Richh schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 16:22:
[...]
Tegelijkertijd, de 4h ziet er altijd dramatisch uit bij dergelijke correcties. Dat resulteert vrijwel altijd in gevangen falling knife en een V-shape recovery. Die bodems opkopen levert bakken geld op
Maarja, time die bodems maar eens he.
Gewoon kijken waar het langer heeft geconsolideerd en meerdere inkoopmomenten instellen, en eventueel wat cash achter de hand houden om echt laag dips mee te pakken (die je gewoon dan weer verkoopt als je mooie winst hebt zodat je niet teveel in de crypto stopt).
Ik heb veel goede inkoop momenten gehad vandaag, en zelfs een paar vrij goede sells (op 48k en dan lager weer inkopen).
Voor de rest, ik geloof echt helemaal niet dat dit de top was, dus zolang ik qua btc groei komt het wel weer goed. Ik heb nu meer geld dan twee weken geleden, dus zon rode dag is af en toe wel eens lekker om de kaarten opnieuw te schudden. Ik zie het nog wel 42k testen om vervolgens weer naar boven toe te werken. Op 80 of 100k zelfde verhaal, misschien nog wel iets heftiger dan nu.
enige wat ik fout heb gedaan is te laat uitstappen. Had zaterdag en zondag een mooie ath in mijn pf, twee keer getwijfeld om uit te stappen. Uiteindelijk vanochtend na een flinke dip en een klein piekje pas gedaan.