GeduldGelukszoekr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:12:
Ik stort zojuist via iDeal iets op Binance. Het is afgeschreven, maar niet binnen bij Binance. Meer mensen die dit ervaren?
ja, dit was altijd instant. Ik wil best wachten, maar nu zie ik tenmiste bij Binance dat deze op processing staat, dan komt het goed
Bitcoin - A weapon of mass disruption
BNB zakt toch wel door, nu -12% op 24h. Zit nog steeds ruim in de plus, maar vraag me af of hij zo stabiliseert.
Fuck it, had nog fiat staan.
Paar extra cakejes gekocht nu die "laag" staat.
We'll see what happens.
Paar extra cakejes gekocht nu die "laag" staat.
We'll see what happens.
Twee uur geleden wat geld overgemaakt naar binance via iDeal, staat nu nog steeds op 'processing', is dit normaal?
Edit: ik moet beter lezen
Edit: ik moet beter lezen

[ Voor 12% gewijzigd door nielsjuuh23 op 20-02-2021 16:20 ]
Ik ervaar hetzelfde, staat nu al een uur op processing.Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:12:
-edit- nevermind. staat nog op processing.. dat is nieuw
Zag ZIL een flinke dip hebben, toch mooi extra ingekocht en nu weer extra voor HODL 🙃
nothing stops this train
Zie ook de topicstart. Hangt er daarnaast vanaf welke coin je nu hebt en welke je daar wil kopen en hoeveel stappen daar tussen zitten ivm fee's.AMARONE schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:37:
Wat is nou de goedkoopste munt om van binance naar Bitvavo te transfereren, welke gebruiken jullie?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik merk dat ik meerdere platformen tegelijk niet goed kan bijhouden. Voor mij is Bitvavo zo laagdrempelig dat ik daar prima alles kan hebben(ja, spreiding is beter).Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:38:
[...]
Zie ook de topicstart. Hangt er daarnaast vanaf welke coin je nu hebt en welke je daar wil kopen en hoeveel stappen daar tussen zitten ivm fee's.
Het is vooral euro die ik wil omzetten en dan overhalen, maar de op dus
Verwijderd
Ik heb Bitvavo niet gebruikt maar de laatste paar grote transfers die ik heb gedaan waren met USDT op het TRX netwerk. Daar had ik precies 0 feeAMARONE schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:37:
Wat is nou de goedkoopste munt om van binance naar Bitvavo te transfereren, welke gebruiken jullie?
USDT met TRX20 (Tron) is inderdaad de goedkoopste en vaak binnen 5min. Deze gebruik ik vaak om tussen de exchanges over te zetten.Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:42:
[...]
Ik heb Bitvavo niet gebruikt maar de laatste paar grote transfers die ik heb gedaan waren met USDT op het TRX netwerk. Daar had ik precies 0 fee
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Of niet, misschien keldert het straks weer naar beneden en mag je Binance danken op je blote knietjes.sanntje schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 15:34:
Toch wel lekker dit. Wilde instappen op ADA vanochtend, dus geld op Binance willen zetten; Staat al uren op 'processing'. Mis ik toch lekker even wat euro's
Gigantische queue, duurt nog wel even. Staan nog orders van vrijdag avond in de queue (ideal belatingen op checkout). Ik verwacht dat als die queue eindelijk door is, weer flink wat geld binance instroomt.Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:15:
[...]
ja, dit was altijd instant. Ik wil best wachten, maar nu zie ik tenmiste bij Binance dat deze op processing staat, dan komt het goed
Om half 1 vanmiddag weet ik dat mijn zus nog een iDeal deposit heeft gedaan, zonder vertraging.graceful schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:49:
[...]
Gigantische queue, duurt nog wel even. Staan nog orders van vrijdag avond in de queue (ideal belatingen op checkout). Ik verwacht dat als die queue eindelijk door is, weer flink wat geld binance instroomt.
Dus, of nieuwe users krijgen voorrang. Of vrouwen..
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zou ik meteen een lottery ticket gaan kopen als ik haar wasGelukszoekr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:51:
[...]
Om half 1 vanmiddag weet ik dat mijn zus nog een iDeal deposit heeft gedaan, zonder vertraging.
Dus, of nieuwe users krijgen voorrang. Of vrouwen..
De queue is echt heel groot.
Edit:
Heb even gekeken voor je, staat nog een van mij open van vannacht 02:10:53. Dus geen idee hoe je zus dat gedaan heeft, erg knap
Misschien bank gerelateerd. Lijkt me wat apart.
[ Voor 21% gewijzigd door graceful op 20-02-2021 17:14 ]
Het zijn wel de vaste (voorspelbare) momenten dat het gaat zakken he? Amerika wakker, Azie wakker, enz
Ben wel benieuwd of BNB weer gaat stijgen volgende week.
Sta nu flink in de min er door domme keuze geweest of misschien niet volgende week zien we het wel.
Ga ze nu niet weg doen (denk ik)😂
Sta nu flink in de min er door domme keuze geweest of misschien niet volgende week zien we het wel.
Ach ja, ik heb deze week ook veel geleerd.corneedebruin schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:54:
Geen idee, maar gisteren ging het rond die tijden toch gewoon omhoog zonder dips?mvds schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:54:
Het zijn wel de vaste (voorspelbare) momenten dat het gaat zakken he? Amerika wakker, Azie wakker, enz
Het is vaak handige om fiat opnames en stortingen door de weeks te doen, indien mogelijk een beetje plannen dus. Zelf neem ik nooit een opname op een vrijdag, want dan zit er een weekend tussen.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Verwijderd
Geen paniek. Het is niet alleen de omhoog-markt he? Dit is voor nieuwkomers een goed leermoment.corneedebruin schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:54:
Muntje kopen geld verdienen is een ZEER beperkte tijd van de markt mogelijk. Daarna is het onderzoek doen, muntje kopen, 3 jaar wachten.
Daarnaast - wacht maar op de volgende Launchpad. Gaat ie weer.
** Offtopic **
Toevoeging van een onervaren doch één-ervaring-rijker persoon als ik: zorg dat je in die periode FIAT klaar hebt liggen op de exchange. Ik moest dat nog uit een ander project plukken toen ik m'n kans zag (BNB) en dat had een maandsalaris aan winst geweestVerwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:09:
[...]
Geen paniek. Het is niet alleen de omhoog-markt he? Dit is voor nieuwkomers een goed leermoment.
Muntje kopen geld verdienen is een ZEER beperkte tijd van de markt mogelijk. Daarna is het onderzoek doen, muntje kopen, 3 jaar wachten.
Daarnaast - wacht maar op de volgende Launchpad. Gaat ie weer.
[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 18:14 ]
BNB price surges as Binance Smart Chain grows in popularity with DeFi
Met al die projecten gaan we nog verschillende ups en downs krijgen..
Met al die projecten gaan we nog verschillende ups en downs krijgen..

De regel was toch, stort elke week nieuw geld in crypto?nst6ldr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:14:
Toevoeging van een onervaren doch één-ervaring-rijker persoon als ik: zorg dat je in die periode FIAT klaar hebt liggen op de exchange. Ik moest dat nog uit een ander project plukken toen ik m'n kans zag (BNB) en dat had een maandsalaris aan winst geweest
Ik probeer BNB nu te laten staan :-) Ook Tradingview op 15 min gezet, dat scheelt ook denk ik :-)
Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Een fake brake out of gaan we gewoon weer verder?
Ik ben nu sinds deze maand begonnen met 2k niet super veel. Eerst de Doge piek meteen overstapt naar andere valuta. En elke dag wat tijd erin steken en zit over 50 euro op verdubbeling van mijn investering. Toch niet gek als leek zijnde, snap dat het een bull markt is momenteel maar bepaal van tevoren welk adhv de media uitingen en de trends wat mijn max loss (stop loss) + profit is. En ja af en toe jeukt het enorm om langer/korter te blijven hangen met een valuta. Al met al een positieve ervaring en uiteraard zullen er ook dalingen komen, maar door het objectiever te bekijken is het makkelijker los te laten. 
En daarnaast veel theorie lezen ook van de standaard beursgang heeft enorm veel raakvlakken, vooral het sentiment wat er speelt.
Het kost wat tijd om de basis op de pakken, wat mij hielp was om een mindmap voor jezelf uit te werken met alles wat erbij komt kijken. Ik ben er nog lang niet qua kennis, maar de eerste serieuze stap is gemaakt.
En daarnaast veel theorie lezen ook van de standaard beursgang heeft enorm veel raakvlakken, vooral het sentiment wat er speelt.
Het kost wat tijd om de basis op de pakken, wat mij hielp was om een mindmap voor jezelf uit te werken met alles wat erbij komt kijken. Ik ben er nog lang niet qua kennis, maar de eerste serieuze stap is gemaakt.
:strip_exif()/f/image/K1pWrK1JiyMD6GFSaPMZo4Td.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door Hari-Bo op 20-02-2021 17:31 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Hebben toevallig meer mensen problemen met iDeal stortingen op Binance? Die van mij staat al uren op processing?
U bent een, van de velen...green-tea schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:19:
Hebben toevallig meer mensen problemen met iDeal stortingen op Binance? Die van mij staat al uren op processing?
De laatste dagen/ weken zijn bizar qua gains maar ik merk bij mezelf dat de stress ook begint toe te nemen en een kleine rustpauze inlassen geen slecht idee zou zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 13:06:
Zo dan, wat een boel posts!
Laat ik ff rechtzetten dat ik hier heus nog wel wat rond blijf dolen, zeker in de toekomst, maar niet meer de hele dag zoals afgelopen tijd![]()
Dat heeft niets te maken met de 'nieuwkomers' posts of onnuttige posts of wat dan ook, maar gewoon even tijd maken voor andere dingen. Crypto is leuk, maar het moet wel leuk blijven.
Ik vind het niet leuk meer om de hele dag charts te bekijken, dan begint het negatieve energie te slurpen en dat is geen enkel bedrag me waard.
Crypto zal ik nooit meer helemaal loslaten, en als er zich mooie kansen voordoen voor posities dan zal ik die zeker proberen te pakken.
Dus ook in de toekomst weer eens wat vallende messen vangen![]()
Maar voorlopig laat ik het allemaal wat voorbij razen. Heb nog meer dan dubbel mijn initiële inleg in Bitcoin zitten, dus gaan we echt maar 200k dan ben ik er zeker bij!
Komt goed maatjes, moon soon
Wat betreft dit topic zitten hier ook best veel lurkers denk ik zoals mij, die alleen lezen of sporadisch posten.
ik lees hier al sinds mijn 1e stapjes in crypto (zomer 2018) en ik heb nu pas mijn oude account uit 2009 weer tot leven gewekt om actief mee te kunnen posten.
Blijf toch steeds hier terugkomen vanwege de goede mix van bruikbare adviezen, gezelligheid en humor.
Jaapio we need you for that last part , kom dan op z'n minst af en toe een random babe posten, boeie of er een limiet gebroken is ofniet
PIII 800@804 Mhz
Is er nu al bevestigd dat ADA op coinbase wordt gelist morgen? Kan zelf niks vinden namelijk.
Verwijderd
Als het bevestigd was is het koersraketje te zien.Geertwa schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:33:
Is er nu al bevestigd dat ADA op coinbase wordt gelist morgen? Kan zelf niks vinden namelijk.
Buy the rumour, sell the news.
Dwz als je specifiek op een nieuwsbevestiging wacht neem je geen risico meer en ben je (vaak) te laat
Begrijp ik het goed en is er nu een support lijn op 55k en een resistence op 58k btc (futures markt)? Ben nieuw
.
[ Voor 7% gewijzigd door tabaxaddhbi op 20-02-2021 17:42 ]
Nee want die is er niet. Dat het al een tijdje op het lijstje staat om te worden toegevoegd is geen geheim.Geertwa schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:33:
Meer mensen last van een zeer trage synchronisatie tussen blockfolio met de api van Binance?
Het duurt soms wel 12 uur voor de wallet geheel is bijgewerkt met je aan- en verkopen... 😏
Het duurt soms wel 12 uur voor de wallet geheel is bijgewerkt met je aan- en verkopen... 😏
Ik ben al een tijdje overgestapt op Delta, bevalt een stuk beter dan Blockfolio.tomcoin schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:46:
Meer mensen last van een zeer trage synchronisatie tussen blockfolio met de api van Binance?
Na zelf veel opgezocht te hebben blijft het toch ingewikkeld om een gedeelte van Bitvavo over te brengen naar Binance. Ik heb vooral ETH en ADA. Als ik het in euro doe komen er ongelooflijk veel transactiekosten. Kan iemand mij aub uitleggen hoe ik dit op een goedkopere manier kan doen?
Ben nu 3 weken aan het traden en heb al alles bijna x 2.
Dank u
Dank u
Hmm, ja ik vind die persoonlijk wat minder. Je kunt er geen coins aan je wallet toevoegen waar je geen value in hebt zitten. En het lijstje is niet in je eigen willekeur te sorterenMex schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:48:
[...]
Ik ben al een tijdje overgestapt op Delta, bevalt een stuk beter dan Blockfolio.

Nog andere tips?
** Offtopic **
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 18:13 ]
@davy_online Eigenlijk is het antwoord daarop kan niet. Ik vraag me ook af waarom je het precies wil.
De goedkoopste manier zal waarschijnlijk zijn: verkopen op Bitvavo, de Euro's op je rekening laten storten en het geld dan weer op Binance zetten en gewoon opnieuw kopen.
Of alles op Bitvavo eerst verkopen voor bijvoorbeeld XLM of een andere munt die geen transactiekosten kent, dan de XLM versturen naar Binance en dan weer je oorspronkelijke munten kopen.
De goedkoopste manier zal waarschijnlijk zijn: verkopen op Bitvavo, de Euro's op je rekening laten storten en het geld dan weer op Binance zetten en gewoon opnieuw kopen.
Of alles op Bitvavo eerst verkopen voor bijvoorbeeld XLM of een andere munt die geen transactiekosten kent, dan de XLM versturen naar Binance en dan weer je oorspronkelijke munten kopen.
Was er net niet een correctietje?
Of ADA naar ETH omzetten, of ETH naar ADA omzetten en dan het restant gewoon naar Binance overzetten. Zo complex is dat toch niet?davy_online schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:03:
Na zelf veel opgezocht te hebben blijft het toch ingewikkeld om een gedeelte van Bitvavo over te brengen naar Binance. Ik heb vooral ETH en ADA. Als ik het in euro doe komen er ongelooflijk veel transactiekosten. Kan iemand mij aub uitleggen hoe ik dit op een goedkopere manier kan doen?
Dank u
Ps. In de tijd dat je hier over na aan het denken bent om bijv. 5 USD fee's te besparen, had je waarschijnlijk al een veelvoud daarvan kunnen verdienen.
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 18:21 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Waarom dan niet terugstorten naar je bank en daarna weer op Binance storten en aankopen?davy_online schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:03:
Dank u
En waarom laat je het niet op Bitvavo staan?
[ Voor 3% gewijzigd door Het Fantoom op 20-02-2021 18:22 ]
Google en Reddit hadden je ook kunnen vertellen dat het antwoord "Ja" is.tomcoin schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:46:
En ik ben dan, denk ik, nummer 3.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
ADA onderweg om zijn ATH te verbreken

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
** Offtopic, daarvoor kan je terecht in V&A (Vraag & aanbod) **
[ Voor 81% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 18:35 ]
** Klopt, verdiep je eerst even de algemene Tweakers regels, topicstart en topicwaarschuwing. Feedback kan in het feedbacktopic **
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 18:42 ]
MicroStrategy haalt $1,05 miljard op om bitcoin (BTC) te kopen
MicroStrategy, het boegbeeld van de institutionele bitcoin (BTC) adoptiebeweging, heeft een bizar bedrag opgehaald om in bitcoin te investeren. Gisteren werd de convertible notes offering voltooid. De beoogde $690 miljoen, die later werd bijgesteld naar $1 miljard, werd behaald en dus zal het bedrijf binnenkort weer een flink aantal bitcoins aan zijn wallet toevoegen.
Geen idee wat het met de BTC prijs gaat doen
MicroStrategy, het boegbeeld van de institutionele bitcoin (BTC) adoptiebeweging, heeft een bizar bedrag opgehaald om in bitcoin te investeren. Gisteren werd de convertible notes offering voltooid. De beoogde $690 miljoen, die later werd bijgesteld naar $1 miljard, werd behaald en dus zal het bedrijf binnenkort weer een flink aantal bitcoins aan zijn wallet toevoegen.

$1.33 moet wel lukken vandaag of morgen hopelijk
. Hier ook... Same.tomcoin schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:46:
Was dat een voorspelling? Meer info?nemesis2212 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:40:
[...]
$1.33 moet wel lukken vandaag of morgen hopelijk
niet meer dan hoop, nergens op gebaseerd
** Feedback kan in het feedbacktopic **
[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 18:44 ]
Zo, alle "shitcoins" de deur uit gedaan.
Heb nu enkel BNB, BTC, INJ en ADA
Ga nu van het weekend genieten, ff rusten 🙂
Heb nu enkel BNB, BTC, INJ en ADA
Ga nu van het weekend genieten, ff rusten 🙂
nothing stops this train
Wat dacht je van winstnemingen? 3 dagen geleden op 130, 17 dagen geleden op 50._Gast_ schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:43:
Is BNB gezakt door de storingen door drukte?
** Onnodig **
[ Voor 105% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 18:52 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
LTC, XRP, XLM zijn allemaal goede, snelle en goedkope optiesdavy_online schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:03:
Dank u
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
** Onnodig **
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 18:52 ]
ADA is aan het vechten met de 1.18 dollar.
4 uur chart van The Graph (GRT).
Snap eigenlijk niet waar die selling pressure vandaag komt.. Nemen mensen dan al zo snel genoegen met een beetje winst?
Hoop dat hij een stabiele support kan opbouwen op de 2.40usd.
Snap eigenlijk niet waar die selling pressure vandaag komt.. Nemen mensen dan al zo snel genoegen met een beetje winst?
:fill(white):strip_exif()/f/image/3u4EG9zGZIvzSusApRBcOhiQ.png?f=user_large)
Nou was dit de bodem van het Cakeblik? Tussen 8 en 17 feb ook al even een correctie gezien. Verassend genoeg ging Cake toch ook zo'n 50% onderuit en nu ook weer.
Op de chart ziet het er overigens een stuk heftiger uit nu, maar de huidige drop is even veel als die tussen 8-2 en 17-2.
Dat wordt weer groene dildos bekijken op Cake.
@Taro jij ook weer lekker aan het DCA'en op Cake? Ik heb het gevoel dat deze correctie minder lang gaat duren als die van 8-2 tot 17-2.
Op de chart ziet het er overigens een stuk heftiger uit nu, maar de huidige drop is even veel als die tussen 8-2 en 17-2.
Dat wordt weer groene dildos bekijken op Cake.
@Taro jij ook weer lekker aan het DCA'en op Cake? Ik heb het gevoel dat deze correctie minder lang gaat duren als die van 8-2 tot 17-2.
/f/image/5VR1h3IPt8sVDPpb4CAPfuKr.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door NomadTitan op 20-02-2021 19:03 ]
Vraagje: hebben jullie tips voor goede resources om de basis van daytraden te leren o.b.v. prijsactie? Het mag echt behoorlijk basic.
GRT doet heel vreemd.Raaafie schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:59:
[Afbeelding]
Ik wilde hem voor €2,20 verkopen, tikt ie net de 2,2 aan om daarna meteen in te kakken.
Reden? BTC zakt op dat moment 2 procent of zo in.
Niet de moeite maar GRT zakt meteen met 20 cent.
Nou ja, later nog maar een poging.
BTC stijgt weer en uiteindelijk heel traag GRT ook weer.
Ik denk soepel te doen en wil voor €2.15 verkopen, weer niet gelukt.
Blijft nu op 2,14 steken. Vreemd genoeg stijgt hij niet mee als de BTC weer stijgt.
Kortom, er is wel een relatie met de BTC beweging maar niet zoals je verwacht....
De aankopen die ze gaan doen verwacht ik zelf niet veel gezien de dagelijkse volumes van $50-100 miljard. Wel zal het feit dat ze meer op hebben gehaald dan ze in eerste instantie van plan waren een positief effect hebben op de koers, maar ik verwacht geen schokkende stijging. Het is niet als wanneer Apple bekend zou maken $1 miljard in bitcoin te steken, in dat geval kan de koers zo richting 80-100k gaan.RaptorXS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:39:
Als grt de 3 voorbij gaat durf ik het weer aan. Teveel gedonder in deze 2 dollar regionen. Lange termijn zit overigens wel snor, maar daar heb ik btc voor.Raaafie schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:59:
[Afbeelding]
Die $50-$100 miljard is natuurlijk ook grotendeels trading waarbij er continue gekocht en verkocht wordt. Dit is allemaal nieuw geld wat het systeem instroomtsampoo schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:11:
[...]
De aankopen die ze gaan doen verwacht ik zelf niet veel gezien de dagelijkse volumes van $50-100 miljard. Wel zal het feit dat ze meer op hebben gehaald dan ze in eerste instantie van plan waren een positief effect hebben op de koers, maar ik verwacht geen schokkende stijging. Het is niet als wanneer Apple bekend zou maken $1 miljard in bitcoin te steken, in dat geval kan de koers zo richting 80-100k gaan.
Het is nieuw geld maar ze zullen het niet op 1 dag gaan besteden, ze zullen zoveel mogelijk vermeende dips opkopen over een langere periode. Misschien zullen ze zelfs proberen hoog te verkopen om lager in te stappen maar ik kan het mis hebben. Al met al zal de directe effect van de aankopen zelf niet schrikbarend groot zijn, maar alle beetjes helpen natuurlijk wel.TimDJ schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:13:
[...]
Die $50-$100 miljard is natuurlijk ook grotendeels trading waarbij er continue gekocht en verkocht wordt. Dit is allemaal nieuw geld wat het systeem instroomt
Ik wil met een gedeelte overgaan naar Binance omdat de keuze daar groter is. Het probleem is dat mijn bank geen SEPA kan uitvoeren naar Binance (België) wel naar bitvavo. Via visa komt er 1,8% bij wat toch 18€ is op 1000€ niet dat het zoveel uitmaakt maar daarom vroeg ik maar is er een simpelere manier.Het Fantoom schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:22:
[...]
Waarom dan niet terugstorten naar je bank en daarna weer op Binance storten en aankopen?
En waarom laat je het niet op Bitvavo staan?
Dank jullie voor de reacties
Mooi dat ze het even zeggen want dan kunnen wij (Henk en Ingrids) nog even lekker goedkoop inkopen zodat de whales de hoofdprijs kunnen betalen!RaptorXS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:39:
Dit zorgt er ook meteen voor dat de prijs niet gaat dalen want een whale van dit formaat gaat zijn verse dure aankoop natuurlijk nooit voor minder verkopen.
Simpel gedacht? Zeker.
Dus ik koop bijvoorbeeld LTC of xrp en verstuur ze van mijn Bitvavo wallet naar mijn binance wallet?Stokstaart schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:50:
[...]
LTC, XRP, XLM zijn allemaal goede, snelle en goedkope opties
Thx
Zie je de SEPA optie op Binance dan niet staan?davy_online schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:18:
[...]
Ik wil met een gedeelte overgaan naar Binance omdat de keuze daar groter is. Het probleem is dat mijn bank geen SEPA kan uitvoeren naar Binance (België) wel naar bitvavo. Via visa komt er 1,8% bij wat toch 18€ is op 1000€ niet dat het zoveel uitmaakt maar daarom vroeg ik maar is er een simpelere manier.
Dank jullie voor de reacties
Ik wist niet dat hier per land (Nederland of België) verschil in zat.
SEPA is toch binnen de EU geregeld?
DCA'en was voltooid, heb ze al binnen.NomadTitan schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:02:
Yepdavy_online schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:20:
[...]
Dus ik koop bijvoorbeeld LTC of xrp en verstuur ze van mijn Bitvavo wallet naar mijn binance wallet?
Thx
we only make way for the man who boldly pushes past us
Update van een afbeelding die ik een aantal dagen geleden geplaatst heb;

BTC gaat momenteel is 6e versnelling omhoog. Dipje eerder vanavond lijkt alweer weggepoetst te zijn, waarbij ik het reuze interessant vind dat we nu zelfs die gemiddelde voorbij zijn. Als we de huidige trend doorzetten komen we over ~16 dagen op de 100K uit.
Refererend aan de vorige verdubbelingen;
in 66 dagen van 12,5K naar 25K
in 52 dagen van 25K naar 50K
50K haalden we op 17 feb (3 dagen geleden
), als ik dan de bovenstaande 16 dagen + 3 dagen neem kom ik op 19 dagen uit. Dat zou wel extreem hard gaan, dus waarschijnlijk dat we toch een beetje rustiger aan gaan doen. Van 66 dagen naar 52 dagen is een versnelling van 21%. Lineair doorschalend zouden we dus in 42 dagen verdubbelen van 50K naar 100K. Oftewel 29 maart.
In 16 dagen naar 100K lijkt me onmogelijk. Maar als het door blijft stijgen, dan ergens in de eerste helft van april.
Maar het blijft crypto, op 18 april kunnen we ook weer rustig op 25K staan.
Dit is geen financieel advies
BTC gaat momenteel is 6e versnelling omhoog. Dipje eerder vanavond lijkt alweer weggepoetst te zijn, waarbij ik het reuze interessant vind dat we nu zelfs die gemiddelde voorbij zijn. Als we de huidige trend doorzetten komen we over ~16 dagen op de 100K uit.
50K haalden we op 17 feb (3 dagen geleden

In 16 dagen naar 100K lijkt me onmogelijk. Maar als het door blijft stijgen, dan ergens in de eerste helft van april.
Wellicht een n00b vraag, ik trade niet veel. Ik heb heb mijn meeste assets voor de lange termijn. Als jullie zeggen "winst nemen", zeg oo BTC, cashen jullie dan bijvoorbeeld 10%, wachten tot BTC dropt en koop je dan BTC weer bij?
Ben benieuwd, geen idee wat het met de prijs gaat doen ;o!RaptorXS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:39:
Als je BNB voor de lange termijn koopt waarom ga je dan op een korte timeframe kijken op tradingview? BNB kan wel tot 200 zakken en dan nog steeds is de lange termijn bullish.Duikerrr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:16:
Ik probeer BNB nu te laten staan :-) Ook Tradingview op 15 min gezet, dat scheelt ook denk ik :-)
Ik zou echt gek worden als ik op die korte timeframes zou gaan kijken tenzij ik met een korte trade van maximaal een paar uurtjes bezig ben.
Enig idee wat de reden van de stijging van npxs is?
Meh
Interessante visie. Ongeveer 50% nog in 2 maanden als we doorgaan. Lijkt me ook fors voorue btc, desondanks niet onmogelijk.WhySoSerious schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:30:
Update van een afbeelding die ik een aantal dagen geleden geplaatst heb;
[Afbeelding]
50K haalden we op 17 feb (3 dagen geleden), als ik dan de bovenstaande 16 dagen + 3 dagen neem kom ik op 19 dagen uit. Dat zou wel extreem hard gaan, dus waarschijnlijk dat we toch een beetje rustiger aan gaan doen. Van 66 dagen naar 52 dagen is een versnelling van 21%. Lineair doorschalend zouden we dus in 42 dagen verdubbelen van 50K naar 100K. Oftewel 29 maart.
Graag is of ALTS mee gaan stijgen. Ik verwacht het wel, aangezien BTC tijd leading is en boel mee trekt.
Zelf zit ik in ADA, BTC, ETH en VET. Dat houdt ik zo.
Mijn enige twijfel is mijn 2018 trauma. Enigsinds huiverig dat alles weer omlaag knalt. En dat wil ik dit keer voorkomen. Net als iedereen, dus als het daalt gaat het ook hard. Dan gaat iedereen verkopen uit paniek. Tja. Ik ga komende weken misschien wat winst pakken per week 5% oid.
Wat voor interval gebruik je op dit moment nu het lijkt dat correcties korter duren?
Kan je ergens op de hoogte gehouden worden van dergelijke freebies? Een mailinglist?Stokstaart schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:00:
[...]
Early adopters kregen 400 UNI per gebruikt adres geairdropped.
Is het ook niet altijd zo geweest dat na zo'n flinke pump er misschien wel een jaar lang weer een low Stata met veel bloed? Dus dat we heel lang op 25k blijven hangen ergens.MaStar schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:40:
[...]
Interessante visie. Ongeveer 50% nog in 2 maanden als we doorgaan. Lijkt me ook fors voorue btc, desondanks niet onmogelijk.
Graag is of ALTS mee gaan stijgen. Ik verwacht het wel, aangezien BTC tijd leading is en boel mee trekt.
Zelf zit ik in ADA, BTC, ETH en VET. Dat houdt ik zo.
Mijn enige twijfel is mijn 2018 trauma. Enigsinds huiverig dat alles weer omlaag knalt. En dat wil ik dit keer voorkomen. Net als iedereen, dus als het daalt gaat het ook hard. Dan gaat iedereen verkopen uit paniek. Tja. Ik ga komende weken misschien wat winst pakken per week 5% oid.
Uni ook weer los, had de airdrop moeten holden. Orai nu te handelen via pancake. Zie ze nog niet maar wil er wel een paar halen.
Heb je zelf al eens gezocht ? Op internet staat echt genoeg informatie. Een wiki zoals investopedia doorspitten kan je mee beginnen.goldmemberf1 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:02:
Vraagje: hebben jullie tips voor goede resources om de basis van daytraden te leren o.b.v. prijsactie? Het mag echt behoorlijk basic.
Lees ook je goed in per exchange hoe je een order, limit of zelfs oco of trailing stop kan zetten.
[ Voor 10% gewijzigd door Palindrome op 20-02-2021 19:55 ]
Hier bijvoorbeeld. https://airdrops.io/AndrewF schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:44:
[...]
Kan je ergens op de hoogte gehouden worden van dergelijke freebies? Een mailinglist?
Alleen zie je dat niet in de grafiek terug....AMARONE schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:44:
[...]
Is het ook niet altijd zo geweest dat na zo'n flinke pump er misschien wel een jaar lang weer een low Stata met veel bloed? Dus dat we heel lang op 25k blijven hangen ergens.
@Verwijderd tijd voor de 57k babe??
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Google had dit je ook kunnen vertellen: https://airdrops.io/AndrewF schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:44:
[...]
Kan je ergens op de hoogte gehouden worden van dergelijke freebies? Een mailinglist?
Maar voor die UNI airdrop had dat niet gewerkt geloof ik, die werd achteraf ineens gedropt op adressen die het in de beginfase hadden gebruikt, als ik me niet vergis.
Er gaan trouwens geruchten dat dit binnenkort ook gebeurt bij mensen die de swap-functie binnen metamask hebben gebruikt. Maar goed: geruchten. En de fees zijn belachelijk hoog dus ik twijfel of het de moeite waard is.Glenn Hoddle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:53:
[...]
Google had dit je ook kunnen vertellen: https://airdrops.io/
Maar voor die UNI airdrop had dat niet gewerkt geloof ik, die werd achteraf ineens gedropt op adressen die het in de beginfase hadden gebruikt, als ik me niet vergis.
Na een jaar weer een poging om mijn 2way verificatie weten te omzeilen in Binance, en zowaar succesvol.
Vorig jaar had ik de hoop opgegeven dat ik uberhaupt nog in mn Binance account kon.
Lucky me, LEND was AAVE geworden, en een mooie stijging
.
Nu toch maar ingezet op ADA.
Vorig jaar had ik de hoop opgegeven dat ik uberhaupt nog in mn Binance account kon.
Lucky me, LEND was AAVE geworden, en een mooie stijging
Nu toch maar ingezet op ADA.
[ Voor 7% gewijzigd door keanu_ op 20-02-2021 20:02 ]
Is het nu wijzer bnb met verlies te verkopen ( 30% op mijn pf ) en gokken op cake stijging ?
Ik zit er al vanaf 2017 in maar ben een hele tijd gestopt geweest er mee juist door deze redenen van fomo 😂
Soms laat ik berekeningen los maar mis ik soms de logica.
Ik snap dat je niet kunt kijken in de glazen bol maar puur even af gaan op wat een ander zou doen.
Ik zit er al vanaf 2017 in maar ben een hele tijd gestopt geweest er mee juist door deze redenen van fomo 😂
Ik snap dat je niet kunt kijken in de glazen bol maar puur even af gaan op wat een ander zou doen.
Nogmaals...ben absolute newbie.
Op binamce heb ik wat munten in m’n wallet.
Nu wil ik wat (bij)kopen. Er staat nog ~2.5K aan Eur. In m’n wallet maar dan stond er dat ik insuffient funds had om een paar honderd eur in een munt te stoppen?
Nu wil ik wat (bij)kopen. Er staat nog ~2.5K aan Eur. In m’n wallet maar dan stond er dat ik insuffient funds had om een paar honderd eur in een munt te stoppen?
@readytoflow Het is niet handig om bedragen te noemen, zie ook de topicstart. Heb je mogelijk nog een order openstaan?
Waarschijnlijk koop je iets dat niet met eur te koop is maar met usdt ?readytoflow schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:03:
Nogmaals...ben absolute newbie.
Dat zul je zelf moeten beslissen.corneedebruin schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:00:
Is het nu wijzer bnb met verlies te verkopen ( 30% op mijn pf ) en gokken op cake stijging ?
Ik zou in ieder geval niet verkopen als ik nu -30% stond met BNB. Lijkt mij dat die wel weer omhoog gaat. Hij had gewoon een achterlijk snelle stijging en veel mensen hebben hun winst gepakt.
Maar goed, het is crypto dus je weet het nooit zeker.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
En verder wat algemene regels
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
- Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
- Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
- Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.
En verder wat algemene regels
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!