SXP heeft net alle holders een vet oor aangenaaid. Ik zou er op termijn even mee oppassen. @Gelukszoekr kan daar wel over uitweidenCobergher123 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 13:46:
Wat een potentieel lekker muntje gaat worden komende tijd is Swipe (SXP).
Waarom swipe dan wel ?
Ze zijn afgelopen tijd bezig geweest met testnet voor AMM (Automatic Market Maker).
Dit zowel voor Binance Smart Chain en Eth.
Binance Smart Chain en het eigen BNB muntje profiteren momenteel goed van de hoge fees in Eth.
Kijk maar eens wat BNB afgelopen weken heeft gedaan.
Pancakeswap (CAKE), Uniswap, 1inch, Bakeryswap (Bake) kennen jullie wellicht.
Kijk eens wat er afgelopen dagen gebeurde met CAKE en BAKE. honderden 100%-en in paar weken
Op moment dat Swipe aankondigd soortgelijk platform als bovengenoemden in de lucht te brengen gaan we flinke ralley zien in mijn optiek.
Marketcap van Pancakeswap (Cake) nu = $1,847,259,147
Marketcap Swipe (SXP) nu = $289,598,770
Verschil tussen beide is nu factor 6, en dan heeft Swipe ook nog eens een eigen Wallet App en maar liefst 3 creditcards (eigen Swipe card, Binance cc en FTT cc). Dit zijn features die bv pancakeswap niet heeft.
Oh, ik vergeet het bijna, je kunt SXP ook staken tegen momenteel iets van 33% APR...mwoaahhh. niet vervelend beetje passief inkomen.
Ik zit zelf al tijdje in swipe, 1e buy-in op $1,15, en geladderd ingekocht tot ca $0,7. Waarde nu $3,35.
Maar potentieel korte termijn, .......
Edit: dat heeft ie al gedaan zie ik.