 eur...

Dus ik dacht als ik gwn een externe harde schijf neem dan is het ook offline opgeslagen als ik de kabel eruit trek...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Freezer818
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-09 11:47
_Gast_ schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:35:
[...]

Ik ben zelf een beginner en weet niet hoe lang ik het zal blijven doen. Ik dacht aan de Nano S, maar ze zeggen dat het beter is om de Nano X te nemen, maar dan zit je al gauw aan 120 eur...

Dus ik dacht als ik gwn een externe harde schijf neem dan is het ook offline opgeslagen als ik de kabel eruit trek...
Je hebt pas echt een Ledger nodig op het moment dat je niet meer hoeft te twijfelen over de aanschafprijs.

"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:09:
[...]

Ik geloof dat ik nog nooit iemand fib heb zien loslaten op zo'n coin, maar hij sprong er wel weer keurig van af.
Bedankt :9 dit soort technische analyses geven mij ook weer een stukje vertrouwen dat ik het misschien toch wel kan. Nu moet alleen m'n double bottom ETH voorspelling nog even uitkomen, daarvoor moet ie zometeen wel eventjes boomen. Fingers crossed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Bij BNB/BTC komen op de 3 minute de 3 MA's spoedig dicht bij elkaar. Meestal zie je dan een opleving tot boven de MA25 MA99. Ik hou ze dus nog even aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 20:59 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:13
Mighty schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:23:
[...]

Ik ben ook uit BNB gegaan vanwege gebrek aan vertrouwen. Nu naar KEY overgestapt omdat ik denk dat er meer mensen voor die airdrops willen gaan. Al vond ik hem niet meer goedkoop voor 500.000 KEY dus daar ga ik niet voor. Voor de rest heb ik nu nog CAKE, ADA, GRT en ONE. Daar durf ik de nacht wel mee door...
BNB gebrek aan vertrouwen?
Daar is de laatste dagen niets van gebleken.
BNB is ook niet de eerste de beste shitcoin zoals DOGE.
ADA en GRT heb ik ook (nog).
Vooral ADA doet het lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

_Gast_ schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:35:
[...]

Wie is "ze"?

Maar het ligt helemaal aan jouzelf. Het grote voordeel van de X is de Bluetooth en de mogelijkheid om meer apps (= coins) erop te zetten. Maar als jij maar een paar verschillende munten voor de lange termijn gaat bewaren erop, dan kan je prima uit de voeten met de S. Zo'n ding ga je waarschijnlijk alzo niet gebruiken voor je daily trades, want daar zijn ze niet voor bedoeld (kan wel denk ik, maar is wellicht niet zo handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik zit te denken om al mijn ADA gewoon 30 dagen in locked staking te zetten (nu die eindelijk uitbreekt), toch dan extra inkomen ipv fexible savings....

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 20-02-2021 20:40 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanntje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-02 10:01
Na UUUUREEEN is mijn geld dan eindelijk binnen bij Binance. Ik denk dat ik te laat ben voor ADA, correct? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Freezer818 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:38:
[...]

Je hebt pas echt een Ledger nodig op het moment dat je niet meer hoeft te twijfelen over de aanschafprijs.
Inderdaad!
Als je ter waarde van een paar tientjes coins wilt bewaren loont het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:21
AndrewF schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:44:
[...]

Kan je ergens op de hoogte gehouden worden van dergelijke freebies? Een mailinglist?
Ja er zijn verschillende websites. Maar dit was een onaangekondigde airdrop.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

HoppyF schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:39:
[...]

BNB gebrek aan vertrouwen?
Daar is de laatste dagen niets van gebleken.
BNB is ook niet de eerste de beste shitcoin zoals DOGE.
ADA en GRT heb ik ook (nog).
Vooral ADA doet het lekker.
Vertrouwen dat BNB op niveau blijft. Hij is als een malle gestegen de afgelopen twee weken dus ik verwacht dat er veel mensen winst pakken als hij gaat zakken. Wellicht dat er nog veel wordt gestaked voor DODO maar dat viel mij zo tegen dat ik daarmee ben gestopt. Maar BNB zou ik zeker weer terugkopen na de correctie want zeker geen shitcoin idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Freezer818 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:38:
[...]

Of je van plan bent om een lange termijn investering te gaan doen. Dus wat je vaak langs ziet komen, HODL... Dus bijv door middel van DCA manier op een vast tijdstip steeds een munt (waarschijnlijk Bitcoin) bij te kopen. Dan kan het geen kwaad om een hardware wallet te hebben lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
sanntje schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:40:
Na UUUUREEEN is mijn geld dan eindelijk binnen bij Binance. Ik denk dat ik te laat ben voor ADA, correct? :(
Ik zou die gok niet durven, ik stap alleen in een coin die zeker paar dagen stabiel is gebleven.
Na een stijging komt vaak een daling, maar hij kan natuurlijk ook blijven stijgen, heb helaas geen glazen bol :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
mvds schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:39:
[...]

Wie is "ze"?

Maar het ligt helemaal aan jouzelf. Het grote voordeel van de X is de Bluetooth en de mogelijkheid om meer apps (= coins) erop te zetten. Maar als jij maar een paar verschillende munten voor de lange termijn gaat bewaren erop, dan kan je prima uit de voeten met de S. Zo'n ding ga je waarschijnlijk alzo niet gebruiken voor je daily trades, want daar zijn ze niet voor bedoeld (kan wel denk ik, maar is wellicht niet zo handig)
gewoon wat members...

Ja precies toen ik de specs van de Nano S las leek het me goed genoeg...

Maar hoorde hier en daar dat ik beter de Nano X kan nemen en dan gelijk klaar ben...

Maar mss wordt het dan toch gewoon de Nano S voor 60 eur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Wat is het probleem op dit moment dan met het geld overboeken naar Binance?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stokstaart
Meanwhile..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rBA--QD8QBV8G0jE4r0Uiux_I8I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oOnwRXO4vSSl0Bzty49oT1GO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanntje
locmorto schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:43:
Wat is het probleem op dit moment dan met het geld overboeken naar Binance?
Vanochtend overgeboekt, pas net binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Kol Nedra schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:42:
[...]

Ik zou die gok niet durven, ik stap alleen in een coin die zeker paar dagen stabiel is gebleven.
Na een stijging komt vaak een daling, maar hij kan natuurlijk ook blijven stijgen, heb helaas geen glazen bol :P
Voor ADA ben je denk ik nooit te laat. Als dat inderdaad de 3e generatie cryptocoin wordt dan zal deze zeer stabiel blijven op termijn. Zelf heb ik mijn snufje wel locked gestaked voor geloof ik zo’n 21%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hmm misschien was die mail van die oom uit Nigeria dan dus toch niet fake? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Mighty schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:41:
[...]

Vertrouwen dat BNB op niveau blijft. Hij is als een malle gestegen de afgelopen twee weken dus ik verwacht dat er veel mensen winst pakken als hij gaat zakken. Wellicht dat er nog veel wordt gestaked voor DODO maar dat viel mij zo tegen dat ik daarmee ben gestopt. Maar BNB zou ik zeker weer terugkopen na de correctie want zeker geen shitcoin idd.
Precies, was ook voor Dodo aan het staken. En ook de gedachten mocht er een correctie komen, deze weer terug te kopen.

Zit alleen nu nog met OMG en LINK, beide gaan vrij steady linear omhoog en wellicht even wat beter voor mijn hart op dit moment :P Ohja en nog een scheet EOS inbezit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09 22:52
Leuk die winstjes met flufjes. Volgens mij moet ik dat gewoon gaan loslaten en elke maand structureel een vast bedrag inleggen in btc. In januari had ik 50% meer btc, gewoon aanhouden ipv elke keer te verkopen en kopen weer. Ondanks ik dik op winst sta had het veel hoger kunnen zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik hoor trouwens weinig mensen hier hebben over INJ, het is nu vooral ADA/CAKE etc :)

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stokstaart
Ik was eigenlijk van plan om wat meer winst te pakken maar als Benjamin (de ultieme realist in YT-crypto) nog bullish is ben ik het helemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:38:
Bij BNB/BTC komen op de 3 minute de 3 MA's spoedig dicht bij elkaar. Meestal zie je dan een opleving tot boven de MA25. Ik hou ze dus nog even aan.
Wat wil dat dan zeggen, als die lijnen bij elkaar komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezer818
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-09 11:47
mvds schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:42:
[...]

Of je van plan bent om een lange termijn investering te gaan doen. Dus wat je vaak langs ziet komen, HODL... Dus bijv door middel van DCA manier op een vast tijdstip steeds een munt (waarschijnlijk Bitcoin) bij te kopen. Dan kan het geen kwaad om een hardware wallet te hebben lijkt mij.
Maar dan blijft mijn punt natuurlijk nog geldig. Als je dit voor de lange termijn doet dan zou nog steeds de aanschafprijs geen issue moeten zijn.

"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sanntje
Gefomo'd op ADA @ 0.94400 :( :D :( :D :( :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:45
Toch bizar om terug te kijken en te zien dat Bitcoin vandaag 'maar' 4% is gestegen? Dat is toch niks voor crypto?

Mijn pf gains in € zijn best wel aanzienlijk, maar procentueel gezien het kan nog veel gekker volgens mij.

Ik heb eerder in mijn exit strategie aangegeven dat ik tijdelijk zou uitstappen als de koers >30% in een week doet. De 'eerste golf' klopte dat wonderbaarlijk genoeg ook nog :P
Weekly staat nu op +21% dus eigenlijk zit daar ook nog rek in...

(geen financieel advies, 20% in een week is natuurlijk ook niet normaal en er kan morgen net zo makkelijk 10% vanaf)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
mvds schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:49:
[...]

Officieel niets, in de praktijk zie ik dat vaak gebeuren. Wat de reden kan zijn, is omdat de MA99 weer bij de MA7 & 25 komt, dat de prijs na een dump stabiel is geworden. Dan is er dus blijkbaar weer een goede basis om te stijgen. Maar we gaan het zien.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Kan nog veel verder omhoog :D. Deze stijging niets tov 2018.

Waar haal je deze grafiek vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Je kan nog prima instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
LOL. Je kan nog jaren voorruit met ADA. Crypto is ook een kwestie van vooruit denken. Uitzoomen en niet iets op de week bekijken. Lange termijn is de key.

Stel - Bitcoin stond ook op 100$. Toen die 300$ was dachten ook dat mensen te laat waren.

Jongens, we zitten met z'n allen op goud. Er komt nog een giga dip - maar dit kan nog jaren door.

[ Voor 6% gewijzigd door MaStar op 20-02-2021 21:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Slux schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:55:
[...]

Ah ja herkenbaar wel jammer want @Mooooody zijn posts waren altijd wel inhoudelijk, wist ook regelmatig mooie pareltjes te vinden.
Echt helemaal weg ben ik niet hoor. Als iemand me roept, kom ik heus wel ff kijken :P
Maar zal er ff een tijdje wat minder tijd aan besteden....that's all.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
MaStar schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:02:
[...]

Kan nog veel verder omhoog :D. Deze stijging niets tov 2018.

Waar haal je deze grafiek vandaan?
Google trends

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-09 17:47
Al dat enthousiasme....

Of ADA longterm een succes gaat worden is nog maar zeer de vraag. Maar de fomo is real lees ik.
Staat de oldtimers al weer te wachten in fiat? Het zijn toch duidelijke sell signals lijkt me
Ik had zeker wat SXP verkocht, als het kon.. :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

WhySoSerious schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:35:
Ik heb je inmiddels een flufje ETH daar staan, samen met een boeketje spaargeld. Dat rendeert rustig in de vorm van uitbetaalde nexo. Ik moet @Mooooody maar bedanken voor zijn tip destijds.
Ja stop nou met roepen :P

Graag gedaan hoor, maar ik was zeker niet de eerste in dit topic die Nexo gebruikte.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:58:
[...]

Officieel niets, in de praktijk zie ik dat vaak gebeuren. Wat de reden kan zijn, is omdat de MA99 weer bij de MA7 & 25 komt, dat de prijs na een dump stabiel is geworden. Dan is er dus blijkbaar weer een goede basis om te stijgen. Maar we gaan het zien.
Hoe zit dit met de timestamps dan?
Want 30min is heel anders dan 1 uur of zelfs 4 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:58:
[...]

Best een aardig moment om in te stappen eigenlijk, prima correctie na een te harde stijging afgelopen dagen. Als BNB onder de 260 dollar gaat ben ik wel benieuwd waar het dan precies heen gaat, maar ik verwacht eerlijk gezegd wel support rond de huidige waarde. Als je gelooft in BSC en bringing the fight to Ethereum (lange weg te gaan), dan ist een goede mogelijkheid.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:11
Denk je echt dat iemand daar antwoord op kan geven? Of nog erger: volg je dat klakkeloos?
Lees je in over Cardano, kijk wat ze willen bereiken, wat er ondertussen al bereikt is en bedenk of jij er meer toekomst in ziet.

Maar als Gene Simmons instapt....
mobile.twitter.com/genesimmons/status/1362591435489308673

[ Voor 8% gewijzigd door shovelhead1340 op 20-02-2021 21:34 ]

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Cogy schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:22:
[...]

Hoe zit dit met de timestamps dan?
Want 30min is heel anders dan 1 uur of zelfs 4 uur?
Ik handel altijd op de 3 minute, dus voor andere timeframes kan ik dit niet zeggen. In dit geval pakte het overigens anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinbrutus
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-09 08:58
Gebruikt er nog iemand coinomi? Ik heb daar wat Verge coin opstaan die ik zou willen omwisselen, maar dat gaat precies niet? Hoe zou ik dit dan het beste kunnen doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
MaStar schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:11:
[...]

LOL. Je kan nog jaren voorruit met ADA. Crypto is ook een kwestie van vooruit denken. Uitzoomen en niet iets op de week bekijken. Lange termijn is de key.

Stel - Bitcoin stond ook op 100$. Toen die 300$ was dachten ook dat mensen te laat waren.

Jongens, we zitten met z'n allen op goud. Er komt nog een giga dip - maar dit kan nog jaren door.
Sterker nog als je ooit bitcoins voor $100 had gekocht was het al bijzonder dat je ze tot $300 vastgehouden had. Men de kennis van klinkt dat vreemd maar toen was dat al spectaculair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:16
Wat is de beste manier om BTC van binance naar m'n wallet te krijgen? Transaction fees rijzen de pan uit.28 dollar voor BTC? Daar wordt ik niet blij van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
moca schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:08:
[...]

Je kan nog prima instappen.
Toch ook maar weer in ADA en ETH gestapt. ETH chart zag er te mooi uit.

[ Voor 11% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 20-02-2021 21:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:49
Hoezo te laat? Want je was van plan om uren geleden te kopen op 1,05 USD, en er bij 1,15 USD alweer uit te stappen?

Zo nee dan ben je niet te laat, hooguit wat minder winst...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
scrappy.doo schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:39:
Wat is de beste manier om BTC van binance naar m'n wallet te krijgen? Transaction fees rijzen de pan uit.28 dollar voor BTC? Daar wordt ik niet blij van.
Als je BTC wil verzenden over dus het BTC netwerk zal je toch echt de BTC netwerk fee moeten betalen. Er is gewoon geen andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
PilatuS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:42:
[...]

Als je BTC wil verzenden over dus het BTC netwerk zal je toch echt de BTC netwerk fee moeten betalen. Er is gewoon geen andere manier.
Was er al bang voor. Toch bedankt. Is de verwachting dat de fees nog na beneden zullen gaan? Het is nu gekkenwerk natuurlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door scrappy.doo op 20-02-2021 21:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
PilatuS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:42:
[...]

Wat je zou kunnen doen is een exchange zoeken die een lagere witdraw fee vraagt. Maar dan moet je eerst weer van je BTC iets anders maken, dit naar die exchange sturen (dus 2x trading fee's betalen). Moeilijk moeilijk....

Of je hebt maar weinig BTC dat deze kosten er echt toe doen. Dan kan je beter wachten tot je meer BTC hebt en het de kosten waard is, of Binance de fee's bijsteld aan de huidige koers
Of je hebt wel veel aan BTC waarde, maar dan is deze fee weer niet de moeite om over te klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:45:
[...]

Wat je zou kunnen doen is een exchange zoeken die een lagere witdraw fee vraagt. Maar dan moet je eerst weer van je BTC iets anders maken, dit naar die exchange sturen (dus 2x trading fee's betalen). Moeilijk moeilijk....

Of je hebt maar weinig BTC dat deze kosten er echt toe doen. Dan kan je beter wachten tot het de moeite is, of Binance de fee's bijsteld aan de huidige koers
Of je hebt wel veel aan BTC waarde, maar dan is deze fee weer niet de moeite om over te klagen
Nee gaat om een lullig bedrag van 200 euro aan BTC, dan ben je dus meteen 10% kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
scrappy.doo schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:46:
[...]

Nee gaat om een lullig bedrag van 200 euro aan BTC, dan ben je dus meteen 10% kwijt.
Dan zou ik het lekker laten staan tot het 600+ is of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
HoppyF schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:34:
[...]

Sterker nog als je ooit bitcoins voor $100 had gekocht was het al bijzonder dat je ze tot $300 vastgehouden had. Men de kennis van klinkt dat vreemd maar toen was dat al spectaculair.
Klopt. En dat gaat ook gebeuren met Altcoins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 22:05
Ik heb vandaag zoveel gehoord over crypto, iedereen en zn moeder lijkt er nu naar te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
DarkShadow schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:50:
[...]

Ik heb vandaag zoveel gehoord over crypto, iedereen en zn moeder lijkt er nu naar te vragen.
True story. Die 200 euro is ook niet voor mezelf. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 01:43
scrappy.doo schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:39:
Ik weet niet of je bij Binance zelf de fee kan instellen, maar ik denk dat je er met <$5 momenteel wel komt.

https://jochen-hoenicke.de/queue/#BTC,24h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Voor het slapen gaan maar even een buy order geplaatst voor CAKE op 10. Verwacht niet dat ie zover zakt maar mocht het gebeuren dan pik ik wel wat op.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
scrappy.doo schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:45:
[...]
Is de verwachting dat de fees nog na beneden zullen gaan? Het is nu gekkenwerk natuurlijk.
Tijdens de vorige bullrun was 50 dollar een tijdje de standaard en 100 dollar als het snel moest. De fee's gaan pas weer omlaag als de interesse in BTC laag is. Dit zal nog wel even duren. Zelfs als BTC hard zou gaan zakken wordt het alleen maar drukker.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik heb eerder vandaag maar 7 Dollar voor een BTC transactie (Segwit) betaald vanaf een Ledger en was binnen 15 minuten binnen. Het zijn dus vooral de brokers en exchanges die de transacties duur maken, niet zozeer Bitcoin zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
scrappy.doo schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:45:
[...]
Is de verwachting dat de fees nog na beneden zullen gaan?
Ongetwijfeld!

Tot begin januari 2021 kon je nog voor 1sat/byte transacties doen die meteen verwerkt worden. Dat kwam regelmatig voor. Maar congestie is ook niks nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 13:53
Had de stoute schoenen maar eens aangetrokken en een Ledger nano S gekocht om men eth "veilig" te stallen. Zet dat ding aan lijkt er een dooie pixel te zitten. Precies daar waar het 5e pin cijfer staat.

Zal ik het risico nemen en hopen dat het bij 1 blijft? Of rma doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

BurnerT schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:59:
Had de stoute schoenen maar eens aangetrokken en een Ledger nano S gekocht om men eth "veilig" te stallen. Zet dat ding aan lijkt er een dooie pixel te zitten. Precies daar waar het 5e pin cijfer staat.

Zolang je je 24 woordjes hebt is het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 03:24
scrappy.doo schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:50:
[...]

True story. Die 200 euro is ook niet voor mezelf. 8)7 8)7
Dus niet weten wat je doet maar wel andermans order aannemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:02:
[...]

Dus niet weten wat je doet maar wel andermans order aannemen ;)
Tuurlijk. Zolang het mijn geld niet is vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18

Als het om een dode pixel gaat kun je hem denk ik beter terugsturen onder Wet Koop op Afstand. Schermen met 1 of 2 dode pixels worden namelijk niet 'goedgekeurd' bij RMA. Zoek hier zelf even wat over op, kan best zijn dat het tegenwoordig anders is. Nu weet ik ook niet hoe dit zit met een Ledger, want die heeft namelijk veel minder pixels en dan is 1 pixel meteen een stuk erger. Als ik in jouw schoenen stond had ik teruggestuurd onder WKOA met de melding dat het product je niet beviel en de Ledger ergens anders besteld.

Nogmaals, er zal vast verschil zitten in een monitor en een Ledger, ik weet alleen dat dode pixels bij monitoren vaker voorkomen en niet altijd geaccepteerd worden bij de RMA. Groetjes, iemand die in een ver verleden op de RMA afdeling gewerkt heeft. :) Misschien kan iemand anders hier nog op inhaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND

Gewoon rma, maar het is geen crypto risico het is enkel een 60 euro ledger risico dus zo erg is het ook niet, ik verwacht dat het bij 1 blijft maar persoonlijk zou ik dan een rma doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Laatst online: 22-09 13:53
Aarebe1 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:01:
[...]

Zolang je je 24 woordjes hebt is het goed.
zal hem eens testen of die 24 woordjes die ik opgeschreven heb ook echt werken. Dan kan die evt altijd nog retour :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:09
Vraagje over de binance kaart, is die ook bekend bij de belastingdienst als je er een hebt op naam. Dus aankopen worden die ergens genoteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Toerq schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:07:
Vraagje over de binance kaart, is die ook bekend bij de belastingdienst als je er een hebt op naam. Dus aankopen worden die ergens genoteerd.
Waarom zou de belastingdienst moeten weten wat je aankopen zijn?

Ze kunnen ook je banktransacties niet zien gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Laatst online: 14-09 00:42
Toerq schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:07:
Ik verwacht niet dat mensen hier je gaan helpen in een poging belastingontduiking te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
scrappy.doo schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:02:
[...]

Tuurlijk. Zolang het mijn geld niet is vind ik het prima.
Gaat erom dat je een order aanneemt van iets waar je geen kaas van lijkt gegeten te hebben en dus je klant niet hebt kunnen verwittigen van de fees. Beetje lullige houding dan 'het is toch mijn geld niet'. Anders waren er wel oplossingen te bedenken zoals een txloze coin otc voor een btc tx ruilen gezien otc men wel zelf een fee kan kiezen dan kan die fee veel schappelijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 20:55
voor de SXP stakers, inmiddels is de reward pool leeg op de BSC, je kunt dus geen rewards meer claimen..
Ik had gehoopt dat het nog een paar weken zou duren, maar helaas..

Op het ETH adres stonden 5 uur geleden nog wel een 400k+ voor de rewards beschikbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03:19
mvds schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:49:
[...]

Moving averages werken doorgaans als support en resistance levels, die niveaus liggen dan dus heel dicht bij elkaar. Het forceert de markt tot een beslissing zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:09
Tukker_T schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:09:
[...]

Ik verwacht niet dat mensen hier je gaan helpen in een poging belastingontduiking te doen.
ah ok niet eens aan gedacht, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Kyumia schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:05:
[...]

Als het om een dode pixel gaat kun je hem denk ik beter terugsturen onder Wet Koop op Afstand. Schermen met 1 of 2 dode pixels worden namelijk niet 'goedgekeurd' bij RMA. Zoek hier zelf even wat over op, kan best zijn dat het tegenwoordig anders is. Nu weet ik ook niet hoe dit zit met een Ledger, want die heeft namelijk veel minder pixels en dan is 1 pixel meteen een stuk erger. Als ik in jouw schoenen stond had ik teruggestuurd onder WKOA met de melding dat het product je niet beviel en de Ledger ergens anders besteld.

Nogmaals, er zal vast verschil zitten in een monitor en een Ledger, ik weet alleen dat dode pixels bij monitoren vaker voorkomen en niet altijd geaccepteerd worden bij de RMA. Groetjes, iemand die in een ver verleden op de RMA afdeling gewerkt heeft. :) Misschien kan iemand anders hier nog op inhaken.
Ja een monitor met een paar miljoen pixels. Een klein apparaatje met 1000 pixels dot matrix is toch wat anders inderdaad, wkoa is veiliger ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ohnoooo bnb .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabaxaddhbi
  • Laatst online: 21-02-2022
Zal btc support hebben op 56600 ;o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 13:34
BNB gaat nu toch wel echt hard achteruit..

Ben bijna terug op mijn totale inleg 😂

Het is een beetje janken om niks omdat het volgende week weer anders is misschien maar voelt toch wederom slecht aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Laatst online: 23-09 07:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Argh, wat is BNB aan het doen man. Sinds instap gisteren al op bijna -30% in BTC naar beneden. Begin last te krijgen van weak hands, hoewel het dan enorm veel pijn en geld gaat kosten.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik zit inmiddels helemaal in USDT op een plukje ADA na.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobergher123
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2024
Ruud2001 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:15:
Argh, wat is BNB aan het doen man. Sinds instap gisteren al op bijna -30% in BTC naar beneden. Begin last te krijgen van weak hands, hoewel het dan enorm veel pijn en geld gaat kosten.
240 is zo'n beetje support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08:54
Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:15:
Ik zit inmiddels helemaal in USDT op een plukje ADA na.
Is er een reden waarom je dit hebt gedaan? Onderbuik, glazenbol, telegram group, Musk twitter feed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
@Cobergher123 Op welke timeline kijk je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
S.McDuck schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:18:
[...]

Is er een reden waarom je dit hebt gedaan? Onderbuik, glazenbol, telegram group, Musk twitter feed?
De eerste dag in weken tijd dat ik meerdere foute trades maak, onderbuik gevoel dus.

Op verschillende timeframes zit BTC overigens wel bijna op MA's, zoals de 15m, 1H en 4H, de bodem kan dus al iets hieronder liggen. Mogelijk plaats ik weer een aantal buy orders vlak onder die MA's.

En ADA inmiddels ook de deur uitgedaan.

[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 22:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gewoon geen coins meer kopen die 900% hebben gedaan in 3 weken tijd. Heb je mazzel doet ie nog 50%, heb je pech daalt ie 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08:54
Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:20:
[...]

De eerste dag in weken tijd dat ik meerdere foute trades maak, onderbuik gevoel dus.
Zat zelf ook al te twijfelen om eens op safe te spelen en de winst te pakken.Die stijgende lijn is wel weer erg hard gegaan, en die is al eens eerder zeer snel gecorrigeerd in februari geloof ik. En als Musk ook al LOL post gaat doen wordt het oppassen.
Maarja...wat als alles toch doorstijgt en het nu echt los gaat 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Van €40 op 1 februari naar €275 op 19 februari.

Wat had je verwacht?

Pagina: 1 ... 8 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!